
Třicet ( a jedna) let po: Demokracii máme, svobodu NE!
KAREL KŘÍŽ
Tento článek jsem publikoval na PP loni. Dovoluji si jej zde ještě jednou zopakovat, protože mnoho lidí ten rozdíl mezi demokracií a svobodou stále nevidí. Jenže on je velmi podstatný. Na svém textu nemusím měnit ani písmeno, nic se nemění … jen snad s covidem jsme na tom dnes ještě o něco hůř. Jakousi demokracii sice máme, svobodu NE!
Že musí jít svoboda a demokracie nutně spolu ruku v ruce? Ale kdepak, přátelé. Že tomu tak není nás historie už mnohokráte přesvědčila a můžeme to sledovat i dnes. Ano, vládne nám demokratickou většinou zvolená banda papalášů, která měla nejlepší volební marketing. Jak je to ale se svobodou jednotlivce?
Upřímně řečeno … hrůzné. Po pádu komunistické diktatury stalinistického střihu jsme jistě všichni doufali, že budeme moci svobodně dýchat a žít své životy podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. Splnilo se nám to?
Ano, dosáhli jsme základní vymoženosti, tedy demokraticky svobodných voleb, kde si můžeme vybrat z mnoha kandidujících subjektů. Co však vybíráme? Jen to nejmenší zlo. Ať už jsou to volby parlamentní, senátní či presidentské. Jednou za pár let se páni ustrnou a s pózou mistrnou, abych parafrázoval mistra Karla Kryla, se nám vloudí do domácností se sliby všeho všem. Navoněné výkaly profesionálních PR agentur na ohlupování občanstva, kde finančně, bezcharakterně, samolibě, nejvíce lživě a nejvíce bez zábran či svědomí silnější pes mr …. však víte.
Znamenají však demokratické volby opravdovou svobodu? O tom se nás dnešní mocní snaží zuřivě přesvědčit, protože jim tento stav vyhovuje. Tlačí to do nás všemi možnými prostředky pod vedením mainstreamových médií, ale velmi afektovaně reagují, pokud se jim někdo do tohoto statu quo snaží hodit vidle. Pokud někdo upozorní na to, že banda vrcholných politiků, uplacených neziskovkářů a novinářských prostitutek z takzvaných “solidních” médií je jedna zkorumpovaná skupina navzájem propojených přítelíčků, jejichž jediným cílem ve vysávat erární rozpočet a držet se navzájem u koryt. A celá ta demokracie se smrskává jen na “vášnivě protikladné” divadelní výstupy leaderů stylu Babiš – Fiala pro voličské ovčanstvo v hlavních vysílacích časech TV.
NE! Toto opravdu není svoboda, toto není svobodná společnost. Toto není ani právní stát, ani svoboda podnikání na volném trhu. Všimněte si jen, kolik tisíců zbytečných a často protichůdných a různě vysvětlitelných zákonů si na nás vymysleli, aby se v právní džungli nikdo nevyznal. Kolik je daňových předpisů, aby nikdo nedopočítal o kolik nás celkem okrádají. Kolik úředníků, policajtů, celníků, soudců a dalších vykonavatelů státní moci udržuje tuto mašinérii v chodu. Ne svoboda, ale byrokraticko – justičně -ekonomická totalita je tu.
Pokud by občan měl být opravdu svobodným jedincem, nikdy by se neměl dostat do situace, že se bojí státu, že je ekonomickým otrokem státu, že jej stát zneužívá, že se nemůže domoci základních práv, že se státní zaměstnanec nad něj povyšuje. Svobodný občan není zvíře zavřené ve státní ZOO, přisátý na státním krmelci. Je hrdým nositelem tradičních společenských norem vybudovaných našimi pracujícími a bojujícími předky, ctí staletími prověřené hodnoty křesťanské euroatlantické civilizace, neohýbá hřbet před prasaty u koryt a umí se vlastní produktivní prací uživit sám.
Kam jsme se posunuli od dob bolševického socialismu? Komunistická občanská ZOO měla klece malé, koryta poloprázdná, řetězy pevné. Dnešní multikulturně socialistická ZOO však jen přidala něco do koryt, zvětšila výběhy a řetězy přidává jen velmi sofistikovaně a nenápadně, aby “lid” moc neremcal. Jinak jede na stejné vlně.
Na stejné vlně rozpínavého policejního státu, kde si jedinec nemůže být jist dnem ani hodinou, kdy ho erární aparát může zlikvidovat. Ať už jej dostane na “předsudečnou nenávist”, daňový “únik” či jiný výmysl mentálně komunistických zákonodárců.
NE! Takto svoboda opravdu nevypadá. Takto vypadá skrytá totalita za podpory desinformačních médii, jež si říkají masová, za halasného bubnování bolševiků mysli, kteří si říkají demokraté. Takto vypadá totalita, kde se trestá jiný názor, vyřčená objektivní pravda, kde se trestá snaha být poctivým, na státu nezávislým občanem. Ano, demokracii máme, svobodu NE!
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2021: *****
Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Pavel Klika 222,- Kč, Marek Janičko 250,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Silvia Ambrogini 500,- Kč, MUDr. Ilja Baudyš 500,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Anonym 500,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Vladimír Votřel 1000,- Kč, Anonym 0,01 BTC, Pavel Burget 200,- Kč, Václav Žižka 500,- Kč, Ludmila Kárská 250,- Kč, Zdenka Brancuská 500,- Kč, Karel Zangl 500,- Kč, Jan a Gabriela Horáčkovi 500,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Helena Novotná 300,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Karel Teplý 500,- Kč, Pavel Janeček 300,- Kč, MUDr. Iva Neimcová 100,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Jan Petr 500,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Anonym 150,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Arpád Krausz 250,- Kč, Bohuslav Maceška 100,- Kč, Dagmar Bowyer 500,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Martin Svoboda 100,- Kč, Milena Trulley 333,- Kč, Hana Hoffmannová 666,- Kč, Ladislav Adamec 200,- Kč, Lukáš Vašíček 200,- Kč, Petr Kosmata 200,- Kč, ing. Jiří Klumpar 100,- Kč, Aleš Votruba 250,- Kč, Zdeňka Jindrová 50,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Marie Tachezyová 200,- Kč, Vladimír Janeček 100,- Kč, Vlastimil Kornas 666,- Kč, Libor Heidler 222,- Kč, ing. Miroslav Bohatý 200,- Kč, Petr Hučín 50,- Kč
Celkem za měsíc: 17 709,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
“mnoho lidí ten rozdíl mezi demokracií a svobodou stále nevidí. Jenže on je velmi podstatný.”
– to je slabo povedané. Rozdiel nie je iba podstatný – rozdiel je presne opačný.
Demokracia je OPAKOM slobody.
Demokracia je OTROCTVO založené na dobrovoľnosti otrokov. Otroci v demokracii slobodne otročia na svojich pánov.
V demokracii otroci slobodne platia dane, slobodne nosia náhubky na svojich papuliach, slobodne sa nestretávajú, necestujú,
Slobodne sa vzdali svojej SLOBODY.
================
Demokracia je snom každého otrokára, panovníka.
V demokracii sa poddaní nebúria, neutekajú. V demokracii poddaných netreba strážiť.
MAĎARSKO A POLSKO ZABLOKOVALI
Evropskou zločineckou unii a její další obrovské zadlužování. Náš a Slovenský vlastizrádce STBák Bureš a Matovič zradily. Co také čekat jiného od STBáků a od komunistů sluhů soudruha marxisty Sorose. Na čtvrtek je svoláno mimořádné zasedání Evropské zločinecké unie, ale Maďaři i Poláci vzkázali. Neustoupíme !!! Tak to bude v Evropě masakr ještě dříve než jsme čekali. Nebude za co krmit vyplavené Islámské mloky a to se jim líbit nebude !!!
https://www.youtube.com/watch?v=Q8VkvuZN4Xs&ab_channel=MAP-INFO …
VLASTIZRÁDCŮM A ZRÁDCŮM EVROPY A USA SMRT !!!
MORAVA A SLEZSKO NENÍ ŽÁDNÉ ČESKO !!!
Bohužel, zatím lidstvo nic lepšího než demošku nevymyslelo.
Co byste navrhoval?
MoravskoSlezské království od moře k moři !!!
https://cs.wikipedia.org/wiki/Svatopluk_I.
ty dráčku, nějak tam k tomu “od moře k moři” cosi chybí
https://1url.cz/dz0pr
máš buď špatný zrak anebo dobře vymaštěno
To vypadá dle 26 hodinových směnách na našleháno.
Prikúpíme
“Co byste navrhoval?”
ANCAP.
Už som to tu sto krát písal, a teda viem, že SLOBODU bez vládcov nad sebou ovčania NECHCÚ.
A obhajovať, že sloboda je lepšia ako otroctvo pod demokratickou vládou – to ma už nebaví. Otroci nepochopia výhodu slobody, pretože si navykli na “bezpečný, socialne podporovaný” život pod panovníkom. Otroci nepochopia, že pre panovníka produjujú 3x viac hodnôt, ako im on rozdeľuje.
Posledným argumentom o otrokoch je pre mňa terajšie dobrovolné nosenie NÁHUBKOV.
Chtěl jste napsat povinné nošení náhubků, ne?
Cokoliv dobrovolného je v pořádku. Já třeba nosím roušku v metru dobrovolně.
Problém je přesně v tom, že to nikdo nerozezná.
Etatismus / demokracie vede k naprostému vymizení zodpovědnosti a nakonec k takové úchylnosti, že se zdravotní téma stane politikou. Lidi pak nenosí roušku proto, aby dali najevo svůj politický názor. Zvrhlost.
Tady mě VK dost zklamal, už mu asi taky hrabe.
Mám ho ráda, byl to – podle mě- nejlepší prezident všech dob, ale má špecifiká.
Asi mu nějaký vědec ve školce sežral moučník.
“Chtěl jste napsat povinné nošení náhubků, ne?”
– NE.
Ja ju nosím z príkazu vlády a zo strachu pred demokratickou políciou. Väčšina ju však nosí s radosťou a hrdosťou.
Za nenošení roušky je dobrovolná pokuta.🤓🤓🤓
To Ktosi-iný
Prosím srozumitelně popište, jak byste se chtěl k ANCAPu bez násilí dopracovat? Třeba tu v ČR, nebo na SL. Napište posloupnost kroků typu: nejprve to, pak ono a nakonec tohle.
Nebo snad ANCAP počítá s použitím donucení? A na jakém principu? Kdo jej bude provádět, za jakých podmínek, na základě jakých rozhodnutí a pravidel? Kdo ta pravidla (budou-li) bude stanovovat, upravovat, spravovat a dodržování kontrolovat???
Děkuji za jakoukoli smysluplnou odpověď.
Podle mě se dá k ancapu dospět buď rychle – revolucí – nebo pomalu – a to je právě přes liberální demokracii.
Počkám chvíli, až se obecenstvo uklidní. :) A uvědomí si, že liberální demokracie nerovná se liberalismus jako (dnes převážně levicový) politický směr.
Liberální demokracie znamená, že dáváme mantinely demokracii. Například dnes nemůžeme odhlasovat, že pošleme cikány nebo že vám zabavíme barák. No takže můžeme zkusit udělat další krok a odhlasovat třeba povinně vyrovnaný rozpočet. A v dalším kroku odhlasujeme, že daně nikdy nebudou větší než 5 %. A pak odhlasujeme, že se ruší důchodový systém. A že stát má řešit už jenom armádu. A hlavně – v každém kroku odhlasujeme, že příště o tom už hlasovat nebudeme. Stane se to součástí ústavy, různých listin, atd…. to jsou technikálie, ale ztěžují možnost revidovat to v dohledné budoucnosti.
No, takže to je evoluce.
Druhým směrem evoluce je aktivita “zdola”, viz rozvoj kryptoměn, paralelní ekonomiky, decentralizovaných organizací (DAO)… tak se buduje ancap paralelně zdola.
Ten druhý směr je hodně zajímavý, navštivte třeba Paralelní polis v Praze, kupte si tam nějakou knížku, zajděte na přednášku – je tam dost lidí, kteří vaše otázky ohledně ancapu fundovaně zodpoví. A opravdu to nejsou jen teoretici.
Alešku,
Vaš Ancap přichazi do Ojropy pravě z Afriky.
U těch cikánů mělo být “do plynu”. :)
Rychle, ale na přechodnou dobu. On by především nejprve musel nastat silný impulz ke změně ekonomického způsobu světa (menší celek pro ancap existovat nemůže, resp. jeho eroze by byla ještě rychlejší). K rychlému nástupu ancapu by i ten impulz musel být rychlý. A ke všemu funkční, což zejména vzhledem k rozložení majetku “poněkud” nejde. Potom by nějaký čas teda byl, ale pouze jako přípravné období pro návrat zpět do prostředí zcela totožného se dneškem. Lidi totiž ne, že ten ancap chtějí či nechtějí, ale neumí. Jsou do něj neintegrovatelní, a to ani poté, kdyby na to mladej Ruml založil neziskovku. A to už je co říct, protože on je v tom mistr
. Jednoduše jsou ancap a lidstvo dva nekompatibilní systémy.
“Prosím srozumitelně popište, jak byste se chtěl k ANCAPu bez násilí dopracovat? ”
– 1. Samotný ANCAP nebudem popisovať, je toho na webe dosť od odborníkov.
-2. K ANCAPu sa NEDÁ dopracovať proti vôli väščiny ľudí. ANCAP je založený na tom, že väčšina ľudí CHCE ŽIŤ podľa princípov ANCAPu.
Ak väčšina NECHCE, tak ANCAP NEMôŽE byť.
Dnešní otrockí ovčania jasne NECHCÚ principy ANCAPu.
Přesně tak. Musí to lidi chtít. A takovou vůli projeví dvojím způsobem:
1) v rámci demokracie (to je logicky v pořádku – systém se dokáže změnit nebo i zrušit svými vlastními prostředky)
2) v rámci svobody (měnit svůj život, budovat to, co nám stát dovoluje)
A nad tím obojím se pochopitelně vznáší to nejdůležitější – edukace. :)
Edukace
To Aleš a Ktosi-iný
Pánové, má to nejeden zásadní háček. Ten nejzásadnější spočívá v počtu lidí a osídlenosti území. Dokud bylo osídlení minimální a lidé se potkávali jen zřídka, byla nějaká kmenová (rodová) hierarchie, která mohla být i vámi přirovnána k praANCAPu. Později, když hustota obyvatelstva byla vyšší, tak docházelo mezi kmeny k boji o zdroje a ten kdo zvítězil si podmanil poražené a přivlastnil jejich území. Takto pozvolna evolučně vznikaly státy a ti, kteří měly dotatek fištróna, fyzické síly a netrpěli sentimentem k poraženým, založili rodové linie vládců. Hustota zalidnění se zvyšovala se zlepšováním životních a sociálních podmínek, což mělo za následek potřebu úprav pravidel soužití, obchodu, provozování řemesel a td. Spolu s tím šlo i striktní vymezení působnosti oněch pravidel – vymezení moci jednotlivých vládců – vznikl STÁT. Panovník měl eminentní zájem na tom, aby jeho vlastnictví (STÁT) vzkvétal, bohatl, mohutněl, protože mocenské ambice jsou limitovány jen velikostí poznaného prostoru a všichni měli zájem budovat říši. Takhle šel vývoj civilizace až do Velké Francouzké (židovské) revoluce, která svrhla panovníka a nastolila republiku Skrze ovládané politiky snadno vyrabovatelný a zneužitelný stát. Ergo kladívko – husté osídlení vyžaduje soubor pravidel soužití (zákony), instituce na jejich tvorbu, realizaci, kontrolu, přinucení k dodržování – STÁT.
V historii bylo několik šancí nevybudovat stát, ale něco jiného (ANCAP). Poslední skutečně reálná možnost byla v době osidlování Ameriky a především během “Války za nezávislost” osadníků proti GB. Z neznámých mě důvodů však zase vyhrála idea státu, který zajistí obranu a ochranu svých občanů před jakoukoli anarchistickou variantou postavenou na nekodifikovaném státu.
Vycházeje z historie (co by zdroje poznání a stanovení vývojových trendů) se domnívám, že dokud bude počet obyvatel planety nad 1miliardu jedinců, neproběhne nějaký kataklizmatický děj, nebo nedojde k židobolševickému NWO a lidé fyzicky nezlikvidují jeho organizátory, tak do té doby je nějaký ANCAP pouhým vlhkým snem idealistů.
Noobody :
“V historii bylo několik šancí nevybudovat stát, ale něco jiného (ANCAP). Poslední skutečně reálná možnost byla v době osidlování Ameriky ”
– Ak výrazná väčšina ľudí BUDE CHCIEŤ žiť v ANCAPE, tak VŽDY je možný tento prechod.
============
Myslím, že stačí extremne silná globálna hospodárska kríza, a mnohé principy ANCAPu vzniknú za pár dní. Akurát takýto ANCAP z núdze bude hodne krutý. Pár dní bez žrádla bude silný argument pre všetkých.
A táto bude zanedlho. Aj vďaka koronaŠialenstvu.
To Ktosi-iný 17.11.2020 15:01:06
“Myslím, že stačí extremne silná globálna hospodárska kríza, a mnohé principy ANCAPu vzniknú za pár dní”
Jen mne šokuje, že se vaše “myslím” nepotvrdilo ani v r. 29-33, ani po 2008. Ty kryze byly málo silné??
“ani v r. 29-33, ani po 2008. Ty kryze byly málo silné??”
– ty krize bola sračka. Väčšina rodín mali kravu, pole, vedeli makať.
Dnes postihne kríza ľudí v panelákoch a tam pokapú za mesiac.
To ktosi-iný
“Dnes postihne kríza ľudí v panelákoch a tam pokapú za mesiac.”
Hmmmm a dojde jim vůbec, že před smrtí mají chtít ANCAP???
” lidstvo nic lepšího než demošku nevymyslelo”
– ono tá demoška nie je vymyslená !!!!!!
Demoška je prachsprostý systém buzerovania menšiny tou väčšinou. Klasický systém DŽUNGLE, kde tiež vládne najsilnejší. Akurát v džungli nerozvesili tie cimbrlátka o “právach menšiny”, a o socialnych právach.
Jestli to vnímáte takhle, tak buďte v pohodě. Neomarxisti asi jedou politiku ANCAP, protože adorace menšin je nezpochybnitelná a akcentace naprosté ROVNOSTi všech (i v rozporu s přírodními zákony a přáním jednotlivců) je nepřehlédnutelná.
No protože ono je úplně fuk, jestli nějaký systém vyprodukuje diktát (třeba adoraci) většiny menšině nebo diktát menšiny většině. Ve výše uvedené větě je podstatné slovo diktát. Ne většina a menšina. Jen lidé, kteří si to ještě v hlavě neujasnili, vyzdvihují vládu většiny jen proto, že to je většina (třeba 50,5 %, že jo).
ano.
“protože adorace menšin je nezpochybnitelná a akcentace naprosté ROVNOSTi všech… je nepřehlédnutelná.”
Ani jedno toto nie je. Toto sa iba demagogicky využíva na ovládnutie štátu. Skutočná rovnosť sa netvorí znárodnením bohatých. Skutočná ROVNOSŤ akceptuje akékoľvek rozdiely vzniknuté prirodzene, bez násilia.
Pravděpodobně žijete v jiné realitě než já a většina přispívajících na PP. My tu silně pociťujeme politiku “pozitivní diskriminace” EU a PS PČR směřující k rozvrácení stávajícího společenského uspořádání. Adorace menšin, LGBT, gender, …… O nějakém znárodnění bohatých jsem dnes napsal až teď. Naopak bohatství získané v poctivé soutěži, poctivými metodami pokládám za legitimní a takový způsob za jedinou akceptovatelnou cestu do budoucna.
I KDYŽ – vzhledem k hustotě osídlení nás asi nic jiného, než utužení státní buzerace a dirigizmu, nečeká!!!!!!!
“My tu silně pociťujeme politiku “pozitivní diskriminace””
– rozlišuj REÁLNE dôsledky a politickú propagandu. Tu to je ešte rozdiel.
To, co Vy dnes optimisticky pokládáte za nemožné, jste ještě před nedávnem považoval za nemyslitelné. Jsem realista a vím, že je to již za dveřmi. Nejedná se o nabubřelé proklamace, ale o tvrdou realitu, která Vás možná zaskočí.
Já bych navrhoval vyndat z hlavy plastelínu.
Riešenie samozrejme existuje. 1 ancapák na 1 ostrov. Nix spoločnosť, nix problém. Akurát kde v riti nabrať toľko ostrovov, že ?
Nepodaří se to zrovna pokaždý, abychom měli na něco stejný názor
. Ostrovy. Jen oplocený pozemky by to asi nevyřešily, protože náhoda je blbec, a někomu by mohlo na ten jeho spadnout jablko ze sousedovic stromu.
. V tom kontextu je zajímavá představa, jak by dva ancapové řešili jakýkoli občanský spor. Klidně o ty jablka. Jestli by na sebe navzájem poslali dvě konkurenční policie a následně dva konkurenční soudce, nebo jak by to vlastně bylo. Ti soudci by nejspíš nemohli prosazovat konkurenční zákony, protože zákon je v ancapu nepřípustný, či platný jen pro tu skupinu, která s ním souhlasí. Museli by to zkusit s nějakou společenskou dohodou, kdy ovšem by na ni jedna strana z principu ancapu nemusela přistoupit. Ten jejich spor by asi prostě nebyl řešitelný jinak, než vzájemným vyvražděním. Ale jistě na to existuje mnoho skříní plnejch ancapknih, kde několik z nich to náramně jednoduše vysvětluje teoreticky. Možná, že nakonec by to teoreticky dopadlo podle toho, kdo má lepší pojistku, nebo tak něco. V důsledku čehož by se ve vzepětí osobní svobody přece jen povraždili, a nastalo by další kolo soukromých policií, soudů a pojišťoven…
Ancap ve své společenské a ekonomické teorii tak důsledně ignoruje člověka, že to fakt snad ani není možný
V ancapu rozhoduje velikost hlavně.
… a jejich počty a rychlost sřelby. Pak následuje cap vítězných hlavní.
svoboda je pojem relativní, tudíž je obtížné definovat tu pravou svobodu. Domnívám se, že svoboda, kterou aktuálně nejvíce postrádáme, je svoboda možnosti neprodleného odvolání nehodných, demokraticky zvolených zástupců, kterým demokracie umožňuje stát se neomezenými vládci a diktátory. Nejzákeřnější chorobou svobody je demokracie.
“svoboda je pojem relativní, tudíž je obtížné definovat tu pravou svobodu. ”
– vôbec nie. SLOBODA je možnosť konať všetko to, čím neohrozíme slobodu iným.
=============
“Domnívám se, že svoboda, kterou aktuálně nejvíce postrádáme, je svoboda možnosti neprodleného odvolání nehodných, demokraticky zvolených zástupců,”
Svojim demokraticky zvoleným otrokárom sme SLOBODNE odovzdali svoju slobodu. Zmenu MÁME MOŽNOSŤ urobiť pri budúcich voľbách.
Lenže my – namiesto slobody bez otrokárov – si iba zvolíme INÝCH OTROKÁROV. Takže sloboda zase nebude. NIKDY nebude, pretože ovčania NECHCÚ žiť bez otrokárov politikov , slobodne.
cit : vôbec nie. SLOBODA je možnosť konať všetko to, čím neohrozíme slobodu iným…
…. uzavřeným ve stejné ohradě…
“…. uzavřeným ve stejné ohradě…”
– tú ohradu vytvorili demokrati. A preto v demokracii nie je sloboda.
demokracie je nástroj, který byl vhozen lidem na náměstích, aby si s ním hráli v domění, že tímto řídí své osudy. A nejenom děti berou hru smrtelně vážně..
“… že tímto řídí své osudy”
Je tam drobný rozdíl, no – neřídí tím své osudy, ale cizí osudy. :)
.. lidé “na náměstí” řídí skrzeva demokracii cizí osudy… dyť je to furt dokola..
žerte se a perte se, to je jediný proces, kterého se lidé z přízemí můžou účastnit..
neřídí tím své osudy, ale cizí osudy. A tí iní zase riadia tie ich.
Pravda je iná :
!!! Ale v skutočnosti riadia POLITICKÍ gauneri životy všetkých ovčanov !!!
Tento článok som si prečítal dva krát, a odložil do archívu.
Je to text idúci DO ABSOLUTNEJ PODSTATY fungovania ľudskej spoločnosti. Všetko, čo sa deje, vychádza z princípov uvedených v článku.
Všetko, čo sa kedy stalo – sa dá vysvetliť princípami uvedenými v článku.
=====
A ak si úprimne priznáme veľkosť svojich snáh o slobodu – tak z článku zistíme aj svoju budúcnosť. Pokiaľ naše AKTÍVNE snahy o slobodu budú minimálne, – tak žiadnu slobodu nikdy nezažijeme. Sloboda neprichádza sama od seba, ako výhra v lotérii.
———
Bez AKTÍVNEJ snahy o slobodu budeme na veky nosiť náhubky na papuli, a platiť otrocké dane svojim politickým otrokárom.
Ale co dělat, když 90% tupých konzumních ovcí totalita a otroctví plně vyhovuje?
Jak bojovat s armádou s 90% zrádců?
Nevolit populisty a svobody opět přibyde.
“Populista” je rádobyhanlivé označení pro politika, který dělá to, co je “populární” u jeho voličů. Což je základem zastupitelské formy skutečné demokracie.
Tento základ ale vy liberální pseudodemokrati alias neomarxisti neznáte úplně stejně, jako to neznali pseudodemokrati lidoví alias marxisti.
Blbost populismus je primitivní ideologie snažící se oslovit dav lidí na rádoby populární věci… ,ale ve skutečnosti se je snaží nalákat je na ty nejnižší lidské pudy…, na závist viz. EET…, na rasismus, na xenofobii , na nenávist proti elitám, viz. neustále útoky na herce, umělce, vědce atd.
Ten kdo volí populisty volí morální a intelektuální likvidaci národa.
Koneckonců veškeré zlo, vycházelo vždy z populismu, jak se asi k moci dostal Hitler, tím že lůze přislíbil, že zatočí s “židovskými vykořišťovately”
Na podobné bázi bohužel funguje i Babiš a jeho postupná likvidace drobného podnikání, protože holt dost lidí si myslí, že drobný podnikatel, stánkař, provozovatel restaurace atd. je nějaký milionář, co má v prdeli mincovnu a proto je potřeba na něj zakleknout, prostě závist plebsu…
Jenže to, co má být populární, velkou měrou ovlivňuje propaganda. Takže celý proces je takovýto:
1) Propagandisti určité ideologie implantují proletariátu do dutin lebečních “správné” názory
2) Zpitomělí voliči začnou požadovat to, co jim bylo implantováno
3) Na scéně se zjeví politici, kteří slíbí splnit implantovaná přání voličů
4) Pokud propaganda oblbla dostatečné množství voličů, tito politici zvítězí a ideologii začnou uplatňovat, nebo se s ní budou minimálně zaštiťovat při realizaci vlastních plánů
To, že si neuvědomujete, že jste obětí neomarxistické propagandy / neomarxistického populismu, na věci nic nemění. Jen jste jejím zářným příkladem. Tak šťastnou cestu po hlavě do Brusele…
Moc se neradujte. Zde: soudruh Emitor lží tvrdil, že Emanuel a maly.velky je tatáž osoba. Navíc placená nějakou EUroprotektorátní neziskovkou. Takže celá ta jakože debata je podlá “kapitalistická” faleš, jejímž cílem je oblbnout a okrást poctivý bolševický proletariát o jejich nájemní panelákové byty a další výdobytky rozvinuté socialistické společnosti.
Dokonce i mne zaměňoval za Vás
John: To nejste jediný. Těch nicků mi ten prolhaný “jasnovidec” už přiřadil minimálně 20. maly.velky je jen ze všech těch nicků nejvíc paradoxní.
On se tímto falešným snižováním počtu jeho odpůrců asi snaží namluvit sobě i svému okolí, že to jejich rudé kvarteto není v takové drtivé názorové v menšině jako ve skutečnosti. A rýpal by možná napsal, že soudí ostatní podle sebe, takže to zdejší rudé kvarteto je jeden multinick.
Každý, kdo nesouhlasí s generátorem lží, je placen neziskovkami.
Tož ses konečně přiznal NeZiskofko.
“Přiznal” se leda tak k Emitorově lhaní.
Ale ale, tady někde prodávají turecký med? Těch sršňů tuna, já myslel, že už tuhletou dobou chrápou.
Jóóó, to že se tu střídají nicky, nebo jedna a tatáž osoba jich má více, je veřejné tajemství!!!
To, že střídáte nicky vy, není důkazem, že je střídají všichni, o kterých si to (vy)myslíte. To jen prachsprostě soudíte ostatní podle sebe.
Jó, zrovna jeden přispívající tu celkem dost často používal toto přísloví. Talže nic nového pod sluncem.
Tak to je opravdu hodně tvrdý důkaz. Přísloví “podle sebe soudím tebe” je tak originální, že ho používá jediný člověk na světě? Vy byste byl výtečný soudruh soudce z lidu.
Si pamatuji z Hadraku jakesik zpivanky o tym, že pry tva moc se k tobě, lide, opět navratila! Já
Přijde mi příznačné, že ta písnička dneska zazní na Václaváku v podání lesby.
Už ani ta Marta nevyhovuje genderkulturtrégrům.
Přijde mi příznačné, že ta písnička dneska zazní na Václaváku v období stanného práva, zákazu zhromažďovania, zákazu socialnych interakcií, zákazu cestovania, Proste v takom Protektoráte 2020 .
Vlastne – ten predošlý Protektorát bol o čosi ľudskejší….
Možná kdybyste to nezdůraznila, tak by si to nikdo neuvědomil a nikdo by o tom nemluvil, tím méně zmíněná zpěvačka.
Takže zhruba tolik k tomu, jak vás pořád dráždí to “zviditelňování menšin”. :)
Kdyby zmíněná zpěvačka neprotáhla bulvárem svoji orientaci, tak bych pochopitelně nemohla zdůraznit, to co jsem zdůraznila.
Nepochybně i před hadrákem byli mezi zpěváky různě orientovaní, ale nestavěli na tom svojí kariéru.
Považovali to patrně za intimní věc.
Prakticky o každém umělci se v bulváru dočtete, s kým se oženil, vdal, s kým má děti…
To ovšem znamená, že pak budete bulvarizovat každou debatu?
Pokud něco považujete za intimní věc, tak nám to sem prostě nepište, ne?
Ale to byste v sobě nesměla mít něco z archetypu zvaného pavlačová drbna, že jo. :)
Ale né, jenom jsem speciálně na Langerovou naštvaná, protože jsem jí kdysi posílala hlasy.
Přišla mi taková normální, jako že se nepředvádí, lišila se od těch modelín.
Bohužel, jakmile vyhrála soutěž vymustrovala se jako papagáj, ta strašná změna mi přišla smutná, netušila jsem, že vidina úspěchu s někým takhle zakejvá.
Ale je docela možné, že jenom plní pokyny svého managera/bráchy, třeba je jenom prorodinně založená.
Holt popík má svoje špecifiká.
Málokdo dokáže plnit sály bez výstředního chování a oděvu, jako třeba Nohavica.
Problém je, že média jedou propagandu LGBTQQIAP2 na plné pecky a s těmito informacemi nakládají tak, že uznají za vhodné. Takže z pohledu konzumenta mediálních zvratků je opravdu těžké rozlišit, zda jde o profesionálního homosexualistu, nebo jen o běžného homosexuála, jehož homosexualita byla k propagandistickým účelům pouze zneužita.
A “kotlíkáři” mají taky své uniformy. Jen nejsou tak pestré a s léty se nemění, takže už jsme na ně zvyklí.
Promluvil z Modré ústřice.
Jonáši, a to na VJEČNOJE ČASOF!!!
Jonas, může mi někdo vysvětlit proč 26 000 estébáků udělalalo dle tvrzení jejich generálního tajemníka Jakeše
převrat a vzápětí se nechali skartovat ? Pro mě to je jasný důkaz, že to udělali proto, aby jednou mohli obnovit socialismus. Dnešní doba tomu nasvědčuje. Dokud se nedovíme jejich jména, tak žádné revoluci a změně režimu v demokracii nemůže nikdo uvěřit.
Populizmus má dnes pejorativní význam, protože je mnoha politiky i médii zneužíván. Tímto slovem bývají cejchováni politici, kteří se ve skutečnosti snaží chránit zájmy lidí. Pravý smysl toho slova není v nadbíhání masám, ale v reálné politice, která je blízká potřebám obyčejných lidí.
Populismus je ideologie založená na negativismu na frontálním útoku na nejnižší lidské pudy, co je na tom pro Boha pozitivního… ?
A ne náhodou dostal pojem populismus tak negativní nádech, za chvílí bude populista stejně oblíbený jako zloděj…
On i nacismus,fašismus,stalinismus atd. měl kdysi třeba i pozitivních nádech a ohlas, ale dnes už málokdo vidí na těchto svinstvech něco pozitivního a to samé se stane s populismem.
Koneckonců my dnes máme populistickou vládu a co pro občany udělali, co dobrého přinesli ?
Takže asi tak…
Přinesli jen tupou závist viz. EET, přinesli rozčarování viz. megadluh… atd.
A nejspíš za rok budou nahrazeni, protože čím dál více lidí si uvědomuje, že populismus je cesta do sraček, z kterých se ne každý dokáže vyhrabat…
To, že soudružky aktivistky mají nejnižší puzení vítat velké černé údy, dělá pro Přírodu z vaší populistické vlastizrádné prounijní ideologie něco pozitivního?
To jako chcete tvrdit, že soudružky kapitalistický nemají rády polyetylén???!!
Lepší populismus než kognitivní disonance.
Přestaň si tady vymýšlet poučky, prcku! Populismus je politický přístup k lidem, nikoliv ideologie, wole!
A jo, jasně, fakt chceme politiky, kteří dělají vše proti vlastním voličům, proti vlastním lidem, proti vlastnímu národu, žeano??!! Faktem je, že si většina ty “proti nim” politiky volí, ale to je jejich blbost, neinformovanost, neznalost či lenost!
Ja to tež řikam – v tym se s Vama asi shodnu. Proto již ani haleř ruznym etnickym menšinam a politickym lidumilum na jejich “bohulibou” zaškodnickou a parazitickou činnost.
S populizmem se musi razně skoncovat! Viď tawaryšči romisto?
Ja, ja i komunisti měli Narodni frontu. Já
Podobnost s protinárodní frontou zvanou “demoblok” čistě náhodná. Jen se velení přesunulo z Moskvy z Brusele.
Oprava: z Moskvy do Brusele
Ale ale, to snad ne?!!
Copak ne? Budíček!
Paranoidita, je třeba zahájit léčení, i když to se vlastně nedá.
To, že vy nejste schopen vidět zjevné paralely mezi jednotnými kandidátkami národní a protinárodní fronty, není mým defektem.
Ne nejsem, já to vidím jinak. Vlastně i bych byl rád, kdyby tomu tak bylo, prozatím vidím dalekosáhlé plantáže česneku.
Rozumím. Když dva dělají totéž, není to totéž.
P.S.: Pokud toto známé pořekadlo ve zdejších diskusích již někdo použil, mohu, předpokládám, očekávat přidělení dalšího cizího nicku.
Důvěřuj, ale prověřuj!!! Člověk jeden nikdy neví!!
DEMKRACIE NEMŮŽE BÝT NIKDY SVOBODA
pokud ji budují komunisti. Demokracie je přechodné období socialismu na cestě ke komunismu. Komunismus je diktatura proletariátů a především jeho mafie ve vedení. Přerod ze socialismu zvaného demokracie do komunistické diktatury probíhá právě kolem nás v přímém přenosu. Podvody, křivárny a násilí. To je cesta do komunistického ráje. Smrt komunismu! Komunismus, fašismus a Islám mimo zákon!
VLASTIZRÁDCŮM A ZRÁDCŮM EVROPY A USA SMRT !!!
MORAVA A SLEZSKO NENÍ ŽÁDNÉ ČESKO !!!
Demokracie se nebuduje. Ta buďto je, nebo není. Ve skutečné demokracii může kdokoli volit kohokoli a kandidovat může kdokoli (kdokoli samozřejmě znamená plnoletý a formálně svéprávný). Mimochodem demokracie je taky diktaturou – takzvanou diktaturou většiny.
S komunisty to taky nijak přímo nesouvisí. Souvislost je taková, že každá skutečná demokracie vždy vede k socialismu obecně. Ve skutečné demokracii totiž rozhoduje většina a většinu tvoří stádní typy neschopné samostatného života.
Pseudodemokracie jako byly ty pod vedením komunistů nebo nacionálních socialistů samozřejmě skutečnými demokraciemi nebyly. Demokratický princip byl totiž v obou případech potlačen pomocí finty s jednotnou kandidátkou národní fronty a také odebíráním volebního práva.
S tím se dá souhlasit, demokracie je tyranie většiny.
Ale my naštěstí máme liberální demokracii.
Což je jediná forma demokracie, která zaručuje práva a svobody pro všechny.
Koneckonců když se podíváme na historii demokracie, třeba na úplně první rádoby demokracii ve starověkém Řecku, tak to vlastně žádná demokracie nebyla, byla to čistá totalita s nesvéprávnými otroky, kteří nemohli ani volit a patřili svým pánům, nemohly volit ženy , mladí muži atd. O všem rozhodovalo pár vyvolených starých kmetů…
A tohle vše potvrzuje jen to, že demokracie je tyranie většiny.
Jen liberální demokracie zaručuje rovné zacházení se všemi a svobody a práva pro každého a také možnost vybrat si, jít vlastní cestou, a nebýt podřízen davu, kolektivismus je čiré zlo, které alespoň částečně vymýtila liberální demokracie, která si zakládá na individualismu a individuálních svobodách.
Ja, ja. Ve Vašem romistickem pojeti DEMOKRACIE = TYRANIE MENŠINY.
Jonasi jinak.
Heslo liberálních demoGratů a té pakáže okolo
je krátké a jasné,určitě ho znáte:
CO JE TVOJE,TO JE MOJE
CO JE MOJE,DO TOHO TI NIC NENÍ.
Piráti to mají zlatem vyšíté na černé,možná
duhové fangli.
To je heslo všech kolektivistů – nejen neomarxistů.
To není heslo liberálních demokratů, ale socialistů. Levičáků. Máte to popletené.
Liberálním demokratem může být jak levičák, tak i pravičák.
To, že si do huby berou liberální demokracii dnes spíše ti levičáci, by vás nemělo poplést. Jen hlupák na tuhle hru naskakuje.
Jsem třeba Aleši hlupák,ale z otevřenýma očima,
Mě vůbec nezajíma teorié demokracie či představy o ní od kohokiliv .
Mě zajímá to v čem musím žít žiji a do čeho ,jsou těmi- hlasitými
vyznavači oné liberální demoGracie,hnány moje vnoučata a děti.
Vy co se prsíte jako demoGrati,
patříte mezi ně.Jakýkoliv názor
odlišný od vašeho je projev
ubohost iči bolševického náhledu
na svět.
JSTE K SMÍCHU,PSEUDOPRAVOČÁCI.
Dále to popletení pramení z podobnosti pojmů “liberální demokracie” a “liberalismus”, což jsou ovšem nebe a dudy. Faktura a fraktura.
Za to ale nemohou občani, že je slovo liberální totálně zdiskreditováno, že???
Zdiskreditovali ho činovníci, kteří jsou momentálně u lizu.
Používají ho jako kladivo na neposlušné.
Kdo není liberál je škůdce a dostane liberálně po tlamě.
V reálu ho třeba vyhoděj z nějaké univerzity, aby svou prašivinou nenakazil studenty.
Za to nemohou občani?
Když vás někdo chce oblbnout a vy se oblbnout necháte, tak za to nemůžete vy?
Opravdu nevím, proč bych se neměl držet definice pojmu liberální demokracie, tak jak byla před dávnými lety vymyšlena. To si mám kvůli tomu vymýšlet nějaký nový pojem? Jaký? Nebyl by to ještě větší chaos?
Definice nerozhoduji. Rozhoduji ciny. Prozatim, kde prisli liberalove, tam to zapacha.
Přesně.
Nezajímá mě co kecají, ale co dělají.
Pojmy a dojmy nás nezachrání.
Člověka z opice udělala poctivá práce
a užitečné přemýšlení vlastní hlavou,ne prázdné filozofování Aleši.
Parní lokomotiva
udělala pro zblížení lidstva víc,nežli básnici a
filozofové všech dob dohromady.
To je citát člověka,který věděl co říká.
Spravny levičak se živi vytvařenim skutečnych hodnot, nikoliv virtualni praci a je ochotny solidarně se podělit o čast sveho vydělku s lidmi přestarlymi, těžce nemocnymi, těžkymi invalidy, kteři objektivně nemužou pracovat a tvořit hodnoty. Spravny pravičak se živi buďto vytvařenim virtualnich hodnot, podvody, šmečky, pronajmy, sazkami, a hledi si pouze sveho osobniho prospěchu. Pokud je ochoten se dobrovolně s někym o něco dělit, tak pouze když mu z toho kyne NDHODNOTA = zisk. Když provede charitu, děla to proto, že z toho ma reklamu a odepiše to z dani a často si při tym pere si tim sve špinave svědomi. Spravny pravičak nikdy nepohrdne fajnovou veřejnou zakazkou anebo dotaci a snaži se aby stat maximalně dotoval a podpořil jeho soukrome podnikani. Tim neřikam, že neexistuji i pracoviti pravičaci, živici se svoji vlastni praci – to jsou většinou drobni přištipkaři – OSVČ, nestřidaji co 2 roky nejnovějši a nejdražši fara , neměni co par let manželky za mladši modely, nemaji nadita milionova konta a baraky si pořizuji na hypoteky, ktere splaci 20 i vic let.
“Spravny levičak je ochotny solidarně se podělit”.
Ne, Jonasi, to nedělá rozdíl mezi levičákem a pravičákem.
Pravičák je ochotný solidárně se podělit.
Levičák přikáže ostatním občanům, aby se solidárně podělili.
TOTO je rozdíl mezi levicí a pravicí. Nikoliv vlastní ochota podělit se.
Spravny levičak chce aby daně calovali všichni PROGRESIVNIM zpusobem podle vyše vydělku. Spravny pravičak sam nechce calovat žadne daně, nejraději by placeni všech dani přesunul na bedra zaměstnancu anebo ostatnich pravičaku aby sam mohl parazitovat na systemu. (Na statnich a veřejnych zakazkach, dotacich atd.) Spravny pravičak se drži hesla to se nam to debužiruje, když nam to druzi fajnově zacaluji.
Máte to řádně popletené. Pravičák nechce vůbec existenci dotací a státních zakázek, tudíž těžko si může libovat v parazitování na nich.
Ano.
Jedna se snad o nějakeho vašeho sustružnika superarbitrovaneho pro bl+bost?
Plus ti, kteří si vezmou dotaci, si ji vezmou proto, že je STÁT postavil do situace, které se říká morální hazard, víte?
Nikdo v takové situaci není dobrovolně sám.
To Jonas
Správný pravičák nechce platit daně, protože má zájem na minimálním státu. Raději zaplati obecního četníka, který bude stíhat šizuňky a zloděje, než státní moloch, který bude ležet, přežvykovat a vybrané peníze, ponížené o náklady na ležící a přežvykující úřednictvo, přerozdělovat.
Ono je snadné podělit se s dalšími o to vlastní guvno. Ti úspěšní, snaživý, cílevědomí, pilní se štěstím a invencí něco vybudovali. Když si představí, že se budou dělit jen o výsledky své práce, nikoli o spoustu času a úsilí, které svému úspěchu věnovali, tak nemají na socialismu sebemenší zájem. Proletáři pracují 40 hodin týdně se zaručeným platem a jistotami danými zákony a předpisy. Zloděj Jonas by je progresivně zdanil, protože ti úspěšní dělají 120 a více hodin týdně, aby firma fungovala, měla zakázky, odbyt, platící zákazníky, z čeho a kde vyrábět a současně připravuje vizi budoucnosti (program).
To vy, levicoví školometi, co nikdy neměli v ruce nic než tužku, knížku, počítač, … a nikdy nic skutečného a použitelného nevytvořili, umíte všem poradit!!
Za 40 let socializmu se tu vytvořily obrovské hodnot, probíhala masivní bytová a investiční výstavba , industrializace Slovenska a bez kapitalistů ! Co vytvořili kapitalisti za posledních 30 let kromě obrovského státního dluhu a zničení českého průmyslu , zemědělství , armády , školství ? ?
Někdo považuje za smysl života “vytváření hodnot”, pro někoho je zase nejvyšší hodnotou osobní svoboda, bez ohledu na to, kolik “hodnot” v takovém systému zvládne vytvořit oproti otrockému systému.
Tak by bylo fajn, kdyby ti první nevnucovali svou představu o světě těm druhým.
Bez vytváření hodnot si moc osobní svobody neužijete !
Však to taky není o tom, zda tvořit hodnoty nebo netvořit hodnoty.
Je to o tom, zda tvořit hodnoty jako svobodný člověk nebo tvořit hodnoty jako nevolník totalitního státu.
To Emanuel
Ono nakonec to mrzí jen ty, kteří jsou konkrétně postiženi. Historie se neptá, zda stavitelé chrámu stavěli svobodní a radostně, či zotročení a pod bejčákem. Historie jen uvede, že stavěl Santini, jak dlouho stravba trvala a možná i kdo a kolik zaplatil. Další údaje nikoho nezajímají.
Liberální pseudodemokracie zaručuje práva a svobody pro všechny liberální demokraty. Na práva a svobody lidí s jinými názory není brán žádný zřetel.
Mimochodem přesně stejné lži používali “demokraté” lidoví, takže na nás pamětníky tyhle recyklované lži opravdu nefungují. Ty můžou fungovat maximálně tak na vás mladé EUropionýry a EUrosvazáky bez zkušeností a znalostí historie. Ale nic si z toho nedělejte, pionýre – lidstvo opakuje stále stejné chyby pořád.
Já dost dobře nechápu Emane a Noobody
váš spor,když uvažujete téměř identicky.
Oba jste lidé znající význam rodná země,
poctivá práce,oba vás rozčilují ti ,kteří
z arogancí,šikanou,zastrašováním chlemtají
z koryt naplňovaných vaší prací a pílí.
A vy a nejen vy si tu podrážděně neužitečně
poměřujete pytlíky,za pustého chechtotu
šmejdů, které tím držíte u koryt.
Já zase dost dobře nechápu, který spor mezi mnou a panem Noobodym máte na mysli. Já o žádném nevím.
Demokracie nemá přívlastky.
Všechno má přívlastky i víno…
Víno je dobré a špatné, stejné je to s demokracií.
Standardní “jazykový” přívlastek význam podstatného jména pouze upřesňuje. “Politický” přívlastek význam podstatného jména zcela mění – většinou otáčí o 180 stupňů.
Znáte ten “vtip” z minulé totality o tom, jaký je rozdíl mezi demokracií a lidovou demokracií? Jako mezi kazajkou a svěrací kazajkou. A totéž platí i pro přívlastek “liberální”.
No přesně tak. Tady je to přívlastek, který pozměňuje – konkrétně omezuje, oslabuje – dané podstatné jméno.
A je to tak správně.
Otázka je, zda je oslabení demokracie na 49 procent ještě oslabením demokracie, nebo už je to skoro poloviční totalita.
Pokud jste trochu pochopil článek, nebo různá vysvětlení zde v diskusi (ktosi-iný např.), tak svoboda je PROTIKLADEM demokracie.
To znamená čím méně přívlastků, tím více demokracie a tudíž tím méně svobody.
Přívlastek “liberální” má vyvažovat demokracii a svobodu v nějakém přijatelném kompromisu. “Liberální demokracie” rovná se “svoboda plus demokracie”.
Ten přijatelný kompromis patrně spočívá v tom, že si z obojího bere tu negativní polovinu.
Jako bonmot dobré, ale já si to nemyslím. Tak, jak je liberální demokracie definováva, považuju za zcela správné.
Jestli chcete, můžete zkusit rozespat, jaké špatné poloviny si to podle vás bere, abychom se nebavili tak nesmyslně abstraktně.
jak je liberální demokracie definováva, – na tom howno záleží.
Dôležitá je REALITA.
Aj komunizmus bol definovaný nádherne.
Přesně tak. Aneb jak to trefně vyjádřila tato soudružka proletářka (volně cituji): “Něco jiného se vykládalo a něco jiného se dělalo, takže se každý naučil radši mlčet”: https://youtu.be/4EpNgLMb6Dk?t=519
Honza :
Demokracie nemá přívlastky. Demokracia je proste vláda najsilnejšieho zvera v džungli. A ten zver žerie tých slabých.
To není přesné. Je to vláda nejsilnější tlupy zvířat v džungli. Vlastně je to legalizovaná “cikánská férovka”.
“Ale my naštěstí máme liberální demokracii.
Což je jediná forma demokracie, která zaručuje práva a svobody pro všechny.”
– hehehaaáááááááá…..
tak takúto srandu sa už neodvážia povedať ani na “liberálno- demokratickej” ČT24 .
Liberální demokracie samozřejmě nemá “zaručit práva pro všechny”, to je pochopitelně taková bezobsažná fráze.
Ale liberální demokracie má demokracii omezit, oslabit.
Což, jak doufám, zrovna vy musíte uvítat, když jste výše správně zdůraznil, že demokracie je protikladem svobody.
Liberální demokracie prostě říká, že ne všechno smí být předmětem hlasování lidu. Například hlas lidu nemůže přebít hlas soudu. Nemůžeme odhlasovat, že někoho popravíme.
Víc se od liberální demokracie čekat nedá. Jak jinak. Je to jenom určitý kompromis, je to lepší než demokracie bez přívlastků, ale není to anarchokapitalismus.
V tom omezení demokracie pomocí přívlastku máte pravdu. Ne každý ale toto omezení považuje za pozitivní.
Naproti tomu skutečná demokracie má jen jedno pravidlo: a to, že se nesmí odhlasovat zrušení či pokřivení demokracie. Tedy ani pokřivení do podoby pseudodemokracie lidové či liberální.
V takovém pojetí se vám do demokracie vejde i hlasování o znárodnění majetku, o poslání nějakých skupin obyvatel do plynu, atd. atd., fantazie se meze nekladou, žádné limity, žádná pravidla hry.
V tom případě se jedná o totalitu. Totalita se dělí na diktaturu menšiny (autoritářství) a diktaturu většiny (demokracii).
Pokud fandíte totalitě, proč ne. Ale kamarádi nebudeme. :) Pro mě je každá diktatura zlo, bez ohledu na to, jestli diktuje menšina většině nebo většina menšině.
Ano – demokracie může vést k loupeživému znárodňování, občanské válce, “klasické” válce či čemukoli jinému. Znáte snad nějaký systém, který k tomu vést v žádném případě nemůže? Tím nemůže myslím nejen orálně, ale i reálně.
No neznám. Vždyť i ta liberální demokracie je jenom demokracie s určitými pravidly hry.
Prostě když je demokracie bez přívlastků, tak hlasujeme kdykoliv o čemkoliv. Potom si uvědomíme, že to není úplně ok, tak si odhlasujeme třeba nějakou listinu lidských práv, nebo různé instituce… no a tyhle věci nám definují, o čem příště hlasovat nebudeme. Je to prostě takový strukturovanější proces.
Nechápu, proč to lidi tolik dráždí.
Díky liberální demokracii se můžeme například něčeho domáhat u soudů.
Demokracie bez přívlastků (existovala leda někdy v antice) by vám řekla – většina rozhodla, takže drž hubu.
Díky liberální “demokracii” se můžeme domáhat u soudů jenom toho, co liberální “demokracie” považuje za nezákonné. Schválně se zkuste u soudu domáhat například vyhoštění lidí pobývajících na území státu nelegálně. Skončíte u soudu sám jako obviněný z ideozločinu zvaného “předsudečná nenávist”, který nově zavedla právě liberální “demokracie”.
Mimochodem tento nový ideozločin nahrazuje totalitní ideozločin zvaný “podvracení republiky”. Na oba tyto zločiny může správně uvědomělý soudruh žalobce napasovat de facto cokoli a správně uvědomělý soudruh soudce z lidu vás pošle rovnou do díry.
Také k loupeživé privatizaci , nezaměstnaným , bezdomovcům , obrovským státním dluhům , k islamizaci , k vymírání národa .
Když mohla vést “demokracie” za totality k loupeži soukromého majetku zvané znárodňování, tak samozřejmě mohla demokracie po sametu místo k prodeji státního majetku zvaného privatizace vést i k nějaké obdobě znárodňování – tedy k nějaké loupeživé privatizaci.
Když se mohla za totalitní pseudodemokracie maskovat nezaměstnanost umělou zaměstnaností, tak je samozřejmě možné v demokracii řešit nezaměstnanost úplně standardně podporou v nezaměstnanosti.
Když se mohli za totalitní pseudodemokracie ubytovávat bezdomovci v kriminálech a blázincích, tak je samozřejmě možné je v demokracii ubytovávat v azylových domech.
Když mohl za totalitní pseudodemokracie obrovsky růst vnitřní dluh, tak je samozřejmě možné, aby v demokracii rostl dluh běžný.
Když mohlo za totalitní pseudodemokracie docházet k bolševizaci, tak je samozřejmě možné, aby v demokracii docházelo o islamizaci.
Když mohlo za totalitní pseudodemokracie docházet k přemnožování obyvatelstva, tak je samozřejmě možné, aby se v demokracii populace zmenšovala.
Mě vyhovuje ten komplikovanější proces proto, že vede k větší stabilitě. Primitivní forma demokracie snadno obrátí všechno naruby a v extrémním případě také snadno přivede k moci diktátora.
Jsem pravičák a vyhovuje mi, když je proces demokracie natolik pomalý a komplikovaný, že díky tomu nezasahuje stát lidem do života jako utržený ze řetězu.
Že se současní neomarxisti poučili z chyb svých předchůdců – tedy marxistů a nacionálních socialistů, považujete za výhodu? Tedy že místo hrrr hrrr revolučních změn jdeme doleva pomaleji podle známého receptu na vývar z žáby?
Já si vždycky myslel, že skutečným pravičákům vadí každý posun doleva…
Aleši, ale nejsou všichni jako vy!!!
Existují různé národy a různé systémy, demoška západního střihu ( ta vaše) je pro některé regiony smrtící.
Vidíme to mnohde v Africe i jinde, ti lidé opravdu nechtějí demošku, chtějí naopak PEVNÝ řád, v něm dokážou spokojeně fungovat.
Chápou, že vůdcové nemusejí být vždy dobří a proto si přejí jako diktátora Alláha.
Západ i východ je hořce zklamal a proto upřednostňují tuto cestu.
Za prvé: No a? Mám dojem, že píšu o tom, co chci já a debatuju s lidmi, kteří žijí teď a tady, o tom, jestli to vidí stejně nebo jinak.
Za druhé: Univerzálně platí (i v Africe), že se tam můžou vyskytnout jedinci, kteří chtějí něco jiného než většina. Čili, že nemáte pravdu, když paušalizujete “v Africe chtějí”. Z toho odvozuji, že demokracie je zlo všude. Diktát většiny na úkor osobní svobody považuju za univerzální problém, jelikož homo sapiens je všude stejný druh, můžete tomu říkat třeba otázka víry.
Já považuji diktát většiny za správný.
V tom se neshodneme.
V přírodě to takhle funguje, kdo zamíří jinam než stádo, hodně riskuje.
Zvířata se vždycky správně rozhodnou koho budou následovat.
Já věřím tomu, že naprostá většina lidí má dobrý rozum a nechce nic špatného.
Aleš :
” “zaručit práva pro všechny”, to je pochopitelně taková bezobsažná fráze.”
– ovšem, toto som ja iba citoval iného demokrata – malého veľkého.
================
” Ale liberální demokracie má demokracii omezit, oslabit.”
– a toto je vtip ???
“liberální demokracie” – má demokraciu priamo v názve, a má jej plnú hubu v telke. VŠETKY politické rozhodnutia sa robia HLASOVANÍM VäČŠINY ! ! ! “Väčší pes jebe!”
Pravý, skutočný “liberál” bol v minulosti presne opakom dnešnej “liberální demokracie”.
Já s tou liberální demokracií také někoho cituji – definici. :) Cituji politologickou definici toho pojmu.
Liberální demokracie je prostě určitým způsobem omezená demokracie. Přijde mi hloupé protestovat proti definicím.
“Přijde mi hloupé protestovat proti definicím.”
– lenže nepoužívaj definíciu ako ARGUMENT kvality lib-dem.
“Pravý, skutočný “liberál” bol v minulosti presne opakom dnešnej “liberální demokracie”.”
Tahle vaše věta naznačuje, že i vy si pletete dvě věci – liberální demokracii jako systém a liberalismus jako politický směr.
No, nejste první ani poslední.
Demoška ve vašem podání je tyranie menšiny.
Díky za vysvětlení.
To je pouze Váš subjektivní pohled…
Demokracie je vždy tyranie většiny, protože při hlasování vyhrává většina, ne?
Liberální demokracie pouze něco úplně vylučuje z hlasování. Potom se logicky nejedná ani o tyranii většiny, ani o tyranii menšiny, ale každý si v dané věci dělá, co chce – tedy žije svobodně. Nepřizpůsobuje se ani menšina většině, ani naopak.
Jistě že demoška bez přívlastků je tyranií většiny.
Ale dovolují si předpokládat, že většina občanů vládne zdravým rozumem.
Na rozdíl od některých poťapaných menšin, tam se dá o zdravém rozumu úspěšně pochybovat.
Váš argument, že by většina mohla odhlasovat poslání nějaké menšiny do plynu je směšný.
Většina občanů nejsou vrazi a neholdují násilí.
Tady žasnu nad vaší skepsí.
Ale přistřihnout křidélka by jim mohli, to zase jo.
Třeba by tu menšinu přiměli k tomu, aby se asimilovala a přestala se vymezovat jako menšina.
To by bylo užitečné, ne?
Dneska se děje pravý opak, Indočeši si stěžují, že jsou v děcákách vychováváni jako Češi.
Pro mne tedy naprostý bizár.
To mi hlava fakt nebere.
Pokud “liberální demokracie pouze něco úplně vylučuje z hlasování”, tak se dá předpokládat, že liberální “demokrati” z hlasování vyloučí přesně to, pro co by chtěli hlasovat lidé s jinými názory, než jaké mají liberální “demokrati”.
Takže když bude zakázáno hlasovat například o snižování daní, tak bude možné hlasovat jen o jejich zachování nebo zvyšování.
To mi tedy jako svobodné opravdu nepřipadá.
Demokracie a lá socialismus s právy pro každého úchyla, podporující všechny slabosti a odlišnosti, zachraňující celý migrantský svět, okrádající a přerozdělující je svinstvo. Demokracie a socialismus je svinstvo vedoucí společnost rovnostářských holoprdelníků k zániku. O komunismu ani nemluvě tam mám jen samá sprostá stanoviska. Já chci zažít kapitalismus se záchranou sítí pro nemocné a staré lidi, nikoli pro lenochy, feťáky a příživníky všeho druhu.
Už jste viděl tohle video ?
https://video.wixstatic.com/video/f15cc3_2f5dcbb4694e4fb0a5c410a2c99f9472/240p/mp4/file.mp4
Mladý Alex Jones a … “už je čas na odstřel stáda”
Hrůza pravdy! Doporučuji vysílat povinně místo lživých zpráv v televizi !!! Jde o životy většiny obyvatel světa !!!
SOUHLAS S ÚVODNÍM ČLÁNKEM.
Žádná revoluce se nekonala, byla to jen komedie organizovaná KSČ prostřednictvím STB. tO JE SKUTEČNÁ PRAVDA.
Všichni totalitní vládci se oháněli demokraciií , ale ne tou skutečnou. Úmysl byl zmást masy a ovládnout je k otrokářskému režimu.
Pořád se útočí na západní demokracii. Dělají to jen nohsledi a prominenti bývalého komunistického režimu. Na stránkách PP je jich víc než dost.
LIDÉ NEVĚŘE MÉDIÍM, JSOU V RUKÁCH BÝVALÍCH PROMINENTŮ MINULÉHO REŽIMU.
VLÁDNOU NÁM SKARTOVANÍ DŮSTOJNÍCI STB !!!
SÁM JAKEŠ PŘIZNAL, ŽE REVOLUCI SI UDĚLALI ONI
Na co si tu pořád stěžujete , je tu stejný kapitalizmus jako na západě ! Pokud je nějaký rozdíl , tak je to proto , že ty západní státy státy zbohatly na koloniích , zatím co na nás bohatli Rakušani !
Romové a Sametová revoluce v roce 1989. 800 tisíc lidí na Letné skandovalo “Ať žijí Romové”
Romský disent a šedá zóna
ROI v čase černo-bílého sbratření
Přečtěte si o romských hrdinech proti-bolševického odboje.
http://www.romea.cz/cz/zpravodajstvi/romove-a-sametova-revoluce-v-roce-1989.800-tisic-lidi-na-letne-skandovalo-at-ziji-romove
A 900.000 pry skandovalo Vivat Sparta!
“800 tisíc lidí na Letné skandovalo “Ať žijí Romové” ”
– tu si ktosi poplietol 17.november s prvým aprílom !!!
ono to vlastne skandovali, ale trochu inak :
“Ať žijí Romové ze svého !!!”
Maly velky Polachu, takovouhle blbost vam nikdo nesezere, ciganite!
Won je počital. Dělal na Letne prvni pruzkum veřejneho miněni mezi romskymi respondenty po Hadraku.
Máte tam i odkaz.
Jak sám píšete Polachu,800 tisíc lídí přálo
Romům život-nejsem proti.
Nyní nejméně 8 milonů obyvatel této země
povinně sé skandování uvádí v paxi.
Romové si žijí.
oprava”…. povinně své skandování uvádí do praxe
Na co si tu pořád stěžujete , je tu stejný kapitalizmus jako na západě ! Pokud je nějaký rozdíl , tak je to proto , že ty západní státy státy zbohatly na koloniích , zatím co na nás bohatli Rakušani !
Tady bych nesouhlasila.
Vídeň nás brala spíš jako provincii, než kolonii.
České země byly průmyslovější než Rakousko.
Co z toho Češi měli ? Proč se stěhovali čeští řemeslníci do Vídně ? Důležité je , komu ten průmysl patřil a kam šly zisky ! Dnes jde cizím kapitalistům několik set miliard korun za rok , kolik to bylo asi za Rakouska ?
Nevím to přesně, ale myslím, že tenkrát se tolik nepřerozdělovalo.
Ve Vídni sídlila vláda se svým dvorem, bylo tam víc kultury než v Praze a tedy i víc pracovních příležitostí.
Holt německy mluvilo víc lidí než česky, s tím se nedalo nic dělat.
Navíc většina Čechů byla patrně bilingvní a tak jim bylo fuk, jestli pracují v Táboře nebo ve Vídni.
Hlavně když byl plný hrnec.
No hlavně to byla metropole impéria, kde byla práce a odměna vždy. Proč se dnes stehují lidé do Prahy? Včetně Slováků, Rusů, Ukrajinců, …??
První virtuální výstava připomíná světu odvahu studentů v roce 1939 a 1989.
Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/pamet-naroda-google-mezinarodni-den-studentstva-sametova-revoluce.A201112_100044_domaci_lesa
Jdi s tou pamětí židovského národa do h@jzlu.
Kucí Kroupová si vyrobili pěkný byznys, jen co je pravda.
Staříčkové a stařenky za pytlík keksů prášej, až se hory zelenají.
A dvanáctiletí reportéři ty žvásty přímo hltají.
Snad jste si nemysleli že se páni jen tak zbaví koryt :) To jste hodně hloupí tak já vám řeknu proč byl převrat ono totiž za komunismu nešlo v podstatě nic pořádně ukrást protože cokoliv jste ukradl stejně zůstalo v republice a pokud jste se měl lépe nesměl jste to dávat najevo protože to bylo socialisticky neetické . Tak se páni soudruzi rozhodli stát se kapitalisty a nakecali lidem že vyhráli nějakou revoluci . Opravdu si myslíte že kdyby komunisté ten převrat nechtěli že k němu dojde :) Hlupáci !
Sustružniku Tomaši,
neznam jedineho komunystyckeho papalaše z UV KSČ – v Čechach anebo na Slovensku, ze ktereho by se stal multimiliardař, ani žadneho ktery by si zprivatizoval Komerčku, OKD, Lucernu, Barrandov, Škodovku… Ani jednoho. Ale ruznych Koženek, Šlafnberku, Hejvlu, Kellneru … znam cele přehršle.
Kapitaliste – domaci a hlavně cizi v Československu i v dalšich zemich na cele čaře vyhrali. Chtěli jste kapitalizmus tawaryšči? Mate ho se všim všudy – i s chlupama.
Chtěli jste silný stát, levicoví zloději? Tak ho tu máte
Ale pane Petře Zdenku pletete si adresu,
Tady je veb Pravý prostor nikoliv vláda,parlament a senát
ČR.Tam laskavě příště směřujta vaše osloveni,demoGrate!
Děkuji
Levičáci na pravém prostoru píšou o státu formou “my” zcela běžně, takže adresa je správná.
Silny stat, pravicovi sustružnici? Silny stat v trumbelini znamena nezadluženy, EKONOMICKY MAXIMALNĚ soběstačny, s hlidanymi hranicemi, s obranyschopnou armadou, vykonnym policejnim sborem ktery zajisti bezpečnost obyvatel, stat ktery dokaže zajistit každemu pracovni přiležitosti ze kterych si muže vybirat. Silny stat = stat, ktery ma autoritu na mezinarodni sceně, funkčně gramotnou mladež.
Si srovnej podle toho co jsem napsal, ktery stat byl/je silny – jestli socijalisticky za komanču anebo KAPUŇSKY ZA VLADY KAPOŇU.
Čili něco jako zkrachovalý pracovní lágr se zkratkou ČSSR, který byl vůči lidem uvězněným na jeho území “silný” jako ten nejhorší tyran?
Zase ty nesmysly , Československo bylo v roce 1989 v nějakém bankrotu , stát byl obrovsky zadlužený , neplnil své závazky , nevyplácel penze , byla obrovská inflace , ulicemi táhly tisíce nezaměstnaných a bezdomovců ? Jaký lágr , vy jste nemohl jezdit do lidodemo ? Už byste mohl konečně napsat , jak jste v tom lágru bydlel .
Ano, bylo na okraji propasti. Vždyť si proto soudruzi nechali vypracovat analýzu v Prognostickém ústavu a na jejím základě ten socialismus prostě zrušili.
Vypadá to, že vy jste ovšem soudružštější než sami soudruzi. Nebo možná jste se ještě neprobudil z jejich sna. :)
Troll soudruh proletář pepa posuzuje úspěchy bolševického národního hospodářství podle výše nájemného v “jeho” panelákovém bytě.
S tím bych souhlasila.
Za bolšána mohli jen lehce přikrádat a nesmělí mlaskat.
Na mlaskání byl bolševik háklivý.
Po hadráku to mají bez nerváků.
Dnes hlavně z práce českých otroků mlaskají cizí kapitalisti !
No, to je na tom to nejhorší.
Místní soudruzi měli na povolení hadráku tak minimální vliv, že prakticky žádný. Stopu peněz hledejte dál.
Já taky nemusím na svých názorech nic měnit.
V roce 1968 se to díky včasnému zásahu sovětské armády ještě nepodařilo, ale v roce 1989 se talmudovému židovstvu zmocnit naší republiky už konečně podařilo.
Neumím pochopit, proč se to Křížovi nelíbí a je stále s něčím nespokojen.
Včasny zásah sovětske armady? Ty jsi nejen antižidovský ubožak, ale i promužicko-komoušský kolaborant. Proč se neodstěhuješ na východ mezi své oblíbence? Nebo píšeš z nějake plesnivé mužicke zemljanku z okolí Petrohradu?
Píšeš z usa Jiříku?
Prrotože nemam v oblibě mužicko-bolševickou svoloč z východu a jejích sympatizanty zde, u nás, tak musím psát z USA? Kde jsi na to přišel?
Vazne sudruh Kriz, v Czechii mate demokraciu, v Czechii si naozaj vladne lud…? Preco si ale vladne tak blbo, proti vlastnym zaujmom…? Zeby mal Hoschl s tou mentalnou neadekvatnostou ceskeho naroda pravdu…?
Rozdil mezi Narodni frontou za komunistu a protinarodni za kapitalistu je v tym, že tehdy pod hlavičkou lido demo vladla pěst proletařu s předvojem KSČ a za kapitalistu vladne demokraDicky pěst velkokapitalistu v čele s ruznymi maňasky.
Pane Kříž
Po přečtení Vašeho článku začínám mít o Vás a
Pravý prostor obavy a strach.
Zatím jste oba tolerování jako zeď nářků,reprezentace svobody slova a projevu v praxi.Je tomu tak,tím opravdu jste,
Convid nám všem nasadil na xichty roušky,ale
souběžně strhl pestře různobarevně počmárané
škrabošky dobroserů pro něž je spokojenost
občana cílem jeho snažení,snad i života,
A najednou se zjevuje doširoka otevřená tlama
prašivé,nežrané hyeny z křivým hřbetem lokaje,
šířící nákazu strachu,vzájemné nenávisti
a tuposti.
Dnešním 31. výročí převetí moci škůdci této země
a jejich občanů,za radostného jásotu lidí v naprosté
většině věřících,že nastává čas ráje na zemi,čas
umožňující pracovitým ,schopným a vzdělaným lidem
zúročit jejich snažení svobodným a člověka důstojným
způsobem.
Bohužel tvrdá realita dneška nás každou hodinou přesvědčuje o tom,jak hluboce jsme se zmýlili,
.
Jste malinko mimo hošku…
Škůdci této země zde vládli od roku 1948 právě až do roku 1989 .
Ubohý jinochu
Tak mlád a už hluchý a slepý,navíc přiotrávený
neustálým vymýšlení provokací rozbíjejíci diskuze,
Potěšil jsre mě oslovením hošku.,To jednoho,zcela
nedávno vámi posílaného spolu s ostatními seniory na věčnost zahřeje a potěší.Soucítím s vámi.
https://www.youtube.com/watch?v=ZLV5IkJPDWo
Největší svobodu měl občan vždy po pádu civilizace. Vše je v troskách, krást není co, bojuje se o holý život a jakokoliv střechu nad hlavou. Občan je ponechán svému osudu a tak ve volné soutěži soutěží s ostatními o své místo na slunci. Daří se tomu lepšímu, zkušenějšímu, nadanějšímu, silnějšímu, pružnějšímu, protože tak to naše příroda – stvořitelka zařídila a tak to funguje. Myslím, že konec naší současné parazitické už je na dohled. A pak zažijeme svobodný souboj titánů i lůzrů.
No tak za takovou svobodu pěkně děkuji.
Musím se přiznat, že pád civilizace si ráda nechám ujít.
To co jste napsala je nepochybně pravda, jenom si nejsem jistá, jestli bych nebyla mezi těmi losery.
V takovém případě události semelou kdekoho, nejvíc se daří těm s nejostřejšími lokty.
Projev JUDr. Emila Ščuky na Letenské plání 1989.
I my Romové se přidáváme k českým vlastencům z Občanského fóra.
https://www.youtube.com/watch?v=_rXJSeBPMsE
Tož žvaněni Vašim vzdělanym jelitam (wono jich moc neni) dyciňky šlo.
Tak to byl pěkný vůl, právě jeho soukmenovce hadrák nejvíc poškodil.
Dneska sice mají svoje dafki, ale před hadrákem měli zajištěnou práci a pomalu se odkláněli od tradičního parazitismu.
Vyloučené lokality v české kotlince skoro neexistovaly.
Havel na Hrad
OF
Škoda že ti, kteří se dnes ohánějí Havlem, neznají ani to jím stále omílané slovo plurrralita. Zřejmě se do učebnic neomarxismu pro základní školy nedostalo. Záměrně.
Jasně že volební marketing hraje zásadní roli, pěkně je to vidět u Pyjátů.
Jejich marketing je extra třída a evidentně jedou…
Otázka je, jestli si politici najímají marketéry, ono to může být i opačně.
Na tuto myšlénku mne přivedl příběh ikony Zeleného údělu Aspergrové Gréty.
Moc se mi nezdá, že by si rodiče toho dítěte dokázali našetřit na špičkové imagemarkery.
Možná nám vládnou neznámí lidé, kteří na pódium nastrkují vhodné činovníky.
Rozdíl mezi východními a západními vůdci je propastný.
Zatímco třeba Putin a Si Ťin-pching evidentně ” kopou” za svoje země, o evropských vůdcích se to rozhodně nedá říci.
V tomhle ohledu byly poměry před hadrákem přehledné, šéfové seděli v Kremlu a šéfíci satelitů plnili jeho pokyny.
Dneska je to jiné v tom, že v Bruseli nesedí šéfové, ale spíš něčí marionety, protože skuteční šéfové by nevedli svoje mužstvo do záhuby.
Kremelští chtěli vyhrát, porazit vrahy na Wall Streetu a šířit své pokrokové myšlénky.
Bruselští dělají to samé, jen v opačném gardu.
Nakonec vyhraje východ, který evidentně s@®e na ňáké pokrokové ideologie, ale stará se, aby měli občané co do hrnce.
Pěkně to vyjádřil Teng Siao-pching, když po svržení Bandy čtyř vyjevil myšlénku, že nezáleží na tom jestli je kočka černá nebo bílá, hlavně když chytá myši.
K tomuto poznatku má ovšem Evropa ještě daleko, zatím to vypadá na úporný hon na bílé kočky, neb správná kočka je jedině ta Černá, i když duhová se taky vsákne.
Havel se nikdy nepřestal chovat jako obyčejný člověk, vzpomíná Jiří Tichota
Zdroj: https://www.idnes.cz/kultura/hudba/jiri-tichota-muzikolog.A200910_171300_hudba_rik?zdroj=top
jA, JA
Wena byl ouplně lidovy prezident. Akorat lid jej mohl spatřit pouze v TV v monolozich z Lan anebo když ho převaželi v meďouru jak nějakou primadonu. Jeho dřivějši chatrističti souputnici tež k němu neměli moc velky přistup. A Karel Kryl wo něm dokonce nazpival hezkou pisničku.
On byl “obyčejný člověk” už jako “disident” za totality. Když poprvé v životě a to jen na pár měsíců pracoval, tak už tehdy do té práce jezdil Mercedesem, zatímco jeho celý život pracující kolegové jezdili do práce na kole značky Ukrajina.
Václav Havel víc jak 5 let ve vězení, za své liberální názory.
Ja, ja
pry si ho pěstovali.
Václav Havel – rasismus nemá v české společnosti místo
https://www.youtube.com/watch?v=GHr1YVXRzbQ
“rasismus nemá v české společnosti místo”
Však ťa prejde humor, ak tí anti-rasistickí piráti a iní “liberálni” demokrati privezú do ČR 10 milionov liberálnych muslimov z Afriky. Tí tmavokoží africkí liberalisti urobia takí pohon na tmavokožích “čechov” , že budeš utekať za záchranou do nejakého rasistického nemuslimského štátu.
To je pravda!
Z Britishstánu už je Pakoši vypudili.
V boji o zdroje nemají s invazisty šanci uspět.
Není nad to, stát ve frontě na dafki sami.
Aleš 17.11.2020 12:51:38 :
“Jsem pravičák a vyhovuje mi, když ….. že díky tomu nezasahuje stát lidem do života jako utržený ze řetězu.”
– Stát (štátna moc !) vznikol ZA JEDINÝM CIELOM – aby zasahoval ľuďom do života. Štat, ktorý nezasahuje, fakticky neexistuje.
Takže ta veta je absurdná.
SKUTOČNÝ pravičák uznáva jedine ANCAP – kapitalizmus BEZ zasahovania štátu.
17.listopad, nejhorší den v roce pro všechny rudé noky…
Ja, ja
noku Polaku. Pro vaši pracovitou, solidarni, vysoce vzdělanou komunitu to bylo velke vitězstvi. Vaši sustružnici mohli konečně rozvinout velky tvurči potencial a tradični činnosti, ktere byly dycinky jejich domenou.
Kontrolni wotazka: nevite proč je tolik romistu v kaznicich? Snad nejde wo nějakou demokratickou dyšgriminaci nevinne menšiny?
Někteří morgoši se v krimu naučí i psát a počítat do 10ti
Přidej do kroku, ty noku, ať tě někdo nenakopne do rozkroku.
Jak nemá člověk svobodnou šrajtofli, tak nemá svobodu žádnou.U vlastní kapsy to vždycky začíná a končí.A se 70% zdaněním je ta šrajtofle v pořádných řetězech.
Aleš 17.11.2020 :
“Podle mě se dá k ancapu dospět buď rychle – revolucí – nebo pomalu – a to je právě přes liberální demokracii.”
– tvoje predstavy o ANCAPe sú srandovné.
Ak ANCAP niekto zavedie RÝCHLE, revolúciou, tak na druhý deň po revolúcii si ovčania urobia demokratické voľby a zavedú novú demokratickú totalitu.
Dnešní demokratickí ovčania by zošaleli od strachu, keby tam hore nezasadala vláda, ktorá ich ochraňuje pred koronavírusom, pred kapitalizmom, pred Putinom, pred Čínou, pred stúpnutím mora, ……
Já tím nemyslím revoluci, která by měla za primární cíl nastolení ancapu. Tak revoluce nevypadají, to chápu. Revoluce jsou povstáním lidu, který je většinou hladový nebo nějak jinak nespokojený a pouze ví, co NECHCE. Ovšem to, co chce, ještě sám neví. Revoluce by byla příležitostí jim to nabídnout.
Nadále platí, že hlavní způsoby, jak dospět k ancapu, jsou ty dva, které jsem popsal – evoluce v rámci systému plus evoluce paralelního systému.
Už jasné a souhlas? :)
Ja tvrdím, že NAJ NAJ zásadnejší proces , jak dospět k ancapu, je dlhodobé presviedčania ľudí, že jedine život BEZ VOLENEJ VLÁDY je skutočne slobodný, a že pre pracovitých je aj najkrajší.
ANCAP vzniknutý akoukoľvek skratkou by nemal životnosť.
No tak to souhlasím. Vzdělání je nejdůležitější (možná jsme optimisma, ale myslím, že inteligentní člověk k tomu prostě dojde; naopak bolševismus je jednoduše “institucionalizovaná hloupost”). Plus budovat nějaké “případové studie”, ostrůvky pozitivní deviace, jak tomu říkal Zeman za komunistů, když ještě neměl vychlastaný mozek.
Chcete-li, tak přidám ještě svůj co nejstřízlivější postoj, vycházející k tomu, co je REÁLNĚ možné.
A to je 1) budování paralelní ekonomiky a vůbec organizace svých životů a 2) udržování liberální demokracie, a to proto, že to je systém natolik pomalý a nenáchylný k přílišným změnám, že umožní bod realizaci bodu 1. A navíc doufat, že postupně můžou různé věci prosakovat z bodu 1 do bodu 2, v rámci standardního demokratického procesu. To vše podpořeno edukací.
Mě by zajímalo, co chcete dělat vy. Když se vás někdo zeptá, jak dospět k ancapu, tak napíšete, že se k němu dospět nedá, protože ho lidi nechtějí. Tak to se nezlobte, ale pak jste tu celkem zbytečně. :)
” Když se vás někdo zeptá, jak dospět k ancapu, tak napíšete, že se k němu dospět nedá, protože ho lidi nechtějí.”
Tie TECHNICKÉ detaily, kroky ku ANCAPu sú v princípe 1000 x jednoduchšie vymyslieť, ako zmeniť myslenie ľudí.
– ŽIAĽ, ale toto tvrdenie je pravdivé.
Tie TECHNICKÉ detaily, tie kroky ku ANCAPu môžu realizovať iba tí ľudia, ktorí CHCÚ žiť v ANCAPe.
Ja som ideovo totálny libertarian , mám to super naštudované, , ale musím byť aj REALISTA.
Vy spíš než realista mi připadáte jako nihilista.
Něco je nutné DĚLAT. Příkladem je bitcoin. Kolik lidí díky němu pochopilo princip peněz, ekonomii jako takovou a konkrétně rakouskou školu, základ i pro ancap. Od bitcoinu k principu decentralizovaných komunit (DAO)… Myšlení lidí se musí změnit neustálou iterací teorie-praxe-teorie-praxe.
Jinak budete pořád zamrzlý v hádkách typu “Ukaž mi, kde ancap funguje”.
“Vy spíš než realista mi připadáte jako nihilista.
”
– Ja študujem ANCAPacku literaturu od vzniku internetu. V rokoch okolor.2000 bolo VZDELANÝH ANCAPistov hodne. Dnes je iba zopár aktivistov. ANCAP weby prakticky zanikli, alebo majú úbohú úroveň.
A postoj ovčanov ku PRINCÍPOM ANCAPu je katastrofálny. Negatívny. Etatizmus extremne zosilnel. = FAKTY.
“2) udržování liberální demokracie, a to proto, že to je systém natolik pomalý a nenáchylný k přílišným změnám, že umožní bod realizaci bodu 1. ”
– terajšia liberální demokracie začína vo svojom totalitarizme výrazne predbiehať bývalých komunistov. Zrušiť Vianoce, zakázať návštevu hrobov predkov, zakázať medziľudské kontakty, – toto si nedovolili ani za Husáka. A tie kecy o covide sú na smiech (alebo na plač)
Toto nebolo ani za vojny, ani za protektorátu.
Tady se neshodneme. Já tvrdím, že liberální demokracie (ve skutečném smyslu toho pojmu!) je relativně (!) nejlepší stávající systém, který nám háže nejméně klacků pod nohy v úsilí o budování toho, co jsem popsal výše. Ve srovnání se státy jako je Rusko, Čína, kde místní vládnoucí mafie může chaoticky a libovolně uvalit zákazy na cokoliv, co jim přeletí přes nos a nedovoláte se ničeho.
Vzhledem k tomu, jak si Rusko a Čína ekonomicky vedou, tak jim to tam asi funguje výborně.
Pokud jste trochu soudný, tak musíte uznat, že tyran VVP vytáhl Rusko že strašlivých s®aček.
A o raketovému vzestupu Číny je těžké pochybovat.
Oba režimy umožňují nespokojeným občanům svobodně vycestovat, dalo by se i říci, že se svých remcalů rádi zbavěj.
Kdyby měli Západní vůdcové zlomek té podpory obyvatelstva co mají Putin a Si, tak by si mohli spokojeně pískat.
Aleš je “ČT pozitívny” . A v ČT hovoria o Rusku iné !
Tento vírus je horší, ako covid.
To zní cudně, edukace.
Proč nenapíšete rovnou propaganda?
Kecate jako vzdy! “oni” nas oblbuji, navonenym kdecim. Chytreho neoblbnes a ten, kdo se necha oblbnout je sam vul. Volime jen mensi zlo. Jo, vy blbecci, ale stale to same. Jelikoz vime, my chytri, ze media jsou zmanipulovana a chteji manipulovat nas, tak zasadne nevolit strany, ktere jsou stale v mediich. To znamena, ze vsichni Cesi s vice, nezdvema mozkovymi bunkami, by meli volit SPD. V Nemecku je to jedina AfD, proto ji volim. Zbytek jsou vesmes leve svine. Uz jsem se s tim smiril, ze USA budou mit nejlevejsi vladu ever!! Jsen zvedav, jak dopadnou midterm volby za dva roky. Jestli se Amici probudi.
Kdyz jsem odchazel z Ceska a rikal jsem, ze jdu za svobodou, spousta lidi nechapala o cem mluvim. Cesi jsou zdegenerovani stalym lezenim nekomu do riti. To pokrivi charakter. Jak si vsichni zacali po prevratu vsochni zavidet, jsem pozoroval v Jevanech. To uz byla rec jen o tom, komu co vratili a kdo je v baliku a kdo ne. Svoboda se tam picnul a Gotak jezdil Jevany jako prase, on so to mohl dovolit.
V Německu se má dneska v Bundestagu hlasovat o změně ústavy, aby bylo legální omezovat základní práva občanů, zejména práva na svobodu pohybu, svobodu shromažďovací a na nedotknutelnost obydlí.
Z Německa se tak stane autentický fašistický a totalitní stát.
Co na to říkáte, pane MK ?
aby bylo legální omezovat základní práva občanů, zejména práva na svobodu pohybu, svobodu shromažďovací a na nedotknutelnost obydlí – toto vyriešili v slovakistáne jednoducho, bez zmeny Ústavy. Jednoducho vyhlásili v rozpore s Ústavou Stanné právo, a demokraticky jebú ovčanov. A ovčania si demokraticky dotiahli náhubky a tlieskajú milovanému Matovičovi.
Neoficiální vůdce disentu – Václav Havel
Mluvčí Charty 77 – Jaroslav Šabata
Hlavní organizátor proti-bolševických festivalů nezávislé kultury – Ivan “Magor” Jirous
Braune to je pěkný výřad KUREWW
Ale no táák, fandíme slušně, máme dnes státní svátek.
Fandím KOMETĚ i když dostala v Pardubicích výše jmenované svoloči určitě ne
No vidíte , já jsem taky z Brna, a hokejistům fandím taky.
Sport a charita to je moje.
Nejlevicovější člen Charty 77 – Petr Uhl , anarchista,komunista,marxista-troickista anti-stalinista
Nejpravicovější člen Charty 77 – Václav Benda, obdivovatel proti-bolševického aktivisty generála Pinocheta.
Když se bojuje proti zlu , musí se spojit všichni, musí se spojit kámen s cihlou i kočka s myší.
Obou těchto proti-bolševických odbojářů si velice vážím, byli to hrdinové, co bojovali za nás za všechny.
Pan Benda už bohužel není mezi námi.
Pan Benda už bohužel není mezi námi.
Alespoň malá náplast na Vaši bolísku. Zanechal nám neschopným v parlamentu svého geniálního synka, co dokázal hned po plyši a maturitě nastoupit do PS PČR a od té doby tam do úmoru pracuje pro dobro a blaho občanů ČR. A na víc si za tuším 2 roky udělal v Plzni práva u pana doktora Kincla. Fakt neskutečně nadaný, šikovný, pracovitý, čestný, morálně integrovaný (skoro až romský) soudruh.
Škoda jen, že tak oddaných, tichých, pracovitých, čestných a necharismatických soudruhů není v parlamentu více!!!
Ale prdlajs!
Práva vystudoval normálně, 5 let, jenom ošulil magisterskou práci.
Použil řídké řádkování, což tenkrát dělali v Plzní všichni a byl by idiot, kdyby také nepoužil tento trik.
Neříkám že je Marek výkvět inteligence, ale nemá sebemenší škraloup v přiklánění oběživa.
Titul nepoužívá a v parlamentu sedí, protože ho voliči nakroužkovali z posledních míst.
V mých očích je to ještě jeden z těch slušnejch.
Určitě se nikam necpe, chová se jako řadový loajální člen.
Malej, čistotnej a nekouše
No, vzhledem k těm prověřenejm kmotrům je světlou výjimkou.
Bez legrace.
Ten kdyby našel o půlnoci portmonku, tak jde hledat nejbližší služební PČR, aby jí neprodleně odevzdal.
Já si takových lidí vážím.
My už dávno víme, že jste hloupá to nemusíte neustále dokazovat.
To Helena
: Jako fór opravdu dobrý!
Přesně jak psal dole revizor. Takovej slušnej a spolehlivej kejval bez vlastního názoru, co bude loajálně hajlovat nejen pro připrchlíky, Marakéšskou smlouvu, ale i pro 3.SV.
Člověk, který zaujme jen svou šedivou průměrností, byl z nevolitelného 16 místa na kandidátce vykroužkován na 2. místo??!!!!!! Si jako děláte legraci, že? To je stejně pravdivé, jako že 3 budovy WTC se 11.9.01 sesunuly do svého půdorysu při vývinu tisíců tun prachu.
Doplněk pro Helenu
I na tu přikloňovačku je třeba mít alespoň dva předpoklady ze čtyř
– nebojácnost
– inteligenci (představivost)
– spolupráci
– důvěryhodnost (pevnost, že nevykecá)
Obávám se, že zrovna ON zůstane na věky čistý!
Takže kdo nekrade je trouba.
Zajímavý názor.
Takový typický bolševický názor, kdo nekrade, okrádá svou rodinu…
Benda o Pinochetovi mluvil jen v souvislosti s tím, že někoho takového jsme tu měli mít v roce 1948. A to souhlasím. Případně i v roce 1968.
Jinak se mi nezdá, že by ho nějak adoroval. Takoví autoritáři jsou užiteční jen v hodně výjimečných érách historie.
Naopak Benda je autorem pojmu “paralelní polis”, který, jak se ukázalo, je dost nadčasový, jelikož ho přijala za své i dnešní mladá generace anarchokapitalisů. Je to ten proces, o kterém píšu výše na jiných místech.
pojem “paralelní polis”, je silne nadčasový, a práve vďaka tomu TOLEROVANÝ tými lib.demokradmi.
Ak sa aspekty propagované v “paralelní polis” ešte trochu rozšíria, tak im “liberálni” demokradi zakrútia krk. Bitcoinu zákonom zatrhnú akúkoľvek výmenu, obchod za štátne peniaze, nevymeníš BTC za Kč ani nič iné, za nedovolený nákup tovaru za BTC bude dlhoročná basa. Akurár si vymeníš BTC za litecoin a pod.
Akýsi chudák v ČR dostal dva roky basy za krádež dvoch rohlíkov v čase stanného covidového práva.
A bylo by navždy po kapitalistech a jejich poskocích !
Václav Benda byl frajer a velká osobnost.
Jako jeden z prvních prokouknul Veškrnu.
To je snad poprvé, co s Vámi souhlasím.
Aleš 17.11.2020 :
“No neznám. Vždyť i ta liberální demokracie je jenom demokracie s určitými pravidly hry.”
– Ale hovno. Títo LB si tvoria pravidlá tak, ako sa im zachce. Dnešné vytvorenie prakticky stanného práva a všetky buzerácie s tým spojené – toto si nedovolili ani husákovskí komunisti.
Vytvorili kopu LŽÍ a na nej uzákonili TOTALITU. Zákaz cestovania vo vnutri štátu aj za hranice, zákaz vychádzania , zákaz stretávania, zavreté skoro všetko, A LŽI 24 hodín denne pre posraných ovčanov, aby im toto tolerovali,…..
Názov lib-dem sa začal podobať fašizmu. Lenže fašisti nejebali vlastných ľudí, ako títo lib-dem.
Cesko je dnes rizene pucisty v CT a zahranicnimi neziskovkami. Ruzne neziskovky ovladane CIA, neocony a Sorosem zacaly do Ceska pronikat brzy po revoluci. Michal Semin to popsal takto:
„Během let jsem s určitou nervozitou začal sledovat, jak se stupňují požadavky amerických sponzorů, abychom podporovali to či ono, a u některých z těch sponzorů se začalo ukazovat, že jsou napojeni na tajné služby a mají další skryté zájmy v rámci působení ve střední Evropě,“
Prikladem jsou Aspen Institute, NED. V cele NED (National Endowment for Democracy) je neocon Carl Gershman. Na Zvedavci o tom napsal clanek Jan Vítek. http://zvedavec.org/komentare/2019/12/8133-nac-ceka-prezident-zeman.htm
V Cesku se hned nasli karieriste, patolizalove, komunisticti alibiste. Jista klika se zmocnila ODS, jista klika se zmocnila CT. Objevily se ceske neziskovky. Zasevaji chaos a nesvar, stvou proti Rusku, utoci na vladu a presidenta, ze jsou nedostatecne rusofobni. Bohuzel hodne lidi na tu propagandu naletelo.
Malokdo se odvazi nazvat veci pravym jmenem. Jak to resit? Radu CT vyhnat. neziskovky vyhnat, uzakonit FARA. Aspon si neskryvejme pravdu sami pred sebou a nevytvarejme si zastupne terce. Minimalne chodme k volbam (i do senatu) a volme to nejmensi zlo. Kdyz to dovedou Madari, proc ne my?
PROGRAM POLITICKÝCH REFOREM V ČR
https://www.keepandshare.com/doc9/21055/ceskereformy-pdf-21k?da=y
P.S.
Zijeme v Cesku – posledni baste Stalinismu. Vyse uvedene je tedy treba uves na prevou miru.
a) Komunismus neni jakysi opak tech svinstev, co se dnes deji, a ke kteremu se mame vratit.
b) Bolsevismus je porad 10x horsi i nez ta svinstva, co se dnes deji.
b) Bolsevismus je porad 10x horsi i nez ta svinstva, co se dnes deji.
xxxxxxxxxxxxx
No, bolševici rozhodně neusilovali o zničení bílé rasy.
Navážení primitivů z Afriky a z celého světa do Evropy je proces, který má zlikvidovat bílé národy.
Jestli to má být desetkrát lepší, než za bolševika, tak to se mě rozhodně nezdá.
Radši bych bral bolševickou železnou oponu s vojáky se samopaly, vlčáky, a ostnaté dráty high voltage.
A to jsem si nikdy nemyslel, že si budu myslet.
Někomu to prostě nedochází, furt se dívá do zpětného zrcátka, a tak nevidí, kam se řítí.
Až jednou narazí.
A to už bude příliš pozdě