cikánské-děti-na-odpadcích
13.1.2020
Kategorie: Multikulturní soužití

Z blogu Vox Populi: Trest za odmítání inkluze?

Loading...
Sdílejte článek:

SLOVANKA

Soud ve městě Debrecín rozhodl, že za segregaci budou odškodněny rodiny romských dětí z obce Gyöngyöspata částkou 99 milionů forintů (7,5 milionu korun). 

Konkrétně mělo jít o to, že příslušníci tohoto etnika byli v rámci školy separováni do jiných tříd a ani nebyli zapojováni do některých dalších aktivit školy (karneval, školní výlet).

Víme-li, jak tristní důsledky má na našich školách v posledních letech inkluze, kdy se cikánské děti, které dřív bývaly ve zvláštních školách, míchají mezi ostatní, nelze se tomu, co učinila zmíněná maďarská škola, divit. Inkluze u nás zapříčinila nejen zhoršení kvality výuky, na což pak doplácí především talentovaní žáci, ale také výrazně zvýšila šikanu právě ze strany příslušníků tohoto etnika (osobně znám i konkrétní příklad podobné šikany na základní škole).

Není to ovšem pouze záležitost jednoho etnika, jde v rámci celé Evropy o problém, který se týká i potomků mimoevropských migrantů a to i těch, kteří se už v Evropě narodili. Samozřejmě jde zpravidla o muslimy, kteří nepovažují učitelky za autoritu, kterou by měli poslouchat.

To, co EU a jí poplatní politici či soudy nazývají segregací, je ve skutečnosti oddělení nepřizpůsobivých žáků, kteří by vyučování ostatních narušovali, přičemž celková kvalita výuky by – podobně jako u nás v inkluzí postižených třídách – rapidně poklesla.

K inkluzi bych ještě ráda upozornila na dopis, který dostali od zástupců jedné inkluzí podobně postižené školy všichni poslanci PS. Popisuje konkrétní problémy, ke kterým na podobně postižených školách dochází, níže cituji z dopisu:

Problematika základního školství
1. Časté absence – děti nechodí do školy, rodiče omlouvají (rodinné důvody).
2. Neomluvené absence – rodiče děti neomlouvají, z učitelů se stávají „naháněči”.
3. Dluhy ve škole (pomůcky, kurzy, exkurze…).
4. I když děti pomůcky obdržely, do školy je nenosí nebo je ihned zničí.
5. Nemají přestrojení na tělocvik.
6. Nedodržují hygienu – mají špinavé a roztrhané pomůcky, často i plesnivé, vše je cítit kouřem. Děti chodí špinavé v potrhaném oblečení.
7. Rodiče své děti nepodporují ve vzdělání. Děti od malička vědí, že nic nemusí. Od mala tvrdí, že budou na „sociálce”.
8. Nezájem dětí o učení, často i z důvodu snížené inteligence, vede k problémovému chování žáků. Tito žáci mají ukončenou povinnou docházku, ale naposledy prospěli např. v šesté třídě. Nastala i situace, že nemají dokončenou ani první třídu.
9. Po ukončení základní školy nemají zájem o další vzdělávání. Po podání přihlášky na střední školu nenastoupí nebo na ní setrvají velice krátkou dobu.
10. Opakují se situace, kdy rodiče odmítají pomoc školy (pomoc asistenta, nezajistí potřebnou dokumentaci ohledně vyšetření…).
11. V rodinách se často opakovaně objevují vši a děti jsou jejich přenašečem. S rodiči se nelze spojit a škola se dostává do neřešitelné situace, kdy takové dítě musí zůstat ve škole.
12. Rodiče zneužívají situace, kdy se často stěhují a děti do školy nedochází. Škola nemá přehled o docházce. Přibývá dětí, které nejsou schopny naučit se číst ani psát.
13. Přestože rodina pobírá dávky, nezajistí dětem nejnutnější pomůcky ani uspokojení základních potřeb dítěte (obědy, svačiny…). V současné době se začalo využívat možnosti, kdy rodiče žádají o „obědy zdarma” pro své děti, aniž by bylo řádně prověřeno, zda na to má rodina nárok.
14. Nevhodné a hrubé chování problémových rodičů vůči učitelům.

Toto jsou reálné problémy všech škol, v jejichž okolí se objevily tzv. “vyloučené lokality”, což se může stát kdekoli, kde si nějaký podnikavec zřídí ubytovnu pro tzv. “nepřizpůsobivé”.

Problémy ze zahraničí, které nastiňují, jak zase vypadá taková evropská třída, ve které převládají potomci přivandrovalých Afričanů či Arabů nejlépe ukazuje toto video:

Myslím, že jisté oddělení výuky vzájemně nekompatibilních kultur je všestranně prospěšným, což je dávno prokázané. Tyto úporné snahy “integrovat” do jedné třídy příslušníky zatím většinové společnosti s příslušníky zcela nekompatibilních kultur je jasným důkazem snah o totální degradaci evropského školství, potažmo pak celé společnosti. Další důkaz toho, že multikulturalismus není přínosem, ale naopak metlou Evropy.

U nás zatím existuje možnost dát dítě z podobné školy jinam, třeba i za cenu dojíždění. Nicméně natalita některých etnik, mnohonásobně převyšující natalitu původních Evropanů v kombinaci s další migrací zařídí, že za nějakých deset let už bude velmi problematické, ne-li zhola nemožné, neinkluzní školu najít.

Redakce
Sledujte PP

Redakce

Vážení čtenáři, chtěli bychom Vám všem poděkovat za finanční pomoc, kterou vyjadřujete podporu Pravému prostoru. Díky Vám tak můžeme stále nezávisle publikovat a pracovat na dalších vylepšeních. Níže uvedený graf představuje, kolika procenty nám Vaše příspěvky (dobrovolné předplatné) pomáhají na nutné měsíční náklady na provoz a zachování existence PP.

S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)

***** Příspěvky čtenářů za měsíc leden 2020: *****

František Šmíd 600,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Vladislav Vydra 100,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Marek Janičko 200,- Kč, Alena Fuszteiová 300,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Přemysl Hrůza 1000,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Jiří Sieja 200,- Kč, Kamil Potoček 300,- Kč, Ivanka Podzimková 500,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Nezn. dárce 222,- Kč, Pavel Šána 107,- Kč, Jan Bezděk 1000,- Kč, Ladislav Adamec 100,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Miroslav Hloušek 111,- Kč, Miloslav Konopiský 200,- Kč, Květa Sekyrová 200,- Kč, Miloš Kořínek 100,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, Michal Škurek 100,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Iva Floríková 300,- Kč, Ivana Benová 108,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, ing. Josef Musil 200,- Kč, Richard Kovaříček 200,- Kč, Vlastimil Kornas 66,60 Kč, Robert Schlesinger 100,- Kč


Celkem za měsíc: 10 864,60 Kč
Vybráno 31.04%
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to?
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.

Po blokaci Pravého prostoru můžete sledovat novou stránku PP na facebooku.
Redakce
Sledujte PP
(Visited 2 034 times, 7 visits today)
Sdílejte článek:
Velmi špatnéŠpatnéPrůměrnéDobréVelmi dobré (36 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...
Loading...
loading...
politicon-eshop voxpopuliblog
33 komentářů

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
 
Proč potřebuje Pravý prostor Vaši podporu? Více informací ZDE
Hello. Add your message here.