
Trump podepsal dekret, kterým USA uznávají právo Izraele na Golanské výšiny
COM
Dekret, kterým Spojené státy uznávají svrchovanost Izraele nad Golanskými výšinami, podepsal v pondělí v Bílém domě americký prezident Donald Trump na úvod setkání s izraelským premiérem Benjaminem Netanjahuem. Podle syrské státní agentury SANA Damašek v pondělí označil americký krok za „bezostyšný útok na svrchovanost a územní celistvost Sýrie“.
Izrael obsadil toto území, které patřilo Sýrii, během šestidenní války v roce 1967. Mezinárodní společenství anexi neuznává.
Političtí pozorovatelé ale varují, že uznání svrchovanosti Izraele nad tímto územím by mohlo být vnímáno jako další kontroverzní rozhodnutí Washingtonu na Blízkém východě, které povede k eskalaci napětí.
Mnohé státy označily Trumpovo rozhodnutí za porušení rezolucí Rady bezpečnosti OSN. Golany jsou v mezinárodních dokumentech označovány jako okupované území. S Trumpem nesouhlasí ani Evropská unie.
Já naopak s Trumpem souhlasím velmi.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2021: *****
Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Pavel Klika 222,- Kč, Marek Janičko 250,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Silvia Ambrogini 500,- Kč, MUDr. Ilja Baudyš 500,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Anonym 500,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Vladimír Votřel 1000,- Kč, Anonym 0,01 BTC, Pavel Burget 200,- Kč, Václav Žižka 500,- Kč, Ludmila Kárská 250,- Kč, Zdenka Brancuská 500,- Kč, Karel Zangl 500,- Kč, Jan a Gabriela Horáčkovi 500,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Helena Novotná 300,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Karel Teplý 500,- Kč, Pavel Janeček 300,- Kč, MUDr. Iva Neimcová 100,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Jan Petr 500,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Anonym 150,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Arpád Krausz 250,- Kč, Bohuslav Maceška 100,- Kč, Dagmar Bowyer 500,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Martin Svoboda 100,- Kč, Milena Trulley 333,- Kč, Hana Hoffmannová 666,- Kč, Ladislav Adamec 200,- Kč, Lukáš Vašíček 200,- Kč, Petr Kosmata 200,- Kč, ing. Jiří Klumpar 100,- Kč, Aleš Votruba 250,- Kč, Zdeňka Jindrová 50,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Marie Tachezyová 200,- Kč, Vladimír Janeček 100,- Kč, Vlastimil Kornas 666,- Kč, Libor Heidler 222,- Kč, ing. Miroslav Bohatý 200,- Kč, Petr Hučín 50,- Kč
Celkem za měsíc: 17 709,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Raz a dva, zavřete hubu lůzo - 27.2.2021
- Paranoidní a politicky zprzněná Amerika: Ano, zfalšovali jsme volby, ale pro vaše dobro - 27.2.2021
- Umetená cestička po českého Orbána - 27.2.2021
“Já naopak s Trumpem souhlasím velmi.”
Pokud má někdo takto silný názor, mohl by se taky podepsat.
To je rozhodně pravda.
Ale k autorově názoru se připojuji. Já jsem na Golanech kdysi byl. Je z nich nádherný výhled na Genezaretské jezero (pro místní Galilean see), hlavní a téměř jediný zdroj (přírodní) pitné vody Izraele. Kdo má kanón (raketovou baterii) na Golanech, ovládá kohoutek pitné vody Izraele (a zčásti i Jordánska). A může jej kdykoli zavřít…
Takže Izrael Golany nepustí. Tak jako Rus Krym. A Číňan Tibet…
Smiřte se, krasoduši celého světa, s tímhle starodávným, ale stále funkčním způsobem získávání území. Ze strategického nezbytí.
Protože fakt ještě jsou státy, co mají koule. A politici, kteří si cení bezpečí svých, více než jakýchkoli zájmů cizích.
Copak,já bych se s tím i smířila…Ty argumenty o důležitosti Goláň jsou celkem jasné.
Problém je v tom,že se s tím nesmířej domorodci.
Palestinec se nesmíří s tím,že byl vyhnán z půdy,na které pro něj jeho prapradědek postavil dům.A na které měl už jeho prapraprapradědek postavený stan a pásl tam kozy.
A ten Palestinec to musel opustit,aby si tam mohl vybudovat dům přistěhovalec z Ruska.
Prostě to nepochopí.Je to divné!?!?!?
Golany by se měly vrátit Sýrii. Byly ukradeny.
Pokud ne, tak je směšné mluvit o právech a územní celistvosti.
Tím se jen podporuje bezpráví a směšnost tzv. “západní demokracie”.
A co ty? Bagristo? Máš jméno?
I já s Trumpem souhlasím velmi a klidně se podepíši celým jménem, kdykoli to bude nutné.
Bravo.
Hned bych byl spokojenější v EU, kdyby měla taky koule.
Však taky EU měla koule protože nesouhlasit v něčem s Trumpem, tedy s USA chce opravdu velké cojones neboli testículos.
Evropa se začíná emancipovat.Nejvíc Italové s tou Hedvábnou stezkou Doníka museli pěkně vytočit.
Pepa ma pravdu.
Co je USA do Golanských výšin? My podepíšeme dekret o navrácení země Indiánům, ne?
Přesně.Amerika si může vydávat dekrety jaké chce.
Samozřejmě jde jenom o tu eskalaci napětí.
Aby se slimáci vytočili,zlobili a Amíci mohli budovat další základny a aby se kola v amerických zbrojovkách točila.
A aby měli(v tom bordelu okolo) Izraelci klid na práci
Prostě na Středňáku NESMÍ bejt klid!
Když není problém,tak ho vyrobíme.
Dělají to tak všude,na celé zeměkouli.
Kdyby to(v podobě náplavy zuřících halalů) neodsí®ala i Evropa tak by mi to bylo fuk.
Helenko kurvicko rika ti neco Karel Martell ktery roku 732 porazil muslimska vojska u Poitiers ve Francii.
nech toho urazeni hulvate 🤨
Dušan s Helenou se pěkně trefili a Helča to odnesla.Je vidět, že toho pýčuse to hodně zabolelo. Co dělá potom REDAKCE, že tady nechá projít takovou podpásovku!!!!! Nejsem cíta, když si tu někteří chlapci vyřizují svoje chvalozpěvy, ale žena by v naší civilizaci měla být nedotčena.
Pájo,mně je to fuk.Já jsem splachovací.A taky umím mluvit jako dlaždič 😉
pepa Co jsi za hovado?
Pepo,já jsem myslela,že se Aspergerův syndrom projevuje jen akusticky.Ale koukám,že ve vašem případě se projevuje i ve vašem grafickém projevu…
Zajímavé!
Musim se Helce zastat,ty jaden grazle.Tak se mluvi se starsi pani,prvni si zjisti kdo otevrel brany Toleda 714 muslimum ve Spanelsku a zpusobil invazi muslimu na Ibersky poloostrov a naslednou invazi do Francie.
Zhovadilec.
Historická zmínka je sice správná a smysluplná, ale s tím titulováním – no, promiňte, takhle tedy určitě ne.
Pepa ma pravdu.
Tak to mohl napsat trochen jinak né!!!
Rekl bych, ze otazka Ruskeho Krymu je tim vyresena 😁
Takže stačí když něco uzna USA a je to v richtiku ať už je to cokoli. A celá OSN se může jít klouzat, americký prezident -kterýkoli- udělal fakáč, konečně budova OSN je na americkém území.
Amerika je sionistami dobyté územie. Normálny človek sa tam prezidentom ani nemôže stat. Bez židovskej podpory kampane to ani nejde. Keby Reinhard Heydrich bol Žid, v školách by sa učilo, že Heydrich chcel iba mier pre svoj národ a že ho zabili českí teroristi.
Ono je to složitější.V Americe žijí i slušní židé,kteří si tohleto nepřejou.(Ostatně,takových žije dost i v Izraeli.Ale holt Likud má většinu.)
ještě ze máme na světě ten ráj (po)slušných
Čert aby se f tom vyznal.
Já se v tom teda nevyznám vůbec.Soros se nesnese s Netanjahuem…Tak to jsou teda asi oba kryptoantisemiti
To je pr®del!
Šoroš s Netanyahuom v skutočnosti hrajú na gojov divadlo a zaberá to. Obaja starajú o pokrok smerom k spoločnému cielu. Obom ide o zničenie bielej nežidovskej civilizácie a posilnenie židovskej prevahy a nadvlády nad ludstvom. Netanyahu a iní Židia vtlačili USA a Európu do vojen na blízkom vychode. Netayahu klamal o jadrovom programe Iraku atd. Šoroš má inú úlohu a potrebujú, aby neboli odhaleny ako spojenci, inak by židovská konšpirácia bola odhalená. Takto majú podporu gojov. Židom ide hlavne o vysledok, a ak im k nemu pomôže hranie divadla, tak ho hrajú.
Heydrich byl skutecne zid po sve babusce prijmenim Suss, upravovali mu rodokmen. Heydricha nenavideli hlavne arijci okolo Ribbentropa.
Fakt?To je prča!
Dneska jsem někde slyšela,že ve filmu Toman je zobrazen echtovní hnusný kupírovaný týpek.Já jsem to teda neviděla.Ale docela se divím,že se to smělo natočit.(Tedy,pokud je ten Toman ve filmu opravdu takový křivý,chamtivý hnusák.)
Helena ma pravdu.
Nooo!!? No což rypák měl pořádnej.
Mel,ze Pavliku,uplne se vymykal podobe Nemcu,lebka v temeni nedorostena,usni lalucky srostene,konska hlava,no uplny nearijec.Jak se na morave rika. Podle nosa poznas kosa.
Jenže Heydrich byl Žid!!! Židovský míšenec podle norimberských zákonů, jeho babička se jmenovala Sára. Esesáci tajně vyměnili náhrobek a snažili se to ututlat. Mimochodem Netanjahu se kdesi zmínil, že Heydrich je jeho příbuzný.
No vidis to a uz jsme doma,to nemecko se vubec nemelo spojovat,aj Heydrich pochazel z oblasti byvale Dederonie.
Andela Kazmierczakova je take s tama. Netanjahu je take z byvaleho POLSKA aj Buschovi predkove a Kerryho predkove su z POLSKA. Nevite jeste o nekom?
OSN je jen grupa darmožroutů.
Rezolucemi proti nezákonným osadám na Západním břehu si Izrael vytírá řiť už roky.
Když padl východní blok,byla jsem šťastná,jako blecha.
Dneska USA=hegemon a evidentně se jim to vrátilo do palice.
Už aby se vrátila bipolarita,nebo,líp,vznikla multipolarita.
Čína jede,a tak to nemusí zas tak dlouho trvat.
Arogance těch zmetků už přesahuje všechny meze.
Vy jste musela za totáče strašně trpět !!
Já ne.Mně akorát vadila ta cenzura.
Ale moje babička si vytrpěla STRAŠNĚ moc.
Mně se nic špatného nedělo,pracovala jsem převážně jako modrý límeček,nebo na nejnižší THP pozici.
Po takových nešli.Můj odboj se saturoval jen posloucháním Hlasu Ameriky.
Po kom tedy šli , já jsem pracoval jako trochu vyšší THP a také po mě nikdo nešel ! Dědové byli kulaci , vstoupili do JZD a také po nich nikdo nešel , v pohodě žili dál na s vých statcích !!
Bolku,já vím že to ti “disidenti” často strašně přeháněj.Holt to bylo případ od případu.
Já jsem poznala jednoho komunistu,dělal ředitele,po 89 no sundali,tak pokračoval ve skladu a já (nezkušená) jsem mu dělala šéfovou.
Všechno mě naučil,byl to fachman,obdivuhodný vyrovnaný člověk.O politice jsme nikdy nemluvili,ale vycítila jsem,že on v ten komunismus doopravdy věřil.(On byl současně i předseda KSČ v podniku.)
Jednou jsem se ho (drze) zeptala,proč jako lidé utíkali na západ,a né ze západu k nám.
On mi vysvětlil,že na západě je tak tvrdá cenzura,że vůbec netušej jak je v ČSSR nádherně.
A że to Jakeš moc “pustil” a proto nás jako Západ zblbnul.
(Myslel tím,že vypnuli rušičky)
To byl jeden ze dvou DOOPRAVDY věřícïch komančů,které jsem v životě poznala.
Vděčím mu strašně moc.Nebylo lehké zorientovat se v hutních a elektro materiálech pro ženskou bez praxe.
Sice byla studená válka , ale stejně to byla chyba , nepouštět lidi víc na západ ! Znám dost emigrantů , kteří by se vrátili , ale báli se !! Ale jeden kolega se vrátil , asi po roce mu v Austráli umřela manželka a on říkal , že sám s dvěma malými dětmi by tam nepřežil ! Asi nějaké potíže tady měl , ale nakonec dělal vedoucího pro zahraniční styky, protože uměl anglicky !! Je to všechno pryč , myslím , že mladí mají a budou mít jiné starosti !!
Helenko kurvicko Judsko a Samari Bylo rozdeleno na tri zony. Izrael buduje osady ve sve zone ktera mu podle dohod z Oslo patri.
OSN je zdruzeni muslimskych a totalitnich zemi a slusneho clůoveka nazor OSN vubec nezajima.
Lež.Západní břeh patří Palestincům.Izrael ho okupuje už z 90%.
Zamýšlený Palestinský stát tudíž vůbec nemůže vzniknout,nemá kde.
OSN v roce 49 počítala se dvěma státy.Židé si sprostě přivlastnili všechno.
Palestincům milostivě ponechali jen zadrátovaný koncentrák Gazu.
KRAVO ceckata Heleno vemeno Pepa ma pravdu.
jestli ma Pepa pravdu, tak jsi Pepa, tedy jeden z ceskych primitivu a hulvatu 🧐
Pepa ma pravdu! Sniper pravdu nema , pravda boli.
Proto se tak vztekáš.
Zalez do nory bezkulčáku Marvine.Nemáš si tam co lízat,tak je to nuda,že?
Neverim ze tento oslive sprosty komentar napsala starsi ,slusna pani Helena.
Osklivy komentar,fuj.
Dobře činíte.To pod mým nickem napsal nějaký troll.
Židia sú aj naši nepriatelia. Oni stvorili imigračnú krízu. Moslimov využívajú na naše zničenie. Nežid, ktory podporuje Izrael, podporuje svojho kata.
Golanske vysiny meli patrit Izraeli, britum se vsak zdalo 20% Palestiny moc a proto po dohode s Francii predali Golanske vysiny Syrii.
Jak “měly patřit Izraeli”?
Stejně tam žijou drůzové,tak je to fuk komu patřej ne?
Logicky Drůzové nejsou židi,tak proč by měli patřit do Izraele.
Hlavně Britové neměli PRÁVO rozdělovat cizí-arabské- území.
Balfour byl magor.
Britové naslibovali Palestincům státnost, aby je poštvali proti Osmanům.Pak si s tím slibem vstřelí řiť.
A zkorumpovaná OSN “přiklepla” kus Palestiny náplavě z východní Evropy-židům.Kteří tam nikdy nežili.
Židé získali tu půdu díky mohutnému lobbingu v OSN,díky prachům amerických souvěrců a “díky” holocaustu.Měli si ten Sijón založit v Německu.To by bylo spravedlivější.
To měli uši jako choboty, když “dostali” od OSN stát.
Dneska dělaj že jsou hluchý,OSN je už nezajímá.
Palestína mala patrit tamojším ludom. V r 1922 bolo v Palestíne (a to už po vlnách imigrácie z Európy) len 80 tis. Židov. Židia z Európy nemali žiadne právo na Palestínu. Židov podporujú len hlúpci, ktory nevedia čo je v Talmude, nepoznajú židovskú nadradeneckú anti-gojovskú životnú filozofiu a kultúru. Židov podporujú iba “užitočny idioti”, prípadne ako to na PP často chodí, Židia, ktory sa tvária, že sú “nestranní Česi”.
Co Trump cini,dobre cini.Trump to neni kdo otevrel hranici v Evrope muslimakum.Naopak Trump chce zavrit tu svoji nelegalnim emigrantum z Jizni Ameriky. Bojite se muslimskych arabasu ale zatim to jsou jenom Izraelci kteri si s muslimaky dovedou poradit. Nemusite byt generaly aby jste pochopily jak strategicky dulezite Golanske vysiny jsou pro narod Izraelcu.
Vy si neuvědomujete,že nám dneska halalové dělají PŘESNĚ to samé,co židi udělali jim?
Invaze”chudinků”, jen prstíček ohřát.
Chudinkům rostou svaly,začínají se ozbrojovat.
Chudinkové zabírají čím dál tím větší území.
…
Zkrátím to.
Přečíslit,vyhnat,judaizovat.
(V našem případě tedy islamizovat.)
Schalome, nenávist červánků k Americe a Izraeli je dominantní. Červánkové než Američana nebo Žida raději arabského cigána. Tedy Palestince.
Bez Izraela a tlaku Židov na USA, aby destabilizovali Irak a blízky vychod by žiadny muslimácky imigranti a islamskí teroristi neboli. Izrael a židovsky nacionalizmus sú najväčším nebezpečenstvom pre svet. A Židia chcú otvorené hranice pre muslimákov aj do USA, aj do Európy a všetkych štátov na svete, kde sú či boli väčšinou belosi. Žid chce zničit bielu rasu, aby sa sám stal korunou humanity, ale prstom ukazuje na muslimov: vinník!
Izraelsky prezident Duče Trump Kušniř.
Uz jsi dal nazrat kralikum ty debilku Jonasi?. Mama te mela zastudit ty kretene z pastousky.
Marvin. Čípak jsi žide?Jakpak ti říkají?
Jacob syn Jacoba deda byl take Jacob, az Marie Trezie jim dala prijmeni jako Weinsten,Silverstein,Goldstein ale jenom pro prvorozene syny druhy a treti syn atd, uz museli na vandr do Halica, Bukoviny a Volyne na dnesni UK a jeste dal, nesmeli zustat v centralni monarchii.
Vy asi musíte mít šíleně načteno,že?
Smekám!
Poldo ty se nezdáš,z tebe jednou něco bude jestli tě nepokálí mouchy.
Dneska je tady ňák veselo
No pokud jde o rypouše obecnýho tak vždycky, a to ti největší specialisti tuna chybí.
Se.e mne to,ze sa cesi nepodelili o ten carsky poklad s nami Rakusaky,my jim na to skocili,kdyz si v Terstu na vagony napsali psychicky naruseni vojaci ze Sibire a vychodni fronty. Kdyz mi to povidal jeden legionar z Moravy co lezel na dvojitych podlahach ve vagonu a mezi podlahami zlate cihly,tak se mi udelalo mdlo.Tak projeli cele Rakousko i nemcouri jim na to skocili v Hamburgu,take projeli pres cele nemecko az do Prahy.
A co se ve finále s tím zlatem stalo?
Já jen že se v 68 vybíralo zlato pro Státní banku,abychom zase měli měnu krytou zlatem.
Pamatuji si to, protože jsem do té pokladničky hodila zlaté náušnice.To si lidi tak věřili,že to snad nikdo ani nezapisoval.
A pak to schramstnul hnusák Husák.
Po prvni svetove skoncilo legionarske zlato v Legiobance 500tun zlata, proto byla koruna za prvni republiky tak silna,i kdyz Rakousko, vcetne Cech prohralo valku.Po obsazeni Nemci to schlamstla Rise a pak nemcum v Risi to slohli Americane s Brity. V90letech nam vratili jenom 17tun slavnostne jako podil z lupu.
Dobytkové!
Díky!
“A pak to schramstnul hnusák Husák”.
Nikoliv.
Pak to leželo v ČNB, až to Nějaký guvernér Tošovský ftipně vyměnil za dnes už bezcenné dluhopisy.
Navíc v době, kdy cena zlata byla na historickém minimu.
Cisar Karel I, musime to vysetrit jak je to mozne,ze Cesky vojaci z Plzenky divize RA bojovali u Zborova proti cechum a slovakum zbehlych v Ruske socialisticke armade.
Asi je. Vela Židov sa hrá na Čechov, aby prezentovali ich “nezaujaty názor”. Chameleóni a obrezané trójske kone politicki korekte povedané.
tak to je opravdu argumentace na urovni, proc tady jen urazis, nemas mozek magore ?
Jonáši,co by dědek neudělal pro ňoučata,že jo?
Pompeo si pustil hubu na špacír a prohlásil,že to sám Bůh seslal Trumpa aby chránil Izrael.
Tomu Bohovi/Alláhovi musí v jednom kuse zvonit v uších.
Fšichni se na něj odvolávají.
Ukradená země, je navždy ukradená! Proto Amerika bude navždy patřit Indiánům!HOWGH!
Tak zbal čemedan a čakaj -Kelti su už na ceste.
Ale Palestinci si čemodan sbalit museli, když jewrejům j@blo po dvoutisících letech
Židia sa iba chceli vrátit do domova ,ktorý im patril tisíce rokov predtým ,kedy ešte o plastelíncoch nikto nepočul.
https://sk.wikipedia.org/wiki/Palest%C3%ADna_(%C3%BAzemie)
No právě!
Indiáni taky žili v době keď ešte o Amíkách nikto nepočul
Žili.A ?
Láďo,Židé tam samozřejmě opravdu žili.Nebudu rozebírat jak, strašně se mezi sebou hádali a zakládali různé sekty,které se vzájemně potíraly.
Dopadlo to tak,že se s nikým nesnesli a byli rozprášeni.
Tohleto se stalo MNOHA národům.Zaniklo v historii MNOHO států.
Ale jediní nábožensky potrhlí židi se nedokázali nikam začlenit.
To je celé.
Prostě pámbíček jim řekl že jim svěřuje dozor nad zeměkoulí,že jsou Vyvoleni,a oni na tom furt trvají.
Zato im nebudem nasadzovat psiu hlavu a nebudem ich obvinovat zo všetkého zla na Zemi.Všetky národy sveta a všetky náboženstvá majú svoje maslo na hlave.A nikto,opakujem NIKTO si nezaslúži taký osud ,aký im chystali (a z časti vykonali)nemeckí nacisti.
“Už nikdy ako ovce” je židovské heslo.
Tak to si opravdu nikdo nezaslouží!!!
Ale že teďka sami provádějí tvrdý apartheid je smutná realita.
Hele,mně je to jasné proč to dělají.
Seděli na sudu střelného prachu,obklopeni mořem nenávisti.
A tak si říkám,STÁLO JIM TO ZA TO???
Mimochodem,Theodor Herzl Palestinu vysloveně odmítal.(Uvažoval,myslím ,o Madagaskaru)
Kdybych dneska měla poradit Izraelcům jak to vyřešit,tak bych sama nevěděla.
Je jisté,že Arabové se s tou krádeží půdy nikdy nesmíří.
A Izraelci tam něco vybudovali a dobrovolně to taky neopustěj.
Bojím se,že je to patová situace.Vyteklo tam už moc krve a na to se nezapomíná.
Herzla přehlasovali ruští židi.Sedli si na zem a začali brečet…Ale to vy asi víte,jak probíhal ten kongres v Basileji.
Krádež půdy.
Predstavte si ,že by po atentáte na Heydricha a po tzv.heydrichiáde vystahovali Nemci Čechov povedzme do Kazachstanu.No a po skončení vojny by sa chceli Česi vrátit a tam už by to mali obsadené Cigáni.A tak by im vítazné mocnosti povedali:dohodnite sa.
Odporúčam knihu Paul Johnson: Dejiny židovskeho národa.
Zkuste Exodus od Leona Urise.
Je to sice žid,ale je to pěkně a často i pravdivě popsaný vznik Izraele.
Pravda z toho čouhá jak sláma z bot.
Ale tady jde o prodlevu 2000 let!
A navíc,ti chazaři co se tam stěhovali byli jen konvertité,s původním obyvatelstvem toho starodávného Izraele neměli (vyjma náboženství) nic společného!
Nikdy jejich předkové na tom území nežili,ale činili si na něj nárok.
A holocaust použili/ používají dodnes jako kladivo na Palestince.(Kteří za ty plynové komory fakt nemohli.)
Prostě se na nich židé”zahojili”.
,,Peníze vyřeší vše.” Bible, kniha Kazatel, někde u konce.
asi tak?
Príde pán s mŕtvym psom v náručí za farárom a spýta sa ho, či by mu ho nepochoval.
”To predsa nejde, my robíme obrady iba pre ľudí.”
”Ale pán farár, to bol môj najlepší priateľ, rodinný príslušník, nedalo by sa to nejako urobiť?”
Farár hovorí: ”Nie, ale na druhom konci dediny, v tom statku žije taká sekta, tí vám ho určite pochovajú.”
Pán sa spýta: ”A myslíte, že im bude stačiť 10.000?”
”Ale prečo ste to nepovedal hneď, že psíček bol katolík?”
Hmm,co na to říct.
Něco na tom je.Ale asi to neplatí vždycky.
Fanatika který touží po krvi asi neuplatíš
Nevím…
Správně, pane Nováku,
“zato im nebudem nasadzovat psiu hlavu….”,.
Tu mají natrvalo přidělenou Rusové vč. Putina a my, demokraté na slovo vzatí, nikomu nedovolíme, aby jim ji sebral.
Napsala jsem to správně?
? Národ, ktory má za životnú filozofiu Talmud si nezaslúži vlastny štát. Je to nebezpečné pre ludstvo dávat moc tak anti-gosky mysliacim nadradencom. Podla Talmudu len Židia majú právo pokorit iné národy a dobyt územia. A vidiet to na podriadenej úlohe USA, že svoju kultúru organizované Židovstvo bere vážne.
Dusane neumite si predstavit jake vyhody maji americti indiani protoze jsou indiany a jak si svuj status indiana hlidaji aby se nemichaly z bilou nebo cernou rasou.
Hledej pravdu a pravda te osvobodi. Já vím, že mají výhody, ale to je jako by mi soused dával mrkev z mé zahrádky!
Pan Werich kdysi rekl.Vsechno je jinak..Nebylo lepsich stavebnich zelezaru jaci jsou americti indiani. Ti postavili mnoho New Yorskych mrakodrapu. Nikdy jsem je nevidel protestovat ze jim nekdo ublizuje. Cernochy a homo’s ano.
znas zemi ktera byla nekomu ukradena a pak byla vrace puvodnimu obyvatelstvu? ja teda ne, ale rad se necham presvedcit 🧐
Já vnímám jako celkem přirozené, že historické území Židů by mělo patřit Izraeli. Samozřejmě že se zde najdou i podporovatelé arabské expanze (nemohou za ni USA, ty před dvěma tisíciletími jaksi ještě neexistovaly, byť to někomu přijde velice podivné). Jsem asi až nesnesitelně konzervativní a sarkastický, ale na arabsko-osmanském postupu na západ a sever neshledávám nic pozitivního a uvítám cokoliv, co mu uškodí, i kdyby třeba Eskymáci naučili soby žrát Turky a Araby.
a ma pravdu
No, bylo-li to pane Werewolfe skutečně dva tisíce let, potom, ať už se sarkasmem nebo bez něj, kromě USA tehdy kromě všeho jiného neexistovalo ani kupř. Slezsko. Svého času jsem žádal doc. PhDr. RNDr. Mušince, DrSc (to sarkasmus přirozeně je, neb dotyčný polyhistor zde, kromě Skeptika, vize, a mnoha dalších, vystupoval také jako shluk znamének, čemuž se to jméno velmi podobá), tedy, žádal jsem jej o vysvětlení, komu by Slezsko historicky mělo patřit. Podle čeho se to pozná. Doposud jsem informován nebyl, snad proto, že narozdíl od dnešní Izraele patřilo o něco více “mocnostem”, a pan docent navíc nejspíše mojí otázkou troch pohrdl
. Kdoví, možná se takovými podružnostmi ani nezabývá.
Ale ten prvek, že před oněmi dvěma tisíciletími (ale patrně může jít i o tisíc, nebo i o šedesát let, nebo sedm let, protože “patrně” nejde ani tak o demografickou, ale politickou a zejména náboženskou záležitost) to bylo židovské území, takže právo-, či směroplatně má náležet jim, to je vskutku rána do pranice. O to, komu by třeba jen v té naší slavné Evropě potom mělo patřit to, či ono území. Na to bych se rád ze strany koukal, jak to bude probíhat.
Skutečně to nepíšu proto, že bych snad stranil machometánům, ale prostě mě ta myšlenka zaujala…
Je to neprirodzené, aby po 2000 rokovh Aškenázski Židia, ktory konvertovali na judaizmus si ukradli zem, kde ich predkovia možno nikdy neboli. A v prvom rade národ, ako Židia, ktory majú Talmud ako zákon a životnú filozofiu by nemali mat žiadne zázemie pre svoje plány. Ten ich anti-gojimizmus ich de fakto diskvalifikuje spomedzi normálnych ludí. Sú nebezpečenstvom pre ludstvo.
Ja bych sukal az bych praka kroutil
Ty nemas ruce?
Tak copak ruce by měl, ale dole má vítr.Chááááááááááá
Kunda je kunda
Jakubcik , No jo, ale žádná ti nedá, tak ruce!
…ale jooo!!! Musíš mít na to ale utahovák.
Dydlace, den kdy se významově otočí právo na raplo se slovy W. Churchila že dnešní fašisté budou za dvacet let demokraté se stejnou písničkou je zřejmě kvartýrován soukromníky A mladí (de)formanti pod jiným slovem budou vnímat opak toho kdysi.
@.lak
Já nerozumnět, co ty povýdat.Zkus to třeba rusky nebo maďarsky.🐸🐷🐗🐮🦌🦍🐭🐍🦀
https://www.youtube.com/watch?v=c02oYFb8hDg
Něco mi našeptává, že autorův souhlas s prezidentem Trumpem zajímá skutečně málokoho
Asi se mýlíte.Někde bouchaj špunty,to byste se divil,jak jsou z toho někteří odvaření
Co se čtenářů PP týká, minimálně “vize” už určitě slaví.
To je přeci hrůza! Trumpa odmítá celá naše macron-merkelovská Evropa a ti Amíci ne a ne to nějak pochopit! Asi mu tam ta podpora roste právě nám natruc. Teď ještě navíc někdo zjistil, že vlastně není Rusák ani ruský agent. Kam jen to tam za tou velkou louží spěje? Ani ilegální přivandrovalce tam už nechtějí! No, prostě ostuda.
Bouševici z toho cedí guvna z palice!
Golany patří Izraeli, jenže když je zabral, je slušnost je bývalému majiteli zaplatit. Totéž s Krymem – takhle je to jen sprostá násilná loupež.
Aj zakarpatskou, slohli Soveti,zustala Ukradine,Kladsko,Glubcicko a Ratiborsko ryze ceske a moravske oblasti a velmoci to darovali Polakum na ukor Ukradiny za Lvovskou oblast byv, Bukovinu a Halic.
Pravdu má vítěz. To jsme ale bohužel nebyli my.
Leo
Poldíček jako vždycky 1* podtržka 🌷
Nie len že Golany nepatria Izraelu, ale ani čast Palestíny. Môžu byt vôbec rád, že sionistami naprojektovanym a vytvorenym “Holokaustom 6 miliónov” sa im podarilo oblbnút svet, aby dostali zelenú k okupácii v Palestíne.
Tak to prostě je!
vebe blbe
Krym byl POUZE zapůjčený, a za to by měla platit Okrajina. Krym nebyl ve vlastnictví Chuščova.
Nic není zadarmo, ani Krym!!!!!
Tak se prober, čoveče
Krym nebyl Rusky ale Tatarsky …kdyz uz tedy
Krymští Tataři mají v autonomním krymském parlamentu zastoupení a jejich jazyk je dokonce i úředním jazykem Krymské republiky.
Blbé, co, když US sionisté nemají na Krymu svou vojenskou základnu US Navy, viď ?
Na Krymu maji namorni zakladnu uz 70 let rusaci….
si ji tam mejte ale vratte ukradenou zem jak Ukraine tak CSR , tak Polsku , tak Finsku, tak Gruzii atd atd atd
Frenku
Buď od té dobroty, a napiš, co by mělo Rusko vracet ČSR, nebo Polsku, nebo Ukrajině?
Děkuji
Vyjmenovat co vsechnom rusaci ukradli to bych tady musel sedet do rana a jeste by me nezbyl cas….ukradli vse v Nemecku po valce , ukrdli vsechen uran v CSSR po valce , ukradli cast CSR a to jsme jenom stale v te ceskomoravske kotlince , ukradli cast FINSKA , ukradli cast RUMUNSKA , ukradli cast POLSKA , jen cesky komunisticky kokonut o tom nema tuseni …asi se to na Vumlu nevyucovalo…
Zase píšete nesmysly , spíš my jsme v roce1918 ukradli Podkarpatskou Rus nejspíš Rusku , za uran nám platili ropou a plynem , atd. Rozhodně jsme Rusům nic zadarmo nedávali !!
Ale zase vedle, pane “bolek.vala”, území označované dnes jako Podkarpatská Rus nebo Zakarpatská Ukrajina bylo součástí Rakouska-Uherska v rámci Uher (k Uhersku tehdy patřila oblast na severu až ke Krakovu, Tarnopolu, Lvovu, na jihu k Sibiu a Temešváru) – po 1. světové válce si sovětské Rusko ukouslo kus z Polska, Uher i Rumunska a další kusy včetně Podkarpatské Rusi pak anektovalo po 2. světové válce.
Co se týče surovin a zboží Rusku: ano ano, nic jsme jim nedávali zadarmo, těmi surovinami jsme platili za osvobození 1945 i 1968.
Frenku
Jsi při smyslech?
Píšeš, že rusáci mají vrátit ukradenou zem ČSR, Polsku, Okrajině.
Tak se tě znovu ptám, jakou ukradenou zem mají rusáci vrátit ČSR, Polsku, Okrajině?
Nebo Texas a Arizonu Mexiku ??!!
Frenku, vrať se zpátky do ZŠ.
Krym byl od r. 1783, po porážce Osmanů, ruský.
Nikolif tatarský, kdyš uš tedy….
Rusky neni nic , vsechno jim tam udelali Nemci , dokonce i ty carove kdyz za neco stali tak byli Nemecky.
Ruska zakladni chyba je ze se uz vubec jako Rusaci narodili
Váš problém je , že nemáte argumenty a korektně řečeno ,píšete nepravdy !
Já říkám Frenkovi – Hobble Frenk, podle popleteného staříka z mayovek
To sedí jak prdel na Septyku
Na Golanských výšinách je potřeba uspořádat referendum, jak bylo na Krymu.
Lubomíre,to je blbost.Oni se asi z obranných důvodů opravdu těch Goláň nemohou vzdát.
Jiná věc je,že “diskrétně” mlčí o tom,že na Golanech už od roku 2015 těžej vesele ropu.
Která jim má pokrýt VEŠKEROU spotřebu.
Lžou a mlžej,až se jim práší od huby.
Ty Golany prostě držej,ale nemaj to na papíře.
Neuznali to ani jejich podržtaškové Saúdi.A s americkým “papírem” si každý vytře řiť.
Přesně
A světoví socani kňučí a kňučí!
Od Hillary gangu přes negry a Arabáše v kancelářích na United Nations Plaza na Manhattanu, přes Brusel, Moskvu až do garáže u Boušů!
Well done, Donald!
Septyku, socani jsou v Izraeli, jejich komunistické kibucy jsou známé na celém světě, ačkoliv o nich židi cudně mlčí.
Ostatně i jejich rasistický protibělošský talmud je totalitní židobolševická sračka na úrovni rasistického protislovanského marxismu z pera toho žida Mordechaje Lévyho.
Jseš skutečně ve společnosti, která tvému idiotismu odpovídá.
Garagemeister radeji podporuje Syrii …..tak to potom je vse jasne
Jistě, levičáci byli vždycky s machometány, viz Hitler, Putin nebo Merkel!
Sýrie je kolébkou východního křesťanství, takže blízkost nám křesťanům je naprosto logická.
Izrael je státní útvar zastřešující židovskou rasistickou protikřesťanskou nenávist, takže ani tady není pravičákům co řešit.
kdes k tomu přišel, blbe?
Tos přeložil z hotentótštiny?
Hlupááčku, zase dokazuješ, že o tom Talmudu víš guvno, jako o všem!
Už víš, co je to Sanhedrin ? Tam nenávistní rasističtí židé celá staletí prokazovali svou “lásku” k nám křesťanům a Evropanům (gójimům), jak dokazuje jeho následující rozhodnutí :
Sanhedrin 57a : Když žid zabije gójima, nebude potrestán. Když žid okrade gójima, může si to nechat.
Lubomíre,nehloupněte!
S tím Sanhedrinem mi strašně připomínáte jistého pana Peciána s viklavým zubem.Ten taky rád hovořil o Sanhedrinu a o židech zadělávajícïch macesy krví křesťanských panen
Přečtěte si Okresní město od Karla Poláčka.
Možná se v tom Peciánovi trošičku poznáte
Klucí pejzatí mají smysl pro humor, rád se díky nim bavím. Jsou to takoví trošku inteligentnější muslimové, jinak podstatné rozdíly nevidím.
Yebhamoth 11b: “Pohlavní styk s malou holčičkou je dovolený, pokud jsou jí aspoň 3 roky.”
Ale fuj!Snad máte navíc,ne?
Tohleto je fakt ubohý…blééé
Nepozná, Poláčkovy postavičky měli IQ vyšší než 88! A to Bouše nemá ani když si to sečte s Profuckym a Vladem.
Píší to v sanhedrinu, chááááááááááááá
Lubomíre
Profací klasika.Přečte si píč@vinu a hbitě přiskočí.
A Vy, paní Novotná, víte co je to Sanhedrin?
Tebe jsem si ještě nepřečetl
No, Bouš@líne, já vím co to je.
Ale ty ne! Protože bys tady neplácal tyto totální pýýýčoviny.
Jo, vlastně, otázka:
Lubomíre Bouše, co je to Sanhedrin?
Pariz Dobris Meceriz …jemu to vse splyva v dvoukridlou garaz
a Profuckyho prdééél.
Nejen f hrobě,
ale i zde,
uleví se tobě, sepťo
Septyku, na co to potřebuješ vědět ?
Zajdi na místně příslušný rabinát, tam ti to kámoši řeknou.
Bouš@line, víš guvno, že? Jako o všem!
Proto mlžíš.
Septyku, už víš, co je to Sanhedrin ?
Zidi, Mesic, placata Zem, hodny strycek Puntin, krestanske Rusko, Garaz, je toho na jednoho proste trochu moc ….
Ani se ti nedivím, tví US kamarádi mají na tebe moc vysoké nároky.
Raději zůstaň u toho, že Brežněv neumřel, SSSR se nerozpadl a v “Rusku” vládnou komunisti, to tvé jednoduchosti odpovídá.
Frenku
Věřím ti, že je toho na tebe moc
Vem si pilullé a hajni si do postýlky, uleví se ti
MIle Josefko , ty jsi jiz uveril spoustu jinym vecem a jak vidno prekonal si normy
No dobrá,tedy.Tak by potom měl taky uznat,že Krym je Ruský.Ostatně do padesátých let minulého století taky byl,Golany všal Izraeli nepatřily nikdy.