Role, o kterých každý ví, že jsou určitému pohlaví vlastní, tedy například žena starající se o blaho rodiny, nebo muž podnikající dobrodružnou výpravu, budou v Británii zakázány ukazovat v reklamách, aby se prý bojovalo se “škodlivými stereotypy”.

V Anglii zakáží reklamy, které ukazují příslušníky obou pohlaví v jejich přirozených rolích kvůli “stereotypům”
FILIP VÁVRA
Komise, která v Británii dohlíží na reklamy, a stanoví jejich kodex, samozřejmě v marxistickém duchu, dnes zveřejnila průvodce, jak od června 2019 v reklamě zobrazovat pohlavní role.
“Reklama, která zobrazuje dobrodružného muže ve srovnání s jemnou nebo roztomilou ženou, nebude přijatelná,” píše se v něm. “Genderové stereotypy” prý u diváků snižují jejich sebevědomí a “limitují jejich schopnosti a touhy rozvíjet se v klíčových aspektech jejich osobních a profesionálních životů se škodlivými následky pro ně a pro společnost”.
Což je zajímavé hodnocení, protože zatímco společnost v minulosti byla spořádaná a funkční, dnešní feminizovaná společnost staví stále častěji muže a ženy proti sobě a společnost jako celek je stále více bezdětná. A to společnosti jistě škodí více, než jestli se nějaká žena s více testosteronem v těle při sledování reklamy s ženou pečující o domácnost necítí dobře.
Stejně tak bude mít problém reklama ukazující děti, kdy chlapec je odvážný, a děvče starostlivé. Nebo zobrazení technicky zdatného muže, či ženy pečující o děti ve školce. Prostě se vše obrátí vzhůru nohama a pak bude reklama schválena. Tedy něco jako žena od oleje spravující vaše auto versus muž přebalující kojence v porodnici.
Ředitel komise, Shahriar Coupal, říká: “Škodlivé genderové stereotypy nemají místo v britské reklamě. Téměř všechny reklamní agentury to vědí, ale pro ty, které ne, je připraven náš průvodce o stereotypech, které drží naše lidi a společnost pozadu.”
Dokud toto bylo jen tlachání mezi levicovými studentíky podivných oborů na humanitních univerzitách, mohli jsme se tomu všichni smát. Ale pozor, tito lidé už mají skutečnou moc nad společností, a bez jakýchkoliv skrupulí ji využívají. Britskou společnost už se jim podařilo rozložit a Británie je zřejmě již ztracená a neobnovitelná. Ale u nás máme ještě šanci genderovým marxistickým psychopatům čelit a nedovolit jim, aby jejich šílené teorie byly uvedeny v praxi.
Autor: Filip Vávra
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc leden 2021: *****
Blahomír Skoupý 500,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Dana Staňková 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, ing. Tomáš Šimčík 300,- Kč, Jiřina Gyárfásová 1000,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Miroslav Červenka 300,- Kč, Ladislav Adamec 200,- Kč, Václav Žižka 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Ivanka Trávníčková 400,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Helena Novotná 300,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Miloš Kořínek 100,- Kč, Jan a Gabriela Horáčkovi 500,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janicko 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Anonym 100,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Olga Petrová 300,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Anonym 100,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Jan Petr 500,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Arpád Krausz 250,- Kč
Celkem za měsíc: 12 000,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Jak to vypadá v politice? - 20.1.2021
- Sešity a trenýrky - 20.1.2021
- Marta a Klement Gottwaldovi: Vynucená svatba a utíkající revolucionář - 20.1.2021
Kdo se ještě dnes kouká na reklamy? :-DJá už televizi téměř nesleduji několik let, jestli je to hodinu týdně, tak je to moc! Všechno co chci, si stáhnu na netu. Všimli jste si, že už dávají v televizi 15 minut filmu a 9 minut reklamy?! Proč bych se měl dívat například na Titanic od 8 hodin do půl jedné, když se na něj můžu v klidu podívat online?! Tak jisto když poslouchám v autě rádio a začnou dávat reklamu, tak okamžitě ladím na jiné… Chci totož poslouchat hudbu a né ty reklamní kecy.Tak že si klidně dávejte ty své reklamy a klidně kluky s kluky a holky s holkami, Gender, LGPD a podobně, mě je to doopravdy jedno,stejněuž televize v téhle podobě nebude mít dlouhého trvání, je to přežitek. Stalo se z něj pouze reklamní médium, nic víc.Navíc teď ještě i zvrácené, tak že o další důvod nesledovat.
Kapitalizmus je svinstvo !!