značkahomo
29.1.2020
Kategorie: Multikulturní soužití

Z blogu Vox Populi: Genderoví šílenci požadují změnu dopravních značek

Loading...
Sdílejte článek:

SLOVANKA

V Evropě jsou prakticky takřka totožné dopravní značky, což je záležitost, která možná velmi brzy dozná změn. Genderoví aktivisté ze Švýcarska se totiž pozastavili nad tím, že dopravní značky, znázorňující lidskou postavu, jsou genderově nevyvážené a diskriminují zejména LGBT komunitu a ženy.

Genderová nevyváženost, kdy je na většině značek znázorněn panáček, tudíž musí doznat změn. Starostka Ženevy tento apel genderových aktivistů vyslyšela a rozhodla se, že podobné značky v Ženevě zavedou.

Brzy tudíž na dopravních značkách v Ženevě – tedy na těch, na kterých je běžně vyobrazena postava – uvidíte různé, genderově vyvážené postavičky. Budou tam proto nejen muži a ženy, ale i těhotná žena, důchodkyně nebo homosexuální  páry.

Předpokládám, že co nevidět se tohoto pokrokového nápadu ujmou i další evropská velkoměsta, obzvlášť pak ta, která jsou vedena různými ultraliberály. K takovýmto městům samozřejmě patří i Piráty ovládaná Praha, proto se Pražáci nedivte, pokud se třeba ještě letos na piktogramu značky, značící přechod pro chodce, objeví namísto genderově nevyváženého panáčka dva zamilovaní gayové či lesby. Ostatně, před několika lety se přece skupinka liberálních aktivistů 100hoven (mimochodem jde o tytéž, co zničili prezidentskou standartu a vyvěsili trenýrky) pokusila genderově vyvážit semafory na přechodech pro chodce. Sice za to byli pokutováni, nicméně jak vidno, byli vlastně nadčasoví a předběhli tím své švýcarské soukmenovce.

Genderové vyvažování ovšem zdaleka není pouze záležitostí dopravních značek či genderových kvót v politice či ve veřejných institucích.  Zrovna nedávno zakázali třeba ve Velké Británii reklamu jen proto, že v ní nebyla ani jedna žena a byla tedy genderově nevyvážená. Reklamy tedy již musí být genderově vyvážené a musí v nich být zastoupena různá pohlaví (a to i tehdy, kdy to příliš nedává smysl). Ostatně, také u nás máme jakousi neziskovku, která bojuje proti genderovému násilí v reklamách, čímž mají na mysli, že je třeba odstranit vnadné mladé modelky například v reklamě na pivo nebo na auta. To je ovšem  trend, který sem ještě před kampaní mee too před pár lety přišel ze Západu.

Po rasovém vyvažování filmů, kdy se i do historických filmů ze středověké Evropy nacpe polovina černochů, kteří ve středověké Evropě neměli co dělat, se bude pokračovat také s protlačováním LGBT a genderových kvót kamkoli. Nejen do filmů či reklam, ale jak se zdá, tak i na dopravní značky.

Myslíte, že u dopravních značek se to genderové šílenství zastaví? Nebo se brzy budou pokutovat třeba porodnice za to, že v řadách rodiček nemají muže a jen velmi zřídka tam rodí transky či třeba 45. pohlaví? A co třeba vojáci, zaměstnanci na stavbách či v dolech – není i tam poněkud křiklavá genderová nevyváženost?

A pokud by se na ty posty nenašel dostatek žen – dobrovolnic, co tak umožnit jít příkladem oněm genderovým aktivistkám, které tu vyváženost tak vehementně prosazují? Myslím, že v neziskovkách se jich najde dostatek a především – konečně by byly k něčemu užitečné. 

Redakce
Sledujte PP

Redakce

Vážení čtenáři, chtěli bychom Vám všem poděkovat za finanční pomoc, kterou vyjadřujete podporu Pravému prostoru. Díky Vám tak můžeme stále nezávisle publikovat a pracovat na dalších vylepšeních. Níže uvedený graf představuje, kolika procenty nám Vaše příspěvky (dobrovolné předplatné) pomáhají na nutné měsíční náklady na provoz a zachování existence PP.

S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)

***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2020: *****

Vladislav Vydra 100,- Kč, František Šmíd 600,- Kč, Petr Koubský 500,- Kč, Jiří Nováček 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Jiří Sieja 200,- Kč, Marek Janičko 200,- Kč, Zdeněk Palička 500,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Ladislav Adamec 100,- Kč, Nezn. dárce 222,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Miloš Kořínek 100,- Kč, Miloslav Konopiský 200,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Vlastimil Kornas 666,- Kč, Květa Sekyrová 200,- Kč, Pavel Janeček 200,- Kč, Milan Tahovský 1000,- Kč, Pavel Šána 107,- Kč, Tomáš Klikar 1000,- Kč, ing. Jiří Lechner 800,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Milan Černý 500,- Kč, Josef Malý 250,- Kč, MUDr. Jiří Roh 1000,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, Mario Valent 484,78 Kč (20 eur), Karel Kubela 50,- Kč, Marie Kouklíková 500,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Pavel Jurášek 200,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Michal Škurek 100,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Ivana Benová 108,- Kč, Martina Kosková 500,- Kč, Zuzana Karlová 200,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Ondřej Svatoň 50,- Kč, Richard Kovaříček 200,- Kč, Martin Svoboda 100,- Kč, Martin Reiser 200,- Kč


Celkem za měsíc: 16 237,78 Kč
Vybráno 46.39%
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to?
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.

Po blokaci Pravého prostoru můžete sledovat novou stránku PP na facebooku.
Redakce
Sledujte PP
(Visited 2 039 times, 1 visits today)
Sdílejte článek:
Velmi špatnéŠpatnéPrůměrnéDobréVelmi dobré (21 votes, average: 4,81 out of 5)
Loading...
loading...
Loading...
53 komentářů

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
 
Proč potřebuje Pravý prostor Vaši podporu? Více informací ZDE
Hello. Add your message here.