AUTO12019
28.1.2021
Kategorie: Ekonomika

Výfuky a legislativa

Sdílejte článek:

JINDŘICH KULHAVÝ

KULHAVÝEvropské komisi je motorismus dlouhodobě trnem v oku. Dělá vše proto, aby šla na ruku zeleným aktivistům a své kroky jdoucí vstříc likvidaci spalovacích motorů urychluje. To i přesto, že jde o další hřeb do rakve, v níž bude ležet kdysi tak vyspělá a produktivní evropská ekonomika.

Paradoxem je chování Německa. Rozvinutý a velmi progresivní automobilový průmysl přinášel dosud do státní pokladny nemalé prostředky. Navíc poskytuje zaměstnání stotisícům Němců a jeho produkty jsou oblíbené všude po světě. BMW, Mercedes, Porsche, Audi, VW jsou značky, které většina světa považuje za ikony a právem. Kvalitou, jízdními vlastnostmi a hodnotou značek bylo Německo dlouho na špici. Ale jak známe naše západní sousedy, když mohou něco zničit, udělají to. Sebedestrukce Němců začíná být příslovečnou a zdá se, že v tom budou v určitých etapách pokračovat i nadále. Bohužel součástí jejich sebepřeceňování je vždy dopad i na nás a další sousedy. Ani tentokrát tomu není jinak.

Evropská komise pod vedením fanatičky Leyenové spolupracující těsně s dalším škůdcem Evropy Merkelovou nastavuje postupně stále nereálnější cíly v oblasti zplodin jdoucích z výfuků spalovacích motorů vozidel. Naprostá neznalost a ignorace fyzikálních zákonů vede nejen k zdražování výroby těchto automobilů, zároveň směřuje povinně k vývoji elektroautomobilů, přičemž ještě nikdo neřekl, kde chce Evropa vzít elektrickou energii na jejich pohon. Idiocie spojená se závadnou ideologií a ignorací nedostatečných technologických možností je tou nejhorší kombinací, která nás mohla potkat. A stalo se.

Protože povinná elektrifikace dopravy se pouze blíží, dělá Evropská komise vše proto, aby zbytek doby určené výdobytku stoletého technického pokroku, tedy spalovacímu motoru, ztížila život. Respektive jeho uživatelům. Začalo to omezováním individualizace automobilů, tedy oblíbeného tuningu. Jistě si pamatujete počátky filmové série Rychle a zběsile. Nejen Američané, ale i Japonci a Evropané se začali věnovat úpravám vozidel. Někdy to byly skutečné automobilové kreatury a jejich vzhled a bezpečnost byly tristní, jindy šlo o skutečnou manuální zručnost a vznikaly nádherné kousky mnohem lepší než ty tovární. Každopádně v tuningu našla mnoho především mladých lidí smysl života. A to se nesmí. Úpravy vozidel byly postupně zakazovány a jejich možnosti omezeny na minimum.

V dalším kole došlo na hlučnost. Ten nádherný zvuk linoucí se z výfuků výkonných motocyklů a aut zaprděným papalášům vadí. Přitom nejde jen o co nejvíce decibelů, odborníci umí pomocí nerezových trubek vytvořit symfonii, která nemusí nijak rušit. I to však ekoteroristům vadí. Nejdříve Rakousko a Německo v jistých místech zakázaly provoz některých značek motocyklů, poté ve vybraných lokalitách všech. A to se sériovými výfuky. Ty upravené, byť do provozu schválené, přišly na řadu nyní. Stanice technické kontroly budou nově vybavené zařízeními na posouzení hlučnosti vozidel a budou mít též povinnost odebírat technické osvědčení těm vozidlům, které přesáhnou hodnotu zapsanou v technickém průkazu. Sbohem laděným výfukům a jejich výrobcům. Je to smrt dalšího odvětví.

Buzerace z Evropské unie zasahuje vše v našem okolí, bere radost i tam, kde v podstatě nejde o nic jiného než ukázku síly. Nikdo netuší, kdo připravuje podobné změny, proč to dělá, ale jisté je, kam tím směřuje. Úkolem je postupně vzít lidem veškerou radost z života, uvrhnout je do temna a udělat z nich otroky slité do jedné nevýrazné masy. Rebelů je stále méně a o to jsou viditelnější a postižitelnější. Naší tvorbou článků se snažíme Vás probudit, přivést Vás k zamyšlení, kam až se bez obrany necháme vmanipulovat. Zdá se, že jsme si na dno ještě nesáhnuli.

Redakce
Sledujte PP

Redakce

Vážení čtenáři, chtěli bychom Vám všem poděkovat za finanční pomoc, kterou vyjadřujete podporu Pravému prostoru. Díky Vám tak můžeme stále nezávisle publikovat a pracovat na dalších vylepšeních. Níže uvedený graf představuje, kolika procenty nám Vaše příspěvky (dobrovolné předplatné) pomáhají na nutné měsíční náklady na provoz a zachování existence PP.

S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)

Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.

***** Příspěvky čtenářů za měsíc březen 2021: *****

Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Anonym 555,- Kč, Miroslav Zatřepálek 100,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Mirko Hampl 170,- Kč, Pavel Jurášek 100,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Marek Janicko 250,- Kč

Celkem za měsíc: 5 175,00 Kč
Vybráno 14.78%
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to?

Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.

Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.

Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Redakce
Sledujte PP
(Visited 1 221 times, 1 visits today)
Sdílejte článek:
Velmi špatnéŠpatnéPrůměrnéDobréVelmi dobré (20 votes, average: 4,90 out of 5)
Loading...
politicon.cz
20 komentářů

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
 
Proč potřebuje Pravý prostor Vaši podporu? Více informací ZDE
Hello. Add your message here.