
Volby v Pekingu, volby v Rusku
LUBOMÍR STEJSKAL
Volbu Putina jsem sledoval na internetu – na ruské televizi Rossia 24 a na webu agentury TASS. A také na českých portálech. Stačilo několik záběrů z volebních místností, kde soudružky (pardon občanky) volební komisařky – vlastenky házely do uren jakési archy a byl jsem rád, že mé srdce i mysl patří politicky Západu. Nevěřil jsem Sovětům, nevěřím ani Rusům. Cirkus, kterého jsme od odchodu Jelcina svědky (Putin/Medveděv – Medveděv/Putin a znovu Putin/Medveděv), je odstrašující ukázkou toho, jak demokracie vypadat nemá.
V přestávce během sledování ruských voleb jsem si na internetu odskočil do další země, k níž chová sympatie náš pan prezident. Do komunistické Číny. Abych si oživil, jak je na tom strýček Si – tamní šéf státu a strany. V sobotu (17/3) byl „parlamentem“ jednomyslně zvolen na dalších (v pořadí druhých) pět let do funkce hlavy státu, když si předtím zajistil zrušení klauzule v čínské ústavě omezující tento post na oněch 2×5 let. Návrh podala komunistická strana, jejímž je generálním tajemníkem, a komunistická sněmovna plná rudých loutek tento návrh poslušně odsouhlasila. Podle svého webu má sněmovna v Pekingu 2980 členů, proti byli dva. Odvážlivci.
Strýček Si to má tedy jisté na doživotí, o rok starší Vladimir Vladimirovič na dalších šest let.
I tak může vypadat stabilizace politických režimů. Víc snad dodávat netřeba.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2019: *****
Milan Tahovský 1000,- Kč, Jakub Malinovský 55,- Kč, Petr Macura 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Helena Novotná 200,- Kč, Jitka Rytířová 800,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, Milan Černý 500,- Kč, Věra Heyduková 200,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Vlatimil Běhan 50,- Kč, David Bezděk 150,- Kč, Tomáš Foldyna 751,44 Kč (30 eur), Jan Slába 200,- Kč, František Kašpárek 100,- Kč
Celkem za měsíc: 5 456,44 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Ischiasem (alkoholem) postižení - 23.2.2019
- Má být trest smrti pro lidské zrůdy? - 23.2.2019
- Jak se baví internet: Stahujte si uprchlíky - 23.2.2019
Jo, kopněme si do východu…
Ale přes všechny amatérské pokusy o navýšení procent, které nám televize tak radostně ukazovala je jedno jisté.
Putin má skutečnou podporu svého národa. Takovou, o které se “demokratům” ani nesní.
Velké ruské svinstvo zvané VOLBY 2018. Jak typické
pro barbary. Hodně lidí ted nebude klidně spát.
Oni si dokonce před kamerami dovolí volby falšovat
a nikdo s nima nehne.
Na civilizovanem Zapadě už jsme mnohem dal. V Rakousku si prezidentske volby kvuli nespravnemu vysledku zvopakli – aby byl vysledek spravny dokonce mirně před druhym kolem pozměnili volebni zakon – aby mohli volit i mladši zkušenějši ročniky.
Na Krymu prý Putin dostal 92 %.
Který odvážlivec asi první napíše, že Krymčané “volili pod hlavněmi samopalů”? Ziegler nebo Flaška???
Puťka ostentativně nepije.RF je plná ochlastů,kteří by vylemtali i koze pití
…Zákazy a restrikce jsou na trus (americká prohibice)
…PŘÍKLAD je hlavní!!!
Ať žije Vladimir Vladimirovič
….jo možná ale chvilku to bude trvat, ti se ted žalem spijou na šráky!!
Okamura by měl vystoupit před občany a zdůvodnit
tento velký putinův podvod. Já už nevěřím
že na Krymu vše probíhalo leguérně jak tvrdil.
Opět se nechali Kramčane – většinou ruskojazyčni opit rohlikem. Proč si enem nevybrali za sveho voždě Pornošenka a za svuj domov Banderovštinu? Tam by se jim žilo natherně! Jak na Dombasu!
Jonáš
No jo, přátelé: vy slavíte, ale na své bližní nemyslíte! Je pondělí 19. března, tři čtvtě na jednu – viděli jste někdo někde Langera v Holínkách? Co když se jim něco stalo? Co když – nechci ani domyslet! – se Langerovi zatřásla ruka, když si odsypával novičok, a přebral svou obvyklou dávku?
To by znamenalo snad i to nejhorší, považte! Už nikdy bysme ho tady nepotkali.
Neměli bysme k Langerům poslat sanitku?
….třeba si nechal něco projít hlavou…
…nebo jsou někde zlitý žalem
Ale oni už včera v diskuzi pod výživným článkem, jak nám to naši mladí 12-ti letí političtí ukázali, chyběli. Zastupujícího (protektora?) Libora nechali plácat se v tom samotného.
To opravdu vyvolává oprávněné obavy.
*…političtí znalci “ústavních zvyklostí” …
Aby nám je nakonec někdo…, víte, jak na tom Slovensku, ostýchám se to vyslovit. Možná pracovali na nějakém investi…, intesti…, incestivegetativním článku, jak Putin zfalšoval volby v Rusku, v Itálii, i v USA a způsobil tím brexit… já být na Putinově místě, asi bych novináře, který tohleto odhalí…
Ne, já to neřeknu. Stále ještě máme naději, že žijou.
I já už se obávám o jejich osud.
Ale snad je Bůh jako správné a věrné křesťany ochrání od všeho zlého (a hlavně Putina a agentů KGB).
Ti už jsou v Bělorusku s plnou polní!!
Hodně čechů spomalu ale jistě se chtějí stát občané Ruska. Podle toho kolik jim fandí, jsou schopni i taky zfalšovat klidně volby.
Vlastizrádci si mnou ruce a těší se zase totáč.
Proto pres.Zeman chce u nás povinné volební právo.
Sanitku?Hmmm,raději bych počkala!Aby tu sanitku s nebohými Íčkem někdo nezneužil k Majdanu
Jonášu,trefááá
Opravdu? A co když tam úředníci házeli svoje volební hlasy? Třeba mohou volit v místě kde sedí v komisi?
No tak “demokratům”, kteří nemají do Putina daleko to přeji, že nemají podporu svého národa. To by se tomu národu mohlo vymstít.
Proto také dostávají na západě tito “demokraté” na prdel. Sice používají sofistikovanější metody, jak ovlivnit výsledky voleb, ale většinou to je a nebo bude s opačným účinkem.
Jinak si myslím, že mnohde ti lidé ( co házeli Putinovi pozdravy do uren )v Rusku, ani netuší, co to jsou demokratické volby. Prostě jen dostali stranický příkaz a ty se musí plnit. Putin to možná ani neorganizoval. Prostě jen některé okrsky měly strach, aby zrovna u nich nezískal méně procent. Kdo ví, jakým způsobem by byli odměněni za výsledky, které neodpovídají “průzkumům”.
Rusové mají k pochopení principů demokracie ještě dál než my. My také více chápeme, co je to svoboda. Proto se bráníme “demokratům” kteří si z Putina berou vzor.
Konečně dorazil Jandovsky předvoj z Cvokhauzu. Sudruzi z W3V stranicky ukol splni! Přikaz sudruha Jakuba zněl jasně: Neprojdou! Putin zfalšoval i ruske volby. Ve skutečnosti yhral Grudunin a Sobčakova.
Už jsem se lekla, že dnes opravdu nikdo z úderky nedorazí.
(Dobvý den, pvapove hvězd a pvuhů) – tak jsme se přece jen konečně dočkali!
Když jsem někde narazil na Váš plodný příspěvek vybavila se mi : https://cs.wikipedia.org/wiki/Marta_Semelov%C3%A1 a asi jsem nebyl daleko. Ale vždy pobavíte.
To nebyl, naopak.
Dovolte, představím se:
Jana Semelová, nevlastní sestra Marty.
Ráda jsem vás pobavila. Slibuji – budu se snažit, aby to nebylo naposled.
U nás se pokusili postkomunisti po listopadu 89 o něco podobného. Doufám, že dějiny jednou řeknou plnou pravdu. Po listopadová vládnoucí garnitura podnikala kroky ve jménu demokracie a přitom věděla že občané o demokracii ví málo.
Proto ji ta všechna svinstva vycházela. Když jsme požadovali převzít určité zkušenosti od vyspělích de mokracií, byl Klaus zkoro na mrtvici a prohlašoval
že my se nemusíme od nikoho učit. DOBŘE VĚDĚL proč to říká. My už to dnes víme také.
Občane,na tom něco je!
Lubomírku,včera jste asi byl moc hodný, když vás sestřička nechala tak dlouho přispinkat
…Doufám,že jste to večír nepřehnali s Hystepsem
Když jsem někde narazil na Váš plodný příspěvek vybavila se mi nějaká Margita Stehlíková z Divošek na TV Prima. Jste fakt dvě, nebo jen jedna?
To myslíte tuto…..
https://www.youtube.com/channel/UCUMtogXPy8dQdiOU2nt4t9g
Pane Lubomíre,
zde je poněkud přefilckováno.
Snad by se ani všechny nevešly do Mauzolea, museli by jim udělat přístavbu…
Už je mu líp!
Oči jsou jarní splav
a bílé sestry půjdou chvíli spát
Lékař klidně svléká
roušku barvy mléka
a zprávu svou může psát:
Už je mu líp!
—
Vítej, soudruhu soukmenovče! Už jsme se o tebe skoro začali bát. Kdyby ti klecové lůžko uskříplo hlavu, nikdy bych to tvým pečlivým ošetřovatelům nevyčetl!
To jste mě pěkně naštval, pane Lubomíre.
Vypadalo to, že jsem jediná, kterou vyznamenáváte svou pozorností a vy ji zatím rozdáváte na potkání jak Nulandová sušenky na Majdanu.
No jo no, když vony se sem slezou všechny přirudlé drbny ze širokýho vokolí.
A stejně vám tu “nevlastní” sestru nevěřím. Vy jste s Martičkou Semelovou dvojčata jako vyšitá
Nojono,trojčata!Já k nim patřím taky!!!
Má podporu, protože jim nabídl víc než bordel za Jelcina a hlavně jim nenabízí jen žvanec. nebo spíše, mají méně žvance, tak nabízí hrdost. Může se to nelíbit, ale my na tu honbu po žvanci dojedeme. Hrdost naši politici nenabízí a našim žvancem by rádi podělili celý rozvojový svět.
nebo ve Francii, kde bylo poničeno obrovské množství LePenky a voličům bylo řečeno, že jsou platné a pak ne! Nebo u nás, kdy se po záhadném výpadku do sněmovny dostala pidistrana Staníků, která nejvíce dostala v Praze??!!
Chudák autor má starosti, zda nebude mít Putin do rána 110%, ale co je to proti demokratickému Rakousku, kde měli v některých místech voličskou účast až 500%
volebních lístků LePenky ….jsem chtěla říci
….a zapomněla jste na náš Romanovo “black out”.
jinak
Jasně, paní Dajo, to je pravda. Pravda taky je, že o těch dalších kandidátech moc nevíme, nevíme ani, zda to nebylo jen nastrčené křoví, aby volby vypadaly jako volby. Ale přeci jen ve vašem názorů nějaký ten háček vidím – už “méně žvance, tak nabízí hrdost” – no, i když v té Kimově Koreji je to vše nesrovnatelně extrémnější, nevidíte v tom určitou podobnost? Nemůže součástí té hrdosti být (kromě ukazování na vnějšího nepřítele – kterého můžeme dle svého názoru považovat za skutečného nebo taky účelově smyšleného) i oživování latentního ruského imperialismu? K vlastní osobě Putina – když si k evidentně politickým vězňům i vraždám v Putinově Rusku přidám akce jako lov na tygra, vylovení antické amfory z mořského dna a další podobné, tak ten člověk ve mně moc důvěry taky nebudí. Co se článku pana Stejskala týče, nepřijde mi nijak útočný, věcně popisuje situaci jak v Rusku, tak v Číně jako v podstatě utužování samoděržaví.
Pane PeT, Vy moc dobře víte, že Rusáky nesnáším, jinak byste vůbec nereagoval. Víte, nechme je a hlavně se starejme o sebe. To je důležité. Rusáci k těm skutečným Západním hodnotám ještě nedospěli a je otázkou, zda jsou toho schopni a zda to vůbec chtějí, páč neznají a Západ ideu Západu dávno opustil, takže jsme v rámci V4 sami a musíme se starat o sebe!
Každopádně si nemyslím, že by hlasování v Rusku bylo více falšované, než na Západě. A co se Putina týče, představuje určitou stabilitu a to je důležité. Já fakt nemám náladu na další válku!
Vy Rusáky nesnášíte?
A co Vás tedy motivuje k tomu, že jste na straně jejich českých filcek?
Strach?
Nebo zvyk?
S Hitlerem také málokdo před 80ti lety chtěl válku, a stejně byla. Myslíte, že Vaše nálada ruské soudruhy zajímá?
Motivuje ji perfektně fungující mozek, pane Langere. Což vy těžko pochopíte, tak se snad ani nesnažte a zůstaňte u svých agentů KGB.
Kdybyste se rozptyloval takovými nepochopitelnosti, mohl by vám některý uniknout.
Paní Janino,
jen Vaše, – jak bych se vyjádřil co nejtaktněji, prostota, navíc komunisticky postižené duše, Vám umožnuje, že mi chcete určovat, čím se mám zabývat.
Zapomněla jste dnes paní Dáju sprdnout za to, jak píše o Rusech.
To Vám ovšem jistěže nevadí, ani to nevnímáte, hlavně když se nedotýká rudého bebí.
Soudruh Kadel Vás vycvičil v rámci možností asi, jak to s Vámi šlo…
Dajo
Ať jsou poměry v Rusku jaké chtějí, eto jejich dˇélo … Jaké si to tam udělají, takové to budou mít. Paranoidní představy, že Putin dosazuje vlády a prezidenty všem zemím světa a ve volném čase vyrábí hurikány a tornáda pro USA bychom měli opustit. Ono je to totiž strašně pohodlné, než si přiznat, že jsme něco zvorali, svádět to na Putinovy agenty.
Aktualně Putin odvolal Tillersona a misto něho nasadil na minysterstvo zahraničniho vměšovani USA exředitele CIA Pompeja a za šefku CIA dosadil vynosem FSB starou gestapackou Mlatičku.
Ino
Ino,já pán,ty pán…Ať si každý zametá SVŮJ dvoreček
Také si říkám, že je to jejich věc.
Jistě, paní Ino, představa o dosazování prezidenta všem zemím světa Putinem je jistě nesmyslná, nicméně v některých Rusku blízkých zemích (bývalých státech SSSR) to zřejmě Rusko ovlivňuje dost výrazně. Jak píšete – jejich věc. S teoriemi o hurikánech posílaných na USA z Ruska se ve vašem příspěvku setkávám poprvé, dost často naopak narážím na stejně nesmyslná tvrzení, že tak postupují USA vůči sobě (údajně) nemilým zemím (zvěstovatelé této teorie mluví o zbrani HAARP).
Co se ruských agentů týče, to už asi až taková nepravda nebude (shodou okolností se teď např. objevil případ s pokusem o vraždu ruského agenta – exagenta? v Británii). Ještě k té první větě “ať jsou poměry v Rusku jaké chtějí, eto jejich dělo…” – řekl bych, že jak Rusko, tak USA jsou natolik významné a vlivné země, že to úplně jedno není, co se děje tam, se nějakým způsobem, ať chceme nebo ne, projeví i u nás.
ČR není kolonií Ruska ale USA, Bruselu a Berlína.
Naprosto souhla s tím, že jsme ve vleku mocností, ale to známe, tak proč s tím neumíme pracovat hlavně pro sebe??!!
Jo, někteří, postižení stihomamem, Vám řeknou, že to je jeho taktika. “It is a cunning plan”
Co se agenta týče, proboha, Putin ho před 8 lety propustil (výměna agentů!!!) a odpustil mu dalších x let a teď, před prezidentskou volbou ho nechá po osmi letech zavraždit? Archeolog sice není, létat ptáky taky nenaučil, ale proboha, to je tak blbej, aby vraždil tak nepodstatnou osobu po tak dlouhé době právě v této době voleb???!!!
Z jedné strany je téměř deifikován a z druhé z něj dělají hlupáka.
Přesně.
Nejen že čerpáte informace i jinde než na PP, ale dokonce chápete souvislosti, to jistí – názorově zabetonovaní těžko přijímají. Ale vydržte, jste skvělá.)
(Vy se dopouštíte téměř zločinu.
Paní Janino,
jestli to paní Dája chápe, nebo jestli záměrně papouškuje dezinformace ze sputniků, to netuším.
Ale jsem si jist, že vy nechápete v podstatě nic.
Máte dost blízko k jardovi cirklovi.
PeTe,že RF patrně, vlastně jistě ovlivňuje dění ve všech těch -stánech,to se vám nelíbí!?!?!?Zkuste se zamyslet!Bylo by lepší,kdyby to tam převzali imámové že Saúdské Arábie???(Kámoši USA a Izraelitů,).
Nemluvil jsem o to, zda se mi to líbí nebo ne, ale o tom, ž to tak je. jsem rád, že to potvrzujete. Další otázka u toho ovlivňování je v jakém smyslu a s jakým cílem. To už se mi moc nelíbí. Vám ano?
Ke “kámoškým imámům Izraele ze Saudské Arábie” asi nemá cenu se vyjadřovat.
Sudruh autor (pravicovy sudruh)
1/ u ruskych voleb je vždycky zapadnich kontroloru jak nasjano. (kolikpak cizich kontroloru kontroluje kupř. volby v USA?)
2/ v Rusku pusobi cele plejady ruznych cizich patych polityckych kolon (je něco takoveho možne i v USA?)
3/ zapadni sudruzi by chtěli ruskou demokracyji dotahnuť až k Majdanu na Rude ploščadi, kde by sudružka Nulandova rozdavala Rusum americke kolačky, sudruzi z ambasady demonstrantum dolačky, zatim co by si vytrenovani sudruzi snajpeři richtovali hledi na odstřelovacich flintach na střeše nějakeho ruskeho hotelu.
Ja věřim Rusum, že si vybrali sveho voždě podle vlastniho uvažliveho rozhodnuti. Po svych zkušenostech se sudruhy Gorbačevem a Jelcinem. Oponentni kandydat na druhem mistě ziskal hezkych 11,3%. Tuž co my s tim? Co si Rusove vybrali to maji. Ještě tak aby jim prezidenta vybirali na cizi ambasadě jak nam a pak pořadali (po Gottwaldovsku) barevne demonstrace za jeho odvolani.
Sudruhu Stejskale,”Všeliké mistrování toliko pro hovado dobré jest” (Jan Ámos Komenský) (redakčně upraveno).
“Měl jsem obavy, aby – až se ráno probudíme – neměl 110 procent.”
Chtěl bych mít tyhle starosti a Babišovy peníze k tomu.
Ale zas je od něho milé fandit ruskému lidu a starat se, aby nebyl svými lídry podváděn, ne?
Janina
…Janina má dobré srdéčko
…..koukám té radosti všude kolem, to by chtělo oslavit, né?!!
Tak se podívejte – nádhera!
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=pLsQPNAs7es
Janino to je státník,coo?!!
…ale tenhle pán se raduje nejvíc!!
http://www.nwoo.org/2018/02/09/trestni-oznameni-na-karla-schwarzenberga/
Jo.
A víte, že se ani nedivím?
“Kavárna” se za něj postaví jako “jeden muž” a protože má k dispozici i (a nejen) justici, velký Kája může být v klidu.
A taky je.
Četl jsem reakce na volbu prezidenta v Rusku na různých stránkách, sluníčkáři, práglkavárna a komedianti se z vítězství Putina mohou po**at, lidičky dávejte pozor aby vás ta slina nezasáhla to by byl váš konec proti ní není léku. Jen mi je záhadou co je komu do toho ( kromě rusů ) jak tam dopadli volby to snad je jejich věc, v těchto situacích se projevuje ta pravá Yaankees DEMOgracie, už by se tato nemoc měla začít léčit stejným způsobem jako ptačí chřipka.
Nebo nemoc šílených krav.
Včetně nemoci šílených volů. (Pozor na geneder – nediskriminujte!
Nechapu co se autoru clanku nelibi. Lide si zvoli toho kdo se jim libi. A ze jsou to porad stejny lide tak to znamena ze to nejsou politici ktery by stat demolovali jak se to deje u nas ci na zapade. Myslim ze Cina a Rusko se posunuli kupredu o svetelne roky.
Nemcoury taky voli Muty Mekrel uz po 3 a to neni divne?
Dle meho nazoru radeji 10x Putina nez 1x Merklovou. ale je to volba nemcu a nemame jim do toho kecat.
Stejne ne rusum ci cinanum.
Stejskalovi se stýská po jelcinovském rozvráceném Rusku, jak v něm řádili US židochazaři, když už už byli jen krůčkem před jeho zničením, vyrabováním a rozparcelováním.
Stejskale, tůdle, pečený nůdle. Až na svatýho Dyndy….
Jen neinformovaný člověk, nebo blbec si myslí, že na světě je někde absolutní demokracie. Ani náhodou!
V Rusku to drží Putin a jeho lidi zkrátka, neb moc dobře vědí, že by jim to tam soudruzi ze Západu a hlavně USA rozvrátili, že by dopadli jak sedláci u Chlumce. Výsledky ovšem Putin má, v r.2000 mělo Rusko hospodářskou sílu jako např. Belgie, ale nyní jsou z nejhoršího venku. Po sankcích Západu klesla závislost hospodářství za tuto krátkou dobu na vývozu energií z 64% na 37% a trend pokračuje. A dodejme, Rus musí vyvíjet pořád nové zbraně, a to něco stojí, to aby ustál neustálý tlak Američanů, kteří hledají každou skulinu, jak by tuto zem rozvrátili!
Čína, to je experiment čínských komunistů, když si uvědomili soudruzi, že bez podnikání se vyspělá společnost neobejde a tak vymysleli tento jejich kočkopes, papaláš guláš a nikdo netuší, jak to doopadne. Už nyní tam mají i miliardáře a tak se mohou dít věci, o kterých nic netušíme. Také si ten jejich režim drží zkrátka.Ovšem výkon jejich ekonomiky a schopnost něco vyrobit silně stoupá!
No pak tu máme Západ v čele s USA. Myslíte si, že tady je zcela plná demokracie? No, zkuste překřížit dráhu a zájmy mocných od peněz a globálu! Jen trouba tomu věří. Dnes některé skupiny lidí mají tolik financí a potažmo moci, že si tu demokracii upravili podle svých představ! No a např. USA to je dnes perfektně organizovaný policejní stát, mají už 17 tajných služeb a
šmírují celý svět. Zbrojí jako všechny ostatní země světa dohromady, co do finančního vyjádření a na planetě mají rozseto 824 vojenských základen a považte, nejvíce kolem hranic Ruska! Proč asi…. Jsou nasráni všude kde něco z tamního prostoru mají a většinou bez mandátu OSN. Myslí si snad někdo, že je tato zem demokratická? Kurňa, ani náhodou! Vlastně, vždyť USA vznikly na násilí…. a mají v genech a celém systému. Podívejte se na jejich kinematografii, jen samé náslí a faleš, přesný jejich obrázek. USA jsou ve válce celých 222 let z 239 let od své existence od r.1776. A většina válek byla či je mimo jejich území.
Bravo Maximusi, ted už nám chybí jen zmanipulované volby. Otázka je pro koho. Fašouny nebo komouše.
Pokud nebude v Rusku demokracie, nebude za chvíli ani u nás. Potom už bude pozdě BYCHA HONIT !!
Víte, Maximusi, ta vaše obhajoba Ruska ať to stojí co to stojí a odsouzení USA stejným způsobem je opravdu dost jednostranné.
Citace: “V Rusku to drží Putin a jeho lidi zkrátka” – jinými slovy zde tvrdíte, že na Rusy musí být něco jako karabáč?
Citace: “USA … šmírují celý svět” – zda celý je otázka, což ale není podstatné – řekl bych, že v tomto si s nimi Rusové nezadají.
Citace: “(USA) … jsou nasráni všude … a většinou bez mandátu OSN” – no, za současného složení OSN (cca 80? muslimských států) je otázka mandátu dost fiktivní, vzhledem k místům zásahů. Fakt je, že svět v pořádku není a četníka spíš potřebuje než nepotřebuje, a osobně v tom postavení přeci jen radši se všemi jejich chybami raději vidím USA než Ruskou federaci, protože i s jejich chybani je povžuji za přeci jen demokratičtější a svobodnější svět. U vás je to jak se zdá opačně nebo vám imponuje to ruské utažení šroubů (viz první citace)?
Jediné co u vás je zajímavé, je to, že jste slušný ve vyjadřování, ale jinak jste dost naklonovaný jedním směrem a diskutovat s vámi je zbytečné. Prostě chazarský mozek s tou jedinou pravdou a samozřejmě jste obhájcem největšího četníka na planetě Spojených států, který se chová jako zločinec už drahně let. Rusáky nemusím, ale zase nemám rád když tady někdo lže a podvádí a inscenuje podrazy jako na běžícím páse. A vše vůči Rusku a komukoliv, který nemá ten správný právě jejich názor na život..
Pane Maxime, to už tak bývá, že lidé jsou nakloněni tam či onam. Pokud bychom se měli bavit o nevyváženosti, zkuste se zadívat do tohoto zrcadla vašich postojů, které zde v diskusích průběžně uvádíte:
– USA apriori agresor ohrožující Rusko,
– Rusko apriori oběť nucená zbrojit, aby ji (jak jindy po pravdě uvádíte, silněji vyzbrojené) USA ve zbrojení nedohonily a nenapadly (nevidíte v tom nějaký rozpor?),
– kromě USA za zlo světa mohou židobolševici, usazení – jak jinak – především v USA,
– kdo nesdílí váš názor, je Žid a “chazarský mozek”.
Řekl bych, že v té jednostrannosti silně vedete. A bohužel i s tím slušným vyjadřováním, které mně přiznáváte, to u vás občas dost skřípe.
PeT – souhlasím s Vámi “… že svět v pořádku není”, ale nerozozumím tomu proč říkíte: “a četníka spíš potřebuje než nepotřebuje, a osobně v tom postavení přeci jen radši se všemi jejich chybami raději vidím USA než Ruskou federaci…”
Víte k jakému účelu byla zřízena Společnost národů a po 2.SV i OSN? Co je v její preambuli? Není tam náhodou psáno o zabránění válce a řešení sporných otázek mírovou cestou za pomoci vojsk OSN?? A nemáte náhodou info o tom, kde všude od bombardování Jugoslávie “zasahovaly” USA bez mandátu OSN? Není náhodou Vaše vize: “osobně v tom postavení přeci jen radši se všemi jejich chybami raději vidím USA” snaha o obhajobu amerického sebeustanovení kozla zahradníkem a pytláka hajným??
Netvrdím, že za vše mohou USA, ale nikdo jim neodpáře realizaci zahraničně politických tezí Brzezinského a Kisingera (parafrízuji):
– udržet válku mimo hranice USA
– v zahraniční politice dosáhnout stavu, kdy budou USA plánovat, kontrolovat a řídit válečné události po celém světě
A nikdo soudný se základním mezinárodně politickým a vojenským přehledem dnes nepochybuje o tom, že události 11.9.2001 byly zorganizovány s cílem vytvořit situaci, která umožní ozbrojeným složkám USA + spojenci zasáhnout proti vágnímu a neuchopitelnému “mezinárodnímu terorismu” kdykoli a kdekoli ve světě. Stejně jako nikdo informovaný nepochybuje o tom, že ISIL je společným projektem CIA + MOSAD a aktivity USA na BV nesměřují k jeho porážce a nastolení míru,ale naopak k maximálnímu protahování OV v Sýrii, rozvrácení muslimskýchj zemí, vytlačování obyvatel (islamistů) a živení migračního tlaku na Evropu.
Nevím, zda jsem Vám sdělil něco objevného, nebo jste si těchto okolností vědom. V případě, že to jsou pro Vás novinky, tak nevím, proč se zde vyjadřujete. V případě, že toto vše víte, tak lituji, že s Vámi ztrácím čas!!
Tak jak je to??
Typická rusokomunistická propaganda, jak vše, za čím stojí ruské tajné služby, demagogicky podle potřeb upravit a odvrátit od toho pozornost na USA. ( nebo na židy).
Langře –
děkuji Vám za kvalitní, jasně formulovanou a hodnověrně vyargumentovanou oponenturu. Ne tak často se zde potkám s člověkem s tak jasným a následování hodným názorem, jako jste Vy. Jste skutečným vzorem demokrata a diskuskutéra!
Proto vůbec nechápu jak je možné, že Vás zde někteří čtenáři nechápou, nemají rádi a dokonce Vás dehonestují.
Fakt tomu nerozumím!!!!!!!!!!!
A čemu infantilní Noobody
rozumí ?!
Ty můj kvítku medový, to se nikdo nedoví…
Hurvínku – např. tomu co a proč se děje. Tím si hlavu ale nelámej!! Tomu rozumět je nad tvé možnosti a navíc to není ani Tvůj trollí úkol. Tvým úkolem je přeci principielní odsouzení RF, VVP, MZ a pochvala školáků za protivládní agitku.
Víc Ti nemohou svěřit protože ví, co snad ještě bez chyby zvládneš. Moc toho není, ale dokud můžeš, tak proti národu za NWO makej!!
“…navíc to není ani Tvůj trollí úkol. Tvým úkolem je přeci principielní odsouzení RF, VVP, MZ a pochvala školáků za protivládní agitku.”
Noobody – infantilní, lhář a ještě k tomu věštec – toť přímo smrtelná trojkombinace.
Nejvyšší čas, aby tomu ubožákovi Holému (noobody) přiskočil na pomoc BMM
Holý,
ta odpověd’ není tak těžká.
Asi Vás potěším, ale jsou kupodivu i prohnilejší a hloupější lidé, než jste Vy.
Snad poprvé s Vámi nesouhlasím, pane Langere.
Holý svou podlostí překonal i Anningera, neb ten – díky své duševní omezenosti – ani za to nemůže…
Tak o tom, co je Holý zač,
to se projevilo již dávno, kdy jsem se s ním poprvé v diskusi setkal, a odmítl s ním diskutovat.
Tehdy s ním diskutoval pan Breburda, a Holý se v té diskusi tak odkopal a byl Breburdou utřen, že to byl dost určující projev.
Za pár dnů Holý vlétl do jiné diskuse a mimo téma začal řešit své bolístky, přičemž kádroval, jako divý.
Pak se zanedlouho odkopal v jedné diskusi, když v jednom příspěvku Robejškovy Realisty pochválil, aby za pár hodin zcela “změnil názor”.
Pak už to bylo jen potvrzováno, to už bylo zoufalství, kdy zde fedroval dokonce KSČM, a chlejstal nalité demagogie o Protokolech.
Jestli je nejpodlejší ze všech rudých trollů, to je přinejmenším sporné, protože je zde velká konkurence.
Tím ovšem nezpochybnuji Vaše srovnání jeho s anningerem, to je fakt rudý dřevák.
Tak…
Holý (noobody) zřejmě vystřídal Kadela v předsednictví místního KBP, a BMM mu dělá jednatele.
—————————————–
KBP = Klub bolševických pohrobků
BMM = blbý muflon Marek
Langře –
nemyslím, že Vás potěším sdělením, že o nich vím. Jeden se tu motá jak toulavé psisko a dohromady jsou známí, jako členové WXV klubu.
Hurvínku – netřeba mi ani nikomu dalšímu jakákoli pomoc proti člověku, který musí komentář psát na etapy. Ty už ve třech a více pokračováních. Když k tomu přidám tvé infantilní opakování protivníkových argumtů vůči Tobě tak tuším, že jde o projev degenerativní senility a duševní nedostatečnosti. “Mlátit” (byť verbálně) člověka slaboduchého je opravdu hodně velká podpásovka. Myslím, že vyjma Tebe, tady takový sralbotka není.
Pa brouku a hezky se vyspi!
A proto k tomu “sralbotkovi” tak často přiskakuješ, viď Holý ničemo “Spejble”
(i když tys spíše Žeryk, s tím tvým neustálým poštěkáváním).
Pane Noobody, s důvody a prvotními myšlenky založení Společnosti národů po WWI a OSN po WWII máte pravdu, o tom žádná. Pravda ale tky je, že stejn jako se společnost národů postupně stala neúčinnou a neakceschonou, což se nejvíc ukázalo před WWII, stává se dle mého názoru dnes neúčinnou OSN. O důvodech můžeme debatovat, osobně mám za to, že jedním z hlavních důvodů j rozšíření členských zemí o mnoho států, které se po tzv. národně osvobozeneckém boji (podporovaným samozřejmě tehdejším táborem socialismu a míru) rozpadly, osamostatnily a zrovnoprávnily. většinou jde o státy s převažujícím isláme, s převažujícími násilnými tradicemi a s převážně s bezskrupulózními diktátory v čele. Ti umí to, co se naučili od svých učitelů (jestli se nepletu, i v tehdejší ČSSR byl někde u Brna pro jejich osvobozenecké bojovníky výcvikový tábor), obohacené různými místními zvyky (o kterém to africkém diktátorvi se říkalo, že pojídá své politické oponenty?). Mezi sebou mají málo společného, ale něco je přece jen spojuje – islám, nenávist k Izraeli, nenávist k USA a (jak se teď hrůzn ukazuje v JAR) nenávist ke všemu bílému, zejména je-li to úspěšnější. Bohužel tomu nahrávají i postoje dnešních států EU, viz např. různá hlasování v posledních letech týkajících se sporů mezi Araby a Izraelem (jako do očí bijící a mimořádně pitomou a současně ostudnou připomenu rezoluci UNESCO o židovských památkách v Izraeli z roku 2016 – že totiž nejsou židovské, např. Zeď nářků).
Co se Blízkého a středního Východu týče, exponuje se tam jak Rusko, tak USA (nejen soudobě, jde to řadu desetiletí zpět) a nemám důvod pochybovat o tom, že i v zemích, kde se Rusko neexponuje otevřeným vojenským zásahem, má nějakým způsobem želízko v ohni. O tom, že by ISIL byl společným projektem CIA a MOSAD, jak uvádíte, pochybuji velice silně – nejsem-li podle vašeho názoru jak píšete “informovaný”, podložte své tvrzení věrohodnými důkazy.
A co se týče silového působení – nepochybně by Rusko o ty možnosti, které USA díky lepšímu hospodářství (je to přeci jen svobodná společnost) taky hodně stálo a z jeho současného působení je vidět, že by neváhalo jich použít v daleko širším měřítku. A porovnám-li si, jak se k vlastním i cizím lidem chovjí USA a jak Rusko, tak pokud už něco takového má být, dávám za sebe přednost té Americe, i – jak jsem výše nasal – s jejími chybami, kterých taky není prostá.
Dovolte, abych své vysvětlení zakončil vašimi slovy: “Nevím, zda jsem Vám sdělil něco objevného, nebo jste si těchto okolností vědom. V případě, že to jsou pro Vás novinky, tak nevím, proč se zde vyjadřujete. V případě, že toto vše víte, tak lituji, že s Vámi ztrácím čas!!”
Mnogaja ljéta,Vladimire Vladimiroviči!!!
…A hlavně nervy jak provazy proti těm západním provokacím a štvanicím!!!
Strýčku Si,asi to děláte dobře!!!
…Kdyby ne,tak by Západ tak hlasitě nehýkal!!!
…Máte recht,ekonomika je hlavní, ideologických srač@k jste si už během Kulturní revoluce užili dost!!!!!!Moc vás obdivuji,že minulost hážete za hlavu,neřešíte staré křivdy (stejně se napravit NEDAJ!) koukáte se výhradně dopředu
…Tohle je věc,kterou bychom se od vás,drahý strýčku,mohli učit!!!
Su tam i jine věci. Přisne tresty za korupci politykum i podnikatelum, juan nechtěji činšti sudruzi pusti do sparu mezinarodniho lichvaře a nenechaji si dyktovat nic zvenku.
Jsem zklamaná.
Je 11 hodin a “úderka” nikde. Snad svůj svatý boj proti Rusku nevzdali?
Nevzdali, len nocna smena este spi a ranna sa este nestihla vratit z aktivacnych prac…
Nedivte se – v hlavách zmatek a z centrály (od Jandy a kulturního atachee US ambasy) žádné pokyny nedostali, tak čekají.
Jo troll placený holt nemůže vyskakovat jak by chtěl. Ten musí držet názorovou lajnu dle zadání toho, kdo jej platí.
Sluníčkáři a havloidi a další propagandisté NWO mají každé pondělí pravidelné konzultace na US Embassy. Tam dostanou noty, jak musejí nastávající týden zpívat.
Tak vydržte, jistě bude nějaký další šlágr.
…třeba dostali povoláváky?!!
T I ???
Leda tak do závětří nějakého štábu provádět školení a instruktáže.
Ruský lid opět ukázal, že stojí za V.V.Putinem a že jsou spokojeni s prací a rozhodováním pana Putina.Proto mu projevili opakovanou podporu!! Moc dobré rozhodnutí!! Blahopřeji!! Také tímto posílám pozdravy slušných občanů z naší vlasti.Vítězství ruského lidu je i naše vítěství a budoucnost!!
Měli by si vzit přiklad z Činy a umožnit neomezeně opakovanou volbu osvědčeneho polityka. Proč by si měli brat vzor ze zdegenerovaneho Zapadu a zablokovat si volbu nejlepšiho polityka, ktereho kdy měli?
“Vítězství ruského lidu je i naše vítěství a budoucnost!!”
OMG, to jste opsal z Rudého práva před padesáti lety a zaměnil Putina za Brežněva?
Hlavně, že jste se svými západními protektory a globálními pány tuze spokojen. Jistě záříte nadšením, kam Vás vedou.
Inu, proti gustu žádný dišputát.
Ale kdepak. nic neopsal. Jen na rozdil od vas sleduje taky jine zpravy nez na CT
Tak já už jsem zprávy na ČT neviděl několik let. Šlo mi o jeho slovní obraty, jako vystřižené z dob budování socialismu.
Jo ještě k té demokracii, kam samozřejmě patří volby, od toho se vše odvíjí!
Např. v Rakousku podváděli a místo, aby soud potrestal toho kdo podváděl, tak se volby opakovaly. To je demokratické?
Nebo Česko, tady zase na jednu hodinu v závěru voleb “chcípnul” hlavní server. Oni to nemají zálohované napájení? Působím dost často v tomto oboru a leccos o tom vím a tak se musím smát!
A pak najednou dostaly strany jako TOP, STAN a Piráti nášup a hlavně podívejte se na to podivné rozdělení mandátů: Třeba ANO, aby nemohlo náhodou dát dohromady holport s SPD, tak součet je jen 100! Kucí asi umí počítat. A jsou tam i jiné zajímavosti. Tak to je zase ten náš fundament demokracie.
Sledoval jsem volby průběžně celých 24 hodin. Od “čukotky”…. Kde na světě byly volební místnosti pod dohledem web kamer ? A ty kamery tam byly proto, aby se nedalo nic vytknout. Nebyly žádným tajemstvím, rozhodně ne pro členy volebních komisí a byly přístupny zpočátku i od nás. Takže když navalný a tady steskal argumentují podvody zachycenými i kamerami, tak je to legrační. Komise, jejíž členky futrovaly volební urnu podvrženými lístky byly rozpuštěny, urny byly zapečetěny a nezapočítavaly se do sčítání. No, ale neudělejte to, když vám za takovou provokaci bohatě zaplatí..Jak se můžete dočíst i u nás…měl na to navalný přes ttřicettisíc spolupracovníků..
.Jak se můžete dočíst i u nás…měl na to navalný přes ttřicettisíc spolupracovníků..
xxxxxxxxxxxx
Tak
Kdopak mu asi tak na to dal love?????????????????????
A v česku vypadly servery a tím pádem se do sněmovny dostali stánkaři, pionýři od kalouska, Sudeten herman,..to nemohlo být falšování. A v důsledku tohoto výpadku zemřela těsně po volbách šéfova statistiků. Prý pomsta globalistů….
Většina 58% Němců vyzvala ke sbližování Německa s Ruskem, uvedla novinářka Die Weltová Cornelia Karin Hendrichová, která se opírala o průzkum Institutu sociálního výzkumu Civey. Pouze 26% dotázaných mluvilo ve prospěch odcizení Německa od Ruska. 14% uvedlo, že jsou „spokojeni” se současným politickým směrem a chtěli, aby pokračovalo….
http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/welt-vetsina-nemcu-je-pro-sblizeni-s-ruskem/
Kdovi jaky by byl vysledek takoveho pruzkumu v českem protektoratu?
Pan president Putin má určitě rád i Českou Republiku,proto nám sem jako pozdrav svého vítězství poslal krásný sluneční den a trochu i toho sibiřského mrazíku.Já měl tu čest tu na sdílet -11C.
Nastěnku neposlal?Ani Marfušenku???
At zije Vladimir Vladimirovic, postrach vsech EUsracu a americkych zidobolseviku. Snad nas jednou zachrani pred zapadnim muslimsko zidovskym imperialismem!
Michale, já Vás nepoznávám !!! To si pište, že nás Rusko zase zachrání. Je to jen otázkou času, a potom zase budeme svobodní.
Toto Lubomíre říkám více jak rok.Jen aby jsme jim nelíbali zadky až nás po třetí budou tahat ze sraček, které jsme si samy naondili!!
Podruhé to bylo v 68?
….je to možný?!! Já nevím!! Tenkrát jsem zas tak uvedomělej nebyl,jak dnešní studenti!! Ono to po třetí “možná” mohlo být už v 89tém,zřejmě nás v tom nechali vymáchat(souhra domluvených náhod)!!
Leta,když přemýšlím nad tímto, bordelem,tak si říkám větu”chtěli jste demokracii a kapitalismus,tak si to vyžerte ze vší parádou”!! POZOR PLATÍ, JEN PRO POVL!! Od AŠE na Západ to určitě snáma dobře nemyslí,s tím jsem si naprosto jist!! Dějiny hovoří!!
Naprostý souhlas, mám stejný názor!
Tak hlavně aby to zas nebylo proti naší vůli. I když, co vlastně může vědět Čech o tom, co je pro něj dobré? Rus ví nejlépe, co je to svoboda pro Čecha.
No zda se ze si delate srandu ale mam obavu ze vazne nevite co je svoboda pro Cecha.
Mate v tym ašibku. Ne Rus ale Fašinktown, Berlin a Bvusel vědi co je pro ČR nejlepši.
Valky, multykulturalizmus, kvoty, nařizeni, nahubek a držet hubu a krok.
Doufam, že se Rusove pochlapi a změni zastaraly volebni zakon tak, aby za šest let opět mohli zvolit do sveho čela Vladimira Vladimiroviče! Přeji Rusum (i nam) enem to nejlepši – Živijo VLadimire Vladimiroviči. Přeji dlouha a plodna leta v čele Ruska – ke prospěchu Rusu i nas co chceme žit v miru!
Jednim dukazem, ze volby v Cine i Rusku dopadly dobre, je to, ze nasi dobrosraci a multikulturisti na ne nadavaji. Jakoz rasistovi mi jsou bili Rusove blizsi, nez vselijaci cmoudi z Francie nebo Anglie. Ti budou jednou radit, jako negri v Jizni Africe. Jednou budeme potrebovat tezke kulomety na hranici! Bude to mela!
Fuj! Takhle to vypada, že ten zloduch Voloďa ma největši podporu z celeho Ruska na “anektovanem” Krymu.
Ti hlupáci na západe velkym dílem prispeli k tomu ze putka ma tolik kolik má.sankce,neustálá dehonestace ruska udelali co?no mongolové se semkli a voli toho,kdo se temhle srackam staví.hlupáci na zapade je semknuli.je to komický kontraproduktivní západní průjem
A jak se zda tak nikdo z EU a USA Puitinovi nepogratuloval. Fakt ubozaci.
…no vidíte,máte pravdu,nevidím prozatím žádnou gratulaci,no,no,no!!!
Pro oba (ale i jiné). Prezident Zeman už dávno.
http://www.zemanmilos.cz/cz/tiskova-sdeleni/prezident-republiky-zaslal-gratulaci-ruskemu-prezidentovi-524314.htm
To víte, buran z českého Vidlákova, co od něho můžeme čekat. Neví, že se sluší vyčkat pokynu páníčka a “světové zvyklosti” si vykládá podle svého.
Ale jen až se to dozví Libor. Co ten o něm napíše, to si MZ za rámeček nedá!
No, tak takhle se chová státník,je vidět, že jsem volil velice správně!!
Já taky
Nastěnku neposlal?Ani Marfušenku???
To mi sem vlezlo omylem.Chtěla jsem napsat že i já
Lubomire, nikdy jsem nebyl pro to, bojkotovat, nebo zhorsovat pomery k Rusku. Jsou to nasi sousede, na ktere namame a posrane NATO jsou jen sasci. Kdo sazi na kartu NATO, jebud velky vul, nebo nema poneti, o co vlastne Amikum jde. Postuchovat Rusaky je stejne, jako kdybych ja postuchoval Klicka.
Vcera jsem se strasne nasral. Jeden americky debil reporter v Internal Frühschopnu nazval Rusko umirajicim imperiem. Bohuzel se tam nikdy nedovolam, automaticky jsou lide s odlysnym nazorem blokovani, aby se nedovolali. Tomu americkemu kretenovi bych doporucil projit se po Nevskem prospektu v Petersburgu a po Market street v S.F. Pak by poznal, ktere imperium umira. Takovou svoloc, jako v S.F neuvidite ani nikde za Uralem. Amici jsou arogantni debilni narod.
Michale
Michale,strašně by mě zajímalo,kolik knížek si ročně koupí Američan a Rus…průměrný,teda.To bychom asi čuměli na drát!!!
http://vasevec.parlamentnilisty.cz/arogance-britanie-priklonila-rusy-k-putinovi
Jak cituje agentura Sputnik, Kondrašov zastává názor, že pobouření ruských občanů kvůli reakci Velké Británie na Skripalovu otravu v Salisbury je povzbudilo k účasti ve volbách. Tiskový mluvčí rovněž poznamenal, že neodůvodněná obvinění stmelila ruský lid a sjednotila ho kolem „centra síly”. „Centrum síly je dnes nepochybně Putin. Děkujeme Velké Británii, že nám pomohla k účasti ve volbách, o které jsme ani nesnili,” řekl Kondrašov.
Zákon akce a reakce,tlak vzbuzuje protitlak,někdo chrněl při hodině fyziky,nóóó
EU by měla ruske volby prohlasit za nedemokratycke a neplatne, bo vysledek vyšel špatně. EU statystycky pruzkum mezi Rusy žijicimi v Londyně jednoznačně stanovil jako vitěze voleb slečnu Sobčak. Volby by se tedy v Rusku měly opakovat až do te doby, než zvitězi tato fundovana mlada perspektyvni moderatorka. Dokud k tomu nedojde EU určitě zesili protiruske sankce. Protože s demokracyji nejsu žadne žerty. Demokracyje to je velice važna věc.
Jak si vubec Rusove možu dovolit volit takoveho dyktatora? jak to že vubec neposluchaju dobře miněne rady svych demokradyckych civilizovanych zapadnich partňoru?
Mám z Rusů velikou radost
Když vidím, jak dostává degenerovaný Západ na p*rdel,
člověka to jen potěší.
Mám radost, když si uvědomím, co musí usofilcky prožívat, jaké křeče nenávisti a zla, když Rusko a Putin,
přes veškerou snahu Západu, jdou nezadržitelně vpřed!
Když vidím, že Západ klidně obětuje životy nevinných lidí ku svému prospěchu, a porovnám to s osvobozením Krymu, kdy tato akce proběhla klidně, a nestálo to jediný lidský život.
Srovnejte s gangsterskými akcemi Západu.
A že je Rusko autoritářské? A co má jako být?
Není to snad jejich věc?
Musí nutně všichni na zeměkouli žít stejně?
Joe, výborně!!!
Joe,lip bych to nenapsal
Josefe, naprostý souhlas, není co dodat. Z Vašich diskusních příspěvků mluví životní moudrost a nadhled.
Kéž by takových občanů bylo více !
Díky za uznání přátelé
Já totéž oceňuji na vás
Zdravý rozum a lidství zvítězí nad blbostí a nenávistí
“Josefe, naprostý souhlas, není co dodat. Z Vašich diskusních příspěvků mluví životní moudrost a nadhled….”
Mafián a životní moudrost a nadhled
Cháááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
Soudruh Profaci před nějakou dobou v Rusku chválil svobodu a demokracii.
Ale to je buřt, on se z toho zase bude vylhávat, jako ze svých názorových obratů v otázce Mašínů.
Je to prostá duše, s rudou penetrací.
Komouši dnes slaví velkou událost, tak předstírají , jací jsou jednotní a radostní soudruzi.
Je mi jich v podstatě líto, zbloudilých duší…
Joe –
a
Cituji: “A že je Rusko autoritářské? A co má jako být?
Není to snad jejich věc?
Musí nutně všichni na zeměkouli žít stejně?”
Tady jste trefil hřebík! Korporátní fašismus spolu s globálními fincemi již nepotřebují státy jakkoli kapitalistické a svobodomyslné. To je zsataralý model výrobních vztahů a rozdělení moci. Pro privatizaci celé Země a zotročení lidstva v NWO jsou jakékoli administrativní a faktické hranice, národní státy, národy a různé modely společenského uspořádání nepřípustně omezující. Organizátoři NWO potřebují dosáhnout stavu, kdy v zemích nebude pevné autokratické vedení, homogenní státy se stmeleným obyvatelstvem, ale vágní a snadno ovlivnitelná (korumpovatelná, vydíratelná a manipulovatelná) volená smečka politiků v multikulturní nesourodé lidské směsici. S takovými není žádná práce, protože není společný jmenovatel (národ, cíl, zájem) a tudíž ani vůle bránit se proti brutálnímu přetváření jsoucna nejen “demokratickými”, ale i protiprávními a neústavními silovými akty.
Proto byla z vnějšku zorganizována ta “demokratizační” blízkovýchodní a východoevropská jara a barevné “humanitární” revoluce! Proto vadí silný autokrat Putin a slaboch Jelcin s Gorbačovem byli humanističtí gerojové a oslavovaní spojenci západu.
Pro to vůbec není věcí RF způsob řešení jejich vnitřní záležitosti!! Dnes “z vyššího principu humanitárního” mohou vojska USA (z důvodu velikosti armády) napadnout v podstatě kohokoli slabšího. A na celém světě není relevantní síla, která by tuto vojenskou akci odvrátila, když nebude napadena RF, Čína, nebo jejich strategický spojenec. Proto dnes USA plní zadání globalizítorů, “začišťují” méně významné spojence RF a sbírají sílu na vyřešení problému homogenní a celistvé RF a Číny.
Noobody
Vidím to stejně
Líp se to nedá říct!!!
Hele a nehnípá jistá Mengela (svého času agentka Stasi) ze sousedního Dojčlenistánu v královském křesle již od roku 2005 a další dlouhá léta bude? Jistě, ona je vzorová demokratka, ona může! Jaké štěstí, že k tomu Západu náležíme!!!
Hlavně,co je nám po volbách v Rusku,nebo Číně.Stát,jako jejich větší město,bude pindat koho kde mají volit. Budou se asi ptát hlupáků jako je Libor,Langr,Holínek,Lubomír,a hlavně se přijedou zeptat Studnici moudrosti Stejskala.
Za sebe uvádím, že “po volbách v Rusku, nebo Číně” je mi hovno. Ať se u nich doma přihrbení pohůnci vyžijí, jak je jim libo. Také proto jsem se diskuse na toto téma vůbec nezúčastnil.
Přehlédnout však nemohu fakt, že nás nositelé ruské totality mají snahu zatáhnout do zavrženíhodného činu – otravy dvou lidí (dvojitého agenta a jeho dcery) v Anglii…!
Pokud toto podlé podezření ruská strana neprokáže, pak bych polovinu jejich ambasády v Praze (cca 25 agentů) vyhnal směrem širá Rus…
V tomto rázném vlasteneckém opatření by mi nezabránil karel čtvrtý ani hlupák šestý.
Zdravím Vás, pane Holínku.
To, co předvedl soudruh Karel, to je celkem typická čecháčkovská shrbenost, tedy zejména k východním soudruhům. Asi by z něj byl agilní a výkonný komunistický cenzor, možná že jím i byl.
Že to zdejším “vlastencům” vadit nebude, je mi naprosto jasné.
Od ruských praktik umlčování lidí se pochopitelně snaží odpoutávat rusofilcky pozornost, případně ji obracet jinam, seč mohou.
Také Vás zdravím, pane Langere.
Jak jsem již výše napsal, co si Rusi
či Číňané upečou u nich doma, je mi naprosto lhostejné, neb jim již pomoci není. Ne každý otrok je schopen se osvobodit…
“Chraň” je však Satan, pokud by si opět začali na nás brousit zuby (a to jakkoliv – územím, drancováním našeho bohatství, ždímáním financí atd.). Pak se se zlou potáží, a hradba NATO jim medvědí tesáky vyláme…!
A to i tehdy, kdyby Zeman – za asistence Mynáře, Nejedlého a Ovčáčka – mával svoji berlou na jejich obranu.
Poslouchaj Hlavo
prozatim jediny kdo se roztahuje po celym globu, krouti ruce, napada, organyzuje Majdanky su USA a jejich nohsledi z NATO.
Tuž tak.
Holínku, máš strach, že by se Rusáci nastěhovali do tvého starobince místo tebe, viď ? A tebe by odstěhovali na Sibiř….
….ale zase by tam mohl obdivovat faunu!!
Souhu Ičko (pravicovy souh)
nahubky ti nechce nasazovat Rus ale zapadni Mnichovšti souzi.
Pane Langere, také věříte britské verzi o otrávení bývalého agenta GRU Putinem ?
Vám jsem odpověděl, pane Langere.
Avšak na ty dva arogantní hlupáky (Boušeho s Jonasem) reagovat nebudu, což doporučuji i Vám.
Bořek započal diskusi sprostě hovn@m,teďkonc zas hraje slušného…je to ale kujón
Novotná, zavri (l)….skákaj z ní ty malinkatý zviřátka na „f“…😁💀
https://pravyprostor.cz/cesky-lev-zeman-a-nezavislost-ct/#comment-647641
https://pravyprostor.cz/cerny-unor-25-unora-1948-prevzala-moc-nad-zmatenymi-obcany-luza-zorganizovana-sovetskym-svazem/#comment-648522
Bořek by moc rád nasekal Vladimira Vladimiroviče do karbanátlí.Ale má smolíka!!!
…Pos@r se,Bořku!!!
,,,třeba už je pán přebalenej a s prosbou jste přišla pozdě!!
https://pravyprostor.cz/volby-v-pekingu-volby-v-rusku/#comment-652001
Bořivoji – jako zkušený a letitý kontrolor s policejně pátracím školením a praxí mne neustále udivuješ nedostatečnou kavalitou své profesní přípravy. Sbírat info na webu, zakládat na oponenty složky a plnit je komproinfo umíš dokonale, ale logiku do makovice Ti bohužel nenadělili.
Tak pro oprášení základních policejních a trestně právních postulátů:
– Dokazování je založeno na potvrzení skutečných událostí.
– Událost, která se nestala NELZE prověřit, ani přímo dokázat!!!!
– Ten kdo obviňuje, má povinnost své tvrzení doložit důkazy přímými. Při nedostatku důkazů přímých lze použít důkazy nepřímé, které musí tvořit logicky provázaný a uzavřený celek od příčin k následku.
– Důkazy fyzické mají pro svou nezpochybnitelnost vždy vyšší váhu, než verbální výpověď (byť jde např. o přiznání “pachatele”).
– Ten kdo je obviněn je ve vleku událostí, protože svou nevinu NIKDY neprokáže. (Jak chcete prokázat, neexistenci čehokoli?) Ani tzv. alibi není možné brát za prokázání neviny, byť (nejen v českých) krimi seriálech je to tak stavěno.
To, co požaduješ po RF je neskutečná 3,14čovina na myšlenkové úrovni žáka 9. tř. ZŠ. Je tristní, když lidé Tvých schopností měli možnost vyšetřovat skutky jiných, kteří je převyšovali nejen svým IQ, ale především představivostí, odvahou, rozhledem, pracovistostí, …. To se pak jeden nediví, že kontrolní činnost probíhá neskutečně dlouho, je neefektivní a hlavně nemá odraz v potrestání pachatelů.
Jak Ty, katolík a navíc exkontrolor, můžeš bez jakýchkoli relevantních info o případu Skripal napsat: “… nás nositelé ruské totality mají snahu zatáhnout do zavrženíhodného činu – otravy dvou lidí (dvojitého agenta a jeho dcery) v Anglii…!
Pokud toto podlé podezření ruská strana neprokáže, pak bych polovinu jejich ambasády v Praze (cca 25 agentů) vyhnal směrem širá Rus…”
Modlím se a doufám, že více omezenců Tvého formátu v NKU nepracovalo a do aktivního řízení státní zprávy nezasahuje (asi zbytečně). Proto musím s Janem Werichem konstatovat “Kde blb, tam nebezpečno!”
Noobody
Brilantní kopanec, pro fajnšmekry
A moc tě ta nakoplá zadnice bolí, mafiáne – “fajnšmekre” – Pfrofaci ?
https://pravyprostor.cz/volby-v-pekingu-volby-v-rusku/#comment-652001
Tak drž hubu, když nechceš zasahovat do diskuse, ty zpocené howno.
Nevšímejte si jej.
Holý noobody je místní známý krmič trollů…
Noobody 25.3.2017 20:13:47
Pane Musile, děkuji Vám za zveřejněný názor. Uvědomuji si, že čtenáři sem chodí převážně pro názory na problém, nikoli pro čtení osobních půtek. Tímto se s pokorou v duši kaji za nadbytečně zneužívání tohoto diskusního prostor k duelu s Boříkem. Současně se všem čtenářům omlouvám a veřejně slibuji, že takto asertivně jsem zde vystoupil naposled. Doufám, že mi bude odpuštěno.
(-64)
_____________________________________
Pane Musile,
ten trapný a přihlouplý Nooody zde ještě několikrát chybně napíše svoje „Howg!“, aby vzápětí opět šířil svoje LŽI…
B. Holínek
Duel – zápas, souboj.
S pomatencem a myslitelem Tvých schopností je pod mou úroveň zápasit. (Malá děcka, co vyplazují jazyk na kolemjdoucí, nebiji.)
Poukázat na to, že Tvé znalosti, logika, morální kredit a na tom postavená argumentace je vadná je mým nezdatelným právem. (Jako je právem kolemjdoucího poukázat na to, že děcka jsou nevychovaná.) Něco by sis o tom mohl přečíst na každé stránce PP v pravém sloupku, předposlední odstavec od spodu – Ústava ČR!!
“Poukázat na to, že Tvé znalosti, logika, morální kredit a na tom postavená argumentace je vadná je mým *nezdatelným* právem…”, jež ovšem proti děcku noobody, které tak rádo krmí trolly, nevyužívám
https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/jed-novicok-mohlo-vyrobit-cesko-tvrdi-ruske-ministerstvo-zah/r~4735833629ed11e88560ac1f6b220ee8/?redirected=1521490274
https://www.tyden.cz/rubriky/domaci/krimi/stropnicky-i-slechtova-ve-shode-smrtici-novicok-z-cr-nepochazi_471958.html
https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/stropnicky-se-ohradil-proti-tvrzeni-ruske-diplomacie-standardni-zpusob-jak_1803171617_dp
Noobody, “kavalitou” projevu již překonáváš i cirkla s anningerem, a to jsem až dosud myslel, že ty dva nikdo na PP nepřekoná…
http://www.ceskatelevize.cz/porady/10095426857-interview-ct24/218411058040319/
(od času 14:20 je řeč mj.
i o vykázání agentů z ČR)
ŘEČ – no, to jste jim toho udělali!!!
AS vám akorát smějí a strouhají mrkvičku.
ad Taky blbec
Výstižný nick. Na to jste přišel sám, nebo vám někdo moudrý poradil_
Slovo “blbec” přitahuje každou 🐔 jako sopel
Janino, ono to s nickem “Taky blbec” je asi jinak.
Podle času, řazení vlákna a hlavně šíře titulku soudím, že “Taky blbec” reaguje na soudruha exkontrolora. Bez oslovení je to trochu zmatečné a nepřehledné a tak pro konkretnost raději jako Vy uvádím jméno toho, na koho reaguji.
….koukám,že ty bys potřeboval taky zasáhnout ale do tlamy, že?!!
Hovno se neříká,Bohumile…ééé…Bořivoji
Když už,tak hov@o bych prosila
http://www.rukojmi.cz/clanky/5813-jana-petrova-kohlicek-ceho-jsem-si-vsiml-ve-volebnich-mistnostech-v-krasnodaru
Kohlíček: Já jsem teď v jedné komisi, kde právě teď končí práce a budu mluvit přímo do mikrofonu. Byl jsem asi v osmi volebních komisích, v komisi, kde jsem teď, jsou dvě elektronické urny, kterými prošly hlasovací lístky. Jsou tu dvě mladé dívky (veřejní pozorovatelé od kandidáta Javlinského), které zřejmě dostaly zadání vymyslet něco, aby komise nemohla dokončit svoji práci. Neustále vymýšlely hlouposti, například si stěžovaly, že hraje hudba. Hudba byla u komise, profesionální hudebníci, protože je to v budově filharmonie, nelíbilo se jim, že zde hraje hudba. Takové věci tyto dvě dívky vymýšlely. A právě teď volební komise podepisuje hlasovací protokol. Vydaných lístků bylo 1283 a dívkám se zase nelíbí, že ani po třetím sčítání to prý nebylo správně sečteno. Zdá se, že dívky přišly s nějakým speciálním zadáním. Ale to, co jsem viděl, bylo velmi korektní. U žádné komise jsem neviděl nic mimořádného, chodilo hodně lidí. Už po poledni v některých komisích kam jsem přišel, bylo přes 50 % voličů, takže musím říct, že to na mě dělá dojem velmi korektního průběhu voleb a velmi bych si přál, aby elektronické urny, které jsme viděli, mohly do budoucna být v každé volební komisi, které hned zpracují výsledky, a snižuje se tím možnost mnohdy až nesmyslných požadavků od pozorovatelů…V Čechách všichni, kteří přijdou do volební komise, tak tam pracují. Nejsou tam žádní pozorovatelé, kteří by zde seděli se zákonem v ruce a neustále vymýšleli nějaké kličky, aby řekli, že se jim něco nelíbí. To u nás prostě není. A tady v té komisi, kde teď jsem, kde komise podepisuje protokol, ti starší pozorovatelé řekli, že je to v pořádku, ale tady děvčata stále vymýšlejí nějaké hlouposti. Podepište protokol, my hlasujeme pro to, aby se to podepsalo. A ty dvě dívky, které tu stále pobíhají okolo, neustále vyvolávají nějaké hlouposti, aby mohly říct, že něco proběhlo špatně. Ty byly přehlasovány, protože ostatní řekli, že je všechno v pořádku. Zajímalo by mě, co za zprávy odsud odesílají ta děvčata, protože to jsou zřejmě ty podklady, které pak použijí někteří zahraniční novináři, aby řekli, že volby neproběhly korektně. Od těch mladých dívek teď odejde bůhví jaká zpráva, já ale můžu říct, že to proběhlo naprosto korektně….
Putin,záruka světového míru a vlídnosti.
Také Vás zdravím, pane Langere.
Jak jsem již výše napsal, co si Rusi, či Číňané upečou u nich doma, je mi naprosto lhostejné, neb jim již pomoci není. Ne každý otrok je schopen se osvobodit…
„Chraň“ je však Satan, pokud by si opět začali na nás brousit zuby (a to jakkoliv – územím, drancováním našeho bohatství, ždímáním financí atd.). Pak se se zlou potáží, a hradba NATO jim medvědí tesáky vyláme…!
A to i tehdy, kdyby Zeman – za asistence Mynáře, Nejedlého a Ovčáčka – mával svoji berlou na jejich obranu.
Po vzoru á la Pavel se mi koment “editoval” 2x
Tedy – nevím, proč nás strašíte, pan Holínku. Kdyby to bylo ráno, neřeknu, ale navečer??? Teď abych se bála jít do sklepa pro brambory.
Vaše štěstí, že ten medvěd o vás neví a naše, že o vás neví ani NATO.
hn.
Pardon – velice se omlouvám, váš hrdinský postoj mě zmátl natolik (to víte, tupá slepice, berte na to ohled
), že jsem se špatně podepsala.
Tedy opravuji – správně “dn”.
“dn” neznám, a nevím co znamená.
Zmoklá 🐔 Semelová, to ano…
Pane Holínku,
Vy si občas libujete ve zkratkách, a tak jich pár zmíním, které se týkají jisté slepice, ale jistěže na ně nemá monopol:
– pt – plovoucí trám
– dn – dlabané necky
– rk – rudý ksindl
– rn – rudý nok
To bylo ostatně její přání, takže proč nevyhovět.
Třikrát mužský rod, jednou pomnožné jméno, a nechce se mi to převádět do ženského rodu, protože přesně nevím, jak by to vyznělo.
Výstižné.
Vše na 🐔 sedí jako zadeček na nočník,
ale to “hn” tam chybí (hloupá nána…?)
Ale zase bych jí tak nepřecenoval.
Soudruh Kadel to jistě pečlivě čte, a tuhle popularitu jí připíše do kompra, protože tohle nesnese, když mu doklepne, že by ho v něčem mohla předčit.
Takže souhlasíte se zkratkou “zs”?
Klávesovou zkratku pro ten obrázek bych našla, ale nechce se mi ji hledat.
Vy si používejte obrázek, já písmena.
Jo?
Tak moment, pane Langere, to není fér!
“dn” – na té jsme se demokraticky dohodli.
“pt” je připraven pro multinick původem Pavel Skeptik – poslední známá adresa Lévy, dnes možná nekonečná řada teček. To bude záležet na něm.
Pro pana Holínka, bude-li souhlasit, si vyhrazuji zkratku “zs” (zmoklá slepice).
Ale rudý ksindl a rudý nok neberu, o tom nebyla řeč, resp. písmo. To jsme si nevyjednali, tak nepodvádějte.
Ach ták.
Netvrdila jste snad, že Vám to nevadí, jak vás budu titulovat?
Ano, ale když jsme se na něčem dohodli, tak tu dohodu taky dodržujte.
Ty západní zvyky, kdy dohoda je závazná jen někdy a jen pro někoho sem netahejte.
Vy za to, jak jste
…á, opravdu nemůžete.
Prosím Vás,proč po něm chcete aby něco dodržoval,vždyt je to příznivec Západní demokracie,přeci.
Pane Holínku,
ono to není tak, že podminovací způsob, kdyby si brousili zuby.
Ta válka je v běhu, jen si zatím nechtějí dovolit na Evropu zaútočit vojensky. Válka je vedena pomocí infiltrovaných agentů, a zatínání drápů v podobě politické a “obchodní” provázanosti, a také hybridním způsobem.
Ostatně nemálo toho, co se zlého na Západě děje, mají na svědomí. Ale JEJICH media to takhle jistěže neprezentují…
Ano, s tím plně souhlasím.
Hybridní (alternativní či nelineární ) válka frčí na plné obrátky. Proto také moje zmínka o případném vykázání ruských agentů z naší vlasti rozpálila Holého (noobody) doběla…
No jo.
To by si totiž musel sbalit svých pár bolševníků, co mu rostou na jézéd’áckém dvorku, a šupajdit v láptích daleko za Debalceve, zpět do zemlajnky.
No vy si ale fandíte. Oba.
Janino
Už nemají co by k věci rozumného řekli, tak jako staří, neškodní a senilní psi cení své bezzubé čelisti.
Jsou už jen každému k smíchu a opovržení.
Soudruzi rádi mluví za druhé.
… a také rádi smajlíkují – viz
níže Noobody,
u nějž projev degenerativní senility a duševní nedostatečnosti je nepřehlédnutelný.
Typický smajlíkový infantilní projev “děcka” noobody, o němž píši zde –
https://pravyprostor.cz/volby-v-pekingu-volby-v-rusku/#comment-651851
Hurvínku – máš pravdu, jen se špatně vyjadřuješ. Tvá věta má správně znít:
“Typický smajlíkový infantilní projev PRO „děcka“.
Pro děcka proto, že snad těm obrázkům porozumíš lépe, než psanému textu. A kdyby ne, tak Ti tu ještě doplním překlad:
Svým “názorem”:
” zmínka o případném vykázání ruských agentů z naší vlasti rozpálila Holého (noobody) doběla”
jsi mne neskutečně pobavil a rozesmál. Za dobrou náladu ke spánku Tě chválím, směji se, děkuji a ještě jenou to opakuji. To se Ti opravdu povedlo!! Škoda že jsi takový komik jen když máš vztek a svými výstupy chceš druhého urazit. No nic, Tvé motivy nejsou nyní důležité. Prostě se Ti to povedlo a tak jsem Tě po zásluze ocenil. No nejsi rád??
P.S.
Škoda jen, že ses Žeryku se mnou o sdělení tvé “dobré nálady” a “veselí” nepodělil ještě před ulehnutím.
To bych byl ještě raději.
https://pravyprostor.cz/volby-v-pekingu-volby-v-rusku/#comment-651872
NATO SE STĚHUJE DO NOVÉHO SÍDLA ZA MILIARDU EUR, KTERÉ SE STALO TERČEM KONSPIRACE, ŽE SYMBOLIZUJE NACISTICKÉ SS
http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/12431-nato-se-stehuje-do-noveho-sidla-za-miliardu-eur-ktere-se-stalo-tercem-konspirace-symbolizujici-nacisticke-ss
…..alespon bude mít Vladimír co vybombardovat,pěkný terč!!
… jste s.prostý hlupák, který vůči svým dětem a vnoučatům (pokud nějaké potomky vůbec máte) necítí zbla zodpovědnosti.
Pokud by došlo k bombardování onoho cíle (“terče”) VAŠIM “Vladimírem”, tak VY, ani Vaši potomci, již nebudou mezi živými.
Vy chcete kohosi hodnotit (např. Bartošku), že není dobrý člověk…?
Ubožáku…!
Holínku, taky věříš britské verzi o otrávení bývalého agenta GRU Putinem ?
Člověk, který veřejně zapřel svůj vlastní text, mi za odpověď nestojí.
Již plně chápu Boušeho nejbližší příbuzné, kteří se od něj trvale distancují…
https://www.adikia.cz/news/billboard/
P.S.
A nyní můžeš Bouše opět škemrat na redakci, aby můj komentář smázla.
Holínku, mně jsou tvoje odkazy zcela indiferentní a vůbec je nečtu.
Piš si, co chceš, já jsem nikdy redakci o nic neprosil.
Jako místní komik jsi skutečně bezkonkurenční a máš moje uznání.
Bouše, ty moje uznání nemáš, stejně jak tě neuznává tvoje bývalá rodina.
Já jsem možná komik, což je pro společnost rozhodně přijatelnější, než pozice lháře, hulváta, násilníka a kolaboranta tvého formátu.
Pražský hrad má zájem o návštěvu ruského prezidenta Vladimíra Putina v České republice. Uvedl to ředitel zahraničního odboru Kanceláře prezidenta republiky Rudolf Jindrák v rozhovoru zveřejněném v úterý na internetových stránkách pražských novin Mladá fronta dnes.
„Máme zájem o to, aby kontakty na nejvyšší úrovni nesly odpovídající charakter. Takže když byl prezident Miloš Zeman dvakrát v Rusku a setkal se s ruským prezidentem dvakrát, pak by mohl ruský prezident navštívit i Českou republiku. Samozřejmě zatím není jasné, kdy nastane ten správný okamžik,” uvedl hlavní poradce zahraniční politiky Miloše Zemana.