
Viktor Orbán: Maďarsko je křesťanská země a ne místo pro multikulturalismus
MIKE/VOE
V rozhovoru v knize vydaném francouzským politikem a esejistou Philippe de Villiersem premiér Maďarska Viktor Orbán říká, že v Maďarsku není místo pro multikulturalismus.
“Nejvíce znepokojuje naše odpůrce, že v naší Ústavě jsme psali, že Maďarsko má křesťanské kořeny, že zde není místo pro multikulturalismus, že dítě má právo na matku a otce a že náš národ má právo bránit své hranice.”
Orbán uvedl, že maďarští lidé mají dlouhodobou tradici odporu vůči “omezené svrchovanosti”: “Nejdříve tady byli vládci Svaté říše římské, potom khanové obrovské mongolské říše, následovaní sultány Osmanské říše; a potom sovětští soudruzi a jejich tanky. Všichni chtěli skoncovat s Maďarskem,” řekl,”ale překvapivě, maďarský lid přežil v rozbouřeném moři Němců a Slovanů “
Na otázku, zda se dnes obává nebezpečí rozvratů národů, řekl Orbán, že vidí rozpad EU jako větší nebezpečí, přičemž rozděluje Evropu na dvě části – ta která se stává islamizovanou a která se nechce stát islamizovanou.
Načrtl to takto: “Pokud nás nechá nepokoji a nebude nám vnucovat islamizaci, Evropa může žít jako klub svobodných národů. Pokud však nás donutí přijmout kompakt o migraci OSN nebo rozhodnutí Evropské komise, čímž nás spojuje s jejich tolerantní západní politikou, rozpad nelze vyloučit.”
Předseda vlády pokračoval: “Pro nás obvinění, že nejsme zcela evropští, je krutý vtip. Když jsme po půlstoletí sovětské okupace a komunistického útlaku nakonec získali naši svobodu, když Západ otevřel náručí, abychom se tam navrátili, mysleli jsme si, že jsme se vrátili ke svým vlastním – rodiny svobodných národů spočívajících na pilířích křesťanské kultury, národní identity a lidské důstojnosti.”
“Ani v našich nejhorších nočních můrách jsme si nemysleli, že po dvaceti devíti letech poté, co naše národy vstoupily do svobody a kontinent se znovu sešel, by Evropa byla opět náchylná na imperiální ambice – ty, které tentokrát necílí za ale dovnitř jejích hranic.”
Dodal, že Evropa není tavícím kotlem, ale domovem národů.
Zdroj: Voice of Europe
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX), QR platby
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2021: *****
ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Jakub Malinovský 77,- Kč, Miloš Kraus 400,- Kč, Dagmar Bowyer 200,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Mirko Hampl 168,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Milena Práglová 500,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Anonym 222,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Miroslav Hlousek 111,- Kč, Bc. Romana Kopecká 500,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Martin Vavrinka 50,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janičko 250,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Jiří Sika 250,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Jan Petr 300,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Robert Schlesinger 200,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Renata Doležalová 100,- Kč, Martin Černý 500,- Kč, Matouš Gaudl 500,- Kč, Bohuslav Maceška 100,- Kč, Oldřich Smejkal 1000,- Kč, Arpád Krausz 250,- Kč, Jiří Dostál 200,- Kč, Anonym 673,- Kč, Martin Svoboda 100,- Kč, Pavel Kosmata 200,- Kč, Roman Suchý 500,- Kč, ing. Jiří Klumpar 100,- Kč, Karel Jeřábek 163,- Kč
Celkem za měsíc: 15 364,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Rozsudek nad zbytky americké demokracie - 22.4.2021
- Za vtip o homosexuálech do kriminálu? - 22.4.2021
- Paprika už vyjde i na 200 korun za kilogram - 22.4.2021
Orbán je stejným “křesťanem” jako Putin.
Pokud to budou oba potřebovat k udržení své absolutní moci, bez mrknutí oka se budou hlásit k islámu, tak jako to dříve činili ke komunismu a nyní ke křesťanství.
Komunisté zprofanovali, nač šáhli – slovo ČEST či MÍR se v jejich podání stalo prázdným, vyčpělým pojmem… Čest práci a míru zdár!
A právě ta touha po moci je tím, co oba spojuje, a proč si spolu tolik rozumí …
Ovčanov tvojho typu mám strašne rád
Takýto totiž NIKDY NIKOHO nepresvedčia o svojej pravde, ale skôr tých ostatných presvedčia, že oni majú pravdu.
Takže : len ďalej bojuj (grcaj) za svoju EU, za NATO, za merkelovej muslimákov, ….. a ostatných utvrdíš v ich názoroch proti NATO, proti muslimákom, proti EU,…….
.. a v názoroch za Putina a za Orbána ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Koho má “strašne rád” vygrcaný “Ktosi-iný”
není podstatné, a mne to nezajímá ! ! ! ! ! ! !
” a mne to nezajímá ! ! ! ! ! ! ! ”
– a to je bezva.
Takýto “bojovníci” vlastne bojujú za záujmy svojho protivníka (teda aj mňa !) , a ani o tom nevedia.
Přesně tak, pane Ktosi-iný
Ktosi-iný,
nejzábavnější na jeho pitomých textech je ta paralela. Čestný pokrytec Okoraj = něco jako “… vrah o morálce káže”.
Rudá fena Janina aby si neštěkla… a jako takřka vždy, mimo téma článku…
…a přískočnej pudlík zaslintal hřejivým pocitem.
A taky mimo téma článku. Jako ostatně vždy.
Janino, koukám tady je zase šou. Trpajzlíci řádí jak Klausova neviditelná ruka trhu.
Milý krajan, tu nejde o to, aby sa niekto presviedčal z tábora svedkov Putinových (Orbánových), lebo to sa jednoducho nedá. Ich viera je mimoriadne hlboko zažratá
Ide skôr o to, dať vedieť, a nech sa trochu jedujú, že noví veriaci im už nepribudnú, lebo ľudí so špecifickým videním sveta spôsobujúci tento defekt u nás (SK) je cca. 20 %. A to je zdá sa strop. V CZ možno trochu viac, a v H je to 35 %, ale tiež to má tendenciu stagnovať.
Hehe, preto nie nadarmo počuť v poslednom čase zúfalé výkriky, že už iba občianska vojna “to” zachráni
Ešte rýchla doplňujúca štatistika z SK:
– ľudia, ktorí sú radi, že máme Euro: 70 – 80 %
– ľidia, ktorí sú radi, že sme v EÚ: 68 %
Hm, myslím, že v Kremli tieto údaje, najmä po cca. 10 – tich rokoch intenzívnej dezinformačnej masáže na internetoch, spôsobujú ťažkú depresiu
Jste trochu mimo, pan FcKensie. Je to naopak.
Přibývá jich. Dokonce i p. Ziegler nedávno začal pomalu obracet. Ono to zas tak najednou nejde. Jedna vlaštovka sice jaro nedělá, ale něco to naznačuje.
Nabírají ten správný východní vítr.
Na interpretáciu svojich dojmov máte samozrejme právo. Držme sa ale exaktna, a tento prieskum z CZ luhů to vidí trochu inak:
https://www.e15.cz/domaci/evropska-unie-ma-v-cesku-cim-dal-vetsi-podporu-ukazal-pruzkum-brexit-pusobi-jako-varovani-1352437
Zdravím Vás, pán FcKensie, a děkuji Vám, že jste diskusi opět vrátil k tématu článku.
Všechny ty tanečky všech těch pavlů v archivu, za štěkotu sádrových rudých fen, má jediný cíl – rozbít diskusi a zakrýt držkopád SPD, která Orbánovi fandí, a také bagatelizovat agresivní politiku despoty Putina.
Vámi uvedená statistika hovoří jasně …
Rado sa stalo, pán Okoraj
Koko(t)raj, Fízl, liberální fašoun!!
Inshallah, udavači Bíhejči.😛😛😛
Komu není shůry dáno v apatyce nekoupí, jste magor par excellence!!!
” magor par excellence!!!”
– magor v drese môjho protivníka je vlastne mojim pomocníkom.
Křesťanští vládcové vedli boj proti islámu po staletí.
A křesťanští papeži jim k tomu žehnali. /Že je současný Franta z jiného klubu je na delší článek). Chcete zpochybňovat křesťanství Karla Velikého, nebo Jana Sobieského ?
A chcete-li použít výroku písma o “nastavení druhé tváře”, pak jej lze praktikovat pouze individuálně. Ne proti mase rozzuřených nepřátel.
Celý ten výstřik o Orbánovi je jen nenávistným plivnutím ukřivděného levicového liberála hlavního proudu, který sám sebe (těžko) přesvědčuje, že je ryzí, katolický a pravicový. A že i boj proti nepříteli musí být fuj, když ho vede takový (nezápadní, neevropský a neliberální) Orbán.
Celý ten výstřik kremlobota Vylíčila okomentuji v jedné větě …
O Karlu Velikém, Janu Sobieského ani o tom jeho “Frantovi”, jsem se ve svém příspěvku ani slovem nezmínil, pouze jsem poukázal na povahové vlastnosti populisty Orbána, který leze do zadku kágébákovi Putinovi, jenž nedávno otevřel největší mešitu v Evropě, a to v zemi s takřka čtvrtinovým zastoupením muslimů … toť vše!
https://www.youtube.com/watch?v=xfKq57aBqac
https://www.youtube.com/watch?v=jQdcp-cBO3s
Poznámka pod čarou:
Podsouvání a manipulace se slovy á la Vylíčil je mentálním bolševikům vlastní, zvláště pak na tomto portálu
A já si umím představit právě jen Putina a Orbána, jak velí do útoku: bijte je, žeňte je, zabte je, nikoho neživte !
Ostatní na to nemají koule. Aniž bych urážel Salviniho, LePenovou, Vilderse či Kaczynského.
O našich Záápadních, úúžasných vzorech pak raději ani nemluvit. Akce, co nás čeká chce Putinovsko-Orbánovský drajv a nekompromisnost.
Myslím, že i Salvini ukazuje, že umí být dostatečně rázný. Akorát on nemá tak velký mandát, Liga je pouze koaličním partnerem vítěze voleb hnutí 5 hvězd a Salvini pak ministrem vnitra. Pokud by byl absolutním vítězem voleb a premiérem, byl by jistě mnohem víc slyšet.
… co vidí fanatický kremlobot Vylíčil, mne absolutně nezajímá.
Jsem svobodný člověk, který si náhled na věc utvářel vždy sám, bez vlivů a nátlaku bolševiků, či fanatických vyznavačů jakýchkoliv náboženství!
Někdy jste i ftipnej.
Sice málokdy, ale někdy přece jen.
12.3.2019 08:39:59 se vám mimořádně dařilo.
Neustále mě fascinuje, jak se RFJ vždy a bez výjimky dokáže striktně držet merita věci (tématu článku).
To jsem se naučila od vás.
Jak se do rašeliniště volá, tak se z nich ozývá.
Bíhejč Sádrový 🎅 si svobodně zvolí islám a bude svobodně chodit do mešity kázat.
ten bude tím čelem mlátit tak vehementně, že ho bude mít rozklepaný jak nejtek.
Jestli se bude vůbec schopen ohnout. Když, tak mu tu podlahu omlátí o čelo kolegové
Tomu věřím. Kázat, to by mu šlo. S činy je to horší.
Je to takový skutek utek.
Jo. Ještě než k němu stačil doběhnout.
Osahaj, konečně už metelesku blesku. Na tebe tady nejsme naladěný
Koukám, že cikán zase změnil strategii. Takto agresivně se ještě neprojevil. Doporučuji nereagovat, neboť vždy dokáže diskusi znehodnotit.
L. Vylíčil je kremlobot, “lampasák”, Putinova podržtaška, a co já vím co ještě, ale cikán rozhodně, ale opravdu rozhodně není.
Pane Vylíčile,Orbán by měl šanci ostatní nesystémové strany/vůdce stmelit…
Jenom jedinká věc mi dělá trošičku vrásky.To maďarské národovectví…Myslím to “rozdávání pasů” občanům s maďarskými kořeny v zahraničí.
Snad to nic neznamemá?(Aby se nechtělo šoupat s hranicems.To by byl malér.)
Heleno,
“šoupat hranicemi” nezáleží na Orbánovi ani žádném jiném středo- nebo východo-evropském státníkovi.
Nebojte, to si ohlídají Zzzzzápadní velmoci. Až se jim stávající hranice nebudou hodit do krámu, klidně jimi “šoupnou”, tím si buďte jistá.
Středo- a východo-evropské hranice existují pouze z jejich rozhodnutí a jsou garantovány pouze jejich dohodou.
“… který sám sebe přesvědčuje, že je ryzí, katolický a pravicový.”
Že jsem RYZÍ pravičák či katolík, jsem nikdy nikde nehlásal!
Že si mě kremlobot a mentální bolševik Vylíčil plete s jeho soukmenovcem Boušem, který slovo RYZÍ tu skloňuje denně, je jeho problém, způsobený zčásti věkem, a zčásti drilem v ČSLA, které rudě sloužil.
TY MUSÍÍÍÍŠ BÝÝÝT ALE ČČŮŮŮRÁÁÁÁK.
Zapomněls ze svého archivu ještě k tomu dopsat:
“Volím SPD, ať žije Okamura a Vylíčil”
(to k tomu “ČČŮŮŮRÁÁÁÁK.” patří, jen tak je to úplné)
Okoraj :
Ovčanov tvojho typu mám strašne rád
Takýto totiž NIKDY NIKOHO nepresvedčia o svojej pravde, ale skôr tých ostatných presvedčia, že oni majú pravdu.
Takže : len ďalej bojuj (grcaj) za svoju EU, za NATO, za merkelovej muslimákov, ….. a ostatných utvrdíš v ich názoroch proti NATO, proti muslimákom, proti EU,…….
.. a v názoroch za Putina a za Orbána ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Koho má “strašne rád” vygrcaný “Ktosi-iný”
není podstatné, a mne to nezajímá ! ! ! ! ! ! !
(na dvojí přískok dvojí reakce)
Víš jak vznikl slovák?Hungar vojel opici a kopnul ji za dunaj.okoralej hnuse!
zdenek , Víš jak vznikl Čech?, Němec vojel krávu a hodil ji přes hranice, no a je z toho samý vole, vole. 1+1=2
Ojebaj, už konečně metelesku blesku
Fandím Orbánovi a držím palce…
Okoralej idiot, podle sebe soudím tebe že? Prostě sluníčkářský dutohlav jak vyšitý.
Chlap, který má koule a miluje svou zemi! Okorajní fízl by prodal svou dceru do bordelu za tři muslimské dináry! Šmejda poznáte hned!
Jasně, politik, který miluje svoji zemi a vůbec to nedělá proto, že mu to přinese víc hlasů.
Tak z historie:
V prvních svobodných volbách v březnu 1990 získal Fidesz 21 křesel a Orbán se stal předsedou parlamentní frakce. Tuto funkci zastával až do roku 1993, kdy byl v rámci přeměn uvnitř strany zvolen jejím předsedou. V této době vystupoval ještě jako liberální politik, ovšem po volbách 1994, kdy Fidesz získal jen 7 % hlasů, rozhodl o výrazné přeměně ideologie Fideszu, spočívající v přechodu od liberalismu k národně-konzervativní orientaci. Od této chvíle vystupoval Orbán mnohem více jako nacionalista…
A že to přinese víc hlasů – no a co?
Není snad demokracie o tom, že má politik jednat podle vůle občanů? Démos = lid. A ty “hlasy” jsou vyjádřením souhlasu lidu (občanů) s nabízeným programem.
Ergo – když politik dělá politiku, která mu nese hlasy, naplňuje ideál demokracie.
No jo, ale pro soudruhy liberály, je přijatelný poze jeden směr a to je směr “liberalismus” s mohamedánskou tváří. Pokud někdo jako ODS, přejde od konzervatismu k liberalismu, tak je to OK! Opačně je to populismus, nacionalismus, schovinismus, autoritářství a všechny ty jejich “liberální” mantry, které jim žere stále méně voličů a tak začíná cirkus s Putinem, fake news, ovlivňování voleb, atd! I to slovo “liberální” ukradli a pokroutili, takoví jsou to sráči, že neumějí ani vymyslet jméno pro tu svou novou totalitu!
Oni by totiž museli napsat po pravdě, že se jedná o židosionistickou totalitu podle protokolů ze sionistického kongresu v r. 1897.
Na našem zotročení dělají židi už 120 let, takže se svého blízkého cíle nikdy nevzdají.
Jak vidno, být populistou je na trhu výhodnější než být zapáleným ideologem neomarxistických prasečin.
NEČEKANĚ
Vox populi, vox Dei.
Ale Petře,okolnosti se v Evropě začaly vyvíjet URČITŸM způsobem.Je divné,že se URČITÝM způsobem začla vyvíjet i Orbánova rétorika!?!?!?
Spíš mi to přijde logické a správné.
No, možná to bude tím, že se ten skutečný liberalismus totálně zvrtl. Ti, kteří se dnes zaštiťují liberální demokracií se fakticky pokouší vyhladit evropské národy!
Toho chlapa jsem myslel Orbána, ne toho fízla!
“Krásné” je to obvinění europrdů, že Maďaři nejsou zcela evropští. To jako být evropský znamená podvolit se barbarům a nechat se islamizovat?! To mi hlava nebere
Ano, podle nich je Evropan jen ten, kdo se nechá dobrovolně islamizovat, bude podporovat migraci z Afriky a likvidaci vlastního národa a státu. To je pro současné eurosoudruhy neomarxisty skutečný Evropan. Správný Evropan budoucnosti je navíc tmavé pleti, vyznávající islám a s IQ na úrovni prvoka.
Maďaři nejsou zcela evropští. Ano, je to tak.
A preto ma s e r i e , že slovensko nie je súčasť Uhorska.
To by som mohol nazývať Orbána mojim prezidentom.
Hlava vám snad pobere, že hlavním cílem uměle vytvořené EU je likvidace evropských národů a států a nastolení sionistické totality nad bezbrannými lidmi.
Nebo ještě zatím nepobere ?
Madari maji pater! Neoconum se nepodarilo ovladnout Madarsko. Proto tak besni.
Proc musi byt Cesi takovi patolizalove?
Cesi zarli a zavidi Madarum, ze Madari meli od Karla IV za krale toho lepsiho syna, Zikmunda. Toho se bali Husiti jako cert kriza a hlavne Turci.Zikmund, uz tehda ve Znojme, par dni pred svou smrti varuje evropu pred Osmanskymi turky.
A v 56 se taky ukázali jako frajeři
Správně , s pomocí Rusů zlikvidovali vraždící poskoky západních kapitalistů , jinak by už dnes Maďarsko bylo plné muslimů jako sousední Rakousko !! !
Stát, který nedokáže ochránit své vlastní hranice, přestává být státem.
O to těmhle demokratům a nesmysly píšícím trolům jde především
Orbán je cynický mafián Babiš v převleku vlastence.
Sorry, ale dokud tu bude tolik lidí, co mu naletělo, tak je potřeba si to připomínat.
Nic proti jeho plotu, nic proti odmítání imigračních kvót… ale to všechno se dá dělat, aniž by člověk prodal své svědomí.
Nechutnou kampaň proti Georgi Sorosovi (být Maďarem, tak je mi k zblití, na co padly moje peníze, kdybych šel po ulici a viděl ty plakáty) nevymyslel Orbán, ale na zakázku pro něj americká společnost Arthura Finkelsteina (homosexuálního Žida), která se dlouhodobě specializovala na negativní kampaně a rozeštvávání lidí.
Samotný Soros je mi celkem ukradený, možná to není úplný svatoušek, ale z toho co vím, mám celkem jasno, že v pekle se bude za toto smažit spíš Orbán s Finkelsteinem, než Soros.
Finkelstein před smrtí napsal: “Chtěl jsem změnit svět. Podařilo se mi to. Udělal jsem ho horším”. Nejsem si jistý, jestli mu to u božího soudu nějak zvlášť pomůže.
Tebe sa vývod zo žlčníka prepojil na mozog, a toto sú dôsledky. Ak sa ti to vráti neskôr naspäť, tak pochopíš, a spáchaš samovraždu…..
Proč někdy nenapíšete něco k věci, pane kolego? :)
Úplně obyčejně – v čem se mýlím, nebo třeba jak to myslíte, že páchám sebevraždu. Já nefandím otevřeným hranicím, nefandím imigračním kvótám, natož že bych fandil něčemu tak zvrhlému jako je “islamizace”. Já si jen občas dovolím upozornit, že účel nesvětí prostředky. Není zdravé si z politiků dělat polobohy, zvlášť když jsou to gauneři. Lidé tíhnoucí k ancapu by tomu měli rozumět.
Aleši,ale Soros hájí otevřené hranice a multikulti.A vy se ho zastáváme!
Tak jak vám mám rozumět
Sorosův Aspen institute=líheň těch nejzavilejších vítačů.
To je prostě REALITA.
Opr.: zastáváte
“Aleši,ale Soros hájí otevřené hranice a multikulti.A vy se ho zastáváte! ”
– však presne TOTO som tomu chudáčikovi napísal, že on odporuje SÁM SEBE. A pritom Aleš sám napísal, že :
“Nic proti jeho plotu, nic proti odmítání imigračních kvót” .
Já prostě Alešovi v tomhle nerozumím
Nerozumíte, protože žijete v jednoduchém světě pohádek, kde je dobro a zlo. Nebo ve světě horších pohádek pro dospělé, kde “kdo není s námi, je proti nám”.
Začínáte být zábavnější než 100+1 Okoraj.
Ve světě pohádek typu ““kdo není s námi, je proti nám” se soustavně pohybují zdejší členové W3V + jejich sympatizanti.
A dokonce nají tu drzost, upozorňovat nás, “prokremelské troly”, když někdy kritizujeme “své”.
To si oni totiž nemohou dovolit pod hrozbou vyloučení z jejich řad.
Helena Novotná :
“Já prostě Alešovi v tomhle nerozumím”
– ja si myslím, že v tomto si nerozumie ani Aleš sám sebe !
Já se nezastávám Sorose v žádném jeho názoru.
Ke zhodnocení příběhu Orbán-Finkelstein-Soros nepotřebuju zaujmout stanovisko ke každému Sorosovu názoru. Dokonce v tom příběhu nemusí být žádné kladné postavy. Jen jsem uvedl, které postavy mi v něm přijdou horší než jiné.
Aleš :
“Proč někdy nenapíšete něco k věci ?”
Vy si tak krásne protirečíte v jednotlivých vetách, že je zbytočné komentovať.
Čítajte sám po sebe svoje hlody, a MOŽNO pochopíte tú absurdnosť.
Pro vás platí to samé, co výše pro Helenu.
Ktosi-iný,
to záleží na tom, jakým směrem se vyvine diskuze.
Potom pan Aleš zařadí směr opačný.
Z toho by pak mělo plynout, že někdy zastávám úplně opačný názor než jindy. :)
Jestli nechcete být za prolhanou pavlačovou bábu, tak byste mi měla napsat příklad něčeho takového. :)
Nehodlám psát romány na pokračování.
“Z toho by pak mělo plynout, že někdy zastávám úplně opačný názor než jindy. ”
– ale nie.
Vy máte odporujuce si názory aj v jedinom príspevku.
Aleši,
RF Janina nejenže je prolhanost pavlačové drbnou, ale také učebnicovým příkladem rozbíječe diskuse – TROLLA.
Stačí pozorně projít jen tuto diskuse a vstupy do ní od nick “Janina”, “Dušan” a “Pavel K”.
K tématu článku prakticky nic, pouze drzé protlačování zásady “KDO NENÍ S NÁMI, JE PROTI NÁM”, což vyplývá mj. z toho, že jsou to právě ONI, kdo vždy PŘISKOČÍ.
… RF Janina nejenže je prolhanou pavlačovou drbnou…
“Orbán je cynický mafián Babiš v převleku vlastence.”
Tou jednou větou je řečeno vše!
A až se přivalí další krizová vlna (a to bude co nevidět, a bude mnohem větší, než ta v letech 2008-9), a lidé budou mít hodně, ale opravdu hodně hluboko do talíře, pak se – stylem á la Vylíčil – zeptáme lidí, co s těmi (Babiš, Orbán a další jim podobní), co je sprostě okradli a zedne naden se stali miliardáři…?!?
Když řeknou na lampu, tak budeme jednat podle vůle občanů!
Démos = lid…
… nedejbože, aby lidé řekli, že k tomu přihodit i ty, kteří ty politické mafiány fanaticky podporovali (kdo by pak LIDU vylíčil, co má dělat ke spokojenosti Kremlu).
REPORTÁŽ PSANÁ NA OPRÁTCE. TO JE MI NÁHODA.
Není to vidět že by ti byl chorooš ukradený když píšeš takové bludy sluníčkáři, nech laskavě na Maďarech jak si to doma uspořádají, je to snad jejich věc. Sluníčkáři napříč spektrem by rádi rozhodovali o všech národech máte ale ” milí zlatí smůlu zalezte chorošovi do zádele tam vám je dobře a nechte laskavě na lidech nechť si sami rozhodnou o svém bytí a nebytí.
Máte snad dojem, že to nenechávám na Maďarech? Můj názor, že Orbán je gauner, považujete za něco jako vojenskou intervenci do Maďarska? :) To bych mohl naopak z vašeho příspěvku udělat závěr, že mě chcete umlčet a že jste tedy fašista, který potlačuje svobodu slova. :)
Taková “metadebata” je asi celkem neplodná. Ale dá se vést do nekonečna, to jo. Spoustu lidí to dneska baví, všímám si.
A víte, co? Já dokonce připouštím, že Maďaři můžou dojít k tomu, že mají zvolit Orbána. Co já vím, jak vypadá tamní opozice? Nezajímám se zas tak o Maďarsko. Kdyby u nás kandidoval Babiš proti Grebeníčkovi a jiná možnost by nebyla, tak budu taky volit Babiše.
Ale to snad znamená, že se nemůžeme podívat pravdě do očí? To mají ženy padat z vůdce do mdlob a muži obdivovat jeho koule?
Aleši,teda,srovnávat kobliháře s Orbánem,to jste se pořádně-podle mne- seknul!
Babiš je pouhý technolog moci,naprosto bez vize,jen zdatný ekonom a taky manažer,umí vést lidi.
Orbán je vizionář, když už,tak bych ho srovnávala spíš s Klausem.
(I když i tady to drhne.Ale každopádně oba mají koule.)
Prdlačky. Orbánova “vize”, tedy ochránit obyvatele před imigrací, odmítnout kvóty, atd., je dneska už naprosto mainstreamová vize. On dobře ví, že to by zvládnul každý. Ale on se navíc chce udržet u koryta a u eurodotací. Proto nestačí obyčejný program, kde bude plot a nekvóty, atd. Proto si objednal tu kampaň proti Orbánovi. Musí to nebezpečí tisíckrát zveličit a pak národ před ním chránit. Vždyť je to jak přes kopírák jako se všemi podobnými magory v historii.
oprava: …proti Sorosovi
Orbán jasně vyjádřil NE invazorům.Babiš mluví stylem ne, ale nebo ano , ale, takže se na tom nedá stavět.Posere se před každým.
Babiš mluví NE,ale koná ANO.
(Posílá do EP extra vybrané vlezdobruselistické trotly a trotlyně.)
Charanzová,Ďourová…sada sfiní…
Koblihář je křivej jak turecká šavle.
” Můj názor, že Orbán je gauner, považujete ….”
– to nie je názor. Bez jediného argumentu je to iba PĽUVANEC.
Absolutne POZITÍVNE argumenty na Orbana je – jeho protimuslimská politika.
No tak to teda je pecka, pane aleši
Soros prý byl, dle mnoha materiálů (vygůglujte si, snad to ještě nesmazali, soudruzi demokratičtí, svobodu slova ctící) velice zadobře s nacisty, pak spekulacemi odrovnal libru a tím pádem způsobil existenční problémy mnoha lidem a teď ještě financuje dovážení barbarů a podporuje genocidní politiku EU. Ale v pekle se bude smažit ten, který se snaží dělat antigenocidní politiku?
To můžete mít klidně pravdu, Dajo. Já nikdy nehodnotím člověka v jeho komplexnosti (to bude dělat až pánbůh), můžu se leda vyjadřovat k nějakým konkrétním činům, které dělá a o kterých vím. Třeba o té libře vím, o tom, že “financuje dovážení barbarů” bych si troufnul pochybovat, ale to je vedlejší.
Každý člověk má vyhrazen na Zemi nějaký čas, během něhož udělá nějaké špatné věci a nějaké dobré a nějak se mu to nakonec sečte. Já se tu vyjadřuju jen k jedné z nich – divím se Orbánovi, že si tu bilanci na stará kolena zhoršil tou akcí s Finkelsteinem, toť vše. Hájit zájmy Maďarska a bezpečnost Maďarů lze i bez takové laciné kampaně, o tom jsem přesvědčený.
Aleš
“o tom, že “financuje dovážení barbarů” bych si troufnul pochybovat, ale to je vedlejší.”
– tak, na tomto je krásne vidieť dôsledky práce ČT.
Ovšem, vzorný divák ČT by nemal ani len nakuknúť na tento PP , lebo tu sa vyskytuje spústa protiBruselákov.
A mohlo by to byť nákazlivé.
Vy jste, koukám, posedlý ČT víc než sluníčkáři Ruskem. :) Ještě, že mě se to vyhnulo. :)
“snad to ještě nesmazali” – máte na mysli takové ty dokumenty, co mají na konci napsáno “sdílejte, než to smažou”? No jo, když s nimi bývá ta potíž, že tam naopak zase většinou nemívají seznam zdrojů. :)
Všimla jste si, s kým se to Aleš zkamarádil?
Bude tu klidněji, oni si spolu možná vystačí.
Janina 9.3.2019 15:39:38
Neustále mě fascinuje, jak se 100 + 1 Okoraj vždy a bez výjimky dokáže striktně držet merita věci.
Vás ne?
Opět nepochopil, opět za debila. Naštěstí takových jako vy tu mnoho není.
Já už jsem se zařekla,že nebudu krmit trolla
Někdy to jinak nejde.
Všimla jste si, jak x-tá inkarnace B.H. (Okoraje….) opět “promluvila” k meritu věci?
Dokonce způsobem, který nijak nenavazuje na bagristův komentář, takže pravděpodobně Bůh ani posr@ná registrace neví, co chtěl básník říci.
Aleš je tady sám za sebe.Okoraj občas přiskočí,ale to není Alešova vina.Okoraj=vtěrka
Věříš, že mám hnedka lepší náladu, když tě konzervativní, vlastenecké a křesťanské články tohoto typu přivádějí k potlačované zuřivosti ?
Tak se na liberální idioty musí !!!
Proč myslíte, že k zuřivosti? Z toho už jsem snad vyrostl a beru věci s nadhledem. Svět vlastně není dnes moc jiný, než býval v průměru po celou historii (pořád dokonce snad o trochu lepší).
Emotivní jsou spíše reakce na to, co jsem napsal. Ale i to je důležitá informace – to, že se tu zatím neobjevila žádná střízlivá polemika, která by mě třeba nasměrovala někam, kde by se můj názor mohl poopravit.
Hahaha – vy byste si svůj názor nechal opravit? Ani omylem. Taková věc se tu snad ještě nepřihodila.
Tak fakt je,že nikdo z nás si netouží opravovat názor.
Mne by jen moc zajímalo,jak vidí Aleš třeba ty výstupy z Aspen institutu.Jak se mu líbí,to co tam hlásají.Jak se mu líbí, když Ďourová natvrdo sdělí,że nekope za ČR,ale za Brusel.
Přitom musí MOC dobře vědět,že máme PROTICHŮDNÉ zájmy.
Západ nám chce nacpat část svých slimáků (které si pozval!!!!!!!) a my je tady nechcem.
Děkuju za věcný dotaz. Je mi líto, výstupy z Aspen institutu neznám. Když mi pošlete odkaz na nějaký dokument, k němuž vás zajímá můj názor, tak si ho rád přečtu a názor napíšu.
No, když se podívám na ten seznam frekventantů Aspen Institutu,tak před sebou vidím tu nejhorší-z mého pohledu- kavárenskou verbež.
Z toho vyvozuji,že jim tam lejou do hlavy MOC ošklivé věci.
Myslel jsem, že vás zajímají “výstupy” a “co tam hlásají”. Já to upřímně nevím, co Aspen Institut hlásá a jaké má výstupy. Tak jsem čekal, že mi ukážete něco, co se vám nelíbí.
Jinak ještě k otázce na Jourovou… “natvrdo sdělí,że nekope za ČR,ale za Brusel.” – To je jako kdybyste byla šokovaná, že starosta obce natvrdo přizná, že kope za celou obec, ne jen za svou ulici nebo svůj pozemek. KAŽDÝ eurokomisař to má v popisu práce. Ať už si o celé EU myslíme, co chceme.
Pane Bože, zač nás tak trestáš???
Pane Aleši, už nemám k dispozici obrázek-vtípek na Jourovou, abych vám ho mohla poslat, ale byl to součet všech jejích príjmů z EU.
A výsledné hodnocení:
“Za půl mega z Bruselu, na Čechy se vyseru”.
Tedy na CELOU obec z vašeho příkladu a dokonce ani ne za “svou ulici”..
Co jste nepochopila na tom, co píšu?
Eurokomisař má povinnost hájit zájmy celé EU, stejně jako starosta má povinnost hájit zájmy celé obce. Ne jen toho svého písečku, ze kterého se na tu pozici dostal. To je prostě fakt. Já neříkám, jestli se mi to líbí nebo ne. Já říkám, že brečíte na špatném hrobě.
Každý, kdo kandiduje v eurovolbách, třeba Okamura, počítá s tím, že když dostane dost hlasů, může se stát i eurokomisařem nebo třeba i předsedou eurokomise. A pak se povinnost nadřadit zájmy EU nad zájmy jeho rodného státu bude týkat i jeho.
Je to součást slibu, který skládá. Vy se tu rozčilujete, že Jourová řekla, co je obsahem toho slibu. To moc smysl nedává, ne?
“Eurokomisař má povinnost hájit zájmy celé EU,”
A jak vysvětlíte, že někteří hájí i zájmy svých “mateřských” států, zetímco Jourová
1) svůj (peníze)
2) EU (zdroj těch peněz)
/A proč by se tedy za !půl mega z Bruselu …., že? Platí ji ČR nebo EU?/
Zase kecáte. Třeba před pár dny mi tu jeden diskutující změnil názor ohledně příčin hospodářského cyklu.
No jó fůůůrt 😉
Jo, to pochopení příčin hospodářského cyklu nám (i Evropě) hodně pomůže s “migrační krizí”.
Vy jste napsala, že se tu ještě nepřihodilo, abych díky diskusi změnil názor.
Používají všechny ženský takovou logiku? :)
Na polemiky už je pozdě a na diskuze taky, milý pane.☠️☠️☠️
Aleš : “to, že se tu zatím neobjevila žádná střízlivá polemika, která by mě třeba nasměrovala někam, kde…..”
– polemizovať s Alešom, to je ako pustiť si ČT24 a začať s nimi polemizovať.
Ja sa rád pozerám na ČT24, pretože sa vždy zasmejem nad ich úbohými lžami a demagogiou. Ale NIKDY s nimi nepolemizujem. Oni prskajú z druhej strany obrazovky , a ja už nemusím
Možná bude stačit polemizovat se mnou, místo s ČT24, kterou nesleduju. :)
problém je, že doteraz mám stále dojem, že diskutujem s ČT. Aj oni neustále argumentujú s “faktami” , ktoré sú verejne známe ako LŽI.
Momentálne na ČT24 argumentujú, ako strašne je NATO potrebné pre ČR.
Pravda je však taká, že USA potrebuje ČR iba na nakupovanie USA-ckych zbraní, a potrebuje Územie ČR na rakety proti Rusku.
USAci ŽIADNE NATO nepotrebujú na NIČ INÉ, iba na ohrozovanie sveta a predaj svojich zbraní.
Skus argumentovať.
To je ale váš problém, že vám připomínám ČT. Vy mi zase připomínáte Perinbabu. Asi tou slovenčinou. :)
Pokud někdy argumentuju něčím, co je “veřejně známé jako lež”, tak stačí na to upozornit a vyvrátit to.
Určitě nečekáte, že s vámi budu rozebírat ještě NATO. Na to je tato debata už rozkošatělá až moc.
Aleši, ty znáš moc!!!
Aleši,docela by mne zajímalo,proč máte potřebu hájit Sorose by hledat na Orbánovi blešky
Kampaň/nekampaň,Soros podporuje ŠKODLIVÉ nezyskofki…To vidím na vlastní oči i bez kampaně.
Soros tlačí na islamizaci Evropy a na zrušení států.
Je to globalista,já jsem patriot a proto mi strašně vadí.
Já nechci být utlačovaná menšina u sebe doma!!!!!!!
“Aleši,docela by mne zajímalo,proč máte potřebu hájit Sorose”
– je to jasné – Soroše chvália v ČT24 .
A Aleš je taká hlásna trúba ČT. Tam načerpá info (rozumej LŽI ) , a potom ide poučovať na PP.
On je taký vzorný žiačik, ktorý sa tu chváli, ako dobre sa naučil tie lži z ČT.
Mě bavíte, jak si pořád důsledně sám sobě něco nalháváte – třeba i co se týče mého obrazu ve vaší hlavě. :)
Na ČT se nedívám. Je to poměrně povrchní zpravodajství. Pochybuju, že bych se tam něco do hloubky dozvěděl o Sorosovi, natož třeba o Finkelsteinovi a dalších zajímavých postavách tohoto příběhu, o němž se (ne)bavíme.
“Na ČT se nedívám.”
– divné. Ale všetky ich lži používate tu.
Nuž, ale ostatné , aj zahraničné TV a rádia klamú veľmi podobne, takže……
Viete, že vo VB obchodný reťazec prestal predávať kuchynské nože ??? A viete prečo ???
Lebo sa vraj mladí “angličania” začali navzájom zabíjať nožmi. “Angličan” Mustafa , “angličan” Abdelsatar, “angličan” Abdulazíz, “angličan” Abdulláh……
Praktičtější bude, když mě na nějakou lež upozorníte přímo pod danou lží. Ne někde dál, v obecnějším a nezávazném tónu.
Taky dobrá výmluva.
Vy se dáte někde sehnat celých 24 hod. denně 7 dní v týdnu, abyste mohl být okamžitě upozorněn?
Co?
No když pan kolega někde zaregistroval, že jsem napsal nepravdu, tak mi to měl napsat, ne? Vypadá to, že si to jenom poznamenal do notýsku a teď to “zobecnil”. Takže asi tak.
Pro konzervativního pravičáka je článek jako nadpřirozené zjevení nebo nebeská mana.
Čím méně Evropy, tím více svobody !!!
EU=kobra říznutá mambou.
Buzeranti a katoličtí palcovači táhněte v trus. Jste nepovedená směska lidského vývoje. Jen škodíte.
… a zase to není celé!!!
“Volím SPD, ať žije Okamura!”
(když “trus”, tak celou hromádku
)
Ty jseš opravu duševní chudák!!!!!
Ti to říkám každej den a nikam to stejně nevede
To už jiné nebude, stále kvoká.
Pan Orbán to vyjádřil tak srozumitelně,že to musí pochopit snad každý člověk DOBRÉ vůle.
🌷💓🌷💓🌷💓🌷💓🌷💓🌷💓🌷💓🌷💓🌷💓
Ti ostatní v něm musej vidět Lucipera.
Ať žije Orbán!!!
Orbán na čelo EU!!!!
Třeba já nemám vůbec žádný problém s tím, co Orbán řekl (co se píše v článku). Řekl to dobře. Ale přece mu kvůli tomu nebudu provolávat slávu a posílat ho do čela EU (proč? – aby jeho rozkrádačkám nestálo v cestě už nic?). Mělo by mě snad zajímat nějak celkověji, co je zač. Neříkejte, že to, co řekl Orbán, je nějaká super chytrá filozofie a nezvládla byste to říct i vy nebo kdokoliv tady. :)
Když to čtu ještě jednou, tak snad jediná pitomost tam je, že “dítě má právo na matku a otce”. Tak nevím, jaký je praktický dopad té moudrosti. Jak třeba dítě cikánské prostitutky, odložené do babyboxu a příštích 18 let v péči dětského domova, bude uplatňovat toto právo? Koho přesně má žalovat?
Jste úplně blbej, nebo musíte být vždycky v opozici za každou cenu?
Dítě má právo na to, aby bylo vychováváno otcem a matkou a nikoliv náhodně sestavenou libovolnou dvojicí (jedno jestli homo nebo hetero).
A než napíšete další pitomost ve smyslu, že to se přece neděje, a že to jen sirotci atd. tak BARNEVERNET!!!!
To je to Overtonovo okno, které stále nechápete.
Janino, když cestou z porodnice na ty rodiče spadne balkón,tam kde je to právo dítěte?Tohleto bych fakt neřešila!
Na Hovínkách je článek o 5tileté holčičce,kterou našli opuštěnou ve strašném bordelu v moskevském bytě.
Určitě by jí bylo líp třeba i u homoušů.Nemyslíte!?
Já docela jo.
Nejsem pro ty adopce dětí.Ale život je….znáte to.Nejde všechno nalinkovat.
Heleno,
neblbněte prosím, jako Aleš.
Napsala jsem jasně, že nezáleží, jestli se dítě (které má nota bene své vlastní milující rodiče schopné se o ne postarat), svěří páru hetero nebo homo.
Jde o to, že pár si pořídí dítě, úřady rozhodnou, že dotyčný pár není podle nich v pořádku tak, aby mu bylo svěřeno dítě a pod průhlednou záminkou jim ho odebere a svěří jiné, “prokádrované” dvojici.
Tady přece nejde o sirotky nebo děti prokazatelně ohrožené asociálními rodiči, ale o zájem dítěte. V tomto případě musí být jeho právo nadřazeno právu “adoptivních rodičů”.
Janino, souhlas!!! Barnevernet odebírá děti i rodičům, kteří se jim z nějakého důvodu nelíbí a přednost mají v adopcích homo “rodiny”, což už se praktikuje i jinde. Myslím, že je spousta normálních párů, které nemají dítě a chtěly by ho adoptovat.
U nás to možná začnou časem praktikovat také, pokud projde Istanbulská úmluva. Bude úplně stačit, když rodiče budou dítě vychovávat “genderově stereotypně”.
“Jste úplně blbej, nebo musíte být vždycky v opozici za každou cenu?”
hahaááááááááááá hahaááááááááááá…….
dobre povedané…..
On nie je ” úplně blbej,” ,…… on sa iba vystatuje tým, ako dobre sa naučil tie hlody z ČT a IDnes.
To je dôsledok inkluzívneho vzdelávanie v školách.
“Dítě má právo na to, aby bylo vychováváno otcem a matkou” – no nemá. Lze toto právo snad nějak nárokovat? Domáhat se spravedlnosti, když je porušeno? Má dětský domov povinnost najít každému dítěti rodiče? Má lesba vychovávající své dítě (jehož otec je třeba neznámý) s partnerkou povinnost odevzdat ho do děcáku? A spousta dalších příkladů by se našla.
Barnevernet mě vůbec nezajímá. Jasně, že se mi nelíbí, co dělá (pokud dělá to, co jsem se i já doslechl). Ten si klidně z celé debaty škrtněte, ten výrok je nesmyslný i kdyby žádný Barnevernet neexistoval.
Aleš : “Barnevernet mě vůbec nezajímá.”
– veď práve toto je chyba. A Orbán napáda práve také praktiky, je proti praktikám organizace Barnevernet. Kopete do Orbána, ktorý bojuje proti ZLU.
Barnevernet mě nezajímá v této debatě. Je tam irelevantní. Pokoušíte se o trik, v rámci něhož byste mohl tlačit myšlenku, že Arsenal je lepší než Tottenham a kdybych napsal, že mě to nezajímá, tak byste křičel, že by mě to mělo zajímat. Musíte ale vysvětlit, proč.
Sorry, pokud proti sobě stojí ZLO1 a ZLO2, tak mi prostě leze na nervy poslouchat “Vivat ZLO2!”. A mám nutkání to korigovat. Vždycky to budu dělat. Orbán chce vybudovat stát, který mě děsí. Že to neděsí fanouška ancapu, je už jen tragikomická třešnička na dortu.
Tím jste začal sám, nesvádějte to na “ktosi-iného”.
Vaše slova:
“…jediná pitomost tam je, že “dítě má právo na matku a otce”.
Dítě MÁ PRÁVO na to být vychováváno vlastním otcem a matkou.
A toto právo mu zajistit je POVINNOSTÍ státu.
Fajn, Barnevernet vás nezajímá. Vás to nebude zajímat ani tehdy, až se tato praxe dostane i k nám.
A co je vám/nám do vlastně cizích dětí, že?
Klidně je můžeme přestěhovávat z bytu do bytu, od jednoho vychovatele ke druhému – jak kus nábytku.
“Dítě MÁ PRÁVO na to být vychováváno vlastním otcem a matkou. A toto právo mu zajistit je POVINNOSTÍ státu.”
Vždyť to není pravda. Plyne z toho snad, že Orbán chce zakázat rozvody? Že znásilněná žena musí vychovávat vychovávat dítě s násilníkem, místo sama nebo s manželem nebo s partnerkou?
Já nevím, proč furt musíte předvádět tu “ženskou logiku”. :) Vážně nechápete, že slovo “nezajímá” znamená “není relevantní v této debatě”? Nikoliv “netrápí mě”.
A co vy pořád vytahujete nějaké hraniční případy???
To je ta VAŠE ujetá logika?
Ráda bych viděla, jaký zákon byste stvořil vy, aby sedl na míru všem – i výjimečným – situacím.
A ještě takové pitomosti podsouváte Orbánovi.
Píšu to níže. Zákon by neměl ty adopce zakazovat. Aktuálně je zakazuje. Když je nebude zakazovat, tak můžeme přistoupit k individuálnímu posuzování žádostí o adopce. Na modelovém případu, kdy bychom to povolili, se my dva shodneme. Tak už jasné, ne?
Aleši, když vy jste moc náročný divák.Píšete,že Orbán má na svědomí i hříchy.Je to spíš jisté,než možné…Je to člověk z masa a kostí…
Hele, když budu hledat někoho svatého tak nenajdu nikoho.Svatí jsou jenom v nebi.
Zkrátka lepší vrabec v hrsti,než holub na střeše.
Pokud má Orbán nějaké chyby (a kdo je nemá!), tak ho beru všema deseti i s nima.Tečka.
To už si řešte se svým svědomím, jak moc budete volat “Vivat XY” nebo střízlivě uznáte, že to je nejmenší zlo, nebo budete hledat lepší alternativu. Mě bude úplně stačit, když nebudete před zlem zavírat oči a obelhávat sami sebe.
Tak tady se pletete, já bych skoro o jednom věděl i když tu pořád není.Nejenom svatost, ale i dokonalost by tam byla. Jen jedno, nechtěl bych ho na střeše.
Daja 12.3.2019 14:28:23
O bezobsažné hlody se tady dobře staráte vy.
Vivat Orbán a tie jeho chyby.
Sentence “dítě má právo na matku a otce” je z těch,které mají pohladit uši jednoduchých posluchačů.
Je to něco proti něčemu??????????
Orbán jasně formuloval myšlénku a (pro blbé) něco dodal.
V zásadě jde ó celkem bezobsažné tvrzení.Samozřejmost,jejímž vyslovením se nic pokazit nedá.Nebo jo?
No já jsem prostě alergický, když vůdce říká nějaké nesmyslné fráze a dav skanduje, aniž by se nad tou frází zamyslel.
Navíc ti vůdcové to tak mazaně dělají proto, že pod tou frází si každý může představit něco jiného.
Proč neřekne férově, co požaduje? Aby homosexuálové neadoptovali děti z děcáků? To souhlasím. Nebo třeba aby když někdo zbouchne lesbičku a ta lesbička si dítě nechá a vychovává ho s partnerkou, jí bylo to dítě odebráno, s tím, že “má právo na otce a matku”? Ať řekne přesně, co navrhuje. Ale na to nemá koule, ten váš vůdce s koulemi.
Žijeme holt v médiální době a zkratky používají všichni.Taky se mi plané pindání nelíbí,ale co mohu dělat?
Mimochodem a současně kontrolní otázka:
Jaká je ta nejplanější a NEJSTUPIDNĚJŠÍ fráze ze všech?
PRAVDA A LÁSKA ZVÍTĚZÍ NAD LŽÍ A NENÁVISTÍ
***
Pose®te se havloidi
Jsou zkratky neškodné a zkratky zákeřné.
Neškodnou zkratkou je třeba “Pravda a láska…” nebo “America first”. To má v lidech probudit něco pozitivního.
Zákeřnou zkratkou je ta o tom právu dítěte na matku a otce. Jak jsem uvedl výše, každý si pod tím může představit něco jiného. Někdo dokonce dost děsivé nápady. Vychcanost vůdce, který takové věci pronáší je v tom, že chce posbírat i radikální voliče, kteří si pod tím představí ty zlé věci. Aniž by to musel říkat natvrdo a riskovat konfrontaci, v níž by mohl pohořet.
Tahle zbabělost mě v klidu nenechává, sorry.
Pane Aleši,
vám se musí všechno říci přesně do slova a do písmene?
Kdyby homo nevytvořili takovou hysterickou situaci kolem adopcí, normální pohled na ně by byl:
Ať lesba (i hetero vdova, vdovec) mají právo své dítě bvychovávat sami, pokud tomu nebrání vážné důvody (např. alkoholismus, duševní choroba, asociálnost a pod.)
A já osobně bych neměla nic proti, kdyby v zájmu dítěte vychovávali sirotka dva/dvě homo.
Představte se situaci, kdy OBA rodiče přijdou o život. Díté příbuzné má, ale třeba 200-300 km daleko, vidělo se s nimi možná jen 2x v životě.
Ve vedlejším domě žije homosexuální pár, rodina se s nimi přátelí, navštěvují se, dítě když je potřeba pohlídají, hrávají si s ním na hřišti nebo ho doučují apod. Prostě spolu mají dobrý vztah a dobře se znají.
Proč takovou adopci neumožnit? Díte zůstane ve svém známém prostředí s lidmi, kteří se o něj mohou a chtějí starat.
Tady jde o to, že zákon nemůže postihnout všechny aspekty případu a bylo by třeba rozhodovat jen jednotlivě, ne zákonem určit adopce homo-párů ano – ne.
Ale prioritní bude vždycky vlastní otec, vlastní matka. A vývoj evidentně směřuje jinam. Proto to Orbánovo vyjádření, které považujete za pitomé, pitomé není.
“bylo by třeba rozhodovat jen jednotlivě, ne zákonem určit adopce homo-párů ano – ne.”
Souhlasím, že se musí rozhodovat jednotlivě. Ale z toho právě plyne, že v té vaší větě musí být ANO. Když tam bude NE, tudíž když bude stejnopohlavnímu páru paušálně zakázáno vychovávat děti, tak už nemůžete JEDNOTLIVĚ rozhodnout, že to v některém případě umožníte. To dá rozum, ne?
Navíc moc nechápu vaše uvažování. Vy byste tedy dítě svěřila tomu páru ze sousedství (třeba matka umírá a už za života si takové řešení přeje, děti si to taky přejí…), ovšem teď mu řeknete: “Já bych byla pro, ale homolobby udělala kolem těch adopcí takovou hysterii, že jsem proti”?
Samozřejmě, že proti bych nebyla.
Ovšem zas jsme u toho – to dítě by snad mělo i otce, ne?
Nebo příbuzná v nedaleké obci.
Prostě tohla by byla výjimka, kterou je třeba řešit lidsky a ne otrocky podle předpisů.
A mimochodem – k tomu tématu jsme se dostali přes vyjádření Orbána.
A to vyjádření se netýkalo ani adopcí, ani zákonů, ani homosexuálů.
To bylo vyjádření přístupu maďarského státu ústy jejich prezidenta na obecné ohrožení migrační krizí, kterou vy zřejmě nevidíte, nebo aspoň ne tak hrozivou a akutní.
Až ji uvidíte i vy, bude už definitivně pozdě.
I na salónní filozofování.
PS:
)
K tomu, že v zákoně musí být ANO/NE.
Nemusí. Existuje nějaký výraz (možná to napíšu nepřesně, ale smysl snad zůstane zachován) “v případech zvláštního zřetele hodných”.
A toto by byl ZVLÁŠTNÍ případ.
Nestává se asi, že by každý měsíc v republice přišlo 100 dětí naráz o oba rodiče, zůstalo bez příbuzných a nějakou šťastnou náhodou by hned ve vedlejšíím bytě bydleli páry, ať už homo nebo hetero, ochotné se o ně postarat.
Jak píšu – salónní teoretizování. Ničím nikomu neublíží, ale ani nepomohou. Jen egu svých diskutujících.
(Pozn.: V salónech se já nevyskytuji.
Tak jinak – teď v tom zákoně je napsáno “NE”. No a já tvrdím, že by v něm mělo být napsáno “ANO”, resp. mělo by se vyškrtnout to “NE”, jelikož jinak není možné řešit ty mimořádné situace, na nichž se oba shodneme.
Žádné “zřetele hodné případy” nemůžou přebít jasnou zákonnou formulaci, že osoby žijící v registrovaném partnerství nesmí adoptovat dítě.
Vy píšete, čeho se týkalo Orbánovo vyjádření. Ale to je právě to – já nevím, čeho se týkalo. Podle mě to je hloupé vyjádření. To jsem taky na začátku napsal. Pokud někdo vidí Orbánovi do hlavy a ví, co tím chtěl říct, tak ať to napíše.
Vždyť jsem vám to napsala!
Já tomu rozuměla tak, že Maďarsko prostě půjde svou cestou tradic a zvyků,m vycházejících z 2 tisícileté křesťanské tradice a žádné multikulti, žádné protežování menšin (snad to jsou všichni lidé, kteří mají mít STEJNÁ práva, ale i povinnosti), tak jaké jejich speciální ochrana, žáídné odebírání dětí kvůli maličkostem, nelíbícím se úředníkům (to je to právo dítěte na matku a otce a ne právo úředníků na dítě) atd.
A půjde tak, ať si “vyspělý” západ vřeští co chce a kdy chce.
Ale pro vás je tím Orbán gauner!
Aleši,
jsem zvědav, kdy na konstatování RFJ – “…Maďarsko půjde svou cestou tradic a zvyků, vycházejících z 2 tisícileté křesťanské tradice…” – který KŘESŤANSKÉ tradice jednoznačně popírá?!
…řeč je o neznabohu PIANGENDO
A nemá snad dítě právo na matku a otce? Ona je to reakce na to, že si homosexuálové nárokují děti…takže takové dítě vlastně nemá žádná práva, homouši si nárokují…
Muslimové se jim postarají o taková práva, že nebudou stačit ani o nich diskutovat.☠️☠️☠️
No vždyť právě proto je to směšné. Nedávno jste tu přikyvovali Mackovi, když napsal (správně, byť trochu banálně a zbytečně), že homosexuálové nemůžou mít právo na děti, stejně jako ho nemají heterosexuálové. Jistěže nikdo nemá právo na dítě. A stejně tak dítě nemá právo na rodiče. Je to prostě bezobsažný hlod.
O bezobsažné hlody se tady dobře staráte vy.
Dájina schopnost argumentace je někdy fakt úchvatná
To tedy ne.
A jak vy rozumíte slovům, že dítě nemá právo na rodiče????
Znamená to, že dítě nemá právo na nic? Je to kus hadru?
PS: Abych nebyla špatně pochopena.
Daja na rozdíl od Aleše argumentuje vždycky logicky.
I v případě, že obhajuje jiný názor, než je třeba můj, nebo většinový.
Asi nejspíš si musíme definovat, co to je “právo”. Dokud si toto nedefinujete, tak nemá smysl debatovat, jestli X má právo na Y.
Od začátku tady kritizuju, když někdo používá takto gumová hesla, pod kterými si můžeme představit širokou škálu názorů – od banálních, po zlé.
“si musíme definovat, co to je “právo”. ”
– dnes štát robí právo takto :
Ja mám právo na vaše peniaze. Muslim ma právo bývať vo vašom byte. …..
Souhlas.Oba výroky jsou bezobsažné.
Člověk má právo akorát se narodit a umřít.
Pane Aleši,
on ovšem mluvil o zájemcích o adopci, nikoiliv o biologických rodičích.
Ach jo! S vámi to opravdu není lehké.
Vy ten rozdíl opravdu nechápete?
Kdo? Orbán? Macek? Teď už jsem ztracený. :)
Macek psal, že homosexuálové nemají právo na děti, protože ho nemají ani heterosexuálové.
Tak to má asi obecnou platnost, ne? Nikdo nemá právo na dítě – když je třeba neplodný a zároveň není k dispozici žádné dítě k adopci, tak ho prostě nemůže mít, i kdyby se na hlavu stavěl, že.
No a podobné to je u dítěte. Pokud ho někdo nechal v babyboxu a zároveň ho nikdo nechce adoptovat, tak má smůlu, i kdyby se na hlavičku stavělo. Právo na rodiče prostě nemá.
Tak znovu!
Macek skutečně napsal, že homosexuálové nemají na děti “nárok”, ten ale nemají ani hetero.
Psal o ZÁJEMCÍCH o adopci, to mohou být homo i hetero.
Nepsal o BIOLOGICKÝCH rodičích!!!
Prostě – dítě si nemůžete koupit, nemůže vám být úředně přiděleno jen proto, že ho CHCETE, nemůžete s ním obchodovat jako na komoditních burzách.
A nechápu, kde jste v jeho textu vyčetl, že biologičtí rodiče nemají právo na své dítě a dítě na své rodiče.
PS: Ten váš příklad s babyboxem je pškně ujetý. Vy už nevíte, čím byste vaši teorii podpořil.
Adoptovat samozřejmě možné je, ale – nemůžete přijít na úřad s tím, že chcete adoptovat dítě a že na to máte NÁROK. Nemáte!
Ale možnost adopce vám nikdo nebere.
Chápete aspoň rozdíl mezi možností a nárokem?
Rozdíl mezi: chci dítě a mám na ně NÁROK a chci dítě a naskytla se mi možnost?
Na ČT24 práve predvádzajú, ako hlboko zastrčili českí politici seba a svoju zem do riti USA-kov. Do NATO .
Moc poučné, fandovia NATO sa môžu ísť potešiť, ostatní POUČIŤ.
Já si to radši nepustím, aby mě nešlehlo.
No, škoda by tě nebyla
A ten fantastickej pohled, jak kdejakej čoklík včetně kadelní rudé feny ti vobčůrávají hrob
Cháááááááááááááááááááááááááááááá
fikus Ty zmr—,de, tys ještě nechcíp?
Ne, ty zmr-de Dušan, jsem zrovna na soudružské návštěvě u Marka v ulici Politických vězňů 9 na Praze 1
fikus , Nerozumím tvým rébusům, neznám Marka, ale vím, co jsi zač.
Dušane, Marek jsem já. To byste asi neřek, že?
) možná vymyslel některej z nich
Jde patrně o mimořádně chytré a platné poukázání na to, kdo ve skutečnosti zde mění nicky jako prádlo. Před ca třemi lety jsem sem začal psát. Prvních pár týdnů totiž pod nickem fikus, pak jsem si jej změnil. Kdykoliv mi to třeba indiánský náčelník Sedící Okoraj “vmete do tváře”, odpovím mu, že ano, tehdy se mi ten nick přestal líbit, tak jsem si jej změnil, a co jako má být.
Ale zrovna ten, to nakonec víte, je rovnej a čestnej chlap, pevně se opírající o svého Boha. A další rovnej a čestnej je doc. Mušinec DrSc, ten teda je aktuálně vize nebo Vize. Ten se zase opírá o svý neuvěřitelný znalosti .
Nechci žádnýmu z nich křivdit, jsou to fakt féroví borci . Ale ten bezvadnej koment i s těmi politickými vězni (to je indicie, že jsem ta komunistická svině
No, ja nevim bratre slovaku Babis s Metnarem v Polsku byli v jarnich Natackych bundoskach zmrzli jako herynci,klepali kosu, jak se rika, Auz, aby to bylo za nami. Ale vas Pelegrini byl aktivni jako Italsky machri s ukrajinskymi devcaty v lete 42u Stalingradu.
Kvůli připoserům v politice a neziskovkám, ovládly Evropu menšiny a vychcaní paraziti, kteří si vymysleli “lidská práva”! Už ovládli i OSN, USA, EU, tohle skončí krvavě v jejich neprospěch.Proto si na pomoc tahají islamisty! Ostatní zbabělci by si měli vzít příklad z Orbána, Putina, Okamury, Le Pen, Wilderse, jinak o své země přijdou i o životy a rodiny! Bojím se občanské války-není horší svinstvo, co lidi dokážou!
“Kvůli připoserům v politice a neziskovkám ……”
– ONI nie sú poserovia !!! Oni sú gauneri . Poserovia sú ovčania, ktorí sami slobodne volia promuslimských politikov.
Tak to je diskuse, nejdříve tady onanuje duševní buzerant gumovka a pak skutečný buzík!
zrovna si říkám, že je to tu jak u blbejch na dvorku.
Pavel K , Jestli bereš do toho i mě, tak musím utéct jinam.
Dušane klidně se stav umím dobrou kávu OD ŽIDA.
Já mám brazilskou.
jooooo?
Aleš 12.3.2019 15:38:12 :
” Eurokomisař má povinnost hájit zájmy celé EU, ”
– tomuto hovorím ZRADA vlastného národa. Pretože – KTO JE TO “celá EU” ???? Ak je záujem ČR v rozpore so záujmom Nemecka, tak záujem Nemecka je záujmom CELEJ EU ???
Dovoz muslimov z Nemecka do ČR je záujmom ČR ?? Záujmom Nemecka ???
Záujmom celej …. koho “celej” ???
Uvedl jsem přece analogii s obcí (krajem, státem). Zpochybňujete, že existuje něco jako zájem obce? Zájem kraje? No prostě ty celky mají nějaké pravomoce a v rámci nich tudíž existuje i “zájem”. Nemůže starosta obce nadřadit zájem svojí ulice nad zájem celé obce.
V tuto chvíli je fuk, jaký názor máme na kompetence EU, resp. na EU jako celek. Já jsem se jenom pozastavil nad tím, že někdo zpochybňuje ten princip. Vyjádření, že na pozici eurokomisařky nezastupuje ČR a její zájmy, ale EU a její zájmy (jelikož je placená z peněz Němců, Italů, Portugalců… ne jen Čechů) není přece průser Jourové. To je holý fakt.
Jinak samozřejmě ano, jsem s vámi na anarchokapitalistické lodi, takže ve většině případů považuju za ZRADU, že třeba nějaký jihočeský politik na ministerstvu v Praze zradil svůj kraj, svou obec… co obec, ale on zradil svou vlastní osobní svobodu! A slouží státu.
toto všetko dnes píšem bez ohľadu na ANCAP, pretože ANCAP tu nie je a veľmi dlho nebude.
“(jelikož je placená z peněz Němců, Italů, Portugalců… ne jen Čechů) není přece průser Jourové. To je holý fakt.”
– no fajn. Platia ju Nemci, teda pracuje v prospech Nemcov proti Čechom. Hoci vo funkcii je v mene ČR !!!
A TOTO ešte obhajujete – no super
Vysvětlit mu to je skutečně nadlidstá práce. Výsledek = nula,.
Vy blbci se uz zase bavite s Alesem! Ceska blbost je nevyzpytatrelna. Kdyby tu diskutovali jen ti dva trolove mezi sebou, Ales s Okoranym, tak by je to prestalo bavit. Jste ubozaci!
Už máte zaplacené složenky zlatem, Michale? Neměl byste se zdržovat v diskusi, musíte toho hodně oběhnout. :)
Ale no tak, pane Aleši… Michal je – soudě podle obsahu jeho vstupů do diskuse – stejný primitiv, jako Dušan či Pavel K, takže ta Vaše reakce byla lichá (minimálně zbytečná)…
HLAVNĚ, ŽE SE KOUŘÍ Z HLAVNĚ.
… přeci musíte vidět, jak se jim stále kouří z hlavy :)
Blbci vzdy kazdemu skoci na spek.
Proto take Cesi nikdy nebudou mit tak chytreho politika, jako je Orban. Uz se tesim do Mossonmagyorvaru. Tepla voda a chytri lide!
Michale, jel jsem tam mnohokrát, ale vždy natřískáno, jak to děláš?
Já bych to na ty své neduhy potřeboval jak koza drbání.
Dejte odkaz.
Pavel K, Pavle, co máš za problémy tady psát nejde, ale nejlepší co jsem zažil, jsou Piešťany. Přísahám, zranění na prstě nožem, zahojeno do tří dnů. Voda smrdí jak vajíčka-sírou, ale léčí. Laciné koupaliště “EVA” za 4 € den. Jinak pálka jako kráva všude.Piešťany vyléčily římské vojsko.Zalehli do teplého bahna a byli fit za týden, tak vznikly Piešťany.Jsou tam na to památky a popisy.Jinak plno Arabů a šmejdů na léčení, ale pohoda.Slováci si nic líbit nenechají. Je to na dlouhé povídání.
Dušane,
fakt na taková zranění pomáhá síra? Co sírové mýdlo, bylo by aspoň trochu účinné?
Stačí kamenec.
Janičko, o síření nepíšu.Je to voda, která smrdí sírou, jako vajíčka, ale léčí, to garantuji.Rána se zavře a není problém.Fakt mám vyzkoušeno.Já tam jezdil léta, nemám nic negativního.Ale každý musí sám, já nevím, jestli to působí na všechny stejně.My byli velmi spokojeni.
Já bych zalehnul i do rašeliniště, ale měl bych bobky aby mě zezadu neojeli gumáky s trpaslíkem.
Pavlíku, tebe už nevojede ani prázdná lehev vod piva
Možná tak ještě sádrová lady, ta si nezapamatuje, koho vojela
lázeňská , Když už ženský nick-ty čubko, ty víš jak Pavel vypadá? Třeba bys na něj skočila/skočil na první pohled!
Ježiši jen to ne, to bych místo sexu dostával politickokřestanské školení a jak se ničí ruský šváb.
Jezdíme do termálů na Slovensku, všude plno, ale i drahota.Jídlo super, to u nás nedáš. Bešeňová, to nemá chybu.Mořské vlny, voda 35-38 st. Cena na den asi 22€.Ale stojí to za to.Tady na aqua parku dám 150 na 90 min. ale neléčí, spíš bradavice a mykóza atd. To v termálech nehrozí.Je nutno zkusit. Bolesti zad a kloubů ustoupí, nesmíš nastydnout.
Já momentálně chodím do Rudého Koutku do Pilsner.
Sice tam nenastydnu, ale zase si tam pochutnám.
Budu ale muset přehodnotit svoji životosprávu.
Díky.
Dusane, jezdim tam v kvetnu a cervnu, to tam neni tak plno. Ubytovani v Kery apartmany. Krasne male chaticky. Kdyz tam jedes o prazdninach, je samozrejmne plno. Tyden tam a tyden v Podhajske dela zazraky.
Michale, já tam jedu obytkou, takže kemp.Je to trochu jiné kafe, ale dík.Právě jsem chatoval s Mďarem a už mám vyřešeno.