
Vlastenci jsou volebně jen „okamurovci“
RUDOLF MLÁDEK
Pouze SPD Tomia Okamury zabodovala ve volbách do Evropského parlamentu a všechny konkurenční strany propadly a některé až zoufale ostudně. Jejich hlasy se dají počítat na pár tisíc a opět se ukazuje, že tuto roztříštěnost volič prostě nesnáší. Navíc tzv. programy „vlasteneckých stran“ byly skoro k ničemu, jejich hesla byla prázdná a jejich lídři až na výjimky mizerní, neznámí, nepřesvědčiví a někteří vysloveně nesympatičtí. Součet všech těchto politických trosek, jak správně vypočítala Klára Samková, byl 4,5% a tak ani spojení všech těchto „vlastenců“ by nestačilo ani na jeden mandát.
Ukazuje se, že se opět promarnila možnost, aby na české politické scéně vznikla nová politická strana (hnutí), které by mohlo do volebních výsledků promluvit. Přitom spočítáme-li vynaložené peníze a organizace tzv. „vlastenců“, pak společně by měli šanci na úspěch. Ale když každá nula chce být velkou desítkou, a nemá ani tu jedničku v čele, pak je to těžké. Domluvit se tyto strany a hnutí zjevně nehodlají, Tak je volič bude trvale a trvale trestat nevolbou. Přijdou o čas, o peníze a nakonec i o naději a za pár let je soud vyškrtne ze seznamu politických stran a hnutí. Nepoučitelní ve své samolibosti a nepoučitelní ve své hlouposti. Okamura může být v klidu, z tohoto směru mu nebezpečí nehrozí. Taková Trikolóra už je něco jiného.
Česká politická scéna je roztříštěná a počet stran v Poslanecké sněmovně je toho důkazem. Volání po další „spojené formaci“ se proto jeví jako nadbytečné a klidně přiznejme, že se v krátké době nic kloudného nedostaví. Přesto je cítit, že něco v české politice chybí. Vlastenectví to není, ale zájem a péče o českého občana chybí a je to zřetelné nejen u trvalé tsunami zákonů, ale především u toho, jak se neopravují již přijaté zákonné zmetky, které se ukázaly nejen jako mrtvé litery, ale často slouží jen na ochranu nečestnosti a nepravostí.
Není zde žádná strana, která by se ptala voličů, co jim jejich život nejvíce znepříjemňuje. Všechny strany a hnutí řeší samé ušlechtilé cíle, ale obyčejný člověk v nich nemá žádné místo. A líbivá podbízející se hesla doplněná lidovou servilitou na sociálních sítí nejenže nepomáhají, ale spíše nezájem o občana maskují. Česko nemá jen „blbou náladu“, ale má i blbou politiku, píše Neff na svém Neviditelném psu. Ano, je tu evidentní záporný posun. Možná i proto ty neutuchající demonstrace.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc leden 2021: *****
Blahomír Skoupý 500,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Dana Staňková 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, ing. Tomáš Šimčík 300,- Kč, Jiřina Gyárfásová 1000,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Miroslav Červenka 300,- Kč, Ladislav Adamec 200,- Kč, Václav Žižka 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Ivanka Trávníčková 400,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Helena Novotná 300,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Miloš Kořínek 100,- Kč, Jan a Gabriela Horáčkovi 500,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janicko 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Anonym 100,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Olga Petrová 300,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Anonym 100,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Jan Petr 500,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč
Celkem za měsíc: 11 750,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Chybí řemeslníci, stát zaplavují nepotřební vysokoškoláci - 19.1.2021
- Kdo platí často luxusní hotelové ubytování afrických vetřelců? Občané EU! - 19.1.2021
- Je třeba říct DOST! - 19.1.2021
Omyl, okamurovci jsou vlastenci jen na oko, ale mají dobrý program. Bude jim to ale houbelec platné až
budeme znova patřit pod “přítele Putina”.
Kecičky, Okamura byl v Rusku jen když letěl letadlem do Japonska. Nejsi jen placený troll? Když už takhle trolíš, tak by si měl sem dodat argumenty, nebo raději držet klapačku!
MAXIMUS – Okamura v Rusku nebyl, ale byl na Ukrajině. Japonci
všeobecně nezapoměli na 2. svět. válku a proto nemají
Ameriku v lásce. Možná právě proto je Okamura proti
NATO. V podstatě to pro mě znamená, že by se nebránil
Putinovy. Jiná varianta totiž nepřipadá reálně možná.
Jasnačka, Velikáne, že kecičky !
Okamura vôbec nemusí chodiť do Moskvy, keď úplne postačuje, že vo “vlasteneckom” klube europarlamentu je obklopený samými styčnými dôstojníkmi
Nejste vy klon jakéhosi pana Langera?
Né, nie som nikoho klon. Máte nejaké iné vysvetlenie, prečo napr. Lepenová fičí na ruských peniazoch ?
Ne, ale zato vím, že pan Langer má detailní přehled o počtu ruských špionů u nás a nepochybně by s vámi souhlasil, co se “vlasteneckého klubu, obklopeném samými styčnými důstojníky (samozřejmě ruskými) týká.
Takže se mi zdá, že čerpáte informace ze stejného zdroje (siderického kyvadélka)..
Hehe, takže aj vy si myslíte, že Lepenová tých 8 melónov dostala od Rusov len tak přilepšenou ? A že Salvini si občas oblečie tričko s potrétom Putina, lebo práve má všetko ostatné vypraté ?
Nezávid, uspomatenče.
Nezávidím, ruspomatenče
…ale vypadá to tak. Pamatujte si, že vše je ze vším propojené.
A kde jste přišel na to, že budeme patřit pod Putina?
..za to, že zatím nejsme zaplaveni černým a islámským hnusem nevděčíme slabé koruně ….
Takže tu černou havěť sem fedruje Putim?
Nechte se vysmát!
Tak nevím, až se Britové “rozmrazí” a naváží dobrá vztahy s Ruskem – nebude to pro zdejší rusofoby příliš velký šok?
Mayová chce začít s rozmrazováním britsko-ruských vztahů, uvažuje o schůzce s Putinem
Zdroj: https://www.lidovky.cz/svet/mayova-uvazuje-o-schuzce-s-putinem-pise-britsky-tisk.A190617_090628_ln_zahranici_ssu
To teraz už skôr šialený Borísek
Ten přijde k hotovému.
Lobotomie má někdy fatální následky
heleno , mohla by jste mi definovat lobotomii ?
Jinak chápu že vás Okamura zajímá, Hlavně že nechce NATO že?
Lobotomie=úprava/léčba choré mozkovny.
Jak to má SPD s NATO netuším,zajímá mě výhradně že jsou PROTI příjmu invazistů.
Samozřejmě i u nich vidím pihy na kráse.
Ale “není na světě člověk ten,co by se zavděčil lidem fšem”
To věděla už babička Boženy Němcové a platí to i pro strany.
Program dobrý, až na to, že je proti NATO. Když byl na Ukrajině, tak dal jasně najevo, že je na straně Putina.
Na tomto světě jsou jen dvě vojenské mocnosti.
Jak jsme se přesvědčili, tak ruský medvěd potom nerad pouští ze svých drápů svoji obět.
Myslet si, že bychom uspěli v Eropě s neutralitou je
Dajo hloupost, kterou by jsme nikdy neprosadili.
Jestli to myslí Okamura dobře, tak at řekne , kdo by
NATO nahradil. Nikdy se o tom nezmínil ani slůvkem.
Jo, ještě doplnuji. Mít svoji armádu je blbost. Už jsme měli
velkou armádu a jak to s ní dopadlo.
..byla po 89. zdecimována…
Ale ne Nojo, jste zřejmě ještě mladý.
Byl to rok 1938, kdy jsme měli nejsilnější armádu v Evropě.
Nejlepší pro tento svět je zachování smíru
mezi Ruskem a USA. Ti co to neradi slyší
jsou obyčejní váleční štváči a vlastizrádci
Nač je nám NATO.,na testování
dálnic?
Dost dobře vás nechápu.Na jedné
straně hotujete pro NATO,na straně
druhé si rozumně přejete smír
mei Ruskem a Amerikou,
To jsou dvy naprosto vylučující se pojmy.NATO a smír,že?
oprava: horujete pro NATO…
Jo Frigo, pro takové jako jsi ty
je to nepochopitelné. Já jsem ale jiného názoru ty ruský agente. Už to v minulosti dokázali. Stačí dobrá vůle. Oni s náma hrají vždy nějaké komedie, ale pokud by došlo k něčemu vážnému, tak couvnou. Amerika válku nechce a Rusko ví, že by to prohráli.
Hmmnn
Raději budu ruským agentem,než brusekským lokajem,
oprava: …než
bruselským lokajem,
Ale dúfam viete, že dobrý agent musí občas vykonať aj akt jazýčkovej rektoskópie ?!
Proč budeš, když už jsi se přiznal.
Brusel ale s tím nemá nic společného trdlo
FcKensie.
A jste si vědom toho, že to platí oboustranně?
Ale no tak, Frigo, to ste nikdy nepočuli, že keď chceš mier, pripravuj sa na vojnu ?
I to platí oboustranně a jak je vidět, Rusko to s tím mírem myslí opravdu vážně.
To iste, akurát tie ich neustále bojové tanečky so zbraňami už začínajú nepripadať ako mierová misia.
Víte, když něco chcete udělat pořádně, musíte to udělat sám…kde byli zápaďáci v 68?! Sr.li na nás a dokonce o tom, že sem vojska najedou věděli a neřekli…!
Takže, až tady bude, a ona bude, občanská válka a ve které se budeme snažit vyhnat barbary, tak se budeme spoléhat na spojence? Které?
Chvála Bohu že na nàs s®ali!!!
To by BYLO MOC ŠPATNÝ kdyby si to začli u NÁS rozdávat s Rusákama
A co měli dělat?
Mimo to, že umožnili spoustě, asi 250 000 lidí emigrovat, dělat? Měli bojovat s komunisty proti komunistům který komunismus je lepší?
Jinak jsme si ten komunismus vybrali sami, tak co?
K NATO jeden zajímavý komentář z diskuze na jiném webu:
“NATO je poslední formální svorník /zdůrazňuji,že formální/ tzv. jednoty západní civilizace . Až padne , bude pro jednotlivé evropské entity výběr : euroasijský tedy ruský koncept spolunažívání, nebo globalistický odchod k přeformátování na Evropu II /politický kalifát, etnicky afroevropané/.
Výhodou střední Evropy je, že přijetí varianty ruského světa i přes odpor zuřivých obhájců „patříme na Západ a ne na Východ “ nebude činit velké potíže. Oddělení slovanské části Evropy od staré skutečně atlantistické Evropy je cesta k renesanci”.
Není to pro vás příliš složité k pochopení?
Áno, áno, milá Janina, vždy sa nájde nejaký břídil, ktorý sníva svoj mokrý sen o slovanskej vzájomnosti.
To by ste museli najprv bez stopy vygumovať tých niekoľko storočí nášho vývoja v rámci západného kresťanstva. Hehe, a to by vám napr. Poliaci hneď vytmavili, čo si myslia o slovanskej vzájomnosti a o západných Rolexkách na zápästí patriarchu Kirilla
No ale nič v zlom, veď každý máme nejakú tú svoju väčšiu / menšiu úchylku
“vygumovať tých niekoľko storočí nášho vývoja”???
Žádný strach, muslimové se postarají.
Hehe, a ktorých máte na mysli ?Tých cca. 5 % v záp.Európe alebo tých cca. 20 % Putinových ?
5% v Evropě?
To hodně přidejte – a taky vezměte v úvahu, že invaze ještě neskončila.
A těch Putinových 20%? To jsou asi ti ryze pokrokoví a pravoslavní, jak říká Bouše.
A ti se nacházejí kde
v západní Evropě?
Přestaňte tolik blbnout!
Islám je zlo naprosto všude.
Janino,je to zajímavá úvaha…
Ale co přijde po Putinovi!?!?!?
O Rusech si nedělám nejmenší iluze…Aby to nebylo z louže pod okap
Jinak: Obávám se,že naši budoucnost vyřeší někdo za nás… Ostatně,jako skoro vždycky v minulosti
Po Putinovi?
Možná někdo podobný, možná horší, možná lepší.
To ale neznamená, že musíme brát západoevropský chalífát jen proto, že naši současní “spojenci” do něho vstoupí dobrovolně.
My patříme na Západ z historických důvodů. To ještě žádné USA neexistovaly.
Upozorňuji, že dělení na Západ a Východ není dle mapy ČR!
My budeme Západ i když Německo nebo, spíše Francie, bude chalífát. A i když Rusko bude pozlacené a vrátí se tam pravoplatný car.
Ovšem to bolševický a ryze bouševní mozeček nemůže pobrat. To by musel vědět něco více než z dějepisu ZŠ za s. Nejedla!
Septyku, nás přičlenili k západu Germáni jako ideální prostor pro svou rozpínavost a soustavný Drang nach Osten, čili nás měli a mají jako kolonii a protektorát.
Oproti tomu Rusko a další východ nežádá nic jiného než rovnoprávnou spolupráci.
ryzí pravičák jako svobodomilovný a pravicově smýšlející člověk nemůže být kolonií a protektorátem západu.
Bouš@ulíne, ty jsi jenom hlupák.
Což je zajímavé, Židé bývají velmi chytří!
Ty vole, Dajána, že kde na to přišel ??!
Veď “vlastencom” nič iné ani nechodí po rozume a chrlia to do éteru v obrovských množstvách ! Pozrite si napr. aktuálny komentár Janiny v tomto vlákne, hneď v tom budete mať jasnejšie.
To je – a nejen vaše – nepochopení.
Můžeme to přirovnat k “pádu dolaru” – pořád se předpovídá a dolar pořád existuje. Jistě a bude existovat i nadále. Ovšem bude to existence v jiné situaci a znamená to, že bude mít jinou váhu a jiné postavení než dnes – což už i začíná.
Zrovna tak neznamená, že “pod Putinem” budeme součástí Ruska. Nikoliv – budeme s ním pouze spolupracovat na přátelské bázi.
Ono pro rusofoby je to něco nepředstavutelného, ale kdybyste sledoval i “dezinformační” weby, dostal byste aspoň základní informace a přestal byste se ho bát.
No, ja by som sa rád prestal báť, ale kremloboti nám to vôbec neuľahčujete. Veď aj toť nedávno sa tu jeden z vašich kolegov nepríčetne vytešoval, ako nás tu rusáci pokropia svojimi najnovšími hypersonickými raketami, ak ich nezačneme milovať.
A nie že by som si myslel, že by to aj naozaj spravili, ale fakt, že Kremlu robia reklamu takýto šialenci, a čo horšie, zrejme aj s jeho vedomím, tak iste pochopíte, že sme tak trochu skeptickí voči staronovému potencionálnemu hegemónovi.
a navíc, jejich potěšení z okupace .68!
Velmi diobrá pripomienka. Čo naznačuje, že nás považujú naďalej za svoju guberniu.
Ne proto “ak ich nezačneme milovať”.
Ale proto, že je společně s našimi současnými západními protektory budeme pomáhat zničit.
To je VELIKÝ rozdíl.
Pánabeka, Jjjjjanina, ste paranoidná ako aj väčšina obyčajných Rusov. Zničiť ??? Hehe, no áno, keď mužik už aj púhu existenciu Západu považuje za útok na svätú Rus.
A ten bude radšej trieť biedu, ako by sa dôkladne pozrel, z čoho vzniklo to západné, v kútiku duše závidené, takmer všeobecné blaho.
Hehe, navyše všetky dôležité suroviny k tomu má priamo pod nosom, kvôli ktorým Západ musel podnikať dlhé cesty do sveta a kolonizovať, čo sa dá.
Aj keď sme nezabudli, že dnešná rozloha Ruska plus mínus je tiež výsledkom kolonizačných výbojov. Ale toto pripomínať kremlohujerom sa rovná svätokrádeži, žejo
zabudol som a dopĺňam, že dôležité je nielen to, z čoho vznikol (záp) blahobyt, ale aj AKO
Pry Čech :-D …..
Ty víš o Češích Olafe velký kulový, tak si nás neber do úst
A ANI DO PÉRA.
Vážně?! A to sis vymyslel sám, nebo Tě někdo zaplatil? JAK můžeš mluvit za nás – vždyť nás vůbec neznáš!
Ale špinit – to by Ti šlo! Sorosova škola?!
Pane Mládek
Jedině p.Okamura a jeho SPDé
Trikolora je jen další vábnička na jelínky
On je hlavně Klaus zásadní odpůrce referend, což je poněkud v rozporu s euroskepticismem, protože z EU se dá nejjednodušším způsobem odejít právě touto cestou. Takže také budu dál volit SPD. A do EP to byla jasná volba i vzhledem k Salviniho frakci.
Klaus s jeho trikolórou jen natáhne pár nespokojenců z ODS a spol. a to bude tak asi jeho maximum. Tipuji ho na něco kolem 5%. Osobně proti němu nic nemám, ale s tím referendem to doslova projel, referendum je velice účinná zbraň proti EU, viz GB. Proto se to tak u nás snaží eurohujeři torpédovat!
A Klaus je snad proti vypsání referenda o czexitu na britský způsob? Řekl bych, že rozhodně ne.
Klaus je pouze proti systému referend iniciovaných zdola, a v tom s ním souhlasím. To nemají skoro nikde, samozřejmě ani v té Británii. Je potřeba, aby referendum nechala vypsat řádně zvolená politická reprezentace, která převezme plnou zodpovědnost za implementaci obou možných variant jeho výsledku.
Pokud si uděláte referendum v době, kdy politická reprezentace nebude akceptovat jeho výsledek, tak si nijak nepomůžete, protože nebude nikdo, kdo by vůli občanů naplnil. Musíte logicky uspořádat nové volby.
Na AE News je rozbor jeho “trikolóry” vč. jeho pozice k referendu. Doporučuji si to přečíst.
Nenašel jsem. Můžete v pár větách shrnout Klausův postoj k referendům?
Klaus je ze zásady proti přímé demokracii a referendům jako takovým, hovořil o tom už vícekrát. Pokud se tedy bude ve Sněmovně hlasovat k zákonu o referendu, bude samozřejmě hlasovat celá jeho strana proti. A bez zákona o referendu nelze v budoucnu vyvolat referendum o setrvání v EU.
No ano. V tom s ním plně souhlasím. Pokud z EU odejít, tak leda britskou cestou.
Britskou cestou a s britským výsledkem????
Skvělý nápad. Lidově se tomu říká, že vlk (lid) se nažral a koza (EU) zůstala celá.
“referendum o setrvání v EU” samozřejmě bez zákona o obecném referendu vyvolat lze. Jak to asi udělali v té Británii, že?
Aby bylo referendum jednorázově vyhlášeno (podobně jako u vstupu) musel by mít takový krok většinovou podporu obou komor Parlamentu. A k tomu u nás nikdy nedojde. Viz především složení Senátu.
Aha… No tak to je možná v demokratické zemi správně, že nedojde k něčemu, co si nepřeje demokraticky zvolený parlament, co myslíte? :)
Ono je především trochu hloupé nutit politiky dělat něco, co nechtějí – ty politiky, které jste si sami zvolili.
Aleši vy se domníváte že to,co si říká politici
nás reprezentuje?Možná jen předvádí v tom
pravém světle- prosím,ale reprezentace to asi nebude.
Ano, to co si říká politici, nás bohužel reprezentuje, jelikož zatím nikdo nevymyslel nic lepšího, třeba nějaké robotické politiky.
Jakýkoliv výsledek referenda musí provádět právě ti politici.
Pořád se snaží někdo něco kdákat o referendu.
Zjistěte si jak to funguje ve Švýcarsku a přestante si něco vymýšlet, když je to už vymyšlený
Myslím,že se hóódně mýlíte…Žeň v řadách SPD bude,a velkà…
Ovšem předpokládàm,že tito malověrní voliči se zase po procitnutí k SPD vrátí.
VK nemá koule na to aby se nechal onálepkovat jako “extrémista”.
To bylo na Maxima,který předpokládá přeliv voličstva jenom z ODDky…
Ano, to mne také mrzí…Jsem docela rozpolcená, takže uvidím, s čím a kým to hnutí přijde….
Pro Pavel K
Připojuji se
“”VLASTENCI JSOU VOLEBNĚ JEN „OKAMUROVCI“” – píše pan Mládek.
Ne, pane autore. S tímto Vaším konstatováním souhlasit nemohu.
OKAMUROVCI nejsou VLASTENCI v pravém slova smyslu. Jsou to političtí PODNIKATELÉ, kteří si z politiky vytvořili prosperující firmu “TOOK s.r.o.” (viz Úsvit).
tak tak… novodobí obchodníci s deštěm.
… s “deštěm” taky, ale hlavně OBCHODNÍCI s hlasy nevědomých, obelhaných voličů…
Zdravím, pane Okoraji.
Bohužel nenajdeme mezi parlamentními stranami naší země takovou, která by neprováděla “politiku na kšeft”. Ad můj příspěvek níže.
Rovněž Vás zdravím, pane Werwolfe.
S vaším konstatováním souhlasím. Ovšem ta “politika na kšeft” nesmí být primárním důvodem (důmyslně skrytým za populistické kecy) k založení politické strany (hnutí), jak tomu bylo v případě ANO, ÚSVIT, VV, SPD …
Je smutné, pane Okoraji, že česká politická scéna pokračuje plně v duchu 90. let. Tehdy se politika stala pro tuctového všemi opomíjeného Čecháčka žijícího v panelákové garsonce a vlastnícího pouze notně zrezivělou Š100 výtahem do vyšší úrovně životního standardu. Jen Bůh ví, kdy takový lokální folklór konečně dojde svého konce.
Tak tuhle definici splni kazda strana v demokracïi s privlastky.
Dnes rezignoval na mandát poslance europarlamentu rakouský politik H-C Strache. Původní video s jeho projevem je dostupné v mobilní verzi Kronen Zeitung, v desktopové verzi jen pro abonenty. Pochopitelně jen v německém jazyku.
Jaký dojem ve mně zanechal bývalý předseda FPÖ? Jednoznačně jako PAN politik, PAN gentleman. Má Evropa šanci na více takových mužů velkého formátu v současné politické vřavě?
To víte západní kultura.
Jaký rozdíl oproti tomu bolševikovi Burešovi…
Jak se těšíš Werwolfe na to, až tvoje země zalíbená zchalifátuje? Myslím, že se toho určitě dožiješ a místo vyřvávání nacistického Heil Hitler, které Německo poznalo před 2.WW, bude v ulicích stále více slyšet Allah akbar!
Tý vadó, to rozum nebere, jak jsou ti Němci blbí jako lamy a nechají si svoji krásnou Heimat zabrat a rozesrat! Je mi tě líto, že ve své hlavě, která především nenávidí Rusáky si nedovedeš spočítat a uvědomit, kdo za tím marazmem opravdu JE! Ale Putin to opravdu nebude!
Maxime, bohužel marně hledám odpověď na podobné komentáře.
Jako paranoidní idiot ani nenajdeš.
Hňupe, zjisti si nejdříve, jaké jsou rozdíly mezi židobolševickým SSSR a dnešním opět kapitalistickým Ruskem.
Že KGB neposlouchá stranu ale strana KGB?
🤣
V Rusku žádná KGB není a vedoucí úloha komunistické strany se přesunula k naším západním protektorům, k nimž se tak vehementně neustále jako idiot hlásíš.
Bouše , nejsi tak chytrý jak ze sebe děláš. Ten idiot jseš ty.
Je.
Útok ad hominem není argumentace v diskusi ale důvodem k dání do držky v osobním kontaktu.
Chudáčku. Vždyť tebe mlátila i manželka…
Proboha, proč rezignoval, když mu voliči, i přes ten úlet, dali mandát?
Protože v sobě asi ještě má zbytky morálky a slušnosti.
Holt to není Bureš no…
Tebe se neptám!
Nebo nepla i hypoteku
Protože je gentleman a člověk ze staré školy.
Tak…
a co hlavně, není komunistický lhář a podvodník, jako třeba Babiš se Zemanem u nás.
To není. A proto si jej tak vážím i přes jeho někdejší momentální úlet.
Jenže mu dali mandát. Musí tím být zklamáni!
Zklamáni budou spíše okolnostmi politického atentátu, které lze nazvat svinstvem ne nepodobným způsobu volby VdB namísto Hofera. Ale není ještě všem dnům konec.
Právě ta slušnost by nás neměla překvapovat, avšak vzhledem k tomu, co se běžně odehrává nejen u nás, tím naopak asi překvapeni jsme.
Rozumím tomu o slušnosti velice dobře….jenže tady právě narážíme na odpornou frašku, jejímž cílem bylo znemožnit Svobodné….on se sice zachoval blbě, po pár štamprlích se to stane spoustě lidí, ovšem co tomu předcházelo bylo daleko horší…a nic, ticho po pěšině, podlé chování a ještě se cítí o to víc na koni. Žijeme v době, kdy musí stará škola, v takových případech, ustoupit a soustředit se na to, čeho chceme dosáhnout…v tomto případě odislamizování Evropy.
Tak ty prezidentské volby v Rakousku, to byl jeden obr podvod. Cinknuté až běda…
To teda byl! Ta trapárna, aby se nemohly volby brzy opakovat, tak záměrně poškodili, mám dojem, obálky…hrůza!
Tak tak
Ale ten mu dali, když to nevěděli, ne?
Na západě se holt pořád hraje taková hra na morálku – pokud se o někom provalí, že třeba krade, tak pak už ani nikam nekandiduje. Je to samozřejmě ale na jeho svobodném rozhodnutí.
Vnímání morálky se pomalu posunuje. Hlavně u nás se začíná experimentovat s tím, že politik si řekne o mandát i za situace, kdy třeba krade a ví se to o něm. Prostě to zkusí. Čau lidi, trochu kradu, ale ochráním vás před bubáky a zvýším vám důchody. Dokonce i Rath to zkusil.
Nikoliv. Ibizský atentát se odehrál právě týden před eurovolbami, takže voliči byli již informováni.
Pro rekapitulaci:
Místopředseda FPÖ Gudenus zdědil po otci kus lesa, který chtěl prodat. Realitka mu sehnala kupce, se kterým se pak sešel. Tím kupcem byl chlapík z Mnichova, majitel bezpečnostní agentury, který se posléze nabídl, že by zajistil FPÖ nějakou tu ochranu před sledováním a odposlechy a vším, co s tím souvisí. Gudenus souhlasil a chystal se k uzavření dohody za přítomnosti předsedy právě na Ibize. O nějaké lsti neměl nikdo ani potuchy. Ochrana proti sledování se pak změnila v pravý opak. Podle toho, co je prozatím známo, vedou stopy do Německa k redakci Süddeutsche Zeitung a zřejmě i k BfV. Aféra vypukla asi měsíc poté, co došlo k jinému skandálu následkem odhalení německých agentů ve spolkových úřadech Rakouska.
Závěry si asi vyvodíte sám.
Aha, tak to jsem se spletl, že o tom jeho voliči nevěděli, pardon. Takže už to tam je podobné jako u nás. Vědí, ale nevadí.
Pokud tu aféru vnímají střízlivě, tak asi nemá co vadit. S našimi oligarchy to asi srovnávat opravdu nelze. Není to podobné jako u nás.
Tak jistě, že to není jako u nás. Třeba už proto, že ten politik sám odstoupil. Znamená to zajímavý paradox – že má morální standard nastaven výš než jeho vlastní voliči.
Těžko říci. Do hlav voličům nevidíme, ale možná právě ten morální standard je hlavním lákadlem pro lidi s podobným vnímáním morálky.
Ale on asi předem počítal s tím, že odstoupí. Okamura několikrát říkal, že většina šéfů stran jejich frakce (kam rakouští Svobodní také patří) podpoří na doporučení Marine le Pen, která to tak dělala už minule, stranu ve volbách z posledního místa a pokud je zvolí, tak odstoupí a svůj post pak přepustí někomu jinému. Původně to tak chtěl udělat i Okamura a dal se na poslední místo kandidátky, ale nakonec si to rozmyslel, protože se mu zdála výměna příliš komplikovaná, tak se z kandidátky vyškrtl. A nejspíš i Strache s tím předem počítal.
S Okamurou to bylo jinak. U Soukupa rikal, ze by musel pustit misto v ceskem parlamentu, ze dle zakona se na 2 zidlich sedet nema a proto se toho napadu vzdal a dle meho se rozhodl spravne. Tady toho muze vic udelat nez v Bruseli a taky mi to pripomina jak v nejakych volbach lidi mohli volit Dolly Buster, ale ta pak svoje misto mela prepustit nekomu jinemu – podvod na volice v obou pripadech, v pripade Okamury horsi, pac je proti dotacim, a timto by nekoho jineho dotoval. Necestne.
Ps. Vite, jaky je rozdil mezi cestnym a moralnim clovekem? Moralni clovek tvrdi, ze by nikdy svoji zenu nepodvedl s jinou. Cestny by to neudelal.
jste mi připomněl for, jaký je rozdíl mezi smutným a veselým paroháčem.
I kdyby se jeho program scvrkl na jediné téma a to zabránit migraci – má ho smysl volit.
Jak se dá zabránit migraci, když lidé migrují už od pravěku ? A dnes migrují neustále co hodinu, co vteřinu…
To je klasická ukázka populismu, slíbím vám, že “zabráním migraci” no to je stejné, jako že vám slíbím, že ráno nevyjde slunce…, sice nevím jak to zařídím , aby přes den nesvítilo slunce, ale slíbím vám to…
Pokud máte na mysli zabránění nelegální migrace, tak to leda.
Ale zabránit migraci, to tedy nevím jak… to jako chcete zabránit třeba Slovákům ,aby k nám migrovali… ?
Správný název pro dnešní “migraci” je invaze. Pokud se budou používat pravá jména, slova dostanou i svůj pravý význam.Všechno ostatní jsou lži, které se kopírují, aby se mohlo líp manipulovat s otroky.😛😛😛
Vodnatá hlava neví,že ještě NEDÁVNO fungovalo něco jako pasy a víza..
Je to dementózní …vodnatá hlava na malém skeletu
Vy jste zase chytrá jak rádio, na co víza, když jsme ve společném prostoru ?
A pokud jsem přijde někdo kdo nepochází ze zemí Evropské unie, tak přece máme fungující azylová řízení.
Já jsem rád, že jako Čech a Evropan se mohu volně pohybovat po všech zemích dvacetosmičky a mám v těch zemích stejná práva jako ostatní, a mohu si tam dělat co chci a zcela neomezeně se po zemích dvacetosmičky pochybovat.
To je jeden ze základních pilířů demokracie, volný pohyb osob, zboží a kapitálu a tyto pilíře dobře zajišťuje a pečuje o ně Evropská Unie.
Ku příkladu údajně “demokratická” První republika tohle neměla, ani na území ČSR tehdy neplatil volný pohyb občanů. Další argument proč První republika nebyla demokratickou zemí.
Demokracii máme až dnes, ale nikdy předtím jsme jí neměli.
Tak si naší demokracie važme a pečujme o ní.
“fungující azylová řízení” – když neúspěšného žadatele nelze deportovat?????????
Je to blb/provokatér…
Dobrovolně se nikdo vyhostit nedá,proto má uplavané doklady, tudíž ho ani nejde vyhostit když není kam
Oni nás mají pěkně zmáklé
No a ty, kteří mají i doklady autentické zas jejich domovská země nepřijme – jak představitelé některých afrických zemí už prohlásili.
Jsou rádi, že se jich zbavili.
Když chce Evropan migrovat do např. Konga a tam se usadit, tak tam dostane byt, sociální dávky a doživotní rentu ?
To vám na školení propagandistů ze sorošovských neziskovek ještě neříkali, že přípustná a politicky žádoucí je jen migrace negrů a Arabů do Evropy ?
A hlavně prosadit referendum i o významných věcech, stejně jako tomu bylo doposavaď v GB! V GB byla zatím zavedená jistá kultura se prostě podřídit výsledku referenda, sice s tím máí nyní část politiků problémy, ale zatím ctí rozhodnutí občanů! Tato politická kultivovanost k nám ještě nedorazila. Holt demokracie byla v GB zavedena o nějakou tu dobu přece jen dřív……
Však také u nás všichni političtí mloci, co lezou do rekta EU, referendum bojkotují, nebo předhazují jen takové štěky na nevýznamné záležitosti a tím získávají čas.
A jak se liší náš systém od britského? Referenda o důležitých věcech tu taky máme – o vstupu do EU referendum bylo. A třeba přijetí Eura leda na základě referenda opět mají snad všechny strany v programu. Pouze tu není systém referend iniciovaných zdola, opět shodně s Británií. Čím se tedy ta Británie liší? Mívají tam těch referend víc?
No tak ještě jednou pro tu třetinu občanů dementních nebo debilních , slabých duchem, popřípadě alkoholiků, aby to teda pochopili.
I kdyby se program SPD scvrkl na jediné téma a to téma by bylo zabránit NELEGÁLNÍ MIGRACI do České republiky – má ho smysl volit.
OK maly.velky? Chápeme?
Naprostej souhlas.
U nás žádná vlastenecká strana není , to je potřeba si říci.
Je to jen samá populistická a demagogická sračka, šířící dezinformace a útočící na ty nejnižší lidské pudy. O vlastenectví tady nemůže být ani řeči.
Naději pro V4 může být vlastenka Zuzana Čaputová prezidentka Slovenska se svým programem pozitivního vlastenectví.
Cikánský troll zase perlí ty svoje duševní srágory! Nejlépe by bylo, kdyby si zavedli cikánskou vlasteneckou stranu a pak všichni odjeli na déle trvající výlet cca 50 let do Indie!
Pozitivní globální vlastenectví.To je perla.
Něco jako pozitivní abstinent který vylemtá jen jednu flašku Tuzemáku denně a zazdí do pivka jen 5 prcků
Ty se chceš vrátit do Michalovců.?Možná i
Cikán zna pocit domova a vlasti.Proto to vzplanutí
k paní Čaputové.Šťastnou cestu.
tywoe, už to nehul, tohle už je kritický
…česko má blbou politiku, protože žádnou jinou nemůže mít. Jiná politika, to je politika suverénního státu, který prvotně a výhradně ku svému prospěchu, řídí své vnitřní věci a vnější vztahy. V nesuverénním státu jsou na první místa “vysílacích” časů připuštěni pouze první z hajzlů…
Jen nevím, kolik procent zdejších diskutujících ví, co znamená slovo SUVERENITA.
SUVERENITA STÁTU je schopnost a možnost jeho obyvatel realizovat svou vůli na všech šesti prioritách zobecněných prostředků řízení.
V případě ČR to není ani na jedné prioritě.
Larine – o vás jsem nepochybovala (ani o Nojovi).
Tady musím souhlasit s Klausem mladším, v zemi kde je třetina občanů dementních nebo debilních , slabých duchem, popřípadě alkoholiků…
Tak realizovat tady nějaká referenda, to by bylo vskutku
velmi odvážné…
To řekl Zeman.😛😛
Je to zkušený muž.
Hm, takhle moc porozumění mezi lidmi asi nedosáhnete.
Referenda iniciovaná zdola nejsou blbost proto, že jsou lidé hloupí (to by se pak dalo použít i jako argument proti samotným volbám, ne?), ale z úplně jiných, logicky zdůvodnitelných, procesních důvodů.
Jak to dopadlo s referendem o Brexitu sledujeme v přímém přenosu…
Tam kde je národ rozdělenÿ na 2 půlky tak…nic moc, takové referendum
Ale ono nejde o to, jestli je nějaký národ rozdělený na dvě půlky nebo tři třetiny…
Jde o to, že referendum funguje jenom za předpokladu, že ho vypíše konkrétní politik, který bude garantovat konkrétní kroky, které provede v případě výsledku ANO a v případě výsledku NE.
Dokonce ani v té Británii to nemají ideální. Sice to není referendum iniciované zdola, což by vedlo k chaosu totálnímu. Ale ideální by podle mě bylo, kdyby závaznost referenda končila s mandátem toho, kdo ho vypsal. Prostě pokud vypsal referendum Cameron, tak to měl být Cameron, kdo pak taky ten brexit provede.
To jsen nevedel ze mame tolik ciganu?
Tak co se tady ochomejtáš,mezi takovou společnost?
Jen hloupě prudíš a meleš zhovadilosti.
Opravdu zvláštní úkaz – taková sebekritika.
Vy budete nejspíš kombinace obojího – alkoholik slabý duchem? Nebo jak?
Ještě by mne tedy moc zajímalo jaké vlastenecké strany, má autor článku na mysli ? Snad ne DSSS tedy nástupkyni Ústavním soudem zrušené DS z důvodu toho, že členové této “vlastenecké strany” propagovali nacismus, veřejně hajlovali a spolupracovali s neonacistickými subjekty a šířili nenávist k občanům České republiky z důvodu jejich národnosti a rasy. Snad si nemyslíte, že ta strana je dnes jiná, akorát se rozloučili s těmi nejvíce viditelnými a problémovými nácky…
Nebo snad Národní demokracii vedenou odsouzeným antisemitou Bartošem, co věří na všechny konspirační teorie , co jsou spojené s Židy…
Nebo ta vlastenecká strana toho hospodského intelektuála Čarnogurského, nebo jak se jmenuje…
Nebo je to strana Miroslava Sládka ? Fakt nevím, které to jsou ty vlastenecké strany co propadli ve volbách do Evropského parlamentu ?
Můžete mi dát alespoň pár příkladů ? , děkuji…
Odkazuji na článek Kláry Samkové, která ty strany přímo uvádí…(4,5%)
šířili nenávist k občanům České republiky z důvodu jejich národnosti a rasy.
xxxxxxxxxxxxxxxx
Polách je cygán, a tak zase lže, aš se mu od huby práší.
Gdybyste se vy, cygáni žiwili podstivou prací, alespoň f takovém procentu, jako fšichni ostatní f této republice, a kdybyste stejným způsobem dodržovali zákony a zwyklosti, nebude problém.
Problém je ve statystyce. Kolik wás je, 3%?
Kolik z wás poctivě pracuje? 10%? 20%?
Jakým procentem jste obsadili vjeznice? 50, 60%?
Jste zkrátka nepřehlédnutelní.
F této republice panuje otřesný rasizmus.
Ve fšech směrech se zwýhodňuje určitá část obywatel na základě příslušnosti k jistému etniku.
To je RASIZMUS jak SWIŇA
F Chánovje cygáni wibidleli dům, který jim přidělilo mněsto.
Místo, aby byli vyhozeni na ulic, pod most, nebo z mostu, jak dopadne každý jiný opčan tohoto státu, tak jim mněsto chce postavit nové čumkodomky, za 22 milyjonů
Není tohle rasizmus?
Tito cygáni nepracují, živí je majorita svými daněmi.
Dostali byty zadarmo, bydlení jim také platí majorita.
Byty zničí, a město jim z daní ostatních opčanů postaví nové čumkodomky.
Tak, a debyl Polách vyřvává o nenávisti, to je neuvjeřitelné, šílené, prostě úplná pakárna, blázinec, Černovice, Húskova ulice.
Normální, nerasistické, by bylo, aby se cygáni postarali sami o sebe, jak umí. To je norma.
A nebude rasizmus, a nebude nenávist.
Jak dlouho ještě, Poláchu, budete zneužívat naší trpjeliwosti?
František Palacký, Karel Engliš, T.G.Masaryk, Alois Eliáš, Václav Havel, Alexander Dubček , Signatáři Charty 77 a další naši významní se nejspíš musí neustále otáčet v hrobě, z toho jaké kreatury a individua se dnes považují za vlastence…
Zvláštní doba…
Di uš do pérdele,trolle
Skvostný výběr.Až o nich budeš vědět víc,změníš
názor.
Alespoň že Slovensko má prezidenta vlastence, který bude spojovat národ, svým programem a ideálem pozitivního vlastenectví, který paní Čaputová přednesla při svém inauguračním projevu.
Dnes už i ty vlastence můžeme Slovákům závidět, protože my žádné nemáme.
Vůbec bych se nedivil, kdyby Soros podporoval vlastenecké strany, u kterých má jistotu, že nepřekročí 5%. Čím víc hlasů propadne, tím méně dostane Okamura.
Já se zase divím tomu, kolik občanů nebo spíše v tomto případě ovčanů… věří na konspirační teorie…
A pak u nás s tímto materiálem chtějte referendum…, to by byla sebevražda českého národa a české státnosti.
Konspiračními teoriemi jsou neobolševickému euroamerickému režimu všechny nepohodlné opoziční názory.
Když na ně neumějí racionálně reagovat a přesvědčivě je vyvrátit, tak se s nimi vypořádají jednoduše tím, že je označí za konspirační teorie a mají to vyřízené.
Konspirační teorie je vždy potřeba dokázat, ne vyvrátit. Ale s těmi následnostmi jevů vy míváte problém často. :)
Aleši
Je konspirační teoryjí řízený pád dvojčat?
Gdyby kolem této záležitosti nebylo tolik nesrovnalostí, žádné teoryje by nevznikaly.
A podotýkám, že nesrovnalostí f této vjecy je víc, neš je zdrávo, a každá tato jediná nesrovnalost by normálně stačila k vyvrácení ofycyjálního výkladu. A tyto nesrownalosti dokázalo mnoho wysoce kwalifikovaných odborníků a vědců z mnoha oborů, kteří pro swé záwěry objetowali swou weškerou odbornou reputaci.
A jestliže jsou klabonosí soudruzi schopní, jen tak, jakoby se nechumelilo, objetovat tisíce spoluopčanů, pak se uš nediwím apsolutně ničemu. Natoš když bez mrknutí oka jsou schopni rozmlátit spořádané státy do doby kamenné, kde jsou milyjóny mrtvých a uprchlíků, statisíce dětí bez rodičů, atd!!!! Takowá krwawá umaštěná madla, která obhajuje smrt půl milyjónů mrtwých dětí, to je fakt WRCHOL, Maryjánský příkop hadra.
Přinejmenším bych se zamyslel nad tím, zda je to fšechno jen náhoda, a nebo někdo
za oponou tahá za drátky?
Náhody NEEXISTUJÍ.
Joe
Janino
No prostě z toho, co jsem přečetl, jsem nenabyl pocitu, že bych té teorii o řízené demolici měl věřit. Někdo to má třeba jinak, s tím asi nic nenaděláme. A někdo věří i těm argumentům zastánců placaté Země…
Proč píšete tak blbě, že se to nedá číst? To má nějaký důvod (aby v tom CIA nemohla fulltextově hledat) nebo jen tak z plezíru?
Aleši
Neřeš formu, ale obsach
Tady oprawdu nezbýwá neš konstatowat, že – komu není shůry dáno, f apatyce nekoupí – bez urážky
Widěl jsem dokument, gde nějaký, tuším dánský, odborník, analyzowal prach, který wznikl po pádu dvojčat.
Zjistil tam zplodiny z nějaké vojenské látky, která se používá k destrukci železných nosníků.
Wysvětlení jediné – to byl důwod, proč padala dvojčata úhledně do swého půdorysu. Jinak to prostě není možné.
To je fyzika.
Takowých podobných analýz a swědectví lidí bylo neúrekom.
Zbýwá otázka, wšichni lhali, nebo si wymýšleli?
Proč by to dělali?
Wždyť tam zahynuly 3000 lidí!!!!!
Oficyjální werze byla weskrze prolhaná, a celý ten zločinný komplot byl namířený proti lidstwu.
Gdo je schopen objetovat stowky tisíc lidí, milyjony lidí, pro swoje záměry? Gdo je tak bezohledný a chamtivý?
Je jen jediná odpowěď.
Cui bono.
Šmudlo, hledej
A mohl bys nám zde několik konspiračních teorií představit? Aspoň tři, čtyři. A pak dokaž, že to konspirační teorie skutečně je!
Jako že dostaneme za domácí úkol dokázat, že chemtrails, nepřistání Američanů na Měsíci, řízená demolice dvojčat a Sorosem řízená invaze muslimů do Evropy jsou jen konspirační teorie a až to vypracujeme, tak dostaneme další čtyři? :)
A tu invazi muslimů do Evropy podle vás řídí KDO? Nebo aspoň spolufinancuje?
Existenci chemtrails už CIA oficiálně přiznala, nedávno jsem tu dávala odkaz.
Demolice dvojčat je slovo politiků a novinářů proti slovu odborníků.
Totéž s přistáním/nepřistáním na Měsíci.
Ateď vy – kde máte DŮKAZY, že je to pouhá konspirace, smyšlenka. Nemáte nic. Máte jen VÍRU. To je hodně málo. Ale hlavně je to nepřesvědčivé.
Proč by uprchlickou krizi měl někdo organizovat? Dokud si nepřečtu nějaký věrohodný důkaz o tom, že se tak děje, tak je přece normální domnívat se, že uprchlická krize vznikla přirozeným způsobem, jako všechny podobné uprchlické krize v historii.
Problém se všemi uvedenými příklady je v tom, že ani u jednoho z nich jsem si nepřečetl nic, čemu by se dalo věřit jako důkazu.
Chtít po mě důkaz, že něco je konspirační teorie, je podobné jako chtít důkaz, že Země není placatá. Jistě, že nemám osobní důkaz, že Země je kulatá. Jen prostě mi připadají některé informace třetích stran věrohodnější než informace jiných třetích stran. Vždy je to o práci s informacemi, o ničem jiném to být nemůže.
CIA přiznala chemtrails? No neříkejte. Proč to ještě nezanesli do Wikipedie? Dáte mi nějaký odkaz, kde se o tom dočtu?
K chemtrails jsem ho tu dala před pár dny. Najděte si ho, já ho znovu kvůli vám hledat nebudu.
Ohledně přistání na Měsíci si přečtěte sám zde a doporučuji i diskuzi.
http://leva-net.webnode.cz/products/apollo-mytu-zbavene/
K demolici dvojčat by se taky našlo plno odkazů, ale taky je hledat nebudu. Nejsem vaše sekretářka. Jen vás ujišťuji, že se názorů odporníků na řízené odstřely budov objevilo nepočítaně. Tolik, že jste i vy nějaké číst musel. A ohledně muslimů-invazistů, to si snad děláte z každého tady legraci, žejo? Jinak taková ignorance všech zpráv není vysvětlitelná.
Ale přesto vám jeden důkaz poskytnu. Snad bude fungovat:
https://www.youtube.com/watch?v=Ww0hLGRohcg
Ještě nějaký dotaz?
No, tak jestli tomuhle říkáte “důkaz”, tak s vámi asi jen ztrácím čas. :)
Ani jste se nepodíval, natož abyste to přečetl/poslechl.
Předpokládala jsem to, nezklamal jste.
proč by se díváa na nějakou greténku v rusáckém hávu?
tak je přece normální domnívat se, že uprchlická krize vznikla přirozeným způsobem, jako všechny podobné uprchlické krize v historii.
xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Aleši
Na hystoryji se vybodni, wysvjetli, jak je možné, že statisíce vandráků z celého swjeta se může poflakowat po Ewropje?????
To powažuješ za normál?
A nezbláznil ses?
Soros nesmí nikdy umřít. Kdo to pak bude řídit? :)
ONI si už nějakého toho Žida najdou.
🤣
Soroš už je jako Lenin – taky věčně živý.
Aneb židobolševici sobě.
Na tento jev, (tristeni pravice) jsem poukazal pred par dni a muj prispevek byl smazan. Tak jsem toho nazoru, ze i redakce PP je vedena najakou silou (treba Sorosem, nebo zidovskym spiklenim), ktera ma zajem, oslabit pravicove strany.
Co pan Nef pise, ze mate spatnou politiku je blbost. Mate blbe volice, kteri voli blbe politiky. Momentalne jste celi posrani z trikolory.A co pan Klaus noveho vymyslel? Spravny cesky vlastenec muze volit jen SPD, stejne jako Slovaci meli vilot Kotlebu. Ceskoslovenska blbost je nekonecna. Pomalu si kupujte burky a turbany. A vy, chlapske onuce, nechte si narust fousy a orientujte se na jihozapyd, smer Meka. Budete to potrebovat
Naprosto přesně, děkuji
Úplne přesně. Jakmile je nebezpečí, že se lidi začnou srocovat- za nás starších díky samizdatovým letákům, páč net nebyl, a dnes díky internetu – tak jak nejlépe proti nim? Zahltit internet polopravdami (lež se nejlépe schová mezi dvě pravdy, že…), následně vytvořit mraky stran a straniček se stejným či podobným programem a tím voliče rozdrobit, čímž tyto strany a straničky nedostanou potřebný počet % a důsledek? Ti, co by volili tento program jsou odrovnáni….Klasická taktika. Musíme tedy proti nim použít jejich vlastní taktiku – dát svůj hlas do JEDNÉ strany, páč v jednotě je síla!
To maly.velky – píšete:”Jak se dá zabránit migraci, když lidé migrují už od pravěku ?”…Jojo, to migrují, to jest pravda. Jenže je tu zásadní rozdíl, platný a praktikovaný po staletí – Bud se přizpůsobili domácím, nebo byli eliminováni. Můj dům, můj hrad, přes to jednoduše vlak nejede. A když imigrantů – nájezdníků – bylo víc, tak prostě a jednioduše – válka. No a když přece jen imigranti nájezdníci vyhráli, tak VŽDY to bylo POUZE dočasně, jelikož nikdo eště nevymyslel obraniu vůči gerilovému způsobu boje domácích. A ani to už z podstaty nejde, páč nikdo eště nemá tu moc překopat myšlení lidí a zamezit předávání z generace na generaci. To prostě absolutní smolík. VŽDY tedy nájezdník prohraje, at se snaží sebevíc….
No namítnouti můžete, pane maly.velky, že v případě výhry nájezdníků se lidi skoní….jenže – POUZE A JENOM skloní, nikdy se my Slované nezlomíme a nikdy nezlomili….Víte co o nás řekl Hitler? “Zlomili jsme národy Evropy. Ale Čech se nezlomí, ten se ohne. A jak tlak povolí, švihne…” A K.H.Frank, který se narodil v Čechách, o nás řekl toto: “Češi jsou smějící se bestie…”…..
A K.H.Frank, který se narodil v Čechách, o nás řekl toto: “Češi jsou smějící se bestie…”…..
xxxxxxxxxxxxxx
Widěl jsem, jak ho wješeli, hodně wisoko, abi mněl dobrý rozhled, to uš se moc nesmál
Třicet let vlády “Pravdy a lásky”v českém království
vyhnalo a znechutilo většinu opravdu vzdělaných
a moudrých lidí do ústraní,ty mladší za hranice.
Pokračováním bych jen hloupě opisoval článek
pana Mládka.Pojmy národ a vlast se staly
nadávkou,vulgarismy,urážky a arogance znakem
noblesy.Liberální demoGrati vyhrožují a šikanují
ty,kteří ještě mají odvahu se ozvat.
Kéž se zas vláda věcí Tvých,do rukou Tvých navrátí !
Zpět iide navrátí !
Mna by fakt zaujimalo, co si vsetci ti o vlastenectve tarajuci udernici, pod pojmom vlastenectvo vobec predstavuju…? Davanie prazdnych, objektivne nerealizovatelnych, alebo priamo kontraproduktivnych, predvolebnych slubov…? Vagne prehlasenia, bez akychkolvek konkretnych zavazkov…? Sustredovanie sa na „riesenie“ okrajovych, ale momentalne popularnych problemov…? Neprejavenie ani co i len povrchneho zaujmu o riesenie podstatnych problemov, ako je napriklad detailne zadokumentovane prepojenie celej ceskej politickej sceny so skupinami organizovaneho zlocinu v rozkradani dani obcanov…? Obcanom oficialne predostierane obraty o 180˚ v programe vlasnej strany a presviedcanie ich o vyslovnych volovinach…? Spolcovanie sa so zahranicnymi politickymi subjektami, konajucimi v priamom rozpore so zaujmami kazdeho obcana CR…? A mohol by som pokracovat, ale pre ilustraciu to myslim staci… Ak si o vlastenectve tarajuci udernici pod pojmom vlastenectvo predstavuju toto, tak SPD je jednoznacne vlasteneckou stranou a nielen SPD, ale vsetky politicke strany, ktore na nasej planate kedy existovali, aj Somalska strana narodnej obrody, by v tomto pripade bola ceskou vlasteneckou stranou…
Zahranicni sponzori nesponzoruju len „neziskovky“ a majdanovych udernikov (milion chvilek pro cokoliv), ale aj ceskych politikov, pretoze toto je jediny sposob, ako efektivne kontrolovat procesy riadenia v CR… Ked Babis povedal, „vsetci kradnu“, hovoril pravdu… Napriek tomu s tym ale ani ako premier nic nerobi… Preco asi…? Pretoze toto jednoducho nema s kym urobit… Pre uplatnovanie prava a spravodlivosti v CR, by Babis, alebo ktokolvek iny, predovsetkym potreboval novych, nezavislych policajtov, prokuratorov a sudcov… Len vtedy by mohli byt poslani do basy nielen vsetci lidri a stranicki funkcionari takmer vsetkych ceskych politickych stran za poslednych 30 rokov, vratane Klausika starsieho, ale aj mnozstvo vysokopostavenych sudcov, prokuratorov, policajtov a inych statnych uradnikov, co je kvoli sucasnemu stavu plneho spolitizovania organov cinnych v trestnom konani nemozne… Ak by vsak k niecomu takemu nejakym zazrakom naozaj doslo, znamenalo by to nielen kolaps celeho statu, ale aj odstrihnutie sa CR od kontroly zahranicnymi sponzormi a toto by Babis a ani ziadny iny zavadzatel prava a spravodlivosti, urcite fyzicky neprezil, preto s tym nic nerobi… Mozno pozna pribeh americkeho prezidenta Jamesa A. Garfielda… Ten tiez zacal otvorene hovorit o kontrole statov a celej globalnej ekonomiky „sponzormi“, architektami a majitelmi celeho globalneho financneho systemu, o nimi vyvolavanych krizach atd. a preto bol ne neho po styroch mesiacoch v urade spachany atentat, na nasledky ktoreho o dva mesiace neskor zomrel…
SPD je mimochodom vybornym prikladom toho, ake realne moznosti ma kazdy politicky subjekt na ceskej politickej scene… Alebo sa stane systemovou stranou (pripad SPD), alebo bude zlikvidovany/odstaveny z politiky (pripad DS, dnes DSSS)… Programy SPD, DSSS a nakoniec aj trikoloroveho Vasika, su si velmi podobne, v niektorych bodoch totozne, ale najlepsim z nich, az na bod priamej demokracie, ktora je na oblbovanie volicov sice ucinna, ale prakticky by znamenala len priamu kontrolu celej ceskej politickej sceny zahranicnymi sponzormi, cez nimi platenych udernikov (milion chvilek pro cokoliv), je jednoznacne povodny program DS (dnes DSSS), aj ked ten ma k skutocne vlasteneckemu progamu tiez daleko… Ako je mozne, ze SPD si veselo funguje a o DSSS takmer ani nikto nevie…? Schvalne, co myslite, cim to asi bude, preco asi to ti zahranicni sponzori takto zariadili…?
Takze co sudruh Mladek, ako je to s s tym vlastnectvom a vlastencami…? Ty asi tiez velmi dobre vies, koho pesnicku sa ti oplati piskat, co…?
DS nikdo nezlikvidoval ani neodstavil. Tato partaj jen porušovala Ústavu a zákony České republiky, byla jí prokázána podpora a propagace nacismu , spolupráce s těmito neonacistickými subjekty a také podněcování k nenávisti vůči jednotlivcům nebo k skupině osob. To že mnoho členu DS veřejně hajlovalo, pokřikovali Židi do plynu, spalte Cikány apod. To jistě bylo vše vykonstruované, oni jen ukazovali jak vysoko skáče jejich pes že…
Stát tehdy zastupoval advokát Sokol a to rozhodně není žádný sluníčkář, nedávno kritizoval Piráty a to dost hrubě… Takže těžko ho obviňovat s podjatosti, DS prostě byla náckovská nahnědlá sebranka, to je celé… Takže nelžete, víte lež má krátké nohy…
Ono to uz tak v tej zidackej “demokracii” chodi… Ak sa niekto aj co i len trosku odchyli od zidakmi vytycenej generalnej linie, je ich udernikmi a ich mediami okamzite oznaceny za fasistu, pripadne jeho strana bude aj sudne zrusena… Zaujimave na veci je, ze zidakmi priamo organizovana genocida bielej populacie Europy, ktorej sucastou je aj podpora degesov a inych spolocenskych skodcov, ziadne sudy netrapi… Cim to asi bude…?
Čím to asi bude ? Třeba tím že je to konspirace.
Tomuhle věřili lidé leda tak v Německu ve 30.letech, když je oblboval Adolf Hitler a spol…
K úkazům vámi popisovanými by nikdy nedošlo, kdyby právo a spravedlnost fungovaly tak, jak fungovat mají.
Že to není možné, popsal pražský orloj dostatečně jasně a jen ten, do nechce (např. vy) to prostě nechápe a nepochopí..
Ach jo! Komentář opět čeká na schválení.
Advokát Sokol možná není sluníčkář.
on je pouze advokát elity národa.
Co se kritiky Pirátů týče,liška zametá ocasem.
Tvoje obavy z DSS chápu.Oni asi nemají opravdu rádi
ty snědší.Vývoj ve světě jim dává za pravdu.
Je to hlavně jewel……
Ach jo!
Tak jsem projel diskusi od rána a koukám, v opozici tady jsou napořád cikán, buzerant a hlášku (přidal se k té dvojici) sem dala vize, což je blb, který v blbství dosahuje nekonečna!
Všechno lepší než trapní bolšáni.
Opravdu se ale sbíráním míčků a lajnováním kurtů, jako Maximus, neživím!
A zapomněl na žydíííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí!
Lubomír Bouše 18.6.2019 10:12:11 Odpovědět
Útok ad hominem není argumentace v diskusi ale důvodem k dání do držky v osobním kontaktu.
SPD – osobni hmotna odpovednost uredniku a soudcu a moznost jejich odvolani, omezeny mandat soudcu, ……
Netreba nic dalsiho dodavat … muzete se tu hadat bezvysledne o kazdem p..u treba do infarktu … na co si tu hrajete? Jeho vysost nadclovek soudce s absolutni moci a nulovou zodpovednosti s armadou ozbrojenych poslusnych uniformovanych opicek sesadi jakoukoliv vladu kdykoliv se mu zachce, ohne si kazdej zakon jak chce a ignoruje jakykoliv zakon ktery se mu zrovna nehodi do jeho pomateneho zvratku na ktery drze napise jmenem republiky rozsudek je to takhle protoze se tak rozhodnul a basta nakej zakon nebo predvidatelnost prava nebo zakonodarce a jeho vule vyjadrena platnym znenim zakona ho vubec netankuje …..proc by treba psal pravdu do oduvodneni rozsudku kdyz je to kazdemu fuk a nikdo jej za to nemuze poptahovat a obvinit z podvodu a rovnou zavrit… a ze prej jeste musime kazdej zvratek respektovat ….
Dokud nebude tohle z programu SPD uvedeno v praxi tak se vubec ale vubec nic nezmeni …. okradani bude pokracovat, nepohodlni se budou zavirat do vezeni a budou v rozporu se zakonem ocernovani a vsechno se to bude tvarit jako udajne pravni stat s razitkem takze to prej plati an veku veku nikdy jinak … jo a az se lidi nastvou tak zvolej radeji to znarodneni vseho a vsech pac uz to bude stejne fuk poctive nikdo zbohatnout jaksi nemuze a prava se tu nedovolate ani za 40 let …. a tech prolhanych zlodejskych ouradu je cim dal vic a maji vetsi a vetsi zlodejske strozoky ….
No to je ale kravina…, tady se panečku slejzají “inteligenti”… Soudy a především Ústavní soud je jednou z pojistek demokracie.
Takže v žádném případě parlament nemůže a ani v demokratickém státě nemá žádné právo zasahovat do činností soudu tečka.
Nápad, že by politici nebo snad občané měli odvolávat soudce…, no to je návrh jako z nějaké lidově demokratické společnosti, Stalin a Gottwald by z Vás jistě měli velkou radost a asi by se ani neubránili slz dojetí, kdyby Váš komentář četli.
Pane Kříži, už to přejmenujte na Rudý Prostor.
Spíš kikánský prostor,ne?
Malému velkému se tady líbí víc než na Romea
Ustava Ceske Republiky
doporucuju precist predtim nez vypustim nejake to moudro o neomylnosti moci soudni ktera jako jedina pry podle vas muze rozhodovat o tom co je a neni podle zakona nebo podle ustavy a muze vladnout nade vsemi ackoliv neni nikym volena a ma definitivu a zadnej poskozenej nemuze dnes napriklad nechat soudce dukladne klidne i na svoje naklady prosetrit znalcem psychiatrem jestli to ma v hlave v poradku a neni tak trochu mimo realitu.. ne nemuze … soudce je a vzdy byl myslen jako temer automaticky zcela nestranny vykonavatel spravedlnosti bez ohledu zda se jedna o pana nebo kmana podle platnych zakonu nikoliv aby si je ohybal prizpusoboval si jejich vyklad podle sveho a loboval za svoje vlastni mrzke zajmy a svoji neomezenou moc ….ani necetl spisy (Ruychetsky se k tomu natvrdo priznal) tedy rozhoduji podle kavove sedliny a je verejnym tajemstvim ze 99,9% rozsudku a usneseni US pisou sekretarky a pomocny personal a soudce US ani netusi co podepisuje …. uroven jejich oduvodneni to plne dokazuje ….. napovim .. vsechna moc patri lidu a je prosazovana jimy zvolenymi zastupci …. ze si nakej soudce usmysli ze kdyz napise lez do rozsudku aby nekoho lzive odsoudil a jeho kamos mu to potvrdi na kraji a dal se to jen opisuje ze to je ok a ze to prej neni podle soudcu fizlu ani prokuratora trestny cin zneuziti pravomoci ….. a mame to tak nechat a pry to je tak prej ok a ani tretni oznameni takto napsane neni pry trestni oznameni … tak to si ten pravni stat a demokracii predstavujete jako ze bolsevisticky nacisticky rezim krizeny z otroctvim je podle vas jako ok podle ustavy a muzeme ho nazvat pravnim statem a demokracii … no to potez koste …. kazdej soudce je jen clovek a kazdej clovek nad kterym neni kontrola bic ale ma milion pravomoci je zatracene nebezpecnej … copak delaji soudci fizlove a prokuratori proti velkolhari zlodeji a stbakovi kdyz jiz vycerpal prakticky vsechny duvody pro vzeti do vazby a oni porad nic? Procpak se cela armada opic zabejva nakyma hateprispevkama na nakym tom fejsuuuku kdyz se maji zatracene co zajimat o hlidani hranic a cisteni ve svych vlastnich radach vyderacu a zneuzivacu pravomoci …. tohle neni oficialne majetek justicni mafie, ale Ceska Republika, plati tady UStava ata zarucuje rovnost pred zakonem … ze na to kasle US prakticky denne je tim nejlepsim argumentem proc je nesmysl nechavat neomezenou nekontrolovatelnou moc soudcum …. To jste asi nezaznamenal ze porusenim zakona soudcem si odsedel zcela nevinny clovek pul roku za mrizema v rozporu se vsim co je napsano v trestnim radu a trestnim zakoniku a US na to odpovedel ze pry k poruseni zakona doslo, coz automaticky samozrejme je zasahem do ustavnich prav jakym je napriklad pravo na spravedlivy proces, se udajne nejedna o tak vazny exces aby ten rozsudek zrusily a poskezenemu justicni mafii se omluvily a odskodnily … az budete v rozporu se zakonem sedet prijde vam exekutor s nahradou za toze jste neopravnene sedel a ustavni soud rekne ze to je jen takova prkotina soudce mala chybka nehodna pozoronosti a ze to nezasahlo do vasich ustavne garantovanych prav a svobod tak potom muzete delat ramena a chvalit a obhajovat tu jejich nezavislost …. ucel podle ustavy podle platnych zakonu zkratka nesveti prostredky … takhle pravni stat ani demokracie fungovat nesmi … R se stydi za rozhodnuti jeho podrizenych ale neudela s tim nic a prachy bude brat az nez ho vynesou nohama napred … soudce ma prisne zakonem zakazano komentovat politiku obzvlaste pak cizich statu a dodneska tam smrdi nepotrestan za komnetar na polskou politiku …… chci spravedlive podle zakona padni komu padni mereno vsem uplne stejne soudnictvi bez kamaradickovani s prokuratorem a fizlem bez selektivizace dukazu bez hloupych lzi a podrazu soudnictvi …. tohle soudnictvi to neni …. muzete si stokrat opakovat ze to tak neni ale o soudnictvi nevite ani n …. i laik okamzite pozna pokud se prijde podivat na soud co je to za bandu sebestrednych zmetku v talarech… a kdyz si nastuduje obycejnej clovek zakony a judikaty a komentovane vydani zakona lip nez soudce natoz advokat .. to se potom muzou ti zmetci potento vztekem …. a kor kdyz na ne podate trestni a oni nemaji jedinej argument jak vam krive vpalit ze je krive obvinujete ani nic na svoji obhajobu pac vse co dodate a komentujete je naprosto nekompromisni pravda … to uz vzteky rudnou stejne jako jejich knizka za kterou dostali definitivu ….
SPD je nejlepší volba. Pár věcí bych jim vytkl, ale v ničem zásadním mě nezklamali. Hlavně hlasují jak slíbili ve svém programu.
Není jiná volba pro vlastence, jedině SPD