zakazvjezdu
7.3.2020
Kategorie: Společnost

Zákazy se množí jako Afričani

Sdílejte článek:

JINDŘICH KULHAVÝ

Neustálé omezování zasahuje všechny sféry našich životů. Regulace čehokoliv už patří k normám, dle kterých je nastavováno vše, v čem žijeme. Je velmi těžko najít oblast, které by se nedotknulo nějaké určování toho, co můžeme a co nikoliv. Samozřejmě existují různé světové lokality, které se odlišují ve směřování restrikcí. Někde jde o vcelku logické kroky, jinde naprosto některé chybí, ale většinou nás otravují. Je také zajímavé, že čím vyspělejší oblast, tím více zákazů v ní je.

Ukázkou nesouladu mezi mezi různými zeměmi je například snaha regulovat porodnost. Jde o problém, ve kterém bychom mohli srovnat Čínu a velkou část Afriky či Indii. Zatímco Číňanům již došlo, že být nejpočetnějším národem světa nemusí být nijak ekonomicky přínosné a s jistou osvětou již začali, a dokonce razili po nějakou dobu přesvědčení, že jedno dítě na rodinu je v tu chvíli akorát, Indové je zvesela dohánějí a na svém pro tolik lidí nevelkém území se množí jako králíci. Chudoba velké části indických občanů je důsledkem přelidnění, množství chorob a nedostatek potravin je součástí života v Indii. Pokud jste v ní byli, jistě Vás zaujalo, že jedete třeba 1000 kilometrů souvisle vesnicí a městy, aniž byste zažili, že na Vaší trase opustíte hustou zástavbu. To platí třeba pro směr od pákistánských hranic až do hlavního města Dillí. Nevěřícně koukáte přes řídítka své motorky či přes volant auta a říkáte si, kolik lidských osudů jste právě minuli, co vše ti lidé asi dělají. Všudypřítomná špína a nepořádek jsou koloritem, který doplňuje obrázek o Indii.

Afrika prožívá svou populační vlnu nyní a malí černoušci se rodí jeden za druhým. Přestože slýcháme, jak těžký život na tomto kontinentu je, množství nově na svět příchozích se geometrickou řadou zvyšuje. Vzhledem k nijak zvláštnímu hospodářskému rozkvětu je někdy s podivem nezodpovědnost tamních dospělých. Absolutní absence zájmu o schopnosti uživit své děti je odstrašující. Navíc představa řady Afričanů o tom, že odejdou do Evropy, kde se o ně někdo postará, je přímo šílená, navíc momentálně podporovaná Zelenou evropskou klikou a úředníky OSN. Pokud by tedy měla být spuštěna skutečná osvěta a následovaná tvrdou regulací porodnosti, pak je to právě černý kontinent.

V Evropě jsme na omezování podstatně větší odborníci. Zákazů je tu tolik, že už ani netušíme, zda li něco smíme. Týká se to všech sfér našeho života. Pokud bychom porovnali dvě hromádky, kdy na jedné by bylo, co není nijak omezováno a na druhé sepsané restrikce, tak bychom tu první asi snadno přehlédli. Dokonce jsme se dostali tak daleko, že nám do našich vlastních domovů mohou už i různí úředníci. Nikoliv jen policie, ale i exekutoři či kontroloři, čím topíte. A počet oprávněných k tomuto vstupu do soukromí bude přibývat. Omezování se dotknulo komunikace (sociální sítě), osobních svobod, ale také třeba kuřáků, obchodníků…, ten výčet by byl extrémně dlouhý. Terčem pro tvůrce zákazů jsou i motoristé.

Žijeme v době, kdy vlastnit motorové vozidlo je skoro jako mít na čele nápis:,,Jsem zločinec!“. Vynechme nyní výnosnost používání vozidel pro stát, kterou v mnoha směrech mimo různých daní podporuje i systém nesmyslně vysokých pokut. Omezování motoristů totiž směřuje k tomu, že budeme jednou tahat auta za špagát za sebou. Řeč je o neustálém omezování nejvyšších povolených rychlostí. Technická revoluce posunula auta k dokonalosti. Součástí výbavy jsou už aktivní tempomaty udržující vzdálenosti mezi auty, hlídání pruhů, mrtvých úhlů, kvalitní brzdové systémy, auta umí dosahovat slušných rychlostí při malé spotřebě. K bezpečnostním prvkům patří airbagy, inteligentní bezpečnostní pásy, ABS, vypracované nárazové zóny. To auta v minulosti nikdy neměla, přesto se po silnicích proháněla podstatně vyšší rychlostí. Nebylo jich tolik, ale zase chyběly dálnice a široké silnice.

Trendem posledních let je však buzerovat a automobilisté jsou k tomu snad stvoření. Byla jim vzatá radost z individualizace svých strojů, což v určitých případech mělo svou logiku, stačilo však nastavit určitá pravidla. Nyní je trestán pózismus, k čemuž u našich západních sousedů často stačí si na auto nalepit jen nějakou výraznější nálepku či fólii, mít laděný výfuk či jinak zvýrazněnou odlišnost. To však nestačí a pokračuje hledání dalších možností. Začaly se nesmyslně omezovat rychlosti. Na dálnicích v Itálii je všude max 110km/hod. Jedete přes velkou zemi a nudíte se. Možná z toho usnete, nabouráte a ,,odborníci“ se dopracují k tomu, že jste jel rychle a vymyslí, že příště to bude jen devadesátka. Rakušané zkusili opačný krok, všemu to prospělo, ale místní škodiči Zelení se proti zavedení stočtyřicítky postavili, byť průzkum ukázal neoprávněnost jejich argumentů. Snížení nehodovosti přitom bylo jedním z plusů navýšení rychlosti. Němci dosud odolávali, nicméně Zelení i zde tlačí na pilu. Představa jízdy přes Německo omezenou rychlostí je smutná. Poslední výspa pružné dopravy tak časem zmizí z evropských map a vláček ukázněných a umravněných ovcí jedoucích sice pomalu, ale zato méně bezpečně, se stane i místním zvykem.

Ubírání možností vlastního rozhodování pokračuje, jednou z nás budou roboti bez vlastní zodpovědnosti. Motoristé jsou již za hranicí jakékoliv svobody a manipuluje se s argumenty. Na řadě jsou další oblasti našich životů. Piráti chtějí kádrovat úplně vše, Zelení by nám dali domů svého miniekologa a liberálové Afričana. V Norsku posuzují Vaši schopnost vychovat své dítě. Regulace přibývají tam, kde vůbec být nemusí. A Afričané se množí a množí… Kam až to půjde?

Redakce
Sledujte PP

Redakce

Vážení čtenáři, chtěli bychom Vám všem poděkovat za finanční pomoc, kterou vyjadřujete podporu Pravému prostoru. Díky Vám tak můžeme stále nezávisle publikovat a pracovat na dalších vylepšeních. Níže uvedený graf představuje, kolika procenty nám Vaše příspěvky (dobrovolné předplatné) pomáhají na nutné měsíční náklady na provoz a zachování existence PP.

S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX), QR platby

Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.

***** Příspěvky čtenářů za měsíc květen 2021: *****

Josef Budějovský 500,- Kč, Jiřina Kozáková 200,- Kč, ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Pavel Janeček 300,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Rene David 500,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, ing. Jiří Babinský 500,- Kč, Věra Baarová 1000,- Kč, Matouš Gaudl 500,- Kč, Lubomír Vylíčil Phar. 5000,- Kč, Novákovi 500,- Kč, Marek Janičko 100,- Kč, Vlastimil Kadlec 2000,- Kč, Martin Vavrinka 50,- Kč, Michaela Wurmová 1000,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Karel Hojdar 150,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč

Celkem za měsíc: 15 750,00 Kč
Vybráno 45.00%
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to?

Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.

Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.

Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Redakce
Sledujte PP
(Visited 1 912 times, 1 visits today)
Sdílejte článek:
Velmi špatnéŠpatnéPrůměrnéDobréVelmi dobré (32 votes, average: 4,88 out of 5)
Loading...
30 komentářů

Napsat komentář: Joe Profaci Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-)