
Svátek nezávislosti v Polsku: Situace jak před pádem sovětského bloku
MILAN RADEK
Svátku nezávislosti se zůčastnili nejen Poláci, heslo dne bylo – chceme Boha – a média podezírají zůčastněné že někteří ani v boha nevěří. To tuší správně. Za komančů Poláci a nejen oni toho boha otírali s radostí komunistům o čumák. Byla to prostě revolta proti vrchnosti.
Dnes též. Dokonce média trklo že je to spíše nechuť vůči islamizaci, že se nejedná o křesťanského boha jako takového, ale je to heslo proti islámu, a tupě se diví že proč, když v Polsku ještě žádní migranti nejsou.
To proto že Poláci a jiní už nežijí za železnou oponou a ví jak to koulujou u sousedů, a chtějí mít jistotu že se to k nim nedostane. Ale vrchnost si myslí že jsme blbější než se zdáme, že bychom se měli znepokojovat až se muslimové nahrnou do zemí V4, a poté teprve vrchnost uzná že nic nezvládá, naopak že se to kdovíproč vymklo z rukou, to přece nikdo nečekal, všichni si mysleli že ti noví Evropané přicházejí za prací, a ještě k tomu méně placenou, a jsou tiší, vděční a žhaví do toho aby se přizpůsobili naší civilizaci a zvykům.
A přece nešlo předvídat že to bude nějak zadrhávat, občané, pomozte nám, přizpůsobte se a bude dobře, nic se neděje, to co vidíte je ruská propaganda, ono to nebude tak zlé, časem si zvyknete atd. Hlavně že si někdo přivydělal na dotacích pro ty údajné uprchlíky.
Takže Poláci vyšli do ulic, zavzpomínali na nezávislost, a dali EU vědět že si tu nezávislost chtějí zachovat. A hned jsou to fašisté. Zrovna jako Solidarnošč, která byla prvním krůčkem k sesypání se toho zrůdného systému, tak dnes Poláci a možná i Katalánci mohou být prvním znamením toho že EU je také na pokraji zhroucení. I když tomu ze začátku málokdo věřil a věří. SSSR také vypadalo mohutně.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2019: *****
Milan Tahovský 1000,- Kč, Jakub Malinovský 55,- Kč, Petr Macura 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Helena Novotná 200,- Kč, Jitka Rytířová 800,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, Milan Černý 500,- Kč, Věra Heyduková 200,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Vlatimil Běhan 50,- Kč, David Bezděk 150,- Kč, Tomáš Foldyna 751,44 Kč (30 eur)
Celkem za měsíc: 5 156,44 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Pan Radek zraje a lepší se. Gratuluji!
Pan autor se ani v tomto článku nevymanil ze své naivity až infantility. On se opravdu domnívá, že SSSR se zhroutil, patrně nějakým tlakem zvenčí nebo zevnitř, ale tak tomu vůbec nebylo, nanejvýš to tak jako neinformovaný trouba subjektivně vnímal.
Židovsko-americký projekt bolševického sovětského státu byl však jeho organizátory jednoduše odpískán a ukončen, protože jim nepřinášel žádný užitek, zejména že nevedl k cílům, k nimž byl v listopadu 1917 započat a spuštěn.
Ale to je na otřesně omezeného autora příliš složité, tak mu nechme prostor k samostudiu a věnujme se radovánkám nedělního večera.
Vy jste blb.
Pane kolego, autora bych neurážel, obsah článku je O.K., jen se nezaobírá důvody v širším kontextu dějin a nejde do hloubky a kauzality všeho. Vy máte samozřejmě také pravdu, poslední postkomunistická verze socialismu (už ta mírnější) byla odpískána po dohodě obou stran, Amíků i Sovětů a došlo zřejmě na tajné dohody! Podobně jako třeba Ford dělal ve své době tyto tajné dohody s Brežněvem (Vietnam, údajné lety Apolla na Měsíc apod. kdy Sověti dopravili raketami na Měsíc (Luna 17) spec. koutové reflektory odražeče LLR). Pěkně to popisuje Liebmar Bausch v knize “Největší podvod 20.století”. Jo, kucí si hráli do not a navzájem lhali nám všem jak na Západě, tak i na Východě. Ale to je na jinou diskusi.
Jinak sám Gorby byl velmi pravděpodobně britský agent, prostě ho lapili i s Raisou do své sítě a dílem možná byl i naiva, ale socialismus začal být dýchavičný a ekonomika začala stagnovat a odstředivé síly např. Poláků (Solidarita) aj. znamenaly, že by vše museli Sověti držet silou a jen násilím. Lidé toužili po svobodě, volnosti v cestování a dělat byznys a západní demokracie s kapitalismem byla tak přítažlivá! To sovětský režim rozšířený na satelity vč. nás neumožňoval. Touhy lidí byly značné a lidé byli stále více informovaní a to ještě nebyl internet! Bohužel většina z nás netušila, jak je Západ sofistikovaně a důmyslně ovládaný a kdo ve skutečnosti v něm hraje prim! Kdo měl informace o těch co ve skutečnosti vládnou Západu a kdo věděl něco blíže o nich? Ani dnes se toho zas tak neví a spousta informací je sakra pečlivě utajována! Jedno však víme, všemu vládnou peníze a těch mají někteří přespříliš (mphou si je bez problému vyrobit a přerozdělit) a dostalo se to do stavu, kdy si o sobě myslí, že jsou pány světa! A podle toho se tak chovají. Další vývoj světa nebude žádná procházka a své k tomu řeknou země jako Čína, která má téměř 1,5 mld. lidí a už umí skoro vše vyrobit a už pro Západ není jen rozvojovou zemí. Můžeme se dočkat řady překvapení….
Vaše širší, bolševické vidění, si strčte do bouševnì řiti. Pokud se to tam, vedle Vladového kokota, ještě vleze!
Opravdu obohacující informace, asi jste na to někde vydatně a dlouhodobě studoval, že? Asi četbou “Blesku” a pod. tiskovin…. Mimochodem, s komunisty jsem měl sakra problémy a dokonce od r.1985 zaracha a nesměl jsem na vyšší řídící funkce, byl jsem pro ně nedůvěryhodná osoba a vše bylo v kádrových materiálech. Tak si ty kecy !s bolševickým viděním” nechte od cesty vašnosto. Víte kulové a jen tady kalíte vodu vy rádoby antikomunisto. Navíc nejste schopen vyplodit ani tři smysluplné věty.
@ židobolševik Bouše
100×100💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩
“Pan autor se ani v tomto KOMENTÁŘI nevymanil ze své naivity až infantility.”
Popsal ses hezky, ryzouši
Poláci byli vždycky antisemité, V Polsku po 1.světové válce se odehrálo více pogromů na Židy než v nacistickém Německu a jsou antisemity i nadále….
Tohoto pohodu se tradičně účastní nacističtí hooligans, fanoušci Legie Waršava a Lechu Pozňan.
A hesla jako “pryč s Židy” , “aby bylo židovstvo odstaveno do moci” jsou ty nejmírnější…
Útoky a vyhrožování liberálům, to už je taková klasika. Opravdu “mírový pochod”
Není nic špatného na tom označit neonacistu neonacistou.
Milan Radek je pokrytecký a nenazývá věci pravými jmény.
Podávejte se na hesla a znaky těch pochodujících…
Jste ubohý, omezený, sprostý lhář. Přímý přenos celé manifestace vysílala TVP.info a celé české Slezsko a sever Moravy to mohl sledovat a vidět, kdo se účastnil. Pogromy v Polsku máte asi jako video hru, nebo z bolševických w-str., lživá historie coby “věda” byla a je provozována bolševiky. Jste asi stejná sorta těchto kreatur. Žvásty o nacistech si nechte na svoje bolševické schůze.
Poolachu aj Polsky kral Sobieski byl antisemita,kdyz sekal Osmanskym semitum hlavy u Vidne?
V národní hrdosti se od Poláků můžeme učit.
Tvrzení NAŠICH POLITIKŮ (např. dnes u Moravce), že u nás imigranti nejsou a že to není téma, mi přijde školácky naivní až hloupé. Intuitivně přece každý musí vědět, že prevence je základ. Myslím prevence k předpokládaným rizikům. Navíc když ta rizika jsou skutečná v zemích na západ od nás. A nejsou to fake. Dnes informace letí rychlostí blesku pomocí všem dostupných technologií. Nemusí být všechno pravda, ale většina z nás máme venku nějaké příbuzné, přátelé a kolegy cestující za prací a mnohým z nich určitě věříme, že si nevymýšlí. A navíc jsou dnes dostupné i statistiky a informace z důvěryhodných zdrojů. Takže riziko je víc než reálné!
Já pracuji v automobilovém průmyslu a mám za sebou desítky školení na téma : Prevence rizik – FMEA, Analýza příčin problému, analýza neodhalení problému, předcházení rizik atd. Vše podle mezinárodně platných norem a příruček v zájmu minimalizace pravděpodobnosti vzniku problému s jediným cílem: zamezit možnost ohrožení lidského života a zdraví.
Takže vyjádření jako: U nás žádní imigranti nejsou, zbytečně strašíš a prosím tě, ty jsi blázen atd – to mi připadá fakt mimo mísu…
Běžným lidem mám fakt za zlé, že nepoužívají mozek, ale je donebevolající to, že metody a nástroje k řešení problémů máme zde na legislativní úrovni v mezinárodním měřítku – proč je tedy naše slavná EU nepoužívá?
mate pravdu, takto se utesovali i zide kdyz uz Hitler jim naridil zlute hvezdy na klopy, prej to nebude tak spatne, Nemecko je civilizovana zeme, do Rakouska to neprijde, to by Rakusaci nedovolii, v Cesku to bue jina, i v USA jsem potkal jednoho co jako dite jediny prezil holokaust, jeho rodice dostali od americkych pribuznych prachy na cestu, ale nikam nejeli, prej ten strach je prehnanej.
tak nejak mi pripada hodne lidi, u nas JESTE nejsou, tak si pockame az budou
Ano – souhlas – i dost chytří lidé v mém okolí nepřipouští žádné nebezpečí. Prý přece např. ve Francii jich bylo vždycky hodně. Jsou velmi v pohodě.
Moc se mi nechce čekat, až budeme mít v ČR důkazy , že jsme měli pravdu. Na druhou stranu se ptám sama sebe: Dobře, přesvědčím je, vyděsím je a co dál? Co se s tím dá dělat? Molocha nepřemůžeme a Babiš nebude mít zájem…
Taky mám tu zkušenost, lidi si fakt namlouvají, že to přece politici nedovolí….to přece ne, proč by to dělali…a vůbec nechápou, že politici nemusí dělat nic….barbaři si najdou cestu sami…
Ano. Už jenom při pomyšlení na budoucnost mých dětí je mi úzko. Ale mé i bratrovy studované děti žijí přítomností, vždyť se máme dobře, co strašíš, totalita je dávno pryč – nikdo už o ni nestojí! A já to nemám číst, stejně jsou to konspirace…
Víte, já mám takový dojem, že dnešní mladá generace by v tom našem tehdejším socíku klidně přežívala, kdyby ovšem měla dostupné všechny tzv. západní vymoženosti…jsou tak nějak politicky totálně nevzdělaní, rétoricky se přizpůsobí a hlavně po nich nic hlubokomyslného nechtějme…jo, vyvěsit tibetskou vlajku, to je jako cool….to se prý má, protože tak je to správné a říkal to i náš profesor…
no a jsme u jádra pudla – to není normální , bohužel mám obavu, že toto jsme nevědomky dopustili my. Nějak jsme si nevšimli, co do nich ve škole hustí. Naše generace byla ráda, že naše děti žijí v míru a celkem v dostatku ve svobodném světě. A to nám stačilo. A teď se nestacime divit
Tak faktem je, že generace vychovaná za minulého režimu už pomalu dosluhuje…, to musí každý vidět. Dnešní generace už je jiná a podle mého názoru lepší.
Dnešní mladá generace odmítá extrémy, antisemitismus, komunismus, rasismus i populismus.
Dnešní mladí věří v rozumnou společnost bez předsudků, nikoliv ve společnost kde se k sobě budeme chovat jako psi, kvůli tomu že někdo má snědou pleť nebo delší vlasy atd.
Já jsem ještě sice byl vychovaný částečně za minulého režimu , jsem ročník 79, ale nenechal jsem si vymýt mozek, za to vděčím hlavně svým rodičům. A dnes jsem moderní muž 21.století, demokrat a liberál, který bude vždy připraven, říct svůj názor na ty, kteří se nám snaží omezovat naše svobody a práva.
Generace která byla vychována před rokem 89 , tak z ní se právě rekrutují všichni ti rádoby “slušní občané” tedy v překladu komunisté a rasisté, co by chtěli všem diktovat, určovat kdo je nepřizpůsobivý a kdo si zaslouží to a to atd. Nerespektují ani rovné volební právo, což je ten naprosto základní pilíř demokracie.
Já neznám žádného člověka mladšího 23 let ,co byl volil extrémisty KSČM, SPD neřkuli další jiné obskurní partaje, studentské volby hovoří jasně, vyhrávají liberální středo – pravicové nebo pravicové strany.
Česko teď prochází generační výměnou.
@ Pepíček Pochálůj: Česko se díky své vlezdobruselistické reprezentaci momentálně jen bezcílně potácí v kleštích politické korektnosti a naše s chazary kompatibilní “vedení” v podstatě jen čeká, jak to všechno v té Evropě dopadne. Prozatím šlapou naši zločinní “politici” v té zapráskané, Bruselofašistické brázdě přesně dle Merkelovic diktátu, i když drobné trhlinky v té jednotné, temně modré fasádě s kruhem ze žlutých hvěziček již před pozorným okem ukrýt nedokáží ani všeprostupující, s chazary plně kolaborující massmédia. Už si i ti naši zabednění, předpřipodělaní šašci začínají hledat nějaká ta zadní vrátka, protože celý ten satanistický plán elit, který s naší planetou měli jde stále rychleji i díky takovým individuím, jako jsi ty ke dnu.
Našim krásným, bílým, mladým lidem je programově, násilně a vulgárně vymýván mozek multikulturalistickou a homosexualistickou propagandou, která v první řadě popírá a rouhá se našemu pánu a Stvořiteli a vyzdvihuje jejich boha satana a jeho pekelné učení.
Svoboda slova je stále více omezována a když už se nějaká ta necenzurovaná informace na veřejnost dostane, je její zveřejnění stále přísněji trestáno.
Řídí a platí to několik každému dobře známých, globálních klanů chazarských vlastníků naší planety s neomezenou mocí nad celými národy a kontinenty. Není u nás veřejně možné říci pravdu o tom, jak se věci skutečně mají a kdo konkrétně je za tuto situaci zodpovědný, aniž by člověk, který takto činí neriskoval vězení, nebo minimálně problémy s nestvůrně přebujelými, byrokratickými a zkorumpovanými ouřady.
Takovou u nás momentálně máte výhodu, vy strůjci genocidy bílé rasy, vy přisluhovači a kolaboranti s našimi vrahy a otrokáři a ani s tak masivní převahou a všemožnou podporou ze všech stran, se všemi těmi penězi z našich daní, které na svou rozvratnou a protinárodní činnost z naší společné kasičky rozkrádáte, ani přes tohe všechno se vám vaše satanistické, sírou pekelnou páchnoucí dílo vůbec nedaří.
Ano, nedaří se ani vám v česku, ani celé té vaší odporné klice chazarových užitečných idiotů rozlezlých po celém světě. Ke tvé obrovské hrůze a špatně skrývané nelibosti u nás pořád větší a větší množství odvážných a odhodlaných vlastenců, kterým je osud naší krásné vlasti a hrdého národa přednější, než jejich vlastní život a kteří jsou odhodláni k zásadním činům.
A ty i tvůj připodělaný loutkovodič moc dobře víte, že NAPROSTÁ VĚTŠINA našeho hrdého národa, inspirována osobním příkladem těchto hrdinů bude chtít naši tentokrát už skutečně absolutně nesametovou revoluci svými konkrétními skutky taky podpořit. Naši lidé totiž již moc dobře ví, že s námi chazarské globální elity nehrají poctivou hru a že našemu národu a všem jeho kulturním i historickým tradicím jde o život. A proto se budou chtít sami účastnit na našem spravedlivém boji za skutečnou svobodu a budou nám chtít aktivně pomoci se z nedůstojného područí podobných individuí, jako jsi ty a jako je tvůj zaměstnavatel a všichni ti, kteří takovým Sorosovým šmejdům u nás umožňují působit. A přijdou tvrdé, spravedlivé tresty pro všechny, kteří náš národ do této situace pomohli dostat, kteří z této nedůstojné situace profitovali a kteří s našimi vrahy a otrokáři proti našemu národu kolaborovali. Takoví, jako jsi ty zákonitě dopadnou velmi špatně, protože žádný strom neroste do nebe. Tak zatím ahoj a nezapomeň, že máme spolu domluvený ten SRAZ v té vietnamské večerce na Kolišti.
Tak to opravdu bylo a špatný odhad je připravil o životy. Teď jsme v pozici těch Židů my. A nemáme ani kam a za co utíkat, protože nás levičáci obrali o všechno. Jsme na tom ještě hůř a situace se opakuje.
Lze s Vámi souhlasit, ale řada těch, kteří zde přispívají do diskusí a souhlasili by též, volila itomia a díky tomu opět ta ubohost bude spolu s bolševiky z ksč a ano svinit Sněmovnu.
Vám bude zajisté slušet ten ilámský pytel co vlastně musí jejich baby nosit. Ten “Pitomio” je jediný proti tomu, vy husino naivní a navíc arogantní.
A vy jej budete pomáhat nasazovat, Maxime, můj oblíbený, chazare.
Za politikou multikulti je spousta lidí, kteří kupodivu jsou nebo lezou sionistům (té americké partě, co tady dělá brajgl) do zadele a je tam bohužel spousta lidí z aškenazy větve tedy Chazaři jak jste správně uvedl. Mohu jich vám tady vyjmenovat spoustu počínaje třeba Dientsbierem, Šabatovou konče např. Hermanem. Já spíše ty co by našim ženám nasazovali burky apod. svinstva budu trhat krovky. Můžete si to domyslet i jiné varianty. Jsem příznivcem izraelského řešení nastoleného problému s muslimy! Tam se s tím nemažou.
A to víte, že Izraelské občany jejich státní náboženství učí, že já a moje děti nejsme lidé, ale dobytek, které jim a všem dalším příslušníkům jejich rasy jejich bůh dal k užívání, aby mu vládli a on jim sloužil k užitku? Vy jste taky jedním z nich?
Protože pokud ne, jejich “řešení muslimské otázky” zahrnuje i vás a vaše děti a příbuzné. Taky jste jen nečistý goyim a s těmi se správný Izraelský občan nesmí ani ženit a vdávat, ani s nimi nesmí jíst u společného stolu a pokud se ruka vašeho dítěte třeba jen dotkne nějakého jídla, pro občana státu Izrael je takový pokrm infikován a nesmí jej pozřít.
Přeji hodně štěstí v Izraeli.
Oni prostě jakožto primitivové potřebují nějakého konkrétního nepřítele, je to stejné jako za Ády.
Ten nepřítel je neustále tentýž ty huviřu z donucení – globální chazar, ženoucí národy planety proti sobě do válek a konfliktů, které ze všech sil pomáhá rozdmýchávat, aby mohl financováním obou stran každého takového konfliktu pokračovat v bezuzdném hrabání stále většího množství majetku a moci.
Naším nepřítelem je neustále ten stejný ďábel, kterámu chazar do roztrhání těla slouží, protože za to má od svého šéfa satana slíbenu neomezenou moc nad celým světem.
Taková je skutečnost a ani hlučný a synchronizovaný kvikot těch několika místních prochazarských prasat pravdu neumlčí.
zase to polykáš?
Zase ti došly prášky, rudý mentále?
nebo si jich vzal moc!
Pokud lze se mnou souhlasit, musíte dojít k názoru, že je malá, ale přece jen, naděje Tomio Okamura. Takže si protiřečíte. Já jej volila a doufám, že pomocí 22 hlasů prosadí alespoň referendum a zákaz Šaria.
neprosadí a Šária je teoreticky zakázaná. Stačí dodržovat zákony!
Máte pravdu. Také jsem si toho všiml a hoši od ANOfertu Stropnický i později Pilný tam působili jako sovětští ideologové a vymývači mozků diváků. Prostě je to parta zaprodanců a eurohujerů! Chudák Radim Fiala z SPD tam působil, když Pilný eurokvokal, jako hodný chlapec. Měl toho trotla rázně osolit.
Tady jde o mnohem víc, Evropu chtějí hoši za oponou, co pohybují loutkami jako je Macron, Merkel či Juncker a spol., prostě fatálně a navždy změnit! To, že u nás je nyní tak max. 30 tis. muslimské navážky je sice marginální, ale za hranicemi je jich např. v Rakousku kolem 700 tisíc a v Německu a Francii a dále jde o miliony! A ta jejich natalita je příšerná, např. ve Francii činí 8,1! To znamená, že dvojice zplodí za svůj život 8 fakanů. Myslí si snad nějaký pitomec, že se nás to za čas nebude týkat? Naše děti a vnoučata to poznají v plné parádě a věřte, že Evropu čeká velké násilí. My je totiž nepřevychováme, oni mají ten svůj korán a basta!
Fakt politici co tohle svinsvo podporují jsou nebezpeční zrádci a měli by za to tvrdě pykat! Ze současných trochu větších pol. subjektů u nás je v podstatě vlastenecká jen SPD, ostatní jsou zrádci a říkají to přímo jako např. TOP09 a některé partaje to mají dokonce i ve stanovách (ČSSD multikulti aj.). ANOfert je doslova prosáklý multikulti vítači a pořad hlodavce Moravce to jen potvrdil.
To se mýlíte, ANO je protiimigrantskou stranou.
Aha, tak to jsem asi byl několik let v pralese na Borneu a nesledoval dění v ČR! Tak např. Telička (dosud byl za ANO v EU), Jourová, Stropnický, Zlatuška, Pelikán, Ježek, Vokřál (primátor v Brně), nebo třeba dřívější řed. Sorosovy nadace v Bratislavě nyní primátorka v Praze Krnáčoví a další jsou vítači multikultury jako vysazení. Když o tom nic nevíte, tak šoupejte bačkorama. Jo a abych nezapomněl, v dosud PS Okamurovi vždy vše poslanci od ANO zamítli a přidali se k těm zavedeným zaprodancům! To a samé bylo zatím i u jejich europoslanců, tam hlasovali také téměř vždy proti naší zemí. Necigáň nám tady placený trolle z neziskovky!
Ale houby… ANO je především Babiš a pan Babiš byl v minulosti známý svými častými výpady proti Vietnamcům , kvůli tomu, že prý neplatí daně, útočil také na Romy viz. jeho prohlášení o koncentračním táboře v Letech u Písku a nejnověji zaútočil na vysokoškolské studenty tmavé pleti v Praze.
Člověče, vy jste úplně mimo. Reagovat na vás je ztráta času.
Maxime, už několikrát jsem vás a ostatní soudné diskutéry tady na PP žádal, ať na profesionelního cigoše a provokatéra s nickem Polách, nereagujete…zkrátka na jeho plky a na něj jako trolla serte, když nebude mít v ziskovce výsledky započtené množstvím reakcí v té které diskusi, chcípne sám…zkusme to, ok?
Mám obavu, že moc průbojných lidí tam Tomio nemá…
Otirat Bohem nekoho cumak nejde, To je ale na tebe moc aby jsi to pochopil ty ubozaku Radku. Vetsi idiotinu uz jsem dlouho necetl. Bud v Boha veris a nebo ne..
Bože, proč sem posíláš tohoto žabáka “Verici” ?
Žiji v Polsku už leta, takže si všímám. Pan autor se snaží vidět věc jaká je, já si dovolím dodat pár postřehů z Polska (i když teď jsem pár dní už v ČR). Pokud jde o ty islamisty: To, co se děje v Německu, a tam kde je přijali, je samozřejmě polské veřejnosti odstrašující, ale ta hesla “chceme Boha” , jsou hodně mířena proti exponentům ve volbách r. 2015 na hlavu poražené tehdejší vládní garnitury Tuska a Komorowského, která si myslí, že má právo Polsku vládnout věčně. Totiž právě proto, že tehdejší premiérka Kopaczová (nyní Občanská Platforma, původním povoláním vesnická obv. lékařka a členka někdejší komunistické státostrany PSDS) servilně slíbila “Erice” přijmout běžence, bez shodny parlamentu, a dodnes kolují dohady. Udajě 70000. Nejde ani tak o běžence jako o odpor proti Merkelové a její garnituře. A ovšem proti Občanské Platformě a dalším silám, PROKAZATELNĚ financovaných od ruských mafií, od Söröse, snažících se vyvolávat nejen protivládní demonstrace (kterých se účastní stále méně lidí,….důvody jsou různé, jednak aktéry jsou mj,. velkým procentem osoby v minulosti zprofanované korupcí a tunelováním polského hospodářství,…) . Bývalá vládní garnitura, sesazená volbami 2015 dnes má ještě europoslance, kteří agitují také v Evropské Komisi a Radě Evropy aj,. proti současné vládě, a snaží se vyslovenými lžemi o Polsku tyto zatáhnout do svého boje proti dnešní vládě. Nemají program, prostě prohlásili se za “totální opozici” a nijak se nekryjí, že zahraniční zásah je jejich možnou šancí. A vyhrožují dnešním představitelům státním tribunálem., Je to určitý druh studené občanské války. Ovšem vláda na EU může dnes klidně kašlat. Ale abych se dostal k pointě: Kopaczová kdysi ve své předvolební agitaci (v r. 2015) např. varovala veřejnost, že PiS a Kaczynski udělají z Polska konfesní stát….a lidi ji opdověděli “to by udělala Kopaczová” *- islámský! Protiislámská hesla v Polsku neuvidíme, polská reakce prostě je – chceme Boha. Nejen proti islámu, ale i proti těm, kdo se staví na stranu těch, kteří odstraňují kříže…
Je jen pár dní, co Polskem rezonuje zpráva, že v jednoum francouzském městě chtějí odstranit kříž z pomníku Sv. Jana Pavla II. Ovšemže premiérka je pro, aby pomník byl převezen do Polska (jeden z obou premiérčiných synů byl nedávno vysvěcen na kněze)-. A reakce Poláků proti protikatolické aktivitě EU samozřejmě nabírá na síle. Reakce je “my chceme Boha”. Totiž to není jen heslo, to je začátek jedné duchovní písně, jakou můžeme slyšet v kostele, na velkých modlitebních shromážděních….
diky za zpravu primo z Polska, tak jsem to odhadl spravne, i za komancu ten odboj mel vlajku boha, a byla to vzpoura, i u nas. byl jsem toho casu v USA a dival jsem se na fotbal, jeden cesky hrac, nevzpominam kdo, si po golu klekl a pokrizoval Vim ze my nejsme moc verici, ne tatolik aby toto nasi hraci delali, ale musel jsem se smat, pochopil jsem proc to udelal, na vztek komancum, to byl policek do xichtu tehdejsich svini ve vlade. A zacina to znovu, aspon mam radost ze ne vsichni lide jsou ovce. Ja sam jsem neverici, ale kosile blizsi nez kabat
Díky, dlouho jsem hledala informace, co se to v Polsku děje. Ale tušila jsem správně. Držím Polákům palce
Děkuji, dobře napsané. S Poláky jsme taktéž dennodenně v kontaktu a můžu potvdit, že většina stojí za nynější vládou.
A samozřejmě nejvíce kvičí ti, které odtrhli od koryta ( óó jaká to podobnost se situací u nás), a samozřejmě EU.
A je škoda, že spousta lidí si stále neuvědomuje že situace je opravdu vážná a může se změnit velice rychle. A k lepšímu to nebude. EU začíná kopat jak malé děcko a my jsme první na ráně.
Podívejte se jak rychle dokázali rozesrat Ukrajinu a to je země pětkrát větší než naše malinká vlast.
” PROKAZATELNĚ financovaných od ruských mafií, od Söröse, snažících se vyvolávat nejen protivládní demonstrace”
….
Mohl byste nám to tady prokázat? Jinak platí osmý bod Božího přikázání “Nepromluvíš křivého svědectví”!
nevim jestli je to prokazane, jen lide hadaji, ja tez, kde se to bere, ta snaha islamizovat, od muslimu rozhodne ne, ti na to jeste silu nemaji. Budou, ale zatim ne
Teď jste mě překvapil, či spíše trochu zklamal. Zkuste se seznámit s tezemi Kalergiho a Barnetta (program EuroMed), podle kterých to vše probíhá a pak o tom můžeme polemizovat. Opravdu Evropa a potažmo celý Západ je v kleštích obrovského spiknutí, které má zlikvidovat národy a státy “bílé” civilizace a zničit bázi společnosti, která vznikla na křesťanských základech. Dost jsem o tom přečetl a mám o té celé zlovůli mocných celou řadu knih a všechny ty knihy se informačně doplňují, či překrývají a výsledná syntéza poznání je doslova smutná tragédie do které nás systematicky “oni” tlačí.
Ach áno, Maxime, konšpiračná “literatúra”, odkedy nám hákonosí zabili Ježiša, narástla do obrovského objemu. Takže vidiaci za roh a za všetky steny (hehe) majú skutočne z čoho vyberať. Hm, tuším správne, že v konšpiračnej, ehm, vede ste sa začali intenzívne zdokonaľovať po pamätnom roku v 1985, kedy vás židobolševici nepustili do vyšších sfér ?
Nikdo si nemusis nic myslet, ono je to proste vsude videt, jak to je.
No to áno, ten sviatok nezávislosti mohol byť fakt mimoriadne hrejivým a povznášajúcim podujatím, keďže podľa pozorovateľov sa dav prejavoval skutočne iba tými najprogresívnesími a najkresťanskejšími heslami, ako napr. “Zabijte všechny teplouše!” “Ať jdou Občané do prdele!”
To je tak když se rádoby “křesťan” ohání národem no.
To je jak na Slovensku, když tam byl Kotleba župan.
Slovensko bílé a křesťanské…
Ale Bůh je láska, porozumění a náklonnost.
Nikoliv rasismus, nenávist a útoky na lidi.
Jak jsem psal už minule fanatičtí bílí nacionalisté, kteří se ještě nově ohání Bohem, no asi nejspíše neví, že Ježíš Kristus byl čistokrevný Žid…, ti jsou úplně stejní jako fanatičtí muslimové z blízkého Východu, nenávist k homosexuálům,Židům a liberálním demokratům, rozdíl nula…
Když si přečteš názor islámisty na homosexuála , Žida a liberála, a pak si přečteš názor bílého “vlastence” na tu samou skupinu, tak jako by si názory z oka vypadly…, to je prostě za 18 a bez dvou za 20.
No áno, tragickým omylom kresťansky ladených nacionalistov je, že si myslia, že Šéf má národnosť. A práve tú ich, hehe
A keď k tomu priberieme aj to Ježišovo, že treba milovať aj svojho nepriateľa, tak skutočných kresťanov možno spočítame na prstoch jednej ruky. Čistá psychiatria, hehe
A když po těchto “demokratech” chcete nějaký ten racionální argument, tak se zmůžou jen na urážky, osočování, nálepkování a chtěli by vás pomalu věšet… A samozřejmě nesmí chybět Václav Havel a pražská kavárna…, ti můžou podle těchto intelektuálů za všechno zlo světa…
Vážení čtenáři, dodávám linky sice v polštině, ale český čtenář mnohému porozumí. Prvním je youtube, ta píseň “My Chcemy Boga”, kterou jsem zmínil dnes v ohlasu k tomuto článku https://www.youtube.com/results?search_query=my+chcemy+boga+panno+%C5%9Bwi%C4%99ta
tedy zde uslyšíte celou tuto slavnostní píseň, a uvidíte i příležitosti, při kterých se zpívá.
Další je link se snímky z manifestace Dne Nezávislosti, který jsem v tomto roce sledoval už v televizi z Čech
Hlavně snímky jsou výmluvné. Viz http://niezalezna.pl/208443-lewicowym-mediom-przeszkadza-patriotyzm-tak-klamali-o-marszu-niepodleglosci
Levicovým mediím překáží patriotismus? Tak lhali o Pochodu Nezávislosti zní titul…
Mj. bývalý mluvčí Clintonové napsal na twitteru “60 tisíc nacistů …..”
Pokud jde o demolování stánků atp…Mohu dodat vlastní vzpomínky na doby vlády “Občanské Platformy”. Její pochopové dokonce organizovali (ve Varšavě) provokatéry, kteří se skutečně sproducírovali vandalismem, pamatuji, že v r. 2011 (2012? nepamatuji se přesně) dokonce provokatéři provedli vandalský akt proti ruské ambasádě….Jak se na to přišlo? Restaurant “Sowa a Przyjaciele”. To je celá epopej, tam se v minulosti za horentní sumy scházela vládnoucí smetánka na lukulských hodech za státní peníze a …patřičně se napila, a ….byla odposlouchávána, a vše se dostalo do éteru, včetně pokynů od samého exprezidenta Komorowského. A prezidentka Varšavy, Hanna Gronkiewicz Waltzová (bývalá členka PSDS), tehdy organizovala policejní razie proti vlastencům….Ano, prostě i tehdy to byl projev odporu proti vládnoucím fakticky komunistům převlečeným za liberály a zkorumpovaným s nimi spojeným mafiosům. HGW tehdy neváhala pozvat do Varšavy bicí komanda německé Antify (polská Antifa je neméně agresivní, jenže pro normálního Poláka je členství v takové organizaci něčím nenormálním)…Německá Antifa tehdy (2011, 2012) napadala a bila polské vlastence a účastnila se vandalských akcí. Vyvolalo to ohromné veřejné pohoršení. V českých mediích tehdy nepadla o těchto událostech žádná zmínka. A samozřejmě, že tehdy všechna media s výjimkou internetu a Radia Maryja a TV TRWAM myla mozky lidem o tom, že takto se chová PiSovská tehdy opozice. Ovšem, několik demonstrantů opozice bylo tehdy zbito i policií, jeden s doživotními následky….Skončil nakonec před soudem, původně návrh na 3 roky natvrdo… ale dodnes se proces vleče. Tak to je historie. H.G. Waltzová je prezidentkou Varšavy pořád, a nechce podat demisi, v její reprivatizaci majetku (obrovského množství nemovitostí) ukradeného komunisty rozdávala tento majetek neoprávněným osobám z kamarily Občanské Platformy – a za tyto zlodějny jí hrozí prokurátor.
Dnes tedy se demonstruje ….především uvolněně a s gustem, svým způsobem po historii, kterou výše představuji, je to určitý způsob spontánní oslavy. Trochu odbočím, tyhle typy oslav nejsou v Polsku ničím neobvyklým. Pamatuji z vlastních zážitků – třeba ve výročí Varšavského Povstání (to je srpen) vzpomínková akce – desetitisíce se sejdou na Placu Pilsudského (to je náměstí rozlohou obrovské, největší ve Varšavě) …a zpívali jsme se povstalecké písně (rozdává se malý sešitový zpěvníček), a pamatuji, že se účastnil i prezident se svou ženou. Hrdinů se nezapomíná…Vzpomínám si na dávné časy, kdy jsem poprvé v obyčejných ulicích mimo centrum poprvé viděl třeba upomínkové ohrádky s květinami a stále zapálenými světly…a nápisy “zde ….dne…..nacisté postříleli 140 občanů….”….Nakonec na podobnou upomínkovou desku narazíte už na stanici autobusu před Západním nádražím (Warszawa Zachodnia) …Podobně jsou opatrovány vzpomínky na umučené komunisty….Nikdo nesmí být zapomenut. Ovšem když se probíráme polskou historií, málokde narazíme na tak ohromnou martyrologii. Tolik obětí. Ano, svoboda není zadarmo nikde na světě. A klidně se chopme normální logiky: To ohromné množství obětí, a mohu říci, že není snad rodiny, kde by někdo nepadl v oběť at v nějakém boji, ať jen proto, že poslouchal Pána Boha, zachovav si rovnou páteř … To prostě je mocný hybný moment k reflexi nejen jednotlivce, ale reflexi vůbec i kolektivní. Nakonec….i o svobodné Vlasti se zpívá v písni, za kterou se za komunismu zavíralo do vězení – Boże coś Polskę https://www.youtube.com/results?search_query=my+chcemy+boga+panno+%C5%9Bwi%C4%99ta
—-melodie shodná s cyrilometodějským hymnem “Bože cos ráčil před tisíci lety”….”Přes Tvé oltáře vznášíme prosbu, Vlast svobodnou požehnej nám pane” zpívají Poláci v refrénu v této překrásné písni….V kostele, a….dnes i na pochodu mezi centrálním náměstím směrem k mostu Poniatowského (na té třídě dnes je mj. varšavská burza, ale a bolševika v ní byl ÚV,..) parteje
Pane Catholický pozorovateli – čím dál více mne překvapujete. Podotýkám, že velmi pozitivně a to se chlapcům z WXV clubu líbit nebude. Zdá se mi to, nebo jste skutečně dospěl do stádia poznávání skutečné PRAVDY? Té boží, nadčasové a maximálně objektivní.
Neočekávám odpověď, ale budu za ni upřímně vděčný.
Noobody 18.8.2017 12:37:22 Odpovědět
“Catholicu – nemáte pravdu!
… Vaše postřehy jsou velmi zajímavé i čtivé, ale jako mnozí jdete jen po povrchu a končíte na půli cesty. Vaším „Ďáblem“ je Putin a „Peklem“ Rusko, protože odsud vane socialistický a komunistický odér minulosti. Pro méně znalé a duševně pohodlné je tohle logické a prvoplánové spojení naprosto dostačující k tomu, aby uvěřili, že sněhukák je černý a uhlí bílé.
Dokud nepůjdete do hloubky informací v globálním měřítku, ale budete zkoumat jednotlivosti bez ohledu na etnicitu aktérů, tak Vám zákonitě musí vyjít propagandistický paskvil. Nikoli reálný pohled na příčiny a skutečné cíle hybatelů událostí, natož abyste odhalil, kdo je oním hybatelem!…”
xxxxx
Arogantní samolibá a konspirační vyjádření, stejně jako obdiv k Boušemu, který osloveného tituluje “katolický obesrávači”, pomíjím… (“Je mi ctí [Bouše], že si i tuhle původní myšlenku lidového fylozofa Noobodyho zapíšete a zarchivujete…”)
Zdravým toho, kdo tu je, ale při tom není. A když je, ale vlastně není, stadíc se za vlastní jméno Bořivoj Holínek musí vystupovat jako někdo jiný – dnes a teď jako trojnásobný otazník.
Nezoufejte, protože tento Váš nick je dokonalým potvrzením pravdivosti rčení o kouzlu nechtěného. Váš konspirařní nick si překládám jako “Třikrát Nechápavý”, což Vás dokonale vystihuje a jen potvrzuje Vámi uvedený text výše.
zato Vy se, za své vlastní jméno
ne-“stadíc”, podepisujete jako nikdo s dvěma OO, že?
omluvám se, že jsem nenapsal, že Vás také zdravÝm… nečiním tak každému.
I Vás LB 48 zdravým, byť si spolu asi nemáme co říci.
Vy pátráte po překlepech a Y/i a snažíte se na těchto zásadnostech postavit jakési trvalé konstrukce a zesměšnit kontradiskutéra. Já po historické PRAVDĚ, kterou ani Vám nenutím, jen předkládám obecenstvu ke zvážení jako alternativu všeobecně uznávaným propagandistickým klišé. Vaše věc, že jste nervově labilní a informačně nedostatečný a že místo skutečných argumentů musíte hledat ty y/i a stavět na překlepech.
Přes to musím pochválit Vaši všímavost a pečlivost, kterou mým textům (sice bez pochopení podstaty sdělení) po formální stránce věnujete. Jestli to nebude tím, že Vám stále uniká rozdíl mezi formou a obsahem. Nic si z toho však nedělejte!! Takových, co mají průvan mezi ušima, je vás dost i na velkou politickou partaj. Mohl byste ji založit a dělat tam “přecedu”, když jste ten formální purista. Mohla by se jmenovat např.: “Nevíme nic, ale všechno napravíme”.
Na tu opravu poměrů nachytal Andy spoustu lidí a když si to dáte do názvu, tak to budete příště Vy, kdo bude sestavovat vládu. Jděte do toho!! Když to uchopíte stejně bezmyšlenkovitě, jako mé příspěvky, ale s cílem najít chybu a tou jako praporem budete mávat, tak úspěch máte tutově zajištěn. A Andymu přetáhnete cca 80% voličské přízně.
Já Vám fakt věřím, Vy na to máte!!
ale pr@d! Pouze po idiotech co nejsou schopni ani překlad ten překlad z ruštiny!
takže si tu PRAVDU také strčte do bouševní řiti! Garážisto!
Pročpak necháváte vztek cloumat svým majestátem, LB?
Snad pro to, že majestát se nekoná, protože nikdy žádný nebyl??
Jen se vyzvracejte, stejně se Vám neuleví! Vaše problémy totiž nejsou v žaludku, ale v hlavince.
komu nebo čemu věříte je mi u ….., stejně jako Váš pravopis – podstata mé reakce spočívala v této větě:
“zato Vy se, za své vlastní jméno
ne-„stadíc“, podepisujete jako “Nikdo” s dvěma OO, že?”
Že jste to nepochopil, mne nepřekvapuje, oni to “lidoví fYlozofi” mají většinou v hlavě vypatlané.
Ále!. Noobody, jste dezorientovanej. TQM je z Práglu! Nemůže to tedy bejt Indy, jelikož ten z Práglu naopak NENÍ! To by přeci pochopilo i malý dítě, že jeden pochopil sovětskou okupaci z hlavního města, a ten druhej z podhorskýho gymplu. To můžete považovat za ověřenou informaci, neboť TQM se níže k matce měst hlásí a také tím vysvětluje své insider informace o vpádu!
Marku, Vy si s tou logikou nedáte pokoj. Jestli jste však Indiána a jeho dokonalé mimikry tuze nepodcenil? Vy si jako myslíte, že Indián je pouhý jednoduchý prosťáček? Nějaký Hej, Počkej, nebo snad Flanderka, či nedej Bože dokonce Pepča Vyskočilovic? No to jste jej ale zatraceně podcenil. On je zkušený, lety kontrolních úkonů zocelený, stohy protokolů, trestních oznámení a plněním osobních složek prověřený mistr zákulisních intrik. On přeci musí ovládat nejen jednoduché umění maskování v prostředí kontrolovaném, ale i v terénu přírodním, stejně jako v prostředí internetovém.
Vím, není to nepřítel, ale i tak je dobře NEPODCEŇOVAT a do jeho způsobu myšlení se vcítit, aby Vás (i vás milí čtenáři) kde kdo neošálil rohlíkem a neopil denaturákem.
Žádný podceňování. Tady je to jasný jak facka. TQM, tedy Triple Question Mark přece monitoroval okupaci a vraždění přímo ve stolici (tak tomu říkaj o kus východněji). Možná z oken gymplu v tý stolici. Kdežto Indy, ten měl flek u okna úplně jinýho gymplu!
A kromě toho jste si už moh všimnout mýho neustálýho obhajování Indyho kaktusů. Zdůvodněnejch a taky oprávněnejch obhajování. Pro jistotu ale ještě jednou. Kóta. To je výrazný bod, podle kterýho se lidi pohybujou v krajině. A Indy, to je kóta morálky a cti. A to nejen tady, ale je to obecně platný všude. Jasný? I kdyby tisíckrát byl ten trojitej kaktus von, tak tam je to celý jinak. Tam se to právě kvůli těmhle konstantám pravdivosti posuzuje objektivně! Takže, i kdyby to třeba někomu tak mohlo připadat, nebo třeba i mně tak připadat, právě pro ty Indyho rovný záda se přece nebudu vrtat v nějaký podezíravosti a navozovat tím nějaký ne-kladný pocity webu. Bylo několikrát za sebou potvrzený, že von by nešel tak daleko, aby se převlík za Observera, natož za Jemelku. Prostě ví, kde jsou hranice!
“…Ale to je opravdu vyšší dívčí a jiná liga, než píseček na kterém si hrají hoši jako LB 48, Vy a další.”
To sáhodlouhé tlachání o ničem, zcela mimo téma článku, opravdu předčí i vyšší dívčí, ne že ne
To mohou napsat pouze člobrdíci rozumu mdlého
Marek je místní “filozof”, to nevíte?
Marek je jen blbý muflon
A jo tákhle voni to vidí.
Voni se tolikrát a opakovaně přesvědčili, že Indián je zásadově až principiálně čestný Rudý muž. Ten by jistě nezneužil (pod nižádnou záminkou čestnou, natož nízkou, neřknu-li dokonce až účelovou) důvěru čtenářů PP a nikdy by nikde nevystupoval pod cizí identitou, natož aby záměrně pletl někomu hlavu zavádějícími info.
No vidíte, já tohoto čestného Rudého muže podle viním z někdejší profesní obecné kvalifikovanosti, kterou zajisté z důvodů senility, nebo snad slibu mlčenlivosti, neztratil.
Tak jak to tedy je? Je to mistr Jeckil, nebo pan Heigh, nebo snad současný průnik obou??
Noobody 13.11.2017 21:21:48
„…Ale to je opravdu vyšší dívčí a jiná liga, než píseček na kterém si hrají hoši jako LB 48, Vy a další.“
To sáhodlouhé tlachání o ničem, zcela mimo téma článku, opravdu předčí i vyšší dívčí, ne že ne
To mohou napsat pouze člobrdíci rozumu mdlého, kteří si hrají na písečku…
LB48 – oceňuji Váš holinkovsky argumenty nabitý koment. Fakt špica!!
Já zase oceňuji Váš dokonalý přepis cizích výrazů, jmen a znalost, vlasteneckou, rodného jazyka.
Fakt špYca!
Na pozadí zhoršujících se vztahů s evropskými partnery Polsko dostalo šanci na normalizaci vztahů s Ruskem. Jak píše list Gazeta Wyborcza, strana Jarosława Kaczyńského Právo a spravedlnost nechce utrpět další újmu na své image na mezinárodní aréně, a proto sblížení s Ruskem (!!!!???) dopomůže k největšímu úspěchu v zahraniční politice.
Vztahy Polska s jeho nejbližšími evropskými spojenci se náhle zhoršily. Francie se cítí dotčena tím, že z politických důvodů došlo ke zrušení důležité smlouvy na dodávky vrtulníků a z Německa se stal hlavní soupeř v Evropě, od kterého Polsko chce odškodnění za druhou světovou válku ve výši 6 bilionů dolarů. Vztahy s Ukrajinou se rovněž zhoršily, neboť strana Právo a spravedlnost se domnívá, že historická problematika týkající se Volyňského masakru musí vyjít v dvoustranných vztazích do popředí.
Gazeta Wyborcza dále tvrdí, že je složité nalézt v evropské politice dva další hráče, pro které by bylo vzájemné sblížení natolik výhodné.
Nicméně význam Polska, které hrálo klíčového hráče v evropské východní politice, se zmenšuje. Přitom, jak upozorňuje list, strana Právo a spravedlnost by nechtěla utrpět další ztrátu na imagi na mezinárodní aréně.
Rusko má ze své strany zájem na tom, aby tato strana zůstala u moci. Moskva potřebuje, aby v zemi v centru Evropy vládli lidé, kteří podkopávají evropskou jednotu a zpochybňují základní hodnoty liberálního právního státu.
Jak uzavírá autor článku, sblížení s Ruskem bude pro Právo a spravedlnost představovat šanci dosáhnout největšího zahraničněpolitického úspěchu. Obnova exportu na východ zajistí podporu hlavních stoupenců strany — zemědělců.
P.S. Ale copááá, křesťanští Poláci nechtějí dělat svým US pánům užitečné idioty a nejsou zrovna nadšení přípravami na útok na pozice svých bratrů ve víře v zájmu muslimů a židů ?
a proto tam chtějí více emerickývh jednotek a kupují emerická letadla…
Bouše opět zapomněl uvést svůj “zdroj”:
https://cz.sputniknews.com/svetovytisk/201711126258106-polsko-rusko-pis/
toť opravdová studnice informací.
Septiku, chceš snad naznačit, že ten článek v uvedeném polském deníku je lživý a nikdy v něm nevyšel ?
Pane Bouše, prosím o link na článok v GW
Tady je odkaz na článek v GW, který si soudruzi ve sputniku tak nějak převyprávěli po svém
http://wyborcza.pl/magazyn/7,124059,22625941,czas-na-przyjaciol-rosjan-nikt-dzis-nie-moze-dac-warszawie.html?disableRedirects=true
a mentál nic?
Mentál zásadně na nepříjemné otázky neodpovídá
Ďakujem. Žiaľbohu “mýto” ma stoplo
“Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów Wyborczej”
Já jsem pro, čím více amerických jednotek v Polsku, tím dříve se Polákům začnou zajídat. Oni si totiž začnou uvědomovat, že Sověti tam byli na jejich ochranu, zatímco Židoameričané je plánují zneužít k válečné agresi vůči Rusku a udělat tak z nich užitečné idioty. Z toho budou hrdí a ješitní Poláci obzvlášť nadšení….
A že Sověty museli živit, zatímco Amíky nemusí. Že, ryzouši
Hlavně že Angloameričané poskytují válečné dodávky a pomoc zcela zadarmo; něco jako Béďa Trávníček od Mauntfíldu, že ano ?
I ty tkaničky od vojenských bot jsme museli zaplatit, na což padly zabavené zlaté rezervy tehdejší čsl. národní banky.
Nezamlouvej to. Rusáci se prostě nechají vydržovat.
Já jsem pro, čím více amerických jednotek v Polsku, tím dříve se Polákům začnou zajídat. Oni si totiž začnou uvědomovat, že Sověti tam byli na jejich ochranu, zatímco Židoameričané je plánují zneužít k válečné agresi vůči Rusku a udělat tak z nich užitečné idioty. Z toho budou hrdí a ješitní Poláci obzvlášť nadšení….
A že Sověty museli živit, zatímco Amíky nemusí. Že, ryzouši
Zbytečně tady onanuješ, protože tenkrát to byli Sověti ve své okupační zóně a dnešní Rusové se do Polska nechystají, protože jde o americkou okupační zónu.
Konečně. Takže je to jasné, SSSR Východní a Střední Evropu okupoval. Nyní to máme přímo od pramene…
A že Sověty museli živit, zatímco Amíky nemusí. Že, ryzouši
Septiku, zapomněls na USA, GB a další okupanty v Německu. Má ti opět uvést aktuální stav počtu okupačních vojáků u našich západních sousedů ?
bych rád všem mentálům připomenul, že Německo bylo poražený stát!
Dnes je s USA a GB spojenec. Polsko, Československo a i Rumunsko, stálo na straně vítězů!
Jako vždy Bouše, můj oblíbený mentál, si vymýšlí o Polácích jako onehdá o Číňanech a pořád o Rusech.
Fakt jenom Rusáci?
“Nejsmutnější kapitolou v souvislosti s československým zlatem přes slova Winstona Churchilla je, že Velká Británie účtovala vládě Československa každou pušku, každou uniformu, každé ponožky, baťoh, zkrátka museli jsme zaplatit Anglii zlatem veškerou výzbroj i výstroj československých vojáků, byť jako třeba letci zachraňovali Velkou Británii. A co je i zarážející, že jsme museli zlatem platit i za ty vojáky, kteří za Anglii padli”. Tahle kapitola nese název “Umři – ale napřed zaplať”.
https://www.kosmas.cz/knihy/106606/kam-zmizel-zlaty-poklad-republiky/
Zdá se vám, Kadle, že těch 25 let, co se tady Sověti roztahovali jako doma, byla nějaká jejich válečná pomoc? Kolik a čeho za tu dobu věnovali ČSSR?
Rozhodně nebyla! Okupace vojsky libovolného vojenského paktu je špatně, ať už je to Varšavská smlouva, nebo NATO. Chtěl jsem jen poukázat na ještě odpornější příklad vojenskho vydírání “spojenci”, než byl ten zde diskutovaný.
Ono je moc hezky post-hrdinské kopat do SSSR, ale ve své době jsme před ním byli úplně stejně posraní, jako jsme dnes před EU a NATO.
A příslušné velmoci se podle toho, samozřejmě, chovají – proč taky ne? Jedni za 18, druzí bez dvou za 20. Jediný správný postup je vypráskat to odsud všechno bez rozdílu.
Žvásty. Ono NATO někde někoho okupuje? Kde a koho? A proč bychom měli být z NATO posraní?
Ale kdepak žvásty … jen nechcete vidět pravdu:
https://3.bp.blogspot.com/-gwCXwhcEwbY/U2UOiLysETI/AAAAAAAAM2E/-KYAY3nfRMI/s1600/russia-wants-war-us-bases-sarcastic-map.jpg
Projděte si ty jednotlivé lokace, vyřaďte členy NATO a pak si vyhledejte o těch, které vám zbudou, popisy misí. Dám vám příklad pro Afghánistán.
OK, výměnou za to Vy vyřaďte členy Varšavské smlouvy v době okupace ČR ’68.
Musíme si tedy ujasnit – je přítomnost cizích vojenských sil aliančního partnera na našem území okupací, nebo není?
Je? Pak to pasuje na okupaci 1968, ale i na současnou okupaci NATO.
Není? Tak proč tak skuhráme kvůli osmašedesátému?
Prostá abstrahovaná logika, nic víc.
Rozdíl mezi NATO a 68. je (mimo jiné) v tom, že v 68. “pozvalo” vojska VS pár vlastizrádců bez jakéhokoliv mandátu kohokoliv a ještě navíc pod falešnou, vylhanou, bolševickou záminkou.
Zatímco do NATO nás nahnalo, cituji, “pár vlastizrádců bez jakéhokoliv mandátu kohokoliv a ještě navíc pod falešnou, vylhanou, bolševickou záminkou.”
Proto taky nebylo o členství v NATO referendum.
Proto taky zločinec Havel ještě v lednu 1990 lhal z plna p/hrdel, že do žádného vojenského paktu už nikdy nepůjdeme.
Maxi, zkuste nějaký lepší argument …
Vy jste lhář a demagog. O vstupu do NATO rozhodli zvolení zástupci občanů (parlament) dle tehdy platné legislativy.
Tou podle vás “falšenou záminkou” byla obrana.
Co slíbil, nebo neslíbil Havel, je jaksi věc Havla.
Ale p@rd, je to přece komouš!
Američtí farmáři pěstující pšenici prohrávají „starému soupeři“, kterým je Rusko, uvádějí noviny The Wall Street Journal. „83 miliony tun pšenice, které Rusko podle odhadů sklidilo za tuto sezónu, zafixovaly postavení Ruska jako ožívající zemědělské velmoci a zvýšily tlak na farmáře z USA, kteří v roce 2017 sklidili nejméně akrů pšenice v historii,” uvádějí noviny.
Na pozadí rekordní ruské úrody cena za bušl (asi 27,22 kilogramů) v Chicagské obchodní komoře tento týden spadla na 4,19 dolaru. To je o 25 % méně než v červenci, kdy byla v Rusku zahájena sklizeň.
Jak poznamenává WSJ, Rusko se mohlo stát hlavním světovým vývozcem díky investicím a oslabenému rublu.
Obchodní skupina „Americká pšeničná asociace” oznámila, že v prosinci uzavře své zastupitelství v Egyptu, který je největším importérem pšenice na světě.
„Prostě nemůžeme cenou konkurovat Rusku na těchto trzích,” oznámil zástupce asociace Steve Mercer.
P.S. Inu, naši nejbližší spojenci Rusové proti nepřátelskému neobolševickému Západu se činí !!!
“Podle údajů amerického ministerstva zemědělství bude letos americká pšenice tvořit 15 % světového exportu. V polovině 70. let podíl USA tvořil 50 %. Navíc podle odhadů ministerstva letos americké farmy vyprodukují dvakrát méně pšenice než ruské.”
P.S. Tak toto už je pádný důvod na zahájení válečné agrese proti Rusku. Přece monopol světového producenta si nenecháme vzít od nějakých slovanských odrbanců z Východu.
A blbí Poláci budou svým americkým velitelům a pánům dělat jako vždy užitečné idioty a ochotně a s nadšením půjdou do první linie se zpěvem na rtech : Uráááááá, Ješče Polska nězgynulááááá……
samomluva, samodiskuze, je celkem dobře známý Jonasův syndrom. Vyskytuje se většinou u mentálních bolševiků!
Septiku, máš něco proti, že blbí Poláci budou svým americkým velitelům a pánům dělat jako vždy užitečné idioty a ochotně a s nadšením půjdou do první linie se zpěvem na rtech : Uráááááá, Ješče Polska nězgynulááááá……
Bouše, můj oblíbený mentále, Poláci proti Rusům půjdou kdykoliv a kdekoliv!
Sepťo, a kdy to bylo reálně naposledy ? Pokud mě paměť neklame, tak na začátku 30. let se pokoušeli jít na tehdejší SSSR s Hitlerem (tzv. Pilsudski-Hitler-pakt), ale dostali od Stalina takovou nakládačku, že se z toho vzpamatovávali ještě dalších 50 let.
Díky, že sis stylově nádherně opět naběhl na vidle, jseš prostě klasa !!!!
Bouše, můj oblíbený homomentále, to jsou rusobolševické kecy jako omluva zločinného napadení Polska Ruskem!
Ale je jasné, že se Vám židobolševické řešení od SSSR líbí!
Jášenko Septičná, já být Poláky, tak bych hada bosou nohou nedráždil a naopak se modlil, aby Rusové neodvolali svou garanci polských hranic na Odře a Nise. To by potom západní hranice Polska končila na předměstí Varšavy.
Třeba jako Ukrajinských, můj oblíbený homomentále?
Opět jsi zapomněl uvést “zdroj”: https://cz.sputniknews.com/svet/201711126262604-uroda-psenice-rusko-ohrozeni-americky-zemedelec/
Ani se mi už nechce ten článek ve WSJ hledat, beztak nenajdu nic nebo úplně něco jiného jako v ostatních případech.
“Inu, naši nejbližší spojenci Rusové”
Kolaborante.
Soudruhu, napiš nám ryzím pravičákům, která z mocností je naším bližším spojencem než dnešní obrozené křesťanské a kapitalistické Rusko.
Tak už soudruhu? Konečně si začínáš přiznávat, že jsi levější než turecká šavle, ryzí “pravičáku”
Už i začínám chápat to tvé “pravicové a kapitalistické” Rusko, ty uvažuješ stejně jako rudý osel Jonas.
Tak koho máš za svého spojence ty ? Nekruť se a kápni božskou, jestli se nestydíš. Leze to z tebe jako z chlupaté deky.
Já? koho já mám za své spojence, ti může být úplně jedno, beztak neznáš ani jednoho
OK, takže z toho plyne, že se za uvedení svého názoru stydíš, protože spolehlivě víš, že by se ti všichni vysmáli a byl bys tady za debila.
A takový jsi to byl ze začátku nadějný libertarián !!!!
Ale aspoň je s tebou prdel….
všichni, tedy celá garáž!
Ne, z toho plyne, že nebudu nějaké své spojence vyzrazovat ruskému kolaborantovi a idiotovi.
VŠICHNI? Takže už nemluvíš za vás RYZÍ “pravičáky” ale za všechny? :-D
Aktuální počet okupačních vojáků v SRN :
Rusko – nula,
USA – 42.450,
Británie – 13.400,
Francie – 1.620,
Nizozemí – 480,
Belgie – 105,
Kanada 140,
Celkem cca 58.200 okupačních vojáků.
Je SRN v NATO? Je. Jsou vyjmenované země v NATO? Jsou. Je třeba více dodávat? Je: Bouše je idiot.
Chlapečku, a tehdy v ČSSR nebyla Varšavská smlouva a čsl. republika nepatřila do sféry sovětských zájmů ?
“…tehdy v ČSSR nebyla Varšavská smlouva a čsl. republika nepatřila do sféry sovětských zájmů ?”
Tohle, jako zdůvodnění okupace a vraždění našich lidí, může napsat hodně velká svině, nebo kolaborant…
… jako Pražák vím, co se tehdy dělo!!!
Holínku, to není obhajoba okupace Československé socialistické republiky vojsky armád Varšavské smlouvy, ale prezentace historických reálií.
To je něco podobného, jako když jsi dělal fízla a práskače u NKÚ, tak taky nikdo nezpochybňuje nutnost kontroly hospodaření státních institucí.
Vždyť to píši, takto se může vyjadřovat jen hodně velká svině, která navíc neumí číst a mluví z cesty, přičemž okupaci naší vlasti srovnává s NKÚ…
Nejen bolševik, ale i RYZÍ kolaborant, je ten SOPO-Bouše.
On je kolaborant, vždyť to sám neustále přiznává, že Rusko je JEJICH spojenec
“Chlapečku, a tehdy v ČSSR nebyla Varšavská smlouva a čsl. republika nepatřila do sféry sovětských zájmů ?”
Idiote, patřila.
Maxi, neodolám a musím vás požádat o další z vašich vše vysvětlujících informací. Podotýkám, že jste to zatím ještě obšírněji neanalyzoval, tedy, alespoň jsem to nezaznamenal. Proto nevím, kde pátrat v případě, že nebudete mít chuť to objasňovat dokola. Jsem si samozřejmě také vědom toho, že u mne možná rezignujete s vědomím, že je vysvětlování zhola zbytečné..
Znemožňujete zde Boušeho sžíravým souhlasem s tím, že jsme patřili v rámci Varšavské smlouvy do sféry sovětského vlivu, což dokládala také přítomnost jejich vojsk. A také jej znemožňujete tím, že stejně sžíravě souhlasíte s přítomností SRN v NATO. Jako vnímavému muži vám předpokládám neuniklo, že podlý Bouše tím nesleduje to, aby informoval o věcech každému známých, ale poukazuje na to, že stejně, jako my jsme byli sov. armádou pojištěné teritorium sov. zájmu, SRN stále je americkou armádou pojištěné teritorium USA zájmu. Má otázka tedy je –
V čem spočívá vaše diskusní vítězství nad oním Boušem, kterého jste docílil těmi sžíravými souhlasy?
Nevím, možná nebudete chtít souhlasit s označeními “sžíravý” a “znemožnit” (zde také možno předpokládat vaši bystrou filipku, že to není nutno činit, neb se dotyčný znemožňuje sám. Já však chci pochopit samotnou podstatu jeho znemožnění se v tomto konkrétním případě). Je-li tomu tak, abstrahujte ta označení, a soustřeďte se prosím na ty své souhlasy. Ať pochopím, na co byly ty souhlasy cíleny.
V jiných částech diskuse je vámi zmíněno, že sov. vojska sem byla pozvána samozvanci, náš vstup do NATO však byl demokratický, čímž jste rozmetal Kadlovu lživou demagogii. To naznačuje přítomnost oříšku, který jste schopen rozlousknout pouze vy. Byl tedy SSSR v rámci VS hegemonem? Je také USA v rámci NATO hegemonem? Pokud odpověď zní, že sice ano, ale je v tom velký rozdíl, protože NATO je demokratické, budu asi i já argumentačně poražen. Ale možná existuje i jiné vysvětlení rozdílu paktů a postavení jejich vůdčích zemí. Podáte-li mi je, bude to pověstnou třešinkou na vašem vítězném zodpovězení mé první otázky.
P.S. Má otázka je doprovázena souvislostmi, které mne k jejímu položení vedou. Také ji průběžně dopřesňuji, aby bylo zřejmo její meritum. Nehledejte tedy v ní mé obvyklé plytké a bezobsažné filozofie.
Vždyť odpověď máte hned v mé první reakci. Pokud vám to i přesto není jasné, mohu doplnit, že vojska (mimo jiné!!) US Army jsou v mnoha státech členů NATO, jsou tam na pozvání zvolených představitelů oněch států a za vlastní. Nepřijeli v noci přes hranice s tanky, nestříleli do lidí, neobsazují TV ani rozhlas, nebyli “pozváni” skupinkou vlastizrádců v počtu prstů na jedné ruce.
“Byl tedy SSSR v rámci VS hegemonem? Je také USA v rámci NATO hegemonem?”
Rozdíl mezi VS a NATO je ten, že v NATO jsou si všichni členové rovnoprávní, každý má právo veta. Dalším rozdílem je to, že členství v NATO je dobrovolné a lze z něj vystoupit, což se ostatně už stalo (Francie – de Gaulle). Dokážete si představit, co by se dělo, kdyby chtěla ČSSR vystoupit z VS?
Originální Maxi – nechci Vás zesměšňovat, ale jsem poněkud prostý a proto Vás žádám – mohl byste vyprecizovat své tvrzení: “že vojska (mimo jiné!!) US Army jsou v mnoha státech členů NATO, jsou tam na pozvání zvolených představitelů oněch států a za vlastní.” na území III. Říše, Německa a posléze SRN??
Nějak mi uniká historická pravda v protikladu s Vaším tvrzením.
Děkuji.
Okupace skončila v r. 1955 vstupem Německa do NATO. VS byla vytvořena Sovětským Svazem v reakci právě na tuto událost.
Origo Maxi – pokud jsem v obraze (a jsem přesvědčen že ano díky info v knize Gerda-Helmuta Komossy: “Die deutsche Karte”), tak nikdy k podpisu mírových smluv mezi III.Říší – nástupce SRN – nikdy nedošlo a do r. 2099 se s tpouto variantou ani nepočítá. Ale to je opravdu vyšší dívčí a jiná liga, než píseček na kterém si hrají hoši jako LB 48, Vy a další.
“Dne 23.října 1954 rozhodla Severoatlantická rada vyzvat NSR, aby se stala členským státem Aliance. O den později bylo podepsáno 12 hlavních smluv. Dne 6.května 1955, po uzavření ratifikačního procesu ve všech členských státech, zasedla NSR k jednacímu stolu NATO jako řádný člen. Předchozího dne vstoupila v platnost Generální smlouva, Dohoda o právech a povinnostech zahraničních ozbrojených sil a evropský statut Sárska. Vyhlášením konce okupace vysokými komisaři Aliance se skončila poválečná okupace západní části Německa. NSR se přidružila k velké rodině národů.”
https://www.nato.int/docu/review/2005/issue2/czech/history.html
Máte pravdu, je to pro vás opravdu vyšší dívčí a jiná liga
Origo Maxi, Vy mě meustále rozesmíváte. Vy jste se někdy otřel o mezinárodní právo?? Dokonce o mezinárodní právo válečné?
Válku vypovídá jedna zem druhé cestou vládní nóty, kterou předává MZV velvyslnaci oponentní země.
Analogicky opačně se válečný stav odvolává mírovou smlouvou mezi válčícími zeměmi (jejich nástupci), kterou dojednávají vlády dříve nepřátelských zemí (viz např. Versaileská mírová smlouva mezi Francií a Německem). Vy o něčem podobném po 2.SV víte?
Víte o tom, že dodnes jsou v SRN okupační zóny USA, Fr, GB, Kanady, kde mají jednotlivé země své voj. základny s voj. konjtingenty nepřetržitě od r. 1945. Bývalá NDR byla okupační zónou SSSR, kterou bez náhrady sověti opustili r. 1991. Reciprocita kroků k demilitarizaci však od okupačních orgánů v SRN nenastala.
Slyšel jste někdy něco o tzv. “Kanzeler act” u?? Jak a čím USA ovládají od r. 1949 kancléře SRN? I na webu jsou dostupné info, jen si přestaňte myslet, že ofico stránky NATO jsou něčím víc, než “pouhým” propagandistickým webem. A občas zapojte i vlastní hlavu a ptejte se, zda to, co je kde uváděno, je vůbec možné!! Prostý selský rozum Vám mnohé napoví – alespoň naznačí směr kde hledat a na co se ptát.
Budete muset ještě hodně studovat, abyste si v tom udělal poněkud více jasno.
Vy neumíte číst?
“Vyhlášením konce okupace vysokými komisaři Aliance se skončila poválečná okupace západní části Německa.”
“Válku vypovídá jedna zem druhé cestou vládní nóty, kterou předává MZV velvyslnaci oponentní země.”
Jasně. Takže třeba před Pearl Harborem se předávaly nóty, že? :-D
Hrajete si tu jakéhosi vzdělance dokonce na mezinárodní právo a přitom ze sebe děláte šaška. Nebo spíš potvrzujete, že jste šašek
Čtvrt století jsem měl “právo” na stole takřka denně, proto se nebojím onen pomyslný palec zvednout,
a s Vaším konstato-váním na adresu nick Noobody
souhlasit.
Origo Maxi – klikněte si na odkaz v mém nicku, třeba Vám dojdou některé souvislosti.
Docela pikant mi přijde, že na jednu stranu víte o tom, že se dnes války nevyhlašují, dokonce víte, kdo je agresorem a při tom tvrdohlavě trváte na “mírovém působení NATO”! Trochu schýza, nebo nedostatek logiky?
Čekal jsem kdy tenhle Duginův canc vytáhnete. Je přece úplně jedno, co stojí v těch 8 smlouvách o přistoupení Německa k NATO, nebo co deklarovalo vedení NATO, důležité je, co řekne nějaký Dugin
A udělejte si pořádek v tom, co je NATO, US Army a vojáci UN (tzv. bílé přilby).
Jen pro doplnění:
Vaníček ve své knize odkazuje na III. Haagskou úmluvu o počátku nepřátelství z roku 1907, která stanoví, že vypovězení války je veřejně deklarovaný akt nepřátelství, kterým se oznamuje, že mezi znepřátelenými stranami nastal válečný stav.[1]
V roce 1945 přijatá Charta Spojených národů nicméně učinila vyhlášení války z jiných než obranných důvodů z hlediska mezinárodního práva nezákonným a proto dnes útočící státy válku již nevyhlašují. [2]
https://cs.wikipedia.org/wiki/Vyhl%C3%A1%C5%A1en%C3%AD_v%C3%A1lky
Studujte, Noobody, studujte, třeba pak jednou přestanete být šaškem
Koledujete si Noobody bejt třetí rozmetanej? Už jste slyšel, že by se dělaly, nebo dodržely nějaký nóty? Nějaký Japonci třeba? To začalo až po čtyřiapadesátým. To už pak bylo jiný kafe. Nakonec, Indy vo tom taky ví svý. Já bejt Noobodym, nechám to radši už plavajt…
Jo Marku, to jsem celý já. Nepoučitelnej naivka a don Chichot, co bojuje předem prohrané bitvy s lidskou …. a domnívá se, že když nevyhraje bitvu, tak válku určitě. Zase na druhou stranu uznávám, že Origo Max je argumentačně vybaven a člověk se leccos dozví o čem dříve nic nevěděl. Takže i pro mne pozitivní přínos.
Tak “Chichoti” jste asi oba dva!
Musel jsem se vzdálit, proto odpovídám až teď. Tak tedy, v té první reakci je zmíněno, že všechny jmenované státy jsou v NATO, a k tomu dodatek o oponentovi. A později ještě doplněno, že nikdo tam nevstoupil tak nějak nechtěně. Doufám, že jsem si to tedy zase nevyložil mylně. Připomenulo mi to vlastně i tu poznámku z jiného místa argumentační smršti, tu o tom, že nikdo není zvědavý, co vykládal jakýsi Havel o jakémsi nevstupování. To je nakonec fakt, lidi toho namluví… Nakonec se po našem vstupu i mnohokrát ukázalo, jak byl nezbytný, a pro nás prospěšný.
Omlouvám se, kdybych to byl jen tušil, nenapadlo by mne takové vyptávání. Již rozumím, co je těmi sžíravými souhlasy sdělováno.
Ta druhá část, tam je to jednoduše vysvětleno rovnoprávností a dobrovolností. Já při tom dotazování tipoval na demokracii NATO, takže jsem se skoro trefil. I v tomto případě se, stejně jako u oněch sžíravých souhlasů jedná o moji nevědomost, resp. netušení. Já opravdu netušil, že jsou tam mezi sebou a na sebe takoví bezva. Třeba s tím vetem a tak. Tím je to dáno. S tou americkou hegemonií jsou to jen fabulace, stačí, když jeden je proti, a nejde to.
Vidíte sám, jak by bylo nezodpovědné, kdybych se tu s takovými mezerami pouštěl do odborných textů. To byste se umořil, než by se to pak vše uvedlo na pravou míru. Jen nechte být, to já si raději budu psát s Noobodym o kravinách.
Ona je toto vlastně i odpověď na tu výzvu níže, jak jsem se tam zamotal do svého ironizování.
“… náš vstup do NATO však byl demokratický, čímž jste rozmetal Kadlovu lživou demagogii…”
Totálně. Ještě se z toho vzpamatovávám.
To bych řekl! Nevidíte snad, jak jsem byl natlačen do kouta a tam rozmetán i já?
Váš pokus o ironii je trapný, Pokud máte co dodat, dodejte to.
Jášenko Septičná, já být Poláky, tak bych hada bosou nohou nedráždil a naopak se modlil, aby Rusové neodvolali svou garanci polských hranic na Odře a Nise. To by potom západní hranice Polska končila na předměstí Varšavy.
Ono totiž Rusové nemají vůbec zapotřebí garantovat někomu mezinárodněprávní státní celistvost, pokud ten umísťuje cizí armády na jeho hranicích k přípravě agresivního válečného aktu. Potažmo, když z východního Německa, Polska i ČSSR už před 26 lety Sověti/Rusové odešli a na jejich místa se nasunuli Židoameričané se svými germánskými a dalšími pinčly a krysaříky v rámci plánu Drang nach Osten.
To bys viděla, co by se stalo s Polskem.
“Ono totiž Rusové nemají vůbec zapotřebí garantovat někomu mezinárodněprávní státní celistvost, pokud ten umísťuje cizí armády na jeho hranicích k přípravě agresivního válečného aktu.”
RYZÍ levičák říká mezinárodnímu cvičení členů NATO o pár tisících vojáčků přípravy na válečný akt :-D
Idiote, Rusko nemá co garantovat nebo negarantovat, Rusko má sedět na prdeli, řešit si své fašistické problémy a fronty na chleba a nenapadat sousedy.
“To bys viděla, co by se stalo s Polskem.”
Tak nám to prozraď, ryzouši. Co by se stalo s Polskem?
Maxitroubo, slyšels už někdy o trojím dělení Polska ?
Stačilo by Rusům dát Západu nadrženému na územní expanzi jenom signál, že už se zase může.
Stačí to jako odpověď nebo ne ?
Co je tohle za slint? :-D To jako Polsko existuje díky Rusákům, jinak by si je Západ rozparceloval? :-D A “garantuje” Rusko územní celistvost také třeba Norům, Švédům, Dánům, Italům, Švýcarům, Rumunům, Maďarům, Slovákům, Čechům, Španělům, Portugalcům, Rakušanům? :-D
Koukám, že titul Maxitrouba ti náramně sluší. Víš, jak vypadalo a kde se nacházelo polské území v letech 1918-38 ?
Poláci by měli Rusům, Bělorusům a Ukrajincům líbat nejen ruce ale i nohy za to, že v roce 1945 od SSSR dostali obrovský a etnicky vyčištěný stát.
Idiote, dnes máme rok 2017, jestli sis nevšiml. Nejspíš ne. Mezi tím Evropa prošla světovou válku a bolševickým terorem pocházejícím z toho tvého milovaného Ruska.
Odpověď na tenhle tvůj nesmysl: “Stačilo by Rusům dát Západu nadrženému na územní expanzi jenom signál, že už se zase může.” pochopitelně nedostanu.
Maxihňupe, ten bolševický teror v Rusku zavedli v r. 1917 tví soudruzi židobolševici poslaní a zaplacení z USA svými židovskými soukmenovci. Rusové a ostatní slovanské národy jsou obětí židovského teroru. My z Východu jsme byli vždycky pravicově a křesťansky orientovaní, zatímco komunismus vymysleli soudruzi na Západě. A jak vidíme podle poměrů v neomarxistických v EU a NATO, jsou aktivní čím dál více.
Hezky uhýbáš, plácáním dalších nesmyslů se snažíš odvést řeč jinam.
Je HODNĚ zajímavé, že ačkoliv se ti tví “židobolševici” snažili, seč mohli, i jinde, jejich bolševický teror se uchytil jen v Rusku a podobných zaostalých destinacích RYZE “pravicového” Východu. Čímpak to asi bude, rudý pablbe?
Odpověď na tenhle tvůj nesmysl: „Stačilo by Rusům dát Západu nadrženému na územní expanzi jenom signál, že už se zase může.“ pochopitelně nedostanu.
Soudruhu, jak to máš se svými spojenci proti západním neomarxistům a dalším komunistickým levičákům ?
Celkem dobře.
Je někdy dost otravné vést diskusi s lidmi, kteří neznají historii vlastní státnosti, natož okolních států a chtít po nich povědomí o dějinných a osobnostních souvislostech je více než nemožné. To je asi tak, jako když se řeší dinamická únost konstrukce, ale řešitel teprve začíná studovat základy pružnosti a pevnosti.
A co s tím?? Logicky jeden o koze a druhý o voze, při čemž prvý má pocit (ví), že koza je nejkomplexnější dopravní prostředek. A přes tuhle kulturní (znalostní) propast se nedá přenést stejně, jako se nedá přenést přes kulturní (znalostní, sociální, ekonomickou, náboženskou) propast mezi průměrným evropanem a průměrným islámským připrchlíkem. Logicky vznikají třecí plochy, animozity, střety, …. Ani jedna strana nechce ani nemůže slevit (změnit) ze svých postojů a výsledkem je neschopnost a nemožnost porozumění.
Někdy díky Bohu!! Znalosti se nechají doplnit, ale skutečné kulturní rozdíly možná nejsou integrací řešitelné nikdy. Zaplať Bůh za xenofobii a rasismus!! Internacionalističtí neomarxisté a socialisté ať požádají o přidělení VLASTNÍHO a osobně opečovávaného připrchlíka.
A co tím básník chtěl říci?
Také se s mentály nebavím o diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimyckých souvislostech. Nemá to cenu, končí to mentálně v garáži!
Pavel Jášek-Septik z Kojetína u Kroměříže je jednička.
Ale ta Topolánkova prostředníkem….
Originální Maxi – lidový filozof Noobody se omlouvá, že svůj příspěvek o kulturních a znalostních rozdílech a z toho plynoucích komunikačních překážek neadresoval přímo Vám. Domníval se totiž naivně, že když je koment včleněn do logické posloupnosti vlákna pod Váš příspěvek, že jej také identifikujete jako reakci na Vás. Nestalo se tak, proto toto dopřesnění.
Však jsem se taky zeptal, co jste tím chtěl říci.
Bouše, můj oblíbený homomentále, ruské garance a tvoje semeno v Borsigovi je na to samé. Na ho@no!
Pane kolego, tak tohle si zaslouží čestné místo na začátku vlákna a ne někde namačkané v nudli :
“On je zkušený, lety kontrolních úkonů zocelený, stohy protokolů, trestních oznámení a plněním osobních složek prověřený mistr zákulisních intrik. On přeci musí ovládat nejen jednoduché umění maskování v prostředí kontrolovaném, ale i v terénu přírodním, stejně jako v prostředí internetovém.”
Kdo to byl ? Cikán kontrolorský práskáčský cikáááááán….Hovínko tady není.
Odpověď na tenhle tvůj nesmysl: „Stačilo by Rusům dát Západu nadrženému na územní expanzi jenom signál, že už se zase může.“ pochopitelně nedostanu.
Ale pochopitelně dostaneš, ať se necítíš dyšgryminován :
„Židé jsou živlem rozkladu ostatních národností.“
(Momsen)
Odpověď na tenhle tvůj nesmysl: „Stačilo by Rusům dát Západu nadrženému na územní expanzi jenom signál, že už se zase může.“ pochopitelně nedostanu.
Jebhammoth 61a (Jabmuth, Jewamot); [Kerithuth 6b, p. 78.] Totalentwertung der Nichtjuden – Totální znehodnocení nežidů.
“Nur die Juden sind Menschen, die Nichtjuden sind keine Menschen, sondern Tiere.” (Pouze Židé jsou lidmi, nežidé žádní lidé nejsou, jen zvířaty.)
Opět z německé jedinečné nedohledatelné kopie? :-D
Odpovědi se nedočkám, tak si odpovím sám: ještě že to Rusko máme, jinak by si Západ rozparceloval celý Západ
Jeden Maxiocas zde velebí NATO jako demokratickou organizaci.
Takže ty za posledních pár let rozbombardované státy, jako např. Jugoslávie, Libye, Irák, Afghanistán, Sýrie, Ukrajina, apod. jsou výsledkem procesu demokracie a aplikací Washingtonské smlouvy o společné obraně ?
Pouze barevní přistěhovalci z Arábie a Afriky jsou žádoucí a navážení za dozoru této kriminální neomarxistické bandy pod vedením židoameričanů.
RYZÍ rudý idiote, opravdu si zkus něco o “Libye, Irák, Afghanistán, Sýrie, Ukrajina” zjistit. V žádné z těch zemí vojska NATO neútočila.
Originální Maxi – a co tam potom dělala?? Na základě jakých mezinárodně právně závazných aktů (chart) RB OSN tam působila??
Než mi pošlete č.jako 1066,1099 a další, tak si raději předem prověřte jejich obsah, ať z Vás tady veřejně nemusím dělat nevzdělaného … Už jsem dříve reagoval na nějaké Vaše odkazy NATO, kde zveřejnili plky pro jednodušší jedince, kteří se domnívají, že co tiskový odbor NATO presentuje je zjevená pravda. Bohužel se jedná jen o politikum a plky pro lenivé a slaboduché, kteří se neobtěžují vyhledat a propátrat skutečné znění jednotlivých chart RB OSN.
Tak se ukažte, co ve Vás je!
Co takhle si to zjisti sám?
http://www.natoaktual.cz/na_zpravy.aspx?y=na_zpravy/mise_main.htm
“že co tiskový odbor NATO presentuje je zjevená pravda”
Dokažte, že to pravda není.
Pokud jde o garanci hranic na Odře a Nise, ten je věcí garancí velmocí. Nejen Ruska. Pro zajímavost: Při jednáních o sjednocení Německa po událostech r. 1989 to byli Briti, kdo si dokonce vynutil uznání této podmínky. Nebyl to Západ, ale Rusko, kdo hodlal využít události v Polsku pro útok na Západ. Pořádně ničemné sovětské plány však vynesl z velení NATO přímo vojenský poradce Jaruzelského, plukovník Ryszard Kuklinski. Pronesl Američanům cca 30.000 stránek plánů “Varšavské smlouvy” od generála Achromejeva. Děsivé plány byly vyzrazeny. Utvrdily politiku prezidenta Reagana směřující k “uzbrojení” CCCP. Následovala perestrojka, především slovní, v četně divadelního rozpadu CCCP s přechodným obdobím Jelcina, alkoholické figurky, za jejímiž zády se formovalo nové vedení. Ještě za Gorbačova vyhlásily samostatnost Litva, Lotyšsko a Estonsko. Bylo to v r. 1991. Pozornost světa byla upřena na válku v Zálivu, rozpoutanou Saddámem Husajnem, jehož vojska napadla Kuvajt (a pozor, Saddám už v r. 1973 podepsal s Brežněvem smlouvu o vojenské pomoci ….v jejím rámci byly v CCCP školeny Saddámovy obzvláště “speciální služby” . Vojenské napadení baltských států s krveprolitím civilů zůstalo mimo pozornost. A CCCP si to i mohl vojensky i dovolit – neboť NATO se angažovalo v Perském Zálivu. Gorbačov byl přesto vše navíc vyznamenán Nobelovou cenu míru… Není toto napadení Baltik snad prvním jasným důkazem, že perestrojka – míněno tu v mezinárodních vztazích, je jen nové propagandistické nářadí? Nová lež? Dnes je už známo, že nejméně od r. 2003 Putinovo Rusko porušuje dohody SALT uzavřené ještě mezi Gorbačovem a Reaganem, a vyvíjí strategické zbraně. Perestrojka? Nezahájil kdysi už ještě Lenin NEP, zdánlivou na oko liberalizaci – jejíž cil byl: Získat od Západu úvěry? Vzato pohledem historie, jeví se celá perestrojka jen a jen jakousi novodobou obdobou NEPu….A dále? V r. 2008 napadlo a vojensky obsadilo Gruzii, jelikož se Rusům nelíbilo, že si Gruzínci nezvolili proruské servily do vedení svého státu. Nemluvě o Čečensko-Ingušsku: Jejich územím vedou strategické ropovody a plynovody. A co násilné uchvácení části Ukrajiny, a vyhlášení tzv. “Doněcké Republiky” a podobné kousky? Není to akorát kontinuita dávných sovětských snah, krytá jen novodobou slovní omáčkou? Novými lžemi, proto, že ty staré už se zdály být jen opotřebeným nářadím, které patří do šrotu. 1991 byl vážným poučením: NATO bylo na Středním Východě – a Evropa? Kdyby v ní vzniklo bezpečnostní vakuum? Např. vázáním US vojsk v Sýrii atp.? Naštěstí prezident Trump tuto strategii prohlédl. Strategie dezinformace, jakou CCCP a jeho nástupce, Putinovo Rusko, praktikují desítky let, je akorát rozvinuta do daleko důmyslnější podoby, zejména využitím moderních technických prostředků. Bohužel až teprve pozdě, ale přec, si západní analytici mohli porovnat – vztah ruských (strategických) (dez)informací a celé chronologie ruských činů. A vzít i rozum do hrsti. Mohl snad v prostředí sovětské diktatury najednou jen tak z ničeho nic se někde vynořit politik, vůdce, jenž najednou bude budovat demokracii? Jak chápala nechápající velká část světa masírovaná víc a víc dezinformacemi také Gorbačova? “Nedráždit ruského medvěda”? Neslyšel to svět před Mnichovem 1938? “Nedráždit Hitlera?” Co to vyneslo v době před rokem 1939 a potom, všichni víme. Dnešní situace je totiž této době velmi podobná. Německo, na jedné straně ovládané levicovým kulturkampfem a na druhé přímo ruskými agenty (ovšem, Deutscher Aufbruch, ve kterém se před r. 1989 a v r. 1989 etablovala “Erika” Merkelová i dnes ministr vnitra De Maiziere, a jenž pak byl “vstřebán” CDU, nebyl ničím jiným, než plodem komunistických tajných služeb…), takové Německo dnes je přetvořeno na jedné straně v trojského koně v NATO i Ruska i Sörösa. To si nijak neodporuje. Sörös i Rusko jsou sice konkurenti, ale spojenci proti všemu demokratickému, a především proti křesťanskému. V Polsku si akorát tohle vše velmi dobře uvědomují. Polsko má 200 km hranici s Kalinigradským obvodem a přes 400 km s Běloruskem, kde po zářijových manévrech zůstala ruská vojska s dočasností jeden furt, jak se říkalo v Československu 1968. Obrana Polska, jeho spolupráce s NATO – je logickým následkem ruské politiky, jejíž chronologii výše představuji. Německo pod vedením “Eriky” a Putinovo Rusko, je dnes chápáno Poláky jako obdoba novodobého odvaru paktu Molotov Ribbentropp. A správně! Spravnost těchto vývodů jistě potvrdí celá armáda ruských trollů průjmem osočujících slov vůči pisateli – a možná, že požádají své vedoucí o instrukce o nějakou dobrou sofistikovanou lež?
Člověče, měli jsme s kolegy pravičáky pocit, že se názorově posouváte vpřed, ale motáte se pořád v kruhu jako osel kolem žentouru. Inu, platí stále, že jedna vlaštovka jaro nedělá.
Co jste proboha chtěl touhle litánií národu sdělit ? Že Rusko jako stará světová velmoc nesmí mít své vlastní národní zájmy a musí poslouchat západní protektory jako my ? Asi jste spadl z višně.
Catholic pozorovateli – Vámi podávané info jsou zajisté pravdivé, ale jejich výklad je nikoli objektivní, ale ryze stranický. Stejně jako za komančů, ale s obrácenou polaritou. Tedy zajímavá, ale stále jen propaganda.
Všechny státy disponující armádou s dostatečnou silou a velikostí ekonomiky mají organizaci jménem generální štáb., Tam stratégové nesedí a nekroutí palci na rukou, ale sbírají, vyhodnocují a zpracovávají info o potencionálních protivnících, jejich schopnostech, možnostech, zájmech, a způsobech realizace těchto zájmů (strategická a taktická znalost protivníka). Současně totéž provádí o svých a spojeneckých vojscích a plánují: a) obranou činnost v případě napadení, b) útočnou činnost, jako preventivní úder v době dislokace sil protivníka před útokem, c) útočnou činnost k získání nadvlády nad územím a obyvatelstvem protivníka ( k porážce protivníka). Takhle se chovají všechny odpovědně a odborně řízené GŠ. Kdo si myslí, že NATO nepřipravuje a nedisponuje plány opačné orientace jako předal plukovník Ryszard Kuklinski je idealistický naiva, za kterého jsem Vás dosud nepovažoval. Tato a podobné info může být otřesně objevná opravdu jen pro povrchní čtenáře, méně znalé a …
Jak píše p. Bouše – je s podivem, že i Rusko má své zájmy. Dokonce na rozdíl od USA především ve svém bezprostředním okolí. Děsí mne, že Vás tato informace vyvádí z konceptu a nikoli to, že největší USA základna v E je v Kosovu a že tudy proudí tisíce tun narkotik z produkce máku v Afganistánu do E a USA! Ta narkotika jsou jen vedlejší produkt, ty základny jsou však obručí, kolem Ruska, kterou si Rusové nechali líbit za Gorbiho a Jelcina, kteří bezpečnost a prosperitu svého lidu prodali za popularitu, kožichy pro Rajsu a chlast. Na tyhle noty však Putina neslyší a tak je za vyvrhele a světového nepřítele č.1. Je si vědom pravdivosti starořeckého “Si vis pacem, para bellum” a navíc je zkušený, znalý a hrdý patriot, který (zdá se) není ovládán z venčí. To mu židovští vlastníci zeměkoule, ani jejich přisluhovači a zavázaní politici nemohou nikdy odpustit!! Důvod? Stojí v cestě globální realizaci plánů na NWO. To je ta pravicově odpovědná a pevná hráz před všeobjímající rozpínavostí internacionálního (muti-kulti) socialismu v uniglobálním státě, který dnes předvádí EK v EU. Až tohle zpracujete, tak se vám mnohým snad rozbřeskne!!
Zmínil jste se o 2.SV a Hitlerovi. V tom případě nesmíte zapomenout na úlohu Polska, GB a Fr při rozpoutání a prodlužování 2.SV, stejně jako na úlohu Kominterny, světového židovstva presentovaného WJC a SSSR, který v tu dobu byl ozbrojenou pěstí židovských internacionalistů. (Tuto úlohu dnes provádí USA.) Tehdy byli komunisté a SSSR největší hrozbou pro světový mír, protože plány Kominterny na dobytí Evropy a vytvoření EuroSojuzu cestou expanze RA na západ jim překazil preventivní útokem německý Wehrmacht. Proto byl Ostblock “jen” SSSR + půlka E, nikoli obrovský internacionálněsocialistický konglomerát od Vladivostoku po Calais a od Narvicku po Korsiku. Nečekám že to pochopíte, ale za obranu Evropy před krutostmi židobolševiků by měli skuteční pravičáci a národovci postavit AH pomník.
Jestli Vás zajímají souvislosti, tak hledejte na webu odkaz na přednášku “válka, která měla mnoho otců”.
Další mentál!
Socan jako řemen!
https://pravyprostor.cz/glosa-mm-zeman-je-patologicky-samoliby-clovek-ktery-nejvice-ze-vseho-nesnasi-porazku/#comment-578381
Je
Katolický pozorovatel je skutečně s analytickými schopnostmi na štíru. Toho bych si nevzal do týmu ani na objednání pizzy k večeři, protože by tam chybělo vejce kvůli tomu, že by podle něj mohlo být ruské. Paranoidní posedlost tohoto člověka vším ruským je vysloveně chorobná o to víc, že není schopen rozlišit býv. židobolševický SSSR od dnešního křesťanského a pravicového Ruska, které se tak jako zázrakem stalo naším nejbližším spojencem proti neomarxistickému židochazarskému Západu.
Rusko si hlídá svůj klid v blízkém příhraničí, to je celkem logické, aby včas zasáhlo a nevznikly mu a jeho spojencům zbytečné oběti z velkého konfliktu.
Je docela s podivem, že válečné a teroristické aktivity USA deset tisíc km od jejich hranic jsou evidentně v pořádku, takže Američany a jejich NATO-mopslíky za poslední léta rozbombardované země jako Jugoslávie, Libye, Irák, Sýrie, Afghanistán, Ukrajina apod. se vznikem statisíců nevinných mrtvých civilistů a bez domova jakoby neexistovaly.
Inu, typická chorobná paranoia.
Rudý hýkal Bouše opět jako pokažený gramofón pořád dokola ty samé nesmysly, x-krát vyvrácené. Správně, soudruhu, 100x opakovaná lež se jistě stane pravdou, hezky tě bolšáni vycvičili
Maxitroubo, ty taky nejseš schopen rozlišit býv. židobolševický SSSR od dnešního křesťanského a pravicového Ruska, které se tak jako zázrakem stalo naším nejbližším spojencem proti neomarxistickému židochazarskému Západu.
Rudý vlastizrádný kolaborantský chazarský šašku, Rusko je asi tak stejně pravicové jako ty – vůbec.
No, pokud by tam bylo vejce, tak by to asi opravdu musela být ruská pizza!
Ale to je pořád dokola, stále kvoká, stále kvoká…a ho@no něčemu rozumí.
Jášku, u tebe taky platí, že válečné a teroristické aktivity USA deset tisíc km od jejich hranic jsou evidentně v pořádku, takže Američany a jejich NATO-mopslíky za poslední léta rozbombardované země jako Jugoslávie, Libye, Irák, Sýrie, Afghanistán, Ukrajina apod. se vznikem statisíců nevinných mrtvých civilistů a bez domova jakoby neexistovaly ?
Rudý hýkal Bouše opět jako pokažený gramofón pořád dokola ty samé nesmysly, x-krát vyvrácené. Správně, soudruhu, 100x opakovaná lež se jistě stane pravdou, hezky tě bolšáni vycvičili
Pizza s vejcem je ale novinka!
Boušeho RYZÍ pizza :-D
Místní levicový maxišmejd tady zoufale kňučí, že Rusko není pravicové. Tak tedy čtěme :
Pravicovost s konzervativně-liberálními prvky se v Rusku projevuje návratem k tradičním křesťanským západním hodnotám – rodina, křesťanství, vlast, omezováním propagace homosexualismu, podporou pravoslavné církve, stavbami a opravami kostelů, národních tradic, manželství, přidělováním pozemků na stavbu rodinných domů, nízkými daněmi, vyrovnaným státním rozpočtem. Dále zavrhováním nejrůznějších euroamerických deviací jako např. LGBT, feminismu, globálního oteplování a environmentalismu, politické korektnosti, genderismu, multikulturalismu, atd. atd.
Konkrétně : Rusko zavedlo pravicovou ikonu nízkou rovnou daň, usnadnilo registraci politických stran a hnutí, zavedlo kontrolu nad zahraničními neziskovými organizacemi (stejným zákonem jako v USA), popřevratové oligarchy zařadilo do právního rámce a jejich nikým nevolenou politickou moc paralyzovalo, podporuje západní křesťanské hodnoty, pravoslavnou církev, rodinu, manželství muže a ženy, děti, proto přiděluje bezplatně pozemky na stavbu rodinných domů. Má vyrovnaný státní rozpočet a zcela minimální státní dluh. Dále zastavilo propagaci homosexuálů (stejným zákonem jako Velká Británie), LGBT, feminismu a dalších zvrhlých deviací, staví a opravuje kostely, navazuje na národní tradice z doby carismu, neuznává globální oteplování a environmentalismus, atd.
Z hlediska demokratických zvyklostí Rusko je dále 20 let členem Rady Evropy, je signatářem mezinárodní Úmluvy o ochraně základních práv a lidských svobod a podléhá jurisdikci Evropského soudu pro lidská práva ve Štrasburku, byť nyní aktuálně si Rusko a Velká Británie jisté autonomní pravomoci vyhrazují. Tudíž v případě jakýchkoliv pochybností o nedodržování lidských práv by Rada Evropy a soud zasáhly, což se zatím nestalo. USA členem této instituce samozřejmě nejsou. V Rusku je zakázán trest smrti, což se o USA vůbec hovořit nedá. Volby se konají pod mezinárodní kontrolou pozorovatelů z Organizace pro bezpečnost a spolupráci v Evropě (OBSE). Atd.
Tady prostě není co řešit, Rusko je pravice a Západ je levice. My ryzí pravičáci můžeme Rusům jenom závidět.
RYZÍ levičácký vlastizrádný kolaborantský šašku Bouše, tvé fabulace nemají s pravicí nic společného.
“My ryzí pravičáci můžeme Rusům jenom závidět.”
Se tam RYZE odval, aspoň poznáš to “pravicové” Rusko na vlastní kůži, idiote. Jenže ty jsi neschopný garážový internetový kvákal.
Šmejdíku minimální okopírovaný, tak jseš s argumenty v koncích jako Baťa s dřevákama, co ?
Už ti zbylo jen prskání, prdění a slintání.
Ale nezoufej, oni ti něco kibucoví židochazarští šéfové z US Embassy poradí. I když na mě si vylámali zuby onačejší havloidní propagandisti.
RYZÍ levičácký vlastizrádný kolaborantský šašku Bouše, na tebe argumenty platí asi tak stejně jako na fanatického muslima
Když už nevíš kudy kam, tak ZBABĚLE utečeš do jiných diskuzí slintat opět ty samé RYZÍ žvásty. Prostě trapný zamindrákovaný ubožáček.
Nejen to má s Mentáll-Borsigem společné… jako jeden muž, z jedné RYZÍ garáže a z jednoho klanu.
Tak jak tak koukám, zase jste nám to tu opět pěkně vysvětlili, že vy tři pitomci vystupující zde již pod kdoví kolikátým nickem? Hlavně naprosto slušně, démonkraticky a především pomocí pádných a nezvratných argumentů, že?
A zase z toho vašeho nemotorně hromadného (celá muňka v počtu tří pitomců nastoupila a jedou minimálně každý za dvě až tři postavy – soudruh přeceda jako pravý maverick už zcela otevřeně a nepokrytě) a díky neskutečnému stresu z neodvratně se blížícího zúčtování naprosto zmatečného a školáckých chyb plného pokusu o propagaci chazarských zájmů na tomto serveru vylezlo jen to, co z nekontrolovatelného, psychopatického záchvatu, jakými se tu již léta ve velké většině případů prezentujete obvykle může vylézt.
Ano, opět jsme se dočkali jenom vaší typicky chazarské, odporné, stařecké oplzlosti, zavítala mezi nás ta nejhorší lidská zvrhlost, špína, zuřivě obhajovaná a za každou cenu jako pravda prosazovaná pekelná lež a hned za tímto zrůdným procesím vytryskl satanův páchnoucí hnis a sražená, mrtvá, černá krev, prýštící z vašich četných, dávných i těch čerstvých ran, kterými vás pekelný vlastník vašich duší odměňuje za všechny ty vaše permanentní neúspěchy v prosazování jeho agendy.
Závěrem jste nám ještě v poslední křeči dokázali předvést, jak vypadá ta skutečně nejnižší, nejubožejší forma nenávisti pramenící z čiré a nesnesitelné bolesti, kterou jste ovládáni a kompletně pohlcováni pokaždé, když někdo ve své řeči nebo svými činy před vámi brání pravdu.
Je mi smutno z pomyšlení kolika lidem jste vy tři již dokázali ublížit. Kolik lidí, kteří vám někdy uvěřili jste již za svůj zaprodaný život dokázali udat každému režimu, sprostě je obelhat, okrást, podvést, zničit. A taky je mi líto, že tak extrémně odpornému a zjevně na svou příslušnost k satanovi ještě nesmírně hrdému lidskému odpadu dal náš hrdý národ příležitost dospět a zestárnout a že tyto skutečně děsivě pokřivené morální kreatury místo vděku a pokání mu dál ze všech sil škodí a škodí.
Stejně tak nečtu výplody rudého mentála Borsiga, nebaví mě nimrat se ve sračkách
Převzato od našich ruských spojenců :
“Syrské ministerstvo zahraničních věcí označilo za agresi jakoukoliv zahraniční vojenskou přítomnost v zemi bez souhlasu vlády.
V Sýrii zdůraznili, že se to týká i amerických sil. „Je to narušení suverenity Sýrie a do nebe volající narušení principů OSN,” uvádí se ve zprávě syrského ministerstva zahraničí.
Americký ministr obrany James Mattis dříve oznámil, že OSN povolila USA vstup na území Sýrie, protože přijímala rezoluci namířenou proti Islámskému státu.
Rada bezpečnosti OSN nedala Washingtonu souhlas k vojenské operaci v Sýrii.”
P.S. Na teroristické USA platí jediný stát na světě : Rusko. Ještě že existuje, jinak by byl s námi ámen.
Jen hýkej, vlastizrádný kolaborante. Hýkej pořádně
Strachy už nevíš ani kam patříš, že? Na kolaboranty s našimi vrahy za chazarské šekely (dokud vám tady tu vlastizrádnou šaškárnu přes onďu šapíra ještě někdo platil) jste se naprosto neodvratně svými projevy na tomto serveru (a někteří z vás zdaleka nejen tady) doživotně pasovali právě vy tři.
Tak si srovnej pastelky a jdi si chvilku zaskotačit na oplocený dvorek ústavu, kde živoříš. Val val, syp syp, začínáš už ztrácet i tu úplně základní orientaci a s takovou by ti soudruh přeceda hovínko se složkami taky mohl s redakcí domluvit zákaz tvého nicku.
Ono to hovínko už v tom má dalekosáhlé zkušenosti z doby své zištné a horlivé spolupráce s komunistickou StB a hlavně – na chudáka Kříže má svoje páky – že soudruhu přecedo páchnoucí hovínko s tak odporným a tak mocně provařeným jménem po svém slepém otci, které je zde tak přísně zakázáno, že ani on sám jej nesmí použít? Protože jsi to jednou Kříži svým mocným emailem přikázal, tak to prostě tak je a nejede přes to vlak ať už rezavý jako liška, nebo zcela bez rzi, no ne ty starej debile? Že je to tak, no nedělej se, že tu zase nejsi, já dobře vím, že to tu sveřepě hlídáš 24/7. hele, nemáš doma se šlápotou nepříjemnosti, že už tady dřepíš a tapetuješ jenom jako hobby, že už ti za trolling na PP nechodí žádné výslužné? A jmenuje se ta tvá šlápota, na kterou jsi tak pyšný Pavel, nebo ne?
A je ke tvému dalšímu případnému placenému angažmá u kteréhokoli nového loutkovodiče patřičně skeptická, protože tě dobře zná a ví, že takového pitomce, jakým jsi se stal by jako svou shillschmata nikdo soudný nenajal?