
Volby 2017 jsou pro mne krutou paralelou voleb v roce 1948
PETR VIKTORÝN
V roce 1948 byla naše země destabilizovaná II. světovou válkou a následným komunistickým fanatismem v touze po uchopení moci. K vládě se tak dostali většinou agresivní a nemajetní jedinci, ve kterých mnohdy nebylo nic jiného, než nenávist a msta, plynoucí z osobního neúspěchu.
V roce 2017 je Česká republika, po mnohaletém řádění demagogických havlistů, po nekonečném klientelismu ODS a ČSSD je navíc sevřená diktaturou EU a týraná mediální smrští negativních zpráv ze západních zemí, které byly dlouhodobě našim vzorem.
V České republice se ale stále máme moc dobře, což je díky úžasné shodě okolností.
- Díky předlistopadové totalitě jsme přecitlivělí na jakoukoliv novou diktaturu.
- Díky staletí trvajícím zkušenostem se sociální a kriminální zátěží menšinami, jsme fobicky opatrní vůči dalším skupinám, které by chtěly parazitovat na systému sociálních dávek.
- Díky naší věčně nespokojené české povaze, jsme opatrní na jakoukoliv náhlou a zásadní „revoluční“ změnu.
Všichni bychom si tedy měli upřímně přiznat, co máme, co chceme a na co reálně stačíme. Dělník z továrny zřejmě nikdy nebude mít, jen díky své poctivé práci, nové Ferrari a holku z titulní stránky časopisu, ale může mít jiné nové auto a úžasnou ženskou, která mu vytvoří domov a rodinu.
Stejně tak dívky časem pochopí, že prázdná, byť nejblonďatější a nejdekorovanější hlava, není vždy vstupenkou do bezpracného života.
Každý z nás by si měl vážit sám sebe, svých úspěchů a toho, co už má, …místo aby se trápil tím, co je mu podsouváno jako „cool styl“, resp. něco, co ještě nemá, ale mít musí, jinak nežije naplno. Je zbytečné žít život plný nenaplněných očekávání!
Važme si toho, co máme a chraňme si to, …protože může nastat takový povolební stav, že o všechno přijdeme.
Totalitní koalice vytvoří a sama si schválí novou strukturu živnostenských daní, poplatků a pokut, kterými de facto zruší střední třídu a zůstanou jen miliardáři nezávislí na systému, pokorní dělníci a svobodomyslní žebráci.
Totalitní koalice je schopna vpustit do naší vlasti hordu negramotů jen proto, aby vznikla záminka zpřísnit kontrolu občanů a připravit je „ochranou bezpečnosti“ i o poslední zbytky soukromí.
Nedovolte, aby zvítězila nová totalita, ve které už nebudete snít o novém modelu Ferrari, ale o daleko obyčejnějších věcech, které jsou pro nás dnes jen přehlíženou samozřejmostí.
Nevěřte těm, kteří roky žijí tunelování dotačních a grantových systémů, že najednou budou veřejné finance spravovat ve prospěch občanů a ne ve svůj vlastní prospěch.
Nezvolte svým dětem dalších 40 let nové totality.
Autor: Petr Viktorýn
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2019: *****
Milan Tahovský 1000,- Kč, Jakub Malinovský 55,- Kč, Petr Macura 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Radek Mrňa 500,- Kč, Helena Novotná 200,- Kč, Jitka Rytířová 800,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, Milan Černý 500,- Kč, Věra Heyduková 200,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč
Celkem za měsíc: 4 705,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
ANO nevěřte !!!!!!!!
NE, opravdu ANO nevěřte! větší lhář a podvodník, než je Babiš tady snad ještě nebyl. zničil spoustu malých živnostníků a zničí všechny, až tady vpustí hordy nakažených líných nevzdělatelných černochů a arabů. braňme to, co máme!!! NE islámu, NE migrantům, ANO cikáni do práce.
Bohužel Hrabiš prý má v současné době 33%!
To je zřejmě jeho přání, které nám servíruje.
Kéž by.
má hovno, jakejch 33%? Ze zaplacenejch průzkumů? V krajskejch měl tušim 20 a víc nemůže dát, spíš míň, i když ono omšelé ” ten krást nebude, ten už má přece dost’ je stále ještě dost slyšet zejména od starších senilních babiček.. Možná by ženský měly mít jen poloviční volební hlas. Imponujou jim od přírody gauneři a gangsteři a polotice rozuměj jak koza petrželi
vám spadnul mozek do kalhot, ne?
nevím, paní, ale můj příspěvek Babišovi ubral 5000 hlasů a to je docela terno ne?
A nemohl byste jich napsat víc?
Já vám fandím, jak jsem už psala níže.
grogy
má dobrý, i když neoriginální nápad. Už to tu několikrát zaznělo.
Ženy (ale i někteří muži) volební hlas “poloviční” a někteří vybraní (muži!!!) naopak dvojnásobný (minimálně).
(Vím i kteří, ale to tu psát nebudu – kvůli zákonu o ochraně “osobnosti”.)
Pak bude všechno OK, Putin vč. KGB (jakož i Okamura s Velebou) eliminován a zavládne tu ta pravá, nefalšovaná svoboda, pravda a láska.
Grogy z chlastu?
Grogy z drogy.
(Ale co se týká Babiše – kéž by měl pravdu.)
nevěřím, víc než 20 % ve volbách nedostane
Článek je trochu zmatený a s lecčímž lze nesouhlasit, jiné věci jsou v článku O.K.
Tak třeba 1. odstavec je trochu mimo. Komunisti se v ČSR dostali celkem lehce k moci. páč, když použiju termín komunistů, “buržoazie” prostě v období 2.WW prostě zklamala, nejen ta zahraniční, kde kapitalistické státy Francie a V.Británie nás hodily přes palubu a přenechali Hitlerovi, ale i ta naše se podělala a z velké části kolaborovala až na čestné výjimky jako byl např. Baťa. Pak přišlo osvobození Prahy a obyčejní lidé, kteří neměli potřebné informace o sov. zřízení , se nechali lehce ovlivnit. Tím prostě komunisté mohli vyhrát po válce volby a bylo zaděláno na průšvih. Měli předsedu vlády, ministra obrany a další ministerské posty a v zádech velkého bratra! To, že komunisti upletli spiknutí je pravda, ale měli k tomu vytvořené skvělé podmínky.
Druhý odstavec je sice pravda, ale spousta lidí u nás a spíše se jedná o většinu, netuší, jak jsou ve světě rozděleny mocenské síly a kdo ve skutečnosti ovládá Západ, jehož jsme jen malým soukolím, kterýžto má samozřejmě na nás velký vliv. Západní politici jejichž mordy často vidíme v médiích, jsou jen námezdní žoldáci, skuteční vládci jsou za staženou oponou a jejich jména, tedy jen část najdete např. v názvech více než desítky soukr. bank, které tvoří a vlastní americký Fed! Západ ovládá v podstatě jen 300 rodin, ale hlavní slovo má jen několik majetnicky nejsilněních 13 rodin z party tzv. iluminátů. Do politických sfér zasahují jejich pracky pomocí sofitikované důmyslně strukturované zednářské sítě pyramidální povahy a to prakticky ve všech zemích Západu a i v některých pro ně zajímavých dalších zemích, dokonce i v Africe. Další “regulační” tahy dělají pomocí financí, kterých mají přehršel a pak mají ještě několik dalších metod, jak dosáhnout svých záměrů. A proč to uvádím?
Protože mocní už mají připraveno několik scénářů, jak to bude po volbách v ČR vypadat. Mají perfektní informační servis! Jejich hráči, ale spíše poskokové jsou známí a věřte, že takový Babiš je jejich hráč, zrovna tak jsou jejich figurky lidé rádoby vůdcové z ČSSD, TOP09 i u Lidovců. Salónní komunisti stojí jaksi mimo, ale jsou mimo reálnou hru. Některé předurčené postoje našich “hlavních” aktérů jsou už avizovány, jako např. Babiš, že se nespojí v žádném případě s Okamurou, což už má v dávno zadání a ani by mu to nebylo dovoleno. Babiše si kupují tím, že ho nechávají žít z dotací a tak ten jim rád poslouží, a dělá co si budou přát.
A lze vyčíst spoustu dalších indicií. Ovšem my jsme jen malé zemička, a hlavní tahy velkými figurami na politické šachovnici se budou dít mimo nás a max. my se můžeme s vývojem svést. Jen se neví kam, tedy kam se bude ubírat iluminátský projekt nejdříve EHS a poté EU. Jejich hlavním cílem je však likvidace Ruska, důvodů je několik,. ale hlavní důvody jsou zištné, Rusko je moc bohaté a má moc zdrojů a prostoru, což je pro vládce Západu a světa pány moc velké chutné sousto. Takže nějaké logistické překladiště jako Česko je jen pro ně nezajímavá zemička a podle toho se k nám budou vždy chovat, šmejdi, šmejdský!
myslíte, že se Babiš spojí s Okamurou?
kriste ježíši
Ne,ale někteří z Okamurovi SPD v to doufají
A stále to lidem podsouvají. SPD to musí na fb každou chvíli dementovat…
To samé jak vytuneloval Úsvit,osobně jsem se ho na to ptal a bylo mě to vysvětleno.Já mu věřím!!
Já o tom nic moc nevím, ale vidím, co se s Úsvitem stalo – dostali pod vliv VV a teď si našli podivné spojence….
Psal jsem opak.
já to pochopila
to jen ta samotná myšlenka mě totálně vyděsila…
ovšem!
máte pravdu, komunisté by se k moci v Česku nedostali nebýt katastrofy druhé světové války kdy západ zklamal na celé čáře, hodil nás do tlamy hitlerovi, čeští kapitááálisté se raději spřáhli s nácky, aby si udrželi koryta, lidé měli těsně po válce ještě v živé paměti, že tím, kdo nejvíc bojoval proti německým náckům a nejvíc umíral byli komunisté, nebýt války, nic takového by se nestalo, jinak dneska je situace úplně jiná, západ zdegeneroval katastrofálním způsobem a stává se pro nás ještě větším nebezpečím než komunisté, máte svatou pravdu že světovou politiku ovládá úzký okruh finančnických rodin, které diktují, naši komunisté jsou dávno mimo hru, jsou to jen salonní figury, které se moc boji, aby nevyhráli volby, protože by museli udělat takové kroky k nimž nemají odvahu, vystoupení z nato a eu, odsekání pracek nadnárodním chobotnicím co nás dusí, to bychom se to nejspíš dočkali bratrské invaze ze západu, proti které by ruská invaze 1968 byl srandamač, jinak máte i pravdu s ruskem vyhladověla zadlužená západní evropa touží po bohatství ruského medvěda i za cenu životů našich i našich dětí a jen blbci to zatím nedošlo
Já bych k tomu jen dodal,že nejvíc chtějí kontrolovat a hlídat ostatní ti,kteří se nejvíc ohánějí demokracií a proto je pro mě demokracie v jejich podání absolutně nepřijatelná a považuji ji za ještě větší zlo než třeba KSČ nebo NSDAP…
Výborný, pravdivý článek. Všichni nekritičtí obdivovatelé Západu i Východu by jej měli mít jako povinnou četbu.
Tento článek je vylhaná, účelová agitka a dost průhledná.
Že se ozve starý hujerský bolševik, kterému se stýská po povinné četbě, mě vůbec nepřekvapuje.
Souhlas Langře…hlavně je zmatená, jak píše maximus…
Nojo:
Akorát že já s ním nesouhlasím z jiných důvodů než Vy.
..no, ale..jak se říká, kus cesty máme společný..
Jen jestli tohle není “komunistický” humor – ten p. Langer nebere (je zásadový!).
Janino, to není zásadovost … to je … jak to jen říci … to by pak nejzásadovější věcí na světě byla kupa hnoje.
Přitom prasečí hnůj má vodíkový exponent (pH) někde kolem 6,5-6,8, takže vykazuje reakci spíše mírně kyselou, než zásaditou.
Ale třeba je Langer hnojem speciálním.
Kadle i Nojo
zásadový, ne zásaditý (i když kyselý má taky něco do sebe).
Ale Nojo je už aspoň částečně zařazen nezi “rusofilky a komunisty (o Kadlovi to napsat by bylo nošením dříví do lesa) a jako takový může produkovat jen humor komunistický. A tomu p.Langer v žádném případě nebude tleskat – ještě by na něm ulpěla nějaká skvrna – třeba jen slabě růžová.
Zdravím vás oba.
Taky zdravím..
ta společná cesta je universální…s holou řiťou na svět přišli a na konci v prach se obrátili…
Prací ke světlým zítřkům
Budeme pracovat a mít se lépe.
Vy pravicoví křesťanští Romové určitě. Akorát nesmíte moc často na sociálku a musíte víc spoléhat na své zdravé pravicové ruce.
A Vy už jste začal?
Určitě. Jde příkladem. Však jste už mohl pozorovat, jak pilně a pravdivě píše o Romech.
Bohužel mu do toho občas (často) hodí vidle jeho protégé – diskutéři z Romea.cz. Jeden cvzdělanec vedle druhého a kdyby je ti gadžové tak nedusili – to bychom ještě viděli věci!!!
Vývoj v Československu po válce byl určen několika okolnostmi:
1/ zkušenosti obyvatel s první republikou
2/ zkušenosti s Benešem a spojenci (Mnichov)
3/ zkušenosti s fašizmem
4/ Jalta a dohoda velmocí o sférách vlivu
5/ vnitropolitický vývoj – taktizování ministrů Benešovy vlády, kteří podali demisi, kterou komunisté využili.
Oproti vykradinskému Majdanu byl vývoj v Československu v podstatě o poklidném ústavním nenásilném odevzdání moci nové totalitní vládě. Na Vykradině šlo s přímou asistencí cizích států naopak o násilné, neústavní podvodné – s násilím a podvody v parlamentu při hlasováních – převzetí moci fašisticko- oligarchickou mocí pod dohledem Západu.
Nevím o jaké paralele v jaké smyslu mluví autor o volbách v r. 2017 v článku v souvislosti s rokem 1948.
Zkrátka, na Ukrajině chyběla parta vychcaných zlodějů na správných místech, jako tomu bylo u nás v r. 1989. Kdyby tomu tak bylo, mohli si hezky podat ruce, jako u nás havlovci s jakešovcema, předat si klíče, razítka, papíry a kanceláře, kšeft uzavřen … a nemuseli umírat lidé.
Ukrajinští lidé, zblblí pocitem, že na politice něco změní zdola. Vždyť u nás i ten Zifčák byl umělej.
Kdepak. Vykradincum natahli pod nos uplaceni prestituti medove motuzi, že jim Zapad pomuže. Už jim pomohl. Maji tuplovane ho… su kolonije Zapadu – čisty zavisly odběratel , nemaji co kam vyvažet, vlastni ekonomicku bazi si uspěšně zlikvidovali, zadlužuji se rychlym tempem stale vic, su vyborny užitečny idijot svych novych protektoru a skvěly kanonenfutr. Generace bez buducnosti, ktere vladnu fašisti s dvojim i trojim občanstvim, cizaci, oligarchove. Na UkraDině zvitezila pučistycka demokraDcije.
Včera zde byla zveřejněná litánie
“BABIŠ MELE Z POSLEDNÍHO – PŘEPÁLIL PŘEDVOLEBNÍ KAMPAŇ A NEVÍ, JAK DÁL …” dneska seriál navazuje litánií “VOLBY 2017 JSOU PRO MNE KRUTOU PARALELOU VOLEB V ROCE 1948″
Přitom volby, ve kterých pravděpodobně zvítězí ANOfert a bude se muset pokusit vyjednat ustavení koaliční vlády – což se mu může a nemusí povést – ještě ani nebyli. Frustrovaný autor, zřejmě tuší že jeho volební očekávání nebudou naplněna a tak stahuje již předem kalhoty uprostřed brodu.
Je zajímavý Jonáši, že ti pořád vadí Babiš. PARLAMENT SE SENÁTEM kde jich sedí plno ti nevadí. Zřejmě jste chtěli spolu s ostatními protibabišovci splnit svoji povinost svým chlebodárcům. Já jsem jeho voličem nebyl, ale ted
když vidím jak se po jeho odchodu z vlády plení státní kasa a zvýšuje zadlužení státu, to znamená i můj dluh , doufám že volby vyhraje a ten chlév vymete.
Pane Jirko,
Soudruhu Jonasovi Babiš zdaleka tak moc nevadí.
To je patrné i z jeho textu.
Prověřená komunistická struktura bude vymetat komunistický chlév? To je vskutku naivní představa.
HODNĚ NAIVNÍ.
Také za ty 3 a půl roku jsou vidět skutky.
Kdo je největší nepřítel soudruha Babiše?
ŽIVNOSTNÍK A PODNIKATEL.
Uvidíte, jak se jeho patologická soudružská nenávist rozšíří i vůči jiným lidem a skupinám, bude-li nadále u moci.
hlavně pro gumídka + další svoloč co prohazuje nicky
jedna z brilantních technik inteligentního jedince jest zdržeti-se sam osobne svych chytrých rad…. škoda, ze to tentokrát nevyšlo…. ne, škoda ne, je to legrace
i pro tebe – íčko
nenajdeš na světě cnostnějšího tvora nad reformovanou kurwu
cvnklíku,
nařed’ si tu limonádu, at’ se tak rychle neopiješ!
A přidej aspon 10 smajlíků, když to nemůžeš vytlačit slovy.
V Jedličkově Ústavu Ti asi rozumí, já vím.
Bohužel pane Langer, některým parazitem v lidském těle
se nikdy nezbavíte. Jedině smrtí. Jestliže jsou ve věech stranách postkomunisti , musíme rozlišovat ty, kteří chtějí a umí hospodařit s našimi daněmi ve prospěch nás všech a ne jen ve svůj.
Infiltrovat sem některou západní demokratickou stranu
která by udělala pořádek, by bylo možné, ale je to cesta na dlouho. Pro mě se po všech těch nezdarech se ukázala nadějně jen ANO. Ukažte mi jinou stranu, která to bude dělat lépe. Všechny ostatní možná vypadají lépe, ale potom VĚTŠINOU skutek utek.
Zbývá pro mě nejhorší varianta a to je putinův lepší socialismus na který má zálusk zřejmě ČSSD.
To snad není možné!
Pane Jirko, já si VŮBEC nepřeji, aby o mých daních rozhodoval nějaký komunista !!!
Babiš byl tak prověřený kádr, že ho pustili do funkcí v PZO i do Maroka. Nebylo možné, aby nebyl estébák!
A co myslíte, že je dnes?
To je podobné, jako případ Putina. Z komunisty a agenta totalitních tajných služeb se stal oligarcha a významný politik.
Udělali maškarní revoluci, škatulata se pohnuli a jede se dál, jen v jiných krojích a názvech.
I metody se trochu změnily a “zefektivnily”.
A to mám komukoli z těch lidí věřit???
To snad není pravda, jak mají dnes lidé mrzké nároky na druhé. Ale je tomu tak proto, že vychováni socialismem je nemají především na sebe samé…
Proboha, Kříži, co čem ten článek je ? Co je to zase za sračku ? Vždyť to nemá hlavu ani patu. Já myslím, že každého troubu s dírou v zadnici, který umí psát na PC, nemusíte sem kopírovat. To už jsou asi lepší sračkometi Flaška s Zieglerem, u nich je aspoň záruka dobré zábavy.
Bureš ať jde k čertu a jeho budoucí koaliční spojenec (zatím tajný – Pitomio) rovněž
Septiku, ty si průhlednej, jako nikdo.
Já se vám divím,že s vaším přehledem,to nepřehlídnete jak širé lány.
Maxihnusi, mimo sprostého nálepkování tvých oponentů (“Septiku”), nahánění Židů “do plynu” a sbírání míčků na tenísku…, umíš ještě něco jiného?
Já bych tě ani na té vrátnici nezaměstnal. Tak maxim(us)álně vynášet ten tvůj septik, to jo…
Občane, Vy jste ale idiot! Neustále tu napadáte ostatní přispěvatele…jste placený ministerstvem vnitra?
No ty první dvě věty v celku úsměvné,jinak dále moc pravdivý článek.Doufám ve volebním úspěchu SPD 15-20%!! Ti co nás vedli a doposud spravovali tuto zem,všichni víme,že to nedělali dobře.
Budiž. A co z toho plyne? Že ti, kteří zde vládli před “tím svedením” to dělali dobře?!
Nová totalita? Próč? Vždyť Bureš je komouš, STBák a kdoví co ještě. V jeho podání to bude staronová totalita = návrat ke starým časům. To by možná vysvětlovalo jeho “oblibu”. Těmi, co si přejí návrat starých pořádků…
No ja nevim. Kdyby tedy vaš Bureš, myslim že se puvodně jmenuje svym divčim rodnym přijmenim Babiš zavedl totalitu, nebyla by rozhodně staronova. Komunystycka totalita nebyla v KAPITALIZMU a nevladli v ni stovkovi milijardaři. Tito vladnu pouze v kapitalizmu. V “rovnostařskem” systemu to prostě neni možne.
Starýho psa/komouše novým věcem nenaučíš…
Ano, Pan Langer je toho příkladem (a to ani nevím a vědět nechci kolik mu je let.)
Se znáte osobně?
Naštěstí ne.
Škoda, kdybyste ho znala osobně, mohla byste nám říct, kde bydlí…
Volby proběhly v roce 1946, ale v roce 1948 se Kléma “právě vrátil z Hradu”……a byl konec svobody a prosperity.
Ale před tím museli svézt užitečné idioty (komouše) z celé republiky, aby zaplnili náměstí. Čím to jen může být, že RP o této “drobnosti” mlčí?!
Jo, jenže komouši ty volby vyhráli…tak, jak možná vyhraje ANOfert…
V ANOfertu se shromaždili ti nejfajnpovnějši kapuni – kromě Babiše Jančura, Janeček, Bernard a dalši sudruzi a sudružky.
Taky elita medyjalnich prestitutu.
Jistě, k nastolení totality stačí totalitně smýšlející skupina. A je jedno, zda komouši, či ti bývalí….Vaši oblíbenci se mají jak prasata v žitě, jenom kecají, ale vládnout už se jim nechce, protože se mají lépe. A protože byli u moci 40 let, tak měli vše pod palcem a dobře se po 89 zařídili! Jen vám z toho asi moc nedali
Dájo :
“Jistě, k nastolení totality stačí totalitně smýšlející skupina.”
– nestačí
K nastoleniu totality sú predovšetkým potrební mentálni otroci, poddaní. ľudia, ktorí NECHCÚ žiť slobodne bez politikov.
Každá totalita je iba forma štátu, ktorý si sundal rukavičky a vzal palice.
A proč tomu tak je? Protože slibny podnikatelsky projekt, slibujici kvalitni zhodnoceni investice, investory tahne.
A Andřej je schopny manažer, ktery řidi svoji stranu podnikatelskym zpusobem jako svoji firmu – a dokaže inkasovat zisky. A hlavně wo tym to sudruzi je. Žijeme přece v tvrdem konkurenčnim kapitalizmu a ne v nějakem idejalistyckem socijalizmu.
Daja :
“Jo, jenže komouši ty volby vyhráli…tak, jak možná vyhraje ANOfert…”
ha haááá…..
Všetky voľby vyhrávajú komouši. Iba niekedy si dajú iný názov. Ovčania chcú komoušov vo vláde, lenže niekedy ich tam chcú mať s iným názvom. Preto si politici vymýšľají iné, podivné názvy – aby potešili ovčanov.
Najsmiešnejší sú boľševici s pravicovými menami. Aj na tomto fóre je spusta takýchto pravicových komoušov. A títo tvrdo “bojujú” proti komunizmu. Hlavne hádzaním hovien a pľuvaním.
No jisťa. Všechny volby vahrávají komouši, soudruzi. Třeba Kárl Švarcnberk s bakalu – stare komunystycke struktury. Anebo Vitek Bartek z VV – komynysta i s celym Lidem. Jančura, Bernard – komunysti, Štětina převliknuty komunysta, milovnik komunystu z Brusele. Až vyhraje Okamura a nesplni vaše očekavani hned bude jasne že je to komunysta, STBak a Putinuv pohunek.
Krom toho komunysti už vladnu v Berlině i v Bilem Wigvamu – ty řidi osobně Putin. Taky řidi komunysty jako je baronka Ashtonova, bilderberaci Rampuch a bankeř Junkers atd… Všude kam se podivaš sami komunysta.
Občas prejavíte zvyšky rozumu a logiky.
Len preto ja teraz reagujem.
Lenže väčšinou je ten rozum preválcovaný socialistickým cítením, a naučenými bonmotmi. Takže akákoľvek odpoveď je zbytočná. Načo vôbec reagujete, keď nestojíte o rozumnú diskusiu ??? Ja hru formou langerovštiny nehrám.
ktosiiný
a kdo by měl podle vás vyhrávat???
Když VŠICHNI – a dokone nejen v ČR, ale i v celém širém světe jsou komunisti?
Tedy s výjimkou WXV a z nich ani jeden nekandiduje – aspoň se s tím tady nepochlubil.
A co když všichni…
My se s ničím, tedy ani s kandidaturou ve volbách, nevychloubáme…
Jako vždy – všechno vím, všechno znám, žééé (jak by
napsal Pavlík s K), ty 🐔
Janino :
Ak mám odpovedať vážne, nie ironicky, tak musím povedať iba :
Vyhrávať nemá nik, nik nemá vládnuť iným.
Schopní a múdri majú ZA PENIAZE, na objednávku, poskytovať VŠETKY služby iným. Slobodný biznis vo všetkom.
Tak taky bez ironie.
Na to vám už – a několikrát – dobře odpověděl Marek. Sice humoristickou formou, přesto dobře.
Líp než on to napsat nedokážu, ale naprosto s ním souhlasím.
Janina :
” a kdo by měl podle vás vyhrávat???
Když VŠICHNI –… jsou komunisti? ”
– všetci nie sú komunisti. Ale väčšina sú hlupáci, ktorí chcú komunistické dávky a darčeky od politikov.
Jak to, že všichni nejsou komunisti?
Vždyť ti situace znalí nám blbcům denně vykládají (tedy aspoň na PP), že všichni jsme rusofilcky a komunisti – s výjimkou jich samých, samozřejmě.
Jenže – jak píše p. Holínek:
“My se s ničím, tedy ani s kandidaturou ve volbách, nevychloubáme” – tak jak může vyhrát pravice (natož Ancap), když o nich lidé-voliči ani nevědí?
Holínek a ANCAP v jednej vete,….. – to nechápem.
Podľa Langera som rusofilcka aj ja, a som na to hrdý.
Myšleno to bylo tak:
Pravděpodobnější je, že vyhraje pravice, byť v podstatě neexistující (za pravičáka stačí se prohlásit), než nereálný ANCAP.
Ale na informovanost potenciálních voličů kašlou všichni. A jak chtějí ve své skromnosti (viz nechlubící se p.Holínek-pravičák) vyhrát volby bez voličů?
ANO, ve 46. Ne ve 48. Právě proto udělali puč, že by si v řádných volbách pohoršili.
hoj, to je zase debata, že se musím připojit
hádejte, proč Andrejovi vadí nejvíc Senát ???
zkrátka tam sedí pár lidí (81 to lehce uživíme,
když živíme Polácha Josefa atd) ,
co jsou voleni jinak
a být v roce 1948 senát ( který nebyl),
tak by to tady bolšáni tak lehce neovládli
a Honza Masaryk nemusel skákat z okna,
který si před skokem sám zavřel
souhlasím s článkem, že letošní volby jsou jistou paralelou s lety 1946 a 1948
Je to moc hezké, ked demokrati pľuvajú na voľby, keď označuju voľby za vopred hotový podvod, ……..
jediné, čo demokratom zostalo z ich demokracie – teda voľby, – sú vlastne PODVOD proti demokracii.
Presne ako teraz vo Venezuele, ked demokratické USA narobili sankcie proti Venezuele za to, že tam urobili voľby.
Jediné, s čím sú demokrati nadšení je – keď im vo farebnom majdane USA-ci vyprovokujú zvalenie demokratického politika, a namiesto volieb nadiktujé veľvyslanectvo USA tých správnych politikov.
V demokracii sú voľby prežitkom.
Vlastne, je to logické. Pretože ak tie voľby nastanú, ovčania si z nadšením zvolia politikov, ktorý im nasľubuje najdlhšie klobásy, najvyššie dotácie a najväčšie DANE.
Podporte demokraciu, voľte grázlov , otrokárov, demokratov.
Demokrati “pravičiari”, do toho.
Moc sa teším na červené demokratické palce.
Máte pravdu,co je vlastně dneska v té”demokracii” logické?!! Dávám zelenej.
haha
zase Slovák moralizuje Čechy
zkus mi napsat jednoho z Horních Uher, který byl
přínosem pro Čechy
vynech sebe, Polácha , Andreja
a Gabčíka (to byl jiný formát)
mára – ja ti napíšem aspoň toho jedného ako si praješ. Ján Amos Komenský, ale je ich rozhodne viac. To že niektorí Slováci, (alebo podľa teba Horní Uhri ako nás pejoratívne nazývaš) boli Čechmi, spôsobilo len počeštenie ich mien.
vedle, zkus někoho jiného
Komenský byl víc Holanďan, než Čech,
rozhodně ne Slovák
byl to protestant, který po Bílé hoře emigroval
Jan Amos Komenský, latinsky Iohannes Amos Comenius, německy Johann Amos Comenius (28. března 1592 jihovýchodní Morava – 15. listopadu 1670 Amsterdam, Spojené provincie nizozemské) byl poslední biskup Jednoty bratrské a jeden z největších českých myslitelů, filosofů a spisovatelů.[1] Během svého života si získal renomé především jako pedagog, resp. teoretik pedagogiky a autor mnoha spisů z tohoto oboru. Byl jediným tvůrcem originální, filosoficky ukotvené pedagogické soustavy v českých zemích,[2] zabýval se všeobecnou teorií výchovy, didaktikou, vytvořil speciální metodiku výuky jazyků a sám sepisoval originální učebnice. Už za Komenského života si získaly mimořádnou oblibu jeho jazykové příručky Janua linguarum reserata (Dvéře jazyků otevřené, známé jako Brána jazyků otevřená) a Orbis sensualium pictus (Svět v obrazech). Komenský je považován za zakladatele moderní pedagogiky a vysloužil si přízvisko Učitel národů.
mára – tu máš zo slovenskej wikipédie. Ale teraz som sa vážne narehotala. mal slovenských predkov, meno má od obce Komňa z Moravy pri Uherskom hradišti ( uherské hradište by malo byť maďarské hradište, ne? ) bol český, maďarský, nemecký jazykovedec. Chudák, ten aký galimatiáš musel mať so svojou identitou? Ale našich mal predkov. :DDD Spokojná?
“Jan Amos Komenský (lat. Iohannes Amos Comenius nem. Johann Amos Comenius; * 28. marec 1592, juhovýchodná Morava – † 15. november 1670, Amsterdam, Nizozemsko) bol český (ale prisvojujú si ho aj Maďari, Slováci, Nemci a pod.) pedagóg, jazykovedec, prírodovedec, humanista, filozof, politik. Mal slovenských predkov.[1][2] Jeho priezvisko je pravdepodobne odvodené od obce Komňa v okrese Uherské Hradiště.”
tak teda uznávám,
že byl z Horních Uher
to neznamená, že byl Slovák
tuhle možnost neuznávám,
ale jsem rád,
že to bereš z mé strany jako srandu a oživení
To sú iba mýty, ktorými ťa nakŕmili, ale ty sa rád necháš klamať, aby si si navýšil cez druhých vlastné nepostačujúce ego a ovíjaš sa lžami, až ťa zadusili.
Komenský sa narodil na Morave, na území, ktoré sa nazývalo Moravské Slovensko. Morava znamená český? Pretože sa na Morave rozprávalo po slovensky, aj nemecky, to znamená, že je česká? Morava dokonca ani nie je moravská, ale česká. A keby čeština zanikla, by sa tvrdilo, napríklad, že čeština ani nebola. Pokiaľ by človek chcel upravovať realitu.
Prečo by mal byť Holanďanom? Prečo nie pekárom, spisovateľom? Obdržal holandský pas? Územie prebývania nie je okamžitá zmena vnímania vlastnej osoby. Prečo ho nezaradiť ako príslušníka protestantského národa? Bol Protestantom. „Patriotom“ sa to nebude pozdávať.
Komenský byl určitě Rus.
To se učili asi bratislavském VUMLu.
Pravda nemá nič spoločné s VUMLom. Ale je pochopiteľné, že všetky tie rečňovanky o dejinách, spisovali počas 40 rokov výlučne adaptovaní, komunistom servilne slúžiaci a ich schémy a koncepcie výkladu dejín napĺňajúci disciplinovaní a ľahko ovládateľní, titulmi za pavedu obdarení súdruhovia, ktorí tiež navyše aj mali blízko ku kremľobotom. Môžem azda ja za to, že komunistické interpretácie a vysvetľovania sú natoľko vitálne, že nie je možné sa ich striasť. Komunisti skomunizovali davy totálne obratne a vcelku úspešne a ja som iba upozornil na jeden prežívajúci prejav komunizmu v praxi, a to je centralistické a ateistické zanešvárenie veľmi dlhého obdobia priebehu udalostí vekov, ktoré komunisti nemohli nechať bez povšimnutia a museli si ho prispôsobiť. Komunisti zničili aj dejiny. Nestačilo im plánovať budúcnosť, oni naplánovali aj minulosť.
Banamex – Melchizedech, si to ty? Ak áno, vitaj, rada si ťa prečítam po dlhom čase opäť.
To už slovenské rusoficlky ze všech slovenských webů vykopli, že si dávají dostaveníčko v Česku?
Tak, tak, o chvíľu vám to tu zamoríme celé. Náš admin, kde sme sa stretávali asi umrel. Ešte raz budete radi, že sme sa k vám hrnuli iba my a s láskou budete na staré časy s nami spomínať. Lebo čakajú vás horšie chvíle – v realite.
Ano, s tím souhlasím.
Očekávám opravdu horší chvíle. Soudruzi Západ napínají… Až ta struna praskne!…
Tak dlouho se chodí se džbánem, až to rusofilcky spláchne.¨
…a vás všetkých, spolu s tými rusofilckami tiež.:)))
Čo nám to tu chceš, ty kokot, nahútoriť? Ty máš predsa byť na Pražskej hrdosti, s Holínkom predvádzate v sprievode také oné, pekné číslo – vraj 69, či nie? Huš, huš, už aj nech si tam!
Tak Komenský už je taky Slovák?
Tak to máme jako významné Slováky knížete Mojmíra a Svatopluka, poloslovaky Cyrila a Metoděje…nakonec ještě budete tvrdit, že Pribina byl Čech….
Pan Signeur – nemám vedomosť či bol Jánošík poľský Žid, ale podľa mna bol len klasický zlodej, akých máme aj v dnešnej dobe dosť. S tými králmi…aj, jaj, jaj, neberte to ako provokáciu, nemám v záujme vás Čechov nasrať, ale ako vám svojho času napísal orloj – českým kráľom bude teraz Slovák Andrej a obávam sa, že tí českí králi boli všetko možné (Maďari, Poliaci, Rajkúšania a iní) len nie Češi. Ale považujeme ich za vašich kráľov.:)
Pokud se nepletu, tak madar nebyl českým králem ani jeden, ano, polští Jagelonců, rakouští Habsburkové, to ano, ale trochu jste zapomel na Přemyslovce.
Aha, tak za tých Přemyslovcov beriem svoje tvrdenie späť. Možno Vás môj nick splietol, ale ja som žena. :)
Aha…zapomel jsem že jste žena, za to se madam omlouvám
Ale klidně i krále Maďara, za předpokladu, že by to byl moudrý panovník, jako třeba jistý Lucemburčan na našem českém trůnu…
A prečo nie Maďar? Takého Orbána mať v Česku za prezidenta – nebolo by zlé. Či nepovedal Mistr Jan Hus – lepší Maďar dobrý, nežli bratr zlý?
A Babiš….ještě nevyhrál, i když zatím tomu vše bohužel nasvědčuje….no tak asi budeme mít Slováka premiérem…ale co dělat, když si asi nikoho lepšího nezasloužíme.
Máme tu zopár takých, čo by vám inak podkúrili. Ale tých sme si zvolili my pre seba. Zlatý Babiš….
Kvôli tomu, že si natoľko spätý s komunistickým šlabikárom, že vnímaš každý jeho prezentovaný „údaj“ ako skutočnosť, teraz sa budeš smiať pravde? Samozrejme, že Mojmír aj Svätopluk boli Sloveni, azda boli zakladateľmi komunistickej strany Prahy?
Treba zaujať rázne stanovisko, že ako lož býva mimoriadne úspešná, lákavá, 100 krát zopakovaná „historikmi“ a súdružkami učiteľkami a už sa stáva pravdou pre mnohých opakovačov, už sa ňou davy napojili a vysmievajú sa, ak niekto napíše pravdu. Pravda je posmievaná.
Prečo máš taký horlivý záujem na tom, aby nebol prehlásený Komenský Slovenom? Nazveš ho proti všetkým pravidlám slušnosti Čechom, a tým dokážeš čo? Dvihne sa ti sebavedomie? Budeš šťastný, že sa môžeš nabažiť z údajného češstva osoby, ktorú si nikdy nestretol? Pravda je najdôležitejšia, nie zakomplexovanosť, ktorá vás posúva do kolektivizmu.
Kolektivizmus je zločinecká ideológia, nech sa už nazýva ako komunizmus alebo „patriotizmom“. V ich mene centralizujú aj minulosť, a prinášajú sváry a roztržky. Pre seriózneho bádateľa sú dejiny pochopiteľné, pokým sa na scénu nedopravili virtuálne nicky, čo neznesú fakty.
Já vím, Karel IV byl slovák.
A Cyril a Metoděj byli Moskevští Bratři, první komunističtí věrozvěsti.
PS: a prosím, nepište o Jánošíkovi, o něm se totiž ví, že to byl polský Žid.
mára :
Ten trápny nacionalizmus si ponechaj. Na takých magorov som zvyknutý aj zo slovenska.
Možno ťa poteším keď poviem, že VŠETKA moja kritika sa týka aj slovákov, možno ešte viac ako čechov.
to není nacionalismus,
to je zkušenost
mám rád Slovensko, mám tam spousty kamarádů,
ale poučovat se z téhle strany fakt nenechám
tož dáme kapůrkovou
PS: čekám na tu osobnost
Správně, mára!
Poučovat mohou pouze ze západního území.
A každý ví, že Slovensko leží na východ od řeky Moravy, takže to neberem!
Vyzerá to, že ty si iba „Čech“, nič iné navyše a si hovorcom tých „Čechov“ a obraciaš sa na „Čechov“. Ale od koho si získal oprávnenie, opýtal si sa ich o dovolenie, aby si hovoril aj za nich, v mene kolektívu, ako správny komunista? Čím by si bol bez „Čechov“, bez toho, aby si sa za nich skrýval? Nejaký svalovec z továrne?
Si sám a nevnucuj sa druhým do pozornosti ako ich zástupca, súdruh „patriot“.
Prečo práve horné Uhorsko, v dolnom Uhorsku nežili Slováci? A ak zamýšľaš, že Uhorsko by malo byť niečím neprijateľným, to veľa svedčí o tebe, že by si chcel niekoho urážať na základe svojej vlastnej nevedomosti o druhých.
Ak teroristu Gabčíka chváliš, tak potom si len predstaviteľom teroristov, ale nie Čechov.
Á komunista/nácek Banamex má problémy s Gabčíkem.
Jo, Gabčík byl hrozný. Sejmul etatistu Heydricha.
Možno on, a možno sa o skon Heydricha postarali vyslaní lekári. Kto oprávnil Gabčíka k vražde? Žeby agent NKVD a kremľobot?
Kedysi za schvaľovanie atentátu býval vykonaný trest smrti, čo dnes nehrozí, preto toľká odvaha?
Atentát na Heydricha pokud vím nebyl Stalinem schválen. Ještě nedávno předtím němečtí nacisté a ruští komunisté byli nejlepší kámoši.
Hitler byl prosazen k moci díky německým komunistům a německá armáda byla vycvičena v SSSR.
Na VUMLu v Blavě to jistě neučili, ale to na skutečnosti nic nemění.
Je zajímavé, kolik dnes vylézá rusofilcek, a kritizuje atentát na Heydricha.
SAMÝ PŘÍZNIVCE TOTALITY.
A ty si bol vycvičený kde? Kuba? Venezuela? Ani tam ťa nevedeli vygrebať, ty cicina prašivá.
“V roce 1948 byla naše země destabilizovaná II. světovou válkou a následným komunistickým fanatismem v touze po uchopení moci. K vládě se tak dostali většinou agresivní a nemajetní jedinci, ve kterých mnohdy nebylo nic jiného, než nenávist a msta, plynoucí z osobního neúspěchu.”
Tak za toto by sa nemusel hanbit ani Ziegler… Hoci on by to bol mozno este rozvinul aj o tuzbu neschopnych komunistov, ktori neuspeli v poctivej sutazi na volnom trhu, po spolocnych zenach, lebo ano mile deti, do roku 89 boli u nas vsetky zeny spolocne a vsetky deti boli hned po narodeni rodicom odoberane a vychovavane mstivymi partizanmi v kravinoch JZD Slusovice… Presne tak to bolo a nebyt hrdinskych bratov Masinovych, dodnes by sme sa nemali dobre…
“Nezvolte svým dětem dalších 40 let nové totality.” :-DDD
Ano, vo vlaku bez brzd rutiacom sa z kopca po kolajniciach, z ktorych nie je mozne odbocit, je naozaj dolezite si vybrat spravneho strojvodcu, ktory vlak povedie tym istym smerom… Ano, pre vaznov koncentraku je dolezite si pravidelne vyberat nove vedenie tabora, lebo popravy o 8:00 su jednoznacne totalitne, ale tie o 10:00 su uz slobodne, demokraticke… Tiez je dolezite, ci z vaznov po smrti budu vyrabat mydla, alebo hrebene, v tomto neamiete dopustit ziadnu totalitu…! Vazni koncentraku, nezvolte pre svoje deti totalitu…!
Nie, nie, nie, zrusenie koncentraku neprichadza do uvahy, to by bolo nedemokraticke, totalitne, bolsevicke… Zite v koncentraku, len si pravidelne vyberajte jeho vedenie, to je to, co naozaj potrebujete, po com vsetci podvedome tuzite – sloboda a demokracia a este sa eventualne mozete hadat, ktory sadista by bol na post sefa vasho koncentraku najlepsi…? A nedajte sa pomylit demagogiou nejakych krytokomunistov, ze bez koncentraku by sa vam zilo lepsie a ze pravidelne volenie si vlastnych katov je nezmysel… Na svete nie je nic lepsie ako zivot v koncentraku, v nadchadzajucich volbach si vyberte za svojho vladcu najlepsieho mozneho hrdloreza… Ak vam ponukne popravy az popoludni, dajte mu svoj hlas, lebo vacsej slobody sa vo svojom koncentraku uz naozaj nedockate…
už i pražský orloj mele slovensky
to doma nemáte svoje weby?
jste na tom líp, máte euro
tak proč se furt navážíte do Čechů
????
On je to nějakej zhrzenej ideolog, kterýho komači posílají už jen do domovů důchodců. A tak si našel prostor pro “osvětu” i ve virtuálním světě…..pár tapetářů zde bylo i dříve, obvykle se jich hodně vyrojí před volbama, ale pak odejdou..tak můžeme doufat…
Daja môj odkaz patril nicku mára. :)))
A já pod márou okomentovala toho orloja…
To je totiž tak: on je orloj nie pražský, ale brnenský. A to je veru rozdiel
—
Kto nevie, ako vyzerá brnenský orloj, odkaz tu:
http://jdem.cz/dc2yc2
A kto že sa tu naváža do Čechov? Nie si náhodou nejaká precitlivelá? Prečo nás vyhadzuješ? My Čechov nevyhadzujeme z našich webov, dokonca nám ich prítomnosť príde ako milé oživenie domáceho stereotypu a spomienky na minulosť. Trochu si trápna, nemyslíš?
mára – ešte niečo. Internet je slobodné médium a na diskusné diskusné fóra majú právo prispievať všetci, bez ohľadu na svoje názory. Či sa to tebe páči, alebo nie, nikoho nezaujíma. Pre tvoju pohodu bude lepšie, ak sa naučíš žiť aj s ľuďmi (nickmi), ktorí ti nie sú príjemní, blízki, alebo sympaticki. Oni totiž na tvoje túžby ohľady brať nebudú. Čím skôr to prijmeš, tým to bude pre teba lepšie. :)
anaste, nerozčilujte se. Já jsem ráda, že je to tu takové mezinárodní . Ti, kteří jsou na diskusi často ví co a jak. mára tu často není a tak se neorientuje….ktosiinému taky dávali mnozí palce dolů, protože nejdříve nepochopili tu ironii…já mám jeho “fackování” ráda, jednoho to probere…
aneste –
to je totiž tak. Kdo chce bez přemýšlení a vzdělávání se “vyrůst”, musí zašlapat co nejníž ty ostatní.
A Slováci se někdy docela hodí. Slovensko leží východněji od Čech, to znamená, že Slováci jsou bezmála “mongoloidi” (ty ještě ten výraz asi nebudeš znát, ale časem zjistíš, o co jde), zatím co my – Čehúni – to je jiná – my jsme ZÁPAD (sice jen v některých praštěných hlavách, ale zas tím pevněji).
Daja, Janina,
dievčatá, ja sa vôbec nerozčuľujem, viac menej sa na mare dobre bavím a smejem sa pritom. Až teraz som postrehla, že on je to vlastne chlap. Pripadal mi ten prejav síce mužský, ale má ženský nick a do rozkroku mu tiež nevidím. Ja viem, že sme pre niektorých fackovací panáci, my sa za také nehneváme, len sa statočne bránime.:)
mára :
Ten trápny nacionalizmus si ponechaj. Škodíš ním čechom podobne, ako ten “orloj” robí hanbu slovákom.
Lenže debilov na slovensku sú miliony, takže mi to je jedno. Debilita nie je vlastnosť národná, ale celosvetová.
Kde vidíte tu “hanbu”, kterou Slovákům dělá pražský orloj?
Nic takového v jeho komentářích nevidím. Naopak.
Janina :
Nuž, asi som to prehnal.
Jeho komentár :
prazsky orloj 7.8.2017 12:43:13
bol rozummný. Lenže niekedy sa utrhne, a píše zmätočne.
šmankote!
To je ale chameleonismus.
On sice “pražský orloj dělá Slovákům hanbu,je debil, jakých je na Slovensku miliony, ale na druhou stranu jste to hodnocení přehnal, protože má rozumný komentář, který jste předtím zapomněl pochválit a vlastně s ním souhlasíte.
Jen kdyby tu dialektiku a sloh lépe ovládal.
Jen tak dál!
Vy vidíte přesně naopak takřka vše, co má jakous takous logiku a morální základ.
Tudíž se vaší obhajobě zrůdných aktivit mého pražského “kolegy” ani za mák nedivím.
U vás by mě spíše překvapil opak!
Tam, kde čpí totalitní bolševický oder, vy cítíte vůni Guess Guess…
Ten, kdo ztratí čest, většinou ztratí i čich… ale líto mi vás není, i když váš soukromý život musí býti učiněné peklo (v tom jsem si zcela jist).
Vy si to peklo na zemi věru zasloužíte
Preboha – bratislavský orloj, vy ste si čo šňupli na obed? Iba tráva to nebola, však? :)))
Kdepak, milá “anaste”, jen jsem “šňupnul” k přiblblému drotárovi pražskému a k vaší maličkosti.
I to málo člověku stačí, aby se vrátil do bolševické totality…
To je dobrý známý pan Holínek.
Vlastní ještě několik nicků, např. FALCO, LEV a podobně a není do budoucna vyloučeno, že už se v nich sám nevyzná.
I dost jiných tak činí, hlavně v posledních měsících se to na PP stalo “národním sportem”. Myslím, že vynálezcem byl Pavel Skeptik, alias XYZ, postupně Nikdo, ..(dvě tečky), …(tři tečky), v současnosti @s ale paralelně i možná další.
A největší legrace je, že se domnívají býti neidentifikovatelnými.
Aha, tak vďaka za zorientovanie. Takže schíza jak vyšitá. Vravela som, že by mal dať silnejšie antipsychotiká, ale zvážiť výmenu psychiatra.
Milá “anaste”, zcela v anonymitě, tudíž i totálně zapomenutá.
Vaši “schízu” nevyléčí ani to, že se ji budete snažit převést na člověka z masa a kostí – tedy na mě –
Bořivoje Holínka.
Vašim jediným vysvobozením bude to, co nedávno uvedl váš krajan – “prařský orloj” – a sice spáchat “samovraždu”, a to i s vaší současnou přítelkyní, místní slepicí…
Pán Holínek, ešte si na tú moju samovraždu budete musieť počkať. Asi Vás nepoteším, ale ja sa mám dobre, zato Vy mi pripadáte nejaký zúbožený, len neviem, či je to vekom, stratou ideálov alebo tou marihuanou čo ste šňupli k obedu.
Vy toho “neviete” mnohem “viac”.
Možná i proto i někomu připadáte “taká drotárská”…
aneste – abyste byla “v obraze” – ta slepice jsem já (občas zmoklá), jinak taky komunistka za hrob, obdivovatelka muslimů, hlavně toho jménem Kadyrov (to je zas z hlavy p. Langera) a samozřejmě rusofilka a kremlobotka.
Ale kde že se hrabe na kovaného bolševika, jménem Kadel, alias rezavý, unavený tank, či kanón R-Borsig, nebo Píč.a Coly, ba i ateistický toníček atd…., až po zmoklou dívku
– slepici…
Dedulo Holínek, azda sa len nedomnievate, že mňa nejakým drotárstvom vytočíte? Chápem, že ak máte peklo doma s Vašou starou, automaticky sa na iné nezmôžete, len urážať ženy. Ale hlavne to prezradilo Vašu úroveň, presne pre tie urážky som si Vás všimla, lebo iné perly Vašej osobnosti som tu zatiaľ nezbadala.
Ano, v tom je nepřehlédnutelný.
A to “drotárstvo” – to je jen ukázka toho, co jsem psala dřív.
)
Na Nobelovu cenu za vědu či literaturu nemá, ale je automaticky výš než drotár!
(Ráda bych ho viděla, kdyby si se skutečným drotárem vyměnil svou těžkou internetovou práci
Janina – keď jeho dušičku poteší, že je viac ako drotár, má to mať! Ale jednu schopnosť predsa len má. Na PP je najlepším dokumentaristom, presne vie – kto, čo kde, kedy napísal a vraj o každom vie všetko. Na to, že je hrdý protikomunistický odboj, má trochu eštébacké maniere. :)))
Pane Bratislavský,
vidím to stejně.
S tímto článkem nelze než souhlasit.
Volba alternativ může být řešením, a možná skutečnou cestou, jak se z tohoto politického marasmu uplynulých dekád dostat ven…
hoj přátelé
trošku jsem podpíchnul diskusi (asi ta viagra)
psal jsem vše v dobrém
dozvěděl jsem se,
že jsem magor a nácek,
že internet je slobodný,
že pořád neznám tu odpověď na otázku,
která slovenská osobnost pomohla v Čechách
a že můj komentář, k nahoře napsanému článku,
skoro nikdo nečetl
PS: Tak se nezlobte, že se zase zdržím komentářů,
protože k tématu není diskuse,
ale k nějaké narážce se všici vyrojí
PS2: Slovy největšího kolaboranta “Lidé bděte”
VIAGRA???
Vy jste nikdy nečetl lékařsá varování, jak je zdraví nebezpečná?
A pak se divíte, že jste za magora!
máro, máro, už raději nepište, nebo se nám ta V4 rozpadne
Tak to tady pročítám… Ten sóuh ve službě, jak si říká “Janina” (buzerant, co si hraje na ženskou?), ten má značný přehled. Zná se z kde kým, ví pod jakými nicky vystupuje…
Přitom několik nicků používaj hlavně leváci. (Ne všichni.
) Patří to k jejich prolhanému naturelu.
A kteří to, Liborku?
Zatím všichni registrujeme ty (pseudo)pravičáky. Nebo že by se snad “levičáci” uměli lépe maskovat? To by zas ukazovalo na totální neschopnost (pseudo)pravičáků.
To se potom ale nesmíte divit, jak tu řádí KGB!!!
Totalitní koalice vytvoří a sama si schválí novou strukturu živnostenských daní, poplatků a pokut, kterými de facto zruší střední třídu a zůstanou jen miliardáři nezávislí na systému, pokorní dělníci a svobodomyslní žebráci.
Totalitní koalice je schopna vpustit do naší vlasti hordu negramotů jen proto, aby vznikla záminka zpřísnit kontrolu občanů a připravit je „ochranou bezpečnosti“ i o poslední zbytky soukromí.
CO NA TOM NECHÁPETE ?