
Turecký přístup. Platil by i pro opálené mladé muže, co nás “obohacují” prodejem drog a jinou kriminalitou v Praze?
LUBOMÍR VYLÍČIL
Slova „Turecké hospodářství”, bývala v našich končinách po dlouhou dobu termínem, vhodným k označení zmatků, neschopnosti a nekompetentnosti. Možná, že kdysi dávno i právem. Ale teď si naši rekreanti, na dovolené v tureckých turistických destinacích, často s překvapením protírají oči nad vyspělostí, funkčností a moderností místní techniky a infrastruktury. Alespoň tedy ve velkoměstech a na turisticky zajímavých místech.
Některé další, pozitivní příklady, hodné následování, by se v Turecku daly v poslední době najít i mimo turisty vyhledávaná místa. Třeba v politice. Část našich medií totiž přinesla zprávu, že Kancelář guvernéra Istanbulu nařídila syrským uprchlíkům, kteří se nacházejí na území hlavního města a nemají tu povolení k pobytu, aby se vrátili do míst, kde byli registrováni. Jedná se, podle odhadů, o 500 tisíc až 1 milion osob. (zde).
Naše servery zprávu převzaly od osvědčené, nesvaté, globalizační trojice agentur Bloomberg AFP, Reuters. Stejně jako drtivou většinu svého zahraničního zpravodajství. Bohužel. A stejně jako jejich globalistické zdroje, pláčou i „naši” nad hrubostí Turků a nad trpkým osudem ubohých „uprchlíků”. Vždyť některým by snad mohla hrozit i repatriace do Sýrie! Což, jak jistě uznáte, je představa skutečně strašlivá. Poslat Syřana do Sýrie….
Podívejme se proto na zdroje místní, lépe obeznámené se situací. Tak třeba Arab News (zde) cituje prohlášení guvernéra Istanbulu o něco přesněji: “Cizinci syrské národnosti, kteří nejsou registrováni v systému dočasné ochrany nebo nemají povolení k pobytu, budou ministerstvem vnitra vyhoštěni do určených provincií. Ti, kteří nemají žádné doklady o registraci, budou posláni zpět do Sýrie.” Podle šéfa tak zvané „koalice syrských nevládních organizací v Istanbulu”, Mahdího Daouda, se do toho už Turci pustili, a to s velikou vervou a záviděníhodným zápalem. Jen za minulý týden bylo do Sýrie vyhoštěno (opravdu fyzicky převezeno a tam vysypáno) na 600 osob. Byli prý předtím „donuceni podepsat dokumenty, které říkají, že se dobrovolně vrací do Sýrie,”
Ano, není to tak úplně podle regulí, smluv a mezinárodních dohod, co Turci (stejně jako my), kdesi a kdysi podepsali… Ale zjevně to funguje. A řeší problém, který v turecké společnosti bolestivě bobtná. A který nám, naše sdělovací prostředky, cudně tají. Rostoucí nenávist k „uprchlíkům”.
Průzkum, zveřejněný tento měsíc Univerzitou Kadir Has v Istanbulu, ukázal rostoucí nepřátelství vůči syrským uprchlíkům ve městě. V roce 2017 je nesnášelo 54,5 % respondentů. Už to je číslo, které nabourává veškeré mýty o pozitivech migrace. O inklusi, začlenění, splynutí a úúúžasných přínosech. V muslimské a čím dál více se islamizující zemi nenávidí příchozí muslimy jasná většina, nad 50% obyvatelstva. A za pouhé dva roky, do roku 2019, se toto číslo ještě zvýšilo na pěkných 67,7 %.
Nebylo náhodou, že hastag # SyriansOut se stal jednou z hlavních součástí politického boje během letošních komunálních voleb v Istambulu. Stejně jako hlasité stížnosti na arabské nápisy, objevující se v obchodech a na infiltraci arabské kultury, arabských projevů a způsobů….
Takže Turci začali jednat. Všelijak, často s diplomatickou jemností a citem tankové divize v útoku. Ale začali a nenechají se přitom zviklat „pokrokovým lidstvem” a všelikým, dávno a za jiné situace podepsanými papíry. Jak je tomu v Evropě, to nastínil, shodou okolností ve stejný den, článek arabisty Petra Pelikána (zde).
Autor, kterého nelze podezřívat z nesympatií k arabským kulturám, tu veřejně a otevřeně rozebírá dávno známý fakt – neuvěřitelné rozmnožení podivných cizinců afrického a blízkovýchodního vzezření v ulicích centrální Prahy. A kromě výsměchu oficiálnímu údaji o pouhých 12 azylantech v ČR, zde, mimo jiné, popisuje neuvěřitelná a nesplnitelná kritéria procesu vyhoštění. Posuďte sami: „Žádného člověka přitom nemůžete vyhostit, dokud není věrohodně potvrzena jeho identita, není známo jeho občanství, a dokud s jeho mateřskou zemí nemáte domluveno, že ho přijme. K tomu si připočtěte, že je řada zemí, do kterých se vůbec nevyhošťuje, protože tam podle rozhodnutí evropských státních nebo soudních orgánů není všeobecně zaručena bezpečnost a dodržování lidských práv.”
Je předpoklad, že většina těch opálených mladých mužů, co se drze roztahují po Praze a „obohacují” nás prodejem drog, pouličním bincem a drobnou kriminalitou, byla taky registrována někde jinde. Pravděpodobně v „pokrokovém” a migraci vstřícném Německu. Odkud se pak přesunuli za nižšími životními náklady a novými příležitostmi k nám. Protože Schengen. Nebyl by čas napodobit „turecký přístup”?
Na námitku, že jsme v EU a že by to mohlo odporovat té či oné úmluvě, lze říct jediné. Úmluva, není slovo Boží. Je to jen lidská dohoda, smlouva, jako tisíce jiných. Lze ji změnit, pozastavit její účinnost, dočasně z ní vystoupit, anebo ji prostě a turecky ignorovat. Více než osmdesátimilionové Turecko pochopilo, že s 3,5 milionovou uprchlickou komunitou už to prostě nepůjde. I když jsou součástí v zásadě stejného kulturního okruhu. I když vyznávají stejné náboženství. Ani tak není klidné soužití s nechtěnými cizinci možné. Kdy to pochopíme my? Nebo spíše, kdy k podobnému poznání a podobným činům donutíme své milované „zastupitele”?
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2021: *****
Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Pavel Klika 222,- Kč, Marek Janičko 250,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Silvia Ambrogini 500,- Kč, MUDr. Ilja Baudyš 500,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Anonym 500,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Vladimír Votřel 1000,- Kč, Anonym 0,01 BTC, Pavel Burget 200,- Kč, Václav Žižka 500,- Kč, Ludmila Kárská 250,- Kč, Zdenka Brancuská 500,- Kč, Karel Zangl 500,- Kč, Jan a Gabriela Horáčkovi 500,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Helena Novotná 300,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Karel Teplý 500,- Kč, Pavel Janeček 300,- Kč, MUDr. Iva Neimcová 100,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Jan Petr 500,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Anonym 150,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Arpád Krausz 250,- Kč, Bohuslav Maceška 100,- Kč, Dagmar Bowyer 500,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Martin Svoboda 100,- Kč, Milena Trulley 333,- Kč, Hana Hoffmannová 666,- Kč, Ladislav Adamec 200,- Kč, Lukáš Vašíček 200,- Kč, Petr Kosmata 200,- Kč, ing. Jiří Klumpar 100,- Kč, Aleš Votruba 250,- Kč, Zdeňka Jindrová 50,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč
Celkem za měsíc: 16 271,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Jak pandemie ovlivnila svobodu internetu? - 25.2.2021
- Senioři umírají i po očkování - 25.2.2021
- Ven z právního pekla - 25.2.2021
Éra běsnícího lepšodavu: Geniální plán nebo zhroucení společnosti? Historicky unikátní situace. Trestáni všichni kromě zločinců. Nikdo si není jistý. Přímý přenos kolapsu Západu. Proč je dobře, že je tak rychlý?
Originální grafika Proud
Petr Ha.mpl
16. 7. 2019 blog autora a ProtiProud
PETR HAMPL analyzuje situaci současné západní společnosti jako dosud nepoznanou chaotickou totalitu, která je na prahu zhroucení
Z učebnic dějepisu známe takových období celou řadu. Proběhne revoluce nebo jiná náhlá změna režimu. Zhroutí se mocenská struktura, zhroutí se represivní aparát, a s nimi i možnost vymáhat právo. Objevují se pokusy trestat exponenty starého režimu. Jsou to pokusy chaotické, často v nich hraje klíčovou roli osobní nevraživost, a mnohdy jsou terčem lidé, kteří se s tím starým režimem nijak nezapletli. Na druhé straně se policisté a soudci neodvažují řešit běžné kriminální činy. Společnost upadá do chaosu, a po čase z toho chaosu vzejde nový systém vymáhání práva. Někdy spravedlivější, jindy tyranštější.
Taková situace je vždy způsobena tím, že nižší třídy, skutečně nebo domněle utlačované, rozbily společenský řád.
Špička ledovce
Naše dnešní situace je historicky unikátní tím, že společenský řád rozbila mocenská elita. Ti nejprivilegovanější. Něco podobného dosavadní dějiny neznají.
Zmizela schopnost vymáhat dosavadní zákony. V posledních dnech jsou noviny plné případu německé teroristky, která zaútočila na italskou policii, porušila snad všechny existující zákony a normy, a nejenže nebude potrestána, nýbrž se ještě drze vysmívá a podává žaloby. Jak sama přiznává, šlo jí hlavně o to, aby otevřela cestu k tomu, že zákony přestanou platit.
Jenže to je jen nejviditelnější příklad.
Před pár dny přiřkl francouzský soud omluvu a odškodnění džihádistovi, který pomohl zorganizovat teroristický útok s více než stovkou mrtvých. A v pozadí jsou tisíce nebo možná desetitisíce případů, kdy jsou migrantům tolerovány takové násilné trestné činy, které by ještě před pár lety znamenaly mnohaleté vězení. Konec konců i Evropská komise okázale pohrdá vlastními předpisy.
Nejtěžší zločiny dneška
Zločinci trestáni nejsou, ale každý občan může být terčem postihu. Nejkřiklavějším příkladem z poslední doby je Tommy Robinson vězněný za uplatňování toho nejzákladnějšího občanského práva. I kdybychom teoreticky připustili, že ve Velké Británii může existovat bizarní zákon omezující svobodu projevu příslušníků nižší společenské třídy, není tím nijak ospravedlněna skutečnost, že byl Tommy Robinson umístěn do věznice ovládané těmi zločinci, které pomohl dostat do vězení (tedy faktický trest smrti).
V pozadí jsou opět tisíce menších případů, kdy je někomu třeba „jen“ zabaven majetek nebo je vyhozen z práce. „Předsudečnou nenávistí“, „rasismem“ nebo „diskriminací“ je vinen každý, na koho nějaký aktivista ukáže prstem.
Liberální eurotyranie: Brutálnější než za komunismu. Tommy ji bezděky odhalil. Charaktery našich poslanců. Úpadek médií během pár let? Smrtící koktejl ze zbytků demokracie. Má tento totalitní systém ještě trhliny?
Dobrá zpráva
Ale pak je tu ještě třetí prvek, o kterém se píše méně. A sice, že není jasné, kdo rozhoduje. Nikdo si nemůže být jist. Třeba již zmíněná teroristka může být za pár měsíců obviněna, že porušila práva transvestitů – a terčem bude ona. Dokonce i George Soros se může snadno stát terčem intelektuální lůzy, pokud nebude dělat, co se od něj očekává. To je obrovský rozdíl proti despotickým režimům, kde existuje nějaký sultán, od jehož momentální nálady se vše odvíjí. Nevstoupili jsme do éry despotického vládce, nýbrž do éry běsnícího lepšodavu.
Někdo věří, že je za tím geniální plán, ale spíše to vypadá na zhroucení. O možném kolapsu Západu se mluví již delší dobu, ale většinou jsme to brali jako událost v neurčité budoucnosti. Vše ale probíhá mnohem rychleji, v podstatě to vidíme v přímém přenosu před očima.
Z krátkodobého hlediska to je katastrofa, ale z delší perspektivy dobrá zpráva. Protože kolaps současného politického a ekonomického systému také znamená kolaps stroje na islamizaci západního světa a likvidaci původních etnik.
Je zajímavé, že všichni tihle “demokrati” a “vlastenci” typu soudruha Vylíčila, obdivují totalitní a nedemokratické země a v nich vládnoucí diktátory…
Ať už je to Rusko a Voloďa Putin nebo Turecko sultán Erdogan a nebo Čínská lidová republika a strýček Si…
No jo holt vlastenci každým coulem… přece vlastenci vždy obdivovali bestiální režimy a schvalovali zločiny.
Takové “vlastence” potřebujeme ,aby naše země vzkvétala…
Vylíčil a Erdogan na Hrad a Putin mluvčí…
A co je špatného na tom, že těm lidem byl poskytnut azyl před nebezpečím ( v době války v Sýrii ) a když už je zase Sýrie bezpečná, budou navráceni?
Vždyť je to stoprocentně humanitární. Slušný člověk má vždycky vztah ke své domovině, nebo ne? Mají tam rodiny, přátele, děti. Tak šup, šup …
Kadle, počkejte, ne tak zhurta na mladého. Vaše slova by se dala interpretovat taky tak, že se to právo na vlast vztahuje i na návrat cikánů do Indie a to by byl bělošský rázysmus.
A na to máme onačejší inštytůcie….
Sýrie není demokratickou zemí.
Nebo ona už je tam nějaká nová Ústava ?
A mezinárodní právo hovoří jasně, není možné vyhošťovat lidi do zemí, ve kterých nejsou zavedené principy demokracie.
Koneckonců u nás byl případ s tím ruských levicovým anarchistou, který bojoval proti Putinovi, Alexander Ševcov se jmenoval a taky jsme ho do Ruska nevrátili, protože by tam neměl zaručený spravedlivý soud a svá občanská práva.
Pana Ševcova podpořily i tisíce Čechů finančně i materiálně a nyní u nás studuje. Také velmi výmluvné byly transparenty jeho zastánců např. “Sašu Putinovi nedáme”
A to s tím, že to není demokratická země, máme zase odkud?
Navíc, v případě běženců před válkou není rozhodující “demokratičnost”, ale statut “bezpečné země” dle OSN.
A ten se Sýrii s koncem války vrátil.
“As many as 250,000 Syrian refugees could return to their homeland in 2019 despite massive hurdles facing them, the United Nations refugee agency said.” [1]
Nastuduj si aspoň základy, pitomče aktivistický.
[1]: https://www.aljazeera.com/news/2018/12/250000-refugees-return-syria-2019-181211134022694.html
Přesto mám o ty lidi strach, neposlal bych je tam.
A víš, kolik slušných bílých lidí má strach z těch opic, co dokážou za rok zabít přes tisíc bílých Němců?
Klidně, ať táhnou.
Hned, bez pardonu.
Do Evropy přišedší migranti ze Sýrie, kterých není ani třetina celkového množství, jsou z té části společnosti, preferující velké rodiny a islám v jeho nejodpudivější podobě. Přečíslili kulturně a sociálně stabilizovanou část společnosti a pokusili se rozvrátit fungující stát, získat vládu nad zemí za pomoci IS. Dostali napráskáno a teď se obávají, že za to běsnění dostanou zaslouženou odměnu. Teď je máme v Schengenu a budou se zase množit, za naše peníze izolovat své ženy a děti do ghet, indoktrinovat je a čekat až si náš svět přivlastní. Oni se chovají logicky. Dělají jen to co jim dopřejeme. Ti co je takto podporují jsou zabednění hlupáci a v důsledku likvidátoři vlastní komunity. Důvod? Neopodstatněné milosrdenství, neznalost hostorie, neschopnost poučit se z analogických procesů na Blízkém východě. To oni jsou zrádci a škůdci.
Kadle,ono je to s tím vracením složité.Turci se chovají racionálně,viděj že Syřané (Arabové) se nežinýrujou,chovaj se…jemně řečeno… suverénně a tak je asi přestalo bavit vidět v nich osudem stíhané chudinky.
Hodně z těch syrských mladíků bude mít doma problém,protože (patrně) zdrhli,aby se vyhnuli vojenské službě.
Je to lidsky pochopitelné,ale že je za to v Sýrii nepochválej má taky logiku.Vždyť opustili vlast v nejhorší hodině
Ráno jsem někde četla,že Turci fedrujou ty nevítané národní hosty do Idlíbu.
Idlíb=provincie,ve které se štosuje nejhorší verbež,kterou vyhnali odjinud.t.j.daešáci,džihádisti z různých frančíz alkajdy,no prostě je to taková žumpa a nikdo netuší,jak ji vyčistit.
Žijou tam totiž samozřejmě i domorodci, kteří slouží těm hrdlořezům jako rukojmí.
Erdogan je “jakoby” chrání,ale současně má lufta,aby (po porážce od syrské armády) nevyrazili do Turecka
Takže bych to viděla na letecký most do Evropy
Vždyť jestli někomu bude hrozit že přijde o kejhák,tak jsou to právě tihleti fanatici.
Paní Heleno,
(patrně) nejspíš zdrhli hlavně proto, že táhli jako krysy za voňavým sejrem do západní Evropy. Celá slavná válka byla jen šikovná příležitost. Dokazuje to jednoduchá úvaha – drtivé množství přivandrovalců jsou mladí chlapi.
Nevím, s jakými chlapy máte zkušenost Vy, ale dostat se do podobné situace, pošlu, i ve svém věku, naopak napřed mláďata a ženu. Já už se nějak probiju, a nebo zůstanu ve vlasti jako vlastenecký bojovník.
Z tohoto faktu na dálku čiší, že nejde o žádné chudinky uprchlíčky, ale o vypočítavé hajzly, kteří využili situaci k útěku za hranice s tím, že z principu žádný návrat nebude a dotažení zbývající půlky Sýrie si vytrucují a vyvzdorují v rámci “scelování rodin”. Proč se rodiny nescelují zpět na (už zase) bezpečném území jejich domoviny?
Občas tuhle sviňárnu někdo srovná s tím, že “přeci od nás také lidi utíkali na Západ”. Nojo, ale většinou to byly celé rodiny a hlavně – měli ochotu asimilovat. Tedy najít si bydlení, žít jako západoevropané, pracovat a nedělat problémy. Navíc šlo z velké části o lidi vzdělané a schopné, obratem použitelné.
Je na čase ty vyxcané parazity, kteří si myslí, že tady budou mít pro všechny následující generace od bělochů pečené holuby rovnou do huby, vypráskat svinským krokem. Do huby, to jo, ale leda rozporkou těm, co nebudou chtít zpátky.
A že je vracejí do Idlíbu? Kdyby se tam vrátili všichni najednou jako organizovaná síla, bojující za svoji domovinu, vyčistí to tam bez větších problémů jen prostým přečíslením.
Ale to je pro ně podstatně méně pohodlné, než žrát německé dáfki.
Ondyno jsem zaslechl, že jen přímé náklady na jednoho mloka v EU jsou kolem 35 Eur denně v průměru.
Tedy 721 E měsíčně.
Tedy cca 19 000 Kč měsíčně.
Průměrný důchod slušného bělocha v ČR, který celý život pracoval, je 12 418 Kč, tedy 64% uprchlíkovného kdejaké líné vopici.
A to zasraný český běloch nemá bydlení a žrádlo zadarmo, tak co si vlastně stěžujeme? Po odečtení i těchto položek se dostaneme s bídou na 20%.
Jedna přivandrovalá vopice tak má pro EU pětkrát větší půvab, než český důchodce, který celý život poctivě pracoval a odváděl daně???
Ať táhnou, odkud přilezli, nikdo je sem nezval a nevím, proč by měli užírat ze společného talíře důchodcům, ivalidům, učitelům, doktorům, policajtům … Za nic? Za poflakování a kriminalitu?
Ven!
Já se s vámi nechci dohadovat, vlastně to vidím podobně jako vy.
Ale vy snad zas můžete uznat,že hafo těch kluků vypravila ven rodina,aby nemuseli narukovat.
Ona se v té Sýrii děla a někde ještě dějí fakt zvěrstva.
A jinak: Pro tyhle národy asi platí,že posílají ven ty nejšikovnější a nejsilnější,aby se tam”zařídili” a potom pozvali širokou rodinu.
Ostatně i do Ameriky kdysi nejdříve vycestovali chlapi a až po nich (když dostaly nadějnou zprávu) i ženy a děti…
Já tu chybu (na rozdíl od vás) nevidím u těch invazistů,ale u nás.
To my si neumíme chránit hranice a zrušili jsme takové “blbiny” jako pasy a víza.
Oni se-podle mě- chovají NAPROSTO racionálně.
Jdou tam kde je dobře.A protože viděj že jsou vítáni,tak je to utvrzuje v domění,že na život v Evropě mají nárok.
Víte kolik Evropanů jim radí jak očůrat systém a dostat se k dafkam!?!?!?
Problém je v tom,že Češi se v Americe bez problémů asimilovali.Což Arabové nikdy neudělají, jsou to semiti=náboženští fanatici,bigoti.Je to v nich jako v koze a i tomu nej nej může kdykoli rupnout v bedně
A čím víc jim budeme dávat najevo že nám vaděj,tím víc se budou radikalizovat.
Tahle situace NEMÁ ŘEŠENÍ.
Má řešení.
Bílý sáhib v tropiko obleku s dlouhou holí.
Nic jiného nechápou a ani pochopit nedokážou, vyrůstají tak po desítky generací.
Že se (možná) v Sýrii dějou zvěrstva, zase až tak nerozporuji. Ale proč si je (ta zvěrstva) máme pro nic za nic tahat k nám do Evropy? Jsme snad my jejich původci? Proč se o uprclíčky nepostarají blízké, bezpečné, bohaté arabské země?
Kdepak, sviňárna je to.
Velká.
To se ale ptáte špatně!
Bohaté státy v Zálivu si je domů nepozvou,protože nechtějí.
Naopak Evropa je zve,protože CHCE.
Tak to migranti nemají co řešit,ne?Jdou tam,kde je slečny na nádraží vítají s veselými transparenty a květinami
Navíc ropné monarchie na Arabském poloostrově mají tak přísnou ochranu hranic,že se k nim bez pozvánky nedostane ani pouštní blecha.
Případný připrchlík by musel mít tzv.sponzora,který by se zavázal,že za něj bude ručit,ev.platit i jeho dluhy,kdyby je nasekal.
Takže o sponzoring migrantů moc velký zájem mezi obyvatelstvem Zálivu asi není.
Slovo vlastenec malý velký zní zrovna z tvých úst
jako urážka.V kolika tvých duchaplných příspěvek
si otevřeně a vědomě urážel lid této země,tuto
zemi samou.Nepatříš mezi nás,tvá vlast je zřejmě jinde.
Hele,kikáne,Putin,Si a Erdogan se chovají RACIONÁLNĚ,dělají to co říkají.
V Evropě vůdcové lžou jako prasata,jedno říkají,druhé dělají…V tom to bude!
Tvářej se jako humanisti a chtěli by,aby Arabové v severní Africe +Turci dělali špinavou práci za ně!!!
A oni by chodili v bílých rukavičkách kontrolovat,jak v lybijských koncentrácích dodržujou Lybijci lická práfa
Bléééééé
Těžká věc, předpokládám, že všichni mají německé doklady, takže jsou to Němci jak poleno….díky evoluci nevypadá Helmut jako růžové prasátko, ale jako Habešan. A nepřijel Mercedesem, ale na vembloudu, ten má nižší emise…
Právěže na velbloudu nepřijde,on přijede už vystajlovanej ,to byste se divil!
Už je vyfutrovanej západníma dafkama a chová se jako když lord vyrazí mezi křováky
“… kdy k podobnému poznání a podobným činům donutíme své milované „zastupitele”?”
Jednoduchá odpověď : Nikdy.
Protože EU.
Jednoduchá odpověď : Protože u nás máme demokracii.
Nemáme.
Kdybychom měli skutečnou demokracii, dělalo by se to, co si přeje lid. Tedy jeho většina. Čmoudi by byli po referendu vypráskáni svinským krokem, neziskovky zbaveny peněz a dány pod dohled BIS…
Ale máme tu “liberální” demokracii,. A tak se o něčem nesmí ani mluvit, něco se nesmí ani v žertu navrhnout… no a o zbytku se nesmí hlasovat. Protože EU, smlouvy a tak.
Nemáme demokracii. Nejen u nás, ale ani na Západě.
Demokracii nám ukradli a nehodlají ji vrátit.
Máme demokracii , protože jsou zde hájeny občanská a lidská práva a svobody.
Demokracie ctí především individuální práva a právo jednotlivce.
Pokud si dav něco přeje, tak je to sice hezké, ale musí se ohlížet na to, aby nezasahoval od práv a svobod jednotlivce.
Svoboda vaší pěsti končí na mém nosu pane Vylíčile.
Není možné zasahovat ni ničích práv a svobod.
Kdo porušuje platné zákony je potrestán, kdo nijak zákony neporušuje, tak není důvod ho nějak perzekvovat.
….musí se ohlížet na to, aby nezasahoval od práv a svobod jednotlivce.
Nemusí. V demokracii rozhoduje většina. Těmi “menšinami” jste vy, liberálové, demokracii vykastrovali.
A to se nevyplácí. V dlouhodobějším horizontu. Za Velké francouzské revoluce lid taky tak nějak neřešil Ludvíkova práva a svobody. Protože Ludva předtím dlouho bránil lidu, projevit své pocity a přání. Tak, jako liberasti dnes. jen jinými metodami.
TAK, JAKO POMAZÁNKOVÉ MÁSLO NENÍ MÁSLO, TAK LIBERÁLNÍ DEMOKRACIE NENÍ DEMOKRACIE.
Jednou s vám to, liberasti vrátí.
Samozřejmě. Demokracie je vláda většiny.
A většina nikdy nerozhodla nebo si nezvolila lidi, kteří by nějak chtěli měnit platnou Ústavu nebo zasahovat do něčích práv a svobod. A když si je přece jen zvolila např. Sládek tak neměl většinu…
Vždy od roku 1989 u nás vyhrávaly volby demokratické strany a to jak ty sněmovní, tak také ty komunální. Takže většina si přeje demokracii. O tom jak bude vypadat společnost a další věci, pak rozhodují zvolení zástupci většinou občanů.
v Praze , v Brně i v Ostravě vládne většina vzešlá ze svobodných komunálních voleb, a jak v Praze, tak v Brně i v Ostravě, jsou v té vládní koalici Piráti, protože většina si to tak přála. To je takový malý příklad…
A co se týká voleb sněmovních vládní koalice ANO+ČSSD přes všechny své chyby je také demokratická.
Takže nemáte pravdu v tom, že většina občanů by si tu přála nějaké vyhánění lidí, zrušení nevládního sektoru a podobné věci.
” … A většina nikdy nerozhodla nebo si nezvolila lidi, kteří by nějak chtěli měnit platnou Ústavu nebo zasahovat do něčích práv a svobod.”
Fakt?
A co těch cca 6,5 milionů lidí u voleb v roce 1948? Jen cca jeden milion měl koule na to odevzdat bílý lístek.
Hnědej, nelži, Pán Bůh Tě vidí.
tys fakt pamrd
jen houšť a větší kapky
dávej a
jak “ČEŠI” v…https://ac24.cz/-/cesky-gang-tyral-v-britanii-lidi-tak-se-na-tu-ceskou-rodinu-tancosu-podivejte-sve-otroky-bili-a-mucili?redirect=%2F
a dodej co jste udělali pro tento stát…
tě pozdraví slovy kolegy –
Vize 14.7.2019 20:06:20 Odpovědět Zase tady ser@š ty svoje paranoidní myšky, déébo?
Hlupáku, co to žvaníš za bláboly ?
Neexistuje žádné individuální právo na pobyt v ČR.
Nepleť si lidská práva a dávky pro ty tvoje nefachčící svěřence!
Použití ideálu svobody při definování demokracie tak, jak si jej představujete, je nekonečně naivní. Takhle to vůbec nefunguje. Demokracie by v takovém případě byla nefunkční, protože by se stala anarchií v pokusu vyhovět všem. Demokracie jakž takž funguje tam, kde je mezi volbami tuhá totalita. Krom toho je zmanipulovatelná do té míry, že si v ní loutkovodiči dělají co chtějí.
Už dávno ne, možná zkraje devadesátek, ale to jsi byl ještě malé cigáně.
Dneska panuje korporátní fašismus zvaný falešně liberální demokracie, tedy fakticky židobolševická totalita 2.0.
Něco Vám řeknu, pane Poláchu.
Máte pravdu. Teď. Tedy ke dnešnímu dni. Ale zkuste se na věc podívat z trochu většího nadhledu:
Práva menšiny jsou dnes chráněna. EU, OSN, zákony. Ale v historii se už mnohokrát stalo, že menšina mohla vesele urážet většinu, mohla se vysmívat její bezmoci a mohla většině diktovati, protože zákony byly na její straně. A s nimi státní aparát.
Jenže pak přišel bod zlomu. Většina, když po stém pokusu seznala, že podle platných zákonů nemá šanci /a když to poznání prostoupilo většinu té většiny/, přistoupila k…. však víte.
A je jedno, jestli tou menšinou byli urození, jako ve středověku, nebo bohatí, jako v novověku. Když se to zlomilo, tahala menšina vždy za kratší konec. Protože holt menšina.
A proto rozumná menšina hledí většinu nenasrat.
Víte, já v posledním čtvrtstoletí nějaké té válce byl. A co je nejzajímavější poučení z nich? Zeptejte se třeba lidí z bývalé Jugoslávie. Víte, jak daleko je od 21 století do raného středověku? JEDEN TÝDEN.
Týden bez elektřiny, bez vody a pod palbou. Pak jsou lidská práva, víte k čemu.
Nikdo samozřejmě nechceme, aby k něčemu podobnému v Evropě došlo. Nedej Bože u nás. Ale papiňák většiny se nebezpečně tlakuje a vy, liberálové, ještě přikládáte pod kotel. Otevřeným výsměchem, chráněni “lidskými právy”.
A opakovanými podvůdky, kdy všechny “demokratické” strany před volbami slibují a po nich – dělají tutéž, shodnou politiku. Tu, co ji lidé nechtějí. A stokrát odmítli. Jenže zvolili si a velcí kluci se pak domluvili jinak…..
Jednou se okolnosti změní. Jako vše kolem nás. A bylo by víc než rozumné, se na tu dobu připravit. Třeba neprovokováním většiny. Umírněností. A uvědoměním si reálné politické síly. Bez těch antidiskriminačních zákonů, EU a OSN….
Jugoška ke které jsme za bolšána vzhlíželi shořela jako papír…
Někteří to svádějí na nacionalismus,že se v občanech vzbouřily staré křivdy a vášně.
Né že by to nebyla pravda.Nacionalismus se sfiňa a ten náboženský nejvíc
Ale položme se do otázky: Je to DOBRÝ nápad spojovat do jednoho celku různé (často antagonistické) národy!?!?!?
Tohleto si myslím o eurouhniji.
Jistě!V Americe to funguje.Ale tam neoplývají historií,a ostatně i oni zažili strašnou válku severu proti jihu.
Pravda
Nicméně je také dobré, podívat se na to, že většina o menšinách často šířila naprosté lži a nesmyslné fámy a to už od středověku…
Např. za 1.republiky tu byla fáma, že Židé slouží Němcům, jedna taková fáma, pak vedla k pogromu na Židy, který zorganizovala parta hospodských povalečů, bylo to sotva pár měsíců poté co vznikl první československý stát.
Na druhé straně v Německu se zase šířily lži a hoaxy o Židech o celosvětovém spiknutí, že prý Židé parazitují na pracujících Němcích apod. věci.
Takže je potřeba, aby i majorita v tomto byla korektní a nešířila takové kraviny,konspirace a lži.
Jinak u nás nehrozí žádný velký konflikt, protože společnost je rozdělená na Babiš-antibabiš na Zeman-antizeman, na kavárnu a hospodu 4.cenové atd.
Nehrozí sjednocení a tím pádem i nějaký konflikt a v budoucnu ani hrozit nebude, páč to tady převezmou mladí. A ti mají zájem na svobodě a demokracii.
No,oni židé opravdu většinou němčili jako diví!
Dávali zřetelně najevo která kultura je jim bližší.
A ve Výmarské republice židé opravdu dílem pěstovali dekadenci by dílem horovali pro bolševismus.
Moc příznivců si tím u majority asi nevysloužili
Problém stejný jako u cikorek,ti slušní,loajální k majoritě nebyli vidět.Byli neviditelní
Polachu, pana Vylicila si vubec neber do huby. A kazdemu je jasne, ze soucasna situace potrebuje k reseni pevnou ruku, nejakeho Vudce, Pinocheta nebo Franca.
Jo a aby to pak odskákali nevinní lidé, to víš že jo.
Když chceš “Vůdce”, tak se k němu odstěhuj…
Koneckonců máme demokracii, nikdo tě tu nedrží vole…
Tebe Poláchu taky ne.
Musíš přitvrdit ve lžích, nebo tě Pánek vyhodí!
Cikáne,NIKDO nechce Vůdce typu Hitler!!!!!!
Blbé jen,že současní”vůdcové” nejsou vůdcové,ale zmatení kecálisti.
Lžou nám o “návratové politice” ale DOBŘE vědí,že z Evropy nevypuděj ani jednoho invazistu,pokud se SÁM nerozhodne odejít.
A on se nerozhodne,byl by debil,kdyby opustil sosyjální stát který dodržuje lická práfa
Takže ten Hitler holt nemůže nepřijít
A ti by si s romy poradili, netáhlům na dáfkách jen životní minimumbez speciálních příplatků na incestní výrobu potomků a všechny kulišárny. Kdo nepracuje ať nejí a výmluvy na nevzdělanost nebrat, všechny invalidní důchodce k lékařské komisi. Vony by je roupy přešly.
Děkuji za výborný,aktuální článek!!!
🌸🌷👍
Podle mne se valej invazisté že Západu a docela vysokým tempem.Vidím to ve svém okolí,kde potkávám stále častěji hlavně snědé mladíky,ale čím dál tím víc i rodiny s dětmi a ohidžábovanou nebo očádorovanou mamkou.
Sousední non-stop pákistánská večerka už ROKY funguje jako učňovské středisko pro mladé Pákistánce.
Vystřídaly se jich tam už desítky,přijdou, naučej se s kasou,pár slov česky a Frrrrrrr..kam asi!?
Zřejmě založit někde další hnízdečko kde se postarají o další pákistánské přišlíky
Věta že:” MÍŘÍ ZA PŘÍBUZNÝMI,TO JE PRAVIDLO.” by se měla vytesat do kamene!!!!!!!!!!!
Tzv.strpění=kamaráde,koukej si najít slečnu a vyrobit jí potomka.A fofrem…
Až si hoch splní tuto nezbytnou povinnost,tak dostane občanství a další manželky si už doveze ze své domoviny.
Jak prosté
Moc děkuji za upozornění na článek pana Pelikána já na Parlisty nechodím denně a tak by mi býval uniknul.
Pan Vylíčil je jakej?
ZLATEJ
..jo, v ČR je dvanáct imigrantů z toho jsou čtyři ubytování v Litovli !!!!!!!!!
A nejmíň 30 v naší ulici…A to jich tu ještě pár chodí do školy,máme tu VŠ.
Myšlenka “30 z dvanácti migrantů” velmi přesně popisuje, jak si s námi režimová propaganda eurounijní demográcyje vytírá Pihel.
Zajímavý článek pane Vylíčil.Zajímavé je i to
ohlušující ticho,toto určitě “nehumální” jednání
provází,Piští jen nezajímavý a bezmocní fanatici
ohánějící se lidskými právy.Komu slouží skutečně
tak zvaná lidská práva?Lidskému odpadu,proti lidem.
Machometánům nefandím,opatření Turků chválím.
Negerští kriminálníci patří k pražskýmu folklóru už dávno. Co vím tak před min 15 lety už pepiky obohacovali drogama. Tupej hřib utrousil, že o jejich aktivitách vůbec neví. Ale kolik stojí dětskej prostitut na Taiwanu ví určitě, dezorientovanej trouba
Drogy prodávali Arabové na Zlatém kříži už za bolšána.
Byli to chudinkové sirotci z rozvojových zemí (rozuměj synáčci místních náčelníků) a tak se na ně hledělo s porozuměním pro jejich bídný osud
Na námitku, že jsme v EU a že by to mohlo odporovat té či oné úmluvě, lze říct jediné. Úmluva, není slovo Boží. Je to jen lidská dohoda, smlouva, jako tisíce jiných. Lze ji změnit, pozastavit její účinnost, dočasně z ní vystoupit, jednostranně vypovědět anebo ji prostě a po turecku ignorovat. A především v případě, když je úmluva či smlouva jednou stranou obcházena či dokonce porušována a překopávána k obrazu svému. Ve fotbalovém zápase taky neexistuje aby se během něj měnila pravidla. Více než osmdesátimilionové Turecko pochopilo, že s 3,5 milionovou uprchlickou komunitou už to prostě nepůjde. Tak stejně tak, až my tady taky zjistíme, že to s nimi už nepůjde, můžeme udělat to samé a máme na to dokonce čl. 23 Listiny práv a svobod. Úmluva neúmluva, bezpečnost státu, občanů a našich rodin je podstatně přednější a dokonce článkem 23 Listiny zaručena samotnou Ústavou.
To co píšete je sice pěkné,ale jsme jenom poddaní Brusele,dříve Kremlu
Kdybychom neposlouchali,tak by nás srovnali do latě.
Dneska se nebombarduje,dneska se embarguje.
A soběstační asi nejsme.
Přeložit do všech jazyků a neustále vysílat do světa PŘEČÍST!
Giovanni Sartori – princ v sociálních vědách
92letý Giovanni Sartori, jeden z
největších politologů a sociologů
přítomnosti zemřel. Profesor
nejprestižnějších amerických universit
Stanford, Yale, Harvard aj. Byl
Kissingerovým přítelem, Obama byl
jeho žákem, respektoval ho i Ronald
Reagan, o němž řekl: “Neměl vysoké
vzdělání, ale úžasný politický talent a
výjimečný praktický rozum”. V
nedávném hovoru s il Giornale o
islámu.
Profesore, čelíme islámské invazi?
Invazní vlna z islámských zemí se musí zarazit, islám nelze integrovat do evropské
tradice. Říkám to řadu desetiletí.
Jste pravičák?
Levice, pravice, nezajímá mě to. Důležitý je smysl pro realitu. Studuji ty věci celý
život. Snažím se pochopit politické, ekonomické a etické mechanismy, které řídí
vztahy islámu a Evropy, abych mohl navrhnout řešení té katastrofy, které čelíme.
Jaká katastrofa?
Tvrzení, že lze mírovým způsobem integrovat obrovskou komunitu muslimů, věrnou
teokratickému monoteismu, která odmítá akceptovat separaci politické a náboženské
moci – katastrofální iluze. Tato nesmyslná fantazie povede k válkám čím dál tím
otevřenějším a současnějším.
Proč?
Islám po třicetileté přítomnosti v západní Evropě odhalil pravou tvář. Jeho adepti jsou
ochotni se vyhodit do povětří, a to pomocí nejmodernějších technologií. Islám se
nevyvíjí, jde o teokratický monoteismus formovaný v 7. století, zcela nekompatibilní
se západním monoteismem. Po vítězství Vídně v roce 1683 se tato realita ignorovala
a čelíme jí s novou silou dnes.
Nelze kohabitovat?
Ne, západní společnosti jsou založeny na suverenitě lidu, islám na suverenitě Alláha.
Integrace muslimů do naší společnosti není možná?
Od roku 630 nezná historie jeden případ muslimské integrace do nemuslimské
společnosti. Podívejte se na Indii nebo Indonézii.
Ve svých zemích muslimové žijí pod suverenitou Alláha bez problému,
zatímco na západě…
Muslimský imigrant na západě se stále ztotožňuje s tímto principem a odmítá západní
etické a politické principy, nemůže se integrovat. V Anglii nebo Francii je třetí
generace muslimů ještě fanatičtější a víc násilná než ty předchozí.
A multikulturalismus?
Co je to vůbec multikulturalismus? Nesmysl, nic takového neexistuje. Levice, která s
tím termínem operuje, o islámu nic neví. Jejím diskursem je ignorantství. Číňané jsou
Číňany několik tisíc let a perfektně v našich městech kohabitují i se svými zvyky a
tradicemi. Podobně Evropané židovského původu. Nikdy ne muslimové. V soukromém
životě ať si věří, čemu chtějí, ale politicky musí akceptovat naše zákony a lidovou
suverenitu, jinak nemají na západě co pohledávat.
Jestli někdo z levičáků uslyší vaše úvahy, prohlásí vás za xenofoba.
Celá levice je skandál. Jsou zbabělí a ztratili původní ideologii, aby zůstali
„progresívními“ zaštítili se hanebností typu „hranice všem otevřené“.
Co dělat?
Respektovat zákony a pravidla. Imigrace do Evropy již dál není únosnou. Každý
migrant musí mít vízum, dokumenty, jasnou identitu. Ilegálové musí být odsunuti
zpátky do svých zemí. Ti kteří zůstanou, nemohou dostat volební právo, jinak
muslimové vytvoří nebo ovládnou politické strany a v důsledku jejich vysoké
porodnosti budeme ztraceni, během pár desetiletí to tu všechno ovládnou. Staneme
se menšinou ve státě ovládnutého šarií. Žil jsem třicet let v USA, měl jsem všechna
práva kromě volebního a nevadilo mi to.
A co masívní transfer imigrantů po lodích?
Každá urgentní situace má své etapy. Jsme v poslední etapě: válečné. Jsme napadáni
a aby bylo jasno, musíme se bránit všemi zbraněmi, které máme k dispozici – letadly,
torpédovat je atd.
Co to říkáte?
Říkám, že jsme ve válce, kdy druhá strany nerespektuje teritoriální vody. Pošleme
letadla k libyjským břehům, potopme lodi v přístavech. Je to jediná reálná možnost
jak je odradit od invaze do Evropy. Po dvou, třech útocích přestanou.
Pro některé intelektuály je západ vždy viníkem.
Jsou stupidní, sebedestruktivní. Inkvizice byla tragedií, ale toto fanatické období
západ před staletími překonal. Ne tak islám. Není schopen evoluce. Je to svět bez
pohybu, nikdy nevstoupil do industriálního věku, ani ty nebohatší muslimské země.
Mají obrovské bohatství v ropě, ale nic nejsou schopni vyrobit, všechno musí dovážet.
Symbolem jejich civilizace je bazar.
Podle některých teoretiků mezi civilizační kontakt obohacuje?
Pokud existuje vzájemný respekt a vůle k soužití. Jinak nemůže jít o obohacení, ale o
válku, kde nejmocnější zbraní je demografie, totálně v jejich prospěch.
A Evropa?
Už neexistuje. Nikdy jsem neviděl stupidnější instituci než je Evropská unie.
Favorizuje masovou imigraci, devastuje evropské ekonomie a celou Evropu to dovede
do nezaměstnanosti a chudoby.
Evropa podle vašich představ?
Konfederační, složená jen z původních sedmi zemí. Aktuální EU složená z 28 zemí a
28 jazyků je nesmyslem, nic neví o islámu a je totálně neschopná obrany, je směšná
a nezodpovědná.
Jak to s islámem v Evropě skončí?
Máme lidské bomby, islámské mučedníky – svědčí to o tom, že se blíží vyvrcholení
Přeložit do všech jazyků a neustále vysílat do světa a tisknout tamtéž
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rok a jeho dny …: giovanni sartori
Pohybuji se často v parku Ladronka a někdy to vypadat, že mají imigranti z ruzyňského přijímače vycházky. Během 30 minut jsem potkal dva negry, čtyři Pákistánce/Indy s jednu černošku. Muslimy/muslimky v hábitech zcela běžně. A prý je jich u nás jen 12 a Wir Schaffen das!
Všichni jsou v Praze spokojeni
Cizinci mají lehce dostupný matroš.Černoši mají kšeft.Policajti úplatky.Sluníčkáři důkaž,že multikulti funguje.A Hřib a spol o ničem neví.
Pro urgentní půjčku prostřednictvím e-mailu: collinsjamesfinance55@gmail.com