
Rusové mají nadpřirozené schopnosti?
JINDŘICH KULHAVÝ
O neskutečných schopnostech Rusů nemůže být již pochyb. Tento nevelký národ čítající cca polovinu toho amerického a něco málo přes pětinu v součtu zbylého evropského straší celý Západ a dokáže nemožné. Musí to být pravda, říkala to CIA.
Ve Spojených státech amerických se blíží prezidentské volby. Jestliže při těch posledních, které vyhrál Donald Trump, údajně ruské tajné služby dokázaly ovlivnit prohru kandidátky Demokratické strany Hillary Clintonové, což se ani přes největší možnou a představitelnou snahu nikdy nepodařilo prokázat, naopak se objevily podvody spojené s hlasy pro ni, pak letos ,,opět“ dojde k zásahům ze strany ruských politických elit k novému ovlivňování. Jistě jste zaznamenali paradox v předešlé větě. Nic se neprokázalo, přesto opět budou ovlivňovat. Při možnostech amerických tajných služeb schopných pracovat na celém světě s nejmodernější technikou, největším rozpočtem a zároveň nejkreativnější fantazií je s podivem, že nebylo možno ukázat na jediného Rusa, který by pomohl Trumpovi k nástupu do nejsledovanější světové politické funkce. A to ani s podporou ,,vyšetřování“ celé Demokratické strany, velké části hollywoodských hvězd a dalších celebrit? Nu což, i tak je možné opět manipulovat s myslí davu a vytáhnout na světlo světa ruského medvěda budícího strach a obavy. Vyhraje li republikán Trump podruhé, bude to pro Demokraty skutečně smutné období bránící liberizaci a levicovému směřování USA, které tak v demagogii zaostanou za Evropskou unií. Ještěže tam mají aspoň pěkně rozjeté MeToo, aspoň něčemu se daří. Především v Hollywoodu.
Mimo Spojené státy řádí Rusové i jinde. Třeba na Ukrajině se šest let po proslulém Majdanu ukázalo, že střelbou do policejních jednotek a následně davu odstartovali revoluci najatí střelci a prsty v tom má nynější kandidát na prezidenta USA Binden. Ten si vzápětí z Ukrajiny udělal zlaté rýžoviště. Přesto ,,světu“ nejvíce vadí zpětvzetí Krymu Ruskem a ruští separatisté na východu Ukrajiny. K jejich očernění mělo sloužit sestřelení civilního letadla, jenže důkazy jsou natolik chabé a ukazují na akci ukrajinské armády, že se už o více jak 200 mrtvých nevinných lidech moc nahlas nemluví, přestože snaha vše hodit na Rusy je opět jednoznačná. Rozvrat Ukrajiny a uvržení její části do válečného stavu jsou ukázkou toho, co liberální svět dokáže a kam až je ochotný svou manipulací s fakty zajít. Anexí Krymu v důsledku Rusové ochránili místní obyvatelstvo národnostně patřící k právě k nim a zároveň zabránili vzniku další americké vojenské základny v blízkosti své země.
Na východě Evropy se připravuje největší vojenské cvičení posledních let. Na hranice s Ruskem se stěhují mohutné vojenské síly NATO, o jejíž ničím již neoprávněné existenci po rozpadu Varšavské smlouvy můžeme vést dlouhé spory, nicméně ve skutečnosti se jedná skutečně pouze o vojenského molocha fungujícího pod vedením USA. Jde pouze o to, aby se americký zbrojní arsenál měl kde prodávat, nebo pokračuje příprava na válku mezi USA a Ruskem, přičemž si Američané vcelku vyčůraně vybrali za místo střetu liberály rozvrácenou Evropu? Předpoklad, že Rusko vyčerpává neustálý vývoj zbraní je sice možná oprávněný, nicméně je třeba si uvědomit náturu Rusů, které jen tak něco nepoloží. Kdo zažil na vojně cvičení s Rusy, musí konstatovat, že se něčím nezastaví a trenky před brodem nesundají. Ukázkou boje proti nim je americké blokování výstavby plynovodu Nord Stream II, kterým se snaží narušit ekonomické zájmy Moskvy. A to za každou cenu. Nerostné bohatství Ruska je totiž zárukou přílivu peněz do tamního hospodářství a samozřejmě do vývoje nových a účinných zbraní. A lze konstatovat, že se Rusové snaží držet krok a zajistit rovnováhu, přestože jich je mnohem méně. Cvičení ve Východní Evropě bude ukázkou síly. Provokace však nevyjde, protože arzenál nástupce Rudé a Sovětské armády je vždy připraven. A stav evropských ozbrojených sil včetně těch německých je tristní.
Blízkovýchodní Sýrie je ukázkou toho, jak zdrženlivě, a přesto důrazně, se Rusové umí chovat. Kdyby svou přítomností v této lokalitě nezajišťovali relativní klid, byl by syrský a lidem poměrně oblíbený prezident Asad dávno mrtvý. Místo toho se mu daří společně s Rusy vytlačovat nábožensky i ekonomicky motivované jednotky vzbouřenců a Turků ze svých území. Problémem zůstávají Američané okupující syrská ropná pole, ale přiznejme si, že o ty jim šlo od začátku. Ruští diplomaté již vznesli u OSN požadavek na opuštění rafinérií Američany a jejich navrácení syrské vládě. Asi to nebude tak snadné, ale jisté je, že si Rusko v této části blízkovýchodního regionu udělalo pořádek a patří rozhodně k podstatným hráčům při likvidaci ISIS a snaze uklidnit situaci. Na rozdíl od USA.
Nemysleme si, že vše ruské je dobré či špatné. Svět není černobílý. Češi mají krátkou paměť. Překrucování dějin společně s nynější protiruskou propagandou vznikající v Bruselu a dlouhodobě čišící z Američanů padá na úrodnou půdu. Nesmíme zapomenout, kdo porazil nacistické Německo a jakých ztrát byl ochotný riskovat proto, aby nad Říšským sněmem zavlála vítězná vlajka. V paměti musí zůstat i následná okupace Československa a dalších států a poučit se z ní, a to ve všech směrech. Je však si třeba také uvědomit, že Rusko není Sovětský svaz a Evropská unie k němu má svým vývojem momentálně mnohem blíže. Také nynější Německo není to z před 40ti roky, které jsme tak obdivovali. Vše má svůj vývoj. Jestliže jsme byli rádi, když jsme se po roku 1989 mohli přidat k Západu, možná je čas analyzovat, co nám to přineslo a zvážit, udělali jsme li dobře. Jisté je, že my Západní Slované žijící pod vlivem Germánů někdy zapomínáme, kde máme pokrevní příbuzné. Historie dlouhých bojů o přežití v blízkosti Němců by nás mohla varovat. Vrací se doba totality, tentokrát přichází ze západu. Věřit v nadpřirozené schopnosti Rusů s představou jejich destruktivních snah rozvrátit svět, tomu může věřit snad jen primátor Hřib. Ve skutečnosti jsou jedinou zemí, před kterou mají Američané skutečný respekt. A buďme rádi, že tomu tak je. Ať už k nim cítíme cokoliv.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc leden 2021: *****
Blahomír Skoupý 500,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Dana Staňková 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, ing. Tomáš Šimčík 300,- Kč, Jiřina Gyárfásová 1000,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Miroslav Červenka 300,- Kč, Ladislav Adamec 200,- Kč, Václav Žižka 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Ivanka Trávníčková 400,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Helena Novotná 300,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Miloš Kořínek 100,- Kč, Jan a Gabriela Horáčkovi 500,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janicko 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Anonym 100,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Olga Petrová 300,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Anonym 100,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Jan Petr 500,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Arpád Krausz 250,- Kč, Bohuslav Maceška 100,- Kč, Anonym poštou 500,- Kč, Martin Svoboda 100,- Kč, Pavel Kosmata 200,- Kč, ing. Jiří Klumpar 100,- Kč, Milena Trulley 333,- Kč
Celkem za měsíc: 13 333,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Uhlíková „levárna“ Evropské unie - 23.1.2021
- Jourová a její ptydepe - 23.1.2021
- Hrůza! Černochy animáky dabují bílí herci … - 23.1.2021
Hlavně se autore z Rusáků neposer!
Koukám, že si nepochopil smysl textu. Jdi se proběhnout, to pomáhá!
A kdo nemůže běhat, stačí pry ponořit přirození do studené vody..
A vy vlastizrádci na PP si už hledejte nějaký ostrov když to přežijete.
A kterou vlast máte na mysli? Tu americkou?
Když seš chamrus na nervy, tak si omévé přirozeni vlažnó vodó…to je ze spisku páně Batisty.
A ty se neposer z USA a EU.
Chudáčku, ani tvůj web pokud ho máš se nedá najít na rozdíl od jiných tady. Tak co ty najednou objevivší se člene WXVéčka, čí jsi další identita?
Jistě, rusové už neví co mají říkat a co ne. Ale to je pořád.
Naopak – mám pocit, že to autor vystihl přesně a velice vyváženě.
Fakt není čas sundat ty růžové (slepecké) brýle, přestat řvát Zááápááád a začít střízlivě řadit věci do kolonek “má dáti” a “dal”?
K té nenávisti Západu a hlavně USA vůči Rusku. Jde o zdroje surovin, energií a prostor 17 mil. km2 a pak okolnost, že Rusko si dělá svoji politiku a nehrbí se před Západem. V Rusku mají silnou pozici židé chasidé, ti co jmenovali do funce prezidenta Putina a Západ ovládají židé sionisté. A ti si do země své zištné a proradné bratříčky nepustí!
Mezi námi – oni nás nesnáší úplně stejně.
Jako ty Rusy. Jen se to (takticky) tažným volům neříká. Aby je nějaké divné myšlenky nerušily při práci. Pro Říši….
” Ve skutečnosti jsou jedinou zemí, před kterou mají Američané skutečný respekt. A buďme rádi, že tomu tak je.”
A to ty hamburgerové vymatlance sejří nejvíce. Kdo jste někdy v poslední době potkal opravdového rodilého Američana z USA, tak s tímto označením budete souhlasit.
Jinak je třeba si uvědomit, že Rusko svou sebevědomou existencí, samostatností, svobodou, křesťanstvím a kapitalistickou ekonomikou chrání i nás. Bez něho by nás hordy loupeživých západních germánských a anglosaských národů smetly a vyvraždily. Oni námi bytostně pohrdají, akorát dneska hrají tyátr že ne.
Ať žije Rasija !!!
SMRT FAŠISMU A KOMUNISMU !!!
Lubomíre
Rusko není SSSR a 68. nás ochránil od toho, co se dnes děje na západě EU. Víc k pochopení není třeba
V případě napadení Ruska budou USA vymazány do minut.Ponorek kolem jejich břehů tam má Rusko dost.
Přesně tak. A ti idioti z USA a NATO, co šaškují se svými obrněnými transportéry v Polsku a Pobaltí, si myslejí, že Rusové s nimi povedou nějaké tankové bitvy a masové útoky pěchoty jako kdysi.
Velké kulové, minulé války už Rusové nepovedou.
Jasně deklarovali, že na svém území už nikdy válku nedopustí. Jednoduše všechno vysypou na USA, západní Evropu a jejich spojence a bude po válce.
” A ti idioti z USA a NATO, co šaškují se svými obrněnými transportéry v Polsku a Pobaltí, si myslejí, …….”
– oni si zrejme nič nemyslejí.
Celé to šaškovanie s tankami je iba psychologická hra s vlastným obyvateľstvom, ktoré týmto udržujú v bojovej nálade a v strachu pred Ruskom. Ovčania obdivujú takéto hry na silné svaly.
Asi to tak nějak nejspíš bude, protože i těm šaškům musí být jasné, že kdyby to na ně Rusové spustili, jak mají nacvičeno, tak za půl hodiny z nich nezbydou ani vojenské boty.
US židi potřebují z Evropanů dostat prachy za zbraně z US zbrojovek.
Ono ruského medvěda není lehké vystrnadit z jeho
brlohu.Ale když už vyleze,není moci zahnat jej
tam zpátky.Páni lovčí to ví.
Celá ta postkomunistická chátra je
smečka ratlíků určené svým ňafáním medvěda
vyprovokovat.Poté mu předhodí k sežrání
německou klobásku,k zapití nabídnou francouzký
końak.Až se méda nasvačí ,začnou navazovat
užitečné obchodní kontakty,
Bez zbytečné konkurence těch co dřive obývali
Evropu,
Rusko nás jednou zachrání před genocidou od muslimského Německa 🇨🇿✝️😬
No, nevypadá to tak. Ze sledování ruské mediální sféry mám poznatek spíše o aktuálně lhostejném, až negativním postoji k zrádným čechům v ruské společnosti.
To nie je lhostejný až negativním postoj. To je proste zdravý rozum.
Nemožno zachraňovať toho, kto chce zničiť ich.
Je totálne absurdné, smiešne, ak si slováci, česi,….. zvolia protiruské vlády , a potom čakajú pomoc od Ruska.
No, to je vymoženost demokracie, že je zvolen Novák a on pak může jednat jako Neumann, nebo Newmann..
Češi jsou jiní?Třista let se k ním lísáme,za vášnívých polibků jim přísaháme lásku na vječné časy a nikdy jinak
A najednou Rusko je říší zla. kterou český Honza ve
snaze zavděčit se donutí k pláčI.Nechte Rusko,Rusům.
Namísto pubertálních a neužitečných provokací
zkuste znovu využít dávných vztahů.Bez polibků
a falešených vyznání uplatněte své talenty obchodníků
a ne kšeftařů,nic vic.Tatím mě vztah hrdé a statečné
ČR k Rusku dokazuje kulatost zeměkoule.
Na Východ seremxe a ze Západu ,vedle slimáků
k nám příchází hovnxo!
Někdy před půl rokem říkal Pjakin, že ti migranti, kteří už jsou v západní Evropě, tam zůstanou a místní se s nimi budou muset naučit žít.
V pořadu z 10. 02. 2020 ( https://www.youtube.com/watch?v=uguy0pS2Ky8 ) ale řekl něco dost jiného: Že Rusko státům západní Evropy pomůže se migrantů zbavit, pokud se místní rozhoupou a postaví se proti nim. To už zní nadějněji. Asi se něco v poslední době změnilo někde za oponou …
Jo, zejména my češi bychom projevili tradiční vděk. A obec starosty Novotného by si na znamení nehynoucího vděku odhlasovala název Svěkloryje
“Pjakin…..řekl něco dost jiného: Že Rusko státům západní Evropy pomůže se migrantů zbavit, pokud se místní rozhoupou a postaví se proti nim.”
Má to svou logiku, protože stejné mocné světové síly, které navážejí do Evropy barevné oplodňovače, usilují i o zničení Ruska.
Obyčejní lidé Evropy a Rusové jsou na jedné lodi proti totožnému nepříteli.
Ale protože na Západě jsou lidi z drtivé většiny idioti s vypatlanými mozečky, k ničemu takovému nedojde.
Souhlas. Ale možná nás ta západní Evropa překvapí.
Nebo třeba taky ne.
Ono se těm pitomcům na Západě rozsvítí, až budou stát fronty na žrádlo před prázdnými supermarkety a všude budou chodit pěšky.
Díky našim Pirátům co předvádí v Praze tak jestli by mělo Rusko osvobozovat Evropu od migrantů tak by muselo být padlé na hlavu. Proč nenechat vychcípat ty co po nich plivou ? Za 2sv. šlo o bratry Slovany dnes už jsme jedna ruka s Němci nakupujeme za 2% HDP Americké zbraně takže už Slovani a bratři dávno nejsme.
Ano, Praha je strašná. Strašné jsou i ty takzvané “elity”, které mají většinu v politice a i jinde. Ty bude třeba nejprve “začistit”. Každý jednotlivý medvěd bude muset přiložit tlapu k dílu …
Moc tomu nevěřím, protože by tím Rusové nic nezískali. Co jim my žebráci v rozkradené republice asi tak můžeme nabídnout ?
Zadarmo ani kuře nehrabe.
Naší nadějí je, že nás budou potřebovat jako předpolí. Jako pás v zásadě neutrálních států mezi nimi a chalífátem. Aby byla všelijaká nenadálá překvapení vyloučena.
Ano, jedině tak. O to Rusové do nedávna usilovali, aby střední Evropa byla neutrálním pásmem mezi Ruskem a Západem, ale je jasné, že to dnes nemají nárok prosadit.
Takže jako orné pole jim můžeme být užiteční, nic hodnotnějšího u nás skutečně nenajdou.
Kolego Toníku,Vy půjdete zachraňovat někoho ,kdo na
Vás zezadu vytáhl nůž.A navíc Vám při tom sprostě
a urážlivě nadával.?
Staci se podivat kolik zakladen po svete maji ti agresivni rusove a kolik jich maji ti mirumilovni americane.
Navic rusove nechteji poslouchat zapad, nechteji se delit o sve nerostne bohatstvi a nechteji skakat podle pistalky.
To je ale drzost
Taktak. Drze se to Rusko rozlejzá – čím dál tím blíž základnám NATO
z praktickýho hlediska se chováme jako debilové,vždy jsme s tím kterej nás požírá a zneužívá,ale za to nemůže národ ani volby,jsme tak malí,že nás je jednoduchý ovládnout a pár debilů u moci podplatit,pokaždý když nám dá nějaká říše volnost tak se necháme polapit nějakým sajrajtem druhým,ted je to e.u a usa
oprava e.u neexistuje,chtěl jsem napsat Německo
nemecko a usa
Síla Ruska vychází nejen z historie, z velikosti země a jejího bohatství, ale především z jejich úctě k tradicím a vlastenectví. Od malička k tím přicházejí do styku ve vlastních rodinách, ve školách, muži na vojně a celková kultura včetně TV, rádia, tisku , filmů, písní…..ti lidé myslí jinak, než zpitomělá EU, včetně nás. To co se 30 let ničilo byla naše národní hrdost a to všemi možnými kanály. Nedovedu si představit Rusa, který by řekl, že není rus, ale evropan
mám takový tušení,že tam brzy začneme utíkat a ne jen my ,ale celá západní Evropa
já jsem o tom hluboce přesvědčen!!Už teď jako jediný třeba pomohli jihoafrickým býlím farmářům-na rozdíl od prázdných slov a gest australanů
celá západní i střední Evropa,severní Amerika,Austrálie je plně ovládaná “svobodnejma”zedníkama a ti potažmo satanem,věřte nevěřte,taky dle toho to vypadá,Rusko je taky částečně chycený,ale je velký a tak se nechá ještě pro obyčejnýho člověka manévrovat,kromě toho ti co to tam maj napovel jsou sice stejní grázlové,ale vědí že zbytek světa je před kolapsem a tak se brání,nepotírají tak křestanství a uchyláky nepodporují , nybrž to je nazývají uchylákama
Jak jsem za socializmu Ruský národ(a celý SSSR)opravdu nemusel,tak teď-tady za té slavné a ůdajné “svobody a demogrrracie” je mám čím dál radši a nesmírně si jich vážím,zatímco s těch slavných západních a demogrrratických “hodnot”(multikulti,LGBT atd.) je mi čím dál víc na blití a opravdu se jich štítím!!!!!
A mně je na blití jak z ruského režimu, tak z toho, kam upadl Západ.
No to je to nejhorší rozpoložení duše, když človněk nemá kam se vyblít… A ta duše je v tom fakt nevinně..
Přesně.
Rusko= zaostalá okupantská mužicka chátra,která vystavuji dodnes zdechlinu sveho sifilitickeho vůdce revoluce Lenina v Mauzoleu v Moskvě.
V Kapucínské hrobce v Brně vystavují těla mrtvých mnichů. Ale ta jsou sušená.. a to je jiný level…
To už jsi tady psal aspoň desetkrát a přesto jsou Američané z těch tvých mužiků posraní až za ušima. Co tam máš dalšího ?
Co jineho a vice napsat o mužicke okupantské chatře, snad jen, že jejich kultura se nejvice přibližuje kultuře k o z o m r d ů.
Ruská kultura je křesťanská a je na světové úrovni. Kdybychom měli jen desetinu takových slavných umělců jako Rusové, tak jsme světoví.
Koronavirus je už v Itálii, kde uzavírají města a jsou první mrtví, za dva dny je to u nás a ty tady slintáš o nějakých mužicích tisíce kilometrů daleko. Patříme skutečně do “vybrané společnosti”.
Patříš do blázince.
Že jsi ještě do toho tveho blabolu jestě kromě koronaviru nezapletl indiány.
Ruská kultura je opravdu kultůra,Váš příspěvek Jiří
je dokazuje neznalost významu slova kultura.
Anglická,francouzká,řecká a italská,italská kultura je
podle Vás kulturou okupantů a třeba žabožroutů?
Všechny tyto národy byly okupanty,že?
Raději mám tu “zaostalou okupantskou mužickou chátru”
než hodnoty, které nám přináší Váš Zááápad… Ty jsou v zásadě pouze dvě – buzerant a muslim. Obojímu se máme klanět a tomu druhému i ve všem podřídit.
Tak to já radši mužika. Bílého, heterosexuálního, normálního pracujícího, s hodnotami, klady i zápory stejnými, jako naši lidé.
Promužický chytrolin z Protiproudu se ozval.!!!!! Ty muslimy a buzeranty, jak píšes, podporuje v Evropě Putinova šlapka Angela, vůdkyně neomarxisticke EU. Ruska federace je hlavni naslednický stát SSSR, SSSR byl náš pisledni okupant. Ty se oznacuješ jako patriot ale jsi jen obyčejny promužický kolaborant. Až bude volna socha Koněva, tak si ji zabukuj.
Tvoje informace o tom jak funguje instalování politiků do významných funkcí důležitých západních zemí jsou na úrovni malého dítěte! Mohu ti sem dát odkazy na informace z akcí na Bilderberg Group a Merkelovou si vybrali na funkci kancléřky v Německu přímo zástupci iluminátů Rockefeller, Davignon a tehdy upozadnili Schrödera a Schmidta. Jsou o tom záznamy a informace, které unikly z tohoto potlachu v r.2005. Jen prosťáček si může myslet, že Merkel je figurka Putina. Vybrali si ji, protože se jim hodila do hry a měli na ní zřejmě složky od STASI – bývalé DDR tajné policie a kompro se hodí. To je nakonec jedna z forem jejich práce, do vrcholných funkcí instalovat lidí, kteří budou nějak v případě potřeby vydírat!
Leccos o tom je v knize “Bilderberg – kdo tahá za nitky moci”, napsal G.Wisnewski, vynikající informace se spoustou kopií a fotek je v knize od Daniela Estulina o Bilderbergu. Jen naivní človíček nebo hlupák si myslí, ze moc je v západních zemích vyzářená demokracií a demokraticky, a kdo rozhoduje? Bůh peníze a ti co je mají!
Jiří, je zbytečné se s tou komoušskou chátrou dohadovat.
Já jen uvadim fakta, ekonomické propojeni Putina a Angely, jejich spolecnou nenavist k USA a hlavně k Donaldovi. Mužickym kolaborantům je nepřijemne to cist, tito diskutující z Ruskych okupantskych smradlavců chtéji dělat spasitele Evropy.
Žádná fakta si neuvedl mysliteli!
Nord stream 2.
Ten plynovod mohl byt velice vyhodny pro Evropu. Tak budete platit za predrazeny rusky plyn amikum.
Tady mate odkaz.
https://oilprice.com/Energy/Natural-Gas/Paradise-Papers-Reveal-US-Selling-Russian-LNG-In-Europe.html
Mam tam překlep, vystavuje.
Nepište nesmysly a do Ruska si zajeďte !
V prdeli byl a mele sračky tak se nedivte
Máš tam překlep – správně je nastavuju prdel k západu a čekám až mně někdo vojede. S úctou Jiříček.
Jakýsi Jiří,toto říkali v nečeské televizi a to musí být pravda viď ty sudeto americký slouho.
Ty máš hlavně překlep ve svojí hlavě mysliteli!
Hlavně nezapimeň napsat a pochvalit se, co jsi zase přecetl za knihu od nějakeho mužickeho autora, ty intelektuale.
za předešlý autorův článek jsem dal
, tentokrát
Tady musím souhlasit s Pussy Riot, také si přeji ,aby Bůh vyhnal Putina z Ruska.
A kam vy si cpete mražené kuře, taky do pussy?
Máte doma plakát jen Putina nebo také jiných diktátorů ?
Členky Pussy Riot strávily několik let v ruském gulagu, jen za kritiku Putina, jako záminka posloužilo režimu, údajné “výtržnictví”
Členky Pussy Riot jsou nyní zvaný na akce po celém světě, které se zabývají lidskými právy a vypráví své příběhy, jak to funguje v totalitním Rusku a to jen dobře, je potřeba,aby se co nejvíce lidí , dozvědělo co je dnešní ruský režim zač. Pussy Riot byly i v Česku.
To výtržnictví bylo údajně to , že v pravoslavném kostele, zahráli některé své protirežimní písničky. V normálním demokratickém státě, by za tohle žádný trest nemohly dostat, jenom v Rusku bohužel. Takhle tedy dopadla tato ruská obdoba Karla Kryla se svými protestsongy.
V normálním západním, demokratickém a pokrokovém světě je možno zapřít svoji víru a postihovat ty, kteří ji chtějí bránit. V normálním islámském světě by byly setnuty na ulici.. vidím, že cikáni se už nemohou dočkat toho, kdy jim šária bude sekat ruce za každou krádež. Ale měli byste promyslet, kdo vám bude utírat zadky….
Romové jsou vychováni hodnotami humanismu a demokracie, jejíchž základy zde položil Václav Havel, budou urputně bojovat proti každému, kdo by demokracii ohrožoval, když to budou islámisté , Romové budou první, kdo před nimi bude varovat společnost.
Šária je v rozporu s demokratickým řádem, nechápu proč takové svinstvo, zde vůbec publikujete.
” … Romové jsou vychováni …”
Dál čísti netřeba.
A základy chování jim položil havel… No.. Co po nich chceme, že.. Za třicet let jde těžko dostat do lidí tolik, co jiní šlechtili stovky a tisíce let…
Vy máte něco proti Václavu Havlovi ?
Nebo koho jiné by měli mít Romové za vzor, než jednoho z největších Čechů… ?
Myslíte toho znrda? Jistě… větší hnůj těžko dohledat..
Není ničeho potřeba.
Havel je v rodinné hrobce,sám a potichu.
malého velkého prý
Pola.cha,Havel vzal
cikánům barony vajdy
a ostatnívůdce a nahradil je ubohými kašpárky
typu malého velkého
maly.velky :
ja furt neviem pochopiť, kde nejaký cigoš z osady naštudoval tu bruselácku slniečkársku hantírku.
To už snáď teraz vyučujú na inkludovaných pomocných školách ????
No,já bych to s dovolení trochu posunul k realitě.Budou bojovat jako lvi proti každému,kdo jim sáhne na “dáfki”.Mají na to i celé vojsko neziskovek.
Srovnáním písní K .Kryla ze skřeky smrdutých eexistencí
masturbujích ve svatostánku dokazujete všem sjen
svoji zoufalou touhu provokovat.Zatím se stal
pouze politování hodným ubožákem malý velký.
V tomto případě slovo demokacie zneužívate
jako použitý toaletní papír,pokud víte o co se jedná.
On si tam cpe to co najde v popelnici k jídlu a mluví tím.
takže čert bude vyhánět dábla,pěkný
Celý,,vyspělý”svět je ve sračkách,které se jmenují dluhy a ty se v historii vždy vynulovaly válkou.Nezanedbatelné je i obrovské přírodní bohatství Ruska na které mají korporace obrovský zálusk,jenomže je tady velká překážka a tou jsou jaderné zbraně a i ti váleční jestřábi vědí,že po jejich použití by měli všichni hovno.A Rusové jasně deklarovali,že v případě napadení jejich země,by se chvíli bránili konvenčními zbraněmi,ale potom by došlo na atom.Einstein měl pravdu 4 sv.válka by se vedla klacky a kameny.Amík si dovolí jen na toho kdo nemá atomovku,no a je tady ještě několik mocností(Čína,Indie)a na čí stranu by se přiklonili?
Vzhledem na to ze Indie v velkym nakupuje zbrane od Rusu tak myslim ze je jasne ze se na nejaky Amiky vyprdnou. A Cinane mají s Amiky uz ted radu konfliktu kde se USA snazi degradovat Cinu a omezovat ji co nejvic to jde. Takze si myslim ze pokud by nastal nejaky velky konflikt tak je USA v tom sama. Ani EU ji nepomuze. A i kdyby tak tech par spatne vybavenych vojaku co ma cela EU na valku opravdu nestaci. A obyco lide by se jim na nejaky valceni vykaslali.Valku nikdo nechce proto se v USA a EU pouzivaji jen zoldaci.
Normalni clovek dal uz davno ruce pric od “zapadne demokracie”
Tak, je to snad jasný. Rusové rozhodnou, kdo bude příštím presidentem v USA. Pochybuje snad někdo? Říkají to na Reuters, CNN, BBC, FOX New… dokonce to tvrdí elfové Kalenský, Kartouz i Vrábel. Jsou to všechno demokratické a liberální instituty a ty se nemýlí. To ví přece už každý smělý euroobčan
Válčíte již dávno prohrané války a to je možná chyba.
Učte se čínsky, bude to moc potřeba.
Ktery blb si muze myslet, ze moderni valka se povede tank proti tanku, vojak proti vojakovi, letadlo proti letadlu, musi byt neuveritelny vul. Budou letat jen rakety a ty znici v prvnim uderu site, satelity a elektrarny. O nic jneho nejde. U Amiku-zidu je zbrojeni jen kseft, stejne jako to byla prvni a druha svetova valka. Meli ve vsem prsty. Staci, aby vsechny ruske ponorky, ktere se proflakuji kolem pobrezi USA, vypalily vsechny sve rakety a USA prestane existovat. To ale snad vedi i ti blbouni v Pentagonu. A Amici tuhle pozici Rusum usnadnili, protoze jejich nejvetsi mesta jsou na pobrezi a lehce dosazitelny v kratkem case. Na nejake farmare v Iove nebo v Kenucky, se Rusove muzou vytento.
To harašenie s tankami nemá žiadny vojenský význam.
Celé je určené iba k tomu, aby ovčania spriatelených pro-USAckych štátov súhlasili s nákupom toho USAckeho kovošrotu za peniaze zo svojich daní.
USAci nie sú až takí debili, aby toto nechápali. Sú ale celkom dobrí demago-obchodníci.
soudruzi, máte možnost využít všechny výhody, a odstěhovat se za vysněným snem. teplý depardié už tam je, takže žádný problém
ono nejde o to co chceme,ale co budeme muset udělat,abychom mohli dál živořit,protože západ je hotovej a jen blb to nevidí
Za Napoleona a za Fyrera byly taky mirny zimy jako name ted,kdyz vyrazili se svymi armadami na Moskvu,tak prituhlo,ze ty mrazy v evrope a evropske casti Ruska, si nikdo nepamatoval, smula, spatne nacasovane nebo nadprirozeno? To bude asi tim,ze Pravoslavna cirkev v Rusku netouzi po mamonu jako ty nase katolicky.Na tom, ze je cirkev PRAVOSLAVNA asi neco bude?
Leo
Rusové mají NP schopnosti, bezpochyby
USA investovaly $5 miliard do Majdanu a prakticky jmenovaly pucistickou vladu. Pokusily se jmenovat noveho prezidenta Venezuely a uvalily sankce, dokud se tak nestane. Vedou valky za zmenu rezimu a pomoci neziskovek se vmesuji do vnitrnich zalezitosti poloviny zemi na svete vcetne Ceska. Podle sebe soudim tebe.
“my Západní Slované žijící pod vlivem Germánů”
Takoví Ossies coby poněmčení Polabští Slované mají víc slovanských genů než Češi, kteřížto jsou bezkonkurenčně geneticky nejnamixovanějším národem v Evropě. To, že mluvíme zrovna slovanským jazykem je historická náhoda; srv. Bulhary a Rumuny, kteréžto národy prošly obdobnou etnogenezí (thrácký základ ovlivněný hlavně Řeky, Římany a Slovany), a přitom jeden z nich mluví slovanským a druhý románským jazykem.
Letadlo nad Ukrajinou sestrelili Bukem separatisti. Kdyz uz to rusove chteli hodit na ukrajince, meli to udelat poradne. SU 25 dopravni letadlo nedozene a do potrebne vysky nevystoupa. Je to pancerovany bitevnik k niceni pozemnich cilu.
Za obrovske ztraty rusu za druhe svetove valky muze castecne Stalin a veleni Rude armady. Cistky v armade a nasledny chaos spolu s nesmyslnym obetovanim vlastnich lidi a gulagy staly miliony zbytecnych obeti. Rusko zachranila obrovska rozloha, general mraz a diletant Hitler.
Za 68 si muzeme hodne sami. Opet nas zradili vlastni lide, kteri pozvali okupanty a armada se na to jen nezucastnene divala.
Rusove maji smulu na vedeni. Jsou po staleti zvykli poslouchat, aby prezili. Rusko je diky rozloze a poctu obyvatel regionani mocnost.
Nemci jsou pracoviti, precizni a poradkumilovni. Nanestesti take poslusni a nachylni k ruznym ideologiim, ktere pak poslusne a sverepe nasleduji. Horsi je, ze chteji byt velmoc a sve ideologie prosazovat s nemeckou dukladnosti i v okolnich zemich, ktere povazuji za menecene.
Jak to , že ten diletant porazil Francouze a Brity za pár týdnů ?
Nebyli pripraveni a nemce podcenili. Nemecti generalove diletanti nebyli a pokud se jim dotoho Hitler nepletl, vedli si dobre. Jenze rusy podcenili a kdyz prisly neuspechy, Hitler se generalum zacal plest do prace a nadelal spoustu skody.
Jednou diletanti byli , podruhé nebyli , tak jak to vlastně bylo ?
Zalezi na tom jak nam to vyhovuje.
“Letadlo nad Ukrajinou sestrelili Bukem separatisti.”
Už začíná pravda vyplouvat na povrch, ona je potvůrka jako olej, který také vždycky vyplave na hladinu.
Sami Nizozemci už vyhodnocují důkazy o tom, že ten dopravní letoun sestřelily 2 stíhačky ukrajinské armády.
Že ty pišeš z Petrohradu!!!!
Jiří , že ti tu kedlubnu vymyla sorošparta a us ambasáda? Hovado udavačské!
Nazdarr Jyrko, buzíku
My víme, proč nenávidíš Rusko
Protože Rusové drží buzíky pjekně při zemi
“SU 25 dopravni letadlo nedozene a do potrebne vysky nevystoupa. Je to pancerovany bitevnik k niceni pozemnich cilu.”
Plácáte nesmysly. Tenhle Suchoj je kromě raket vzduch-země vyzbrojený 6 raketami vzduch-vzduch k ničení logicky také leteckých cílů.
Jeho rychlost kolem 1000 Km/hod. naprosto stačí, aby se k cíli přiblížil ze strany nebo čelně. Modernizovaná verze vystoupá až do výšky 12 000 metrů, přičemž letová hladina civilních letounů je kolem 10 000 metrů.
Takže jste se projevil jako diletantská kecka.
Je to bitevnik urceny k utokum na pozemni cile. Jeho pouziti jako stihacky je nesmysl. K tomu maji ukrajinci Su-27 nebo MIG-29. Pokud by potrebovali identifikovat vysoko letici letadlo vyslali by tyto stroje, ne letajici tank, ktery se do te vysky sotva vyhrabe bez vyzbroje a jen stezi, jestli vubec, ho dokaze dostihnout. Navic pochybuju, ze by ukrajinsti piloti zamerne strileli na dopravni letadlo. Nejsou magori. Ani obsluha BUK nestrilela na dopravni letadlo. Sestrelili ho omylem, mysleli, ze strili na vojensky stroj.
Melete pořád dokola nesmysly jako kafémlejnek. Su 25 mělo technické parametry na sestřelení cíle letícího ve výšce 10 km rychlostí 900 km/hod.
Pilot jakéhokoliv letectva o ničem nerozhoduje, ale plní příkazy svých velitelů. Apropos pilot, ten z toho Suchoje se nám tak nějak vypařil a nikdo o něm už celá léta neslyšel.
Nizozemci nyní aktuálně přiznávají důkazy, že v dosažitelném okruhu od místa havárie se žádný BUK nenacházel, a to u žádné z bojujících stran.
Pokud si to malajské letadlo s nizozemskými pasažéry někdo s něčím spletl, tak Ukrajinci s ruským letounem s Putinem na palubě, který však vzal preventivně Ukrajinu obloukem a odnesli to Nizozemci..
SU 25 na to parametry prostě nemá. Maximální dostup a maximální rychlost je jedna věc, druhá věc je skutečný dostup vyzbrojeného letadla v konkrétních podmínkách a dosažitelná rychlost v horizontálním letu v dané výšce. Dobře může někde pod ním odpálit raketu, ale bude zde problém dosáhnout vhodné polohy k odpálení rakety. Ta je tepelně naváděná, tudíž zasáhne motor, neudělá řešeto z pilotní kabiny.
Jenže poslat Su 25 proti B777 je naprostý nesmysl, když už by jste chtěli to letadlo sestřelit a máte na letišti MIG 29 či SU 27, které jsou k tomuto účelu mnohem vhodnější.
On tam pravděpodobně žádný SU 25 nebyl a tedy ani pilot který se pak vypařil. Pokud by tam nějaký SU 25 byl, pak pravděpodobně dělal to, k čemu je určen, tedy útočil přízemním letem na pozice povstalců.
Tahle konspirační teorie o sestřelu B777 letadlem SU 25 mě připadá stejně stupidní, jako tvrzení poláků, že za nehodu jejich vládního speciálu ve Smolensku mohou rusové.
Běžte s vašemi spekulacemi do háje. Seznamte se řádně s technickými parametry Su 25, které jsou samozřejmě pro stav v plné výzbroji a výstroji, jinak by na prázdný jalový letoun neměly žádnou vypovídající hodnotu, protože vojenskou hodnotu má pouze plně vyzbrojený.
Rakety jsou infračerveně naváděné, takže směřují k motoru, ale explodují těsně před ním.
Z roztříštěné přední části civilního letounu vyplývá, že onen Suchoj útočil zepředu, šel mu tedy naproti.
Pred motorem exploduji tezko, tepelna stopa potrebna k navedeni rakety je za motorem. Co se vykonu SU 25 tyka, udavany dostup se pohybuje kolem 7000 m s tim, ze byly pri testech dosazeny i dostupy kolem 12 000 m. Dostup pro toto letadlo nema velky prakticky vyznam. Let ve vyssi vysce mu pouze umoznuje snizit spotrebu paliva pri preletu, jinak v boji operuje v malych vyskach. Maximalni rychlost 950 km/h ale neni uvedeno v jake vysce a zda je to neprekrocitelna rychlost ci maximalni rychlost v horizontalnim letu. Zaroven jsem nasel hodnotu maximalni rychlosti 0,79 mach, coz je ve vysce hodnota dulezitejsi. B777 ma cestovnirychlost 0.84 mach. Tak ze hlouposti placate vy.
Ještě dodám, Ukrajinci měli o B777 veškeré dostupné informace (letový plán, informace z odpovídače daného letadla), protože ho v té době řídili jejich řídící a tyto informace má samozřejmě k dispozici i armáda. Tudíž si nemohli jen tak splést letadla.
Povstalci neměli žádné informace, pouze viděli na primárním radaru cíl, který pokládali za vojenské letadlo a na ten pálili.
Uvědomte si, že jedna “firma” je ukrajinská armáda a druhá řízení letového provozu, přičemž v rámci utajení celé teroristické akce nemohla mezi nimi probíhat výměna informací. Takovou dilatentskou chybu by v armádě udělal jen naprostý idiot, aby těsně před sestřelením civilního letadla zanechal elektronickou stopu u řízení civilního letového provozu. To by potom viník sestřelení toho malajského letounu byl jasný i učiněnému hlupákovi.
Vymena informaci mezi civilnim rizenim a armadou je naprosto rutinni cinost. Armada ma pristup k letovym planum vsech letu a prijima odpovedi odpovidace sekundarniho radaru civilnich letadel. Tudiz na monitoru vidi oznaceni letu, rychlost, vysku a muze si zobrazit i dalsi informace, jako je typ letadla, trat letu, pocet osob na palube …
“Za obrovske ztraty rusu za druhe svetove valky muze castecne Stalin a veleni Rude armady.”
To je originální logika. Když někoho přepadnou lupiči, okradou a zmrzačí ho, tak si za to “částečně” může sám.
A tenhle týpek s IQ imbecila se hlásí k pravici.
Samozřejmě, že Stalin zejména v první fázi války dělal chyby, ale rychle se z toho poučil a nechal pak rozhodovat odborníky na válčení jako byl především Žukov a spol. Mám k dispozici nádhernou knihu od náčelníka gen. štábu RA Štemenka a tam je vše přesně popsáno a píše tam o všem i o chybách atd. Autor si tam nebere servítky s ničím a popisuje jak to za celou válku vše probíhalo.
Stalin si sam pred valkou prakticky zlikvidoval velitelsky zbor. Bud byli zastreleni ci zavreni v gulagu. Zpocatku byla obrana chaoticka, nefungovala logistika a spousta jednotek byla ztracena zbytecne. Rusove se ke svym vojakum chovali take krute a politicti komisari meli na svedomi spoutu zbytecnych umrti. Hodne mrtvych bylo zpusobeno mizernou taktikou, kdy rozkaz byl branit za kazdou cenu. Pokud v bezvychodne situaci vojaci celici prevaze, bez munice a jidla ustoupili, nezritka byli popraveni ci zavreni jako zradci.
Rusko nebylo jen nevina obet. Bylo podobne agresivni jako Nemecko. Rusko napadlo Polsko spolu s Nemckem. Jeste pred tim napadlo Rusko Finsko.
“Rusko napadlo Polsko spolu s Nemckem.”
To byla tenkrát taková diplomatická tradice. Precedensy založili naši přátelé z nejvěrnějších Británie a Francie, kteří nás nikdy nezradili a nikdy to už opakovat nebudou, že schválili smluvně Hitlerovi zábor německymluvících Sudet, okleštěného Československa a předtím i připojení Rakouska. Tak si SSSR opatřil také podobnou smlouvu a vstoupil do už poraženého Polska ochránit ruskojazyčnou menšinu, která patřila dříve carskému Rusku. Když může jeden, potom samozřejmě můžou všichni. Jako ve škole.
Rusové se v obsazeném Polsku nechovali lépe než Němci. Při ochraně “ruskojazyčné menšiny” povraždili polské důstojníky.
Hitler spojencům za jejich pomoc s obsazením Sudet pěkně “poděkoval”, když pak obsadil i Francii a Británii zachránil Kanál, silné námořnictvo a pomoc Američanů.
SSSR a Třetí říše se ke svým občanům chovali s podobným pohrdáním. Na druhou stranu, pro naše občany byl příchod rusů opravdu osvobozením. I přes některé zločiny prvosledových jednotek se k civilnímu obyvatelstvu chovali lépe než němci. Komunisty jsme si pak zvolili sami a teror 50-tých let byl dílem našich lidí, byť po vzoru ruských komunistů.
“Při ochraně “ruskojazyčné menšiny” povraždili polské důstojníky.”
To byla reakce za povraždění kolem 100 tisíc ruských válečných zajatců Poláky v roce 1922. Inu, zase ten precedens. Když mohli za mlčení Západu vraždit válečné zajatce Poláci, aniž byl někdo z nich popohnán před mezinárodní soud, tak je zcela logické, že můžou i Sověti. Když může jeden, můžou všichni, pravidlo jako ve škole.
Tuhle historii neznám. Vím sice o konfliktech mezi Polskem a SSSR, ale ne dost, abych posuzoval, kdo byl v právu a kdo nikoli.
To je však odbočení od tématu, kterým je, že SSSR nebylo jen nevinnou a čistou obětí zákeřného útoku Německa, ale také agresorem, který napadal své sousedy a na dobytých územích se k místnímu obyvatelstvu nechoval zrovna přívětivě. Protože však byl nakonec na straně vítězů, o jeho zločinech se až tak nemluvilo a nikdo za ně nebyl souzen.
Historie není černobílá.
Jenže od tématu odbočujete vy tím, že článek je o Rusku, které stále tupě zaměňujete za stalinský SSSR.
Vsadím se, že zaměňování SRN za nacistickou Velkoněmeckou říši nebo ČR za komunistickou ČSSR se vám nepřihodilo ani jednou.
Kde má vaše selektivní popletení mozku původ ?
Vzhledem k tomu, že mužicka okupantska chátra porušila smlouvu s nazvem Budapešťské memorandum, bude třeba na neokupovanou část Ukrajiny dopravit do budoucna větší množstvi těžké vojenské techniky a jaderné zbraně.
Jako první porušil všechny dohody podepsané se SSSR/Ruskem Západ. Zejména tu sjednanou s Bushem st., že NATO se nerozšíří za Odru-Nisu ani o píď.
Poté, co Američané postupně zlikvidovali všechny dohody o poválečném uspořádání v Evropě a do základů rozvrátili diplomatický řád, se odvolávat na nějaké memorandum může jenom naprostý idiot.
Da zdrastvujet svabodnaja Rasija !!!
Pozitivni na cele situaci je, že v Polsku se buduje vojenska zakladna USA, pro nas by bylo vyhodné umistit vojenskou základnu USA v Mošnově. Kdo vi , co smradlaveho okupanta z Ruska napadne přiště.
Co ty seš za nenávistného blbce? Dikce tvých příspěvkú je jako od Polách s tím, co tady není a pořád je…..a mění nicky jako ponožky! Která pak neziskovka tě platí?
Ty maš co psat o nenavisti!!!! Ty antiižidovsky p r i m i t i v e.
Aha, tak jsem trefil hřebíček na hlavičku!
No hlavně, aby ti nepraskla žilka!
Nazdarr, Jyrko, ty mladý vášnivý buzíku
Už vím, proč nenávidíš Rusko, protože Rusové dávají buzíkům hažte, viď
“Ty antiižidovsky p r i m i t i v e.”
Když někdo může být antiruský, tak není nic zvláštního na tom, když je někdo antižidovský. To je zase ten známý precedens.
Aneb na každou akci reaguje reakce.
Maxi,brzy se z neho vyvine Septyk alias musi howna nebo Vize z Kojetina.
Leo
Jyrka není Septyk, Jyrka je mladý buzík, a chodí na školení do nějaké chorošofské neziskovky, takže má tu buzerantskou makovici dokonale wypláchnutou
Ten buzerantský blbešek si tak vydělává na chleba
Jiří-kriple, ty ten islám potřebuješ, páč zrádce oni nenávidí jako my! Zmetku jeden!
Detektore
Ten buzerantská krypl dojde své odměny
Podle mého názoru uživatel “vlastenec” je ve skutečnosti soudruh přeceda |-|0|ínek se složkami osobně a uživatel “jirka” je všem notoricky známý septik, čili Pavel J.á.š.e.k. z K0jetína. Dva práskači a spolupracovníci každého režimu, kteří se už nemohou dočkat spravedlivého trestu za svoji celoživotní vlastizradu.
Maximusi, je to vzdy problem, kdyz se do valky micha blbec diktator a nenecha rozhodnout odborniky, generaly. Stalin, stejne jakoi Hitler byli vojensti amateri. Kdyby nechal Adolf rozhodovat generaly, tak cela Evropa dnes mluvi nemecky.
Nebo rusky. Stačilo kdyby Beneš pozval Sověty v r. 1939
na pomoc A HiTLER by něměl žádnou šanci. Potom by se ale ti dva dohodli a unás by se mluvilo rusky.
Ono to bude přece jen složitější. Stalin mohl klidně objetovat Němcům Moskvu jako se to už stalo s Napoleonem, protože přesunul vyrobní zakladnu průmyslu za Ural. Pak tajně přesunul milionovou armádu z Dálného východu k Moskvě a to velmi velmi pomohlo. Samozřejmě i generál Mráz velmi pomohl otočit výsledek války. S pomocí spojenců by to Stalin určitě ustál. No a u dlouhé války vždy platí, že rozhodují tyto faktory: zdroje energií, surovin, lidí a peníze. No a peníze si Hitler opatřil sám a musela na něj makat celá obsazena Evropa. Tehdy tu část financí co potřeboval na suroviny mimo Evropu dostával od Warburgů a Rothschildů, ti pak v polovině 2.WW s pomocí ustali. No a Sověti museli dluh skoro komplet zaplatit, jen posledních 12 mld. USD jim Nixon odpustil za to, že pomáhali realizovat ten velkopodvod s přistáním člověka na Měsíci v r.1969. Takže objektivně posouzeno, Hitler neměl šanci Spojence porazit. A Hitler, idiot, to jen urychlil! Velmi pomohlo průběhu války bombardování Německa a zabraných území Brity a Američany! To byl velmi významný faktor, neb nemohli Němci dělat na raketách a atomové bombě! Bohužel objektivní hodnocením dnes neexistuje, je to všechno zpolitizované!
Jirko, co mas proti antizidovstvi?
Dobrá otázka.
Já typuji, že proti má svou obřezanou špičku.
Obřezanou, do červena nažhavenou
Amerika plná bídy, švábů, zločinu, drog, negrů, špíny, bezdomovců a už neví koho okrást. Rusko jde nahoru. Bylo vycucané po válce, lidsky i hospodářsky! Kdo mu nejvíc škodil a škodí? Západ! Co udělal západ s námi? Tak se podívejte, co vyrábíme? NIC! Tohle opět skončí válkou a ta už bude poslední, jinak to nemůže skončit! Amík-benzín za 15 kč, my za 35! Oni auta 20l/100km my tady litrové ochcávky za půl mega, je tohle normální? Oni ždímají planetu a my na ně dřeme, všichni! Vymr/danej dolar!
Vlastizrádců máme jak za heydricha! Liberální fašouni!
Čína je 30 let před západem! Amíci jsou už proti Číně zaostalá, nenažraná pakáž!
Např.
https://www.youtube.com/watch?v=cuc03kxeHQs
Tak se tam do té komoušské země blahobytu odstěhuj a neotravuj.
Já jsem doma a vlastenec, alety jsi kolaborant a nevím jestli tam pak stačíš utéct do sorošovy řiti!
Ty jsi komoušsky kolaborant, lkterý by tu zase chtěl na našem území okupantskou mužickou zaostalou chatru, známeho vyvozce chudoby.
Jyrko
Buuzíci do Ruska nemůžou, kam se vrtneš, teplý chlapče,
A proč by se měl někam stěhovat on, když jeho názory jsou v našem národě s naprostou převahou majoritní? Stěhovat se budete už brzo vy, vlastizrádná, pátá kolona. Známe vaše jména i adresy, nezapomínáme a neodpouštíme. A jestli se chceš na vlastní kůži přesvědčit o pravdivosti mých slov, tak běž někam do MIMOPRAŽSKÉ (protože praha v žádném případě není česká republika, praha zbytek našeho národa vždycky zradila a zaprodala a praha je semeništěm všeho toho zištného, zkaženého a odporně satanistického hnusu, který nám sem chazaři chtějí nainstalovat) hospody a zkus tam před obyčejnýma chlapama obhajovat tu tvou milovanou, páchnoucí Brusel, odporné, globální chazary a celý ten LGBTXYZŽ zzzápad obecně. Zkus se před nimi projevovat se stejnou anti-ruskou zuřivostí, jako se s pěnou u huby snažíš profilovat zde. Jak dlouho budeš mít zdravá ústa a jak dlouho bude trvat, než ti tu tvoji vlastizrádnou prde| chlapi nakopou tak důkladně, že na to do smrti nezapomeneš? Sám dobře víš, že to moc dlouho trvat nebude a dostaneš po té své vlastizrádné tlamě tak, že tě ani tvůj přítel doma nepozná. To je prostě realita, dostal by každý vlastizrádný, protičeský šmejd, jako jsi ty – neber si to vůbec osobně. A je to moc a moc dobře! Ukazuje to totiž, že v našem hrdém národě zůstává zdravý duch, že se obřezaným vlastníkům světa nebudeme nikdy plazit u nohou a že nás chazarovi nikdy zotročit nepodaří. Nebo mi snad chceš tvrdit, že bys v každé normální hospodě za své protinárodní kecy po té vlastizrádné tlamě nedostal? Jsem zvědav na tvoji odpověď.
Borsigu
Jyrka odpovídat nebude, on má kompletně propláchnutou kebuli z neziskovky
Něco hodně podobného, jako když v padesátkách aktivisti používali sovětská hesla a myšlenky,
Jyrka papouškuje, co jim naordinují f neziskovkách
záááápadní instruktoři.
Pořád dokola ty samé nesmysli, navíc tak prkenně,
dogmaticky, že je naprosto jasné, odkud vane vítr.
Je to mladý, zapálený buzík, není divu, že nemá rád Rusko.
nadpřirozené schopnosti má liliputlerek
Vážení, všimli jste si, že ve stejné době, kdy zmizel z PP Jášek-Septyk z Kojotína, naskočil sem najaký nenávistný magor pod nickem Jiří ?
Mám za to, že Septyk pracoval pro židovskou nátlakovou organizaci, aby tady rozbíjel diskuse a prosazoval nástup židoamerické neomarxistické totality. nemusí být o tom ani důkaz, ale stačí, když o tom existuje mnoho indicií, z nichž si logicky myslící člověk udělá ucelelnou mozaiku.
Nyní na převzetí jeho úlohy nasadili talmudoví židi uvedeného nástupce.
Souhlasím s Vámi, mají s páchnoucím septikem, který taky vždy takto bezskrupulózně a ostentativně podlézal chazarům a snažil se do jejich přízně vlichotit hodně společného.
Ono stačí, když si zabanovaný Septyk pořídí jiné PC zařízení s jinou IP adresou a Křížův ban snadno obejde.
Jím používaný styl písma je evidentně klamný, aby zastřel, že jím používaný styl jazyka je v podstatě stejný.
Více prozrazovat nebudu, protože my vlastenci si vše důležité vydedukujeme sami.
… nové, či původní PC je irelevantní, IP adresa zdaleka nemusí být spojena s konkrétním hardwarem. Navíc, pokud je připojen přes většího poskytovatele, tak IP adresa už neříká vůbec nic, pod jednou IP adresou se mohou současně vyskytovat i stovky koncových uživatelů.