CHRISTCHURCH1

Vykřičníky nad Christchurch (část I.)

Sdílejte článek:

MICHAL BRAND

Média spekulují, zda byl Tarrant součástí nějakého „extrémisticky pravicového“ spiknutí. Turecko je přesvědčeno, že údajný terorista byl podporován nějakou velkou organizací. (Viz https://www.dailymail.co.uk/news/article-6824511/Intelligence-services-believe-Christchurch-gunman-supported-larger-organisation.html ). Já si také myslím, že Tarrant byl podporován nějakou velkou organizací. Nejen to. Byl s vysokou pravděpodobností touto velkou organizací zmanipulován do této psyop operace.

Tady je seznam nejžhavějších kandidátů na tu velkou organizaci, která za tím údajným Tarrantovým teroristickým útokem stojí:

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_intelligence_agencies#United_States

a jako přicmrdovači

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_intelligence_agencies#New_Zealand

Mimochodem, USA mají podle wikipedie celkem 1 271 tajných služeb, zabývajících se státní bezpečností, „bojem s terorismem“ a fízlováním, ehm, výzvědnými aktivitami.

Viz (https://en.wikipedia.org/wiki/United_States_Intelligence_Community ). Stát ve státě. Policejní režim. Vlastně hůře – tajně-policejní režim. KGB krát 1 271. Bez jakékoli reálně možné demokratické kontroly. Nepostihnutelná a neviditelná leč o to více absolutní totalita.

Už chápete, co znamená výraz „deep state“?

Tři hlavní důvody, proč jsem přesvědčen, že údajný teroristický útok v Christchurch byl psychologická operace (https://en.wikipedia.org/wiki/PSYOP ) západních tajných služeb:

  1. Video streamované útočníkem

  2. Snaha moci, BigBrother firem (youtube, google, facebook) a mediání propagandy zlikvidovat jakákoli fakta (video z údajného útoku)

  3. Hrdinný Afghánec s platebním terminálem

Video – co ukazuje a co ne

  1. Ukazuje prvních 17 minut útoku.

Úplně na začátku videa se Tarrant zřejmě chystá na zadním sedadle auta. Pak s přilbou s kamerou na hlavě přeleze přes sedadla na přední sedadlo, sedadlo řidiče. Pak video nejprve ukazuje asi pět minut, kdy Tarrant sedí v autě, ukazuje sám sebe, asi aby „nebylo pochyb, že pachatelem je bělošský rasista“, pak jede po městě. Pouští si k tomu patrně srbské národní písně – zpěv zní jako slovanský jazyk, styl hudby podle mne balkánský. Po srbské lidové následuje nacistický pochod píšťal a bubnů.

Pak zastaví a zaparkuje. Vystoupí z auta s puškou se zběsile blikajícím světlem na hlavni, několik dalších zbraní nebo zásobníků nechá počmárané výraznými bílými nápisy na sedadle spolujezdce, aby to viděl každý, kdo půjde okolo. Pak jde dozadu, otevře kufr auta, odtud si vezme bíle popsanou pu3ku ala „remingtonka“, několik červených kanistrů nechá bez povšimnutí, stejně jako další pušku volně položenou v kufru auta. Kufr auta nechává otevřený, asi aby každý, kdo půjde okolo, snadno viděl, že je uvnitř psychopaticky počmáraná automatická puška.

Tarrant se dvěma puškami jde ke vchodu do mešity. Pušku v ruce, na přilbě zapnutou kameru s podřadným rozlišením na úrovni mobilu z počátku století (tohoto století). Hudba z autorádia z Tarrantova auta zaparkovaného za rohem je stále ještě slyšet – nacistické píšťaly a bubny tvoří kulisu videa až k bráně pozemku mešity. Pokud to není dodatečně dodělaná hudební kulisa, pak to autorádio muselo řvát na půl města. Před branou na pozemek mešity potkává muže v bílém obleku a s nějakou další osobou, nechává je bez povšimnutí, ti mu také zřejmě nevěnují žádnou pozornost, i když má na sobě maskáče, v ruce pušku a na zádech druhou, obě zbraně psychopaticky pomalované výraznými bílými nápisy. Muž v bílém obleku se na něj dokonce otáčí, ale ani nevyndá ruku z kapsy. (čas 6:27 videa).

Ve vstupu do mešity jsou dvě mužské postavy, Tarrant zvedá pušku a začíná po nich střílet. (6:37). Prosklené nebo jen dřevěné (video má nízkou kvalitu) dveře do mešity nedostanou jediný zásah, sklo není nijak narušeno, žádné odlétávající úlomky materiálu dveří nebo zdi, i přesto, že Tarrant vypálí 9 střel. V této části videa chybí melodramaticky vylétávající nábojnice. (Důležité pro další část videa). Nábojnice vyhozené ze zbraně dopadají na zřejmě betonový povrch tak potichu, že není slyšet jediné cinknutí. Střelba je poměrně hodně tichá.

Tarrant vstupuje do chodby. Ukazuje se, že 9 střelami druhého z obou mužů zranil buď jen velmi lehce nebo vůbec, protože ten po čtyřech utíká směrem dovnitř budovy. Znovu stojí za zmínku, že Tarrant by tedy nebyl nijak dobrý střelec, když ze dvou mužů na vzdálenost cca 5 metrů trefil jen jednoho. Ještě zajímavější je, že muž, který leží údajně zastřelený ve vstupu, nijak viditelně nekrvácí a nemá žádné viditelné zranění, a to ani poté, co byl zasažen z krátké vzdálenosti devíti střelami z poloautomatické pušky. Také je zřejmé, že žádná střela neskončila nikde ve zdi, v podlaze, ve dveřích, protože nikde není jediný moment odlétávajícího prachu ze zdi, tříštění rozstřeleného skla nebo dřevěných dveří. Devět střel, všechny přesně do muže, který nekrvácí. První výstřel vypálí Tarrant v 6:37. Do chodby vkročí v 6:44, odhodí pušku, zřejmě bez nábojů. (Proč tahal sebou pušku, kterou musí odhodit bez nábojů hned po začátku svého útoku? Nevím. Zvláštní, ale nemusí znamenat nic důležitého, může jít prostě o Tarrantovu pitomost.)

V 6:47 je volnou chůzí v těsné blízkosti muže, který stál také u vchodu a který se snaží dostat pryč. Uprchnout nemohu napsat, protože co Tarrantovi očividně volnou chůzí trvalo 3 vteřiny, jemu trvalo sekund deset. Proč nespěchal? Nevím, nemusí nic znamenat. Ale: Zraněný nijak vážně nevypadá, především proto, že se neplazí, ale leze po čtyřech (to je obtížné pro zraněného; zraněný se plazí po břiše a nezvedne tělo, protože to by znamenalo zapnout svaly břicha a zad, tedy nutně bolest při zranění v této oblasti; stejně tak při zranění nohou je lezení po čtyřech minimálně velice bolestivé a namáhavé, ne-li nemožné; a kdyby byl zraněn do ruky, tak lézt po čtyřech je již zcela vyloučeno). A hlavně – za tímto mužem není nikde v chodbě vidět žádná krvavá stopa.

Následně Tarrant jde chodbou, střílí na nějakého muže v místnosti z chodby napravo. Ve vstupu do této místnosti již při Tarrantově příchodu k místu vstupu leží mrtvé tělo muže silnější postavy v béžové košili, džínsech a bílých teniskách (6:49). Nikde před tím není zřejmé, že by na něj nebo vůbec tímto směrem Tarrant střílel. Ještě než začne střílet v chodbě, a když teprve jde za mužem utíkajícím po čtyřech od vstupu, tak ve vstupu napravo do boční místnosti leží tato mrtvola muže v bílých teniskách. Pokud vůbec, tak ho mohl Tarrant zasáhnout jedině palbou ještě před vstupem do mešity. Znamená to tedy, že Tarrant v úzkém vstupu tak akorát pro dva muže, strefil jednoho z těch dvou perfektně, minul jen jednou či dvakrát, aby strefil nikoli toho druhého muže stojícího ve dveřích, ale muže stojícího v chodbě o několik metrů dále za vstupem. Ale přitom netrefil nic jiného, nikde netrefil dveře, sklo, zeď, nic, jen jednoho ze dvou chlapů ve vstupu a dalšího schovaného ZA druhým mužem ve dveřích. Hm. Nebo tam ten chlápek prostě leží a dělá mrtvého, jak dohodnuto?

Tarrant postupuje dále chodbou a pálí na muže ve velké místnosti na konci chodby, který přebíhá přes chodbu.

Celou dobu pohybu Tarranta chodbou mu zuřivě stroboskopicky bliká ostré (ostře bílé, studená bílá) světlo na hlavni pušky. Scéna vypadá jako z akční střílečky. Chybí jen button „reload“ nebo „change gun“.

Čas 6:56, Tarrant je ve vstupu do velké zadní místnosti. Od začátku střelby (střelba před vstupem do mešity) uplynulo dvacet vteřin. Před vstupem z chodby do místnosti Tarrant pálí směrem na jedenáctou hodinu do místnosti – tam se ve vzdálenější části místnosti nachází na zemi ležící tělo muže se světlou košilí. V záběru není vidět vůbec ve stoje, leží od začátku zřejmě na zádech (jak prokazuje záběr v čase 11:34. V čase 11:34 leží tento muž nohama rovnoběžně se zadní stěnou místnosti, na záběru 6:56 se zdá, že leží nohama směrem ke vstupu z chodby (tmavé kalhoty versus světlá košile). Tato poloha se zdá být potvrzena i v záběru 7:21 a zdá se být odlišná od polohy v 11:34. Nejzáhadnější ale je, proč muž leží na zádech ještě před tím, než na něj začne Tarrant poprvé střílet.

Poté Tarrant vstupuje dovnitř místnosti. Pálí nejprve několik krátkých dávek nalevo, kde již před vypálením prvních střel leží v „jihozápadním rohu“ místnosti hromada několika „mrtvých těl“ – na tomto záběru vidět jen letmo. Jasný je ale směr palby Tarranta do levé části místnosti – směřuje zcela zřejmě do severozápadního rohu místnosti v nejzazší poloze zbraně, nikdy na jihozápad. Takže nemohl zasáhnout nikoho, kdo se nacházel v jihozápadním rohu místnosti. (Kde se tedy vzaly na dalším záběru doleva ty mrtvoly naskládané na hromadu?)

Tarrant se obrací napravo (6:58). Napravo u zdi ze strany velké místnosti stojí muž v tmavém oblečení (muž 1) a dívá se zřejmě do zdi. Před ním je vidět vstup do místnosti napravo v záběru (blíže ke vchodu než tato velká místnost), kde stojí muž (muž 2) také v tmavém a také se dívá zřejmě do zdi. Následně začne muž 1 utíkat směrem k hromadě „mrtvých“ těl v jihovýchodním rohu místnosti, kterým doposud nevěnoval vůbec žádnou pozornost. Tarrant začíná první střelbu do jihovýchodního rohu místnosti a strefuje všemi střelami z malé dávky jen tohoto muže, protože nikde není vidět zásah zdi nebo dveří apod. Muž 1 padá. Po muži 2 Tarrant nepálí a ten prchá a mizí mimo záběr. Tarrant zběsile pálí dlouhou dávku do hromady již dávno mrtvých a pečlivě poskládaných těl. (až po čas 7:03)

Z levé části místnosti vybíhá proti Tarrantovi muž, snaží se ho v úzkém vstupu do chodby oběhnout. (čas 7:05). Je záhadou, proč neutekl velikým otevřeným oknem, jako muž v záběru v čase 7:20 – odejít velikým otevřeným oknem, u kterého se nacházel, se mu zdálo obtížnější než běžet přes celou místnost, zkusit oběhnout v úzké chodbě ozbrojeného muže a proběhnout celou dlouhou chodbu s ozbrojeným střelcem celou dobu za zády? No… Dle videa – Tarrant ho zřejmě strefuje z bezprostřední blízkosti několika střelami. Ani jedna z nich nevyletí do bílé zdi za prchajícím mužem. Na zdi za ním se také neobjeví ani kapka krve, takže zřejmě všechny střely z poloautomatické zbraně vypálené z bezprostřední blízkosti uvízly v těle dotyčného muže, aniž by vůbec vyšly z jeho zad (a zanechaly tak jednak viditelné poškození na bílé zdi, jednak způsobily krvavé stopy tamtéž). Tarrant ještě pálí do muže padajícího po prvních zásazích k zemi.

V čase 7:06 Tarrant vypálí několik výstřelů do země téměř přímo sobě pod nohy.

Tarrant v 7:07 odchází zpět chodbou, střílí chodbou nazdařbůh, nicméně nic netrefuje, kulky mizí, protože nikde není vidět odlétávající omítka nebo něco podobného, v polovině se zastavuje a mění zásobník. Ostré světlo z počítačové střílečky na hlavni stále stroboskopicky bliká, v tmavé chodbě opět jasně viditelné.

Náctiletí „vzdělaní“ počítačovými střílečkami musí být přesvědčeni, že jde o skutečnost, protože přesně tak to je na kompu v gamesách. Blikající světla, výstřely nesmí přehlušit hudbu – jen ten heavy metal chybí v této nahrávce. Někde už se jistě chystá šestnáctiletý autista demonstrovat za okamžité internování všech bílých mužů v koncentračních táborech, protože to je vysoce naléhavé.

V 7:15 a dále jde chodbou místy, kde předtím pálil do země – podlaha se vzorem se nezdá být jakkoli viditelně poškozena. Zvláštní. V 7:20 se Tarrant vrací zpět do velké místnosti. V tu chvíli se vlevo v místnosti u okna, zhruba v polovině místnosti zvedá postava ze všech čtyř a utíká otevřeným velikým oknem pryč. Úspěšně. Několik metrů od okna, v jihozápadním rohu místnosti, leží hromada „mrtvých těl“. Tarrant do této hromady pálí ze vzdálenosti cca 5-8 metrů, v jednu chvíli se dokonce ohlédne a nadále pálí do rohu, ale i tak trefuje výhradně mrtvá těla, protože ani po zpětném pohledu do rohu místnosti není nikde poškozená omítka. „Mrtvá“ těla naskládaná v rohu místnosti, do kterých Tarrant pálí, nejeví žádné známky zásahu kulkou (žádné pohyby mrtvých těl způsobené prostou mechanikou po nárazu projektilu s vysokou energií), stejně tak nikde na zdi není vidět jediný zásah, ani poté, co se Tarrant chvíli dívá jinam a pálí poslepu.

V 7:27 se Tarrant obrací směrem k jihovýchodnímu rohu, kde je naskládáno ještě více „mrtvých těl“ a opět pálí dlouhou dávku z poloviny místnosti. Opět není vidět žádné pohyby těl nebo zásahy zdi či podlahy. 7:29 Tarrant opět mění zásobník. Znamená to tedy, že uvnitř mešity již vystřílel 60 nábojů a ani jednou neminul a netrefil zeď nebo dveře či podlahu. Žádný ze zasažených také nemá průstřel, kulka tedy asi opět – jako ostatně vůbec nikdy v této kauze – neprošla tělem, takže na zdech nikde nejsou stopy po kulce nebo po krvi po zasažení některé osoby. Připouštím argument, že video má velice mizernou kvalitu, ale nějaký zásah zdi nebo stopa krve by vidět být měla, pokud by šlo o skutečnou střelbu se skutečnými zraněními. Příklad „zastřeleného“ několika střelami z bezprostřední blízkosti v chodbě na kraji velké místnosti (čas 7:05) – tam minimálně by ve skutečnosti muselo dojít k průchodu kulek tělem a zanechání stop na zdi v těsné blízkosti – poškození zdi kulkou samotnou i krvavá stopa ze zranění (a krve „vyhozené“ z těla na zeď kulkou).

V 7:30 Tarrant tedy zkouší vyměnit zásobník a odchází chodbou, je slyšet hlasité mužské hlasy (působí spíše rozhněvaně než vystrašeně nebo v panice). 7:36 v chodbě Tarrant konečně doměnil zásobník. Tarrant se vrací zpět do místnosti, kde opět pálí dávky do hromad „mrtvých těl“ – nejprve směrem k „mrtvým“ v jihozápadním rohu pak v jihovýchodním rohu a pak zase jihovýchod. Tarrant kontroluje zásobník, pak znovu, vyndává zásobník a vrací ho zpět. Je slyšet mužské hlasy – nezní úplně jako naříkání zraněných, i když to má asi právě toto představovat. (Ale nejspíše jde o puštěné rádio – viz čas 8:31 a dále). Ale na mne působí spíše jako silný, rozhněvaný hlas rozzuřeného muže než jako nářek raněného nebo raněných. V čase 8:13 se v záběru objevuje muž v místnosti před velkou místností, v místnosti, kde dříve stál u zdi muž 2. Utíká směrem k chodbě. Tarrant pálí do chodby, vypadá to, že střílí na muže prchajícího z místnosti – a trefuje ho zřejmě přímo ve východu z mešity (přes celou chodbu a půl místnosti, od boku). Pak postupuje blíže k jihovýchodnímu rohu místnosti, kde je větší hromada „mrtvých těl“.

8:27 Tarrant v jihovýchodním rohu pálí jednotlivé výstřely do jednotlivých těl, která poprvé jeví známky mechanické reakce na zásah projektilem s vysokou energií.

8:31 Tarrant opět vstupuje do chodby směrem k východu. V audiu je slyšet zvuky, mužské hlasy, zní to, jako kdyby někde v boční místnosti bylo puštěné rádio. V čase 8:35 mu vypadává ze zbraně zásobník, sbírá jej ze země a zasunuje zpět do zbraně.

8:50 Tarrant je zpět venku, před vchodem do mešity. Cestou překročil dvě mužská těla přímo ve vchodu (8:45 a dále). Jedno tělo je muž, kterého Tarrant „zastřelil“ cestou do mešity hned ve vchodě, druhé pak může být jedině muž, který prchal z místnosti před velkou místností (8:13 a dále, viz výše). Pokud ho trefil přes celou chodbu, je zajímavé, že ani jedna z kulek neminula a nepoškodila nikde ani jediné místo na zdi v celé chodbě, jak je patrné z videa v celém čase, kdy Tarrant jde zpět k východu. Tezi muže prchajícího z mešity v 8:13 by odpovídala i poloha jeho těla (hlavou směrem k východu, tedy padl dopředu, když utíkal pryč). Tělo druhého muže (prvního „zastřeleného“ muže při vstupu do mešity) leží, pokud lze soudit z videa (mizerná kvalita, jiný úhel, protisvětlo) v odpovídající poloze, jako při Tarrantově vstupu do mešity – vyhrnuté tričko odhalující břicho až pod hrudník, poloha rukou apod. – to vše pokud lze soudit odpovídá zhruba poloze původní. Levá ruka tohoto muže, která původně ležela na prahu za hlavou muže, nyní leží mezi nohami druhého muže, jako kdyby druhý při svém pokusu utéci zakopl o jeho ruku. Trochu zvláštně vysoko, jako kdyby prchající muž tu ruku nakopl a ještě když letěla stihl upadnout a sevřít ji mezi nohy, ale tohle je klidně možné – náhody se prostě dějí. Jen jich nesmí být moc a nesmí být do očí bijící v nesouladu. Zarážející je, že muž, zasažený v čase 6:37 devíti střelami poloautomatické pušky (ani jedna neminula, nikde nedošlo k poškození zdi, dveří, ničeho) za celou dobu vůbec nekrvácel. Ani na záběrech při Tarrantově odchodu z mešity (o dvě minuty později) nemá žádné viditelné zranění a není pod ním nebo vedle něj viditelná ani malinká stopa krve. Po devíti střelách do těla by prostě krvácet musel – dospělý muž má 6 litrů krve a velká část z nich by prostě vytekla po devíti průstřelech. Jediná krvavá skvrna (vlastně celého videa) je vidět od těla druhého muže ve vstupu, toho, který se pokoušel utéci v 8:13.

Na pozemku před mešitou (parkoviště) Tarrant dramaticky míří do různých stran a pomalu vychází bránou zpět na ulici. Muž v bílém obleku tam již není, i když auto, ze kterého zřejmě v čase 6:27 vystoupila jeho doprovázející osoba (patrně žena v muslimském oděvu) tam zřejmě ještě stále parkuje. Chlápek v maskáčích se dvěma puškami před mešitou očividně nerozhodil muže v bílém obleku ani natolik, aby si přeparkoval. Že by zavolal policii, o tom ani nemluvím. Na ulici se Tarrant obrací napravo a střílí několik krátkých dávek na osobu v černém (vypadá na dálku jako muslimská žena v černém oděvu až na zem). Tady, v čase 8:55 a dále, je zajímavý moment videa. Při střelbě okolo jezdí auta, ale střelba je i nadále poměrně tichá a nikdo jí zřejmě nevěnuje pozornost. A to důležité – z pušky vylétávají vyhazované nábojnice, jasně a ostře viditelné – až do chvíle, kdy zmizí před dopadem na zem. Možná 15 nábojnic vyhozených z pušky – a do jediné všechny zmizí, aniž by dopadly na zem (analýza tohoto je zde – web sice trochu – no, trochu dost – posedlý „židovským spiknutím“, ale tahle analýza videa je velice dobrá a přesná: https://phibetaiota.net/2019/03/breaking-james-fetzer-new-zealand-false-flag-no-one-died-muslim-director-of-crisis-actors-disappearing-bullet-casings-from-special-effects-call-for-international-muslim-investigation-with-full/ ) Má jít o video live streamované – kdo ho tedy editoval a dělal efekt „vyhazovaných“ – a trapně mizejících nábojnic? Tarrant to být nemohl. Filmový štáb autorů scénáře?

V čase 9:00 až 9:10 Tarrant chodí po chodníku před mešitou, různě střílí do všech stran, aniž by se v záběru ocitl jakýkoli cíl (kromě černě oblečené ženy v čase 8:55), nikde žádné poškození aut, okolo kterých střílí, takže opět střílí úplně přesně a kdo ví po čem, i když i nadále střílí od boku v malých dávkách. V čase 9:08 střílí na ulici pro změnu doleva od brány. A opět z pušky vylétávají nábojnice, které mizí uprostřed letu a nikdy nedopadnou na zem. Nejsou vidět žádná auta jedoucí po silnici. 2,5 minuty po první střelbě, 1,5 minuty po nahlášení střelby policii a nikde nejsou slyšen vůbec žádné policejní sirény.

Dobrý analýza těchto okamžiků je zde:

https://phibetaiota.net/2019/03/breaking-james-fetzer-new-zealand-false-flag-no-one-died-muslim-director-of-crisis-actors-disappearing-bullet-casings-from-special-effects-call-for-international-muslim-investigation-with-full/

Video-analýza fejku Tarrantova střílení na ulici:

https://phibetaiota.net/wp-content/uploads/2019/03/Magically-disappearing-cartridges-%E2%9C%9E-1.mp4?_=1

Nejzajímavější je, že video streamované Tarrantem je buď editované, nebo je nahrané z počítačové střílečky. Zejména nábojnice, které dramaticky vyletují z pušky při střelbě a které uprostřed letu mizí, aniž by kterákoli z nich dopadla na zem, přesně jako při nepovedené počítačové animaci – to je jedno z nejslabších míst scénáře této psychologické operace.

Jeden příklad za všechny – nábojnice v malém kroužku právě byla vyhozena z pušky a letí směrem do míst, kam už před tím „odletělo“ sedm až dvanáct nábojnic – místo dopadu těchto nábojnic ve velkém kroužku. Na videu je zřetelně vidět, jak nábojnice mizí uprostřed letu a nikdy nedopadnou na zem. Proto také na tomto obrázku na zemi žádné nábojnice neleží – vypařily se cestou z frejmu do frejmu v nějakém fajnovém grafickém programu na vyrábění videí.

V čase 9:19 se Tarrant vrací zpět ke svému autu. Ukazuje, že řvoucí rádio bylo zřejmě jeho rádio v autě s otevřeným kufrem. Tarrant odhazuje svoji stávající zbraň (už druhou odhodil) a bere si z otevřeného kufru auta se řvoucím autorádiem volně a v kufru z dálky viditelně odloženou pušku s psychotickými výraznými nápisy bílé barvy. Tarrant se vrací na hlavní ulici, popoběhne po chodníku za mešitu do další boční uličky, na cíle, které nejsou vůbec vidět, střílí několik výstřelů (cca 10 odhadem, nepočítal jsem přesně), opět netrefí žádné auto, i když střílí někam na velkou dálku. Hudba z jeho auta je v této vzdálenější boční uličce ještě hlasitější než u auta samotného nebo u vchodu do mešity. Pak se z této boční uličky vrací – zpět do mešity. Ve vchodě leží oba mrtví nebo „mrtví“, kdo ví. Nyní je vidět jasně velká krvavá skvrna – výhradně od druhého muže, nikoli od muže, kterého Tarrant zastřelil hned v úvodu ve vchodu devíti ranami z první pušky. Tarrant se vrací zpět do velké místnosti. Cestou v chodbě řve hudba, zní stejně, jako hudba z jeho autorádia – ale zní úplně nejhlasitěji za celou dobu, hlasitěji než při předchozí cestě chodbou ven nebo než u auta samotného. Asi dobrá akustika místnosti nebo si autorádio vzal sebou. Ne?

V místnosti zamíří nejprve k jihovýchodnímu rohu s hromadou „mrtvých těl“ a vypálí tím směrem několik výstřelů, k jihozápadnímu rohu se jen dvakrát zadívá a jde přímo k jihovýchodnímu rohu a tedy k větší hromadě „mrtvých těl“. Do „mrtvých těl“ již od začátku nehybně ležících na stejném místě bez hnutí začne střílet jednotlivé výstřely.

Čas 10:55 a dále. Mužské tělo číslo 1 na obrázku po „zásahu“ pohne rukou (10:57), i když jinak na něm není vidět žádný průstřel oděvu natožpak jakoukoli stopu krve. Druhý výstřel šel neznámo kam, pokud byl, protože nenásleduje žádný pohyb, ani mechanická reakce na náraz projektilu a ani na zdi není vidět žádný zásah. Třetí výstřel je následován odlétnutím bílé pokrývky hlavy muže č. 2, objevuje se něco jako obláček u jeho hlavy v místě možného zásahu, ale k velkému překvapení na zdi těsně za ním není ani stopa po krvi, která by tam musela být a masívní, kdyby byl zasažen do hlavy. (Čas 10:58 až 10:59). Tarrant pak do hromady těl „pálí“ ještě několik „výstřelů“, ale nevidím už žádný ani mechanický pohyb v reakci na zásah „mrtvého těla“ projektilem.

V čase 11:04 opět vidíme těla, která nemají vůbec žádné stopy po krvi nebo stopy po střelném zranění – až na zřejmě mužské tělo v bílém s velikou krvavou skvrnou (č. 1); naproti tomu dobře viditelná těla 2, 3, 4, 5 a 7 nemají žádné viditelné zranění, žádný viditelný průstřel oblečení nebo stopy po krvi, na podlaze je vidět jedna krvavá skvrna č. 6. Údajné oběti v místě 2 se nachází v prostoru, kam mohl Tarrant střílet jen velice těžko, pod naprosto šíleným úhlem – střílel původně hned od vchodu (střelba na muže u zdi atd., viz výše, první vstup Tarranta do mešity), nicméně nikde za nimi ani vedle nich není vidět v 11:03 a dále ani jediný zásah zdi – a to pálil dávkami; ještě zvláštnější je, že v čase 7:01 Tarrant postoupil dál do místnosti a podíval se směrem, kde v čase 11:04 vidíme dvě chlapecká (?) těla na nějaké lavici – a v čase, kdy by měly být oběti na místě při prvním vstupu Tarranta do mešity se zřejmě nenachází vůbec nikdo; přinejmenším nikdo, koho by mohl Tarrant zasáhnout střelbou. Do těchto míst Tarrant pálí až při druhém vstupu do velké místnosti, v čase 8:17 a dále. Jedna z postav na lavici pohne rukou při střelbě, ale jinak těla zůstanou i při střelbě dávkou bez hnutí, bez zjevných stop zranění nebo krvácení (chlapec 2 v modrém tričku je natočen zřejmě zády k Tarrantovi a na modrém tričku není vidět žádná stopa krve). Pozn.: Na záběru v čase okolo 11:04 pak není vidět žádné zranění, žádné poškození nebo stopy krve na zdi, tmavá skvrna na záběru okolo času 8:17 byla zřejmě tmavým oblečením (bundou?) chlapce v modrém tričku.

7:01, vzdálenost od sloupu k hnědé skvrně „na lavici“ nad mužem v bílém je malá pro dvě těla, pro dvě zasažená a mrtvá těla naprosto nedostatečná. Úhel ukazuje, že i kdyby tam byly dvě osoby ukryté, Tarrant by je nemohl zasáhnout bez zásahu sloupu nebo zdi před nimi nebo zdi za lavicí. Musel by být naprostý ostrostřelec, aby neminul ani jednou na vzdálenost odhadem 8-12 metrů, střelba od boku, dávkami na cíl, který ukazuje odhadem 20 cm svého těla (a to ještě ten druhý cíl, tedy „chlapec v bledě modrém triku a modrých džínách“ není z Tarrantova úhlu vidět při střelbě vůbec ani jednou. Do tohoto místa se Tarrant dostává až v 8:16 a v 8:17, kdy přešel do jihovýchodní části místnosti a střílí dávkou na dvě zcela nehybné osoby na lavici, v poloze odlišné od záběru okolo času 11:04 (viz výše). Chlapec v modrém triku v čase 8:17 vypadá jako sedící zády do místnosti, chlapec vlevo na záběru pohne rukou v okamžiku prvního výstřelu. Situaci v okamžiku prvního výstřelu do těchto míst ukazuje tento snímek – na krátkém záběru do těchto msít není vidět kromě pohybu ruky žádná jiná reakce kteréhokoli z obou těl, žádná viditelná zranění – zejména velká plocha asi zad chlapce v modrém tričku nemá žádnou viditelnou známku po zásahu. Vpravo, těsně vedle sloupu se zdá být hnědá skvrna nad „zády“ (pokud to jsou záda), ale vypadá to spíše na ruku chlapce vlevo nebo na podpaží. Navíc tam tato skvrna je již před prvním výstřelem Tarranta do těchto míst, takže by musel střílet skrz ten široký sloup ve zdi, o kterou se oba opírají. Na zdi nejsou vidět žádné stopy po zásahu – a to ani na záběru z času 11:04, kdy se chlapec vlevo „sesunul“ a zeď za nimi je dobře viditelná – žádné stopy po střelách, žádné stopy krve na zdi, o kterou se opírají v okamžiku, kdy do nich Tarrant „střílí“.

Čas 8:17, čas prvního „výstřelu“ do rohu nad lavici.

V čase 11:20 Tarrant přechází do jihozápadního rohu, zde opět střílí do „mrtvých těl“. Jedno z těl má výrazné krvavé skvrny na nohou (č. 1). Naproti tomu muž č. 2 vypadá, jako když má na hlavě a přes obličej šedou kuklu – tam, kde má být obličej, nevidím nic, co by obličej připomínalo. Muž „s šedivou kuklou“ reaguje na údajný výstřel a sesune se pozvolna hlavou dolů na břicho z původního sedu s rovnými zády opřenými o zeď. I tento muž se nachází za sloupem zdi a z míst, odkud Tarrant „střílí“ při prvním vstupu do této místnosti, nebyl vůbec vidět – a tudíž nemohl být Tarrantem zastřelen. Ale to ani nikdo z těch dalších „mrtvých“, kteří již při příchodu Tarranta do mešity leží mrtví/“mrtví“ poskládání v rozích místnosti, takže těžko mohli být zastřeleni, když už tam mrtví leželi, ne?

Při zpětné kontrole videa z prvního vstupu Tarranta jsem si všiml ještě jedné zásadní věci:

Čas 7:00. Tarrant vešel ze vstupní chodby (vidět na tomto snímku přímo před ním) a pálil dávkami do jihovýchodního rohu velké místnosti. V jednu chvíli otočil POUZE HLAVU a podíval se do jihozápadního rohu. Do rohu, kam ještě vůbec nestřílel. Ani jednou. Do levé části místnosti již sice střílel ale do prostoru mezi devátou a dvanáctou hodinou, ne do prostoru mezi šestou a osmou hodinou – je zřejmé z nasměrování zbraně při střelbě. A v tomto okamžiku, v čase 11:20 a dále je scéna, podle mne, zásadně odlišná:

Muž číslo 1 se zřejmě odplazil pozpátku cca něco více než metr – v čase 7:00 ho vidíme bezvládně ležet hlavou uprostřed prostřední lavice a pasem na úrovni začátku nejvzdálenější lavice. Jako obvykle, nemá žádné viditelné zranění, žádný viditelný průstřel ani na jednom záběru. A při plazení po zemi za sebou nenechává žádnou krvavou stopu.

Oproti záběru ze 7:00 se zdá změnila místo i povalená lavice (2), která na prvním záběru je těsně na rohu sloupu zdi a nyní je posunuta o cca 70 – 100 cm směrem do místnosti.

Muži číslo 3 přibyla krvavá skvrna na nohou a také se trochu posunul směrem do místnosti.

Veliká tmavá hromada (mrtvých těl?) ze záběru v 7:00 na záběru z 11:20 (číslo 4) zcela zmizela nebo se minimálně výrazně zmenšila.

Zejména muže číslo 1 (plazícího se pozadu) a zmizelou hromadu číslo 4 považuji za dosti podivnou změnu.

V čase 11:26 až 11:30 Tarrant střílí do těl zcela v rohu a zblízka. Vidíme pohyby těl jako mechanické reakce na zásahy. Vypadá realisticky. Jen opět chybí jakákoli krev, jakékoli stopy na oblečení (kromě zmíněného muže se zkrvavenou nohou).

V čase 11:30 je vidět jedno z těl vyčuhující ven oknem (v místnosti jsou jen nohy) – proč tímto oknem neutekli všichni již při prvním vstupu Tarranta do místnosti, když se v tomto místě všichni nacházeli a Tarrant tam střílel až v 7:18, při druhém vstupu do velké místnosti (po výměně zásobníku v chodbě). Tedy plných 41 vteřin po prvním výstřelu u vchodu do mešity samotné. Potenciálně možnou námitku potenciálního oficiální-verzi-slepě-věřícího čtenáře, že se pokoušeli utéci zmíněným oknem a nestihli to všichni, tak to neberu. Jednak měli více než dvacet vteřin na to, aby případně pohodlně všichni utekli velikým oknem na západní stěně místnosti, kterým odešel muž v čase 7:20. Je to okno široké odhadem 3-4 metry a měli ho od sebe cca 2-3 kroky. A dále – nejen, že není vidět žádný pohyb při pohledu Tarranta do tohoto rohu místnosti, ale navíc Tarrant při prvním pohledu sem nijak nereaguje, tedy nevidí žádný pokus utéci, vidí jen „mrtvá těla“ ještě před tím, než tam vůbec poprvé vystřelí.

Následně Tarrant odchází ven. Hned venku, jen několik metrů od vchodu střílí na osobu v tmavém dlouhém oděvu za plotem pozemku mešity. Trefí ji mezi dvěma sloupy oplocení na první pokus (dvě střely, ale už první trefuje a osoba padá) v čase 11:47. Tarrant vychází na ulici, hned za branou pozemku střílí dva výstřely doleva na ležící osobu v černém. Tarrant se zadívá doprava a pak se vydá směrem k osobě v černém ležící na zemi (a směrem ke svému autu). Rádio už není slyšet vůbec, slyšet je jen volání „Help me, help me“. Tarrant z těsné blízkosti střelí ženu do hlavy – z její hlavy odlétne něco tmavého, černého ale opět není vidět žádná krev, ani po údajném přímém zásahu střelou z pušky do hlavy ze vzdálenosti cca 1,5 m od ústí hlavně k hlavě dotyčné osoby. Na předchozím záběru, v čase 11:59 až 12:02 je zřetelně vidět, že se osoba v černém převrací z leže na zádech na chodníku do lehu na břiše na okraji vozovky. Vidět je její ruka, jak je zdvižená nad tělem při převracení se. Na záběru „střel do hlavy“ z těsné blízkosti je vidět, že na chodníku, kde dotyčná osoba před tím ležela po prvním zásahu v čase 11:47, není jediná ani malinká stopa po krvi – při velice detailním záběru z bezprostřední blízkosti. V čase 11:47 byla postřelena, do 12:02 se nacházela a postřelená krvácela na tomto místě – a krev není nikde. Viz čas 12:04:

Zajímavé a podivné je také to, že tato osoba je zřejmě bosa a na chodníku za hlavou leží sportovní boty – směrem pryč od místa kde leží a ještě dále od místa, ke byla poprvé postřelena

Tarrant odchází k autu v boční ulici, předtím odhozenou pušku nechává ležet na zemi u zadní části auta, konečně zavírá celou dobu otevřený kufr, nasedá a odjíždí. Autorádio je slyšet celou dobu, ale mnohem tišeji než když jakoby dělalo zvukovou kulisu v mešitě i v boční ulici na druhé straně od mešity. Asi tišší nahrávka. Nebo měl Tarrant na autorádio dálkové ovládání, ne?

Tarrant nasedá a na sedadle spolujezdce jsou vidět tři nebo možná jen dvě pušky – volně položené na sedadle otevřeného auta se řvoucím (až do chodby mešity) autorádiem. Celých pět minut od první střelby.

A policie stále v nedohlednu. Tarrant strávil v této první části svého údajného útoku pět minut. Vystřílel nejméně tři zásobníky, plus 9 střel z první zbraně. Střílel na ulici, v bočních uličkách. V tichém, klidném městě Christchurch. Kde je policie? Tarrant navíc nejeví známky neklidu, i přesto, že chce zaútočit ještě v další mešitě – naprosto v poklidu si uprostřed akce dojde zpět k autu, vezme jinou pušku a vrací se zpět do mešity, kde již útočil – a kde už vlastně všechny zabil. I když po pravdě a podle videa – oni jsou ve velké většině mrtví ještě dříve, než tam Tarrant vůbec zaparkuje (Poskládané mrtvoly v rozích místnosti ještě před Tarrantovým zahájením palby ve velké místnosti).

Dál se neděje mnoho zajímavého. Tarrant si zřejmě nastavuje navigaci – zřejmě připevněnou přísavkou na čelní sklo.

V čase 12:50 a dále náhle Tarrant zastavuje, bere ze sedadla spolujezdce taktickou brokovnici a vypálí tři střely do čelního skla. Tato „střelba“ je tak tichá, že nepřehluší ani rádio. V uzavřeném prostoru auta by nejspíše ohluchl, kdyby nestřílel fake-municí bez broků/náboje a se sníženou „prachovou“ náplní. Tady jsou „výstřely“ hlučné jako zvlhlá kapslovka. Ani jeden z výstřelů z taktické brokovnice nerozbije čelní sklo, do kterého střílí. Ani to sklo nevyrazí. Dokonce ani horké plyny z výstřelu nejsou problém – pokud by šlo o normální střelu, pak by byla spálená palubka a nejspíš i huba řidiče. (Oběti zastřelení zblízka se poznají velice dobře, protože mají spálenou kůži právě horkými plyny z výstřelu. Tady bylo ústí hlavně odhadem 20 cm od čelního skla – takže by odraz horkých plynů byl velice silný a s vysokou teplotou.) Střílet z interiéru auta přes sklo ven je dobré do akčních filmů, v praxi to nedoporučuji zkoušet. Nejen, že ohluchnete (pokud nemáte zvlhlou kapslovku, jako někteří), ale horké plyny vám zajistí kvalitní opálení obličeje. A navíc je veliké riziko, že se náboj, natožpak broky, nějak smeknou a namíří si to jinam, než jste si mysleli – obzvláště v případě zaoblených tvarů, jako je například čelní sklo auta. A kam si to namíří „jinam než jste mysleli“? No přeci do interiéru auta. Kdyby Tarrant střílel brokovými náboji, tak jak jsem již psal:

Údajný protimuslimský terorista by byl tak zmasakrován už prvním výstřelem, že by ho na soudním nemohli ani identifikovat bez zubařských záznamů a pracného poskládání jeho chrupu jako puzzle.

První „výstřel“ do čelního skla, 12:50 namíření (viz obr.) a 12:51 pak odskok zbraně

Druhý výstřel, čas 12:53, po prvním výstřelu není na čelním skle ale ani památky (místo, kam střílel první „výstřel“, ukazuje šipka):

Nyní Tarrant střílel do trochu jiného místa, více vlevo (více k prostředku skla z hlediska vpravo-vlevo). Na čelním skle má očividně navigaci, před malou chvílí si do ní ťukal zřejmě novou trasu. Téměř jistě je navigace na obvyklé přísavce na čelním skle – a po třech „výstřelech“ z taktické brokovnice do míst 15-45 cm od přísavky navigace neupadne. Hm. Opravdu to vypadá na slepé náboje s velice sníženou „prachovou“ náloží.

V čase 13:12 Tarrant „vystřelil“ do čelního skla potřetí:

Třetí „výstřel“ směřoval do míst téměř stejných jako druhý „výstřel“ – ani střela do téměř stejného místa nepoškodila nijak viditelně sklo, které by muselo být narušeno – zejména v místě, kam již směřoval předchozí výstřel.

Ale kdepak, další záběr ukazuje nijak nepoškozené sklo s malou mléčnou skvrnou těsně nad palubkou v místech, kam Tarrant vůbec nestřílel:

Před výstřelem do bočního skla, který sklo roztříštil, v čase 13:03 Tarrant znovu nabíjí, resp. vyhazuje rukou nábojnici a vkládá jinou/jiné – tentokrát ostrou munici? Pak pálí (poslední slepou?) do čelního skla (viz výše) a v čase 13:20 střílí do bočního skla, které se – jak je u skla obvyklé po zásahu ostrou municí z blízka -rozlétne na tisíc kousků.

Kdyby střílel slug municí, tedy velkorážnými náboji na velké cíle, tak by prostě sklo mělo průstřely – a kdyby ne, tak by ta střela musela letět zpět do auta a tam by nadělal vzhledem k vysoké energii těsně po výstřelu setsakra paseku.

Na předním skle není po třech střelách z taktické brokovnice vidět žádné významné poškození. V dolní části okna se zdá být slabé mléčné zabarvení v rozměru cca do 10 cm x 5 cm, ale může to být odlesk přední haupny – zejména když se nachází těsně na spodním okraji předního skla, kam nemohl v sedě mířit (úhel zbraně musel jít směrem nahoru, někam nejméně do poloviny výšky skla – zkuste si sednout za volant, vzít si do ruky 80 cm dlouhou násadu od krumpáče a namířit ji od boku tak, aby směřovala na čelní sklo – namíříte do poloviny, níže prostě ne.) V čase 13:09 je vidět přední sklo, viditelně bez jakékoli škody. V čase 13:11 namíří do horní části předního skla přímo před sebe a vystřelí, malá erupce šedivého kouře z hlavně, hluk jako z mokré kapslovky a na místě „zásahu“ není vůbec ale vůbec nic – ani stopa po zásahu, ani stopa po odrazu jakéhokoli projektilu nebo broků, ani stopa po otvoru, kterým by broky nebo projektil vyletěli ven. Shrnuto – po třech výstřelech do čelního skla z taktické brokovnice není na skle žádná škoda, broky ani střela není zaseknutá ve skle, dovnitř nic neletělo. Takže v této fázi střílel slepými.

V čase 13:21 zastavuje a střílí do levého bočního okna – a okno se roztříští. Tarrant zkusí vystřelit znovu, ale ozve se prázdné cvaknutí. Tarrant odjíždí dál. Nic zajímavého se již na videu neděje. Nebo nic, čeho bych si všiml. Což je nesmírně zajímavé – policie prý obdržela první hlášení o střelbě v mešitě minutu po začátku. O deset minut později jede Tarrant po městě z místa činu a nikde není vidět policejní auto a nejsou slyšet žádné policejní sirény. Klid, ticho. Deset minut poté, co má údajně policie nahlášenou střelbu z automatické zbraně, střelba v ulicích (střelba v boční ulici, opakovaně střelba na hlavní ulici). Jediná siréna je slyšet v čase 15:40 – zdá se že jde o jediné auto. Na masovou střelbu nahlášenou před 8 minutami to vypadá na policejní siestu.

Shrnutí videa – důkazy podvrhu:

  1. Tarrant přichází do velké místnosti, kde již před zahájením jeho „střelby“ jsou ve dvou rozích místnosti poskládány „hromady mrtvých těl“. I to by podle mne stačilo jako důkaz podvrhu a Psyop operace.

  2. Nikde na celém videu není vidět žádné poškození zdi nebo stopy krve na zdi (zejména místo v jihovýchodní části, dva „chlapci“ na lavici viz výše, čas 8:17 a čas 11:04; dále čas 7:05 – muž, který se pokouší „uprchnout“ z místnosti od velikého otevřeného okna přes celou místnost okolo Tarranta v ústí úzké chodby – střelen z bezprostřední blízkosti, na zdi žádné stopy po kulce nebo krvi, ani při Tarrantově druhém průchodu stejným místem chodby v čase 7:23).

  3. Muž v jihozápadním rohu u lavice, který se plazí pozadu a nezanechává za sebou krvavou stopu.

  4. Tři výstřely do čelního skla ukazují na slepé náboje a usvědčují celou věc jako Psyop, zejména po podvrhu policie s prostříleným sklem (viz dále).

  5. Žena v černém na ulici, která nekrvácí.

  6. Muž s bílou pokrývkou hlavy, kterému Tarrant „ustřelí pokrývky hlavy“ ale na zeď neodletí ani sebemenší kousek tkáně hlavy nebo krve.

  7. Nábojnice mizející uprostřed letu

Nedivím se, že se vlády snaží toto video utajit. Když jsem nejprve jen četl o útoku, věřil jsem, že šlo o skutečný útok. Dokonce jsme o tom i napsal článek. Pak jsem po několika dnech uviděl video streamované Tarrantem – pokud vůbec není alespoň z části natočeno z nějaké PC střílečky – a už nemohu věřit oficiální verzi. Je to Fake News. Psychologická operace západních tajných služeb.

Proto se vlády a jejich StB-firmy mažou toto video z internetu. Protože kdo ho uvidí, ihned si uvědomí na první dobrou, že jde o podvrh vlády a ne o teroristický útok.


 


Redakce
Sledujte PP

Redakce

Vážení čtenáři, chtěli bychom Vám všem poděkovat za finanční pomoc, kterou vyjadřujete podporu Pravému prostoru. Díky Vám tak můžeme stále nezávisle publikovat a pracovat na dalších vylepšeních. Níže uvedený graf představuje, kolika procenty nám Vaše příspěvky (dobrovolné předplatné) pomáhají na nutné měsíční náklady na provoz a zachování existence PP.

S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)

***** Příspěvky čtenářů za měsíc říjen 2019: *****

Vladislav Vydra 100,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Miroslav Hloušek 111,- Kč, František Šmíd 600,- Kč, Václav Červinka 200,- Kč, Eva Myslivečková 100,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Jan Bezděk 1000,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Marie Fulková 100,- Kč, Pavel Šána 107,- Kč, Oto Tvrz 200,- Kč, Petr Pisan 100,- Kč, Jiří Sieja 200,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Ludmila Karská 300,- Kč, Petra Rohlíčková 200,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Vlastimil Kornas 666,- Kč, Jana Hašlarová 200,- Kč, Ilja Baudyš 1000,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Miloš Kořínek 100,- Kč, Miloš Kraus 300,- Kč, Rostislav Jendrejčík 50,- Kč, Helena Novotná 300,- Kč, Anonymní dárce 222,- Kč, Květa Sekyrová 200,- Kč, Jan Šmrha 100,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Michal Škurek 100,- Kč, Miloslav Konopiský 200,- Kč

Celkem za měsíc: 9 606,00 Kč
Vybráno 27.44%
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to?
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.

Po blokaci Pravého prostoru můžete sledovat novou stránku PP na facebooku.
Redakce
Sledujte PP
(Visited 9 311 times, 1 visits today)
Sdílejte článek:
Velmi špatnéŠpatnéPrůměrnéDobréVelmi dobré (37 votes, average: 4,68 out of 5)
Loading...
loading...
politicon-eshop voxpopuliblog
112 komentářů

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
 
Proč potřebuje Pravý prostor Vaši podporu? Více informací ZDE
Hello. Add your message here.