
Učitelka píše Matovičovi: Opravdu věříte, že romské děti z osad budou jednou přínosem pro Slovensko?
MILENA DOUŠKOVÁ
Někdy se člověk nestačí divit co všechno si přečte na sociálních sítích. Nedávno byl zveřejněn od slovenské učitelky který byl adresovaný Igorovi Matovičovi k jeho vyjádření o cikánských dětech na Slovensku. Řekl, že romské děti z osad jsou považované za méněcenné a že věří, že jednou budou přínosem pro Slovensko.
Tohle Matovičovo vyjádření se nelíbilo učitelce která okamžitě reagovala, napsala mu dopis a navíc ho zveřejnila Facebooku. Pochopitelně odsouzená byla nakonec učitelka protože prý nemůže být normální člověk, ale psychicky narušená osoba s rasistickými vlastnostmi a takový člověk by vůbec neměl s dětmi pracovat.
Zde je onen dopis v překladu pro ty, kterým se slovenský jazyk nečte dobře, nebo pro mladé, kteří už Slovákům nerozumí:
Chci reagovat na slova premiéra Matoviče na jeho slova v televozi JOJ. Cikánské děti jsou prý považovány zbytečně za méněcenné a věří, že budou přínosem pro jejich kraj. Pochopitelně nezapomněl naznačit, že tahle méněcennost je hlavně v oblasti vzdělávání, protože podle něj se těmto dětem nedostává učení v takové míře jako dětem neromským. To mne naprosto vytočilo, protože jeho tlachání je k ničemu.
Napsala jsem mu dopis, ale předpokládám, že si ho stejně nepřečte a raději bude fotit svůj nedělní oběd nebo svého psa. Chtěl jsem mu dát příspěvek přímo ke spotu, kde se může posrat z toho, jak byl uctít cikány při příležitosti Dne cikánského holokaustu v BB, ale komentovat se nedalo, teda, nepustilo mi to moje komentáře. Tak ten dopis dávám aspoň široké veřejnosti a pokud víte, kde ho ještě zveřejnit napište mi.
Vážený pane Matoviči,
píšu vám na základě vašeho názoru na vzdělávání Romů. Který jste s hrdostí uvedl ve večerních zprávách na TV JOJ v Den romského holokaustu. Řekl jste, že by vás potěšilo, kdyby Romové nebyli považovaní za méněcenné. O tom prý svědčí vzdělávání žáků v osadách a věříte, že se stanou přínosem pro naši vlast.
Tuhle do nebe volající hloupost kterou jste vyslovil veřejně můžeme omluvit je jedním. Vůbec totiž nevíte o čem mluvíte. Vůbec cikány neznáte a jejich mentalita je pro vás velkou neznámou. Ten, kdo v jejich bezprostřední blízkosti nežije a denně se s nimi nesetkává, ten je snad může považovat za ukřivděnou menšinu které většina prostě nepřeje. Tak ze svého hlediska se vyjádřím k nedostatečnému vzdělávání těchto žáků.
Jsem učitelkou ve škole kde mám mimo neromských dětí i hodně romských uboŽÁKŮ a vím jedno. Oni se vzdělávat nechtějí. Denně se vyjadřují o tom, že jich do toho nutíme a že my Gadžové jsme na práci a oni na zábavu. Do školy chodí jen protože musí, jsme prý rasisté a nutíme je dělat to, co je nebaví a že se u toho strašně nudí. To je opravdu neskutečně velká křivda vůči nám , když tvrdíte, že se nemají dostatek prostoru ke vzdělávání.
Urážíte tím všechny učitelé, které se každý den trápí s takovými žáky, kteří si to jen odsedí, ohřejí, najedí a jdou domů. Nemáte vůbec tušení jaké jsou s nimi výchovné problémy, kolik to stojí nervů a jak z toho mají učitelé podlomené zdraví. Ve škole kradou, vyvolávají konflikty, provokují učitele, kouří už od školky, opíjejí se už na 1. stupni a takhle bych mohla pokračovat do nekonečna. Jsou to z velké části asociálové se kterými si neporadí rodiče doma, ani policie která se jich bojí. Sledujete média? Denně tam najdete výtržnictví a přepady které páchají právě Romové. Nedávno tihle školáci přepadli starého muže který šel na houby, zmlátili ho do krve, protože jim nedal cigaretu. Že žádnou neměl je nezajímalo. Myslíte, že jen tak z legrace dostali přívlastek nepřizpůsobiví? Jen si poslušte a přijde je učit na dva tři roky a já vás ujišťuji, že za týden s pláčem utečete. Učivo se jim vysvětluje tak jako všem dětem, ale je od 5. třídy zajímá jen sex a porody. Vzdělání prý nepotřebují, protože stát se o ně postará.
Proto, vážený pane Matoviči, přijměte ode mně tuhle dobře míněnou radu. Zaměřte svoje působení na rodiče těchto dětí v osadách, protože oni nejsou schopni vést svoje děti k učení a do škol je jen odkládají. Doma se s nimi rodiče neučí, protože rodiče místo toho raději souloží a děti je při tom pozorují. Pak to ukazují ve škole dětem a učitelům. Vám asi nic neříká pojem spolupráce školy a rodiny. Začněte teda od rodin a začněte tvrdě, neoblomně, protože na ně platí jen peněžní trest. Vezměte jim děti do dětských domovů, sáhněte jim na peníze. Zkuste jen tak přijet do školy na východě, překvapte v .00 ráno rodiče a zjistíte že ještě spí úplně opilí a děti se vypravují sami bez svačině a bez pomůcek. To není diskriminace vážený pane, ale pořádek.
Apelujte na romské rodiny, vezměte jim dávky, zaveďte systém navazující na učení. Pokud děti nedosáhnou na určitý stupeň, seberte jim zase dávky, donuťte rodiče ať se starají. Tam je potřeba začít a ne naopak. Ne školy, ani nedostatečné vzdělání, ale nedostatečná mentalita Romů na rodinný život a výchovu dětí. Čest vyjímkám, ale těch je žalostně málo. Je třeba jednat rázně, protože hezké slovo na ně neplatí. Naučili jste je brát zadarmo. Ještě bych dodala, je podle vás v pořádku, že nerom, který celý život dře dostane menší důchod než Romové kteří žijí z dávek a celý život neopracují?Proč se drží na východě? Protože tady není práce. Přečtěte si otevřený dopis učitelek z Dobšiné. Vy jste Romům jen pro legraci a rádi vás opíjejí rohlíkem.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX), QR platby
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2021: *****
ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Jakub Malinovský 77,- Kč, Miloš Kraus 400,- Kč, Dagmar Bowyer 200,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Mirko Hampl 168,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Milena Práglová 500,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Anonym 222,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Miroslav Hlousek 111,- Kč, Bc. Romana Kopecká 500,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Martin Vavrinka 50,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janičko 250,- Kč
Celkem za měsíc: 8 728,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Obsahově dobrý článek, jen by snad bylo lepší ponechat ve Slovenštině než překlad v takové češtin:-) Jinak jsem zvědavý, kdy učitelku začnou stíhat za rasízmuz, hate či co jí vlastně přišijí, v rámci svobody slova.
Vyhodí jí z práce a neškrtne si ani jako uklízečka.
Co by se stalo, kdyby v jeden moment zmizeli všichni cikáni z ČR? Nic. Téměř nikdo by si toho nevšiml. Postupně by klesla kriminalita a stát by vydával méně peněz na soc. dávky. Taky v některých školách by se dalo zase učit. No a co by se stalo, kdyby zmizeli všichni Češi? Cikány by dojedli po Češích a pak buď utekli do zahraničí nebo chcípli hlady.
To co navrhuje paní učitelka udělat nelze, protože by se na vládu vrhli obranci lidských práv z celé Evropy,kteří záměrně udržují Romy v jejich nevědomosti a bídě.
Hlavně se na kikánské problematice živí kupa bílých parazitů a ti by měli manévry…
Kdyby zítra všichni Indočeši vyrazili do roboty, tak by Klára Kalibová z In Iustitia a tisíce podobných móóc naříkali…
Koho by taky bavilo rovnat za pár šupů jogurty v Lídlu, že áno ?
Paraziti z řad Indočechů a i ti z řad nezyskofkářů žijí ve vzácné symbióze…
Daňový poplatník brečí.
Zase nějaký,tentokrát slovenský užitečný idiot Matovič.
bohužiaľ, ale neboj sa, aj u vás ich máte nadostač, jeden tu furt smradí
Ja myslim, ze to hodne lidem nevadi co cikani delaji a jak se chovaji, pokud to samozrejme nepoznaji osobne na vlastni kuzi a nebo nemaji neprizpusobive cikany za sousedy. Kdyby jim to vadilo a nebyli lhostejni tak voli Kotlebu a ne Matusovice.
Paní učitelka dobře zná celou problematiku i většina byvatel jak v čr tak v sr. Nikdo s tím nic nechce dělat.
Pořád se asi máme dobře a jsme líní se angažovat a volíme pořád stejné sluhy Bruselu.
Věřím ve spravedlnost ve Valdicích. Díky Valdice
https://www.novinky.cz/clanek/desitkami-bodnych-ran-zavrazdil-seniora-zemrel-ve-vezeni-40333298?section=krimi
malý-velký taky ještě vyspává opici. Až se probudí, tak vám / nám to jistě vysvětlí z toho správného evropského pohledu! Rasízmus.
Adolf cikanum rozumnel! Dokonce jich nekolik desitek v Letech i donutil pracovat!
to byl švancenberg
V pracovním lágru makali na kolaboranty šláfenbergy měli štěstí že je hlídali čeští četníci být to strážní jednotky SS tak měli jednosměrnou jízdenku do jinýho lágru raz dva
Jak ukazuje historie naší rodiny, tak v případě, že by se znelíbili dozorcům německým, kvikli by na místě bez pardonu a ihned. Možná je to i škoda, že v Poserplínově lágru nebyli ti Němci.
Proč?
Bylo by totiž výrazně méně těch, kdo dnes překrucují historii a plivou v německém zájmu na relativně slušné české četníky té doby.
Z těch dětiček samozřejmě vyrostou jenom paraziti, i když určitě ne ze všech, protože existují i šťastné výjimky.
Potomci prostě pykají za hříchy svých rodičů, tak už to chodí, žádná společnost nemůže zastoupit darebného rodiče…
Indočešky svým potomkům zajistěj potravu a dál už se to nechá na přírodě…
Ráno se dítě vyžene na zablitej dvorek, kde se (spolu se svými vrstevníky) věnuje mučení psů, kouření, sexu, nebo dneska i fetu…
Je to smutné, tady si docela dobře vedl bolševik, který finančně motivoval nepřizpůsobivé hnědočesky, aby si nechaly podvázat vaječníky, nebo tak něco…
Dneska se tyto dámy hodlají soudit o očkodné
Z dítěte, které NIKDY nevidělo jak si rodiče natahují večer budíka opravdu jenom těžko může vyrůst něco normálního…
Kdyby se dneska někdo opovážil pronést výrok, že bez práce nejsou koláče, tak je to na pár let natvrdo…
Rázyzmus jako vyšitej.
naštěstí se jich dost ufetuje toluenem….
Spíš si poškoděj zdraví a dostanou ID.
Pokud ho seženou. Toluen už hezkých pár roků není volně prodejný, koupit ho můžou akorát podnikatelé, kteří prokážou, že ho potřebujou k výrobě.
Čímž se státu mj. povedlo zabít plastikové modelářství, protože potřebné lepidlo není nic jiného než polystyren rozpuštěný v toluenu.A protože toluen je vysoce těkavý, jednou otevřené lepidlo i po ucpání hrdla rychle vysychá. Dřív to modeláři řešili naředěním zhoustlého lepidla kapkou toluenu, případně výrobou vlastního lepidla z nalámaných licích rámečků. Dneska se jich spousta na modelařinu vybodla, anžto málokomu se chce vyhazovat co čtrnáct dní padesát korun za novou tubu lepidla.
Lepí M, blahé paměti.
Daleko větší masox je, že pro výuku chemie na ZŠ nařídila zkurwená EU, že se smí používat jen volně prodejné chemikálie. Což většina laboratorních, samozřejmě, není. No a vymýšlejte pokusy z prášku do pečiva, marmelády a jaru.
Kamarádka, co učí chemii na ZŠ, je z toho dost smutná – a děti se začaly v hodinách nudit.
Skvělý úspěch novodobého školství.
Z volně prodejných chemikálií a co se dá nalézt v přírodě vám vyrobím skoro cokoliv, chce to jen trochu studovat – to jsou výmluvy. Realita je taková, že chemii dnes učí samé ženské, myslí na rodinu doma a milion svých starostí a nemají zájem si v práci přidávat další, zadarmo a ve volném čase, za riskování že si nějaké děcko ublíží.
Já jsem se tím trochu zabýval – a nemáte pravdu. Tedy napůl nemáte.
Samozřejmě, vymekgajvrovat v podstatě cokoli z běžně dostupných věcí jde. O tom žádná. Potud pravdu máte.
Ale demonstrační pokusy pro děti musí být jednoduché a názorné.
Dejme si třeba takovou ukázku výroby vodíku pomocí kyseliny solné a zinku. Tedy Zn + 2HCl → ZnCl2 + H2 s tím, že chcete jakž-takž ukázat i objemové parametry reakce.
Když toto uděláte s náhražkovými “chemikáliemi”, ukážete nanejvýš, že “to bublá” a nakonec “to štěkne”, jakože vodík. Ale exaktnost pokusu?
No a úplně nakonec si vezměte, že dítě s takhle degradovaným smyslem pro laboratorní práci postoupí na chemickou SŠ. Tam bude taky patlat čistič na zahradní bazény na zbytky plechu od klempíře?
No fuj.
Zato je po ruce benzin. A ti premyslivejsi, by mohli pouzit kravske hovna, pry to funguje take.
Dokud se zmínění spoluobčané budou chovat rasisticky a využívat nás pouze jako pracovní sílu k získávání mnohdy neoprávněných peněžitých dávek, tak bude situace vypadat tak jak vypadá….jo a poukazuji na rasistické označení jiných spoluobčanů pejorativním označením “gadžo” !
Gádžo je v pořádku, morgoš je taky v pořádku. Zcela přirozené vymezení se jinému druhu.
Pani Novotna, napriklad v Canade vetsina indianu take nevi, co je to budik. A vsadim se, ze je to totez v Americe s negry.
Je třeba to říct na rovinu:
Obecně jsou na Zemi dva typy lidí – “civilizaci-tvorní” a ti druzí.
Do první patří běloši a asiaté. Etnika (nebo chcete-li rasy) schopné zakládat a udržovat civilizované státy. Tvořit, vynalézat, zlepšocat….
Do druhé patří všichni ti permanentní looseři světa. Eskymáci, indiáni, cikáni, černoši a arabové. Řazeno vzestupně, podle stupně škodlivosti při setkání s civilizací.
Jisté kruhy se nám o tom zakazují bavit. Protože “ty druhé” používají jako zbraň proti nám.
Milý Rudy, těžko jim to zazlívat, když korýtko je plné i bez budíka, ne?
Nedovedu si představit živočicha, který by se honil za potravou, když jí má dost.
Proto také mají tolik děcek. Jim jejich množství životní úroveň nijak nesnižuje, když jim je živíme my. To jen my si musíme rozmýšlet, jestli jsme schopni uživit na úrovni víc dětí než jedno, jestli si můžeme dovolit větší byt …
Dětičky jim tu úroveň naopak zvyšují, víc dětiček = víc chechtáků na fet a na automaty.
Rasismus není sprosté slovo.
Je to nauka o typických vlastnostech, schopnostech a mentalitě určitých skupin obyvatelstva, které se od sebe geneticky liší.
A právě v genetice to je. A tím je dáno, že tyhle vlastnosti, schopnosti a mentalitu lze jen těžko ovlivnit.
Řešení jsou dvě:
– zásadně nemísit nekompatibilní etnika
– nebo tvrdým, nekompromisním státním nátlakem přimět to méně civilizované k respektování norem majority
Bohužel, v degenerativní EU není možné ani jedno.
Netuším, jak je to s těmi rasami…
Ale jisté je jedno, že třeba tmavý se chová v Indii nebo v Africe DOČISTA jinak , než ve vyspělé Evropě nebo v Americe.
Ať si to každý přebere jak chce…
Kdyby se Indočech choval v Indii jako v Chanově, tak by brzy pošel hlady…
Ale serou kde se da.Presne jak cigani. Bordel a spina kde se podivate. Proste cigani, kteri jsou nuceni pracovat.
Tam je ale na vině spíš chudoba, stát je chudý a vybudovat dostatek záchodů je problém.
Pořád ještě je to rozvojovà země, která může v budoucnu překvapit.
Pokud zvládne problém s nesnášenlivými náboženskými skupinami.
Problém není v cikánech, ti se jen přizpůsobili (nevím proč je jim říká nepřizpůsobiví). Problém je v organizacích, které jakoby cikánům pomáhají.
Tyto organizace ve skutečnosti pro svůj byznys potřebují vytvořit iluzi, že je někde problém a oni ho budou za peníze daňových poplatníků naoko řešit. Čím více problémů, tím více peněz. Kapři si přece nevypustí rybník.
Nechci vychvalovat režim před rokem 1989, ale s cikány takové problémy nebyly. Rodiče museli pracovat a děti musely chodit do školy. Kdo nechodil do práce byl příživník a šel sedět. Kdo nechodil do školy byl bulač a šel do dětského domova. Chodil jsem na základní škole v 70. letech do třídy s několika cikány. Učení jim šlo hůř, měli i kázeňské přestupky , ale dostali se alespoň do páté třídy a uměli číst a psát. Na průmyslovce jsme měli cikánskou holku, ta se učila výborně. Na stavbě jsem pak dělal s několika cikánama a ti taky byli v pohodě a dodnes se bavíme a vím, že jejich děti mají maturitu, protože je k tomu vedli. Takže problém je asi někde jinde.
Přestat financovat neziskové organizace, které si z Romů udělaly kšeft a podpořit a motivovat samotné Romy.
“Nechci vychvalovat režim před rokem 1989, ale s cikány takové problémy nebyly. ”
Naprostý souhlas. Řešení takového typu společenských problémů jako jsou “Cikáni” je běh na delší trasu. Za pár let se nic nevyřeší. Změna se projeví až v další generaci (nebo generacích). Komunisti šli správným směrem, ale měli na to jen asi 30 let. I tak – jak např. uvádíte vy – se tu objevili cikáni, kteří žijí tak, jako my.
Ono totiž to rozdávání potravy grátis má jeden HODNĚ ošklivý efekt…
Obdarování nabudou dojmu, že na svoje benefity mají NÁROK…
Celkem běžně nadávají kikánky na sociálce, že jim gadžovky kradou JEJICH dafki…
Ani bych snad nechtěla vědět, kolik n@s®aných domorodců v Africe čeká na SVOJE pytle s rýží a krabice se Sunarem.
Líp se to nedá říct!!!!!!
Práce šlechtí, což pochopil i Bob a vštěpoval to Bobkovi, současní mocní to nechápou…
Po hadráku mnoho kikánů ztratilo práci, nezaviněně se ocitli na dafkach…
Samozřejmě, NORMÁLNÍ společnost se nebude dívat, jak někdo nemá čím nakrmit děti.
Možnosti jak je přinutit pracovat by byly , né že né…
3 x denně s ešusem pro potravu, k tomu kostku levného mýdla a hadry z charity, to by byl cvrkot!
Bez hotovosti by nebylo kuřivo, chlast, značkové hadry, cikorky by stály fronty na pracáku…
A gastarbeiteři z cizokrajných zemí by utřeli…
A kdyby práce OPRAVDU nebyla ???
Tak nosit hlínu z hromady na druhou hromadu a další směna zase zpátky.
Hlavně né peníze grátis, to je – podle mě- moc špatné.
Práce šlechtí.Ale my tu žádné šlechtice nepotřebujeme…už 100 let.
Souhlasím. Až na větu:
“Tak nosit hlínu z hromady na druhou hromadu a další směna zase zpátky.”
To totiž NENÍ práce, ale pouhá buzerace. To samé dělali vězni v Pahorku (Ray Rigby). Skončilo to tam dvěma mrtvolami. (Pokud náhodou neznáte, tak Popelku určitě.)
Já jsem to myslela tak, aby ty prachy dostali ZA NĚCO.
Jedna pověst vypráví, že nějaký panovník nechal postavit na Petříně Hladovou zeď, aby pomohl chudým ke kousku chleba.
S buzerací to asi nic společného nemělo, i když to byla neužitečná práce.
V naší zemi je k dispozici obrovské množství práce užitečné. Nevím, proč řešíte tohle.
Zbývá jen otázka, jak je přinutit vykonávat tu práci užitečnou – a užitečně.
Jednoduše – nekrmit a trestnou činnost důsledně trestat. Dětem ve škole zdarma svačiny, obědy, třeba i odpoledne balíček jídla, oblečení z charity, ale peníze jen za práci. A kdo by do školy nepřišel, holt by nedostal. Zrušit dávky a zavést nárok na přidělení práce k zajištění nejnutnější obživy – vyplácet třeba denně (oni nejsou schopni plánovat a odkládat spotřebu, takže s měsíční výplatou by asi nevyšli). A podchytit matky – ty mají podstatně větší vliv na budoucí vzdělání dětí. Vysvětlovat, jaký vliv na zdraví má chlast a kuřivo, co dělá s mozkem čichání toluenu, případně jiné drogy. A možná za dvě tři generace se to může zlepšit.
To vyplácení denně na ruku by mělo VELIKÝ efekt, je divné, že na to ještě vláda nepřišla.
Ale s tím vzděláváním matek je to házení hrachu, jsou to líné lemry a výchova dětí je vůbec nezajímá.
Jenom vykopnout dítko ven a čučet na bednu.
Samozřejmě, že mělo. To vědí vlády už z dob minulého režimu.
Jenže by se tím udělal pořádek ve věcech a skončil by tzv. “sociální smír”, jak píše Polách.
Pro minulý režim to znamenalo nebezpečí občanské nespokojenosti, což nechtěl. Tak to tak nedělal.
Pro současný režim představují skoro 4% obyvatelstvá slušný objem voličů, takže jim podkuřuje.
No a zase to tak nedělá.
Nic složitého.
Buď by si našli užitečnější činnost a nebo by taky požádali o přidělení práce k zajištění nejnutnější obživy, jako jejich chráněnci. Beztak jejich vztah ke skutečné práci je dost podobný …
Jste příliš optimisticky laděna, dámo.
Já to s vyžírkáři vidím leda tak na zapřahání před vůz.
Malý velký tlustý tenký je ukázkovým příkladem.
ještě že to mečiar odtrhl , ale čeští gojové si nedali říct
Článek mi přijde malinko ubohý a rasistický,no ale co taky čekat od Douškové že…
Tohle má jednoduché řešení, výuka se musí přizpůsobit romským potřebám, romské kultuře a zvyklostem,
Tady už to na některých školách funguje. Romové mají např. rádi tanec, tak se ve škole 30 minut tancuje a 15 minut učí atd.
Vše je o to o pochopení a toleranci.
Nenávist není řešení soudružko Doušková…
Z čehož plyne, že morgoši potřebují vlastní (zvláštní) školy a vlastní morgošské učitele, a mohou si v těch vlastních školách dělat co chtějí. Každý na svém a za své.
Já to říkám pořád, že zrušení speciálních a pomocných škol s tím, že se všechno násilím narve “inkudovaně” do jedné třídy a vyřeší se to “asistenty”, je peachovina.
Jenže to nesmíte poblíž sebe mít někoho, jehož vnuka se to týká. Pak jste za Heroda raz – dva.
Vy jste asi padlý na hlavu. O jaké nenávisti mluvíte? Předpokládám, že jste s cikány nikdy neměl co do činění. Já jim za socíku velel ve firmě. Především je obrovský rozdíl mezi jednotlivými rodinami a klany. Ti ze Slovenska na Spiši fungují tak jak to učitelka popisuje. M.j. oni považují slovo cikán za správné a nijak je neuráží. Naopak se smějí gádžovskému rom.
To je škoda, že tobě nepřizpůsobili výuku…
Mohl jsi řádně pracovat, a né tady hloupě cintat blbiny.
Na tanečky vám se®e Bílej tesák, klidně si trsejte, ale až PO PRÁCI.
“řádná práce”
Typický bolševický pojem, Vy opravdu nezapřete, že už jste v důchodu, bolševik Vám vymyl mozek řádným způsobem…
Možná bolševický, ale 80% cikánů ho zjevně nechápe vůbec.
Páč Romové jsou lidé demokraticky smýšlející.
“Demokraticky smýšlet” znamená “dlouhodobě se vyhýbat práci a bezohledně vyžírat společnost”?
Já jen, abych si doplnil slovníček…
Pre blbečka trolíčeka ako ty je poriadna práca boľševický pojem? Ale to my predsa vieme, že príživnícke nuly ako ty sa práce štítia!
Pre blbečka trolíčka ako ty je poriadna práca boľševický pojem? Ale to my predsa vieme, že príživnícke nuly ako ty sa práce štítia!
Řešení skutečně JE jednoduché: nulová tolerance jakýmsi “romským potřebám” – jednou chodíš do školy, tak budeš dělat to, co ostatní. Pokud ne, uplatní se sankce. Žádné protežování. Chcete-li si pěstovat cikánskou kulturu, prosím, ale mimo vzdělávací rámec a za své prostředky. Absolutně nepřípustné je jakkoliv modifikovat výuku směrem k nějaké konkrétní menšinové “kultuře” a pedagogy podrobovat jakékoliv indoktrinaci. Pokud chce učitel vyznávat cikánskou kulturu, po opuštění protor školy může klidně okamžitě začít, a nechť jí holduje třebas až do rána (opět samozřejmě za své), bude-li si pak v zaměstnání plnit beze zbytku své povinnosti. A pokud Cejl generuje taková kvanta skvělých řemeslníků, zdravotníků a sportovců, jistě se tam najde i dost pedagogů a manažerů. Ti mohou společně rozjet program cikánských škol, získat atest, a v duchu své kultury tančit celé dny.
Svého času bývalo ke shlédnutí poměrně velké množství “romských potřeb” za hospodou na Žižkově v Praze.
…
Většinou potřeb velkých a pod papírem.
Takové bych jim dal bez omezení.
” … výuka se musí přizpůsobit romským potřebám, …”
Co je to zase za rasismus, hnědý nácku? Proč by se měla výuka přizpůsobovat 3,5% populace, když 96,5% populace to poškodí?
Jenom proto, že jsou cikáni?
To je rasismus jak vyšitý, co taky čekat od profesionálního hnědého nacisty.
Platilo by to samozřejmě pouze pro třídu ve které by bylo minimálně 60 % romských dětí.
Bílé děti ať se učí, tak jak jim to vyhovuje, s tím nemám problém.
Prostě vyučovat podle potřeb, každé dítě je jedinečné, je výjimečné a každé dítě má jiné potřeby, a toho se musíme držet.
Při výuce naslouchat dětem, naslouchat jejich dětské dušičce a srdíčku a naslouchat tomu co ony potřebují.
Děti vidí svět jinak než my dospělí a to musíme už konečně začít akceptovat.
Konzervativní výuka ve školách ničí děti, ničí jejich srdce a duši a hlavně zabijí jejich jedinečnost, dítě se musí rozvíjet zcela přirozeně bez zásahu okolí a rodičů.
Blbrček trolíček, vidíme, čo sa “rozvinulo bez zásahu rodičov a školy” u teba: primitivizmus, nevzdelanosť, lenivosť a debilita.
A těch 40% normálních v takové třídě prostě odepíšeme?
Čím dál líp, diktátore.
Z takové školy bych své dítě odebral hned druhý den.
Jo a konzervativní výuka děti na školách dřív tak ničila, že zvládly maturitu z matematiky. Dnes ji museli zrušit, aby z těch blbců prolezla alespoň většina. Jasně.
Dnešní moderní mladí lidé, matematiku nepotřebují pane Kadel.
Ono taky na co a k čemu že…
Jo, to si taky většina těch blbců myslí. Takže ověřeno.
A jak si spočítáš, jestli tě gádžovka neokradla na dafkach??!
Aha ???
A ve Sběrných surovinách vyplatili za dodané měděné okapy správnou částku???
No jak, jak …
V noci do té sběrny vleze, okapy zprivatizuje a druhý den je přinese prodat podruhé.
A má jistotu.
Bez matematiky.
… pardon, zdemokratizuje.
Zprivatizování tomu říkali ti minulí zloději.
ty jsi opravdu 3,14ča
Inak, mne ten velký blbeček s malým mozgom pripadá ako lempl, ktorý nemá nič na práci a zabáva sa tým, že schválne vypisuje tieto vtákoviny, aby nasieral ľudí. Pochybujem, že sú to jeho názory, je to len chudáčik s pokriveným zmyslom pre humor.
Maly omyl, ne ze nema nic na praci. To je jeho prace.
Nazdar velký s malým. Nevím sice co je velké a co malé, ale jedno vím jistě. O cikánských osadách a jejich obyvatelích nevíte vůbec nic. Jak by řekl Slovák, tam jebe malta cihlu. Malé Slovensko nemá naději je uživit a musí něco udělat.
Čech by řekl, že tam yebou dveře futra…
Ale rozhodně by si notovali, ohledně tohoto mimořádně obtížného etnika…
Na nich je pozitivní jediná věc, že nestavěj mešity a žerou brambory nacpané ve vepřových střevech.
“…výuka se musí přizpůsobit romským potřebám”? Fajn… a veškerý romský příjem, až dospějí, by se pak měl přizpůsobit jimi odvedené práci. Že ti cikáni místo řádné výuky jen tančili a zpívali? Fajn… ať se tím tedy v dospělosti živí, ale bez dotací, ze mzdy za odvedenou práci. A že by jim to mnohdy nikdo nezaplatil? Fajn, pak tedy mohou komzumovat vegetaci, lovit drobné živočichy a pít vodu z potůčků a studánek…
Jinak řečeno, malý, malý mysliteli – jistě jsi slyšel pořekadlo o koláčích, které nejsou bez práce…
Kurňa, tož teď jsem si crkl a i s pochcatými trenýrkami utěkám zohnat nějaků romsků grupu, která bude 30 minut tancovať a 15 minut pracovať, tak jak jich naučili v škole. Super bomba nápad. Nevím, ale jak jim vysvětlím, že do hodina má 60 minut a že musí makat dalších 15 minut……..
malyvelky být komunista je in, že jo
Jenomže smyslem školy je naučit děti něčemu užitečnému, aby se jednou dovedly uživit. To hopsání není.
Půl hodiny poskakovat a čtvrt se vydýchat při učení, a to nějakých šest učebních hodin denně. To máme asi 1,5 hodiny čistého výukového času denně, plných 7,5 hodin učení týdně. Přičemž polovinu z toho děcka otravují a řeší se docházka, nenapsané úkoly, nedonesené pomůcky a kázeňské problémy. Zbývají nějaké 3 hodiny čistého času výuky týdně. Úžasný nápad – za tři hodiny týdně se toho hodně naučí. Zvládnout dobře jen cizí jazyk zabere asi 10 000 hodin.
Např. v Česku se pořádají kurzy pro učitele, jak správně učit romské děti a jak jim porozumět a jak pochopit jejich specifika a daří se…
http://www.romea.cz/cz/zpravodajstvi/domaci/organizace-r-mosty-porada-dalsi-beh-kurzu-pedagog-a-sociokulturni-specifika-romskych-zaku.hlaste-se-2
Romy z Cejlu nechtěli do běžné třídy. Teď Jsou z nich řemeslníci, zdravotníci i sportovci.
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/ptacata-ceska-televize-romove-brno/r~c094cd784c1811ea9d020cc47ab5f122/
Já si taky myslím, že budou přínosem a velkým. Kolik jen nových míst v politziskovkách pro bílé nepřizpůsobivé s titulem VŠ abolventů graduovaných v oboru historie komiksu bude možno na ta romčata vytvořit, kolik státních dotací sosat.
Díky!
Já jsem kdysi viděla reportáž z Cejlu, to mi bohatě stačilo…
Urostlý žák (asi ) šesté třídy se svěřil, že po ukončení ZŠ se bude živit šuk@ním…
Věřím že uspěl a dneska už bere dafki na kupu dětiček.
Aha takže Vy jste z Brna. No já zaměstnával cikány z Bratislavské a Francouzské, ale také rodinu Muchů z Bystrce. To je totiž jiná liga než na Spiši. Např. Muchovci mají dnes kopáčskou firmu. To byli a jsou pracovití lidé. Ale stačí se podívat jen kousek odtud na Životského 18, kde žila rodina olašských cikánů. RD bez oken, dveří, všude binec. Dnes je už dům naštěstí zbourán a stojí tam novostavba.
ste len odpad a bez štipky vzdelania odpadom zostanete! a žiadne cigánske cigánenie vás z biedy nevytrhne, vy banda neschopných hlupákov!
cikáňata by pochopila okamžitě školní specifika po výprasku rákoskou
pořádná lískovka by pomohla jim pochopit specifika .
Zase jen další zločin kapitalizmu , za totáče cikáni pracovali , měli jsme jich v podniku dost a nikdo jim nedal nic zadarmo ! Na vojně jich také pár bylo a nakonec jsme z nich lidi udělali ! Dnes na pracujících parazitují nejen kapitalisti , ale i cikáni !
Tentokrát bezvýhradný souhlas.
Cikorky jsou jediná skupina obyvatelstva, kterou hadrák významně poškodil…
Dneska se (někteří z nich) stávají agresivními,nemusí to dopadnout dobře.
Pro nikoho.
Vy tomu zase rozumíte, koho hadrák poškodil a koho ne.
Že vás pysky nesvrbí!
(ty horní, vodorovné)
Urážet každého, kdo vyjeví jiný názor než Kadel, to by tomuhle sekerníkovi šlo na 1*…
S takovým demokratem je ofšem diskuse nemožná…
Ještě že jich tady není víc, jen pár a Kadel je jejich král.
Pardon, ale opusťne útoky ad hominem a přiznejme si, že jste napsala takovou blbost, že by Vás opravdu ty pysky svrbět měly.
Nebo snad máte pocit, že ten prooser, co nastal po hadráku, se dotkl jen chudáčků cikánů – a ne krutě celé naší společnosti, tedy prakticky všech?
Cikánům totiž, paradoxně, hadrák výrazně pomohl. Proto furt melou o demográcyji a havlistech. Za bolševika by jim nikdo takovýhle bordel a zároveň drzost netoleroval.
Vidím to přesně opačně.
Oni opravdu nemají předpoklady k vykonávání každé práce…
Když o tu svojí přišli, tak se s tím mnozí nedokázali vyrovnat.
Že jsou na tom dneska blbě si velice dobře uvědomují.
Jenom nemají energii a pádný důvod s tím něco udělat.
Tady by samozřejmě pomohl tvrdý nátlak ze strany majority.
Pepo za svoje jednani jsou snad zodpovedni sami lide. Vymluvy ze se mne udelal system parazita jsou nesmyslne.
To je jako kdybyste zazlíval rysovi v ZOO, že se živí potravou, kterou mu donese ošetřovatel…
Vždyť by mohl chytat i myši, že jo?
No Malý Velký,neviem čo máš malé a čo veľké,ale v hlave máš miesto mozgu asi nasrané. Taký debilný komentár som málokedy čítal.Netreba naň ani reagovať,je to strata času
Fachidiotská workoholická oběť institucionálního rasizmu i když si myslí že je “pomazaná leda víte čím. To že školu oni považují za ztrátu času ne-li kriminál docela chápu. Dokáží se v životě zrealizovat na rozdíl naformátovaných obětí debilizací dnes tržních hyen. Vědí co chtějí a účinně si místo na slunci najdou na rozdíl povedených neschopných vykuků závisti právě z hnusné školastiky jednostranně zaměřených blbů. A v podstatě vykukali s mafií nenažraných blbů, pomineme-li zneužívané ubožáky úžery na kterých systém tyje a školy funkční nevzdělaností mimo obory specializací doslova chrlí. V tomhle má Matovič recht.
https://www.youtube.com/watch?v=A_MjCqQoLLA
Učitelka napsala pravdu, ale ještě nenastala ta správná doba pro tyto byť pravdivé názory.
pro cikány by bylo nejlepší, kdyby se o rase a etnickém puvodu uplně přestalo mluvit. seš občan, tak se snaž jako všichni ostatní. všichni ty pseudoexperti , kteří řeší romskou probematiku, jsou banda č.u.r.á.k.ů,
jasné vyžierať bez svedomia, to by bolo najlepšie len pre cigáňov a sprostí biely nech na nich makajú, ču.rák z neziskovky!
Mnohem horší než ten nejzdegenerovanější cikán je bílá líná pakáž, které se na nich beze studu pase. Politici, ziskovkáři, demograti, aktyvysti.
Daleko horší!
Ti druzí škodí daleko sofistikovaněji.
Mohli by se živit poctivě, kdyby chtěli.
Oblbovat kikány a namlouvat jim, že jsou oběti, to je hnus fijalovej.
Touhu vzdělávat se,vyžaduje určitý stupeň IQ.
Ani ne ,stačí jen zvolit správnou metodu výuky.
A hlavně ta výuka musí děti bavit. Ve vyspělém světě se už např. děti učí co samí chtějí a nebo chodí do školy, kdy sami chtějí.
Musíme to prostě těm dětem zpříjemnit, aby je škola bavila ,aby tam nechodili jen proto , že musí…, to je špatné.
Člověka by mělo vše co dělá bavit, neměla by to být pro něj povinnost.
To máte jako se sexem, nejdřív vás to baví, ale když jste s někým už hodně dlouho, je to pak spíše už jen povinnost…
Dětem to musíme nějak ozvláštnit, aby do školy chodily rády, aby je to bavilo,aby škola byla pro ně zároveň jejich koníčkem a zálibou.
Děti rády hrají PC hry, no tak místo nudné výuky, si budou hrát na počítači Fifu, děti rády soutěží, tak uděláme výuku prostřednictvím nějaké soutěže, děti rády malují, tak budeme celou hodinu malovat, děti rády objevují nové věci, tak se vydáme s dětmi místo výuky na nějakou naučnou stezku atd. atd.
Těch možností je nepřeberné množství, alternativní výuka, to je příkaz doby, to je dnes moderní, to dnes frčí, a toho bychom se měli držet.
Alternativní výuka je budoucnost a vyřeší i ty děti o kterých se zmiňuje článek.
Nazdárek bílá sfině
Kašlete na něho, copak nevidíte, že opisuje z příručky? CTRL/C – CTRL/V.
Poláchu, kolik máš hodin odučených za katedrou?
Jo žádnou?
Aha.
Tak se neser mezi učitele, vezmi kárku a jdi uklízet do Předlic.
Sice jsem ještě nikdy neučil, nicméně absolvoval jsem např. kurz moderních metod výuku.
Takže už vím jak to tak nějak chodí.
Takových poraděnků, co nějakou věc nikdy nedělali, ale “mají na ni kurs”, bylo za bolševika patnáct do tuctu.
Jednoho takového jsem dokonce kdysi vyrazil na chodbu, když mi přišel “na hospitaci”. Byla to mocná prdel, protože jsem na té škole jen zaskakoval za známou a tak mi nemohli nic udělat. Ve skutečnosti to byl nějaký komunistický příprcník z okresního výboru, jehož jedinou kvalifikací byl dělnický původ. To je dnes něco, jako původ cikánský, akorát ta práce tam chybí.
Ten letěl …
A Ty taky chystej křídla, novobolševiku. Prozradím Ti na cestu jedno sladké tajemství … Víš leda howno.
Kadel, přes 5 tisíc hodin za katedrou.
Pane Kadel Vy tady Braunovi něco píšete a on zjišťuje že to překladač ani gůůgl nebere marná snaha
Já naopak mám osobní zkušenosti z mojí pedag. činnosti, v kolektivu učňů byli i ti jiní. Ne studentů, ale učňů, což je rozdíl, avšak nikdy žádný problém.
V dalším pedag. působení jsem jako třídní dovedla od prváku až k maturitě třídu kde byla i snědější studentka, dále studentka na vozíčku, mezi většinou 15letých nastoupili do prváku i již starší, dokonce jeden chlapec měl těsně po vojně. Byla to moje třída, byly to moje děti, každý ze studentů byl v podstatě jiný, jedinečný, a tak jsem k nim přistupovala. S přirozernou autoritou, kapkou přátelství, cílem je moje předměty naučit. Odmaturovaly všechny. Měla jsem štěstí na ně a pří vší skromnosti i ti moji studenti na mě.Co chci říci, nejen k tomuto článku?
Nenáviď – budeš nenáviděn, nemiluj – nebudeš milován, toleruj – budeš tolerován. Zlo a nenávist neplodí nic jiného než opět zlo a nenávist. Neukazujme na ostatní, ale začněme od sebe, i třeba maličkostí. Dík za váš čas.
Prakticky s celým Vaším příspěvkem souhlasím, až na jedno. Na poznámku o vzájemné toleranci.
Dobrý učitel nikdy nesmí klesnout tak nízko, že jej žáci “tolerují”. To to může rovnou zabalit. Učitel musí být autorita. Přirozená, ne vyumělkovaná. Jakmile se spolehne na to, že ho žáci budou “tolerovat”, skončí dříve, či později jako kašpar.
A jak takové přirozené autority dosáhnout? Například:
– jedním metrem pro všechny, žádné “úlevy chudinkům”
– neukecatelnou spravedlivostí
– otevřeností
– hlubokou profesionalitou v oboru (t.j. nebýt “o dvě stránky v učebnici před žáky”)
– pochopením pro žáky, které ale nepřeroste v neobjektivitu
… a tak.
Ale to jistě víte sama, tedy, pokud jste opravdu dobrá kantorka.
To mám štísko, že moji potomci zatím nenatrefili na žádného Kadla.
To jo.
To mají, především oni.
Braune aby se člověk byl schopen něco naučit musí mít jako základ slušný IQ což u cigánů opravdu nehrozí až na pár výjimek
nedávno jsem byl svědkem jak se chtěl cigán nechat zaměstnat u naší firmy nebyl problém dostal by práci i zaplaceno + všechny benefity jenže když měl vyplnit úplně jednoduchý vstupní dotazník tak se to provalilo ten dement neuměl číst
Že někdo se bude učit jen to, co ho baví, neznamená ještě , že se později dokáže o sebe bez kradení postarat. V tom momentě by jim neměli dávat peníze ti, kteří se naučili i to, co není zábavné, ale zajistí to živobytí. Ale vlastní živobytí, ne cizí.
Kolik majitelu firem zajima, jestli cikan umi tancovat? Ja se sice tancovat nikdy nenaucil, ale uzivil jsem sebe i rodinu.
Zapomnel jsem, a hromadu indianu, negru, policajtu a politiku.
Tancem k lepším zitřkům😁ty woe ta bílá sfině je ale ňouma😂
Jakmile začneme respektovat dětské potřeby , jakmile začneme respektovat jedinečnost a rozmanitost každého dítěte.
Tak máme vyhráno.
Děti mají svá práva a svobody, a na to my dospělí bohužel často zapomínáme a to je velkou chybou.
Respektujme dítě jako každého jiného, respektujme jeho potřeby.
Například Marka z Krupky, toho taky ti dva hnědí zmetci “respektovali”.
Kdo přesně začne respektovat , bla,bla,bla??
Blbeček trolíček, až sa deti budú živiť samé a nebude závisieť ich prežitie od starostlivosti rodičov, tak potom sa budú rešpektovať ich vybájené práva.
Morgoši mají prohráno. Nic netrvá věčně, i morgošský parazitismus jednou skončí. A na dobu poté budou morgoši zcela nepřipravení a nekonkurenceschopní. Bídné vyhlídky, bídné.
Dítě se má vychovávat. Větší hovadinu jsem od vás ještě nečetla. Můj děda by na vás vzal lískovku a naučil vás porozumění na to tata.
Alternativní výuka je skvělým řešením a pomůže i dětem ze sociálně znevýhodněného prostředí.
Pokud bude alternativní výuka probíhat v alternativní škole, naprosto nic proti tomu.
Benzinové auto také nejezdí na alternativní petrolej.
Nechápe a nikdy nepochopí marná snaha pane Kadel to spíš naučíte slepici snášet sušený vejce
jdu raději trénovat sřelbu na černý/terče
Já byl včera
Jo. Alternativní výuka, alternativní výsledky.
My musíme děti v první řadě pochopit, až děti pochopíme, tak teprve až potom můžeme něco řešit.
Děti jsou velké osobnosti a tuhle jejich osobnost je potřeba rozvíjet.
Škola ani nikdo jiný by neměl potlačovat přirozenou a výjimečnou dětskou osobnost.
Stop potlačování.
Jenže Ty nejsi schopen pochopit ani tu matematiku, natož děti.
To chce praxi, jinak víš pořád howno.
…
Což opakovaně dokazuješ.
Když jsem učila na záskok, pochopení toho, proč si takové “děti” nosí nože do školy, by moc nepomohlo.
Na jednej strane rozumiem pobureniu spominanej ucitelky a na strane druhej som v soku, ze niekto tomu imbecilovi este stale venuje pozornost… Ten clovek verejne poskytol dokaz svojej vysinutosti uz pred desiatimi rokmi, okamzite po tom, co sa so stranou SaS (ucelovkou oligarchov) dostal do parlamentu… Verejne prehlasil a jeho riadiaci dostojnici tomu prehlaseniu zabezpecili aj patricnu medializaciu, ze mu nejaky tajomny clovek ponukol 20 milionov, aby polozil vladu… Vladu, ktora vtedy po volbach este ani neexistovala a nikto ani netusil, kto konkretne v nej bude…? Este sa ani nerozbehli koalicne rokovania, este sa ani nevedelo, kolko stran nakoniec vytvori masivny vladny koalicny zlepenec…? U kazdeho normalneho cloveka by zaujem o osobu Matovica bol v tomto momente definitivne skoncil, nie vsak u volicov, ti su specialnymi tvormi…
Kratko po dostani sa do parlamentu z SaS vystupil a zalozil si vlastnu stranu jedneho muza… Aj v poslednych volbach mala jeho strana len 4 clenov, ale volicom to neprekazalo, dali mu svoju doveru, nasledkom coho mal moznost obsadit 53 kresiel v parlamente (logicky ich obsadil jemu neznamymi ludmi)… Dali mu svoju doveru aj napriek tomu, ze si z nich 10 rokov otvorene robil prdel… Nielenze im denne klamal, ale sa k tomu aj sam verejne priznaval, nie z donutenia, na zaklade vlastneho rozhodnutia… Neprejde jediny den, aby ten cvok zo seba nevypustil nejaku megavtakovinu… Jeho prehlasenie o ciganoch, je len jeho standardnou retotikou, cigani totiz tiez maju volebne pravo a prave oni, na Slovensku je ich cez pol miliona, mu vyrazne pomohli do kresla premiera… Matovic na ciganov serie uplne rovnako, ako aj na vsetkych ostatnych, potrebuje len ich hlasy… Presne tymto sposobom ziskal aj hlasy katolikov… Prehlasil o sebe, ze je bigotnym katolikom a katolickym volicom z nejakeho dovodu vobec neprekazalo, ze zaroven o sebe prehlasil, ze je pedofilom, masovym vrahom, ortodoxnym judaistom, islamskym fundamentalistom, fasistom, transvestitom, lesbou, buzerantom a hybridnym komunistom… Ako som uz povedal, volici su specialnymi tvormi, s velmi selektivnym vnimanim reality…
Super príspevok.
Nedělní chvilka poezie.
https://youtu.be/EGmkaJbkDaY
shrnu debatu : bílý heterosexuál platící daně je kretén
No a neni?
Slováci si zvolili Matoviče, tak ať slouží cigonům. Kdyby zvolili třeba Kotlebu, dali by najevo, že sloužit nechtějí. U nás je to podobné.
Kotleba se nikdy dostatečně nedistancoval od slovenského fašistického štátu, který byl spojencem a satelitem nacistického Německa.
Zároveň nevyndal s kandidátky trestně stíhaní neonacisty.
Takže za těch 8% co dostal může být rád…
Blbeček trolíček, zase klameš?
Mezi Slovenským Štátem a situací v roce 2020 je rozdíl. Za Marie Terezie to bylo taky jinak. Tempora mutantur et nos mutamur in illis. Přelož si to, romický vzdělanče.
Režim je nepovažuje za lidi. Jinak by s nimi zacházel jako s lidmi a vyžadoval by od nich povinnosti a odpovědnost. Nyní se jedná jen o chov a rozmnožování. A že je samotné tento přístup neuráží, je jen potvrzením jejich IQ.
Excellent
A že je samotné tento přístup neuráží, je jen potvrzením jejich IQ.
A hlavně potvrzením mentality člověka doby kamenné.
Velmi naivní a zcestná je představa že vývoj dítěte lze ovlivnit rodinnými nebo ústavními výchovnými metodami . Pokud to nemáte v genech tak výchova může o cca 20-40% zlepšit to co z jedince bude . Problém je ten že 60% výsledku je dán geny krátkodobou a dlouhodobou genetickou pamětí je smutné že všechny tyto studie jsou dávno známi , ale záměrně před společností tajeny .Rom je genotyp kde většina populace je schopna vnímat čas jako přítomnost budoucnost je nezajímá a minulost neřeší žijí teď . Zatím co genotyp EU plánuje a žije v celoživotním rámci a svou budoucnost buduje a minulost blízkou i dávnou bere jako poučení . Řeknu to jinak sebrat dávky poslat do práce a když kradou zavřít tam jim zrušit výhody a také poslat dělat :)
Řeknu to jinak sebrat dávky poslat do práce a když kradou zavřít tam jim zrušit výhody a také poslat dělat
xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ale to se přece vylučuje s jejich genotypem.
S IQ80 a mentalitou člověka doby kamenné, nelze získat vzdělání, ani potřebné vlastnosti k pracovní činnosti.
Oni bez donucení a bez jednoduché práce a bez dohledu, dělat NEBUDOU!
Pokud demokracie, a bez dávek, budou kočovat jak nomádi, a krást, kořistit, jako člověk lovec a sběrač.
Tak to mají v genech, a přes to vlak nejede.
Byl jsem kantorem a vím co je to za průšvih mít jednoho jediného takového žáka ve třídě. Kromě spousty jiných trablů brzdí výuku nebývalým způsobem. A to se nezmiňuji o nejdebilnějším nápadu ve vzdělávání, o inkluzi.
Přesně tak.
Z cikánských děcek nikdy nic pořádného nebude. Mají příklad ve svých zparchantělých rodičích a to se dědí.
Řešení je snadné a jediné. Zrušit cikánům sociální dávky bez náhrady. Peníze jedině za práci. Mnoho cikánů to nepřežije, mnoho děcek s rodiči exne hlady ale to nijak jinak nejde. Peníze bez práce žádnému cikánovi nedávat.
Práce všude dostatek. Zřídit pro ně pracovní tábory. V lesích mohou zpracovávat stromy.
Je možnost též zorat řepku a vysázet plantáže nedostatkové zeleniny. Práce se vždycky najde, jen nenechat cikána zahálet. Odpad, který nebude pracovat ze zásady nechat zdechnout i s jejich děckama. Jedině tak jim možno vštěpovat, že si dětí mohou pořizovat jen tolik, kolik jsou jich schopni uživit.
Zelenina se musí zavlažovat, jinak sklidíte 💩. Museli by nejdřív vykopat vodovody a kanály.
No právě. Tak další práce vhodná pro cikány. Kopat vodovody a zavlažovací kanály. Tak vidíš, práce dost, zbývá jenom donutit cikány aby pracovali a to je možno jedině hladem, pokud nechceš používat karabáč.
NÁVOD:
Jak se zbavit malý velkýho prudiče? který neumí nic jiného, než nasírat slušné občany?
NIKDO na něj vůbec nereagujte!
A redakce trola vyhodí za neschopnost a bude klid.
Má 8 nicků.
Moc alternativ není! Snad kompostovat?
Dokud se nezbavíme neziskovek, nejde nic dělat. Jsou daleko horší, než cikáni.
Myslím si, že cikáni už měli dost času a příležitostí prokázat, že budou přínosem.
Nic z toho se nestalo. A jestli si nějaký slovenský magorovič myslí, že to v budoucnu bude jinak, tak jej u toho nechte.
Opice v ZOO také nepracují a nechávají se živit. A stát je podporuje. Tak, co tu lidé řeší? Že pane Velký Malý.
Pan V. Malý jistě odpoví, že cikáni jsou tu od toho, aby lidem přinášeli radost a obohacovali jej svými ušlechtilými návyky a folklorem. O práci tady není řeč.
Až bude těch 80% asociálních cikánů v ZOO v klecích, s chutí se půjdu podívat.
A možná jim, poprvé s chutí, i na ty dávky přispěju.
Tohle se da napravit jen koncentraky a pecemi! Adolf bohuzel selhal, ale my se musime branit. Je to sice nepopularni, ale ja v tom mam jasno. Jsou to v podstate i me penize, ktere jim jsou davany. Cely zivoz jsem pracoval, proc bych mel podporovat nemakacenky?
Bud je poslat vlakem do Indie, nebo kominem!!!
OWLM!!
White power – “Budou stoupat jak dym, az tam, kam jen ptaci mohou”……
Kolemjdouci, Adolf sel take spravnym smerem, ale bohuzel na to mel jen 12 let! Dobrej cikan, spatnej cikan, to je mi jedno. Nejradeji zadny cikan.
Jsem rasista, coz znamena, ze mi to mysli. Jak muze nekdo v nynejsi dobe nebyt rasista?
To je dost pubertální názor.
Všechny cikány nelze házet do jednoho pytle, stejně, jako to nejde s bílými. V obou etnicích jsou slušní lidé, v obou etnicích svině.
Jen to statistické rozdělení je, v případě cikánů, diametrálně vychýlené od normy. Když i president se pozastaví nad tím, že čtyři z pěti jsou asociálové … to už něco signalizuje.
Ale generalizovat? … Kdepak …
Hitler
Heleno, neser mne s tim hnusem fialovym! Vis vubec, o cem mluvis?
Jedna se o stavu z cerveneho vina. Ususena se dostala po valce od UNRY. Pridal se cukr a voda, abyla z toho fialova stava. Ja jsem ji miloval, babicka kdesi organisovala cely karton tech konserv a kazdy rok na vanoce jsme dostali s brachou jednu. V urcitych castech sveta se to da jeste dnes sehnat, v USA je i Gape Fanta a marmelada. Ta se dnes take uz dostane na benzinkach v Luxemburgu. Nech si ty kecy o fialovem hnusu, kdyz ti to nechutna, tak to nepij. Ja take nepiju tu sracku Aperol, ale nenadavam na nej. Heleno, dnes a denne dokazujes, ze jsi husa. Prominte husy, vy mate rozum!
https://www.google.com/search?source=univ&tbm=isch&q=grape+fanta&client=firefox-b-d&sa=X&ved=2ahUKEwju8_vTjKDrAhUNqaQKHWcrDWwQsAR6BAgKEAE&biw=1215&bih=579
?
Vůbec netuším o čem melete.
Na UNRU se nepamatuji, tak stará zase nejsem.
Hnus fialový je běžně používaný obrat, jak vznikl mi není známo.
Dejte si studený náčinek.
Kadele, jsem proti michani ras. Melo by to byt trestne! I ten dobrej cikan je prepigmentovanej. V Indii neni napadny, ale u nas jo. Preji si ciste bilou republiku. Je na to neco spatneho?
Mozna ze mas pravdu, jsem tak stary, ze uz zase prichazim do puberty. Mlady holky se mi take libi. Nezavid!
Přiměřeně malé procento míšení ras naopak genofond osvěžuje. Naopak přísně uzavřené komunity vedou nízkou genetickou diverzitou k degeneraci (typicky evropská šlechta, stačí se podívat na knížete).
Jenže to procento musí být dostatečně malé. To je jako s pepřem do guláše. Malá dávka tam být musí, velká dávka ho zhnusí.
To, co se děje teď v Evropě, je pokus o velkou dávku. A naši potomci si to pěkně vyžerou. Ten hnusnej, přepepřenej, nepoživatelnej guláš s IQ pod 80.
A ani nebude muset bejt fialovej.
A vůbec, mně se líbějí naopak ženy především chytré, +- nezávisle na věku. Což těch mladých moc není. Takže si, dokonce, ani moc nepřekážíme.
Kdyz se mi neci libi, to neznamena, ze to musim mit. Libi se mi obrazy od Van Gogha, ale nemusim a nemuzu je mit. Libi se mi nas orechovy strom v zahrade a take na nej stale nelezu.
Na tobe je videt, jak to dopadne, kdyz tvuj tata suka tvoji starsi sestru. Vzejde z toho dement, jako jsi ty.
Psychopata Magoroviče zvolili Romáci, ale už ani ti ho příště nezvolí…