
Vysvětlení pro soudružku ministryni Maláčovou aneb státní úředníci reálné daně neplatí
KAREL KŘÍŽ
Tak se nám v mediálním prostoru odkopala Jana Maláčová, kandidátka na post ministryně práce a sociálních věcí ČR ve druhé Babišově vládě, členka ČSSD. V rozhovoru pro tisk obšťastnila čtenáře několika socialistickými “moudry” a odhalila tak pravou tvář dnešních socanských elit, které bohužel musíme trpět i ve vládě ČR.
Soudružka je mladá, ambiciózní, vystudovaná na “prestižních” zahraničních vysokých školách, olepená tituly, uvědomělá … prostě “kvalitní” nomenklaturní kádr nové marxistické generace. Myslí si, že spolkla všechnu moudrost světa, ale tiskový rozhovor odhalil, že má pouze nabiflované neobolševické poučky a o realitě života, ekonomiky a společnosti ví naprosté hovno.
Stejně jako její spolusoudruzi v ČSSD a dalších neokomunistických stranách po celé EU je přesvědčena, že hodnoty vytvářejí nějací erární úředníci svými rozhodnutími a čím více státu, tím více peněz a blahobytu. Nejbolestivější a nejtragičtější pro naši společnost na tom je, že tyto vědomosti získala, dle presidenta Zeman prestižním, studiem v Německu a Velké Británii.
Soudružka Maláčová mimo jiné poučila “nevzdělaného” čtenáře jejich bludů, že pokud stát zvýší platy erárních úředníků, bude z toho profitovat státní rozpočet, protože to zvýší daňové a sociální příjmy pro státní rozpočet. K tomu není co dodat, jen snad, že to může vyslovit jen naivní tele s neobolševicky vymytým mozkem, a proto bych jí zde chtěl poskytnout malé vysvětlení:
- Státní úředníci nevytváří žádné hodnoty a ani “nerodí” erární peníze
- Peníze na jejich platy jsou ukradeny produktivní části populace jako daně
- Z toho jsou pak placeni úředníci, včetně odvodů a daní
- Úředníci tedy de facto žádné daně ani odvody neplatí, je to jen účetní přesun čísel
- Jsou to všechno peníze daňových poplatníků, kteří vytváří reálné hodnoty – podnikatelů a jejich zaměstnanců
- Tyto náš stát dnes okrádá o cca 70% výdělků, aby se mohli právě i ti úředníci zaplatit
- Tedy, pokud zvýšíme platy úředníkům, musíme produktivní část populace nejdříve více okrást
- Tento větší lup, z reálných hodnot, se pak teprve rozděluje, ale rozhodně nepřispívá k bohatnutí společnosti
- Pokud tedy úředníkům stát strhne větší částku na daních a odvodech, jsou to pořád jen peníze, které stát ukradl dříve někomu produktivnímu, erární paňácové z nich nevytvořili ani halíř, tedy z principu nemohou vytvářet nějaký vyšší blahobyt společnosti, ba naopak
- Pokud by to fungovalo tak, jak si soudružka Maláčová myslí, potom by nejlepší a nejbohatší stát na světě byl plný erárních zaměstnanců s milionovými platy
Jenže … kde by soudruzi ministři brali ty peníze? To nám asi Maláčová a její rudí soukmenovci nikdy nevysvětlí, že? Bohatý stát ze samých erárních úředníků je čirý komunismus. Je tragédií naší současné společnosti, že máme lidi s tímto bolševickým myšlením a přesvědčením ve vládě a tito rozhodují o našich životech. Oni nás potřebují jen jako vystrašené daňové otroky a nevědoucí dojné krávy, aby si za naše peníze mohli po bolševicku žít z cizího. Tak jak to předvádějí již od výstřelu z Aurory a jak je to zřejmě i dnes učí na “prestižních” vysokých školách.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2019: *****
Milan Tahovský 1000,- Kč, Jakub Malinovský 55,- Kč, Petr Macura 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Radek Mrňa 500,- Kč, Helena Novotná 200,- Kč, Jitka Rytířová 800,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, Milan Černý 500,- Kč, Věra Heyduková 200,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč
Celkem za měsíc: 4 705,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Kdo jsou soudruzi z ČSBS? - 16.2.2019
- Sorosovo pozdní probuzení - 16.2.2019
- Není ten Vojtěch Filip k nakousnutí? - 16.2.2019
No-ten mozek jí ale takhle vymyli na západě,ne???Západní židokracie-náš vzor!!!Radši se mýlit s USA(EU,NATO),než mít pravdu s Ruskem!!!Pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí!!!A tady to všechno máte vy debilní kreténi!!!!🖕🖕🖕
No jistěééé!
Bolševismus a bolševické myšlení nemá s Ruskem (CCCP) nic, ale vůbec nic společného!
Ještě tomu podstrčenému blábolu tak uvěřit, že?!
Libore. Prosím tebe. Dej si ručník na hlavu a zhluboka dýchej, snad tě to přejde.
—
Nikdo rozumný jistě nebude tvrdit, že dnešní Rusko, stejně jako někdejší CCCP (a pozor, není to totéž) nemá s bolševismem nic společného. Naopak – má, a hodně. CCCP je první zemí na světě, kam se podařilo z Německa bolševismus vyvézt a úspěšně implantovat.
Jak jistě víš, Vladimíra Iljiče, nakaženého marxismem-engelsismem, provezli do tehdejšího Ruska tajně vlakem Němci jako sofistikovanou ideologickou diverzi. A protože Němci dělají všechno opravdu důkladně, implantovali Rusku bolševismus mimořádně úspěšně. Tak úspěšně, že je ten bolševismus o pár let později málem smetl z povrchu zemského do moře.
A kdybys nevěděl, kde se bolševici inspirovali a jaké myšlenky rozvíjeli, otoč hlavu na západ a popatři do Frankrajchu mezi komunardy.
Původcem celého toho bolševického bordelu je Západ, můj milý prosťáčku. Západ odjakživa mlsně pokukoval po přírodním bohatství na Východě a žádná křivárna mu nebyla dost křivá, aby ji nevyzkoušel. Rusko není CCCP; mluvit dnes o nějakém ruském bolševismu, to je jen a pouze zástupný problém, chatrná bederní rouška na západní chtivost, a taky opium pro hlupáčky tvého ražení.
Nic víc. – Jak jistě víš, o prachy jde teprve až v první řadě.
Malá technická poznámka.
Vraťme slovům jejich skutečný význam – ne BOLŠEVISMUS, ale TROCKISMUS. V tom je diametrální rozdíl.
Bohužel přes všechny informace, dnes dohledatelné na netu, což je výhoda, kterou bohužel příliš nepoužíváme – dnes stále jako ovce opakujeme to, co nás (slovy právě Libora) učili sóušky učitelky a ty to zas naučil někdo jiný, taky pravděpodobně významu toho pojmu neznalý.
Myslím, že vím, oč Vám jde. Ať byl Stalin jakkoliv prase, jedno se mu upřít nedá: zlikvidival – a to doslova fyzicky, tockijstické křídlo sovětských komunistů. Tím zachránil Rusko od totálního rozvratu a kolonizace západními nenažranci! Tím rozhodně nechválím Stalina a jeho “dílo”, ale kdyby tehdy doslova nevybil trockijsty, tak bychom byli v “bruseli” i MY! Kacířská myšlenka: neměli bychom se u soudruha Stalina inspirovat jen a pouze v tomto jediném případě a pustit se do součastných trockijstů? Nebo si tu ještě někdo myslí, že to půjde “demokraticky”?
Bagristo, je to tak.
Pochopil jste správně.
Ale ještě bych – pro vaši informaci – napsala, že ač nám připadá Stalin “jako prase” – myšleno tím tyran a vrah – skutečnost se zdá jiná. Tu “pověst” mu notně pošramotili právě trockisté – za potlesku “Západu”.
Např. si přečtěte tohle – nejdená se o žádnou válečnou operaci, jak by titulek snad naznačoval ale o skutečně geniální myšlenku..
https://myslenkyocemkoli.blogspot.com/2015/08/posledni-uder-stalina.html
Díky za článek, moc zajímavé, nejen do diskuse, zabývám se totiž vodními poměry i profesně, takže pro mně tak zajímavé, že jsem si to uložil! Pravda je, a to čekám “humanitární bombardování pravých pravičáků”, že při stavu napadení naší společnosti trockijsty, na ty “gulagy” taky asi dojde. Je otázka, jestli do nich my zavřeme trockijsty, nabo oni nás!
Ano.
Vypůjčila bych si část sloganu z r. 89.
“……. budťo s nimi zametem nebo oni s námi”.
Naprosty nesmysl.
Trockji byl zavrazden protoze demaskoval Stalinovy zamery ohledne dalsi planovane valky SSSR proti Evrope.
Až na to, že to bylo opačně, milý Franku.
Tu další válku, resp. prodloužení 2.světové plánoval Churchil.
Potvrzují to poměrně nedávno odtajněné materiály a kupodivu ne ruské, ale BRITSKÉ.. Takže pozor, ať nejste za totálního naivku.
(Původně jsem chtěla použít jiné slovo, ale vy za to snad ani nemůžete. Oni Američané zrovna velkým rozhledem nevynikají a emigranti už tuplem ne.)
Janino – poněkud Vám uniká časová posloupnost. Trockého zacepínovali r. 1940, Barbarosa vypukla VI.41 a Churchil připravoval operaci Unthinkable až IV + V 1945. Tady se Vaše teze míjí s historickou realitou. Naopak Frank přesně ví o čem hovoří a má můj souhlas.
Nanyno, ty vědomosti máš z VUMLu ?
K tomuto komentu není co dodat! Snad jen:
Namoso, PŘESNĚ!!!Jenžeže tohleto si někteří pravičáci (tedy spíš rádobypravičáci) nedokáží přiznat!!!Ani to,že se Kreml se vší parádou přestěhoval do Brusele…Škoda.
Kreml zustal v Moskve a sve agenty posadil po celem svete.
To samé jsem se snažil prvoku Liborkovi vysvětlit už dříve, ale jeho mozeček to nepobral. Obávám se, že není nastaven na myšlení, ale jen na tmu a světlo.
Tma a světlo, nula a jedna, základ computer science. – Co my víme: třeba je Libor druhý Turing!
—
Kdo ví něco o počítačích, zná pojem “Turingův stroj”. Turingův stroj je klubko špagátu s uzlíky a při dostatečně dlouhém špagátu a dostatečně dlouhém čase dokáže totéž co soudobý počítač.
Jak asi vypadá Liborův stroj? Má někdo nějakou ideu, nápad, koncepci…?
Idea by byla, ale …ehm… jaksi nepublikovatelná. Zauzlovaná střeva při dostatečné délce poskytují obdobný výsledek, dokonce prý v kratším časovém horizontu.
Turinguv stroj -neboli Von Neumanuv stroj neni nic jineho nez soudoby pocitac.
Ne nejsou to uzliky a spagatky.
To neni vhodne prirovnani.
Turingův stroj je teoretický model počítače a Turing ho popsal v době, kdy o “soudobých počítačích” se ještě nikomu ani nesnilo. Konkrétně – je to konečný automat s jednostranně nekonečnou páskou, kterou může číst a na ni zapisovat – třeba jedničky a nuly (= uzlík je jednička, nepřítomnost uzlíku je nula) a souborem pravidel, podle nichž pracuje.
Pěkný text mj. o významu Turingova stroje je např. tady:
https://vesmir.cz/cz/on-line-clanky/2017/01/turinguv-stroj-co-bylo-potom.html
Jestlize Rusko neni SSSR ….hm….TAK PROC STALE NEODTAJNILO DOKUMENTY SSSR Z VALKY ?
Proč to dosud neudělala ani GB??? A další státy???
Protože VŠUDE platí nějaké archivní zákony. RF (SSSR) byla ve 20. a 30. letech 20. století ozbrojenou pěstí vyvoleného národa. Všude kde se dostali k moci proibíhal nesmiřitelný třídní boj a boj proti všem, kteří se židobolševikům radostně nepodvolili. Ten byl provázen mimořádnými ukrutnostmi, haldami mrtvol, řekami krve a desetimiliony zničených existencí. Typický (leč stále dobře tajený a na Stalina přesunutý) holocaust ruského obyvatelstva!! Vyvolení měli v SSSR dostatečně obsazené klíčové a rozhodovací posty v sovětské administrativě, soudnictví, bezpečnosti, armádě, …. , ÚV a aparátu KSSS, proto si prosadili v archivním zákonu 150ti leté informační embargo od události. Ovšem nedávno Putin přikázal uvolnit cca 150.000 archiválií z doby VVV.
Ale Vás, jako znalce problematiky SSSR a 2.SV v spouvislostech, bych na takové stupidní otázky opravdu netypoval.
Trochu světla do případu Maláčová vnáší tenhle elaborát…díky tomu si zároveň člověk uvědomí, jaké zrady na voličích a i vlastizrady se ten tatranský bandita Bejbisch dopustil:
http://jdem.cz/ebu275
.
Kde se to dá přečíst? Čekal bych něco malinko konkrétnějšího než “v mediálním prostoru” a “v rozhovoru pro tisk”. :)
Z vyšších platů bude profitovat rozpočet, říká budoucí ministryně …
to je neco ,to je budouci ministryne?A ti chytràci v i dnes to jsem se nedozvedel ani VSE v Praze v 60satych letech ani na jiné ano ,zàpadni ,universite v letech sedmdesatych, ani po padesàti letech praxe. Vyhodou inteligentniho cloveka je to,ze ze sebe muze delat blba-opak je nemozny a diplomy to nenapravy .Je to skoda ze se zase arogantni nevedomci dostavaji u Vas k moci.lidi probute se prosim.
jsi jen provokater hovado, 6 sekund a gugl, magistre
Doufám jen, že to bylo namířeno na řiťopicha Aleššška!
V tom případě
Andrej Babiš,nejspíš vyhlásil na vládě soutěž blbý(á)a blbější,kdo to asi vyhraje?
Jestli to nebude tím, že s Babišem může dělat blbec a čím větší tím lepší…
No a?! Kolik idiotů podsunuté Andrejovy bláboly poslušně baští… A jak se potom ještě hádaj, že ten kriminálník prý “dělá pořádek”!
Ještě větší blbec než jsme doufali si zřejmě řekla opozice úkolující vyhledávače plagiátů těch ,,správných” osob a hlavně stran. Malá nebyla nic moc ale Maláčová ji trumfla.
Tady to dokazuje, jakej je svazák Hamáček jednoduchej nedostudovaný trouba, jen se honící za kariérou a prachama. Zřejmě by nesměl domů, kdyby přinesl ženě míň prachů než v minulém období. Jinak je ale borec, přesto že vypadá jak budňanskej starosta, nic neumí, žádnou školu nedokončil, přesto si píše vedle svého jména UK ze které ho vyhodili, což by neměl uvádět, on si myslí, že si toho že ji nedokončil lidé nevšimnou, je to oblbovák.
Děláme si z toho srandu, já taky tady různě na této diskusi, ale věc je mnohem vážnější, je nutno položit si otázku KAM JSME TO DOPRACOVALI, KDYŽ MINISTRYNÍ MŮŽE BÝT NĚKDO TAK BLBÝ?! To je skutečně vážná věc. Ta baba bude rozhodovat o našich životech!!!!!!!!!!!
Odpověď je snadná, ale my bagristi, některé odpovědi před dámami autocenzurujeme. To je zrovna případ Vaší otázky “kam jsme to dopracovali”?
Jo, až tam. Hrůza!
To já vám můžu říct zcela přesně a explicitně a nikdo se u toho červenat nebude: dopracovali jsme to tam, odku(n)d si umělkyně vytahují vlajky.
Jednoznačně, je to slípka ze stáje socdem a to je doz
statečně výmlumné. Socani v celé západní Evropě byli kompletně infiltrování chazarským neomarxismem a falešnou solidaritou k multikulturalismu a podobným kravinám! Ale pozor není to jen levice prezentovaná soc.demokracií, vždyť všimněte si a to je usvědčující, že jde o spiknutí mocných vůči bílým občanům, pol. strany pravice jako je např. CDU-CSU v SRN nebo u násTOP09 jsou rovněž zpracované stejnými lidmi do společnéhjo šiku, a pracují vehementně na ničení Evropy a potažmo celého Západu. Jen neinformovaní lidé, nebo hlupáci se toho nejsou schopni všimnout. Dost mě sére Zeman, že ho ta láska k sociální demokracii ještě nepřešla, vždyť s ním onehdá zametli jako s malým klukem a on si pořád nedá pokoj. Zrovna tak by se měl vymezovat vůči EU a sundat z Hradu ten ohvězdičkovaný eurohadr. Oni s ním v EU opovrhují a on jim leze do rekta…. neskutečné!
Sorry za překlepy, píši to na mobilu a není na to dobře vidět.
zeman je už mimo realitu,je několik let obklopen debilama a kromě toho je starej a utvrzuje se ve svém moudru.Nedávno huhlal,že se maj pracující lidi nejlíp v historii-jasnej důkaz,že žije v bublině.At se podívá jak žijou mladý rodiny s dětma,zadlužený,makaj od rána do noci v nadnárodních koncentrákách.Komediant kterej věří v uchylný e.u
Vypadá tak na 90 let, dlouho nevydrží.
když nebude stačit lednice, nasadí mrazák!
Proslýchá se, že o prezidentské kandidatuře znovu uvažuje Václav Klaus starší.
My tam potřebujem TYGRA kolem padesátky, co se nebojí ostrých střetů “na krev”. Ne dalšího dědka! Klaus st. sice vypadá na ty roky velmi dobře, ale v tomto věku, se to může zlomit ze dne na den a co pak?
Ten je vitální. Klidně bych ho volila. Ale myslím si, že větší podporu by měl junior.
Také bych ho volila.Je výjimečně vitální,také na tom pracoval,sportoval.Ale nedělám si naději, hodně lidí ho nemůže ani cítit.Člověk S NÁZOREM to má těžší,než vyčůraný přitakávač.
Dámy, je mu 77! Nedávno mu bylo 77! Začneme počítat – když Zeman vydrží, tak se stane prezidentem za 4,5 roku. To mu bude 81,5 roku a do konce volebního období mu bude 86,5 roku, tzn, na konci svého prvního období mu bude o deset let více, než dnes! Deset let v životě chlapce je velká změna! Deset let v životě starce je zásadní změna!
To máte pravdu, ale kde ho vzít? Kde vzít státníka kolem 50 let s Klausovými schopnostmi? Ledaže byste zkusil ukecat Klause jr., ale já vám prorokuju, že neuspějete…
Možná by Klaus jr byl prospěšnější na postu ministra školství, aby mohl dát do pořádku ten vzdělávací marasmus dokud je ještě nějaká šance.
Co tady píšeš za hovadiny, kde se to proslýchá, u vás v moravské asii ? Já bych to přivítal, ale proč si tady ty troubo vymýšlíš.
MZ plnil od začátku především příkazy z EU. To on indoktrinoval socánky “evropskými hodnotami”! To on posílal do EU sebekritiku, jak on je poslušný a spořádaný EU občan. Nesmí nás mást, že ten lhář vykládá něco jiného, než potom ve skutečnosti dělá…
MZ neplní nic. Všechno plní Nejedlý a Minář. MZ se jenom stará aby jim nepos.ral celej Schönbrunn, vlastně Hrad!
Jistě, že ti dva odvedou fůru “práce”. Ale sebekritiku do Brusele, jak ON je hodný, jak je poslušný a pro EU, posílal sám MZ! To za něho žádná podržtaška nedělala…
Já si myslím, že si to nepamatuje, to je u socanů normální, viz jistý Bouše co už není Bouše. Ten si dokonce nepamatuje čí je.
Maxime, souhlasím, Zeman se ukazuje jako stále větší idiot. Člověk by řekl, že na základě prožitých zkušeností a získaných informací se poučí a nasměruje inteligentním směrem, ale on se ve svých socialistických bludech ještě více zacyklil.
Bude to chtít novou prezidentskou volbu.
Zeman je pořád stejný idiot, od té doby co vylezl z PÚ a vrátil se do politiky, to jenom idioti co mu tady dělali ryze socanskou propagandu nepochopili.
No, a co vlastně kdy ryzí idoti pochopili? Asi jenom ten nepřeložený talmud.
Hmm. Zkolabovaný monitor se snaží naznačit, že jeho skutečná id(iot)entita je Miloš Zeman.
MZ je rád,že se trefí klobásou do huby.A nepocintá si hořčicï pantofle.
Co pořád od Zemana čekáte za zázraky proboha???
Zeman je eurofederalista a netají se tím.
Chce přijmout euro…
Je srandovní jak lidé označují se za “ryzí pravicaky” vzhlížejí k Zemanovi!
Myslím,že k Myloušovi nikdo nevzhlíží.Jen si každý říká,furt lepčí než stahovač králíků,nepokrytý vítač.S tïm dopisem”proti nenávisti” se Drahouš zaříz’.
Opravdu bere??? Jejda…tak teda to jak před volbami ho tady třeba takoví Bouše, Maximus chválili, propagovali a podporovali…to se mi tehdy asi jen zdálo! A i po volbách, dosti dlouho abych si to pamatoval.
A co do toho tahate nějakého Drahoše, psal teď někdo o něm?
Hele obřezanče, Zeman byl podvakráte lepší volba než nám tvoji soukmenovci připravili. Tak zklidní hormony.
A co nám zbylo, když vy vyvolení jste nedokázali postavit volitelného kandidáta ? Levicové multikulturní spící kníže a křivohubý agent STB Jánevím.
Kádrovou politiku máte vy křivorypáci teda zoufalou.
Tak přemýšlím který z vás je větší BLB, zda Bouše, nebo Maximus.
Přesto že jsem vám oběma několikrát zde sdělil, že o žádných “NICH” (onich, světovládcich…nebo jak tomu vy dva říkáte) nevím, natož abych s nimi měl něco společného, přesto vy dva, pořád jako blbci toto opakujete a melete dokola, a to hlavně když nevíte, co odpovědět.
Chováte se přesně jako všichni socialisté (nacisté, komunisté), neumíte slušně a věčně odpovědět, tak vašeho oponenta se snažíte urážet, dehonestovat, ostrakizovat a řeč odvedete úplně někam jinam.
Ona zase soudružka tak „prestižní“ vzdělání nemá. Vystudovala magisterský studijní obor politologie na Univerzitě J. W. Goethe ve Frankfurt v Německu (získala titul Dipl.-Pol.) a následně v letech 2014 až 2016 magisterský studijní obor politická ekonomie Evropy na London School of Economics ve Velké Británii (získala titul MSc.).
Jinými slovy: celý život parazituje na zbytku společnosti a nechává se jí živit.
Jinými slovy je dvakrát bakalářkou v politických (spíše socialistických) oborech na školách, které jsou skrz naskrz prolezlé neomarxistickými strukturami. Vlastně ani není Rozhodnutím Strany Doktor, RSDr., jakýžto titul si navzájem dávali soudruzi na Vysoké škole marxismu-leninismu. (Jen na okraj: politická ekonomie, to je přesně ten obor, ve kterém nás soudruzi přesvědčovali, že centrální plánování je efektivnější a výkonnější, než tržní hospodářství a kapitalismus.)
Bezvadně ji ovšem uvádí i Wikipedia: „Jana Maláčová je česká úřednice…“
Pokládám za nebetyčnou drzost takovouto krávu jmenovat ministrem!!!
“Pokládám za nebetyčnou drzost takovouto krávu jmenovat ministrem!!!”
– nuž, úroveň vlády je hlavne obrazom úrovne voličov, ovčanov. Pri pohľade na Merkelovú je obraz českých voličov ešte nie celkom katastrofálny.
A pri pohľade na Macaróna vypadá Babiš ako seriozny politik.
Pane Závladský, když už píšete o budoucí ministrance práce která v životě na práci nesáhla a viděla ji maximálně z letadla v cestovní výšce tak aspoň neurážejte krávy – užitečná zvířata, ta za nic nemohou.
Má vzdělání, nemá vzdělání – v každém případě je to nebezpečná neomarxistická blbka a feministka. Zloducha Babiše ignoruji, ale fakt že dal socanům-dacanům se 7% ve volbách 5 ministerských křesel by měl být celospolečensky alarmující
Uklidňuje mě,że ANO má evidentně těžkou personální nouzi.Nebo zneklidňuje?
Každopádně s touhletou Maláčovou si nemá rozbrušovač/ vybrušovač Rosner z SPD co vyčítat.
A on je snad ministr vlády? Pokud vím, tak už není ani v žádné funkci v SPD!
Dyť jó!Ale duševně jsou asi na stejné úrovni.Zabrušovač byl členem předsednictva,ale už hodně převolili.
Já proti němu nic nemám!Ale byl srandovní.
Obecni byk v nasi vsi mel diplomy tri-kdyz ho postavili pred kravu ukàzalo se ze to je vul
http://jdem.cz/ebu275
Něco tak hloupého by nevyřkla snad ani uklízečka na ministerstvu.
Babiš možná dojede na nekvalitní kádry. Má tam samá “esa”
Tak, rozhodujícím kvalifikačním předpokladem pro jakoukoliv činnost v okolí Bureše je zjevně loajalita k “šéfovi” a ostatní je podružné. Vzhledem k tomu, že sám “šéf” je hochštapler a člověk celkově méně chytrý (pozor, neplést s vychytralostí…), nebude se logicky obklopovat lidmi na vyšší úrovni, než je sám. Spíše naopak. Taková soudružka malá toho byla (a je) zářným příkladem. A ani soudružka Maláčová nevybočuje…
Babiš ….. Má tam samá “esa”
– Chýbajú mu tam geniovia z TOPky, KDU, ODS, “piráti” …….
Díky alespoň za to
Spíše mu tam chybějí ještě další pitomci jako seš ty.
Samá esa tam sice má, ale zároveň má pod palcem policii, soudy… Lidi dřív nechodili k volbám volit na 99,98% proto, že by vřele milovali škůdce = komouše…
Dájo,já myslela že je na tom Tomio nejhůř,a helemese!!!On Babiš už také nemá kam sáhnout.
Tahleta 🐔bude ten erár dojit co to dá.Abychom ještě nehrabali špendlíčkem za Marksovou.Inu ZDROJE TU JSOU
Hahaha…..teď jste mne pobavila!
Každá zdejší politická strana má úplně stejné problémy!
Protože lidi, kteří by mohli těm stranám pomocí, ti nemají zájem o činnost v těchto spolcích…ještě tak možná na obecní úrovni.
Je zcela lhostejné, která z vládních stran, nebo té, která je podporuje, Janu Maláčovou nominuje na ministerský post.
Maláčová je typický příklad poslušného úředníčka, který s mravenčí trpělivostí bude realizovat vše, co si komunistický estébák Bureš zamane.
Takže ano, nakonec bude spokojeno KSČSSD i ANO. No a samozřejmě i hradní “pán”, pokud ovšem bude střízlivý natolik, aby počínání Maláčové dokázal vnímat…
No Malacova ma dobre vzdelanie a to vas sere lebo na to nemate. Len verklíkujete neoliberalne cance, ktore napr. na Islande vyrobili sekeru 340 000 Evry per capita. Neoliberalny kapitalizmus ide do kopru a vy tu splietate nieco o Marxovi.
To dobré vzdělání mne fakt dostalo. Prostě kdo tvrdí, že 1+1=11, má to nejlepší vzdělání!
Pozor, opatrně…! 1+1 opravdu může být 11, pokud použijete vhodnou číselnou soustavu (konkrétně – číselnou soustavu o základu 1)
—
V čem se ale jistě shodneme, je fakt, že vzdělání Maláčové je produkt žvanírny, která skutečné vzdělání jen bídně imituje.
Studijní obor genderová onanie, v kombinaci se socialistickou ekonomickou utopií.
A do toho menstruační cyklus kaktusu.
Hmm, tak tomu už anglosasové říkají
“hard core!”
julo ty si len taký chmuľo…
anebo jadrněji – https://1url.cz/dMtl5
A jeste nejaky blbl Julo to obhajuje…..
Julo,vy nulo,že vy jste tam “studoval” taky?Váš grafický projev o tom vypovídá.
Vystudoval som Matfyz, fyziku plazmatu a elektrofakultu, co vam soudruzka nikdy nepodari. Leda tak prava v Sladkovicove ci v Plzni.
No, ale toto už niéje ani slovenčina!
Studoval jsem v Praze, a teraz studujem tretiu univerzitu v oblasti chemie v Cesku, doktorske studium . Tak sodruzka Novotna muze puknot ako hovoril klasik rada Vacatko. Boj s pitomcami jej typu nikdy nekonci, tak sa treba vzdelavat aj na stare kolena.
Ovšem. Všichni tomu věříme, vyjadřuješ se totiž jako typičský matfyzák.
Hahahahahaha!
Julo ty seš hloupý jako Maláčová. Takhle hloupá bývala u nás na škole Anka ” řídících “. Je pravda že asi umí jazyky, ale to je vše. Když slyším její názory, tak mi připadá, že její nejvyšší vzdělání je škola v přírodě. Jak ji vychvaluje Zeman, že má prestižní univerzity, tak to někde slyšel, asi od nedouka svazáka Hamáčka a neví která bije. Její starej, co dělal nosiče tašky Sobotkovi, to je to samé jako ona. Byli by i špatní prodavači kvasnic.
Málokdy si můžu s Křížem notovat. Tady se s ním shodnu. Nicméně problém vidím v jiné rovině. A sice v tom, že strany jsou své členské základně ukradeny. Neroste se od píky, na očích spolustraníku, ale do věrchušky jsou natahováni potřební “odborníci” ve zcela jiném zájmu, než by odpovídal tradicím a zaměření, takzvané tradiční strany. Stejní hajzlové, jako tato nová osoba “za ČSSD”, jsou ve všech stranách a jsou spojeni pupeční šňůrou nečeských zájmů, zjevného původu, který je maskován pod názvem západní, evropské, demokratické..atd. hodnoty…
Souhlasím. Dříve byl do ČSSD lanařen kde který všivák a nabízena mu z fleku výhodná/výnosná funkcička. (Drát) Nyní se to samé děje v ANO…
Libore – dobrý postřeh!
ANO také není politická strana postavená od spodu na ideové platformé – na rozdíl od ostatních tradičních stran. ANO je mocensko politický, finanční projekt, kterému eufemisticky říkají hnutí jehož cílem bylo a je uchopit moc, jako prostředek k dotacím (Babiš + ANOfert) a vznesení nesváru a rozložení jednoty V4 (zákulisní loutkovodiči v ČR presentovaní Schapirem). ANO nemělo pozitivní politický program, ale do PS se dostalo jako výhradně protestní hnutí zacílené proti korupci a Kalouskovi. Vůbec nevěděli co chtějí, ale přesně se dokázali vymezit proti tomu, co nechtějí. Babiš přesně vyhmátl informační a duševní nedostečnost českého občana, kterému naprosto konvenoval jeho radikální nesouhlas. Protože slibem neurazíš a na víc, když slibuješ stejnou řečí jako potencionální volič, tak ANO získalo těch 30% hlasů a my jsme tam, kde jsme!!
Myslíte, že má smysl Křížovi vysvětlovat, co je to globalistický rasistický NWO, který ke svému prosazování ve jménu světovlády vyvolené vrchnosti potřebuje stále novou krev užitečných idiotů ?
Nemá! On je normální a na kulaté čtverečky nevěří.
Holt, není dostatečně ryzí blbouše.
Bouse kope za Moskvu.
Vsechny jeho uvahy vzdy vedou k tomuto zaveru
Franku, nyní platí axiom, že Moskva=pravice+kapitalismus, Washington=levice+socialismus.
Že je momentálně dočasně v Bílém domě proti vůli křivorypákových majitelů USA Trump, na věci nic nemění, protože ten dneska už prakticky o ničem nerozhoduje.
Moskva = oligarchové propojení s politikou + fašismus
Blicí smajlík. Děkuji nemám zájem
a polovina Putinových oligarchů jsou židíííííí!
“oligarchové propojení s politikou + fašismus”
Zvládls perfektní kouzlo nechtěného, asi je to dáno tvou bezelstností, když jsi přesně definoval západní poměry.
…v Moskvě!
Ale samozřejmě, že v Evropě je v podstatě stejná obdobná sra…ka, jaká je v Moskvě.
Rozdíly nanejvýš tak kosmetické.
Nojo,
viděla bych ještě jeden důvod. A to – řekněme – “přetitulování” populace. Kdo nemá titul, neexistuje (viz vedlejší článek P. Kohouta).
S článkem pana Kříže taky souhlasím, ale mám dvě (technické) výhrady.
1) “…to může vyslovit jen naivní tele s neobolševicky vymytým mozkem” – stačí napsat jen TELE s vymytým mozkem, protože i tady v diskuzích vidíme i spoustu “demokratických” telat s vymytým mozkem.
2) Soustavné používání slova “bolševismus, bolševistický” nemá s bolševismem nic společného. Jenže ta “demokratická telata” pořád jedou po staru, aniž by si o skutečném významu slov něco namáhali zjistit.
(Tipněte si, za jak dlouho mi napíše Monitor, že jsem “bolševická svině”? Dávám mu tak půl hodiny až hodinu – v závislosti na tom, jestli už obědval či ne.
)
Janino,líp se to nedá říct!!!Slovo “bolševik” je už pasé,dávno vyprázdněné ze svého významu,prostě už bolševici hezkých pár desetiletí nejsou.(Jak je to v KLDR netuším.)Ale někteří by furt bojovali už dáávno vyhraný boj.Dělají bubu na bubáky, kteří prostě nejsou!
Nejde o čas ani “vyprázdnění” významu toho slova.
Jeho původní význam nebyl – jak nám destíky let tvrdili, že jich prostě bylo VÍC”.
Nebylo. V počátcích jich bylo pouhých 30 (slovy třicet) tisíc.
Ten název vznikl od toho, že prosazovali zájmy většiny společnosti. A většina – tehdy i dnes – to jsou PRACUJÍCÍ lidé, vytvářející hodnoty.
Zatímco ta menšina, která v sobě zahrnuje oligarchy, průmyslníky, velkostatkáře, bankéře apod. nevytváří vlastně nic, v podstatě parazituje na těch pracujících.
A takové zdejší (pseudo)pravičáci podporují, protože bolševismus = diktování většiny menšině je takové FUJ!!! Totálně nepřípustné.
Co je vede k tomu, fandit těm parazitům, ke kterým oni NIKDY patřit nebudou, nevědí ani oni sami. Jen je prostě straší slovo “bolševik”, to je celé jejich uvažování.
Tohle je na mě vyšší dívčí.Já tu historii bolševismu neznám.Hlavně že už šli do pryč,to mi stačí….Akorát že místo nich se zjevili čmoudi.
Píšu o Rusku, tam bolševici “do pryč” nešli a mimo jiné bolševik nerovná se komunista.
Komunista může ale nemusí být bolševik a naopak.
Bolševik znamená to, co jsem napsala výše. Pracuje pro zájmy PRACUJÍCÍCH.
Tedy i pro svou vlast, tedy vlastenec. Bez těch pracujících by se totiž celá slavná nafrněná menšina v tom “pryč” ocitla sama a hezky rychle. A taky by svou vlast hezky rychle prodalanebo vyměnila za kus momentálního žzvance – a po nich potopa. Co je jim do ostatních.
Nevidíte v tom jistou paralelu ze zdejšími “svobodomyslnými” individualisty? “Pravicového” ražení?
Můj názor je, že přišel čas obsah pojmu “bolševismus” redefinovat.
Co takhle: bolševismus = vládnutí za podpory zfanatizované většiny? Taková definice bolševismu by obsáhla nacismus, komunismus a dokonce – a hlavně – taky islám.
Proč “zfanatizované”?
Co je špatného na tom, fandit pracujícím, tedy i sobě, protože na rozdíl od oligarchistické menšiny ta “zfanatizovaná většina” tvrdě pracuje.
Ta “redefinice” mi moc vtipná nepřijde. Nechápete, že život toho, kdo pracuje a vytváří hodnoty je nejdůležitější?
Co vás vede k tomu, fandit menšině, která se na rozdíl od deseti- až stamilionů “většiny” čítá pár desítek nebo tisíchů parazitů?
Co má společného fandění lidem, kteří pracují, s fanatismem? – Tedy, kromě zřetelného slovního základu…?
Mám pocit, že každý píšeme o něčem úplně jiném.
uff…… KAREL KŘÍŽ píše názory ako kovaný libertarian.
Takto si kopnúť do ZÁKLADOV demokratického ŠTÁTU , teda do jeho politikov, do jeho “budovateľov” , to je protištátna činnosť.
retro hraci skříň, pamatuju za husaka, jeden vsunul korunu a skrin zahrala na prani ze sveho repertoiru, rozmery a design odpovidaji
přesně napsáno
Autor Kříž má jednu skutečně originální vlastnost – jinak slušný článek si pravidelně vždycky něčím zpravidla na závěr sám posere. Takový smysl pro sebedestrukci až úchylný sadomasochismus tady z jeho autorů nikdo tak vyvinutý nemá.
Pokud v souvislosti se státním převratem v Rusku v r. 1917 (ad výstřel z Aurory) zvaným běžně VŘSR nenapíše slovo židobolševici ale bolševici, tak je nedovzdělaný paranoidní trumbela. Měl by totiž vědět, že VŘSR byla z 90 % dílem židovských revolucionářů pod vedením Trockého placeného a dovezeného zatím účelem z exilu v USA. Naopak ruští mužici a ruská inteligence byli největší obětí tohoto židovského komunistického převratu. Navíc tento státní převrat nebyl v historii snažení židů prvním a jediným pokusem o socialismus a totalitu. Dávno před Aurorou stříleli jejich revolucionáři ve Francii v r. 1789 a během tzv. Pařížské komuny v roce 1870, tudíž Aurora byla naprosto organickým pokračováním židobolševických pokusů o porobení křesťanů a o likvidaci kapitalismu.
Proč by uváděl něco co si myslí deset bláznů, kteří diskuzi na PP mají jako terapii od psychiatra?
Septyku, docela překvapuješ svým ideovým a mentálním vývojem. Takhle zaníceně obhajovat americko-pruskou židobolševickou VŘSR tady vedle Kříže nikdo jiný neumí.
Jseš prostě levičácký propagandistický užitečný idiot Nr. 1 !!!
no vidíš, Nebouše, ty jsi až číslo 10!
nemůžu být levičák, levičáci jsou antisionisté a to jsi ty!
Hlupáčku.
Septyku, takže židosionistické zavádění multikulturní neomarxistické totality NWO je vlastně prosazování pravicových hodnot ?
Septyku, piš, piš, piš dále, ať je tady před nedělním obědem pořádná prdel !!!!
Nebouše, máš zase myšky. Tak s tou kašičkou opatrně ať ti ji pan vychovatel neobrátí na hlavičku!
Sionismus je vlastně nacionalismus.Proč by židosionisté tedy chtěli zavádět multikulti?? Vždyť to už měli a sotva to přežili.
☻☻☻☻☻☻☻☻
Protože se to Boušemu zdálo, když měl před rokem zácpu a hodinu kňučel v kadibudce.
Tak ho to napadlo.
Jenže židosionisté nezavádějí multikulturní neomarxistickou totalitu sami sobě ale křesťanským Evropanům a Američanům vč. Kanaďanů.
Nebo to dělá Putin ?
Lubomír Bouše 3.1.2016 20:46:28 Odpovědět
…P.S. Já jméno Putin vůbec neužívám, …
Ale to byl ještě Bouše, protože Nebouše tady vůbec nebyl!!!
Septyku, takže židosionistické zavádění multikulturní neomarxistické totality NWO je vlastně prosazování pravicových hodnot ?
Jseš idiot opravdu nebo to jen tady na nás hraješ ?
Nebouše, na tebe nikdo nic hrát nemusí, tys koko.tem byl, jako Bouše, a koko.tem jsi zůstal i jako Nebouše.
Už jsi s tím plácáním opravdu trapný, magore! Ryzí magore! Ryzí pravicový magore!
P.S. a mluv za sebe a ne za celou léčebnu!
Septyku, proč nejbohatší čeští pravicoví svobodomyslní podnikatelé Bakala s Kellnerem nepodporují naše pravicové vlastenecké strany a nevystupují proti západní multi-kulti ideologii, jak by to býval činil Tomáš Baťa, kdyby žil ?
Už jsem ti jednou, debile, napsal, že se jich máš zeptat, když jsou tak pravicoví jako ty a Putin!
Septyku, když ty jseš tak chytrej a všechno víš.
Tak proč teda nejbohatší čeští pravicoví svobodo-myslní podnikatelé Bakala s Kellnerem nepodporují naše pravicové vlastenecké strany a nevystupují proti západní multi-kulti ideologii ?
Lejdynko,oni ten multikulti NECHTĚJÍ zavádět u sebe v Izraeli.Ale U NÁS.
Vy jste taky taková Bouší!
Jášku, znáš nějakého žida, který by se pářil s negrem nebo Arabem ? nebo dokonce multikulturní páření v židovské komunitě prosazoval, jak to vnucují nám bílým Evropanům ?
Lubomíre,bingóóó!
Novotná, kolik znáš židů?
Lady – ano, sionismus je židovský nacionalismu, terý ativně podporoval Hitler a kterému GB bránila. Holocaust je konstrukt, který byl vymyšlen až po válce. Posloužil k vybudování státu Israel, maskování globálněovládacích zájmů židovské lobby pomocí uměle vybuzeného a stále živeného sentimentu gojů.
Blíže k tématu např. od Normana Finkelsteina – HOLOCAUSTOVÝ PRŮMYSL zde:
https://radicalrevival.files.wordpress.com/2011/01/holocaustovy-prumysl.pdf
No jistě a Ferda Brablenec byl tvůj osetřovatel v Bohnicích
Nikoli Zablokovaná hlavo – Ferda Brablenec s medvídkem Pú jsou tvé neukojené obsese. Neboj, dnes je to cool, tak se s tím svěř svému psychoanalytikovi.
Snad jediný “nedovzdělaný paranoidní trumbela”, na tomto webu PP diskutující, je nějaký Bouše-Borsig. A navíc je to prolhaný hulvát…
…výstižnější než “diskutující”, je slovo “píšící”.
Holínku, tobě taky utkvěla v paměti ta komunistická verze VŘSR od soudružky učitelky s chlupatýma nohama ze zábřežské ZDŠ, jak hrdinný Lenin se svými věrnými soudruhy a sovětskými proletáři vystřelili z Aurory. To na pubertálního kloučka udělalo obrovský dojem, viď ?
tomu snad věříš ty, Nebouše, přece Lenin byl židobolševik, ne?
Lenin byl přeci západoněmecko-švýcarský židobolševik.
Lenin byla samozřejmě taky židobolševik. Tvrdil jsem někdy opak ?
a taky Stalin, že?
Stalin byl bolševik, marx-leninovec. Trochu napravo od Lenina a dost napravo od Trockého. Ale samozřejmě pouze v rámci levičáků, abys tady zase nešílel.
Takže židobolševik
Pane kolego – prosím nepodezřívejte Boříka Holínků z toho, že mu něco utkvělo v paměti ze školního výkladu o VŘSR. SWvými komenty neustále dokazuje, že co nemá uloženo ve složkách – to se neudálo a neexistuje to!! O tom mne a snad i Vás, nesčetněkrát přesvědčil. U něj bych vsadil na 200%ní platnost pořekadla: “Kde nic není ani smrt nebere.” Opravdu není nutné a ani dobře, jeho osobní schopnosti a možnosti přeceňovat. Pak s ním zavedete dobře míněnou vážnou diskusi k problému a nestačíte se divit a zděšeně utíkat. Tak proč se do té, X krát ověřené, hlouposti opakovaně pouštět?!?
Když ti blbci z W3V jsou tak vděčnými objekty na dělání legrace !
Ale to s Vámi souhlasím. Jenže ta jejich deska je už móóóc ohraná a žádná nová píseň na obzoru není. Pro mě už jen trapná nuda!
Noobody
Dnes naposledy, a pouze toliko…
SPD-NE 21.7.2018 20:16:20
“…Je to na vás, ale já si ho, pašíka (Holínků), zase DLOUHO nevšimnu…” – napsal mj. noobody.
To “DLOUHO” u primitiva Stanislava Holého (Noobody) netrvalo ani den… stejně tak debilně a podle, jako čtenářům PP, sliboval svého času i panu Musilovi…
“Noobody” je příklad slizkého a podlého dacana (trolla), který si z diskusního fóra PP učinil vlastní trhací kalendář.
To jako že neni ču.rák jako vy dva?
Vaši otázce nerozumím.
myšleno jako vy že ne jako ti dva asi se to blbšě umístilo
Buď rád trpasličí hňupe, že ” vlastní trhací kalendář” jsem si neučinil z Tebe. Jak Tvé masochistické reakce čtu, tak by sis to asi užil víc než já.
Slzet teprve budeš a nebude to smíchy, o tom mi dovol tě důrazně ujistit ty zneuznaný, starý prďolo.
Pane Bouše,
v podstatě děláte to samé, co podle vás pan Kříž.
Už jsem vám jednou psala, že slovo “bolševik” znamená něco jiného a ve skutečnosti se jedná o trockisty.
A slovo “židobolševik” je úplná blbost to vymyslel a začal používat A. Hitler.
Že to nepochopí Monitor, SPD-NE, Libor a další, to se dá s “mlobnou jistotou” (jak píše V. Neff) očekávat – ale od vás?????
Jestli si myslíte, že já nepochopím co je to židobolševik a kdo to vymyslel, musíte se trošku pozvednou nad nebouší myšlení!
A Bouše nedělá to co Kříž, Bouše je prachsprostý rusosocialistický osel, pan Kříž je pravicový liberál!
Janino, VŘSR v r. 1917 vykonali židobolševici. V té době byli bolševici jedna parta s trockisty, takže nemůžu si pomoci, ale věcně jde o správné označení. Že se potom po roce 1924 Stalin trockistů zbavil a víceméně zůstali jen bolševici, je rovněž realitou, kterou jako pravicově orientovaný nemůžu bagatelizovat.
Bouše, ty jsi opravdu blbec!
Septyku, jak česká židovská diaspora aktivně a neohroženě brání zavádění putinovské neomarxistické multikulturní totality v ČR ?
Nějak o nich není slyšet, ačkoliv mají v držení celý CZ protektorátní mainstream i kulturní frontu.
Pane Bouše ne, nebyli jedna parta.
To se může zdát zvenčí a na první pohled. Děláte stejnou chybu jako někteří nedočkavci třeba jako v případě prezidenta Trumpa.
Všechno chtějí všechno hned a nejsou schopni chápat zákon času a pod pojmem “kádr” si nejspíš představí bývalého kádrováka.
Není možné všechny nepřátele a “nepřátele” hned a naráz odstranit, když je nemáte kým nahradit. A je lepší mít známého nepřítele “pod dohledem”, než ho nahradit třeba potenciálním a navíc ještě nezkušeným nebo dokonce neschopným.
Bolševiků bylo v počátcích pouhých 30 tisíc, trockistů mnohem víc. Za Stalinovy éry se už dalo jakž takž s tou situací něco dělat, protože časem (i když krátkým) se daly kádry najít nebo vychovat. Tehdy ještě ne.
PS:
….když ještě ke všemu trockisté ovládali ne-li všechny, tedy mnoho důležitých postů.
Hezký bolševický kecy. No, Boušeho soudružka rusobolševička se nezapře
Septyku, podej svůj vlastní výklad na probírané téma židobolševiků, trockistů a bolševiků v tehdejším Rusku a nedělej tady vopičky jako dement.
Cukr, káva, limonáda, čaj, rum, bum!
Lubomire uz i Vaclav Breznovsky vedel,ze se v Rusku chysta zidobolsevicka revoluce a to dokonce v roce 1907 prelozil o tom knihu od S.Rossova jmenuje se to-
Zidovska otazka.
Však ano. Carská rozvědka zachytila protokoly schválené na 1. sionistickém kongresu v Basileji v roce 1897, takže informace o připravované židovské agresi proti Rusku měly carské úřady včas k dispozici. Však také všechny spolupracovníky carské rozvědky podílející se na získání těchto kompromitujících materiálů nechali židé postupně zavraždit.
Nicméně proti celému západnímu světu byl car slabý, m.j. neměl moderní jaderné zbraně, jako má dnešní Rusko a spoléhal na západní spojence, kteří jej zradili.
Doufejme, že dneska už Rusové takovou chybu neudělají.
Vidim,ze Mladocecha V.Breznovskeho nekdo adoptoval hrob.Cesi, take nezapominaji.
Dneska už jsou Rusové vyléčení.
A proto polovina Putinových oligarchů jsou židííí✌
Ty už nejsi zablbákovaný monitore? Od kdy voe?
To aby ses nenudil, střevo boušíí!
Tos mi hezky vysvětlil ty Holínkův řídký výkale.
Nevím kdo je Holínek ale vím kdo není Bouše.
Pro osvěžení paměti:
http://www.myslivost.cz/getattachment/b0f421cd-f124-41a5-98b0-87cf8f755562/detail.aspx?maxsidesize=800
https://cs-cz.facebook.com/borivoj.holinek.18
A protože jej znáš tak intimně, připojuji foto i jeho pěkně uspořádaných a adjustovaných vajec:
http://www.myslivost-lovectvi.cz/fotografie/trofeje:4/169438/
První link je špatně, nezlob se Pavlínko, zde je oprava:
http://www.myslivost.cz/getattachment/b0f421cd-f124-41a5-98b0-87cf8f755562/detail.aspx
V Rusku jsou židé z kmene Chasidů, kteří se s Aškenázy ani Safardy ani angloamerickými sionisty o majetek dělit nehodlají.
Dobře to ten Putin zaonačil, aby si je získal pro ruskou pravicovou a vlasteneckou věc, že ano ?
Ty vole, ty už jsi úplné debil!
Septyku, jak česká židovská diaspora aktivně a neohroženě brání zavádění neomarxistické multikulturní totality v ČR ?
Monitore,možná židé,ale ne sionisté!!!Což je asi pod vaše rozlišovací schopnosti.I mezi židy je hafo antisionistů.A mezi křesťany je sionistů jak nasr@no.Hlavně v Česku.
☝(Třeba v Polsku nebo v Maďarsku rozhodně ne!!!)
Di do (_!_) krávo machometánská
Pavle Jášku z Kojetína na Hané, chovej se tady na PP slušně a nedělej nám pravičákům ostudu. Nebo to máš svými multikulturními financiéry jako náplň práce, za níž dostáváš dolárky a šekelíky ?
Poldíček má ale načteno!
To ja znam uz davno drive pred 12lety byvalo dobry poctenicko na NVI, byly tam clanky o Hrobarich RUSKA i s temi kxichty pekne vymalovanymi, vsemi temi zidobolseviky co uchvatili Rusko strasne kreatury.Nebo clanky o Ensteinovi,jak pracoval ve Svycarsku na podarelne se svou starou a jak oslehnul vsechny patenty co tam prichazely.Take mi bylo cely zivot divne,nikde nic nerekl, skoro zadny projev, tehda kamery jely na plny obratky a on jenom na fotce vyplazoval jazyk a najedenou je s neho nejvetsi vedec sveta.
Leopolde
Kdo má zájem o info ze zákulisí VŘSR a chce se podívat do tváří těch, kteří se na ní a NEJVĚTŠÍM holocaustu Rusů podíleli, tak např. zde:
http://www.spiknuti-proti-cirkvi-a-lidstvu.com/literatura/Hrobari_Ruska.pdf
Diky kamo,znam i jsem cet.Hlavne ti Hrobari Ruska, vsechny jsem si je prohlizel, celu prvni revolucni sovetsku vladu,toz to su tak skarede rypaky,ze sa normalni clovek otrepe hnusem.
Ja sa nedivim, ze sa jich lidi bali,kdyz takovy rypak obleceny v kaftanu potkali v beznem zivote.
Krasna uvaha ktera ukazuje mladsim rocnikum uvazovani levicoveho parazitismu v plne nahote – nedostatek elementarni logiky.
Myslet si ze kdyz UKRADNU ( dane jsou legamni loupez ) cizim lidem penize pro sebe…..a z nich pote cast odevzdam statu …..ze tim zeme ,,bohatne,, no toto si muze myslet pouze vysloveny idiot.
Jestlize by to soudruzko PrdelMalacova bylo tak jednoduche , nu pak mam pro vas navrh ( vy si ho neprectete ale par lidi v CfR ano a mozna to nekomu otevre oci ) :
Proc se drzet u zeme ?
Proc nezvednout platy statnim ourednikem na treba… 1 miliardu kc ?
A proc jen ourednikum ?
Nebudme burzouazne prizemni ale pouzijme revolucni odvahu :
Necht KAZDY clovek v CfR ,,bere,, 100 000 000 000 000 milird bilionu dolaru denne – a z nich at se plati dane !!
To bude panecku bohata ceska republika !
Dovedete si predstavit ten vyber ?
Tu zaplavu penez z tech dani ?
Kazdy si bude moci koupit cele Spojene staty i s Hawaii.
Kazdy bude mit doma 1 000 000 000 Rolls Roycu…..
Kazdy bude mit sve vlastni jezero.
Ano soudruzko – zvednete platy , z nich se zaplati dane – a zavladne blahobyt.
Ja vlastne nechapu proc nekteri lide chodi pracovat kdyz otazka blahobytu vazne uplne na necem jinem – jak jsme si prave ukazali.
LEVICOVY IDIOTISMUS VLADNE SVETU
Dekuju Libore za podporu a normalni uvazovani – to uz se skoro nevidi…..
Taky jsem si říkala, že když lze státní rozpočet naplnit zvednutím platu státním zaměstnancům, že by zbytek národa mohl jít do důchodu a mít se jak prase v žitě.
To by se tu Franku musely tisknout koruny stejně jak v USA dolary. Nebo si u vás koupíte dnes za 20 dolarů totéž jako v době kdy byly vydané zlaté dvacetidolarovky? Nebo u vás nejedou rotačky na peníze na hranici zadření ložisek? I když intervence ČNB byly taky pěkná sviňárna.
Nikdy nikde žádný úředník nevytvořil žádné hodnoty. Maximálně jako domácí kutil.
Ja jsem nikdy nenapsal ze jsem snad zastance statniho okradani obyvatel…
A nechapu proc se staras o USA kdyz v Americe si porad koupis dum ci autak za ,,par,, babek.
To VY mate problem
Ja za 1 dollar dostanu 20 korun
Kolik TY dostanes za 1 korunu ?
A ten kurz vam nedala vlada v USA ale……VASE CESKA VLADA.
Takze obrat svoji pozornost Vlado na problem ktery mate v cesku – tam je treba ho vyresit.
V USA kdo pracuje – nema problem
Zde si nemuzu odpustit poznamku o ceskem ci slovenskem ,,vzdelani,, soudruha ynzynyra Babise co si vybira sve ODOBORNIKY
Takze me zase muzou cesky levicovi ,,vlasteneci,, vynadat jak jsem osklivy emigrant ( ja na to jsem hrdy) co si nevazi ceskeho vzdelani…..
Snad jediny cesky ynzenyr co ma jakztakz rozumne nazory je ten Kalousek ….kdyz privru oci.
Zbytek je naprosta katastrofa.
A jediny doktor ktery si snad zasluhuje ono osloveni je ten Sladek
JIank vsechno vsivacka komunisticka banda.
Burešova diplomka je úžasná! Zbyla z ní pouze 1.stránka.
Dokažte, že to tak není…
Zdravim Te Bo , a ostatni protilevicaky a antiparasity
Jo Sladek ten je dobry. Zato Kalousek se se svymi kamosi Piraty se castuje jako komousi soudruhu tak oni si rikaji kokoti nazdar kokote, je to i na videu takova uroven kanala a ne izenyra. Ale od vas z Ameriky zase
k prichazeji hovada a straslivy vlezly otravy Jehovisti,ti lidem vlezou i do baraku ve skupine jako cikani a nuti lidem nejakou silenou viru.Ja vim tech sekt tam u vas je hodne treba mormoni,jehovisti a buchvi jaky satanisti ale ceho je moc toho je prilis.Nekdo tu rikal,ze vedle Yorskych dvojcat co spadly,maji velky mrakac Jehovisti.
Jehovisti jsou naprosto neskodny a nakonec budete radi ze je mate jako protistranu Muslimum
My vime jaci jsou to berankove z USA, k nim vstoupis a pulka tveho majetku patri sekte.Zasukas si jen na vanoce a vse co je okolo krve nesmis prijmout ani pozrit.Takovou kulturu si nechte v doma.
Ti Amíci, jsou Mormoni! Jehovistů máme vlastních dost! Jejich stát je Utah, jeden z mála v USA kde to nevyhrávají negři a genderisti!
Já jsem nevěřící,ale Jehovistů si vážím.Nesklonili se před Hitlerem,před bolševikem,raději šli sedět,než aby se sklonili.Jejich víru nechápu,ale mají charakter.Oni co hlásajï,to také žijí…
Ale i mezi nimi se vyskytnou exoti,jako všude.
Jehovisti naprosto jsou proti nasili – nic vam od nich nehrozi – jen blb muze tvrdit opak
Jehovisti jsou proti násilí a to je asi to nejlepší co jim proti islámu pomůže, že jo Franku. A myslíš že přestoupí na jedinou pravou víru nebo budou radši platit džizju? Když nám od jehovistů nic nehrozí tak myslíš že nám aspoň pomůžou?
Pomoc si musi kazdy sam
Jde o to,že kdyby byli všichni jehovisti byl by ráj na zemi.Jehovista šel raději na uran,než aby vzal zbraň do ruky.
(Ale s tím rájem to byla nadsázka.Ona se každá ideologie nakonec zvrhne.)
Mrknul jsem na to video.
Evidentne nechapete ton cele scenky.
Jste hlupak
To nevidite ze Kalousek si z nich dela blazny ?
Vy to berete vazne ?
Dela si blazna akurat sam ze sebe, protoze je tam vozralej jako tago a pekne to z neho vylezlo kam patri a jak se bavi prazka luza mezi sebou.Na politika a inzenyra,ktereho uznavate odporne.
Hlupak jses ty,protoze vy v americe uznavate jiny hovada,hlavne ze ma vytribeny slovnik a kriminalni geny po evropskych defraudantech co osidlovali ameriku a pistolnicich z divokyho zapadu.
Pokavad jsem byl ochoten se bavit a zamyslet se nad vasi uvahou…tak po posledni vete me to zcela preslo.
Takze Americky cowboys to je ta metla lidstva, tak to jo.
To jo, kdyz se Americky cowbojs s anglickou nemoci dostali v 1945 na Sumavu, tak tam podrzli ve vesnici Gruna vsecny chlapce co po okoli pochytali.
A prej nejvice se v tom podrezavani mladych kluku vyzivali americky negri.
Negri nejsou Cowboys …a jinak me tato debata opravdu nezajima …
Leopold je sudeťák, s tím se Franku nedomluvíte!
Ja,nikdy v sudetech nebydlel,ani omitku v sudetackych baracich neotesaval,za to ty a tvoje rodina ano.
Tak říšsko nêmecká sfině, jako Bouše
Když amíci nic neudělali tak proč teď lezou do zadku původním obyvatelům – Indiánům? Tak spusť Franku, přeháněj.
Ahoj Franku,
tento web pana Kříže již zcela okupují socani a mentální bolševici, takže si příště “pokecáme” jinde…
P.S.: O té “okupaci” PP jsem naposledy psal následující:
SPD-NE 14.6.2018 20:10:46
“Katolický obesrávači, a co na to říkají doktoři?” – píše L.Bouše.
SPD-NE 9.6.2018 20:58:49
L. Bouše: „Pokud bych se měl vyjádřit k anketě PP o mazání příspěvků, tak jsem zcela bez váhání volil NEMAZAT.“
Bouše, být majitelem tohoto webu panem Křížem, kterého takřka denně nevybíravým způsobem verbálně napadáš (a to včetně jeho otce), stejně jako řadu jiných autorů příspěvků či komentářů, tak s tebou vyběhnu stejně rychle, jak to v tvém případě učinili i na jiných webech (např. iDNES).
Tím, že redakce PP takřka nezasahuje do diskuse, stáhla se postupně na tento web skupinka lidí, kteří by si jinde ani neškrtli (mimo tebe např. pražský orloj, Maximus, Joe Profaci, Vlado, Noobody, anninger, Janina, Kadel, Jonas a řada dalších fanatických neurvalců).
++++++++++++++++++++
Lubomír Bouše 10.6.2018 10:49:13
Bořivoji Holínku ze Zábřehu na Moravě, Kříže kritizuji výhradně pro jeho politické názory a pro obsah článků jím na PP umísťovaných.
Máš snad pocit, že se zabývám jeho osobním životem, sexuální orientací, zaměstnáním, podnikáním, apod., jak to většinově děláš u jiných diskutérů ty ?
Vedle toho se prezentuji v diskusi čestně a otevřeně svým jménem a příjmením, zatímco ty se zbaběle skrýváš před čtenáři za nejrůznějšími idiotskými a debilními značkami.
+++++++
SPD-NE 10.6.2018 12:27:02 Odpovědět
Za prvé, prokazatelně nejsem „Bořivoj Holínek ze Zábřehu na Moravě“ (redakce zná moje jméno i přesnou adresu).
Za druhé, „pocit, že se zabýváš osobním životem, zaměstnáním a podnikáním“ pana Kříže (K.K.) nemám, ale MÁM jistotu, což opírám o tvé výroky nejen na adresu K.K., ale i jeho otce.
A za třetí, nejen K.K., ale i Markéta Šichtářová, Luboš Zálom, Milan Radek, Jan Ziegler, Tomáš Flaška, Petr Závladský, a řada dalších autorů a diskutérů, byli často terčem tvého obhroublého slovního ataku. O sprostotách, které jsi nejednou adresoval dopisovateli PP, Catholic Observer, ani nemluvě (sic!).
Lubomíre Bouše, byls, jsi a zřejmě i zůstaneš sebestředný AROGANTNÍ HULVÁT.
Ty že nejsi Bořivoj Holínek, šmudlo? Ty seš především zakomplexovaný blbec ze Zábřehu na Moravě……
Pro všechny, kteří mají péči aby komanči nenatropili ve sněmovně neplechu:TU STÁTNÍ KASU STAČEJ SOSANI VYDOJIT SAMI!!!💀💀💀🐮🐮🐮💣💣💣👹👹👹👎👎👎😣😣😣To jsem si pěkně ulevila.
Maláčová=🐔nebo 🐮???(To byla kontrolnï otázka pro čtenáře PP.Jako místo kvízu,nebo křížovky,nebo sudoku,nebo osmisměrky.)
Helco,Internacionala je vsemocna zbran soudruha, nyni pod vedenim Krvave Andely alias polske zidule,soudruzi musi drzet za jeden provaz,tak zni narizeni z Berlina a byvale Dederonie.
Poldíčku,není mi jasné,KDO je dneska soudruh!?
Já to dneska třídím vítač/ nevítač a KSČM rozhodně vítači nejsou.Na rozdïl od sosanů.
Helco,never jim vsechny cikany tu po valce privezli ze slovenska i Tamany, komousi jsou uz z toho internacionalniho krizeni unaveni, jsou stari. Nyni predali prostor mladym Trockistum ze zapadu aby dilo dokonali.
To je na mě moc složité.Já to třídím vítač/ nevítač,mám vnuky.Já to beru tak,že jak se někdo dostanu ke korytu,tak stejnak začne krást.Skoro každý!!!Ale hlavně ať nevítá,to už je o něčem jiném,to je o bezpečnosti a o svobodě.
Aha, proto děláte machometánům pátou kolonu
Budu se opakpvat ale jak se rika opakovani matka moudrosti.
Tedy , celou naprosto celou vedu o ekonomii a statu shrnul do nekolika poucek podnikatel , filosof , politik a genius :
, to je levicove uvazovani.
FREDERICK BASTIAT
Neni treba nic dal hledat a pokouset se objevit Ameriku.
Bastiat zcela jednoduchym zpusobem na genialni urovni ( vse genialni je vzdy jednoduche ) vysvetlil ze nic nevznika z niceho a ze vzdy za vsim neco je .
Ze zkratka jedna a jedna jsou dve a ze muzu ony jednicky sypat nad sebe a pod sebe ale stejne zustanou vzdy jednickou.
Zde bude mit potize soudruh Marek co ma dojem ( jako vetsina komunistu ) ze mnozina tech samych prvku na hromade je vice nez mnozina tech samych prvku samostatne.
Ze zkratka mit neco dohromady je vice nez mit neco zvlast
Jeste jinak :
Deset automobilu na hromade je vice nez deset automobilu v rade…..
Ale pozor pratele velky pozor ,
Uvedene uvazovani vlastni levici se vzdy tyka toho druheho – VAS – levicak kdyz uvazuje o dobru a ekonomice a stesti a blahobytu a v podstate o cemkoliv – tak vzdy uvazuje ze se to tyka VAS …..nikdy jeho samotneho.
Jeste jinak receno :
Kdyz levice mluvi o potrebe vydaju – mysli tim VAS.
A kdyz levice mluvi o potrebe zvyseni prijmu – mysli tim SEBE.
Trefné!
Dekuju
Frank :
” Tedy , celou naprosto celou vedu o ekonomii a statu shrnul do nekolika poucek podnikatel , filosof , politik a genius :
FREDERICK BASTIAT ”
– Bastiat bol libertarian , a s libertarianmi sa už tunajší pseudoPravičiari tvrdo vysporiadali. Tu sú samí milovníci štátnej moci.
Mne tu už aj zablokovali nick, a musel som sa premenovať.
Jeden z najkrajších Bastiatových citátov :
„Stát je velká fikce, pomocí níž se každý snaží žít na úkor všech ostatních.“
Zdroj: https://citaty.net/autori/frederic-bastiat/
Ja jsem zastance Bastiata protoze jednoduse vysvetlil co je trh , stat , zakon a ekonomie.
Zaroven jednim dechem tvrdim ze za STAVAJICIHO vyvoje lidstva – stat vzdycky ,,nejak,, vznikne …..ale jeho jedina funkce je ci mela by byt – obrana spravedlnosti.
To je asi to co nas deli.
A pak jeste jedna vec – moje protiruske zamereni protoze vim ze Rusaci zrovna jako treba Muslimove nebo obecne jizni narodove….nemaji ( alespon zatim ) potencial k pozvednuti na vyssi civilisacni stupen a proto se s nima nechci ,,kamaradit,,
Rusové nemají potenciál?Rusko je velké,jako i Amerika.V obou zemích je hodně nevzdělaných vidláků,ale i hodně výjimečných lidí!Mendělejev,Čajkovskij,Čechov,Vysockij,i to je Rusko.☝😉
“Rusové nemají potenciál?”
– Rusko má extrémny surovinový aj ľudský potencial. Má maličko VŠ vzdelaných, ale tí vzdelaní sú špička. VŠ v EU a v USA sú šmejd bez hodnoty.
Jasné, že tí, čo zaspali v 70-tych rokoch minulého storočia, tí Rusko nenávidia, a hľadajú, ako ho opľuť.
Nemaji lidsky potencial a nikdy az na vyjimky nemeli.
A kdyz uz se vyskytl nejaky genius ( Sikorsky napr) tak ho vyhnali…
Jsou lidsky v prde….li.
Kdyz chce Putka mit svuj rusky avtomobil – musi mu ho udelat Porsche.
Lidsky potencial v Rusku je v riti.
kdo muze – utika pryc.
Rusko je Nigérie na hranicích Evropy a Číny
Na to jake maji zdroje surovin jsou TOTALNI ale uplne TOTALNI …..Z A B A R I
Franku,víte v čem Amerika Rusku NEJVÍC škodí?Tedy,podle mě.Tím,že kvůli svým kámošům Izraelitům nepřestajně rozvrtává Středňák.Jim to nevadí,jsou daleko,ale ten hněv pak vychytáváme v EU…No dobře.Co bychom pro naše přátele židy nevytrpěli.
Ale v RF je to horší!!!Tam je(historicky) slimáků jako naseto.Nejenom z Kavkazu,ale i z těch různých jihoasijských -stánů.To jsou sice musla,ale současně Asiaté,jsou neskonale rorumnější a méně zavilí neż semitštï Arabové…A hádejte co se děje!?!?!?Ti Arabáši (hlavně Saúdi,t.j.kámoši USA) se snaží ty ruské slimáky také radikalizovat,vrážejí do radikalizace”ruského podbřišku” slušné prachy…A blbé je,že NĚKDY se jim to daří!Držïm VVP palce,ať ty “svoje” slimáky zvládá.Ne jako my tady v EU .
černoušky si tam navozili sami.
A mimochodem,USA jsou-dle mě- demograficky v řiti!!!Charleswille nebo jak se jmenuje to město kde se bouřili černí,takové nepokoje budou vzrůstat.Tady tavícï kotlík nefunguje,pozitivní diskriminace selhala,Amíkům nezávidïm!!!Ona stačï ta mexikanizace jihu.
No jo,no
“Držïm VVP palce,ať ty “svoje” slimáky zvládá.”
– myslím, že najsilnejšia zbraň na udržanie muslimákov v Rusku na uzde je v tom, že Rusko nebuduje komunizmus, a teda tí muslimáci sa nemôžu množiť a žiť bez práce.
Muslimáci v EU by rýchlo zutekali, keby tu bol tvrdý kapitalizmus, a oni by hladovali.
“A mimochodem,USA jsou-dle mě- demograficky v řiti!!!”
– ano.
USA buduje posledné desaťročia “liberálny” socializmus, a černosi v tomto prostredí sa množia ako slimáci. A nakoľko v USA už vôbec nie je moderné robiť, tak ich to zničí – ani sankcie ich nezachránia.
Demograficky se riti do africkeho temna .
Souhlas.
Jiz jsem slysel nazory ze casem bude nutno dojit na odrzeni bileho Jihu od socialistickeho cerneho severu .
Jaky paradox – bily Jih …..cerny Sever
Jo jo , je to hrozne.
Frank :
“Rusaci ….nemaji ( alespon zatim ) potencial k pozvednuti na vyssi civilisacni stupen a proto se s nima nechci ,,kamaradit,,”
– Z tejto vety implicitne vyplíva, že západná europa, USA …..MAJÚ potencial k pozvednuti na vyssi civilisacni stupen . Teda – pokiaľ prežijú exponencialne sa množiacich muslimov a černochov. Zatiaľ sa zdá s pravdepodobnosťou blízkou istote, že neprežijú.
Europa a USA pácha na sebe eutanáziu – čo ťažko nazvať “vyssim civilisacnim stupněm”
Čo ovšem “rusákom” zjavne nehrozí.
Malinko vedle.
Zapadni civilisace se JIZ pozvedla …..ale Rusaci teprve zacinaji se pokouset o svoji scivilisovanost
….kdo potkal rusaka na dovolene u more ( znam to od znamych ) ….tak vi o cem mluvim.
A protoze zapadni civioisace se jiz pozvedla a dosla v zasade k blahobytu – tak z toho zaroven blbne….posadte nekoho do hojnosti kde nebude mit existencni problemy ( to se netyka ceska ) a uvidite jak zacne casem blbnout – viz zpevaci , herci a podobny exoti…..ti uz nevedi roupama jake drogy brat ….
Rusakum to nehrozi ( jim zase hrozi jine veci ) …..protoze maji zatim uplne jine problemy .
Jeste nekolik slov k Bolsevicke ,,revoluci,, v Rusku, kde se spina od jisteho pana zde haze na leckoho a to vzdy tak , aby z toho dobre vyslo Rusko a spatne USA.
To je totiz ten jediny zamer se kterym to jisty pan B zde pise – pomlouvani USA a glorifikace Ruska.
I za cenu lzi.
Abych rekl pravdu sam za sebe ….nevim do jake miry zde hralo ci nehralo nejakou roli byt zidem ci nezidem…nevim co mela znamenat ci neznamenat ze nekdo byl Rus nerus nebo treba Ukrainec….
Pro me strana Bolseviku byla a je ( komunisti a vubec levice) strana vychcanku co chteji zit na CIZI ukor pod zaminkou konani dobra pro CIZI lidi.
Takze pro me neni zadny rozdil mezi Leninem, Trockym , Stalinem , Zimonevem, Kamenickym, apod ….pro me to byla jedna banda mafianu ktera bojovala o moc v ramci sve bandy.
Pro me neni zde zadny rozdil.
Jediny rozdil byl ten ze Stalin na rozdil od ostatnich soudruhu ….vyjma Lenina ….byl muz CINU.
Stalin nemluvil ale konal.
A Trockij ktery byl timto muzem cinu ( a nejen on ) odstaven od valu se jakozto zhrzeny muz – on jeden z vudcu revoluce – citil ponizen a zacal se mstit.
Pomlouvat.
Dokud pomlouval tak ( aniz by si to uvedomoval ) ze sel Stalinovi na ruku – tvrdil o nem ze zradil revoluci – coz Stalin vital , potreboval prave nakoupit zapadni technologie a chtel pusobyt civilisovane a co se mu mohlo hodit vice nez kritika z vlastnich rad ktera ho de facto obvinila z nedostatku revolucionarstvi…..a v ocich zapadu tim padem se stal snesitelnym….tak ro teto chvile pomluvy Trockeho toleroval prestoze se NAOKO zlobil.
Na Trockeho se jakoby zlobil ale nic mu neudelal.
Zmena nastala az po case.
Technologie byly nakoupeny.
Prumyslove zavody za pomoci USA a Nemecka postaveny.
Tanky narysovany a gulagy pripraveny.
A zde prave zde v teto chvily si Trockij uvedomil o co Stalinovy jde !
Jde mu o valku.
O valku proti Evrope.
A rekl to.
Tim si sam nad sebou vynesl rozsudek smti.
Rekl totiz pravdu – ktera mela zustat skryta .
A tak dostal cepinem v Mexiku do hlavicky.
Aby uz nekecal a NEPROZRAZOVAL zamery velkeho Stalina a mirumilovneho SSSR.
Ale tohle vam pan LB …..nepovi.
Franku,že v politbyru které odstartovalo VŘSR byl jenom JEDEN,jediný Rus je pravda.Nějaký Dubnov…Jinak všechno jewrejové,to je neoddiskutovatelné…
(Jo,Stalin by Gruzín.Pro pořádek.)
Takže házet VŘSR na Rusy je poněkud chucpe!!!Tu VŘSR zaplatily prachy západnïch židů.V zaplombovaném vagonu přišla do Ruska z Německa 💣.
Narodnost v tomto pripade nehraje roli.
Byli to obcani ruska a nasledne SSSR
A cely ten nesmysl odstartoval v Rusku, to nelze kupodivu poprit
Vladnouci rody v evrope byli vsechno pribuzny ….( ono se toho dodnes moc nezmenilo ) a pochopitelne si ,,pomohli,,
Ovsem kde vzal soudruh Lenin penize na vyvoj sve sovetske ,,revoluce,, ?
Povim vam to zcela presne :
Oloupenim ruskeho lidu , vyloupenim carskych sbirek a vykradenim cirkevniho majetku.
To byl hlavni zdroj revoluce – ozebraceni cele zeme – vcetne vsech lidi.
Vse co rusky rolnik vypestoval …az na vyjimky….bylo zabavovano.
Takze prosim vynechte USA a podobne komunisticke ,,uvahy,, na temu utrpeni ruskeho lidu – slo v prve rade o Sovetske zlociny vuci ruskym lidem – byl to takrikajic vnitropoliticky problem ….mimochodem znate pojem OBCANSKA VALKA ?
Franku, že se nestydíš za svou drzost !!!
Namísto aby ses nám tady klečící omlouval a prosil o odpuštění za komunismus vzniklý v Německu a vymyšlený židoněmeckými autory a potom německými markami a americkými dolary z židovského Fedu zaplacený židobolševický státní převrat v Rusku 1917, tak tady na nás nás Čechy a Rusy pliveš, přičemž my jsme obětí toho vašeho západního komunismu.
Jseš amorální šmejd neštítící se jakékoliv špinavosti. Styď se.
Jasně blbe, ale bolševická frakce Ruské soc. dem., vznikla v Praze!
tak si klekej blbe z popelnice od Kapliček!
Vzdyt placa jen ze placa.
Velke listopadove vrazdeni vzniklo v Rusku a nasledne v SSSR pokracovalo tak ze se Hitler stydel coby neschopny zacek….vzdyt i ty plynove komory se museli Nacisti naucit Pouzivat v SSSR
Chceš říci v Rakousku-Uhersku, že ano ? Koloniální Praha měla v r. 1912 svého císařského místodržícího, který zasedání ruských bolševiků nenechal rozehnat.
Nepochybně se to na pokyn z Vídně hodilo na rozvrat carského Ruska.
Co tam máš na obranu US židobolševiků dále ?
BOUŠE ty jsi jenom debil
Rusky agent
Ty seš ale vohnout! Pro důchod sis přišel do ČR?
Ty máš toho víc zablokovaného než jen obrazovku, zřejmě ti nefunguje elektronka PCL 82 vole!
Na ten start si přivezli prachy od německých židů.Stejně tak dneska financuje vítače Soros…Já do toho nevidím ani zdaleka tak jako Lubomír.Vlastně mám na věc úplně jiný názor.Ale že z té invaze tmavých do Evropy profituje Izrael je zjevné.Rozpoutat v EU občanskou válku,potom Evropu pěkně izraelizovat,ve finále Araby potřít na hlavu (s pomocï Mosadu-jen Mosad je schopný infiltrovat arabské komunity)a Izrael je konečně v klidu!!!Už nesedí-obklopen nenávistí- na sudu střelného prachu…Nikomu svoji verzi necpu,ale tohleto mi dává smysl.
Novotná, od německé vlády.
Tam tehdy žádní židi nebyli, krávo blbi
Franku – jste evidentně zaujatý, čili nesoudný. Pokud si Boušeho výroky správně čtu, tak naprosto pregnantně uvádí, že za VŘSR, stejně jako za Velkou francouzku revolucí (a já doplnínm i za všemi dalšími úspěšnými revolucemi ve světě) stojí vyvolený národ a jeho globalistické zájmy. Tedy nikoli USA vs. Rusko, ale vyvolení sídlící zrovna v USA vs. Rusko, nebo vyvolení sídlící zrovna v GB vs. Francie a td. Zobecním-li: Zájmy vyvoleného národa presentovaného tím, kdo za jejich zájmy aktuálně bojuje vs. kdokoli, který má být zničen, nebo pro další aktivity vyvolených vytvarován a následně použit.
Vy to máte tak srandovně pomíchaný a propagandou zmatený, že svým argumentům snad i věříte. Prosím vás všechny – uvědomte si, že státy nejsou nikdy nic, dokud nejsou reprezentovány lidmi, jejich zájmy, jejich silou, vůlí a ideemi. Rusko nejsou bolševici, jako USA nejsou kapitalisti. Rusko je obrovská země, stejně jako USA a politiku těchto státních útvarů vytváří lidé. V SSSR to byli kdysi bolševici a komanči díky tomu, že židobolševici pomocí bezpříkladné krutosti a teroru, zničili státní zprávu Ruska a ovládli zem a lid. Dnes v Rusku po komančích neštěkne pes, protože se tam mají lidé o něco lépe, než za nich. Především nad nimi nestojí milicioněr s pendrekem a neříká jim, co si mají myslet. Stejně jako tady!!! V USA byli u vesla opravdoví pravičáci, ale s Wilsonem a Roosweltwem se to začalo točit vlevo (zajímavá časová shoda s přesídlením globálních bankéřů na Wall Street). Pozvolné utahování šroubů a omezování občanských svobod jste si snad všiml i Vy Franku a svalovat to na zvyšování bezpečnosti občanů je jen nabubřelý eufemizmus. Ono všechno se vším souvisí a protože Zem je kulatá, tak ten, co jde na východ, přijde ze západu a ten, co jde vpravo, se posléze objeví z leva.
Kolego, kvituji s povděkem vaši přesvědčovací misi, ale u lidí typu Franka z Emeriky je to jako házení hrachu na zeď, protože by se mu zbořil jeho vylhaný falešný černobílý svět, který si ve svých představách vytvořil.
Jeho život by náhle ztratil veškerý smysl, pokud by pozbyl nepřítele, fackovacího panáka a obětního beránka v jednom.
Nechtějte ho mít na svědomí.
Noobodaku a Lubomire, to jste si dovolili teda moc, kritizovat Gringosaka Franka, vam tu kritiku nedaruje,ted startuje bombarder Enola Gay aj s bombama.
Noobodaku a Lubomire, to jste si dovolili teda moc, kritizovat Gringosaka Franka, vam tu kritiku nedaruje,ted startuje bombarder Enola Gay aj s bombama.
Vás sudeťáky jsme měli prostě vymlátit a ne odsunout.
Septyku, to je nějaká chyba v koordinaci tvé nepřátelské propagandy ? Vždyť Sudetoněmecký landsmanšaft je vedle Goldman Sachs nejbližším spojencem a financiérem neomarxistických multikulturních stran ODS, KDU, TOP a spol. !!!
Dávej si na ty chyby pozor nebo dolárci a šekelíci nebudou !!!!
Noobodaku a Lubomire, to jste si dovolili teda moc, kritizovat Gringosaka Franka, vam tu kritiku nedaruje,ted startuje bombarder Enola Gay aj s bombama.
Hosi, to ziram,trikat jsem to teda nepsal, asi mam u baraku maringotku s radarem.
A jéje, Nouhovno co věští s posraného toaleťáku
Septiku zase se u tebe projevuji kvelacne maniodeprese, vem si prasek na manii co ti predepsal vas doktor,nebo si z toho brzy hodis masli.
Vis, ze vy krivonosaci tu maniodepresi mate v genech znacne rozvinutou.
Septiku-Jášku, znáš nějakého žida, který by se pářil s negrem nebo Arabem ? Nebo dokonce multikulturní páření v židovské komunitě prosazoval, jak to vnucují nám bílým křesťanským Evropanům ?
http://www.vzdelavaci-institut.info/?q=node/581
file:///C:/Users/nemo/Downloads/bastiat_zakon.pdf
Zde bylo jiz pred 150 lety vysvetleno co je stat a co je zakon – respektive cim by mel byt.
Nikoliv zlocinci Lenin , Marx, Stalin, Hitler a spol
Ale Bastiat vysvetluje zcela jasne podstatu ekonomie
Nechat se ovladat netvurcimi lidmi je hloupe. Zalozme novou stranu tvurcu- to znamena vsichni, kdo vytvareji hodnoty, finance.
Bude nas 30 procent obyvatel cr a hrave vyhrajeme volby.
Neni to spatna myslenka ale chybi prakticky navod jak na to ….
Kde vezmete penize ?
Hodne penez….
Kde vezmete leadra ?
Schopneho a inteligentniho leadra co ma pravicovy smysleni…..
Ano Okamura je schopny a inteligentni ….ale nema pravicove smysleni …
Meli jste tam pravicaka a bohateho cloveka co vydaval Pravicove noviny pro pravicove lidi – pan Kudlacek.
A vite kolik dostaval hlasu ?
Kolem ….3 %
Takze takhle to je s pravici v CR
Preji Vam pane co nejlepsi ….ale v CR neni pravice – i ty ,,TVURCI,, jsou az na vyjimky levicaci .
Snad jedine ZIVNOSTNICI …snad
Ale porad mam v hlave toho Kudlacka jak vybouch ….rovnez jak vybouch Fiser.
Cesky narod bud nestoji o pravici – nebo je tam VSE podvod.
Minimus :
“Bude nas 30 procent obyvatel cr a hrave vyhrajeme volby.”
– hahaáááá………………………
A tých 70% porazených vytvorí koalíciu príživníkov, demokratov a štátotvorcov, a tí makačenkovia budú v riti.
Na prerozdelovani pak poslouzi lepe nejaky robot, pocitac a ne typy jako Malacova.
Kdo ten stroj bude programovat ?
Pro všechny, kteří tu dští oheň a síru na “socany” ať se tito jmenují jak chtějí (ČSSD, ANO, Stan, KDU…….).
Měli jsme tu přece i vládu “pravice” (ODS, US, DEU , TOP …..) a bylo všechno v pořádku? Nekradli, neodkloňovali, netunelovali?
Teď jsou/byli “v opozici”. Proč nebyli autentická opozice? Proč nekorigovali špatná rozhodnutí “socanů”? Proč teď všichni (pseudo)pravičáci brečí, jak je všechno špatné (tentokrát mají 100% pravdu, ale to je málo!), když sami nic neudělali?
Na to se ptejme.
A zjistíme, že nálepkami neo- nic nevysvětlíme, nic nezměníme. Ale je to tak snadné – všichni jsou prostě neo- a MY potom za nic nemůžeme. To všechno neo- !!!!
protoze ceska pravice NEEXISTUJE
Pravice znamena byt clovek co dela sam za sebe , neparasituje, nelze , nekrade , zkratka neco jako Foglarovi hosi …..to je pravice.
Proto neni v CR pravice – at se jmenuje jakkoliv
Pane Franku
a to se právě zdá být největší chybou “pravice”.
Dělá “sama za sebe” a měla by dělat pro a za své voliče. Máte v tom poněkud zmatek, ale dobrá zpráva je, že nejste sám.
Naše – podle vašich slov neexistující – pravice, taky “dělá” výhradně pro sebe, ostatní ji nezajímají.
Otázka: v čem jsou lepší než tzv. “levice”?
Me uz nebavi reagovat na nesmysly.
,,Mela by delat pro sve volice,,
CO TO PLACATE ZA LEVICOVE BLAFY ?
At jdou vsechny strany do prde….le.
Ja vubec neuznavam nejake strany .
Ja uznavam PRAVICI.
Pravicoveho cloveka – cloveka co se stara o sebe a NEOBTEZUJE druhe lidi.
Nicim.
A kdyz uz tak jen zcela nezbytnym a pochopitelnym.
Pravicova strana nepracuje pro sve zvoleni – pravicova strana je od toho – jak rekl jiz David aby BRANILA cloveka PROTI svevolnemu ( socialistickemu) statu.
To je ukol PRAVICE – obrana spravedlnosti .
Janina :
“Na to se ptejme.”
– PRINCIP demokratického štátu je založení na okrádaní pracovitých a pracujucich. Preto do vlády sa VŽDY natlačia gauneri a sľubovači. A ovčania sú debili (diagnoza, nie nadávka !) , a vo voľbách gaunerov zvolia a daju im moc.
Rozumám.
Ancap – naše spása. S tím si na mě nepřijdete. Pohádka pro dospělé (nebo spíš pro dementní) na dobrou noc.
“Rozumám.
Ancap – naše spása. ”
NErozumíš.
ANCAP nie je spása pre hlupákov a lenivcov. ANCAP vôbec nie je vhodný pre terajšiu generáciu vychcálkov, lenivcov a socky.
ANCAP je systém vhodný pre pracovitých mudrych a čestných ľudí. Iba takýmto ľuďom umožní pekný život.
Terajšia euro-americká generácia by v ANCAPe najprv hladovala, a potom by sa zvyšok pozabíjal vo vojne.
Až keď sa terajšia euro-americká socialistická generácia pretriedi v globálnej kríze, a trochu sa preriedi v občianskych vojnách, až potom MOŽNO začnú ľudia vytvárať čosi podobné ANCAPu.
Ale sa zdá, že ešte predtým nás preriedia muslimáci, ktorým terajšia euro-americká socialistická generácia vyhovuje.
Ancap je syst=m vhodný pro sebevědomé, odpovědné, pracovité, extrémně tvrdé a nenárořné lidi žijící na teritoriu s hustotou osídlení 0,01 člověka na čtverční kilometr. Proto tento model (při současané hustotě populace kdekoli ve světě) není možný. Vyšší hustota osídlení sebou nese vyšší míru organizace práce a s tím související i vyšší úroveň organizace společnosti. Z těchto důvodů se vyvynul stát jako institut, který má zajistit bezpečí a ochranu zájmů svých občanů. Bohužel socialistický stát si vzal za cíl ochranu občana před jím samým (zotročení občana velmi těsnými mantinely zákonů pamatujících na všechny aspekty lidského bytí) a na tuto úroveň se dnes vehementně dotahují někdejší výspy svobody a demokracie – USA a západní Evropa.
Ani tady nemam proc nejak nesouhlasit
měli bychom upustit od dělení na levici a pravici možná, to je asi passé-ale tvůrci a spotřebitelé-něco takového? jinak děcka nevolí, takž to nebude 70 procent proti a kdejaký důchodce zvolí tvůrce, protože to neznamená, že by tvůrci nenabízeli sociální programy-naopak. Jde spíše a jakési efektivní řízení jako nabízí SPD
SPD nabízí nějaké efektivní řízení???
Proboha rychle pryč….jakmile jakákoli politická strana, zdůrazňuji JAKÁKOLI POLITICKÁ STRANA, začne nabízet efektivní řízení, smrdí to dalším průserem….uvědomte si to!
Jediné, co by si měli dovolit nabízet strany, které chtějí být považovány za pravicové, je:
A) radikální omezení státních zásahů do života
B) redukce daní a státního aparátu
C) opravdové oddelění tří základních mocí ve státe,a to moci výkonné, zákonodárné a soudní
Spravne, ano… ano spravny nazor ,,,,ne …vynikajici nazor !
Ano vynikajici – politicka strana – zadna politicka strana nema co ,,ridit,, ekonomiku !
Zadna strana nema co ridit politiku a zadny stat nema co ,,investovat,,.
Tyto ulohy vubec statu neprislusi .
Stat pokud vubec ma jednu jedinou obhajitelnou funkci – VYMAHANI spravedlnosti
Tecka
Vynikajici pane Davide , ano
Měli bychom upustit od dělení na levici a pravici ?Možná, to je asi passé-ale tvůrci a spotřebitelé-něco takového? jinak děcka nevolí, takž to nebude 70 procent proti a kdejaký důchodce zvolí tvůrce, protože to neznamená, že by tvůrci nenabízeli sociální programy-naopak. Jde spíše a jakési efektivní řízení jako nabízí SPD
Stroj s enechá vytvořit na zakázku – například od kvalitních ze Silicon Valley.
pořád levnější a lepší než platit vymytý mozky ala nynější plejáda ministrů atd
Klíčem je pravicově smýšlející člověk s velmi kvalitním vzděláním, aby to takzvaným lepším lidem zavřelo ústa.
Dejme tomu , proc ne ja nejsem proti Vam , pouze se snazim vzdy domyslet veci az do konce.
zdánlivě s článkem nesouvisí, ovšem jen zdánlivě, když jsem hledal odkaz na zdejšího „vysokoškoláka“ narazil jsem na článek o českém školství – hrdinný boj paní IVY s duem idiotů… (tenkrát ještě pod svými jmény)
to fakt stojí za připomenutí o čestnosti a charakteru „křesťana/ katolíka“ + jeho partnera v boji
https://1url.cz/gMtAA, skóre z 218 = 37:58/26
no a po přečtení diskuze je to už jedno
ono je to stále stejné, jen multinicky přibyly
Cinknuty komunista a jeho uvahy a nazory….
„Diskuse“ pod tímto článkem pana Kříže byla tou poslední pomyslnou kapkou, která mě donutila napsat následujících NĚKOLIK VĚT…
Vzhledem k tomu, že se na tomto webu stále více šíří kolem mé osoby cíleně psané NEPRAVDY, rozhodl jsem se na některé z nich věcně a pravdivě reagovat (vše je snadno doložitelné). Zde je výčet oněch nejvíce opakovaných LŽÍ a POMLUV:
“bydlím v Zábřehu“ – mnohokrát jsem tu uvedl, že v Zábřehu nebydlím (moji adresu Redakce PP zná);
“bydlím v Hynčině” – v této obci nebydlím, nikdy jsem nebydlel a za celý můj dlouhý život jsem jí projel tolikrát, co bych na prstech ruky spočítal;
“jsem umístěn ve starobinci v Zábřehu” – spolu s mojí paní bydlíme tak, že by nám to i “uklízeč tenisových kurtů”, či všichni „bezďáci, z garáže od Kapliček z Prahy”, záviděli;
“jsem ročník narození 1959“ – co bych za to dal, kdybych byl o tolik let mladší;
“mám známé doktory z Brna” – žádné známé doktory v Brně nemám, a ani jsem nikdy neměl (neexistuje zde žádné mé vyjádření, ze kterého by tento nesmysl vyplynul);
“byl jsem agentem StB” – s StB jsem nikdy, nijak nespolupracoval, což (mimo moje negativní lustrační osvědčení) potvrdily i opakované prověrky mé osoby ze strany NBÚ, před jeho vydáním a následným prodloužením platnosti rozhodnutí „Záznamu o určení“ na stupeň “TAJNÉ”;
“donášel jsem StB na přátele a členy rodiny” – jak jsem již výše uvedl, s StB jsem nikdy neměl žádného dočinění a na NIKOHO jsem NIKDY NIKOMU “nedonášel”;
“byl jsem členem KSČ” – členem této zločinecké organizace jsem nikdy nebyl, stejně jako nikdo z mé či manželčiny rodiny;
“byl jsem Miroslavem Mackem vyhozen z ODS“ – zde stačí dát link na článek, který sumarizuje fakta – http://www.cibulka.com/nnoviny/nn1992/nn2892/obsah/31.htm ;
“vedu si na každého diskutéra složku“ – jedna z nejvíce opakovaných lží… ten, kdo umí pracovat s PC, mi jistě potvrdí, že je velice snadné najít si kterýkoliv komentář, a to bez nějakých „složek“;
“jsem Werwolf, Catholic Observer, Anna Mezenska, atd. ….“ – veřejně prohlašuji, že pod uvedenými „nick“ jsem nikdy žádný komentář nenapsal, byť nositelů těchto přezdívek si velice vážím;
“jsem prorežimní fízl” – zabránit důsledné a účinné kontrole čerpání finančních prostředků ze státního rozpočtu, což jsem čtvrtstoletí bezchybně prováděl, se snaží vždy ti největší zloději a podvodníci; navíc ten, kdo považuje bývalého presidenta NKÚ pana JUDr. Lubomíra Voleníka za “fízla”, nemůže být malá svině;
“jsem sluníčkář a vítač islámských připrchlíků“ – opak je pravdou; již před čtyřmi roky (v den výročí okupace naší vlasti – 21.8.2014) jsem zde zveřejnil moje provolání následujícího znění: „Pokud u nás (ČR i státy EU) dopustíme, že bude většina diskriminována menšinou (invaze lidí jiných kultur a náboženství – islám), dožijeme se pekla na zemi a naše děti nám to nikdy neodpustí. Tomuto smrtelnému nebezpečí je nutno důrazně čelit, a to i za použití síly.“;
“jsem buzerant” – ano, a to tak náruživý, že moje rodina (včetně vnoučat) dnes čítá tolik členů, že ani všichni moji „bouševickokadelníborsigoholý“ oponenti na PP nemají šanci je početně předčit;
“jsem řídícím důstojníkem Karla Kříže” – tak k tomuto nařčení snad není třeba žádného komentáře;
“byl jsem po mé smrti spálen” – pokud by tomu tak bylo, pak výše uvedená fakta sepisoval můj duch…
Vedle všech těch uvedených LŽÍ a POMLUV jsem položil nevyvratitelná FAKTA, pod která se níže podepisuji svým jménem a příjmením. Budu vděčný každému, kdo ona fakta bude chtít jakkoliv zpochybnit, doplnit, či vyvrátit, ať tak činí rovněž pod svým jménem a příjmením.
Pan Karel Kříž tomuto lavinovitému šíření lží, pomluv, sprostých nadávek a pitvoření mého jména i příjmení, nijak čelit nedokázal, takže to zbývá na mne. Myslím, že velice moudře to vyřešili pánové Jozef, Ladislav Novák, Odin, Breburda, Jan, Walsoray, Karel Jemelka, Langer a celá řada dalších čtenářů Pravého prostoru, kteří si zachovali svoji tvář a rovnou páteř… Při této příležitosti je všechny srdečně zdravím a sděluji jim (pokud náhodou ještě tyto webové stránky otevřou) moji radost z toho, že jsem je díky PP poznal (JZVVZJ).
Bořivoj Holínek
30. 7. 2018
P.S.: Vždy jsem si nesmírně vážil LIDÍ, mezi LID mě však nikdo, nikdy nenažene, a to ani na PP…
https://pravyprostor.cz/houser-bruselsky/#comment-706692
https://pravyprostor.cz/jaroslav-andel-dokud-nebudou-potrestany-komunisticke-zlociny-nebude-tato-republika-demokratickym-statem/#comment-166140
A na úplný závěr si dovolím citovat slova našeho válečného hrdiny, generála Františka Fajtla, která stále platí: “Komunisté? Co slovo, to lež. Co čin, to zločin.”
Ale houbeles, že vás donutila diskuze.
Donutil vás k sepsání toho sebestředného blábolu váš pocit zneuznámí. Opět jste se ocitl na okraji zájmu diskutujících – to je celé.
Nepřipadáte si čím dál trapnější? Rodině nevadí, že jí děláte ostudu? Možná už si zvykla, ale přece jen – aspoň trochu byste na ni mohl myslet.
Právě ten enormní a trvalý nevěcný (mimo téma článků – viz jednotlivé body v komentáři výše) “zájem á la Janina”, a jí (jemu) podobných, mne donutil k napsání výše uvedeného.
Ponechte laskavě na čtenářích, ať si důvody mého rozhodnutí vyhodnotí sami. Jsou svéprávní a nepotřebují, abyste jim vše “předžvýkala”.
Vůbec mne nepřekvapilo, že jste na mých “NĚKOLIK VĚT” reagovala jako první a při tom jste jediný bod z toho, co jsem uvedl, nevyvrátila, a navíc jste pominula i tuto moji výzvu – “Budu vděčný každému, kdo ona fakta bude chtít jakkoliv zpochybnit, doplnit, či vyvrátit, ať tak činí rovněž pod svým jménem a příjmením.”
Co také chtít po zbabělém trollovi vašeho formátu, že?
P.S.: O moji rodinu nemějte péči, stejně jako o mne. Raději se starejte o sebe a svoji rodinu, pokud ovšem nějakou funkční rodinu máte.
V mém případě, díky mé neanonymitě, se o všem může každý přesvědčit sám, ve Vašem případě to možné není, takže každé Vaše slovo je pouhou FIKCÍ…
více zde –
https://pravyprostor.cz/plan-osn-na-vyhlazeni-evropanu-a-americanu-aneb-kam-se-hrabe-hitler-s-mein-kampfem/#comment-711572
Ahoj dobytku, placený neziskovkou!
Dneska máš svátek viď? Tak ať dostaneš alespoň sračku!
“placený neziskovkou”
Další ze LŽÍ, kterou jsem ve svém výčtu neuvedl – za mé psaní v PP jsem NIKDY od NIKOHO nepřijal žádný úplatek v jakékoliv formě (konstatování, že jsem “placený neziskovkou”, je možno vnímat jako POMLUVU).
Toto a podobná tvrzení může napsat pouze anonymní troll, např. z hnízda SPD.
P.S.: Můj jediný důvod, proč jsem se zapojil do diskusí (nejen) na tomto webu, jsem tu mnohokrát uvedl.
Je jím obava o budoucnost mých potomku, pokud se “lidé” (LID), vyznávající totalitní praktiky, opět v plném rozsahu chopili moci.
Ukázkou jednoho takového “enormního nevěcného zájmu mimo téma článku” o moji osobu je “komentář” výše (06:10:12)
A proč teda pod tím svým plným jménem nepíšeš a raději se zbaběle a podle schováváš za stovky na sto honů rudě zářících pitomnicků? Proč se nepochlubíš třeba tímto komentářem zcela od tématu článku ty jeden zneuznaný a prolhaný klaune?
https://pravyprostor.cz/zaslepeni-multikulturaliste-zenou-svet-do-dalsi-znicujici-valky/#comment-712972
Je skvělé, že se můžeš třeba v kozí roh obrátit a vypisovat třeba milion lživých vět každý den, ale tu tobě tolik nepříjemnou a tak pečlivě kamuflovanou pravdu o sobě prostě ani směšným pláčem, ani srabáckými litaniemi na rameni třeba samotného Crosse neumlčíš.
O mě jsi sem již napsal takových nesmyslů a lží, označujíce mě za všechno možné od homosexuálního pedofila, přes bolševického fašistu a sudeťáka až po pana kolegu Boušeho, že kdybych měl na všechny Tvé lži reagovat takto obsáhlými “několika větami”, nic jiného bych celý den ani nedělal. Protože však jde z tvé sírou pekelnou na sto honů páchnoucí strany o naprosto jasnou lež, nemám potřebu se těmito tvými chorobu mozku jasně demonstrujícími výstřiky až na naprosté výjimky vůbec zaobírat.
Jaký kontrast proti tomu, jak ZUŘIVĚ se neustále dokolečka snažíš lživě vyvracet PRAVDU o své osobě ty, zasmrádlý, rudý šleme. Musí ten zástup těch údajně tvých vnoučat na takového dědečka – StBáčka, jako jsi ty být opravdu moc hrdý, jen co je pravda.
Áááá, bouší guvno zasmrdělo. Copak, Nebouše – Bouše už na to nestačí?
Na toho trolla Borsig-Bouše nereagujte.
Dosud ani jedno ze svých lživých tvrzení nedoložil důkazy (dokonce i jméno (“Ruda”) mého bratrance, který je autorem fotografií, na něž stále linkuje, si vymyslel, neb žádného bratrance Rudu nemám).
Jedná se psychicky vážně nemocného trolla, který si zaslouží politování a soucit, nikoliv však pozornost.
a nebo po čuni!
Kdo by se s takovou nicotou špinil…?!
Tak kdy a kde Pavlínko? Už ti narostly kulky na osobní setkání?
V popelnici U kapliček!
Tak vidím, že kulky zatím žádné nemáš. Žádné překvapení. Chtěl bys mě fyzicky napadat za pravdu, kterou se tvůj soudruh přeceda zoufale snaží zakamuflovat a přitom nemáš odvahu se osobně setkat a promluvit si o tom jako dva chlapi. Je mi tě svým způsobem líto Pavlínko, ale to tě před spravedlivým trestem, který čeká všechny odporné vlastizrádce, jako jsi ty stejně nezachrání. Už brzo dostaneš přesně to, co si zaloužíš a s tebou celá ta vaše protičeská klaka totálních ztroskotanců. Závěrem ti upřímně přeju ať vám to čekání na pořádný výprask co nejrychleji uběhne. Už ho potřebujete jako prase drbání.
Ty vádo, to mají v Bohnicích den otevřených dveří nebo máte s Neboušem kolektivní terapii?
Ale nic, vždyť ty seš pořád to stejné, rusobolševické hovado, Bouše – Borsig.
Monitore, jak jsem Vám již sdělil, jedná se o psychicky vážně nemocného trolla, který si zaslouží politování a soucit, nikoliv však pozornost .
Svůj duševní hendikep tu dává k vidění mj. tím, že již tři roky komicky vyhrožuje “pořádným výpraskem”
a pod.
Je to ubožák, kterého každý mine bez povšimnutí, čiňte tak, prosím, rovněž.
Pouze ignoraci lze považovat za moudrý přístup k trollům.
Šmarjá, tady je zase blábolu off topic jako much na zdechlině.