
Učitelům už ani kačku
MILENA DOUŠKOVÁ
Nevím jak vám, ale mně už jejich manýry lezou krkem. Vybrali si povolání, kde je nutno starat se o svěřené děti a rozhodně nestávkovat ve všední den. Na to mají Vánoční, jarní a letní prázdniny – pokud si to dobře pamatuji. Mohou se klidně utábořit na dva měsíce v létě před ministerstvem školství a stávkovat co hrdlo ráčí. Stejně bych jim nepřidala.
Proč? Protože nemám pocit, že by naše děti učili tak, jak se učila naše generace. Když poslouchám vědomostní ankety, tak jsem naprosto vyděšená ze skutečnosti, že tyhle děti neví o našich dějinách skoro nic. Blábolí kraviny a já se ptám, čí je to chyba?
Pokud máte představu o tom že škola vychovává děti k lásce k vlasti, k hrdosti na vlastní národ, kulturu, historii a úctě k lidem co ji budovali, tak to se škaredě pletete. Učí se jen klasickým předmětům a to tak mizerně, že na středních školách potom nezvládnou ani zkoušku z matematiky. Možná je to třeba, aby si neuměly spočítat svoji výplatu. Jsou vystaveny manipulacím a lžím. Nemají na nic vlastní názor. Do hlavy jim vtloukli že není nic lepšího než EU a žít v multikulturním světě. Otevřít náruč všem, kteří jsem jdou za vidinou ukradení naší zemi a zničení naší kultury jak nám ji zanechali naši předkové.
Nedávno jsem četla vzkaz jednoho tatínka na otázku školství. Jeho dcerka mu povídala jak byly navštívit mešitu a jak se učily co je to být muslimem. Na tatínkovu otázku, jestli byly také v kostele, odpovědělo děvčátko ne. Pomalu se ukazuje, že za tím stojí neziskovka Člověk v tísni. Člověk v tísni zaplavil české školy mnoha projekty s politickou propagandou, z nichž nejrozsáhlejší je projekt Jeden svět na školách ( http://www.jsns.cz ). Tyhle filmy mají jen jeden účel. Přinutit děti aby soucítili s utečenci, snažili se jim pomoci i na úkor sebe. snahu uprchlíkům pomoci a přizpůsobit se jim.
Takže proto učitelům ani korunu.
Až budou učit jak mají, potom si o tom můžeme povídat jinak.
Až se rozhodnout protestovat proti inkluzi, dám jim za pravdu.
Až se přestanou vyhýbat učení matematiky, budou mít moji podporu.
Až se naučí zvládat šikanu mezi žáky, budou mít můj obdiv.
Až budou mít svoji práci jako poslání, pak dostanou uznání.
Až ty body budou splněny, pak mohou žádat další peníze.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc březen 2021: *****
Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Anonym 555,- Kč, Miroslav Zatřepálek 100,- Kč
Celkem za měsíc: 2 655,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Selským rozum v člověku se ptá.Za loňský rok přibylo tisíc nových učitelů,ale koho učí,když dětí je stále méně a méně?No ale hlavně za poslední tři roky stouply platby do školství z 50 miliard na 100 miliard.A lakomec v člověku má nutkání se ptát “tak kam se ty prachy kurwa poděly?”Vždyť to je nějaký ranec.Mně stoupnout příjem z 50 litrů na 100,tak by hned bylo vidět,kde se to utratilo.
Neplatí náhodou ministerstvo školství třeba i fotbalovou asociaci a další tisíce nýmandů v různých organizacích (Cermat, ČŠI atd., atd)?
..bohuzel havloidni fasisticka pakaz ovladla uz davno skolstvi tak jako vsechno a velkou cast ucitelu tvori totalne vymydleni tupci….
Ideologicky spravne a s nadsenim adoruji nejvetsi prase nasich dejin a uvadi ho detickam jako moralni autoritu…
ucitele vymyvaji mladezi mozky a vychovavaji vetsinou neschopne, blbe a arogantni debily….
mnoho ucitelu si nejenom nezaslouzi vyplatu, ale patri do kriminalu, kdyz uz ne v ramci demikracie na kandelabr…
Stačila by odpověď “protože inkluze”. Ve škole, kde učí např. 20 učitelů, je ještě cca 10 – 15 asistentů, je to šílené. A ano, ty třídy jsou stále méně početné, ale ne jenom o 2 – 3 “kousky”. Naprosto dramaticky se snížily počty žáků ve třídách – tam, kde bývalo 28 – 30 žáků, je jich o 10 méně, někdy třeba jenom 16.
Přesně tak. A příští rok má jít na inkluzi ještě o pěkných pár miliard víc. Školství je tedy financováno ne na to, aby školy vzdělávaly, ale na to aby žáky debilizovaly.
Když jsem chodil do školy já, tak nás bylo tolik, že půlka chodila na ranní a druhá na odpolední a učilo se i v sobotu.
Školství je v současnosti problém.
Přes EU se tam povinně vtlačila inkluze zjednodušeně tzn. že méně nadaný má stejné právo na vzdělání jako více nadaný. K tomu jsou přijímány pomocné “učitelky” které se věnují těm problematickým. V některých třídách jsou tak 2 učitelky, ale všichni schopní žáci vidí, že být nejlepší nemá takový význam, protože se “povyšuje” na ty méně nadané.
Do toho se tlačí Člověk v tísni, který chce děti učit nenávisti k Rusku, Číně, Íránu a lásce k islamizaci a tudíž k Saudské arábii, Kataru atd. Metodiky jsou rozpracovány odborníky, takže v prvním stádiu jde o zlomení odporu škol, které nesmí zatahovat děti do politiky.
Učitel s vedením školy se tak stává stejnou obětí jako učené děti. Má na vybranou, buď bude hodný a proti zákonu umožní působit Člověku v tísni ve školách, nebo bude zlý, inkluzi bude dělat jako zodpovědné učení vůči všem a ČvT na škole odmítat.
Za vším je Ministerstvo školství, které praktiky ČvT neblokuje v zárodku a neplní tak základní povinnosti pro které je určeno.
Učitelé si ty peníze zaslouží za množství práce s dětmi, kteří mají vyšší práva než oni a často toho využívají k šikaně. Ze školství tak odcházejí mírní a vzdělaní učitelé a učitelky od kterých by jste to nikdy nečekali- psychicky to nezvládnou.
Pokud by školství fungovalo správně, tak by nebyl důvod ke stávce- bohužel ani učitelé nesmí říci plnou pravdu o inkluzi a šikaně, to by je mohlo stát místo- stávka je i o tom.
Skvělý postřeh!
A autorce díky ,ale toho volna je podstatně víc:!
Už jsou jako Hobiti s jídlem! Včera dávali Společenstvo prstenu a Smišek tam shání snidani a druhou,pak svačinu,oběd,druhý oběd a odpolední svačinku,večeři a druhou,atd.
Autorka totiž zapomněla na novinku : podzimni prázdniny,ředitelská volna,volno na grétademonstrace….
Lituji učitele za inkluzi a asistentky při vyučování,ale TADY by byla na místě stávka a to všech škol! To by rodiče pochopili a podpořili by je…..
My chceme vzdělané děti !!
Vy asi nevíte co je strach ? Většina učitelů se boji a má proč. Dovedete si představit školu, kde řiditel bude proti stávce a dá to učitelům důrazně najevo ? Já si myslím, že jich byla většina.
Vzdělání tak půjde do kytek právě proto, že rodiče nepodpoří a nebudou vyžadovat od ministerstva vzdělání místo politické agitky. Rodiče jako nepostižitelni jsou schopni zatlačit na to, aby se školství zlepšilo . Zatím jen nadávaji na učitele a posílají inspekce, když jsou nespokojení se známkami svých mazlíčků.
Nejlepší učitele jsou tak šikanování ze strany rodičů a jsou tlačení na zmenšení nároku.
Je sice pravdou, ze nie ucitelia rozhoduju o tom, co a ako budu deti ucit a k comu ich budu viest, ale zijeme v slobodnej spolocnosti, kde kazdy vsetko robi dobrovolne, na zaklade vlastnej slobodnej vole, nie…? Ak sa teda ucitelom nepacia ich zarobky, maju moznost sa zamestnat za daleko lepsie peniaze, za daleko menej narocnu pracu… Okrem toho, vsetci pre tu organizaciu uz aj tak roky pracuju, len nou zatial nie su plateni, tak kde je problem…? A vsetci by boli spokojni… Ucitelia by slusne zarabali a v skolach by uz neobtazovali deti, v dosledku coho by sa tie mohli konecne zacat slobodne samovzdelavat, vseobecna spokojnost, len treba ukazat trosku vlastnej iniciativy…
Cílem je přece správná výchova dětí. Nejdříve bylo potřeba přidat, aby mohla nastat selekce.
Ono je především potřeba, aby sami učitelé kriticky mysleli a postavili se proti obludným příkazům, které jim vnucují osnovy MŠ i neziskovky v čele s Člověkem v tísni. Jenže oni je zbaběle přijímají, ne-li dokonce vítají a infikují tím naše dět – multikulturalismus, islám, absurdní genderové teorie (rodič 1 a rodič 2 místo otec a matka, což osobně považuji za naprosté kultrurní barbarstvíi). Jen slepě poslouchají a papouškují každý nesmysl, který je zrovna in. Pokud se učitelé nenaučí myslet kriticky a samostatně, nejenže nemají kvalifikaci učit, měli by své povolání (které bylo své času chápáno jako poslání a učitel byla vážená persona) v zájmu nás všech opustit.
Jenže, kde by se se svým brainwashingem deformovaným mozkem uplatnili? Takže pro většinu z nich je to dobrý šolich a ob tu chvíli stávkují a hlasitě se dožadují více peněz. Za co? Článek to vystihuje naprosto přesně. Až se učitelé postaví proti absurdnímu a škodlivému obsahu výuky, budu možná na jejich straně. Jenže to je myšlenka z říše snů.
jo, tak společnost se proti neziskovkám nepostaví a učitelé se mají nechat “upálit” ? Čí jsou děti, které učí ? Rodičů !!!! a rodiče drží hubu….
…ovšem na učitele si ji otevřou !!!
Rodiče těžko mohou přikázat učitelům, co mají jejich děti učit! Kapišto?
…jo, jo..učitelé celé prázdniny vymýšlejí co zase budou učit….
Rodiče můžou předně přestat volit politiky, kteří inkluzi a aktivismus neziskovek podporují. Takže ano, za tristní stav školství můžou především rodiče tím, že většina jich volí tak, jak volí (nebo nevolí vůbec). Pokud by byl na ministerstvu školství konečně někdo, kdo neleze Bruselu do zádele, skončila by inkluze a začalo by se více učit a skončila by veškerá politická či klimatická agitka.
Hlavně někdo, kdo ví o čem školství je. A v tomto směru je asi nejvýraznější Klaus junior, ale jistě má pár dobrých lidí kolem něj. Pokud by zde po příštích volbách vládla koalice Trikolory a SPD, byla bych docela klidná, že ještě máme naději…
Jo, přesně tak, taky jsem měla na mysli hlavně Klause, ale aby měl na podobné kroky volnou ruku, musela by zde být podobná koalice jako Trikolora s SPD. Jenže na to, aby mohla skutečně vzniknout, by lidi museli přestat volit ty vlezdobruselisty a koblihy by měly pochopit, že volbou ANO volí jen další verzi demobloku, která dělá to, co chce Brusel. Nebo taky prodlouženou ruku oranžád…
90% politikov jednoznačne podporuje EU a všetky tie šialenstvá. A tých 90% politikov zvolilo 90% voličov. Takže všetko je presne demokratické. Ale ovčania za to, samozrejme, nemôžu.
Pro mě mají učitelé velký problém s kvalitou výuky. Většinou to dělají pořád po staru a hlavně ne v demokratickém duchu a lásce k vlasti. Už se nám to
dnes vrací. Zlo není pojmenováno a dobro se učí jako slabost.
Tupe ovce nemaji ani na to aby alespon jednou za 4 roky zvedli zadek a sli volit kohokoliv koho nevoli statni zamestnanci aby jim zase pridal dalsi vyhody prvomoce a protgrdil proti sankcim za zakonne stznosti obcanu na ne..aby ulozil statnim zamestnacum za to vtloukat obcanum potrebu to vse snaset a prijimat zvracene ideologie….. Ale reci o nejake srandastavce mrak ze…. Na to ovce ma energie a casu dost…. Kdypak zacnete proti zaveeenemu vyplachu mozku deti a mnozeni uredniku neco delat ovce a za normalni svobodny svet bez protezovani pomatenych nazoru taky aspon stavkovat……. Jako vzdy nic a jeste nadavat na skupinu ovci ktere se neco nelibi zatimco vlci se jen smejou jak zase krasne rozdelili ovecky a pekne maji zase klid na to cerpani ehm vladnuti samosebou…. Zajimave ze urednici fizlove prokuratori soudci a jina podobna pakaz nejen ze nedostane pridano tak malo a nema pohyblivou slozku ale na rozdil od ucitele nikdy za nic neni zodpovedna i kdyby sverenou osobu utyrala k smrti…. Tedy ucitel za 25az40 jednou nohou v kriminale musi poslechnout inkluzi gender salamovateni a podobne a ouradove vseho druhu za nic odpovedni trestne nestihatelni at porusi jakejkoliv zakon opet k 100 az 150 litrovemu platu dostanou pridano skoro tretinu ucitelskyho platu……. Ale to samozrejme resit nebudem ze tu jaksi je zavedena praxe ze cim mensi zodpovednost tim vetsi plat coz je ekonomicka sebevrazda…..
Rád vzpomenu svých učitelů. Když se ale tak probírám, na koho z učitelů rád vzpomenu pak jsou to učitelé, absolvující “učitelství” za první republiky. Oni totiž učili. Nekádrovali.
Z mladších učitelů bych vzpomenul na paní Zlatku Kutálkovou. Jako jediná byla zvána na srazy. Ti z první republiky už nebyli.
Naposledy jsem ji viděl a mluvil s ní na střelnici. Trénovala pistoli. Bydlela již totiž sama v domku obklopeném zahradami.
R.I.P.
Vážený pane Jemelko, moje babička po 1. Světové vystoupila jako válečná vdova se třemi dětmi z katolické církve pro její chování ke vdovám a sirotkům. Ty děti měly tvrdou školní docházku, jak jim to slečny učitelky dávaly sežrat. A slečna katechetka se na nich doslova vyřádila. Když vyšly ze základky, ulevilo se jim. To byla totalita.
Článek představuje poněkud jednostranný pohled. Současný řadový učitel je vedením resortu a potažmo pak zřizovatelem a ředitelem školy vcelku nekompromisně postaven do role nuceně poslušné hadrové loutky. Čemuž se není co divit, protože ryba smrdí od hlavy.
Učitel je tak mlet dvěma kameny, na jedné straně byrokracií a buzerací státního úřadu, tlakem na režimový styl výuky a porovnáváním s hloupějšími, ale podlézavějšími kolegy – a na druhé straně dětmi, vůči nimž nemá, jak nastolit autoritu a rodiči, kteří nemají sebemenší tendenci učiteli pomoci.
Dříve učitel mohl žáka daleko svobodněji motivovat, ale i sankcionovat, rodiče většinou stáli na jeho straně a vedoucí pracovníci školství nebyli takoví předpos*aní papíráci, jako jsou nyní.
No a tak učitelům jejich pozici nezávidím a na druhé straně chápu jejich snahu si za tuto nezáviděníhodnou společenskou pozici, která je psychicky daleko náročnější, než byla za bolšebika, utrhnout co nejvíce.
Jak 100howen? Především školství odpolitizovat (je zpolitizováno víc, než bylo za rudých pánů), vybírat učitele podle přirozených schopností a ne podle absolvování tak obskurních ústavů, jako jsou pedagogické fakulty a dát jim volnou ruku k zacházení se žáky, včetně odměn a trestů. Jinak se budeme pořád točit dokolečka jak blbí valaši (Valaši). Ta to totiž vyeskalovala nejvíc.
Dnes už bych se za katedru nevrátil ani za hodně zvýšené peníze a jsem rád, že jsem ze školství “odešel v nejlepším”. Ta agónie by mne asi hodně trápila.
Ještě doplním k tomu, co jsem napsal: https://www.youtube.com/watch?v=Zh3Yz3PiXZw
Kadle,Wole,jaci blbi Valasi, to si ucil decka na skole? Typicky Cesky sovinismus,urazet Moravaky.potom su decka zatrpkle ze skoly,nemaji vubec zadnou narodni hrdost. Ve skole uci decka,ze jsme seci Cesi a Morava se neuci.
Jestli nevis,Valasi- hlidali moravske hranice z Uher a chytali zlodeje a vrahy,vetsinou cikany a turky,kteri z tama houfne prichazeli rabovat na Moravu.Valassi jako posledni vzdorovali katolicke slechte acisari.Valassi ovladali vychodni Moravu, respktive byvala panstvi Valdstejna, Vsetin a panstvi na Zlinsku jako Lukow aj. od roku 1620 do 1644.
Ti se nikdy nepodvolili katolikum i kdyz na nich katolicka slechta a cirkev provedla nejvetsi exekuci v dejinach ceskych zemi,bylo povrazdeno 200 Valachu,dodnes na Valassku,prevladaji evangelici.
Když už si tykáme, tak věz, že jsi se vzrušil naprosto zbytečně, ze svého nepochopení. Zkus si ještě jednou (nebo i vícekrát) v klidu přečíst celou formulaci
” … Jinak se budeme pořád točit dokolečka jak blbí valaši (Valaši). Ta to totiž vyeskalovala nejvíc. … “
Pokud ani toto nepomohlo k pochopení, řešení hádanky máš na obrázku pod mým nickem.
Trochu méně křečovitosti a trochu více nadhledu s humorem, příteli!
Nejen že má autor takovým svým, ryze osobitým způsobem pravdu. On je dokonce té pravdy ztělesněním. Nemá smysl ho komentovat.
Karel:
Výstižné.
Autorko Mileno,
až se vy naučíte gramatiku, stačí pro začátek vyjmenovaná slova a shodu podmětu s přísudkem, čárky v souvětích zatím necháme, to by na vás jak vidím ten text bylo moc, potom zas něco napište. V mezičase (bude dlouhý, protože chyb sekáte jako máku) si zjistěte, nakolik o tom, co učitel učí, rozhoduje on sám. A nejlíp když si toto povolání sama vyzkoušíte. Můžete učit třeba češtinu. Psaní vám nejde, možná se v učení najdete, vždyť se říká kdo neumí ten učí… Já měla štěstí na skvělé učitele, a v podmínkách, ve kterých pracují, odvádějí i dnes mnohem lepší práci než jste předvedla například vy ve svém článku. Vy píšete, že byste jim nepřidala ani korunu. Doufám, že tak nevzdělaní lidé jako vy, o tom nerozhodují. Přeji hezký den a mnoho úspěchů ve studiu českého pravopisu.
Za pravopis není placená. Ale tupá argumentace se dnes cení. Kdyby autorka měla opravdový zájem o úroveň výuky na školách, tak by se nevyhnutelně musela zamyslet nad tím, jak to bude vypadat, až do škol nastoupí “noví mladí”. Ti, kteří jsou dnes připravování v duchu nových , liberálních, LGBT a genderových hodnot.
A ten argument, že učitelé nechtějí vyučovat matematiku, ten už svědčí o zralosti pro Chocholouška.
Nad tím raději ani nepřemýšlím a doufám, že bude za duhovým mostem.
Jo a placená nejsem ani za psaní.
Tu už se nenaučím, protože ne každý absolvuje českou školu:-))
Aj, aj, jak se nám to tady paní autorka rozhorlila. Učitel se pro ni stal něco jako třídní nepřítel s deseti měsíci prázdnin a se zbytkem roku, který prolenoší. Pro takovéto zlepšovatele školství vždy navrhuji povinnost si to vyzkoušet. Tak, jak si to vyzkoušel jeden soudce krajského soudu, který externě vyučoval právo na obchodní akademii. Pravil: Těším se, až budu to úterý ve škole mít za sebou a budu se moci vrátit ke svým recidivistům. Pravda je, že je velmi nutná diferenciace v platech. Pro začátek alespoň 2:1 – nejlepší : nejhorší. A ne vše rovno, jak si to představují odboroví pomatenci, kteří vědí o školství asi právě tolik, co autorka. Problém je v tom, kdo tuto rozdílnost ohodnotí, aby se více nehodnotila servilnost k představenému.
Paní autorka vyjádřila svůj názor. OK!!! Stejně jako vy ostatní. I já se vyjadřuji zde. Učitelské povolání, není-li posláním, je trochu o ničem. Říká se “kdo umí – umí, kdo neumí – učí” . Přátelé, kterým kantoři “leží v žaludku”, kteří vidíte jen ty jejich prázdniny, zkuste si to! Zaujmout, třeba i předmětem nepopulárním, 30 žáků či studentů. Kdy musíte vážit každé slovo, hlídat si každý svůj pohyb, zodpovídáte za děti. Musíte být spravedliví. A navíc nepřenášet svoje problémy do školy před své žáky. Jste vlastně hercem, s přestávkou na pět minut mezi vyučovacími hodinami. A to ještě nezmiňuji rodiče žáků, kde každý vidí toho svého jako nej a pokud selhali doma rodiče ve výchově, tak si to nikdy nepřiznají, ale učiteli vychovávej i to naše zlato. Se žáky je snažší se domluvit, jim domluvit, ale někteří rodiče??? Já vím o čem píši. Učitelské, krásné, povolání jsem několik let dělala. S láskou, poctivě, a myslím si, že dobře. Ale celoživotně by to nešlo, neboť pak by to bylo na diagnózu.
Pani autorka zapomela jeste na podzimni prazdniny.Ucitele neuci celych 8hodin povinne pracovni doby a jeste maji po kazde vyucovaci hodine prestavky. Zkusili jste si potezkat tasku dnesniho skolaka ze zakladky, treba z osmicky? Vidim to tu doma,jak se zeny mych synu uci denne s deckama.To za nas nebylo, moje decka chodily ze skoly naucene a pomahaly v domacnosti, vesmes byli na cerstvem vzduchu,dnes decka nevytahnou paty z baraku, tolik maji ukolu a uceni.Reknete mi,co to jsou za ucitele,kdyz rodice musi delat domaci ukoly i s deckama z mestanky?
Jasně, učitelům ani kačku. Nechť si Bureš lže co chce. Já jsem rád obelháván, to se krásně poslouchá…
Žijeme v demokratické společnosti. Lidi se teda mohou rozhodnout, co budou dělat, zda popeláře, řidiče hovnocucu, či kosmonauta. Komouši už jim život neurčují (a hlavně sobě!
).
Učitelů je nedostatek. Podle zákonu nabídky a poptávky by se jim měl zvednout plat, aby zaměstnání bylo atraktivnější a více jedinců se nachytalo na povolání “učitel”. Autorka ale volí jinou metodu: likvidaci povolání učitel. Komouši takový “třídní nepřítele” zavírali do koncentráku. Co se tak pro urychlení vývoje inspirovat?
Moje babička říkala: “Učitel a četník musí kývat režimu”. Myslím,že se to nedá změnit.
Budiž. Mezi kýváním režimu a Hujerským přístupem, ve snaze “zavděčit se” je rozdíl.
Většina učitelů ty podmínky splňuje, alespoň ti starší, mají zdravý rozum. Problémem jsou levicovi liberálové deformujici systém. S těmi je třeba se utkat.
Levicoví liberálové tedy poskoci kapitalistů !
Tak už jim konečně dejte sto tisíc na hlavu at je klid, už je to únavné ty dohady. Zdroje jsou, když tak něco zdražte a je to.
Jedna věc jsou populistické sliby učitelům, druhá věc je realita. Učitelům se něco přidá (rozhodně ne tolik, co jim bylo slibováno). Jenže zároveň se přidá i jejich okolí, takže v porovnání jsou na tom stejně, jako před populistickými sliby. Navíc ono “přidávání všem” vyvolá inflaci…
přesně! za to prznění dětí ve službách satana si zaslouží ne 100 ale 200 tisíc měsíčně ! šalom
Zdrazili by sesity a knizky co musi kupovat rodice deckam do skoly,uz beztak skolni brasna s multikulturnim ucivem vazi jako pytel cementu a to tam tahaji decka kazdy den.Nez ceske decko prijde do skoly, stoji pomucky, ktere musi rodice koupit skole, k ucivu a k vyuce, okolo 4500az 5000kc.
A je to tady,klasický scénář od Babiše poštvat lidi proti sobě přes ZÁVIST,no my soukromníci už o tom víme své a učitelé by se měli zamyslet koho budou volit.Myslím si,že se školstvím(a nejenom s ním)by si poradil pan Klaus ml.,který s paní Majerovou a Trikolorou říkají všem pravdu,takže volby budou za 2 roky…..,je to na(nejen) Vás učitelích,ale učitelů s rodinnými příslušníky je docela dost a to je veliká volební síla.
No přece toho kdo sype, to samé platí pro fízle a jiné úředníky. Jooo, zapomněl jsem na davaj korunale dylyna more.
Autorka je hloupa zenska ktera o ucitelich nic nevi
Asian nechodila do skoly, Co. Vy to pani znate?
Když má Asian chytrý mobil s doplňováním slov, tak nemuset chodila do školy. :)
Já snad taky začnu stávkovat za ty učitele. Představa, že naše školství bude časem produkovat víc takových Douškových, které budou tím sebevědomější grafomanky, čím hůř jim půjde pravopis, stylistika a logika, ta je pro tuto zemi dost děsivá.
Autorka je normální ženská. Vychovala jsem tři děti a všichni zají dějiny, matematiku a všichni pracují. Nikdo z nich se neválí.
Je to vsechno pata kolona Islamu. EU vedou maoisti, trockysti, jejich rodice obdivovali Pol-Pota v Kambodzi, lide s pameti jeste nevymreli.
Je to tak, ovšem kdyby neměli u nás prisluhuvace jako jsou státem placené neziskovky a politické strany jako jsou Piráti, socani a další kolaboranti s cizí nepřátelskou EU mocí Současný ministr udržuje stav nastavený předchozí socanskou ministryni. Podporujeme Trikoloru. V. Klaus ml. má řešení
Naprostý souhlas, Tondo! I já soudím, že podmínky, za kterých by byla paní autorka ochotna učitele podporovat, do puntíku splňují pan Václav Klaus mladší a paní Zuzana Majerová Zahradníková. I já podporuji Trikolóru.
Hele, Doušková, a napadlo vás, že všichni učitelé, kteří by uměli dobře vyučovat matematiku, už před časem odešli jinam, třeba dělat programátory, aby uživili své rodiny, a ve školách zůstaly jen Mařeny a Mileny nad hrobem, které by vám klidně učily, co byste si ráčila přát, klidně znovu marx-leninismus, jen kdyby dostaly o kačku víc?
A vida. Školský systém se stal výnosným businesem. Je to jako se solárním a jinými podvody. Začalo se sypat někam, kde se nahrnulo plno parazitů – od sportu bafuňáři až po vylízané asistenty přitroublý děcek jistého etnika. Takový systém, jako existuje v českém školství spolyká klidně o 100 miliard víc. Nikomu nic nehrozí. ČT dělá propagandu odborům, odbory nemají žádnou odpovědnost, opoziční politici si honí ego a zviditelňují se…. a blbá děcka opouští lavice, protože za pár let nebudou umět spočítat ani životní náklady… Hlavně že tu tečou miliardy oknem. Penězi se nic nezlepší. Opak by byl užitečný – vyhnat ze systému všechny pijavice – od inkluze počínaje, konče úředníky – zrušit všechny směrnice, vyhlášky, nařízení, matodiky, tabulky za posledních 30 let a vrátit školy učitelům. Pak bychom na učitele nahlíželi jinak, protože by nad nimi měli kontrolu pouze rodiče.
Vidis,asistenti to zkusili uz v devadesatych po hadraku v autoskolach. Rozdali ridicaky bez jakych koliv znalosti cestiny a testu silnicniho provozu Vietnamcum a Cikanum. Nyni opruzuji na zakladkach a chytre decka spadaji do prumeru.Jeste v roce 2005 byly Ceske decka premianti v cele Eu,dnes patri k tem nejhorsim se vzdelanim.
Jenom další zločin kapitalizmu !
Hezky a pravdivě napsaný článek.
Kdo především za tristní stav našeho školství může? Zavedla se škodlivá inkluze, zrušily osnovy (víte, co to je pro dítě, když se během školního roku stěhujete a musí přejít z jedné školy na druhou??) a rok od roku se zvyšují počty návštěv politických neziskovek na školách. Když jsem zjišťovala, kdo neziskovku která byla agitovat u syna na SŠ zaštítil, zjistila jsem, že ministerstvo školství a ČT. Pak tam bylo ještě několik dalších drobnějších sponzorů a z politiků měla záštitu – jaký div – Šojdrové.
Myslím, že učitelé prostě jen dělají to, co se po nich chce a za co jsou placeni. Veřejné školy musí dodržovat direktivy MŠ, přičemž ministerstvo, vedené členem Bakalova Aspen institutu Plagou (ANO), jede samozřejmě plně v lajně direktiv EU.
Učitelé by mohli protestovat proti všemu výše uvedenému, ale otázka je, kolik by jich protestovalo? Najde se dostatek učitelů, kteří nejsou názorově zajedno s tím, co přichází z EU? Nejsou ti z nich, co by šli protestovat, v menšině? Nedopadlo by to nakonec tak, že by ti pedagogové, kteří by se odvážili dát najevo veřejně svůj názor, byli perzekuováni a na školách by tak zůstaly jen prověřené, názorově “správně” ukotvené kádry??
Aby došlo ve školství ke změnám, musí ministerstvo školství ovládnout někdo, kdo se vzepře direktivám Bruselu a zavede opět osnovy, zruší škodlivou inkluzi, navrátí speciální školy a zakáže politickou propagandu na školách.
Takže je to jedině na rodičích – chcete tento tristní stav našeho školství nadále prodlužovat? Pak volte Bruselu poplatné politiky tak, jako to většina z vás dělá dosud. Nebo se vzepřete a volte ty, kdo nabízejí ohledně školství velmi zásadní změny. Nelze se zlobit na učitele, ti dělají jen to, co dělat musí. Ve školství jsem nikdy nepracovala, takže nemohu hodnotit co dalšího je na školství dobře nebo špatně, ale z pozice rodiče studenta SŠ mohu posoudit alespoň to, co se dotýká přímo studentů a jejich vzdělávání či formování názorů.
Pan učitel autorky asi taky někde udělal chybu. Hrubka hned v prvním odstavci. Sloveso “vědět” se časuje tak, že 3. osoba množného čísla zní oni/y/a “vědí”. Oni “ví” je nekulturní paskvil, neb infinitiv by musel znít “vět” nikoli “vědět”. Jasný?!
No, to jste vysvětlil trochu divně, ne? Pokud v jazyku hledáte takovou jednoduchou logiku (která tam zdaleka není všude), tak pak by muselo být i “on vědí”. Podobně jako máme třeba “on sedí” i “oni sedí”. To, že u “vědět” se říká “on ví”, zatímco “oni vědí”, není nic jiného než nahodile vykrystalizovaná konvence.
Aleši vzdělávejte se. Čeština má pravidla, která někdo určil. Nic, co nevzniklo v posledních sedmdesáti letech, v češtině nevykrystalizovalo nahodile. Někdo určil vzory a stanovil pravidla. To udělal na základě zvyklostí, ale zároveň tak, aby to ctilo logiku. To celé nemění nic na faktu, že paní autorka mathmagorka moc neovládá čestinu. Hesla: Hus, Komenský, Dobrovský
už jsem napsala, ne každý má zrovna českou školu
Manželka mně kouká přes rameno a říká: “Sedni si na ruce a nic nepiš.” Zná mě, vidí do mě jak do hubený kozy a ví, že se snadno naxeru a vzplanu jak věchet.
Poslechnu ji jen tak napůl a dopíšu sem jednu ne tak úplně novou myšlenku: Nesuď nikoho, dokud ses neprošel v jeho botách.
Ale nečekám, že ta myšlenka dopadne na úrodnou půdu, to určitě ne.
Kdyby to říkala mamnika, to by byl něco jiného (maminka a režisér prý mají vždycky pravdu
), ale manželku až tak vážně brát nemusíte.
Vyřiďte jí můj pozdrav a že jsem to nemyslela až tak vážně. Jen ať na vás občas dohlédne. To se na chlapy musí!
Přitom každý ví, že gramaticky správně je jedině “voni vijó”.
Problém nevidím primárně u učitelů, ale v v tom, že celá naše současná společnost není schopna si jasně uvědomit, kam chce směřovat (viz. dnešní rozhovor zde na PP s Vondruškou). Na straně jedné adorujeme nevzdělaného kulisáka s jeho ultralevou nepolitickou politikou a občanskou společností plnou aktivistů, vždy plnících nějaké zadání, a na straně druhé se bouříme, že učitelé neprotestují proti šíleným nápadům svého zaměstnavatele. A pokud rodič (dnes je jedno jestli rodič č. 1 nebo 2) vznese námitku a proti indoktrinaci svého dítěte protestuje, např. že nebude stávkovat, přijde nějaký aktivista, který zaručeně ví co je nejlepší, a na tohoto rodiče nasadí partu elfů, případně OSPOD (či jak se tato bojůvka jmenuje) a potomka vám ve finále můžou odebrat. A vše je po právu. A předseda ústavního soudu nám bude vykládat co si máme “dle ústavy” myslet. Společnost dle absurdních kulisáků.
Neziskovky zasahují do politiky, tudíž i do škol! Mají obrovskou moc, peníze, vše řízeno z USA. Dosazené loutky dělají vše dle pokynů pod dozorem US ambasády. Na Slovensku přišel americký velvyslanec povýšeně úkolovat parlament, nevídaná drzost těch šmejdů!
Neziskovky jen dělají užitečné idioty globalistům. To jsou jejich ůderky. A je jedno na jaké pozici, zda je to jen zakomplexovaný trouba mávající transparentem o ukradeném dětství, nebo jeho řídící důstojník za dotace. To je jen reálný výsledek oné občanské společnosti neomarxistických absurdních kulisáků od 60tých let bojujících proti komunismu, obklopeni bývalými komunisty, majícími na svědomí nejhorší úlety let 50tých (např. Chramostová). Tuhle jsem viděl krásnou fotku, asi tak 15ti letý chlapeček s dredy a v tričku s Che Guevarou a s transparentem “vzpomínejte na Havla”. Pravda a láska in natura.
Krom jiného soudím, že Kartágo musí být zničeno.
http://www.na-septande.cz/….Tak si tu čtu ty vaše komentáře a nestačím se divit. Někteří z vás mne znají líp, než já sama sebe. Vím jen chvilku, že tu je tolik mých článků, protože nikdo se mne neptal na dovolení je uveřejnit. Mám svoje osobní stránky kde nikomu nevadí že nejsem dobrá češtinářka. Má to svůj důvod a ti, co mne znají to vědí a respektují. Nakonec, co je důležitější, obsah nebo pravopis? Navíc já rozhodně nepíšu jen takové články, ale to vy nemůžete vědět, protože tady se zdroj neuvádí. Tak ještě jednou je to http://www.na-septande.cz/
” … Tak si tu čtu ty vaše komentáře a nestačím se divit. Někteří z vás mne znají líp, než já sama sebe… “
A Vy si z toho, paní Mileno, vůbec něco děláte? Víte, kolikrát jsem se tady už já, od osob ducha skomírajícího, oo sobě dověděl, že jsem komunistou, bývalým estébákem, Putinovým vazalem a přisluhovačem, obdivovatelem Ruska, fízlem, absolventem VUML, rusofilckou, rudým vředem a kdoví, co ještě?
Kdejaký debil, co má do řiti díru, o Vás napíše, co chce. Tak už to prostě je. Nezbývá, než to ignorovat, nebo si z toho dělat legraci.
Většinou volím druhou cestu, protože mne luxusně baví, když zjevně nevzdělaný člověk rozebírá mé vzdělání, nebo bývalý placený režimový udavač mne prohlásí za fízla. Navíc, často češtinou, se kterou by neprolezl první stupeň ZDŠ.
Funny, isn’t it?
Jen jsem překvapená, ale nic si z toho nedělám:-))
Všimněte si (níže) jak jeden z uvedených bleskově nastartoval. Jak s oblibou říkám, “jak pincek s novou svíčkou, na první našápnutí”. To také o ledasčem hovoří, spolu s tím, že o mně nemůže z principu tušit vůbec, ale vůbec nic.
Funny, isn’t it?
Ale víme o tobě víc, než si myslíš, nefunkční „našlápnutý pincku”.
Hlavně to, že prokazatelně lžeš,
Ty H y n č i n o.
” … Ale víme o tobě víc, než si myslíš …”
Přesně takhle už mi vyhrožovali před čtyřiceti lety taky. Nic nového. Měl bys změnit repertoár, soudruhu, tohle už se dnes nenosí a navíc to nápadně odkrývá Tvoji minulost.
Inu, já vím, zvyk je železná košile.
Zkus na tom zapracovat, jinak jsi ku pr*eli i králíkům.
Čím Ti, soudruhu učiteli, vyhrožovali před čtyřiceti lety, nás
v H y n č i n ě naprosto nezajímá.
Nám stačí fakt, že na tomto webu veřejně lžeš o našich obyvatelích, což Ti brzy bude nucen Karel Kříž sdělit, a to i zde, na PP při veřejné omluvě manželům, jichž se Tvé lži přímo dotýkají.
Pak nebudeš ku pr*eli jen králíkům, ale i všem soudným čtenářům.
Ty máš nejméně co mluvit, zkrachovalý soudruhu učiteli. Co slovo to lež…
Vším, co jsi uvedl, jsi dobrovolně a aktivně byl (a v mnohém stále jsi). To neokecáš, a další lží nezamlžíš, fízle.
P.S.: To „oo sobě” vypovídá za vše. Ano, Kadel, do OO trvale patříš.
To je ta čeština, se kterou bys neprolezl první stupeň ZDŠ, a Tebe bolševik dokonce pustil za katedru. Děs, který bohudíky již pominul.
debil.
To je Kadel taky, ale tak přízemně jej hodnotit v naší obci nebudeme. Jsme na vyspělé úrovni.
Máš tam překlep, debile. Ve tvém případě jedině na vyčpělé úrovni.
Alef až příliš často a rád soudí druhé podle jeho letité úrovně.
U jednodušších jedinců to však není jev ojedinělý.
Chybné zobecnění, synku. Hybaj do školy a formálné logiku si dej ještě aspo/n nejmíň dvakrát.
—
Ach, vy pytlíci! Postavte se jeden druhému na ramena, a možná v dálce spatříte, co je to úroveň.
Možná.
Závidí.
Jednomu nerozumím. Všechny “mandelinky” pomlouvají “komunistické” vzdělání, o které by údajně nikdy nestály, ale přitom fňukají, že nemohly studovat,.
Kdo to dokáže vysvětlit?
Vysvětlení je pro MYSLÍCÍ lidi zcela jednoduché.
Kdyby neexistovala komunistická totalita a koncentrák, mohl by si člověk svobodně vybrat studium dle jeho schopností i libosti, a to nejen u nás, ale i ve vyspělém světě. Kam to poslal Zeman studovat jeho prostopášnou Kačenku?
Kolik lidí by mohlo děti někam posílat ? Zeman je prezident a nedivím se , že současným školám u nás nedůvěřuje !
Až tak daleko stav v naší zemi ten komunista Zeman, co by premiér, předseda PS
a nakonec president ČR, dotáhl.
DĚS !
To je výsledek kapitalizmu , jehož poskokem je i Zeman !
Obsah mého komentáře se evidentně nachází na míle daleko od vašeho vnímání.
A Vás to překvapuje?
Mne by překvapil opak.
Janino, obsah takřka všech ‘Vašich’ komentářů, stejně jako Vaše úvahy, se nachází na míle daleko od vnímání normálně myslících, sebevědomých a svobodných lidí.
Vaše sdělení tudíž bylo nadbytečné.
Přitakání, které se Vám dostalo ze strany Vám podobných otroků totality, tento fakt jen utvrzuje.
ale ti musím ležet v tom tvém vychlastaném pajšli,že si bereš do pracky můj nick a pozměnil sis ho………..trapáku,sám se shazuješ a pak brečíš,že na tebe každý bobkuje?
Paní Janino, vysvětlení této úvahy zastydlých bojovníků čtvrtého odboje je zcela jasné. Ukažme si to na příkladu:
Toto ■ je přeci zcela, bez jakýchkoli pochyb bílé kolečko.
… velkej.
Paní Mileno,
dovolím si tedy vyjádřit k obsahu článku. Většinou s ním nesouhlasím.
Za prvé – opravdu se domníváte, že učitel/ka může učit jen a výhradně podle svého uvážení? Že nemá nikoho tzv. nad sebou, toho, kdo rozhoduje?
Za druhé – jaký efekt byste čekala od stávkování o prázdninách? Připoadá mi to, jako kdyby dělníci stávkovali v čase, kdy podnikatel zrovna nená žádné zakázky, nebo když zavírá fabriku, stěhuje ji jinam, dělníky propouští, takže ti mohou v pohodě stávkovat kdykoliv chtějí.
Vlk by se nažral a koza zůstala celá.
Paní Milena je taková ta správná pavlačová drbna, připravena po soudružsku poplivat kohokoliv, kdo je momentálně mediálně lynčován
No to je krásná diskuze. Pak se nemůžeme divit, že děcka ve školách jsou mdlého rozumu. Oni totiž ten intelekt nemají po kom zdědit.
, když rodiče jsou banda idiotů.
Běžte učit, je to pro všechny. A pak nemusíte závistivě slintat nad vysokoškolským platem.
Srdečně zdravím Kadla. Do odborné diskuze se plést nebudu, jenom jsem chtěl vyjádřit sympatie, protože jsem už dlouho jen mlčel a tiše v koutečku šoupal nohama.
Na to, co napsala Mili, může mít každý trochu jiný názor.
Tady na PP se velice často používají sračkomety, aby ses Mili nedivila, je to tady dlouhodobě zavedené, a jakmile dojdou argumenty, začnou lítat exkrementy.
Hezký večer a hlavu vzhůru.
Obsah tohoto sdělení (22:49:35) překvapí málokterého soudného čtenáře, protože od trolla, byť by se ‘jmenoval’ Jířa, nic jiného, než trollení a šoupání nohama, ani neočekává.
Nechť se další trollí ‘dílo’ Jířovi daří.
Můj komentář čeká na schválení!
To je ale psina. – Tak znovu.
—
Nazdar, Galošo!
Je vidět, že “RIAN” je ekvivalent pojmu |-|o|ínek. V jaké je to řeči? Turecky, nebo svahilsky?
No,ono to není jen o učitelích.Ryba vždycky smrdí od hlavy a tam je třeba začít.Učitel je teď vlastně něco jako za komoušů odbory – “převodová páka strany”,jak to souzi označovali.
Mám vícero vnoučat.Párek starších a párek mladších.Ta starší jednoznačně prohlašují “na co číst ,počkám,až to zfilmují”.Evidentní (a nebojím se napsat debilní) blbost,ale kde k tomu přišla ? Doma ne.Ale pokud mají povinnou četbu a škola se spokojí s obsahem knih staženým evidentně z internetu,pak už svítá,že.O inkluzi ani nemluvím-spolužačku se špatným zrakem (citlivě řečeno,ona je skoro slepá) mají rádi,ale v hodinách je dost ruší rachot psacího stroje na Brailovo písmo a huhlání asistenta.Musí to být ? A co hyperaktivní nebo nezvladatelné děti s normálními ? To je OK ? Je toho hodně.Co vy na to ?