
Zrušme konečně bodový systém, nic neřeší
MAREK HEJDUK
Když se zaváděl bodový systém v dopravě, byli jsme v očekávání, jak se změní chování českých řidičů.
Redakce
Vážení čtenáři, chtěli bychom Vám všem poděkovat za finanční pomoc, kterou vyjadřujete podporu Pravému prostoru. Díky Vám tak můžeme stále nezávisle publikovat a pracovat na dalších vylepšeních. Níže uvedený graf představuje, kolika procenty nám Vaše příspěvky (dobrovolné předplatné) pomáhají na nutné měsíční náklady na provoz a zachování existence PP.
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2019: *****
Milan Tahovský 1000,- Kč, Jakub Malinovský 55,- Kč, Petr Macura 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Helena Novotná 200,- Kč, Jitka Rytířová 800,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, Milan Černý 500,- Kč, Věra Heyduková 200,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Vlatimil Běhan 50,- Kč, David Bezděk 150,- Kč, Tomáš Foldyna 751,44 Kč (30 eur)
Celkem za měsíc: 5 156,44 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2019: *****
Milan Tahovský 1000,- Kč, Jakub Malinovský 55,- Kč, Petr Macura 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Helena Novotná 200,- Kč, Jitka Rytířová 800,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, Milan Černý 500,- Kč, Věra Heyduková 200,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Vlatimil Běhan 50,- Kč, David Bezděk 150,- Kč, Tomáš Foldyna 751,44 Kč (30 eur)
Celkem za měsíc: 5 156,44 Kč
Vybráno 14.73%
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to? Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
(Visited 6 times, 1 visits today)
Mohlo by Vás ještě zajímat
47 komentářů
Před 42 léty ČSSR zrušila veškerá omezení rychlosti. „Německá dálnice” byla všude
http://www.autoforum.cz/fascinace/pred-41-lety-cssr-zrusila-veskera-omezeni-rychlosti-nemecka-dalnice-byla-vsude/
Naproti tomu se dnes podívejte do takových Holešovic. Nebo Karlína (alespoň, co znám z vlastní zkušenosti, když tam občas musím). Zóny 30km/h jedna vedle druhé a k tomu tzv. cykloobousměrky, které spolehlivě zajišťují to, že proti korektně jedoucímu automobilu v jednosměrce čas od času vykoukne cyklista, “legálně” jedoucí v protisměru, který se ještě rozčiluje, co tam to auto dělá, když jede on, lepšocyklista. A když ho (právem) trefíte, máte problém Vy. Absurdistán.
Takových příkladů okázalých nesmyslů v dopravní legislativě jsou stovky, bodový systém je jen jeden z nich.
Tak hezky volte takové škůdce, jako je např. pan Čižinský, který může za tento stav na Praze 7. Ono totiž tento stav v dopravě je jen obrazem celkového obecného marasmu ve společnosti. A jak se již píše v Knize knih, nemocný strom zdravé ovoce dáti nedokáže.
Cyklistům bych zakázal vjezd na silnice. Je to banda arogantních hajz.lů. Jeden příklad: Vedle nejfrekventovanější silnice naším městem vede obousměrná cyklostezka. Darebáci na závodních kolech ale jezdí po silnici, v těch buze.rantských dresech a dva vedle sebe. Když na ně zatroubíte, řvou na vás sprosťárny a že prý to na stezce drncá. Jak říkám – arogantní hajzlo.vé.
Jsem za zrušení nebo pozastavení tohoto systému
o kterém občané nevědí zkoro nic.
Např. kolik to stojí nás danové polatníky. Po nějaké době
kdy veřejnost s tím bude seznámena , referendem
to znova spustit nebo úplně vymazat.
Jen poznámku. V ten den kdy jsme naběhli na svícení
ve dne, toto nařízení v NĚMECKU zkončilo !?§
Do autofóra píšou úplní dementi. Co tak kolikrát čtu, to jsou takové slátaniny, že rozum zůstává stát. Proto také zrušili komentář k článku. V obcích v době od 23,00 do 05,00 hod. stále byla rychlost omezena na 90km/hod.
Ministr Tok ma uz dlouholetou reputaci co se tyce likvidacnich pokut, zadna pokuta pro nej neni dost vysoka. A presto byl znovu zvolen za ANO, lide musi byt uplne pitomi, volit tak zleho cloveka, navic vesvem oboru neschopneho. Pokuty, kamery, zakazy, to je on. Zasadil se nekdy o neco dobreho ci uzitecneho? O nicem nevim.
Taktez jsem si jeste niceho dobreho nevsimnul .. ale vymlouvat se ze nemuze to a ono a nejde to a ono to mu jde vyborne … dobry clovek jde prikladem a snazi se tvorit, spatny clovek jen arogantne nici zakazuje a prikazuje ostatnim co a jak maji delat
Je to součást trendu.
Auto je totiž nepřítel. Proto nesmyslná rychlostní opmezení na čtyřproudé silnici, proto ostrůvečky na vjezdu do vesnic, proto 3 kruháče za sebou na pokraji malého městečka… Ostatně povšimni jste si, jak se při každé rekonstrukci ulice a nebo mostu šířka vozovky ZÚŽÍ?
Auto je nepřítelem establishmentu. Je totiž symbolem svobody. Jezdíte si kam chcete a kdy a s kým chcete…. To je nebezpečné kacířství. A tak se vám to snaží ztížit, znechutit a trestat vás za to.
A tu represi vám každý lepšočlověk hned vysvětlí, zodpovědností a péčí o matku zemi.
P.S.: a s tím souvisí tlak nejbohatších na samořiditelná auta (maskovaný bezpečností). Kdo asi bude rozhodovat o funkcích jejich softwaru? Kdo o tom, kam kdy a s kým smíte?
Auto jako takové není nepřítel, nepřitelem je individuální doprava … řídit si auto sám bude jednou velmi zdaňovaný luxus
No, zatím se, zaplať Bůh, moc nedaří. Ale to nemění nic na tom, že trend směrem k technickým buzeracím je již nastoupen
http://dfens-cz.com/autonomni-rizeni-5-provar/
Můžeme si za to sami, protože se nebráníme. Už jenom takové svinstvo, jako povinný eCall a tendence krutě zdanit auta bez něj (a dalších buzerátek), by měla být dostatečným varováním. Zjevně není, vepříci chrochtají v Lidlu nad plnými regály toaletního papíru. Protože to za komunistů nebylo, paňy.
Přesně tak,jak píše Vylíčil.
Na chudý lid patří přísnost! Jezdíš v autě a ještě si budeš vyskakovat! No to by tak hrálo!
A na závěr snad už jen jeden logicky paradox: Když nejsem připoután, dostanu tři body. Ohrožuji přitom jen sám sebe. tohleto mohl napsat jen totální blbec který neví vůbec nic o fyzice.ježišmarjá jak múže bejt někdo tak blbej.to je k neuvěření.hejduk uvědomješ si co může způsobit tvé tělo když vypadneš při srážce ven z auto pod kola nic netušícího dalšího auta?víš vůbec jakou kinetickou energii má tvé letící tělo které při nárazu vyletí naapř předním sklem kdy ti ani airbagy nepomohou?nemáš potuchy.tobě vzít papíry nebo na krk ceduli pozor jsem potencionální vrah.A tohleto jezdí po našich silnicích.neuvěřitelné
To jako že z auta vyletí oknem (nepřipoutané) tělo pasažéra jako nízko letící cíl a začne kosit ostatní účastníky venku? No, příteli, už máte dost.
Tomuhle už nenalévejte.
– Pane řidiči, čím jste zabil toho chodce na přechodu?
– Nízko letící babičkou.
anninger I ve městě při 50 km rychlosti?O fyzice nic nevíš.Pásy ve městě jsou nesmysl.Mimo rychlostní komunikace pro motorová vozidla.
hejduk ty jsi jen obyčejný hlupák který o fyzice nic neví.tobě vzít papíry a nepouštět za volant.
Milý pane Aningere, o dopravních nehodách zjevně víte kulové. Ve městě při rychlosti 50km/h a podotýkám – bez bezpečnostního pásu – si jen rozbijete kebuli a popraská před vámi čelní sklo. Při střetu tou stejnou rychlostí, použití pásů a vystřelení airbagů a střetu vozidel levými rohy, pokračuje auto dál v jízdě, ovšem vy nic nevidíte a auto většinou skončí na chodníku mezi chodci. Takže nekecejte kraviny, já jsem ty DN řešil 15 roků.
Logika posloupnosti v ČR = “bohatí” občané, velký stát, přebujelá regulace, policejní buzerace.
– Jsme 6.ou nejbezpečnější zemí světa. Hurááá!
– Přijmeme další 4.000 policistů – Proč?? /asi máme ambice být vůbec nejbezpečnější zemí světa?!?/
– Více policistů = více buzerace, více dozoru a kontroly na úkor svobody.
Na stranu druhou je třeba říci, že bodový systém platný od r. 2006 je poměrně významným prostředkem snižování nehodovosti a snad i úmrtnosti na našich silnicích. V polovině 90. let byla nehodová úmrtnost kolem 1.500 osob /rok, od přelomu milénia je setrvale snižována na současných cca 600/rok. Důvodem je nejen bodový systém, ale i zásadně zvýšená efektivita IZS, lékařských traumacenter ve spojitosti se zlepšenou konstrukcí a bezpečnopstí vozidel a vyšší “vyježděností” řidičů.
Něco statistiky zde: https://www.czso.cz/csu/czso/nehody_v_doprave_casove_rady
Taktez je mozne se zamyslet nad tim, ja moc rychle se jezdi, nebot v minulosti se pri prazdnych silnicich dalo prakticky vsude jezdit rychle a nikdo moc nepredpokladal prekazku v podobe provozu, kolony,…, dnes kdyz ma auto temer kazdy tak je na silnicich preplneno a logicky se neda tak rychle jezdit ..a kdyz uz tak ridici vice predpokladaji ze muzou narazit na hustsi provoz a ze za tou zatackou muze neco pomalejsiho jet, coz muze byt dalsim faktorem tech znem
Fajn, tak proč se nevrátíme k modelu, že v době minimálního provozu je unlimited rychlost? Je zvláštní, že za bolševika to fungovalo a nikde žádné kopce mrtvol. Od 23:00 do 5:00 bez omezení. I v obcích. Jak jednoduché – tedy nepřijatené pro EU.
Jo ták, Vy asi chcete synergicky vařešit dva problémy, že?
a) Odstranit možnou policejní buzeračku v době, kdy je silnice prázdná
b) Umravnit (umenšit) komunitu, která v noci hraje, zpívá, griluje, čorkuje, …, neboť přes den spí a relaxuje
Já osobně jsem pro!!
Tak pozor! Nebylo to bez omezení, ale v obci nejvyšší rychlost 90km/h.
Je to pravda, skutečně byl v noci limit 90 v obci, mimo obec unlimited. Ono ale v případě rozumného řidiče nejde primárně o neomezený speeding v obcích, ale o jízdu bez buzerace na (v noci) úplně prázdných silnicích mimo obce. Současné silnice 1. třídy bez problémů rychlost 100-110 umožňují.
Naprosto souhlasím i s tím, že přes den je v obcích dopravně husto a omezení (především v obytných částech) tedy má svůj význam. Jenže kolik dětí chodí do školy ve tři hodiny ráno?
odpověd na poslední otázku: je je to nesmyslné jako celý náš stát
Znate tu ubohost kdyby to melo zachranit jeden lidsky zivot ma to smysl?
Optikou policajta, nebyt carkovani a bodovani a pokut, nemohlo by byt tolik premnozeno uplne nadbytecnym a neefetivnim sborem povetsinou hlupaku co ani neumi delat, pac lidi by si vsimnuli ze jako co je moc to je moc … a jaksi pri striktnim dodrzeni litery zakona opicajty by se ukazalo ze jaksi tak obrovsky pocet pri tak nizke kriminalite a prestupkovosti je neobhajitelny …. no a protoze by nemeli z ceho tito nepotrebni neumetelove zit tak by mohli pojit hlady vcetne jejich rodin .. no a tim se dotavame k prave podstate carkovaciho, pokutoveho a bodoveho systemu a jake zivoty vlastne podle hesla ,pomahati si a chraniti sami sebe , zachranuje
Ač jinak konzervativec, v této věci zastávám dost liberální názor, že by se měly zrušit všechny silniční dopravní předpisy.
Lidé a řidiči by se v dopravním provozu měli sami chovat tak, aby jinému a sobě nezpůsobili škodu. Osobní odpovědnost garantovaná svým vlastním majetkem zdravím a životem je nade všechna nařízení a je tou nejlepší zárukou bezpečnosti silničního provozu.
Samozřejmostí by bylo i zrušení povinného ručení a jeho převedení do režimu dobrovolnosti.
Nedávno jsme na toto téma tady zkusili malou výměnu názorů. Budeme pokračovat ?
Jezdil jsem jednou v zemi, kde to prakticky tak bylo.
A víte co bylo nejzajímavější? Že jsem za dlouhou dobu uviděl jen dvě lehké nehody – jedno vysypaný sko a jednoho chcíplého osla, co blokoval provoz.
Bylo to ve dvoumilionovém městě.
Měli tam funkční semafory a spoustu značek…. ale nikdo se tím nenechal mást. Jeli všichni. Naráz. Za mohutného troubení se jaksi propasovali. V zásadě i bezpečně.
Protože když vím, že NEMÁM přednost, ať svítí co svítí, každý jede obezřetně a tak, aby se všichni nakonec někam dostali.
Ano, není to systém pro každého. Ale to filharmonie, nebo řízení dopravního letadla taky ne. A kdo je rozumný, ví kam patrří.
Přesně tak. Lidé žijí v bludech, že třeba přednost v jízdě je absolutní. Není. Už mnohokrát takové řidiče způsobivší smrtelnou dopravní nehodu vyvedl Nejvyšší soud z omylu.
Víte, kteří řidiči jsou v současné době nejnebezpečnější? Viděl jsem poslední policejní statistiku. Je to mladý muž, 20-25 roků, na hlavě šiltovka a tmavé brýle, řidičák cca 1-3 roky, vozidlo BMW nebo Audi s třílitrovým motorem, dovezené s najetými 250-300 000km z Německa
Jaký národ, takové zákony. (V tomto případě silniční) Buzerací, příkazy a zákazy se toho moc nedosáhne, když si velká část obyvatel léčí své komplexy právě za volantem. Chtělo by to poněkud přehodit myšlení, a ne mít morálku za sprosté slovo…
Ještě že máš papíry na hlavu, bolševníku
Jak se duševní kriplové perou za zachování současné džungle za volantem, že?!
..jezdím čtyřicet let, jezdil jsem za komunistů, jezdím teď a nikdy jsem nenabyl dojem, že by činnost VB a dnes policie sledovala bezpečnost provozu jako náplň své činnosti…prostě mají šichtu, někde se postaví, něco vyberou…a jdou domů, jako každý po šichtě…no a mám odpozorováno, že v čase “po šichtě” se z aut stávají letadla a značky jakoby někdo
odnesl sebou..asi ti policajti…
Nojo
To jo, ale jak byste to chtěl změnit, jsou to lidé, jako my všichni.
Já bych viděl cestu v podstatně tvrdších trestech za takové zločiny, jako např. jet přes žel. přejezd na červené blikání, a podobně.
Brát papíry na 10 let, pak znovu zkoušky.
Při opakování odebrat papíry definitivně.
Takový hazardér je potenciální vrah a sebevrah, za volant nepouštět. Na to nemůže být omluva.
Normální člověk přece nebude riskovat.
..přitvrzování trestů nic neřeší..někdo tady uvádí příklad postupného snižování rychlosti..130..90..70…50……každý normálně myslící člověk pochopí, že tam někde vpředu se už musí jet tou padesátkou a v úseku toho snižování je třeba toho bezpečně docílit a jenom naprostý vymatlanec dupne při te devadesátce a sedumdesátce na brzdy. A jenom naprosto vymatlaný policejní systém nařídí policajtovi, aby měříl rychlost hned za značkou. Oba vymatlané jevy lze na silnici potkat a musím z praxe potvrdit, že těch striktně brzdících vymatlanců je více. Asi jsou následkem postupu těch vymatlanců v uniformách. No a to je podstata problému se stále se nezvyšující bezpečnosti provozu. Policajti jsou pouze tam a tehdy, kdy to vyhovuje jim. Každý kdo častěji jezdí, zná spoustu míst a situací, kde by měl ten policajt být…jen těm policajtům se to jaksi nedonese…mimochodem já pociťuji jako velkou morální facku všem slušným řidičům zipové řazení….samozřejmě ne tam, kde vznikla nenadála a krátkodobá překážka. Tam je to logické. Ale v místech stálého zúžení, kde je to v obecném povědomí, se jedná o souboj těch slušných, kteří se řadí jak přijeli a toho vyčůraného zbytku, kterému zákon dává právo všechny předjet. V tomto případě vidím jako jediné správné řešení, že řidič v průjezdném pruhu MUŽE řidiče ve vedlejším pruhu pustit….a nebojte se, projíždím denně místem (Ostrava -Poruba příjezd od Klimkovic), kde je přednost určena značkou a přesto řidiči, jedoucí po hlavní, dobrovolně pouštějí vozidla z vedlejší tím zipovým způsobem. Řidiči nejsou v podstatě zlí, ale nepostihovaná, nebo přímo vytvářená nespravedlnost je to, co mimo ostatní vlivy, zvyšuje agresivitu na cestách. O policie má na tom 50% podíl !!!
Cesti ridici jsou prasata. Krome toho jsou pokuty moc male a policie nikde. Pokazde, kdyz jedu od nemecke hranice az po Zlin, tak nepotkam, nebo nevidim jedny policajty a radary. Ti by vybrali penez, ze by se v nich mohli koupat. Jedu 130 a polovicka aut mne predjizdi. Vzdycky s rikam, to je analfabet, ktery neumi cist cislice na tachometru. Mam v aute tempomat, takze nemusim sledovat tacho. Jsem zasadne pro 130 na dalnicich a kdyby bylo v Nmecku referendum, tak by to bylo zcela jasne odhlasovano. Nase vlada je ale tak zlobovana od autoprumyslu, ze snad maji misto prdele vyfuk. V Reichstagu se proflakuje vic lobiistu, nez poslancu. Proto take neni mozne, jako v USA, aby podvadejici fyrmy, zdarma opravily podvodne diesly. Doufam ze jednou budou vsichni tihle koruptni politici viset, nebo jak to stoji v Koranu, budou potrestani trestem nejvysim, nebo aspon sekanim rukou, jako jsou trestani zlodeji. Na koranu je take neco dobreho!!
Tak, tak, buzerovat souseda. Jak to mně dělá dobře!
Ale běda, když se buzerace týká i mě…
To je zase zvratek … Vrať se do Alemanistánu a mluv do věcí tam, chytráku. Odsud jsi zdrhl, tak nám, co tu žijeme, do našich životů nekecej – nemáš na to, jako emigrant, sebemenší právo.
Jen doplním. Jako že bodový systém nic neřeší. Stejně jako vykácení alejí kolem silnic – vždyt jediné co to způsobí, je to, že auta budou jezdit rychleji. No stromy teda padly, takže ted jsou na řadě cykllisti. Ti by měli jezdit po cyklostezkách, kde mimochodem jezdí všichni, kdo se neumí chovat ani na silnici, takže proč by neměli dělat bordel na cyklostezkách. Navíc co to způsobí? Cyklisti nemají respekt před auty a nepřiměřeně riskují, když se náhodou dostanou na silnici. Odbočování bez ukázání směru paží, jízda bez světel či blikaček ba naopak s velmi výkonnými světly, které jsou schopné oslnit vše, co jede v protisměru. Samozřejmě řidiči aut bez cyklistů v provozu jezdí bezohledněji a rychleji, než když tam cyklisti byli. Navíc když já byl za komančů dítě, tak jako cykllista jsem na silnici mohl a učil se návykům a základům silničního provozu. Ted lezu na silnici s kolem jen v sobotu, kde není až takový provoz. Ve všední den se riziko zvětšuje. Samozřejmě mám lehokolo, takže když mě něco bere z leva, tak mám dost místa. Na kole klasické konstrukce bych cítil vítr od zrcátka na svém lokti.
Takže když odstraníte ze silnice vše, co tam doposud bylo, řidiči aut nebudou jezdit ohleduplněji. Páč nebudou mít důvod.
Cyklostezky budou i nadále plné riskujících idiotů, kteří nechápou, že pokud na ně troubí lehokolo včas, tak to není z propagace, nebo nějakého chlubení, ale aby ty trubky mohli včas uhnout páč lehokolo jezdí na rovině 30 až 50 km v hodině a zabrzdit na pár metrech mi neumožní ani hydraulické kotoučovky.
A bodový systém? Na co? ti movitější stejně budou jezdit dál. Takže nasr@t.
A to vás nenapadlo, že to vaše lehokolo je cca 60cm nad silnicí a málokdo ho čeká? Čest těm výjimkám, kteří na něm mají vlaječku na prutu, ti jsou aspoň trochu vidět. A už vůbez nechápu pitomce, kteří za sebou ve vozíku táhnou malé dítě.
Bodovy system je na houby, tady na zlinsku schvalne cihaji poldove na vyjezdu z obce a meri rychlost,pred par lety kdyz nemeli stihaciho Superba s bradavicemi, tak v jedne opilecke dedine za rok vybrali ve spravnim rizeni okolo100000kc od ozralych ciklistu, pravidelne cihali vecer u hospody,jeden rekordman ciklista dostal 28.000kc pokuty, kdyz mu chteli vzit dechovou zkousku, slahnul kolo do prikopu,vytahnul ptaka a zacal mocit pred poldy.
To vzdy dela boro lidem, jenom jeden karierista a k tomu sikanovani lidi stahne podrizeneho a tech je posledni dobou vice.Panecku velke pokuty ty by spravily rozpocet. Neuznavam telefonovani zavolantem a jeste do neho datlovat obema rukama, vzdyt ten ridic se nemuze venovat silnicnimu provozu,no hruza zabavit telefon,jako to delali rakusaci kdyz cech v Rakousku nemel na pokuty. Jeste by meli frajerum na motorkach co radi jezdi v tlupach pres obce zmerit decibely asi by prosel malokdo,ze?
Jo Kadliku, vzdy se rad vracim do Alemanistanu. Do niceho vam nekecam, jen suse konstatuji me pozorovani. Jezdim po celem svete, tak to mohu prirovnavat. Jaka by to byla jatka, kdyby jste meli neomezenou rychlost, to si nedovedu predstavit. Nekoho umyslne stlacit z dalnice, to je jen cesky fenomen.
Leta tu bezely serialy na oblbovani lidi z nemeckych dalnic, tam se deji na tech vasich autostradach veci i se tam strili do lidi.Nebyt Turka Gerchana z nemecka tak tam zvlcite jako v KOBRE 11, tam TUREK i uci spravne jezdit Nemce. To je svanda prej i novy nemecky ministr vnitra bude Turek.
Tak si to nepředstavuj (nikdo Ti o to nestojí) a zalez si zpátky k Vaší Merkel. To jsou totiž teprve jatka. Každý cca osmý kriminální čin je způsoben hnojem, který Němci (jejich “demokraticky” zvolená kancléřka) navezli do Evropy s tím, že teď horečně vymýšlejí, jak ta hoxna rozmetat po celé Evropě? A tohle nás (Čechy) chce školit o chování?
Tiše bych, v této souvislosti, držel hubu o úrovni českých řidičů.
Pramen: https://www.sueddeutsche.de/panorama/exklusiv-mehr-gewaltkriminalitaet-durch-mehr-zuwanderer-1.3811192
Co tady meles o kriminalite ty debile , co si rika Kadel (podle vzoru prdel) , kdyz je tady rec o doprave . Hlavne zes chtel do toho tebou nenavideneho Alemanistanu jit delat . Jenomze ti blbi skopcaci se na tebe vysrali a to boli ze ? Z tebe mluvi jen slepa zavist , ty inteligente !
Milý názorový oponente HK (copak to asi znamená – přidržím-li se Tvé interpretace mého nicku, napadá mne cosi kulového), není tomu tak.
Ano, chtěl jsem jít do Německa pracovat, což nevypovídá vůbec nic o tom, jaký mám k Německu vztah. I pod německým kreténem se dá pracovat v klidu, pokud nedostane moc prostoru.
Problém byl v kvalifikaci, protože kvalifikovaná místa si Germáni chránili pro sebe. Tento můj pokus se tak stal zároveň ověřením velkohubých slibů, že v EU bude volný pohyb pracovní síly. Pochopitelně německá lež. Kdyby vyhodili pouze mne, OK, stává se. Ale tady šlo o systémové opatření německé vlády, v přímém rozporu s falešnými EU sliby.
Jediné, co mne bolí, je to, že tenhle zkurqený gestapácký pronárod dva lidi z naší rodiny zabil a moji mámu v útlém mládí zkriplil na celý život. Takže můj vztah k tomuto národu je tímto dán a nikdy v životě bych neuvažoval o jakékoli jiné vazbě na tuhle Schweinerei, než komerční (pracovněprávní vztah).
Za svůj život jsem dost dobře poznal nejen Německo, ale i jiné evropské země. A povím Ti, milé HK, že kdyby už šlo o emigraci, tak bych o Německu vůbec neuvažoval a skončilo by i za Ruskem, Pobaltím, Bulharskem a Řeckem. Ve všech těchhle zemích se mi totiž vždycky dýchalo líp, než u Übermenschů.
Takže ve finále toho nepovedeného zaměstnání v Německu naopak vůbec nelituji. Je to jen další kamínek do mozaiky mého názoru na Teutony. Kamínek, který potvrdil všechny předchozí. Koneckonců, byla to pro mne tehdy velká výzva začít budovat existenci vlastní a nezávislou.
A povedlo se, dnes jsem na tom lépe, než kdybych někde posluhoval Helmutovi.
Sieg Häusel!
Tak to jsem rad pane Kadel , ze jste ted se svym zivotem spokojen a dekuji za vysvetleni , vse jasne .
Hynek K.
Pokud je tomu skutečně tak, bylo mi potěšením.
Kadel podle vzoru Kadel