
Žádné omluvy za kolonizaci, i ty podněcují islámský terorismus
JAN ZIEGLER
K těmto lidem patří také bloger idnes Jaromír Petřík, který často straší islamistickým nebezpečím, zároveň však napadá a uráží ty, kteří proti němu bojovali. Poněkud neupřímný přístup. Těžko říci, co tím sleduje. Trnem v roku jsou mu například křížové výpravy proti muslimům v 11. a 12 století. Při té první dobyli křižáci roku 1099 Jeruzalém a je pravdou, že tam zmasakrovali místní obyvatelstvo. Jenomže v rámci tzv. politické korektnosti se jaksi zamlčuje, že již dvacet let předtím v roce 1077 obsadili toto svaté město tří náboženství muslimští seldžučtí Turci, kteří začali brutálně týrat a zabíjet místní křesťany, a navíc vyvražďovali i celé křesťanské poutní výpravy. Já jsem rád, že si to Kristovi vyznavači nenechali líbit a na toto nevyprovokované násilí rázně odpověděli. A to by měl být příklad i pro současnost.
A teď někteří z nás se bijí v prsa, co jsme to těm chudáčkůmmuslimům provedli. Myslíte si však, že Turci cítí nějakou lítost, že vraždili křesťany. Nikoliv. To je vidět i v jejich přístupu ke genocidě Arménů za I. světové války.
Rovněž Arabové po staletí přepadali ve Středozemním moři křesťany a unášeli je do otroctví. To skončilo teprve 1830, kdy Francouzi dobyli Alžír a ovládli Alžírsko. Ale my máme se neustále omlouvat za kolonizaci.
Arabové a Turci se v historii opakovaně pokusili okupovat a podrobit Evropu, což se jim naštěstí nepovedlo. Přitom vraždili civilisty, muže, ženy i děti, v lepším případě z nich dělali otroky. Ovšem nějaké promiňte, od nich nečekejte.
Bohužel fanatický islamismus podpořili v polovině minulého století Sovětský svaz a jeho komunistické satelity. Ony tenkrát vycítily příležitost, že tzv. právo národů na sebeurčení by mohlo na jejich stranu získat početné nové státy v Africe a Asii a to by přece oslabilo ten nenáviděný kapitalistický Západ. Komunisté vždycky šířili svoji moc bezohledným násilím, bez ohledu na důsledky. A tak neváhali podporovat různá tzv. národně osvobozenecká hnutí v rozvojových zemích. Ovšem většinou se nejednalo o mravně čisté bojovníky za svobodu utiskovaných národů, ale o obyčejné zabijáky a zločince nejhoršího zrna.
Příkladem odporného terorismu druhé poloviny minulého století byla alžírská tzv. Fronta národního osvobození, francouzsky Front de Liberation Nationale (FLN), kterou slušní Francouzi a Alžířané považovali právem za fašistické bojůvky.
V srpnu 1955 hrdlořezové z FLN v Ain-Abid u Constantine doslova rozsekali na kusy 37 Evropanů, z toho deset dětí mladších patnácti let. Muži měli useknuté ruce a nohy, děti roztříštěné hlavy a vyhřezlé mozky, ženy rozpáraná břicha a vyvrhnutá střeva. Jedna běloška měla rozříznutou dělohu, do níž vrahové nacpali její pětidenní rozřezané novorozeně. A zločince z FLN oslavovali čeští a další komunisté jako hrdinné bojovníky za svobodu a posílali jim zbraně.
Rovněž takové rudé mosambické FRELIMO neváhalo k dosažení svých cílů, tedy k osamostatnění se od portugalské vlády, vraždit bílé obyvatelstvo včetně žen a dětí, jejichž jediným proviněním byla barva kůže. Přitom, když se toto zločinecké hnutí dostalo v roce 1975 v Mosambiku k moci, život obyčejných Mosambičanů se stal peklem na zemi a miliony lidí trpěly hlady, mnozí umírali a podvýživa se stala masovou záležitostí, což za koloniální éry nebylo. Odpůrci režimu byli jako v každé „správné“ komunistické zemi vraždění bez soudů. „Zlatí Portugalci,“ vzdychali si mnozí obyvatelé této východoafrické země.
Komunistické Československo dokonce cvičilo teroristy, kteří bojovali proti legálním a zákonným vládám svých zemí, ve výcvikovém středisku v Zastávce u Brna a rovněž jim dodávalo zbraně.
V současné době jsme svědky útisku bělochů v Zimbabwe. Těm vládnoucí černošský režim násilím uloupil jejich farmy a přidělil je domorodcům, kteří na nich samozřejmě neumí hospodařit. Výsledkem je hladomor.
Další klasickou ukázkou levičáckého pokrytectví je Izrael. Organizace pro osvobození Palestiny v Arafatových časech, sdružující i fanatické muslimy, podnikala zákeřné útoky na židovské civilisty po celém světě a rovněž neváhala vraždit často brutálním způsobem ženy a dětí. Obzvláště odpudivým činem byl útok na bezbranné izraelské sportovce na olympijských hrách v Mnichově v roce 1972. Izraelci jsou terčem útoků islamistických radikálů po celou dobu své existence. Ovšemmohou za všechno, palestinským vraždícím zrůdám příšerná politická korektnost odpouští i ty nejhnusnější ohavnosti.
Jak je patrné, zločinů, kterých se ti druzí dopustili vůči Evropanům, není zrovna málo, ovšem sypat si popel na hlavu máme jenom my. Ti druzí si z teroru vůči nám, nic nedělají. To je ovšem hodně špatné a rovněž to podněcuje islámský radikalismus.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc prosinec 2019: *****
Jiří Kubát 100,- Kč, Miroslav Hloušek 111,11 Kč, Rudolf Roedling 1000,- Kč, Václav Červinka 200,- Kč, František Šmíd 600,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Vladislav Vydra 100,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Eva Pilařová 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Ilja Baudyš 1000,- Kč, Jiří Sieja 200,- Kč
Celkem za měsíc: 5 711,11 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Po blokaci Pravého prostoru můžete sledovat novou stránku PP na facebooku.
Latest posts by Redakce (see all)
- ČT si vydržuje tajné influencery, kteří šíří její “dobré” jméno - 6.12.2019
- Muslimský šátek na české škole i u Nejvyššího soudu - 6.12.2019
- Šarlatáni a kočky - 6.12.2019
Pane Ziegler, dobrý článek.
Takových je dle mého názoru třeba.
To budou někteří zdejší soudruzi rozcházet těžko.
Zdravím Vás, pane Langere. Pan Ziegler snad ani špatný článek napsat neumí.
Jak jsem napsal již před pár dny, podle názoru Khmerů to byli právě Francouzi, kteří pomohli Kambodžu vrátit mezi vyspělé kulturní země. Zejména po úplném zpustošení země počínaje zavlečením vietnamské války a konče komunisty nedaji Khmerové na Francouze dopustit a sami nesou dost těžce současný osud Francie. Zde se ovšem bavíme o kultuře, která rozhodně nepatří do dávné minulosti.
Stejně tak poválečný antikolonialismus a nesmyslná teorie paušální rasové rovnosti zničily Jihoafrickou republiku, to asi víme všichni.
Jen tak pro zajímavost – právě třeba Khmerové vidí rasovou otázku velmi podobně jako Češi. A to žijí nějakých devět tisíc kilometrů od nás.
Pane Werwolfe, také Vás zdravím.
Jsou to ti Khmerové, kterým se kdysi říkalo rudí?
Soudruh Pol Pot si zjevně vzal k srdci Marxe i Stalina, a málem tam ten komunistický ráj dotáhl do konce, že?
Jak se vůbec tito lidé vyrovnali s tímto řáděním, vždyt právě oni, resp dnes už jejich předci ten komunismus pilně hard metodami budovali.
Pokud vím, u Mao Ce Tunga našel Pol Pot politickou oporu.
nee, Khmerové jsou normální etnikum. Ti rudí vznikly až za toho Pol-Pota
Langer,vidíš,jaký jsi tupec! Jak jsem ti to napsal jinde. Pleteš si pojmy s dojmy. Naštěstí ti to dvojtečka níže vysvětlila. Holt nemůžeš vědět všechno,to je normální. Ale aspoň blbě nepindej! Třeba u Kubě,viď? O té toho víš stejně jako o Kambodži…
Soudruh milan:
Primitivku, nebav se o tom, čemu nerozumíš.
Zkus znovu odpovědět na otázku:
Jak Fidel Castro ochránil lidi před státem loupežníkem. Umíš odpovědět, nebo se budeš vymlouvat jako komunistický spratek?
už jsem ti odpověděl. A ty rozumíš? Jsi osel,nejdál jsi byl v zahradě a nejvýš na půdě. Je zbytečné s tebou komunikovat. Víš o světě akorát že Kmérové jsou rudí a rudí jsou podle tebe všichni až na vyjímky. Třeba Holínko,to je duševní gigant hodící se k tobě. Protože on bezpečně ví,že v Karibiku mrzne! S takovým odpadem je veškerá diskuze zbytečná ztráta času. Čest demente!
Soudruh milan:
Vymlouváš se jako komunistický spratek. Bez překvapení jako hysterka, která neodpoví a blábolí vztekem nesmysly.
Čti si Halo Noviny a neprud na PP.
Čest.
soudruh Íčko,
proč každému vnucuješ čtení tohoto plátku? Chceš aby byli všichni tak vymaštění jako ty? Vím,že se ti se spoustou lidí hůř komunikuje,protože je to pro tebe hodně složité a nad tvoje chápání. Chceš aby se lidé přiblížili mentalitou k tobě čtením tohoto plátku? Stejně by ti to nepomohlo. Blbec bude blbcem ať děláš co děláš! Doporučuji ti komunikaci výhradně s myslitelem Holínkem,protože ten je na tvé úrovni. Tam si budete rozumnět a litovat zmrzlý kubánský lid! A můžete do u toho do sebe lít Amundsenku! Čest!
Pokud si dobře z diskusí pamatuji, tak Holínek, kterého “fidelko” milan jmenuje, pouze doslovně citoval (přepis z radio-rozhovoru) paní, která byla účastna toho, jak služebnictvo čekalo celou noc venku před Fidelovým palácem, až banda jeho spoludruhů -bolševiků -dochlastá poslední rum a dobafá poslední doutník, aby pak mohli jít po nich ty pozvracené a pomočené stoly a podlahy, setřít.
Že je fidelko-milan “komunistický spratek”, který léta zneužíval dávky ID, nemusíte ani příliš zdůrazňovat.
Všichni soudní čtenáři to již dávno vědí.
Holínko,pamatuješ si to blbě,protože jsi opomněl slovo zmrzlí! Čest!
I když možná ne úmyslně. Po tom co tě jeblo a navíc chlastání levného chlastu( Amundsenky) taky nikomu nepřidá…
Bouše,
co to zase blouzníš?!
Jestliže Holínek CITOVAL někoho, tak to “zmrzlí” nebylo z jeho hlavy.
I když chápu, že ty a tvoje SOPO parta, slovo CITOVAT nedokáže identifikovat.
A od kdy Bouše chlastáš vodku, že o ní stále píšeš. To je od chvíle “slavnostního”
přípitku po podpisu “vázacího aktu”?
Pane Langere, stejně jako nemám rád rčení, že Češi jsou národem komunistickým, protože žili v komunistické diktatuře, považuji za podobně zcestné přiřazení tohoto atributu Khmerům nebo paušální přiřazení atributu nacistického Němcům. Khmerové, podobně jako u nás Češi, jsou tamním většinovým národem (asi 92 až 93% obyvatelstva). Pro zajímavost – počet obyvatel je tam také srovnatelný s námi, byť rozlohu mají více než dvojnásobnou. Komunisté si zkrátka svoji stranu nazvali Rudí Khmerové (třeba jako levičáčtí Mladočeši). Takže to opravdu bylo jen zaštítění se jménem národa, ačkoliv počet komunistů tam byl nesrovnatelně menší než u nás. Pol Pot jednoduše otevřel kriminály pro nejtěžší zločince výměnou za jejich aktivní podporu.
Jak se s tím vyrovnali? Asi jako každý národ, který si prošel genocidou spáchanou domácí zločineckou organizací. Počet obětí tam byl o několik řádů vyšší nežli počet obětí KSČ u nás; přesný počet se asi nikdy nikdo nedoví, protože se vše přísně utajovalo. Hovoří se o 2,5 až 3 miliónech lidí. Důsledně vyvražděna byla v první řadě inteligence včetně lékařů, učitelů a umělců, dnešní vzdělanci tak začali prakticky od nuly odkázáni na zkušenosti zahraničních kolegů. Pokud mohu soudit z osobní zkušenosti, nic jim to neubírá na jejich kvalitě. Komunistická strana je tam dnes zakázána. S ohledem na ekonomickou situaci země tam řada lidí má třeba dvě zaměstnání.
Po skončení vietnamské okupace v roce 1998 se země v roce 2000 vrátila k tradičnímu demokratickému zřízení konstituční monarchie. Stejně jako u nás, tak i v Kambodži je terčem kritiky veřejnosti korupce na nejvyšších místech a vazby řady politiků na bývalý režim. Všeobecně je tam ale míra korupce nižší než v sousedních zemích, Khmerové ji vnímají podobně negativně jako my. Rovněž problém dvojích cen se tam prakticky nevyskytuje a tento nešvar v okolních zemích, hlavně v Thajsku Khmerové nepokrytě odsuzují.
Velmi špatná je situace dopravě, kde panuje až neuvěřitelná nekázeň. Peněz na dostatek dopravních policistů je málo, ti stávající jsou velice vytíženi především vyšetřováním velkého množství dopravních nehod. Úmrtnost na silnicích je tam ve srovnání s námi dvojnásobná. Snaha o dopravní osvětu v tisku se tam míjí účinkem. Přísně se hlídá především nošení přileb motocyklisty a hlučnost výfuků. Občasnou zajímavostí tam jsou hybridní elektromotocykly. Většina motocyklů pochází z Japonska; Khmerové, kteří jsou někdy až techničtí hnidopichové, si velmi stěžují na všeobecnou kvalitu dovážených čínských výrobků. Výroba automobilů tam až na jednotlivé výjimky prakticky neexistuje, vzhledem k velmi špatné energetické sitaci se nepodařilo obnovit tradiční licenční výrobu Citroënů. Daň při koupi motorového vozidla (týká se i zemědělských strojů) činí 30%. Soustavně, ale kvůli nedostatku financí pomalu probíhá obnova silniční a železniční sítě.
Energetické zdroje jsou zoufale nedostačující, Kambodža nemá vlastní ropu ani uhlí, přírodní podmínky umožňují výstavbu hydroelektráren jen v pohraničních horách, a to v omezeném rozsahu. Na vesnicích jsou k dispozici téměř výhradně jen benzinoelektrické generátory, nově také solární panely. Ohřev vody zajišťují především solární zdroje. Vaří se hlavně na dřevě nebo pomocí proban-butanu.
Gramotnost se tam pohybuje mezi 85 a 90%, za Pol Pota byla klasická výuka výslovně zakázána. Mnozí si tak vzdělání doplňovali až v pozdějším věku, číst a psát se učili potají doma. Kromě toho i v Kambodži se vyskytují komunity nepřizpůsobivých občanů, kteří odmítají posílat děti do školy. Neexistuje na ně účinná páka, neboť veškeré finanční sankce uložené úřady jsou u nich coby oficálně nemajetných nevymahatelné. Obdobně jako u nás tam existuje povinná devítiletá školní docházka, žáci jsou hodnoceni klasifikací A až E.
Celkově je Kambodža stále odkázána na soustavnou zahraniční pomoc, devastace této nádherné kulturní země vietnamskou válkou a následně komunisty dosáhla neuvěřitelných rozměrů. ČSSR byla jednou ze zemí, které hrůzný Pol Potův režim skrytě podporovaly. Česká republika se kocem 90. let oficiální podpory kambodžské obnovy zřekla s odvoláním na špatnou návratnost investic. Většina zemí EU však uznala svůj podíl na devastaci a Kambodžu oficiálně podporuje.
Podobně jako Češi, tak i Khmerové rádi začínají den tím, že si dají kafíčko a cigárko. Kávu tam mají neuvěřitelně dobrou. Kuřáci jsou podobně pronásledovaným druhem jako u nás. Prodej cigaret je vázán věkem 18 let a je to přísně kontrolováno. Pozitivní je, že v trafice dosud koupíte poštovní známku, jako tomu bývalo u nás.
Pro zajímavost uvádím, že Jeho Veličenstvo král Ngorodom Sihamoni mluví velmi dobře česky, za Pol Pota pobýval v exilu v Praze. Je to pán, který se ve své zemi těší veliké všeobecné úctě a vážnosti.
Tolik jen ve zkratce, už tak toho je dost. Na téma Kambodža by se dal napsat román. Pro zájemce o tamní dění uvádím odkaz:
https://www.cambodiadaily.com/news/
Dnes tam vyšel zajímavý článek s názvem Return to war, který možná pomůže leccos pochopit. Kambodžských internetových novin je pochopitelně k dispozici daleko více.
dobrý den pane Werwolf,vidím,že máte Kambodžu docela zmapovanou. Kolikrát jste tam byl?
Dobrý večer, zatím jednou. Vzhledem k tomu, jak ohromně zajímavá ta země je, se tam chystáme znovu, ale to záleží na více okolnostech. Hlavně na tom, co bude dál ve vývoji v Evropě i ve světě.
Pokud někam dál cestujeme, vždy se snažíme zjistit si o tom místě co nejvíce, abychom věděli, o čem s místními diskutovat a na co se připravit, po návratu sháníme další doplňující informace.
Největším problémem je zatím khmerština, ačkoliv to není tonální jazyk (většina v té oblasti je).
Pane Werwolfe,
Někteří lidé byli možná na Kubě, a to nejednou. Chválí Fidela Castra, pak napíšou, jak mají lidé staré informace, jak se Kuba za poslední roky hodně změnila k lepšímu, jen to ten Raul nedomyslel s tím, že povolil soukromé podnikání.
Takovým zpravodajcům věřím na slovo, ale přesto jsem rád, že existují i lidé jako Vy, kteří jsou schopni informovat poněkud odlišným způsobem, a to i přesto, že na dotyčném místě byli pouze jednou, a tedy informují podezřele znalecky a podrobně.
Pane Langere, jak jsem již zmínil, pokud jedete kamkoliv dobře připraven a zároveň jedete individuálně a ne v chumlu deseti, dvaceti turistů, pak jste jednak odkázán na místní obyvatele, jednak víte, na co se chcete zeptat. Chce to udělat si na debatu čas. Zároveň je ovšem vhodné obejít se bez tlumočníka. Světové jazyky dnes ovládá kde kdo, hlavně mladí. Bohužel cestování stylem “teď poběžíme sem, za deset minut musíme bý támhle, hele, mámo, tudlencto koupíme, tady to maj levný” je u nás asi to nejrozšířenější a je zcela pro kočku. Nabyté informace si přečtu v každém bedekru a nemusím nikam jezdit. Dozvíte se někde, že třeba khmerské písmo používá i vlastní číslice? Dozvíte se třeba o vyučovací době ve školách nebo o tom, co si místní myslejí o papaláších? To jsou takové poznatky, které člověk odkázaný na skupinu a téměř nepřipravený nemá šanci získat. Pak je efektivita takové cesty velmi sporná.
Vím, že sice asijské kultury na rozdíl ode mne moc nemusíte, ale ve skutečnosti máme společného daleko více, než by se zdálo. Mimo jiné i ten vztah k politikům.
Ještě jednu chybu dělá mnoho cestovatelů, a sice v tom, že se k místním leckdy chovají s odstupem a nadřazeně. Odezva pak je adekvátní.
Langer,jsi osel,a hlupák. Neser se do toho čemu nerozumíš a bav se se zmrzlým Holínkem ty rudý Khmere
Komunistický primitivku milane,
ty už jsi napsal slovo Khmer správně?
Ale že ses v mém komentáři našel, to se divím.
Tebe budu nazývat rudý Čecháčku.
Vyber si podle čeho.
Ahoj rudý khmere,vím že jsi poněkud frustrovaný že s tebou kamarádí akorát zmrzlý Holínko
Dobrý den, mám takto procestovaných pár krajin. Naposledy jsem by v Gruzii. Krásná zem,super lidé. Úžasné hory. Gruzie se mě líbila mooc!
Kohoute,
v Té Gruzii jsi byl z pověření jako ruský fízl?
Na tuhle lehkou otázku bys mi mohl odpovědět.
Kámoše mezi esenbáckými šajbami, a dokonce kámoš vojenský poradce v Africe, Tvá odpověd by opravdu měla být snadná.
Pane Werwolfe,
děkuji za obsáhlý komentář.
Ako inac, pod dalsim vygrcom Zieglera uz klasicky prvy sudruh Langer, akoby chcel celemu svetu oznamit, ze nielen Ziegler je imbecilom, ale on tiez… Sudruh Langer, citajuc tu mnohe komentare na tvoju adresu som nadobudol hlboke presvedcenie, ze kazdy normalny clovek ta tu za imbecila povazuje uz dano… Uz sa naozaj nemusis snazit presviedcat ludi o svojej imbecilite…
Radsej prezrad, koho budes dnes chciet postavit pred sud za kontraspionaz…? Mozno Milosa Jakesa, co, za kontraspionaz, ideologicku necistotu a islamizaciu Europy…? :-DDDDD
Dementku Vasile,
čti si komunistické pohádky.
Tvé chápání psaných textů je na úrovni mentálně retardovaného pionýra.
Že tak Česko přitahuje tolik slovenských komunistů, mě ani nepřekvapuje. Jen na PP, co se jich objevuje…
Ved prave sudruh Langer, netrapi ta, ze si o 170 IQ bodov podo mnou a ja som len retardovany pionier s IQ 145…? IQ -25, ved este aj dazdovky ta musia povazovat za tupca… Su aj pravicove dazdovky, alebo ani tie sa pre svoj vysoky intelekt na praviciarky nekvalifikuju…? :-DDDDD
Soudruh Vasil:
To sis měřil výšku postavy?
Ale to není IQ. Třeba Ti to soudruh Pirošík vysvětlí.
I když Tobě asi ne.
Zdravím Langře. Nikdy jsem nečetl nic od Petříka. Ale tak, jak nám ho Ziegler přiblížil, je to vlastně stejný “ziegler” jako on, jenom s opačným znaménkem
Vcelku dobré hodnocení autore. Ovšem je třeba se na nás Homo sapiens dívat poněkud s větším nadhledem, je totiž zcela jasné, že my lidé jsme od přírody krvelačné a zištné potvory a násilí je nám vepsáno v genech. Bílým, černým i žlutým. Nakonec celá příroda je založena na žití jednoho druhu živých organismů na druhých a parazitování a znásilňování jednoho systému života od druhého je v přírodě tak nastaveno. Kdysi mě napadlo, že jestli existuje nějaké “peklo”, tak pozemský život na této planetě je toho důkazem. Na Bohy však nevěřím, museli by být doslova šílení. Pokud je život doslova imanentní hmotě a za jistých okolností vždy ve vesmíru po nějakém fyzikálním náhodném chaosu za nějakou dobu přirozeně vznikne mixem anorganických látek i jistá organická částice, pak zase i když zřejmě nemusí být na uhlíkové a kyslíkové atd. bázi, tak zase dochází k tomu, že něco žije na úkor něčeho a potřebujete to k žití a rozvoji energii a další suroviny. Tímto úvodem chci naznačit, že násilí a parazitování a využívání jiných organismů je asi doslova zákonité pro to čemu říkáme život a pravděpodobně je to v celém vesmíru. Brrr, hrozná představa, ale asi to tak je všude, jen v jiných variacích.
Ale vraťme se k nám lidem. Je jasné, že část civilizace značně po získání vynálezů a umění využívat energií, které nám poskytuje příroda, kde prim dosud hraje ropa (zatím jsme blbí a moc dál jsme se nedostali, resp. už jsme nakoukli do hmoty a umíme využívat např. uran, ale je to jen limitní odraz od promile možností a to je možná dobře), znamenala gradaci v technice a vědě a výsledkem bylo získání značné technologické převahy nad ostatním světem, kde zejména např. Afrika zůstala silně v závěsu a už se nikdy z toho nevzpamatovala a ani nevzpamatuje, geny jsou holt podmiňující. To se samozřejmě projevilo v životní úrovni a ve všem co s tím je spojeno. To co dnes potřebujeme je stabilita, to znamená např., kdyby se přestali množit nomádi kteří jsou pod knutou islámských nesmyslů, nebo třeba kdyby elity, které mají moc nad Západem, přestali dělat likvidační politiku proti bílé civilizaci, ale je toho mnohem víc, co bychom potřebovali, aby se svět zase neproměnil v obrovské válčiště atd. Autor správně naznačil, že kolonizace byl asi přirozený vývoj včetně tehdejšího násilí, a nedělejme si iluze, kdyby nám vládli např. černí Afričané, bylo by to ještě mnohem horší. Socialismus byl pokus o nový způsob uspořádání lidské společnosti, ale jaksi zapomněl na některé přirozené vlastnosti člověka, což je svoboda, individualita atd., ovšem přinesl tento pokus spoutu užitečných informací. Neexistuje totiž absolutně špatná zkušenost, vždy je za to nějaké poznání, i když se za to musí zaplatit nějaká cena. Ale socík měl i některá pozitiva, ale to je na jinou diskusi a to mnohem širší.
Člověk je tvor společenský a vždy přináleží nějakému celku, na kterém každý z nás je závislý a kde od jiných lidí se naučil všemu co umí a tudíž je celku do jisté míry povinován dodržovat dohodnutá pravidla fungování tohoto celku. Takže vždy je tu jisté omezení jednotlivce kolektivem, absolutní svoboda je fikce. Jinak bychom se totiž doslova požrali. To pochopil i “blbej” hmyz jako mravenci, včely apod, jen někteří lidé si myslí, že se bez ostatních lidí se obejdou a jsou tu i další, kteří bezostyšně žijí na úkor druhých a doslova parazitují ato neskutečným způsobem.
Spíš je zde velká otázka a s velkým otazníkem, kam se my lidé sunem ve vývoji!? Jako celek jde vývoj lidstva tím nejšpatnějším směrem, množí se hlavně ti kterým je odepřena možnost i základního vzdělání a jsou pod nadvládou náboženských debilismů jako je např. islám a vedoucí část lidské civilizace vzniklá především ze zemí kde bylo křesťanství a judaismus je už nějakou dobu znásilňovaná zase jistou partou zase od náboženství, kde prim hraje Talmud a Kabbala a ti přes ďábelský vynález lidí “peníze” znásilňují a parazitují tento svět bílých, který měl na to konečně najít stabilitu v žití na planetě jak mezi sebou, ale i ve vztahu ke flóře a fauně planety! A zase jsme v hajzlu, výše uvedení nám sem perou pod tlakem do Evropy a S.Ameriky muslimské nomády a černochy apod. a obsadili důležité politické a hospodářské funkce svými slouhy namátkou typu Merkel, nebo Macron, Juncker, Mogherini atd. atd. a jsou jich nikoliv stovky, ale tisíce a zase jsme ve vývoji v slepé cestě a nečeká nás nic dobrého. Zkuste se nad tím zamyslet a porovnat zjištěná fakta a musíte dojít k podobným závěrům……
Herr Ziegler, zatímco zlý SSSR podporoval teroristy hodný západ ve stejné době podporoval, vyzbrojoval a cvičil vysoce humánní bojovníky za svobodu a demokracii typu mudžáhedínů – předchůdců al kejdy, IS a podobných a pokračuje v tom dodnes. Tohle budou členové WXV taky těžko rozcházet.
Tak ony ty zbraně a jiný vojenský materiál made in USA,poland,czechoslovakia apod odevzdané američanům k likvidaci a nalezené u IS jsou vlastně od sovětů,který se i odedávna paktoval s největšími šiřiteli terotizmu-saudskou arábií a SAE-asi proto tam mají všichni plno dolárků-je to tajné,ale je to měna bývalého SSSR…
Sudruh Cigler,
Katolicka cirkev a islam ve středověku si neměly co vyčitat. Katolici snad v te době v krutostech (stači si vzpomenuť na utrpne pravo a inkvizici) předčily i muslimy.
V novověku měl Zapad po dluhu dobu nad islamskymi zeměmi ktere z pozice sily proměnil ve sve krutě rabovane kolonyje – jasně navrch.
V současnosti enem diky chtičum a nenažranosti zapadnich sudruhu pravičaku suproligarchu byl cely islamsky svět proměněn ve vosi hnizdo. Byl to Zapad ktery vyškoli sudruhy tenoristy z Al Kaidy, ISILu, dodla jim skrze zprostředkovatele (Osmany a saudske demokraty) zbraně, zpravodajske informace etc. A su to zapadni sudruzi pravičaci CIA Sereši a jejich Kanzlarskat NSA loutka Mutti Merkel a saudšti lidumilove, kdo muže za islamizaci Evropy.
Tuž tak muj mily pravicovy soudruhu Ciglere. Čest vaši praci a Shalom Aleikum.
Z tvého zmateného blábolení je je vidět , že jsi přeci jen blb , narozdíl od Íčka Varholíka z opačným znaménkem.
Kdyby ty korunovaný blbe nebylo katolické Církve , lezl bys pitomo po stromech.
O svaté Inkvisici víš kulové s přehazovačkou -zkus si získat alespoň základní info zde :
http://www.vzdelavaci-institut.info/?q=node/562
Co má katolická Církev dle tvého debilního mozku společného se středověkou praxí utrpného práva nechápu , nicméně mne hlavně prosím neurážej nějakými bláboly o filmu Kladivo na čarodějnice , jak je u čuráčích hlav tvého ranku obvyklé.
p.s. Zameť si před rudým prahem , bolševiku , co se týrání lidí týká !
Nechci být jízlivý,
ale mám poslední dobou silný dojem, že autor Jonas je trpí obsedantní grafománii, přičemž obsahová konsistence není v danou chvíli jaksi relevantní.
No nic, doba je náročná.
no, když si uvědomíte, že Ideologické odd. Jonas mělo plné stavy…
Kdyby ty korunovaný blbe nebylo katolické Církve , lezl bys pitomo po stromech.
xxxxxxxxxxxxxx
To těžko, co antika, starověké Řecko, Řím, Sumerové, Egypťané, Mesopotámie, Čína, Indie, tam všude byla katolická církev?
Křesťanská církev likvidovala antickou vzdělanost,
vzdělání v podání křesťanské církve se soustředilo pouze na bibli a skutky svatých, a bylo výsadou církve,
a tudíž sloužilo mocenským zájmům církve katolické, viz různé podvrhy, na základě kterých si církev uzurpovala různé nároky.
Církev katolická byla brzdou rozvoje a ničitelkou antické vzdělanosti a pokroku.
Nebýt arabských opisů antických děl, nevěděli bychom o antice skoro nic.
Bylo to tisíc let církevního temna, které skončilo až s postupným omezováním moci církve katolické.
Kdyby toho nebylo, lezli bychom dodnes po stromě,
pitomo.
Církev katolická byla největším nepřítelem pokroku a vzdělání v dějinách. Pokrok a vývoj se církvi katolické
zastavit nepodařilo, šel navzdory všem snahám katolické církve.
Pohádka o ukřižování Krista, jako vykoupení za hříchy lidstva, je největší podvod v dějinách.
Jonas+ Profaci+ Vlad IV = PUTLER.
Odlišné není tolik v jejich smýšlení, jako spíše v tom, ze který konec tu rusobolševickou propagandu uchopili.
Pane Ičko,
opět prokazujete vaš Vyskočuv pronikavy “intelekt” (od slova TELE)
Varholíku
nějaká kvalifikovaná oponentura by nebyla?
Copak jsi skutečně takový čajíček, že se zmůžeš maximálně na bolševické nálepkování?
Co tě na tom VUMLu naučili?
To je nonsens. KC se podílela na udržení a oživení Antiky. Renesance byla přímo akcí Vatikánu (před pádem Konstantinopolu utíkali učenci právě pod kuratelou Vatikánu; a co ti učenci přinášeli? No Antiku!).
KC má mnoho vnitřních myšlenkových proudů, jo i ty inkviziční tam mj. jsou. Ale zužovat KC na inkvizici a jiné “temnostředověké” tendence je naprostá neznalost a nevzdělanost.
KC měla (narozdíl od negramotného rytířského stavu) monopol na vzdělání.
Antika resuscitovala skrze “osvícené” proudy KC, protože v dobách před Rnesancí tu nebyl nikdo jiný, kdo by uměl číst a psát!!
Proč takhle blbě plácáte?
To je nonsens. KC se podílela na udržení a oživení Antiky.
xxxxxxxxx
Piangendo příteli
bavíme se o tisíc let trvající nadvládě KC, od ustanovení KC jediným státním náboženstvím v Římské říši. Od tohoto okamžiku nastalo pronásledování všech ostatních náboženství, a snaha o vymýcení antické vzdělanosti.
Totální útlum vzdělanosti, pouze víra dle bible.
Pro nic jiného nebyl prostor.
Proto totální úpadek vzdělanosti, jak jsem napsal výše, a ten trval dlouhých tisíc let. Tisíc let církevního TEMNA. Tisíc let, kdy vládlo jedno jediné církevní DOGMA, tak jak 40 let vládlo u nás komunistické dogma.
A jak jsem napsal výše, pokrok a vývoj se nedal zastavit, a katolické církevní DOGMA se neustále, čím dál více, střetávalo s pokrokem vzdělanosti,
vývojem poznání, a muselo se přizpůsobovat, akceptovat pokrok, a snažit se nějakým způsobem uvést tento problém do souladu.
Proto přišla renesance, zcela zákonitě, a to také
byla postupná ztráta mocenské pozice církve katolické.
Operovat s politikou KC v 15 století jako s podporou antické vzdělanosti, a nebrat v úvahu úlohu KC v minulém tisíciletí, může opravdu pouze hodně nevzdělaný člověk.
Takže, příteli, neplácejte kokotiny, a zaberte na vzdělání, nic není ztraceno.
Držím palce!
“A jak jsem napsal výše, pokrok a vývoj se nedal zastavit”
Ty věci jsou s KC vzájemně prorostlé. KC není jednonázorová kancelář. Ten pokrok mohl po restartu po pádu říše přijít jen z těch míst, kde se umělo číst a psát. Tak to konečně pochopte.
Prostě si toho Aristotela musel nejdřív nějaký mnich přečíst a vynést na “světlo Boží.” To, že existoval protitlak, že šlo o moc atd. nikdo nezpochybňuje, ale musíte vidět i tu druhou stranu (téže) mince.
Hm, dnes se již v jistých kruzích nepoužívá oslovení soudruhu, ale příteli.
Proti komunistickým žvástům existuje jen jediný spolehlivý argument.
Mohl byste mi prosím nějak popsat, jak si představujete že Církev svatá likvidovala antickou vzdělanost a byla brzdou pokroku?
Vaše představa viz : ,,vzdělání v podání křesťanské církve se soustředilo pouze na bibli a skutky svatých,, je s prominutím debilní a je důkazem že o věci víte kulové !
K vašemu blábolu o ,,arabských opisech ,, mohu říci jen jedno – pouze díky Církvi existovali jak na Západě tak na Východě ( pro mohamedány je překládali zase křesťané ) !
Kdyby nebylo Církve svaté, věděl byste jako potomek barbarů indoevropského původu o celé slavné antice opět kulové a to prosím na kvadrát.
A na závěr byste mi mohl popsat ,jak se projevovalo oněch tisíc let temnoty .
p.s. Nejste hlupák, nicméně si laskavě uvědomte, že mi tu papouškujete klasickou osvícenecko- zednářskou propagandu, za kterou to jak jistě víte smrdí česnekem.
Pro začátek začněte s ,,osvětou,, třeba zde :
http://www.vzdelavaci-institut.info/?q=node/575
Bude to pro vás užitečné.
To vam vykladali na hodinach naboženstvi? Ja četl o nějakem obdobi poantickeho temna, kdy slunko obihalo kolem země a v katolickych zemich byla z naboženskych duvodu velice dlouho zakazana pitva.
Pitvy a Galilea obhajovali Jezuité, ty blbý marxistický nevzdělanče. Kdyby si přečetl i něco jiného než Marxe, tak bys nebyl za úplného debila. A to říkám jako velký kritik KC a náboženství vůbec.
Víš kdy proběhla první veřejná pitva v českých zemích tupane? Až!!! v r. 1600. Je ti známo něco o mumifikaci v Egyptě anebo o Glénovi? Víš jaký je časový odstup těchto událostí? Jezuité obhajovali Galilea? A kdo jej tedy odoudil, mamlasi?
Jezuitský řád to nebyl, retarde.
Nevšiml jsem si pane Vlad IV, že by v předkřesťanske době lezi lidi po stromech. Ani pote co katolicka sekta ztratila dominantni roli ve společnosti.
Je to jedno z nejšpinavějších veřejných tajemství. Důkazem jsou dokumenty zpravodajské agentury Ministerstva obrany USA (DIA), které získala nezisková organizace „Judicial Watch“, neboť podala žalobu na základě zákona o svobodném přístupu k informacím (FOIA).
Dokumenty ukazují, že ISIS, al-Kájda a podobně smýšlející teroristické skupiny jsou „hlavní síly“, využívané jako američtí pěšáci v Sýrii, Iráku a na dalších místech.
Mýtus o takzvaných „umírněných rebelech“ byl již dávno zdiskreditován. Přesto je i nadále prohlašováno, že existují.
Dokumenty DIA ukazují, že Amerika, NATO, Saúdská Arábie a další nevyzpytatelné regionální státy podporují islámský kalifát, aby zpochybnil a sesadil Bašára al-Assada a nahradil ho imperiální loutkou.
Dlouhodobé plány USA/Izraele vyžadují, aby byla překreslena mapa Středního východu barevnými revolucemi a válkami, nahrazením nezávislých vlád prozápadními loutkovými režimy, balkanizací Iráku, Sýrie, Íránu a dalších regionálních zemí za účelem snadnějších kontrol, rabováním místních zdrojů a vykořisťováním obyvatelstva.
V článku, který byl v lednu 2016 publikován na serveru Iran Review, James Fetzer probírá jednotlivé důkazy o tom, že teroristickou organizaci ISIS vytvořily USA:
V únoru 2015 irácká armáda „sestřelila dvě britská nákladní letadla, která měla na palubě zbraně pro ISIL,“ vysvětluje.
V březnu 2015 „irácké lidové jednotky… sestřelily americký vrtulník, převážející zbraně pro ISIL v provincii al-Anbár…“
Pořízené fotografie to dokazují.
Na žádost syrského parlamentu (v dubnu 2015), aby byl ISIL (ISIS) označen za teroristickou organizaci, reagovaly „Spojené státy, Británie, Francie a Jordánsko odmítnutím…“
Dokument DIA z roku 2012 uvádí, že Západ umožní vzestup ISIS za účelem „izolování syrského režimu“.
Bývalý agent CIA Steven Kelly řekl, že Washington „vytvořil ISIL kvůli Izraeli“ společně se zárukou „nikdy nekončící války na Středním východě“, aby tak židovský stát získal dominantní regionální postavení, a aby byl zajištěn „nepřetržitý tok zakázek na zbraně z domácího vojensko-průmyslového komplexu…“
Bojovníci ISIS jsou rekrutováni z mnoha zemí, včetně západních států.
V říjnu 2015 Alexej Puškov, předseda zahraničního výboru dolní komory ruské Státní dumy, uvedl, že Amerika „vůbec nebombarduje ISIS… Obama lže americkému lidu“.
V listopadu 2015 Vladimir Putin řekl, že desítky zemí podporují ISIS, včetně Ameriky a dalších západních zemí….
http://www.zvedavec.org/komentare/2017/06/7308-je-verejnym-tajemstvim-ze-usa-vytvorily-a-podporuji-isis.htm
Sudruhu Jonasi – gde mate sudruha Gladia? Nejste příliš přetížen psaním jsa sám samotinký hovoře sám se sebou?
Ebolko
nechte Jonáše, ať koná své dílo. Ne, že bych s ním vždy souhlasil, ale Jonáš je Cayenský pepř zdejší diskuze!
V každém případě má moje symfonie.
Nikoliv, je to jako když do maďarského guláše nalijete vyjetý motorový olej. Marxistická optika překrucuje tak, že to vyřadí každou střízlivou a racionální kritiku. Ostatně výše v diskuzi je to vidět. Doménou je přežvykování ideologických blábolů. Pokud chcete kritizovat cokoliv, tak nikdy výhradně z marxistických pozic. Z principu se nemůžete trefit.
Piangendo příteli
vyserte se na nálepkování, v tom na Varholíka
rozhodně nemáte.
Zkuste vždy vyvrátit to, co Jonáš napíše.
Bez osočování, argument proti argumentu.
Pokud na to nemáte, tak radši mlčte, uděláte líp.
Stačí jeden Varholík.
http://svobodnenoviny.eu/izraelske-utoky-podporily-al-kajdu-v-syrii/
http://svobodnenoviny.eu/britanie-by-podporila-nove-americke-utoky-na-syrske-vladni-pozice/
http://svobodnenoviny.eu/co-skutecne-stoji-za-americkym-prohlasenim-o-planech-damasku-provest-chemicky-utok/
Nevím jak vy…..
ale já jsem jako běloch hrdý na koloniální dobu, kdy naše civilizace vydupala z africké divočiny města, silnice, přístavy a železnice. Obyvatele pustiny, uvízlé v primitivisnu a kmenových válkách dovedla během 1 generace za ruku z 1. do 19. století.
Ještě více jsem hrdý na křižáky a jejich mise. Jen to tehdy nedotáhli do konce.
Chybou obou projektů bylo nedotažení do konce. Předčasné opuštění. Mohlo být líp…
přesně tak. pokud byla v některá zemi bílá vláda, vše fungovalo a měli by se lépe i černoši. pokud jim to předali, tak ne že “neumějí hospodařit”, jak píše autor výše – oni hlavně NECHTĚJÍ, protože jsou líní a neschopní od přírody. proto také afrika a většina muslimských zemí vypadá tak jak vypadá. představte si u nás, že by někdo daroval prosperující podnik cikánům, aby v tom pokračovali – jaký by byl výsledek? všichni víme. ať černoši a arabové zůstanou ve svých zemích a NELEZOU SEM. volím SPD.
Naprostý souhlas. To není nějaká víra. Jen jsem se o tu dobu zajímal z dostupných pramenů. Kecy o tom jak bílý muž zničil idylický a doslova rajský svět v Africe jsou na hospitalizaci na psychiatrické léčebně. Ve skutečnosti v předkoloniální éře probíhaly na všech územích kruté kmenové války i mezi sousedními vesnicemi.Naprosto běžný byl kanibalismus a otroctví.
a třeba většinu těch černochů prodali do otroctví sami černoši.
A zdaleka největší podíl na obchodu s otroky měli muslimští Arabové.
a mají dodnes…
Byli to přkupníci, kupovali otroky od černochů.
Částečně nesouhlasím. Kolonizace byla pozitivní jen z pohledu Evropana. Nepochybně dobře míněný pokus, který ale naprosto selhal. Považuji to za historický omyl civilizovat druhé, když o to nikdo nežádal a když k tomu ani dotyční nemají dispozice. Teď se to vrátí jako bumerang s dvojnásobnou silou.
Nicméně “vinu za kolonizaci” je třeba bezpodmíněčně odmítnout. Černoši a většina asijců není na výdobytky bílé civilizace stavěná.
Já milé piangendo nesouhlasím s Vámi. Jakým pohledem byste chtěl křižácké války a kolonialismus vidět? Z pohledu Araba? V přírodě si zajíc nelehne do mraveniště, protože usoudí, že mravenečci mají hlad.
Vy se chováte jak ten Pepik v tom starém fóru:
Potká Pepík Frantu, “kde ses Franto tak dlouho cangal? Dva roky jsem tě neviděl”. “Víš, Pepo, byl jsem dva roky v Číně, za výdělkem”. “A cos tak ty, Franto, jenom vyučený dělal”? “Víš, oni tam měli tu populační explozi, tak jsem tam kulčil chlapy. Tři koruny za kus, a oni za to dostávali tranzistorák” “Tak málo? A jak se to dělá”? “Dělal jsem jich i sto za hodinu. Víš, to oni si posedají se staženýma kalhotama na žerď a jak jim to visí, tak jim jdeš za zády a v každé ruce máš cihlu. A Bum prvnímu, druhému. třetímu…. to jde rychle”.
“Ale to přece musí hodně bolet”. “Nebolí Pepo, to nesmíš nechat mezi cihlama palce”.
Nechte si to jízlivé oslovení pro živočišný druh typu Bouše. Děkuji.
Ale k věci. Nejsem misionář a netrpím spasitelským komplexem. Jsem pro svobodu. Nemám vůbec žádnou potřebu, aby se všichni “člověčenci” měli, uvažovali, tvořili jako “já”.
Kolonizace je skutečnost, která proběhla. Pro mě tečka. Vývoz Západních hodnot je něco podobného jako civilizovat cigány. Mě je bližší dát cigánům svobodu – žijte si jak chcete, nic ode mně nedostanete. Budete-li krást a dělat bordel, dostanete po rypáku.
Žádná integrace, nestojí o ni, nechtějí ji, chtějí si žít po svém.
A tak je to i s kolonizací. Mesianismus je cesta do pekla pro všechny.
Kolonizaci neodsuzuji, redukci indiánů rovněž ne, pouze hodnotím celkový výsledek, který je pro euroatlantickou civilizaci zhoubný. Bohužel asi nevyhnutelný.
Pane Piangendo, zdravím.
Já bych kolonizaci tzv. orientálního světa bílými Evropany neviděl příliš negativně ani z pohledu orientálního světa. Evropané se jako kolonisté chovali relativně civilizovaně, oproti kolonistům jiným, at to byli Arabové,Turci, nebo kdykoli a kdekoli v novodobější historii Rusomongolové/sovětští komunisté či v podstatě kteříkoli Asiaté.
Nicméně jsem názoru, že křestanství není pro každé etnikum to pravé přijatelné a uplatnitelné.
Ani nejsou pro každé etnikum přijatelné či vstřebatelné západní hodnoty.
Historické kulturní kořeny a odlišnosti ras a etnik v tom samozřejmě hrají podstatnou roli.
Co se týká třeba Afriky, po opuštění Evropanů moc převzali místní černí nebo arabští revolucionáři a zločinci, podporování marxleninským SSSR či Čínou.
Třeba Indie je kapitola sama pro sebe, je to historická duchovní civilizace, je tam více náboženství, ani tam si nemyslím, že by Britové působili jako nějaký jasně negativní prvek.
V Asii, tam, kde to ovládli Britové či Američané, byly režimy svobodnější, než ty, kde to ovládli zmarxizovaní ruso či sinomongolové. Asi není náhoda, že komunistická Čína je dnes pro mnohé asiatské Země podstatně větší hrozbou, než tamní přítomnost Evropanů a Američanů, kteří postupně opouštějí tamní pozice. TchaiWan se pod ČLR nehrne, Hong Kongští Čínané neměli na výběr.
Určitě tím nechci říci, že co kde dělali Západní kolonisté, bylo vždy etické a správné, to jistě ne.
Ale to neustálé plivání na Američany a na Západ a jeho Země obecně jako na největší zlo světa někdo vytrvale šíří, a že uhodnete, koho mám na mysli.
Platí to v každém prostředí kdekoli na světě:
Lidé jsou svobodní tak, jak si svobody cení.
Když nejsou svobodní uvnitř, někdo se vždycky najde, kdo je o tu svobodu připraví.
Ale já s tím nemám problém, každý ať si vezme tolik svobody, kolik unese. Kdo o ni stojí a zodpovědně ustojí, budiž popostrčen, ale ne živen. Být vzorem je správně, vyvážet to je špatně.
Piangendo
pravdu díte, jednoznačně. V Africe byla doba kamenná,
a přeskočit tisíce let ve vývoji jednoduše nejde jen tak.
To je genetika, atd.
Naprostý souhlas
Ale aby bylo jasno, kolonialismus neodsuzuji. Pouze to považuji za nepředvídatelý omyl své doby, který přinesl trpké ovoce. Bílý člověk je expanzivní, to je věc, kterou lze těžko změnit. Buďto ho to zabije anebo posílí. Každopádně ho čekají krušné doby.
Já také kolonialismus neodsuzuji, je to logická součást lidského vývoje, nebyl to žádný omyl.
Vyspělejší civilizace expandovala do území, která se sama nabízela.
Vždycky šlo samozřejmě o profit, maximálně vykořistit, co se dá.
Třeba bys sudruhu Vyličile tak hrdy nebyl, kdyby si nějaky pravicovy sudruh otrokař kupil tvoji matku na trhu s otroky a pigloval ji až by ses ji narodil ty – nelegitimni synek pravicoveho sudruha zapadniho otrokaře.
Jestli cítíš vinu, tak vyhledej nejbližší strom a vykonej na sobě spravedlivý trest.
P.S. Neváhej, min. PP si oddechne
Proč si MY česi máme sypat popel na hlavu? Měli jsme snad někdy nějaké kolonie? Přesně toto je ta kolektivní vina, která je nám vnucována protože jsme evropané a křestané. Ale proč máme doplácet na koloniální minulost západoevropských národů? My z těch jejich kolonií nic neměli.
na tom přece vůbec nesejde, to je minulost a jde o budoucnost inteligentní rasy. jsou to jenom propagandistické kecy sluníčkářů a blbek z pochybných univerzit. bohužel tomu spousta mladých hlopých s titulem věří… osobní zkušenost… a hlavně že jim zlevnili volání v EU, z toho jsou pitomci nadšení a dají si kebab…
Herr Cígler,když jsi tak orientovaný v této otázce,proč jsi se nerozepsal o Siera Leone! Víš kde to je? To je v Africe! Britové tam těží diamanty. Místní umírají hlady. Když se je pokusili místní vytlačit, a vládnout si sami, našlo se tam pár kolaborantů,kteří pomoli Britům zpět. Taky je věšeli bez soudů. Dnes mají v Siera Leone svoji vládu. Asi takovou jak máme my. Dohlíží na ně vojenští poradci a dávají pozor,aby se tam neděla nějaká neplecha. Zato si může místní vláda pozbírat drobky ze stolu a lidi umírají hlady dál! A takových zemí je mrak… A víš jak to vím,milý Cíglere? Můj kamarád tam dělá toho vojenského poradce…
Myslím,že to se táhne dějinami celou věčnost. Západní země vždy měli zálusk na bohatství Afriky a jiných zemí.
Bolševik zase měl zálusk na budování socialismu a míru ve světě. Vždy´t se podívej na Afgánistán. Ten je toho zářným příkladem. Když tam byl Sovětský Svaz,Amíci posílali zbraně talibánu,či kterým,aby bojovali proti komunistům. Jakmile se SSSR rozpadlo,vletěli tam Amíci jsou tam dodnes. A tak to na světě chodí. Jenže to ty Cígler,s tvojí vymetenou hlavou nikdy nepochopíš!
Můj názor:
Afričani byli zvyklí žít v pustině, kde jejich jedinou snahou bylo opatřit si denně nějaké jídlo a vodu. Lékařská péče žádná, úmrtnost myslím 50 % ( možná vyšší), maximální věk života 35 let. Nebyli zvyklí nic dělat a ani nic neuměli. K tomu ještě neskutečně zdechlí. Pak tam dobroserové začali cpát jídlo, léky, lékařskou pomoc ( lékaři bez mozku ) a afričani se začali množit geometrickou řadou. No a už je jich moc, stejně nic neumí, jsou pořád stejně zdechlí, ale už mají mobily a putují do Evropy. Tak jsme si vypěstovali rakovinu.
Zde přítomným snaživcům: Na všechna Vaše čítanková a učebnicová moudra i přeposlané a znovu přežvýkané zvratky z mediálních pojítek existuje jedna jednoduchá replika.
Když se svět, zejména Afrika a Orient dělil na anglo-francouzské koloniální sféry vlivu, nevkročila do Evropy africká resp. muslimská noha, leda pro pobavení. Osmanská říše, vypráskaná z Balkánu si vládla na svých písečcích a jakž takž kooperovala s koloniálními mocnostmi. Ale stačilo to.
Je třeba si uvědomit, že kolonialismus byl pravým požehnáním pro tamní národy, do té doby rozrážející si hlavy sekeromlaty v kmenových rvačkách. Dal jim práci, určitý životní standard, perspektivu, kázeň a hlavně vzdělání. To poslední se ukázalo jako nepříliš prozíravé, neboť to vedlo ke zrodu vrstvy intelektuálů, prosazující různé formy independencí. Ty se po WW II. skutečně etablovaly, následkem mocného oslabení koloniálních států. A to byl počátek problému.
Emancipace bývalých koloniálních území vedla k návratu do středověku těchto zemí, Korupce, pokračující kmenové rvačky, chaos, nefungující aparáty státní správy, prostě bordel, ze kterého hodlal každý zdrhnout. Do bývalých koloniálních mocností.
Necítil jsem nikdy výčitky svědomí za kolonialismus. Naopak, nostalgicky na něj vzpomínám. Byl pořádek. Evropští muži dělali kdysi kariéry v zámoří. Dnes dělají karieru exoti v Evropě.
Sooorry jako, ale domorodec si o takovém “dobrodefektátorovi” vašeho typu bude myslet svoje. Chcete snad všem nakukat, že tu katolickou domestikaci dělali křesťané zadarmo ?
Pan autor textu si vybral zrovna alžírskou tzv. Frontu národního osvobození jako příklad nehodný následování. Zapomněl dodat, že francouzská cizinecká legie roznášela místním po severní Africe pouze laskonky a kremrole v rámci ustavení nehynoucího přátelství na věky věků.
Článek jsou krátkozraké blbiny, jak se do lesa volá, tak se z něho ozývá. A ozvěna to není vůbec libozvučná.
Faktem je, že rádoby omluvami na kšeft zvuk ozvěny nezmizí, naopak zesílí. Odjakživa jde jen o obchod a zisk. Vybraným zájemcům.
Pro “otrokáře”
(… klasický produkt antiimperialistických doktrín rudých hlav. )
NIKDO nedělal NIC gratis. Misie, těžaři, farmáři a administrativa příslušnou kolonii hospodářsky využívali, a aby tak mohli činit MUSELI do této kolonie INVESTOVAT. Minimálně do zdravotnictví a edukace (ochrana a kvalifikace lidských zdrojů). Za to se očekával alespoň nějaký náznak vděčnosti, resp. ukázněnosti. Bylo to korektní, legitimní a fair play. Kdo dělal potíže s oštěpem v ruce, na toho přišel lord Kitchener se strojní puškou zn. Maxim. Légion étrangère française je ctihodná instituce, kterou nelze srovnávat s genocidními soldateskami různých banánových režimů, která měla na starosti ve frankofonních zónách totéž co Kitchener v anglofonních. Zlobil jsi ? Dostaneš „dopřesdršky“. Makáš a jsi loyální ? Dotáhneš to na předáka, starostu, úředníka místní správy, vojáka apod. se státní penzí.
Tohle se vědělo po celém světě, pouze se o tom nepsalo v bolševických příručkách.
Samozřejmě, že od začátku až dokonce šlo o business. My chceme vaše suroviny a produkty, za to vám dáme gáži, nebo zajištěnou existenci a žrádlo, abyste nevymírali v pravidelných hladomorech jako v dobách, než jsme přišli. Tenkrát existovali chlapi typu Cecila Rhodese, kteří budovali prosperující regionální celky. Kdyby to takto fungovalo doteď, světová ekonomika a politika by byla o něčem jiném.
a tleskající smajlík!
vy jste se zbláznil, okradený má být vděčný
kde bydlíte, že bych se stavil na misii
aha, vy jste vyvolený , to jsem netušil
Doporučuji:
https://www.youtube.com/watch?v=Im0IisZ77QI
Skvělá přednáška Billa Warnera, která jasně ukazuje expanzi islámu. Není co dodat.
Bohužel, i Bill Warner tam má dost historických nejasností, jeho odporu k Islámu tleskám, jeho historickým konstrukcím úplně ne.
Já se jen směju, tak proto hexe Jentsche strká svoje hosty na oběd sousedům. Zajímalo by mě kolik měst a míst v těch zzzzápadních hodnotách je na tom stejně. Opravdu tak musíme dopadnout i my????
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/442320-ve-frankfurtu-nad-mohanem-jsou-rodili-nemci-v-mensine.html
Musím se Zieglerovi smát, jak si nádherně a stylově čistě naběhl na vidle, protože je dezorientovaný trouba neumějící rozpoznat podstatu dění kolem něj.
Na omlouvání za západní kolonizaci Afriky a okolí je totiž založena americká židofašistická doktrína multikulturalismu a globalizace, aby Západoevropané (Východ žádné kolonie neměl) pocítili stud za hříchy svých předchůdců a bez reptání souhlasili s dovozem desítek milionů barevných primitivních kluků z černých regionů s cílem zničit Evropu a zotročit Evropany.
Zieglere, takovéhle prohřešení proti NWO ti tví loutkovodiči dlouho neodpustí.
kdežto Vy, jste pouze k pláči…
Kuležroute Jášku, nemluvíš z hladu ? Ještě sis dneska své koule asi neokusoval, tak to bezodkladně dožeň…..
…a na Wikipedii píší:
Rusko jako koloniální říše[editovat | editovat zdroj]
Ruská osada Přístav sv. Pavla. Ostrov Kodiak na Aljašce, 1814
V souvislosti s kolonialismem je nutné zmínit také případ Ruské říše. Je nepochybné, že některé expanzivní prvky politiky Ruské říše je možné považovat za koloniální politiku. Šlo například o dobývání a osídlování Sibiře, které začalo v 16. století. Osídlení a kontrola severoamerické Aljašky mezi roky 1741–1867 je dalším příkladem ruské koloniální expanze. Ruská politika 19. století ve Střední Asii i na Kavkaze vykazovala také celou řadu prvků kolonialismu exploatačního typu doplněného ideologií civilizační mise. Stejné prvky vykazovala politika Ruska vůči Číně (Mandžusko) ke konci 19. a na začátku 20. století. Na druhou stranu je ale nutné zmínit poněkud odlišný charakter Ruské říše, který byl ovlivněn na prvním místě geografií. Ruská expanze neměla námořní respektive zámořský charakter a často spíše geostrategické než obchodní motivy. Například charakter a síla ruské flotily byla v 18. a 19. století více méně regionální. Není možné si také nevšimnout, že ruská expanze směřovala do “blízkého” zahraničí, ale postrádala globální či transkontinentální charakter (odhlédneme-li od toho, že se Rusko rozkládalo a rozkládá na dvou kontinentech v Evropě a v Asii). Prodej Aljašky v roce 1867 nakonec ukázal, že Rusko na transkontinentální charakter expanze rezignovalo. Kromě toho mělo ruské impérium v oblasti mezinárodního obchodu a výměny spíše okrajové postavení. I přes koloniální expanzi bylo ještě v 19. století závislé na vývozu obilí na západ Evropy a obecně tvořilo relativně uzavřený trh. Na rozdíl od ostatních koloniálních zemí, Rusko také zaostávalo v řadě dalších společenských jevů (na prvním místě šlo o absenci silných středních vrstev, které byly základem pro moderní kapitalismus), které byly v západoevropském případě úzce navázány na kolonialismus. Kromě toho je více než sporné, zda byla ruská expanze na Západ – do oblasti Pobaltí, Polska a Finska, ale nakonec i Gruzie kolonialismem. V tomto ohledu je vhodnější hovořit spíše o imperialismu a zdůraznit skutečnost, že Rusko bylo v době své imperiální existence vnitrozemsky orientovanou mnohonárodní říší podobně jako Rakousko-Uhersko.
Jestli se nepletu, tak s výjimkou Číny a Ruska ovládají celý svět židochazarské USA. Ale imperiální říší Amerika samozřejmě není, protože leteckými pumami, státními převraty a barevnými revolucemi přece rozsévá demokracii, po níž všichni bezmezně touží.
Kolonie, koloniální minulost… I při to nejlepším projektu se vždy najde skupina, co bude proti. Např. kmenový podvodník/šaman ztratí nad negry neomezenou moc. A už je proti… Toho zneužili komouši, kteří museli svůj rypák strkat tam, kde bylo možné cokoliv rozesrat…
Přitom např. Francie – problémy vznikly až tehdy, co Frantíci předali kolonie domácím šamanům. Negři se začali ve velkém cpát do Evropy, do Francie – za lepším. (Chyba byla, že je Frantíci začali přijímat. Dnes neví, co s nimi, jak ze situace ven.)
Řešení? Postavit komouše mimo zákon. Stejně, jako tomu bylo u nacistů. Pokud k tomuto nedojde, do jakéhokoliv řešení se budou rudý svině srát, jakékoliv řešení budou rozbíjet…
Postavit komunisty a rudé svině z evropské komise EU a z centrály NATO mimo zákon – jsem všemi deseti pro.
Pane Bouše,
jako levičák máte samozřejmě na ruské a čínské komunisty jiný metr. To jsou pravičáci, že? Asi jako Vy.
Pane Langere, já si nějak nemůžu upamatovat, jak tisíce kilometrů vzdálení ruští a čínští komunisti dneska ovlivňují dění v Bruselu a tím potažmo v ČR. Máte nějaké příklady, jak nám vnucují své nové evropské západní hodnoty podle projektu NWO, americkou armádu dozírající na totalitu, rasistický multikulturalismus s jeho primitivními barevnými kluky, feminismus, politickou korektnost, buzeranty, lesbičky, genderismus, klamatické bláznovství, cenzuru, omezování svobod, nástup fašistické totality, atd. ?
zapomněl jste na židy…
Kuležroute Septiku, ty jseš žid ? Já tě teda příště speciálně zmíním, abych ti udělal radost.
Lubomír Bouše 30.6.2017 ( 11:51:52 ) Odpovědět
Jestli se nepletu, tak s výjimkou Číny a Ruska ovládají celý svět židochazarské USA.
Kuležroute Jášku, tentokrát s tebou souhlasím, můj výrok jsi uvedl pravdivě a všichni s ním souhlasí.
A Grossdeutschland se konečně zařadil mezi nejvyspělejší státy světa. Konečně schválil svatby gayů a lesbiček a adopci dětí těmito páry. Akorát nevím jak se s tím popasuje jejich chalífát ale aspoň je nebudou muset vyhledávat, bude stačit se podívat do úředních papírů. Vysokých budov tam je dostatek.
Vlado
buzeranti nejsou páry, stejně tak, jak nemohou být pár dvě levé boty.
Pár je muž a žena.
Dvě bukvice budou vždy jen dvě levé, nebo dvě pravé boty, nic víc.
Pouze z páru muž a žena může vzejít nový človíček.
Z dvou buzerantů nic dobrého nemůže vzejít.
Prcání do tlustého střeva je rizikové, a léčba AIDS stojí daňové poplatníky pěkný balík.
Nic ve zlém, ať si každý dělá co chce. Máš neodolatelnou touhu prcat do tlustého střeva a střídat
partnery jak ponožky?
Tvůj problém. Přijdou pohlavní nemoci, AIDS, atd.?
Zaplať si to ze svého, tvůj problém.
Staří věděli, co s těmito problémy.
Dnes jsme kolonizováni my.ale zrejmě nemáme žádané pracovní návyky tak nás maj střídat pracovití negroarabáči
Nejspíš nás nebudou střídat, ale budou nám chtít vládnout. A prodávat nás na trzích s otroky.
Základní škola z východních Čech ubytovala děti na školním zájezdu v Londýně v chudinských muslimských rodinách! Rodiče se o tom dozvěděli až teprve z esemesek vyděšených dětí! Ředitel je potom vyslýchal, kdo informace vynesl ven a poskytl alternativním médiím, prý placených Ruskem!
Tak zní článek, jehož odkaz nemohu uvést, protože by se komentář neuložil. Je to opravdu zajímavé.
proč by se neuložil???
http://aeronet.cz/news/skandal-exkluzivne-zakladni-skola-z-vychodnich-cech-ubytovala-deti-na-skolnim-zajezdu-v-londyne-v-chudinskych-muslimskych-rodinach-rodice-se-o-tom-dozvedeli-az-teprve-z-esemesek-vydesenych-deti/
Každá rasová, etnická i jiná domorodá skupina měla šanci nežít až do dneška v době kamenné. Každá lidská kultura měla věky danou možnost se vyvinout v něco dominantního. Klidně si umím představit, že Papuánci anektují Evropu a požírají její domorodé obyvatele.
Proč se tak nestalo?
Děkuji svým předkům za to, že svojí pracovitostí, myšlením atd předběhli jiné rádoby kultury.
Tahle zeměkoule dala šanci všem. Cítit vinu za to, že bych neměl být lepší než třeba muslim je pitomost.
Západ pokrytecky odsuzuje kolonialismus, ale tato sebekritika se netýká přípravy agresivní války proti Rusku za účelem jeho kolonizace, parcela a vyrabování jeho přírodního bohatství.
Mohl byste mi prosím nějak popsat, jak si představujete že Církev svatá likvidovala antickou vzdělanost a byla brzdou pokroku?
xxxxxxxxxxxx
Vlade IV
Asi každý průměrně vzdělaný člověk ví, co to byla renesance, že to byla snaha navázat na antickou vzdělanost, a že to bylo po dlouhých tisíci letech, po absolutní nadvládě KC. Víme, že křesťanství se šířilo ohněm a mečem, ve jménu křesťanství byly likvidovány celé národy.
Víme, že antika se vyznačovala vzdělaností, antická společnost kvetla po všech stránkách, a konec antiky a raný středověk přinesl absolutní úpadek vzdělanosti.
Maximální zásluhu na tom měla právě KC, jelikož násilím prosadila církevní dogmata.
Co je dogma, a jaké má důsledky pro zpomalení rozvoje,
snad nemusím vysvětlovat. Navíc, když měla KC monopol na vzdělání, neměla problém toho využívat a zneužívat ve svůj prospěch, neboť jak jsem napsal výše, KC byla mocenská organizace. Víme, že byli upalováni
lidé jen za zpochybňování církevních dogmat.
Trochu mi to připomíná nadvládu KSČ a pronásledování těch, kteří zpochybňovali marxistická dogmata.
Samozřejmě, s knězem a věřícím nemá smysl o těchto věcech diskutovat.
Tvrdím jedno, že KC zpozdila vývoj v Evropě právě o těch tisíc let církevního temna.
Jestli věříte v evoluci člověka, musíte vědět, že neexistoval tudíž ráj, a tak se nemohlo lidstvo dopustit dědičného hříchu, a tudíž není důvod pro spasení ani Ježíšovu oběť, a celé křesťanství se tak stává zbytečným, prázdným divadlem.
Pohádka, vymyšlená pro mocenskou organizaci, KC, pro oblbování a ovládání primitivního člověka.