
Vražda Rudolfa S.
MONIKA ČÍRTKOVÁ
V březnu 2018 se v Panenských Břežanech našly krabice s filmovým záznamem tzv. procesu s protistátním spikleneckým centrem Rudolfa Slánského z roku 1952. Včera vysílala ČT2 dokument o tomto procesu, natočený s využitím nalezeného materiálu, nazvaný Kdo jinému jámu.
Doufám, že dokumentů na toto téma vznikne více, protože je to nesmírně pozoruhodná, bolestná a poučná událost.
Proces byl dokonale zinscenovaný; je vlastně těžké uvěřit, že se díváme na justiční divadlo. Stále si musíme připomínat, že všechna ta doznání jsou do puntíku vylhaná. Slánský věrně pracoval pro stranu, takže jeho výpovědi, že ji „nesprávně směroval“, že “chtěl sloužit imperialistům” a “zatáhnout Československo do třetí světové války”, jsou absolutně nesmyslné.
Mimochodem, tím se toto představení maličko liší od procesu s Miladou Horákovou. Ačkoliv šlo i v jejím případě o vynucená a nepravdivá doznání, určitý reálný podklad bychom v její činnosti vysledovali, neboť ona skutečně chtěla režimu odporovat a za tímto účelem navazovala nějaké kontakty. Rudolf Slánský byl oproti tomu zcela loajálním komunistou, o nějaké protistátní činnosti nelze v jeho případě vůbec hovořit.
Pro právníka je obtížné sledovat stoprocentní selhání všech složek justice, zejména pokud si uvědomíme, že se na něm museli podílet naši předchůdci, kteří získali vzdělání ještě v době první republiky. Proces je ovšem režírován do té míry, že už snad ani nelze hovořit o justici v pravém slova smyslu; účinkovali v něm jen herci poplatní režimu a ochotní hrát role, které mu předepsal. Je to hra na soud, která s opravdovým řízením nemá nic společného; odehrává se ale v reálných kulisách a gesta a slova jsou velmi věrohodně odpozorovaná ze skutečného života.
Zvlášť frustrující je pro mne vědomí, že advokacie nestála nijak stranou této tragédie; čtrnáct obžalovaných hájilo celkem pět obhájců, velmi důkladně prověřených a stranicky spolehlivých. Nicméně i tak je pro mne zcela nepochopitelné, že se k této úloze propůjčili; snad to bylo důsledkem kombinace strachu a touhy po moci, zásluhách a funkcích?
Je bolestné a smutné sledovat všech čtrnáct obžalovaných, jak postupně přistupují k pultíku a sdělují, že trest přijímají a vzdávají se opravných prostředků.
Shledala jsem na tom jediné drobné pozitivum: připomenutí, že ačkoliv má naše justice své problémy, jsme nyní, po sedmdesáti letech, přece jen nekonečně dál, pokud jde o záruky spravedlivého procesu. (Otázka ovšem je, zda v tomto stavu vydržíme, zejména s ohledem na to, že útoky na základní atributy justice a advokacie některé parlamentní strany už zahájily.)
Srovnání obou procesů – s Rudolfem Slánským a Miladou Horákovou – svádí k myšlenkovému zkratu, že „Slánský si to zasloužil“, neboť se stal obětí režimu, který sám pomáhal vybudovat a na jehož represích se jako čelný představitel KSČ aktivně podílel.
Nemyslím, že je tato úvaha správná.
Justiční vražda je pořád justiční vražda; navíc zde to z výše uvedených důvodů byla spíše „vražda“ než „justiční“. Vrazi Rudolfa Slánského nejednali z jakkoliv omluvitelných pohnutek, například aby zabránili další tyranii. Jejich konání bylo vedeno jen mocenskými zájmy a touhou vyhovět Stalinovi, patrně také antisemitismem, ale rozhodně ničím, co bychom mohli alespoň náznakem považovat za polehčující okolnost.
V závěru dokumentu to ostatně pravdivě zaznívá: Slánský odpovídal za hrozné zločiny, měl by být souzen v každém režimu. Ale má být souzen za to, co spáchal.
***
Popel ze spálených těl všech jedenácti popravených mužů byl rozsypán na silnici. Tehdy totiž mrzlo.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc leden 2021: *****
Blahomír Skoupý 500,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Dana Staňková 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, ing. Tomáš Šimčík 300,- Kč, Jiřina Gyárfásová 1000,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Miroslav Červenka 300,- Kč, Ladislav Adamec 200,- Kč, Václav Žižka 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Ivanka Trávníčková 400,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Helena Novotná 300,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Miloš Kořínek 100,- Kč, Jan a Gabriela Horáčkovi 500,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janicko 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Anonym 100,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Olga Petrová 300,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Anonym 100,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Jan Petr 500,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Arpád Krausz 250,- Kč, Bohuslav Maceška 100,- Kč, Anonym poštou 500,- Kč, Martin Svoboda 100,- Kč, Pavel Kosmata 200,- Kč, ing. Jiří Klumpar 100,- Kč
Celkem za měsíc: 13 000,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Agenda bílé nadřazenosti - 22.1.2021
- Válka proti teroru se vrací - 22.1.2021
- Z minulých kontroverzí (II.): Příliš mocná železnice - 22.1.2021
KOMUNISTI VŽDY PÁCHALY
zločiny proti lidskosti i genocidu. Vládnou u nás dodnes, poté co v roce 1989 převzali od starých koktavých kádrů moc i majetky mladší komunističtí STBáci. Mnozí dnes vykřikují na webu, že jejich zločinecká historie se nemá řešit, že je to prý už dávno. Je to možná dávno, ale mladší ročníky mají právo se dovědět čí pohrobci jsou dnešní komouši, socani, STBáky vedené ANO, neomarxističtí Piráti a vůbec všechny strany, které se zuřivě chtějí držet v závětří komunistické neomarxistické Evropské zločinecké unie. Není žádné rozumnější cesty, než odchod z EU. Jestli zase tito komunističtí zločinci neukradnou volby.
MORAVA A SLEZSKO NENÍ ŽÁDNÉ ČESKO !!!
VŠECHNY VOLBY BYLY PODVODNÉ !!! SMRT VLASTIZRÁDCŮM !!!
Kdybys uměl česky, byl bys možná někde jinde.
Ty jsi jinde, já vím. Úplně v prdeli.
Koukám, že ty jsi se stačil už vrátit!!! Pěkně smrdíš cajzle!!!
Paní Čírtková – tohle nemůžete myslet vážně : Shledala jsem na tom jediné drobné pozitivum: připomenutí, že ačkoliv má naše justice své problémy, jsme nyní, po sedmdesáti letech, přece jen nekonečně dál, pokud jde o záruky spravedlivého procesu.
Africký ilegál, který u nás znásilní a okrade mladou holku dostane menší trest, než člověk, který za nouzového stavu ukradne v obchodě čokoládu.
Nechci srovnávat padesátá léta a vraždu, ale justici jako takovou.
Autorka je totalne vymydlena krava a vubec nema ani sajnu, o cem se tu vyblila…
Proces se Slanskym bez ohledu na pripadne soudni manipulace a lzi byl podle vseho proces se sionistickou klikou nasich komancu, kteri napriklad v Madarsku kratkodobe ziskali navrch…
a to, jak nekteri dobre vedi, byla poradna rotyka…
lyncovani, muceni, vrazdeni, veseni a upalovani odpurcu na ulici vypovida o mnohem…vse jako vzdy organizovane a financovane ze Zapadu…
Nastesti musel SSSR ac nepopularne, presto uspesne teto odjakziva zabijacke pakazi zatnout tipec, cimz vlastne Madarsko zachranil a usetril velkeho utrpeni a ztrat…
Samozrejme ta sama pakaz nasledne vsechno v jejich historii otocila a dnes se to nazyva jakasi “invaze Rusu” proti bojovnikum za svobodu…
PODOBNE TO BYLO U NAS SAMOZREJME V ’68…
Nastesti prisla spojenecka vojska v cele s SSSR – nikoliv Rusove…dnes taktez otoceno…a tupa luza to zere jako tato vymastena “blogerka”….
Autorka má vysokoškolské vzdělání ! A trtal má jaké ?
vzdelani nema nic spolecneho s inteligenci…
zvlaste v tech nasich havloidnich, indoktrinacnich a satanistickych vyplachovnach….
mimochodem dnesni universitni vzdelanci nedosahuji urovne ani maturantu za komancu…
ta primitivni kravka je podle vseho notarka a alespon umi psat a cist….
jinak dalsi polovzdelany a sebevedomy otrok, biorobot….
Musím souhlasit
To, že má v dnešní době někdo vysokoškolské vzdělání vůbec nic neznamená. Např. takový bývalý hejtman Hašek je, tuším doktor práv. Má na to nějaký speciální zahraniční rychlokurs.
Česká televize nám už několikrát ukazovala – spíše propagovala dílo nějakého prorežimního pisálka, který nás (hlavně ty co neumějí moc číst) formou komiksu seznámil se svým geniálním objevem Jak Gottwald zavraždil Slánského. Bohužel jak to u propagačních materiálů bývá – pravda je někde jinde.
•
Během studené války po obou stranách “jaltské čáry” se množili agenti tajné policie a speciálních služeb, jejich moc se stávala nekontrolovatelnou. Tato policie a zmiňované služby představovaly jakési státy ve státech, které vedly vlastní tajné války, vyvolávaly státní převraty, špiclovaly obyvatelstvo i politiky a především všude, nejvyšší politické kruhy nevyjímaje, hledaly nepřítele skutečného i domnělého. Např. USA vytvořily větší a daleko tvrdší bezpečnostní aparát, než jaký měly kdykoliv za 2. světové války. 10 let mccarthismu byla jeho ouvertura. V současnosti zákon Patriot act přesahuje všechny meze právního státu.
V této souvislosti poznamenávám, že ona proklínaná StB nebyla o nic víc zločinná, než např. americká FBI, či CIA, které v lidově demokratických zemích kromě jiného organizovala i teror včetně vražd. Není známo, že by zahraniční agenti StB stříleli a podřezávali americké šerify, jak se to praktikovalo v režii západních tajných služeb u nás.
Politické procesy v padesátých letech byly velmi smutnou záležitostí. Jak píší novodobí historici po otevření československých a sovětských archivů vyšla najevo celá zvrácenost stoupenců komunismu. Ve skutečnosti by se měly otevřít jiné archivy, aby vyšla najevo pravda o těchto událostech. O pozadí procesů vypovídá kniha Stewarta Stevena. Někdo by to mohl nazvat teorie spiknutí, ale následné události ukazují, že je to více než pravděpodobné.
Popsaná operace Splinter Factor je historický fakt doložený z amerických archivů CIA.
Na politických procesech padesátých let měla svůj podíl americká špionážní služba CIC a konkrétně její šéf Allan Dulles. Již v roce 1945 zformuloval šéf CIA Allen Dulles své plány na zničení SSSR a jeho spojenců. Řekl tehdy:”Skončí válka, všechno nějak zevšední, usadí se a uklidní. Ale my použijeme všechny síly, všechno zlato, veškeré materiální síly pro obelstění a ohloupení lidí! Vyrveme duchovní kořeny bolševismu. Najdeme s námi stejně smýšlející, spojence a pomocníky v samotném Rusku. Vytvoříme nepřátelství a nenávist k ruskému národu. Tohle učiníme.”
Allan Dulles je autorem Operation Splinter Factor, která vyvolala tyto politické procesy v Maďarsku, Polsku, Bulharsku a v Československu. A bylo to právě Československo, které bylo postiženo nejkrutěji. Operace Sprinter Factor je verze známých her rozděl a panuj, které měly úspěch už za dob říše Římské. Tato operace se stále tají před veřejností. Ačkoli jsou fakta známá, nikdy se jí nedostalo zasloužené publicity.
Chceme-li pochopit celou operaci, musíme jít daleko do minulosti až do doby druhé světové války. V roce 1942 přišel do Švýcarska agent OSS Allan Dulles, aby se stal šéfem švýcarské sekce OSS. V tomtéž roce přišli do Švýcarska rovněž manželé Noel a Herta Fieldovi. Noel Field se stal v Ženevě vedoucím americké humanitární organizace „Uniterian Church“. Jeho prací bylo starat se o utečence z Evropy okupované Hitlerem. Švýcarsko bylo v té době plné uprchlíků a nebyla možnost pomoci všem. Proto Unitáři poskytovali pomoc hlavně doporučovaným osobám. V té době významní utečenci, kteří pracovali v odboji, byli většinou komunisté. A tito komunisté doporučovali další komunisty. Tak se stalo, že s pomocí Noela Fielda přešly do Švýcarska celé skupiny komunistických odbojářů a Field pomohl skoro všem. Field dokonce přesvědčil Allana Dullese, aby podporoval – finančně i zbraněmi – se svojí OSS komunistické skupiny na okupovaných územích v boji proti Německu. Odměnou jim byly informace, které od těchto skupin dostávali. Field s OSS posílali k těmto skupinám agenty, aby připravili cestu spojeneckým vojskům. Tyto agenty vybíral většinou Field a šlo většinou o komunisty, kteří na oplátku posílali z okupovaných území zprávy o hospodářské situaci nebo o postavení a síle německých armád. Výsledkem bylo, že tyto komunistické organizace v Německu, Maďarsku, Polsku i Československu, podporované OSS, financované americkými penězi, byly velmi životaschopné, dobře organizované a proto byly po osvobození schopny rychle převzít moc, dříve než se nekomunistické síly mohly zformovat.
Po válce se svět rozdělil na dva antagonistické tábory a začala studená válka. Rozdělili se i američtí odpůrci komunismu. Diplomaté tvrdili, že je nutno diferencovat a národně orientovaným komunistům je nutno poskytnout určitou diplomatickou a jinou podporu, protože pak by bylo možno si udržet za železnou oponou určitý vliv. Nakonec převládl názor Allana Dullese, že se komunismus musí nechat rozvinout . Čím hůře, tím lépe – bylo jeho heslo. Dulles zastával názor, že ti národní komunisté jsou ještě nebezpečnější než extrémní stalinisté. Nemohl připustit, aby se ve východní Evropě uchytil nějaký národně liberální druh komunismu, protože pak by komunismus ve světě mohl být přijatelný a uznávaný. Tomu bylo nutno za každou cenu zabránit.
Proto byla uvedena do chodu operace Sprinter Factor. Allan Dulles se svým bratrem John Foster Dullesem řídili mnoho náboženských a dobročinných organizací s mezinárodním spojením , které bylo možno použít ke krytí jejich agentů.
Základním kamenem operace bylo přeběhnutí šéfa tajné policie v Polsku Jozefa Swiatla k anglické SIS a také k CIA. Jozef Swiatlo byl odpovědný za ideologickou a politickou čistotu Polské dělnické strany. Od CIA dostal za úkol, aby odhaloval špiony ve straně. „Důkazy“ mu dodávali Američané. A tak Swiatlo odhaloval trockistická spiknutí financovaná z USA. Dokazoval, že titoismus se rozmáhá po celé východní Evropě. Samotného Beriu přesvědčil, že hlavou celého spiknutí je Noel Field, údajně nejdůležitější americký agent v celé východní Evropě. Důkazem měla být jeho činnost za války, kdy spolu s Allanem Dullesem podporovali komunistické organizace v celé Evropě. Podle něho měl Field za úkol uskutečnit v socialistických zemích převrat. Nejdůležitější bylo přesvědčit Stalina, že ve špionáži a v připravovaných převratech byly namočeny samotné špičky komunistických stran. A jak to známe z historie, tento úkol CIA byl splněn.
Pomocí zfalšovaných materiálů dodaných Jozefem Swiatlem měla polská tajná služba usvědčit Noela Fielda jako amerického špiona. Když polská tajná policie začala zkoumat jeho minulost nedalo jí to mnoho práce. Jeho činnost za války a spojení s Allanem Dullesem. A protože se Noel Field osobně znal s mnoha vysoce postavenými funkcionáři, vrhlo podezření i na ně. Podezřelé bylo, že je za války finančně podporoval a tím jim nepřímo pomohl do vysokých státních funkcí. Sovětská KGB si informace ověřovala u svého agenta v USA. Ten jim potvrdil, že Field je opravdu špion. Bohužel KGB nevěděla, že jejich agent je dvojitý agent, který pracoval pro CIA a dodaná fakta jsou podvrh.
Tak sovětská strana došla k závěru, že Field je opravdu špion a začala jednat. Na květen 1949 pozvali Fielda do Prahy prý na projednání jeho docentury na Karlově universitě. Po několika dnech sledování ho v hotelu Palace vyhledali dva muži a odvezli do Maďarska. Od té doby byl nezvěstný. Zmizela i jeho žena Herta. Jeho mladší bratr, který ho přijel hledat do Prahy zmizel také. Další na řadě byla jejich přítelkyně Erica Glaser-Wallachová, která zmizela ve východním Německu.
To byly první oběti operace Sprinter Factor. Osud Fieldových byl pro USA vedlejší záležitostí – dneska říkáme kolaterální škoda. Účelem bylo zdiskreditovat významné východoevropské politiky. Národní komunisté dělali komunismus přijatelnější, proto museli být odstraněni.
První obětí se stali Maďaři. CIA prostřednictvím emigrantů posílala fingované dopisy, ze kterých vyplývalo, že adresáti jsou špioni. Takové dopisy dostal i Lászlo Rajk, ministr vnitra a později ministr zahraničí Maďarska. Dopisy tajná policie otevírala a zabavovala. Lászlo Rajk byl obviněn a zatčen. Po něm i Tibor Szonyi, šéf kádrového oddělení ústředního výboru.
Proces s nimi začal v září 1949. Obžalováno bylo devět vysokých komunistických funkcionářů. Nevinní komunisté seděli na lavici obžalovaných jako zrádci a na čestné tribuně všemu přihlížel americký agent – toho času zástupce Polské lidové republiky. Všichni obžalovaní se přiznali. Lászlo Rajk a další dva obžalovaní byli odsouzeni k trestu smrti a popraveni. Zabil je systém, kterému oddaně sloužili.
Allan Dulles se svojí CIA se mohli smát. Tak začaly velké komunistické procesy čtyřicátých a padesátých let. Vyvolaly po celém světě zděšení nad jejich krutostí. CIA dokázala, že je možné manipulovat celými národy a přesvědčit je, aby samy zlikvidovaly své vůdce. Bylo to kruté, přát nevinným lidem, komunistům, kteří společně s Američany bojovali proti fašismu ponížení a smrti. Ale i taková byla studená válka.
Další politické procesy pokračovaly rychle za sebou. V Polsku byl zatčen Wladyslav Gomulka, generální tajemník Polské dělnické strany. Ten jediný nebyl popraven. Následovalo Bulharsko, kde byl odvolán místopředseda vlády Trajčo Kostov, byl obviněn ze zrady a popraven v prosinci 1949.
Nejdéle odolávalo Československo. Klement Gottwald odmítal dělat čistky ve straně, přestože už v září 1949 dostal dopis od maďarských soudruhů se jmény amerických špionů. Na seznamu byla jména ministra zahraničí Clementise, ministra vnitra Noska, dále pak Artura Londona, Otto Šlinga, Eugena Löbla, Ludvíka Frejka a dalších. Gottwald stále nereagoval. Proto polský Swiatlo obvinil československou vládu, že se sama spiknutí zúčastňuje. Na to Gottwald kapituloval a pozval do Prahy dva agenty KGB ze Sovětského svazu, aby spiknutí pomáhali vyšetřovat. A mašinérie se rozjela. Mezitím si CIA vybrala za kořist Vlado Clementise. Chtěli ho donutit k emigraci, aby tak dokázali celé spiknutí. Když se to nepovedlo, tak všechny rozhovory se západními politiky reprodukovali v tisku tak, aby vypadal jako nepřítel SSSR. CIA vypracovala množství dokumentů dokazujících, že je špion. Ale Clementis se nedal a vrátil se domů. Po příjezdu do Prahy byl zbaven úřadu a v lednu 1950 zatčen. V listopadu 1951 začal hon na čarodějnice. Byl zatčen Otto Šling včetně svých spolupracovníků a přátel. Další byla Marie Švermová, vdova po hrdinovi Slovenského národního povstání. V lednu 1951 zatkli Artura Londona, který se přiznal a obvinil další lidi.
Mezi zatčenými však stále scházel muž č. 2 v československé hieraichii Rudolf Slánský. Allan Dulles potřeboval, aby Slánský zmizel – považoval ho za překážku odtržení Československa od sovětského bloku. Fingované informace dodané CIA stále nebyly dost přesvědčivé. Proto začali rozšiřovat zprávy, že se Slánský připravuje k emigraci. Do boje se zapojila i Svobodná Evropa, která pro něj posílala kódované zprávy že má přechod zajištěn. To už bylo moc i na Gottwalda a dal Slánského zavřít. Začaly výslechy, mučení a vynucená přiznání. Následovala další zatčení. Nakonec 20. listopadu 1952 začal proces se Slánského spikleneckým centrem. Byli obviněni, že se společně a s dalšími osobami snažili o narušení nezávislosti republiky a ústavního zřízení lidové demokracie. Slánský se přiznal ke špionáži, velezradě, sabotáži a k prozrazení vojenských tajemství. Trest smrti dostali všichni, kromě Artura Londona, Vavra Hajdů a Eugena Löbla, kteří dostali doživotí. Žádný z odsouzených se neodvolal. Žádosti o milost byly zamítnuty. Popravy se konaly 3. prosince 1952.
Ale lidé byli stále zatýkáni, jako důvod bylo třeba to, že se znali s Noelem Fieldem. Dalším to zničilo život i ideály. Postižených bylo přes sto tisíc lidí, z nichž asi tisíc zaplatilo životem. Mezi popravenými a stíhanými byli i ti, kteří byli opravdu zapojeni do protistátní činnosti.
Západní demokratický svět, hlásající svobodu, humanitu a ohánějící se lidskými právy mohl jásat – dosáhl, aby stovky nevinných komunistů byly popraveny a dalším byl zničen život, ale zařídil to tak, že veřejné mínění obvinilo a stále obviňuje morálně degenerovanou komunistickou stranu, která procesy organizovala. A toto veřejné mínění se ještě dlouho nezmění, protože současný totalitní informační systém se o to postará. Operace Sprinter Factor úspěšně vymyla mozky lidem na celé planetě.
Agent CIA podplukovník Swiatlo když splnil své poslání, tak v prosinci 1953 utekl na západ. Na vlnách Radio Free Europe vykládal polským občanům o zvěrstvech, kterých se dopouštěla komunistická tajná policie během politických procesů. Měl dobré informace – vždyť to organizoval. Později získal v USA politický azyl.
Po jeho útěku polská komise zjistila, že to byl vlastně americký agent. Na základě toho byl v září 1954 propuštěn Herman Field. V listopadu pak Noel Field a jeho žena. V roce 1955 se vrátila ze Sibiřského gulagu i Erica Wallachová. Všichni byli rehabilitováni a dostali odškodné 50 tisíc dolarů. Noel a Herta Fieldovi se rozhodli zůstat v Maďarsku. Odmítli se vrátit do USA, kde by je čekal určitě pohodlnější a bohatší život. Toto jejich rozhodnutí je vlastně důkaz, že všechno probíhalo tak, jak bylo popsáno. V případě, že by dokázali, že byli uvězněni a odsouzeni na základě falešných důkazů dodaných americkou CIA, potom se oprávněně obávali vrátit do země svobody a demokracie a zůstali raději v zemi komunistické totality.
Zuřila studená válka a místa byla zatraceně horká. Byla to nemilosrdná, nevyhlášená válka proti novým režimům. A obávám se, že veškeré chyby a zločiny „komunismu“ mají svůj původ právě v té nevyhlášené, zato však úpornější a krutější válce. Snad nikdo nebude říkat, že komunističtí funkcionáři byli patologičtí zločinci, kteří se zmocnili vlády, aby mohli vraždit a zabíjet nevinné lidi. Kteří ty lidi vraždili pro svoje potěšení. Ne, byla to válka a navíc oni tu válku nezačali, jen se bránili. A v každé válce jsou oběti, většinou nevinné oběti.
pepo to máš z propagandistického oddělení slovo od slova lež, polopravda a hlavně manipulace. Oni jsou na to studovaní víš…
Samozřejmě. Ta skoro 14 let stará pepova tapeta pochází z Haló novin neboli posametového Rudého práva. Jmenuje se příznačně “Naše pravda”, protože rudoši mají vždycky svojí verzi pravdy: My nic, to všechno “kapitalisti!”
Chlapci , můj příspěvek , byť zkopírovaný , je velice konkrétní , je tam dost jmen , zkuste něco konkrétně vyvrátit ! ” Splinter Factor “
Pepo, o starém Slánském nic nevím, tak s vámi nemohu polemizovat.
Ale snad i vy uznáte, že mladý Ruda byl zm®d všech zm®dů.
Že by jablko padalo daleko od stromu bych si nemyslela, zvlášť v tomhle nechutném případě.
Že by se CIA chovala lépe než KGB nebo že by válečná tažení USA byla něco pozitivnějšího než válečná tažení SSSR, tu snad nikdy nikdo netvrdil. To, že USA mají těchto “úspěchů” na kontě víc, je dáno jen a pouze tím, že Sovětský svaz už dávno prohrál studenou válku, zbankrotoval a rozpadl se. Však jsou taky z toho Rusáci s Putinem v čele frustrovaní dodnes a své ztracené pozice se snaží dobýt zpět.
pepo jsem kdykoli ochoten souhlasit s tím že všechny velmoci se vždy chovali jako šmejdi k sobě navzájem a především ke slabším státům, nejvíce k sousedním, kde si mohli rozšířit sféru vlivu, nebo je dokonce okupovat. Jenže s tebou je to těžký jsi jednostranně zaměřený bolševník, vidíš jenom černou a bílou, ještě k tomu rudě a meleš stále dokola bolševickou propagandu. Řekl bych že tvoje dlouhosáhlé elaboráty už dávno stejně nikdo nečte. Teď jsem si ten “tvůj materiál” přečetl. Spousta v něm uváděných tvrzení má logiku. Tak se měj a trošku se polepši.
Kdyby se polepšil, tak už by to nebyl náš Pepa.
Pepa nechce priznat, ze z 14ti odsouzenych v procesu se Slanskym a Horakovou bylo 11zidu a to jim jeste fouknul na zapad Tomam zakarpatsky zid. Nazdar Arpade,rad rikal rezavy komous Slansky Tomanovi..
Nepomátli jste se tady na Pravém prostoru, kdy se zaobiráte neustále historickými událostmi před 70 a více lety (1917) a přitom se Evropa propadá do obrovské mizérie a stává se z ní pomalu chalífát? Fakt, jste normální? Tak těšte vy pomatenci Stalina a Slánského a za chvilku si vás davy pričmoudlíků namažou na chleba!
Čírtková, už jste si vybrala hezkou “moderní” burku?
Vypadá to jako provokace zdejších rudých diskusních trollů.
Ty historické události jsou přímou příčinou dnešního dění to je nasunování otroctví komunismem. Proto jsou na PP velmi oprávněně.
Přesně, Maxime. Jak si Kříž tady na svým webu vůbec dovoluje zveřejnit článek, který Vy nepovažujete za důležitý. Nějaký slabomyslný člověk by třeba článek, který ho nezajímá, ignoroval. Vy se tady však pro všechny obětujete, pečlivě čtete všechny články a všechno okomentujete. Zasloužil byste přinejmenším řád Dlouhého čenichu. A navrhuji, aby Vám Kříž všechny články dával ke schválení.
Tři zdejší mamlasové, co mají ve všem jasno, zareagovali a přesně jak jsem očekával. Je načase abyste založili novou skupinu V3W nebo jak jim tady přezdívali.
Vy musíte mít těžký život, když každý s jiným názorem než Vy, je mamlas. Pak úplně chápu, proč se tady tak realizujete a cítíte jako křivdu, když Kříž zveřejní článek s tématem, které máte na indexu.
Hezké
Už Sokratés , považovaný za největšího myslitele , prohlásil , vím , že nic nevím ! Ta jeho skromnost či pokora pramenila z VĚDĚNÍ ! …
Maximus ví všechno nejlíp , a kdo má jíný názor než on je mamlas , přinejlepším ! Jiní diskutéři jako je třeba Detektor považují všechny ostatní za “spermohlty”.
A zdejší “úderka” včele s Kadlem či blbkou Blankou , Detektorovi nevytknou vůbec nic.
Podle jejich měřítek mravnosti je Detektor ten správný umravňující činitel , a může si dovolit urážky nejhrubšího zrna , ale takový , vysoce inteligentní DraDra , je skoro kriminální živel , když vtipně odpálkuje toho největšího BLBCE na PP
Vidíte si aspoň trochu do huby?
Detektor je blbec a John to ví nejlíp a kdo to neví je taky blbec?
To bylo myšlenkové salto mortale, blbej je John.
Blbka je Helena! Nevidí si nejen do huby ale je i slepá .
Takže Helena souhlasí s vyjadřováním Detektora , souhlasí s jednostraným pohledem Kadla a Blanky a Helena nevidí , že Detektor je sprosťák a hlupák ? Helena blábolí o salto mortale
Jsem pozorovatel a vidím … Blbka Helena se svým “rozumem”, každého , kdo pravdivě odsoudí Detektora a pojmenuje věci tak jak jsou “obviní” ze salto mortale
To nevymyslíš
To může jen spermohltka Detektorova , alis RUDÁ KRÁVA
alias
Hezky jsi to tu prokádroval.
To se holt pozná ta praxe, zřejmě Urválkovo odmrdek, to se pozná. Ale už se vaří voda.
Na nikoho nenasazuju, i když s ním nemusím souhlasit.
Vy byste utopil Detektora na lžíci vody.
Nerozdýcháte, že si mu někteří dovolej naslouchat.
Docela by mě zajímalo, proč jeho komentáře čtěte, když vám rvou játra.
Uklidni se Cempere!
Jsem v klidu , neměj péči paciente
Péťo, to bylo přímo na hlavičku!!!
Tenhle článek nikoho nezajímá a proto pod ním není žádná diskuse.
Mrtvý bolševik – dobrý bolševik.A když se mydlí navzájem,tak je to paráda.
Já bych srovnala slova Klémy když pravil, kdo nebude s námi souhlasit, tomu zakroutíme krkem. – Před cca 70 lety.
Před cca 5 lety pravil černoch Obama – kdo půjde proti nám, tomu zkroutíme ruce.
Zamrazilo mi.
Kdyby jenom kroutili ruce , ale Američani vraždí lidi po milionech ! Irák , Afganistán , Libye , Syrie , miliony mrtvých a uprchlíků , islamizace EU !
Sověti taky vraždili po milionech. Jenže Sovětský svaz prohrál studenou válku, zbankrotoval a rozpadl se, což znamenalo konec oblíbeného “rozšiřování tábora míru” pomocí tanků “bratrské pomoci”. Však jsou taky z toho Rusáci s Putinem v čele frustrovaní dodnes a své ztracené pozice se snaží dobýt zpět.
Vřelý souhlas.
Není nad to, když se souzi začnou vzájemně věšet.
.. divadlo v soudní síni, předstírána hra na spravedlnost… a copak to vidíme dnes v USA v souvislosti s volbama, a copak to vidíme dnes u nás v souvislosti s covidem, kdy žaloby na protiprávní a nepodložené rozhodování státu jsou shazovány pod stůl, jako bezpředmětné, copak to vidíme dnes v Německu i jinde, kdy zločinní imigranti nejsou odsuzování dle stejného metru, jako obyvatelé vlastní… to chtěla paní Čírtková asi říct…
Litovat smrti komunistickeho vraha Slánského je jako litovat smrti bolševika Beriji ( zavražděneho bolševiky) nebo litovat smrti nacisty Röhma(zavražděneho nacisty).
Nebo amerických prezidentů a západních politiků !
Už pouze to, že ausgerechnet byl tento vzácný filmový kousek nalezen až nyní, nese 100% nedůvěryhodnost,ať je v něm cokoli. Přemýšlejte. Zrovna tak, včera jsem sebemrskačsky viděla zprávy-po nějaké době-bylo tam jak zřejmě nebude lyžovačka se vším všudy.Hned další záběr a informace, že lyžovačka jede na 100% ve Švýcarsku, protože není v EU. Přemýšlejte a spojujte si informace.
Tak tak… Třeba i Mikuláš, či vánoce už nebudou. Ani plavecké bazény a aquaparky… hezky se všechno ruší, aby nebyla nebyla urážena náboženská svoboda muslimů… Komu asi ta “pandemie” prospívá nejvíce? Nám určitě ne. Nám se zakazuje, aby naši islámští osvoboditelé tu mohli žít jako u nich doma.
Na ten program jsem se dival a libil se mi, skoda, ze neukazali i Slanskeho obeseni. Kdyz uz nemuzeme my je, tak jim zatleskam, kdyz oni jeden druheho. Skoda, ze se nevesi navzajem jeste dnes!
Komunisti a socani dnes už zmoudřeli, už nejsou naivní, už umí manipulovat, fabulovat a lhát. Už vědí, že jejich úhlavním nepřítelem nejsou sami soudci a politici. Už vědí, že jejich největším nepřítelem jsou xenofobové a rasisté. Už zmoudřeli… Zle je.
Rudánku, musíme vyčkat.
Třeba začnou.
Neměla bych nic proti, kdyby se začli vzájemně věšet havloidi.
Jaký je rozdíl mezi socankou a komoušem? Žádný. Oba dva jsou levičáci a savci. Ani Horáková ani Slánský nevěděli v životě co je to práce, smysluplná práce. Parazitovali a lísali se ke svým hostitelům. Oba dva prý za ně bojovali. Prdlajz. Politika a justice je stejná jako dřív. Dnes nás také soudí parazité, prý za nenávist. Spíš oni nenávidí nás. Takže tihle se mohou mezi sebou klidně pozabíjet do jednoho. Slzu neuroním.
Tento článek je jako na objednávku zdejší honimírské skvadře komunistobijců, kterým okamžitě naskakuje erekce a blaženě si cintají do klávesnice, se svoji co nejvyšší frekvencí,leští a leští tyčku. A z následného happyendu vyvrcholení předvádí svoji exhibici tuna na PP.
Říkám to pořád, odvádí pozornost od dnešních leváren, jinak nechápu, proč je to tady denně. Napadají nás za jiné názory, uráží a pomlouvají, jako např. fízl dradra. Maxim si to taky všiml, že to není normální. Tohle asi nebude jen tak, přestávám tomu tady věřit. Monitorování diskutérů, provokace, no nic, uvidíme.
“Napadají nás za jiné názory, uráží a pomlouvají…”
Pravil jeden z největších hnojometů tady na PP. Vy si opravdu nepamatujete, jakým stylem jste sem na PP vtrhl a jaký hnusný slovník jste používal? Máte hroší kůži, že si teď stěžujete na něčí slovník…
Trollíku, na ksindl slušné slovo neexistuje. Kdo kope proti vlasti, je hnůj a jako s hnojem se s ním bavím. Viděls někdy, abych použil špatné slovo na vlastence? Tak radši mlč, trolíku.
Buď je to placený troll nebo vymaštěnec, popř. obojí.
Proč vymaštěnec ? Píše slušně a znamenitě
Protože má jiný názor ?
Sprosťák si své sprosťáctví dokáže vždycky obhájit. Většinou ale jen sám před sebou.
A na to vaše průhledné zaměňování prosovětských bolševických kolaborantů za “vlastence” asi taky nikdo neskočí.
Jo, pro soudruha podplukovníka je vlastenec ten, kdo schvaluje ruskou okupaci.
Nadplukovníka, jak tady někdo psal.
Jinak vy tady plivete všichni na Rusko. Nebýt Rusů, nejste tady možná nikdo z vás. Rusko není CCCP a okupaci 68 neprovedlo Rusko, ale Brežněv-Ukrajinec a taky DDR, PLR, BLR, MADAŘI, ale o těch ani slovo co? Rusové tomu nešéfovali, tak neplivejte na Rusko. A nebýt rozumného Putina, tak je už tady možná dávno válka. Díky Rusku za mír a to 100%. Jen rozeštváváte lidi proti Rusku. Mně Rusko nic špatného neudělalo a jestli někomu z vás, napište co konkrétně.
Na současné Rusku tu plive málokdo. Většina kritiků naprosto oprávněně kritizuje zločiny bolševického režimu během sovětského protektorátu. Tyto dva odlišné postoje rádo a záměrně demagogicky zaměňuje to vaše rudé kvarteto.
Vztah k současnému Rusku by se dal nazvat spíš mírnou nedůvěrou, protože Putin prohlásil, že by rád obnovil sféru vlivu bývalého Sovětského svazu, do které spadalo i Československo. A po dalším předání moci do Moskvy zkrátka každý netouží i přesto, že nadvláda Bruselu taky není žádný výhra.
Detektor kovu je pumpa a zdrojem jeho vědění je žumpa.
Použil ! Na každého vlastence který chce vlast bez “rudého hnoje”
A všechny ty zdejší články týkající se dnešních leváren jsou tu taky kvůli odvádění pozornosti od dnešních leváren?
Já se divím, že se tomu ještě někdo diví. Přeci revoluce vždycky požírá své děti = je to pořád stejné a dokola, bývalí kamarádi si začnou jít z různých důvodů po krku a vždycky to vysvětlí nějakýma kecama “o odpadlictví”. Ostatně, kdo zažil povinnou výuku marxismu -leninismu, jistě si vzpomene, že termín renegát, byl velmi oblíbený a téma “odpadlictví” v té pochybné “nauce” velmi zásadní.
A tak jako francouští revolucionáři popravovali své kolegy, ruští bolševici trockisty, nacisté zorganizovali noc dlouhých nožů, čeští komunisté se věšeli navzájem. Někdy si člověk povzdychne, aspoň nějaká spravedlnost. na rozdíl od autorky si myslím, že 2. nejvyšší komunista na počátku padesátých let si takový konec zasloužil. A nakonec Al Caponemu nikdy u soudu nedokázali to čím opravdu lidem škodil, ale zavřeli ho za něco, co bylo v kontextu jeho hlavních čínnosti nepodstatné.
Obsáhlá sbírka tehdejších výrazů pro tzv. nepřátele socialismu je např. zde:
href=”https://web.archive.org/web/20201001065351/http://www.abecedasocialismu.cz/nepritel-socialismu” rel=”nofollow”>https://web.archive.org/web/20201001065351/http://www.abecedasocialismu.cz/nepritel-socialismu
Oprava: HTML tag do webového archivu nefunguje, takže případný zájemce musí použít CTRL+C a CTRL+V pro tento odkaz:
https://web.archive.org/web/20201001065351/http://www.abecedasocialismu.cz/nepritel-socialismu
A víte, proč byli Slánský a spol. popraveni? To byla pomsta Židům za to, že se Izrael přidal k USA. To můžete poznat i podle zprávy o rozsudku v RP. U každého jména byl dodatek ” židovského původu”. – 7 let po holokaustu!
Vy asi jediný ze zdejších přispěvatelů víte správně co se tehdy dělo a jaké to mělo příčiny. Jste chytrý člověk!
Smrt člověka v zinscenovaném procesu je přijatelná ? Pro mne nikoliv !
Byla to doba temna , o tom žádná
I v USA , viz poprava manželů Rosenbergových po zinscenovaném procesu a pronásledování statsíců lidí ! !
Rozdíl je v tom , že v jednom případě hledali “temnotu” a v druhém případě “světlo” !
V jednom případě hledali démoni někoho kdo jim kazí “plány” a v druhém případě hledali někoho kdo jim chce zkazit “čistý vzduch”.
Víte jaký je mezi námi rozdíl? Já jsem schopen uznat, že justiční frašky v USA jsou špatné, ale vy justiční procesy v ČSSR i SSSR do krve bráníte. Já odsuzuji invazi USA do cizích států, Vy ty sovětské (třeba 68) bráníte. Evidentně Vám tedy justiční procesy ani invaze jako takové nevadí.
Vy srovnáváte 21.srpen 68 s americkou a západní invazí do Iráku , Afganistánu , s bombardováním Jugoslavie , Libye , Syrie ? Vy jste tu za Husáka nějak trpěl , denně se střílelo na ulicích , vybuchovaly bomby , žili jsme v chudobě , Rusům tu patřily továrny a zisky , cpali nám sem muslimy , nakazovali , jak se má co jmenovat , všude byly ruské názvy a nápisy ?
Souhlasíte s invazí v 68 nebo ne?
Ano , dnes po 30letých zkušenostech s kapitalizmem s příchodem vojsk VS souhlasím , zachránila stát na 20 let od zničení , rozkradení , zadlužení , od zničení českého průmyslu , zemědělství , školství , od muslimů a obrovského státního dluhu ! Kdy už konečně napíšete s kým jste za té ” strašné ” okupace kolaboroval a v jakém bytě jste bydlel ?
Máte smůlu, soudruhu, v tom, že v roce 1989 už nám neměl další “bratrskou pomoc” kdo poslat. Tentokrát tu “kontrarevoluci” soudruzi nepotlačovali, ale naopak realizovali.
Co asi měli dělat , když se velmoci dohodly ? Právě vývoj po 89. potvrzuje , že srpen 1968 byla skutečně internacionální pomoc ! Dnes jsme jen nesoběstačná zadlužená západní kolonie , většina průmyslu patří západním kapitalistům , na západ jde ročně několik set miliard zisků , jsou tu bezdomovci , nezaměstnaní , migranti , muslimové , je obrovský státní dluh , atd. ! Snad vidíte , co se dnes u nás i na západě děje . Co ten váš kozí chlívek , dostali jste ho zpátky v rerstitucích ?
Neustále tu opakujete, že podle vás bylo totalitní Československo naprosto nezávislá, soběstačná a prosperující země, takže nechápu, o jakém jaké rozhodnutí jakých velmocí tu píšete. V nezávislé zemi přece vládne vláda nezávislé země.
Velice směšné!!!
To je pravda. Jenže pepovi to jeho neustálé střídání navzájem se popírajících tapet směšné asi nepřipadá.
Když ty mě, tak já tobě!!!
To se opravdu srovnávat nedá. Napadení spojence je mnohem horší než napadení nepřítele.
A že tu během následného sovětského protektorátu denně nevybuchovaly bomby, má dělat z okupace něco pozitivního? Vždyť za nacistického protektorátu taky bomby nevybuchovaly každý den.
Jak se to napadení a okupace projevovaly ? Životní úroveň prudce klesla , byla obrovská inflace , spousta nezaměstnaných , bezdomovců , nesmělo se jezdit k moři , trpěli jsme hladem , nic se nestavělo , nikdo neměl auto , chatu , všude rozbombardované domy , ruští vojáci denně procházeli ulicemi a stříleli ???
Okupace se projevovala tím, že zločinný režim, kterého se chtěli občané zbavit už v roce 1968, se zbavili až v roce 1989. A to jen a pouze díky krachu našeho tehdejšího protektora.
Socializmu se zbavit lidé nechtěli , o návratu kapitalizmu se v 68. oficiálně nemluvilo . I v 89. Havel lhal , že proti socializmu nic nemá ! Zločinecký režim je tu až dnes , stát je zničený , rozkradený , zadlužený ! Jak vy jste tu kolaboroval za Husáka ? V jakém bytě jste bydlel ?
Lidé se chtěli zbavit bolševismu sovětského střihu a područí Sovětského svazu. To jim v roce 1968 umožněno nebylo.
Za zločinný byl označen režim komunistický, který obrovské množství lidí oloupil, zotročil, perzekvoval a tisíce jich zavraždil.
Za Husáka jsem s nikým nekolaboroval a bydlel jsem v bytě III. kategorie.
Z čeho jste žil za Husáka , to vám někdo posílal peníze ze zahraničí nebo jste byl v domácnosti ? To jste nebyl schopný si sehnat lepší byt než III. kategorii ? To znamená , že jste bydlal v nějakém starém bytě od státu !
Něco relevantního nemáte? Protože jak souvisí kategorie bytu se Sovětskou okupací a “kontrarevolucemi” v roce 1968 a 1989, opravdu netuším.
Slánský byl oproti těm vymaštěným proruským bolševikům, inteligentním a osvíceným člověkem, který toho mohl pro národ mnoha vykonat.
Ale tak to bylo vždycky no… komunisté i nacisté v první řadě vraždili elity.
Západní kapitalisti jsou daleko horší , ti vraždí elity po celém světě ! Nacizmus , fašizmus jsou také jen variace kapitalizmu .
“Nacizmus , fašizmus jsou také jen variace kapitalizmu”
Jasně, nacionální SOCIALISMUS je variace kapitalismu. A fašismus bez volného trhu je taky kapitalismus jako noha.
V Hitlerově Německu patřily výrobní prostředky a zisky soukromníkům tedy kapitalistům , je úplně jedno , jak si to kdo pojmenoval ! Ve Španělsku za Franca byl také kapitalizmus , výrobní prostředky a zisky patřily kapitalistům .
“V Hitlerově Německu patřily výrobní prostředky a zisky soukromníkům tedy kapitalistům , je úplně jedno , jak si to kdo pojmenoval”
Máte úplnou pravdu v tom, že nezáleží na tom, jak to pojmenováváte Vy. V Hitlerově Německu za doby centrálního plánování Albertem Speerem podniky nepatřily. Zisk patřil státu a ten rozhodoval, jakou odměnu dostanou předchozí vlastníci. Ti se stali pouze správci s platem určeným státním úředníkem. Hitler zavedl politiku plné zaměstnanosti od roku 1933 a hospodářskou politiku centrálního řízení hospodářského procesu po roce 1936. Albert Speer zřídil centralizovaný úřad pro plánování, uzavřel malé firmy a na celostátní úrovni rozhodoval o alokaci surovin zdrojů a materiálu. Prostě Váš vlhký socialistický sen.
Byla to velká škoda pan Slánský mohl později stát v čele disidentu a třetího odboje.
A trefná je ta poznámka s tím rasismem, komunisté byli stejné rasistické špíny jako nacisté. Pár let po skončení holocaustu se v bolševickém Československu vraždili Židé, jako by se nechumelilo
Ono se stačí podívat kdo dnes nadává na Romy,Židy, homosexuály a další lůza od KSČM,SPD apod…
S nácky si tahle bolševická lůza opravdu neměla co vyčítat…
Podle pokynů ze SSSR se i čsl. komunisti museli po roce 1948 vypořádat s židovskými trockisty.
To byli ti agenti USA v čele s Bronsteinem-Trockým, kteří byli placeni americkými bankéři a pod ochranou US prezidenta Wilsona, kteří zorganizovali židobolševický státní převrat v Rusku v r. 1917 pro potřeby amerického židovstva.
Takže to semlelo celou řadu židů v KSČ, ať už byli vinní nebo nebyli. Slánský nebyl jediným židem tehdy zlikvidovaným.
Potom se pokusili trockisté pod vedením Dubčeka o revanš v roce 1968, ale sovětská armáda nás před nimi naštěstí zachránila.
Až v roce 1989 se světovládnému židovstvu podařilo prosadit svou moc, na což doplácíme dneska genocidou a vyvražďováním prostřednictvím podvodu covid.
“Potom se pokusili trockisté pod vedením Dubčeka o revanš v roce 1968, ale sovětská armáda nás před nimi naštěstí zachránila.”
To je stejná hovadina, jako kdybyste napsal, že nás Hitler “zachránil před bolševismem”
Ale chápu Vy jakožto vlastizrádce, vždy budete schvalovat násilnou okupaci naší vlasti.
Události v r. 1968 byly dalším pokusem židobolševiků uchvátit moc v Československu. Oni se o to pokoušeli předtím už v r. 1918 – ad Slovenská republika rad, potom v roce 1948 – ad kauza Horáková, Stránský, Clementis a spol.
Pokud si může člověk vybrat mezi liberálními trockisty a konzervativními komunisty, tak menší zlo byli husákovští komunisté. Proto bylo jen dobře, že sovětská armáda podpořila u nás konzervativní síly a zachovala naše národní tradice a konzervativní řád. Díky tomu nebyli žádní buzeranti, lesbičky, feministky, imigranti, klimaidioti, atd.
Nešlo o okupaci, protože m. j. nebyla nastolena vojenská okupační správa, ale státní moc držely domácí národní síly.
Srovnání s Hitlerem je poněkud mimo, protože proti němu bojovali jak židi tak komunisti.
jasně… “domácí národní síly” za pomoci ruských tanků že…
Nebýt této “pomoci” , Československo by přešlo k demokracii, lid tehdy chtěl Dubčeka a socialismus s lidskou tváří, a ne nějaký “konzervativní řád”
Takže se jednalo o brutální a násilné potlačení většinového názoru československého obyvatelstva a ti kteří dopomohli k tomu, že jsme byli opět okupováni, jsou nyní po právu označování za zrádce národa.
Hitlera tu také většina Čechů nechtěla , stejně tak tu většina Čechů nechtěla ruské tanky, to je celé.
Jakékoliv řečičky kolem toho, jsou jen planou obhajobou největšího ponížení českého národa v historii, kterému dopomohli vlastizrádní politici.
Jistě byste tu žil raději za protektorátu než za Husáka !
Co máte proti protektorátu? Životní úroveň snad prudce klesla , byla obrovská inflace , spousta nezaměstnaných , bezdomovců , nesmělo se jezdit k moři , trpěli jsme hladem , nic se nestavělo? Napište jak osobně jste za protektorátu trpěl?
Těch 360 000 mrtvých za protektorátu se vám zdá málo ?
Odpovím Vašimi slovy na oběti komunistů: “Copak ti lidé dělali protirežimního? Kdyby se nebouřili proti nacistické vládě, byli by v pohodě. Kdo se staral o svý, měl se dobře. Za protektorátu z vnitřních zdrojů bylo postaveno x kilometrů dálnic, y tun oceli, z tanků. Nebyli žádní bezdomovci a dluhy. Bla bla bla… A vůbec, co máte proti Hitlerovi? Demokratické země způsobily mnohem víc válek a mají na svědomí bambilion obětí. A chcete tady muslimy!!!”
Znovu se ptám, 360 000 obětí za protektorátu je vám málo , asi to taková selanka nebyla ?
Když se kácí les, létají třísky. Kdyby ti lidé vašimi slovy “nevyváděli”, nic by se jim nestalo. Za sovětského protektorátu se takto “uvyvádělo k smrti” jen cca 7 tisíc lidí. Když člověk uváží, že oficiálně byl mír a žádný protektorát, tak to byla naprostá selanka.
Znovu odpovídám jako Vy. Dle tehdejších zákonů to byli zločinci, žádný stát se se svými odpůrci nepáře. Všechno tehdy patřilo státu, nebyli bezdomovci a kapitalisti. Každý měl práci, za Hitlera jsme se měli nejlíp, všechno se postupně zlepšovalo. Jestli nemáte rád Hitlera, jistě tady chcete muslimy.
Důležité je, že se pana Slánského nezapomnělo a nikdy se nezapomene, o to se postaráme a spolu s námi i další organizace zabývající se praktikami totalitních režimů.
Nikdy nezapomeneme, o panu Slánském se budou učit i naše děti ve školách, na téma jak vypadají praktiky totalitního režimu.
Justiční vražda to nepochybně byla, ale prostý lid určitě nezarmoutila zpráva, že si souzi pověsili vlastního souha.
Tento chamtivý mocichtivý všivák zplodil stejně chamtivého a mocichtivého syna.
Ačkoli ve věku 17 let se z něj stal rozhodnutím KSČ sirotek, i on se přisál na státní struk a věrně sloužil té partě vrahounů.
Prachy nesmrděj a moc je sladká, nó…
Po 68 se přešupačil a po 89 zase u koryta, holt kdo umí, umí.
Dalo by se i říci, že mladej měl o chloupek víc vyvinutej čuchometr než starej.
Fuj tajbl!
Pravičák se zastane i levičáka, pokud je na něm pácháno bezpráví.
Levičáka jo, ale né takové sfině, jako byl Slánský.
Pokud ten levičák nemá pracky od krve, proč ne.
Ale tenhle měl.
Na rukou západních a amerických politiků je krve daleko víc !
A vy zas bijete černochy
A vámi podobně smýšlející si je sem zase přivážejí!!
Nebojte se teď budou mlátit oni nás bílé. Ale za to komunisti nemohou, nebo snad ano?!!!
“A vámi podobně smýšlející si je sem zase přivážejí!!”
To slyším poprvé, že sem ancapáci někoho dovážejí. Tohle jsme naopak vždy státu vyčítali. To máte prosím z Rudého práva?
A proč ne ? Nelze osočovat jednoho a zamlčet , že to dělá i ten druhý !
Jenže Vy osočujete jednoho a tvrdíte, že druhý to nedělá.
To slovíčkaření je tady na palici. Vy byste mohli dělat s fleku ty naše povedený politiky. Ti vždycky když začnou něco vysvětlovat a rozvádět, tak to aby se v tom čert vyznal a pes vysral!! To snad někde tyhle kydy vyučují, jinak to není možné!! Mlžit, mlžit a mlžit!!!!
Pavle, přišly prachy z Ruska, ožereme si držky.
Nic takového nedělám , reaguji na vaše jednostranné plky !
Vy jen zcela nestranně vydáváte loupež majetku zvanou znárodňování za dobro pro oloupené atd., že.
Myslíš loupež 40000 bytů horníků? Nebo patentů Tatry? Nebo patentů Tamary?. nebo co myslíš jako loupež?
Myslím bolševickou loupež majetku zvanou znárodňování soukromého majetku – správně spíš konfiskaci soukromého majetku. Je samozřejmě možné, že při tom byly znárodněny i byty horníků a patenty. Rozsah komunisty uloupeného majetku byl obrovský.
Ja to vidim tak, ze gauner odkragloval gaunera. V KS vrcholil boj o moc a Slansky prohral. Komunista zamordoval komunistu. Slansky nebyl andel, mel na rukou krev a s cim si tykal, to ho semlelo. Netreba litovat. Tod vse!
Toť ale bohužel jen v lepším případě, protože opět bohužel se na všechny vždycky nedostane!!
To je takový komunistický folklór. Některé tradice by mohli dodržovat, už dlouho si generálního tajemníka nepověsili. Na druhé straně jak je možné že ta banda nebyla rozehnána, komunizmus zakázán a komunističtí zločinci pozavíráni?
Co by se mělo dělat s kapitalistickými zločinci , ti stát zničili , rozkradli , zadlužili , dnes jsme jen nesoběstačná západní kolonie a ještě nám sem cpou muslimy . Západní kapitalisti si odsud ročně odváží několik set milard korun !
Co by se mělo dělat s bolševickými zločinci, kteří vám lživě slibovali komunistický blahobyt se Sovětským svazem na věčné časy a nikdy jinak? Ti v roce 1989 převlékli kabáty a se svými západními “kapitalistickými” kumpány ten úžasně prosperující stát zničili, rozkradli, zadlužili a ze zcela nezávislé a soběstačné sovětské kolonie udělali nesoběstačnou kolonii západní. Místo cikánů a Vietnamců nám sem cpou muslimy a dokonce něco pašují přes západní hranice!
Ty nejsi schopen přiznat, že bydlíš v bytě, který vám socík dal zdarma jako náhradu za ruinu, když už měsíc nedokážeš Pepovi odpovědět. Ale živí tě tvůj charakter, ty jsi prostě nechlap, jako Sobotka. Jo, takových znám, co říkali, že jsou v ksč kvůli dětem, aby omluvili své přizdisráčství.
Dnes jsou z dětí prodavačky v kaufu, ale fotr komouš. Křiváci. Joo, za prachy cokoliv že?
Pokud vás to fantazírování o reálných životech neznámých lidí baví, klidně se jím ukájejte dál, vy prolhaný “charaktere”.
https://pravyprostor.cz/a-mame-dnes-28-rijna-co-slavit/#comment-1190308
Najdi mi jedinou pozitivní věc na tomto režimu. Vymysleli covid, nikam nesmíš, ani hranice nemusí hlídat. Žereš odpad, živíš netáhla, cenzura, že komouš slintá, ale furt jsi v “ráji”, hlavně před sto lety někomu zakázali říkat pravdu co? Lžete už zcela nepokrytě a stydíte se to přiznat. O to větší pád na držku.
Jediné pozitivní na současném mizerném režimu je, že ještě pořád není tak mizerný, jako zločinný režim komunistický. Ale začíná mu šlapat na paty – o tom žádná.
Souhlas, ale nemohou za to ti staří komunisté, ale novodobý swyně prospěchářský. A samozřejmě ty kurwi co je vyrábí, víme kteří a víme proč jim Slovani tolik vadí.
Samozřejmě že staří komunisti mohli jen za pozitiva a sociální jistoty. Za veškerá negativa vždycky mohl někdo jiný. Nepřátelé socialismu číhali na každém kroku:
https://web.archive.org/web/20201001065351/http://www.abecedasocialismu.cz/nepritel-socialismu
https://www.rouming.cz/roumingShow.php?file=divej_tam_je_kapitalista.jpg
S tímto volem nemůžeš mít nikdy pravdu, hlavní ideolog to nepřipustí. Kdyby vyléčili za socíku někomu rakovinu, tak bude tvrdit, že to bylo proto, že měl Stalin zrovna návštěvu gulagu a americký doktor rychle pomohl a utekl. Prostě vše bylo špatně a západ je lepší ve všem, i lépe balí sračky.
Tak za ty prachy a jestli ne, tak to musí být oddíl!!!
Správně, Emitore lží – tak jako vždycky podsuňte oponentovi vaše lživé výmysly a obratem oponenta za ty vaše lži zkritizujte. Třeba to nikdo neprokoukne.
Pleteš si léta po válce a 80.léta. To se vše zlepšovalo a nikdo se nebál tolik budoucnosti jako dnes. Nebo ti někdo vzal střechu nad hlavou za 100kčs dluhu? Nebo sis kupoval vložky, jestli to jako chlap nedostaneš? Nebo jsi žral odpad? Nebo jsi sháněl plátno na burku? Nebo tě někdo oloupil, dal jsi mu facku a soudili tebe? Nebo jsi byl pod mostem? Nebo tě za pravdu vyhodili z práce? Nebo jsi měl 3 práce abys zaplatil nájem a měl hlad?
To víš tohle nepřiznají, max. to svedou na pozitiva bývalých komundírů. Všiml jsi si, jak se neustále bojí nahlas pojmenovat, kdo tenhle bordel eskaluje!!!
Pájo, oni ví, že jdou do propasti klusem, ale za prachy cokoliv. Nechce se jim poctivě makat. Já za mlada taky starším nevěřil a myslel jsem si, že jsem vymyslel vesmír.
Já hodnotím totalitu jako celek. Nejsem rudý demagog, abych z celé totality vytrhával pár posledních let, kdy bolševici režim účelově uvolnili v rámci příprav na samet.
Mně střechu nad hlavou nevzal kvůli dluhu nikdo. Střechu nad hlavou i zdroj obživy vzali bolševici mým předkům i přesto, že žádné nesplacené dluhy neměli. Facka bolševickému lupiči by samozřejmě neznamenala nejen soud, ale nejspíš i uranový lágr.
Nejedl jsem odpad, ale toxické svinstvo bolševiky vydávané za potraviny. Místo burky se sháněly sovětské vlajky a mávátka.
Na zaplacení bydlení, jídla i všeho ostastního mi jedna práce stačí úplně v pohodě.
Ty jsi jen zapšklý zmetek a za peníze! Kamčatský krab bílý, plechovka 5 kčs! Dnes v Makru 470kč! Ty vole, ty mě dojímáš.
Ty jsi profi lhář! Je divné, žes ještě nechcíp. Ale já vidím ten rozdíl, ty ho vidět nechceš a nesmíš, 30 stříbrných jsou prachy. Ještě mi řekni, že jogurt za socíku byl horší, než dnes škrobové pyré a jdu s tím do čt, tam mají vždy pravdu.
Proč řešit zdravotní nezávadnost potravin laboratorně, když se na ně stačí “podívat”, že:
https://ziegler.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=260520
Mě zase dojímají ty vaše obsedantní fantasmagorie o tom, že jsou všichni lidé s odlišnými názory za psaní svých názorů placení, že střídají nicky, že kritika bolševických zločinů je totéž co vychvalování režimu současného atd. atd. Ale když vám to vaše neustálé lhaní a primitivní sprosťáctví činí život v tom strašlivém “kapitalismu” snesitelnějším, budiž vám přáno.
Emanueli, každý občas přizná pravdu, ty nikdy! Cígler je zaujatý, zrovna jako ty. Koupil jsem v Globusu pizzu, 24! Éček! Za socíku éčka nebyly v ničem. Salám mi v létě zezelenal za 4 hodiny, protože byl poctivý! Paštika neznala éčka a žádná jiná konzerva. Co myslíš, proč se tomu říká konzerva? Dnešní konzervy obsahují éčka, co myslíš, proč? Nemyslíš. Dnes je totiž moc firem a musí to chemicky držet, jinak krachnou, protože to leží v krámu roky. Horší je to, že to bylo chutné a tenkrát poctivé, ale od jedné firmy, tak se to prodalo. Když si vzpomenu na paštiku májku, to byla lahůdka, dal bych za ní pade, dnes ji nekoupím, smrdí a humus i pro psa! Nenalhávejme si, víme o co jde.
Přesně. Ale nevím proč mu to píšeš, jestli tu dobu nepamatuje, tak těžko pochopí!!!
Jakou pravdu? Já jsem snad někde tvrdil, že supermarketové potraviny neobsahují éčka? Samozřejmě že obsahují. Je to na nich snad jasně napsané, ne? To vaše neustálé kritizování oponentů za lživě podsunuté názory je opravdu obehrané. Já opravdu nemám potřebu si něco namlouvat – třeba že potraviny za totality byly nešizené a nezávadné.
Jak vypadaly potravinářské provozy za totality vím velice dobře. Jeden velký jsem měl přímo přes ulici a už jako děti jsme tam lezli přes plot dělat vylomeniny. Jako středoškolák jsem chodil na brigády do pekáren a do mlékárny. Všude to bylo stejné – neskutečný humus, lemplovství, krádeže “čistých” surovin a jejich nahrazování svinstvem.
Kontrolní otázka: pamatujete si ještě, jak se při nákupu lahvového piva každá láhev otáčela, aby se zjistilo, jestli se pivo teprve kazí, nebo už je zkažené? Co se podle vás ve výrobě piva změnilo, že za totality mělo trvanlivost týden a nyní běžně půl roku?
Proč nevzali střechu nad hlavou mým dědům kulakům ? Co jste vyváděli za hovadiny ?
Asi se prvni hlasili do JZD a na ostatni ukazali prstem jako u nas.Nektere vystehovali, az do Svitav pres celou Moravu,nebot nejvetsi kulak na sousedy ukazal prstem,ze u nich kdyz se sceli dve staveni s dvory a stodoly,ze tam bude nejlepsi misto pro mistni kraviny v nove vzniklym JZD.
Sudeťáky nebrat.
Ten současný režim je daleko horší , jsou tu bezdomovci , nezaměstnaní , exekuce , stát je zničený , rozkradený , zadlužený , český průmysl , zemědělství , školství zničené , jsme jen nesoběstačná západní kolonie , cpou nám sem muslimy a vše se pořád zhoršuje ! Vy jste už kvůli tomu vašemu kozímu chlívku ztratil úplně soudnost !
Bezdomovcům bylo v kriminálech a blázincích určitě líp než v azylových domech a pod mosty. Maskování nezaměstnanosti umělou zaměstnaností je velice nákladné a byl ti jeden z důvodů ekonomického úpadku východního bloku. Co myslíte zničeným průmyslem, zemědělstvím a školstvím, netuším. Dočasné uzavření části ekonomiky i škol sice má negativní dopady, ale za “zničení” to nepovažuji”. Být východní nesoběstačnou kolonií mi lepší nepřipadalo. Muslimů je tu stále výrazně méně než např. komunisty importovaných Vietnamců a Romů. Že se všechno zhoršuje je sice pravda, ale k úplnému konci jako za bolševiků jsme stále ještě nedospěli. Proč vaší soudruzi měli tak neukojitelnou potřebu ty kozí chlívky loupit, když šlo jen o kozí chlívky, netuším. Asi úplně ztratili soudnost.
Jsi neskutečný troll, ale spíš blbec motýle.
Můžu vás ubezpečit, že negativní hodnocení od někoho jako vy je pro mě důkazem, že je všechno v naprostém pořádku. Naopak by mě vyděsilo, kdyby mě prolhaný bolševický sprosťák vašeho kalibru někdy za něco pochválil.
Motýle, nefilozofuj, na to ti serou veverky v Beskydech, ale bav se jako chlap. Jé, já zapomněl, vy už dnes nejste chlapi,vy už jste ono, něco, to.
Tohle prolhaný “chlap” s fantazií pubescentky považuje za “filozofování”? Tak to je tedy nářez.
Bavit se jako “chlap” má tedy znamenat to vaše lhaní, podsouvání a fantazírování? Tak na to asi opravdu nemám.
Zase ty vaše plky o kriminálech a blázincíc, atd . Ty kozí chlívky vám nikdo neukradl , byl by to pořád váš majetek v JZD ! Proč jste vlastně z toho zemědělství utekli ? Co ten byt III.kategorie , to jste byl tak neschopný ?
Zase ty vaše plky o tom, že majetek státu patřil všemu lidu a majetek JZD patřil družstevníkům. A zase ty plky o tom, že uloupení statku je útěkem ze zemědělství.
A ano – jako svobodný navrátilec z vojny jsem byl tak strašně neschopný, že jsem nějaký čas bydlel v bytě III. kategorie. Pohádky o okamžitém darování fungl nových bytů nepřátelům socialismu nechám vám rudým demagogům.
Takže nějaký čas , co bylo potom ?
Po nějakém čase byl naštěstí samet.
Pepo,
Motýle, psal jsi, že byly závadné potraviny za socíku a tím jsi potvrdil, že jsi mladý smrad, který neví o čem blije! Už jsi trapný víc a víc. On se každý troll nakonec odkope. Ubožáku, nechtěl bych být ve tvé kůži.
A taky jsem tím prokázal, že jsem maly.velky a dalších asi 20 diskutérů. A taky jsem tím prokázal, že mě za kritiku EU platí EU. Jak já bych chtěl být ve vaší svraštělé kůži prolhaného geronta…
Nemáš argument, zase bliješ, demagogu. Na můj věk se vyser, zestárneš taky, snad.
Nemějte péči – už jsem dost starý na to, abych defekoval nejen na ty vaše “argumenty” složené ze samých lží, fantazií a primitivních sprosťáren, ale i na váš věk a na vás.
Americký doktor je vždy extratřída:https://www.youtube.com/watch?v=Q7I7AmCKwqs
Motýle, dej sem jednu mojí lež.
Klidně rovnou dva. Např. tady jste lhal jako když Rudé právo tiskne a tvrdil jste, že jsem rusobijec a amimužik. Důkazy jste přes opakované výzvy samozřejmě nedodal žádné.
Raději jste k tomu ještě přidal další lži, že jsem havloid – samozřejmě opět bez důkazu.
Například zde je jeden z mých příspěvků týkajících se Ruska:
https://pravyprostor.cz/umi-evropane-uz-jen-odhodlane-klecet/#comment-1189014
A zde příklad příspěvku týkajícího se USA:
https://pravyprostor.cz/marine-le-pen-islamismus-by-mel-byt-vyhlasen-za-nepritele-francie/#comment-1189675
Jste schopen vysvětlit, co je na nich protiruského či proamerického? Případně jste schopen sem dát odkazy na jiné moje protiruské a proamerické příspěvky a prokázat tak pravdivost vašeho tvrzení? Asi ne, že.
Nejvíc mě štve, že vítají svoloč, která nás nenávidí, ale česká žena mrzne na ulici!! Zmetci ulhaní!
https://www.novinky.cz/krimi/clanek/promrzle-zene-bez-domova-namerili-pouhych-28-stupnu-40343416#dop_ab_variant=1&dop_req_id=pxzFxKJYzm3-202011261838&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=10&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
komunista slánský udělal první slušnou věc ve svém životě tím, že umřel