Útok na Světové obchodní centrum: Šestnáct let poté
LUBOŠ ZÁLOM
Před šestnácti lety se západní civilizace, ukolébaná tezemi o konci dějin, probudila do nového globálního konfliktu. Jak si za tu dobu stojíme?
Technologicky vyspělá, moderní civilizace proti tmářskému primitivismu a barbarství islámu – takový střet by měl být v podstatě rozhodnutý okamžitě. Zbrojní i taktická převaha Západu, a zejména Spojených států, by měla zajistit, že jakýkoliv útok bude tvrdě potrestán a na dlouhá léta zažehnáno jakékoliv nebezpečí dalších útoků. Teoreticky. Technologická a materiální převaha však není všechno.
Šestnáct let poté Západ čelí soustavnému nepřátelství ze strany islámu. Zatímco v září 2001 byla strůjcem útoků organizace Al Kaida podporovaná afgánským Talibanem, dnes její roli převzal Islámský stát a bezpočet dalších islámských uskupení na blízkém Východě i v Africe.
Hlavní bojiště se přesunulo tam, kde jsme nejslabší, tedy do Evropy, která je nyní vystavena nesnesitelnému náporu muslimských migrantů, mezi nimiž se zcela nepochybně ukrývají i vycvičení bojovníci Islámského státu. Muslimským teroristům se už sice nepodařilo zosnovat tak složitý plán, který by vedl k útoku srovnatelnému se zničením WTC, taktika menších útoků však funguje v součtu stejně dobře. Vedle toho v Evropě roste počet území, které již nejsou pod kontrolou státu, ale představují samostatné šariatické enklávy, vhodné jako výchozí stanoviště a materiální zázemí dalších útoků. A v neposlední řadě si zde sami pěstujeme pátou kolonu v podobě multikulturalismus hlásajících intelektuálních autorit, které postupně ovlivňují náladu ve společnosti i praktickou politiku.
Taliban byl rozprášen, Usáma bin Ládin byl zabit, stejně tak Saddám Husajn či Muammar Kaddáfí. V Afgánistánu a v části Iráku vládnou tzv. demokratické tzv. prozápadní vlády. Přesto však nelze tvrdit, že Západ vítězí. Naopak. Prohráváme.
“Teroristé jsou zrádci své vlastní víry a pouze zneužívají islám. Nepřáteli Ameriky nejsou naši muslimští přátelé; nejsou jimi naši arabští přátelé. Naším nepřítelem je radikální síť teroristů a každá vláda, která ji podporuje.” Tak se krátce po útoku na WTC vyjádřil tehdejší americký prezident George Bush. Tuto mantru, že nepřítelem je terorismus, zatímco islám jako takový je náboženstvím míru, zopakoval od té doby snad každý světový politik, a i dnes ji slýcháme po každém dalším teroristickém útoku v některém z evropských měst. Stala se jakýmsi symbolem dobrovolné bezmoci našich politiků, tedy těch, v jejichž popisu práce je ochrana občanů před násilím. Je v ní však vyjádřena podstata neúspěchu Západu účinně čelit islámskému nepřátelství.
Základním předpokladem pro úspěch ve válce je jednoznačná indentifikace nepřítele. Pokud k ní nedojde, můžeme si být jisti, že politické cíle války (a každá válka musí mít politické cíle) budou určeny mylně, a v závislosti na tom budou mylně určeny i vojenské cíle. Tím nepřítelem je islám. Nikoliv islámský fundamentalismus nebo dokonce terorismus. Islám a fundamentalismus jsou jedno a to samé; neexistuje nic jako politika umírněného islámu. Může existovat nedůsledný, vlažný islám – ten však nemá vůbec žádnou politickou relevanci. To, co se pokládá za umírněný islám, je ve skutečnosti radikální islám, který pouze zatím nebyl aktivován pro boj. Skutečná politická umírněnost islámu by totiž v první řadě musela znamenat nastoupení cesty sekularizace. Žádné sekulární hnutí se však v rámci islámu dosud neetablovalo, nedá se s ním tedy počítat natolik, aby mělo smysl vyčlenit tuto (dnes vlastně hypotetickou) větev islámu z vytyčených politických a vojenských cílů.
A terorismus? Ten je pouze nástrojem, nikoliv nepřátelskou ideologií, a nazvat střet Západu s islámem “válkou proti terorismu” je stejně směšné, jako kdyby Winston Churchill nazval 2. světovou válku válkou proti německým tankům. Stejně jako tehdy, i dnes je nepřítelem především politická ideologie. Tehdy byl nepřítel identifikován správně: německý nacionální socialismus. Dnes by správná identifikace nepřítele měla znít: politický islám podporovaný dvěma mocenskými hegemony, tedy Íránem a Saúdskou Arábií.
Místo toho se však Saúdská Arábie všeobecně pokládá za spojence Západu proti Islámskému státu, američtí prezidenti se pravidelně setkávají se členy saúdské královské rodiny, Saúdská Arábie je jmenována v rámci OSN do čela Rady pro lidská práva, Írán je uplácen diplomatickým appeasementem, zatímco takový Irák, tedy víceméně sekulární země, která ve srovnání s těmito dvěma hlavními agresory, neznamenala prakticky žádné nebezpečí, byl nemilosrdně převálcován, aniž by to Západu přineslo jakýkoliv reálný přínos.
Evropa, tedy alespoň její západní polovina, se pomalu stává muslimskou, za přispění Saúdské Arábie, která podporuje upevňování wahhábismu v Evropě. Kdy se země jako Francie či Německo dostanou za bod, kdy už problém nepůjde vyřešit v rámci normálních mechanismů státu a alternativa občanské války se stane nevyhnutelnou, těžko říci. Země jako je Česká republika si problémy ještě mohou ušetřit. Namísto boje s muslimskými teroristy však musíme svést jiný, neméně důležitý boj: s bruselskou politickou aristokracií, která se, ať už z ideologických pohnutek nebo třeba za saúdské peníze, snaží infikovat islámem i střední Evropu, tedy především státy sdružené ve Vysegrádské čtyřce.
Výsledek tohoto boje závisí na tom, jak sebevědomé osobnosti si zvolíme do našich nejvyšších politických funkcí. Tzv. válka proti terorismu trvá už šestnáct let a její konec je v nedohlednu, a zůstane v nedohlednu do té chvíle, než západní země, především Amerika, nepřehodnotí zásadní politické cíle této války. Muslimským agresorům se jasně ukazuje, že vůbec není potřeba útočit na Západ pomocí propracovaných, složitě utajených akcí, jako byl útok na WTC, ale bohatě stačí, když mu budou zasazovat jednu malou ránu za druhou, z nichž bude Západ neustále drobně krvácet. Čas se nám krátí.
Máme nejvyšší čas přehodnotit náš postoj vůči politickému islámu a s lítostí uznat, že posledních šestnáct let Západ pouze marnil čas a prostředky. Porovnáme-li Evropu před šestnácti lety a dnes, vidíme z hlediska síly a sebevědomí muslimů úplně jiný kontinent, na němž se pomalu přestáváme cítit jako doma. A bude-li Západ stejně nečinný jako doposud, jak bude Evropa vypadat za dalších šestnáct let?
Autor: Luboš Zálom
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2019: *****
Milan Tahovský 1000,- Kč, Jakub Malinovský 55,- Kč, Petr Macura 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Helena Novotná 200,- Kč, Jitka Rytířová 800,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, Milan Černý 500,- Kč, Věra Heyduková 200,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Vlatimil Běhan 50,- Kč, David Bezděk 150,- Kč, Tomáš Foldyna 751,44 Kč (30 eur), Jan Slába 200,- Kč, František Kašpárek 100,- Kč
Celkem za měsíc: 5 456,44 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Macron chce odsouzencům za nenávistnou mluvu na doživotí zakázat všechny sociální sítě - 24.2.2019
- Dědičný ministr Toman - 24.2.2019
- Trvale udržitelný rozvoj - 24.2.2019
Už jste někdo něco zjistil o migrantech v česku?
Podle mě jsou rozváženi podle kvot do skoro všech měst po celém česku. Řekl bych v průměru tak 4 migranti na 1000 čechů – toho si spousta lidí nevšimne, takže má pak pocit, že tu imigranti žádní nejsou, ale dohromady je to 40 000 migrantů na celé česko.
Někde musí bydlet – hádám obecní byty – zjistil prosím někdo něco?
Obecní byty? Parazitovky dostávaj neskutečný prach. Na nákup bytů pro bubáky?!
Na vinohradech je antifa barák, hnusnej pomalovanej skoro bez oken a okolo vidim furt černý.
…ale to je asi naše byylý roomo!!
budu se ptát “trošku mimo mísu”….ALE…KAM SE PODĚL ČLÁNEK o cigánech (s obrázkem jak kočují na vozech?)
Nebude to výsledek autocenzury? Někomu se článek nelíbil tak zvedl telefón a pan Kříž dopadl jak na letácích Lídlu.
Otázku musíte směřovat šéfredaktorovi PP Křížovi. Ještě bych připojil jednu doplňkovou : nehraje jmenovaný s námi falešnou hru a nezatajuje nám něco důležitého ?
ne-e…to bychom mu křivdili…bylo to opravdu už v archivu….díky za upozornění
Polách ho nabonzoval.
Ten asi slaví,protože se chystá soud popotahovat chlapa,co natočil na video svoji dceru s bejzbolkou
Najdete to v archivu (v pravém sloupci pod kalendářem)
Taky se zeptám, ne trošku, ale “hodně mimo mísu”.
Nevíte někdo co ta osoba vpravo na ilustračním obrázku má “zapíchnuté” v hlavě? Supervelký hřebík, nebo anténu nutnou pro dálkové ovládání?
Mnoho reálných poznatků dává tušit, pane Honzo, že Vámi uváděné cifry se mohou zakládat na pravdě.
Kde mohou bydlet? Pokud by se podařilo změnit některá pravidla ochrany osobních údajů, což by mělo také být jedním z požadavků voličů, pak by mnohé mohla vyřešit eventuální povinnost městských a obecních (obvodních) samospráv zveřejňovat jména a adresy cizinců vybraného profilu, kteří se v místě zdržují více než 30 dnů, na oficiálních webových stránkách. Spolupráce občanů s obecní samosprávou by musela být v takových případech aktivnější než dnes, jinak to bude neproveditelné. Obec prostě musí vědět o každém nebezpečí, nenacházíme se již v dobách mírových.
Lidé si zkrátka musejí více všímat, co se okolo nich děje a podobné poznatky si nenechávat jen pro sebe. Ale se současnou podobou zákonů to legálně nepůjde. Ilegálně ovšem ano, ale to zase nelze zveřejňovat třeba zde. Nicméně od toho jsme Češi, abychom si už nějaké cesty našli.
FAKTA jsou FAKTA! ..ale vylízaného západňáka nepřesvědčíš. Takže zpochybnujte si pro mě za mě i tohle svědectví
http://www.zvedavec.org/komentare/2017/07/7325-agent-cia-doznava-na-smrtelne-posteli-vyhodili-jsme-do-vzduchu-wtc-7-pri-911.htm
Ani si to neotevřeli, ale hned vědí ……. (minimálně tři)!
Jistě Honzo,jsou VŠUDE,jenom jsou ZATÍM,ZALEZLÍ V DĚRÁCH než jich bude dostatek na otevřenou GENOCIDU Čechů.
Vyhlazujte Mloky dokud to ještě půjde
Zrádce podporující naši genocidu je nezbytné likvidovat,
když policie nečiní
Aj ten, čo sa o politiku nezaujímal, musel pochopiť najneskôr v roku 2005, že 11/9 išlo o inside job. Propagandistické bušizmy o plastikových nožoch al kájdy môže roznášať už len nepoučiteľný hlupák.
Kdo někdy viděl demolici třeba obyčejného továrního komína a potom ty záběry WTC budov, poslušně a kontrolovaně se hroutících rychlostí volného pádu přesně do svých půdorysů, ten okamžitě věděl o co jde. Kdo jednou viděl ta jezera žhnoucí lávy v kráterech, které paradoxně místo hromad suti a trosek na místech budov vznikly ještě mnoho dní po jejich zhroucení, ten taky okamžitě věděl, že to nevzniklo jen tím asi hodinu trvajícím, přidušeným požárem. A stovky dalších nesrovnalostí a jasných důkazů o tom, že tak, jak to oficiálně zkouší ti prašiví chazaři vysvětlovat se to prostě stát nemohlo.
Kdy myslíte, že bude tento chazarský podvod oficiálně odhalen a jaké to bude mít následky na překotné a násilné zavádění jejich satanistické agendy na naší planetě? Já mám takový dojem, že by to mohl být docela dobře ten pověstný kamínek, který se uvolní ze svahu, kutálí se dolů do údolí a za ním se strhne celá ničivá lavina. Moc bych si přál, aby se lidstvo svých jarmulečných otrokářů a vrahů tentokrát již jednou pro vždy zbavilo.
Trump sliboval obnovu vyšetřování událostí 11. září 2001, ale ukazuje se, že chazarští židé jako majitelé USA mu to už dávno “rozmluvili”.
Jak se u nas na vesnici řika,”sliby se slibuji, blazni a tažni voli se raduji”. Sudruh Donald toho nasliboval. Koneckoncu taky jeho předchudce Barák s Bombama byl přikladna slibotechna. Uvidime jestli ho Donča překona.
A vzpomínáte si ještě, vážení přátelé, co jsem o té směšné eufórii některých těch místních intelektuálních liliputů z nástupu tohoto důchodce na chazarský místotrůn? Zastávám názor, že je vždy třeba sledovat celou scénu a ne jen toho herce, na kterém jsou zrovna všechny reflektory. Někdy se mnohem důležitější děj odehrává v tmavých koutech za kulisami. Jarek Kušna je docela dobrý, spolehlivý kulisák, jenom se ještě bude muset naučit ty kulisy stavět tak, aby při tom nebyl nikým viděn.
A taky je potřeba pozorně sledovat, jak se herecké obsazení mění a kteří herci už byli režisérem odesláni domů a kteří místo nich nastoupili na scénu. Jared Kushner to z pověření svých kibucových principálů z židovské Goldman-Sachs režíroval na jedničku, takže z původního hereckého ansámblu, který dostal Trumpa do Bílé chatrče, už nezbyl ani jeden herec.
Kushner , jakožto ,,litevský ,, Žid (pochází prý odněkud z Bílé Rusi) nebude jen tak nějaký kulisák . Tyhle ,,Litviněnkové,, jsou bráni mezi svými jako jakási elita.
V hromadách suti se pod troskami některým lidem podařilo přežít pád budov.Těžko by přežili při teplotě roztavené lávy cca 1000°C. Existují odtud fotky a videa záchranářů a tam žádná žhnoucí láva vidět není. Kdyby to tam bylo, určitě by to někdo natočil.
Bude Vám pro doplnění Vašich informací stačit výpověď na místě zasahujících hasičů?
https://www.youtube.com/watch?v=cCdRA09pztM
Těžko. Takových videí jde natočit hafo.
Je to konspirační video.
Stejně, jako jsou konspirátory zpochybňovány záběry z veřejných kamer metra a VP, lze zpochybnit i toto video, které je (herecky i stylem záběrů), jednoznačný podvrh.
Tento názor nesdílím, ale ani nijak nezatracuji. Těch videí a důkazního materiálu o přítomnosti žhnoucích jezer roztavené oceli v kráterech, co po těch mrakodrapech zbyly je mnohem více, než toto jedno video, které jakožto “jasný podvrh” neprošlo. Co osobně považuji za skutečně jasný podvrh je knižně vydaný výsledek vyšetřování komise, která byla po urychleném odklizení trosek budov do daleké Číny a několika nezbytných průtazích, nutných k zametení dalších stop pod koberec nakonec těmi, kteří celou šarádu připravili a zrealizovali zřízena, aby právě ty příčiny tak fatálního selhání všech protiteroristických obranných mechanismů těch bájných a nedostižných USA a nakonec i toho zatím nikdy nevídaného spořádaného a poslušného strukturálního kolapsu všech tří železobetonových budov do svých vlastních základů rychlostí volného pádu prozkoumala, vyšetřila a vyvodila důsledky, aby se něco podobného už nikdy nemohlo opakovat. Když tato komise svou zprávu předala k posouzení svým zřizovatelům, byla těmito “humanisty” shledána vážná pochybení v její práci a dokonce jistý odklon od stanovených a předem jasně specifikovaných výsledků, ke kterým ve svém pátrání měla dojít. Celých 23 stran z té zprávy Bushova administrativa zakázala zveřejnit a jejich obsah je přísně tajný dodnes. To považuji za jasný podvrh a rád si na tento konkrétní problém poslechnu erudovaný názor. Tak tedy shalom slalom přece*dodo a odepiš mi zase pod oběma novými přezdívkami jako dva různí lidé, vypadá to potom mnohem lépe, jako že je vás takto postižených více a že ty jsi tu na tu provařenou, chazarskou agitku nezůstal už úplně sám, jako ten kůl v plotě.
Není podstatné,kdo WTC zboural,hlavně že slimáci mají radost a berou to jako svůj COMEBACK
Stejně tak,většinu lidí nezajímá,kdo STVOŘIL TEMNÉHO BOHA ALLAHA=BÁLA a že ZLOČINECKÝ,PEODFILNÍ,ZLODĚJSKÝ,PROLHANÝ,
TERORISTICKÝ A GENOCIDNÍ BESTIÁLNÍ A ZVRHLÝ ISLÁM – STVOŘILA KATOLICKÁ CÍRKEV
Pokud to skutečně byla akce jen těch muslimů a americké tajné služby v tom žádnou roli nesehrály, o čemž vzhledem k velikosti akce pochybuji, tak si za to americká vláda stejně může z pěkné části sama. Al-Kaida se formovala z mujahedínů, které vyzbrojovala a financovala CIA v rámci operace Cyclone a stejně tak Státy podporovaly Taliban. A tyhle skupiny rozhodně nejsou jediné, které měly od Států podporu. Současný “globální terorismus” by neexistoval, kdyby ho Spojené Státy nepodporovaly a nevyužívaly k prosazování svých zájmů.
Tendy v tom smutném září 2001 byly v USA uneseny 4 dopravní letadla i s cestujícími a staly se podivné věci.
Hodně podivné věci!
Jedno letadlo “nabouralo” do budovy Pentagonu, druhé dvě sundala známá dvojčata WTC a světe div se, další menší budova WTC7, stojící opodál, spadla asi strachy také! To čtvrté letadlo jaksi nesplnilo plán a vzbouřili se tam totiž proti plánu cestující a porvali se s únosci, bohužel je nepřemphli a díky tomu letoun stadl ještě na trase a nedoletěl k cíly, což velmi pravděpodobně měla být budova WTC7! Divné je totiž, že tato budova spadla také podivně zhroucením se dovnitř, což je naprosto netypické a technicky bez použití např. moderní výbušniny nanotermitu, nemožné! Pokud byste to chtěli sundat klasikou, např. Semtexem, kde je základ tzv. Hexogen (hexametylentrinitraamin) a Pentrid (tetranitrátpentaeryltrit)+ “něco”, resp. v americkém provedení jde o C4, což je mírně změněné složení Semtexu, tak výsledek by byl zcela naprosto jiný! Zde se jednalo o naprosto jasnou řízenou demolici výškových budov, kdy každá budova měla hmotnost cca 200 tisíc tun betonu a oceli a letadlo jen hmotnost cca 300 tun a zbytek cca 20 tun kerosinu nemohl provést takovou neplechu a takto a naprosto stejně zlikvidovat dvě ohromné stavby a navíc jako prémii aby ze strachu, ovšem úplně stejně spadla další budova WTC7! Ve světě už zachvátil požár podobné budovy vícekrát a nikdy se takto “do sebe” zasažené budovy nezhroutily, ale vždy zůstalo stát po havárii torzo, skelet budov!
Něco se klukům z CIA a spol. nepovedlo a je neskutečné, že zmanipulované a “někým” ovládaná média to nechávají ostentativně být a vše je samozřejmost. Nikoliv, nic není samozřejmost a to, že spadla a stejným divným způsobem WTC7 usvědčuje vládu a tajné služby USA z kolosálního podvodu a vraždy vlastních lidí od pasažérů a posádek letadel, zaměstnanců v budovách a i nebohých hasičů. USA ovládá už drahně let naprostý lidský odpad a hnůj! My máme šanci se potažmo od této špíny (EU je jen projekt USA) v blízké budoucnosti odpoutat a s dalšími státy, což bude zřejmě brzo Maďarsko a Polsko, odpojit. Jen musíme u voleb zvolit tu správnou politickou stranu, z těch větších a silnějších je to jen SPD, která nám jediná nabízí možnost referenda občanů, zda chceme setrvávat nadále v tom neskutečném západním bordelu, kde zejména dva státy Francie a Německo nás mistrují a ve skutečnosti s dalšími zeměmi EU vyžírají! SPD chce uspořádání země podle švýcarského modelu a nikoliv něco jiného, jak nám vnucují zákeřní nepřátelé.
Maxime, velmi správně. Já sice na nějaké arabské únosce nevěřím, protože většinu z nich našli šťouraví novináři v Arábii pást kozy, ani že se cestující letounu zřítivšího se neplánovaně v Pensylvánii a nedoletivšího k budově WTC7 se vzbouřili, ale to je v tuto chvíli vedlejší.
Buď jak buď, šlo o ďábelský plán židovských majitelů amerického státu, který se stal impulsem k zahájení válečného tažení proti Evropě, Evropanům, evropským států a národům, který se zve nový světový řád podle projektu Coudenhove-Kalergiho dopracovaného do prováděcí globalizační doktríny Thomasem Barnettem.
My ryzí pravičáci to dobře víme.
Máte jejich fotky na pastvě s těmi kozami?
Těch Arabů ne, ale Coudenhove-Kalergiho a Barnetta ano, vč. židovských majitelů USA. Řekl bych, že tihle všichni jsou kapku důležitější než pasáci koz.
Konspirace je jedna věc a realita druhá.
https://technet.idnes.cz/zahadny-pad-budovy-wtc-7-je-vysvetlen-ale-konspirace-o-cia-trvaji-p83-/tec_technika.aspx?c=A110905_155452_tec_technika_pka
Nakonec chazaři by mohli třeba řídit i ty hurikány nebo vulkány, že jo?
🌋🌋🌋🌋🌋🌋🌋
To “technické” vysvětlení pádu třetí budovy nepostrádá prvky absurdit. Začtěte se do věty “Asi mezi třetinou a polovinou výšky budovy byl ve výšce asi deseti pater troskami ‘vykousnutý’ otvor asi do 25 procent hloubky budovy”.
Také do “Důležitým faktorem, který přispěl k pádu budovy, byla její neobvyklá konstrukce. Nosníky ve spodních patrech nesly neúměrně velkou zátěž a poškození byť jediného z nich přeneslo na ostatní nosníky neúnosný náklad. Výsledkem byl progresivní kolaps budovy.”
A nakonec do “NIST uvádí, že vzhledem k unikátní konstrukci budovy 7 některé nosníky přenášely váhu z jedné strany budovy na druhou a mohly tak zafungovat jako páky, čímž vlastně pád budovy urychlily. V některých okamžicích tak část budovy mohla padat i rychleji, než je rychlost volného pádu, aniž by bylo zapotřebí jakýchkoli výbušnin.”
Představte si letící trosku vyšší budovy, která provede “vykousnutí”. Letí dolů, pak to dá do boku a vykousává 10 pater. pak opustí demolovanou budovu a vrátí se k původnímu pádu? Mimochodem, kolik vlastně hloubkových metrů bylo z budovy “vykousnuto”, pokud je uvedeno 25% hloubky? A jak taková padající troska vůbec vypadá?
Myslíte, že stavitelé mrakodrapů běžně konstruují (neobvyklým způsobem) nosníky tak, že je přetíží, takže porušení jednoho způsobí progresivní kolaps? A konstrukčním “klenotem” je prvek, kdy se přetížené nosníky, působící jako páky, rozkomíhají, a docílí tím dokonce vyšší rychlost sesuvu budovy, než je rychlost volného pádu…
Otázky mohou působit posměšně, není to však mým úmyslem. jen tím poukazuji na to, že i ten, kdo nemá technickou praxi, si to prostě může zkusit představit. Naprostým majstrštykem je to překročení rychlosti volného pádu….
A nakonec, pokud použil slovo “pull”, neanglofonní by o jeho významu mohli spekulovat. Američani by však měli rozumět, v jakém významu jej použil, a pokud ani oni ne, stačilo se jej zeptat, zda míní stáhnout hasiče, nebo strhnout budovu. Minimálně já, pokud by to mělo takto vážný význam, bych se jej zeptal určitě.
Autor vysvětlení pan Kasík by o tom mohl promluvit na lhostejno které stavební průmyslovce. Skutečně by mne zajímalo, s jakou odezvou by se setkal.
”
vzhledem k unikátní konstrukci budovy 7 některé nosníky přenášely váhu z jedné strany budovy na druhou a mohly tak zafungovat jako páky, čímž vlastně pád budovy urychlily
”
Ano, to je vskutku famózní vysvětlení. Jinak řečeno, budova byla navržena “unikátně” tak, aby se při nejbližší příležitosti nejen zřítila, ale doslova k zemi vystartovala.
Já tomu samozřejmě věřím, protože se jedná o závěry úctyhodných odborníků z úctyhodné organizace zveřejněné v úctyhodném magazínu, což je právě ten nejhlavnější důvod a argument metající hbitě (a unikátně) ze stolu všechny ty “paranoidní konspirační teorie”, které tímto navěky také zesměšňuje a drtí v prach stejně jako jeskyní afghánci budovy WTC.
Jistě víte, proč na to upozorňuji
. Říká se lstiví. Takže lstiví jeskynní Afghánci!
Jasně, b) je správně, jedná se o lstivé jeskynní Afghánce.
Kdysi jsem se tomuto tématu věnoval více než je zdrávo, a dospěl jsem k závěru, že budovy byly zničeny zcela neznámým způsobem. Nedělám si legraci, opravdu, jde o veřejnosti neznámou technologii. Nejdříve jsem se intenzivně věnoval všem teoriím a hypotézám a na všech jsem našel nějaké zásadní trhliny, tak sem je opustil a hledal jsem jen to, co by se dalo označit za evidentní.
1) do Pentagonu dopravní letadlo nenarazilo, musely by totiž po něm zůstat zjevné stopy, včetně hromady sedaček (nic takového nikde nebylo)
2) WTC na zem zhusta ani nedopadlo, pokud by se zřitila téměř půlkilometrový sloup betonu a oceli, zůstala by na místě taková hora sutin, že by zaplnila celou plazu, jenže hned vedle vchodu zříceného dvojčete stála kupříkladu téměř nedotčená sanitka a v mezipatře nad zemí přežili na schodišti lidé.
3) je zcela nemyslitelné a nepochopitelné, že běžné letadlo, které má plášť z 1,5 mm “alobalu” prořízne hustou klec ocelových nosníků. (vraky letadel se normálně stříhaj na kusy), je to jako hodit balónek na kanárovu klec a čekat, že do ní udělá díru
4) WTC v podstatě nehořelo, “skleněné peklo” vypadá úplně jinak.
5) Pokud by při odklízení trosek byla někde “hořící ocel”, nemohla by tam pracovat hydraulika, přesto “hořící ocel” odklízely stroje.
Co se tam stalo? Něco, co prostě zatím nebylo objasněno. Levitující automobily, roztavené bloky motorů, jednostranně osmažené karoserie, záhadné kulaté díry v oknech a fasádách, spontánně se rozpadající budovy v okolí ještě týdny po útoku, prakticky nedotčené podzemí WTC atd., atd., je toho tolik, že by na to nestačily ani stovky stran. Přitom by stačilo jedno, kdyby se už konečně někdo odpovědný zvedl a řekl, “ano, byla použita nová ničivá technologie”. Což se nejspíš už nestane, takže jsem to pustil k vodě.
Marku a Honzo Králi – ale zázraky se přece dějí, ne?
Omlouvám se, že se odchyluji od tématu, ale o jednom podobném vím.
“KLDR prý otestovala termonukleární bombu. Když přišly první takové zprávy, tak se ukázalo, že Korejci jsou ti nejlepší horníci na celém světě. Ten nejhlubší důl na světě je v JAR v hloubce 5000 m, 5 km. Nejhlubší vrt je u nás (v Rusku – moje vysvětlivka). Je hluboký 12 000 m, ale je to vrt! A Korejci prý vyhloubili šachtu hlubokou 10 000 m, tedy 10 km. Tam prý provedli ten test, v důsledku něhož došlo ke dvěma otřesům.
A dále se již ta prohlášení začala rozcházet. Napřed prý šlo o objektivní pozorování v hloubce 10 km. Potom USA prohlásily, že šlo o povrchový výbuch. Potom Japonsko prohlásilo, že se to odehrálo v hloubce 1 km. Takže těch 10 km všichni začali rychle zamlouvat. A proč vůbec mluvili o těch 10 km? Protože seismologové tvrdí, že podle seismografů k žádnému výbuchu nedošlo, že šlo o zemětřesení s epicentrem, tedy s centrem tohoto zemětřesení v hloubce 10 km, a že došlo ke dvěma otřesům. To proto, že zhroucení skalní dutiny při výbuchu bomby, toho náboje nevyvolá takový otřes. Je značně menší, než dotřes, sekundární otřes při zemětřesení”
Více zde: http://leva-net.webnode.cz/products/otazka-odpoved-v-v-pjakina-ze-dne-5-09-2017/
Zdůvodnění napsal chazar Pavel kasík…… už to úplně stačí k vysvětlení, že je všechno O.K.
Podľa toho oficialneho vysvetlenia bolo účelom nosníkov maximálne oslabiť budovu a zabezpečiť, aby bez problému spadla.
To se tak v Americe běžně staví. Důležité je, aby barák co nejdříve spadl a mohl se postavit nový. To odkoukali od indiánů, ti si taky vždycky sbalili svá teepee a táhli o kus dál. Takové US perpetuum mobile.
Chiméra je opět SVOBODA dodo Holínek :).
Už je v posledním tažení, tak mu yebe. Vás to překvapuje?
Všichni politici jsou prodejné děvky-nechají se koupit IS…
Jediná šance je REVOLUCE! Pošlete politiky a všechny zrádce podporující GENOCIDU Čechů do lágrů,co mají pro nás,nebo do hrobu
Měli sedět na doživotí za PODPORU GENOCIDY-GENOCIDIUM § 405 A NESEDÍ
policie nečiní,jelikož slouží IS
TAKŽE JE TO NA VÁS NÁRODE
Proto je lépe,když je využijete na revoluci,než je ukradnou Slimáci a použijí proti Vám
tak to totiž dělají V KAŽDÉ DOBÝVANÉ ZEMI
Jelikož policie nečiní
Armáda Vás neochrání,stejně jako policie
Zbraně mají tedy NA HOVNO
Pak si zvolte diktátora,kterého si IS NEKOUPÍ…
Islám by nikdy nemohl slavit úspěch, kdyby v tom nejely naše vlastní špičky a elity.
Kdyby nerozkládaly společnost falešným humanismem, neprotěžovaly vše cizí a “odlišné” a hlavně, nezakazovaly nám se bránit! Byť jen slovem.
Bez infikovaných elit by se lidé vzbouřili mnohem dříve a začali to řešit podobně, jako v Barmě.: vyhnat, a za nimi (svou vlastní) hranici zaminovat, aby se nevraceli. To je zdravá a normální reakce lidu, kterým zrádci nebrání konat.
A právě proto je potřeba tyto kolaborující “špičky a elity” označit jejich pravým jménem, všechny je pěkně pochytat, těch pár hlavních pověšet za ty jejich vypasené krky na kandelábry, zbytek pořádně seřezat, na čela a prdele jim vypálit pořádně velký cejch “V ČR doživotně nežádoucí!” a poslat je povinně čmoudům a slimákům do smrti sloužit.
Proč je tolik těchto našich vlastizrádců příslušníky toho vyvoleného “národa”, jehož agenti při útocích 11.9.2001 v NYC radostně tančili? A proč jsou rozlezlí na všech místech a pozicích s hustotou úměrně se zvyšující s množstvím peněz, moci, nebo mírou vlivu s těmito prominentními pozicemi a funkcemi spojenou? A proč nikdy nepracují, proč na ně vždy musíme makat my ostatní? A proč se nesmí klást žádné otázky týkající se celosvětově nastoleného holokaustistického náboženství? A proč je naprosto legální, v podlední zvrácené době dokonce tak nějak moderní a žádoucí obrácený kříž, pentagram, veřejné hanobení Pána Ježíše a nepokryté uctívání satana, ale sebemenší polemika o jejich prokazatelném, globálním zločinném spolčení proti celému lidstvu, jejich zuřivé nenávisti ke křesťanům a Pánu Ježíši, nebo jen zmínka o tom, že již dávno celou naši planetu díky několika klanům vlastní a jako ropuchy na prameni dusí celý zbytek lidstva svou mocí nad veškerými penězi a zdroji je okamžitě označena za antisemitismus? A proč je antisemitismus mnohde trestný, celospolečensky nepřijatelný a všeobecně mainstreamem ostentativně opovrhovaný ale jimi otevřeně vedená a násilně, dlouhodobě vnucovaná genocida bílé rasy je všemi masmédii propagovaná ideologie?
Článek z izraelského Haaretzu ze dne 14.11.2016 : Židovské a muslimské organizace vytvářejí novou alianci. Nový muslimsko židovský poradní výbor bude pracovat na ochraně práv náboženských minorit, jakož i jiných problémech společných zájmů.
My Židé jsme hlavními hráči v islamizaci křesťanského Západu, abychom jej udělali co možná nejvíce sekulárním a multikulturním. Naše podpora islámu v Evropě a USA vychází z hluboké nenávisti Ježíše Krista. Chceme vymazat křesťanství z povrchu Země, aby náš mesiáš mohl přijít. Muslimové mohou ukončit existenci křesťanů.
Tudíž Golem aktivovaný v 7.stol.A.D. se stále pohybuje …..
Mám ale obavu, že ,,shem,, už nepotřebuje !
Místo šému dnes stále titíž talmuďáci a kabalisté používají $$$ a Golemem jsou dnes chazarům zaprodaní, bezdětní politici.
Kladete nepříjemné otázky pane Borsigu.
Na ty ještě nebyly nalezeny a schváleny odpovědi, tak prosím mějte trochu trpělivosti. Teď jsou důležitější volby (dokonce v několika státech) a na takové marginálie není čas.
Dejte sem link, ať si to taky můžeme přečíst.
🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱
https://pravyprostor.cz/utok-na-svetove-obchodni-centrum-sestnact-let-pote/#comment-550935
Vidím to naprosto stejně.Před desíti lety by mě vůbec ani nenapadlo,že budeme nuceni v Evropě řešit problém jménem Islám.Podle mě žádný umírněný islám neexistuje a Islám jak nám ho nyní předvádí muslimi v západní Evropě prostě nepatří do civilizované Evropy.Udělali to vládní špičky velmi chytře.Zapojili do ilegální migrace neziskovky a hlavně zavedli mýtus v Evropě,že kdokoli řekne pravdu o těchto lidech je rázem považován za xenofoba a rasistu.Já opravdu nechci,abych já,mé děti a má vnoučata jsme se v blízké budoucnosti museli bát vyjít na ulici,či do kavárna,díky těmto rádoby migrantům,které EU špičky neustále tahají do Evropy.Stačí se podívat na Švédsko,Francii a Německo,kde již lidé mají strach ,díky nim ,denně o své životy.Proto budu volit SPD ,protože islám do Evropy nepatří a pan Juncker ,Merkelová a podobně,ať si říkají co chtějí.A opravdu si velmi přeji,abychom odešli z EU .Jiná cesta již ani není!!!!!!
A ještě jednu poznámku.Nenechme si tady u nás i v Evropě nikdy a nikým vnutit myšlenku,že právo těchto rádoby migrantů(většina jsou stejně jen ekonomičtí migranti),je nadřazené nad našim právem na bezpečí v naší rodné zemi a nad bezpečím v Evropě!!!
Pojďme se všichni a veřejně nazývat xenofoby a rasisty (berme to třeba jako pozdrav nebo heslo) a odstraňme tím ten hanlivý význam.
Ať si politici trochu lámou hlavičky, čím je nahradit. Neulehčujme jim to.
SPD je sice super,avšak politici jsou jen svině,deroucí se ke korytům a je hodně nepravděpodobné,že se nakonec nedají koupit IS,když dostanou nabídku,kterou SVINĚ NEMŮŽE-ODMÍTNOUT…
Nakonec poznáte,že jste měli už dávno začít REVOLUCI A DEFENESTRACI
Pokud už nebudete V HROMADNÉM HROBĚ,
jako 2 MILIONY ARMÉNŮ a mnoho jiných NÁRODŮ-VYVRAŽDĚNÝCH SLIMÁKY
Čekali,všichni čekali NA HOVNO,věřili V HOVNA A SKONČILI V ZEMI
Tomu,že za 11/9 stála nějaká Al kajdá už v dnešní době může věřit akorát idiot…
Západ v čele s USA má jeden obrovský “dar”-kvůli penězům hodit kdykoliv přes palubu i svoje nejvěrnější spojence a nadělat si z nich smrtelné nepřátele-a zatímco svoje nejužitečnějši spojence zničil a zpustošil svými vylhanými válkami,opravdové a nejjedovatější klubko zmijí si dodnes vášnivě hřeje na prsou(Saudská arábie a Spojené arabské emiráty,na které autor tak nějak zcela “zapomněl”….)
Ale vždyť přece pitomci od Tří volů W3V (Septik, Vyholínek, Varholík a spol.) tomu stále věří a říkají o sobě, že idioty nejsou…..
…zato předseda SOPO a člen KBP (Klub bolševických pohrobků) Bouše, své idiotství
nijak neskrývá, dokonce je denně veřejně předvádí nejen na tomto webu.
A na kata bez uvozovek by kulky nebyly pane doktore Pudle?
Na takového siláka si tu pořád hraješ a přitom jsi zase ukázal, že jsi podělaný až za ušima. Fuj, to je ale smradu. Jako z odporně páchnoucího holínka ležícího v trávě.
Soudruzi pitomci kolem W3V a spol. to mají propagandisticky vymakané dokonale. Oni samozřejmě nejsou tak blbí, aby neviděli, jakou přistěhovaleckou chátru nám USA a jejich západní ratlíci a pinčlové posílají a jaký teror na světě provádějí, to je prostě normálně neobhajitelné, avšak mají na to geniální oslí můstek – Západ je ovládán Putinovými ruskými agenty, kteří jsou prý úplně všude, dokonce i za skříněmi a v záchodových mísách, takže závěr je naprosto jasný : Za všechno může putinovské kágébácké Rusko a basta fidli !!!
Oslí můstek je skutečně dokonalý, hodný vykastrovaných přežvýkavců. Ale ty jejich do ruda rozžhavené palečnice taky nejsou k zahození. Sice je tu na to tvarování diskuzí palci nahoru dolů podle toho, kdo příspěvek napsal soudruh přece*dá už úplně sám a viditelně nestíhá ani s použitím několika online zařízení naráz, ale dokud bude tento kolaborant dýchat, svých palečnic a ostatních STBáckých metod se nevzdá. Tuto jeho těžkou, psychickou chorobu vyléčí jedině chladná hlína hrobu. Jeho spoluhnijící z voliéry musí na ten okamžik čekat jako na smilování.
Co jsem viděl video, mrakodrap se poroučel k zemi přesně jako budovy při odstřelu. To se ale nálože dávaj do spodní části, ne nahoru, kam narazilo letadlo…
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/veda/1901978-deset-minut-ktere-vyvrati-spekulace-o-padu-world-trade-center
Chiméra Lorková je chazar s vagínou….asi se bude jmenovat Davídek.
Rezavý kanón opět střílí slepými a přitom vřeští jako jarmulka…
Nikoliv, jsem realista. A jmenuju se tak, jak se jmenuju. Jestli s tím má někdo problém, tak sorryjako.
Dal jsem to do času 48:41, pak už mi došly síly.
Samozřejmě, že mohu být ovlivněn informacemi jinými a odlišnými, které jsem si v průběhu času pořizoval. a taky přednáškami jiných vědců, kteří to komentovali. Proto začnu tím, že lituju všechny studenty, které pan profesor učí. Do školy jsem chodil poměrně dlouho, pokud bych tam ale měl přednášky takového typu častěji, nejspíš bych raději šel do lopaty. Úděsná verbální vybavenost, produkující až bolestivé zvukové zážitky. Pokud se po celý čas každých několik málo sekund vyskytují zvukové koláže typu – ve stodruhém patřch…ééé, buí, chrchr, mn, hm,hm, patře…, je sklońováno a časováno naprosto nahodile včetně “random” používání mužského, ženského a středního rodu, a komentář k obrázkům je každou chvíli – to není zrovna on, může být pan profesor sice opravdovým odborníkem, v jeho informacích se však dá orientovat jen velmi obtížně. Ale to si koneckonců každý může zkusit poslechnout. Pokud to vydrží déle než já a stále se bude orientovat, má můj respekt. Z toho, co jsem se pokoušel zachytit, mi však především pád wtc7 vysvětlen moc nebyl. Ani důvody mechaniky při pádech 1 a 2. Třeba jsem ale jen natvrdlý
Naprosto zodpovědně konstatuji, že raději budu hodiny poslouchat nezaujatého odborníka s vrozenou vadou řeči, než minutu číst zavádějící, zplantané texty sebestředného “frajera”, zatíženého mindrákem z dětství.
Zda jste “natrvdlý”, soudit odmítám.
Že máte zdeformovanou mysl, snad zjistili již mnozí.
Nezaujatého odborníka jistě. Ale z tohoto pána na kilometry čiší, že dostal stranickým úkolem hrát Plzáka – tedy zatloukat, zatloukat a když Ti na to přijdou, zatloukat.
Naše vysoké školství je už v takovém rozkladu, že vůbec není vyloučená myšlenka, že pan profesor dostal “nabídku, která se neodmítá” – tedy jít předvést v televizi režimový taneček a mít za to pár let klid, nebo se nechat vyšikanovat ze svého místa nějakým mladým, ambiciózním a loyálním blbečkem. Z vlastní praxe vím, že takhle to na českých vysokých školách chodí naprosto běžně, já stihl odejít ještě včas a s důstojností.
Pan profesor je ročník 1953, jsme tedy vrstevníci. Nastal mu důchodový věk, což je na současné vysoké škole jednoznačné kvalifikování se jako cíle šikany. Tak zazpívá hezkou písničku a za ni dostane od svého loutkovodiče banán, možná dva.
A třeba si za ty jidášské peníze opravdu nechá spravit zuby.
Napsal jste to, Kadel, tak zasvěceně, že málokdo zapochybuje o tom, že mluvíte ze své vlastní praxe z období komunistické krutovlády.
Snad tu závist, vyjádřenou spravenými zuby, jste mohl alespoň malinko zakamuflovat, i když při Vašem věku se to dá přehlédnout.
Být na Vašem místě, tak slovo “důstojnost”, v souvislosti s Vaší osobou, raději nevyslovuji. Lidé se dnes již tak snadno manipulovat a zastrašit nedají, jak pamatujete Vy, z období Vaší “vzdělávací” praxe v časech totalitních.
Aha.
Tak nic, no …
… ano, tak je to lepší.
Alespoň se na stará kolena více nezesměšníte, no…
A vy tu krutovládu pamatujete?
Nebo jste o ní jen četla / slyšela?
Kdyby jenom krutovládu obecnou … Ona totiž určitě pamatuje i tu krutovládu moji osobní, jinak to být nemůže, když o ní tak zasvěceně a zaníceně vypráví … věčná škoda talentu.
U Humberta by ji vzali z fleku. Lepší, jak Jengibarov.
Kadle
Jak tomu lze rozumět? Stopl jsem si, za jak dlouho ten svůj text přečtu. Za 50 sec. Ale může to někomu asi dát i tu minutu. Takže zodpovědně prohlašuješ (te), že jsi (te) text četl(a), nebo zodpovědně prohlašuješ (te), že jsi (te) jej nečetl(a), ale přesto víš (te), jakého je obsahu? Nebo zodpovědně prohlašuješ (te), že jej už nebudeš (te) číst podruhé? Zodpovědnost, jó, to totiž není jen tak. Já si patlat nezodpovědné i frajerské texty můžu dovolit, protože jsem měl kruté dětství. Ale aby měl s banálním sdělením potíž někdo zodpovědný, neřku-li svobodymyslný? Nehledě k tomu, že ráčkování páně profesorovo není mnou zmiňováno. Pochybuju, že uši trhající zvuky, přerušující řečníkův projev, jsou vrozenou vadou, stejně tak takovou vadou asi těžko může být nazvána značná nesourodost projevu. Mimochodem, dokáží ti zodpovědnější nejen hodiny tu řeč poslouchat, ale také z ní obdržet informaci souvislejšího charakteru? Jestli ano, s mimořádným zájmem si pak jejich “informační balík” rozbalím
Sice jste hezky popsal roli Saudské Arábie, ale chyběl mi tam další stát. Turecko. Píšete, že “umírněnost islámu by totiž v první řadě musela znamenat nastoupení cesty sekularizace”. Atatürkova sekularizace Turecka končí. Ta měla stejně více za účel přiblížit se hospodářsky západu, než sekularizaci náboženství. Obávám se, že žádný vlažný islám nemůže existovat. Tiká po celém světě a občas vybuchne.
Turecko máme víc za humny, než Saudy. Turků máme v Evropě víc než Saudů. Naivů, kteří přehlížejí radikalizaci Turecka a dokonce by je rádi přivítalali v EU, máme taky dost. Jako by nestačila jejich přítomnost v NATO. Saudové si možná islám v Evropě platí, ale Turecko dodává převážně muslimský personál.
Doufám, že než se konečně rozhoupeme přehodnotit náš postoj vůči politickému islámu, nebude mít Turecko v Německu nějaký svůj Krym. Myslím totiž, že v EU je možné snad všechno.
Kolego, vy si opravdu myslíte, že podstata problému událostí kolem 11. září tkví v islámu ? Obdivuji Vaši naivitu, jak bezelstně věříte informacím předkládaným Vám k uvěření.
Bez konspiračnich akciček, peněz, zbrani, vycviku, politycke podpory, vojenske podpory a lepkavych drapku civilizovanych pvuhovanych sudruhu by nebylo Talibanu, Al kajdy, Isilu, militantniho radikalniho islamismu, terorismu, valek v muslimskych zemich, bordelu v Evropě, slunečnich patych multykulty Serešackych kolon v zapadnich zemich, v Rusku… barevnych revoluci a Majdanku. Byl by klid a mir v Evropě i v jejim okoli.
Poděkujte svym pvuhovanym, milovanym humanytarnim sudruhum, kteři začali s podporu umirněnych džihadistu v Afghanistanu, Kosovu, Bosně, spaktovali se s demokratycku šarijatni Saudsku Arabiji a vytvořili lidskopravni organyzace umirněnych džihadistu.
Podle mých zkušeností Lubomíre,
Mají to chlapci rozdělený a jestli slouží Chazarům,nebo mimoňům-je NAROSTO FUCK
reich řídí TURCI a čechy moravu a slovensko zase SAUDOVÉ
Kontrolni otazka, sudružky a sudruzi. Jak se u nas na vesnici řika: Kví bono?
Nuže: pro ze zučasněnych mohl byt velky tyjátr a neopakovatelny majstrštyk z 11/9/2001 přinosem? Komu mohl přinest zisk?
1/ mohl tim něco ziskat vlastnik WTC, jakysik Lery Silbrštajn?
2/ mohla tim v polityckem smyslu něco ziskat čerstva neokonska politycka krev, ktera se dostala k polityckemu veslu u Velkeho humanytarniho protektora po demokratyckych volbach na Floridě? Třeba prosazeni nějake politycke agendy, ktera byla do 11/9 politycky nepruchozi?
3/ Mohli tim ziskat něco politici, kterym v baraku, ktery se sam o sobě jakoby bez duvodu demoličně zřitil do sveho pudorysu – WTC7, kde pry smrděly v registračkach a na počitačovych paměťovych uložištich jakysik kostlivci (kauza Enron a podobne lahudky)?
4/ Mohl tim ziskat něco Pentagram a jeho valečni sudruzi Jestřabi? ? Třeba větši vydaje na zbrojeni, větši vahu zbrojařske loby v polityce, 7 valek za 5 let, kouzelne zmizeni jakychsik lejster o tym, jak sudruzi z Pentagramu probendili obrovske sumy peněz, ktere jako na potvoru shořely při pamatečnim neopakovatelnem zasahu Pentagramu tenoristy, kterym pravě uschly pilotni skořapky na pudeli?
5/ Mohl tim ziskat něco jakysik Deep State, tedy sudruzi, kterym velice vyhovuji čachry se zbraněmi, hony na tenoristy a nejruznějši nepřitele? Ti, kteři kdysik cvičili jeskynni mužiky v Afghánistánu a kteři pry zaměstnavali i samotneho osamu bin Ladika jako sveho dobreho umirněneho přitele a agenturnika. Ti, kterym se kdysik v počitači zrodila sama od sebe jakasik Zakladna – arabsky Al Kajda. Ti, kterym jak na potvoru proklouzli mezi prsty na americku pudu stado uznavanych tenoristu, mezi nimi i 4 sudruzi umirněni tenoristi, z čela tenoristyckeho pelotonu?
6/ co tim ziskal americky lid, volič a daňovy poplatnik? Vyhovoval mu Patrijot Act, osekavani svobod, permanentni nebezpeči, valky, kde umirali američti synci a větši vydaje na valky a zbrojařske hračky? Větši dluhy America first?
Komu ten tyjátr vlastně vyhovoval, kdo mohl mit zajem na jeho zinscenovani v přimem přenosu? Kdo mohl skrytě manipulovat, zatlukať vyšetřovani, kdo z toho mohl mit prospěch?
(Mala ulitba agentu Ičkovi nakonec. Sudruh Putin to byl asi těžko. Nebylo prokazano žadne spojeni FSB s udalostmi 11/9, sudruzi v Lengly asi udělali někde chybu. Putin se pravě začal rozkukavat v uřadě a lamal si hlavu co se zděděnu čečensku valku po vzornem prozapadnim sudruhovi demokraDovi Jelcinovi. Krom toho Putin nedodaval do Čečny zbraně umirněnym spolubojovnikum Zapadu za demokracyji, ani si nedaval petrodolarove Brežněvaky se sudruhy ze Saudske Arabije, kteři posilali umirněne mezinarodni džihadisty do Čečny. Nakonec, nezapominejme, že 15 sudruhu z 19-ti , kteři udajně skolili dvěmi letadly 3 budovy na Manhattanu a dokazali zazračně zasahnuť i Pentagram
byli američti umirněni saudskoarabšti spolubojovnici za mir, humanytu, lidska prava a demokracyji.)
Sudruzi, Několik zajimavosti k 11/9:
1/ předni světovi tenoristi se nepozorovaně dostali do pvuhovane země zaslibene.
2/ po nahlašeni podezřelych žaku majitelem Letoškoly zustala FBI nečinna
3/ letecke utoky proběhly s časovym odstupem a letova ostraha Pentagramu zustala zcela nečinna – bojova pohotovost a ostraha Pentagramu byla zazračně zrovinka v tu dobu ponižena na nižši stupeň
4/ zazračně se zřitila do sebe letadlem nezasažena budova wtc7
5/ všech 5 budov projektovanych na zasah tak velkym letadlem se zřitilo po relatyvně kratkem požaru jak domeček z karet a to dokonce volnym padem a do sveho pudorysu
6/ neproběhlo standardni vyšetřovani leteckych katastrof, ale naopak režimni vyšetřovani, moderovane establišmentem
7/ namitky odborne veřejnosti nebyli vzaty v potat, vyšetřovani nebylo obnoveno
8/ ocel se udajně tavila celoplošně )tedy ne jenom v mistě požaru) a přinižši teplotě, než je teplota taveni ocele
9/ při hořeni leteckeho benzinu se vypařily i titanove motory Boeingu
10/ přesto že udajně 15 z 19-ti tenoristu bylo saudskoarabskeho puvodu, Saudska Arabije zustala zcela mimo okruh podezřelych, saudske elity mohli svobodně zmizet po udalostech 11/9 z americke pudy, utok nebyl veden na jednu z nejstrašnějšich diktatur odkud pochazela většina udajnych tenoristu ale na Afghanistan, pote na Irak, Libyji… Petrodolarova Saudska Arabije podporujici umirněne tenoristy kde muže naopak zustava věrnym přednim spolubojovnikem USA a Zapadu proti tenorismu, diktatura bojuje za lidska prava a demokraciji na šarijatni zpusob. Atd..
navíc tvrdili,že tento útok má na svědomí Bin-Ladin “end kompany”…ale ten to popřel.Takže-proč by to popíral,když se do té doby doslova chlubili každým útokem?
Osama asi byl od přirody falešně skromny anebo se nerad se chlubil cizim peřim.
Znal jste ho osobně , sudruhu?
Proč ja bych měl znat tveho sudruha z CIA agentury, sudruhu Fuxova?
Podle vašeho komentáře to vypadá, že jste mu dělal pucfleka, sudruhu.
Šaapiruv a Janduv sudruh Fuxova je “chytry” a navic ještě velice “chtipny”. Asi dostal v Bohnicich na noc čočku do ovesne kaše.
Čočku dostanou tyhle vlastizrádné svině už brzo všechny a to pořádnou. Ne do kaše ale na kaši je hněv našeho národa rozmašíruje, to mi věřte příteli. Už je nejvyšší čas, podívejte se třeba jenom tady, jak tu pod mnoha nicky chazarovu jarmulečnou agendu i přes jasný odpor všech ostatních zde neustále dokolečka propaguje a do krve brání jeden a tentýž naprosto provařený, psychicky nemocný kolaborant s dvaceti různými jmény.
Nejen, že neustále převléká kabáty, ale teď je z něj dokonce hermafordit a podle potřeby vystupuje jako sexuálně nevyhraněné, o to více však páchnoucí hovínko, otevřeně šovinistický vlkodlak bez ocasu, misogynystický, i když jako krtek slepý, jezuitský pozorovatel, řadový satanista, vzor křesťanské ctnosti a morálky, jarmulečným vrahům našeho národa nadrženě nadbíhající žena po přechodu (pro chodce) s progresivním zánětem mozkových blan a močového měchýře, nebo nějaký dobrovolný hasič hořících spolužáků zajíců, jediný kovaný, spravedlivý a pravdomluvný jezuitský disident, hlasitý kritik režimu a tvrdý, otevřený antikomunista v historii ČSSR se zbrojním průkazem a střelnými zbraněmi v osobním vlastnictví.
Včera jsem věnoval nějaký čas průzkumu situace v diskuzích na toto téma (9/11) napříč internetem. Mohu konstatovat, že globální Chazar skutečně masivně zainvestoval do obrovské armády trollů a pomocníčků, které ale najímá z řad již dávno provařených žurnalistů typu zdejších soudruhů Cíglera a USB Flešky, liberálními profesory zcela zblblých studentů a nezaměstnaných lůzrů, členů BLM, LGBTXYZŽ nebo Antifa a jiných zfanatizovaných pacientů, asociálů a provokatérů.
Prostě vybírá špatné jedince, neschopné plnit jím zadaný úkol. A nejen to. V mnoha případech tito zmagoření nebožáci vystupují tak diletantsky, že je okamžitě zbytek účastníků diskuze instantně jako kolaboranty a placené šábesgoje rozpoznává. No a většinou takto odkopaný a prozrazený “agent” začne se sveřepou zuřivostí a stupňující se agresivitou kopat kolem sebe na všechny strany a prskat jedovaté sliny ve stresu a v afektu z dalšího nezdaru, kterými se publiku obnaží docela a již ve svých pravých, satanovi libých barvách.
Například na Youhňup je již dlouhodobě pod videi o 9/11 velice aktivní jeden troll, který tam neustále tapetuje několik let staré výkřiky a štěky své a svých alternátorů (taky pořád mění nicky a taky jej podle charakteristicky intelektuálně slabého obsahu okamžitě rozpoznávají), kterými se veškeré konspirační teorie snaží shazovat a nabízí vlastní, velmi kostrbatá (asi to při nárazu vyletělo oknem…) vysvětlení, kterými se vždy chazara snaží bránit a jeho prašivou, satanistickou agendu všemi prostředky propagovat.
Jak něco napíše, 99% reagujících jej rovnou posílá jako chazary placeného (odvážnější mu rovnou píší, že je Zionist shill*) trolla do háje a otevřeně mu říká, že této jeho odporné, vlezlé a zákeřné propagandě a placeným, prolhaným výkřikům do tmy už brzo bude učiněna rázná přítrž.
A stejně tak, jako ten náš Zionist shill, nasazený na tento portál, i tamten eméuický je naprosto nepoučitelný. Je tam sám jako kůl v plotě a tak si povídá sám se sebou, někdy při tom zapomene změnit nick a pokouší se umlátit ty stovky negativních odpovědí skutečně zmatečnými argumenty, které vždy sklouznou velmi rychle do osobních útoků.
Ten náš rezidentní Zionist shill má očividně stejné vedení, jen mu to trochu chazar upravil pro místní poměry, takže musí ten bývalý dobrovolný spolupracovník komunistické STB hrát mimo jiné i zarytého antikomunistu, rusofoba a amerikanofila, což mu způsobuje těžké psychosomatické potíže a neskutečně úpornou zácpu.
Nepřestávejme bojovat proti chazarem nasazeným kolaborantů. Komentáře upozorňující na jejich svinstva a informující o rozkrytí jejich “under cover” jsou velmi důležité. Musíme stát při sobě a dát chazarovi najevo naše ostentativní opovržení. Můžeme tím společně vyvinout velmi tvrdý tlak na věcnost a skutečné argumenty v diskuzi a to hned po trollově prvním komentáři pod novým nickem. Okamžitě přes pazoury. Nenechat je rozlézat se všude jako odporné, jarmulečné šváby prchající před světlem. To je nakonec dostane do ilegalitu všechny.
Pokud budeme i nadále za každou cenu politicky korektní a budeme mít strach na jasné zlo poukazovat a důsledně s ním bojovat, tak ono po každém dílčím neúspěchu znovu naskočí pod novým nickem “do hry” a znovu vše satanisticky převrátí, neustále dokola lže a propaguje naši národní sebevraždu a když už je v koncích s argumenty (po prvním protiargumentu) sprostě napadá, uráží, vyhrožuje. Nedejme chazaovi šanci v diskuzích, to bude první krok k odstranění jeho sítě kolaborantů a zrádců národa, celé chazarské páté kolony a taky první krok na cestě k záchraně celé bílé rasy, kterou v konečném důsledku Chazar usiluje zlikvidovat.
*
www.urbandictionary.com/tags.php?tag=zionist%20shill
5/ oprava – všechny 3 budovy projektovane …
Vy pane Zálome ze Západu, když poběžíte rychle na Západ , přiběhnete z Východu a kopnete se do hýždí, a hle počítadlo teroristických činů poskočí o +1. Tkalci tkají a Zálom žvaní.
Pane Zálome, nechce se mi věřit, že člověk, který se údajně živí psaním, může vyplodit takovou snůšku pitomostí. Dnes zapojení AL Quajdá nevěří nikdo informovaný, nehledě na to, že její vůdce bin Láden nebyl pro události z 11/9 FBI nikdy stíhán!!
Váš pamflet je buď odrazem Vašich schopností (škoda číst), nebo naopak obrovskou manipulací se čtenáři. Buď jste pisálek – neználek, nebo pisálek – zaprodálek!! Nevím co je horší variantou, ale lituji ty, kteří o obsahu Vašeho pamfletu uvažují jako o relálné možnosti. Vaši snůšku polopravd a vyslovených lží s překrucováním příčin a následků odmítám od počátku. I když pamflet obsahuje i několik použitelných info, tak jako celek stojí za merde!!! Diskutovat o jednotlivostech je hrubou ztrátou času a obdivuji Maxima, že se do té šílenosti vůbec pustil. Tím tomu paskvilu jen dopřál punc jisté legitimity, kterou skutečně od začátku postrádá.
Je to šmejd zaprodálek, neználci dnes raději mlčí a zalezlí čekají jak dopadnou lokální volby, aby se v případě porážky režimu nemuseli bát vyjít na ulici (zdejší pitomci taky nasadili nejvyšší stupeň utajení a generují nový nick na každý svůj štěk). Establishment v panice aktivizuje své loutky, pokouší se s nimi hrát divadýlko pro plebs jménem Démonkracie západního typu, doufá v zákulisní intervenci do výsledků voleb z Bruselu a snaží se z posledních sil udržet u koryta. Dobře si všechny tyto zrádce a kolaboranty s vražedným, chazarským, globálním režimem pamatujme. Aby se nestalo, že až se ti, kteří naši revoluci přežijí zase otřepou, že se nám tu zase rozlezou a začnou škodit.
Buď ve střehu, ty fašisticko-bolšvický fanatiku a štváči, zbaběle se schovávající za značku Rheinmetall-Borsig.
Svobodu ctící a vlast milující lidé tvoji identitu znají, a tu oprátku, na které chceš “věšet za vypasené krky na kandelábry” bezúhonné lidi, navléknou tobě.
Trvat to již dlouho nebude, bolševický satane! Novou totalitu již nepřipustíme!!
Vyhulené Holínko
Spolehlivě identifikovatelné, že?
A ještě si dovolí zneužít slovo SVOBODA!
A já bojim, bojim…
Název básně: Pozdravení na víkend
Autor: MK108
Holínko, holínko,
vezmu na tě polínko.
Ty tu tak odporně smrdíš,
jako v trávě hovínko.
Bonznul jsi už co se dalo,
pořád je to ale málo,
není žádných námitek,
odejdeš-li do kytek.
Ukonči svou propagandu,
najdi si zas jinou srandu,
můžeš zkusit zlehýnka
vyprostit „fejk“ jelínka.
Lidem dobrým pokoj dej,
zpět do hnoje se zavrtej.
Zalez tam, kam vskutku patříš,
než se už nadobro ztrapníš.
Nedáš-li si poradit,
zmaluje ti celou řiť
a přidá i pár polínkem
ochránce před holínkem.
Bylo by vcelku zajímavé vědět, kolik onen všudypřítomný “Holinko”, všem těm trollům, operujícím na tomto webu (joe profici, rhein-borsig, janina, kadel, bouše) platí za to, že mu nepřetržitě vytváří takovou popularitu.
Nebo na ně něco ví, ale zadarmo to nebude.
Zavři si na noc okénko u voliéry přece*dodo FAILCOUNE, už se dělá docela zima, tak ať si zase neuženeš toho úporného Werwolfa. Minule se ti zakousnul mezi půlky tak pevně, že jste ho i se zbytkem muňky nemohli dostat ven ani s použitím kombinované síly všech tvých alternátorů.
Janina 13.9.2017 19:24:57 Odpovědět
Anina není kravina, ale pan Langer.
Noobody
16 rokov od lacneho zburania mrakodrapov a ziadne odvtrdy. Ved staci par tisic litrov leteckeho benzinu naliat zvrchu na budovu a zapalit a krasne sa zasunie do podorysu, preco tak drahe technicke pripravy, ked to ide tak lahko, navyse uz dokazatelne, ze to predsa funguje.
Kdyz vona se z leteckyho benzinu nemusi platit spotrebni dan pokud je spalenej v letadle :D To vite perfektni bezpecna demolice musi ustoupit financni strance ;)
Tedy promiňte, ale ta o Sněhurce je daleko hezčí a romantičtější, než ta o kerosinu.
Ta původní nebo ta nová (s černým princem a světlehnědými potomky)?
Jak to, že nikoho nenapadne, že to mělo vypadat jako teroristický útok a v prvních dnech to taky tak vypadalo
než jim do toho skuteční odborníci “hodili vidle”. Ale to nevadí, jede se dál podle zadaného schématu. Viz útok sarinem v Sýrii.
Odborníci, říkejte co chcete, zadání je jasné a přes to vlak nejede.
Pardon
ne že nikoho, ale nikoho z jistých kruhů, mělo být napsáno.
Tak, tak … Ale ze všech bezkonkurenčně nejlepší jsou Kejchal s nehořlavým pasem, který neshoří, ani když letecký benzín vyvine vyšší teplotu, než dokáže jen proto, aby zničil ocelový skelet (ale přitom neshořel kus papíru) a Šmudla s odpařeným letadlem u Pentagonu, kde se beze stopy vypařily i titanové součástky a sloup lucerny se zákeřně po přejetí dopravním letadlem vyrovnal zpátky do kolma.
Celý slavný princ je tak proti nim jen trapná šmíra okresního formátu.
I Andersen by se poučil.
Ten zákeřný sloup je dokonalý!!!
Citát : “Zatímco v září 2001 byla strůjcem útoků organizace Al Kaida podporovaná afgánským Talibanem, ”
Zálome, a to jsi zjistil jak ? Podle CIA nalezených pasů vyhozených únosci neotevíratelným okýnkem z letadla na chodník, které vydržely bez poškození žár 1500 °C z hořícího mrakodrapu ?
Sudruh Zalom, byl tehdy asi Talibancem, že to tak přesně vi.
Dál jsem tu Zálomovu sračku ani nečetl, protože na zkažení nálady jsou každý den úplně jiné události a informace, kterým se zatím bránit neumím.
Lubomíre, Vám to dokáže kazit náladu? Mne to naopak pokaždé potěší, já vždycky rád četl věci v Kafkovském stylu. Navíc tím ukazují, že na víc nemají – a to je veskrze příjemné zjištění.
Soudruh Shalom?
Je téměř obecným zvykem ,,osamělých vlků v hledáčku….,, nechávat doklady na místě činu…..
castokrat len preto, lebo neexistuju ziadne ine dokazy, tak preco to neulahcit
a pritom by tie mrakodrapy stali doteraz ak by ich postavili z rovnakeho materialy ako tie pasy.
Nice one boss! +100
Papírů se našlo dole tuny. Asi to při nárazu vyletělo ven.
Jasné, to je velmi pravděpodobné. Ten pas by se nacházel v přední části údajných letadel. To znamená, že by ještě před incializací exploze byl (pokud tedy věříš oficiální verzi, podle které křehký, dutý, duralový trup a křídla letadla “vysekla” do ocelového pláště budovy svůj tvar jako komixová figurka, když proletí stěnou) asi padesát metrů hluboko, uzavřen uvnitř zatím ještě neporušeného, uzavřeného skeletu, kde by potom musel být následnou explozí kerosinu z nádrží v křídlech daleko za ním okamžitě spálen na uhel a nemohl by být nepoškozený nalezen několik hodin po útocích na chodníku. Pas našli hned, kdežto titanové motory zatím stále hledají, že? Z chazarské agitace ti dnes píši za jedna ty jedna alternativní, sírou pekelnou páchnoucí holínko.
Nejsem holínka ani chazarka. Viděla jsem ta letadla, jak do WTC narazila. Nic jiného v tom není.
Osobně nebo v TV?
No totok? http://www.hlavnespravy.sk/z-konspiracie-sa-opat-stal-fakt-existuje-plan-na-riadenu-migraciu-je-za-tym-globalne-spolocenstvo-priznalo-talianske-ministerstvo-zahranicia/1134526
http://www.hlavnespravy.sk/americka-novinarka-zatykat-cernochov-za-rabovanie-pocas-hurikanu-je-rasizmus/1135070
To se bude moc líbit Poláchovi.
Jsem rasistka a ještě ke všemu xenofobka. Kdo se přidá?
Jako odpověď si dovolím uvést část své nedávné repliky jistému zdejšímu rezidentnímu diskutérovi:
A ještě mi dovol ti oznámit, že jsem každému smradlavému cizákovi, který se přede mnou nebude umět slušně chovat docela nebezpečný xenofob a když už jsme u těch fóbií, buzeranti a lesby jsou mi více než odporní. Homosexualitu považuji za nemoc, kteréžto projevům dávat naprosto volný průběh a ještě tyto úchylné odpornosti veřejně propagovat na všech zvrhlému establishmentu dostupných platformách je stejně nepřijatelné, jako nově zaváděná tolerance a propagace fyzicky realizované pedofilie. Takže si do složek můžeš zapsat, že Rheinmetall-Borsig je homofob, xenofob, ale hlavně ten rasista. Na to Chovanec jistě uslyší a zatočí se mnou.
Jak sem kdysi psávala jedna milá, inteligentní paní – tož tak.
Fajn. Do složek ať si to zapíše třeba písmem tiskacím, ale hlavně mu nedávejte žádné tel. číslo, ani e-mail a už vůbec číslo bankovního konta a zdravotního pojištění.
Vím, že to víte a je to nošení dříví do lesa. To jsem jen chtěla nenápadně sdělit dotyčnému rezidentnímu, že už je dost “odkopaný”. Mohl by se zas trochu zakopat, aby nebyl tak nápadný. Jeho práci to škodí.
http://www.hlavnespravy.sk/nie-sme-paseraci-ludi-povedal-zeman-nemeckemu-prezidentovi-odmietol-eura-za-migrantov/1134902
Sudruzi, magicka hranice prosperity byla dosažena: http://www.usdebtclock.org
http://www.hlavnespravy.sk/pocitadlo-dlhu-usa-v-new-yorku-odstranili-po-tom-co-dosiahlo-sumu-20-bilionov-dolarov/1134910
Chazarská potěmkinova vesnice jménem USA. Ale vždy se najde pár idotů, kteří té jejich šaškárně naletí. A někteří jsou již tak debilní, že se veřejně modlí ke generálu Pinochetovi a přitom se prohlašují za humanisty a demokraty. Někdy fakt nestačím zírat.
Pana Zaloma si vazim, kez by bylo vice takovych! On neco dela, pise, mnoho z nas umi jen blboucce kritizovat kohokoli, kdo neco dela, jen aby se sam pred sebou citil lepe.
Panu Zálomovi patří poděkování za smysluplný článek.
S leckterými diskutujícími aspirujícími na Řád zlatého půlměsíce asi nemá smysl polemizovat.
Přece*dodo FAILCOUNE nejapný, tobě dává smysl všechno, co je v souladu s tou sírou pekelnou páchnoucí, chazarovou agitkou. Není tedy divu, že jsi se z propagandisticky vybroušeného článku na objednávku vražedného establishmentu takto bolestivě zalomil.
Jak si vysvětluješ všechny ty nesrovnalosti, na které dnes již poukazují všemožní odborníci a piloti po celém světě? To asi nedokážeš napsat, že? Mlčíš? Jindy plnou hubu keců a květnatých přirovnání a teď nic? Aha, ale nic jiného bych ani nečekal. Nic si z toho nedělej. Prostě k tomu není říct co, pokud se nechceš zcela zesměšnit. A ty už směšný jsi, z čehož si taky nedělej žádnou hlavu. To se pitomcům stává docela často.
Buď ve střehu, ty fašisticko-bolšvický fanatiku a štváči, zbaběle se schovávající za značku Rheinmetall-Borsig.
Svobodu ctící a vlast milující lidé tvoji identitu znají, a tu oprátku, na které chceš „věšet za vypasené krky na kandelábry“ bezúhonné lidi, navléknou tobě.
Trvat to již dlouho nebude, bolševický satane! Novou totalitu již nepřipustíme!!
Vyhulené Holínko
A už otevřeně vyhrožuje.
Asi SVOBODOMYSLNÍ začínají být příliš nervózní. Možná se něco děje a nechtějí nám to říci / napsat.
To víte, v Haló novinách se toho dočtou – a neřeknou a neřeknou.
Dejte prosím Vás někdo už ten článek pryč !! Kdo se má dívat na tu černou rozvalenou tlamu ?!
Madam, Vy snad nemáte ráda zvířátka!
Ten maník je prototypem genetického odpadu s IQ pod 60. Možná je dobře se to dívat a mít to na paměti, abychom se nebáli střelit to přímo do huby ,až nadejde čas.
Presne to stejne me napadlo – strelit toho primitiva primo do te jeho odporne tlamy . A tyhle hovada nam sem lifruji ve velkem . Chudaci nase vnoucata , co vsechno je v zivote ceka .
Už jsem se výše v diskuzi ptala, zeptám se ještě znovu.
Nevíte někdo, co to má osoba na ilustračním obrázku vpravo zabodnuto v hlavě? Hřebík, či anténu k dálkovému ovládání?
Janina, domnievam sa, že to nebude hřebík, ani anténa, ale ilustračné foto je fotomontáž a tie štyri zvislé, červené prúžky na fotke, pričom jeden akoby vychádza z čela toho šialenca, sú vlastne pramienky krvi, čím autor chce povedať, že islamskí magori všade roznášajú krv.
Nechtěl jsem se o tom zminovat ale když jste s tím začli,tak za sebe mohu říci,že když se na tu fotku podívám vaří se ve mě krev,jakou bych mu ji nejraději natách!!!
Nevím jak vy ale já k nim cítím hroznej odpor!!
Zajímavé je, že všechny tři zřícené budovy byly doslova protýkané americkými židovskými i izraelskými kancelářemi, ale jako zázrakem onoho rána 11. září nikdo z jejich zaměstnanců pod nejrůznějšími výmluvami nepřišel do práce.
Podobně i co se týče těch tří dopravních letounů Boeing (do Pentagonu narazila raketa Tomahawk), tak cestující židovského původu si houfně lety plánované na ono ráno 11. září přebukovávali na jiné dny.
Chtělo by se říci, jakoby měli od těch údajných saúdskoarabských teroristů předem informace.
Anebo od někoho jiného, domácího ?
Můžete své tvrzení doložit konkrétními fakty – kdo a jak se omluvil v daný den ze zaměstnání, kolik lidí a kdy si přebukovalo letenky atd.
Pokud své tvrzení nedoložíte fakty, pak platí i moje tvrzení, že již tři dny před oním teroristickým činem, jaký nemá v novodobé historii obdoby, se k místu činu a jeho okolí, přesunulo 168 ruských tajných agentů a profesionálních výrobců konspiračních teorií, přímo řízených Kremlem…
Napište si tady, co chcete. Platí přece ústavní svoboda projevu a slova.
Nebo ta je Vám už také osinou v zadnici ?
Děkuji za odpověď, jejíž obsah odpovídá postavě hrubiána, za kterého vás již delší dobu považuji.
Moje tvrzení, o zapojení ruských tajných služeb do uvedeného odsouzeníhodného teroristického zločinu, ponechávám tedy beze změn.
Moje tvrzení, o zapojení ruských tajných služeb do uvedeného odsouzeníhodného teroristického zločinu, ponechávám tedy beze změn.
xxxxxxxxxxxx
Anina, to je ale kravina!
Joe, to je přece Jášek-Septyk od pitomců z W3V.
Již delší dobu mě prý považuje, ale tenhle nick je tady dneska poprvé !!!!
Sepťo, ten tvůj šéf buzna Janda z evrohovnot je teda pěkné pako, že neumí ani logicky nařídit úkoly. Vypadáš jako peacha taky jako on ?
Ne, ne – ruské tajné služby – na to je odborník p. Langer.
“Sepťa”, tj. naposled zvaný @s je přes antisionismus.
Dnešní SVOBODA je p.Holínek, fízl-kopírka.
Oni to mají asi rozdělené podle odborností.
Janino, berte to jako zábavnou bojovku z dětského tábora. Hra je to v podstatě jednoduchá, protože jsou tak blbí, že jsou dekonspirování po třetím ublinknutí, ale zase na druhé straně, alespoň to oživuje místní bzduch. Kdo si má pořád dokola dělat srandu jen z holínek?
Ne, Kadel,
Vy jste neučil ani v tom komunistickém zřízení.
Bolševici byli (a stále jsou) proradní a všehoschopní. Avšak tak moc omezení nebyli, aby takového primitiva, jakým jste Vy, posadili za katedru.
Vy jste schopen jen otravně “ublinkávat”, což dokáže i čuník v krmíku.
Ale jistě, soudruhu.
Janino, při vší ústě, já septika poznám nejen podle nevábného vzhledu, ale hlavně podle ukrutného smradu….
Anina není kravina, ale pan Langer.
A langer navíc není žádný pán.
To jen pro přesnost
Janino
já myslím, že je to fakt Jášek, řečený Sepťa.
Jášek, kterému nedal pan primář prášek.
A není to náhodou jedno, který z těch tří vypečenců to je? Vy snad před použitím nějak zásadně studujete barvu toaletního papíru?
Kadle
Ani náhodou!
Soudruh shalom slalom shlanger?
… ovšem stejně jako váš odpůrce své tvrzení uvádíte bez důkazu.
Takže si s ním můžeme vytřít pr/del, CBD.
Samozřejmě, že vytřu. Hned po Lubomíru Bouše, pokud ovšem jste, při své jednoduchosti a sprostotě, schopen vnímat návaznost textů.
No toto?
A já myslela, že dodáte ten důkaz.
Není, co?
Vy tu máte nějaký text? A dokonce navazující? – Neříkejte!
Ján Blešek 13.9.2017 19:16:21 Odpovědět
… ovšem stejně jako váš odpůrce své tvrzení uvádíte bez důkazu.
Takže si s ním můžeme vytřít pr/del, CBD.
Takže si s ním můžeme vytřít pr/del, CBD.
YES, WE CAN!
To na adresu Bouše z mé strany nezaznělo.
Anina je odporně páchnoucí, čerstvě vykaděné holínko do trávy.
…sím, sím, soudruhu učiteli!!!!!
Vypadlo Vám první písmenko ve jménu, chybí tam to “J”, sím…
Stavební ocel v podmínkách mimo vysokou pec může roztavit pouze termit, který byl v provedení nanotermitu použit ve sklepeních všech tří budov k roztavení a destrukci ocelových sloupů nesoucích budovy. Kdo bydlí ve městě s tramvajovou dopravou, tak si jistě všiml opravy kolejnic za účasti mohutného vývoje plamenů a světelných efektů; to údržbáři kolejí použili na jejich svaření onen termit. A to tak v budovách rozmístěn, aby se celá masa budovy zřítila přesně dovnitř svého půdorysu. Není to zase tak nic složitého – místo termitu si představme semtex připevněný střelmistrem na betonových sloupech a efektu by bylo dosaženo stejného, jak to často vídáváme při demolicích starých staveb. Ale semtex by měl jednu obrovskou nevýhodu, která by celý účelový židoamerický plán zhatila – brizantní explozi. Ta by se plánovačům atentátů civilních budov skutečně obtížně vysvětlovala.
Proto ta doslova jezera roztavené oceli ve sklepeních zřícených manhattanských budov. Jak vidno, kluci američtí nechtěli mít o spolehlivosti likvidace všech baráků žádných pochybností a dávky nanotermitu nasadili tuplované….
Ale všiml jste si, jak právě na ta lávová jezera ihned naskakují a pokoušejí se tuto informaci za každou cenu zdiskreditovat? A jak se ta paní raději drží co nejstručnějších formulací, když už tedy vznáší nějaký protiargument? Sice špatné, diletantské, ale jakési odborné vedení na tom vidět je. To víte, zatím se to Jandové a Chovanci teprve učí, dejme jim ještě jedno volební období šanci a vše dotáhnou do naprosté dokonalosti. Už si pak bez jejich svolení ani neuprdneme. Ale zato budeme mít tu sírou páchnoucí SVOBODU, jak se tu na několika místech prezentuje. Katolický práskač, satanista, horlivý spolupracovník každého režimu… no vždyť víte, koho myslím.
Děláme si z toho všeho legraci, ale je to vážnější, než si dokážeme představit, což my pravičáci dávno víme. Naši nepřátelé zpoza oceánu a jejich evropští mopslíci ten svůj rasový projekt NWO mají dokonale profinancovaný, připravený a ošéfovaný, že nějaký optimismus není vůbec na místě.
Asi to všichni rozumně uvažující tušíme a vidíme, že prohráváme na celé čáře a ještě dlouho prohrávat budeme.
Nicméně ani tisíciletá říše netrvala tisíc let, takže někdy za dlouhá léta, až budou prolity potoky krve a proplakány řeky slz, tak se laskavá Prozřetelnost z nad námi smiluje a z Východu na nás zasvítí sluníčko naděje…..
Budovy nemají sklepy – jsou tam leda tak garáže a tunely metra a další tunely.
A jak to bylo s tím nárazem do Pentagonu ? Žádné letadlo tam nenarazilo, protože to by po něm zbyly nejméně letecké motory, které snesou enormní žár a neroztaví se, protože na to jsou logicky stavěné, a totožně záznamník letového provozu, tzv. černá skříňka.
Šlo o raketu s plochou dráhou letu, známý Tomahawk, vystřelenou z křižníku US Navy zaparkovaného na atlantickém pobřeží. Aby se jim ta okřídlená a trhavinami naládovaná trubka netrefila, kam neměla, tak pro jistotu vypnuli všechna elektronická monitorovací zařízení v Pentagonu a okolí.
P.S. Ale že si ti židobolševici kolem Rothschildů a Rockefellerů odjakživa vždycky tak potrpí na výstřely z křižníků, když dělají ve světě nějaké lumpárny, že ano ? V roce 1917 křižník Aurora, v roce 2001 křižník US námořnictva. Asi jim to nařizuje jejich talmud. Nebo u toho dosahují nejlepších orgasmů…
Narazilo tam letadlo. Mám odtud fotku po nárazu.Je tam vidět na stěně budovy obrys letadla s nakloněnými křídly, jak narazilo do zdi. Spodní křídlo je skoro u země. Obrys rakety by vypadal jinak. Es tut mir leid.
Fotku udělal tamní zaměstnanec a poslala mi ji kámoška.
Ano, paní, máte pravdu. Disponuji podobnou fotodokumentací, kterou moje rodina obdržela od našich příbuzných z USA, bezprostředně po těch tragických událostech.
Řeč je o Pentagonu, což ti méně chápaví sami zjistí, proto raději upřesňuji moje sdělení.
Ve fotoshopu se prý dají dělat úplné zázraky.
To jistě ano.
Jenže naši příbuzní nemají Vaše uvažování, aby padělali foto a poskytli nám nepravdivé informace. Oni s komunisty a jejich praktikami nemají nic společného.
Můj komentář však byl adresován paní Lorkové. Až budu chtít něco vědět od Vás, tak se zeptám.
To takoví, co sem ještě nikdy nepsali, nemůžou ještě vědět. I když, pokud dlouhodobě špízujou Boušeho, jakej to je hrubián, tak by si toho už mohli všimnout. Totiž, že tady se nemusí uctivě žádat, jestli jeden druhýmu smí něco napsat. Hele, viď že nejseš indián a nikdy jsi jím nebyl? Že nejseš? A že tu věčně věků neprudíš každou chvíli jako někdo jinej? Že maj určitě všichni svobodymyslný čtenáři v tom jasno, že nejseš prudič?
Za “prudiče” je možno,
po tomto Vašem příspěvku, oprávněně považovat Vás.
Máte něco k mým reakcím na nastolené téma článku, nebo tu jen špiclujete, kdo je kdo, stejně jako již jmenovaní v mém komentáři níže?
Anina 13.9.2017 19:53:32 Odpovědět
Bylo by vcelku zajímavé vědět, kolik onen všudypřítomný „Holinko“, všem těm trollům, operujícím
na tomto webu
(joe profici, kadel, rheinm-borsig, janina, bouše) platí za to, že mu nepřetržitě vytváří takovou popularitu.
Nebo na ně něco ví, ale zadarmo to nebude.
Vidíš? A to je přesně ono! Kolikrát už jsem po tobě chtěl, abys v tom nedělal takovej čurbes? Máš udělat dva aktuální seznamy. V jednom komplet trollové, ve druhým komplet tvý převleky. A je v tu ránu po zmatcích. Aktuální, víš co to je, to je současnej. Je jasný, že tam ještě nebudou bolševický trollové, co ti ještě neřekli, že jseš ten bibas. A ani nový názvy, co ještě na sebe nemáš vymyšlený. Víš co. tady je jediná možnost, která přichází v úvahu. Že jseš ta tvoje příbuzná jeptiška nebo prostě někdo od tebe. Teda, pokud je to tak, jak říkáváš, že je sem občas nacpeš. Ale to se stejně počítá, jako bys to byl ty.
Jinak, s tím,. že bys tu byl lidma tolik sledovanej, to zas nešil. Celý je to jen o tom, že jseš jak když si dítě hraje na piráty, dá si pásku na oko a tváří se děsně zarputile. Jako, že je doopravdy ten John Silver. Já vím, že ten byl beznohej, ale to je celkem jedno. Prostě se lidi bavěj, jak jseš neproniknutelně zamaskovanej a zarputilej. Říká se tomu taky dělat si kozy. Víš, a když ti někdo řekne, že jseš pako, a ty okamžitě mu odpovíš, že ne, že nejseš pako, ale on je pako, to taky dělaj děti. I na to maj říkanky. Ty jseš Indy prostě takovej neverending…
Ale stejně nepochopí.
Nebo se tak bude aspoň tvářit.
To mé označení Marek=prudič,
bylo opodstatněné.
Na nic víc,
se svým rádobyvtipným a škrobeným projevem mimo téma článku, nedosáhne.
Pisatel, pod nick Marek, je přímo učebnicovým příkladem trolla,
a divím se adminovi tohoto webu, že dovolí takové zaplevelení diskuze.
Je na pováženou vyjádřit tu svůj názor na článkem nastolenou tématiku, neboť trollové věcnou diskuzi okamžitě sabotují.
Poslední dobou je to však jev obecný téměř na všech portálech s politickou tématikou.
Pozdravujte sveho šefa v Bohnicich, sudruhu Anino. Vidim, že sudruh Janda vas transgenderoval.
Jonas – další případ jedince, u nějž platí toto moje konstatování:
“Je na pováženou vyjádřit tu svůj názor na článkem nastolenou tématiku, neboť trollové věcnou diskuzi okamžitě sabotují.”
.
.
Nevím, kdo je Jonas, Marek, Borsig …… ani Janda, vím jen, že je to vlasti nebezpečná banda!
“Až budu chtít něco vědět od Vás, tak se zeptám”
Ale bez záruky, že odpovím.
Nebyla to digitální fotka, ale ještě ta staromódní na kinofilm. V té době fotoshop ani nikdo neměl.
Jako ta s tím jelínkem v kališti, že?
O tom nic nevím.
Ale víš:
http://www.myslivost-lovectvi.cz/fotografie/zver-v-prirode:1/99044/
Článek je o útoku na WTC, nikoliv o jelenech.
Spodní křídlo je skoro u země???
Vždyť do těch věžáků narazilo asi ve 2/3 jejich výšky.
Komentář byl o Pentagonu, ne o WTC.
Omlouvám svou neznalost, ale jen abych byla v obraze.
Budova Pentagonu – to je ta, kam kvůli vzbouřeným pasažérům to letadlo nedoletělo?
Ne, do Pentagonu, jak dokazuje fotografie od kámošky, narazil letoun s nějakými teroristy. Další dva narazily do dvojčat, tam však teroristé byli neopatrní a vypadl jim u toho cestovní dokument. Možná, že některou z osobních věcí ztratili teroristé i u toho Pentagonu, fotodokument to však nedokládá. To další letadlo kvůli odporu cestujících nedoletělo a spadlo do pole. Už beztak napjatou atmosféru však zpráva o něm vyostřila natolik, že se zřítila wtc7.
Díky za vysvětlení.
Myslím, že to byl Maximus, který psal, že ta budova spadla strachem.
Ráda bych nabídla svou verzi, která se mi zdá pravděpodobnější. Maximus ať promine.
Ta budova se zřítila ze SOLIDARITY.
(To možná inspirovalo kancléřku M. a politiky EU, když od nás žádají solidaritu s “krizí”.
Když dovedou být solidární budovy, proč bychom to neměli dokázat my!)
I takto to může být viděno. Dokázala tím, že nemá strach a bude si dál žít stejným životem a uznávat své hodnoty. Nemusela se však před pádem tolik odhalovat, pro pokrokově smýšlející to může působit poněkud sexisticky. I když, lze předpokládat, že nebyla přežitým heterosexuálem. Potom je vše v pořádku, dokonce je to naopak velmi moderní performance.
To letadlo, co spadlo na pole, mělo letět na Kapitol nebo White House, Washington D.C.
No, a je to vysvětleno. Tam ale šlo především o ten psychologický moment, který tu malou chuděrku vyvedl z míry. Bílý Dům to na rozdíl od vystresované sedmičky ustál. Ten nějací teroristé jen tak nerozhážou. Ale možná je to lepší. Jednak tam kdesi mají bustu našeho prezidenta – vítěze nad komunismem, která by možná nárazem byla vypařena. A také, kdoví, jestli by tam některý terorista z roztržitosti někde nezapomněl třeba intimní fotografii své manželky jen v burkini. Umíte si představit tu prekérní situaci? Tak jako tak, nelze sice očekávat, že by kromě té indiskrétní podobizny z letounu cokoli zbylo, to se v takových situacích ještě nikdy nestalo. Ale jsem stejně přesvědčen, že nějaký náhodný chodec by dozajista také stihl pořídit vše dokazující snímek. Díky takovýmto všudybylům se lidstvu daří získat corpus delicti i tam, kde by jinak nebylo možno použít žádného jiného zaznamenávajícího či zobrazujícího přístroje.
Když bylo křídlo u země tak jak to že sloupy osvětlení jsou neporušené a stopy po motorech se vypařily stejně jako ty motory. A taky by to znamenalo přímo mistrovskou pilotáž narazit přesně na místě kde bylo třeba zlikvidovat písemné materiály. Že to byli kluci šikovní arabští naučit se pilotovat pomocí letecké školy pro malá letadla velká dopravní která reagují úplně jiným způsobem.
To už vysvětlil Kadel výše v diskuzi.
“….sloup lucerny se zákeřně po přejetí dopravním letadlem vyrovnal zpátky do kolma”.
Vidíte co dokáže pouhý sloup lucerny – a co teprve šikovní arabští kluci. Ono zas s praxí jízdy na velbloudu to nebude asi tak nemožné.
Letadlo bylo nakloněné v úhlu asi tak 45° nebo míň.Neměřila jsem to, ani při nárazu nebyla a nevím, jestli letadlo letělo nízko horizontálně nebo jestli letělo nosem dolů. Pozemek před tím byl poškozený, ale pak to opravili .Nic jiného o tom nevím, než co je vidět na fotkách.
Fotografie dneska už dávno není žádný důkaz o ničem, protože počítačoví grafici dokáží úplná kouzla. Rozhodující jsou svědectví očitých svědků, kteří na místě žádné letadlo nenašli.
Fotka byla z roku 2001, na kinofilm.
Vtip je v tom, že nám ryzím pravičákům stačí zpochybnit jednu jedinou argumentaci amerických hujerů o celé teroristické akci a celá teorie jim padá. Neexistuje totiž možnost, že např. dvojčata si zbourali Američané sami a do Pentagonu narazili teroristi nebo podobně.
Máte to tedy vy obhájci neobhajitelného těžké. Buď logicky a v souladu z přírodními vědami a technickými pravidly vysvětlíte úplně všechno nebo jste neobhájili vůbec nic.
To je jako s tím příkladem o těhotenství – žena nemůže být těhotná jen částečně; buď je nebo není.
Žádná teorie nikomu nepadá.
Přeživší zaměstnanci si prostě udělali svoji fotodokumentaci na místě. To je vše.
Je vidět, že Chovancuv sudruh Janda ma vzorne duchodove brigadniky v Bohnicich. Brigada W3V v noci čile palcovala, ře sustruzi Ičko, Holinko, Septyku, Wervolfe, kteři jste zde NENI.
Som tu neni
Je velice zajimave, že brigadnici Chovancu nedokaži věcně argumentovat v diskusi. Ale poštěkavani a palcovani jim jde na jedničku. Jejich vzor – sudruh Jidaš, ktery za par centu zaproda rohatemu i vlastni rodinu.
Jednoho dne sudruzi se kamsik jak na povel vypařili bohničti sudruzi Ičko (Langer), Septyk, Holinko a na jejich misto nastupili genderove vyvaženě sudružky Chimerka, Ryzynka, Anina. Jandovci asi vydali novu směrnici – vic žen v diskuzich, sudruzi!
Sudruhu, vám se nelíbí ženy?👩👩👩👩👩
Paní Lorková,
věřím, že se nad výpady duševně chorého trolla R-B, patřičně povznesete.
Přeji Vám poklidný, skoropodzimní den!
P.S.
Vše již řeším zde –
https://pravyprostor.cz/nebojujme-minule-valky/#comment-550931
Sudruzi z W3V se poslušně transgenderovali na Končitu Lorkovu, Končitu Fuxovu a Končitu Aninu. Doufam sudruzi že vam to sekne stejně jako originalni Končitě prvni Ojrovizacke,.
Co k tomu rozumného říci?
Raději nic. Za paní Lorkovou a Fuxovou hovořit nebudu,
a z mé strany vše podstatné již bylo uvedeno v tomto příspěvku:
Anina 14.9.2017 07:04:19 Odpovědět
Jonas – další případ jedince, u nějž platí toto moje konstatování:
„Je na pováženou vyjádřit tu svůj názor na článkem nastolenou tématiku, neboť trollové věcnou diskuzi okamžitě sabotují.“
.
.
Nevím, kdo je Jonas, Marek, Borsig …… ani Janda, vím jen, že je to vlasti nebezpečná banda!
A ještě jedna poznámka.
Víte, milí čtenáři, podle čeho spolehlivě poznáte místní trolly. Často používají zkratku W3V, aby pomoci ní zesměšnili své oponenty, přičemž – aniž by si to uvědomovali – zesměšňují sami sebe.
… pravíl režimový fízl Hovínko, momentálně převlečený do ženských šatů.
Což, chápu, při jeho inkontinenci (duševní, samozřejmě) jest velmi praktickým. Nevím, nevím, ale mně to přijde dostatečně zesměšňující samo o sobě.
A ani nemusím zopakovat, že ti opravdu kovaní, bolševičtí volové jsou tu opravdu jenom tři, takže ta zkratka je správně W3V (tak také vznikla).
Ale to nic, to jsou jen detaily …
Hovínko, zkus se zamyslet nad tím, proč se tomu tady říká U Tří Volů, když tu vlastně máš jen dva soudruhy.
Kadle
Janina 13.9.2017 19:24:57 Odpovědět
Anina není kravina, ale pan Langer.
Tak pan Langer je ten “režimový fízl Hovínko”… Aha. Tak nic, no …
Jeden takový troll se již dostavil a sám se dobrovolně představil –
https://cs.wikipedia.org/wiki/Troll_(internet)
Je to ten s nižší inteligencí, proto svoji s.prostotu, přetvářku a zášť nedokázal v sobě zadržet, a na všechny čtenáře vystrčil svoji “Hovínko”vskou zadel, a to pod krycí značkou Kadel.
… a takovéhle Anině mám věřit, že není havanským mrazíkem? To bych musel mít IQ Varholíka.
…tvoje IQ se ciferně rovná počtu let tvého podlého, kolaborantského kadelního života, v němž jsi věrně sloužil bolševikovi.
Není příliš těch, kteří to z tvého psaného projevu již dávno neidentifikovali.
Jistě, soudruhu!
Přiznání lze u normálního člověka vnímat jako polehčující okolnost.
Aktivní přisluhovač zločineckého režimu, vystupující v rouše “vlka”, si však žádný soucit nezaslouží.
O aktivních režimových fízlech si, skutečně, myslím totéž. Měl by ses nad svojí konfidentskou historií vážně zamyslet, udavači.
A opět,
jako již mnohokrát, mluví kadelní troll o sobě,
a podle sebe soudí druhé.
Tak kdy a kde Pavlínko?
Vláda USA jednoduše nechala v zájmu špinavé politiky povraždit 3000 vlastních občanů.
Nakonec proč ne vlastní občany, když občany jiných zemí vyvražďuje ve velkém systematicky.
Například nacistická svině Albrajtová uvažuje ve statisících mrtvých dětí, tak proč by si tito zločinci dělali hlavu kvůli 3000 vlastních lidí?
Takže logika a předpoklady tu jsou.
A už to zde bylo psané, tak jen připomenu –
Za prvé – požárů výškových domů, zcela devastujících, již bylo plno. Avšak není znám JEDINÝ případ, kdy by se mrakodrap v důsledku požáru zřítil, natož do svého půdorysu.
A za druhé – aby se železobetonový mrakodrap zřítil do svého půdorysu, toho lze dosáhnout pouze řízenou demolicí, tedy odstřelem.
Jinak to zkrátka nejde.
Teoreticky, kdyby se odpálila výšková budova ve dvou třetinách, tak by se ta odpálená třetina působením gravitace odvalila bokem, jednoduše proto, že to jde cestou nejmenšího odporu! Ty spodní dvě třetiny neporušené budovy se železobetonovým skeletem zůstanou stát. Není nejmenší důvod, aby spadly, když jsou přece dimenzované na to zatížení.
Stejně tak, když udeří blesk do koruny stromu, a přetne kmen. Koruna spadne, kmen zůstane stát, tedy pokud se strom nevyvrátí z kořenů.
Aby kmen spadl do svého půdorysu, musel by být ve zlomku vteřiny pořezán na kusy, jinak to zkrátka nejde.
Lidé, vemte zdravý rozum do hrsti, a nenechte se ohlupovat.
Fyzikální a přírodní zákony platí navzdory jakékoliv ideologii, té špinavé americké nevyjímaje.
Joe, ale co je to 3000 lidí pod false flagem proti šesti lidem ročně na československých hranicích? Taktok musitě myslet, sudruh, třidně a po našemu!
A proto ponechte hranice otevřené černému šmejdu, ať si tu nepřipadáme jako komunystove, zadrátovaní se svými soudruhy!
Už jenom ve jménu památky těchto tří tisíc lidí, kteří museli zemřít proto, aby byl důvod sem ten černý sliz napustit.
Tak je to po americku, tak je to správně.
P.S.: Při stejné frekvenci brutality, jako vykazovali českoslovenští pohraničníci, má CIA jediným zbouráním dvojčat hotovo na 500 let.
Joe, tady o tomto tématu zbourání US mrakodrapů nejde vůbec o hledání pravdy, ale o neobolševickou židoamerickou propagandu tlačenou na nás mainstreamem ovládaným židovskou lobby a jejími najatými pinčly a ratlíky. Pokud se jí bráníme, tak bojujeme za naši vlast, za náš národ, za naše nejbližší a za naši republiku, protože zahájený projekt NWO tím pádem posíláme do kytek.
Zajímavé je, jak zmizeli pitomci z W3V a vynořily se obskurní postavičky pod nejrůznějšími nicky, avšak jejich kolaborantský a vlastizrádný rukopis je seznatelný každému trošku inteligentnějšímu čtenáři.
Souhlas s oběma příspěvky nade mnou!
Nejspíš došlo k nepřátelskému převzetí USA .Zvolení komunistického muslima Obomby prezidentem tomu nasvědčuje.🇰🇪🇰🇪🇰🇪🇰🇪
Vysvětlení ke “kratičkému rozboru” je zde –
https://pravyprostor.cz/nebojujme-minule-valky/#comment-550931
Paní Lorková,
omlouvám se Vám za to, že prostřednictvím mé osoby Vás tak nedůstojným a podlým způsobem verbálně napadl duševně chorý troll R-B.
Věřím, že pan Kříž přijme taková opatření, aby k podobným excesům více nedocházelo, a slušní diskutéři byli alespoň částečně ochránění před hulvátstvím anonymních trollů.
Ještě jednou Vám přeji pěkný podvečer!
Bořivoj Holínek
Nápodobně.Já jsem proti podobným výpadům zcela imunní. Mírně mě pobavila kolektivní neadekvátní reakce na zpochybnění konspirací – asi to musí být pro ně hrozně moc důležité, aby všichni uvěřili, že žádná letadla do těch budov nenarazila a slimové s tím nemají vůbec nic společného. Podobně agresívně reagují muslimští bratři, pokud někdo napadá jejich dokonalou víru. Kdo ví, podle obsahu tvrzení sem třeba píší obdivovatelé Palestinců.🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸
Paní Lorková,
s Vaším postřehem, uvedeným v závěru komentáře, se ztotožňuji.
Komentář, ve kterém Vás R-B hrubě verbálně napadl (nevím, zda jste jej četla), nechal pan Kříž odstranit. Původní znění mám k dispozici a je součástí vyšetřovacího spisu.
Licoměrnost mnoha trollujících diskutérů dokazuje také fakt, že při sebemenší kritice “ženy” z jejich středu, se okamžitě dovolávají taktu a slušnosti (i slovo slepice jim vadí), přičemž sprostotu Vám adresovanou přešli bez povšimnutí.
Přeji Vám dobrou noc!
Také přeji dobrou noc. Ten komentář jsem asi nečetla – podobné věci jdou stejně mimo mě a nepamatovala bych si to.Nemám v hlavě odpadkový koš. Dotyčný pán musel být zřejmě rozčilený a hrozil mu epileptický záchvat nebo je to muslim a vyjadřuje tím nadřazenost káfirské děvce. Inteligenčně jeho příspěvky odpovídají následkům inbreedingu, proto mě to nepřekvapí, ať napíše cokoliv.
Ten fakt, že jak anina, tak i ryzyna a chiméra jsou alternátory soudruha přecedy a jeho dvou přiteplenců, promiňte mi ten překlep, samozřejmě jsem měl na mysli přidělenců, tak o tom po několika veřejně předvedených samohanách, jaké lze vidět v diskuzi výše již nemůže mít pochyb ani inteligence zcela prostý Jožka Pochál.
Kde jsou tyto tři přičinlivé dámičky dnes? Nastoupí z ničeho nic do diskuze, projevují se jako někdo, kdo situaci a jednotlivé hráče na tomto serveru velmi dobře zná, usilovně diskutují typicky W3V způsobem a dokonce pomáhají soudruhu přecedovi a jeho přiteplencům vytvářet dojem široké, prochazarské fronty (asi to vypadlo při nárazu, no…) na tomto informačním portálu a najednou kde nic, tu nic? Jak to, že už nic nepíší, proč všechny tři přestaly, jako když utne? Na to, jak byly všechny tři rozparáděné nám tady tu odpornou chazarskou propagandu dnem i nocí hlásat a pokoušet se obracet naše dobré lidi na svoji kolaborantskou víru, na to jak sveřepě a jednohlasně prohlašovaly, že “sprosté a lživé” (pravda bolí nejvíce, že ty zarudlý, zapocený soudruhu přecedo?) “výpady trolla R-B” se jich nikterak nedotýkají, jelikož je vesměs ignorují tak příliš rychle zapadly zcela beze stopy zpět do inčučůnových vlastizrádcových bonzšanonů. A naprosto stejné to bylo i s tou paní, která jako jediná rozpoznala, že úhlavní nepřítel myslivosti a přírody vůbec, rudý a zpocený soudruh přeceda FAILCOUN pořídil tu fotomontáž s fake jelínkem v kališti na kinofilm značky ORWO. Taky jen tak letmo zazářila, pochválila jako jediná soudruhu přecedovi paroží, bystrým okem odhalila druh použitého fotomateriálu, sklidila vzácnou přecedovu pochvalu a zase zapadla zpět do bonzšanonu. Zase ho prozradila jeho vlastní neschopnost, tentokrát převtělená mimo jiné v ty nezvládnuté emotikony. Starého blbce ty nové kousky prostě nenaučíš, ani když mu dáš k dispozici tu nejmodernější techniku.
A co se týče náhlé vlny odstraňování některých mých komentářů ze zdejších diskuzí, opakované a velmi tvrdé cenzury a hlavně i několikadenních lhůt k odsouhlasení mých komentářů, mohu konstatovat pouze toto:
jediné, čeho tento odporný, zkrachovalý nomenklaturní kádr svým typicky bolševickým, StBáckým a všem již dobře známým vydíráním, zastrašováním a vyhrožováním dosáhl, to jediné, čeho tento prorežimní práskač a věčný poskok mocných skutečně docílil je jasné a neoddiskutovatelné potvrzení pravdivosti všeho, co v těch odstraněných komentářích bylo řečeno. Kdyby to nebyla pravda, proč by tak sveřepě a směšně bojoval za odstranění zrovna těchto několika konkrétních, když kromě detailního rozkrytí metodiky a stylu práce místní skupinky kolaborantů s chazarskými vrahy našeho národa jejich obsah ze stylu, kterým běžně s vlastizrádci komunikuji a který smazán nikdy nebyl naprosto nijak nevybočoval?
To, že jeho agenda je snůškou chazarských lží, už jemu, ani žádnému jeho přiteplenci na tomto serveru nikdo a nikdy neodpáře. A kdyby jen toto bylo výsledkem mého snažení, za tu práci to pořád stálo. Dalším velkým úspěchem je právě tato jeho velmi popuzená reakce na poskytnuté důkazy o jeho manipulaci s veřejným míněním pomocí armády alternátorů a do ruda ošoupaných palečnic, jenž nad veškerou pochybnost pravdivost těchto mých informací potvrzuje.
A že si on sám pomocí sebeklamů a všemožných fabulací svůj křehký psychický stav zase tak těžce rozkolísal, že ten maličký ústupek, který mu Kříž dělá hlavně z lítosti nad těžce nemocným, starým blbcem prohlašuje s hrdým odkazem na jakýsi neexistující vyšetřovací spis za své vítězství je jenom dalším důkazem jeho neschopnosti vyhodnotit realisticky danou situaci a uvědomit si, že na celé čáře a na všech frontách prohrál.
Pamatujete, jak vladni vyšetřovaci komise k 11/9/2001 rychle a dukladně forenzně zametla všechny dukazy?