
Slovensko jako MerkelReich
MARTIN KONVIČKA
V posledních pár hodinách či dnech se ukázalo, že velký plán sil Zla – rozbití uskupení V4 – nese přece jen nějaké ovoce …
Slovensko, nově tedy čaPutov, se “společenskou atmosférou” stále víc přiklání k libtardí velmoci, tedy MerkelReichu.
První prasárnou bylo zbavení poslance Milana Mazurka (Kotlebovec) poslaneckého mandátu, a to ze strany jeho “kolegů” – poslanců ostatních stran. Důvod? Byl “pravomocně odsouzen za hanobení národa, rasy a přesvědčení”. Ovšem pozor – byl odsouzen K POKUTĚ, tedy prkotině, za což vás snad normálně nevyhodí ani z většiny zaměstnání. Ústavněprávní pozadí té fašistické prasárny je rozebráno zde:
- https://svobodnakultura.wordpress.com/2019/09/03/brutalni-slovenska-ustava-zbavila-poslance-mandatu/
Druhý a ještě ostudnější případ je trestní stíhání “Sheily” – té poněkud jednodušší, přesto však milé slečny, která před pár lety zapálila vlastnomočně počůraný krákorán. Chtějí ji – pozor – soudně zbavit svéprávnosti. A pozor: Jest faktem, že Sheila je z chudších poměrů, žádná intelektuálka to též není, už jako puberťačka měla oplétačky se zákonem… přes špatnou společnost se dostala do ještě horší, a nakonec si vytrpěla fakt hnusné věci od německých muslopedánů, u nichž, chuděra, původně hledala ochranu.
Slovenský štát (sic!), který se jí měl zastat a pomoci ji začít nový život, ji v podstatě obětoval.
Šílené je, že Sheilino pozadí, povaha, životní příběh.. jsou zrcadlové kopie příběhů tisíců mladých Angličanek z chudých čtvrtí, které zas obětoval britský “štát”. Ano, těch, jak za ně bojoval (T)enJehožJménoNesmíBýtVysloveno(R).
Perlička: Podle šárie by Sheila měla zemřít. Jediné, co může dle šárie zachránit před smrtí za zneuctění krákoránu, je, když vás kádí (tj. soudce) prohlásí za – nesvéprávnou. Soudí v Ružomberoku podle šárie? Vypadá to tak…
Suma sumárum, Slovensko se nám přimyká k Německu, stejně jako tenkrát. Česko se snaží švejkovat, stejně jako tolikrát. Polsko, stejně jako tenkrát, jde do boje hrdě, s tasenými meči, děj se co děj. Jen Maďarsko, zdá se, zmoudřelo, a hlídá si své zájmy všem navzdory…
Historie se holt opakuje, jen v jiných kulisách. A každý bude odměněn po zásluze, stejně jako tenkrát…
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc březen 2021: *****
Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Anonym 555,- Kč, Miroslav Zatřepálek 100,- Kč
Celkem za měsíc: 2 655,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Generace rozbitých opic - 1.3.2021
- Blahosklonnost nebo idiocie? - 1.3.2021
- Babiš s Hamáčkem nám vyhrožují zastřelením - 1.3.2021
Spíš bych to nazval Sorošstán, ale Merklice (žid. matka Jentsch, zemřela 2018) také za jistou česnek partu také maká, vždyť dostala v EU medaili Kalergiho v r.2010 za likvidování a zavádění islámu v Evropě jako první z celé plejády zrádců. Po ní Van Rompuy, Juncker atd…….
Nemá židovskou matku, paranoiku.
Matka Merkelové byla židovka odsunutá z polské Haliče.
Merkelová mluví plynně hebrejsky a její rodiče měli i ona sama má americké pasy, což je automatická výsada pouze židů.
Nikdy nebyla.
A, Marxiblb, její jméno napsal po letech poprvé dobře.
Jmény matky Merkelové zní : Herlind Jentzsch.
Mluví plynně hebrejsky, to asi měla v DDR jako školačka nepovinný předmět, že debile ?
Ma.
Další hitlerovský blbec?
merkelica je hitlerovská blbka, ty si blbec český
Tak židovka nebo hitlerovka?
O tom se mluví.
Septiku mas Vize a do matrik nevidis.Matriky su v byvalem Prusku a v CK 400 roku. Septiku,ty zapres aj svoju matku aby se nikdo, nic nedovedel,
o tvym vandrackym puvodu.
Ty, Sudeťáku, táhni do Pohořelic.
Merkelová prostě neměla matku židovku.
Confirmation Merkel is Jewish came out of her own mouth when addressing the Israeli parliament the Knesset in Hebrew. In her opening words in German before the speech she thanked the Knesset for allowing her to speak quote “in her mother tongue” which in that speech is not German but Hebrew, the language Jews alone speak to one another.
These are the exact German words which she used to introduce her Hebrew speech: “Ich danke allen dass ich in meiner Muttersprache heute zu Ihnen sprechen darf.” It translates to: “I thank you all that I am allowed today to speak to you in my mother tongue.”
Septyku, protože jseš vesnický buran Jášek z Kojotína, tak ti to přeložím.
V židovském parlamentu řekla : Děkuji všem, že mohu dnes k vám promluvit mou rodnou řečí.
Ano Slovakum jeb.lo a mají co si zvolili.
Caputova by byla vhodna spis do porno branze ale i tak se tyto branzi dost priblizi z postu kde je ted.
Vyje.be s celym narodem …natvrdo!
Slovenske volby boli cinknute, ktorysi politik to povedal na plnu hubu – ze slovaci volili babu, s ktorou absolutne nesuhlasia, pac su tak uvedomeli …
Polsko jde do boje stejně jako tenkrát spolu s Německem. Snad doufá že se konečně dočká trvalého záboru Slezska a Oravy nebo dokonce nových hranic s Maďarskem uprostřed Čaputovic? Přičlenění Lvova a dalších území by jistě taky bralo.
To je BLBOST!!!
Poláci mají historicky děs z Ruska,ale sžírá je nedůvěra i k Německu.
Proto jsou až po uši zabořeni v Americké řiti a louděj,aby směli Amíkům financovat další základny v Polsku.
Je to už takové jejich špecifikum.
V tomhletom ohledu je nejslabším článkem Polsko.
Tak proto z té nedůvěry k Německu uzavřeli s Hitlerem desetiletý pakt. No to se vám fakt povedlo, to proto si v devětatřicátém když nás ÁDA obsadil si Poláci spolu s ním ukousli taky kus republiky. Zkuste si zjistit něco o paktu Pilsudski nebo se můžete zeptat pokud znáte některého poláka.
vaše reakce tak nějak nedává smysl, Helena hovoří o současném polsku a vy o meziválečném. Ano tehdy měli poláci s německem velmi dobré vztahy (nebo si to aspoň mysleli), ale pak byli poláci drsně poučeni co to znamená se paktovat s německem
Tak jsem to myslela.Dostali přes čenich z obou stran.
Jeho reakce nikdy nedávají smysl.
To je jenom sobaka štěkající azbukou
Takovou měl tvůj soudruh Stáálin o dva roky dříve.
Copak je to u nás jiné? Nejde snad o podobný případ, jako byl ten, když chtěli vydat Okamuru ke stíhání za popírání holokaustu? A současně podané trestní oznámení na poslankyni pí. Maříkovou za srovnání migrantů s invazními druhy rostlin a zvířat (mimochodem to srovnání pokládám za velmi trefné) je totéž. Jsem zvědavá, zda bude Sněmovnou vydána nebo ne. Právě v jejím případě by chtěl náš vrchní islamizátor Al Hamajda využít zákona o předsudečné nenávisti. Tedy zákona, který byl “odklepnut” oběma vládními stranami v součinnosti s Piráty. Kde je tedy rozdíl mezi námi a Slovenskem?? Já ho v těchto ohledech nevidím, ať na to nahlížím jakkoli. Snad jen v tom, že u nás (zatím) žádnému poslanci jeho mandát neodňali. Nicméně, šrouby se utahují víc a víc, co není, to může být.
Asi tak. A Konvička by sa mal starať o Hamáčkovo a nesrať sa do Čapútova. Čapútka je hlupaňa a robí hambu leda tak sebe. Za to v Hamáčkove je vo vláde deb.lov na rozdávanie. Pekný/hezký deň.
co to tu meles hnupe…a co plno cobolaku u nas vcetne premiera?…sme v tem spolem…
Bylo úžasné, jak ta Sorosovka (Čaputová) v Německu požadovala: “.. aby byl hlas Německa v Únii více slyšet…”
Devótnější patolízalství abys mezi politiky pohledal. Proti ní je i nebožtík Hácha morálním gigantem.
Mimochodem, když se o něčem fakt vážném jedná a rozhoduje, slyšeli jste v té Únii ještě nějaký jiný hlas, než Německý?
Tak, tak!
Myslím, že za vše hovoří tajná nahrávka Conteho s Merkelovou. Zcela jasně ukazuje na to, kdo vládne Evropě. 4. říše jako vyšitá a my jsme opět jeden z protektorátů….
Hácha BYL morálním gigantem. Přečtěte si o něm něco seriózního.
Kolik českých životů zachránil asi nikdo nespočítá.
No nevím, ale jak je možné žádat, aby byl více slyšen hlas, který všechny ostatní hlasy překřičí a umlčí?
Pan autor je zavilý atlantik, stejně jako prakticky KAŽDÝ nedobrý zjew…
Né že bych neviděla nebezpečí MerkelReichu,vidím a slyším docela dobře.
Ale CML (Centrální mozek lidstva) potažmo světový dráb se přecijen nachází někde jinde.
Proti tomu je Merklice jenom popletená loutka,která mechanicky odezírá ze rtů svých kupírovaných soukmenovců kteří jí posílaj notičky z Fašingtónu.
Ten proud nas®aných halalů, kteří se k nám valej jako řeka z BV patrně něco spustilo,že!?!?!?
Ten rozvařený Středňák asi někdo rozvařil,že!?!?!?
Kdo seje vítr,ať už v Afghánistánu,Iráku,Sýrii,Jemenu,Lybii,Libanonu,Íránu nebo jinde SKLÍZÍ BOUŘI.
Qui bono?
Hloupá otázka!
Přeci proto,aby se to v Orientu mlelo a Vyvolený národ měl klid na práci.
Dalo by se i říci,že kluci od česneku si svědomitě jedou svoji agendu a… Evropa to zchytává z první ruky.
Oni nás totiž halalové házej do jednoho pytle,křesťan nebo žid,dobře vědí,že jde o kluky kteří spolu choděj…
(Ostatně,do jednoho pytle házíme i my ,že?)
Sudruh Panvicka, Slovensko je presne tam, kde je aj Czechia, aj ked na Slovensku zatial este nie su do basy posielani politici za to, ze nechceli spolupracovat na rokradani dani obcanov, ze nesuhlasili s privatizaciou celeho zdravotnictva atd., co je v Czechii dnes uz bezne… Toto si nejako prehliadol, sudruh Panvicka… Ak by Czechia bola pravnym statom, v ktorom plati trestne pravo, tak vsetci lidri vsetkych politickych stran, by dnes sedeli na Pankraci a na svet by sa divali cez bezpecne zamrezovane okna…
Co sa tyka tej sionistickej kravy Caputovej, ta je len obdobou Grety… Tiez odpoveda na otazky skor, ako odzneju a tiez ma problem s memorovanim tych odpovedi… Namiesto toho, aby odrecitovala, ze za jej prezidentovania, sa na Slovensku bude ludom zit lahsie, povie, ze sa im v tejto krajine bude lahsie zomierat, namiesto toho, aby povedala, ze cestovala po Slovensku, sa snazi povedat to, co jej napisali jej riadiaci dostojnici, ze cestovala vnutrostatne, lebo vyslovit nazov krajiny, ktorej momentalne protiustavne prezidentuje, ma prisne zakazane, ale kedze zapamatanie si pre nu komplikovaneho vyrazu „vnutrostatne“, je nad jej sily, pokusa sa povedat vnutrokrajinne, teda zaviest svoj sukromny jazykovy novotvar, ale nakoniec z nej vypadne vnutrostrannicky… Nestranicka cestovala vnutrostranicky, teda nie po zahranici, ale vnutrostranicky, asi po USA, mozno po Czechii, neviem, kde maju sionisti stranicku centralu pre strednu Europu…?
A s tym, co spominas v clanku, Caputova nema nic spolocne, to je doslekom 30 rokov trvajucej politizacie policie, prokuratur a sudnictva, teda dosledkom toho, co prekvita aj v Czechii… Caputova si plni svoju ulohu „neziskovej“ aktivistky, vysvetluje okolitym vladam, ake su posahane, malo liberalne a hlavne sa snazi o udrzanie Ustavneho sudu v nefunkcnom stave, respektive o obsadenie ho jej priaznivo naklonenymi sudcami, aby nemohlo dojst k jej odvolaniu, na zaklade pripadneho zistenia volebneho podvodu… A ako sa vobec Slovensko ocitlo v tomto stave…? Cely ten proces zacal pred 30-timi rokmi, rozbehli ho Vasickovia Veskrnackovia, Klausickovia a im podobni hajzli… je ale rozhodne zabavne, ked sa prislusnik jednej nesvojpravnej gangsterskej kolonie, pozastavuje nad dianim v inej podobnej kolonii, ktora kedysi bola nevyse sucastou tej jeho kolonie… To je take, ako by som to povedal, noo… aktivisticke…
Slovensko dalo světu nového smajlíka :-€
Proč se tam řeší krákorán, to nemají co na práci? Knížka pedofila, vraha a pouštního lupiče, kterou ani ostatně nenapsal protože byl negramota, tak ta sama o sobě ani nestojí za tisk, natož za její ničení. A když už ničit, tak ekologicky ve sběrovém papíru.
Vebe, že na ty žvásty pouštního lupiče, hromadného vraha, sprostého lháře a prznitele malých holčiček je škoda papíru, v tom s vámi naprosto souhlasím. Ale nezapomeňte, že vyjadřovat se o nich a o celé té ideologii jinak než v uctivém předklonu, znamená předsudečnou nenávist, a to už znamená trestný čin.
Já nemůžu uvěřit tomu, že si může nějaký ministr vymyslet nějaký pojem a soudy na základě ministrova myšlenkového konstruktu soudit. Leda že jsou to soudy na ideologickém režimu státu závislé, ale v tom případě již nemáme nezávislé soudnictví a oficiálně jsme tedy totalitním státem! Normální soudce by žalobce poslal do brusele a to hodně rázně!
Přece co není zákonem zakázáno, je povoleno a předsudečná nenávist (co to vlastně je, jak ji budu dokazovat? To jako kritika, či odpor je synonymem nenávisti?!) nemá oporu v zákoně, tento pojem zákon nezná. A zákony schvaluje přece poslanecká sněmovna, senát, prezident…???!!! Tak co si to tu kurwa ministerská vlastně dovoluje? A co my té kurwě ministerské vlastně povolujeme?! Už měl letět tesařovou dírou!
To zrovna nevymyslel ministr. První s tím přišli Piráti s tím, že už podobný zákon platí tuším v Německu. S posvěcením vlády pak předsudečnou nenávist nechali zpracovat neziskovkou, která to zadala brněnské MU. Takto zpracovaný byl pak zákon schválený Piráty a oběma vládními stranami (ANO, ČSSD). Takže v tomto mají všechny 3 strany rovnocennou zásluhu, přičemž Al Hamajda teď zákona jen hojně využívá k trestání “xenofobů a islamofobů” na síti.
To prošlo parlamentem?
Jedná se jen o novelu stávajícího zákona (dodatek), takže to ani parlamentem procházet nemuselo, stačil souhlas vlády. První s tím přišli Piráti a vládní strany jim to odkývly s tím, že se nechala novela zpracovat přes jakousi neziskovku, která nechala dokument zpracovat nějakou z příslušných fakult MU. Poté tu šílenost schválila vláda, tedy ANO a ČSSD.
Jo takhle mu to prošlo. Takže politická kurwítka našich životů se spojila s parazitickými kurwítky a podařilo se jim uplácat univerzální kladivo na opozici!
Přesně tak. A to je jeden z důkazů, že takováto vláda NIKDY neomezí politické neziskovky, naopak do nich ještě cpe prachy (ono i to zpracování předsudečné nenávisti něco stálo)….
A tohle jsme tu moli mít taky, akorát by to bylo z umělé hmoty a nosilo by to falešné brejle (Drahoš).
Buďte vděčni za Zemana, ať už ho sebevíc nemusím.
Kadle, já ho taky sebevíc nemusím, ale navíc mne parádně nasr.l, že neudělal kravál kvůli Hamáčkově heydrichiádě! Takže přestávám vidět rozdíl mezi ním a dervišem. Možná akorát, že Drahoš vetknutý do europrrrdele by se tam ještě točil jak derviš, Zeman se akorát tak plácá na gumovém člunu!
Jo, souhlas.
Ale s “panem nevím” by si Ciaputtana mohla podat ruku rovnou. U Zemana takovou míru devótnosti vůči protektorovi (zatím) nespatřuji.
Samozřejmě, co není, může klidně vbrzku být.
Zvlášť u něj.
Jsem zvědavá, jak se Zeman zachová, až k němu doputuje Sněmovnou schválená Istanbulská úmluva. Před rokem tvrdil, že přes něj neprojde, tak uvidíme, necháme se překvapit….
Pokud u soudu zjistí, že už umřel, tak to bude zákon – pohrobek
Já se domnívám,že se bratkom Slovákom
stáská po staroslivé náruči starších bratou Čehůnou.
Troto se snaží se Slovenska uděkat chkív na úrovni Čech
Dovolím si oslovit pana autora jehož si jinak upřímě
vážím,
Nebylo by lepší nechat Slováky pracovat jakoliv na svém osudu,a začít usilovně vymetat ty hory svinstva,potoky zloby , závisti a nenávisti,tady
v Čechách?Vím,že zrovna on dělá co může,ale
je skoro sám a ne vlastní vinou není slyšet.
Kľudne sa v nás prehrabávajte. No chcem vám to uľahčiť, a tak prezradím bez mučenia, že malý štát ako my, bez veľkého/väčšieho strategického partnera/spojenca sme nula. Darmo tvrdia tzv. vlastenci niečo iné. A či sa páči alebo nie, v Európe je to Nemecko. Bodka. Tak sa netreba čudovať, že reálni politici/političky občas aj hovoria niečo v tomto zmysle.
Tak to po jejím zvolení bylo zcela jasné, jakým směrem se bude jejich politika ubírat.
Prezidentka?Tohle?Já bych ji nechtěl ani do pelechu.Pokud je baba jednoduchá, nemám zájem.
po tomto cirkuse s Mazurekom za pravdu o cigánskych príživníkoch vystrelia preferencie ĽSNS hore, zakázať ju nemôžu po rozhodnutí úst. súdu tak o ço ide, súdruhovia pepíci? jedna blbka v prezidentskom kresle nemá do najbližších volieb šancu posrať toho viac – po voľbách uvidíme, ak dovtedy nedajú odbachnúť nejakého ďalšieho presstitúta…. ale úprimne, ak by vystrieľali celé redakcie presstitútov zo sme či denníkan, veľká škoda by sa nestala a len by sa spomalilo osorostievanie mladých voličov!
Bŕŕŕŕ, Mirečku…
Tak Kotlebovci nazývate presstitútom toho zavraždeného novinára, ktorému vadilo cca. to isté, čo podľa legendy vraj vadí aj Jánošíkom z ĽSNS, t.j. korupcia, klientelizmus a prerastanie mafie do vládnych štruktúr ???
Tak sa nehnevaj na mňa, ale s takouto mentálnou výbavou vás treba držať čo najďalej od vládnutia.
osprostený čapútko, to vy sa k vládnutiu hrabete ako prasce ku pomyjám a stále nič…. a áno, bola to účelová vražda na zosadenie Fica, ovce ako ty sa vybliakali a máme tu čaptavú prezidentku… voľby sa blížia, no dom zvedavý akú špinu sorosblok vytiahne, či vyrobí na napohodlných!
ještě větší píča než jsme čekali
To jako Konvička?!
V tom případě máte 10
Zuzanu Čaputovou můžeme Slovákům závidět. Mají po sobě již druhou hlavu státu, která důstojně reprezentuje jejích zemi.
Slovo, které je pojí, je киска.
Jeden se tak jmenuje, druhá jí je.
A pane redaktore, víte, co je to киска?
(hint: https://www.linguee.ru/%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9-%D1%80%D1%83%D1%81%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9/%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B2%D0%BE%D0%B4/pussy.html )
No, on každý není Mongol či Rus, jako kadelní soudruh učitel.
Není jím ani Andrej KISKA, který se narodil na Slovensku.
Pokud se nemýlím, tak na Slovensku se narodily obě tyto kisky. No a?
Hehe, že prečo naši vlastenci musia všetko preložiť najprv do ruštiny, aby vedeli zaujať postoj…?!
nedôstojne reprezentujú kadekoho, hlavne žida sorosa, len nie tento štát!
O tom, že Zuzana Čaputová je státník a kvalitní prezidentka, mj. svědčí i to, že primitiv “miro” (nejen) v této diskusi vřeští jako vykleštěný.
Len tak ďalej …!
A ještě jedna taková malá “dopĺňujúca úvaha zo zahraničia”:
https://www.youtube.com/watch?v=MiRCPcq0u8c
Ozaj státnik a kvalitná prezidentka. Aj ujo Havana povedali …
A to vše jsi vymyslel při jízdě po dálnici nadzvukovou rychlostí a výpočtu 150 bilionů válečných reparací?
Ozaj Kadel.ní …
A co má tenhle Tvůj výblitek společného s Čaputovou?
Jebe ti, dědku?
Mimochodem – patnáct, ne 150. To zase až se budeš posmívat za sekundy místo minut, debile.
… ne 150, ale dokonce 250 bil. Kč, debile:
Kadel 2.9.2019 23:00:45
Víte, Marku, kdybych do toho šel “po Altnerovsku”, tak nebudu počítat jen obyčejný bankovní úrok, ale úrok z prodlení, protože Německo bylo k reparacím odsouzeno.
Jak známo, úrok z prodlení se počítá jako základ osmi procentních bodů, navýšených o repo sazbu národní banky. Ta byla (tuším) do roku 2013 fixní, a sice 3%, pak se začala stanovovat dynamicky a placatí se mezi 0,5 a 2%. Ročně, pochopitelně.
Takže odhadněme, že průměrná hodnota úroku z prodlení by vycházela v těch 74 letech něco kolem ne pěti, ale 10% p.a.
Ve výsledku to vyleze na nějakých 250 bilionů Kč v roce 2019…
_______________________________________________
A s Čaputovou to má společné stejně, jako nějaká “Havana”, Kadel.ní debile.
soudruh lektůrek patrně neviděl nikdy pohromadě více, než několik tisíc, a ještě ne svých, ale už počítá kvintiliony…
Vzhledem k tomu, že ocenil soudruha Zemana, jak celý život pracoval (možná myslel to jeho i své komunistické hochštaplerství), a tento soudruh Zeman se chlubil, jak Češi za jeho vlády získali více z ruského dluhu, než jeho kumpán Gerha pro Německo od Ruska (v případě Česka se jednalo něco okolo získaných 20% (!) mezi soudruhy uznaného sovětského dluhu vůči ČR), tak i kdyby kantůrkovy kvintiliony byly vypočteny správně, a reparace propláceny, stejně by z toho Češi neviděli ani korunu.
Shrábli by to ruskočeští soudruzi, a na ani na přebornického lektůrka – matikáře, za celoživotní kolaboraci, by z toho nezbyl ani drobek…
Holynku, buď faktickými argumenty napadni výpočet (na což ve své udavačské hlavičce nemáš ani náhodou), nebo se chyťte s Langerem za pacičky a táhněte do Septiku.
A to už neřeším ani to, že 150 není ani 15, ani 250.
…
Debile
P.S.: Jinak mne těší další Langerovo odhalení, kdy jakožto Nowotny jsem byl identifikován i jako “matikář”. Opět mi to potvrzuje, že o mně víte, hošíci, lesklé kulové loboďo, protože matematiku, od zetdéeškové po unverzitní, jsem nikdy za svůj celý život opravdu neučil.
A tak to má bejt…
Tak si to užijte, mandelinky.
Děkuji.
s.:
Nevím, jak jsi přišel na “Nowotny” ve spojitosti se mnou, vůbec jsem nikdy nic takového nezminoval.
Asi už ti na stará kolena v té fízlovské věžičce straší.
Kdybys byl trochu inteligentní, tak bys pochopil, že slovo matikář bylo míněno sarkasmem, nebot’ stejně tak bych tě mohl titulovat filozofem.
Nějak ztrácíš nervy, a to je možná to jediné, co z nehmotného pohledu můžeš ještě ztratit.
Nazdar.
Vím o tobě dost k tomu, abych tu mohl napsat, že jsi Kadelní DEBIL.
Když začneš počítat, tak z toho vyjde buď nadzvuková rychlost na dálnici, nebo 250 bil. reparací…
A to nemluvím o tom, kam jsi ondyno přestěhoval estébáckou “Kachlíkárnu”.
Ty o mně, stejně jako Maximus, “víš” jen to, že bydlím v Hynčině a na NKÚ jsem dělal vrátného…
Takže debili dva.
Ješšišmárjajózef, hehe, Blaha ????
Tak toho si Smer drží len ako svoj ľavicový figový list. Inak fakt kvalitný šoumen. Zábavný ako pre ľavicu, tak pre liberálov ako aj pre (ozajstnú) pravicu. Samozrejme pre každého z iného dôvodu
Pro blbce Septika alias vizi, vl. jménem Pavel Jášek, r.1961, Kojetín, človíčka co neuměl podnikat a vydělal howno jako hospodský – IČ si zjistěte na netu, je tam i v jejich tamních “kozích rozhledech” i jeho foto, kde se ho něco ptají a septik má vizi.
Ten odkaz je o Merkelové, které se ty blbče pořád zastáváš, té baby, co zasvinila Evropu imigrantským povlem:
Merkelová je židovka z obou stran….
Pamatujte, Sion, stejně jako Soros, který to otevřeně přiznal, jsou za ničením Evropy. No a Merkelová je jedna z nich a hlavní lídr v židovské rase a jejich židovská rasová válka na Bílé Evropě.
https://en.wikipedia.org/wiki/Angela_Merkel
Merkelová se narodila jako Angela Dorothea Kasner v roce 1954 v Hamburku, v západním Německu a byla dcerou Horsta Kasnera (1926–2011), [18] [19] rodák z Berlína, a jeho manželky Herlind, (1928-2018) v Danzigu (nyní Gdaňsk, Polsko) jako Herlind Jentzsch, učitelka angličtiny a latiny. Její matka byla dcerou dánského politika Williho Jentzscha a vnučkou městského úředníka Elbingu (nyní Elbląg, Polsko) Emila Drange. Herlind Jentzsch byla dříve členkou Sociálně demokratické strany Německa a krátce sloužila jako členka městské rady v Templinu po sjednocení Německa. [20] Merkelová má rovněž polský původ prostřednictvím svého dědečka z otcovy strany Ludwiga Kasnera, německého státního příslušníka [21] polského původu z Posen (nyní Poznań) [22]. Původní jméno rodiny Kaźmierczak bylo v roce 1930 Kasner.
Jinak Kazmierczak je židovské příjmení:
http://mail.blockyourid.com/~gbpprorg/judicial-inc/82university_shooter_was_a_polish_supplement.htm
Kazmierczak pochází z Kazimierz, hlavního židovského města v Polsku, vzniklého speciálně pro Židy mimo Krakov. Kazimierz (latinsky: Casimiria; Jiddish Kuzmir) je historická čtvrť Krakova (Polsko), která je nejznámější díky tomu, že je domovem židovské komunity od 14. století.
Kazmierrczak je jméno pro židovského kantora:
http://www.4crests.com/kazmierczak-coat-of-arms.html
Toto židovské příjmení KAZMIERCZAK bylo pracovním názvem pro kantora v synagoze. Jméno bylo odvozeno z hebrejského CHAZANU a také hláskovalo CHASAN, HAZZAN, KHAZAN, CHASINOFF, KHAZONIVCH a CHASINS, abychom jmenovali jen několik. Mnoho moderních rodinných jmen v celé Evropě odráží profesi nebo zaměstnání jejich forbears ve středověku a vychází z pozice jejich předků v obci, šlechtické domácnosti nebo náboženské komunitě, ve které oni žili a pracovali. Přidání jejich povolání k jejich rodnému jménu usnadnilo identifikaci jednotlivých živnostníků a řemeslníků. Jak generace prošly a rodiny se pohybovaly, tak původní identifikační jména se vyvinula do upravených, ale jednodušších verzí, které dnes poznáváme.
Kazmierczak také znamená: „Syn Kazimeriz“.
Jak tento polský stav uvádí Kazimeirz je jméno etnické židovské čtvrti a společenství:
http://www.cracowplanet.com/page.php/id.79/krackov-poland
Stará židovská čtvrť se nachází ve čtvrti Kazimierz, asi 15 minut chůze od hlavního náměstí (po Starowiślně nebo Stradom Street). Kazimierz byl založen jako samostatné město nedaleko Krakova v roce 1335 král Kazimierz Veliký. V roce 1495 bylo v sousedství založeno židovské město, kde se všichni krakovští Židé pohybovali po trasách, které se konaly ve městě. Židovský Kazimierz se začal rozvíjet jako obchodní a náboženské centrum, což vedlo k jeho rozkvětu v 16.-17. Poté bylo polské království útočištěm pro tisíce Židů, kteří utekli před pronásledováním a předsudky v různých evropských zemích. Krakov se stal živým mezinárodním centrem židovské kultury s mnoha školami, Talmudskou akademií, slavnými rabíny, kabalisty, mysliteli. V roce 1812 bylo Židům povoleno usadit se ve všech okresech Krakova, o několik let později byl do města začleněn Kazimierz. Před druhou světovou válkou byl Krakov obýván 65 tisíci Židy. Stojí za to připomenout, že před rokem 1939 bylo Polsko s 3,5 miliony Židů největší židovskou komunitou v Evropě. Dnešní židovská obec v Krakově nemá více než 300 členů.
Děda Merkelové pocházel z Poznaně, která měla jednu z největších židovských komunit v Evropě:
http://www.yivoencyclopedia.org/article.aspx/Poznan
Město v provincii Wielkopolska, Polsko; známý v hebrejštině a jidiš jako Pozna a v němčině jako Posen. Židovská obec v Poznani byla jednou z prvních, která byla založena na polské půdě; První zmínka o Židech žijících ve městě pochází z roku 1379. Zatímco tradice města je synagogou z roku 1367, není doložen její doklad o existenci až do roku 1449 (hřbitov však poprvé připomíná roku 1438). V druhé polovině patnáctého století legenda prohlásila, že v roce 1399 se někteří Židé v Poznani dopustili hanobení. Ve stejném období také viděl založení Poznani je slavný yeshiva, známý jako Lomde Pozna
Merkelová je také židovka ze strany své matky:
https://en.wikipedia.org/wiki/Emil_Drange
Emil Drange (narozen 18. března 1866, zemřel 8. dubna 1913 v Elbingu) byl německý obecní úředník, který sloužil jako městský úředník (Oberstadtsekretär) a náměstek primátora města Elbing, a byl tak jedním z nejvyšších představitelů města. Byl pradědem německé kancléřky Angely Merkelové a v posledních letech získal v Polsku pozornost médií. Narodil se ve východním Prusku. Jeho otec byl mlynář, který se narodil v Dolním Slezsku, a jeho matka byla rodák z oblasti Posen (Poznaň). [1] Jeho manželka Emma Wachsová… ..
http://www.ancestry.ca/name-origin?surname=wachs&geo_a=r&o_iid=41015&o_lid=41015&o_sch=Web+Property
Wachs tj. jméno, které má význam německý i židovský (Ashkenazic): metonymní pracovní jméno pro sběrače nebo prodejce včelího vosku, od Middle vysoké německé wahs, německý Wachs ‘vosk’. Vosk byl důležitý v minulosti, být používán například pro výrobu svíček a pro zapečetění dopisů.
Jak to ukazuje, její rodina a sama měla důležitá postavení v komunistickém státě Východní Německo.
Otec Merkelové Horst Kasner byl komunistický sympatizant a matka Herlind Jentzsch, komunistka a jak už bylo zmíněno členka sociálně demokratické strany Německa. Merkelová byla vzdělána ve východním Německu. Stala se vůdkyní oficiálního komunistického mládežnického hnutí Svobodná německá mládež (FDJ) tak dobře vychovaná od židovských bolševiků Marx, Lenin a Trockij. U státní bezpečnosti DDR STASI měla přezdívku “Erika”.
Životopis Merkelové ukazuje, že byla „nejvyšším a velmi viditelným mladým komunistickým činitelem ve východním Německu, a byla zodpovědná za propagandu a agitaci.“ Kromě vedoucího Mladé komunistické ligy měla Merkelová také vysoké postavení v Sozialistische Einheitspartei Deutschland (SED), která byla vedoucí marxisticko-leninská strana východního Německa. Členové této strany požívali „zvláštních privilegií“, které byly po 2. světové válce odmítnuty etnickým Němcům ve východním Německu. Například pouze důvěryhodní členové komunistické strany (SED) mohli cestovat do západních zemí a Merkelová často cestovala do západního Německa a dalších západních zemí.
Merkelová navštívila Izrael čtyřikrát. Dne 16. března 2008 přijela do Izraele k 60. výročí okupace palestinské půdy. Merkelová podpořila všechny izraelské teroristické iniciativy a Nude Merkelopposing palestinské nabídky na členství v OSN. V březnu 2008 židovská zednářská lóže “Synové smlouvy” – B’nai B’rith of Europe předala Merkelové svou Cenu za zásluhy o „služby“ své komunitě. Merkelová také obdržela medaili Leo Baeck, kterou jí udělil institut Leo Baeck z New Yorku, věnovaný historii německy mluvícího židovství.
Takže otázečka:
Není toho na jednu babu přespříliš moc divných údajů?
Úch, Velikáne, to vy ste autorom tohoto zmätku ? Kto to zožere, dostane zaručene hnačku
Co je na tom zmatečného ty slovenský Jánošíku? Vyplodil si jen štěk a máváš tady valaškou Čapuťáku, co kdyby si měl konkrétní výhrady? Jesli nemáš relevantní výhrady, tak drž raději klapačku trolle!
Hm, Velikáne, seriózny bádateľ pod svoje tvrdenia podkladá nepriestrelné PRIAME dôkazy, a nie dohady, interperetácie a fabulácie, založené na antisemitských náladách a predsudkoch.
Nemám čas príliš vykecávať, tak aspoň jeden príklad – ale asi najzávažnejší – vašej argumentačnej biedy:
Pôvodné nemecké priezvisko Kasner asi ťažko bude poukazovať na Merkelovej židovský pôvod, ktoré pravdepodobne znamená producenta syra, aj keď môže byť, že MOŽNO nejaký Žid bol MOŽNO aj producentom syra.
Takže asi by bolo zmysluplnejšie sa venovať radšej otázke, koho to tak veľmi zaujíma, že čo bolo dôvodom zmeniť si pôvodné nemecké priezvisko na poľské.
Záverom poznamenávam, že aj keď by bola stokrát pravda, že tante Merkel je židáčka, tak TLAK to dvíha iba zakomplexovaným antisemitským tzv. vlastencom
Hehe, pitomečku, hehe,
pleteš si Käse a Gasse. Hehe. Jméno Kasner je odvozeno právě zkomolením slova Gasse, hehe, což, hehe, znamená ulice, hehe pehe.
Takže Kassner je zkomolený jidiš bezdomovec (Gasser, uličník), pehe hehe.
Druhá varianta je možné odvození od aškenázského jidiš Kastner, což, hehe, je označení pro kibucového pokladníka (pokladna = Kasse a přípona -ner).
Hehe pehe.
Buhehe.
Ehm, ehm, profesóre Kadile, ešteže ste dali dva varianty, takže nie ste si tak istý v kramflekoch, žejo.
Ale aj tak vďaka, Kasner, ako iný tvar priezviska Kastner – pokladníka sa mi zdá pravdepodobnejší. Takže, OK, kašlem teda na sejra, aby ste neboli smutný, že ako profesor nemáte žiadnu autoritu.
Ale to dúfam nechcete povedať, že profesia pokladníka sa vykonávala iba v židovských komunitách, a z toho odvodené priezvisko sa dávalo iba Židom ?!!!
A navyše, keďže priezvisko sa v Nemecku vyskytuje pomerne často (dokonca aj v CZ v tvare Kasnar, v Maďarsku Kasznár), hovorí WIKI, tak žiaľ musím konštatovať, že Gestapo onehdá si asi kriminálne flákala robotu, že im toľko zjavných židákov uniklo (hehe)
Takže milý Kadile, varíte tiež z vody. A na záver pridávam ešte jedno veľké akcentované generálne hehe
Pane FcKensie, zdravím Vás.
V diskusním vlákně je vidět, kdo začal být vulgární, a jaký tedy je tento ve skutečnosti, a jak moc byla bolševická totalita zrůdná, že dovolila na školách učit takovýmto …
On čím méně toho ví, tím větší má potřebu to o sobě dávat vědět.
Zdravím vás tiež, pán Langer.
Snažím sa to brať z humornejšej stránky, aj keď je jasné, že to žiadna sranda nie je.
Ešteže sú ako vyhorené jadrové palivo. Kontaminovať ešte dokážu, ale horúcu vodu už nevyrobia.
Z vody?
Ale houbeles.
Hanks, Patrick: Dictionary of American Family Names, Oxford University Press Inc., 198 Madison Street, NY, 2003, s.280
Hehe.
Ježíšmarjá, kolego. Vy nevíte, že nevědomost je síla?
Místy je to ale opravdu síla…
Moja reč, Nuloviči
No a ?
Chcete ma ohúriť s oxfordským dikšnery, pričom pre “Kastner” uvádza 2, slovom DVE vysvetlenia priezviska ???
1. Nemecké…pre profesiu správcu sýpky, „referenta“ pre finančné záležitosti na súde, v kláštoroch, atď
2. Nemecké A židovské. S dôrazom na „A“ !!!
Ergo, jasná rovnocenná alternácia. Takže len zírám jak taký puk, ako jeden profesor môže vyťahovať takýto, ehm, dôkazový materiál.
Hehe, tak tomuto sa hovorí u nás na SK lazoch, že strelil si do nohy
Pro tebe, blbečku, já mám s Kojetínem tolik společného jako Okoraj s Hynčinou.
No, doufám, že ten Pavel Jášek, 1961 z Kojetína,si tě najde, demente.
Ahoj blbá vize, jestli jsem tě rozlobil, tak mám docela z toho potěšení. Blbá vize máš kecy jak blb z české televize!
Ty jsi, Marxiblbe, jenom ubohoučký kriplík.
Už jsi mně dodal ten seznam vás sedmi co nejste Židé?
Klid, pane kolego.
Je to kriplík, a kdokoli ho převyšuje, tak by to měl vidět.
Zrovna dávají na ČTV2 pořad o buzerantech, tak klucí Langere, Okoraji, Liborku, Mekkenzí, Poláchu a Alešku a spol. měli byste na to povinně čučet, je to o vás!
Nič sa nebojte, Velikáne. Ako poznám ČT, nabudúce iste bude niečo aj o vlastencoch-paranoikoch. Inak sa čudujem, že v ústave vám dovoľujú pozerať telku tak hlboko do noci
Pán FcKensie,
je Vám jistě známo, že jsem příznivcem Vašich věcných příspěvků a někdy i oprávněně břitkého pera.
Avšak v případě sebestředného trolla a hulváta – přezdívaného Maximus – již delší dobu šetřím můj drahocenný čas i energii.
I v jeho případě se držím zásady:
S trollem se NEDISKUTUJE, troll se IGNORUJE…!
Přeji Vám poklidný, již skoro podzimní víkend (u nás se již krajina začíná pomalu barvit, jistě i to sucho tomu napomáhá).