
Ta auta prostě vadí
J3K
O tom, že postupný přechod k elektromobilitě a na autonomní řízení řeší pro politiky a aktivisty nejen v jejich hlavách vzniklý problém s ekologií, ale že se dotýká i úplně jiných oblastí, již dávno není pochyb. Musíme si přiznat, že zlatý věk motorismu už skončil a vozidla se i s jejich majiteli a provozovateli stala lovnou zvěří. Jdou po nás dopravní policisté, ekonomové, ekologové, obchodníci i politici.
Jednou bude jakékoliv starší auto či motocykl přímo pokladem. Dá se očekávat, že se postupně rozšíří počet majitelů opečovávaných veteránů jezdících častěji po našich silnicích. Takový osmiválec poháněný klasickým palivem bude hodný obdivu, i když bude vrnět v dnes naprosto běžném SUV či limuzíně. O sportovních autech ani nemluvě. U motocyklů má vždy vše trochu zpoždění, takže stále můžeme koupit pořádnou pilu i rozvážného vysokoobjemového choppera, ale i na ně časem dojde. Ostatně i Harley- Davidson už představil svůj stroj s pohonem na elektřinu. Jestliže u hybridu kolo – kroska ta baterka není úplně špatná, u velkých motocyklů to bude opět na škodu především kvůli hmotnosti a dojezdu.
Vraťme se však k honu na čarodějnice. Přestože několik studií prokázalo, že po stránce ekologické je moderní dieselové vozidlo čistější, než je elektromobil, tažení za na první pohled nulovými emisemi pokračuje. Už to je zjevná a záměrná demagogie, z níž vyplývá, že si banda politiků ve spojení s manipulátory s veřejným míněním o čistotě prostředí vzali prostě představu o jediném správném pohonu za svou a jen tak se jí nepustí, byť je naprosto scestná. Ať to stojí, co to stojí. Dalším krokem je odebrat lidem radost z používání vozidel. Autonomní řízení je pokusem odstranit jakoukoliv možnost ovládat vozidlo s výjimkou zadání cíle. Potlačení přirozené lidské vlastnosti být pánem vlastního osudu přesunutím pravomocí z řidiče na stroj, přičemž je ho pohyb a činnost lidí v něm non-stop monitorována, je snem našich elitářů. U motocyklů to tedy znamená buď jejich konec, nebo se budete moci posadit pouze na místo spolujezdce.
Upřímně řečeno, to nikomu z dnešních mladých nezávidím. Pravděpodobně také zmizí kabriolety, to abyste za jízdy nemohli pociťovat vznik endorfinů, případně jste nemohli ovlivnit pohyb stroje tím, že byste ho opustili mimo povolenou zónu. Kdepak, nic takového nebude možné. Toto vše je však otázky sice blízké, ale přesto až budoucnosti. Zatím se řeší problémy s dobíjecími stanicemi ve městech a dé jedničku opravují tak, jako by nikdy kolem ní dobíjecí parky vzniknout neměly. To ostatně platí i o ostatních zemích s výjimkou Norska. Seveřané byli vždy trochu jinde, což je ostatně nyní vidět na švédském zborcení ještě nedávno tak světem obdivované sociální politiky, která dovedla tento nevelký národ k naprosté devastaci vnitropolitických vztahů. Také sousední Norové zase odebíráním dětí přirozeným rodičům likvidují rodiny a jejich právo na vlastní výchovu, zaseli strach do vlastních řad. Nicméně je to jediná země, která má přebytek energie z obnovitelných zdrojů, takže s jejím množstvím zatím problém nemají. To však neřeší další nevýhody elektromobilů.
Sociální dopad na lidstvo ze strany řídících státních a nad ně povýšených evropských orgánů bude jednou otřesný. Nyní však ještě tento systém plně nefunguje, takže se hledají cesty, jak lidem otrávit život jinak. Nejprve je třeba otupit snahu vystoupit z davu. Snem eurounijních politiků je vytvoření světlehnědé nepříliš inteligentní a dobře ovladatelné masy. Jakékoliv výstřednosti, kterými byste se mohli odlišovat, budou nepřípustné. Ostatně vzpomeňte si na nedávnou dobu, kdy většina Číňanů či Japonců chodila v jednotných uniformách, respektive oblečení, které je připomínalo. Také školní povinné oděvy-uniformy- mají za úkol srovnat všechny do jedné roviny. Jde o celosvětově používaný způsob, jak udržet mezi studenty jistou rovnost. Přitom by při studiu mělo jít především o vědomosti. Být lepším, jiným, výjimečným patří opět mezi přirozené lidské vlastnosti. Jejich potírání a vyrovnáním všech do jedné řady bez možnosti vyčuhovat připomíná koncentrační tábory a povede k degeneraci společnosti. Týká se to i automobilismu. Němci pokročili dále a vznikl policejní oddíl potírající autopósismus. Možná tento výraz neznáte, ale jde o to, že pokud máte od standardu se odlišující vozidlo, případně ho používáte pro radost v rozporu se sešroubovanými předpisy, prostě Vám ho seberou. Co vše k tomu může vést?
Trnem v oku jsou všechna něčím z řady vybočující vozidla. Takže nejen ta sportovní, ale i různě upravená včetně polepů. Vynechme na chvilku námitky proti jejich používání. Důvodem k odebrání tak mohou být barevně výrazné úpravy povrchů karoserií, vadí především metalické odstíny, případně příliš mnoho barev. Kdysi používané podsvícení vytuněných kár už technici zlikvidovali, tak jdou nyní po změnách na podvozku a výfukových soustavách. Jestliže u některých extrémně snížených aut to má určitou logiku, výfukové klapky jsou někdy montované sériově, jindy přidané až později. Mít pořádný zvuk, tím není myšlena díra ve výfuku, je prostě nepřípustné. Sice to dusí motory a při použití kvalitního tlumiče z dílny renomovaných výrobců je pocit ze zvuku fantastický, ale když se německému policistovi nelíbíte, máte smůlu. O různě vkusných přestavbách exteriéru a interiéru vozidel ani nemluvě. Kdysi se tunerové scházeli ve velkém počtu na srazech a některé výtvory byly opravdu strašidelné, jindy však peníze a energie vložené do povedeného projektu auta či motorky, které oslňovaly okolí řemeslným provedením a citem pro techniku, byly investicí mnohem lepší, než je ta z nudy vložená do drog a alkoholu. Ostatně moc posoudit následnou schopnost provozu na veřejných komunikacích měly vždy stanice technické kontroly, trocha výjimečnosti v mezích tolerance zákonů by tedy neuškodila.
Děláte li hlouposti a opakovaně porušujete zákony i tam, kde jsou jimi dané normy opodstatněné, může být zabavení vozidla logickým vyústěním Vaší arogance. To zní vcelku obhajitelně. Pokud Vás denně na třicítce před školou odchytí policejní hlídka ve chvíli, kdy tam jedete dvěstě, je to v pořádku. Jsou tu však jiné případy. Je li padesátka na přehledné čtyřproudé silnici vedoucí z kraje města do centra už dávno před místem, kde je oprávněné si myslet, že může být kolona, je velmi těžké dodržovat tuto rychlost. Právě proto tam jsou instalovány radary sloužící k výběru peněz. Zachytit řidiče jedoucí dvojnásobnou rychlostí tak není problém. Podobně se můžete stát delikventem na dálnici, kde stotřicítka je opravdu nesmyslnou maximální rychlostí a při konstrukci dnešních vozidel i přežitá. To nám však není nic platné, v představách politiků, tedy především političek a zelených aktivistů, je padesátka brána jako ideální i pro dálnice. Demence nemá hranic. Takže Vám leckde odeberou vozidlo i za to, že ho nepřiměřeně používáte a překračujete rychlost častěji, než se někomu zdá přípustné. Porušujete zákony a basta.
Že jsou ta pravidla výjimečně nesmyslná, ostatně jako většinou, už nikoho nezajímá a díky výchově k stádovosti je stále více ovcí tleskajících všem těmto omezením. Jenže jak známo, většina zvířat jdoucích na porážku zjistí svou smrt až ve chvíli, když už tu nejsou. Přestože lidské ovce jsou malinko inteligentnější, než ty skutečné, své zaváhání si uvědomí až ve chvíli, kdy je porážka neodvratná. Této lidské vlastnosti si schopní manipulátoři všimnuli dávno a umí jí využít. Nástroje jsou různé. Tu se do popředí vystrčí umírající kytovec, nějak vznikne autismem postižená ekologická Greta, jindy je určeno všeobecné zlo nebo ,,společný´´ nepřítel. Na umění ovládat dav je postaveno umění zvané politika. Čím spokojeněji stádo bučí, tím horší ho čeká konec. Výjimečné jedince je třeba buď zlikvidovat, nebo přetvořit dle obrazu svému, a tu změnu umět prodat. Platilo to vždy a všude, jen těch ochotných a nebránících se ovcí nebylo nikdy více, než je nyní.
Autor: J3.K
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX), QR platby
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2021: *****
ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Jakub Malinovský 77,- Kč, Miloš Kraus 400,- Kč, Dagmar Bowyer 200,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Mirko Hampl 168,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Milena Práglová 500,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Anonym 222,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Miroslav Hlousek 111,- Kč, Bc. Romana Kopecká 500,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Martin Vavrinka 50,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janičko 250,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Jiří Sika 250,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Jan Petr 300,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč
Celkem za měsíc: 10 678,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Co ukázal uplynulý politický turbulentní týden? - 17.4.2021
- Klekat před černochy? Nasrat! - 17.4.2021
- Konec dvojí kvality potravin? Ani omylem! - 17.4.2021
Elekroauta jsou bussines jak přes kopírák vexláků vlastně dnes s čímkoliv obluzovaných a se stejný sekundárními profity – čím hůře tím lépe protože za vytvořený problém se za jeho řešení pravou rukou do levé kapsy opět nechají zaplatit vychovanými formanty co by loutek. Ekoteroristé si to vyzkoušel s uhlíkovou stopou CO2 kdy je ho někde na druhém místě za desetino čárkou a vodní páry je ve ovzduší na 3. oceány a je to 200x účinější skleníkový plyn. Možná že blíží doba kdy když se řekne vědec vybaví se automaticky každému podvodník a lhář.
https://www.youtube.com/watch?v=bGrttVRfkgo
https://pp.userapi.com/c847120/v847120917/1dd150/45ULPhpQ5Qw.jpg
Pane jetrikacko, jakmile se zacne diskutovat o jezdeni autem, tak vys v Cesku vetsina vypne rozum. Jezdim cely zivot, od kdy se to da. Na me Jawe 350ce jsem jezdil uz v 17 letech bez ridicaku, ale tak opatrne, aby mne zadny policajt nemel duvod zastavit. Od te doby, co jsem mel ridicak, tak jsem jezdil pry jako prase, to znamena Ve struhach jsem jel 80 ko, i kdyz byla povolena jen 60ka. Ocas nejaky ten stipanec v kuponu. Tady v Nemecku jsem Ottonormalverbraucher. Jezdim podle predpisu a jen jednou mi byl odebran ridicak. Prehledel jsem semafor v Une a doopravdy jsem o nem nevedel. To ale policajty nezajima, to muze rict kazdy. Jen debilove potrebuji tunovana auta. Maji bud maly mozek, nebo maleho ptaka. Proc vetsinou tunuji chlapi? Snizit podvozek, vymenit vyfuk, rozsirit kola a pak delat zavody na silnicich. To delaji jen bezmozkovci.
Priklad je rozsudek nad dvomi debili v Beline. Delali zavody na Ku-dammu, coz je berlinsky Vaclavak. Jeli 170 pres nekolik cervenych semaforu, at na jedne krizovatce nabourali a zabili dedose, ktery jel normalne na zelenou. Te du podruhe byli odsouzeni za vrazdu a jejich zasrani obhajci se chteji zase odvolat. Proc? Za takovou svinarnu bych zavedl trest smrti, uz by to v zivote neudelali. Rano odsoudit a vecer picnout na stadionu. Sel bych tam jasat. Svoboda neni, ze se muze vsechno. Kdyz nekdy slysim v noci nejakeho vola na motorce, jak to b uraci nasi klidnou vesnickou, tak bych ho nejradeji z te jeho motorky sestrelil. Je spravne, ze maji omezene decibely. Byl bych pro, jim ty jejich rakety sebrat. Cely zivot jsem jezdil na motorce, ale vyfuk jsem nikdy nemanipuloval. Moje posledni SV650 mela 75 koni a to stacilo. Nemusim jezdit pres 200.
A ty uniformy ve skolach povazuji za rozumne. Kolik deti spacha sebevrazdu, protoze jsou mobovane od spoluzaku, protoze si jejich rodice nemohou dovolit jim kupovat znackove predrazene veci. To s uniformami nejde a zaci maji vic casu se koncentrovat na uceni. Vyborne to funguje ve vsech byvalych anglickych koloniich, Sigapuru, na Bali i v Australii. At se Nike, Adidas a Puma poserou.
Koukám, že německá tupá stádnost je nakažlivá.
Ein Volk, ein Reich, eine Führerin!
https://twitter.com/EmmigrantPanama/status/1119107304668798977?fbclid=IwAR2pMekKiPESGFn0VfLJgqr2n4MMyVR5CazSlMmcFyHRgHTWge4q_h7ov9E
Svatá Gréta rozhodne.🤓🤓🤓🌞🌞🌞☠☠☠
cit:.. Přitom by při studiu mělo jít především o vědomosti. Být lepším, jiným, výjimečným patří opět mezi přirozené lidské vlastnosti….
…ano, při studiu by se měly posuzovat vědomosti, ne lepší šaty: Bohužel na to být lepším a vyjímečným má většina pouze v oblasti vnějších projevů: oblečením, účesem, lepším telefonem, větším tetováním..a na druhé straně zase….kouknu a vidím,
jakého ejnštajna mám před sebou…
Nojo, toho Einsteina od koukani a videni nepoznas. I ten zidak Werich byl toho mineni, ze saty delaj cloveka, pritom prave Einstein nosil vytahane pulovry a ne smokingy a fraky. Ale v nynejsi dobe se pocitaji jen povrchnosti.
Ten ‘”židák” Werich si z toho naopak dělal legraci a poukazoval na to. Stejně, jako šaty, ani země, do které zdrhneš jako krysa, Ti nedává patent na rozum. No a když nemáš, nepochopíš.
Řekněme si upřimně. Kapitalizmus to je předevšim
1/ neustaly konkurenčni boj kapitalistickych center a dominantnich soukromych korporaci o trhy a sfery vlivu.
2/ v tomto boji jsou všechny prostředky využivany – počinaje diktatem trhu, přes vydirani (ekonomicka ultimata, sankce, embarga, ekonomicke poškozovani konkurence, zabavovani cizich aktiv), barevne politicke převraty až po valky o trhy, sfery vlivu, nerostne zdroje, kolonie…
3/ tzv. ekologicke vyroby jsou novou formou konkurenčniho boje nadnarodnich korporaci. I když ekologičnost novych vyrob a produktu je v celkovem kontextu velice diskutabilni, každy prostředek je dobry. Krom toho obři megakorporace potřebuji vyrabět a prodavat. Staty a zkorumpovani politici, mezinarodni organizace a zkorumpovani byrokrati , ktere slouži mezinarodni oligarchii coby užitečni idioti při prosazovani jejich globalnich najmu plni svoji ulohu.
4/ Ekonomicka “show” nekonečne vyroby a spotřeby v kapitalismu “must go on”, konzumentum je potřeba vklinit do hlav reklamou anebo formou donuceni nakupy novějšich a ekologičtějšich produktu i za cenu jejich zadluženi. A co bude pak? Tuž to už je otazka pro ty co přijdu pro nas. Podstatne je přece co je teď a po nas potopa! Hlavně že jsou zisky a s tim ať si pak lame hlavu nova generace.
A wo tym to je.
Jonasi, mluvis presne jako zelenaci. Diktat trhu. Co je to za blbost? Ziji 50let v tomhle strasnem kapitalismu, ale jeste mne nikdo neprinutil, neco koupit, co jsem si nepral, nebo nepotreboval, proto asi take nemam nikdy dluhy. Jenze ti zli kapitalisti mne vzdy zamestnali a dobre mne platili. Mohl jsem si doprat vsechno, po cem jsem v Cesku mohl jen snit. Procestoval jsem cely svet, coz pro mne byl duvod z CSSR odejit. Ziji si dobre a jsem spokojen s tim, co mam, presto jsem nikdy nepocitoval natlak, koupit neco, o co jsem nestal. Jen blbci podlehaji natlaku, reklamam. “Must have” pro mne neexistovalo. Naopak, zasadne nekupuji veci, na ktere vidim reklamy. Ty svine bojkotuji, kde se da. Nutelu, Milku a Twix nejim, u Aralu netankuji ze zasady. Jenomze jak je videt u voleb, vetsina kazdeho naroda jsou blbci. Kdyby se kazdy choval a jednal jako ja, tak by reklamy zmizeli rychleji, nez prisly.
Zidaci to na blbce maji pekne vymyslene a ti jim vyhovuji. Proto upada celkove vzdelani a chytrost.
A kdyz se mluvi o autech, cim dal tim vic je lidi, kteri nezvladnou zkousky na ridicak. V tom se neda podvadet. Bud vis, kde je leva strana, nebo ne. Je tezke, najit si na to ap za volantem. Blbcu rapidne pribyva, zeptejte se starych ucitelek a ucitelu. Ti maji z tech dnesnich mladych debilu horor. Neco se naucit nazpamet, jako to bylo za nas, to uz se nemusi. U nas platilo pravidlo: Kdyz te vzbudim v jednu v noci, tak mi vyrikas nasobilku a vybrana slova, jako kdyz bicem mrska. Mladi by dnes potrebovali rakosku a ne chytry telefon. Tou rakoskou zmlatit nejprve jejich rodice, kdyz si prijdou do skoly stezovat, ze se ucitel podival na jejich zazraka spatne. Je toho spousta shnileho v Evrope!!!
Michale,
Grinhorni jsou pouze UŽITEČNI IDIOTI MEGAKORPORACI. Z jeden časti zištni pravicovi ecoconzultanti podnikatelšti Bursikovci a zčasti fanatyčti pitomci, kteři netuši, že je s nimi manipulovano globalizatory ve prospěch globalizatorskych oligarchu. Koneckoncu jako vy pravičaci, kteři na jednu stranu chcete likvidovat stat, odstraňovat jakoukoliv regulaci, tleskate, když se odstraňuji hranice, toužite po anarchokapitalizmu a pak brečite, že hranice jsou volně prostupne, že stat nekona ve prospěch zdejšich ovčanu, že jsme vazaly cizaku, kteři se chystaji zaplavit zemi v zajmu globalizatorskych oligarchu.
Tuž podejte si ruce vy pravičaci s Grinhornama. Jste jedne krve.
Jonasi, cetl jsi nekdy nejaky prispevek ode mne? Jsem pro hlidanou hranci, na ktere se strili. Jsem pro regulaci v autoprovozu. A do tech cizaku bych s radosti strilel, jen mi to stat povolit. Mam uz tu par pohyblivych cilu a hodne munice. Jak by to bylo s tebou? Trenujes? Co ma spolecneho pravicak se zelenymi? Jsi pomateny? Pravy pravicak strili do cmoudu, cikanu a po pripade i zelenych. Aspon vsichni pravicaci, ktere znam a mohu s nimi mluvit otevrene.
No v roce 1981 jsem přišel z vojny. Tehdy u nás v 4.50 LSEČ nastoupily lidi do autobusu na Cintlovku (ČKD) a do železáren. obě RTóčka našlápnutý. No a dějiny se vyvýjí po spirále, takže auto, symbol svobody zase zmizí. Jenom ten autobus bude mít baterky. Koně ho asi nepotáhnou, na to jsou taky ochranáři.
Luboši, aby ses nemýlil.
Autobus nebo dokonce kamión na baterky nikdo nevymyslí.
Daleko by nedojel.
Na baterky můžou jezdit jen osobní automobily a na jedno nabití nedojedou daleko. Nové nabíjení trvá dlouho a stačí pro pár vozů. Nikdy to nebude pro každého.
Možná nám povolejí jezdit na vodík, nebo na propan butan. A jinak šlapat do pedálů, nebo koně osli , voli ale ti moc rychle nejezdí.
Navíc prdí a to ekoteroristům děsně vadí.
To mi netvrd, už sem viděl před lety ze švedska fotku kaminonu na elektriku co měl nad sebou paprče jak trolejhnus!!!
Časem místo hajzpapíru tři mušle. A – “Buďte dobrý!” 😊😊
“Potlačení přirozené lidské vlastnosti být pánem vlastního osudu” – jenže zrovna u toho řízení jde občas o to, že je někdo pánem cizího osudu… Nevidím důvod, proč by se časem ty endorfiny nemohly přestěhovat čistě jen do uzavřeného sportovního prostoru (na závodní okruhy). V běžném provozu převládne automatika a podle mě to tak je správně. Tipuju, že za sto let se lidi budou divit, že někdy někdo svěřil stroj řítící se stokilometrovou rychlostí ve veřejném prostoru do rukou lidských bytostí, které jsou chybující, unavené a s možností infarktu. Pláč nad koncem “zlaté éry automobilismu” je typickým příkladem iracionálního konzervatismu. Oni si kluci na balení holek v pohodě najdou něco nového, co si dnes zatím ani nedovedeme představit.
jen potvrzujete sve zamrznuti v sedmdesatych letech minuleho stoleti
Furt byly lepší jak dnešek! Kdo se dneška nedožil, muže si gratulovat….