
Rusko stále zaostává a Putin je pouhá slibotechna
JAN ZIEGLER
Zprávy z Ruska z poslední doby vůbec nejsou potěšitelné. Prezident Vladimír Putin sice na konci minulého roku ohlásil, že ruská ekonomika v roce 2017 vzrostla o 1,6% a reálné příjmy Rusů se zvýšily o 0,5%. Pravdou však je, že celkové příjmy Rusů klesly už pět let po sobě. A i kdyby informace ruské hlavy státu byly pravdivé, tak jsou to mizerné výsledky. Ekonomové to vidí jasně, aby Rusko dohánělo Západ, potřebuje, aby jeho ekonomika rostla tempem minimálně šesti procent ročně. O tom si však Rusko může nechat jenom zdát.
Pro srovnání americká ekonomika roste nyní v éře prezidenta Donalda Trumpa čtyřprocentním tempem a česká ekonomika vzrostla v roce 2017 o 3,1%, čili o téměř dvojnásobně víc než ta ruská, a reálné příjmy Čechu se v tomto roce zvýšily o zhruba 6%. To znamená, že naše platy se těm nízkým ruským ještě více vzdalují.
Prezident Vladimír Putin již v roce 2003 sliboval snížení ruské závislosti na vývozu suroviny, jaká je však realita? Podle serveru hlidacipes.org představoval v roce 1999 podíl těžby ropy, ropných produktů a plynu na ruském exportu 39,7 %, v roce 2014 to bylo již 69,5 %. Putinova velkohubá prohlášení o mohutném vzestupu Ruska zůstávají jenom planými sliby.
My právem nadáváme na pomalou výstavbu českých dálnic, ovšem v Rusku staví dálnici mezi Moskvou a Sankt Petěrburgem už od konce devadesátých let a dálniční spojení mezi oběma městy stále není hotové. Za 20 let Putinovy vlády nebyl v této zemi postaven jediný kilometr vysokorychlostních železnic. První vysokorychlostní železnice v zemi se má mezi Moskvou a Kazaní začít stavět příští rok, i když Rusové dříve slibovali, že tuto trať dlouhou 790 kilometrů dokončí do Mistrovství světa ve fotbale v roce 2018. Inu sliby se slibují, blázni se radují. Je pravdou, že na trati mezi Moskvou a Sankt Petěrburgem mohou jezdit vlaky rychlostí až 250 kilometrů v hodině, ovšem jsou na ní úrovňové přejezdy a přes některé stanice je rychlost omezená až na 100 km v hodině, proti jí podle regulí Mezinárodní železniční unie (UIC) nelze považovat za vysokorychlostní.
Hlavní problémy Ruska jsou tři, sankce, nezdravá závislost na plynu a ropě a především korupce. Podle žebříčku Transparency International ve vnímání korupce obsadilo Rusko 138 příčku ze 180 hodnocených zemí. I mnohé africké země jako například Ghana, Alžírsko nebo i Etiopie jsou na tom daleko lépe. Opět srovnání s Českem. My jsme na 38 pozici, tedy o sto příček výš než Rusko.
Rusko má kolabující zdravotnictví s chátrajícími nemocnicemi a podle nejčerstvějších údajů Světové zdravotnické organizace je v Rusku 1,2 milionů obyvatel nakažených virem HIV podle nejoptimističtějších odhadů, podle těch nejpesimističtějších je toto číslo nutné násobit třemi. Pro srovnání počet nakažených HIV v České republice klesá. A ještě jeden důležitý údaj, Zatímco v předminulém roce vzrostl počet nakažených HIV v Rusku o 104 tisíc lidí, v Evropské unii, která má čtyřikrát více obyvatel, to bylo o 25 tisíc lidí. Rusko přitom není schopné na rozdíl od afrických zemí tuto epidemií zvládat. Zdravotnickým zařízením chybí potřebné léky i vybavení.
Rusko je zkrátka s výjimkou Moskvy, Sankt Petěrburgu a několika regionů bohatých na suroviny, rozvojovou zemí. To koneckonců před časem potvrdil i šéf ruského antimonopolního úřadu (FAS) Igor Artěmjev, který označil ruskou ekonomiku za zaostalou a polofeudální. Měl plnou pravdu, a to, že rusofilové odmítají uznat tristní ruskou realitu, na celé záležitosti nic nemění.
- https://hlidacipes.org/soucet-sestnacti-let-vlady-vladimira-putina-zmar-a-velmocenska-impotence/?fbclid=IwAR0uJ6OmUpv5Qj9bHL00XeCIflBYvJnm4DdHkwJVbrZuHZv5WTjO9GbnAt8
- https://www.seznamzpravy.cz/clanek/putin-ma-plan-jak-dostat-rusko-do-jine-ekonomicke-ligy-zatim-ho-brzdi-sankce-korupce-i-cena-ropy-63958?dop-ab-variant=1&seq-no=3&source=hp&fbclid=IwAR3s1rU4U01FBOjOWJOvU8ONlObbNSSbb2UHWsqLToOCV1qqn3_lCpn4sOc
- https://ct24.ceskatelevize.cz/ekonomika/2718914-cesi-kolem-sebe-vnimaji-o-trochu-mene-korupce-nez-drive-tvrdi-transparency
- https://www.patria.cz/zpravodajstvi/4040573/realne-prijmy-rusu-v-roce-2018-klesly-uz-popate-v-rade.html
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2021: *****
Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Pavel Klika 222,- Kč, Marek Janičko 250,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Silvia Ambrogini 500,- Kč, MUDr. Ilja Baudyš 500,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Anonym 500,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Vladimír Votřel 1000,- Kč, Anonym 0,01 BTC, Pavel Burget 200,- Kč, Václav Žižka 500,- Kč, Ludmila Kárská 250,- Kč, Zdenka Brancuská 500,- Kč, Karel Zangl 500,- Kč, Jan a Gabriela Horáčkovi 500,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Helena Novotná 300,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Karel Teplý 500,- Kč, Pavel Janeček 300,- Kč, MUDr. Iva Neimcová 100,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Jan Petr 500,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Anonym 150,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Arpád Krausz 250,- Kč, Bohuslav Maceška 100,- Kč, Dagmar Bowyer 500,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Martin Svoboda 100,- Kč, Milena Trulley 333,- Kč, Hana Hoffmannová 666,- Kč, Ladislav Adamec 200,- Kč, Lukáš Vašíček 200,- Kč, Petr Kosmata 200,- Kč, ing. Jiří Klumpar 100,- Kč, Aleš Votruba 250,- Kč, Zdeňka Jindrová 50,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Marie Tachezyová 200,- Kč
Celkem za měsíc: 16 471,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Kde nic není… - 26.2.2021
- Vyčerpaná je kapacita personálu, nikoliv lůžek… - 26.2.2021
- Zavřené Česko aneb co se má od pondělí změnit - 26.2.2021
Myslim, ze Kriz by uz mal konecne vyuzit neoddiskutovatelny prinos sudruhov ako Flaska, Ziegler a dalsich intelektualnych velikanov ceskeho naroda, ktorych clanky na svojich strankach pravidelne uverejnuje a v zaujme zvysenia ich navstevnosti, rozsirit sortiment nim na politikon.cz tovarov aj o tovary, ktore by sirokej verejnosti priamo komunikovali obsahovu kvalitu nim uverejnovanych materialov… Co je viem, pre zaciatok, by to mohol skusit aj s touto stylovou siltovkou…
A aby svojich stalych autorov, ako aj pod ich clankami denne vecne diskutujucich skutocnych praviciarov, povzbudil do dalsej tvorivej prace, respektive dalsieho pisania vecnych komentarov, mohol by im vsetkym zaslat nejake prakticke male pozornosti… Napriklad takuto siltovku, s medzinarodne zrozumitelnym napisom… Ano, niektore slova sa v cestine pisu rovnako ako v anglictine a niekolkych dalsich jazykoch a vo vsetkych tych jazykoch maju aj presne ten isty vyznam… Tato siltovka je preto internacionalnou siltovkou skutocneho praviciara…
Tobě zase někdo plivnul na Boha…
Kaja prdelka, pre teba tiez mam slusivu siltovkou, ktora plne vystihuje tvoju osobu… Mal by si v nej aj spavat…
Hele, ty ´pražský orloji”, já ti jméno ani nick nekazím. Pokud nejsi schopen opsat jméno měl by sis přitlouct tu kšiltovku do palice hřebíkem. Co kdyby z východu silně foukalo?
Už mě to nebaví.
Tu masinu AURUS – to im vyraba rolls z Anglie?
Ten most co vybudovali za (13?) mesiacov na Krym to im pomhali Mongoli a Bulhari?
Zem dnes zvana “rus” bola skorumpovana komunistickou ideologiu to nemusime debatit a riesit.
Ale doteraz sa zmijam a supom nepodarilo najst sposobu ako zem (ludi) pritlacit a donutit si klaknut.
Super tazke motory/raketove stroje co dovazaju austonautov na vesmirnu stanicu tie sa vyrabaju v Lousiane?
MY ARSE!
A ten choromyslny posh-huk co sa uvadza pod menom zziegler by defintivne a konecne mal byt presetreny redakciou.
Ta nenavist a opovrhovanie z neho leje ako z preplneneho sudu mocky.
Ze sa chrapun nehanbi ozvat a dokonca sa zdravit s jeho sudruhmi.Ako to hanba kedysi cestnemu a zdatnemu narodu cechov a slezanov.
OH!
Uz ste sa unuvali sledovat tu super techniku ako pokladaju potrubie na dno oceanu (Nordstream II) aby zasobovali hladujucu a mrznucu Europu?
A sledovali ste ako sa mladik bezdetny imbecil co shuk-kka starenku rozohnoval a chcel vliezt a-miikom do rite aby sa project zastavil?
Ze radsej by mala Europa platit 3x za skvapalneny americky????
A az sa v buducnosti Europa nezaradi a neposluchne tak amici dalsie lode neposlu?
NO! To je skvele riesenie ze?
Hallo pane skvely a nalesteny Ziegler co Vy na to ako expert? Za par rokov az udru silne mrazy a v Amsterdamu ci Hanover ci Hamburgu nepristanu dalsie tri/styri obrovske doomy s kapalnym plynom budet topit s balenymi novinami? Circicky a stare boty?
Mate pravdu. Oni porad hulakaji o evropske “zavislosti” na Rusku, ale je to Amerika, ktera porad na vsechny vyhlasuje sankce. Kdyz Evropa bude zavisla na americkem zkapalnenem plynu, tak Amerika najednou v lednu vyhlasi sankce a polovina Evropy zmrzne. Rusove takove hovadiny nedelaji.
Knobl to zna, vi o co jde v te emerice, byva tam od 48roku, zna to tam jak to funguje.Ja, Rusaky moc nemusim ale zastavili muslimackou Invazi do Evropy v SYRII, ISSAkum znicili zakladny skvelymi ruskymi zbranemi,dokazali polozit na dno Baltu potrubi na prepravu ROPY,dokazali si s tou stavbou poradit i z tech duvodu, ze jim po desetileti UKACKA kradly ropu z ropovodu Druzba. Fantasticka zimni olympiada v Soci a mistrovstvi ve fotbale,to na svete dlouho nikdo neprekona.
A ja budu tvrdit,ze pokud by nebylo Putina, tak uz je davno po nas.
Dusan at jsou Rusove jaci chteji,ti u nich uznavaji narodnostni mensiny, jejich uzemni samospravu.
Mam lidi z Cech rad aj Prahu pamatky ale co se tu udalo za propagace Ceskyho sovinizmu za poslednich tricet let nema obdoby nikde. Dusane, jako spravny Cech musite vedet ze z VELKE MORAVY,vznikly Cechy a Slovensko. Moravu uznavali cisari,kralove a vudcove.Moravske markrabstvi a pozdeji samospravne zrizeni existovalo do 48roku, nez ho komunisti zrusili a ty kraje s malou upravou existuji do dnes ve stopach centralistickyho komunismu. Nastupnicky stat ceskoslovenska neuznava moravskou samospravu ani moravskou narodnost.Toz, kde su vetsi svobody u nas
v Cesku nebo v Rusku? Pisu to kvuli tomu ze na Morave zije 4,000000obyvatel,velka vetsna se hlasila v 91,k moravske narodnost i ve Slezsku. Nedavno jsem videl nove mapy autonomniho Slezska,ktere ma uznat Polska vlada do roku 2022,docela jsem byl prekvapen hranicemi,ktere sahaji az Olomouci a Frydku a Jeseniky si pojmenovali po svojem Gury Ceske.
Drive v r 1991 se obcane Severni Moravy a Slezska hlasili k moravske narodnosti,dnes uz vsichni ke Slezske a velka cast ma obcanstvi Nemecke.
Severni morava byla po valce totalne dosidlena z vnitrozemi Cechy,Moravaky a Slovaky a dnes se hlasi snad vsichni k narodosti slezanske a nemcke.
To se dejou veci jeden zasne co dokaze sovinismus, hlasan z Prahy, kdo neskace neni Cech?
Leo
Češi už to poznávají na své kůži.
Centralismus Brusele, a jedinci, kteří se hlásí k evropanství.
Nejsme Češi, jsme Evropané, říkají.
Tohle má základ v těch devadesátých letech.
Co bereš druhým, bude sebráno tobě.
Dušan, Leo, Joe
Mam obavy,ze o tu severni moravu prijdem,prazaci si uz lepsi ksefty rozebrali,do Brna neco odhodili a by Brnaci neremcali a na zbytek Moravy s. ru z vysoka a na Opavsko , Osoblahu, Bruntalsko, Jeseniky tuplovane s .ru a na Tesinsku sa vseci hlasi k Polakom, tak to tu dopadlo.Posledni zachrana zmenit nazev republiky na
CESKOMORAVSKU REPUBLIKU A ZBAVIME SA TI AJ LISABONU AJ DIKTATU.
Copak karlíku, nic nepřišlo, tak dopij včerejší “Flašku” a jupík šupík domů, pantofle stydnou.
RUSKU ZMAR – SVĚTU MÍR
(“souvztažné konstanty”)
Ty mně také už nebavíš.
Ježkovo voči to bylo pro Míru 18:17
ty jsi ubožák a nejhorší je, že se to už nezmění!
Tahle by panu Zieglerovi slušela. Moc.
Co k tomu dodat?
Malí lidé vědí, že jsou malí.
Tlustí lidé vědí, že jsou tlustí.
Jen blbí nemají ani tušení.
Ani Vy, Janino nemáte tušení….
A jsem ráda, že nejsem sama.
Vas mnogo.
A vás celé zástupy.
N kolena socky tupé.jeho
milost slunéčko přejasné
Jemelka hovoří.Více úcty,pokory,chátro,povle
lopaty a lůzo nevděčná
Jemelka tobě by slušely obě dvě.mohl bys to obden střídat.co?
Tohle už je snad nemoc. Sakra, co máte pořád s tim Putinem? Koukáte každý večer pod postel, jestli se tam mrcha jeden neschoval a v noci na Vás nevytáhl ampuli s novičokem? Nebo co chcete? My nejsme Rusové, Putina jsme nevolili a nemůžeme ho ani odvolat, nemůžeme se ozbrojit a vydat se do Ruska se zpěvem válečných písní, neboť by nás tam jaksi utloukli čepicema … Tak nechte Putina Putinem a zkuste se věnovat něčemu zajímavějšímu.
Kdo je to Putin?
no sláva.aspon někdo se nezajímá o blbosti.
Ino, PŘESNĚ!
Svých starostí máme nad hlavu a se®eme se do Putina.
Tím chci říci,že VVP nezačínal od nuly,ale spíš od
Připadám si jako za bolšána…Množství oceli vyrobené na hlavu,toť byl středobod jejich zájmu.
Údaje které uvádí pan Ziegler jsou možná i pravdivé.
Ale neuvádí,jakou mělo Putinovi Rusko startovací čáru.
0,349
Převzall od Borise Jelcina prakticky rozpadlý stát,který ani nebyl schopen vyplácet mzdy a penze důchodcům.
Je to sice schopný a rozvážný státník,ale kouzelník asi není.
Kdyby tu zemi plnou zavilých stalinistů,zapadniků vyhejkaných západní propagandou,ožralků,feťáků,oligarchů,vorů v zakoně,kriminálníků všeho druhu,kurzorových popů,slimáků z Kavkazu a že Střední Asie,kdyby tu zemi s takovou drsnou historií a různorodým obyvatelstvem převzal Ziegler,tak by tam všechno běželo jako po drátku,že?
Opr.: -0,369
jurodivých nenažraných popů
Standartní masturbace Zieglera.Vepřoidní rusofob.
Putin má prý mnoho dvojníků. Ten původní dokonce už zemřel. Mě je to jedno, já přeji Rusku svobodu.
Cíglere, ty tlusté špekaté nenávistné prasátko, ty se můžeš z toho Ruska snad podělat nenávistí. Od r.2000 kdy Putin nastoupil po ožralém jewel Jelcinovi a Rusko mělo hospodářskou výkonnost jako Belgie, tak se začalo Rusko dávat dohromady. Putinovi lidi museli čelit ohromné korupci, gangu cca 100 oligarchů (odkaz na zdroj sem mohu okopčit), kteří se zmocnili zdrojů Ruska a ještě museli dát do pořádku armádu, která byla v žalostném stavu. Přitom si USA brousily zuby na ohromné energetické a surovinové zdroje Ruska.
Své udělaly také embarga a sankce Západu, které ovšem Rusku de facto pomohly k nahrazení výpadku země z dodávek jistých obchodních komodit a tak závislost ruského hospodářství na vývozu plynu a ropy silně poklesla. Spoustu věcí si Rusko začalo vyrábět samo nebo to dovážet odjinud. Mimochodem ceny ropy jsou záměrně držené spolkem OPEC nadprodukcí ropy down, aby to Rusko poškozovalo. To bylo zařízeno ještě Obamou a Trump v tom pokračuje! Jinak sankce naopak Rusko vedlo k větší nezávislosti na Západu. Idioti ze Západu a především USA doslova vedou Rusko do stále větší spolupráce s 1,4 mld. miliardovou Čínou, která dnes už umí vyrobit v podstatě vše na světě. Tak daleko se to dostalo hloupostí Západu a především USA! Za čas už Rusko nebude Západ potřebovat a obejde se bez něj a jeho technologií.
Je podivné, kde se v autorovi tohoto panfletu bere neustále taková nenávist k Rusku? Šlápli mu snad na kuří voko? Přitom reálné a velmi zřetelné nebezpečí nám hrozí naopak z nemocném Západu, který likvidují záměrně jisté pološílené elity a dnes už celá řada evropských zemí má hrozivé problémy s dluhem, milióny dovezených vetřelců a naštvanými obyvateli, kterým hrozí velké snížené životní úrovně. Ale to nenávistný Cígrer nechce vidět, ubožák.
Sorry za prasopis.
Že se Vám chce se tím ještě zabývat. Kdyby někdo vychrlil ze sebe jen desetinu té nenávisti, co tu pořád vypouští pan Ziegler, na Židy místo na Rusy, tak ho snad zavřou. Ovšem nenávidět Rusy, to je snad nejen povoleno, ale přímo doporučeno. Nemohu říci, že bych je já nějak zvlášť milovala, ale do toho, jak žijí doma u sebe, mi prostě nic není. Jsou tam doma, nám tam nic nepatří, tak nám do toho taky nic není.
Já je taky moc nemiluju a právě proto jsem moc ráda,že to tam Putin drží v lati…
Kdyby se k nám přihnala vlna migrantů z Ruska,potom Bůh s námi.
…. kde se v autorovi bere neustále taková nenávist k Rusku?
Má panickou hrůzu z toho, že by třeba mohl být označen za bolševika. Jako ostatně všichni zdejší rusofobové.
Rusofobové, nebo mající “tušení”?
To má něco do sebe, starý Štětina býval také bolševický kádr a jak si teď přesvědčivě hraje na rusožrouta. A přitom kdyby to tu ovládli třeba Číňani, půjde na plastiku očí jako první a ještě se na to zahalí di rudé vlajky.
Pravděpodobně některý nebo několik jeho předků dostalo v řadách Wehrmachtu v CCCP pořádně do držky a tak parteigenosse Hans převzal štafetu a protože se na nic jiného nezmůže tak aspoň bleje nad klávesnicí s pěnou u mordy.
Osudně se mýlíte kolego Vlado!Pan Ziegler zřejmě
osobně vedl před sametovým průserem pobočku
SČSP,svůj literární talent vhodně uplatňoval tvorbou
oslavnýc od na věčné přátelství a obdiv k veliké KSSS
a ruskému lidu.Vášnivě deklamoval pokrokové básně v kruhu svých¨spolupracovníků v originále,čile korespondoval
s přítelem z Komsomolu.A této sebranky za tučný
peníz jsou dnes ti největší odpůrci Ruska,
Janino, na to už jsme přišli už kdysi, na základní škole v situaci, kdy si někdo prdl při vyučování.
“Kdo nejvíc křičí, od něj to fičí!”
Tohle není nenávist,Tohle je zúročení let tréningu
v SČSP, SSM později v KSČ.Konečně došlo ke
zhmotnění pojmu ” třídní nepřítel!”
Jeho jméno V.V,Putim pobouzí typy podobné
autorovi příspěvků ke zvýšené aktivitě,jevich
duchovní vůdce Dr Gobels přeci nabádal k neustálému
opakování lží a pomluv,které je nakonec uvěřeno.
Činncost tohoto druhu je dnes a tady vysioce honorována a užitečně pracovat rukama či hlavou
se neumí,nebo prostě nechce.
Inu, Maxime, Tobě taky…
Maxime, souhlas s tvým příspěvkem.Dodal bych,že CCCP čili Rusko bylo po germánských gaunerech totálně zničeno,nevidělo ani cent reparací,22 milionů mrtvých….
a přesto mělo první oběžnici kolem země-sputnik a prvního člověka ve vesmíru,první ženu ve vesmíru a první výstup kosmonauta do volného vesmíru (mám dojem že to byl Leonov….Zeigler je zkrátka pomatenec,který si drandí Karla nad Ruskem.
Stalinistům si někdo dovolil kritizovat kult osobnosti.
A to stalinistické rusofilcky, co?
Neodpouštějí.
A pre teba sudruh kontrarozviedcik Langer tiez mam slusivu siltovkou, ktora plne vystihuje tvoju osobu a tiez by si v nej mal aj spavat, ako sudruh prdelka…
Hele, trouba Orlojík se umanul na kšiltovky. Už jsi troubo jak reklama v televizi.
Tu mas jednu aj pre tvojho pravicoveho kamarata, ktory tu nikdy nie je… Aj s mojim srdecnym pozdravom mu ju odovzdaj vasimi pravicovymi kanalmi…
Nebyla by jedna i pro babušku jagušku? 😂
Ta mu sluší
Tak tahle je hezká, soudruhu okoralému redakčnímu archívovi Falco sedne jak pérdel na nočník.
Orloji
Ale no tak pane Langer,trochu k věci.Tady se dnes
hovoří o Rusku a ne o české televizi.Zkuste to.
Mně se tak ulevilo, když jsem to dočetl, to si nikdo neumí představit.
Teď, když mně pan Ziegler vysvětlil, že Rusko je sto let za opicemi, bude se mně dobře spát. Pana Zieglera si musíme pěstovat, to je jasný.
On je svým způsobem něco jako blanický rytíř. Nebo možná bohnický rytíř, teď nevím přesně. Ale jedno vím jistě:
Až bude nejhůř, sedne Ziegler ke krávesnici a napíče ódu o tom, jek je v Rusku zle a jak je Rusko vteřinu před zhroucením. – Proto taky USA Rusku vypovědělo tu smlouvu o raketách, to dá rozum: kde by Rusové vzali rakety, že, pane Zieglere?
Ano, Rusko má raketu. Ale Rusko má občana v zemljance.
Zato nemá zdivočelý negry.
Mně to přijde jako dobrá reference.
Ono stačí bohatě, že má zdivočelé Rusy…
To si pleteš, hošku.
To nejsou zdivočelí Rusové, to je zdivočelý Ukrajinec. Ten, co chce jako Ukrajinec v Česku zakládat muslimskou partaj.
Další plusové body pro Rusy, aby ty ukroše drželi na uzdě.
co tu prudíš, ty už máš být dávno na čoorce.
Ne každý Muslim je negr, milý Kadle.
Zato se k nim sere a leze jim do Ř I T I dost pravověrných čechů i z míst nejvyšších Karlíčku. A nejen imám Kubera nebo al-Hamajda, takových goväd se najde zakuklených více.
Máte nějaký problém s elementární logikou, pane Jemelko?
Z Kadlovy poznámky nijak neplyne, že by mezi muslimem a zdivočelým negrem bylo rovnítko.
Čmoud nebo negr,zkrátka troglodyté.
Ano. Rusko je rozvojová země se vším všudy.
Víme, co to znamená, pane Jemelko? Víme, jaké důsledky z toho plynou?
Rozvojová země znamená, že se ta země rozvíjí. V Rusku není kdovíjak dobře; co je ale podstatné, je fakt, že kažým dnem, měsícem či rokem je tam o něco málo líp než dřív. Ale samozřejmě – pořád, přes všechen ten limitně skoro zanedbatelný pokrůček je tam o dost hůř než u nás na Západě.
U nás na Západě se holedbáme tím, že už rozvojové země nejsme. Už jsme se rozvinuli a kveteme. Dosáhli jsme vrcholu civilizace. – Nedělám si srandu, je to svým způsobem skutečně tak. Ale kdo nemá v očích naxráno, nemůže to nevidět: dnes je líp, než bude zítra. Zítra bude hůř. Ne o moc, skoro to nepoznáte; přesto ale kvalita žití, ač pomalu, setrvale klesá. Kdo o tom pochybuje, ať porovná Německo včera a dnes. Francii včera a dnes. Anglii, Itálii, Řecko – včera a dnes. Amerika – včera a dnes.
Samozřejmě: pořád se v těch jmenovaných zemích žije (pravděpodobně většině obyvatel) nesrovnatelně líp než v Rusku.
Jenomže, a k tomu mířím, když se z plného kbelíku pořád ubírá, byť jen trošičku, a do původně prázdného kbelíku pořád přidává, ač jen nepatrně, dříve či později si hladiny v těch nádobách vymění pozice. V současné době to na poli technologií Západu názorně předvádí Čína. Kdo to nevidí, zlobte se nebo ne, je vůl.
Pán Bůh vám to požehnej.
Souhlasím s vámi ale nutno podotknout, že proč se tam žije(lo) lépe!! No přece na úkor ostatnímu zbytku světa,který dodnes úspěšně drancují. To se nám to žije, když nám ostatní půjčují(dávají)!! Kdo se mohl pochlubit jezdit v kárách, které měli spotřebu okolo třiceti litrů na sto km.
Kdo by si to mohl dovolit v našich podnínkách.
Takových příkladů za hubičku by se mohlo uvést povícero.
Dílem máte jistě pravdu, ale není to jediná přícina. To by bylo na samostatný článek, ne na poznámku do diskuse.
Myslím si, že bych si je dokázal i představit a víte že mě to ani nezajímá.
Úplně si vystačím s tou jednou a i to je až až. To se prostě nedělá. Jinak děkuji za odpověd.
Co se zas do mě sereseš. Vyhul paciente.
Těch příčin je samozřejmě více ale na to jim serenkuje punta!! Tak at ukážou co umí mimo zlodějny a podrazů. Stačí se podívat na ty jejich filmy, tam se ještě tím vychloubají, jací jsou to kabrnáci. Nebýt tam, hafo slovanské náplavy a jiných národností, tak tam zdegenerují v lepším případě prasknou z toho žrádla.
Z pobaltských států, Bulharska a Rumunska odešlo ještě více lidí než z Ruska vzhledem k velikosti populace a nehovoří se o těchto státech jako zkrachovalých. Ohledně závislosti na vývozu surovin, uvádět rok 2014 mi přijde mimo mísu, dnes je rok 2019.
Význam Ruska se pro Evropu bude zvyšovat. Němci plánují ukončit provoz jaderných a uhelných elektráren. Elektrárny mají nahradit obnovitelné zdroje a plyn. Plynu bude potřeba hodně, v EU těžba plynu klesá. Proto se také staví nový plynovod Nord Stream 2. Plynové elektrárny mají poloviční emise než uhelné. Němci zkrátka dávají přednost ekologii před energetickou bezpečností.
Až Rusové opravdu nebudou mít co žrát…
Tak Putinovi hoši dopadnou stejně , jak carská rodina při socialistické revoluci…
Putin možná stihne utéct…
Nestihne, nemá kam utéct …
Venezuela i Kuba ve sračkách už jsou, no a Čína si ruské území postupně rozporcuje bez boje, takže nějaký nedopalek by jim byl jen na obtíž.
Kdepak, Rusové přežili Cara, Lenina, Stalina, Brežněva a přežijí i Putinův blahobyt.
Pane maly Velky, Rusko je dnes nejvetsim vyvozcem psenice. Mel byste si poopravit udaje.
https://www.denik.cz/ekonomika/rusko-bude-letos-druhym-nejvetsim-vyvozcem-psenice-po-eu-20160324.html
Toho nezajímá Rudolfe, takhle kdyby to byla litina, to by mu ty očička vylezli jak Hurvajzovi.
To vyvážel už Lenin. A přitom měl hladomor.
Ted jde o to kde to skončilo, jinak je jedno i kdyby to vyvážel Papinák.
Maš pravdu sudruhu. Zapadni partňoři tehdy na sudruha Lenina tvrdě humanytarně zatlačili. Žadne zlato ale obili. I když věděli že ho sovět nema dost ani pro sebe. Zapadu vždycky šlo hlavně o hentu humanytu a licka prava. Fšude. V Irace, Libyji, Venezuele, v Syriji, na vykradině i v CCCP.
Kolonyjalni Zapad je totiž od přirozeni velice altrujistycky, neZIŠTNY a humanni. Mimochodem i 3.řiše patři mezi zapadni civilizačni vydobytky. U svych ostatnich zapadnich konkurentu měla velkou podporu (zejmena od ruske šlechty, americkych Morganu a Fordu, Rokefelleru – to byly natherne společne podniky a finančni transakce) zejmena diky rozvinutemu a propracovanemu programu socijalniho darwinizmu. Rozvinula a dotahla k dokonalosti puvodni Darwinizmus a koncentraky, ktere byly vynalezeny ještě zapadnějšimi partňory.
Což je samozřejmě germánský nesmysl a idiocie,když Čína má u zadele nějakou ekologii.
Mimo poděkování za článek, si dovolím v jedné větě sdělit k jeho obsahu následující …
Milý Jene, jak jsem Vám již jednou sdělil, stejně jako pod téměř každý můj příspěvek se slétne hejno trollících kremlobotů a rusofilů, tak i pod Vaším článkem tato rudá letka zase krouží, což svědčí o tom, že jste opět pravdivě ťal do živého …
Jak je na tom dnes Rusko i Putin, si můžeme přečíst např. zde:
https://www.novinky.cz/clanek/rusove-zacinaji-byt-nespokojeni-40269776
Škoda že prezident Putin nemá ani tušení, že existuje nějaký Pravý prostor, kde publikuje své brilantní analýzy jakýsi pan Ziegler.
Myslím, že by se výborně bavil.
Běžte mu to vykecat.
Karlíku abys nevypadl s posedu, dej bacha.
Karlíku, od bonzování tu máme gumovou obuv, okoralého redakčního archiva Falca s mnoha desetiletími prověřenou praxí.
Kdo je nick “Okoraj” – nějaký nový?
A opravdu píše tak zajímavé příspěvky, že s ním každý touží diskutovat?
Kdo je nick zlá víla (fata) Morgana? Někdo ?????
Neřeš, vílo.
Nebo šlápneš do ho-v-l-ínka.
Fujinky fujda.
Kadelní Nula v tom hovínku stojí již notně dlouho
a cítit je to mocinko moc.
Fujinky fujda, Káďa je zdejší chujda.
Touché!
Vždyť píšu, že smrdíš na sto honů, tak už NULO nemusíš připomínat, že jsem úspěšně zasáhl páchnoucí trosku.
Máš už to v tý makovici vyrajbovaný jako orloj kolečka :-DDD
nebud nervní za chvíli ti končí šichta.
Nervní seš ty
z toho, že ti začala
Typická reakce opičáka. Huu Čito. Huuhu.
@Kadel:
Ale, to jsou mi věci! Tím zvoláním “Touché” jste mi někoho hodně připomněl.
Měl jsem kdysi takového dobrého známého přes internet. On v dobách, které dnes směle nazvu dobami dřevními – tehdy byla ještě leckde svobodná diskuse, nejen v této stoupě -, když se zadařila trefa, toto zvolání rád používal.
Kde jsou ty časy
Strašně se mi líbí např autorovo konstatování,že za 30 let nebyli Rusové schopní dostavět dálnici z Moskvy do Petrohradu-co už nenapsal,že je to více než 1000 km a tak by mě zajímalo-když už ČR srovnává s Ruskem v nic neříkajících procentech,co se za těch 30 let-pod vládou demokracie,odborníků,expertů a samozřejmě pod odborným dohledem západu,ke kterému přece odjakživa patříme-vybudovali u nás,když jsme na tom o tolik líp??Kolik demokrati postavili přehrad(aby nebylo sucho),atomových elektráren(aby jsme měli levnou energii)a nebo koneckonců,kolik vybudovali kilometrů těch dálnic(do vzdálenosti mezi Moskvou a Petrohradem by se celá ČR vlezla asi 10x)?A těch,které přežili jedno zimní období??V čem jsme ovšem určitě lepší,než to západem proklínané putinovo Rusko,tak to je v poťukávání základních kamenů-na to by jsme ty naše “experty” mohli vyvážet,jenže jen tím se ty objekty nepostaví..Nevím,jestli je Rusko zemí třetího světa a je mi to jedno-co už mi jedno není je,že se pod 30letou vládou demokratických odborníků mezi ty rozvojové země dostala i naše vlast…😡Ale tak hlavně že je si do koho kopnout-bravo mr.cígler👍
Demagogická pitomost, milé Zombie. Vlezli by se Rusové do ČR?
Mimochodem, kolik komunisté v ČSSR udělali melioračních odvodnění proto, aby nebylo mokro?
Já vím, poroučeli větru i dešti. Nicméně vývojem společnosti se tato schopnost vytratila.
Aby nebylo mokro, sustružniku, stavěli komuniste přehrady a na nich hydroelektrarny. Co udělali v tomto smyslu – aby nebylo mokro kapitalistyčti “vědatoři” a inkluzivni inženyři s motylky?
Pane Ziegler, nevim, proc Vas tak zajima ruska ekonomika. Jaky zaver si mame ucinit z toho, ze ruska ekonomika udajne stagnuje? Mate nejaky plan na vylepseni? Myslite, ze ruska ekonomika by rostla rychleji, kdyby byl presidentem nekdo jiny nez Putin? Kdo?
Ale kdyz porovname Rusko napr. s USA, tak zjistujeme, ze Rusko na tom zase nei tak zle. Je sice pravda, ze Amerika je daleko pred Ruskem ve vystavbe vysokorychlostnich zeleznic – 57 (padesat sedum) km. Rusky statni dluh je 12%, americky 77%, pritom americka infrastruktura se rozpada. Pricinou tohoto nezadouciho stavu jsou zavody ve zbrojeni, ktere Amerika restartovala a ktere stejne vyhraje Cina.
Rusko vyvazi nejen plyn a ropu, ale je dnes nejvetsim vyvozcem psenice.
https://www.denik.cz/ekonomika/rusko-bude-letos-druhym-nejvetsim-vyvozcem-psenice-po-eu-20160324.html
Ale presto se nezdrava zavislost na plynu a rope jeste zhorsi. V roce 2019 Rusko dokonci 3 plynovody (Nord Stream 2, Turkish Stream, Power of Siberia) a pak se tam eura, juany a mozna i dolary jen pohrnou. Predpokladam, ze Rusko je bude investovat do R & D a do zvyseni produktivity.
HIV je skutecne problem. Myslite, ze Rusko by melo zakazat homosexualitu?
Ja, ja,
Cygler a američti sudruzi maji pro Rusko konečne řešeni – nějakeho dalšiho Jelcina. Demokrada a lickopravnika každym coulem. Ktery by vyprodal Rusko a zařidil Rusum ten nejvyšši životni standard – jak za Borise. Připraveni su Navaľny, Kasparov a cela řadka vytypovanych vytečnych politiku.
Pánové nade mnou
Máte to jednoduché, to je třeba uznat
Ani se nemusíte moc snažit, pan Cígler je umělec f tom, jak ze sebe udělat blba
A nejen ze sebe, i z těch, co mu zde přicmrndávají.
Každý ví, jak na tom bylo Rusko po rozpadu SSSR, za vlády Jelzina, a kdo neví, může si to lehce zjistit.
Není problém.
Každý ví, nebo si to může zjistit, s kým a čím má dnes Rusko co do činění.
Nemají to Rusové dnes vůbec jednoduché.
Jak bychom na tom byli my, pod stejnými sankcemi?
Nechme Rusko Ruskem, a starejme se o své problémy.
Proč vidíš, Cíglere, třísku v oku bratra svého, a břevno v oku svém nepozoruješ?
Joe je to tak, ohání se demokracií, férovostí a jánevím ještě čím a mají máslo na hlavě. Také strašně rádi používají, že ÚSPĚCH SE NEODPOUŠTÍ!! Tady je vidět, že Rusko i přes všechny klacky, co mu házejí pod nohy, jde správným směrem.
To je takovy hlavolam.
Když vedeš svou zermi k suverenytě, bezdlužnosti, soběstačnosti a k obecnemu blahobytu jsi světovou demokradciji zneuctěn, prohlašen za vyvrhele, tyrana a nepřitele lictva, svobody, miru a demokracije.
Když vedeš zemi k zavislosti na dovozech , nesoběstačnosti, zadluženosti, nesvepravnosti, cizimu diktatu a nadvladě, jsi prohlašen za civilizovaneho demokrada, humanistu, nejlepšiho ekonoma, ochrance lickych prav, miru atd..
A tak je to spravně, tak to ma byt. Bo pravda je lež, laska je nenavist, valka je mir, trvala svoboda je trvala okupace a diktatura je demokracije.
Tak.
Ten hlavolam se jmenuje “Juncker v kleci” a seriál, který o tom pojednává, se jmenuje “Pomalé šípy po třiceti letech”.
Jonas, Alef
Rudlo, do Ruska se dolary za ropu nepohrnou už i proto že se zbavuje amerických jak dluhopisů tak i green hajzlpapírků a přechází na obchodování v národních měnách. A jakpak dopadla ta poslední země která se o to pokusila? Napovím ti lehce, humanitární ziskovky vozí od jejích břehů do Evropy zadarmo záplavů negrů vysoce vzdělaných kteří okamžitě po příjezdu do zemí zaslíbených hárují o dušu na důchody původních obyvatel. Myslíš že se brzy dočkáme dalšího humanitárního bombardování?
Musim se smat vyblitkum sudruha Cyglera.
1/ Sudruhu – mohl bys ještě uvest při vyřtu uspěchu a nauspěchu Ruska a USA stav a vyvoj zadluženosti obou zemi?
2/ je kouzelne, když Rusku nejdřiv americky PROTEKTOR (takovy kombinovany Adolf Hitler kombinovany s Rajnhardtem Hajdrichem v čele) nasadi psi hlavu, nařidi všem svym ojropskym i neojropskym vazalum, kteři musi na slovo posluchať diktatora zakaz obchodovat s Ruskem, zvyšit nakupy americkeho vojenskeho šrotu , hrkotat vojensky na ruske hranici aby Rusko muselo intenzivně zbrojit, dava na sankčni listinu předni ruske společnosti a ekonomicke představitele a pak nějaky wozembouch jako je zdejši Cygler začne psat o ekonomickem zaostavani Ruska.
Sudruhu Cyglere neni to třeba proto, že Rusko respektuje na rozdil od americkeho mirovalečnika pravidla svobodneho obchodu, nikomu nenařizuje co, jak a s kym ma obchodovat, nenasazuje nikomu psi hlavu, nikomu nic nenařizuje, nakupuje a prodava za světovou cenu…?
Jinak je zajimave, že “hladujici” Rusko nakupuje ve velkem zlato, posiluje armadu, buduje projekty spolu s Čiňanem a při tym se nezvyšuje rusky dluh. A nepotřebuje dovažet ojropske a americke potraviny, obili atd.. Kontrolni otazka. Jak dlouho by vydržel Saudsky režim a ruzne ropne nelidske dyktatury v Zalivu, kdyby byly vystaveny takovemu ekonomickemu, politickemu, vojenskemu tlaku jak Rusko?
Kamarád se vrátil minulý týden z Ruska tak referoval.
7% urok v bance ročně. 1/2 Rusu žije z uspor. 1kg lososa u nás za 500kč tam za 60kč. Pronájem normálního hotelu za 150kč. U nás za 300kč. Platy jak kde, velké města jsou na tom lépe než u nás . Všude samá příroda zeleň. Město je z poloviny zelené a to i ta velká. Památky dokonale udržované jsou vidět velké investice do přilákání turistů.
Lidi jako všude někde lepší jinde taky ne vždy přátelští .
Ale když už tak už takže dostanete na návštěvě první poslední postarají o ledacos.
Mentalita lidí neřeší napravo nalevo mají z větší části nerozdělenou mysl a jsou jednotní.
Z pohledu konfliktů jednotný názor. Žij a nech žit ale jak někdo sáhne na Matku Rus nebo rodinu je mrtvej brouk.
Ty jo, 7procentni urok v Ruske bance ale v Rusku, to je jako v Rakousku v bance v 80letech.
Tak u nás máme nejvyšší bankovní urok 1 procento což je myslím že slabé. Myslím bankovní sektor ne nějaké investice typu za týden vyděláte 100 % nebo také přijdete o vše.
Sudruhu Cyglere,
ja bych řekl že Rusko je takovy zazrak. Odolava zapadni dyktatuře a ma takove vysledky jake ma.
Jake by to asi bylo, kdyby Rusko mělo srovnatelne mezinarodni podminky jako kupř USA? Anebo třeba Švycarsko či Francije?
Jonášu
Přesně tak
Někdo má stráááášně moc VELIKÝ STRACH z Ruska, proto se snaží ze fšech sil izolovat Rusko od Evropy,
a zabránit mírové spolupráci Evropy a Ruska.
Jediný důvod toho fšeho je neschopnost USA soupeřit
v MÍRU se svými konkurenty.
USA jdou do kopru, pomalu odcházejí ze scény.
Proto, jako chcípající kobyla kopou kolem sebe.
Není těžké dospět k takovémuto závěru.
USA jsou světový parazit č.1, a světu se to začíná zajídat.
A wo tom to je
že by ustřihnuté kůžičky.
Tak
jo, jo..nevybudoval Putin ani kilometr vysokorychlostní železnice, břídil jeden..musel totiž vybudovat železniční obchvat východního cípu ukrajiny. Původní trasa totiž protínala ukrajinu a ta začala znemožňovat průjezd touto tratí..a do toho se vybudoval most na krym..taková investiční prkotina…ale žádne obavy ziglere i s tou korupcí, která dostala mocný impuls při rozpadu SSSR se něco chystá..a jelikož se Putinovi mandát krátí, bude
narůstat rychlost a mohutnost očistných procesů v Rusku…
Tak Kříž se už plně integroval do eurosocialistického bloku neomarxistů a neobolševiků.
My ryzí pravičáci totiž víme, že stát se nemá co plést do osobního života jednotlivců a to, jakou vysokou životní úrovní hodlá každá rodina žít, je jenom její věcí. Kdyby Rusové nebyli spokojeni, tak to již dávno dali najevo.
Myslím, že takové trapné husákovské komunistické manýry, kolik kilometrů železnic ten který režim vybudoval nebo kolik mléka která dojička nadojila, by sem Kříž zavádět neměl, aby ze svého webu nedělal pokleslý kabaret.
Ukazuje se tak už zcela najisto, že Kříž kolaboruje s protektorátním fašistickým režimem a je nucen dělat úlitby bohům. Škoda, byl to nadějný chlapec.
A cenzor už jede na plné obrátky, ani neděli nesvětí. Příspěvky jsou opět chronologicky zpřeházené, což je prozracovacím důkazem o řádění cenzorského maniaka.
AŤ ŽIJE SVOBODNÁ RASIJA !!!
Vohrnutý gumáky nikdy nespí a to že jsou katolické.
Jo, ta dálnice Moskva – Petrohrad. Ono je to přes 700 km a já bych to autem nejel, ani kdyby mi za to platili, protože je to děsná otrava a ztrácet čas sezením za volantem nehodlám. Stejně tak Rusové, ti sednou do letadla a jsou tam za hodinku.
Stavět tranzitní dálnice je na obrovském území Ruska holý nesmysl. Proto se tam létá letadly a náklady se vozí po železnici.
No jo, ale podle Cyglera je to dukaz ruskeho upadku. Wo tym co ma přednost v Rusku by měl rozhodovat Cygler a Ičko. To jsou největši ekonomičti odbornici a Rusologove v miře.
Jak je možne, že Putonovi neradi takovi erudovani poradci? A ještě Mikloš s Dzurindou, kteři radili Jaceňukovi, jak zvelebit UkraDinu.
Cýgler s Krojcem by nám měli napsat referát o tom, jak dlouho se staví blbá dálnice z Mirošovic do jeho města Českých Budějovic a v kterém roce přibližně bude uvedena do provozu.
Nechtěl jste řict spiš, ve kterem tisicileti?
Kdyby bolševici nepostavili aspoň obchvat Tábora, tak Cýgler jezdí pořád do Prahy za svými židopány pro noty přes náměstí Jana Žižky z Trocnova….
Kolos na hliněných nohou. Bylo, jest a bude! Aneb jak jde sóuhům o zlepšení úrovně života obyč lidí? Zbrojení a armáda je na 1. místě, na lidi se, jako v Rusku vždy, kašle. Porovnej se vztahem, jakej má jejich MZ ke svým idiotům/voličům…
BOZE, ZEHNEJ RUSKU A VSEM SLOVANUM !!!
Ať žije VELIKÉ RUSKO
A my s ním
Měli by jsme se stydět, jak jsme se k nim zachovali.
Hamecko z UH kvuli sankcim vuci Rusku, malem zkrachovali ,ti tam meli super ksefty od 98 i novy zavod tam postavili,radeji to cele prodali, kdyz zavedli CESI sankce vuci Rusku a Jihoceska Madeta taky s temi sankcemi mela existencni problemy.
To je co svoboda podnikani,co?
pořád nerozumím oč tomu troubovi cíglerovi jde.pro něj to musí bejt jen pozitivní a příjemné zprávy ne?tedy že rusko jde do kopru.ono už jde do kopru tak několik století.a pořád ještě existuje.cígler kde jsi jen udělal chybu.podle toho jak to tady smolíš by už dávno rusko nemělo být a mělo by být v totálním chaosu a občanský válce a měli by mu vládnout asi chánové.a ono pořád nic cígler.to je k posrání co?vlastně k nasrání.že jo cígler.
O NIC MÍŇ NEÝŽ O PRACHY,čÍ CHLEBA ŽEREŠ,ZA TOHO MLUV.
Koho chleba jis,to ho pisen zpivej.
Ten cucák neví, že bez Rusů by tady nikdo z nás nebyl, anebo by hajloval!!To je teda vděčnost, že jich za Evropu zahynulo okolo 27 milionů!Potřebuje si prožít peklo války znovu!Každý, kdo blije na Rusko špínu!Starejte se tady o problémy s islámskými vrahy.Nechte Rusko na pokoji!Ruska se nebojím, bojím se debilů na západě!
Rusove nemuzou dostavit dalnici z Moskvy do Petrohradu cca 700km a Cesi namuzou Moravakum dostavit za tricet let dalnici Brno -Viden cca 20km zbyva a furt nic.
Totok jste neměl. Takova naročna stavba (20 kilometrovy dalnični usek) – to je v podminkach rozvinuteho kapitalizmu v Česke Bundesrepublice ukol nikoliv na pětiletku ale ukol TISICILETI. Já
A po jake pekne rovine, az na hranice s Rakouskem,pekna hlina sa da prodat a podlozi jsou pekne pisky o ty je ve stavebnictvi zajem, ta dalnica,to sa mosi zaplatit samo.
To by to ale nesměli mít na starosti magoři, co se řídí heslem malá domů.
Snad velka domu. Proč trochařit?
Kdyby nepostavili bolševici aspoň pár kilometrů z Brna, tak do Pohořelic se jezdilo po okreskách.
To musel projektovat nejaky narodni zaskodnik,ta dalnica nevede ani na Znojmo,mohla jit na Znojmo do Rakous a ze Znojma na Cesky Budejovice,nebo mohli udelat levnejsi variantu odbocku z Hustopecske dalnice na Mikulov nebo u Beclavy na Mikulov a Rakousy.
Ta samostatna dalnica do malych Pohorelic nema zadny hospodarsky ani straregigky vyznam.
Tady nesouhlasím. Dálnica do malých Pohořelic má obrovský strategický význam, protože já tudy dvakrát ročně jezdím do Chorválu.
Lubomore,kdyby aspon ten Cygler se angazoval do nasich dalnic,to by byol jna jako rypat do Rusaku.Kdyz je Cygler z Budejich mohl se angazovat do dalnicni site v jiznich cechach,tam to taky stagnuje s vystavbou dalnic.Takova dalnica z Plzne do Budejovic a smer na Znojmo a Pohorelice takova nova jizni trasa dalnice CR aby se oddechlo Praze a Brnu od smogu,to by byla jinna jako rypat fut do Rusaku a tim odsouvat nase problemy jinam.
Leo
To je politická záležitost, nikolif technická
ty chceš říc soudruhu,že……………???
Jasne, co kdyby se ta Morava a moravaci zase upjali vice na Rakousko maji to bliz jako na Prazaky.Kdo by jim tam pacholcil a stavel byty jako Zlinsky pozemaci postavili skoro vsechny,prazaci by nemeli kde byvat. Ty jo tady ze Zlina,jenom do Breclavy sa jede pres dve hodiny dedinama .To jsem byval,ze Slusovic kolikrat drive na ministerstvu v Praze ze T 613 kdyz jsem tomu osolil,to byl cvrkot,to sa inac jezdilo a dalnica byla od Zlina tenkrat daleko az u Brna,tam sa do krajskeho mesta jezdilo dedinama.
Dušane, Cýglerovi předci hajlovali a geny nezapřeš. Jak asi dopadli někdy mezi 1941-45 že jen při zmínce o Rusku mu jde pěna od mordy?
Pravý prostor je stejná ŽUMPA jako ČT a ČRo
o tomto už začnu uvažovat, toto mi říká můj zeták už dlouho a je to kovaný ODS.
Může to být pravda. Jen si vemte, jak oficiální propaganda plive na Parlamentní listy, a o Protiruském prostoru nepadne nikde ani slovo. Zaměření je přitom zhruba stejné, kolikrát je PP ještě ostřejší. Jak to, že je PP v takovém proeuropském prostředí tak nepochopitelně hájen? Nemohlo by to být třeba tím, že je přinejmenším infiltrovám eurofilními fízly, ne-li něco horšího?
Tahle možnost mi už nějaký čas ne a ne sejít z mysli.
Tak to už jsme fšichni pěkně na indexu a sledovaný.
Jasnačka
Hlásili, že Drahoš se prohlásil prezidentem ČR a že ho uznaly USA a celá EU. Miloš Zeman již Hrad opustil a pozval nově prohlášeného prezidenta republiky na své sídlo na Vysočině.
P.S. Tak kdy vpadnou Američané do Venezuely ?
“ČT1 večerní zprávy, nyní vám řekneme a ukážeme co bychom chtěli aby jste si mysleli ” Vepřová hlavo 89tý už je dávno pryč a většině lidí již ty růžové brýle spadly do kanálu, takže ty tvé výplody chorého mozku již jsou irelevantní. Ono se toho totiž toho od hadráku hóóóódně změnilo takže si lidé mohou zjistit co se kde ve světě děje i bez takových duševních chudáčků. Ovšem jako vždy si nezklamal dobře jsem se pobavil.
Dobře placená propaganda, aneb čí chleba jíš- toho píseň zpívej … Hlupáčku, kdyby neexistovala lež, tak si nevyděláš …
RUSKU ZMAR – SVĚTU MÍR
(“souvztažné konstanty”)
No, viete, milý kremlohujeri, problémom Ruska nie je ani tak to, žeby sa nesnažilo vylepšovať si ekonomiku. Po rozpade ZSSR a po Jelcinovi začalo vskutku s rozvrátenou ekonomikou ale najmä SPOLOČNOSŤOU. A práve rozvrátená spoločnosť je jadrom pudla. Lebo na to, aby „mužikovi“ vrátili sebaúctu, okrem snáh vylepšiť si ekonomiku bolo potrebné vyfabrikovať aj novú špecifickú štátnu doktrínu, ušitú hybridne na mieru všetkým dôležitým spoločenským vrstvám,t.j. niečo, na čo by priemerný Rus mohol byť hrdý, a necítil sa tak menejcenný voči Západu.
A tak vznikla doktrína, ktorá okrem nacionalizmu, pravoslávia, smútku za imperiálnou minulosťou, veľmocenským postavením a úcty k autokratickým autoritám, obsahuje i prvky tradičnej OSTRAKIZÁCIE liberálneho Západu, hehe, takmer ako diela samotného DIABLA, čo je samozrejme absolútny a bezkonkurenčný BLUD !!! (Pričom Peter Veľký práve skúsenosti západných demokracií mienil využiť pre modernizáciu Ruska. Ale celkom, ako vidíme, sa mu to nepodarilo)
A tak sa nečudujte milí kremlohujeri, zahraniční šíritelia kremelských bludov, podľa ktorých sme striedavo fašisti, marxisti, genderisti a neviem ešte akí „isti“, hehe, potom aj buzeranti, že s takýmto Ruskom, ktoré plnou parou pracuje na našej destabilizácii – hehe, to poznáte, rozdeľ a panuj – sa veľmi nechceme zapliesť. Pričom si s ním samozrejme prajeme vyvážené a férové vzťahy, ale za týchto podmienok sa to zatiaľ veľmi nedá…Nno, počkáme si…
PS: Pre premýšľavejších a zvedavejších kremlohujerov tu máte niečo o okolnostiach vzniku novej RU štátnej doktríny. Hehe, snáď sa nejako povznesiete nad to, že to vyšlo na portáli sledujúcom dezinformačné konšpiračné dianie
https://manipulatori.cz/izborsky-klub-putinova-ideologicka-komise/
chtipne, sustružniku.
Samosebou, že nove Rusko potřebovalo nějakou novou jednotici ideologiji. Při tym vychazelo ze sve specificke historie a zkušenosti.
To že Zapad žizeny z USA nema žadnou jednotici ideologii ale ideologii chaosu formou rozděl a panuj neni vysledkem ruskeho pusobeni – Rusko na něco takoveho nema finančni ani medijalni možnosti v zapdanich zemich, neprovozuje zde rozsahlou siť majdanskych politickych neZISKOVEK. Ideologije Zapadu – liberalizmus a jeho neoliberalisticka odnož je vysledkem pusobeni mnohostranne propagandy konzumniho, individualistickeho přistupu, homopropagandy, Barnettovy doktriny implementovane skrze neZISKOVKY, zkorumpovane politicke jelity , soukromy mejnstrim i veřejnopravni “Bakalo” medyja Zapadu. Tež umělecka gruppa ma na tym svuj dil odpovědnosti. Nejenom česti Zvěrači ale tež U2, ruzne rapperske grupy, smišena multikulti reklamni propaganda, multikulti porno, multikulty hlavni představitele ve filmech atd..
Sudruhu nesnaž se z Putina a Ruska dělat co neni su. Ne Putin a ne Rusko řidi všechny procesy na Zapadě ale nejmocnějši korporatni a finančni kapital Zapadu je tou žabou na prameni. Tuž tak kecko užblebtany!
Sudruhu nesnaž se z Putina a Ruska dělat co neni su
xxxxxxxxxxxxxxx
Blbec mekenzí staví vůz před koně!
Rusko bylo po r.1991 plně vstřícné Západu. Ušáci “radili” Rusku skoro ve fšem.
A Rusko šlo dle těchto “rad” směle do pr.dele.
A NATO se vesele s.ralo na východ, k ruským hranicím.
Jen opravdu zanedbaný jedinec by věřil, že se tak děje ze samé lásky a přátelství Západu k Rusku.
No a tak časem Rusové pochopili, která bije, a zařídili se podle toho.
Rusko, jaké je dnes, je výsledkem tlaku Západu.
V rámci snahy o přežití, se přiklonilo k Číně.
A Evropa ostrouhá, s Ruskem by na tom byla nesrovnatelně lépe.
Stačí se jen podívat kam se přelévají dividendy z ČR.
Několikrát jsem někde četl, že jde +- okolo 500 mld.
To zřejmě není vše. Nechápu, že už to tu dávno nekrachlo. Jediné vysvětlení je, že už to tisknou jak amíci.
Uff, Jonásku, vám už haraší úplne ?
Rusko na ideologickú diverziu a propagandu veľmi ani nepotrebuje veľké financie, veď na to dnes úplne postačuje relatívne lacný internet a doktrína hybridnej vojny. Áno, tak veru, VOJNY, aj keď tzv. hybridnej (viď gen, Gerasimov. Takže kremloboti netárajte, že RU nie je žiadnou hrozbou.
Hehe, najmä keď zvážime, že aj z jeho nových zbraní namierených na západné centrá naša úchylná pátá kolona dostáva priam erekciu
efkenzí
Ty jsi dubáčisko, čuráčik na baterky
Máme zde podobného blba ze Zábřeha, spoceného korpulentního konfidenta, třikrát šlakem trefeného, který si zde soustavně honí šaška, a neúnavně ejakuluje
Jeho jméno je zde tabu pod trestem smrti.
Bolhoj-horchoj
Ááá, a ktorá časť sa vám nepozdáva z toho, čo som napísal ???
Lebo gen. Gerasimov existuje, aj jeho doktrína hybridnej vojny. A existujú k tomu aj kremelské a prokremelské portály na vedenie hybridnej vojny, teda tej jej časti, ktorá je zameraná na ideologickú diverziu, t.j. v tomto prípade na nevyberané osieranie západu a nášho členstva v jeho štruktúrach.
A nedávno sme tu zaznamenali aj obrovskú radosť jedného tunajšieho kremlohujera, ktorý sa náramne vytešoval z nových RU zbraní namierených na západ.
Tak neviem, buď ste slepý alebo ignorant. Iná možnosť žiaľ neexistuje.
Sudruhu Mek kenziku,
samosebou, že Rusove zaostavaji a od vyspělych a civilizovanych partňoru se ještě maji co učit v oblasti propagandy, hybridnich valek, Mejdanu, patych kolon atd..
Byli by blbi kdyby dopustili aby Zapadni civilizovani partňoři furt do Rusu hazeli kameny a oni jim furt nastavovali druhou tvař jak za kovaneho zapadniho demokrada sudruha ochmelku Borise Jelcina.
Jak se řika, jak se do lesa vola, tak se z něho ozyva. A s tim se zapadni partňoři musi naučit žit.
Hehe, však sa aj učia/učíme. A už zďaleka nie sme z toho tak vydesení, ako keď tie konšpiračné ch.joviny začali na nás plnými kýblami intenzívnejšie vylievať, tak okolo času anexie Krymu. A už vieme aj to, že tie pokleslé sprostosti vedia osloviť tak cca. 20 % obyvateľstva, s čím sa dá fakt nejako žiť.
No áno, zato ale stále človeka bude hegať, keď napr. a okrem iného Jelcina, jednak vzišlého z ruských politických procesov, a jednak neschopného správne zobchodovať RU bohatstvo, budú stále pripisovať nesvojprávne nejakým západným bubákom. Tam sa stále hľadali nejaké výhovorky, a zvaľovanie viny za vlastnú biedu na niekoho iného.
A kým to tak bude, milý Jonásku, žiaľ nečakajte, že sa budeme chcieť príliš objímať s vašim milovaným medveďom
Sudruhu,
přestaˇmě dojimat sdvymi nesmysly.
1/ Rusku za sudruha Jelcina silně pomahali zapadni ekonomičti poradci (podobni jak pomahali v Československu všechno zprivatozovat ovladnout finančni sektor a zadlužit zemi , podobni jaci pomahali Ukradině v ekonomice – a podivej se dnes kde UkraDina je?
2/ O krymu ty Tydyte vubec nemluv. Krym je až dusledek jistych procesu, bez kterych by dodnes patřil k Ukrajině. A ty procesy v kyjevu nenastartoval žadny Putin, ty vydlabana bedynko ale tvi američti partňoři. Přuznala to dokonce i riznašečka kolačku stara Kaganka Nulandka.
Asta la vista bejby.
1-milý Jonasi, je jaksik logisch, že keď končí jeden systém, a neviete jak na to, ako zaviesť nový, tak sa samozrejme inšpirujete a pozývate si poradcov
1/A- keďže ste neskúsený amatér, tak sa samozrejme stane, že vás niekto aj dobehne
1/B – no napriek tomu je dnes situácia taká, že v CZ je cca. 3 % a na SK cca. 5 % -ná nezamestnanosť.
2-Hehe, chcete zrejme povedať, že ostať pod protektorátom Kremla, tak moc oligarchov a korupcia na Ukrajine by boli zanedbateľný problém ?
Milý môj, Ukrajina je na dlhom pochode, a na konci kľudne môže byť aj 3-5 % ná nezamestnanosť. Viď CZ-SK. No áno, ak vydržia.
Hehe, a pre dlhodobý zámer Ruska, mať späť Krym, t.j. mať pohodlný prístup na Blízky východ, sa nič lepšie nemohlo stať, ako onen majdanček
Bolhoj-horchoj
To mě ještě nenapadlo DOBRÝ!!
Sudruhu Mek Kenziku,
zapadni sudruzi nejenom že dělaji masivni protiruskou propagandu, ale vydržuji na rouzdil od Ruska v Rusku početne pate politicke Ziskove “ovčanske” majdanske kolony. Ovlivňuji tam volby, pokoušeji se srazit Putina od moci, sankcijonuji Rusko.
Rusko až po letech zkopirovalo americky zakon o zahraničnich agentech azaložilo RT a Sputnik. Při tym amici a zapadni partňoři měli podobne protiruske Fri Juropy po cela desetileti. Dokonce i na Vykradině zpunktovali protirusky Mejdan. Ani utočnou zločineckou organizaci NATZO nerozpustili a natahli ji naruskou hranici.
Tak mi zde nevykladej pohadky o zakeřnem a valkychtivem Rusovi. Neni to Rus kdo zavadi jako prvni sankce, neni to Rus kdo obkličuje hranice svych oponentu, neni to Rus kdo začal podvracet vyvoj uvnitř oponentu. Jsou to tvi milovani zapadni partňoři a protektoři, kterych i Česka Bundesrepublika a Slovensko jsou protektoratem.
Pánové, kdo máte rád válečné filmy, tak si stáhněte ruský film “T-34″ 2018, nádhera.Krásný zážitek.Přeji vám hezkou neděli a dám si za vás kachničku se zelím a 12 ležáček.Dobrou chuť.
Snad né Budvar, bude tě bolet hlava.
Pavle, Březňák a Holba-šerák, dobrá pivka.Plzeň už je přdražená srágora.
Že je to Drahoušek to souhlasím.
Co mám tedy lemtat, když mě pak pálí žáha jak svina po jiných značkách.
P.S. Jsem si vědom mé nahrávky, tak chci předeslat, že vody vypiji dost. Mám dobrou studnu.
Ja take cesky pivecko Budvarek nebo Plznicku,pekne proplachuji ledviny a mam prutok jak za mlada,z jinych licencnich holandu mivam aj sracku.
Co se děje?Tady to skáče nahoru dolu.Čím to?To je bordel.
Pre závažnosť problematiky príspevok zaraďujem ešte raz
No, viete, milí KREMLOHUJERI, problémom Ruska nie je ani tak to, žeby sa nesnažilo vylepšovať si ekonomiku. Po rozpade ZSSR a po Jelcinovi začalo vskutku s rozvrátenou ekonomikou ale najmä SPOLOČNOSŤOU. A práve rozvrátená spoločnosť je jadrom pudla. Lebo na to, aby „mužikovi“ vrátili sebaúctu, okrem snáh vylepšiť si ekonomiku bolo potrebné vyfabrikovať aj novú špecifickú štátnu doktrínu, ušitú hybridne na mieru všetkým dôležitým spoločenským vrstvám,t.j. niečo, na čo by priemerný Rus mohol byť hrdý, a necítil sa tak menejcenný voči Západu.
A tak vznikla doktrína, ktorá okrem nacionalizmu, pravoslávia, smútku za imperiálnou minulosťou, veľmocenským postavením a úcty k autokratickým autoritám, obsahuje i prvky tradičnej OSTRAKIZÁCIE liberálneho Západu, hehe, takmer ako diela samotného DIABLA, čo je samozrejme absolútny a bezkonkurenčný BLUD !!! (Pričom Peter Veľký práve skúsenosti západných demokracií mienil využiť pre modernizáciu Ruska. Ale celkom, ako vidíme, sa mu to nepodarilo)
A tak sa nečudujte milí kremlohujeri, zahraniční šíritelia kremelských bludov, podľa ktorých sme striedavo fašisti, marxisti, genderisti a neviem ešte akí „isti“, hehe, potom aj buzeranti, že s takýmto Ruskom, ktoré plnou parou pracuje na našej destabilizácii – hehe, to poznáte, rozdeľ a panuj – sa veľmi nechceme zapliesť. Pričom si s ním samozrejme prajeme vyvážené a férové vzťahy, ale za týchto podmienok sa to zatiaľ veľmi nedá…Nno, počkáme si…
PS: Pre premýšľavejších a zvedavejších kremlohujerov tu máte niečo o okolnostiach vzniku novej RU štátnej doktríny. Hehe, snáď sa nejako povznesiete nad to, že to vyšlo na portáli sledujúcom dezinformačné konšpiračné dianie
https://manipulatori.cz/izborsky-klub-putinova-ideologicka-komise/
Zieglere víš co je nejhorší, že ty těm svým lžím i věříš. Každý Západní a USA politik by si přál mít takovou podporu, jako má Putin.
Urážej si, vymýšlej si a piš do PP. Pravdu neumlčíš, ani nezničíš. Je mně tě líto, že jsi se rozhodl se takto živit! Ale to je tvoje věc. Lži dále….!
Kazdy, kdo udela prochazku po Market street v S.F. a po Nevskem prospektu v Petrsburgu pozna, kdo je v prdeli. Moje dovolena v USA v minulem roce mne poucila o tom, kam vede zidobolsevismus a korporalni kapitalismus. Tak dopadne globalismus.
Strom poznáš po ovoci… a komouše podle příspěvku.
Sóuzi do boje a obhajovat sóuhy!
Póslední bítva…
Kua, že ten strom zde “funguje”!
To už poněkolikáté mi mlasklo příspěvek někam doprostřed příspěvků, co nikdo nečte…
My potřebujeme prosperující, bohaté, svobodné, demokratické Rusko úplně stejně jako Rusové. Takže nějaká radost z toho že se jim nedaří není na místě. A když utíkají z Putlerova reichu, je to špatně. 800 000 ruských vědců je v zahraničí, v Izraeli 3000 akademiků, ročně odchází nějakých 300 000 lidí, 17% obyvatel uvažuje o emigraci, z mladých 40% a ten trotl Medveděv soudí, že to není moc.