
Zbraně se budou odebírat i v ČR. Pravda láska to zařídila velkolepým divadlem
MARTIN FINGERLAND
Když před rokem zástupci pravdoláskařského establishmentu v reakci na masivní odpor veřejnosti připravili ústavního novelu zaručující zachování současného stavu v oblasti legálního držení zbraní, tušil jsem, že se z jejich strany jedná o úskok. Přirozeně nikdy nemysleli odpor proti EU směrnici, která má zajistit postupné úplné odzbrojení původního obyvatelstva, aby se nemohlo bránit agresi muslimských a afrických imigrantů.
Bohužel moje obavy se zcela naplnily. Spojenými silami Senát ovládaný tradiční pravdoláskou novelu podle očekávání neschválil. Představení skončilo, opona se zatáhla a nyní je jasné, že hlavní zástupci pravdolásky mohou hlásit do Bruselu a Washingtonu. Úkol splněn! Čechy Vašim imigrantům vydáme jako ovce na porážku.
Jaký byl od začátku pravdoláskařský plán?
Předložit na oko novelu (ujal se toho ministr vnitra Chovanec). Sněmovna sice na oko novelu schválila, ale to bylo takové předvolební divadlo pro veřejnost. Přece jenom volby může pravdoláska falšovat jen do určité míry a tak bylo potřeba obalamutit veřejné mínění, které je velmi nepřátelsky nakloněné plánované imigrantské invazi a navíc u nás máme 300tisíc legálních držitelů zbraní a to je přece jen nějaká síla. Nyní je již po volbách a tak bylo možné v druhém kole novelu „neschválit“ v Senátu. Byl to takový šach mat ve dvou tazích. Přesně podle hesla „poskytni druhé straně iluzi vítězství a pak to na konci zařízni“.
Načasování také jistě nebylo náhodné, nejenom, že je již po volbách, ale ona směrnice EU, která zásadním způsobem omezí možnost vlastnění obranných zbraní pro veřejnost začne totiž platit již od zaří 2018. Tj. i kdyby se současný parlament na hlavu postavil, tak na opakované schválení ústavní novely nebude již dost času!!!! Novela tedy začne platit a bude automaticky znamenat velmi významné odzbrojení české veřejnosti a tedy odebrání možnosti případně se účinně bránit imigrantské agresi. To je prostý fakt a nebyla to tedy žádná náhoda.
Aby byl „umělecký“ dojem dokonalý, tak to bylo vlastně „těsné“ hlasování. Pro schválení novely bylo 28 senátorů a potřeba bylo jen 36 hlasů. Chybělo tedy pouhých 8 hlasů!!!
Hlavní úlohu odporu zde plnila neomarxisty ovládaná ČSSD pod taktovkou havlistického výsadku Dienstbiera a Bublana (oba bývalí „disidenti“). Z 24 senátorů ČSSD bylo 8 proti, 4 pro novelu a celkem 12 nehlasovalo, nebo se zdrželo a to znamená, že byli rovněž de facto proti. Druhým hlavním pilířem pravdolásky v Senátu byla KDU-ČSL. Ze 14 senátorů bylo 7 proti, 1 pro a 6 se zdrželo, nebo nehlasovalo a bylo tedy také de facto proti. Pokud si snad někdo myslíte, že v KDU existují nějaké zdravé síly kolem J. Čunka, tak vězte, že tento vykuk hlasoval rovněž proti novele!!! Z klubu STAN bylo 2 proti, 2 pro a 7 se zdrželo a bylo tady také proti. Další potřebné hlasy proti dodala ODS, kde 3 senátoří nebyli přítomni (jmenovitě Kubera, Grulich, Aschenbrenner). Babišovo ANO překvapivě 100 procent pro novelu. Zbytek již nehrál roli.
Co by měli nyní majitelé zbraní dělat?
Pro Boha vykašlete se na nějaké petice!!! Jednu vám Senát schválil, aby vám pak hned zbraně odebral!!! To je k ničemu. Nyní je potřeba se zaměřit na síly, které mohou EU směrnici deklaratorně odmítnout. Jistě můžete se pokusit oslovit jednotlivce v ODS jako V. Klaus ml., ale zcela zapomeňte na zbytek a je jedno, co vám nějací „herci“ typu Chovanec budou vykládat. Nevěřte jim ani slovo! Současně se začněte připravovat na variantu odevzdání zbraní. Například v Německu se po podobné novele záhadně „ztratilo“ několik set tisíc legálně vlastněných zbraní. Tu „loupež“, tu „ztráta“… a majitelé je tedy nemohli úřadům „odevzdat“…. Zbraně prostě zmizely z legálního oběhu a jejich němečtí majitelé je mají někde dobře schované. Chápou, že až vypukne občanská válka s imigranty a pravdou a láskou, tak se budou muset spoléhat jen sami na sebe a zbraně se jim budou hodit…. Třeba nás Němci v tomto mohou inspirovat…
Minochodem, jen to ukazuje, že Senát je nejenom zbytečná, ale i nebezpečná instituce a je potřeba jí zrušit!!!
Zde je výsledek onoho hlasování.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2019: *****
Milan Tahovský 1000,- Kč, Jakub Malinovský 55,- Kč, Petr Macura 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Radek Mrňa 500,- Kč, Helena Novotná 200,- Kč, Jitka Rytířová 800,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, Milan Černý 500,- Kč, Věra Heyduková 200,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč
Celkem za měsíc: 4 705,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Není ten Vojtěch Filip k nakousnutí? - 16.2.2019
- Tragikomedie amerických Demokratů - 16.2.2019
- Evropská zbabělost vůči Íránu - 16.2.2019
Nejednodusi je rozbit si to nejmensi okno u sklepa a “jakoby” vypacit safe ze zakotveni. V cinzaku zapacit sroubovakem u dveri do bytu. Byli u mne lupici. Ja bych legalne nabytou zbran nikdy neodevzdal. A po kradezi mate moznost strilet na kazdeho, vzdyt byla ukradena. V zavarovacce dobre naolejovana vydrzi roky nekde ve Stromovce. Lidi, nedejte se!
Po přečtení všech příspěvků dole vám všem poradím jednu naprosto jednoduchou a legální variantu.
V současné době existují zbraně kategorie “D”, bez zbrojního průkazu, nikde neevidované, od 18-ti roků. Střelivo nakoupíte ve všech slušných obchodech se zbraněmi, v E-schopech ( např. Great Gun) a celkem levně. E-schop vám zbraň pošle poštou.
Jedná se o perkusní zbraně do dvou ran. Jsou sice na černý smradlavý prach, po výstřelu jde dým z hlavně, ale jsou naprosto stejně účinné jako zbraně na zbrojní průkaz. Vyrábí ze v rážích 0.36, 0.38, 0.45, 0.50 a dokonce v ráži 0.54 palce, ale to už je dost extrém spíš pro dobrého střelce, ne pro měkotu. Je to 14,2mm, vzhledem k váze kulky a navážce prachu silný zpětný ráz, silnější než např. ČZ 75 Para. Vzhledem k pomalejšímu hoření prachu a těžkým hlavním se dá dobře zvládnout. Protože jsem bývalý Mistr střelby a tyhle návyky se nezapomínají stejně, jako jízda na kole, zrovna tuhle zbraň jsem si pořídil.
Kulka do této zbraně je olověná, má ohromující zastavovací účinek, při výstřelu enormní světelný a zvukový efekt, plamen z hlavně cca 20 cm. Pustí vás na každou VENKOVNÍ střelnici, ne na uzavřenou, to kvůli dýmu a smradu.
Tyto zbraně se prodávají jako krátké ruční, např. deringery s délkou hlavně od 3 do 6 palců a jako dlouhé, a to buď jako kulovnice nebo brokovnice, délka hlavně cca 60 cm, v ráži vesměs 0.50 palce, velmi přesné do cca 100 metrů. Cena je ovšem trochu vyšší, u deringerů i dlouhých zbraní začíná na cca 7.500,-Kč. Druhá nevýhoda je trochu delší doba nabíjení, pro neznalé – láduje ze zepředu, prach, ucpávka, kulka. Pak na pistony dvě zápalky a může se střílet. Chce to trochu praxe, není to jako vyhodit z pistole zásobník a prdnout tam druhý s dalšími 14-ti náboji a začít tzv. kropit. Je třeba si rozmyslet, kdy a na co vystřelit a dobře mířit. Dá se taky nabít horní hlaveň kulkou a dolní broky, ale pouze ojediněle, protože broky opotřebovávají vývrt hlavně. Škoda, že se sem nemohou vkládat obrázky. Pokud máte dotazy, napište, rád odpovím.
Tož tak.
https://pravyprostor.cz/zbrane-se-budou-odebirat-i-v-cr-pravda-laska-to-zaridila-velkolepym-divadlem/#comment-594124
lze aplikovat bezdymy strelny prach ?
Jistě…pokud máte dostatek prstů a očí o které můžete přijít…
Bezdýmný prach lze použít, ale jak praví klasik – pouze jednou.
Teď vážně. Černý prach má zcela jiné složení, než bezdýmný, jehož hlavní součástí je nitrocelulóza. Černý prach má zcela jiný průběh hoření, mnohem pomalejší. Při aplikaci bezdýmného prachu do perkusní zbraně by došlo téměř jistě k roztržení hlavně a vmetení střepin do obličeje.
Lefty, já jsem psal pouze o alternativě ke zbraním na zbrojní průkaz. Kdo na tom po zabavení zbraní bude líp ? Vy s holýma rukama nebo já s perkusákem nebo kladkovou kuší s loveckými šípy, která prostřelí divoké prase skrz ? He ?
Tož tak.
Vy nejste normální…a co návrat k lukům a kuším. Nebo ještě lépe ke klackům a pazourku…
Bavil jsem se o tom před rokem s policisty z oddělení zbraní.
Podle jejich interních informací je vedením policie odhadovaná “výtěžnost” vracených zbraní cca 40%. Jsou realisti. Aniž by tím kohokoli k čemukoli naváděli….
Taky jsem se bavil a jsou pěkně nasraní. Roky přesvědčovali lidi, aby legalizovali neregistrované zbraně, ze kterých tím pádem vznikaly legální – tudíž registrované.
Fungovalo to na vzájemné důvěře: nahlas, že jsi to našel za trámem a pokud máš zbroják, tak to zaregistrujem, maximálně po tobě budeme chtít tormentačku.
No a do toho přijdou eurodeprivanti a začnou “úřadovat”.
Důvěra je v řiti, z legálních registrovaných zbraní, se stanou nelegální – ukryté, samozřejmně s obrovskou zásobou nasyslených nábojů. Se zákona dbalých občanů (2x se Vám podaří nadýchat při jízdě na kole a jste bez zbrojáku) se stanou frustrovaní, ponížení a okradení nasraní.
Mám pořád nějaký divný pocit v zátylku, že tu jde o něco více. Že je to jen divadlo, k vyprovokování něčeho.
Jistý poměrně známý pplk. od elitních policajtů, vyřkl jednu zajímavou myšlenku:
“Češi zbraně neodevzdávali, ani když jim šlo o život”.
O život nám sice jde, ale trest smrti tady v tom našem “šťastném” koncentráku, eufeministicky nazývaném EU, za nic nehrozí. Aspoň to teda tvrdila naše tajná “ministryně vnitra”, která se nikde neukazuje, aby nám zase neomdlela, italská soudružka Frederica Mogherini.
Te svini kouka silenstvi z oci. Mela by vyskocit z ona.
Mít někde zakopané, či poschovávané zbraně je neskutečná kravina. Jak takové zbraně budete chtít používat, či s nimi např. ochraňovat sebe popř. vaši nemovitost? Kam budete chodit střílet a čím, kde budete nakupovat náboje? To je to poslední, kam by se to mělo dostat!
Tento stav nesmíme dopustit. Pak už zbývá jen zjistit si adresy těch co tady všechno záměrně způsobili a podle toho se přizpůsobit. To není vyhrožování, ale jen obyč. konstatování a odhad z jednoho možných scénářů. “Oni” si naivně myslí, že lidé nevědí, kde ti šmejdi bydlí, či kde se zdržují! Není to dávno, když jeden šikula zjistil a dal veřejnosti k dispozici tel. čísla všech poslanců a senátorů. A policie? To jsou také obyčejní a normální lidé, kteří jsou vlastenci a mají tuto zem rádi a mají své rodiny. Většina těch kluků by proti obyčejným lidem nešla.
Ale snad tento chmurný scénář nenastane, ale za hranicemi už končí veškerá legrace. Třeba se nám z toho EU zlořádu podaří vypadnout.
K jednotlivým bodům
– zakopání je věc dočasná. Než to praskne. Pak se vykope a začne používat
– náboje se konzervují a uloží také. A nákup? Víte, co se říkalo u paragánů v době, kdy svět ještě fungoval? 100 nábojů ti do akce stačí, další si ulov!
Jeden můj kamarád má všechno dvojmo, pistole i pušky. Ptal jsem se ho proč. Pro syna přece! ještě nemá zbroják. Ale až to vypukne, bude to jedno….
Tohle vážně hrozí. To chcete dopustit, páni politici? Stojí vám ten Brusel za to? Stejně to krachne. Tak proč????
Lubomíre, já vím, ale není to ono mít někde mimo dům schovanou luparu, když vás zloději napadnou doma, zrovna v TV ukazovali dva šmejdy, které natočilo video, jak přepadli dva sedmdesátileté manžele někde snad na Kolínsku a bylo to kolem 17 hodiny odpoledne a zmlátili je a okradli o cca 500 tisíc Kč. Ti ksichtové vypadali poněkud arabsky, štíhlí mrštní hajzlové lechce ofousatělí, věk cca 30let. Ale může to být např. i z dálného východu.
Ono totiž jinak pokud by nás obrali o zbraně, nemohli bychom mít takovou zbraň schovanou doma, páč by vás také mohli navštívit poliši, třeba na udání a vy pak byste měl na krku nedovolé ozbrojování….. a pak drakonický trest. Ale jinak Vám rozumím, holt nesmíme to nechat zajít tak daleko. Jo a ještě něco, 100 nábojů je nic, pokud chce někdo být slušným střelcem, tak musí nejméně 2x týdně chodit střílet na střelnici. Elitní policisté vystřílí ročně cca 70 tisíc nábojů a náš mistr světa Vinduška za rok dokonce 700 tisíc nábojů. Tak to je už neskutečné, ale když jsem ho viděl v akci, tak jsem tomu nechtěl věřit, co dokáže, na pohyblivé cíle “i.p.s.c.” se trefoval s absolutní jistotou a je navíc strašně rychlý. Pokud by proti Vám stálo nějaké hovado, co zabíjelo v Daeši u IS, tak to by také nebylo to pravé ořechové. Tady pomůže už jenom odstřelovačka, či zblízka brokovnice, ovšem musíte mít čas na překvapení, jinak to skončí špatně.
“…Elitní policisté vystřílí ročně cca 70 tisíc nábojů a náš mistr světa Vinduška za rok dokonce 700 tisíc nábojů.”
Tj. 1923 nábojů denně vč. sobot + nedělí + svátků (Štědrý den nepočítám, to snad nestřílí)…
Bud’to pálí ze samopalu jako o život, nebo soudruh Maximus sní Stachanovecké sny.
Soudruh Maximus sní i o štědrém dnu, rusobolševici Vánoce nedrží.
Za těch více než čtyřicet let jsem z brokovnice vystřelil tisíce ran na asfaltové terče (skeet + trap), nedovedu si však představit, že bych den co den vystřelil 2 tisíce brokových nábojů… (nejednou jsem zde napsal, že Maximus je usvědčený lhář, toto jeho tvrzení k tomu rovněž nemá daleko).
Holínku a Langere, jste pitomci !
Maximus uvádí počet vystřílených nábojů u všech policistů v ČINNÉ službě za rok. Než napíšete nějakou kravinu, tak si ověřte fakta.
“…náš mistr světa Vinduška vystřílí za rok dokonce 700 tisíc nábojů…”
ferko, pitomec jsi ty,
a dokud se nenaučíš číst, raději nereaguj (já nepsal o policistech, ale o p. Vinduškovi).
Stachanovi také prý pomáhali k socialistickým výkonům.
V nejhorším si vypomůžou statistikou, kterou si sami vyrobí.
Toho ani Stachanovec není schopen… Kdyby střílel nepřetržitě 8 hodin denně, pak jsou to 4 náboje za minutu…
a každý měsíc nová kozlice.
“mistr střelby” Ferko pravděpodobně vidí, jakou soudruh Maximus napsal demagogii, ale holt svůj k svému…
“ferko” je mistr pitomců,
ne však střelby…
Tož tak.
Omlouvám se, přidal jsem z nepozornosti nechtíc u obou údajů u počtu vystřelených nábojů jednu nulu. Správě ta čísla jsou 7000 a 70 tisíc za rok.
Podobnými “nepozornostmi” se “komentáře” trollujícího lháře a demagoga Maximuse jen hemží…
zase tapetuje něco, co si ani nepřečetl.
Tak si ulev ty debile!
Máte pravdu, většina obyčejných policajtů by proti lidem nešla. Jenomže jste zapomněli, že je podepsán zákon o policejní výpomoci( nevím jak se přesně jmenuje), který umožňuje německým policajtům zasahovat v českých zemích a armáda je podřízena Bundesvéru. Nezdá se vám, že to mají velice dobře posichrované?
V tomto též spatřuji nejen velké nebezpečí, ale tak nějak minulost….se z té hakenkrojcové sebranky nepotentujem…tentokráte snad ne…
A kolik je v Německé armádě naturalizovaných Turků. Říká se, že více jak 30%. A ti budou bojovat za své soukmenovce a rádi
Blbost
Než příště napíšete podobný blud, zjistěte si fakta.
Jo? Blbost?
Cituji:
idnes 28.04.2015
“Čeští policisté budou moci pronásledovat podezřelé řidiče i na území Německa. Umožní to nová dohoda, kterou uzavřeli zástupci obou zemí. Policisté dostanou větší pravomoci při přeshraničních zásazích a budou v případě ohrožení života či zdraví lidí rychleji zasahovat na území druhého státu bez jeho předchozího souhlasu.
Policisté mohou podle textu například pronásledovat podezřelé řidiče na území druhého státu, jako kdyby postupovali na svém území. Týká se to také policejních vrtulníků. Podle ministra vnitra Milana Chovance je dohoda nejmodernější v Evropě. Řekl to po jejím podepsání se svým německým protějškem Thomasem de Maiziérem v Praze.
I dosud mohli policisté v příhraničních oblastech zasahovat, ale jen s velkými omezeními. Nesměli například použít střelnou zbraň nebo pokud čeští policisté pachatele zadrželi, museli vyčkat do příjezdu německé hlídky.”
– dohoda sice vzájemná, ale kdo je tady kolonií?
novinky 21.02.2017
“Česká armáda navazuje užší spolupráci s ozbrojenými silami Spolkové republiky Německo. Ministr obrany Martin Stropnický (ANO) v Bruselu podepsal dohodu o přidružení české čtvrté brigády rychlého nasazení k velení německé obrněné divize. Do spolupráce se zapojí ještě Rumunsko. Vojáci těchto tří zemí se budou společně vzdělávat a účastnit cvičení.”
– co z toho vyleze či jakým způsobem to může býti zneužito ani nechci domýšlet!
Kolonií budou asi tedy Němci, ne? Armáda má jednu brigádu? A co ti Rumuni?
Než příště napíšete podobný blud, zjistěte si fakta. I s tim druhym chytrakem.
Daja 14.12.2017 07:42:19
Odpovědět
Jo? Blbost?
Cituji:
idnes 28.04.2015
„Čeští policisté budou moci pronásledovat podezřelé řidiče i na území Německa.
…novinky 21.02.2017
„Česká armáda navazuje užší spolupráci s ozbrojenými silami Spolkové republiky Německo. Ministr obrany Martin Stropnický (ANO) v Bruselu podepsal dohodu o přidružení české čtvrté brigády rychlého nasazení k velení německé obrněné divize. Do spolupráce se zapojí ještě Rumunsko. Vojáci těchto tří zemí se budou společně vzdělávat a účastnit cvičení.“
Já myslím, že již dnes je tak 80% držitelů legálních zbraní okradeno….nebo ne…??? A když ne, tak proč ne…? Při dnešní kriminalitě…???
Stipka soli na otvorenu ranu:
Keby (vasa)vlada mala zaujem na preziti a istote naroda (Schweitz) tak by urobila vsetko preto aby narod bol ozbrojeny. Po zuby!
Az bude kazdy parazit vonku (za hranicami) ci vedla Vasho bytu a zahrady vediet ze v kazdy moment moze dostat posledny “polibek” sakramentsky si to rozmysli.
Priklad? Ja i ked dobre ozbrojeny uz nikdy a konecne!) neriskujem lesy a casti prirody kde sa vyskytuju Grizzly!
Otvoreny (-nejsi?) teren, alebo citatelny teren, pritomnost spolu lovca pobliz, komunikacia je len malinko istejsia vec.
Sicher je sicher!
Co sa uschvania tyka, princip je odizolovat od vlhkosti. Trubica na odpadove vody patricneho priemeru s koncovymi capickami, – zalepene. ALebo doknca su capicky co sa daju nasroubovat a uz maju patricne tesnenie. STAVEBNINY. Par supov!
Je treba…..trosku…to lidstvo zredukovat ….
den D se blizi…. tak tak at jste pripraveni , trenujte , schovejte si zasoby nekde v prirode , podivejte se na typka tzv. Manual….www.specnaz.cz
ja jsem pro!!!! lidi.nebudte posrani …..do boje.nemuzete.jit posrani , nebo si prozente halvou.kuli.hned ….
Článek je blbost a vůbec se divím redakci, že něco takového uveřejnění.
Tvůj debilní blábol není žádný argument, soudruhu.
Rozhodně autorovi velký RESPEKT
Napřed si zjisti o čem senát hlasoval a potom zase přijď ze sebe dělat vola!
Toz mi zbyva jeste nastrelit kusohled a pak strilet do aleluja na kryte strelnici jo a pokud nekdo uvazujete o pistolove kusi, tak na to rychle zapomente. Je to onanie. pokud chcete neco trefit na 20 metru a vic tak bez poradne pazby. Je to na hovno. Kladkovou, nebo reflexni bez kladek, to je fuk. Nabijeni je sice pomale, ale silne kuse dokazi prostrelit neprustrelnou vestu. Nevim, to jsem zatim nezkousel. Zatim na ne nepotrebujete zbrojak, jen 18 let. Pocitam, ze casem budou zakazany take. takze zbrojte a trenujte.
Toz zase podekujte svy rodnym pravicovy a levicovym stranam a kupte si mavatka a lampiony. Az vas budou obohacovat jako na vysnenem zapade o novou multikulturu, pokud to prezijete, tak si muzete zavolat Policii CR, ta preci pomaha a chrani 🤓🤓🤓
Naprosty souhlas s autorem a diky za skvely clanek! Rozhodne si porizujte ladovacky a puskove kuse, jsou to velice ucinne zbrane ve zkusenych rukou! Nepodcenujte ani trening vzduchovkami, lovim jimi potkany a je to lepsi nez safari!
Já moji košů neodevzdám, nikdy a nikomu! Mam pocit, ze me přepadnout v Brně v parku a ukradnou mi ji těsně pred tim, nez se budou odevzdávat …:)
No FUJ ti zlí minulí politikové. Takové nechutné divadlo s námi/voliči sehráli!
Ale teď už bude líp! ANO, máme přece nový parlament, novou vládu!
A Sobotka už néní…
)
To jsem zvědavej, jak se ti “noví” budou lišit od sobotkovců…
(Zatím Bureš sice hlasoval “pro” společně se Sobotkou, ale doma ve sdělovácích fňukal, jak on je proti, to všechno Sobotka!
Nechápu odpor ke střelným zbraním.Řidičák má skoro každý a řidiči zabijí daleko vice lidí.(sebevraždu bez střelné zbraně u nás přibližně čtyři lidé denně.)Připravenost k obraně státu a vlastní rodiny je snad základní povinností každého občana,bez střelecké přípravy to nejde.
“Nechápu odpor ke střelným zbraním” – šmarjá, vy si pletete propagandu cca pár set mediálních mrdek s názorem milionů obyvatel, tam žádný odpor není .
Spolek agentů cia, buzen a leseb není národ.
Proto je potreba volit SPD a zadnou ODS, KDu apod a podobne hajzly
Ta novela ústavního zákona, tak jak byla napsána, byl spíš alibismus a pokus některých politiků získat před volbami plusové body. Situaci moc neřešila. Lepší než drátem do oka, ale význam byl sporný. Mnohem důležitější je připravovaná novela zákona o zbraních, prováděcí směrnice a pak i přístup policie. Novela zavádí kategorii A-I pro zbraně předělané z automatických. Je otázka, co bude považováno za předělávku z automatických. Většina samonabíjecích zbraní totiž byla vyráběna již jako samonabíjecí. Pouze konstrukčně vychází z automatu. Nebo to tak alespoň výrobce musí deklarovat a úřady to akceptovat. Typicky všechny AR 18, většina klonů SA 58. U těch předělávek (některé klony AK, různé kulomety, samopaly atd.) je pak otázka, jaký bude přístup policie k udělování výjimek. Podobně je to se zásobníky. 30-ti raný zásobník udělá ze zbraně skupiny B zbraň skupiny A, ale když se do něj dá restriktor na 10 nábojů, je to pořád B. Problematické tam je, že za 30-ti raný zásobníky by měl být odebrán zbroják. Je třeba, aby to bylo možno vyložit (a i tak aby k tomu přistupovala policie), že za zásobník nabitý více než 10-ti náboji vložený do zbraně, pokud nemá člověk povolení pro A-I. Ne však prázdný 30-ti raný zásobník ležící ve skříni. Tak že bude hodně záležet, jak budou vytvořené formulovaný zákon o zbraních a vyhláška. Na to by se teď měl zaměřit GUNLEX, aby byl zákon a vyhláška napsán tak, aby se vlk nažral a koza zůstala celá.
Na perkusné znrane dúfam že platí vínimka,či ako je to?
sdíleno napadení a pak jak se bránit?
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1710451712361283&set=a.417132871693180.95340.100001894114433&type=3&theater
Celý problém kolem kvérů je jen o tom,že slavna EU čuchá,že úmrtnost negrů a čmoudů ma území ČR by mohla překročit počet dovezených přes moře. Každý normální chlap,nikoliv osoba mužského pohlaví si bude bránit své samice. Dcery,matky,ženy,vnučky. A to je pro americké židobolševiky,kteří jsou i s dolarem v prdeli strašlivý problém.