
SUV nepřítelem Němců?
J3K
V Berlíně najelo vozidlo kategorie SUV do lidí a zahynuli rovnou 4 chodci. Tolik strohá zpráva s tím, že nešlo o úmyslný čin a za volantem seděl muž ve věku 42 let. Příčina neudána, možností byly zdravotní indispozice. Ještě před pár léty bychom si řekli, že se stala reálná dopravní nehoda, při níž se řidiči špatně, přestal ovládat své auto a bohužel došlo k výjezdu mimo silnici a smrtelným zraněním chodců, z nichž čtyři zemřeli. Měli smůlu na místo a čas, kde se právě nacházeli, ale i při vší té hrůze jde o událost, která se může stát kdekoliv a komukoliv. Tak, jako pravěké lovce mohlo kdykoliv na své cestě zadupat stádo mamutů, tak i nyní hrozí různá nebezpečí spojená s tím, že jsme a nejsme na ulicích sami.
Doba se však mění. Reakcí na tuto méně obvyklou dopravní nehodu může být více. Je to dané lhaním médií o skutečných událostech v nedávné historii. Útoků motorovým vozidlem jsme tu již měli hodně, vždy nejdříve přišlo mlžení a až poté se začala projevovat fakta. Takže při shodné rétorice novinářů, jako při útoku kamionem, řada lidí ihned začne pochybovat, šlo li o nešťastnou náhodu, či nebyla li akce předem připravená. Džihád má různé podoby a SUV rozrážející davy lidí na chodníku je solidní ekvivalent k dodávce. Těch už pár vraždilo. Mohlo jít však skutečně o náhodnou nešťastnou událost. To by však nebyli momentálně úplně pobláznění Němci žijící ve výrazně autoritářském režimu vedeném kancléřkou Merkelovou, aby z nehody nevytěžili maximum. Jako většina převratů a velkých změn, i ta nyní se rodící potřebuje mrtvé. Ne nadarmo se 17.listopadu 1989 objevila zpráva o mrtvém studentovi Šmídovi v ulicích Prahy. Byla falešná, ale velmi účinná a pomohla davu zůstat kompaktním a naštvaným. I tentokrát ti 4 nevinní mrtví, z nichž jeden bylo malé tříleté dítě, velmi dobře poslouží účelu jiných. Těmi jsou nepřátelé aut, kterých se v motoristické velmoci Německu v poslední době vyrojilo neskutečné množství. Napomáhá tomu hysterie kolem uhlíkové stopy, schizofrenní situace spojená s čistotou ovzduší a agresivní politika Zelených.
Nepřítelem německého národa se po Rusku a Číně, kde jde ovšem o jistý kolorit evropské politiky, ve skutečnosti se Merkelová v Číně cítí dobře, to vzhledem k relativně častým návštěvám v Pekingu a dále též potřebě nakupovat v Rusku plyn, jde jen o snahu tvářit se náležitě liberálně, staly nejdříve krávy dovolující si svými procesy trávení zatěžovat ovzduší, později přibyla i motorová vozidla se spalovacími motory. Především ta osobní, protože kamiony a dodávky dopřávají svými službami lidem luxus. Osobní vozidla jsou však něco jiného. Jejich vlastnictvím dle levicových Zelených, a s nimi v holportu fungujících stran, ukazujete svou nadřazenost a majetkové poměry. Čím větší a lepší auto, tím jste horší. Popularita SUV je tak trnem v oku řady liberálů a ekoprudičů. Dopravní nehoda v Berlíně odstartovala další vlnu tažení proti vozovému parku a na pořadu dne jsou nebezpečná SUV. Atak je veden nejen proti jejich spotřebě, ale vadí už i velikost spojená s větší průchodností davem. Najednou někomu překáží vyšší kapota, která je údajně nebezpečnější při zranění chodců, hmotnost a schopnost snadněji překonat obrubník. Možná to nám vysvětluje vybití mamutů. Byli totiž tak velcí a jednodušeji tak absorbovali překážky mezi nimi a pralovci.
SUV se stala hybridem mezi off roady a běžnými vozidly a mají předlohu ve Spojených státech, kde především obří pic kupy patří k nejprodávanějším autům vůbec Ford 150 je legendou, které závidí i Corvette. Jejich obliba stoupá již mnoho let kvůli jejich praktičnosti. Jsou vhodnější pro používání silnic typu D1 plných výmolů, kterých je ve světě poměrně dost. Umožňují pasažérům vyšší pohodlí, dokážou sjet ze silnice na nezpevněný terén, aniž by upadl hned nějaký plast. Mohou tahat těžší přívěsy. Na střechu naložíte těžší zátěž. Většinou mají náhon na všechna kola a opravdu s nimi překonáte nejen obrubník…třeba při parkování. Vyšší pneumatiky šetří disky. A ten výhled… Daní za vše toto je o něco vyšší spotřeba a hmotnost. Není to však až natolik dramatické. Pohybujete se ladně, bez spěchu, až na výjimky nejde o rychlost, ale jistou rozvážnost. A že se hůře parkuje ve městě? Jak kdy. Rozhodně jde o praktičtější vozidla, než jakými jsou supersporty. Nicméně berlínský masakr přiživil hysterii vůči motorovým vozidlům a hned se začaly objevovat návrhy na zrušení celé kategorie SUV, k vybírání mýta či zákazu vjezdu do měst. Je otázkou času, kdy se toho chytí čerstvé pražské elity v čele s Piráty, Praho sobě a STAN či Topkou.
Chcete li si najít nepřítele či viníka čehokoliv, je to tak snadné. Momentální ekošílenství absolutně ignoruje největší znečišťovatele ovzduší a přírody. Mohli bychom je abecedně seřadit. Armáda, bojové síly, hnojiva, chemická výroba, kamiony, komunikační sítě 5G, lodní doprava, odpady, plasty, průmyslová výroba, těžba, umělé hmoty, války, výroba elektřiny, zemědělství. Podíl aut je z tohoto pohledu zanedbatelný a jeho úloha při kulturním vývoji lidstva podstatná. Vždyť za progres posledních sta let můžeme děkovat právě především automobilismu. Ani příchod elektrotechnické revoluce nebyl tak významným, jako postupná motorizace světa. Navíc výroba se zefektivňuje, provoz je daleko hospodárnější a ekologové vůbec nedoceňují to, kam se kvalita odvedené práce špičkovými motory v souvislosti s emisemi dostala. Proč je tedy proti autům veden tak masivní zátah?
Je to velmi jednoduché. Automobil poskytuje svobodu a radost. Moderní vozidla dokázala díky nízké spotřebě opustit teritoria měst a blízkého okolí, SUV našla cestu mimo silnice, supersporty vynikají uměleckým dojmem a schopností pohybovat se vysokou rychlostí, můžete si odvézt cokoliv kamkoliv, jste pány svého času. Máte volné ruce a občas i úsměv od ucha k uchu. A za to vše musíte platit stále více a více. Platit za svobodu a štěstí. Takže nám páni politici postupně zdražili pohonné hmoty, zvýšili pojistky a daně na cokoliv spojené s auty, zpoplatnili parkování i silnice, vjezdy do různých míst, nařídili častější technické kontroly, uvažují o vyšším danění samotných nákupů a likvidací vozidel. Omezili rychlosti, zúžili ve městech jízdní profily, umístili zákazy vjezdů, zvýšili pokuty a bodovací systém upravili tak, abychom dříve dojezdili, přičemž návrat za volant co nejvíce ztížili povinnými prohlídkami a dalšími testy.
Novinkou je snaha vyhnat z místa řidičů seniory, tedy lidi nad 65 let věku. Tedy v době, kdy dotyční konečně seknou s prací a ve svém volnu mohou více cestovat. Přitom je ignorován skutečný zdravotní stav jednotlivců. Proč se jimi zajímat, že? Ano, jde o cílený útok na svobodu, nikoliv o záchranu planety. To, jak s ní nakládat lépe, se vůbec netýká automobilové dopravy, nebo jen a pouze okrajově. Vše ostatní je pouhá buzerace, ukázka síly a absence zdravého rozumu. Berlínská tragédie je skutečně smutnou událostí, nicméně čtyři lidé, kteří najednou umřeli, aniž by cokoliv zavinili, jsou jen kapkou v moři bolesti a prokletí. Denně umírají stovky a tisíce lidí z daleko primitivnějších příčin. Války, náboženské a politické nepokoje, drogová problematika, arogance nadnárodních společností zaměstnávající děti v nelidských podmínkách rozvojových oblastí, znečištění vodních zdrojů plasty, neochota lidi léčit a záměna této snahy za byznys s farmaceutickými produkty nevalné funkčnosti a kvality, to jsou problémy, které je třeba řešit prioritně. Místo toho je nám kradena svoboda a radost ze života, případně se s nimi úspěšně kšeftuje. SUV za ekologii a ohrožení lidstva prostě nemůže.
Autor: J3.K
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX), QR platby
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2021: *****
ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Jakub Malinovský 77,- Kč, Miloš Kraus 400,- Kč, Dagmar Bowyer 200,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Mirko Hampl 168,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Milena Práglová 500,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Anonym 222,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Miroslav Hlousek 111,- Kč, Bc. Romana Kopecká 500,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Martin Vavrinka 50,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janičko 250,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Jiří Sika 250,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Jan Petr 300,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Robert Schlesinger 200,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Renata Doležalová 100,- Kč, Martin Černý 500,- Kč, Matouš Gaudl 500,- Kč
Celkem za měsíc: 12 078,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Typické frikulínsko-leftardské šméčko naší úžasné, komunismem nezatížené mladé generace politiků, typu Zelených, Pirátů a podobné svoloči.
V obrázku pod nickem doporučuji oranžový a šedý kousek pizzy.
To by se o půl tuny těžšímu elektromobilu nemohlo přece stát.
to teď budou autobazary plné samých samé BMW a mercedesů….
olga hepnarová je v šoku
Nevím, nevím. Něco mi našeptává vtíravou otázku, zda náhodou největším nepřítelem Němců nejsou sami Němci.
Největším nepřítelem mladých Němců jsou staří Němci, protože ještě nezapomněli myslet.
A vlastně to platí nejen o Němcích …
Ale, ale!
Ti staří, to jsou přeci ti zlí “kamarádi Němci”, co poslali některé lidi do komína. A od kterých pochytili někteří čeští komunističtí učitelé myšlení, jako “noc dlouhých nožů”.
A nebo už jsou to ti pozdější, co zažili spíše poválečnou obnovu pod Američany?
(Ale to by zase pro rudé vředy nevyznělo dobře)
Tvz. východní Němci, (převážně Prušáci) kterým v druhé půli 40 let nadělili sovětští mongoloidi populační přírustky, to jsou ti, o které se dnes s nadějí opírají komunistické zombies.
Pravdaže, dederonka, agentka Stasi Merkel, s výcvikem v SSSR, s absolvováním stáže v bolševickém ČSSR, s Německem pěkně zamávala.
Nicméně nadávat na mladé Němce ze strany některých zarudlých relikvií je přibližně stejně podložené, jako nadávat na českou populaci, ovlivněnou totalitním bolševickým školstvím.
6378, langepe.
Děkuji za ukázku, soudruh Langer.
To s tím nefunkčním myšlením opravdu neplatí jen o Němcích.
A ne jen o mladých.
Langer je etalon blbstí, ale zase je s ním sranda, to zas jo!
Totalita se ráda schovává za dobré úmysly příkladů nespočet svatá víra v mírumilovný Islám nebo doby kdy Křesťané upalovali čarodějnice či ranný kapitalizmus či otrokářská společnost i Komunistická totalita nomenklatury tak zcela podobně se dnes novodobí komunisté jež se vznešeně nazývají demokraté a ekologové snaží lidem řídit život a totalitně šikanovat a ožebračovat – otročit a vraždit vykořisťováním jež se dnes vznešeně nazývají daně jež už , ale dávno daněmi nejsou protože poberou 95% produkované hodnoty jedincem .
V Praze už se velcí prodejci aut připravují ve velkém na elektroauta a jejich boom a chtějí postavit nabíjecí centra. Zrovna jsem se u jednoho z největších musel smát, a hořce jim sdělit, že mají obě trafostanice, ze kterých se chtějí napojit, silně poddimenzované, byly totiž postaveny v 70-tých letech minulého režimu.
Ale nějak na to neslyšeli a reakce byla jako v tom smyslu: Poručíme větru a dešti!
A podobných snah vidím dost často, když firmu vedou ekonomové, ti na technické připomínky neslyší a pak se ti hlupáci diví a my technici jejich snahám házíme klacky pod nohy. Ale zákony fyziky jaksi na ideologii a avanturismus a amatérství moc nereagují, ty platí za každého režimu!
No bude tady srandy kopec, Škodovka přišla s nabídkou, že kdo si pořídí jejich nové elektroauto, bude platit jen tuším 430 tisíc Kč a platí to pro prvních 500 zájemců. No to jsem zvědav na parametry a pak praxi. Všechno to má rysy kauzy fotovoltaiky, on to někdo druhý zaplatí, že?