
Stejně jako stojím za Izraelem, bránil bych i Českou republiku…
MARTIN BRAUN
Občas mi chodí reakce na mé blogy na mojí emailovou adresu. Někdy jsou to dotazy, někdy chvála, která samozřejmě potěší a občas dorazí i nějaká ta vyhrůžka a nadávka. Jako dnes.
V reakci na dnešní blog jsem dostal zprávu, kde autor mě oslovuje “smrdutým židákem” a oznamuje mi, že je mu líto, že plyn je tak drahý a plynové komory jsou zrušené. Ovšem že konopná lana jsou laciná a že se blíží čas kdy bude jedno připraveno pro mně.
A dále vypočítává množství zrad, kterého jsem se na České republice dopustil, mimo jiné i to, že jsem emigroval a že jsem se spřahnul se sionisty z Izraele.
Prostě takový veselý pozdrav z Fatherlandu, řekl bych. Vzkaz jsem si přečetl a protože nebylo komu odepsat, tito autoři jsou veskrze hrdinně anonymní, tak jsem jej smazal a šel si dát tlačenku s cibulí.
Tím by to mohlo vlastně celé skončit. Zasmáli jsme se, co tam máte dále, chtělo by se říci. Jenže já vím, že spousta lidí nechápe proč je nutné bránit Izrael. A někteří mí čtenáři zase nechápou, nebo neznají můj vztah k Česku. Tak tedy.
Česká republika je fakticky v bezpečí. Chráněná NATO, spojenci ze západu, včetně USA, a jediná obava vzniká díky neschopným vůdcům z EU, kteří Evropu dostali do situace, která může přerůst v masakr. Jak ekonomický, tak i lidský. Není k tomu daleko. Naštěstí existují země, které těmto hrozbám brání. Polsko, Maďarsko a i Československo ( odpusťte ale já jsem pořád srdcem Čechoslovák). Takže pokud se podaří situaci ustát a nepřeroste v hysterii nebo nebudou li násilím umlčeny hlasy rozumu, pak se moje i vaše vlast nemá čeho bát. V krátkodobém horizontu samozřejmě, jsou i jiné hrozby, nežli ty, kterým čelí Evropa.
Namísto toho ovšem Izrael je v situaci, kdy každou minutu, každý den bojuje o holé přežiti, o životy svých obyvatel. A nenechte se mýlit. Nejsou to jen “židáci “, kteří v Izraeli žijí. Jsou to Arabové a další národnosti a náboženské skupiny. Pro ty všechny je Izrael domovem, který je včera, dnes a denně ve fatálním ohrožení. Kdykoliv mohou přiletět Kassamy z Gazy, kdykoliv mohou vkročit vojska Hizballahu z Libanonu a pokud bude umožněno v klidu Iránu vybudovat základny v Sýrii, tak i odtamtud. A pak už půjde opravdu do tuhého. Protože tak jak je dnes rozehrána mezinárodní politická situace a tak jak jsou rozloženy síly v mezinárodních organizacích, včetně OSN, tak v případě agrese by Izrael hledal jen sotva zastání jinde nežli u svých tradičních spojenců. A takováto agrese, která rozhodně dnes není jen ve vzdálených horizontech ale může k ní dojít prakticky kdykoliv, by znamenala obrovská rizika i pro země Evropy, Ameriky a dokonce i Austrálie. Takováto agrese, pokud by Izrael zůstal sám a bez mezinárodní podpory, by znamenala obrovský nárůst moci islámistů a hrdlořezů, které známe ze zpráv právě ze Syrie nebo Iráku. Je totiž naivní předpokládat, že vítězný postup proti ISIS znamená to, že tito vrazi složí zbraně. Opak je pravdou. Přejdou do ilegality a budou fungovat jako teroristické buňky a čekat na svou další velkou šanci. Tou může být právě napadení Izraele. Ať se nám to líbí nebo ne, tohle se už týká i nás, protože padne li Izrael, pak bude řada na nás. Nikoliv hned, protože po Izraeli by následoval Egypt, kde rozumné síly mají stále ještě trochu moci. Pak Jordánsko, které taky snad má zájem o mírový život. A pak by se ten zabijácký mor šířil nekontrolovatelně až k nám.
Nebudu zde donekonečna opakovat, jak nádherná země je Izrael. Jak příjemní, milí a pohostinní lidé tam žijí. Nebudu opakovat, že Izraelci nechtějí nic více ale nic méně, než to aby mohli v klidu žít a rozvíjet svou zemi a v míru vychovávat své děti. Židovské, Arabské, všechny děti, protože národnost ani náboženství neznamenají v tomto případě nic.
Pro nás pro všechny je důležité, že Izrael je hrází, která zatím drží Evropu a civilizovaný svět v bezpečí. Jak dlouho tomu tak ale bude, to záleží i na nás. Na tom abychom jasně a hlasitě řekli, že stojíme za Izraelem. Že jej podporujeme a že jsme proti jakýmkoliv snahám o jeho likvidaci a o popírání jeho skutečné historie.
Autor: Martin Braun
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2019: *****
Milan Tahovský 1000,- Kč, Jakub Malinovský 55,- Kč, Petr Macura 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Radek Mrňa 500,- Kč, Helena Novotná 200,- Kč, Jitka Rytířová 800,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, Milan Černý 500,- Kč, Věra Heyduková 200,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč
Celkem za měsíc: 4 705,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Kdo jsou soudruzi z ČSBS? - 16.2.2019
- Sorosovo pozdní probuzení - 16.2.2019
- Není ten Vojtěch Filip k nakousnutí? - 16.2.2019
Tak tady se místní zidobijci pořádně vyřadí…zde zase bude nazvraceno.
Ale pane Braun, souhlasím s Vámi.
Velký mozku, používáš obvyklou taktiku kreténů od bohatých sionistů co tady ten multikulti bordel a islamizaci na Západě dělají a jsou v tom nasáčkovaní. Obyčejní židé s tím nemají nic společného, ale tito lidé a tvorové jako ty, si berou jako štít všechny židy, a každého kdo se o tuto problematiku otře, hned napadají že nenávidí židy a je nácek a antisemita apod. Opakuji, ti obyčejní s židé tím nemají nic společného, ale jen výše zmínění se za ty obyčejné schovávají! Je těžké to pochopit?
Zkus se zeptat svých genově spřízněných lidí jako je venku Soroš nebo Merkel, popř. u nás Herman, Šabatová či Dientsbier, proč tak činí a pak nám sem napiš, co ti řekli a proč to dělají. Jsme na to všichni strašně zvědaví, co ti řeknou..
Co vy jste vlastně za tvora….dle Bible jste potomek Adama a Evy….tedy máte praprekdy židy….
Strašně rád všechny, kdo s vámi nesouhlasí označujete za židy….pak se na chvíli jiných Židů snažíte zastávat….máte v tom jakýsi bordel.
Tak sakra, můžou za to ti židi, nebo ne? Už si v tom udělejte jasno.
Jo a mimochodem, třeba na takovém rodovém jménu jako Clinton, Dienstbier nic židovského neshledávám.
No, jestli vás někdo označil jako nácka, asi jste mu k tomu zavdal příčinu… Ale z toho jak píšete, působiti jako antisemita.
Ale co je na tom moc krásné, jak vy a ta vaše partička se v takovéto narážce vždy poznáte a začněte prskat a všechny označovat za židy a nebo jakési pomahače čehosi, co jste si vy, a vám podobní stvořili, aby jste měli výmluvy pro vlastní neschopnost. Vy vlastně ten současný neschopný stát potřebujete, protože tak aspoň můžete na někoho házet vinu za vlastní neschopnost….jak prosté.
Ano, jak prosté !
S M O L O K O . com
Vysvetlovat jim ze to byly prave Izraelske kmeny Judy s jeho lvicaty a dalsi z tech 12 co osidlili Evropu by bylo pro ne tezke.
Izraelské kmeny? A dvanáct? Tak si přečtěte knihu od izr. prof. Šlomo Sanda “Jak byl vynalezen židovský národ” a pak tady nahazujte rádoby chytré myšlenky. Trochu se vzdělávejte, nesmíte věřit vymyšleným zkazkám a povídačkám.
Beránek o voze, Maximus o koze :-D
a debil o hovně
Jo, popsal ses hezky.
Vy jste opravdu hloupá osoba, Clintonovi i Dientsbier jsou židi, a že neshledáváte na jejich jménech něco židovského? Člověče, dejte si studenou sprchu, to pomáhá. Žídé si odjakživa měnili jména, ví snad každý ….Už to svědčí o něčem špatném, že si neváží jména svých předků. Šalome zmatenej.
Aha….a tohle mají Maxime z Boušeho talmudu, nebo z vlastní zkušenosti?
To s tou změnou jmen.
To je marné, Maximus je fanatik. Jak on řekne, tak to je a hotovo. A ještě se rozčiluje, že se málokdo snaží přednášet nějaké argumenty.
Maximus je hlavně blbec, jako všichni socani. I ti ryzí.
:-D
Ježíš Kristus k Židům:
JAN 8:44
Vy z otce ďábla jste, a žádosti otce vašeho chcete činiti. On byl vražedník od počátku, a v pravdě nestál; nebo pravdy v něm není. Když mluví lež, z svého vlastního mluví; nebo lhář jest a otec lži.
@ runner
Pan Jezis Kristus jim rekl mnohokrat do oci neprijemne pravdy. Proto ta nenavist do dneska !
No nazdar, to je teda materiál…
– dle Bible jste potomek Adama a Evy….tedy máte praprekdy židy….
Davide, tohle problém nejen neřeší, ale zadělává to na ještě větší, pokud je to ještě vůbec možné.
Právě proto, že křesťani, židí a muslimové jsou ohlupený Biblí (ano, i celý Islám je Biblí inspirován), tak máme neřešitelný problém.
Z Bible se máme poučit (uvažovat kriticky nad tím, co vlastně čtu) a ne se tím nechat ohlupovat, prokrindapána. Nikdo žádný “prapředky židy” neměl, to je pohádka, kterou když začneme brát vážně, tak se pomateme (nebo tu začneme tvrdit, že fosílie nám podstrkuje Hospodin, aby nás zkoušel?) I ty Protokoly jsou inspirovány Biblí a jsou to s Bibli dvě historicky nečtenější publikace! A výsledek? Podívejte se na diskuzi, podívejte se na net, podívejte se na Blízký východ, jak se tam ti “potomci proroků Izmaela a Izáka” objímají, vskutku bibličtí bratři, jak se patří. A křesťani? Viděl jste někdy tyto stránky?
http://www.spiknuti-proti-cirkvi-a-lidstvu.com/
To byly jedny z prvních, na který jsem narazil, když jsem se před mnoha a mnoha léty připojil na net. A tam hned v záhlaví je, cituji:
”
Slova Ježíše Krista k Židům
Váš otec je ďábel a vy chcete dělat, co on žádá. On byl vrah od počátku a nestál v pravdě, poněvadž v něm pravda není. Když mluví, nemůže jinak než lhát, protože je lhář a otec lži.
”
To je z evangelia Davide, chápete, odkud se to pořád bere? Ta biblická hlupota a slepota je šílená a žene nás znovu do těžkých konců. Právě náboženští šílenci chtějí svět jednotit, protože “všichni jsme židi”. Davide, nejsme! Nejsme žádní potomci Adama a Evy a už vůbec ne žádní židokřesťanomuslimové z otce proroka Abraháma. Nejsme! Chápete to? Nejsme!
Jsme různé národy s vlastní řečí, vlastní historií, naši předci byli různí, z různých míst a zabrali různá území pro sebe a pro obživu svých potomků, žijeme na různých místech, proto máme i různé kultury a různé kořeny. Respektujme a přiznejme si svou různost a tu svou různost braňme, protože odpovídá přesně tomu, proč a kde jsme se narodili.
Historie Izraele je nešťastná a nebýt dvou šílených světových válek, nikdy by nevznikl, ti lidé by tam nikdy neodešli, kdyby nebyli okolnostmi přinuceni a nikdy by tam nemuseli po zuby ozbrojení bránit svoji existenci proti jiným nešťastníkům. Stalo se, musí s tím žít a my se k tomu musíme postavit, tak jak to je, bez naprosto bláznivých náboženských představ. Otázka směrem k židobijcům proto je tato: “Je, existence toho státu v našem zájmu?” Já se pokusím dát odpověď jediným obrázkem.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/ce/ISR-EGY_border_6521a.jpg
Chtějí tuto bariéru židobijci opravdu zbořit? Pokud ano, tak mohou ve svém “svatém tažení” pokračovat, pokud ne, tak ať si uvědomí, co znamená obrat “užitečný idiot”.
Totiž to utopickou vizí pomatení globalisté vedení šílenou vírou v jednoho všeobecného člověka a jeden všeobecný svět sjednocený všeobecným kultem pod jednou vládou posvěcenou zhůry zaseli do lidí virus plodící nekonečný bordel. Misionáři tu staletí stírají jednu kulturu za druhou, vnucují nešťastníkům představy o jednom ráji pro všechny o podobné šílené vidiny, výsledkem je však ztráta kořenů, rostoucí chaos a disrespekt jedněch k druhým. Diskuze zde budiž toho příkladem a poučením také. Bible však není řešení problému, ale zdroj problému. Byl, je a vypadáto, že ještě bude, pokud tedy už nepřijde ten Biblí slíbený Armagedon.
@ Honza Kral
Rozumim tomu tedy spravne, ze
TVUJ DEDECEK BYL OPICAK ?!
Můj dědeček byl Sokol.
Sokol … jako že Falco?
Tak to byl opičák!
Falko? gumídek?
takže pičák?
cirklíku,
tak strejda Kadel tě naučil dvě anglická slovíčka?
To mu muselo dát práci…
Pane Králi, ta úvodní narážka na prapředky tam byla myšlena úplně jinak.
Jsem z tohoto pohledu ten “nejhorší” odpad, jsem ateista, díky Bohu!
PS: mne se totiž starsne lidí, jak Maximus a i další ze všeho vini jen “někoho”. Někoho specifického, a pak toho někoho začne dělit na ty ” hodné” a “nehodné”.
Ne, je to dobře, že jste to zmínil. Ti co tu do sebe nesmiřitelně tepou, jsou víc než často produktem téhož, no a stejně jim to adresuju nejspíš zbytečně a marně…
Pane Králi,
tak tohle je úplně jiné “kafe”, než na jaké jsme tu zvyklí. Moc bych za to nedala, že mnozí nepochopí.
Prtože vy – mimo jiné – píšete o nutné toleranci. A to se tady “nenosí”.
To máte pravdu, Vy jste netolerantní komunistická fanatička a rusofilcka.
Vy s odporem odmítáte každý názor, který nezapadá do nacvičené rudé propagandy, ale zato ochotně palcujete komunistické demagogie a lži.
To se projevuje občas i “velkovýrobnou” smajlíků.
langer, ty jseš fakt táákovej ůůůl
Co vy jste vlastně za tvora….dle Bible jste potomek Adama a Evy….tedy máte praprekdy židy…
——————————————————————————————–
Jak jste na to přišel , biblisto a teologu ?
Jasně že jste nepochopil, ale to nepřekvapilo, a nevadí, odpouštím vám.
Jak Trump rekl,tak Trump udela. V Jeruzaleme americke velvyslanectvi bude a BASTA ! !
To už mělo být před mnoha desítkami let v Jeruzalémě, hlavním městě Izraele. Ale teprv Trump to otevřeně podpořil.
Pane Braun,
děkuji za Váš pohled na svět a názory.
K čemu bych se rád vyjádřil, je to, co Vám někdo anonymně adresoval.
Podobných komunistický, bolševických a náckovských dušiček navštěvuje tyto diskuse menší armáda.
Takže podobné “povzbudivé” vzkazy a komentáře v těchto diskusích žel nejsou ojedinělé.
Některým moc chybí VŘSR, Vítězný Únor, Křišt’álová noc, či Noc dlouhých nožů.
A to zase je pravda, Langer, s tou Křišťálovou nocí, to jo:
—–
Beranek. 6.12.2017 01:06:05: … Ke zdi a odstrelit, mlaticku zasranou.
Beranek. 6.12.2017 01:33:55: … Ty svine Kadle,ty to nemas rad cist takove veci ty hajizliku. Tebe bych k ty zdi postavil hned vedle toho burana Ondracka. Vzal bych to z jedny vody na cisto.
—-
Zjevně se jim stejská. Moc. Je mi jich líto.
Soudruh Kadel:
Žel na komunisty platí nejlépe jejich vlastní medicínka.
Inu, nedivím se, že při tom pomyšlení máte panickou hrůzu. Když se to začne týkat komoušů samotných, tak jsou podělaní až po své rudé frnáky, a zbaběle bulí.
Ten pán podle mne celkem na rovinu řekl, co si o Vás myslí. Na rozdíl od Vás, který své bolševické názory schovává za své kumpány, viz Rheinmetall- Borsig, či Janina, a sám dokola pořád opakujete, že jste někdo jiný, než ve skutečnosti jste.
Soudruhu, všimni si, že nejvíc touží po stavění svých nepřátel ke zdi ti, kdo se jich nejvíc bojí.
Já, například, nechci stavět ke zdi nikoho. Asi jsem málo morálně čistý.
Soudruh Kadel:
Nechte si to oslovování pro jiné, jistě pro to míváte dostatek příležitostí.
Lžete, samozřejmě jako obvykle. Na špinavou propagandu máte jiné rudé kofry, Vy se představujete jako zkušený, pseudomoudrý strýček, ale moc vám to nejde, jste totiž chycen do bolševických tenat, a v komentářích to s Vámi silně hází.
Komunista je nejlepší ten, co flatuluje do hlíny, tak je potvrzeno nejlépe, že je bývalý.
Ono, kdo s čím zachází, tím také schází.
Soudruh Langer: Nechte si to oslovování pro jiné, jistě pro to míváte dostatek příležitostí.
Navíc jsi s tím začal, soudruhu, tak se nediv.
(zbytek jsou, samozřejmě, opět jen pusté kecy bez jediného argumentu, na něž nemá cenu reagovat).
Argumentem je 140 miliónů mrtvých po řádění komoušů. Pokud by vám to nestačilo, tak dalším argumentem je Chile.
Všimněte si, Kadle,
že většina těch, kteří na vás tak útočí se označuje za věřící katolíky. A neznají ani Desatero.
(NEZABIJEŠ! a zároveň Ať žije Pinochet!)
Křestanská pravidla by měla platit jen pro ty, co se jimi hodlají řídit.
To ovšem komunisté nejsou a nikdy nebyli. Bolševici nejlépe rozumějí bolševickým, a proto také dodnes oslavují masového vraha, a to i komunistů (!) Stalina.
Křestanská pravidla by měla platit jen pro ty, co se jimi hodlají řídit.
————————————–
Á , další teolog ( bez základních znalostí katechismu)
to ale neznamená neprovádět sebeobranu a před komoušem se musíme bránit stále!
Soudružko, mor je třeba vymýtit a do bez násilí nejde, ať už se použijí pušky nebo antibiotika. Nezabiješ neplatí pro sebeobranu, ale chápu, že tohle soudruzi neví.
https://pravyprostor.cz/kdo-nas-ochrani-rusko-to-nebude/#comment-589002
https://pravyprostor.cz/okamuruv-extremismus/#comment-588683
Hurá, odkazovací farizejská kopírka se probudila
A některým zase asi schází toto
https://i.pinimg.com/736x/7f/93/60/7f9360b34fd99beb7cbd5d9d0ea5f833–austro-hungarian-world-war-one.jpg
Chcete být fér? Raději asi ne, že…
Error. Nejde otevřít.
Ah, máte pravdu, chybka
https://i.pinimg.com/736x/7f/93/60/7f9360b34fd99beb7cbd5d9d0ea5f833–austro-hungarian-world-war-one.jpg
Není to nic pěkného, obrázek, jak rakouskouherská armáda páchala genocidu srbského obyvatelstva, předzvěst mnoha dalších…
Když Ferdinand tlačil na Vídeň, aby změnila kurz politiky, jinak to bude konec monarchií, posílali ho k čertu. Nářek pana Langera nad VŘSR je nářek sebou samotným.
Dík, už to funguje.
A máte pravdu. I v komentářích, nejen v opravě toho linku.
Pardon – to patřilo pod komentář níž – až po změně pomlčky za mínusy.
Tak znova, už vim kde to je. Tu pomlčku v lince, která je za poslední trojkou si pak v odkazu změňte na dva mínusy. (z nějakého důvodu se to vždycky prohodí, a pak to chybuje)
Izraeli nic takového nehrozí,protože Izrael je takovou mamičkou a USA tatíčkem těch největších řezníků z IS o něž se spolu tak láskyplně starají…I hate jews & fuck off Israel!!!!
And you love Palestinians in return. Your intention may be taking them to your home .Good luck with that.
💩💩💩💩
Každý si hledá přátelé mezi těmi, mezi nimiž se cítí dobře.
🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸
Tak.
A to ještě nepustili z klece ryzího znalce Talmudu, to se teprve dovíme věci…
Pane Braune, stojím za Vámi a souhlasím s každým Vaším slovem!
I s tímhle?
“Česká republika je fakticky v bezpečí. Chráněná NATO, spojenci ze západu, včetně USA”
———-
Opravdu jsme FAKTICKY v bezpečí?
Sudruzi,
položme se na otazku. Pro koho je vyhodny bordel v musulmanyji. Kdo podporuje tenoristy, vyhrožuje Iranu, bombarduje Syriji, podporuje sunnity proti šitum, leči tenoristy, cviči je, kooperuje s demokradycku Saudsku Arabiji? Kdo ma prospěch z “izraelizace” OjroUhnije?
https://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4299673,00.html
To je nadherne. Jak v Izraelu: (foto z vanočnich trhu Manchesteru) https://www.lajkit.cz/zpravy/item/1918-vanocni-trhy-manchester-pevnost
Yerushalayim shel zahav – Ofra Haza
https://www.youtube.com/watch?v=6aBQR8VrENM
♪♪♫♫♥♥♥
Sudruzi,
ldo komu vlastně šefuje? Izrael USA anebo USA Izraeli? Chělo by to zeptat se sudružky Hitleri anebo sudružky Olbrajtove anebo sudružky Kušnerove.
Vy se aspoň naučte psát…už tak s to po vás Jonasi nedá číst…ale toto je úplně k nerozlusteni.
Jonas si hraje na lidového Větvičku. na formě přece nezáleží, důležitý je obsah
Specijelně pro vas: Kdo komu vlastně šefuje? Izrael USA anebo USA Izraeli? Chtělo by to zeptat se sudružky Hitleri anebo sudružky Olbrajtove anebo sudružky Kušnerove.
Tak se jich zeptejte a pak nám dejte vědět…konečně se mezi sebou na té levici dohodnete, kdo velí. Za bolševika v tom bylo aspoň jasno. Teď v tom máte bordel.
Sudruhu Davide,
o jake levici to melete? Je snad republikanska sudružka anebo konvertovana sudružka Kušnirova z Trumpolandu nějaka levičačka? Je snad levičačka sudružka Hitleri, když jeji kampaň a kampaň jejiho kuřaka staly pvuhovane milijardaře stamilijony? V kapitalizmu vladnou špičky mezinarodni oligarchije. Obzvlšť v USA – zemi nejfaknovnějšich oligarchu, kteři nechavali sver loutky kvuli svym zajmum napadat vojensky cizi země, organyzovat majdanky a barevne CIA serošacke “revoluce” arabska jara, podzimy i zimy, finacuji lžimedyja i pate kolony v cizich zemich. Kapuň ktery ma hodně, chce všechno.
Rudý idiote Jonasi, všechno jsou to levičáci. Že jim na kampaně přispívají nějací miliardáři, na věci nic nemění. A žádný kapitalismus tady není.
Sudruhu,
levičaci neperu prašulke oligarchu a nelezu jim do zadku, neplni co jim na očich vidi a nenechaju se koupit. Levičak vždycky prosazuje předevšim zajmy proletarijatu = namezdne pracovni sily nucene prodavat svoji pracovni silu za uplatu, aby přežila i se svoji rodinu v kapitalizmu. Pravičaci naopak prosazuji vžýdycky zajmy ruznych parazitu na proletarijatu (definyci viz vyše) -aťsi kapuňu anebo “lumpenproletarijatu, ktery nechce pracovat ale žit z prace proletařu.
Bolševické lživé bláboly.
http://virtually.cz/archiv.php?art=5879
@sudruh Jonas
Sudruhu, nelži tady. Levičáci, kteří dosáhli svého cíle, perou ukradené prašule a makají pro zájmy různých skupin – kohokoliv, kdo jim platí.
Pravičáci pracují ve svém individuálním zájmu.
S tím bych i souhlasila, kdyby někdo specifikoval ten individuální zájem.
Který to je?
Že by uživit se a rozvíjet se?
Sudruhu jarmulkovy Davide,
aby nam vaši sudruzi nezavedli duskuzi jako obvykle do rošti. Ještě jednu: Kdo komu vlastně šefuje? Izrael USA anebo USA Izraeli? Chtělo by to zeptat se sudružky Hitleri anebo sudružky Olbrajtove anebo sudružky Kušnerove.
Zalozit jakysi Izrael na ukradene pude a uprostred 300 milionu nepratel a potom cekat, ze budete mit klidek, to muze jenom hnup.
Me osobne muze byt izrael ukradeny a cesko taktez. Vubec nevim, proc bych mel tyto zcela syntheticke zeme branit. A ve jmenu ceho – jakych idealu ? Aby mohli nekteri v klidu odklanet nebo se zabrusovat ?
Trump muze pindat co chce. Pokud ale zidi sami prohlasi Jeruzalem za sve hlavni mesto, tak je dalsi izraelsko – arabska valka za dvermi.
Válka tam už probíhá stejně tisíce let.
http://svobodnenoviny.eu/michael-flynn-priznal-vinu-vice-dukazu-o-kolosalnim-podvodu-ohledne-russiagate/
To jsou “zdroje” :-D
Čím washingtonské války obohatily Švédsko?
http://www.vlasteneckenoviny.cz/?p=193700
….Migrant, který na předměstí Stockholmu společně s 19 svými parťáky, taktéž migranty, znásilnil 30 letou Švédku, sdělil policii, že to byla obrovská švanda. K incidentu došlo loni v létě v oblasti švédské metropole zvané Fittja. Brutální útok dvaceti mužů na…
Dobře, to mame smutnou zprávu že Švédska. Něco podobného z Izraele nemáte?
Asi ne, oni tohle ti zlí židi nedělají že?
Mohl byste mi odpovědět na otázku, kterou jsem kdysi položila Pavlu Skeptikovi a na niž on neodpověděl?
Jakýkoliv – opakuji -JAKÝKOLIV žid nikdy nebyl, není a nebude – podvodníkem, vrahem, zlodějem, tyranem, násilníkem? Nebo se to o něm jen NESMÍ říkat / psát?
Ve všech jiných komunitách se takoví lidé vyskytují, ať už sporadicky, v menší nebo větší míře, ale u židů NIKDY???
Děkuji za odpověď.
A co vám na to mám jako odpovědět?
To že grazlici a hajzlici se vyskytují všude je zjevný fakt. Stačí se podívat, kolik jich je v narodu českém, moravském ,německém….jakémkoli jiném…a co s tim mám jako dělat já?
Nevím co, proto se ptám.
Vy se pomalu dostáváte do stavu Pavla Skeptika. Napíše se žid a všichni (pseudo)pravičáci se mohou pominout.
Přitom je snad jasné, že tak schopný národ je schopen “vyprodukovat” i enormní grázly (např. Soros snad není žid?), ale nesmí se o jeho původu říci slovo – protože holocaust.
NIKDO přece neobviňuje žida Josefa Nováka z protějšího paneláku, o kterém často ani neví, že je žid.
Takže trochu rozlišovat byste mohli a ubrat té hysterie.
Soros je, pokud vím, katolík. Nebo alespoň jeho rodiče byli. Navíc silně antiizraelský.
Ne, nikdo….jen Maximus, Bouše, Borsig….a někteří další tak často a rádi píší jak jsou za vším ŽIDI.
Damo….a pokud neumíte chápat psaný text, tak pak vám ale opravdu nepomůžu.
Myslím, že moje odpověď byla dostatečně stručná a jasná.
No, a pokud si třeba vezměte kolik různých klanu, frakcí, skupin měla a má třeba taková Jakuza v Japonsku….tak by jste možná došla k závěru, že to procento darebáků je s malými odchylkami všude stejné, jen tady někteří moc rádi za vším vidí jen “židy” a z těch, co židy ani náhodou nejsou je udělají tím, že to o nich prostě jen tak prohlásí, a pak to opakují a opakují… Až tomu blbci začnou věřit, a neptají se.
Kurňa, tady to ale smrdí česnekem, skoro jako v Majslovce u staré synagógy….
Jak se jen trochu o ně někdo otře, hned se jim naježí jarmulky a lžou, jak starej Soros a otáčí diskusi jak by jen oni by chtěli. Všichni jim ubližují! Však oni jsou hodní a ty goimové v celé Evropě a okolí na ně dělali pogromy za ta staletí jen tak, z dlouhé chvíle….. žid byl vždy pracant na poli a v kovárně a zlí goimové jen dělali lichvu!
Jasně, za to vás musí děsně mrzet ,že ta 1000 letá 3 říše skončila…tam by jste se hodně uplatnil, což?
Mýlíte se, Židi nesměli vlastnit půdu, takže na polích těžko mohli pracovat. Tak dělali třeba překupníky a šlo jim to dobře.
zjistěte si původ tohoto tvrzení
Původ je v historii. Chcete to rozporovat?
Víte Maxime, on to tu nedávno psal někdo, snad zrovna Honza Král. Myslím Boušemu. Vy nejste hlupák, jsem přesvědčen, že jestli jste to taky četl, rozuměl jste tomu. Ono totiž je asi každému jasné, že mezi těmi, které i vidíme, i jen tušíme, a kteří tento svět do značné míry dovedli do stavu, v jakém je, hrají velmi významnou roli ti, kterým říkáte “lidi od velkých peněz”. a že velká část z nich opravdu jsou židé. Poukazujete na to, říkáte tomu “jen se otřít”. Ale právě, “vo tom to je”.
Určitě jste zaznamenal tu tzv. akci a reakci pří tom multikulti běsnění, kdy z normálního člověka se pak opravdu stává xenofob a rasista poté, kdy mu to dokola někdo mlátí o hlavu. Je to prostě lidská vlastnost, vzepřít se něčemu, co je mu vtloukáno do hlavy.
Dáváte to? Nejde o to, že ve mnoha případech to nazýváte pravými jmény, ale o to, že tak činíte ne “sotva otřením se”, ale právě tím mlácením o hlavu. Jen vyjímečně se stane, že píšete o něčem jiném, než odkud nám skočil za krk další židák. Že ne? Ze jen upozorňujete, co se na nás valí, a odkud? Ale to je právě to. Informace může být stokrát pravdivá, když ji ale budete setrvačníkovým způsobem prezentovat, docílíte pravého opaku. Místo toho, aby lidé tzv. “prohlédli”, začnou místo zamyšlení a analýzy informace považovat právě vás za židobijce, který je vidí i v ledničce. A zásadně s vámi nesouhlasit, nebo si z toho dělat blázny. Podívejte na starýho Foustku. Že ruští agenti existují a často to nejsou Mirkové Dušínové, to je realita. Ale spyhunter z toho udělal spaghetti western, kdy figury zla nejpodlejšími způsoby bojují s osamělými figurami dobra.
Znovu, to je lidská vlastnost. Pravdivé i nepravdivé informace, důležité i zbytečné, v tom není rozdíl. Jakmile je “podávána krmě” pod vyšším, než normálním atmosferickým tlakem, pořád ta stejná, ke snídani, obědu i večeři, po krátké době by z ní jeden blil. I kdyby to byl ten nejluxusnější stejk z irský stračeny. Snad mi porozumíte. A kdyby to dal i Bouše, nebylo by to od věci.
Pane fíkusi,
Operace fíkusový list.
Stačilo napsat – soudruhu Maximusi, máš pravdu, ale nechovej se jako Langer s rusofilckami.
Vzkazuje to předseda Honza Král, prostřednictvím s. Kadla, a se soudružským doporučením i pro s. Boušeho.
Je samozřejmě věc gusta, zda se někdo chce vyjadřovat jako tichý prd, stručně několika slovy, nebo rozvláčně Holometně orlojovsky, přičemž jsou to stejné, de facto bezobsažné plky.
Nazdar.
Bezobsažne plky maš ty sudruhu Langře vymatlany. Pan Orloj ma přispěvky vyargumentovane a obsahově hodnotne. Na rozdil od tvych Ojro – NATOvsko Lahvačovskych HoVnot.
Rudé lži nejsou argumenty, osle.
Marku,
to je velká pravda, co jste napsal. A měl by si z toho vzít poučení i p. Langer se svými ruskými angenty tajných služeb.
Kolego, my od ryzích pravičáků, a je nás tady už docela slušný počet, děláme zde na PP osvětu nejširšímu okruhu čtenářů. Zadarmo ve svém čase, na své náklady a na svou odpovědnost, práce pro vlast se přece neplatí.
Je docela možné, že pravidelným čtenářům připadá, že naše informace už slyšeli a že se opakují, byť v nejrůznějších situačních variacích, ale pro celou řadu nových čtenářů jsou novinkou.
My nepřesvědčujeme přesvědčené ale neinformované. Já bych považoval za své selhání, kdybych informace poskytoval neúplné, zastřené, zkreslené, tendenční, vytržené z kontextu a pod.
Atd.
Ano, vy ryzí “pravičáci” (kolik vás v té garáži vlastně je?) děláte divadlo a musím uznat, že jste dobří, protože takové šašky aby člověk pohledal.
“My nepřesvědčujeme přesvědčené ale neinformované. Já bych považoval za své selhání, kdybych informace poskytoval neúplné, zastřené, zkreslené, tendenční, vytržené z kontextu a pod.”
:-DDDDD Bouše, ty jsi blb :-D
Já se nesnažím nikomu brát osvětu. Ani radit, jak ji má dělat. Je to můj postřeh, který můžete, či nemusíte brát v úvahu. Nejsem ani sociolog, ani politolog, jistě taky je můj pohled ovlivněn tím, že si PP čtu pravidelněji, než ti, na které možná tou osvětou míříte. Jestli ale kritiku, kterou to zákonitě přináší, považujete za cosi jako daň, kterou je za to nutno platit, pak počítejte s návštěvami “finančáků”. A taky s tím, že ti “ovlivnění” pravidelnější, čímž nemám na mysli jen velikány intelektu a velikány cti a morálky, vás dříve či později za ty málo myšlenkovité jevrejobijce považovat začnou. Důvody jsem se tam jen pokusil popsat.
Jasně, vy citujete a překladatel přísně tajný talmud a ani nemáte odvahu poskytnout zdroj toho tajného talmudu.
Jak trapné, pane Bouše.
“Izrael je hrází, která zatím drží Evropu a civilizovaný svět v bezpečí” – “Tak tady se místní zidobijci pořádně vyřadí…zde zase bude nazvraceno.”
přesně podle Protokolů
Ta adorace Izraele některými neinformovanými diskutéry nemá racionální jádro. Jistě jednodušší lidi zaujme kovbojka, jak Izraelci sestřelují rakety střílené Palestinci z Pásma Gazy, ale už nevidí dvojakou a mnohdy i nám křesťanským Evropanům nepřátelskou roli židovského státu.
M.j. Izrael je signatářem středomořské smlouvy Euromed o dodávce desítek milionů primitivních barevných přistěhovalců do Evropy a vzorně ji plní.
Zde by mělo varovné světlo každého vlastence intenzívně blikat.
Jeho angažmá v syrském konfliktu je na straně Islámského státu DAEŠ.
Atd. atd.
A další bouší blábol, tentokrát o Euromedu. A k tomu nechutné rudé lži. Prostě RYZÍ idiot.
„Bylo by podivné, představiti si celý národ darebáků: je však neméně podivné, viděti národ, složený výhradně z kupčíků, kteří si nepovažují za čest, že jsou občany státu, jenž jim poskytl pohostinství, ale raději šidí jeho obyvatele.“ (Immanuel Kant, německý filosof)
A proč si teda ten Kant své křestní jméno změnil z asi německého Emmanuel na hebrejské Immanuel?