
Zuřící lidské nuly
LUBOMÍR STEJSKAL
Tyto tři věty jsme si mohli přečíst na Twitteru mluvčího českého prezidenta. Je to zvláštní sdělení. Aniž by bylo vysvětleno, koho tím Jiří Ovčáček konkrétně myslí, dozvěděli jsme se, že mezi námi žijí zuřící lidské nuly, kterým vadí, že „normální lidé dělají normální věci“.
A co konkrétního jim je trnem v oku? Že se prezident Zeman zúčastnil narozeninové párty Jaromíra Soukupa? To jistě ne. Problém je v něčem jiném. V oněch šokujících průvodních okolnostech, které Soukupovy padesátiny provázejí. A nejen jeho padesátiny.
Nalijme si čistého vína. Normální není to, co nám pan Soukup předvádí v televizi Barrandov. Stačí podívat se do programu. Anebo si pan mluvčí a zřejmě i pan prezident myslí, že je normální, aby jeden moderátor, nadto šéf televize, měl tolik programů?
Je normální, aby zpravodajská relace (Moje zprávy) měla takový formát, jaký pan Soukup vymyslel a jak ho v poslední době prezentuje?
Opravu s ohledem na to, jak si pan Soukup v TV Barrandov počíná, máme věřit tomu, že ten člověk „netrpí přehnaným sebevědomím“ (jak jsme si mohli přečíst na hradním webu)? Není to čirou náhodou obráceně? Nedokazuje zmíněné prezidentovo hodnocení pana Soukupa, že on sám má poněkud zvláštní úsudek?
V jedné věci má Miloš Zeman bezpochyby pravdu, když říká, že „Soukup je jenom jeden“. Ještě že tak, chtělo by se říci. Představa, že by … ale neděsme se. Stačí, že TV Barrandov má víc kanálů a na nich se to oním nesebevědomým Soukupem jen hemží. Člověk se nestačí divit, čím vším je možné krmit diváckou veřejnost. Světový unikát, obávám se. Téměř se chce zvolat: „Pane Železný, vraťte se! Vše odpuštěno.“
Miloš Zeman opět potvrdil, že pohrdá novináři. Je to na hradním webu černé na bílém. Ne některými. Všemi. Nerozlišuje. Pohrdá tedy i těmi špičkovými. Nad nimi v jeho očích vysoko ční Jaromír Soukup. Tak hluboko lze klesnout. Šokující, varující, neuvěřitelné.
Proč mě při pohledu na Pražský hrad stále častěji napadá slovo beznaděj? (Vím, ještě čtyři roky. A právě tak vím, že je to cena za “Týden s prezidentem”. Tím hůř.)
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc březen 2021: *****
Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Anonym 555,- Kč, Miroslav Zatřepálek 100,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Mirko Hampl 170,- Kč
Celkem za měsíc: 4 725,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Skutečná pandemie vzniká v Davosu - 7.3.2021
- Tak máme za sebou první sobotu našeho dalšího lockdownu - 7.3.2021
- Ne-konečné řešení v nekonečnu a jeden osobní příklad - 7.3.2021
Pindáte blbě Stejskale. Je svoboda a vy na programy TV Barrandov nemusíte čumět. Spíše by vám mělo vadit výpalné pro ČT 1,2 a 24, které musí občané platit ať na to se dívají nebo ne! Za koho tady píšete ty pindy?
svobodné rádio. Republika je v pernamentním nebezpečí
v boji se zlem. Ti dáblové si opradu myslí, že vyhrají.
Přesně tak! Divím se spíš, že pan/soudruh Stejskal leze s těmi pindy na Pravý prostor. Demokracie je totiž o tom, že každý má právo svobodně se vyjadřovat a jestli má pan Soukup ve své vlastní televizní stanici hodně nebo málo vysílacího času je čistě jeho věc a je jedno komu se to líbí nebo ne. Narozdíl od parazitů z ČT mu nikdo povinně nemusí na jeho podnikání přispívat. A to, co dělá pan prezident Zeman, je čistě jeho věc. Ať se to komu líbí nebo ne, byl zvolen občany přímou volbou a je třeba respektovat vůli národa. O tom volby jsou, víme, tak raději jděte Stejskale kafrat na tzv. mainstreamové weby, tam budete jako doma a spousta idiotů u toho bude pochvalně mlaskat, čus!
Stejskal se tímto pochybným slohovým cvičením zařadil mezi nenávistné, zuřící nuly…zřejmě ho někdo pod pohrůžkou nakopání do koulí nutí permanentně sledovat tv Barrandov a skřípat zubama. Pořád mu nedošlo,že ta tv patří panu Soukupovi a ten si tam může skutečně dělat co se mu zlíbí a v mezích zákona uzná za vhodné…makačka, co, Stejskal?? To je totiž demokracie a respekt k soukromému vlastnictví!
Pokud se počítá mezi “novináře, i ty špičkové”, nedivím se panu presidentovi za jeho přesné hodnocení jejich “novinářské práce”!
Pardon, omluva za chybný předpoklad: Stejskal žádné koule nemá…
Autore Lubomire Stejskale, ty jsi se z toho vseho posr.al a smrdis 😁
A proč Vám to tak vadí? Vy nemáte na televizním ovladači takové to tlačítko, kterým se přepínají programy?
Pokud je masochista a chce zuřit je to jeho rozhodnutí a potom to kouzelné tlačítko ani nepotřebuje.
Stejskal je stejnej blbec jako nekuřák, který leze do kuřácké hospody a rozčiluje se nad tím, že je tam kouř. (Přirovnání z doby, kdy se hospodský ještě mohl rozhodnout jak bude vypadat jeho podnikatelský záměr)
Tak ta sedla!
Říká se jim mentální bolševici! Stejskal je naprosto signifikantní případ, raritní v tom, že to publikuje na pravicovém serveru!
Vidím že autor Stejskal zuří doruda když jenom pomyslí na prezidenta. Jistě taky když si vzpomene že zdravé želé derviš Drahoš nesedí na hradě ale jen v odkladišti neúspěšných politiků – senátu. Mohu mu doporučit jedno, televize má přepínač kanálů a kdo nechce nemusí Soukupa sledovat. A když už je masochista tak ať si zajde k psychoanalytikovi nebo zrovna psychiatrovi.
Stejskale, tak už i tobě vadí svoboda slova a dožaduješ se státní cenzury ?
Asi tví křivorypákoví loutkovodiči ti dali nové noty.
Kde se “dožaduje státní cenzury”?
Tohle je zajímavý úkaz doby. Když někdo kritizuje imigrační politiku, tak je “rasista”. Když není pro homosexuální manželství, tak je “homofob”. Když někdo naopak řekne, že je imigrační politika v zásadě v pořádku, tak je “vlastizrádce”. V rusku je každý opozičník “fašista”.
Nu a podle Lubomíra Boušeho, když někdo použíje v článku věty jako “není to normální” nebo “tak hluboko lze klesnout”, tak se vlastně “dožaduje státní cenzury”.
A všechno dohromady je to “křivorypákové”.
Že to dělá hysterická Ovčáčkovic Jiřina, to mě nepřekvapí. Ale zdejší alfa samci? Hmmm….
Z diskutérů nebo twitterů se stávají už jen fabriky na nálepky. To vážně při současném pokroku v IT brzo zvládnou roboti k nerozeznání od živých lidí.
Stejskalovi evidentně vadí, že má Soukup TV, kde si může říkat, co chce a dát vysílací prostor, komu chce. To samozřejmě v neobolševické havlovizi ČT není možné, takže by mu nejraději sebral licenci a nechal ho zavřít.
Takhle chápu ten Stejskalův spontánní výron frustrace a nenávisti.
Musíš umět číst mezi řádky nebo už jsi to z minulého totáče zapomněl ?
Nejradši by ho nechal zavřít. Tak jste pochopil článek. Jistě, to zní logicky.
Já zase váš příspěvek níže chápu tak, že byste mě nejradši zabil. Takže jste defakto vrah. Pomoc, Bouše je vrah! A možná mě chce i po vraždě znásilnit!
Špica !
Jak bylo na chalupě ?
Dobrý. Fašank, panáček, pohoda, tabáček. :)
Kuřba byla?
musí se všichni hošové pořád chovat tak hystericky?????
Srovnávat naši a ruskou opozici nemůžeš.
Ruská opozice bojuje za zájmy USA proti zájmům ruského lidu na nezávislost a suverenitu Ruska, za svobodu ruských občanů, kterou by jako US + GB sionistická kolonie pozbyli, atd.
Česká opozice, tedy já a ostatní slušní lidé napříč politickým spektrem, kam ty rozhodně nepatříš, bráníme republiku před USA a jejich západními vazaly, bojujeme proti sionistické rasistické genocidě bílých lidí, bráníme státní suverenitu a svobody našich občanů.
Není to na tebe moc složité k pochopení ?
K pochopení to složité není.
K vašemu odvedení pozornosti od svého blábolu, na nějž jsem reagoval jednoduchou otázkou, to určitě taky složité nebylo. :)
To jsem rád, že neděláš nechápavého.
Na uvedených příkladech rozdílů tak jistě pochopíš, že podpora Ruska ze strany pravičáků má jasně pravicovou svou ideologickou základnu.
Ano pane! K budování a obraně konzervativní vlasti vždy připraven!
Výpalné ČT platit nemusíte. Prostě přijímač dáte do šrotu či někomu, televizi odhlásíte a poplatek neplatíte. Já nemám TV už plno roků a nelituji.
Ale televize se dá použít stejně dobře jako monitor, není třeba ji hned vyhazovat. Stejně jako monitor se dá použít jako televize buď přímo nebo pomocí STB. Pro debily to je set top box.
Přesně tak. V éře Netflixu a HBBTV budou televizory zažívat renesanci (“quality TV” přinesla trend, že braková zábava je dnes naopak v kinech, i když dřív to bylo naopak), ale pochopitelně klasický televizní signál bude na ústupu na úkor internetového.
Háček je v tom, že pořád není dost dobře možné technicky ten přístroj zbavit tuneru (a tím naplnit zákonnou podmínku jak “odhlásit televizi”).
Aleši, zatím to úplně bez tuneru nejde. Mám doma stařší počítač který nejde připojit jiným způsobem bez rozebrání a předělání obvodů. Je to sice historický kus ale kvůli debilům ho nebudu vyhazovat, přece retro teď frčí.
cit: je normální, aby jeden moderátor, nadto šéf televize, měl tolik programů?…
…no a to je ta lidská závist…o té jsou ty tři ovčáčkovy věty. To je přece v kapitalizmu normální podstata věci, že si majitel se svým, dělá co chce…..proto jsme zvonili klíčema na náměstí… Já bych si nestýskal…
Stejskat, lze v tomto případě jen nad soudruhem Stejskalem, který vytváří umělé problémy, ve stylu západních a našich presstitutů. Zřejmně se jedná o soudruha váženného, neboť můj kritický komentář na jeho hysterický článek, “čeká na schválení”.
Jistě, je svoboda dělat televizi a taky je svoboda psát o tom, že to někdo dělá blbě. Kdo vidí jen půlku z toho, tak je jednou nohou ještě v těch minulých časech.
Mě upřímně řečeno taky nepřijde normální, že mluvčí prezidenta reaguje na kritické články – zaprvé, že na ně vůbec reaguje, a za druhé, že prakticky nikdy nepoužije žádný protiargument, pouze píše o “sžíravé nenávisti”, každý kritik je pro něj bez vysvětlení “lidská nula” a nezapomene to dát do jedné věty s “liberály”. Ale samozřejmě na to má právo. Každý má právo dělat svou práci blbě, od majitele televize, přes prezidenta až po posledního mluvčího. :)
Aleši, jsi velká 0 !!!
od které doby se”bratři v triku”nepodporují?????
Co dělá Soukup, koho si zve na padesátku, kolik má pořadů a jak si je uvádí za peníze, které na to vynakládá, je mi srdečně u prdele.
Co mi však u prdele není a co považuju já za nenormální, je to, co předvádí v protičeské thermovizi soudruh ohýbač reality Václav Moravec a jeho squadra havloidů! A víte proč mně to sere, soudruhu Stejskale? Protože to kurva musím platit! Proto!
PS: nemusíte mít rád prezidenta Zemana, já ho taky nijak zvláčť nemiluju a s některými věcmi mně doslova sere, ale to, že šel Soukupovi na padesátku, tak to je důvod ke “kritickému” článku naprosto směšný a ubohý! Pokud tu nevidíte opravdové problémy, je mi líto, prostě problém vytvoříte!
– Soukup je majitel své televize, proto ať si s ní dělá, co chce.
– Narozdíl od ČT mu na to nemusím přispívat.
– Zmíněnou ČT si zprivatizovali (nám ukradli) zaměstnanci a odmítají ji pustit
– A jestli někomu vadí, že president Zeman byl na oslavě a daroval oslavenci (české) hodinky, tak ať si vzpomene na Havla ! Ti jeho “kamarádíčci”, to byla banda úchylů, alkoholiků, zmrdů a podvodnic (které, když šlo do úzkých omilostňoval),… Ti mi vadili mnohem víc.
No, pravdu sice máte, pane Vylíčile, ale divím se, že Vám to pustili. To mně nechtěli pustit koment, k “soudruhovi” Stejskalovi a jeho hysterickému článku a to jsem ani nemusel nazvat posvátné Havlovy “disidenty”, “bandou úchylů, alkoholiků, zmrdů a podvodnic (které, když šlo do úzkých omilostňoval),…
PS: ta definice Havlových kamarádíčků sedí samozřejmně dokonale.
Přesně tak-a o tom byl taky celej ten jejich disent:jen buzerantit,chlastat a fetovat za love ze západu
Banda zkkuurwenejch perverzních kreatůr.
Pánové nade mnou
Souhlas
Nechápu, proč komukoli vadí SOUKROMÁ televize, kterou si Soukup sám financuje. Už to snad znamená, že si tam může vysílat co chce a nikomu po tom vůbec NIC není.
Na druhou stranu mi vadí, že musím platit výpalné ČT nebo ČRo, na které se nedívám (resp. neposlouchám). Proč mám platit propagandu stran, se kterými ideologicky vůbec nesouhlasím jako je TOP09, Piráti, KDU nebo ČSSD. Proč mám platit propagandu totalitní EU, propagandu menšin, mulitkulti a prezentaci názorů, se kterými se nijak neztotožňuji. To je to, co mi vadí a ne Soukup. A nevadila by mi ani ČT, i kdyby vysílala Kalouska s Langšádlovou 24 hodin denně. Klidně, ať si to vysílají, ale ZA SVOJE!!
“Proč mám platit propagandu totalitní EU, propagandu menšin, mulitkulti…”
To vám autor článku nezodpoví, protože jeho prorežimní křiváctví mu to neumožní.
no, zas až tak si tam nemůže vysílat co chce, má daný zákonný rámec. A je fakt, že se “zpravodajstvím” je Soukup dost na hraně. Rovněž porno si tam nemůže vysílat, jak se mu zachce, atd. atd. atd.
Tak jsem to předělal – autocenzuroval jsem dvě slova:
Co dělá Soukup, koho si zve na padesátku, kolik má pořadů a jak si je uvádí za peníze, které na to vynakládá, je mi srdečně u Brusele.
Co mi však u Brusele není a co považuju já za nenormální, je to, co předvádí v protičeské thermovizi soudruh ohýbač reality Václav Moravec a jeho squadra havloidů! A víte proč mně to s*re, soudruhu Stejskale? Protože to kurňa musím platit! Proto!
PS: nemusíte mít rád prezidenta Zemana, já ho taky nijak zvlášť nemiluju a s některými věcmi mně doslova s*re, ale to, že šel Soukupovi na padesátku, tak to je důvod ke “kritickému” článku naprosto směšný a ubohý! Pokud tu nevidíte opravdové problémy, je mi líto, prostě problém vytvoříte!
Když pocítím výhrady nebo nesouhlas se Zemanem,
tak si vždycky vzpomenu na toho rezavýho potkána v cizích službách. Toho, co jezdil po sídle českých králů na koloběžce a v opilosti rozbíjel s kumpány hradní mobiliář….
A když mi vzápětí přijde ještě myšlenka na Zemanovy protikandidáty, tak mu v duchu stisknu všechny palce a popřeju zdraví a co nejdelší život !
Ano, je těžké vydolovat v ČR Viktora Orbána, bojím se zeptat sám sebe, zdali je to vůbec možné.
Jinak komentovat tady ukázkového kolaboranta Havla, nebo maňáska pražské havlerky, “profesora” Nevím, nemá smysl, protože jsem sledován censorem a můj koment toto téma, by prostě neprošel, to vím předem.
Neblbni! Neřekl – nenapsal jsem nic převratného a nového, jen jsem stručně popsal sračku a její smrad, kterým tady trpíme bez mála 30 let.
Že se MZ vypráví na oslavu spolu s Krystýnou Kočí (co hlasitě močí) a s dámami Grossovými,tak to mně taky překvapilo.
Kontrolní otázka:Byla na té oslavě i Grossovic bordelmamá?
Ono je to zajímavé také proto, že Grossová mladší byla jednou z těch, kdo prohlašovali, že pokud vyhraje Zeman, tak emigrují. A najednou jí nevadí být s ním na oslavě? Jinak to byla přehlídka politiků z poloviny současných i dávno zašlých partají. Jenže on byl i ten Soukup docela velký politický turista, takže se ani té Kočí nedivím, on snad měl nějak blízko i k veverkám, když byly ve vládě.
Takových celer*bryt které prohlašovaly že emigrují když vyhraje ten elitami národa kýžený je hafo, vzpomeňte si jen na americké volby. A co se stalo pak? Nic, stále se drží jak výkal košile a nikde nejedou.
Je zajímavé, že někteří tím “vyhrožovali” při první i druhé prezidentské volbě. A je jasné, že při další budou opět tvrdit, že pokud nevyhraje ten jejich jediný správný kandidát, tak emigrují. A jako obvykle zůstanou zde, přisátí na granty, dotace a výpalné, které platíme ČT, na níž jsou mnozí rádoby emigranti napojeni.
Přesně!Zeman ať si chodí kam chce,ale tak bizarní grupa co se sešla u Soukupa se hned tak nenajde.
Fakt je,že ohledně reputace už Mylouš nemá co ztratit.
Na tom celém šaškovi Soukupovi je přece jenom něco, co je obecnější téma.
Říkáte tu “copak Barrandov, ale ČT”, nicméně my si platíme nejen ČT, ale také instituci s názvem RRTV. Ta přiděluje vysílací frekvence a na oplátku za to chce dodržování jisté objektivity vysílání (a aby televize vysílaly zprávy, atd.). Víte, že zaměstnává i hromadu brigádníků, kteří se musí koukat na televizi a psát o tom výkazy, jak která televize dodržuje zákon?
Je zjevné, že Barrandov je v naprostém rozporu se vším, co udělená licence požaduje. Takže by stálo za zamyšlení, co s tím. Jsou dvě možnosti – buď donutit Barrandov, ať dělá to, co slíbil za licenci. Nebo se na to celé vykašlat a RRTV zrušit.
Asi nepřekvapí, pro co budu já – pro to druhé. Vysílací frekvence jsou sice vzácným statkem, čímž je daná regulace zdůvodněna. Ale to v dnešní době ztrácí na relevanci rychleji, než jsme si mysleli. Ani si nevzpomínám, kdy jsem se naposledy koukal na televizi (myšleno přijímal signál ze vzduchu). Když už někdy sednu k bedně, abych si pustil nějaké zprávy, tak si je pustím přes HBBTV z archivu Seznamu, apod.
Klasika, zdejší buzík placený zřejmě z politické neziskovky tady vede ty své teplé prorežimní mainstreamové řeči. Kontrolní otázka, už ti ho půjčil Moravec, nebo Janda?
Zrušit RRTV, potažmo regulaci televizí, je “prorežimní”? Taky hezká ukázka toho, o čem jsem psal výše. Vy jste to dovedl k dokonalosti tím, že nálepky zřejmě rozdáváte, aniž byste se obtěžoval čtením příspěvku. :)
Seznam.cz, to je taková ČT 6 podpořená megazlodějem Bakalou
Co má Bakala společného se Seznamem? Nějak se Ivoš nepochlubil. Víte něco, co nevím?
Je zvláštní,že ta slovutná RRTV by měla dohlížet i na nezaujatost a nestrannost zpravodajství a vůbec celého vysílání-a to už v ČT postrádám pěkných pár let a nikomu to nevadí
Jakto, že to nikomu nevadí? Vždyť se o neobjektivnosti ČT pořád někde píše a někteří politici i celé strany o ničem jiném nemluví.
Narozdíl od té RRTV, kde část lidí ani netuší, že soukromé televize tu podléhají dost přísné regulaci.
Já bych tu regulaci zatím ponechal – ale je třeba si vynutit naplnění zákona a odebrat licenci ČT i Barandovu.
Netvrdím, že se občas na nějaký Soukupův pořad nepodívám. Myslím si ale, že sledovat to každý večer pět dní v týdnu musí být už diagnóza.
Ale máme tu přece svobodu a každý si může vysílat, co chce a každý může sledovat, co chce. Jestli Soukup vysílá každý čtvrtek Týden s prezidentem, tak je to jen dobře, protože tam si člověk může poslechnout nezkreslené prezidentovy výroky a citáty, které nejsou zmanipulované našimi novináři z ČT, Seznamu.cz a Bakalových médií. Tyto zprávy může porovnat s tím, co vysílají ostatní média a vytvořit si tak svůj vlastní názor.
Jestli mě něco štve, tak je to ČT, které musím platit každý měsíc povinné výpalné. ČT dnes už prakticky ani nepředstírá, že je objektivní, vyvážená a nestranná. ČT vede proti prezidentovi a jiným politikům permanentní kampaň a dává jim před velkou částí lidí gloriolu mučedníků.
Protože lidé dnes oficiálnímu maistreamu už nevěří , sledují jiné sdělovací prostředky. Např. TV Prima se dnes nebojí nastolovat i politicky nekorektní témata a velmi často se tam objevují např. témata trestných činů a zneužívání sociálních dávek tzv. “uprchlíky” či zavádění neomarxistických nesmyslů (inkluze, genderismus, radikální feminismus). I Barandov o těchto tématech hovoří. Proto jsou tyto nezávislé televize trnem v oku mediálního mainstreamu, který směřuje Evropu ke sebezničení.
Jen dvě poznámky:
“každý si může vysílat, co chce”
– Podle stávající legislativy zatím nemůže. Viz výše. Můžeme to pojmout jako příležitost tu legislativu zrevidovat.
“tam si člověk může poslechnout nezkreslené prezidentovy výroky”
– Nezkreslené prezidentovy výroky si můžete přečíst na adrese www.hrad.cz. Pokud znáte jen ČT a Kabaret Jaroslava Soukupa, tak to je váš život poměrně chudý. :)
Jo a zapomněl jsem na OVTV (Ovčáčkova TV), ta je taky výživná. :)
No, tak vy, dle všeho co zde prezentujete, také používáte pouze jisté zdroje, takže je váš život rovněž poměrně chudý, ale souhlasím se zrušením legislativy. Ona čt vlastně také nedodržuje co jí předepisuje. No a také bych pochopitelně zrušila povinné výpalné čt.
Myslíte, že bych měl svůj chudý život obohatit o Soukupa a Parlamentky? Já se na Parlementky občas podívám a ze Soukupa se teď zhusta dělají na netu různé sestřihy. :)
A především, Dajo, narozdíl od té namyšlené kavárenské elity, přece často sestupuji sem, mezi vás, obyčejné lidi.
Elity? Definujte mi tu elitu
Ani ČT, ani TV Barrandov nejsou pro mě středobodem vesmíru a smyslem mého života. Přesto chci být v obraze a snažím se nacházet informace z různých zdrojů. Nakonec to jsem dělal už v dobách svého mládí, kdy jsem po večerech poslouchal Svobodnou Evropu a Hlas Ameriky, abych si zkorigoval zprávy, které tu vykládal a vysílal bolševik.
Po krátkém období svobody od roku 1990 do roku 2000, kdy byla ČT opravdu objektivní, vyváženou a nestrannou televizí, přišla spacáková revoluce. Budovy ČT obsadili squatteři, protože se jim nelíbil jejich nový ředitel. Ideový vůdce těchto squatterů revolucionář Karel Schwarzenberg vyhlásil, že veškerá moc v ČT patří těm, kteří v ní pracují. Začátkem následujícího roku zaměstnanci stávku ukončili, ČT si zprivatizovali a sedí tam dodnes.
Od té doby ČT neplní svou funkci a zpolitizovaná Rada ČT i Rada pro rozhlasové a televizní vysílání se tváří, že je vše v pořádku.
A tak jsem nucen vyhledávat i jiné informační zdroje, které mezi sebou porovnávám. Je to dnes prakticky stejné, jako za bolševika. Toho jsme sice v roce 1989 vykopli na východ směrem k Moskvě, ale on přílítl ze západu směrem z Brusele. Což svědčí o tom, že Země je kulatá.
Taky si pamatuju hvízdání a šumění v signálu Svobodné Evropy a VOA. To nepochybně děláte dobře, že porovnáváte zdroje. Doba klade čím dál větší nároky na toto umění. Bohužel plno lidí končí u takové dovednosti, že když jeden zdroj říká, že 1+1=2 a druhý zdroj říká, že 1+1=3, tak závěr, který z toho bývá činěn je, že 1+1=2,5.
Teď ukazuješ, že nejen neumíš číst mezi řádky, ale neumíš číst ani ty řádky.
Kolega píše o dvou totalitách – předlistopadové sovětské marx-leninské a dnešní eurosajuzové nemarxistické, aniž mezi nimi spatřuje nějakého podstatného rozdílu.
Řekl bych, že má velice smutnou pravdu.
Na něj přesně pasuje termín: Chytrej blbec! Když tu není cikánský troll, tak tu musí zasírat prostor tenhle buzík. Ještě mají v záloze gumáka, pak ten smrdící septik a dva tři zavedené trolly.
A to se ze začátku svého působení tady prsil, že je konzervativní pravičák.
A najednou dělá uvědomělého režimního levicového trolla.
Konzervativně se chovám jen v životě. Politické názory mám liberální, konkrétně pravicově-liberální. Například navrhuji zrušit (kromě ČT) regulaci televizí a liberalizovat tento trh kompletně. Abych tedy zůstal u tématu článku.
Tak to bude zřejmě ta uvědomělá režimní levicovost. :)
A ty, i s tvojim hulibrkem Boušem, jsi blbý blbec. Tenísku!
NKÚ = NKVD, viď gumáku z Hynčiny?! Už máš zálohovaný tvůj archív vizionéři?
Ty seš jenom paranoidní pyča! Chudáčku, pomocný dělníčku komunistický!
Reagovat na kuřbuřta je samozřejmě masochismus a už mockrát jsem upozorňoval na skutečnost, že alešššek je placeneý troll z homofašistické lobby. Jeho kecy na rádoby yntelechtuelní úrovni nestojí už snad ani za zmínku, snad i proto že si je vytáhl z řiti, odkud těsně předtím vytáhl pyj jeho některý spermokloktavý kumpán…a furt se sere a furt se bude srát!
Mazej trénovat s pavíma brkama na pochod úchylú, červenec se blíží!
Vážně, Borku, který homofašistický zájmový kroužek platí za to, aby člověk psal v diskusích, že například nepodporuje uzákonění homosexuálního manželství nebo že nikomu nedoporučuje chodit na pochod Prague Pride, jelikož se mu ta akce zdá nesmyslná a kontraproduktivní? Já bych si mocinky moc potřeboval přivydělat, skoro nemám na složenky, tak mi to vážně poraďte. :)
Lháři buzerantskej, prolhanej!
Křivej hulibrk co tady kecá jak je proti homosexualismu a přitom se mu líbí adopce nevinných dětí spermocucama a nedávno tu hysterčil na jejich obranu. Je do tebe vidět jak do hubený kozy, fagote!
Má rada: táhni už konečně do brusele!
Zatím to vypadá, že lžete jen vy. Začalo to tím “mockrát jsem upozorňoval na skutečnost, že alešššek je placeneý troll” a pokračujete s klidem dál.
Adopce cizích dětí homosexuálním párem se mi nelíbí a nikdy bych si dítě z dětského domova nevzal. Sice bych mu poskytl lepší zázemí než má tam, ale uznávám, že hetero pár je pro něj vhodnější. A i když je možné, že o nějaké dítě hetero pár nemá zájem, tak nikdy nevíme, jestli zrovna příští den by se nějaký neobjevil. Takže takhle jednoduché to je. Stejné uvažování bych doporučil každému dalšímu homosexuálnímu páru.
Ale vážně tu chcete rozvíjet off-topic debatu. Já ne. Ale když o mě lžete, tak se holt nedá nic dělat.
Borek=ulhaná sfiňa
🐷🐷🐷
už je ti Alešku těch 55 let??Před dvěma lety slibovals,že se v tomto období odstěhuješ do španělsky mluvící země-někam k móóóři…už????
Ten “pravý soudruh” se nezdá. Ten by vynikal i za Fidela na Kubě se svým chápáním svobody slova a demokracie.
Tak se zase ozvala jedna závistivá nula.
Lidská nula Stejskal. Při čtení jeho blábolu mě stále častěji napadá slovo beznaděj.
Soukup se mi líbí, ne že bych musela vidět úplně všechno co vysílá, ale nekdy je to to nejlepší že všech kanálů. Stejskala neznám a je mi jedno, co si myslí.
Mi se Soukup take zamlova, ovzlaste kdyz odhaluje mafiany.Tady na zlinsku se vedelo,ze Berezina je lihovy mafian, ale ze se mu rikalo od mala Bezprstak,to se rozsvitilo mnoha lidem az po Soukupove odhaleni kdo to je Bezprstak postrach zlinskeho okoli.Tomu, uz sly Lidove milice po krku za ty jeho vybuchy za komousu, na skolnich svazarmackych akcich milicionari ukazovali odsrasujici fotky jeho amputovanych prstu, jak se skolni mladez nema hrat z vybusninami.
Zeman chápe Barrandov jako platformu pro prezentaci svých názorů.Poté,co mu jde ČT po krku,už vlastně od dob Jiřího Hodače,kdy ČT vše dobré pokazila.Zeman tedy ČT nevěří,hledá spojence,SOUKUPA.Ten je něco mezi moderátorem,politikem,soudcem…..neurčitá směska.
Vzniká chaos,kde člověk neví,o co přesně jde.
ČIli nejbezpečnějí je přepnout třeba na detektivku,tam je jasné,že se pátrá po vrahovi…….
Pamatujete, jak MZ, ožratej jak smeták, (prej zanícenej palec!
) přijel dobývat ČT? A kde máme popelníček, pamatujete? Problém je v tom, že jeho prasácké chování by Soukup nezveřejnil…
Kazdy “normalni ” clovek musi v posledni dobe novinari pohrdat. Nejsou to totiz novinari v pravem slova smyslu, ale vetsinou komentatori a vysvetlovatele, kteri nam “normalnim” lidem musi vysvetlit, co si mame a smime myslet. Nemam nic proti zpravodaji a novinari, ktery referuje o tom, co se kde stalo, ale do smrti nenavidim toho prestituta, ktery mi hned vysvetli, co je na tom dobre nebo spatne a co si o tom mam myslet. V Nemecku existuje jediny casopis, ktery se da cist, aniz bych mel zachvaty zvraceni. Compact a jeho sefredaktor Elsässer, je jedina solidni cetba v nasi medialni masirce.
Slyšel jste někdy o rozdílu mezi zpravodajstvím a publicistikou? To první jsou fakta, to druhé jsou komentáře, názory, interpretace těch faktů. Váš názor, že to druhé nemá novinář vůbec dělat, jinak ho budete “do smrti nenávidět”, je… no asi bych vás za takový názor měl nenávidět. :)
Novináře bych posuzoval pouze podle toho, jestli umí explicitně oddělovat zprávy od komentářů. Umí to málokdo, ale zmíněný Soukup je v tomto směru odstrašujícím příkladem.
Zvlášť to “co si smíme myslet” mě baví… Nepocházíte vy z ČSSR? Ale posttraumatická porucha se dá léčit. :)
to vy nikdy nepochopíte,že ON si klidně může ve SVÉ tv chodit po hlavě a odstrkovat se ušima……??To,čím trpíte vy-se,bohužel,léčit nedá…….
@ Pane Kříži, dobytkové na vašem webu urážejí autora, který ani neví, že jste mu ukradl článek!
Zastanete se ho nebo necháte ty prasečiny dále pokračovat?
Já bych Křížovi doporučil dělat tenhle server jako Parlamentní listy. Tam články kradou takovým kreativním způsobem, že je “převypráví” (“nejprve napsal… pak dodal… a nakonec uzavřel…”). A jsou z obliga. Hlavní je stejně diskuse, že? :)
Proti diskuzi nic nemám. Ovšem urážení autorů, navíc co ani neví že tady mají příspěvky, je prasárna!
Stejně jako to, že za rok tady poklesl počet přispěvovatelů z důvodu útoku prasat na lidi!
Když má Kříž pocit, že to je “pravicové” a ještě navíc “svobodně projevové” dle Ústavy, jeho problém.
Já ale mám pocit, že už mu jde jenom o prachy!
To je asi úplně jedno, jestli někdo ví, že je tady urážený. Co vy víte, třeba vás nebo mě zrovna teď urážejí v nějaké sousední diskusi, kterou nesledujeme. :) Nebo o mě někde lžou. Tím je asi zbytečné se trápit. Spousta lidí z veřejně známých osob (počínaje politiky, samozřejmě) je tu urážena, aniž by to věděla. Jakmile někdo něco dá na internet, musí počítat s tím, že o tom můžou diskutovat všude možně.
Jsme pravičáci! Chceme slušnou společnost založenou na tradicích Bílé Evropské Křesťanské Civilizace.
Stránky které se k tomuto hlásí, by se podle toho měly chovat!
A to jako má určovat kdo? Jak se máme chovat?
Společenské klima je vyhrocené, je to dáno politikou no a slušnost je relativní pojem. Někdo bude celý život slušně mluvit, ale zničí vám život…a tady bavíme o obyčejné společnosti, o lidech se všemi jejich klady i zápory…
Nikde jsem nezaznamenala, že být pravicový znamená, že nikoho nepošlu do brusele..pokud je to definice pravicovosti, tak pravicová tedy nejsem..
Snad ještě existuje něco, jako všeobecná morálka.
Nebo ne?
A co je nemorálního na tom, poslat někoho do brusele? Nevím, proč jste se tak rozohnil, si je vám autor názorově blízký, jiným zase není a je jim milejší Soukup, no tak se naštvali, no…to se jako lidi nesmí naštvat?
“Slušný člověk” se přece nenasírá. To je logický, ne?
A proč? Autor také uráží (jak Soukupa, tak diváky jeho tv) a je jedno, jaké používá výrazy. A když už tedy začne takto veřejně publikovat své názory, tak určitě i pár urážek skousne.
On neví, že to je tady přetištěné! a nikoho neuráží, třeba slovy: Tegraf 24.2.2019 18:57:09 Odpovědět
Lidská nula Stejskal. Při čtení jeho blábolu mě stále častěji napadá slovo beznaděj.
Lubomír Bouše 24.2.2019 15:03:48 Odpovědět
Stejskale, tak už i tobě vadí svoboda slova a dožaduješ se státní cenzury ?
Asi tví křivorypákoví loutkovodiči ti dali nové noty.
Husita 24.2.2019 18:13:57 Odpovědět
Autore Lubomire Stejskale, ty jsi se z toho vseho posr.al a smrdis 😁
…Většina ani neví, kdo pan Stejskal je!
Prostě majitel dovoluje, těmto prasatům, napadat lidi kterým krade články!
Ta to nevím, zda je to krádež…
A je jistě spousta lidí, kterým se Soukupova tv líbí…a nelíbí se jim autorova kritika.
Já třeba nechápu, proč má autor potřebu se Soukupem zabývat…
já to tušil, tohle smrdí zapařeným gumákem na sto honů…
jako kontrolór
boříku gumídku, tys fakt špica či spíše https://1url.cz/dMtl5
a je to on, nikdo jiný nedokáže tak hezky odkazovat
a jak přesně ví co súdruh autor ví, co zas neví…
jen dál a houšť
Ano, zase ten pablb gumový změnil nick na vizi. Vize, příště to bude televize. Jinak ve stylu psaní Aleše a “malého.velkého” nenalézám změny, jde o stejného placeného trolla!
Ztráta identity
Autor: MK 108
Za názorem svým si stojí,
a není to |-|o|ínek.
Podepsat se už však bojí,
uprosil ho tatínek.
Nedřepí a nehlídá tu
denně každou hodinu,
nepřiskočí a je slušný,
neztrapňuje rodinu.
Nikdo ho pod cizím nickem
absolutně nepozná.
Je tak chytrý, prověřený,
není to věc náhodná.
Intelekt má jako vědec
a fyzičku sportovce,
vůbec není žádný blbec
a už vůbec ne důchodce.
A nehnízdí u Zábřehu,
nezná žádnou Helenku.
Slušnost, pravdu, lásku, něhu
nosí jako halenku.
Když je třeba, tak ji shodí.
Pak je jasné všechno všem.
Co odporně tak peklem smrdí,
že nemůže být Andělem.
Bez skrupulí, bez morálky,
když velký chazar zavelí.
Rozpoutává půtky, války,
sloužit Izraprdeli.
Národ náš a republiku
s vervou denně zrazuje.
Připraven v muslimském triku,
až doba na něj uzraje.
Pak půjde zase první v řadě,
hrdý, ryzí, hujerský.
Připravený k hnusné zradě,
sprostě kopat do ženský.
Chtěl by získat vážnost, úctu,
poroučet by lidem chtěl.
Za pár korun k jeho účtu,
zaprodal vlast s národem.
Teď mu ale došla šťáva,
všechno se mu kymácí.
Zjišťuje, že velká sláva
na webu ho provází.
Pochopil že hrana zvoní,
vyděsil se páprda.
Už to vidí jak se blíží,
trest pro zrádce národa.
Ty seš taky dobrej ubožák.
Hele, seš u Vás baba ty nebo tenísek?
???Jak “kradou zprávy”???
Novináři ty zprávy neprodukují,ale JENOM vyzdvihují ty,které považují za PODSTATNÉ…
Dělají to tak všichni.
Komentátor ke zprávě přidá vlastní myšlénku,která ovšem nesmí/nemá být v rozporu s ověřitelnými fakty.Tady se drobná chybička často vloudí.Ani tak nehrozí že by se lhalo,z 99,462% jde o mazané zamlčování.
Hm, to jsem si zase početl. A těch názorů co tu je. Někdo hledá odpověď v bibli. Já spíše nacházím odpověď v naprosto geniálním díle Švejk.
Nepochybuji o tom, že mnoho komentujících bych nalezl v Lambrosově knize : ” O typech zločinných “.
Díky za Váš aktuální příspěvek, pane Lubomire …
Zeman, Ovčáček, Soukup, Mynář, Nejedlý … toť banda lidí, kteří dřív nebo později skončí v base (Zeman asi ne, toho před kriminálem vysvobodí smrt stářím, “okořeněné” šnapsem).
psst, tiše, kdo to tu bleje, kdo to tu zvrací, to soudruh okoralý gumídkovič kontrof, do služby se vrací…
sákriš, tak jsem se
až vypadla písmenka – takže správně: okoralý gumídkovič kontrolof
K TÉMATU – blb z Haló novin Ovčáček, který je nosnou myšlenkou článku – jako obvykle nemá cirkl nic.
Bodejť by také měl. K tomu je třeba inteligence, a tou ho sudičky bohužel neobdařilily. Mozek má vygumovaný
když píšeš tak se nedívej do zrcadla, jo a hlavně bys neměl nemyslet na cirkla, ty yntelydementný sudyčko
Ale že se dneska probral dost pozdě, asi bude mít noční službu.
Předchvilkou vize a nyní okoraj gumový z Hynčiny……
MAXIMosle, přezdívku “vize” jsem nikdy nepoužil a s nějakou Hynčinou mám společného asi tolik, co s tebou …
Dosti se ztrapňuješ již svými fantasmagoriemi
, které tu stále dokola omíláš, a nyní ještě tohle…
To ani TI primitivní trolové cirkl s vladem ze sebe nedělají takové blby, jako to stále předvádíš TY, i když povětšinou píši mimo téma článku.
a ty zas omíláš ty svoje trapné archaismy
Pan Stejskal si rozmazal své vlastní lejno na hlavě a ještě to staví na obdiv svému okolí. Pane Stejskale, TV Prima je v tzv. vlastnictví pana Soukupa. Co si tam dělá, je naprosto jeho věc. Vaše žalmy mi připadají stejně hloupé, jako by jste chtěl mladým manželům kafrat do toho, kolikrát se mohou v týdnu milovat.
Pan Stejskal mě tak nas.al, že jsem místo TV Barrandov zmínil TV Prima.
Něco je soukromý majetek, a proto je to nekritizovatelné!
(Zvláště, když to vyznívá negativně pro jejich kundoše.)
Sóuzi, obhajovat sóuha! Jejich zmr… kundoše, pochopitelně. + Soukupa. Nepřipustit jakoukoliv pochybnost o správnosti linie, kterou Soukup + MZ neohroženě razí. Národ je na tom hodně špatně, když si zasloužil takovou hradní figurku…
Všimněte si bolševického žvancacího manuálu. Je nezajímá téma diskuse, oni se za každou cenu snaží zesměšnit, znemožnit autora, který si dovolil napsat příspěvek, který se sóuhům nelíbí…
potrefena nula zahykala
Kdo není komouš, je nula!
Ten už byl trefenej tolikrát a furt kundošuje.
Je to takový nezmar a ještě aktivní, to musel být soudruh a ty jeho nástěnky musely být špíglnýgl.
Ty rád lžeš a pomlouváš, že? Jako tvůj kundoš…
Zdravím Pavla a toho trolla máme v konečníku, blba libora.A nejen jeho.
Že neuhodneš, jakej vztah má tvůj kundoš ke svým voličům, teda i k tobě?!
Mě fascinuje, jak je tento duševně nemocný chudák chorobně vytrvalý s tím svým kundošováním. To je skutečně jediná jeho nosná idea, je tím úplně posedlý a pokud by to aspoň pětkrát denně někam nenapsal, asi by mu praskla hlava. Musí to být skutečně velmi deprimovaný ubožák, když se ani po tolika nezdařených pokusech tímto způsobem na sebe strhnout pozornost neustále stejně pokouší dosáhnout svého. Praktická ukázka šílenství v praxi. A takových tu máme hned několik a dokonce mají svého zasloužilého soudruha přecedu se složkami s Havanskou námrazou na mozku, který dokáže operativně měnit identitu, jen už nedokáže udržet krytí a sám se vždycky odkope. Co mě vážně udivuje je fakt, že se tito pacienti zrovna sem tak neomylně stáhli a tak sveřepě tady prudí.
Mě zase fascinuje snaha, chování toho strupa bagatelizovat a zapomenout
Lidi maj na to, jakej je kundoš hovado, zapomenout. Proto chápu ten vztek, když někdo lidem připomene, co je kundoš zač. To by se tak komoušům hodilo, aby lidi zapomněli, jak se ten zmr… rval o mikrofon, jak musel národu sdělit svá moudra o 3,14če. Že neuhádnete, proč kanálnická mluva od prezidenta někomu nevadí?
Libor , Ty přiblblo, ty máš za úkol nadávat na prezidenta a na komunisty.Nic jiného neumíš, nemáš svůj názor!Jsi troska a nikdy jsi neměl ženskou, protože s takovým blbem by nebyla ani Němcová a to je nějaká kráva!Kalouskův poskoku!
Hm Stejskale, tak ty jsi plný beznaděje…. Já celkem taky, když se podívám do budoucnosti a nevidím kde až se zastaví teror dnešní sorozovské genocidní totality.
Stejskal monitoruje Barandov, ale beznaděj je spíš v tom že je to jediný nějak jinak politicky zaměřená stanice. I když sám to nemám čas sledovat. A navíc sám jsem si zavedl autocenzuru na politiku(i když ne docela samozřejmě), jelikož když uvidím nebo uslyším havloidní multikulti šmejda, mám zkažený celý den.
Jinak Stejskale, ty určitě velký protikomunistický bojovníku, zajisté sis všiml že s.Dvořák dneškem triumfoval v zakončení “největšího” veřejnoprávního díla Mostu. Všude jsou na to odkazy, diskuze, oslavné články. Proč to píšu, všude je jen nářek na to co bylo, hlavně před r.89. Ale dívejme se do h….u i na současnost. A když je řeč o ČT, tak dnes je vrcholem jejich tvorby Most. Ku.va není to zatraceně málo? (za tolik peněz?)Kdyby to byl aspoň brak, bez maskované agitky.
Stejskale, ještě že ten Soukup je jenom jeden, to ostatní je zřejmě dle tvého gusta.