
Trump: Pokud Írán zaútočí, my zaútočíme na 52 íránských cílů
ARUTZ SHEVA
Americký prezident zareagoval na íránské hrozby jejich pomsty a představil své plány, pokud by se Írán rozhodl jednat.
Americký prezident Donald Trump zareagoval na hrozby pomsty Íránu za zabití Qassema Soleimaniho.
„Írán mluví velmi směle o útocích na americké zájmy,“ tweetoval Trump, „jako pomstu za to, že jsme svět zbavili jejich teroristického vůdce, který právě zabil jednoho Američana a těžce zranil mnoho dalších. A to nemluvím o těch, které zabil během svého života, včetně nedávných stovek íránských demonstrantů.“
Prezident Trump pokračoval: „Už zaútočil na naše velvyslanectví a připravoval se na další útoky na jiných místech. Írán neznamenal po mnoho let nic jiného než problémy.“
Trump uzavřel svou zprávu hrozbou a varováním: „Nechť to slouží jako VAROVÁNÍ, že pokud Írán zasáhne Američany nebo americká aktiva, zaměřili jsme se na 52 íránských cílů (ty představují 52 amerických rukojmí, které Írán po léta unášel), některé z nich jsou velmi významné. Důležité pro Írán a íránskou kulturu a tyto cíle a samotný Írán BUDOU ZASAŽENY VELMI RYCHLE A VELMI TVRDĚ. USA už nechtějí žádné další hrozby!“
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc březen 2021: *****
Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Anonym 555,- Kč, Miroslav Zatřepálek 100,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Petr Andres 500,- Kč
Celkem za měsíc: 3 255,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Volby se blíží😂
Iran je pres 30 roku v izolaci, v kurevske izolaci….a zvlada to vyborne..
Vlada v Iranu na rozdil od seckych na Zapade pracuje pro lidi a ne proti nim…
..je tam urcita totalita a nebo take valecny stav vynuceny sfinstvem od nas, ze Zapadu..
Na druhe strane na rozdil od nas nejsu cizinci ve vlastni zemi…
Francouzi jim neprodavaji 100x drazejc jejich vlastni vodu …a nikdo jim netravi decka…
Iranci su nadherni, pracoviti, vzdelani a hrdi lide…vekovy prumer udajne 35 roku…
Vzdelani vyborne, zadni neschopni, drzi a namistrovani tupci s certifikatama jak u nas…
Moralka vysoka a mamon je vetsine cizi…
Ucta ke starsim bez diskuze…
NESAHAME JIM ANI PO PATY….
nikdy sem nepotkal tolik pohostinych, hodnych, dobrych a nadhernych lidi jak v Iranu…
Islám a křesťanství nevidím jako hrozbu. Záleží pouze kdo a jak je zneužije.
Pokud západ na rozvrácení bude používat služby Saudské arábie a jeho vahábistického režimu, tak bude islamizace vražednými islamisty prováděna těmito spojenci u všech států islámských i křesťanských.
Bohužel ani islámské státy mimo snad Íránu nejsou schopny vzdorovat násilným radikálům, který západ úspěšně množí jejich vyzbrojováním, logistickými službami a penězi. Samozřejmě obyvatelé jsou ohlupováni o radikálech, kteří vznikají sami z písku.
Drzé a nehorázné lži se točí na neznalosti rozdílnosti mezi světem normálních lidí a fanatiků, které tvoří západní velmoci ve spojitosti se Saudskou arábií.
Držím všechny palce Íránu, aby odolal západnímu terorismu a zachoval si zákony odsuzující lež, násilí a krádeže. Jestli je to islámský šíítský nebo křesťansko- židovský stát je naprosto nepodstatné.
Dnes už chápu, proč jemenci po každém útoku proti okupantům mají krátkou větičku. Já si ji budu též říkat!
bohuzel islam je hrozba, je to casovana bomba, kdykoliv aktivovatelna, je to skutecne supersfinstvo a pouziva se uz od zacatku k centralizaci moci a naslednemu nasmerovani podle potreby…
Chces-li znicit jakokoli spolecnost – zemi, nasad tam ideologii…
Slovanum a predevsim Rusku poslali komance a marxisty a stalo je to desitky milionu zivotu mimo vypalenou zemi…
Persane to schytali islamem….A do Evropy vymysleli pro jistotu celou paletu nejsilenejsich hnusu – multikulti fasismus, ekofasismus, gender humus, kllimasfinstvo atd…
Islam je totalni podrizeni se a totalni podrizeni vseho kolem..
…je to nejagresivnejsi svinstvo v lidske historii …
Je to unikatni vytvor satanistickych kurev – Vatikanska dilna vsech svet nicicich ideologii….
docasne mirove souziti kdekoli je mozne jenom docasne – podle potreby
** o útocích na americké zájmy ***
O zájmech v cizí zemi jak jinak. Nikoliv u nich doma. Rozervat nějaku zemi na kousky a jít zase prudit dál. Uprchlíci před válkou a násilím půjdou do Evropy takže pro Ušáky ideální stav. 2 mouchy jednou ranou. Jednou rukou si vezmeme ropná pole a druhou rukou naředíme IQ Evropy na 70 do dalších let. To se to bude válčit a drancovat.
Jen ta úcta k ženám tam chybí.🧕🧕🧕🧕😛😛👹👺🐐🐐🐐
stačí si přečíst Zelenou knihu od Kaddáfího ty košer hňupe, abys věděl o úctě k ženám, prasata řízená agenty mosadu nemají úctu k ničemu natož k ženám
Spíše židovská chátra, která tlačí Američany do válek pro Izrael…..
Lepší je tu slimáckou verbež zvát k sobě a objímat, že jo, sluníčko?
Ušaci islamisty a tenoristy (ktere v musulmanii vytvořili) tlači svymi valkami do Ojropy. Je to přimy dusledek toho, že ušaci cileně (7 valek za 5 let sudruhu) rozvrtavaji musulmanii v sousedstvi sveho evropskeho ekonomickeho konkurenta.
Ušak neni ojropsky přitel ale nepřitel.
Je to tak, proto zabil druhýho a ne prvního. Ale kdyby byl opravdu frajer, jako jsem Já, tak by zabil oba všechny tři! Togo hlavníého votrubaněnce co prej chám nejí, pak toho z Bejrútu co prej nasral alláha a taky jednoho (pr)assada z Damašku! To by byl skvělej tah. Sulejmáního měl nechat chytit živýho, vozit ho v kleci po Státech v rámci předvolební kampaně
Chcipajici kobyla USA kope kolem sebe. Bombardovat zničit zabít to je jejich diplomacie a troufnou si jen na slabé
Měli snad vydat komuniké, že islám je náboženství míru???To vykládal už Bush po 11/9 2001 a 💩to pomohlo.🤮👽🤮👽🤮👽
To komunike již davno vydali tim, že se bratřičkuji s centrem sunnitskeho islamu Saudskou Arabii, ty trdlo!
Donald, to je jiné kafe, než evropstií podrazáci, kteří se paktují s totalitním statem, který vyhrožuje jinému statu vymazaním z mapy.
je to nestastnik v podruci nosatych zabijaku…
A co na to tvůj psychiatr?
Vás už si s vámi neví rady?
je to tupec…placeny hnuj…
To víš, troglodyte, mně ke štěstí nestačí vybírání popelnic jako tobě. Pracuji a nechávám si za to pochopitelně zaplatit. To neznáš, co? :-D
A kdo tě platí, Maxi?
Pochlub se
navic je to jeste blbe decko …
Netrefil ses, soudruhu primitive.
Do toho ti opravdu nic není. prosráči.
Trtkinoviči, mluv za sebe a ne za jiné.😛😛
Maš pravdu – podrazak Donald j se paktuje se Saudskou Arabii a Izraelem, dalšimi dvěma (USA je největši) bezperčnostnimi hrozbami pro Ojropu, ktere rozvrtavaji a štvou cizi staty proti sobě. USA jedou podle manualu 7 valek za 5 let a nic jim neni svate. Ojropu zaměrně ekonomicky (svymi ultimaty a nařizenimi) a politicky (svymi valkami a pordporou tenoristu) poškozuji.
Správně, nemazat se s něma. Slimáci rozumí jen síle, žádná domluva s nimi možná není a v nejbližších století nebude.
Irán už 200 let nikoho nepřepadl , zato za USA jsou desítky přepadených států a miliony mrtvol !
Jistě Pepa a je to dobře že útočí na takové lidi jako jseš ty
O Iránu zjevně nic nevíš nebo víš, protože jseš to nenávistný tvor.
Pepa je pomyleny osel, ale ty si totalni pica a o Iranu vis akorat tak poradne hovno, debile…
Typické je, když jiného označuje za “nenávistného tvora”.
Neexistuje nikdo nenávistnější, než celá ta parta hic od W3V.
Zatím naštěstí virtuálně, ale válí se kolem nich mrtvol snad víc než bylo obětí 2.světové.
Vás, rudou lůzu, nelze nic jiného než nenávidět. Jste se slimáky jedna pakáž.
Proč jsem pomýlený osel , Irán snad někoho přepadl a USA nikoho ? S vaším hodnocením Iránu souhlasím , byl jsem tam !
povidam, jsme vetsinou na stejne strane, ale s temi kapitalisty uz si tak trapny, ze uz vypadas jak placeny….
Jak tedy tu západní vládnoucí vrstvu mám nazývat ?
Třeba vítězný Proletariát.Přece cílem boje byla Diktatura Proletariátu, vole.
Írán to dělá jinak, Írán je diverzant, Pepo. Jeho jednotky řízené Sulejmáním jsou rozlezlé po celém světě a učí džihádisty bojovat s vevěřícími psy. Sulejmání napadl bagdádskou americkou ambasádu. To je jako nic? Nic, protože jsi obyčejný antiami primitiv.
Max:
Írán islamistům a spojenci islamistů Izraeli evidentně překáží.
Vemte si k sobě nějakého doporučeného od Saudské arábie, která nás islamizuje a které líbáme zad.k ?
Víte, že náš voják v afgánském Bagrámu přímo na základně byl na základě sunitského imána zabit po identifikaci vlajky ČR tak jak to popsal.
Vaše oblbování a fandění skutečným islamistům, proti kterým Írán bojuje je odporný primitivismus. Vás pravda nezajímá jen trolujete.
Vaše nechápavost a zabedněnost je dechberoucí.
Ale rozvést to a konkrétně se pokusit o protiargumentaci – na to nemáte ani omylem.
Nikdy jste to totiž ještě neudělal, ale vždycky máte pravdu. Jako ostatně všichni z WXV úderky
Já to zkoušel, soudružko, dočkal jsem se jen lhaní, překrucování a cpaní něčeho, co jsem netvrdil. Ano, máme pravdu, stejně jako ji vždy měli všichni antilevičáci. To jen vy, levicová svoloč, neustále lžete, od počátků vaší existence po současnost.
Jak jste pravil!
Neboj se blbečku, dočkáš se. Yankees tě v žádném případě nezachrání neb nezachrání ani sám sebe, jak se píše, Íránci si počkají na nejvhodnější příležitost a pevně věřím že to bude po vzoru Yankees pěkně ze zálohy a to teprve bude mazec. Věřím a silně si přeji aby konečně narazila kosa na pořádný šutr, nadutost Yankees už překročila všechny meze. Jen mne tak napadá zda kačer donald nechce tímto vyřešit otázku celosvětové rasové nenávisti, neb jádro by to vyřešilo totálně a spolehlivě.
Ale že si DUče Donald spletl muslimy. Proč nezautočil na ty sve sunnitske tenoristicke režimy, když navic udajnych 16 z 19 tenoristu na Manhattanu bylo z jeho milovane Saudske Arabie? Proč nezautoči ten omezeny buran na Rijad?
Koukám, že někteří neznáte historii iránu/min. 3000 let/. Ti si rádí počkají tak jako v minulosti a pak udeří kde to nečekáte. Ti válčí hlavou a né za klávesnici PC
To co dělá donald se musí brát obráceně? Jeho úkolem je zničit USA a výsledky tomu postupně napovídají.
Ta starý islám zase není, to si pleteš, tehdy v Íránu, který Íranem ještě nebyl, sídlili úplně jiní lidé.
Nie su dodnes iranci prevazne perzania? Aj ten zabity nemal arabske rysy, blizil sa skor indoeuropskemu vyzoru … ostatne, iranci vraj ako jedini v regione dokazali pod sankciami prevadzkovat americke/ruske zbrane … nemaju v hlavach len kde je mekka ako arabi, su rovocenni superi …
Nejsou. Asi tak jako Češi nejsou převážně Slované.
Náplavo, jak sudeťáci co je doma nechtěli? Bylo jim dovoleno osídlit pohraničí a potom to známe kromě koláře hřiba a p.n. s podobnými, co.
1. Nejsem náplava, žijit am, kde jsem se narodil.
2. Co to blábolíš?
Tak si slyntej do poloviny hispánců a afroameričanů než vám rednekům zatnou tipec.
Hidžra (útěk Mohameda z Mekky do Mediny, tedy vznik tohoto náboženství) proběhla mezi 16.7. a 24.9. A.D. 622.
Asi tak.
Novota ovšem psal o historii Íránu, ne o historii islámu.
Jenom ignoranti vidí všechno jako jednolitou kaši bez rozlišovacích prvků.
Ano, popsala a označila jste se správně.
Důkaz? (Např.váš jeden jediný rozlišovací prvek mezi historií země a historií islámu.)
Zase nemáte, nenávistná lebeční dutino, že?
Tak co ssss vááámi, studente?
No nepotěšil jste mě. Za 5.
To si mě, soudružko, s někým pletete, vy jste celá taková, mírně řečeno, popletená.
S nikým si vás nepletu, račte si pročíst celé vlákno, pokud to tedy zvládnete.
Ale nepřekvapilo by mě, kdybyste po vzoru P. Skeptika tvrdil, že nejde o Írán, ale Persii. To se tak dělá, když někdo napíše blbost, která je mu vyvrácena a říká se tomu, že se tonoucí stébla chytá.
Ale nebojte, vy se neutopíte. Dutá hlava zůstane vždycky na hladině.
Ale pletete. Já jsem nikde nic nepsal o souvislosti historie země a historie islámu. Taky jsem psal že Persie už dávno neexistuje včetně jejích původních obyvatel. Takže, primitivní soudružko, jako obvyle lžete a opět jako obvykle mi cpete něco, co jsem netvrdil. Žádná změna u vás, pořád stejně bolševicky zákeřná ulhaná krůta.
Omyl, neználku.
Jsem zmoklá slepice.
Ještě se máte hodně co učit.
K vašemu komentáři. Vy ne, vy jste o historii Iránu nepsal. Psal o ní “novota” a vy jste obsah jeho komentáře naprosto ignoroval a hned jste jeho slova vztáhl na islám. A ano, vyjdařoval jste se při tom o Persii – opět blbě, jak je vaším a Skeptikovým zvykem.
To jako když jsme se přestali nazývat ČSFR a přijali název ČR, byli z nás naprosto jiní lidé? Jiného etnika, jiné kultury, jiných zvyků?
Jste opravdu debilní ve smyslu medicínské diagnózy?
To jediné by vás mohlo omluvit..
Původní peršané byli vytlačeni jižanskými kozomrdy. Peršané skutečně nebyli čmoudi. Čmoudi nestaví obrovské chrámy a paláce.
Dejte odkaz. Jinak o Íránu a Persii tady o diskuzi vedle neustále kváká váš primitivní soudruh Pepa navzdory tomu, že Persie už nějakých 1500 let neexistuje a původní obyvatelstvo přeživší Alexandra Velikého bylo zdecimováno a vyhnáno vašimi soudruhy slimáky. A ted ten odkaz na můj komentář. Dočkám se tentokrát, nebo jako obvykle jen žvaníte a lžete?
Tak co, soudružko všeználko, kde je odkaz? Jako vždy nic, že? :-D
Max , hlouposti tu plácáte jen vy ! Víte už , jakým jazykem se v Iránu mluví ?
@pepa: už nebudu dál krmit primitivního nechápavého trolla.
@Janina: takže odkaz pochopitelně nikde jako vždy. Jen lži, překrucování a zase lži. Tím bych to uzavřel, soudružko LHÁŘKO.
Rudá autistka, Janino, zase lžete.
Máme tu dvoje muslimy – šíity a sunnity.
Kteří se navzájem nenávidí víc než pes s kočkou. A válčí spolu už 1000 let…
Donald se nemaže s tou šíitskou větví. Ano, taky muslimové. Takže přesdržku (třeba i preventivně) zaslouží. Ale…
Nás ničí, ohrožuje (a západ Evropy i okupuje) ta druhá větev. Sunnité. S podporou Turecka, Kataru a Saudů. Našich spojenců. To jsou paradoxy, pane Vaněk, jak napsal kdysi jeden bláznivý kulisák.
Proč krucinál nedá přesdržku té sunnitské partě? Proč nezavolá – udeřím na vašich 52 cílů? Proč nezavolá na spojence – bijte je, ničte, nikoho neživte! Nebo jim alespoň zmrazte aktiva, vyhlašte sankce a zaveďte vízovou povinnost…?
“Proč nezavolá na spojence – bijte je, ničte, nikoho neživte!”
Jako byste odpověď neznal. Přece proto, že sunité jsou spojenci Ž/židů, kteří jsou zase výluční majitelé USA, což Trump už pochopil a zobe jim poslušně z ruky.
I tento letecký útok na Sulejmáního a jeho irácké partnery (zahynulo cca 25 osob) byl předjednán s Izraelem, který poskytl součinnost.
Nedá, protože s tou sunnitskou partičkou celý Západ nepokrytě kamarádí. SA, SAR, Katar, Kuvajt, Omán, Turecko – všechno komplet sponzoři evropských mešit, islámských obcí, evropských muslimských škol a školek, halal porážek a dalších atributů islámu na území Evropy. Právě zástupci těchto zemí vykupují v Evropě ve velkém nemovitosti, celé lokality, A právě tyto země sponzorují také ISIS, Al Kajdu, An Nusru a další bojůvky. Právě tyto země posílají do evropských mešit vyškolené imámy, kteří šíří kázání proti Evropanům. A dvě věci mají tyto země společné: jsou to sunnité a spojenci západních zemí. Tedy zemí, které hodlají islamizovat a plně ovládnout. Pro nás jsou tedy bezprostředně mnohem nebezpečnější, než nějaký šíitský Írán.
Nenapadlo vás že vás vlastní kolonizátoři?
Jestli sledujete Pjakina,
tak se čím dál víc rýsuje ten (jím dávno zmíněný) koncept zavedení NWO na našem kontinentu:
1) Islamizace Západu cestou zrady elit a jejich aktivní podpory muslimské okupace a nastolování Šaríji.
2) Ve druhé fázi tvrdý sunno – islámský režim typu ISIL, který vyžene z hlav evropských otroků jakékoli blbosti typu demokracie, svobody jednotlivce, práv (odlišných od sharii) a tak.
3) pak, tak po 2 generacích, “záchrana” cestou invaze Iránu (a šíitů obecně), s následným zavedením moderní, technické společnosti pod vládou pohodového, tolerantního islámu, který zbídačelé obyvatelstvo radostně přijme jako vykoupení.
A následně na jiných kontinentech….
Pohodový tolerantní islám. :-DDDDDDDD Oni sem ty slimáky ani tahat nemusí, tady je tupců už dostatek i tak. :-DDD
Dobře jste popsal sebe i vaši hurá partu. Asi první pravda, kterou jste kdy napsal.
Čekal jsem, která postižená husa zakejhá jako první a chytne se. Soudružka nezklamala. :-DDDDD
Hlavně ale, že to nebude to agresivní Rusko, které Západu ukradlo jeho západní hodnoty a teď si užívá jejich vymožeností a na nás může dělat dlouhý nos.
To je současná mantra těch demoblbců – ať politiků nebo některých zdejších diskutujících.
Protože jich/nás se to už pravděpodobně týkat nebude a co je nám pravicově-kapitalisticky po jiných.
Jsou to, jako v Rusku, opět jen vaši soudruzi levičáci. Že se jmenují místo komoušů neomarxisté a místo bolševické revoluce mají kulturní, je jen drobný detail. Pořád jste jedna levičícká voloč.
To, že vy vypoadáte jako člověk, ale máte charakter hyeny (hyeno, promiň, vím, že na rozdíl od originálního Maxe to není tvá chyba) z vás člověka hodného toho označení, neudělá.
Od levičácké ulhané narudlé krůty ta hyena fakt sedí. :-DDDDDDDDDDDDDD
max, ty jsi prachsprostá nacistická filcka.
Rusko žádné Západní hodnoty neukradlo. Rusko je proti “zapadnicke” protože by jinak přestalo být Ruskem.
Jako vždy plácáte blbosti kterým ani nerozumíte.
Pjakin má řadu zajímavých postřehů, ale zároveň si domýšlí i to, co je nepravděpodobné.
Nemyslím si, že Írán bude hrát takovou roli.
Myslím, že islamizace Evropy naznačuje, že se nás bojí, protože asi bude velká krize z nevýroby západu s nástupem výrobní Ásie a Činy kterou nedokážou ukočírovat. Obrovský propad životní úrovně v EU je potřeba kompenzovat přes islamizaci se strachem obyvatel. USA by z toho mohla vyjít na úkor Evropy docela slušně. Každopádně je na tom do budoucnosti Evropa špatně, pokud nebude demokratická- což není, nebo nebude mít silného a zodpovědného vůdce jako je Putin.
Zatím to zcela jistě spěje směrem k té nejtvrdší formě islámu, který prosazuje právě ISIL. Za vše hovoří fakt, že islamizaci sponzorují země, které vyznávají nejtvrdší formy sunnitského islámu (wahhabismus) a Turecko, které k tomu s Erdoganem mílovými kroky směřuje. A se všemi těmito zeměmi se EU bratříčkuje.
Ano, máte pravdu, jsou zde jasně viditelné i ostatní aspekty NWO, které mají způsobit zánik původního Evropana (genderová a LGBT ideologie, míšení ras, masový dovoz Afričanů), za vše hovoří i prakticky beztrestnost migrantů, akceptace všech bez ohledu na to, že přichází bez dokladů.
Takže ty první 2 fáze jsou fakt, se stávajícím politickým establishmentem a ovčany s řádně vymytými mozky půjde ta islamizace velmi rychle.
Jak to bude s tou třetí fází si zatím netroufám odhadovat, dost bude záležet na tom, jestli zde zůstane nějaký ostrůvek zdravého rozumu (třeba i mimo Evropu) z potomků Evropanů, kteří budou mít jednou třeba zájem si vzít kontinent zpět a nastoupí druhá reconquista.
Nicméně Evropa se pod nadvládu nejtvrdší formy islámu logicky musí dostat, vše k tomu směřuje. Jen bych si zatím netroufala odhadnout, co bude potom…
Donald se nemaže s žádným co útočí na USA. Jenomže taky musí chránit nějakou stabilitu místa kde je nejvíc ropy na světě a Izrael.
Donald nemůže za dementní evropské politiky.
Moc bych se nedivila, kdyby ten Solejmání měl pod palcem ty požáry. Sunnité jsou i Turci – do toho se mu nechce vrtat. Možná zkrotnou jinak. Šíité jsou bohužel i v Evropě – pozná se to podle slavení svátku al Adhá – podřezávání zvířat na ulicích.
Pozor, Iranci nejsou Arabové. Jestli byl zavražděn generál Íránského státu, kterého vyhlásili za teroristu co kdybyse postupovalo stejně proti americkým generalum. Co ty statisíce mrtvých v Iráku prepadenem pod falešnou záminkou. Američtí generálové – teroristé A co ty války vedené USA po celém světě? Byla to vražda, která zplodi další mrtvé
To je síla. Po technické stránce je amíci smetou jak škatulky od sirek. Jen se obávám, který cocot v EU toho využije a vezme si to jako záminku k nastehování dalšího milionu muslimáků do Evropa. Tady někdo silně postrádá logickou úvahu. Gumáci nikdy nemysleli co bude pak, až skončí válka.
mrtvý muslim – dobrý muslim… ALE ať zůstanou v muslimákově. Podaří se to Trumpovi? Toť otázka.
Vzhladom na to, ze Iran pomohol porazit ISIS v Syrii, spolu s Tureckym oslobodenim isis vaznov pocitam, ze sa dvihne nova vlna syrskych utecencov v Europe … uz bolo na case, uz bolo v Syrii malem bezpecnejsie nez poniekde v Europe, a nedalo sa operovat ubohymi syrcanmi na uteku … irancov asi brat teda nebudedeme, ked ich budeme vyvrazdovat na ich vlastnom uzemi
Že se pomsti je jiste zopakuji 11 září !!! Ne hned ale časem !!!!
Na to už si dávají Amíci setsakra pozor.
Není omluvy pro tento akt vraždy
Finian Cunnigham
Arogance USA nedbající zákona zašla spácháním atentátu na íránského hlavního vojenského velitele příliš daleko. Smrtící letecký úder na generála Kásima Sulejmáního byl proveden na příkaz prezidenta Donalda Trumpa.
Při americkém raketovém útoku, k němuž došlo na iráckém mezinárodním letišti v hlavním městě Bagdádu, bylo také zabito několik vysoce postavených íránských vojenských činitelů, včetně hlavního vojenského vůdce.
Íránští politici to nazvali „teroristickým činem“ a přísahali krutou pomstu. Mezitím irácký premiér Ádil Abdal Mahdí odsoudil USA za porušení suverenity jeho země. Další lídři Iráku požadují okamžité vyhoštění amerických jednotek ze země, čítajících asi 5 000 vojáků.
Trump zesměšnil celou situaci tím, že na Twitteru uveřejnil americkou vlajku poté, co se v pátek objevily zprávy o atentátu, a později uvedl, že íránský generál „měl být zlikvidován už před lety“, protože je údajně zodpovědný za smrt „tisíců“ amerických vojáků.
Sulejmání byl v USA samozřejmě považován za nepřítele. Postaral se o účinný vojenský odpor proti plánům amerických imperialistů v Sýrii, Iráku, Libanonu i jinde na Středním východě. Za takové strategie byl 62letý válečný veterán z irácko-íránské války uctíván nejen ve svém vlastním národě, ale v celém regionu.
Trump tvrdí, že atentát byl nezbytným „preventivním obranným úderem“, protože Sulejmání osobně plánoval útoky proti americkým jednotkám a diplomatům. Preventivní „obranná“ vražda není právně věrohodná. Obvinění proti Sulejmánímu jsou jen pouhé žvásty a spoléhají se na pochybná vyjádření mezinárodně zdiskreditovaných amerických zpravodajských služeb. Vzpomeňte si, že američtí představitelé již měsíce varují před tajnými spiknutími Íránců s cílem sabotovat americké zájmy na Středním východě – založenými na podobných prázdných spekulacích.
Tím, že Trump nařídil zabití tak významné veřejné osoby ze státu, s nímž USA nejsou oficiálně ve válce, bezostyšné porušil mezinárodní právo. Tento čin vraždy nelze nijak ospravedlnit, navzdory senzačním tvrzením Trumpovy administrativy.
Kásim Sulejmání, coby velitel elitních jednotek Quds, které jsou součástí Islámských revolučních gard, byl íránským národem považován za druhou nejdůležitější osobnost, hned za ajatolláhem Chameneím, nejvyšším vůdcem Íránu.
To, co Trump udělal, není jen barbarský akt násilí, ale bezohledný akt války.
Nařízení vraždy jednoho z nejvyšších zahraničních představitelů na základě prezidentského dekretu bez jakékoli výmluvy na zákonnost nastavuje zcela novou, nízkou úroveň prohnilosti USA.
Mnoho lidí na Středním východě, na celém světě, i v samotné americké populaci se nyní právem obává důsledků.
Trump se pokouší rozpoutat totální válku s Íránem, která může potenciálně vtáhnout další země a přerůst ve světovou válku.
Po několik desetiletí se USA chovají tak, jako by byly nad zákonem.
Bezpočet nelegálních válek a invazí proti cizím zemím, které vedly k úmrtím milionů lidí, nyní vrcholí ve formě tzv. prezidentské a vládnoucí kliky, která dává najevo, že absolutně ignoruje dokonce i zákonem vyžadované náležitosti. Nedodržování zákona ze strany USA je nyní rozbujelé a bezostyšné ve své aroganci.
Není podstatné, zda Írán sáhne k odvetě tento týden, příští týden nebo v nadcházejících měsících. Agrese Spojených států a jejich smysl pro beztrestnost přivedly svět do mimořádně nebezpečné situace, kdy je mezinárodní právo zjevně nadbytečné. Washington se chová naprosto despoticky, dělá, co se mu zlíbí. Válka, sankce, zabíjení, šikana – to vše je prováděno s děsivou klamnou představou o vlastní spravedlnosti.
Nic v takovém rozsahu státní kriminality zde pravděpodobně nebylo od dob Třetí říše.
Člověk má až podezření, že taková arogance a pokrytectví jdou ruku v ruce s fatálním ignorantstvím mezi politiky amerického establishmentu a médii. Amerika je přetížené impérium, jehož bezpráví naráží na vlastní kolaps.
Vražda generála Kásima Sulejmáního, k níž došlo tento týden, otřásla americkými finančními trhy kvůli následným dopadům možné války. Můžeme si jen představit, jak se zhroutí americká a světová ekonomika, pokud íránské balistické rakety pošlou ke dnu Perského zálivu pár amerických válečných lodí.
There can be no justification for this act of murder vyšel 3. ledna 2020 na ICH.
Byla to odveta, jen naprostý hlupák tomu může říkat vražda. A jen naprostá amorální zrůda pláče na smrtí teroristického vraha.
Přesně.
Za co to byla odveta ? Právě neorganizovaný útok Iráčanů na ambasádu byl odvetou na předchozí americké bombardování a vraždění !
Vysvětloval jsem ti to jinde, primitive, najdi si to.
Co se pořád odvoláváš na vysvětlování jinde , napiš něco konkrétního k tomuto příspěvku !
Maxi
Kolik ti platí za ty žvásty?
Nezáviď, prosráči.
max ty jsi lidská zrůda.
@pepa z depa
Jaká vražda – je válka. A proč ten generál vlez do pasti – byl si tak jistý, že káfirové nezaútočí jako obvykle? Už bylo na čase do toho říznout.
Spravne Donicku, to je jedina rec, ktere tyhla svine rozumi. Tvrde na ne. Dva vykastrovane parecky Arbu v zoologicke zahrade, to staci.
Helo, ja uz jsem slysel, ze CIA zase navrtava nejaky mrakodrap, tentoktat v San Francisku. Nereknu ale kterej. Ma to byt prekvapeni, jako WTC. Jen zase zidi budou varovani, aby tam ten den nelezli. A den pred tim, jako nahodou bude v S.F blackout, aby jim to nevybouchlo pod rukama.
Hlavně aby ten mrakodrap nepadal šikmo.😛
dle meho dlouhodobeho pozorování, kozomrdi ničemu jinému nerozumí. ale možná se pletu…..
Jen se dobrosraci neposerte. Kdyz nechal nositel nobelovy ceny miru, bastard Obama mordovat lidi s drony po celem svete, tak to bylo dobre? Polonegri smeji vsechno? Mrtvy moslim, dobry moslim!!! Aspon ted muze sukat 72 panen u Allaha.
tenhle muslim byl opravdu superšmejd. to nebyl nejakej civilista, který bombardoval komunista babrak obúbú.
Hezké symbolické číslo, 52 iránských cílů.
Irán a jím podporované teroristické organizace jako Revoluční gardy, nebo Hizballah se zmohou leda na útoky proti civilním cílům v Izraeli, v Iraku, nebo na lodě a tankery v Hormuzu.
Nadřazenost americké armády je v tomto případě nezpochybnitelná, což jak vidno místní komunistické sráče přivádí do varu. A to je velmi pozitivní.
Wemeno
Už jste se vychrápal z opice, ožralo?
To víš že jo Langře!!!!
Civilní cíle úplně stačí , nakonec se Američani budou bát vyjít na ulici !
Pohled na situaci z diskuze na jiném webu:
Zpráva:
“V USA sú protesty proti politike Bieleho domu v Iráne a v Iraku. Je to vo Washingtone a v New Yorku = mestá kde majú podporu clintoidi”.
A následná analýza jiného diskujícího:
“Ono se jim to asi moc nezamlouvá, řekl bych.
1) Evakuace amerického „personálu“ z Iraku – copak tam ten „personál“ asi dělal ? Snadná odpověď-dohlížel a koordinoval krádež ropy i zřejmě logistiku pro krádež ropy v Sýrii. To všechno pro zájmy těch „správných“ klanů. To skončí – a skončí tak i chatrná zdrojová stabilita té struktury.
2) Budoucí evakuace armády – tomu samému klanu jistě není po chuti, že armáda nebude uvízlá v Iraku pro plnění zájmů toho klanu, ale bude použita jinde. Možná i doma.
3) Zděšení jejich evropských podpindosnických „elit“. Ty teď asi uvažují: „Když takhle Američani střílejí z cizího území na koho a na co chtějí .. to by také pak mohli odpálit třeba salvu z našeho území na Rusko .. a co by se asi dělo ? .. to by pak nás samé, naše (vlastní) rodiny a naše majetky a léna Rusové rychle proměnili na světlo a teplo .. co dělat ? .. musíme se jich také nějak zbavit !“ ..
Zatím jsem nenašel nic, co by na té akci (jejím mediálním obraze) hrálo pindosům do karet.. Konec citátu.
Mně osobně bod 3) připadá velmi zajímavý a hodný pozornosti.
Zase nějaká kremlobotská žumpa plná kremlobotských primitivů. Soudružka Janina nepřekvapila.
Amifilcko, prodejnej hulibrku, Janina je o level výš, než ty, tak zalez do sorošova teplého kukátka! Trole uhrovatej!
Tak se vystříkal a nezapomeň si utřít klávesnici od toho rudého hnusu, ať se ti nelepí tlačítka, koremlobote nechutný.
Trefa do amidržky, to miluji.
To obyčejně říká pravověrný ruský dobytek. Ale nemá na to.
Vedle, úchyle smrdutý narudlý.
Havloidní, amifilckovej švábe, ničíte tuto zemi jako rakovina! Fašistické kreatury podlé!
Jste snadno rozpoznatelný.
Komunista a ruský kolaborant se zvláštní školou s dvouciferným IQ
To se vám moc nepovedlo, kamaráde K.
Mezi dvouciferným IQ 99 a rovněž dvouciferným IQ 29 je dost podstatný rozdíl.
Nastudujte si dřív, než začnete tady na PP používat ty rádobyvtipné odpovědi, co je to dvouciferné číslo.
Ani 99 není nic moc. Ovšem, to je pro vás nedostižná meta, nedouku.
On totiž soudruh Katarakt přehlédl, že existují dvou, troj i víceciferné zápisy čísel menších než 1.
A to je právě jeho případ.
Janino připadá mi, že je to Langrův nedomrd!! Ten má vždycinky takové moralující houwnové myšlenky toho svého KOLABORANTSKÉHO IQ.
Aby ti nepraskla cévka, demente kremloidní. :-DD
Nějak se vám to nelíbí, že?
Počkáte si na tu raketu třeba z Německa nebo z Litvy pod vedením hrdinného NATO?
Ale uvědomte si, že odpověď z Ruska by nebyla silvestrovský ohňostroj, dutá hlavičko.
A i přítel dá přednost svému životu před vaším. A přítel jménem USA nejen životu, ale i svým zájmům.
Až to konečně pochpíte, bude pozdě.
Náš vstup do NATO byl velmi důležitý krok, neboť nám poskytuje ochranu před další ruskou invazí a okupací.
Což je pochopitelně všelijakým komunistům, ruským kolaborantům a podobným úchylákům proti srsti. A to je dobře.
Lépe bych to soudružce nevysvětlil.
Se nedivím. To jste ani nemusel inzerovat.
To vysvětlení bylo velmi ubohé a nedostačující a pokud nezvládnete ani to ……
To nebylo pro vás, i když žádný div, že jste to nepochopila.
Kolik ti je parazite kolaborantskej?
Co je vám po tom ruský kolaborante.
Já jen, že takhle vymytej mozek nemá nikdo nad 30. Neziskovkovej parazite.
Jste jen bezvýznamný komunistický primitiv.
Podle sebe soudím tebe.
Tak se nesuďte tak přísně , hńupe.
Jakou další, kamaráde Krakatite?
Nemáte nic mimo r. 1968 a ta, promiňte, nesnese s invazí a okupací islamisty srovnání.
Navíc vám chybí pochopení a rozlišení mezi bývalým SSSR , Jelcinovým SSSR a Putinovým Ruskem.
Začněte svou edukaci tím, že si zjistíte rozdíly mezi trockismem a stalinismem, jakkoliv se vám to srovnání dnes ještě zdá nesmyslné. Není.
Na chytráka Maxe nedejte, koza rozumí petrželi mnohem lépe než Max tehdejšímu natož dnešnímu dění ve světe.
A vy si myslíte, soudružko, že s příchodem Putina se uvažovaní lidí úplně změnilo nebo co? :-D To jste AŽ TAK hloupě naivní?
Mýlíte se, osobo. Nejen rok 68 a následná okupace trvající více než dvacet let. Dovzdělejte se o úloze a činnosti ruských kolaborantů po roce 45, o zvěrstvech NKVD a rudé armády na našem území, o odvlékání občanů ČSR do Ruska. O komunistických koncentrácích. A jaký je rozdíl mezi Jelcinovým a Putinovým Ruskem? Špatný a ještě horší.
Ti údajní čeští občané byli bělogvardějci , kteří v občanské válce v Rusku vraždili !
Měli ČS občanství, rudý sráči.
To je nezbavuje odpovědnosti za dřívější činy !
tohle není o rusku ani o americe. kdo si myslí, že v iránu jsou ti dobří muslimové, protože kamarádí s ruskem, je vymletej pračů **k.
Vymletejch pračů**ků je tu ovšem jak vidno plno. Namátkou – Janina, Detektor lži, Pepas a nesmíme zapomenout na Profaciho, který dnes ovšem dnes ještě vyspává další opici.
rudo-hnědý antisemitský sliz se vyvalil na parlamentních listech pod rozhovorem s panem bohbotem. tak si řikám, jestli zustanu věrný SPD, protože s takovým dobytkem nechci mít nic společnýho. že by trikolora?
SPD je provařená. Tedy ona byla provařená od začátku, jen to někteří nechtěli vidět. Jejich skalní prorussáčtí dobytčí fandové jsou odepsaní, ty už nezachrání ani sám velký Pitomio, velký příznivec Zemana a Putina.
a vubec nejhorší ksindl jsou sluničkáři, piráti a debiloblok. takže koho vlastně volit? bureše?
Všechny současné parlamentní strany jsou pro mě naprosto nevolitelné.
Dokud američtí vojáci budou okupovat Evropu, tak my budeme jejich rukojmí za které se budou schovávat po vraždách. Proto mají v EU jaderné zbraně a na nás jim nezáleží.
Myslím, že amici zkoušejí jak se zachová EU po legitimní odvetě Íránu za teroristický čin. Pokud EU USA nedá jednoznačně červenou na jejich základny s jadernými zbraněmi v Evropě, tak budeme neustále v ohrožen zámořským diktátorem, protože i Irán a Rusko jsou schopni dostřelit na americké základny v Evropě.
Amerika počítá s tím, že tak válka proti Íránu bude vedená z Evropy bez ohrožení území Ameriky.
Proto i Rusko dlouho říká, že po napadení z NATO zaútočí na cíle v USA a to nás chrání před americkými zrůdami.
“Američtí vojáci”, ruský lháři neokupují žádnou zemi v Evropě. Mají li USA v některé zemi základnu, je to bez vyjímky se souhlasem vlády dané země, nebo na její žádost. Potřebujete li najít někoho, kdo okupuje některou evropskou zemi, je to Rusko. Okupuje východ Ukrajiny, ukrajinský Krym, část Moldavska a to nemluvím o Finsku a Königsbergu.
kamarád Krakatit:
Lháři, jsou to okupanti stejně jako rusové, které k nám pozval Bilak a každá další vláda ji schvalovala.
———————————–
Írák taky okupují i když je írácká vláda žádala o odchod.
Teď se to vyostřuje:
Irácká vláda zakázala jakékoliv aktivity takzvaných sil „mezinárodní koalice“ v čele s USA bez schválení hlavním velitelem ozbrojených sil iráckým premiérem Adelem Abdel-Mahdím.
kamarád Krakatit:
Německo američané okupují od 2 sv války na rozdíl od Ruska, který tam žádné vojáky nemá !!!
A aby toho nebylo dost, tak tam mají největší americkou základnu v EU 20 000 vojáků a jaderné zbraně.
Pokud by Německo mohlo, tak by je vykopalo, ale vláda musí držet proti okupantům pysk.
Kdyby jsme se proti vítacím politikům nepostavili, tak jsme tady mohli mít americké okupanty “přes radar” už několik let.
To je demokracie naruby. Totalita nabírá obrátky.
Podívejte se , nevzdělaný hlupáku na význam slova “okupace” a povězte, zdali jej více splňuje americká základna v Německu, Polsku a Pobaltí, nebo ruská krádež území Finska, Ukrajiny, Moldavska, případně Gruzie.
Pane Bože, matko přírodo, nebo nějaká neznámá inteligence.
Tenhle tvor se ti vůbec nepovedl. Je tu víc, ale na ukázku to postačí. Všichni ostatní melou stejný odpad ve stejném mlýnku.
* …je jich tu víc ….
Kdyby jste nebyla úplně blbá, našla byste argumenty k popsaným faktům.
Až po vás.
Zatím jste dodal jen naučené věty, které vám do hlav nalili během 30 let výplachu mozku.
Ty už tady zazněly mnohokrát a nemám chuť se jimi zabývat víc než je nutno. Navíc na některé jsem už odpověď dala dnes i včera, neuznali jste na žádnou odpovědět jinak, než skřekem, nebo další naučenou říkankou.
“Zatím jste dodal jen naučené věty, které vám do hlav nalili během 30 let výplachu mozku.”
Tak přesně takhle vypadají vaše odpovědi na jakoukoliv snahu o argumentaci. Vše pěkně po bolševicku označíte za lži a propagandu. Vy ještě po někom chtějte argumenty, rudá pokrytecká hnído.
Jenže ona je úplně blbá, takže argumentování se nedočkáte.
Ale to přeci oba víme.
Jo, je blbá. A je na to “hrdá”. :-D
Helemese jak se tu dvě přiteplené neziskové trubky doplnují!!
Vypadá to, že si ten svrab přidá jedničku a dají si 69 ku!! Příjemné zážitky omyle evoluce.
P.S. Jooo buzny a umyjte si ohony od čokolády, prasata!!!
Popis tvých sexuálních fantazií je nechutný, úchyle. Nech si to pro sebe.
Vím že máš problémy pochopit myšlenky psaného textu, nečekal jse jinou reakci, vše při starém. Kolem se toooč, kolem se toč!!!
Ona je nejen blbá, ale je za to i placená
Janino
Je to debyl
Finsko,Moldavie Ukrajina byly obaszeny Rusy už 18.století.Vojensky.Stejně jako Texas,Luiziana vUSA.
To nebyla krádež,to bylo vybojované či koupené
území.
“Německo američané okupují od 2 sv války” Ale jdi ty brepto. Okupace skončila v r. 1955 vstupem Německa do NATO. Další vypatlaný.
Clovece, mate rozum ? USA neokupuje? Vzdyt oni jsou na to hrdi ze ovladaji a okupuji velke procento sveta. Americke firmy vysavaji prirodni bohatstvi skoro vsude na svete. Mimochodem pokud jste bily preji hodne stesti vasim potomkum ve valce proti bilym ktera je podporovana vladnigarniturou.
já jsem rád, že jsou američani v evropě. chrání nás před rusáckýma a nemeckýma hovadama. až odejdou, zase pujdem na oltář.
Američani nikoho nechrání, oni potřebují základny u států, které ve válce použijí jako ochranný předvoj.
Jen člověk s vypatlaným mozkem nemůže pochopit, že už teď jsme díky americkým základnám v nesvobodné EU v ohrožení.
Írán má právo se bránit proti terorismu a do USA nedostřelí, ale do Evropy na některé americké základny ano. Proto si to amici dovolili. Nejsou v přímém ohrožení, ale nás klidně obětují a zároveň poštvou- to je jejich politika jak v EU tak např. u kurdů v Sýrii.
Kremelská propaganda.
Kdyby jste nebyl úplně blbý, našel byste argumenty k popsaným faktům.
Soudružko Janino, zopakuji to pro vaši nezměrnou tupost PO TŘETÍ: argumenty jsem zkoušel, dočkal jsem se jen lhaní, překrucování a cpaní mi něčeho, co jsem netvrdil. Takže už se ani nesnažím. Už to chápete, nebo i takhle polopaticky je to na vaši rudou kůru moc složité?
Jak to že už nepokrytě říkají že nemají přátele ale zájmy. Nikoho chránit nebudou ani vlastní lidi v pindostanu protože jelita jsou světoobčané kteří na všechny komplet kálí. Jájinkové
Jste normalni? Samozdrejme ze si usaci ziji nad pomery a aby to zustalo musi od nekoho cerpat. N
Přesně podle definice – USA vždy bojují své války cizíma rukama.
Takže USA už nejsou agresorem a neposílají nikam své hitlerussácké vojáčky? :-DDDDDDD
Ruský fýrer přece nikam ruské vojáky neposílá. Ale, kam jedou na dovolenou je jejich věc a vezmou li si s sebou pár tanků a raket…
Asi tak. :-D
To je naprosto v pořádku, když je majitel ubykace o to požádal. Nevím co na tom nechápeš, vohřátá trubko!!
Mohl bys zapracovat na chápaní psaného textu, je poměrně hodně krátký a ani tak to nezvládáš, soudruhu.
To už tu bylo, co tam máš dál!! Nápodobně, přečti si to ještě jednou, to zvládneš!!
Majitel “ubykace”? Probůh, co jste měl z češtiny ve zvláštní škole, imbecile?
On ma mozna popletenou cestinu , ovsem na rozdil od vas rozum.
Zato sovětská okupace byla přátelská výpomoc, že jo, kremrole debilní?
Ano, byla, jinak bychom tenhle hnůj a strach z války měli o 20 let dřív, kuřbuřte havloidní!
Souhlas s okupací vlasti a její chválení je poznávací znamení obzlᚡodporné komunistické svině.
Netrefil, uhříku. Dnes nás okupují kovbojové, ničí naše školství, suverenitu a hospodářství pomocí sviní jako ty, kolaborante!
Na tobě už si opravdu nemají ti “kovbojové” co vzít, ty už máš vykradeno dávno, russácká kolaborantská hnído.
Mýlíte se , komunistický dobytku.
Ale co čekat od svině, která chválí okupaci své země?
Maxi a Krakatite,
kdyby jste nebyli úplně blbí, našli byste argumenty místo nadávek.
Pro vaši informaci – okupovat se dá i jinak, než tanky, letadly a raketami.
Ale nečekám, že pochopíte. To jsem vám chtěla jen nabídnout osnovu, na jejímž základu byste
pokrač.
….na jejímž základu byste mohli začít opravdu ARGUMENTOVAT, pokud jste tedy toho schopni.
Soudružko Janino, zopakuji to pro vaši nezměrnou tupost po druhé: argumenty jsem zkoušel, dočkal jsem se jen lhaní, překrucování a cpaní mi něčeho, co jsem netvrdil. Takže už se ani nesnažím. Už to chápete, nebo i takhle polopaticky je to na vaši rudou kůru moc složité?
Komunistická kráva vždy páchne na dálku.
Já to napíšu za dámu Janinu.
Co si ty zprarchantělej zm*rd/e o sobě myslíš!! Že nám tu budete nadávat za odlišný názor!! Místo celodenního urážení na PP by jste se měli starat, kdo vám píchá starou, máte parohy, že byste neprošli bránou fabriky.
Já tito apíšu za sebe. Myslíéme si, rudá zrůdo, že jste se už dostatečně předvedli a vašich bolševických lží už bylo dost. A nejsme (tedy alespoň ta normální nerussácká část) zvědaví na to, jaké máš zkušenosti s parohy. A teď se vrať do hrobu, leninův užitečný idiote.
Žádný jste mi nedal, lžete. Dokonce jste to i napsal (že žádné dávat nebudete, z toho jste prý už vyrostl – nebo tak nějak, najděte si to sám ve včerejší diskuzi).
Ale už po vás ani žádný nechci. Stejně jsou bezcenné, protože vycucané z prstíku a to, co tu s kamarádem Krakatitem předvádíte, není žádná diskuze, ale ukázka hysterie. A už mě dnes nebaví pořád číst vaše vzteklé kvičení, pořád ve stejné tónině a pořád falešné.
Možná zítra. Čau.
Já jsem tady dnes poprvé? Nejsem a vy to moc dobře víte. Takže za lháře můžete označit maximálně tak sebe.
“Stejně jsou bezcenné, protože vycucané z prstíku”
Přesně tohle je ten důvod, proč na vás, boševické parazity, je škoda času a nějaké argumentace. Typičtí ulhaní zlodějští levičáci, lidský mor a odpad.
Max:
Jsi snad ze speciální inkluzní třídy, že neumíš číst a zaměňuješ a lžeš ?
Přečti co jsem psal předtím !
Žádná okupace nedává legitimizaci na jinou okupaci jako odůvodněnou !
Že nás okupovali němci, poláci, madaři, rusové neznamená, že budu volat po další okupaci právě proto že jsme si na ni jaksi “zvykli”.
V okupovaných státech nelze dělat samostatnou politiku. To vidíme na vítačce islamistů Merkelové.
Tím tedy chcete říci, že také nesouhlasíte s ruskou okupací Finska, Ukrajiny, Gruzie, Moldavska Sýrie a Königsbergu?
nekamarád Krakatit, inkluzivní škola z tebe čiší. Za pár let budeš plakat!
Nehodnoť druhé podle sebe, hnise.
Že se podle toho tak držíš, strupe.
To se ti jenom zdá, hnise.
Tak souhlasíte s okupací těch zemí, nebo ne? Jste natolik blbý, že neumíte odpovědět?
Detektore,
obávám se, že ani inkluzivní škola nebyla úspěšná. Existují jedinci, kteří jsou absolutně nevzdělatelní. Možná se horko těžko naučí psát a číst, ale obsah nepochopí ani kdyby se jim zlatem platilo.
Čehož jste vy i primitiv detektor důkazem.
Ani vlastní komentář neumíte vymyslet a vykrádáte jiné.
Koho mi to jen připomíná, Krakatite, nevíte náhodou?
Vaše ubohé kvičení vám inteligenci opravdu nepřidá.
Konkrétně, soudružko?
Já tam vidím traverzu jak zazděnou.
Ano, soudružko lhářko, popsala jste se pěkně.
Všichni lžou jenom JÁ,jenom JÁJA NE!!!
To jsou tvá slova, já nic takového nepsal, ani si to nemyslím.
kamarád Krakatit:
Vy nerozumíte a neznáte historii ?
Od jaké doby a jak posuzujete okupaci ?
—————————-
Finsko okupováno není- původně patřilo pod ruskou carskou říši.
Ukrajina je okupována nelegitimní vládou díky násilnému převratu řízeném ze západu na Majdanu v Kyjeve , podporováno za EU Nulandovou z našich Kocábem a Schvancenbergem, EU nařídila, aby členské státy na podporu Majdanu poslaly své politiky. Skončilo to vraždami a upalováním.
Za nepřítomnosti prezidenta byla bez voleb!!! dosazena loutková vláda. S diktaturou nesouhlasila většina obyvatel u ruského území a postavila se na odpor za to byli vražděni, bombardováni. Rusové Ukrajinu neokupují, ale zastávají se těch, kteří totalitu neuznali a jsou vražděni. Přeju svobodu Ukrajině a trest pro fašistické násilné skupiny, které tam mají zelenou.
Gruzie napadla nočním přepadem město Chinvali v Jižní Osetii dělostřelectvem -byly mrtví a zranění. Osetie usilovala o samostatnost. V té době předsedala EU Česká republika a Gruzínský prezident Saakašvili se několikrát radil s naším Schvancenbergem jak proti Osetii, která chtěla samostatnost postupovat. Potom spustil přepad v době OH kdy se přerušovali všechny války v morálnějším středověku a vyzbrojená gruzínská armáda se dala do pohybu. Zastavili je rusové a hnali je až na území Gruzie, kde zabrali západní satelitní výzbroj ve vozech. NATO tak bylo nuceno měnit kódy zabezpečení. Schvancenberg volal po zásahu NATO, když už bylo po všem a rusové se s ukořistěnými zbraněmi od teroristů vrátili. OSN jasně označila za viníky Gruzii.
Syrská vláda, která pod tlakem islámského státu a podvodu s bojem západu proti IS požádala legitimně o podporu rusy. Ti dokázali za pomoci Íránu vytlačit islamisty z většiny území. Bohužel za Eufratem okupují syrské území USA, Británie a Francie, takže nedovolují toto území osvobodit. IS se postupně změnil na “umírněné rebely” které tyto státy hájí.
——————–
O Moldavsko a Konigsburg jsem se zatím nezajímal, rád se od vás poučím jak to tam vypadá a kdo to ovládá.
Mám ale pocit že jste dost ovlivněn jako mladý člověk propagandou z našich sdělovacích prostředků a neziskovek.
Vyvraťte mě to- máte možnost s tím Moldavskem a Konigsburgem…
1. Část Finska je Ruskem okupována od přepadení Finska, jehož cílem byl územní zisk. To je snadno dohledatelné.
2. Státní převrat je vnitřní záležitost dané země a ani rusák do toho nemá právo strkat svůj špinavý rypák. Na Krymu byla provedena tzv “referendová” fraška až po jeho okupaci. Na východě Ukrajiny rozpoutali válku proruští kolaboranti na ruský povel a s přímou podporou ruské armády, jejíž přítomnost je nezpochybnitelná. Koneckonců, cestující letu MH17 to poznali na vlastní kůži.
kamarád Krakatit:
Takže jen obvyklé naučené kecy neznáka.
Jinak západní vysvětlení sestřelu MH17 odmítá i Malaisie které let byl. Kryje to totiž fakta o sestřelu a zodpovědnost Ukrajiny, která neuzavřela prostor. Proč asi ?
Fakta si lze snadno dohledat. Jen se vám nehodí do mantinelů ruského kolaboranta. A MH17? Rusko zapírá a zapírá a vy tedy také. Jste hnus.
Proč tedy dodnes nebyly předloženy, Krakatite?
Ale byly, soudružko.
Ale, jak jsem již napsal, Rusko zapírá a jeho onuce zapírají s ním. A vy jste ruská onuce.
Naučené kecy tady předvádíte vy russácká pátá kolona. Jestli byl letový prosto uzavřený nebo ne, na sestřelení MH 17 proruskými povstalci nic nemění. A co žvástá nějaký malajsijský premiér je nepodstatné, mezinárodní komise včetně účasti Malajsie došla k jasnému závěru.
Hlavně je nepodstatné , co tu pořád za nesmysly píšete vy ! Právě uzavření toho letového prostoru je podstatné !
Mýlíš se, jako vždy.
Krakatit Opak je pravdou Finsko dostalo za území u Leningradu dvojnásobné území jinde ! RF dle dohody s Ukrajinou mohla mít na na autonomní republice Krym až 22 tisíc vojáků , o žádnou okupaci se nejednalo , Krymčané se rozhodli svobodně v referendu pro návrat k Rusku , kam staletí patřili ! Ukrajinci zakazovali Rusům na Donbasu mluvit rusky , je jasné , že se lidi začali bránit a nechtěli žít v jednom státě s banderovci ! Nejdřív si něco přečtěte a nepište sem nesmysly !
Opět se mýlíš, nebo dokonce účelově lžeš. Referendum bylo zmanipulované a pod dohledem ruských speciálních jednotek, byla to okupace a anexe. A ty jsi idiotský komouš hájící bolševickou totalitu a sovětskou okupaci ČSSR.
Nepište blbosti , na Krymu převažují Rusové a pochybuji , že by chtěli zůstat u krachující banderovské Ukrajiny , která jim chtěla zakázat ruštinu ! A takovéhle nesmysly tu píšete pořád !
3. Osetie je gruzínská provincie a proto je protiteroristická operace centrální vlády vnitřní věcí Gruzie. Ruská invaze má za následek nynější okupaci části gruzínského území.
kamarád Krakatit
Takže si to shrňme co obhajuješ:
1) Stavíš se proti zjištění OSN
2) Zastáváš se vražd obyvatelstva z politických důvodů (ti slováci můžou být štastni že nebyli součástí Gruzie)
Obvyklé bolševické žvásty šířené dezinformačními weby.
Školící důstojní říká: když si dobrosere nebudeš jistý a zaženou tě do kouta, jediná obrana je nasadit osvědčené metody. Bolševické žvásty, dezinformace, ty komunistická pýýýčoo a mohl bych pokračovat. Šílenství pijáků.
Díky za vsuvku z pollitického školení, ale nijak mě to nezaujalo.
Ani se nedivím , to používáte běžně !
Jak to víš, primitive, No nevíš. Nevíš nic a proto se pořád na něco tak blbě ptáš. :-D
Jaký druh papouška prezentuješ?!!
Pavle
To je fakt dobrý
Za 100
Co to melete , oni tyhle země Rusové okupují ? Třeba Syrii naopak okupují Američani , Rusové tam jsou na žádost syrské vlády !
Chyba , vsechny ty okupace byly v jejich prospech. Nepamatuji ze by soveti mimochodem slozeni z ruznych narodu propagovali to svinstvo co dnesni EU.
Jenže ty píšeš naprosté bláboly, evidentně vůbec netušíš, co to je okupace a jak se liší od přítomnosti oficiálně pozvaných spojenců. Pozvaných demokraticky zvolenými vládami. Prostě jen plácáš už trapné a ubohé postbolševické lži. Ani jste si, chudáci, nevšimli, že i Rusko už je mnohem dále, vy jste mentálně zaostali nejspíš navždy.
Takže jistě teď USA z Iráku odejde , když jí tam vláda nechce !
Tak odejde. A co? Irák se vrátí do středověku.
Irák byl před americkou agresí bohatá země s vyspělým školstvím , zdravotnictvím , teprve americká agrese je přivedla do středověku ! Proč tu Maxi píšete , když nic nevíte ?
Irák byla především tuhá totalita s vražedným psychopatem v čele, který neváhal testovat chemické zbraně na scivilistech, idiote!!!
Žádná tuhá totalita to nebyla ,zase lžete !
Amíckí teroristi si vraždou íránského generála nasrali do krajek. Nemám rád islám, který nám kvůli těm blbcům udělá v Evropě peklo ze života! Oni se cítí neohroženě za oceánem, uvidíme.
Likvidace teroristy není vražda, primitive.
kamarád Krakatit:
Já to taky říkám, jen se divím, že si na Trampa dovolujete.
To mentálně zaostalé rudé muňce nevysvětlíte.
nekamarád Krakatit, primitiv je tvůj fotr, nevytáhl ho včas z prdele matky!
Děkuji za ukázku, primitive
Panove, to musi byt tak propracovany kryvorypakovy plan na likvidaci evropskych narodu,ze to nema obdoby.Vybombardovany koridor na Balkane, letita invaze cmoudu, klerikanska jezuitska mafie,slunickari,panevropska slechta, nikym nevoleni komisari z Eu nam nuti machometansky a negersky paty kolony s kvotami.
Sami mame stanich dluhu jako kviti a jeste s nejakou vnucovanou psudohumanitou mame nekoho zivit,vzdyt je nas tu v CR akurat dost.Nejsme nafukovaci ani Evropa ne.
Co si v Africe a v Asii,nasukali at si zivi sami.
My nejsme povinni zivit cizi parchanty.
Leo přesně
Jeho fotr š*kal tvojí matku? A to ti o tom maminka povídala, když tě ještě v 15 kojila, mentální degeneráte? :-D
Soudruh Max je taky ten liberální demoGrat,že?
(originál?)Ani náhodou.Proč demogracii,navíc
liberální tady zastupují téměř výhradně sprostá hovada?
Je placený, zadarmo by se tak nedřel, měl by to na háku, a nelhal by tu.
To je poznávací znamení, prolhaná propaganda, ta se zadarmo nedělá.
A jak se vyrojili, metody fšichni naprosto stejné, z toho je vidět, že absolvují stejné školení a výcvik, podle stejného mustru.
Můžou lhát, jak chtějí, pravda je usvědčuje.
Mají smůlu f tom, že máme své zkušenosti, a na nás ta masírovka neplatí.
Jou, podle projevu je cvičenej pro boj ve vysoké trávě, nacvičené rozumy jak kolovrátek kolem se toooč.
Zato ty tvé příspěvky jsou vysoce inteligentní, že jo? :-D Vidíš to, pořád dokola a rudý svrab to pořád nechápe. Tak nezbývá než se pořád opakovat.
Jsou takové, jaké jsou!! Já promlouvám za sebe, Ty, podle notového zápisu.
Moc si fandíš, ubožáčku.
Nelži, kremlobote.
“Soudruh Max je taky ten liberální demoGrat,že?” Není.
Už jste úplně mimo !
Od tebe to sedí. :-D
Ano ,maxi mel jste tvrde detstvi, ale lide na zdejsim webu za to nemuzou.
Je to znat na jeho kydech, že měl tvrde dětstvi. Ja bych v jeho připadě tipoval na Ojdipuv komplex.
Takže abych to shrnul… íránský teroristický vrah Sulejmání stál v pozadí za útokem na baghdádskou americkou ambasádu a spolu s jeho teroristickými šiítskými iráckými bratry plánoval útoky na další americké cíle. Američané se rozhodli jeho a jeho šiítské teroristické bratry zlikvidovat a dobře udělali. A nic na tom nezmění zdejší kvičení latentních bolševických primitivů.
Já bych to shrnul jinak:
Generál Sulejmání navštívil Írák, kde se zřejmě radil na dalším postupu ofenzívy v Sýrii v oblasti Idlíbu proti islamistickým okupantům.
Na výsostném území Íráku, který je po rozvrácení okupován americkými vojsky kteří odmítají odejít na základě rozhodnutí vlády Íráku s tím, že vycvičí iráčany v boji proti terorismu je spáchán teroristický čin vraždou generála ze sousední země, který měl od vlády Íráku potvrzenou bezpečnost na svém území.
USA lží odůvodňovala přítomnost vojáků proti vůli Íráku a dopustila se vraždy. Íráckou vládu tak zesměšnila.
Íráku tak nezbývá, než zakázat let amerických bojových prostředků nad svým územím a bránit se tak mezinárnímu terorismu. Islamisté dostali od USA evidentní podporu.
A nic na tom nezmění zdejší kvičení latentních bolševických primitivů.
Terorista Sulemani opravdu navštívil Irak. Ale radit se o “dalším postupu ofenzivy v Sýrii”, jak píšete už naštěstí nestihl, neb by díky Bohu zlikvidován.
Dohodne to jiný generál a nakonec budou fňukat obyčejní Američani !
Jiného takového generála hned tak neseženou. :-D
Každý takový šéf má zástupce , který ho rád zastoupí ! Pro začátek stačí , když budou likvidovat americké turisty ! Třeba si potom Američani tu zločineckou vládu a prezidenta zlikvidují sami !
Ty máš ale hloupě naivní představy, Pepo. :-D
Sulejmani byl přednim bojovnikem – symbolem boje se sunnitskymi teroristy SPOJENCI USA- proti sunnitskym teroristickym ditkam USA v Syrii i Irace. Proto teroristum z USA tolik vadil.
Ty cile byly v USA ?
Rozhodli jiní, odskáče to Trump!
Zkuste to trošku rozvést, primitive Detektore.
VÁM? Který všechno ví, všechno zná – a primitiv Detektor ho musí poučit?
Resp. ho vyprovokovat k dodání nového podnětu k hysterickému záchvatu?
Doufám, že to neudělá. Najděte si pro své lži nové téma sám.
Jistě, že to neudělá, neboť je to jen hloupý primitiv.
A vy s ním máte leccos společného, což ovšem není vůbec záviděníhodné.
Janino, přesně.Díky, jste pro ně těžký oříšek. Jsou to blbci z degen škol-emerická výuka.
Soudružka Janina těžký oříšek? Tak leda ve tvých nejmokřejších snech, kremloide. :-DDD
Když jseš tak dobrej ty internetový bojovníku za tu “VAŠÍ” spravedlnost, proč nebojuješ na bojišti ale v zázemí?!! Až něco dokážeš pak machruj a budu to JÁ, kdo bude říkat joo, ten je fakt dobrej.Do té doby se nepovyšuj nad druhé, to smrdí samochválou!!
Pavle, přímo do tlamy fašounovi, to se cení.
Ale houby, jen se zase ztrapnil. A ty s ním.
Tak se k té trapnosti nepřidávej!!
Přesně jak jsem napsal před chvílí… rádbobyvtipné a přitom trapně ubohé poznámky, na nic jiného ses tady zatím nezmohl, chudáčku.
Jak víš, co jsem dokázal, nebo nedokázal. Nevíš, ale o to víc jako správná rudá veš tady kydáš ke všemu, že?
Tak se pochlub skrčku, já jsem to tu už napsal. Nenapíšeš, že?!! Nemáš co študente!!
Proč bych to tu měl psát? Jednak je ti do toho úplně howno, kreténe komunistický, a rozhodně se tady nemíním předvádět nebo vychvalovat. Takže máš smůlu, dementíku.
To Max orig
Primitiv detektor skutečně může v té pipině spatřovat “tvrdý oříšek”. To je tak, když je jedna blbá a druhý ještě blbější.
Přidávám se
Však vy i Joe je taky pěkně grilujete. Nemít nadávky, ani si neškrtnou.
Jak pindostanu funguje šrot předvedli v sýrii. Vždyť je to sklad na smeťák kam se stejně sune.
USA mnohokrát a prezident Trump svým prohlášením jen dokazuje
pravdivost přísloví:”Mouřenín posloužil.mouřenín nechť táhne !”
Je jasné že se tato moudrost netýká jen slimáků,ale
všech ubožáků doufajících ve jakoukoliv jejich ochranu.
Ničení a zabíjení je pro tyto spasiteke světa jen JOB.
Novinky,.cz:
Irácký parlament schválil v neděli usnesení, v němž vyzval vládu, aby ukončila přítomnost cizích vojáků v zemi a zajistila, že zahraniční armády nebudou z žádného důvodu využívat irácké území, vzdušný prostor ani teritoriální vody. Parlament se sešel na mimořádné schůzi kvůli pátečnímu americkému útoku na letišti Bagdádu.
Na začátku zasedání parlamentu v Bagdádu premiér Ádil Abdal Mahdí poslancům doporučil, aby podnikli urychlené kroky k odchodu zahraničních vojáků ze země. Bude to podle něho v zájmu Iráku i Spojených států.
USA sice ukazují svaly, ale Trump musí mít přesto zaťato.
Vejít do historie (bude-li jaká) jako ten, který rozpoutal 3.světovou – o to asi není co stát.
Pro originálního Maxe.
Výše jste po mě chtěl nějaký odkaz, jenže nevím jaký, nespecifikoval jste ho.
Nejsem vaše poddaná, veličenstvo, a mám i jiné povinnosti, než čekat v pozoru na vaše příkazy.
Zopakujte tedy prosím tu otázku.
Neslibuji ovšem, že vám odpovím. Jednak jsem vám napsala, že mě už dnes to vaše hysterčení nebaví a za druhé – pokud to bude dotaz, u kterého se s jistotou dá předpokládat, že zareagujete zase manstreamovými manipulačními kecy, jako nezpochybnitelnými fakty, pak odpověď nečekejte.
Už nemám zájem, protože jste hloupá krůta, která vše, co se jí nehodí do jejího primitivního černobílého světa, označí za mainstremové manipulační kecy. S bolševismem vypatlaným jedincem není diskuze možná.
Tak to jsme na tom stejně. Čau, měj se.
Pro pana piangenda:
Dějiny Íránu sahají více než pět tisíc let do minulosti a zahrnují území, jež je mnohem rozsáhlejší nežli současná Íránská islámská republika, vzniklá v roce 1979. Je to dáno tím, že Peršané – kulturně i politicky dominantní etnikum Íránu – v různých dobách ovládali i teritorium dnešního Iráku, Turecka, Sýrie, Arménie, Gruzie, Ázerbájdžánu, Afghánistánu, Turkmenistánu a Pákistánu. ……
Sásánovská říše zanikla v letech 636–651 pod náporem arabské (muslimské) expanze, Írán se stal součástí chalífátu a byl v relativně krátké době islamizován. Přesto sásánovské tradice v oblasti přežívaly hluboko do středověku.
Začlenění do rozsáhlé muslimské říše s centrem v Medíně a později v Damašku a Bagdádu neznamenalo pro íránské oblasti v žádném případě počátek úpadku. Naopak – perští úředníci a učenci hráli již v prvním století arabské nadvlády značnou roli ve státní administrativě, kterou původně polokočovní Arabové téměř postrádali. Skutečnost, že výraz vezír, označující prvního ministra, pochází z perštiny, není rozhodně náhodná.
Tak se mi moc nezdá, že by Peršané nějakým mávnutím kouzelného proutku zmizeli někam do pryč.
Znamenal začátek úpadku. Z počátku těžili z helénské vzdělanosti původního obyvatelstva, ale ten prostor už díky islámu a polonegroidních jižanů 1000 let postupně stagnuje. Vývoj, který se v bílé Evropě konal mezi léty 1000-2000, tam zůstal prakticky na nule. Multikulti a stupidní náboženství vykonaly svou práci. Tohle čeká i Evropu, jsetli se nevzpamatujeme.
Už jen to, že tam tvrdou rukou vládne defektní abrahámské náboženství je dokladem ÚPADKU! Evropané se z těch sraček vyhrabali, Blízký Východ na to nemá lidský potenciál.
Nicméně o to ani tak nejde. Šlo o tvrzení Maxe, že v Íránu už žádní Peršané nejsou.
)
Protože jsou dnes nazýváni Íránci a ne Peršané, neznamená to, že s islamizací zmizeli neznámo kam.
(A nenechali Maxovi adresu
koukám, že rudí odborníci na mezinárodní vztahy ještě nepřestali mudrovat. co si to američani dovolili sejmout toho šmejda????…………….a za trest si nekupte harleje
bambus, co kdyby jsi si šel leštit BAMBUSE.
dám ti radu, když ho nedohoníš, tak mu zkus nadběhnout!!
Díky
Zase jsem se nařechtal chááááááááááááááááááááááááá
Jsem zvědavý co místní flastenci udělají s informací, že Sulejmán organizoval protisrbské džihádisty v Bosně
A já jsem zvědavá, jak vy a originální Max zareagujete na ten po mně žádaný odkaz na Persii. Domnívám se aspoň, že o něj šlo, když Maxík se neráčil ozvat, ačkoliv čekal, že já se kvůli němu od počítače nehnu.
No ale – není divu, že se nijak nevyjdřuje – on ani vy, který jste se víc než ochotně k těm dvěma šaškům přidal. Ono to prostě pomocí výmyslů z dutých hlav dost dobře rozporovat nejde.
PS:
A kde je váš zdroj informací? Nějak neexistuje, že?
Kecko.
“”What Quds does is very specialized, the most dangerous work, operating underground,” Mahan Abedin, an Iran expert and the research director at the London-based Center for the Study of Terrorism, said in 2007.
The Quds Force — whose name means “Jerusalem” in Farsi and Arabic — is the most elite and covert of Iran’s military branches. Over the past two decades, the corps is believed to have helped arm and train the Hezbollah guerrilla group in Lebanon, Islamic State (ISIS) fighters in Bosnia and Afghanistan, and even Sudanese troops fighting in South Sudan.”
https://www.foxnews.com/world/what-is-the-quds-force-the-elite-iranian-military-unit
# In recent years, Quds Force plots have been uncovered in countries including Germany, Bosnia, Bulgaria, Kenya, Bahrain, and Turkey.
https://indianexpress.com/article/explained/explained-qasem-soleimani-the-us-accusations-against-irans-quds-force-6198051/
—
There were also reports of the unit lending support to Bosnian Muslims fighting the Bosnian Serbs during the Yugoslav wars.[23][24][25]
23. Moghadam, Assaf (2011). Militancy and Political Violence in Shiism: Trends and Patterns. Routledge. p. 87. ISBN 978-1136663536. Archived from the original on 13 October 2017. Retrieved 12 November 2016. It also assisted in the establishment of Hizballah in Lebanon and various Islamic groups in Bosnia.
—
24. Rubin, Michael (2001). Into the Shadows: Radical Vigilantes in Khatami’s Iran. Washington Institute for Near East Policy. p. 46. ISBN 978-0944029459. Archived from the original on 13 October 2017. Retrieved 12 November 2016.
—
25. Hirsh, Michael; Dehghanpisheh, Babak; Hosenball, Mark. “The New Enemy? Archived 1 April 2007 at the Wayback Machine”, Newsweek, 15 February 2007. Retrieved 17 February 2007.
List of wars and battles involving the Quds Force:
– Iran–Iraq War
– 1982 Lebanon War (1982)
– South Lebanon conflict (1985–2000)
– ______Bosnian War______
– War in Afghanistan (2001)
– Iraq War (2003–2011)
– Lebanon War (2006)
– Gaza–Israel conflict (2006–present)
– Syrian Civil War (2011–present)
– Iranian support for Syria in the Syrian Civil War
– Military intervention against the Islamic State of Iraq and the Levant
– Iranian intervention in Iraq (2014–present)
2015 military intervention in Yemen (alleged)
Uduste se, primitivní russáčtí kolaboranti. Všichni tři.
Vida, že to jde, když se chce.
Ale teď nevím, jestli můžu reagovat (dokud nejsem udušená), když jsme se v podstatě spolu dohodli, že končíme.
Klidně.
Úvodem – máte bod za to, že jste konečně nějaký odkaz dal. Dík.
Ale potřebovala bych něco dovysvětlit.
V jednom z odkazů se píše:
“Byly taky hlášeny informace o tom, že jednotka poskytla podporu bosenským muslimům proti bosenským Srbům během jugoslábských válek”.
Snad nepopřete, že boseňští muslimové požívali zvláštní ochrany USA, když tyto v jejich zájmu bombardovali právě Srby.
To by znamenalo, že generál a jeho jednotka spolupracovala s armádou USA, tedy byli přátelé, nebo aspoň poartneři.
A co se tedy mezi nimi přihodilo, že přítel zavraždí přítele, navíc jsa sám v bezpečí ukrytý tisíce kilometrů (dron prý obsluhoval operátor v Nevadě).
Navíc když musí dobře vědět, že tím stabilitu v regionu nezajistí, naopak – zatímco celá léta slovně “bojuje” za ubohé, trpící civilní obyvatelstvo.
To je to, čemu nerozumím. Můžete se k tomu nějak jednoznačně vyjádřit?
Kdysi, když jsem ještě myslel, že to má cenu, jsem sem dával odkazy zcela normálně.
A teď k věci… Quds rozhodně nikdy nebyli a nejsou žádní spojenci nebo partneři USA. To, že byli občas na stejné straně (a to včetně bojů proti ISIL v Sýrii), neznamená vůbec nic. V jiných případech zase cvičili a vyzbrojovali Hizballáh nebo ISIL v Afghánistánu. Prostě to co jim zrovna vyhovovalo. Navíc generál začal spolu s iáckými šiíty brojit proti USA. Když k tomu přidáte ten protiizraelský Hizballáh a zprávy o tom, že plánoval útoky na další americké cíle, je celkem jasné, že co se stalo, se stát muselo.
Děkuji.
Není zač.
Mila pani otazka je a to v te dobe,byli kamaradi?
Zdá se mi to logické,když šli společně proti proti Srhům.
Vyložení nepřátelé by snad tak nečinili.
Maxi, to ale musíte bukvami
To už jsem zapomněl.
Janina, jako vždy jim násadou od lopaty natrhla otvory do duté nádoby.
Jako vždy má Pavel K mokré, nesplněné sny.
Sklípkane, dej link.
Tak na to si počkám s vámi.
Amícký film, to je něco! Křiváci namyšlení. No a celá ta banda je tím od dětství vymydlená. Všude dostanou nakopáno, přesně jak v pohádce-Kazisvěti!
Reakce našich politiků nad vraždou íránského generála. Od některých byste to nečekali.
„Špinavý Trumpův atentát, normální teroristická prasárna to je,“ napsal rozzuřeně Stropnický na svůj Facebook. „To je asi ta politika ‚řešíme migraci v zemích původu‘. Přátelům svévolných teroristických útoků našich drahých spojenců nabízím srovnáníčko: třeba kdyby teď dronem zapích Putin generála Pavla. To by byla mela. Myslím, že třeba Jakuba Jandu by museli hospitalizovat, jak by křičel, že to říkal,“ prohlásil.
„Ohlasy na americkou akci proti Sulejmánímu slouží jako praktická mapa, podle které víme, kde tu kdo stojí. Matěj Stropnický se po Lubomíru Zaorálkovi rovněž postavil do jedné řady s Okamurou a Filipem,“ domnívá se šéfredaktor liberálního portálu. (Pavel Šafr)
Šéf české diplomacie Tomáš Petříček (ČSSD) označil americký letecký úder za mimořádný krok, který nezůstane bez odezvy. Podle něj se situace v regionu nadále komplikuje a hrozí růst islámského terorismu.
„Zabití íránského generála Sulejmáního je nebezpečná provokace, která bude znamenat eskalaci situace v regionu. D. Trump si tímto siláckým gestem vyrobil další problém do blížících se prezidentských voleb v USA,“ napsal ministr kultury na Twitter. (L. Zaorálek)
„Neuvěřitelné, že USA provokativně zorganizovaly vraždu gen. K. Sulejmáního, musí být na tom přes veškeré vychloubání opravdu špatně. Takový krok je totiž pro středoasijské suverénní státy opravdu důvod k válce. To ale nebude Írán proti Iráku, ale Persie a arabský svět proti USA,“ míní šéf KSČM Vojtěch Filip.
„Moje přítelkyně a kolegyně ze společné evropské vlastenecké frakce Marine Le Penová má podle mě – i v souvislosti s posledním vývojem na Blízkém východě – bohužel pravdu. USA napadají a rozvracejí suverénní státy,“ prohlásil předseda hnutí SPD Tomio Okamura.
Politici svými komentáři nad zabitím teroristického šmejda plánujícího útoky na další cíle nezklamali.
To je prolhaná géblsofská propaganda
Každý gauner, i Hitler, zdůvodňovali své zločiny tím, že hrozilo nebezpečí, že ti druzí je chtějí napadnout.
Nihil novi sub sole.
Vlk a beránek
Hladový vlk spatřil malého beránka, jak pije u potoka. Vlk potřeboval najít důvod, pro nějž by mohl beránka sežrat. Vymýšlí si, že mu beránek kalí vodu, že byl na něj drzý , ale beránek mu jeho obvinění vyvrací. Vlk se rozzlobí a nehledá již další obvinění: „Už tím jsi vinen, že mám hlad,“ říká beránkovi a odnáší si ho v zubech.
Naučení: Kdo je bohatý, mocný a silný, je vždy v právu, a vždy si důvod najde, – slabý a chudý se spravedlnosti nedovolá.
Kdo má hůl, ten si psa najde.
Nad tím si ale každý slušný člověk musí odplivnout.
Vrah je vrah, ať je to kdokolif.
Dej si studenou sprchu, už ti to blábolí až moc.
Nad zabitím teroristického šmejda si může uplivnout jen lidský odpad. Pa, odpade.
Tobě by nepomohla ani ta sprcha, kašpárku
Maxi???
” Nad zabitím teroristického šmejda si může uplivnout jen lidský odpad.”???
Vy se povsžujete za lidský odpad, nebo vaše slova – reakce na zabití toho generála znamenají naopak nějakou podivnou pietu???
Janino
Akorát, že nejde o to, jestli se MAXIBLB považuje za lidský odpad,
on je tak fšeobecně vnímán, a nějak si musel ulevit cháááááááááá cháááááááá
Teď jsem se zase nařechtal
chááááá
cháááá
Teroristickeho smejda? Copak byl zabit americky president?
Myslíte?
Mě dost překvapilo, že jednou určenou linii pevně držel jen jediný a to Šafr. To ovšem není politik, takže tím by to mohlo být vysvětleno.
Přesto se zatím nedá jednoznačně odhadnout, co za tím “obrácením Ferdyše Pištory” skutečně je..
Ano. Mě nepřekvapili. Ani mě to neudivilo. Prskání zeleného utřifouska Stropnického není překvapivé vůbec, je to proislámský eurohujerský ekoterorista. Ten zbytek jen jede zatím stále platnou linii europolitiky.
TO že Sulejmani planoval nějake utoky na emricke zločince je pouhe dalši emericke Geblzovske DUKAZY NEPODLOŽENE TVRZENI. Jak vime z mezinarodni praxe, amik často podvadi a porušuje mezinarodni pravo. Ji svymi mezinarodnimi zločiny na zakladě podvrhu rozvrtal řadu muslimskych statu a vytvořil pro Evropu obrovske bezpečnostni riziko, ktere začalo přelevanim milionu zradikalizovanych migrantu a hrozi, že přenese valečnou jiskru nasili, chaosu a brutalni kriminality ze sousedstvi Evropy přimo do Evropy.
Amik je mezinarodni zločinec nejtěžšiho kalibru a největši současna podvodnicka hrozba celemu světu.
Je potřab zrušit Tolar jako hlavni mezinarodni platidlo, aby se mezinarodni diktator zcvrknul a vratil zpatky dodom, řešil si sve vlastni četne problemy a neotravoval svět svym Ibrmenšstvim, valečnym bordelem a diktatem.
Tak s ním neplať. Můžeš třeba Bolívarem, tvůj problém.
A že si levičáci tak rozumí
Tak prý se nám už v Íranském parlamentu začali hádat. Kurdům a sunitům se to nelíbí.
Tam bude ještě sranda. Nějaký blbec střílí kaťuše do diplomatické čtvrti a ne a ne se trefit, v parlamentu se za chvilku pobijí… no prostě slimácká šaškárna. :-D
Septiku nyni jsou levicaci na srane USA, pravicaci na strane Ruska.
To je pěkna blbost co si teď řekl. Většina levičaku byla a zustala na straně Ruska. Jenom někteři z pravičaku jsou na straně Ruska, většina pravičaku jsou tvrdi rusofobově, podporovatele Adolfa z USA.
Hlupáku, levičáci jsou všude. Jenom u nás na straně Ruska jsou rusobolševičtí kreténi
Ten emericky fašista, diktator, vyděrač a mezinarodni zločinec je usměvny.
Provede mezinarodni zločin a namisto toho aby se pokorně kal, prosil o odpuštěni a vydal se dobrovolně mezinarodnimu soudu ještě vyhrožuje těm na kterych se dopustil zločinu.
Prostě dement a sprosty zločinec.
USA potřebovaly odstranit nejvyznamnějšiho muslimskeho bojovnika proti mezinarodnimu sunnitskemu terorismu. Protože USA a Saudska Arabie jsou největšimi podporovateli sunnitskych teroristu a nelibi se jim, když jim někdo poraži as likvoduje jejich vypiplane teororisty v ruznych zemich. Dava tim přiklad ostatnim.
Během televizního přenosu pohřbu Soleimaniho oznámila iránská státní televize, že ten, kdo zavraždí Donalda Trumpa, dostane odměnu 80 milionů dolarů.
Zdroj: https://www.en24.news/2020/01/propaganda-on-iranian-tv-80-mi…
Terorem proti teroristovi. Totok ovšem neměli dělat! Co když se toho pod falešnou vlajkou chytnou emeričti “demokraDi” anebo Dip Stejt, ktery ma vraždy prezidentu takřikajic v manualu? Iranci by jim pak museli ještě vyplatit odměnu.
Jestliže se budeme striktně držet emerickeho hesla, že nepřitel meho nepřitele je muj přitel, pak iransky general Sulejmani, ktery byl symbolem uspěšneho boje s mezinarodnimi sunitskymi teroristy byl našim přitelem.
Spolu s generálem Sulejmáním odešlo k Alláhovi i několik vysokých vojenských hodnostářů režimu, který by měl být “nakláněn” USA. Nyní už snad i poslednímu Polákovi musí být jasné, že USA nemají spojence. USA mají jen své zájmy, které zatím beztrestně prosazovaly bez ohledu na okolí. Po Kurdech si určitě i irácké vedení uvědomí, že USA je mají za nesvéprávné pitomce, když na jejích území odstraní jimi pozvaného oficiálního hosta, navíc spolu s několika jejich iráckými spoluobčany, tedy deklarovanými “americkými spojenci”. Zcela jistě to vyhodnotí (a nejen oni) jako do očí bijící podlost, zradu, zákeřnost a farizejství. Nutným závěrem bude, že řeči o lidských právech, západní demokracii a dodržování mezinárodních dohod jsou jen kecy, které se použijí pokud je to pro USA výhodné. Nemyslím si, že k “obrácení” některých váhavých muslimů na stranu západní demokracie přispěje, když USA po Kurdech i z Iráčanů veřejně dělají užitečné idioty. I z tohoto úhlu pohledu to tedy byla, dle mého strategická, chyba. Důvěra se získává dlouho a velmi těžko, ovšem ztratit ji lze během okamžiku. Tady jen poznamenám, že naši představitelé by měli okamžitě diskrétně zahájit kroky na stažení našich vojáků z misí, kde působí společně s Američany.
Pokud se USA pokusily ustanovit někoho mučedníkem s úmyslem sjednotit muslimy napříč vírou, nemohly si pravděpodobně vybrat lepší cíl. Trump a jeho boys se sice nechali slyšet, že šlo o arcilotra na seznamu hned za Putinem, který má na svědomí nemalý počet životů udatných US vojáků, ale co neřekli bylo, že jeho vojáci NEzabíjeli na území USA, ale tam, kde US Army nemá co pohledávat. A tady jsme u dalšího úhlu pohledu – představte si, že jste čistokrevný árijský Němec a právě vysílají zprávu o “eliminaci” Kubiše, Gabčíka a spol. v kostele svatých Cyrila a Metoděje. Do toho Vám osobně Geobbels sdělí, že se jednalo o teroristy, kteří byli na seznamu nejhledanějších nepřátel německé nacionální demokracie, že měli na svědomí životy mnoha udatných árijských Němců, kteří pro Vás zajišťují nový životní prostor, a co teprve kolik by jich ještě zabili … Zkrátka, jako Němci by jste jejich zabití pokládali na správný čin, protože oni přece terorizovali Vás … Němce (!), kteří mají historický úkol přinést zaostalým Čechům skvělý nacionální socialismus. Že tatáž situace z českého pohledu bude vypadat diametrálně odlišně, je dnes naštěstí historický fakt. Stejnou analogii pohledů ovšem můžeme použít i nyní. Američané na blízkém východě jsou čím dál častěji nazýváni okupanty, což nevypovídá o vřelém postoji k jejich přítomnosti. V tomto úhlu pohledu byl Sulejmání určitě hrdina, který sjednocoval a vedl muslimy v boji za osvobození od okupantů. My jsme nezapomněli na zradu Mistra Jana Husa, která vedla k jeho upálení, a taky si mj. připomínáme hrdinství vzpomínaných parašutistů. Že v případě Sulejmáního byl položen základní kámen k témuž, je velmi pravděpodobné.
Ty jsi chudák který ví naprosté guvno
Septyku
Nezdá se ti, že jsi chudák ty? A že víš velké kulové, a na repertoáru máš tu nejchudší a nejubožejší výtku, jaká může vůbec být?
Proč nenapíšeš nějakou oponenturu, a nevyvrátíš ty teze?
Ono to nejde, že?
Ona je to totiž pravda, a pravda se těžko vyvrací, navíc, ty s tvým IQ už vůbec nemáš šanci
Já bych, na rozdíl od tebe jednu výtku měl, totiž že – Američané na blízkém východě jsou čím dál častěji nazýváni okupanty – já myslím, že byli od samého počátku vnímáni jako okupanti, jen s tím nemohli nic dělat.
Po tom teroristickém útoku USA se karta obrátila, a jenkís pomažou, až se jim bude kouřit z gatí, soplákům
Přiznak progresivni Trumpovy demence.
Svym dalšim cholerickym neuvaženym ZLO-činem:
1/ nabil třištivou munici všem kteři nesnaši emerivkeho okupanta v musulmanii. Všem otevřel woči co je amik za podrazaka – dneskaj kamoš zitra nepřitel (viz Kurdove, viz Irak)
2/ postavil Irak do antiamericke fronty když nechal na jeho uzemi zavraždit ne jenom oficialni statni navštěvu z cizi země ale i irackeho vysokeho dustojnika. A navic na mezinarodnim letišti
3/ nabil třištivym antitrumpovcum v USA kteřy usiluji o Impičment Dučeho. Dal antitrumpovcum do rukou silnou munici, když se dopustil tvrdeho prohřešku proti zakonum USA, když zahajil dalši valku s dalši zemi bez schvaleni Kongresem
4/ od Trumpova utoku se distancoval dokonce Pentagram, ktery zkonstatoval, že kděbil v Bilem wigwamu jednal zcela sam, rozhodnul sam a hodil vidle na Blizky vychod, kde vytvořil dalši sršni hnizdo a namazal tim emerickym vojakum schody v regionu
Trump svym dalšim cholerickym rozhodnutim posilil formujici se antiamerickou frontu. Za chvilku budou amici všude jak KUL V PLOTĚ. Dokonce i česka podlejzačska vlada už uvažuje o staženi americkych podržtašek z Iraku
1/ Iracké ministerstvo zahraničných vecí oznámilo, že Organizácii spojených národov poslalo dva listy a
požiadalo Bezpečnostnú radu OSN, aby odsúdila „vraždu“ Solejmáního.
Ministerstvo americký piatkový útok označilo za „nebezpečné
porušenie zvrchovanosti Iraku a podmienok vojenskej prítomnosti USA v tejto krajine“, uvádza agentúra Reuters…
2/Útok, pri ktorom prišiel o život, šokoval islamskú republiku a vyvolal
obavy z novej vojny na Blízkom východe…
Iracký parlament zároveň schválil uznesenie, ktoré žiada
ukončenie prítomnosti zahraničných vojakov v krajine. Informovala o tom agentúra AP. Čo v podstate znamená vyhodenie amerických vojakov, ktorí krajinu okupujú od vojny proti Sadámovi, teda už od 2003 roku, z krajiny.
Zákonodarcovia irackú vládu žiadajú, aby zrušila platnosť dohody, na základe ktorej Washington od roku 2014 posiela do Iraku vojakov s cieľom pomáhať v boji proti extrémistickej organizácii Islamský štát (IS).
Väčšina z približne 180 zákonodarcov, ktorí boli prítomní na zasadnutí, hlasovala za schválenie uznesenia. Podporila ho väčšina šiitskych poslancov, ktorí majú v parlamente väčšinu kresiel. Mnohí sunnitskí a kurdskí zákonodarcovia sa na zasadnutí nezúčastnili, uvádza AP.
Približne 5200 amerických vojakov je umiestnených na rôznych vojenských základniach v Iraku. Oficiálnym cieľom ich nasadenia bolo poskytovanie podpory miestnym irackým a kurdským silám v boji proti Islamskému štátu.
1/ Koalícia vedená USA v nedeľu oznámila, že „pozastavuje“ boj proti extrémistickej organizácii Islamský štát (IS) v Iraku, kde americkí vojaci poskytujúci výcvik irackým silám čelia raketovým útokom. Informovala o tom v nedeľu agentúra AFP
2/ Irán ešte v nedeľu očakáva finalizáciu piateho súboru opatrení, ktorými sa odkláňa od záväzkov vyplývajúcich z medzinárodnej dohody o obmedzení jadrového programu tejto krajiny. Oznámil to hovorca iránskeho ministerstva zahraničných vecí Abbás Músaví, ktorého vyjadrenia odvysielané v televízii citovala tlačová agentúra AFP