
Tady už žít nebudu, řekl si Čech v „muslimském“ městě v Británii. Bál se o život …
COM/VŘ
ROZHOVOR „Bylo doloženo, že v Birminghamu byly učiněny pokusy zavést právo šaría na základních školách. Ve školách byly umístěny plakáty, kde byly děti nabádány, aby se řádně modlily, jinak se dostanou do pekla. Na těchto plakátech byly dívky učeny, že nesmějí odmítnout manželovi sex, že za to budou trestány od soumraku do úsvitu od andělů“. Dívky byly podle něj muslimskými učitelkami upozorňovány, že cti dbalá žena nosí hidžáb a svázané vlasy. Sám byl napaden, když se zastal starého muže, který muslimkám neuhnul z cesty dost rychle. Situaci v Evropě označil za katastrofu.
- Proč jste se odstěhoval z Birminghamu?
Asi bych měl spíše začít, proč jsem se vlastně přestěhoval do Birminghamu. Britové o tomto svém druhém největším městě svorně prohlašují, že město je špinavé a neupravené a že jít bydlet do Birminghamu je skutečně až ta poslední možnost. Já jsem se tam přestěhoval, protože nám tam přestěhovali továrnu. Pracoval jsem pro Jaguar a firma z důvodů ušetření nákladů přesunula také naši výrobu do Birminghamu. Dojíždět denně přes sto třicet kilometrů do práce je trochu problém, i když jsem to více než rok praktikoval. Následně jsem v Birminghamu čtyři roky bydlel. Za tu dobu jsem dobře poznal, že žít tam může pouze člověk hodně otrlý. Nebo hodně bohatý, který má na to, aby žil v bezpečných částech města. Jinak Birmingham je rozhodně zajímavé vidět a navštívit třeba birminghamskou atletiku, tenis, botanickou zahradu, birminghamské muzeum, knihovnu, Symphony Hall of Birmingham, pohodové restaurace na březích místních kanálů, kterých je snad více než v Benátkách… Nebo Bull Ring – gigantický obchodní dům postavený českým architektem Kaplickým, New Street Birmingham – hlavní železniční stanici s dvanácti podzemními nástupišti, klasické staré puby staré stovky let a tak dále.
Ale k samotné otázce. Odstěhoval jsem se, protože jsem se po úvaze rozhodl odejít z Velké Británie. Žil jsem ve Velké Británii dlouhá léta. Do Londýna jsem přišel poté, co jsem žil v Austrálii. V Londýně jsem také zažil první teroristický útok sedmého července 2005, kdy muslimští teroristé zavraždili desítky lidí při třech sebevražedných útocích a stovky lidí zranili a zmrzačili.
Situace ve Velké Británii se mění, a je nejen horší, ale je nevyzpytatelnější a nebezpečnější. Do doby, než jsem odešel z Velké Británie, bylo teroristických útoků myslím jedenáct, byly při nich zabity stovky lidí a tisíce zraněny. Některé z těchto útoků však kupodivu nejsou policií označovány za teroristické útoky. Stovky až tisíce lidí ve Velké Británii, zvlášť poslední roky, byly poleptány a popáleny kyselinami, znásilnění jdou do desetitisíců. Zločinnost se výrazně zhoršila a objasněnost trestných činů klesla. To není můj výmysl, to jsou fakta z britského statistického úřadu.
Když na tato fakta poukázal prezident Trump, stal se značně nepopulárním ve Velké Británii. Stejně jako s oněmi „nevhodnými videi“ z ulic Velké Británie, která zveřejnil na svém twiterovém účtu. Premiérka Theresa May ho kvůli těmto videím obvinila z nepřátelství k obyčejným Britům a z nenávisti k britským muslimům. Kupodivu stačilo pár dní, a najednou neví, co k tomu říct, protože tajná služba MI5 odhalila chystaný teroristický útok přímo na britskou premiérku, tedy na její osobu.
Ale vlastně již předtím jsem si řekl, že takto dál žít nemohu, a odešel jsem.
- Jak se změnil Birmingham za tu dobu, po kterou jste tam bydlel?
Birmingham je jedno velké multikulturní centrum. A mělo by tedy být ideálem pro obdivovatele multikulturního obohacení, kterého si přejí tito lidé dosáhnout podporováním příchodu nelegálních migrantů. Ale opak je pravdou. Pro Brity je již pouze zlým snem. Místní sociálka má těžký problém, protože uživit tolik potřebných je téměř nad její možnosti. Oficiálně dle Birmingham City Council žije v Birminghamu přes padesát procent migrantů! Což je u města většího než Praha celkem problém.
Migranti z Asie nebo z Afriky mají zkrátka hodně dětí. Bydlel jsem nedaleko jedné státní školy. Bez toho, abychom nějak rasově selektovali žáky, jsme chtěli vědět, kolik původních Britů do oné školy dochází. Každé třicáté druhé dítě bylo snad potomkem původních obyvatel Velké Británie. Ale je i možné, že se jednalo o děti legálních pracujících migrantů z Polska nebo z Litvy. Dívky měly většinou vlasy zahaleny šátkem, chlapci mnohdy měli účes afro nebo spletené vlasy do copánků. Původní Britové odcházejí a přenechávají svá místa „novým Britům“. Čtyři moji přátelé, původní etničtí Britové, emigrovali i se svými rodinami do Austrálie a do Kanady. Velká Británie ztrácí pracovité a vzdělané lidi. Velká Británie přichází o lidi, kteří systému platí daně. Oni klidně budou platit daně jinde, ale co bude dál s Anglií?
Migranti dostávají příspěvky na bydlení, příspěvky na toto i ono. Nechodí v drtivé většině do práce. Tím nechci říci, že to takto praktikují všichni, ale u velké většiny z nich to tak zkrátka je. Ostatně, i když do práce chodí, místo jednoho pracujícího Poláka musíte na stejnou práci dát dva až tři tyto lidi. Důvodem je, že onen Polák většinou skutečně maká, chce si vydělat, koupit si potom v Polsku dům, kde bude žít, a k tomu pěkné auto. Ale tito lidé ne, mají svoji představu o tom, jak se mít dobře, mají potřebu si při práci povídat, lelkovat, zpívat si… Jenže když si začnou povídat, přestanou pracovat. Netíží je pomyšlení na to, že by je mohli z práce vyhodit. Za prvé by to byl určitě rasismus a za druhé stát jim prostředky k životu dá, i když pracovat nebudou. Za roky mého působení v Jaguáru mohu potvrdit, že tak to zkrátka je.
Před několika lety natočila televizní stanice Channel 4 sérii dokumentů, které nazvala „Benefit Street“ („benefits“ jsou ve Velké Británii nazývány sociální dávky, pozn.red.). Jde o to, že existují v Birminghamu místa – nejen celé ulice, ale celé čtvrtě – kde byste již jen s obtížemi hledali původní britské obyvatele. Konkrétně zde šlo o ulici o více než sto domech, kde se mluví sedmnácti různými jazyky, ale z které do práce dochází jen pár lidí, jež je možno lehce spočítat na prstech. Zbytek obyvatel této ulice je dle Channel 4 na sociálních dávkách, užívá drogy, krade značkové oblečení, pěstuje konopí na prodej, poflakuje se, věnuje se prostituci a kriminalitě, obíhá okolo svých propadlých víz, aby mohli dále zůstat ve Velké Británii – jednoduše zneužívají systém.
Bohužel, nejhorší je ta naivita – nebo snad úmysl? – s kterou stále někteří přistupují k tomu, co se na birminghamských ulicích děje. Celá zmiňovaná televizní série je prý značně nevyvážená, prý diskriminuje tyto lidi a ukazuje je v nepříznivém světle. Jejich chování je prý důsledkem toho, že tito lidé nemají práci, nemají uplatnění, někteří prý dokonce neznají pořádně anglicky, a proto musí být posláni do škol a do sociálních programů určených pro integraci imigrantů…
Jak rozdílný je metr na nelegální migranty – a třeba na mě. Jak je pohlíženo na ony „inženýry a doktory“, kteří se hlavně chtějí mít dobře, ale nehodlají pro to hnout palcem. Na ty, kteří mnohdy neumějí ani číst a psát, ale chtějí svá práva, chtějí, abychom je tolerovali a respektovali… Zatímco mě, než mě někam přijali, musel jsem mít vízum, doložit svůj čistý trestní rejstřík. Musel jsem se naučit dobře jazyk, znát zvyklosti, morálku, etiku a zákony. Za vlastní peníze si zaplatit školy v Sydney a v Londýně. Nikdo mi nic nepardonoval kvůli tomu, že jsem imigrant. Nikdo mi nikde nic nedal. Naopak, musel jsem prokázat, že jsem přínosem pro společnost. Musel jsem si sám nalézt práci, bydlení a platit daně. Musel jsem být lepší než domorodci. Musel jsem se začlenit. Musel jsem se integrovat.
Když jsem poprvé přijel do Birminghamu, myslím, že to bylo v roce 2004, nebo maximálně 2005, bylo to opravdu britské město, neboť před těmi lety to bylo jiné. Ale nyní tam nastává stav, kdy stát již není schopen plnohodnotně garantovat bezpečnost svých obyvatel. Politici neberou zřetel na to, co se děje obyčejným lidem, takže je na lidech, aby si poradili sami. Já jsem odešel… A jak se k tomu, co se děje, postaví Britové, to uvidíme za čas.
- Ve Velké Británii je momentálně nejčastější jméno pro narozené miminko Mohamed. Jak jste vy sám vnímal spolužití Angličanů a právě muslimů?
Muslimové pojmenovávají své děti po proroku Mohamedovi, protože pro ně je jejich Prorok více než pro katolíka svatý. Proto chtějí většinou jméno Mohamed do každé rodiny. A protože muslimové mají mnoho dětí, je hodně Mohamedů. Nezajímají se většinou o to, jakou bude mít jejich dítě perspektivu, jakého dosáhne vzdělání, nebo zda bude mít v budoucnosti nějaké uplatnění. Kultura nebo sport, mimo kriketu a jejich asijských her, jsou pro ně nezajímavé. Pro ně je důležité, aby z jejich potomka vyrostl správný a oddaný muslim.
Z jejich pohledu nejsou až tak podstatné hodnoty, které ctí západní společnost, přestože v ní žijí. Mají svůj hodnotový systém určený koránem a jejich vírou. Je velkou chybou si myslet, že třeba následující generace těchto přistěhovalců se integruje. Pro připomenutí uvedu, že ony teroristické útoky ve Velké Británii prováděli a nic netušící lidi vraždili většinou muslimové z druhé, ba i z třetí generace. Tedy ti, kteří se ve Velké Británii narodili.
- Slyšela jsem od vás, že tamní policie jde muslimům na ruku. Co to v praxi znamená? Mají Angličané šance prosadit svá práva?
Ano, je to pravda. Konkrétně šéf birmighamské West Midland policie, vedoucí komisař Dave Thompson, po teroristickém útoku v Manchesteru bránil birminghamskou muslimskou komunitu proti nařčení od novinářky Kate Hopkins. Tedy, aspoň tak to pan velitel podal. Kate Hopkins byla vyhozena z Daily Mail, protože zveřejnila informace o pozadí teroristického útoku v Manchesteru. Ale později se ony informace ukázaly jako správné, a pod tlakem muselo být připuštěno, že ty její informace – o Rochdale, kdy devět muslimů z Pákistánu znásilňovalo několik desítek žen, tak také informace o tom, že terorista Salman Abedi v Manchesteru vraždil – byly policistům známy. A když řekla, že tyto z terorismu podezřelé osoby by měly být internovány, tak byla vyhozena z práce.
Zmíněný vedoucí policejní komisař Dave Thompson vzápětí mluvil o krásném soužití jeho policistů a místní muslimské komunity v Birminghamu. Popřel, že by existovaly jakékoliv nebezpečné části města, že no-go zóny jsou prý nesmysl… A já osobně – řekl šéf tamní policie – chodím s mými přáteli do Velké birminghamské mešity na čaj a popovídat si s přáteli. Slova, slova, slova – jenže následně se stalo několik teroristických útoků, do kterých byli zapleteni oni hodní hoši, s kterými možná pan velitel do oné mešity chodil na čaj. Protože jeden každý z teroristů z Birminghamu tam do té mešity chodil také.
A zda mají Angličané šanci prosadit svá práva? Tak na příkladu oné novinářky je zcela evidentní, že právo mají. Ona si řekla a napsala, co chtěla. Ale potom přišla o práci.
- Je podle vás nějaký způsob, jak se Anglie může z této situace dostat? Existuje cesta zpět?
Tak zde budu stručný. Ne, není cesty zpět! Já o žádné mírové cestě ani o jakémkoliv způsobu, jak se z této situace dostat, skutečně nevím. Britští muslimové nikdy neopustí Velkou Británii bez krvavého boje. Považují Velkou Británii za svoji zemi.
K tomu mám ještě důležitou poznámku. Jde o pohled, kterým je nahlíženo na původní obyvatele Velké Británie. Všichni jsou prý vinni tím, co prováděla Velká Británie ve svých koloniích, v zemích, odkud pochází drtivá většina muslimů žijících dnes ve Velké Británii – „protože princip kolektivní viny“. Jenže pokud s tímto pohledem, který nám vnucují politici a ti, kteří podporují obohacení Evropy o novou kulturu, budeme souhlasit, tak musíme stejným metrem měřit i druhé straně. Uplatníme stejný úhel pohledu, dle logiky věci, i pro muslimy. Takže podle tohoto postoje jsou všichni muslimové vinni teroristickými útoky, „protože princip kolektivní viny“. Což je samozřejmě nesmysl.
Nicméně se doslova vnucuje otázka, proč ti všichni hodní mírumilovní muslimové nejdou do milionových demonstrací a neodsuzují ony teroristické útoky pouhé hrstky teroristů? Protože s nimi souhlasí. To jsou fakta. S teroristickými útoky ve Velké Británii souhlasí dvě třetiny tam žijících muslimů. Muslimská rada Velké Británie sice ony teroristické útoky prováděné muslimy odsoudila, ale běžte na ulici. Běžte ven a podívejte se, co se tam děje po provedení teroristického útoku. Jděte a řekněte kterémukoliv muslimovi, že onen terorista je vrah, zločinec a patří před soud. Budete poučeni, pokud nebudete za tato slova fyzicky napadeni, že jde o nebohé hochy, kteří neměli na výběr. Pro mnoho muslimů jsou to hrdinové.
Tak, stručný jsem asi nebyl – ale cesta zpět zkrátka doopravdy není.
- Hodně se mluví o tom, že muslimové ovlivňují i život v Německu. Vy jste se přestěhoval do Bavorska. Proč zrovna sem a jaké rozdíly vnímáte?
Tak Bavorsko a Bavoráci jsou hlavně, i přes svoji němčinu, hodně srovnatelní s námi, aspoň tedy z mého pohledu, a bavorská mentalita je podobná oné naší české. Lidé zde v Bayerisch Einsenstain jsou v drtivé většině praktikující katolíci, kteří nicméně nenutí svoji víru každému na potkání. Samozřejmě, že zde jsou určité rozdíly, ale to bych spíše ponechal na zkoumání těm, kteří budou ony rozdíly úporně hledat a nebudou chtít vidět, co všechno máme společné.
A proč zrovna sem do Bavorska, celé dva kilometry od českých hranic? Je to proto, že zde s kamarádem provozujeme Penzion Šumaváček. Po letech strávených v různých velkoměstech, v různých zemích, jsem se rozhodl žít tak, jak já chci a jak se mně líbí. V krásné přírodě na horách na Šumavě, v Národním parku Bavorský les, doslova na hranicích s Českou republikou. A určitě to není o tom, že jsme si pořídili hospodu, abychom byli nešťastní z toho, že do ní budou chodit lidi. Mám rád lyžování, a z Velké Británie jsem jezdil lyžovat do Savojských Alp.
Ještě bych k tomu řekl, že žít v penzionu doslova na dohled od nejlepšího zimního střediska a nejvyšší hory Šumavy Velký Javor, kde je sníh v průměru 150 dní v roce, mi zcela postačí. Ono, ruku na srdce, pokud je ve sportovním areálu Velký Javor každé dva roky pořádán Světový pohár ve sjezdovém lyžování žen, budou tyto sjezdovky dostatečně dobré určitě i pro mě. A běžky? Sto kilometrů běžeckých tratí, v noci osvětlený běžecký areál. V létě cykloturistika, procházky přírodou, sbírání hub. Vím, o čem mluvím, strávil jsem zde v létě nádhernou dovolenou, když jsem se rozhodoval, zda sem jít, nebo ne.
K tomu, jak ovlivňují muslimové život v Německu, se mohu vyjádřit pouze částečně, a to proto, že osobně nežiju v Bavorsku dostatečně dlouho na to, abych mohl vynášet nějaké kategorické soudy. Faktem je, že paní Merkelová po tom, kdy před zhruba čtyřmi lety prohlásila, že multikultura selhala, kdy na problém s tureckou muslimskou menšinou v Německu upozorňovali různí lidé – ale pak nejen neváhala pozvat do Evropské unie a do Německa miliony nelegálních migrantů, ale dokonce se nestydí se s nimi fotit… Což je prkotina, ale tímto svým postojem ona podporuje nedodržování a nevymahatelnost zákonů.
Jde o to, že idiotská doporučení, protože jinak se toto nedá nazvat, nefungují. Slogany – dodržujte vzdálenost na délku natažené paže, musíme se semknout, oni nezmění náš styl života, noste viditelné náramky, neprovokujte svým vyzývavým oblečením, musíme si zvyknout… Nebo nejslavnější idiotský slogan: Wir schaffen das – my to zvládneme, tak tyto slogany nefungují! Tento poslední je zoufalým výkřikem ženské, která pozvala k sobě na nekonečnou návštěvu invazní nájezdníky, a nyní se jich chce zbavit, protože evidentně nezvládá vůbec nic. Situace se jí zle vymkla zpod kontroly. Ale stále tvrdí, že jediná možnost je „víc Evropy“, a „přerozdělit“.
Jde o ustrašenost a srabáctví odpovědných, o nezměrnou a neuvěřitelnou hloupost těch, kteří jásali a vítali nové pracovní síly v Evropě. Teď hledí rozpačitě na výsledek, jsou šokováni, rozčarováni a budou se modlit za oběti těch, které oni do Evropy pozvali. Pozor, nejde pouze o „mutti Merkel“. Toto začalo mnohem dříve. Pákistánci a Indové do Velké Británie, Alžířané do Francie, Turci do Německa, Somálci a Súdánci do Švédska… Při představě nových voličů se politici doslova tetelili blahem.
Všimněte si, že květnaté řeči o přínosu nelegálních drbanů nejen v Německu vedou hlavně ti, kteří nemají děti, a ti, pro které je slovo práce sprosté slovo. Oni sami nevytvářejí hodnoty a jejich přínos pro společnost je přinejmenším diskutabilní. Jsou to převážně ti, kteří jsou různými způsoby napojeni na neziskové organizace a profitují osobně z různých grantů a dotací. Umí o práci hodně dobře mluvit, krásně dokladují svoji činnost ve zprávách o hospodaření jejich organizace. Dokážou hovořit celé hodiny o tom, co vykonali pro ostatní, a jak mají lidé svět učinit lepším. Ale když se jich člověk zeptá, kdy si naposledy popovídali s vlastní babičkou, kdy ji byli naposledy navštívit nebo kdy jí přinesli nákup, kdy ze svých vlastních peněz pomohli lidem v nouzi, tak hledí na tazatele nechápavě.
To přece není ona ušlechtilá pomoc bližnímu, o to se má starat „někdo jiný“… Ba naopak, ještě jsou schopni obvinit z projevů nenávisti ty, kteří jdou a své babičce onen nákup přinesou. Protože ti, kteří přinesou nákup své babičce, již nepomáhají potřebným. Tedy těm potřebným, které oni za potřebné považují. Tito lidé mají systém přerozdělování již tak pod kůží a jsou odtrženi od reality do té míry, že skutečně věří tomu, že obohatí a zlepší kvalitu života Evropanů a že příjímáním nelegálních migrantů konají dobro. Nemohou třeba pochopit, jak je možné, že nevděční darebové – z České republiky, Polska, Maďarska a Slovenska – ty zmiňované kvóty na přerozdělení nelegálních migrantů odmítají.
Pokud však budeme mluvit o rozdílech, tak zdejší obyvatelé v Bayerisch Einsenstain, vlastně drtivá většina Bavoráků, mají zdravý rozum a nemají potřebu být obohaceni o něco nového. Mluvil jsem zde se sousedy a shodli jsme se na stejném vidění světa.
- Sama do Anglie jezdím, a i přímo do Birminghamu, muslimové a Indové jsou skutečně na každém rohu. Řidiče taxíků, autobusů, uklízení na ulicích, prodej v obchodech a spoustu dalších zaměstnání dělají hlavně přistěhovalci. Angličané o takovou práci už nemají zájem? Čím to je?
Mnoho Angličanů má v hlavě brouka a vadí jim více polský instalatér, elektrikář nebo litevský zedník, než kdokoliv jiný. A to z toho důvodu, že jim prý berou práci. Angličané ji dělat nechtějí, ale nejsou rádi, že lidé ze střední a východní Evropy jim berou práci. Mnoho Angličanů je doma na sociálních dávkách, protože stát se o ně postará dobře. Existuje tak mnoho lidí a přijde jim to naprosto normální. Jde o lidi s nízkým nebo žádným vzděláním. Na nějakou kvalifikovanou práci nemohou ani pomyslet. Ale mají argument. Pokud někdo nebude chtít pracovat, tak ho těžko někdo k práci přinutí.
Faktem je, že jim muslimové práci neberou. O tom jsem již mluvil. Ty řidiče taxíků dělají skutečně většinou přistěhovalci. Pokud jezdíte do Birminghamu, tak víte, že narazit na nepřistěhovaleckého řidiče autobusu je náhoda. Přistěhovalci řídí autobusy. A také přistěhovalci se v těch autobusech většinou přepravují.
Mluvíme o MHD, dálkové autobusy řídí ještě mnohdy původní Britové. V Birminghamu jsou, pravda, celé pákistánské a indické čtvrtě. Ale tito lidé spolu moc nekamarádí. Mezi Indií a Pákistánem je válka o Kašmír. Přistěhovalci si přinášejí s sebou do Velké Británie vše, před čím prchají z domova. Přistěhovalci jsou zaměstnáni v různých oborech, protože jich je zkrátka v Birminghamu velmi mnoho. Jak efektivně tyto práce vykonávají, to je druhá věc.
A až odejdou lidé, zaměstnanci, zpět domů do zemí střední a východní Evropy, bude mít Anglie těžký problém.
- Zajímala by mne situace kolem školství, často se totiž mluví o tom, jak je nutné, aby si Evropané udrželi svoje vlastní tradice a měli dost sebevědomí. Pochopitelně je základem k tomu škola. Dodržují v Anglii výuku tak, aby místní obyvatele podporovali ve vědomí o tradicích?
Škola, vzdělání a vzdělávací systém, to je ve Velké Británii kapitola, o které lze hovořit celé hodiny. A nebylo by to radostné povídání. Pokud tedy nebudeme hovořit o známých, skutečně vynikajících vysokých školách, kde jsou studenti vzděláváni velmi dobře. Ale zřejmě, pokud se ptáte v této souvislosti, máte na mysli Operaci Trojský kůň v Birminghamu. Na to, co se stalo, musel reagovat parlament Velké Británie. Premiér David Cameron ustanovil zvláštní vyšetřovací komisi na odhalení a potření extremismu na školách a ta komise zjistila a našla důkazy, že na pětadvaceti školách v Birminghamu muslimové utlačovali žáky a zaměstnance, lidi jiné víry anebo ateisty. Na jedenadvaceti školách se toto dělo, na dalších čtyřech to skončilo ve stádiu pokusu.
Britský premiér David Cameron v této souvislosti doslova prohlásil: Ochrana našich dětí je jedním z prvních úkolů naší vlády. A víte, před kým musí vláda ochraňovat britské děti? Před muslimy, kteří chtějí Velkou Británii islamizovat!
Bylo potvrzeno, že informace o halal jídle pro všechny děti ve státních školách ve Velké Británii jsou pravdivé. To prorůstání islámu do státních škol, to jsou fakta. To falešné obviňování nemuslimských zaměstnanců na základních školách, to jsou fakta. To organizování nátlakové kampaně místními muslimy proti nemuslimům, to jsou fakta. Ty koordinované a úmyslné pokusy o zavedení netolerance ke všemu neislámskému, to jsou fakta.
Bylo doloženo, že v Birminghamu byly učiněny pokusy zavést právo šaría na základních školách. Bylo doloženo, že ve školách byly umístěny plakáty, kde byly děti nabádány, aby se řádně modlily, jinak se dostanou do pekla. Na těchto plakátech byly dívky učeny, že nesmějí odmítnout manželovi sex, že za to budou trestány od soumraku do úsvitu od andělů. Dívky byly muslimskými učitelkami upozorňovány, že cti dbalá dívka nosí hidžáb a svázané vlasy.
Jenže takováto situace je nejen na základních školách. Děti ve školce si třeba nosí s sebou jídlo z domova a učitelky jim ho mají v mikrovlnné troubě ohřát k obědu. Vím o případu, kdy chlapečkovi učitelky neohřály jídlo z toho důvodu, protože ve stejné mikrovlnné troubě bylo ohříváno jídlo i muslimským dětem. A jejich rodiče by si stěžovali na to, že jídlo jejich dětí bylo pošpiněno tím, že klučina měl z domova čočku a kus uzeného masa. Šlo o vepřové maso, které je prý špinavé. Bylo by to smutné, kdyby toto dělaly muslimské učitelky, ale je ještě smutnější, že se takto chovaly původní etnické Britky. Nemám k tomu co dál říci.
- Co říkáte celkově na situaci s migrací v Evropě? Jak hodnotíte přístup Evropské unie? A které státy byste za přístup v krizi pochválil, a které naopak?
Pochválit nemohu ani jeden stát. Ve skutečnosti je to pouze bída a utrpení; a to, co předvádí Evropská unie, je spíše k pláči. Z peněz daňových poplatníků si na své území dováží lidi, kteří pracovat nebudou, na důchody pro Evropany nikdy nepřispějí a přínos těchto lidí pro společnost je nulový, až záporný. Kolik nelegálních migrantů v Německu se podařilo zaměstnat? Dvě stovky lidí z jednoho celého milionu? Tak to je tedy úspěch jako hrom. A kolik tato snaha stála daňové poplatníky, kolik museli nasypat do neziskových organizací, jež se pokusily ony lidi zaměstnat? Já chápu, že je problém zaměstnat někoho, kdo neumí řeč, nemá vzdělání a pracovní návyky. Ale když nechtějí pracovat, co zde chtějí? Chtějí se mít dobře, chtějí se mít dobře na náš úkor a ani se tím netají. Já mám dát peníze – místo toho, abych zajistil budoucnost vlastního dítěte – lidem, kteří mi budou kálet na hlavu? No to je tedy pěkné. Problém je, že nám politici lžou nejen o těchto „inženýrech a doktorech“… zde je to však patrné na první pohled.
Každopádně k tomu, jak postupují státy Evropy a jak postupuje Evropská unie – nikdo se nepostavil k situaci tak rázně, jak by bylo třeba. Plot na hranici? Plot, který má nelegální migraci zastavit? Daleko důraznější a daleko účinnější přístup třeba zavedla Austrálie, která vyhlásila „no way“, tedy „není cesty, neexistuje cesta“. To je vyjádření určené nelegálním migrantům, že se jim nikdy nepodaří se usadit na území Austrálie, a pokud na toto území proniknou, nikdy se jim nepovede svůj pobyt zlegalizovat a vždy budou deportováni. Vyhlášení generála Campbella, velitele australské pobřežní stráže, je k dispozici na internetu na YouTube. A že je anglicky? Tak přece, pokud někdo chce někam jít žít, musí ovládat jazyk země, kde bude žít. A pokud se odmítá ho i naučit, co tam bude dělat? Parazitovat? Tak o přesně takových generál Campbell mluví – že „nikdy si neuděláte z naší země svůj domov“.
Pozor, aby nedošlo k mýlce. Austrálie přijímá mnoho legálních migrantů z celého světa. Ale vzdělané a pracovité lidi – a pouze na základě víz. Od doby, kdy jsem odešel z Austrálie, vzrostl počet obyvatel té země o více než dva miliony. Což je velmi velký nárůst za pouhých patnáct let. A co já říkám k celkové situaci v Evropě? Jedním slovem – katastrofa. Z tohoto se Evropa bude vzpamatovávat stejně dlouho, jako by zde byla válka. Mnoho lidí ostatně říká, že touto invazí je proti Evropě vedena válka. Otázka je, v čí prospěch.
- Existují v Birminghamu no-go zóny? A co o nich víme? Jak to tam vypadá?
Existují, o tom jsem se již zmínil, když jsem mluvil o tom, jak funguje britská policie v Birminghamu. Nebo když jsem mluvil o dokumentu, který natočila TV stanice Channel 4 – Benefit Street. Ale mluvit oficiálně se o nich nesmí. Jak asi může vypadat území, kam se bojí a odmítá po setmění chodit i britská policie? Z oněch birminghamských no-go zones se rekrutovali teroristé, kteří zabíjeli v Londýně. A jak to vyřešila Britská policie, politici, zodpovědní? Nijak. Birminghamský starosta Chaliv Mahmoud, není to pouze výsada Londýna, že má muslimského starostu, zakázal demonstraci původních Britů po teroristickém útoku v Londýně, protože by se prý mohli někteří obyvatelé Birminghamu cítit dotčeni, že jsou házeni do jednoho pytle s teroristy. Mohlo by je urážet spojení s něčím tak ošklivým, ale oni sami proti teroristickým útokům neprotestovali.
Jde o to, že běžná britská policie je neozbrojena. Existuje však i druhá varianta, plně ozbrojená policie. To jsou policisté, kteří střeží vládní budovy, nádraží, letiště a tak dále. Chodí vždy ve dvou se samopaly. Mají dále neprůstřelné vesty, pistole, tasery. Příslušníci těchto oddílů policie jsou pouze veteráni. Tedy lidé, kteří byli již někde v boji. Mám kamaráda, který je příslušníkem této policie a opravdu bojoval za Velkou Británii ve válce. Ptal jsem se ho, co by dělal, kdyby musel zasahovat, a jak by to probíhalo. Řekl mi, že jeden z nich bude s teroristy bojovat a druhý krýt ústup obyvatel. Pokud ten první padne, bude bojovat ten druhý a lidé budou utíkat bez krytí. Pokud padne i ten druhý, není již nikdo, kdo by bránil obyvatele v daný moment. Přijedou další policisté, ale do té doby by měli být lidé prý v bezpečí. Řekl jsem mu, že toto je ale válka, takto se přece postupuje ve válce. Odpověděl jen – ano.
- Slyšela jsem příběhy z různých zemí Evropy o tom, jak muslimové neuhýbají lidem z cesty, chovají se suverénně, nemají respekt k nemuslimům na ulicích a dochází k napadením, slovním či dokonce fyzickým. Setkal jste se s něčím takovým?
Setkal. Osobně jsem byl napaden muslimkami. Šli jsme s mojí přítelkyní po Astonu, čtvri Birminghamu. A viděl jsem, jak černě zahalená muslimka nadávala jednomu starému pánovi, který se neuhnul dostatečně rychle, sotva šel o dvou hůlkách. Když jsem to viděl, šel jsem onoho starého Angličana bránit. Dědovi mohlo být určitě sedmdesát pět let a víc. Okamžitě se soustředila na mě a začala mi nadávat. Odpověděl jsem jí přesně stejným způsobem. Přiběhly její kamarádky a jejich děti a napadly nás. Ubránili jsme se, ale příjemné to nebylo. Starého pána mezitím odvezl autobus.
A my jsme utekli, protože člověk ve Velké Británii nesmí nosit nic na svoji obranu. Ani třeba pepřový sprej. Za jakoukoliv obrannou zbraň budete mít problém. A kdybyste na svoji obranu měla třeba nůž, je to již v očích policie útočná zbraň a půjdete před soud. Přítelkyně po tomto zážitku plakala a ani mně nebylo dobře. Ale jít toto někam nahlásit, tak nás ještě obviní z rasového útoku. Nedoporučuji se někde střetnout s těmi, kteří si myslí, že my máme vůči nim jen povinnosti.
- Brexit údajně otevírá staré rány ve vztazích s Irskem, a také se řeší hranice se Severním Irskem. Jaký je váš názor na vystoupení z Evropské unie? A dojde k vystoupení nakonec, nebo neschopnost dohodnout se s EU zabrání tomu, co si lidé odhlasovali?
Před brexitem, respektive před referendem o brexitu, vyšla ve Velké Británii brožurka, která byla distribuována zdarma do každé domácnosti ve Velké Británii. V této brožurce, vytištěné za státní peníze v množství 27 milionů kusů, bylo lidem vysvětlováno, jak je dobře, že je Velká Británie členem Evropské unie, a kde bylo lidem poukázáno na to, co zlého čeká Velkou Británii, pokud z EU vystoupí. Euroskeptici od vlády peníze na kampaň nedostali. Možná však právě proto lidé tuto brožurku vzali jako kontraproduktivní a hlasovali, jak hlasovali. Někdo tlačil moc na pilu.
Severní Irsko, tedy mám na mysli politiky Severního Irska, ti chtějí dohodu o brexitu bez kontroly hranic. Jsou zklamaní z britského postoje, ale i někteří Britové jsou zklamaní a irskou reakci označují jako hořkou a podobnou zradě. Zda vůbec bude proveden brexit v podobě, v jaké byl představen před referendem, je sporné. Premiérka Mayová spíše než na brexitu spolupracuje teď s Junckerem na co nejměkčí verzi brexitu. A bude to pravděpodobně skutečně o tom, že nedohoda UK a EU zabrání prosazení toho, co si lidé přáli.
Raději však nechci dál rozpitvávat sebevražednou strategii Evropské unie. Byla to Evropská unie, která svými rozhodnutími prodlužovala agónii Řecka, které jí to teď s potěšením přes migranty vrací.
A iluze o rovnosti zemí v Evropské unii? Polsko, Česká republika, Slovensko a Maďarsko, jsou pouze úkolovány. Jsou dobré na to, aby odebíraly zboží ze západu, aby se na jejich území montovaly levnější výrobky. Jsou vhodné k tomu, aby se na jejich území vyvážel odpad, aby jim bylo určováno, kolik nelegálních migrantů jsou povinny přijmout na své území, a aby se za svoje peníze postaraly o hosty, které si západní Evropa pozvala. Aby posílaly své vojáky tam, kam Brusel poručí. A pokud to nebudou chtít udělat, tak je jim demokraticky vyhrožováno ukončením spolupráce, neposkytováním dotací z peněz bruselských nebo dokonce sankcemi – jako nepříteli!
- Souhlasíte s odvážným tvrzením, že čím více muslimů do Evropy pustíme, tím více problémů na kontinentu budeme mít?
Určitě bych to neoznačil za odvážné tvrzení. Politici a různí prý uvědomělí lidé chtějí dělit islám na militantní a umírněný. Ale není tomu tak. Je jen jeden islám. Jen jeden. Muslimové vyznávají islám, tečka. A nějaké rozdělení na radikální a umírněné muslimy, to není nápad muslimů. Pravověrný muslim se řídí Koránem a verši Sunny – jde o dva primární zdroje teologie a práva v islámu. Korán je pro muslimy svatá kniha. Sunna představuje normativní zákon chování, popisuje chování Proroka Mohameda. Jinými slovy, muslimové musejí aplikovat své duševní i fyzické činy tak, aby svými činy odpovídali požadavkům Sunny a Koránu. Pokud ne, jde o odpadlíka – a odpadlictví se v islámu trestá smrtí. Obávám se, že pokud někdo upřednostňuje normativ chování pocházející z naprosto odlišného prostředí a trvající beze změny třináct set let v dnešní Evropě, musí nastat kolize a problém. Takže je to přímá úměra, čím více muslimů v Evropě, tím více problémů.
Evropa si nejen pod sebou podřízne větev, ale ještě pod tou větví hloubí obrovskou jámu, aby až spadne, se ani na nohy nemohla postavit. Evropa, tedy konkrétní politici pozvali a teď dokonce podporují vniknutí nelegálních migrantů do Evropy. Evropa nebrání hranice. Státy Evropské unie pode Schengenského protokolu, které mají hlídat vnější hranici EU, inkasují od ostatních členů za ochranu hranic peníze. Tedy také od České republiky. Jenže ty státy nejen hranice nehlídají, ale dokonce si na své území dovážejí dobrovolně, ba i s pomocí vlastní armády, nelegální migranty, které nakládají na lodě u afrických břehů. Někdo toto nařídil, někdo to povolil, neděje se to samo. Někdo je za toto zodpovědný! A Evropa na to doplatí. Již teď je v tom sama.
Austrálie nelegální migranty nepřijímá, stejně tak Japonsko, a po odmítnutí globálního migračního plánu OSN, který prezident Trump odmítl před pár dny, ani Spojené státy nebudou chtít již nadále přijímat nelegální migranty. Kanada zatím, opakuji zatím, pod vedením premiéra Justina Trudeau bere určité množství nelegálních migrantů, ale má stejně jako Nový Zéland nebo Austrálie nastaven poměrně přísný přistěhovalecký režim. Jsme v tom doopravdy sami.
A jako jsem řekl, že není cesty zpět pro Velkou Británii, není cesty zpět ani pro další země západní Evropy. Myslím, že je zde ani nemusím vyjmenovávat. To je pro Evropu problém číslo jedna.
Evropa sedla na lep sankcím – a sama na ně doplatila nejvíc. Evropa zajde na svou nesoudržnost a na zavírání očí před realitou. Evropský parlament přijal a nechal řečnit počátkem října na své půdě palestinskou muslimskou teroristu Leilu Khaled, která porušuje zákony a propaguje otevřeně rasismus. Evropská unie chce násilím rozvrátit země, které nejsou ochotny páchat společnou sebevraždu. Evropští politici se podporou různých performancí od taky-umělců z podivných neziskovek rozhodli postavit teroristy na úroveň mučednictví. Evropská unie chce uvalit sankce, pokuty a vyhrožuje soudem těm státům EU, které odmítají chrochtat nadšením nad moudrým přerozdělením nelegálních migrantů. Tohle nemůže dopadnout dobře. Já pevně věřím v to, že vlastizrádci budou skutečně pohnáni před soud za své činy, které vedou k oslabení soběstačnosti. Rozhodovat se o vlastní zemi se nazývá svrchovanost. Práva útočníků nesmějí nahrazovat práva občanů.
Evropu zaplavují lidé, které nepotřebujeme. Evropa nepotřebuje nelegální imigranty. Evropa potřebuje vzdělané, pracovité a zákony dodržující lidi. Evropa potřebuje chytré děti svých obyvatel. Docela určitě se obejdeme bez lidí, kteří nemají vzdělání, nemají pracovní návyky ani praxi. Obejdeme se bez těch, kteří volají po solidaritě, multikulturním soužití, kteří požadují svoje lidská práva – ale o jakýchkoliv povinnostech nikdy neslyšeli. Obejdeme se bez těch, kteří svým jednáním zaujímají postoj – chceme tvoje peníze, chceme tvůj dům, chceme tvoji zemi, chceme abys nám zajistil důstojný život, který si sami svojí leností, neschopností a vyčůránstvím nedovedeme anebo nechceme zajistit.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX), QR platby
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2021: *****
ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Jakub Malinovský 77,- Kč, Miloš Kraus 400,- Kč, Dagmar Bowyer 200,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Mirko Hampl 168,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Milena Práglová 500,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Anonym 222,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Miroslav Hlousek 111,- Kč, Bc. Romana Kopecká 500,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Martin Vavrinka 50,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janičko 250,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Jiří Sika 250,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč
Celkem za měsíc: 9 828,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Kulhánek místo Zaorálka - 15.4.2021
- Boj proti rasismu? Ve fotbale a ve světě vůbec? - 15.4.2021
- “Špejlování” a trend nejít proti proudu … - 15.4.2021
Člověk je “sapiens”, moudrý, protože se dokáže poučit z chyb jiných.
NEDOPUSŤME proto něco takového, jako článek popisuje, u nás, v naší zemi.
Vhoďme granát SPD do europarlamentu (k atomovkám LePenové a Salviniho) ! A pokud to nepomůže…. Tak pryč! Oddělit od nákazy za jakoukoli cenu !
Od roku 2015 – od začátku řízené a organizované imigrace muslimů a islámu do Evropy…ztrácíme čas a hrajeme vabank o naši budoucnost a bezpečnost tím, že jsme zatím ani neuvažovali o odchodu z EU. Je rok 2019 a my úspěšně v tom pokračujeme, protože inteligentní člověk, který chápe, že EU nebyla sestrojena proto, aby se reformovala, jak si národy přejí, ale aby plnilá plán elit v rozvrácení Evropy a nastolení islámu = občanské válce dvou kultur a náboženství….dnes ví, že lpění na eurovolbách do EP je jen sebeklam, že se vůbec nic nezmění, jen zase ztrácíme víc času a svobody. A stačí tak málo, přečíst si, k čemu slouží EP a proč je plebsu (už i debilnímu, což vysvětluje, jakou to má váhu) povoleno do něj volit…a pak vědět něco o EK, kam si dosazují své koně jen elity a která má zásadní rozhodovací pravomoci. EP je jen dobrá na platy europoslanců a na rozhodování o žlutosti banánů a zakřivení okurek.
👍👍
Až se mi z toho rozum hrbí,
jak to maj v tý Anglii blbý!
Lapidárně řečeno: Ať se tam v tý Británii klidně poserou pitomci na entou! Ale ať nám to nevnucují ty jejich životní mantry!
Problém je v tom, že až ty barevný dobytci Anglii ( a nejen ji) ovládnou, tak se dostanou k moderním armádním technologiím, a pak nám pomáhej bůhví kdo, protože se tomu nebudeme mít jak a s čím postavit. Jestli se urychleně nerozjede nacionální mašinerie napříč Evropou a tyhle šváby z Evropy nevytlačí, nebo rovnou nezlikviduje, tak je dřív, nebo později po nás, resp. po našich potomcích.
Ano, to je pravda, nakonec takový muslimský Pakistán už má dávno jaderné zbraně a říká se to i o Saudech! Zatím ale nemají dobré nosiče. To ale GB ovšem má!
Takový Izrael měl už v r.2010 prý celkem 200 jaderných hlavic.
Saudi zaplatili Pakošům a ti jim atomovky za ty peníze vyrobili. Ale kdovíjak to vlastně bylo, slimáci nikdy nic pořádného v historii nevytvořili, nejspíš všechno nakoupili za těžké ropné peníze od ruských, ukrajinských a jiných bývalých sovětských vědců a vojáků.
Dostanou se k nejmodernějším, jaderným, sofistikovaným zbraním bez boje, jen přes hlasovací právo. V Anglii, Francii, Holandsku a kdoví, kde ještě. A čert ví, jak se vyprofiluje Španělsko po vítězství socialistů.
P.S. Ta znečištěná ropa z Ruska? Máme “údajně” zásobu ropy na 80 dní, ale bylo uvedeno, že ta zásoba není až tak velká, ale jen na 5 dní. Tak jsem zvědav, jestli už to nějaký ropný magnát neukradl.
Hrozné čtení, přečetl jsem to s otevřenými ústy, jak jsem byl v šoku. Člověk tam nežijící si nedovede představit tu britskou neomarxistickou totalitu, kdy neví hodiny, kdy člověk bílé barvy pleti nepřepadnou barevní a nezavraždí.
Pryč z EU a NATO !!!
Můj kluk tam byl na brigádě a říkal mi to samé.
Můj kluk taky a říkal mi, že se tam nemohl anglicky domluvit. V obchodě, ve firmě, nikde. I když tam měl lukrativní práci, po půl roce zdrhnul.
Ještě dodatek – v Londýně, což by měl být střed celé Anglie, třeba jako u nás Praha. I když v zasra*ném Práglu pod koněm se mluví taky jinak, než ve zbytku republiky. Chodím tam jen se zbraní.
Velmi podrobný článek.
Osobně si myslím, že Uhnije se musí rozpadnout, aby si každý stát udělal pořádek s ilegály sám. Pokud bude fungovat z Brusele diktát, nic se nezmění.
Stejně jako padla diktatura komoušů v čele se CCCP, které se rozpadlo.
Souhlas.jen s tím CCCP jste trochu mimo. Celé to bylo sionistickou partou ze Západu ten rozpad CCCP naplánocvané a hlavně jim k tiomu posloužili dva lidé, koupený Gorbačov, dnes je uveden v defilé 300 předních iluminátů, asi za odměnu a jewrej Jelcin byl také k tomu vybrán. Oni ten “převrat” naplánovali tehdy spolu CIA a KGB /FSB/! Všechno je to řízené, jen my naivní lidé o tom máme sakra málo informací! Např. ruský židovský kongres, který ovládají chasidé, vybral tehdy před r.2000 Putina za prezidenta, ale měli podmnínku, že budou oni (chasidé) moci mluvit do politiky a ten jim to slíbil, stejně jako, že nechá zloděje a ožralu Jelcina být a nebude ho stíhat. Nyní mezi americko-britskou partou sionistů (globalisté) a chasidy v Rusku probíhá velké soupeření a animozita, sionisté by se rádi zmocnili všech ohromných zdrojů Ruska a vše ovládli, ale chasidská parta, která je u vesla, se tomu samozřejmě brání!
Kapitalistická diktatura muslimů bude daleko horší !!
Mám synovce asi 15 let v Irsku, nemám vůbec tušení jak to mají tam s těma barevnejma? Když tam tenkrát odešel, tak jsem si ho vždycky dobíral anegnotou na Iry. Když vidím jak to mají v té Anglii, tak to musí bouchnout, nebo ti angláni jsou už tak tupý? Takhle přenechat něco co celé generace budovali?!!!! To snad ne!!
viděl jste reklamu na irskou whiskey Tulamore? černoška se žlutým hadrem na hlavě tam vyje jako kráva… typická Irka… tož asi tak to tam bude vypadat…
od té doby tohle pití nekupuju.
alena schneider , Každá firma, která má v reklamě negra u mě skončila.Udělejte to všichni, nejsme v Africe!
Máte pravdu Dušane. I my s manželem jsme byli z této reklamy a z jiných, tolik podobných a řídíme se tím, že tyto produkty již nekupujeme.
Je to stejné, jako ve filmech a seriálech. V každém musí být povině v jedné z hlavních rolí negr, rákosník a buzerant, nebo lesba. Je to holt pitchou ke zdi!!!
Obzvláště nechutná je na Old Spice…
Přesně tak, negřice v reklamě na Whisky, negřice v reklamě na kávu, negři v reklamách na hadry, negři v hlavních rolích ve filmech. Zásadně bojkotuji, nesleduji, nekupuji.
Je to všechno uměle řízené a naprogramované! Jediná šance, že se z toho trochu vyvlečem je rozpad EU, tj. projektu sionistů, na ovládnutí a likvidaci Evropy (států a národů)!
Náhodou jsem našel papír, kde je statistika počtu vojska naší armády od r.2010 do r.2015. To je více než strašné! Měli jsme tehdy 19 generálů, vyšších důstojníků 2027, nižších důstojníků 3418. praporčíků 6224, poddůstojníků 7474 a mužstva bylo 828! Od té doby se stav pokud vím nezměnil, ta naše armáda na lízink by byla schopná bránit tak okresní město!
No, těch 2027 “vyšších důstojníků” bych chtěl při té obraně okresního města vidět …
Maxime, od těch pupkatých “vojáků” se tak nějak počítá i průměrný plat vojáků……..Totéž je i u Policie ČR. Přes 5000 důstojníků na Policejním prezidiu se mzdou v průměru 80 tisíc, ale i mnohem více, podle hodnosti, vymýšlejí svodky, věstníky, rozkazy, doporučení a další sračky, papíry, papíry. A víte proč? Protože musí nějak zdůvodnit své zařazení, svou funkci. Tak vymyslí “papír”. A běžný řaďák na okresním městě se z toho může pos*rat, sedí u bedny a píše a píše a píše…………. Pak přes kamarády ze zas*raného Práglu zjistíte, že na pozici bezpečnostního referenta na Policejním prezidiu se dostane cérenka jistého ředitele, která vystudovala Policejní akademii, má 20 roků, o výkonu služby a střelbě ze služební zbraně ví hov*no, služební pětaosmdesátku měla v ruce možná jen jednou, (bacha, mohlo by to dát ránu) ,ale posílá na okresy přípisy, jak používat zbraň na střelbách. Ale to bylo před 15 roky, dnes už je jistě na vyšším fleku a ty šílené aktivity požaduje od svých podřízených.
Mimochodem, celá Tullamore Dew je jen reklamní trik. Byl jsem to tam vyzkoušet a rosa tam rozhodně po chlastu nechutná.
Takže zase jeden z dalších rypáckokapíkových podfuků.
Sakra! Mám v zásobě pár lahví…no ale kvůli jedné černošce je přece nevyhodím! Mám nápad…a nemohla by být potomkem bývalého otroka, který byl do Irska dovezen? A ona už tam v té 5.generaci vyrůstá, úspěšně se integrovala a navíc…opěvuje irský národní poklad
Kapitalisti na tom mají slušný zisk , stát a národ je nikdy nezajímal !!
V Irsku mám známou. Když jsem se byl za ní podívat (cca 2005) v Baile Átha Cliath, měla pro mne hezký vtip:
Irské Ministry of Homeland koná anketu, zda lidé vnímají imigraci jako problém:
20%: “I do not suppose it as a really serious problem.”
80%: “Cholera, jaky kurwa problem pan myśle?”
To je kapitalizmus , který tu tak chválíte , za totáče by u nás k ničemu takovému nemohlo dojít !!
Souhlasím.
To se mi nějak nezdá tohleto…
Já zase vím, že existují místa kde v Anglii na chudé muslimy nenarazíte. V Anglie existují čtvrtě kde bydlí pouze bohatí bílí Angličané a Indové.
Tak se odstěhujte mimo proletariát a bude vám dobře… on vás někdo nutí bydlet s chudými přistěhovalci…, odstěhujte se někam na lepší místa.
Británie patřila vždycky Britům.
Od toho se také jmenuje Británie.
Pak přitáhli hnědí a černí negramotní lidoopi a těm Britům kus té Británie sebrali.
A pak vyleze parazit z neziskovky a blahosklonně těm postiženým Britům poradí, že “se smí přestěhovat jinam”.
Hovado.
Vlastizrádce.
Jak že to napsal Karel Čapek ve Válce s mloky?
“Hallo, vy lidé! Zachovejte klid. Nemáme vůči vám nepřátelských úmyslů. Potřebujeme jenom víc vody,
víc břehů, víc mělčin pro svůj život. Je nás příliš mnoho. Už pro nás není dost místa na vašich březích.
Proto musíme odbourat vaše pevniny. Uděláme z nich samé zálivy a ostrovy. Tím se dá délka světových břehů
zpětinásobit. Budeme stavět nové mělčiny. Nemůžeme žít v hlubokém moři. Budeme potřebovat vašich
pevnin jako materiálu k zasypání hlubin. Nemáme proti
vám nic, ale je nás příliš mnoho. Můžete se zatím
odstěhovat do vnitrozemí. Můžete se uchýlit do hor. Hory se budou bourat až na konec.
Vy jste nás chtěli. Vy jste nás rozšířili po celém světě. Nyní nás máte. Chceme s vámi vyjít po dobrém.
Budete nám dodávat ocel na naše vrtačky a krumpáče. Budete nám dodávat třaskaviny. Budete nám dodávat
torpéda. Budete pro nás pracovat. Bez vás bychom nemohli odklidit staré pevniny. Hallo, vy lidé, Chief Salamander vám jménem všech Mloků světa nabízí spolupráci. Budete s námi pracovat na odbourání vašeho světa.
Děkujeme vám.”
Dalo by se říct, že díky hlouposti dnešních evropanů, je dílo K.Čapka věčně živé a aktuální
maly.velky, Chuju, na chudé muslimy se můžu vysrat! Já když nemám co do huby, tak mě muslim nelituje a nic mi nedá! Kouká aby mě vyhnal z mé země a nebo podřízl! Demente z neziskovky!
Kozojeb má hlad = nakrmit olovem jediná výživa které rozumí
….a může si ho i rozhoupat.
Ztráta času
si idiot Polách, nič viac netreba písať, úbohý idiot
…zkuste o tom všem vyprávět v pátek někomu v Globusu…
No, dobré. Ale proč to svádíte na někoho kdo nikdy neexistoval.
Nemohlo to být jako normální článek?
Sepťo, a teď si představ, že ti naši věrní spojenci a spolehliví přátelé z Mnichova mají líné a nepracující muslimské a černošské přistěhovalce raději než nás bílé Východoevropany, kteří tam přijeli za prací.
Jak je to možné, když tam musejí mít ty pravé a nefalšované západní hodnoty ?
Projel jsem před lety několikrát celou jihovýchodní Asii s batohem a všiml jsem si jak rodičům tam záleží na vzdělání svých dětí. Jak děti chodí čistě oblékané, jak zdraví, usmějí se a údajně se i ve škole snaží. Na druhou stranu jsem byl i v muslimských zemích jako Maroko, Malajsie, Tunis muslimské části Indonésie a viděl jsem jenom poflakování, žebrání, špínu a bordel a nepřátelské ksichty. Věřím tomu, že Češi by vcelku pozitivně přijali Vietnamce, Thajce, Indy a Číňany, ale k tomuto sajrajtu, co sem leze ze Středního východu a Afriky jsme nepřátelští myslím oprávněně. Já bych tedy takového nově příchozího za souseda rozhodně nechtěl.
Přemýšlím kdo stojí za tou iniciativou té násilné migrace. Buď je to business neziskovek (podobně jako global warming) nebo je to vyšší zájem o zvýšení spotřeby, snížení ceny práce a zlomení národních zájmů.
To já mám za sebou několik návštěv Rusi. Jak té “turistické”, tak té “reálné”. A řeknu Vám, že když si srovnám zájem na vzdělání svých dětí průměrného Rusa a průměrného hnědočecha, je to nebe a dudy. I ti nejchudší Rusové si jsou vědomi faktu, že pokud děti donutí alespoň k nějakému vzdělání, výrazně zvýší jejich hodnotu na trhu práce. Což hnědočechy vůbec, ale vůbec nezajímá, protože mají dáfki jisté, móre.
V tomhle bychom se mohli od Ruska sakryš hodně přiučit, jak je to s těmi sociálními dávkami a benefity. I od toho vysmívaného Ruska.
Byl jsem nedávno v Petrohradu a můžu potvrdit (kromě pár místních Oligarchů) jsou tam lidé přátelští a milí. Na rozdíl od musulmanů.
Proto taky zdejší mandelinky tak zuřivě topí pod kotlem nenávisti k Rusku. Ono je to vcelku jasná situace, když stojí člověk na křižovatce a vlevo má muslimskou Západní Evropu a bezohledně agresivní Ameriku a vpravo vcelku nevýbojné, přátelsky se chovající Slovany.
Eště by se nám, soudruzi, ti soudruzi otroci odchýlili od směru, daného stranickou linií a to nesmíme, rozumíte, nesmíme přpustit! Muž s koženou brašnou nesmí projít za žádnou cenu. Dvě dávky, rozumíte?
Ještě za bolševika jsem byl ve Francii. Jací tam byli lidé? Přátelští a pohodoví. Jel jsem tam přes Německo. Vlakem. Jací tam byli lidé? Přátelští a pohodoví. Jací jsou tam lidé teď? Nas/raní a vystrašení.
Máme se holt čím dále, tím lépe.
Za tento stav můžou socani resp. obecně levičáci. Už aby zmizeli.
“resp. levičáci obecně” je správně. Socani jsou jen jednou z forem této rakoviny společnosti.
A současná euroatlantická zóna je jejich přímo ukázkovým rejdištěm a semeništěm.
Zase mimo! Je např. Schwarzenberg s jeho suitou TOP09, dále lidovci, Zelení, Piráti, STAN atd. levičáci? V Německu je vítací multikulti strana CDU-CSU levicová? Sundejte si laskavě brejle!Socany v Evropě si vybrali pro své záměry samozřejmě právě ti, co to všechno svinstvo prosazují, infiltrovali je svými bílými koni např. v SRN to byl Schulz a spol., u nás celá plejáda Dientsbier a spol. a proto se ta strana chová jako stádo chujů a vlastizrádců!
Za tento stav můžou západní kapitalisti a jejich poskoci , kteří z válek a následné migrace mají slušný vývar !! V kapitalistickém státě mají peníze tedy i moc kapitalisti , takže nějaké bláboly o levici jsou nesmysly , kdepak by ta “levice” vzala peníze ??
Obojí je pravda. Jasně, že ten kdo může vydávat a vyvážet peníze bez omezení skutečně může ovládat celé státy. Ti levičáci, to je druhý extrém, ale taky nebezpečný.
Ve Španělsku teď ve volbách zvítězili socialisti. Jak myslíte, že to tam dopadne?
Možná už jste tu anekdotu slyšeli, možná ne :
Na ostrově kanibalů se octne Američanka, Ruska a Češka. Náčelník kanibalů na ně volá : Teď vás ošukáme a sežereme, ale když nám řeknete, co na našem ostrově nemáme, nic se vám nestane.
Američanka : Tady nemáte rakety země – vzduch. Náčelník rozhrne křoví a tam je 5 raket. Náčelník velí – ošukat a sežrat.
Ruska říká: Nemáte tady jaderné ponorky. Náčelník ji vezme k zátoce a tam 3 jaderné ponorky. Náčelník velí – ošukat a sežrat.
Češka : Nemáte zde senát České republiky. Náčelník je tedy v koncích a uzná, že senát u nich není a že ani neví co to je. Češka : Když mi dáte loďku a pádlo, tak vám řeknu co to je. Náčelník stojí na břehu a volá na Češku, která už je hodně daleko, – co je teda ten senát ?
A Češka na něho volá : To jsou taky takoví ko.k.oti jako vy, co by jen šukali a žrali……
Jo, před padesáti lety, bylo to o Úvéééééééééééé.
Co bylo bylo , ale nejhorší je je to současná realita !!
Ve velmi podobné situaci jako VB je celá západní Evropa – nebo alespoň většina zemí, které s nadšením přijímají mohamedány a nechají je nekontrolovaně množit. Připomíná mi to neřešenou deratizaci – potkani se množí velmi rychle a během krátké doby jsou z jednoho páru stovky. Proto je třeba se bránit včas a nenechat jakoukoli škodnou namnožit. To je jediné řešení, pokud to zajde příliš daleko, řešit to lze jen silou. Ale jak potom bojovat proti převaze???
Ano, jejich natalita je např. ve Francii 8,1! Kdežto u bílých Francouzů jen 1,4. Pro zachování národa je potřeba alespoň mít natalitu na čísle 2,1. To je konec bílé západní civilizace!
od te doby, co si muslimové v británii vyšláply na vyuku LGTB a buzerantismu na školách , musejí mít ultralevičáci ve svých zasraných palicích trochu zmatek….. ona ta idilka mezi levicí a islámem jednou skončí.
Systém islámu, nahnat strach, držet spolu a pak dostanou co chtějí! Humanita a sluníčkoví zrádci za to zaplatí a cenou nejvyšší!Takhle to dělají i cigoši, drží spolu a úřednice mají strach, dají jim cokoliv!
Tady to mate, to je ten Anglicky feudalismus, vetsi polovina anglicanu chce vystoupit z Unie i se to podarilo v referendu ale feudalove delaji certy kusy aby se to zvratilo do starych koleji.To vite ze VB se bude mit hur pokud vystoupi z unie,tim padem nebudou davky pro machometansky nemakacenka.To bude mela, az VB opusti Unii,pokud se jim to podari.Anglicky feudalove, maji strach z brexitu,co kdyby se objevil novy Oliver Cromwell,tentokrate zamereny na machometany.
Tak nevím, nejde jen tak čistě náhodou z Anglie do EU podstatně víc peněz než opačným směrem?
To tvrdi oni ve VB,ti si vse nechali zaplatit dvakrat, jako kdyz slouzili Cechoslovaci ve VB i u letectva. Ceskoslovensko muselo zaplatit anglicanum kempy, jidlo, vycvik i osaceni do posledniho knofliku.A jeste nasi letci na nas zato hazeli ke konci valky bomby,znicili prumysli a zavrazdili desetitisice cs. lidi.
Tohle může zvrátit už jedině občanská válka
Ano, tak to zcela jistě dopadne!
Zdenek , Horší na tom je, že někdo tu válku plánuje! Budou po ulicích tisíce mrtvol!
Drive stejne nastane teplotni katastrofa
A z toho půlku USA srovnají se zemí tornáda a hurikány a druhou půlku povodně.
Jo, to uz tu teplotni katastrofa zapadu probiha, jmenuje se color pride a poradaji ty pochodujici hnusy i Praze.
…ale vůbec nejtepleji je v Oslu.
Nedavno probehla ve zpravach Skrlova,ta take mela asyl v Noskym Oslu.Co to bylo za perverzni bandu se clovek nedovi,vse ututlali?
Taky si to čím dál víc uvědomuji.
Válka v každém městě, v každé ulici.
Proto učím děti ruštinu.
Páč čínsky, japonsky nebo korejsky neumím a už to asi nedám.
Půldruhého roku zpět jsem byl v Rakousku a zeptal jsem se v místní hospodě na imigraci. A majitel se tak nasral, že nebyl k zastavení jak nadával na Merkelovou. A za chvíli se k němu přidala celá hospoda. Takže takto je to doopravdy. A ne tak jak tvrdí šmejdi jako Rozumek a pod.
Jo, to je pravda. Ale dnes jich tam už mají přes 800 tisíc a pořád šukají jako ratlíci a množí se! Takže za krátkou dobu jich tam bude k milionu a to už je velmi vážné!
Kdo by nešukal, když za to dostane zaplaceno, jako u nás!
Já třeba také ale neumím stojku. Co s tím.
Rusové neměli v 55. odcházet !!
Ono je to trochu jinak. Jednak to nebyli Rusové, ale Sověti, ale lidé neví, a to je hlavní, že tehdy nechali záměrně Američani státy kolem východní zóny zbohatnout (to aby vynikla životní úroveň na Západě vůči Východu) a byla využita síla kapitalismu a možnosti, které dává podnikání, kdaž se dobře nastaví hospodářské parametry! Jenže nyní po rozpadu Ost zóny mají záměry mocní v USA poněkud jiné, nyní potřebují Evropu oslabit a také ji podle “not” Kalergiho a Barnetta (program EuroMed) rozštelovat a geneticky namixovat s barevnými přistěhovatelci. Všechno je to zpoza ocfeánu řízené jako autíčko na klíček pomocí celé sítě idiotských politiků, které mají na lonži!
Hitler byl Rakusak ne Nemec ….Oabama je Kenan ne American ,
To za prve na ukazku co je ten maximus za kus prvotridniho pitomce
A za druhe proc maji v Rusku stale sochy soudruha Lenina ? ( kdyz jsou tak uzasne jiny ? )
Proc maji sochy komunistu stale v parcich ? ( kdyz uz jsou tak uzasne jiny ? )
Ale a to hlavne :
PROC ZDE STALE NEKOMU CPETE DO HLAVY TY VASE POSR.ANE RUSAKY ?
Strcte si Rusaky i s Muslimama do prd.e.le vy buseranti
Uz jste napsali ourednikum ze si budete pestovat slepice i bez jejich schvaleni ?
Ne ?
To mate strach co
Co to plácáš ty starej osle? Ty seš úplně mimo. Tvůj mozeček není schopen pobrat to co se děje za poslední dobu ve světě. A ještě si agresívní! Jo a co mi ty muslimáky podtrkuješ ty pazhřivče!? Já je nemůžu ani cejtit. Fakt seš chytrej jako vagón bláta!
A ještě dodatek. Snad si nemyslíš, že celé ty historické bouřlivé přerody a pochody lidské společnosti řídí jedinci jako byl Hitler nebo Obama? Svatá prostoto a v tvém případě svatá prostato!
Franku, je nějaká podmínka aby se někdo mohl stát Americkým prezidentem? Tak jak se jím mohl stát černý keňan? A co je to vaše kácení a ničení soch a symbolů? Laskavě si zameť před vlastním prahem a nenadávej nám tu do buzerantů. Co tak se zachovat podle vašeho vynálezu a zamečet a zatůtat si?
“lidé neví, a to je hlavní, že tehdy nechali záměrně Američani státy kolem východní zóny zbohatnout (to aby vynikla životní úroveň na Západě vůči Východu) a byla využita síla kapitalismu”
no tak Ty si iný pacient,to Ti určite nezabrali lieky a Chocholoušek o tom vie??
Soudruh Vala opetovne ukazuje ze neni Cech – vubec nevi o cem pise a nezna evidentne zakladni veci
To je zajimave, ze v rakouskych skolach se uci decka ze nemecky vudce pochazel z Cesky Polne jako Hilsner znamy to ritualni vykrvovac,dvakrat odsouzeny k trestu smrti v Kutne Hore a Pisku.
Máte něco konkrétního , nebo jen tak hloupě plácáte ?? Ten odchod v 55. se týká Rakouska viz výše !!
Nejnebezpečnější jsou idioti, kteří straší duchy minulosti aby zakryli vrahy soucasnosti
Kálí tam demokradtůrníci na domorodce a je to trend bruselonů. No a u nás jsou veškeří zastřešení orgáni za korytné jejich řítními alpinisty kteří s nimi celou tuhle povedenou taškařici ano skořápkářů jedou a jejich prostřednictvím zaplatíte.
Klára Samková: Kandidují do Evropského parlamentu a nevědí, že to není parlament! Zákony navrhuje pouze Evropská komise a EU parlament k nim zaujímá stanoviska, která ale pro EU komisi nejsou závazná! Samková zopakovala, že jediná šance na změnu je zevnitř států za pomoci bojkotu evropských norem podle vzoru Maďarska! Jenže kolik politiků v ČR má koule postavit se Evropské komisi? Europoslanci jsou iluzí a hrou na demokratické zastoupení v naprosto nedemokratickém kolosu Evropské unie!
https://aeronet.cz/news/klara-samkova-kandiduji-do-evropskeho-parlamentu-a-nevedi-ze-to-neni-parlament-zakony-navrhuje-pouze-evropska-komise-a-eu-parlament-k-nim-zaujima-stanoviska-ktera-ale-pro-eu-komisi-nejsou-zavazna/
Cesky tzv ,,politici,, maji prave tolik (ne) statecnosti ….jako cely cesky narod ….
Uz jste napsali ourednikum ze jim sere.te na jejich ,,zakon,, ohledne povoleni na chovani blbe kozy ?
Pokud vím tak evidence byla za války a po ní s povinnými odvody plnění dodávek ??? i když krávy nedojily a slepice nenesly se sankcemi.. Rvou nás do minulosti už nepokrytě. Spíš by mne zajímalo jestli v rusku samozásobící se obyvatelé měst z dač a chalup ze 40% potravinami musí podstupot kolečka po buržoasii také a jestli jim dávají všimné co by nevolníci protože ta struktura drábů to dá logicky.
Nevim jak je to v Rusku….predpokladam ale ze tam bude klasicka mafianska raketyrka uplne na vsechno
takze bez bumazky ale za denky – na vse a vsude
Co tak si tam zajet ověřit to? Nepsal jsi tu něco o odvaze? Tak ji předveď.
Kozy chovaji kozomrdi machometansky.Cesi a moravaci radeji veprovy zabijacky. S kozy a ovci nic neni,
skopovy vcelku smrdi a je pro stredoevropskyho belocha celkem nepozivatelne.Proste to tu lidi nemaji radi maso ze skopoveho,je to hnus slachovity a lojovity.Chova se to tu v ohradach jenom na vyvoz.
Nesmí to pamatovat lonské vánoce, jinak br. knedlíček a špenát, mnam.
Jedine s moravskymi veprovymi vypecky,samo z domaciho masicka.Drive od Slusovic se to delilo na severozapad se rikalo mala Hana a od Slusovic na severo vychod Valassko dve rozdine kuchyne.Hanaci spickova kuchyne v sytych hlavnich jidech,veprove,knedliky,nejspickovejsi zeli ktere jsem kdy jedl,zato Vallaska kuchyne trochu chudsi ale zdrava,vynikajici polevky,kyselice, zeleninova fabovice,vdolecky-male kolacky,nebo velke okale s trnkama,pohanka narodni jidlo,zemakove placky pecene na plotne ulozene v masle,nebo zemakove knedliky s uzenym a hanackym zelim.To su ty narodni poklady a jeste to zapit ceskym Budvarem,samo nebe.
Leo
Tak jsem to dočetl celé. Je to bohužel holá pravda. Taky doufám, že ty vlastizrádce, co přispívají k tomuto stavu, co mají za následek ty mrtvé a znásilněné, ty novináře co záměrně manipulují fakta, budou jednou pohnáni před soud. A to bude pro ně ta lepší varianta.
Do Tullamore jsem jezdil kazdy patek nekolik let. Tullamorka je nova fabrika, postavena za mestem. Ta jejich whiska je celkem vzato, prumyslova sra.cka. Ale 6 km od Tullamore je mestecko Killbegan. Tamni palirna je skutecny historicky objekt u male ricky se dvorem, na kterem vidite stat stovky dubovych sudu. Vsechno vcetne spuntu Made in USA. Skutecnou kvalitu bych hledal spise tam.
A jakmile nekde je reklama na cernochy – negry – OKAMZITE prestavam kupovat
Ta pos.rana irska komunisticka whisky neni ani prava ….prava je kdyz uz…. SKOTSKA whisky
Schytal jsem tady kritiku, když jsem napsal, že za daný stav můžou levičáci. Chci to vysvětlit. Těch zájmů je samozřejmě celá řada. Nic není jen černé a bílé. Ano, pokud můžou centrální banky vyrábět peníze ze vzduchu a vyvážet je bez omezení do všech států, importovat za ně (ať už v podobě dluhopisů nebo vloženého kapitálu) zboží, pak jsou v pozici že jsou schopné lacino ovládat celé státy, jejich vlády, tunelovat nerostné bohatství, získávat veřejné zakázky a vytvářet prostředí vhodné pro zájmy vlastníků globálních firem Toto dříve platilo v Africe, kdy stačilo zaplatit Gazik s amplionem a pár letáků aby vyhrála ta jejich vláda. Bohužel s přebytkem peněz to lze uplatňovat i v zemích EU. A co na to levice? Ta byla vždycky na druhé straně. Jejich zájem měl být pracující člověk střední vrstva a nepřítelem monopoly. A jak to vypadá ve skutečnosti? “Monopoly” zkorumpovaná levice se pachtuje s globálními vlastníky, leze do prdele EU a hází zrní sockám. Prostě dávno svou roli přestala plnit a proto měly takové strany dávno zaniknout.
Jo, to už je lepší Slávku. Jde o to nálepkování, které je samozřejmě velmi zavádějící. Pravice/levice, to už je dnes pasé, jsou to jen nálepky. V podstatě dnes jediné správné rozdělení je na vlastence a ty co jsou na lonži těch ze zahraničí a hlavně tady jde o peníze, přes ty na to jdou! Jinak sociální demokracii na Západě dávno obšťasnili svými trojskými koni právě ti, co mají ve skutečnosti na Západě moc a jsou u tvorby a alokace peněz. Tam je jejich hnízdečko a mají porfólio moci rozprostřené do všech možných obrovských firem s globálním přesahem. U nás ti koníci jsou nbapř. Dientsbier, Hamáček, byl to Sobotka, Špidla, Valochová, Maláčová, dříve Jourová nyní ANO a celá řada dalších slouhů západních mocipánů! Je to smečka zaprodaných lumpů a na posledním jejich potlachu dali přednost hymně EU (Óda na radost) před naší národní hymnou, šmejdi a Zeman ten blbec jim ještě tleskal a slíbiil svůj hlas u voleb! To je další zrádce!
Pane ne- autore, asi tim Nemcem nejste jeste tak dlouho, ale Eisenstain se pise Eisenstein.
Jinak je vsechno davno znana pravda. Slimaky pronasledovat, kde je potkame!! Nejdrive nam to ale musi dovolit zakony. Sel bych hned na lov cerne zvere. Munici bych si platil sam!
Sutrstein,Goldstein,Silverstein nebo Eisenstein vsichni s timto kamenim na konci prijmeni jsou podezreli a byvaji vetsinou podvodnici.Takovy prijmeni vyfasovali od Marie Terezie.
Klídek Michale, až to vypukne, nikdo nebude na zákony brát ohled! A pokud znám např. pár našich polišů, tak ti by šli s námi, jsou to fajn kluci. Pro obranu doporučiji “pumpu” brokovnici, na nenápadné skryté držení je např. výborná zbraň AXOR, je to sice turecké, ale celková délka je jen 60 cm a stojí to pakatel, jen např. 4.500,-Kč u nás v Kentauru v Praze 6. Místo broků se dá použít náboj typu “brenek” a to je sakra ráže, to prostřelí hned dva šmejdy najednou…..
Doporučuji vyzkoušet SLUG je efektnější po předvrtání 5 mm vrtákem přímo exploduje a když jich dáte 7 +1 do poloautomatu to je teprve rachot
Slavo, ty same zkusenosti mam s Petrohradem, nadhera. Na rozdil od toho San Francisco, hnus!
Akorát bylo třeba sehnat víza. Ale i tak to stálo za to.
Leopolde, s tim skopovym mas 100% pravdu, to se neda jist. Pred mesicem jsme koupili poprva na zkousku kus ovce. Byla to blijada prvni tridy. Smrdi to nedefinovatelne, sama slacha a luj. Manzlkla do toho dala spostu ruznych koreni, mexicke, na gyros a podobne, presto to bylo k nepoziti. A lacine to take nebylo. To muzou opravdu zrat jen kozomrdi. Neni nad ty veprove vypecky, rizek, nebo ptacky.
Kdo to zere pravidelne, musi byt strasny debil, nebo musilmak. A ani pivem to nesmi zapit. To bych byl asi take radeji sebevrahem.
Nikoli.
Když jsem ještě jezdíval do Řecka (přelom milénia), vždycky jsem si s chutí dával jehněčí gyros. Ono se to totiž s tím skopovým musí umět. A to, například, v maríně u Vassiliki u vybraných stánků uměli (jak je tam dnes, nevím, a pro zachování hezkých vzpomínek ani vědět nechci). Lahůdka, daleko lepší, než ve střední Evropě běžně požíraný gyros kuřecí z babišoidních ptáků.
Naopak špatně udělané staré skopové je opravdu nepoživatelné a mstí se i několik dní. Všechno je to jen o tom umět koupit kvalitní surovinu a dobře ji udělat.
Kadel je to tak Musí to být mladé a musí se to umět udělat!!!!
Ale to jsem Poldovi psal, Michal se holt ješrě musí zaškolit.
Také jsem měl kdysi kozu, kvůli mléku praseti, povětšinou měla z jara dva kozlíky, to je masíčko.
Ja to vim,na Vallachoch to skopove valija do klobas,pridavaji bucek,cesnek kminy koreni ale furt to tam je cit tu baraninu.Dale tu propaguji kozi mleko,to smrdi jak bolava noha,kozy a vcelku skopove jsou nejvetsi prenaseci boriliozy v mlece.Nedavno jsem cetl,ze Borilioza se nevyleci, jenom se antibiotiky zazene v liskem tele do kouta a ceka na prihodnou chvili,kdy zas propukne.Borilioza lecena, je podobna jako mensi stadium Syfilisu.Toz, kupujme kozi syry a mleko nebo skopove maso.
Chov skopovyho podporuje zemedelstvi EU na dotace.
Michal, uz to skopove nekupuj skazis si zaludek a muzes onemocnet,macochometani maji jine traveni jako my,nebo tamani ti jsou take jinni,ti zas zerou psy.
Takovy nemecky veprovy s cervenym zelim s bramborem od nemeckyho sedlaka.Nebo na vecer brambory do trouby na plechu s kminem solene nebo strouhanym tvrdym syrem se sklenici mleka.Takove lidove narodni a dobre z toho neonemocnis.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-6969129/Massive-blaze-breaks-near-Heathrow-locals-report-explosions-storage-yard.html?ito=social-facebook&fbclid=IwAR2o_FbylCOyZAFu7QeZV_nP0Zu2Exw4XPIHPgRgaa7MRmhxtfMV6CRLK0c
U Heathrow hoří.Že by se netrefili na letiště???🤓🤓🤓
God save the Great Britain!
To se mu nedivím, tady je to dost podobné.