
Smrt demokracie v EU
SV
Eurofilové v pondělí prosadili změnu, která umožní přijímat směrnice a nařízení tajně. Za zavřenými dveřmi se tak sejdou nevolení úředníci, zástupci nevolené komise a pár vybraných europoslanců a připraví normu, kterou už nebude moci nikdo upravit.
Zastánci této možnosti jsou nadšeni, že se “urychlí rozhodování v EU”. Pro nás je to další důkaz, že je čas pro #czexit. Pojďme z Unie vystoupit! Europoslanec za Svobodné Petr Mach hlasoval proti tomuto návrhu.
Jak se zdá, daleko víc teď platí, že vliv a informace v Bruselu má ten, kdo pije s těmi správnými lidmi. Zatímco dříve zákony EU navržené Komisí procházely až třemi koly debaty a vyjádřit se k nim mohlo všech 751 poslanců, nyní mají obrovskou a nebezpečnou zbraň v ruce byrokraté a pár vyvolených.
Informace o přípravách norem jsou v tomto případě odepřeny i médiím, narozdíl od směrnic a nařízení připravovaných jako dosud veřejně.
Umlčování opozičních názorů přichází v době, kdy bruselská vrchnost chystá daleko silnější federalizaci a integraci Evropské unie a další odebírání pravomocí národním státům.
ZDROJ: Svobodní
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2019: *****
Milan Tahovský 1000,- Kč, Jakub Malinovský 55,- Kč, Petr Macura 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Radek Mrňa 500,- Kč, Helena Novotná 200,- Kč, Jitka Rytířová 800,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, Milan Černý 500,- Kč, Věra Heyduková 200,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Vlatimil Běhan 50,- Kč
Celkem za měsíc: 4 755,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Skoda,ze musime s Czechzitem pockat do voleb, nez odstranime nejvetsi prekazku referenda, Sobotku.
Pomohl by jedině vojenský puč, ale není, kdo by ho vykonal.
Pane Roedlingu,
to referendum musí někdo prosadit a vyvolat.
To jsem zvědavý, kdo to bude skutečně schopen prosadit.
To jsem zvědavý, kolik lidí to skutečně chce.
Vždyt i mnozí politici, kteří se prezentují jako EU bijci, czexit nechtějí.
Mediálním žvástům jejich spřízněných novinářů nevěřím.
Tomio
No už vidím,jak Bureš se vzdává eurodotací pro agrofert a podává návrh k referendu o vystoupení z Eu.Šílenci.
Jako kdybych to tu pořád neopakoval.
Pryč z EU,
pryč z NATO,
pozastavit Schengen.
První dva body jsou klíčové, třetí přijde sám.
Členství v NATO je pochopitelně od začátku trnem v oku komunistické svoloči a ruské páté koloně.
Rusko bude jen obtížně vracet pod svůj vliv zemi pod ochranou NATO.
Jako by to tu klauni z rudého koutku pořád neopakovali.
Zdravím, pane Breburda.
Zdejší rudá svoloč Vás bude mít ráda.
Já vím, pane Langere. Myslím, že už zahořela nehynoucí láskou.
Nicméně i tací (přesto že rudí) nešťastníci mají právo konečně prozřít.
To jistě.
O tom, kolik jich skutečně prozřelo nebo prozře, nemám žádné iluze.Možná prozřou v příštím životě.
breburda myslíš nato tu organizaci kterí nechala bombardovat jugoslávii?nato které nechává vesele turky létat bez povolení nad řeckým územím?myslíš to připosrané nato které mělo dávno stát na hranicích eu v řecku, itálii španělsku a jinde a mělo střílet na každou lod která vezla jakési podivné bytosti bez pasů, bez znalostí jazyků zemí eu?myslíš tohle nato jo?tak takový nato je na co?na prd.a jestli si breburda myslíš že nato bude chránit čr tak se velice pleteš.dovolím si tvrdit že skauti z horní dolní ochrání čr lépe než připosrané nato.
to ale musí rozhodnout politici, NATO není samostatná, nadnárodní instituce.
me je šumák kdo to rozhodne.já se ptal jestli ten strýc myslel tohle nato.asi ano.nechat bombardovat vlastní obyvatele evropy je zločin proti lidskosti.nebo máš jinej náhled na věc?a pokud vím tak nato má ve své preambuli cosi o ochraně evropy a jinýá různý kraviny.takže má jak česká policie pomáhat a chránit.ale připosrané nato je na nic.to by mi neuchránilo ani kozí chlívrk.o politicích jak českých tak jiných se nehodlám vůbec.
Anningere, to je na zdejší obhájce NATO příliš přímá otázka. Museli by přiznat, že NATO je terroristickou organizací, sloužící k prosazování záměrů vlastníků Ameriky. Varšavská smouva přebarvená na hvězdy a pruhy.
Nezahánějte je do kouta, nebo zase začnou vypočítávat, kdo všechno je svině. Nevím, jak Vám, ale mně se po takovýchto jejich projevech vůbec nestýská.
nás nikdo do kouta nezahání. A už vůbec ne obdivovatelé ruských okupantů!
to je právě chyba! Kdo rozhoduje je důležité!
Pryč z EU
Pryč z NATA
Breb…, ano i socanům v Bruseli… proto chtějí euarmádu!
@ Breburda 15.12.2016 01:18:53
Breb
Pokud opustíme NATO, tak do roka a do dne jsme opět otroky rusky mluvících mafiánů, s agentem KGB v čele!
A pokud v komíně není meluzína, ve sklepě je určitě bubák.
… a opět tradičně – hupky dupky přiskočil, by bubáka ve sklepě bolševicky zaskočil…
Sprostá Breburda opět perlí.
Co je na tom sprostého napsat o komouších, že jsou svoloč? Ledaže…
Netrapte se tím, to Vy se svým slovníkem nemáte šanci rozeznat.
Není nic sprostého na tom nazvat komunisty svoločí.
Je to jen výstižný popis skutečnosti, který ovšem může jednotlivé příslušníky komunistické svoloče iritovat.
A konstatování faktu, že naše členství v NATO je zmíněné skupině jakož i Rusku trnem v oku? Ani na tom nic sprostého neshledávám.
Jak moc musí být člověk deformovaný aby považoval fakta za sprosťárny?
Inu, tak na to s tou “svoločí” se budete muset spíš zeptat morálně čistého Holínka, který se kvůli tomuto termínu 21.8.2016 ve 17:34:29 čarokrásně rozčiloval.
Chápeme, emerický klaune?
No, asi ne.
Inu, proč bych to dělal?
Zvedá li vás nazývání komunistické svoloče komunistickou svoločí ze židle, máte pro to asi nějaké důvody.
Jaké důvody vás k tomu vedou se mohu jen domýšlet, ale za pravděpodobné je možné vzít třeba vaše členství v KSČ, či sdílení jejich uhlířské víry.
Stařecká demence je ovšem také ve hře.
No, asi tak.
SPD prosazuje vystoupení z EU a má to v programu.
Vystoupení je nutné už jen proto, že se EU totálně změnila od našeho vstupu. Do této EU jsme NEvstupovali!
Dnes má jiný charakter a program.
Je diktátorská vůči ostaním státům, je destrukční vůči vlastním členům, ale i vůči celé Evropě.
Porušuje své vlastní vydané a schválené zákony. viz. nezákonného vstupu do EU, Dablinská dohoda.
A řekněte, VY by jste podepsali nějakou smlouvu o které nevíte nic, nebo je připravená někým jiným a VY by jste do znění a obsahu smlouvy nemohli zasahovat?!!!
Vzpomínám si, že tento názor prosazoval i Babiš. Dokonce tehdy prohlásil, “ať si nechají své dotace”. Jenže u Babiše je všechno jeho konání a řečněnění vždy “předposlední”! Následně změní názor. Jako s emigranty. Proto mu nic nevěřím!
Odchod z EU je životně a existečně nutný!!
vidím SPD jako jedinou volbu ! a proč chtějí rozhodovat za zavřenými dveřmi ? – aby mohli vymýšlet ještě hroznější sviňárny. Mě stačí, co dělají už teď a naše vláda se před nimi stále víc hrbí ! Po volbách pryč ,z této zaprodané organizace ! Vystoupení z EU má v programu pouze SPD ! Miliardy, co jim posíláme, slouží k rozrůstání této nenažrané hydry !
Soudruh Sobotka prý už ví jak vyhrát volby, prý už ví na co voliči slyší, jenže se opět mýlí. Do voleb je daleko, tak snad ještě více lidí prohlédne a pošle socany do zapomění. Je tu SPD a snad budou i Realisté, ale jejich program zatím nikdo nezná. Každopádně chce to dát prostor novým stranám a současné odepsat. Ale vykládejte to voličům, kteří mají informace jen z ČT!
Madam, pokud soudruh Sobotka přišel na to, jak vyhrát volby, se začínám bát, ze je Bureš, pardon, Babiš vyhraje tak suverénně, že budeme mít poprvé jednobarevnou vládu, myším teď v historii ČR….a to bude teprve pohroma… .
Pohroma to každopádně bude a to že vyhraje na plné čáře Babiš, si také myslím, bohužel. Ale do voleb je ještě dlouhá doba a naděje umírá poslední
Myslela jste, madam, ty Realisty v plenkách, které vede Robejšek?
Ten Robejšek, který v Německu založil pobočku Římského klubu?
Gang, který usiluje o zrušení hranic a globalisaci vždy a všude?
http://1url.cz/dtBGS
http://1url.cz/2tBG0
a citace z jeho profilu na Wikipedii:”Patří k zakládajícím členům německé sekce Římského klubu, taktéž je členem Rotary klubu a hamburského Übersee-Clubu.[11][12] Dlouhodobě spolupracoval s CEVRO Institutem[7] a byl např. garantem kurzu Mezinárodní vztahy na Liberálně-konzervativní akademii.[4]”
Tak po 27 letech jsme šťastně zpět….
Stejným způsobem přijímal rozhodnutí nejvyšší mocenský orgán za mého mládí – politbyro UV KSSS v Sovětském svazu. A jeho moudrá usnesení byla okamžitě závazná pro celou podmaněnou část světa.
To jsme to dopracovali…..
Rychle pryč!
…ovšem to střílení z ruských tanků na Václaváku stále nevidět (zatím).
Ty toho nevidíš mnohem víc, protože máš palici zastrčenou v cizí řiti.
klidně to napíšu.je to řit langera.
Kde že byla “řiť langera” a anningera, když já již psal na PP své komentáře?
to neřeš holínku.jsi prostě posera jako člověk.bez vlastního názoru na cokoliv.to ti nikdo neodpáře.
Kdo nechce můj NÁZOR vidět, tak nevidí a jen trollí…
Jeden z mnoha mých konkrétních názorů je zrovna o kousek výše:
“Pokud opustíme NATO, tak do roka a do dne jsme opět otroky rusky mluvících mafiánů, s agentem KGB v čele!”
P.S.
Nějaké “odpárání” nějakého anonymního trolla “anninger”, je mi zcela lhostejné a od vyslovení vlastního názoru mě nemůže odradit.
Jeden názor “posery” je také zde –
https://pravyprostor.cz/od-socialni-demokracie-k/#comment-382044
Pardon, pane kolego, toto by chtělo tiskovou opravu, jest to elementární slušností:
V minulém příspěvku jsme uvedli, že Holínek nemá vlastní názor. Šlo o typografickou chybu, za níž se čtenářům omlouváme. Pan Holínek svůj nádor samozřejmě má. Je na mozku, už mu ho skoro celý sežral a má se moc k světu.
Tímto se ještě jednou omlouváme a přejem panu Holínkovi bezbolesnou smrt i té poslední mozkové buňky.
Věra ve fámy, důvěra v leže.
Díky za přání!
Hele, jak hbitě přiskočil, slabé 4 minuty. Což znamená, že i kdyby mozek totálně sežrán byl, míšní reflexy stále fungují.
… což mě těší, neb jsem dospěl k poznání, že k položení Kadela na lopatky, stačí i ty “míšní reflexy”
Soudruh Kadel oslovuje s. anningera “pane kolego”.
Nedivím se.
Neupejpejte se, tohle je soudruh, tak ho oslovujte po vašem, jak jste zvyklý drze vůči mé maličkosti.
Nádor a to komunistický máte Vy. Máte jím rozežránu celou duši.
Rudý až za hrob.
Rudý jako anninger.
Aby ses vzteky temi nadávkami nezalknul, kašpárku. Kdo by tu jinak byl za nejblbějšího?
Kadel?
Anninger, být za komoušů aktivním katolíkem už samo o sobě o názoru pana Holínka něco vypovídá!
Hlavně, že na něho různí absolventi ML stále útočí!
Pane Skeptiku,
anninger je provařené komunistické hovado, nyní ve službách Bureše.
Diskuse jsou toho důkazem.
Ten to nemůže chápat.
Být za komoušů aktivním katolíkem a neskončit v těch přeci hrůzahrůza komunistických koncentrácích možná také o něčem vypovídá.
Buď o otm, že to s těmi koncentráky nebylo tak žhavé, nebo o tom, že pan praktikující katolík měl nějakým soudruhem oplechovanou Pihel.
Vybrat si už může daný soudruh jistě sám, že.
No, skončilo jich tam dost na to, aby to nějaké hovado nezlehčovalo!
Jak tak na to koukám, asi si založím zlehčovatelsou kancelář. Ne zlepšovatelskou, ale zlehčovatelskou.
Na tenhle nápad mne přivedlo to, že jsem se dověděl, že “zlehčuji” vraždu doktorky Horákové, zlehčuji povídky o bolševických koncentrácích a kdoví co ještě “zlehčuju” …
Připomíná mi to občanskou výchovu na střední škole, kdy na mne paní rudoprofesorka řvala před celou třídou, že “zlehčuji úsilí, nutné k budování socialismu”. Po mé klidné a upřímné otázce, jak jej můžu zlehčovat, když přeci samo o sobě běží, jako na drátkách, mne ona paní vyhodila za třídy a skončilo to důtkou ředitele školy (který byl rozumný a nerozpatlával to).
Takže ve zlehčování mám nezanedbatelnou praxi, nejspíš je na čase rozšířit předmět podnikání.
Vy zlehčujete mnohé, co jsem ZDE neanonymně napsal.
Proč by Vám měl druhý cokoli věřit, když to u anonyma ověřiti nelze?!?
Proto veřejně pravím, že Vaší bajce o “budování socialismu” ani za mák nevěřím, stejně jako mnohé jiné.
Čemu věří osoba s tak nekonsistentní psychikou a názory na věci kolem sebe, jako Bořivoj Holínek, je mi krutě lógr.
Tak moc “krutě lógr”, že takřka po každém mém komentáři přiskočí, anebo se
alespoň ve svém “komentáři” o můj “lógr” otře…
no, a ono se někde opravdu střílí?
To je otázka! To není o tom co si kdo myslí o EU!
Jak vidno, naši židoameričtí vrazi už ovládli i evropský parlament.
To teďka půjde cesta do mutikulturního a fašistického otroctví šupem. Asi ti kriminální zločinci spěchají, aby něco podnikli ještě před 20. lednem, kdy Trump nastupuje do Bílého domu. Mají z něho strach jako čert z kříže.
původně to bylo 8. 11.
No, co k tomu napsat….teď asi raději nic, protože bych asi užil tolika vulgarismů, ze by mi asi redakce oprávněné příspěvek zablokovala….snad jen jediné, rychle z té Brusele do pryč.
Tak pozor, mezi našimi mladými nejsou je buzeranti a jiní devianti, mamánci, metrosexuálové, eunuši, feťáci, feministky a podobná verbež zaprodaná Západu, ale stateční a sebevědomí mladí muži a ženy, kterým osud naší vlasti není lhostejný :
“My, mladí vlastenci, dcery a synové, vnučky a vnuci, dívky a chlapci, ženy a muži, Češi, Moravané a Slezané,
tímto vzkazujeme českému národu, že jsme připraveni za naši vlast bojovat v dobrém i zlém!
Tímto slibujeme, že uděláme vše co bude v našich silách abychom zachovali naše tradice, zvyky a hodnoty!
Slibujeme také, že budeme bojovat za navrácení a následné udržení suverenity našeho státu!
V neposlední řadě slibujeme, že budeme naši vlast bránit proti všem vnitřním a vnějším nepřátelům a vždy budeme hájit národní zájmy!
Prohlašujeme, že jsme apolitický spolek a přijmeme každého kdo se k nám bude chtít přidat!
Nesouhlasíme s diktátorským Bruselem, slabou vládou Bohuslava Sobotky, politickým podnikáním Andreje Babiše a nenávistnou ideologií známou jako islám a odmítáme je jakýmkoliv způsobem podporovat! Naopak proti nim budeme bojovat všemi dostupnými prostředky!
Jsme zarmouceni postojem většiny mladých občanů naší malé, ale krásné země, kteří hájí zájmy protinárodní! Jejich jednání je pro nás absolutně nepochopitelné a nebudeme se na něm nikdy podílet!
Domníváme se ale, že v naší zemi žije spousta mladých lidí, kterým není osud naší země lhostejný a jsou ochotni se podílet na ochraně a budování silného a suverénního státu!
Proto vyzýváme všechny ty, kteří se chtějí přidat a pomoci nám v našem nelehkém úkolů:
Přidejte se k nám a pomozte nám zachovat to, co pro nás vybudovali naši předci! Pomozte nám zachovat to, pro co naši předci umírali! Dlužíme to nejen jim, dlužíme to především našim rodinám!”
P.S. Tuto výzvu nelze než podpořit a rozšiřovat !!!!
… ještě je třeba uvést jméno předního signatáře oné výzvy a budoucího předsedy nově vznikající strany…
Skupina se nazývá Mladí vlastenci.
Hlavně že 99 % zdejších zuřivých “bojovníků” proti přistěhovalcům a islamizaci statečně uvádí své jméno a nezůstává skrytá za ochrannými sukněmi anonymity internetu.
Čest pár výjimkám.
Nikdy v životě jsem se pod žádnou “sukni” neskrýval… nejsem “kadil”.
Vždyť já to nepíši ani netvrdím. Píši čest výjimkám.
ale holínko jseš kadil.a všichni to ví.snad se za to nestydíš?
Bouše, tam kde se o tom opravdu rozhoduje nikdo jméno neskrývá.
https://www.facebook.com/1690155871254030/videos/1708988006037483/
mno…
http://video.genfb.com/1708988006037483
a co ji takhle podepsat?
Lubomíre
dávám 100
Věřím, že odpůrci EU v této podobě jsou v dostatečném počtu aby dali dohromady alespoň jednu velkou obec nebo malé město. V dnešní době má místní samospráva velké pravomoci a kdyby bylo třeba 10.000 obyvatel, můžou si “zařídit” život v obci po svém a trhnout se. A nebo kdybych byl velký optimista, že by se odtrhla ČR? To by ale asi muselo dojít nejdřív k občanské válce, aby se vykopali ze země eurohujeři a bruselofašisti. Ale spíš si myslím, že většina obyvatel na to kašle a bude radši čučet na růžovou zahradu a číst letáky co mají v Kaufíku za babku. Strejda Andrejko jim nasype 30% masa v párkách a budou happy. To už je jistější to malý město a trhnout se. Jako Konfederace v 1861.
odpůrců EU v této podobě je dost, ale to neznamená její úplnou likvidaci!
Pokud ale příště vyhraje Babiš tak na změny zapomeňte!
Takhle rádoby demokraticky peobíhá demontáž demokracie v přímém přenosu. Od národních demokratických států k totalitní eurounii, kde pod vedoucí úlohou eurokokmise půjdeme jimi zvoleným směrem k jim známým cílům. Kouřit, pít alkohol, vlastnit zbraně a mít vlastní názor nás dobrotivě, ale důrazně, odnaučí. Vždyť mi jsme ti pitomí a neschopní, kteří nevydělávají měsíčně 380.000,- (bez náhrad a příplatků) jako europoslanci, ani cca 350.000,- jako zaměstnanci EU (sekretářky, tlumočníci, asistenti…). Oni jsou ta panská rasa a její lokajové, kteří rozhodují o dotacích, barvě a velikosti banánů, zavádí pravidla pro lepší vládnutí, pseudohumanitu, multikulti politiku, sexuální a genderový inovativní vzhled EU a td., a td. ZA NAŠE peníze vybrané a přetransponované do Brussele nám milostivě přepošlou nějakou dotaci. Při tom na chod EU aparátu a výplaty si odeberou miliardy Eur. Óóóó, jak jsou hodní a dobrotiví, že nám za naše prachy věnují takovou péči. Dokonce mají starost i o to, abychom se nenervovali “zbytečnými” starostmi o TTIP a další smlouvy, které budou ovlivňovat život každěho Evropana. Proto žádná informovanost!! Vždyť jsme jen lůza a plebs (jen pár lidí vydělává srovnatelný peníz), tak co se máme starat. Od toho jsou tam oni, aby převzali odpovědnost a za nás rozhodli.
Nemylte se, takhle to dělají všichni papaláši (zleva, z prava, středoví, zelení…), kteří se NEBOJÍ svých voličů.
V Út na ČT přenos ze zasedání zastupitelstva města Tachov?, kde se měli lidé vyjádřit k návrhu na přejmenování ulice na Nábřeží Václava Havla. Občané nesouhlasili, chtěli zůstat u stávajícího označení. Výsledek? Starosta již před 1/2 rokem nechal vyrobit nové cedule a učinil další kroky k přejmenování a jen potřeboval rozhodnutí “orgánu” posvětit občany (ponechat zdání demokracie). Nebýt toho, že neodhadl skutešné názory, tak by to prošlo a byl by za demokratgeroje. Takhle je za debila, protože i proti odporu občanůnakonec zastupitelstvo rozhodlo o Lahváčově nábřeží. Demokracie v praxi na lokální i evropské úrovni.
Řešením pro všechny papaláše je blbý a neinformovaný volič, který jen vezme lístek a hodí jej bez otázek a přemýšlení do urny. Někde je to za koblížek, někde za stovku, dříve za volební guláš a pivo. Proto ty snahy o kultůrní a genetickou změnu (islámská okupace), proto disnstbierovi aktivity k přidělení volebního práva neobčanům, proto snahy o snížení věkové hranice voličů, udělení volebního práva arestovaným atd. Prostě pašíci u korýtek žerou, nahlas mlaskaj auž se vůbec nestydí!!!!!!!!!!! Jsou tak odtrženi od reality, zkorumpováni svými příjmy a oslněni vlastní mocí, pýchou a neomylností, že škodí kdykoli hlasují.
Řešením pro občany je nastolit stav, kdy politik bude mít STRACH ze svých voličů. Vzpomeňte, jak po Plyšáku byla radost zajít na jakýkoli úřad, radnici, policii, do špitálu, nebo domova důchodců. Vždy jste byl ochotně a vstřícně přijat se zájem o Vás řešení Vašeho problému. Důvod – všichni ti odpovědní měli strach a obavu o své bytí – o možnost zániku stálého a zaručeného příjmu. Ta obava dávno zanikla a opět tu máme sektu úředníků, policistů, hradbu tiskových mluvší a občan je opět až na posledním místě. Opět jsme tam, kde před Plyšem.
To je třeba změnit!!!! Obávám se, že diskusemi tu či onde, účastí ve volbách, ani volbou SPD to nepůjde! Volbami pouze oddalujeme příchod radikálních řešení. Všichni věříme, že NADĚJE UMÍRÁ POSLEDNÍ a doufáme v to lepší. Ale nějak to stále nepřichází!! Politici slibují a po volbách konají v protikladu se sliby a my jejich výmluvy žereme. Dokud nebudou mít strach z nás občanů, do té doby se budou chovat jako komouští papaláši!!
Velice vystizne napsano,dekuji.L.Hirsch
Noobody
Dávám 100
Luboš Zálom :
“Vzhledem k tomu, že Německo společně s Francií jsou země, kde je trend islamizace nejdál, a zároveň jde o země, které udávají směr Evropské unii, je nejlepší cestou, jak před politickým islámem ochránit Českou republiku, opustit EU co nejdříve: prosadit czexit!
Pět procent muslimů znamená pět procent vyznavačů ideologie, která je barbarská, brutální, nelidská a od 11. století se neposunula absolutně nikam. A zároveň je to pět procent potenciálních voličů ve prospěch antisekularismu – můžeme si totiž být jisti, že islámská ideová stanoviska začnou dříve či později generovat svoji vlastní nabídku v politice.
Jestliže by v některém evropském státě žilo pět procent zaručených voličů nacistů či fašistů, začne se bít na poplach. Ve vztahu k hrozbě islámské politiky naše autority mlčí, a snad tento trend i vítají.”
Důvod je velmi prostý:
– Nacismus už je mrtvé hnutí, tedy zcela bezzubé, Tož si do něj kopne kdejaká onuce a má pocit hrdiny a udatného bojovníka.
– Komunismus už je mrtvé hnutí, tedy zcela bezzubé, Tož si do něj kopne kdejaká onuce a má pocit hrdiny a udatného bojovníka.
– Islamismus je živý, aktivní a naopak na síle nabírá. Onuce před ním tedy s*rou strachy a nedovolí si říci ani slůvka křivého, protože co kdyby náhodou vyhrál.
Gaučoví antikomunisté, co byste více čekal?
S tím se dá souhlasit.
Také proto jsem již v roce 2012 podepsal celostátní “Petici proti šíření islámu v ČR” a o dva roky později, kdy se ZDE o islámu takřka nehovořilo, napsal následující:
„Pokud u nás (ČR i státy EU) dopustíme, že bude většina diskriminována menšinou (invaze lidí jiných kultur a náboženství – islám), dožijeme se pekla na zemi a naše děti nám to nikdy neodpustí. Tomuto smrtelnému nebezpečí je nutno důrazně čelit, a to i za použití síly.“
P.S.
Zdůrazňuji, že svůj podpis pod peticí i názor ZDE, jsem VŽDY realizoval neanonymně.
Což je jistě záslužné a správně a ani já nemám sebemenší problém s tím souhlasit.
Nicméně, svým současným lpěním na amerikanismu, obhajobě euroatlantismu a našeho participování v NATO tyto svoje, nesporně zdravé výchozí názory dokonale negujete.
Protože islámská invaze nevznikla sama od sebe, je jen nástrojem. Nástrojem těch, které nyní obhajujete.
Nemíním nikomu vyvracet, zda a co “neguji” a také komentovat to, co mi kdo podsouvá.
Jedno vím zcela jistě – a je to i ZDE dohledatelné – a sice, že “socanství” EU kritizuji celou dobu, co ZDE píši a pokud se týká USA, pak jsem podporoval a podporuji její primární postavení v NATO, neb to je jediná záruka toho, aby “komunismus i nacismus jednou navždy zůstalo mrtvé hnutí, tedy zcela bezzubé”… mám totiž vážné obavy, že obojímu poslední dobou narůstají – stejně jako žralokovi – nové ostré zuby!
Myslím se pletete, je to jen pokračování jejich dzihadu, který započal před více jak 1300 lety. Potřebuji ovládnout nejbližší vyspělou část světa, tou je pro nás bohužel Evropa, kdyby měli blíž Japonce, půjdou napřed po nich.
Toť můj názor. Ano, díky jejich zásobám ropy a plynu je z velké části financujeme. Díky poklesu cen ropy se malinko dostali do finančních problémů, ale teď, teď se celý OPEC a někteří další významní vývozci ropy dohodli na snížení těžby, tedy navýšení ceny na trzích….bohužel, trhy reagovaly tak, ze na tuto hru přistoupily, místo aby dále požadovali stejnou cenu.
Zdravím, Davide,
jde jen o úhel pohledu. S tím džihádem a touhou rozšiřovat islámskou říši máte samozřejmě pravdu.
Nicméně na aktální dění se já osobně dívám jinak. Majitelé Ameriky této jejich vlastnosti využili tak, že odstranili diktátory (typicky např. Kaddáfího), což je jediný mechanismus, který na Araby platí. Po takovéto destabilizaci barbarských zemí už jen stačilo spustit vhodnou propagandu (v Evropě lítají pečení holubi do huby), nakoupit něco mafiánských převaděčů (pardon, humanitárních neziskovek) a vytvořit symbol přijetí migrantů Evropou (zkorumpovaná a vydíraná bezpáteřní Merkel, Brusel na dálkové ovládání z Fašingtónu).
Kobylky byly nasměrovány, vypuštěny a vlastní dílo zkázy už udělají samy. A skuteční strůjci této války proti evropě budou spokojeně sedět, dělat si pipinku z palců a ukazováčků a tbářit se, že oni nic, oni muzikant.
Samozřejmě ani já Vám necpu pro zněmu tenhle názor, ale já jsem o něm dost zásadně přesvědčen. A nikdo mi zatím nepředvedl dostatečně objektivní argument k jeho přehodnocení.
Pardon, Evropě, samozřejmě
Kadle, myslíte že tento blbuvzdorný výklad někdo z bruselských řiťolezců pochopí ? Vždyť Vy jste jim jejich vylhaný svět zbořil !!!
Též zdravím.
Napřed stručně pane Boušemu, nedomnívám se, ze zrovna ve zdejší diskusi se pohybuje převaha bruselských kamkolilezcu, spíš naopak.
Teď k tomu co jste psal vy. Ano, ma to svou logiku . Ale co mi tam uniká, je výsledek. Vezmu ti z pohledu dlouhodobého zisku, když připustim, ze tuto snahu spolu organizují i nějaké finanční, či jine skupiny, které plánují dlouhodobe, tak právě ten dlouhodobý efekt pro jejich prospěch nevidím. A nápisi i proč.
Tím, že rozvratim celkem zatím solidně fungující a bohatou Evropu přece nevydelam, krátkodobé možné ano, ale když zchudnou všichni evropané, kdo pak bude kupovat mě produkty, služby….v podstatě nikdo. Proč je i přes svůj surovinových potenciál Afrika stale neuvěřitelné chudá? Protože krom vývozu surovin nemá v podstatě nic….takže pokud takto dostanou do kolen i Evropu, nevidím v tom ten přínos, pro ně, který tuším v pozadí vašeho příspěvku, tudíž, nakonec schudnou i tito “organizátoři” rozkladu Evropy….a to mi na tom nesedí.
A pachatelem je : Muslimské bratrstvo, kterého poslouchá jako krotký beránek celý Západ, počínaje EU, přes NATO a římskokatolického papeže a konče OSN !!!!
To musela bejt fakt hlava…..
A nebo – ARAMCO, dnes známá pod názvem Saudi ARAMCO, založena v roce 1933 jako California-Arabian Standard Oil Company.
Davide klíííd, on Vám koulevník už nějakou teorii dodá!
Zdravím, pane Skeptiku, ja jsem klidný….někdy možná až moc….
Obecně je v těchto diskusích na toto téma jeden problém, a to ten, že se bavíme pouze v rovině spekulací a teorii a pro jakýkoli názor nemáme ta potřebná fakta, respektive, zatim nejsou nikde dostupná.
No, ona stačí ta známá. Konspirační teorie jsou zajímavé, mají výhodu že nejdou vyvrátit, ale potom stačí logika. Třeba obrat a investice mezi EU a USA. To nemůže žádný otrok “polotmavé rasy” nikdy nahradit. Stejně jako suroviny, nejlevnější je si je koupit! A Rusko je prodat musí / Arabáši také/ protože nic jiného než těžit neumí!
A $ si můžou Amíci /teoreticky/ natisknout kolik chtějí!
Odpovím velmi stručně v bodech, musím se trochu pohybovat:
1) Jakákoli kolonizující země vždycky na koloniích zbohatla.
2) Chudé kolonie jsou k ničemu, naproti tomu Evropa je pořád ještě dost bohatá nevěsta. Afrika je chudá kvůli tomu, že se o sebe vůbec nesnaží postarat, ale naopak je cíleně udržována jako cíl “humantiárních pomocí”. Jejich zastavení by nastartovalo její rozvoj a bohatnutí, což se nikomu nehodí.
3) Porobením Evropy se výrazně zlepší vojenské obklíčení Ruska a útok na něj se řádově zlevní. Válečná kořist v podobě ruského nerostného bohatství je příliš lákavá. To je taky jediný důvod, proč na Rusko útočit, jinak je zcela nezajímavé.
4) Lidi nikoho nezajímají, jejich vychcípání … pardon … regulace stavu se dá dnes velmi snadno zařídit, například takové selektivní retroviry jsou už dobře otestovány.
Chytrý chlap, jako Vy, si tyhle body jistě dokáže poskládat k sobě tak, aby dávaly kompaktní celek.
to je něco jako mandelinka na Ukrajině…
Zajímavá úvaha, tak taky bodové:
1) není úplně pravda, většinou ano, hlavně v Britském případě, ostatní koloniální země nic moc.
2) z tohoto pohledu je zajímavé, že dokud měla Afrika koloniální zprávu solidně prosperovala i bohatla, především britské kolonie, z jistého pohledu bohužel koloniální hranice nectily etnické, a to je dnes ten největší problém Afriky
3) tady budu nesouhlasit. Evropská, tedy ta od nás nejbližší hranice Ruska nenabízí po Ural téměř nic, zdroje jsou za uralem….tam má nejblíž Cina….leda by pak byla skryté v pozadí i ona Cina.
4) pro toto se děje i přirozenou mutací viru diky našemu pokročilému zdravotnictví. Netřeba se příliš angažovat, stačí bojkotovat výzkumy novych medikamentů.
Kadle, ujišťuji Vás, že stejně mluvíte do dubu. Vy totiž předpokládáte, že zdejší hlupáci mají aspoň základy analytického myšlení a sociální inteligence.
Bohužel, pouze vylízané mozky.
Ne až tak úplně, Lubomíre. Bavím se o té věci s D.S., neb je, jak již předvedl, naopak mozku vlastníkem a je si s ním co říci. Jednobuněčné hňupy z WxV ignoruji, pouze tu pouze rozmazávají exkrementy po skle. To už je holt daň za svobodu projevu.
Podepsal jsi petici proti šíření islámu a jeho šiřitele tady zuby nehty obhajuješ ? Potom bych si dovolil tipnout, že jseš mentální trouba.
Trouba je ten, kdo si dosud nevšiml, že jeho tipy jsou okolí k smíchu (pád dolaru v září 2015, atomová ponorka a její…, ááále výčtu není třeba
)
Koukám, že nemáš argumentů, takže tím troubou zůstáváš stále ty, protože tvoje pokusy o oponenturu s šiřiteli islamismu a islámu vůbec nesouvisejí.
Hlavními šiřiteli této západní ideologie jsou totiž tví neomarxističtí pánbíčkové v EU, NATO a OSN.
no, ještě že ne Západní, to by se její Velký obhájce Putin asi zlobil, ne?
Je to tak, Lubomíre, nevím za co ty mínusy.
Je třeba dodat, že jde o mimořádně rušivý primitivní element, naprosto nekompatibilní s evropskou vyspělou civilizací.
A s neschopností asimilace se pojí rovněž parazitní způsob existence těchto primitivů a nomádů.
Jak to může ve finále, vzhledem k přemnožování, asi dopadnout?
Hořícími evropskými městy a vzájemným vybíjením.
A tohle všechno za naši poctivou práci a za naše daně.
Proto urychleně pryč z EU a NATA.
Joe, to bude tím, že místní neobolševici, havloidé a další západumilovní ztroskotanci hrající si na pravičáky raději volí západní židofašistické a neomarxistické ideologie, kam patří i multikulturalismus a islamismus, jen proboha, ať zůstaneme stále pod nadvládou USA, EU a NATO.
Státní a národní suverenita je pro ně smrt.
Pane Holínku, pěkný den.
Je naprosto jasné, komu vadí lpění na euroatlantismu.
Komu tak moc vadí slovo amerikanismus.
Jistě mu to vadilo stejně před 30 lety jako dnes.
Takhle myšlenka eurasianismu, to by šmakovalo mnohem více.
Komunismus samozřejmě není mrtvý vůbec, naopak, zdá se, že ve světě plíživě vítězí.
Zejména třeba Česko je bašta jeho příznivců.
Co se týká nacismu, ten poslední roky rehabilituje soudruh Putin. Kdo nečte prolhané kremlobotské zpravodajství, ale pravdivé informace o Rusku, ten si může udělat obrázek, který jsem si učinil třeba já.
Že je Putin velmi inspirován samotným Adolfem, pro což je dostatek důkazů.
Rovněž tak ho rehabilitují po světě jeho spojenci.
J.R. Nyquist to nazval nacistickou internacionálou.
Nacismus, rodný bratr komunismu, je mix komunismu a národovectví.
To, že se Putin hlásí ke komunistické minulosti a sympatizuje s komunistickými ideály dodnes, o tom nehovoří jen jeho slova, ale i činy a to, kam se Rusko posouvá.To, že ten samý Putin OTEVŘENĚ podporuje islám, dokonce prosazoval již v roce 2005 členství Ruska mezi muslimskými Zeměmi.
A tady furt bude mít někdo kecy, jak za to všechno může USA.
Pravda, Putinův člověk soudruh a muslim Obama, za těch pár roků odvedl v USA, co jenom byl schopen, aby USA oslabil ve světě, aby tam prosazoval socialismus a islám.
Byl to on, kdo v Praze, jaká to náhoda, že zrovna v tomto městě, podepsal jadernou smlouvu Start, výhodnou pro Rusko.
Byl to on, kdo v syrském konfliktu skáče podle toho, jak Putin píská.
Byl to on, kdo podepsal smlouvu s Íránem, podle přání Moskvy.
Byl to on, kdo se omluvil za Lybii, čímž si vysloužil od Putina pochvalu.
Komunismus už se skoro 100 let do celého světa šíří jako rakovina právě z RUSKA.S přestávkami, které by se daly nazvat NEP. Mongoloidní imperátorští Rusáci ideály marxismu dost ochotně přijaly, protože osobní svoboda je pro ně nedůležitá a člověk tak nemá cenu, jako individualita, ba cenu tam nemá prakticky žádnou.
Kecy z Vokovické sorbony, VUMLu, Rudého Práva,Halo Novin,Aeronetu a dalších Protiproudů at si soudruzi strčí za rusou fangli.
Nechcete se léčit? Zkuste si nastudovat význam cizích slov, která používáte. Korporativní fašismus nám již nyní vládne z brusele a Berlína.
no, ale tam jsou na nejvyšších postech komouši, ne?
Rovněž pěkné pozdravení, pane Langere.
Pozorně jsem přečetl Váše postřehy a k Vaší větě – “Pravda, Putinův člověk soudruh a muslim Obama, za těch pár roků odvedl v USA, co jenom byl schopen, aby USA oslabil ve světě, aby tam prosazoval socialismus a islám.” – dodávám, že mj. i v záznamu (viz odkaz níže), zvláště pak v sedmé minutě, je Vaše konstatování jednoznačně potvrzeno. Putin, ve vztahu k Obamovi, v zasvěcených kruzích nikdy chválou nešetřil (jejich veřejné kočkování bylo určeno pouze pro LID, stejně jako Burešovy koblihy).
https://www.youtube.com/watch?v=TN9hV7yUr2E
Nezapomínejme, odkud totalita už 200 let přichází.
Je to pořád totéž – američtí židobolševici a jejich dnešní následovníci židofašisté rekrutující se z řad tamější finanční a průmyslové oligarchie touží po světovládě a za tím účelem jim na ničem nezáleží a žádný počet lidských životů jí není svatý, aby se svých zrůdných cílů zřekla.
Před 100 lety uspořádali proto v podstatě první barevnou revoluci, když prostřednictvím zaplacených židovských pohůnků pod vedením Lenina a Trockého svrhli Kerenského demokratickou vládu vzniklou poté, co car Mikuláš abdikoval.
Ruský národ a poté i ostatní slovanské národy se tak staly obětí amerických židobolševiků.
Naštěstí Rusko se jich zbavilo a kráčí do budoucnosti pravicově konzervativní, křesťanskou a vlasteneckou cestou. Tím je naším nejbližším spojencem proti dnešním euroamerickým vrahům.
Prostě současné kapitalistické, křesťanské a vlastenecké Rusko je naším nejbližším spojencem proti euroamerické židofašistické totalitě !!!
Rusko symbolizuje pohodu, klídek, tabáček….
Jistě…na to je nejlepší sledovat Maxipsa Fíka, jak jde na procházku s paní Kadrnožkovou a U kapliček počůráá jednoho bezdomovce…
Zdravím pane Langere. Díky za skvělé shrnutí.
Při čtení reakcí na váš příspěvek jsem se fakt pobavil bláboly vašich různých “oponentů”.
Třeba ty o ruském klídku, nějakém tabáčku, židofašismu atd, které zase monotonně vypotil jeden z nich.
Ty už fakt nejsou z tohoto světa. Je to jen projev nemocného, otřeseného a frustrovaného člověka zralého na radikální medikaci..
Mě by jen zajímalo, kde soudruzi v Moskvě udělali chybu.
Oni ty chyby dělají pořád.
Ne dost velké na to, aby se sami zničili.
Nicméně pořád dost velké na to, abychom byli obětmi toho, čeho všeho možného jsme dnes svědky.
Touž je bruselskoberlínský fašismus.
asi před deseti lety, jsem to nazval Bruselofašismus!
Jen kratší analýzu myšlení s. Kadla:
Soudruh Kadel je opravdu humorný hurvínek.
Není to tak dlouho, co p. Fiala, který měl v diskusi dlouhou tirádu, kde mj. nadával anningerovi.
Co udělal soudruh Kadel?
Přiskočil a tvrdil, jak konečně pochopil Fialu a jak jsou mu jeho názory blízké.
Tak se s. Kadel chová vždy, když se někomu snaží vlézt do řiti. Zjevně s představou, že si tím u diskutérů, kteří mu sice nevoní,ale udělá si u nich oko a bude s nimi zadobře.
(na mě to pochopitelně nezkouší, protože jako vycvičený rudý šváb ví,s kým nehne. A to i při své nevalné inteligenci)
A dnes? Dnes oslovuje s.anningera “pane kolego”.
Dojemné, leč příliš nápadné.
No, víte, pane Langere, on to ten Kadel nemá vůbec lehké.
Jistě si nejeden čtenář PP již povšiml, že není takřka dne, co bych jej argumentačně i věcně nepoložil na “diskusní lopatky”, přičemž mi k tomu stačí pouhé “míšní reflexy” (viz např. diskuse pod tímto článkem).
Vzhledem k tomu, že jsem mu natolik „krutě lógr“, tak nevynechá téměř žádný můj komentář, aby jako první nepřiskočil a tím si řekl o další “lopatky”, přičemž velmi těžce nese další “položení”.
Proto se přidá takřka ke každému, kdo po mně plive jedovaté sliny. Vlado i Joe jsou v tomto směru již natolik profláklí, že jejich výpad vůči mně spíše přidá na vážnosti mých slov a rovněž slohová cvičení blbýho muflona Marka, jenž Kadelovi v těžké chvíli vždy přiběhl na pomoc, jsou zcela neúčinná, tak dnes využil ataku nic.k “anninger”, který – stejně jako Kadel z anonymity – opakovaně mele stále stejnou písničku “…holínku.jsi prostě posera jako člověk.bez vlastního názoru na cokoliv.to ti nikdo neodpáře…”
A tak to ZDE chodí již několik jar… mnozí se tím baví, ale je i nemálo čtenářů, kteří jsou z těchto “diskusních” praktik notně otráveni…
V zásadě souhlasím,
ovšem Kadel si v diskusích sobě rovné najde najde VŽDY.
Jsou to zpravidla ti, co jsou rudí, sprostí a omezení podobně jako on.
Jeho švejkovité řitolezectví, díky kterému zjevně dělal za bolševické totality kariéru, je stejně odporné, jako on sám.
Samozřejmě o to jde, aby co nejvíce trollů zamořovalo diskuse a dělalo je nestravitelnými, což se zde na PP do značné míry daří.
V léčebně se sešlo koncilium chovanců a odborně posuzuje kolemjdoucí za plotem.
Rozkošné. Pokračujte, chlapci, vcelku se dobře bavím…
Příjemnou zábavu za plotem…
P.S. … jen jste potvrdil, že chudí duchem k pobavení příliš nepotřebují.
Jojo, dokonce mi k pobavení občas stačí i ta vaše komická ubohost … já jsem člověk skromný, já moc nepotřebuju.
Pozdravujte tam v šaškecu havanský mráz.
To myslíte v té rudé oboře blbýho muflona Marka?
Hmm, tam jistě mrznout bude, ale tam my přístup nemáme, ten poskakuje pouze kolem vás…
Ale kdepak, jen si vzpomeň:
Bořivoj Holínek, 27.11.2016, 10:44:52:
” … Člověk, který schvaloval okupaci naší vlasti v roce ´68 a jenž nechal vlastní lidi stát zmrzlé a hladové za dveřmi „paláce …“ (rozuměj – Fidel před palácem v Havaně)
milan, 27.11.2016, 10:54:25:
Holínko:
” …jenž nechal vlastní lidi stát zmrzlé a hladové za dveřmi paláce ..”
Na Kubě je průměrná teplota 28stupňů.
Že jsi blb, ví každý, ale že až takový???
A vůbec, Mrazíku, co Marfuša? Už mi dlouho nic nenapsala, mohl bys zase něco vyfabulovat.
A tááák, to jak jsem citoval onu ženu, která nejednu noc stála mezi poddanými a následně své svědectví o zvěrstvech komunismu vypověděla na kameru TV…
Stačí si v archivu TV vyhledat onen dokument a vyslechnout si její alarmující svědectví na vlastní uši.
P.S.
Žádnou “Marfušu” neznám, ale zato jsem zaregistroval onoho anonyma “milan”, jenž je rovněž za plotem a také každému cizímu tyká, což činí pouze lidé duchem choří a také komunisté.
No, tomu zase ale věřím, že s paní, která je schopna tvrdit, jak v Havaně vymrzla, by se vaše koncilium odborníků za plotem léčebny docela shodlo, možná byste si i nějakou tu zkušenost vyměnili. Jistě by pro vás byla přínosem, stejně, jako její nemyslný blábol v rádiu.
Tedy do první dávky Diazepamu určitě.
Zase jste se s námi podělil o zkušenosti z průběhu léčby a také s aplikací – posledně to byl “Emla krém na odřenou sliznici”, nyní “Diazepam” … již nyní hořím netrpělivostí, co to bude příště.
Jinak díky!
Výborná zpráva z Protiproudu : Židoamerická totalita ztrácí pevnou půdu pod nohama a začíná být zoufalá, že její propaganda nefunguje :
http://protiproud.palamentnilisty.cz/politika/2846-pred-velkou-bitvou-nezavisla-media-na-internetu-musi-byt-znicena-ziji-trolove-v-rusku-nebo-v-americe-miliardy-dolaru-a-presto-oficialni-propaganda-nefunguje-temne-duneni-zacalo-jiz-11-zarim-vypnou-nam-internet.htm
“V březnu roku 2015 totiž Evropská rada vyzvala Vysokou představitelku EU pro věci zahraniční a bezpečnostní politiky Federicu Mogheriniovou, aby připravila plán “strategické komunikace”, který měl zabránit “dezinformačním kampaním” Ruska ohledně Ukrajiny.
Hned následující měsíc ustavila Mogheriniová spolu s Evropskou službou pro vnější činnost “strategickou informační jednotku”, jíž velí Giles Portman, takto agent MI6. Pracovní náplní jednotky je poskytovat protiruskou propagandu evropským zpravodajským agenturám, na nichž jsou všechna média hlavního proudu životně závislá.”
Myslíte tu Mogherinovou co vystupuje proti Izraeli za Arabáše?
Američan Thomas Barnett, poradce bývalého amerického ministra obrany Donalda Rumsfelda a vojenský plánovač, již v roce 2002 oficiálně nám Evropanům společně s americkou administrativou s využitím Coudehove-Kalergiho naplánovali 4 kroky směřující k našemu zotročení :
1. krok: Neomezený proud imigrantů za účelem rozpadu usazených národů a zničení jejich kultur. Žádný stát nesmí bránit přílivu uprchlíků. Speciálně se má zdesateronásobit příliv uprchlíků do Evropy. Národně orientovaní politici musí být umlčeni a musí zmizet ze scény.
2. krok: Neomezený tok ropy, plynu a jiných surovin. Národy nesmí disponovat nerostným bohatstvím. Veškeré zdroje budou privatizovány a internacionalizovány.
3. krok: Ničím neomezené finanční toky do USA. Žádná vláda nesmí bránit svobodnému pohybu kapitálu a nesmí bránit odcházení zisků ze země. Státy se musí dostat do vzájemné závislosti, aby nemohly existovat samy o sobě. Státy, které se tomu budou bránit, budou nahrazeny loutkovými režimy. Nepřátelé této globalizace budou zničeni. Thomas Barnett suše konstatuje: “Kritiky zabijeme”.
4. krok: Žádný stát se nesmí postavit proti tzv. “mírovému nasazení” americké armády – americké soukromé militaristické agentury nastoupí na regionální “trhy”. Úkolem amerických vlád je trvale udržovat tzv. “válku proti terorismu” a nikdy neopustit země, kam již jednou vkročila noha amerického vojáka. Strategický cíl je dán jasně: zničení všech protivníků globalizace.
P.S. Ať žijí židofašistické USA a blbečci jim dělající užitečné idioty !!!!
Huráááááá
a on Vás žádný doktor nevzal?
Myslím psychiatr. Vy jste na profesůru…
Ještě se vracím, pane Langere, k Vaší výše uvedené “analýze myšlení s. Kadla”.
Není náhodou, že jsme při této příležitosti nezávisle na sobě vyjmenovali nejednoho trolla a přitom jméno Boušeho nezaznělo.
Svědčí to mj. o tom, že LB se za dobu svého působení na PP natolik ztrapnil a znevěrohodnil, že jej – mimo pár fanatiků jeho ražení – již nikdo nebere vážně, tudíž za zmínku ani nestojí.
Vždyt Bouše se chová jako přeskakující gramofonová deska.Opakuje pořád to samé.A to se loni vymezoval proti kopírování a přitom to dělá denně.
Mění názory jako špinavé fusekle.
Navíc je totálně splachovací.
A despekt mu vyjádřil dokonce nejeden rusofilcní bol(u)ševik.
Toho podporují už jen ještě hloupější rudohnědí přicmrdávači jako Janice, Profucky, 1948 a Kadil.
Dokonce i takový jednoduchý troll, jako Smajlík cirkl, si všiml, že je to demagog.
Vždyt Bouše exemplární příklad zdiskreditovaného trolla, ovšem já mu nehodlám brát iluze.
Tvrdil, že moje komentáře skoro vůbec nečte, tak snad tento jeho pozornosti unikne.
Stokrát opakovaná lež se pravdou nestane ani velikou snahou a nasazením. Že to ten člověk zkouší znovu a znovu svědčí spíše o jeho duševním zdraví.
Ani pro smích není, protože jeho litanie vtip postrádají.
Zbývá jen pocit trapnosti.
Spíš potřebuje i ten mizerný příjem po tom, co ho manželka zcela okradla a musel zaplatit alimenty. Je to zcela zruinovaný ubožák.
http://www.adikia.cz/news/billboard/
Pane Langere jen malá technická, protože pan Bouše Vás evidentně ignoruje.
Máte ve své hlubokomyslené úvaze logickou chbu. Cituji: “…Bouše se chová jako přeskakující gramofonová deska.Opakuje pořád to samé.” a hned další větou tvrdíte: “Mění názory jako špinavé fusekle.”
Udělejte si v hlavě pořádek a pak teprv to dejte mezi lidi. Takhle jste za blázna ještě většího, než normálně.
Koukám, že místní neobolševici, havloidi, vlastizrádci a kolaboranti s židofašisty se můžou posrat vzteky z mých pravdivých příspěvků, které je usvědčují ze lží, debility a nepřátelské propagandy.
Krásný pocit absolutního vítězství !!!!
Juhúúúúú….
Lubomír Bouše 15.12.2016 ( 15:04:59 ) Odpovědět
Kadle, ujišťuji Vás, že stejně mluvíte do dubu. Vy totiž předpokládáte, že zdejší hlupáci mají aspoň základy analytického myšlení a sociální inteligence.
….
https://cs.wikipedia.org/wiki/Soci%C3%A1ln%C3%AD_inteligence
opravdu jste tady, a nejen tady, zapůsobil…
“Čím více se společnost vzdaluje od pravdy, tím více nenávidí ty, kteří ji říkají.”
Eric Arthur Blair (známější pod pseudonymem George Orwell)
Se slovy George Orwella lze samozřejmě souhlasit.
Ovšem pasovat sám sebe na toho pravého, hlásajícího tu jedinou “opravdovou pravdu” (třeba nějakými svými “pravdivými příspěvky”)a poté orgasticky .prožívat “krásné pocity absolutního vítězství”?
K tomu je potřeba být hodně mimo reál.
A nebo být šašek a to že úplně blbej.
on si myslí, že to hoši přeložili do ruštiny…
Parta důchodců, debilů a rádoby pravičáků:
Langer, Holínek, Breburda, Skeptik, Signeur, Šabábová
no, jsem asi o čtyři roky mladší než nejryzejší koulevník, ale rád bych slyšel Vaši definici pravice…už jsem se ptal Pricmr*dávače 1948 a ještě mně neodpověděl!
P.S. tedy pokud nemyslíte to, že to o sobě někdo pořád vykřikuje…
@ MMA 16.12.2016 16:49:42
…………………………………………………………………………….
Co k tak mimořádně oduševnělému komentáři k tématu říci? Opravdu váhám, abych nechtěně neurazil majestát autora.
Snad si jen dovolím konstatovat, že to musí býti
Maximus-álně Mimořádný Akt
Po jeho MMA projevu mám “Krásný pocit absolutního vítězství !!!!
Juhúúúúú….