
Rusko na cestě k totalitě, cenzura chce zakazovat neschválené tisky
JAN ZIEGLER
Je mimořádně hloupé dávat Rusko za vzor svobody a normálnosti, když skutečnost je tristní. Někteří jedinci nespokojeni s Facebookem píší otevřené dopisy jeho zakladateli, s tím, že jsou nespokojeni s odebíráním příspěvku a proto odejdou na jeho ruskou obdobu VKontakte. Tito lidé jsou ovšem hodně mimo. Praxe Facebooku se někomu líbit nemusí, ale je výsostným právem majitele rozhodovat o jeho obsahu. Jenomže úroveň svobody na Vkontakte je taková že diskutéři jsou za nepohodlné příspěvky trestáni soudy a dokonce i zavíráni do vězení.
Jako důkaz slouží příběh Vladimíra Luzgina, který pracoval jako autolakýrník v Permu. Ten na oné ruské sociální síti sdílel příspěvek, podle kterého je komunistický Sovětský svaz spolu s nacistickým Německem spoluzodpovědný za rozpoutání II. světové války v roce 1939, protože spolu přepadli Polsko. Normální názor na historii, řekli bychom, s nímž můžeme souhlasit nebo nesouhlasit. Ovšem v Rusku je to jiné. Pan Luzgin byl za něj tamními soudy odsouzen kvůli šíření extrémismu k pokutě v přepočtu 88 tisíc korun. Jedna právnička dostala dokonce dva roky vězení za to, že na Vkontakte kritizovala útisk Ukrajinců v ruské Kubáni. Inu, to je ta ruská svoboda.
A nyní ruské ministerstvo spojů podle Reflex.cz přišlo s návrhem na trestání šíření neschválených zahraničních tiskovin na území Ruské federace. To by se týkalo i ruských médií, pokud by převzaly „neschválené“ články. Naštěstí i v Rusku žijí rozumní lidé, kteří v tomhle hloupém návrhu vidí návrat do časů sovětské komunistické totality.
Ale už před tímto nápadem to v Rusku to bylo s mediální svobodou špatné. Např. televize Dožď byla v podstatě státní mocí zlikvidovaná jenom proto, že si dovolila lidem položit anketní otázku, zda se Leningrad (Sankt Petěrburg) neměl za obležení v II. světové válce raději vzdát. Výsledkem bylo odebrání vysílací licence, takže tato stanice už vysílá jen na internetu.
V Rusku spočívá velké nebezpečí právě v paragrafu o extrémismu, který se často zneužívá proti nositelům nepohodlných názorů. A nyní Putinova říše poskytla další důkaz o své cestě k nesvobodě. Napadlo mě ovšem jedno řešení. Pokud by Rusko skutečně zavedlo cenzuru zahraničních médií, mohli bychom mu to recipročně vrátit a zakázat třeba lživé českoruské weby.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2019: *****
Milan Tahovský 1000,- Kč, Jakub Malinovský 55,- Kč, Petr Macura 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Helena Novotná 200,- Kč, Jitka Rytířová 800,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, Milan Černý 500,- Kč, Věra Heyduková 200,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Vlatimil Běhan 50,- Kč
Celkem za měsíc: 4 255,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Trump – od slov k činům! - 19.2.2019
- Komunisté ano, nacisté ne? - 19.2.2019
- Venezuela: Od krize až ke kolapsu - 19.2.2019
Kolik,že to dostali na tvrdo u nás ti mladíci(jinak zcela bezůhonní)za to,že na FB dali pár klipů údajných extremistických kapel???A to už před x lety…Až bude pořádek tady,rád si přečtu něco o bordelu v Rusku,do té doby jsou u mě podobné články jen ubohé sračky…
Pane zombie,
k Vašim slovům raději bez komentáře.
Ale máte u mě vroubek.
Chtěl jsem zde být první komentující, za což obvykle získávám od rusofilcek ocenění!
To já vím,proto jsem si dnes pospíšil-ale popravdě čekal jsem,že budu až druhý…😉
Ale bez komentáře-proč???Svoboda buďto je a nebo není,jak s oblibou říkají pravičáci-oni čeští mladíci sice porušili “zákon”(hanobení rasy,atd),ale všichni moc dobře víme,proti komu je tento sluníčkářský paskvil nejvíce zneužíván-že je to z 99,9% proti býlím…
Tak asi proto, že jsou bílí největší rasisté, tak se jich to nejvíce dotýká, to je vážně překvapení.
Rasista je nadávka tmavých bílým, protože jim závidí, že jsou bílí.
Čím černější, Poláchu, tím větší rasista.
To je pravidlo, zapiš si to za uši
a co Propláchu?
Jo sem bílá rasistická svině, abych nezapoměl, bohužel ty vámi obdivované Rómy musím ze svých daní živit
Morgoš zabektal.
Zombie, tos Íčkovi zkazil, tak ho předběhnout. To se nedělá nenechat ho reagovat jako prvního na parteigenosse Zieglera, absolventa VUML v Moskvě neboli největšího odborníka na CCCR a Rusko v místní kupě galaxií.
I když liberál, jako já, pochopitelně nesouhlasí s tím, aby byl kdokoliv stíhán za jakékoliv názory (třeba i popírání holokaustu, fandění islámu, posílání cikánů a homosexuálů do plynu, prostě cokoliv), tak je tu jeden nebetyčný rozdíl: U nás víte předem, na čem jste – je to totiž napsáno v zákoně. A je to pouze soud, kdo vás může ex-post potrestat. V Rusku nevíte předem nic, uděláte si nějaký web a druhý den zjistíte, že web je pryč, bez jakéhokoliv soudu, jelikož tam mají cenzorní úřad, který podle toho jak se jeho zaměstnanci vyspí, může libovolné stránky blokovat. Říká se tomu právní stát (my) versus totalita (Rusko).
Vůbec jsem tady nechtěl reagovat, ale váš komentář mě pobavil!! Prý “jsme právní řád”. Těžko si představit, že si to ještě dnes někdo upřímně myslí.
Pane Aleši, my nejsme stát právní, ale právnický…
Svatá prostoto ! Tohle se už nedá ani diagnostikovat. To konzilium psychiatrů nad Švejkem-Chovancem je tady zcela na místě. To se Křížovi povedlo, byť to jistě myslel jinak. Inu, kouzlo nechtěného….
Nacistické kapely a ty kteří je propagují je třeba postihovat, jednak v Česku je propagace nacismu trestná a jednak je to správné i z morálního hlediska, před týdnem bylo výročí romského holocaustu a tisíce Romů z Česka a z dalších zemí odjeli do Polska uctít památku obětí holocaustu, romský holocaust se nazývá Porajmos, což v překladu z romštiny znamená znamená zničení, vykořenění, je to slovo které Romové používají jen pro ty nejhorší události.
Ale pokud vy u večeře hajlujete, tak vás samozřejmě chápu…
kurňa, zombie
jak si dovolujete napsat první comment k Zieglerovi
to je přece výsada páně Langera
za mne tedy máte za tuto nehoráznost
Souhlas. Jsou to jaterní zvratky. Dialektický pohled na západ:
Jakou moc drží oligarchové,…..
http://aeronet.cz/news/video-statni-senator-z-virginie-natvrdo-odhalil-jakou-moc-drzi-nad-kongresem-deep-state-oligarchove-george-soros-a-zbrojari-trump-je-ztracen-tandemove-rizeni-svazkove-moci-v-usa-a-jeho-kopie/
Kde končí dotace z EU?
http://echo24.cz/a/wiaAi/chudi-dotuji-bohate-agrofert-neni-jediny-nejvic-dotaci-konci-u-velkych-firem?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
Pane Ziegler, samozřejmě souhlasím.
Ovšem tentokrát s výhradou.
Nesouhlasím s Vaší poslední větou.
Ani mě se ruská propaganda nelíbí, ale SVOBODA SLOVA musí platit pro každého. Když pro někoho neplatí, je to vždy nebezpečný precedent, který se může obrátit proti komukoli. Jak už to tak bývá, obvykle se obrátí proti tomu, kdo říká často tu nejnepříjemnější pravdu.
Přesně tak. Je třeba zatnout zuby a i ty největší sračky, jako třeba Protiproud normálně ignorovat, případně normálně věcně diskutovat s jeho čtenáři. Jakýkoliv pokus o cenzuru by byla cesta do pekel, která není ničím omluvitelná.
Správne. Moc múdre. (bez ironie!)
Lenže :
Vaši “pravicoví” “demokrati” si už dávno uvedomili, že ich “pravda” a ich “argumenty” nemajú šancu zvíťaziť proti “lžiam” svojich nepriateľov. A preto sa nakoniec VŽDY spoľahnú iba na ten hrubý tvrdý boj – cenzúru, zakazovanie.
Musel som tu nahádzať spústu slov v úvodzovkách, pretože v skutočnosti vy nie ste ani pravicoví, ani demokrati, a nemáte ani pravdu ani argumenty.
Máte iba hrubú MOC, ktorou ste schopní bojovať proti pravde.
Takže vaša múdra rada bude k ničomu. A nikdy sa ani nepokúsite tou radou riadiť. Doterajšia realita je dôkazom.
pane Langere, tentokrát vám zase dávám
Sic s Zieglerem nesouhlasím, to co jste tady napsal je naprostá pravda.
Bohužel, se to netýká plebejců (čtěte pitomců), protože celý tenhle zkorumpovaný “Čechystán” stojí za ho… nic
Pane m_s – Old Jane,
jen aby se za ten souhlas se mnou na Vás nezlobili!
“V Rusku spočívá velké nebezpečí právě v paragrafu o extrémismu, který se často zneužívá proti nositelům nepohodlných názorů.” A co takhle seznam osob používajících “narativy”, které nejsou v souladu s vlastizrádnou politikou vlády národní zrady v ČR? Jako třeba nesouhlas se zaplavením ČR tkzv “uprchlíky”, což takhle Martin Zapletal, který se tak snažil, aby se tady anglossasští okupanti cítili jako “doma” tzn. v jimi rozesraném světě a tak po anglosasku na ně vystrčil řiť? Vyhrožovali mu kriminálem!
Jestli ono to nebude tak, že v Rusku dostávají po čuni tihleti všichni levicoví a protinárodní rozesírači, co si je u nás tak “neziskově” vykrmujeme.
Ultralevičák Bagrista má slovník jako komouš na tribuně.
Jen dobově poupravený.
Na jednu stranu kritizuje vyhrožování kriminálem, a hned v dalším odstavci vychvaluje ruskou totalitu.
Inu, levičácký metr, jak má být.
No já jsem téhož názoru,ovšem teď se zrovna toto autorovi hodí do not..
Je mi jasný,že Rusko není ideální,ale to není žádná zem,tím méně tato zadlužená a rozkradená prdel,z které neustále tak rádi poukazují na nedostatky druhých(ať už je to Rusko,USA,Kuba nebo třeba KLDR)…
Samozřejmně, že Ruská federace není ideální a ani jsem to tady nikdy netvrdil.
Fór je v tom, že to není tak dávno, co ten úžasný “ZÁPAD”, kritizoval Severokorejský opravdu těžce totalitní režim, že cenzuruje internet.(o čemž nepochybuju)
No a co se děje v Německu a pomalu už i u nás dnes?
To samé, jen eufeministicky nazývané boj proti terorismu a extremismu.
Urážky od bolševicky ideově zaseklých LANGERÚ, mne naprosto neurážejí, neboť právě na těchto “LANGERECH” – euro – nato – filech a rusofobech, je krásně viditelné to pokrytectví dvojího metru.
Á, již mám jako z praktik Rudého Práva u svého nicku plurál.
S dezinformačními weby jsou velké problémy i v Česku, protiromské lži a hoaxy a nejen to, to je denní chléb,těch tzv. “politicky nekorektních a národně založených webů”
Ale v demokracii by mělo být povoleno i lhát, takže s cenzurou nesouhlasím.
Polachu, už si spokojeny? Vy Romaci budete mit druhy pamatnik v Letech u Pisku. A my kteři jsme vam zaplatili i ten prvni vyhodime stamilijony z povinně odvedenych dani na vykupeni vepřina a dalši možna stovku za vaš druhy pamatnik a muzeum. Velice “produktivně” vynaložene jinde potřebne penize. Asi si na to česka vlada opět pujči a zvyši tim již beztak vysoky česky statni dluh. A obviněni budeme sudruhy Romaky z diskriminace Romaku, kteři utikali na Zapad jak ekonomičti migranti muslimskeho puvodu. S tim rozdilem, že Romaky buhvi proč zapadni země, ktere se jich zastavaji proti pozitivni diskriminaci v ČR nakonec samy nechtěly a poslaly štandopede domu, aby je Češi mohli dal pozitivně diskriminovat na socijalce a podobně. Zapadni socijalka o tuto pravicovu romsku posilu z Česka velky zajem neměla.
“Ale v demokracii by mělo být povoleno i lhát, takže s cenzurou nesouhlasím. ”
– heheéééé….. moc pekné.
Lenže vašim vládnym kamošom nič iné ako cenzura a hrubá sila nezostáva. Vaše zásoby vašej “pravdy” sú dávno v prdeli, a zostáva iba násilie.
Propláchu, máte naprostou pravdu…
ty dezinformační weby jsou naprosto profláknuté a nedá se tomu ani věřit, natož to číst…
viz třeba romea.cz….
samá snůška hovadin a hoaxů
Za to USA, kterým zde řada amerikanofilů fandí, to je teprve “vzor svobody”. Že jo, soudruzi.
Rozdíl mezi Ruskem a USA je ten, že Rusko si aspoň narozdíl od USA nehraje na demokracii, respektive se vydávat za nějaký vzor demokracie.
RUSKO SE VYDÁVÁ ZA DEMOKRACII.
Tedy jako obvykle lžete, což je ve Vašem případě samozřejmé.
TEČKA.
Umíte číst?
“… respektive se vydávat za nějaký vzor demokracie.”
Aspoň se naučte přečíst celý komentář.
A jen tak mimochodem, nezatvrdil jste se náhodou kdysi, že na mě nebudete reagovat a číst mé komentáře? No, nějak vás moje komentáře až moc lákají.
Klíd Forever. On to LANGER nikdy nečte, on to očichá a pokud to “nevoní” BRUSELÍ nebo FAŠINKTÓNEM, tak to spluje. Buďte rád, že napsal “TEČKA” (to už je vytočený).
Mně nazývá komunistou a ultralevičákem.
LANGER prostě jede svůj “životní závod” EUROATLANTICKÉHO svazáčka, ve směru východ versus západ. Prostě normálně hraje tu virtuální hru pod názvem “Studená válka 1.0″, z roku 1987.
Dobrá hra. Já jsem měl v roce 1987 jenom toho vlka co chytal ty vajca. Samozřejmně z RUSKA!
Svoboda a Rusko nejde nikdy dohromady. Z obycejnymi rusi jsem se nesetkal,mam jenom zkusenost s temi primitivy kteri smrdeli potem a spinou a prijeli nam dat lekci o nerozbornem pratelstvi v Srpny 1968. Ten osklivy prohnany muzik co jim dnes vladne z Kremlu si da veliky pozor aby mu jeho nevolnici nezlobili.
“Ten osklivy prohnany muzik co jim dnes vladne z Kremlu…”
Ehm, pěkná bolševická rétorika. Jak z Rudého práva.
Přesné, jen příště uveďte rok a měsíc toho RP. Věřím, že pokud by komančové povolili diskusi, figuroval by tam “disident” LANGER!
Putin je po smrti a byl nahrazen dvojníkem. Povídala to jeho ex a ta to musí vědět přesně.
tak tomuhle bych i věřil…
každá EX to pozná, že je to jen “imitace”
Ty jdi vesele do brusele, hnido.
Sovětský svaz rozpoutal společně s nacistickým Německem druhou světovou válku? Tento nedoložený antistalinský blábol netřeba komentovat. Stejně důvěryhodný, asi jako tvrzení, že Stalin nese odpovědnost za zavraždění 60 000 000 – 100 000 000 lidí.
Čili, Polsko rozpoutalo společně s nacistickým Německem druhou světovou válku napadením Československa. Soudruzi evidentně někde udělali chybu.
Navíc, mj. pakt Molotov-Ribentropp (na který tady všichni nadávají), ač nelze jej vyzdvihovat a idealizovat, ve výsledku pomohl k porážce nacistického Německa.
Mj., ten “chudák” Polsko byl před válkou agresivní a tvrdý fašistický stát (i dnešní tolik kritizovaný a zatracovaný Putinův režim je proti tomu hodně slabý odvar), kde také zuřila genocida nepolských národů – Židů, Němců, Bělorusů, Ukrajinců atd. O polské agresi např. proti Československu nemluvě (po vyhlášení První republiky a později po podepsání Mnichovské dohody).
A aby toho nebylo málo, Polsko se před 1. zářím 1939 domlouvalo s Hitlerem o společném tažení do SSSR. Ale jaksi se přepočítali a doplatili na svojí agresivní velmocenskou politiku – Hitler se totiž nechtěl o ruské území dělit s “podřadnými” Poláky.
Mj. paktem Molotov-Ribentropp SSSR zabral území, kteté Polsko po roce 1917 násilně anektovalo. Tj. SSSR pouze dobyl území, jež před rokem 1917 patřilo historické Rusi.
Zkrátka, kdo s čím zachází, tím taky schází. V případě Polska v tomto případě to platí stonásobně.
“Tento nedoložený antistalinský blábol netřeba komentovat.”
Po vás nikdo nechce, abyste ho komentoval. Ani po Putinovi nikdo nechce, aby ho komentoval. Jediné, co se po Putinovi chce, aby lidi za cokoliv (včetně blábolů) nepokutoval nebo nezavíral.
Polaci jsou take slovani, nebo ne. Ty o Polacich spatne,ja o Polacich dobre. O tom samem muzem diskutovat o Cesich. Me se osobne velice libi tahle hadanka. Kdy v Evrope skoncila 2 svetova valka? 3 dny po Prazskem povstani.
Poláci jsou sice také Slované, tož pravda, ale to nebrání mi říct pravdu o jejich historii ve 20. století v období před druhou světovou válkou a během druhé světové války.
Nedémonizuji Poláky, ale je faktem, že už mnohokrát v historii udělali užitečného idiota v tažení na Rusko. Např. císař Napoleon měl Poláky “velmi v lásce”, jak pro něj prolévali krev.
Sami Poláci nebyli úplně takoví chudáci, za jaké jsou dnešními pisálky vydáváni. Sami Poláci kdysi okupovali ruské území (dokonce i samotnou Moskvu), než odtud byli vypráskáni. A situace se později obrátila. Inu, karma je svině.
Hlavně Poláci byli velmi kontroverzním národem během 2.světové války, antisemitismus v předválečném Polsku byl na úrovni antisemitismu v nacistickém Německu, Poláci se to teď snaží ututlat, ale historici o tom ví svoje, existuje speciální rasová nevraživost, a ano říká se jí polský antisemitismus.
Kdyby se i dnes v Polsku hlasovalo o tom, zda se v Osvětimi má postavit prasečák a nebo památník ( paralela s Lety u Písku ) tak Poláci by si vzhledem k svému antisemitismu zvolili prasečák…
Poláchu
osobně bych byl pro ten “prasečák”….
Jo a jsem bílej gádžo a taky rasista (zkurvenej…)
to ale bylo Rusko a je okupoval židobolševický SSSR. Nebo ne?
Tedy dle Boušeho…
Stalinův krutorežim zabil skoro tolik lidí jako celá 2.světová válka, takže asi tak… to že byl Stalin antisemita a rasista, to že Hitlera považoval za svého jediného přítele, to je taky asi jenom “propaganda” že…A to že ani nectil ideály Karla Marxe, přesto že s k nim na oko hlásil, Stalin byla zrůda všech zrůd, nebyl to ani komunista, komunista by totiž nelikvidoval své vlastní sedláky a zemědělce, jako to dělat Stalin. Skuteční komunisté byli Troicki a Zinovjev, ti byli v čele ultralevicového křídla po rozpadu Ruské sociálně demokratické strany, ale Stalin ani náhodou, Stalin měl mnohem blíže k Hitlerovi, tedy k hlavnímu nepříteli skutečných komunistů, Hitler nechat zavřít Frankfurtskou školu, kde se scházeli levicoví intelektuálové , Hitler začal s pronásledováním německých komunistů , kteří měli v poválečném Německu silnou podporu a vlastně nacisté a komunisté bojovali o to, kdo nakonec bude vládnout. Kdyby tehdy vyhráli němečtí komunisté, žádná válka by nebyla a nebyl by ani žádný holocaust, samozřejmě k nějakým zločinům by také docházelo, ale rozhodně ne v takovém měřítku a ještě navíc v rasovém měřítku. Poté co se Hitler uchopil moci, tak začal s pronásledováním komunistů a všech levicových skupin, dokonce i mezi nacisty bylo hodně levičáků , ty Hitler vyloučil ze strany a nakonec nechal zmizet… proč se tedy Stalin nezastal svých komunistických spolubojovníků v Německu, protože ideově byl mnohem blíže k Hitlerovi.
Polaci jsou take slovani, nebo ne. Ty o Polacich spatne,ja o Polacich dobre. O tom samem muzem diskutovat o Cesich. Me se osobne velice libi tahle hadanka. Kdy v Evrope skoncila 2 svetova valka? 3 dny po Prazskem povstani.
Dobry pane Polach
Dobry pane Polach
Pane Poláchu,
Tak Vám se Stalin a Hitler nezdají jako levičáci…
Vy jste demagog podobný jako Vaši kolegové – komunistické stalinistické rusofilcky. Jen máte v těch lžích trochu jinak přeházené barvy a dáváte akcent na jiné věci.
Ctí Vás jediná věc, a to zdvořilé neagresivní jednání.
Komunisté jsou darebáci všichni. VŠICHNI.VŠICHNI.
Neexistuje žádný slušný komunista.
Jen ta míra viny je u každého samozřejmě jiná.
Proč se Stalin nezastal komunistů v Německu?
Inu, byli určeni na porážku jako užiteční idioti.
To víte, jak říkali komunisté, když se kácí strom…
Věřím, že se ozve jeden zdejší komunistický vzdělanec, který tvrdil, že kdyby vládli opravdu komunisté, tak se dnes brodíme ve zlatě.
A podpoří Vás.
Opravdu, dávat rovnítko např. mezi stalinismus a trockismus (trockismus-leninismus), mezi Stalina a Trockého či mezi Stalina a Lenina může dávat jen naprostý nevzdělaný diletant.
Bohužel, kdo má nasazené ideologické brýle, je s ním veškerá diskuze marná. Když ideolog věří, že tráva je černá, ač v realitě je zelená, je vskutku zbytečné ho přesvědčovat o opaku.
a on je mezi bolševiky nějaký rozdíl?
“Kdo má nasazené ideologické brýle, je s ním veškerá diskuze marná”.
Váš – a nejen váš, bohužel – případ.
kurňa pane vachmajstr, to kolečko je opravdu zelené…..
byť by se jednalo o fialový osmiúhelník….
Pane Langere, vážím si vás , ale nemáte pravdu. Tradiční levicové ideály jsou rovnost a antirasismus, levicoví intelektuálové požadují spravedlivou, rovnocennou a rovnoprávní společnost, společnost ve které se budou mít všichni občané stejně, společnost kde každý bude vlastnit stejný díl majetku, bude dostávat stejný plat, nosit stejné oblečení atd. a když něco bude potřebovat, tak do dostane, levičáci jsou proti jakýmkoliv formám diskriminace na základě např. etnických kritérií, jsou proti zvýhodňováni a pozitivní diskriminaci bohatých lidí, vezmou mezi sebe každého, nedívají se etnickou příslušnost atd. A právě Hitler i Stalin dělali přesný opak toho , co jsem napsal, Hitler si vybral určité skupiny obyvatel a ty označil za méněcenné a omezil je na jejich právech nebo snad chcete popírat existenci Norimberských zákonů, to by nikdy žádného levičáka nenapadlo. Netvrdím samozřejmě , že Hitler byl pravičák, to ani náhodou, ale levičákem nebyl rozhodně, tedy ne takovým na kterého by skutečná levice mohla být hrdá.
Pane Poláchu,
Vy jste naivní levicový idealista, myslíte to ze svého pohledu jistě dobře, ale podporujete velmi špatné věci.
O levičácích máte představu jako vystřiženou z komunistických pohádek a bajek.
Pokud chcete být takovým levičákem, jakého si představujete, musel byste být hmotně velmi bohatý, abyste se mohl rozdat, což ani nevím, zda je Vaší prioritou. Pokud byste tak chtěl činit tím, že někoho jiného okradete, tak je to pro mě zločin.
Nehledě na to, že ten, kdo je zvyklý dostávat něco zadarmo, co si nemusí zasloužit svými schopnostmi a pílí, obvykle si toho neváží.
Přiznám se, že jsem se Vás zde někdy chtěl zastat, když vidím, jak Vás nenávistně napadají jiní levičáci. (ano, jsou to často LEVIČÁCI, i když si to o nich nemyslíte, a oni o sobě také ne)
Ale když čtu Vaše názory, tak se mi Vás zastávat nechce.
To nejsou mé názory, to je tradiční socialistická literatura. Já sám jsem antikomunista, ale prostě rozdíly mezi levici jsou, a nemám rád házení do jednoho pytle.
vidím pane Langr, že máte kompatibilního partnera v panu Polachovi…
Pane Nojo, zdravím.
Vždyt’ i s Vámi jsem nejednou diskutoval.
Chcete se považovat tedy za mého “kompatibilního partnera” do diskuse Vy?
Vy se chováte slušně, on se chová slušně, tak si s vámi mohu slušně vyměnit názory.
Ujišt’uji Vás, že Vy k němu máte názorově velmi blízko.
Padají z Vás podobné perly na tomtéž názorovém půdorysu a demagogie jako z něj.
Mch, největší rozdíl je, že Vy nyní uznáváte komunisty Stalina a Putina, zatímco on jiné, které sedí jeho osobnímu levičáckému gustu lépe.
škoda jen, že i slušní lidé jsou někdy okolnostmi stavění ne na jednu kolej….
HaHaHa,
Sudruh pravicovy křesťansky Polach piše, pry: “… levicoví intelektuálové požadují …. společnost ve které se budou mít všichni občané stejně, společnost kde každý bude vlastnit stejný díl majetku, bude dostávat stejný plat, nosit stejné oblečení atd….” To viš že jo sidrihu Polaku. Ty budeš ještě hodně mlad a asi si nepúamatuješ jak měl sudruh prezidnt, sudruh ředitel fabriky, sidrih Karel Gott, sudruh Štaidl… stejny plat jako romšti pravicovi sudruzi metaři anebo romske pravicove sudružky uklizečky. Taky oblikani chodili všichni ve stejnych
svazackych stejnokrojich – jedni z Tuzexu a druzi z Prostějova a všichno měli stejně – jedni bydleli v panelaku, druzi v sukromem domku anebo vilce, někdo měl Mercedesa, někdo trabankta, škodovku, fijata anebo řigulika, někdo žadne auto, někdo měl chatu se zahradku, někdo ne.
Sudruhu, sudruhu, pravicovy romsky socijalně . křesťansky (navštěvujici z kontrolnich a vyzkumnych duvodu socijalni uřadek) je vidět že si za sociku byl ještě na hubach a viš velky ho**o.
@Polách.
Rovnocenná společnost neexistuje ani u mravenců, natož u primátů.
Stejný díl majetku bude určovat kdo?
Stejný plat bude za stejnou nebo různou práci?
Stejné oblečení bude stejné pro všechny velikosti a různou teplotu vzduchu?
Potřeby druhých bude určovat kdo?
Popisujete výše psaným příspěvkem jen běžné podmínky v koncentračním táboře, nikoli záchranu lidstva.
Hitler byl levičák a proletariát si ho volil a byl na něj hrdý až do konce. Pak už to nešlo, proletariát chcípal hlady v rozvalinách.
Polách,
a co začít pracovat, pak byste se mohl mít stejně dobře jako ti ostatní
Jeden trockistický blábol vedle druhého. To snad není možný.
Nějak jste zapomněl zmínit, že ve skutečnosti to byli trockisti, kdo podporoval nacistické Německo a kolaboroval s ním proti SSSR. Stalin nebyl přítel Hitlera, politická formality byla jedna věc, realita druhá. Je nesporným faktem (který nevědomky dnes připouštějí i antistalinisté), že Sovětský svaz se dlouhá léta už připravoval na válku s nacistickým Německem. Pakt Molotov-Ribentropp tento střet jen oddálil a ve výsledku pomohl k porážce nacismu. Bylo totiž jen otázkou, kdo zaútočí první. Nacistický útok v roce 1941 na SSSR jen na čtyři roky prodloužil život Třetí říši, kdyby SSSR stihl po roce 1940 zaútočit první, Třetí říše by zřejmě padla dříve.
Uzavření paktu Molotov-Ribentropp znamenalo, že nedošlo k útoku Třetí říše společně s Japonskem na SSSR – tenkrát by navíc SSSR musel bojovat sám proti dvou fašistickým velmocím bez pomoci Západu. Pakt Molotov-Ribentropp tomuto zabránil a nepřímo pomohl tak k budoucímu pádu Třetí říše.
O tématu ohledně VŘSR, trockistů, židobolševismu, Stalinovi atd. pojednává velmi dobře bývalý disident Václav Komrska:
Rolí zednářů a sionistů se zabývá od roku 1953. Zde je výsledek: Jak se penězoměnci zmocnili vlády nad světem (díl I.)
http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/2153-roli-zednaru-a-sionistu-se-zabyva-od-roku-1953-zde-je-vysledek-jak-se-penezomenci-zmocnili-vlady-nad-svetem-dil-i-.aspx
Je mu devadesát a celý život se pídí po pravdě. Teď píše, k čemu došel: Jak se penězoměnci zmocnili vlády nad světem (díl II.)
http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/2156-je-mu-devadesat-a-cely-zivot-se-pidi-po-pravde-ted-pise-k-cemu-dosel-jak-se-penezomenci-zmocnili-vlady-nad-svetem-dil-ii-.aspx
Oprava: politická formalita
“Je nesporným faktem (který nevědomky dnes připouštějí i antistalinisté), že Sovětský svaz se dlouhá léta už připravoval na válku s nacistickým Německem”
Zajímavá věta. Co z toho plyne? Že se válce dalo snadno zabránit. Kdyby se nepřipravovali, kdyby bez odporu předali Hitlerovi své území (nebo by mu ho dokonce nabídli),, žádná válka by nebyla.
Taky v tom vidíte jistou paralelu s dneškem???
no, maxihnusné noubouševiny nezabraly, tak nasadili věčného otroka….
Vaše příspěvky budou opravdu bombastické! asi jako, že amíci nebyli na Měsíci a pravoslavná církev ochraňuje Západní hodnoty….
teď už jenom nějaké manželce při menzes přes hubu a máte místo trolla jisté!
Zatím tu trollujete jen vy. Pro vaše info.
A jinak – že Rusko chrání řadu západních hodnot, jako tradiční rodina, křesťanství atd., je holý fakt. Co s tím uděláte?
Popřou to.
Kdyby to napsal Holý, ani pak by to holý fakt nebyl.
Rusko chrání tak akorát židle svým vládnoucím a dalším vlivným soudruhům a komunistické praktiky účelově prolínají s kroky vzad, aby bylo možno udělat více kroků vpřed.
Mch, to je náhoda, že ke křestanství dnes hlásí i KSRF.
Ukázkovými kroky vzad při budování socialismu byl NEP, či Perestrojka.
Ovšem je směšné, když se ke křestanství a tradiční rodině hlásí KOMUNISTÉ.
At’ je to Putin, který se nedávno rozvedl, či Janina, nebo Forever Slave.
Nepřekrucujte po bolševicku můj diskuzní nick, prosím. Vy “demokrate” jeden.
Nevěděl jsem, že naši středověcí předkové používali “komunistické praktiky”.
Mj. Trump tedy zřejmě není křesťan, když se už dvakrát rozvedl.
Zrovna vy budete určovat, kdo je a kdo není správný křesťan. Asi jako ti katoličtí farizejové, co nechali upálit Mistra Jana Husa. Svý pánbíčkářství jděte kázat raději někam jinam.
ne, napíšeme, že je to blbost!!!
Už konečně pochopte, že Rusko NEMÁ SE ZÁPADEM NIC SPOLEČNÉHO PROTOŽE NECHCE!!!
…to si jenom Vy namlouváte!
To máte pravdu – Rusko není Západ (ač tradiční rodina a křesťanství mají jakožto společnou hodnotu). Ani naše česká země není Západ. Naše česká země je mezi Západem a Východem. Už to konečně pochopte.
WxV to nikdy nepochopí
Septiku, měl by ses zklidnit, protože ty se Západem taky nemáš nic společných. Pokud tam přijedeš a řekneš, že jseš z ČR, tak oni ti hned řeknou, že jseš z Východu.
Za to si mohou Češi sami svým chováním.
Udělali chybu, že se přiklonili k Východu, dělali “most mezi východem a západem”, lezli do rusokomunistické mongoloidní řiti, tak tohle je důsledek.
To by museli Češi změnit sami svým chováním.
Ale kdyby byli všichni jako Vy, tak se z té rusokomunistické východní řiti Zlaté Hordy nevyhrabou nikdy.
Pletete páté přes deváté. V r. 1945 na Jaltě nás ti vaši-naši věrní spojenci GB a USA prodali Stalinovi. Takže zradili po Mnichovu podruhé. Nebo že by to nebyla zrada, ale vyslovení jejich skutečného názoru na nás špinavé přivandrovalce z Východu ?
Ja, Ja pravicovy sudruhu Poalchu
Hitler byl Stalinuc jediny přitel. Proto Stalin navrhoval proti Hitlerovi zapadnim sudruhum uzavřit pakt kolektivni vzajemne bezpečnosti. A nechaL Hitlera zabit sveho syna Jakova, ktereho jako nižšiho dustojnika odmitnul vyměnit za polniho maršala Pauluse. Oni jsou ale hlava – pane Takova Letni vepřova. Mimochodem, jak se vam jako pravičakovi a vašim romskym pravicovym sudruhum, kteři su na socijalce jak doma a romskym pravicovym kralum libi myšlenka že stat z dani vykupi masokombinat a necha z dani postavit dalši romsky pamatnik? Neměli by si tuto svoji libustku zaplatit spiš romšti pravičaci spiš ze sveho?
Oprava: které
Obávám se pane Forever Slav,že takové názory(zvláště na to “hodné,ublížené” a křesťanské polsku se tu moc nenosí,i když jsou 100% pravdivé…
Forever Slav :
Nuž, nakoľko dvorný ideolog pan Langer odmieta s vami diskutovať, odpoviem za neho .
K slovám :
“Sovětský svaz rozpoutal společně s nacistickým Německem druhou světovou válku? Tento nedoložený antistalinský blábol netřeba komentovat ”
– Je predsa známe, že Sovětský svaz sa odmietol podradiť Nemecku, a zákerne bojoval proti Hitlerovi. Ktorí šíril demokraciu na Východ. Čím SSSR jasne vyvolal vojnu. A bol spoluvinníkom.
K názoru :
” Mj. paktem Molotov-Ribentropp SSSR zabral území, kteté Polsko po roce 1917 násilně anektovalo. Tj. SSSR pouze dobyl území, jež před rokem 1917 patřilo historické Rusi.”
– SSSR zabral pôvodné svoje území BEZ SCHVÁLENIA zo strany USA. Čím porušil medzinárodné právo. Jedine USA majú právo rozhodovať o zabraní cudzieho územia. Toto predsa tvrdia VŠETCI súčasní demokratickí právnici aj politici.
Pan Langer , dúfam, že som vás dôstojne zastúpil.
Jedine USA majú právo bombardovať štáty, ktoré ich nechcú poslúchnuť a podriadiť sa.
Jedine USA majú právo vyrábať atómové bomby a rakety.
Kto neuznáva právo USA na riadenie Zemegule, ten nie je pravičiar ani demokrat.
Pane ktosiiný,
nepřeji si od žádného ultralevičáka a komunisty, aby mě zastupoval. Já s Vaším dovolením, i bez něj, jsem uvozovky k podstatným jménům nedal, nebot’ tam nepatří.
mustra = vzor 1. kto je hoden al. čo je hodno nasledovania
Ktosiiný, a o čem chcete se Slavem diskutovat? O kulatém čtverci?
A vaše vývody o USA a SSSR jsou prostě proruské pindy, soudruhu Ancap Stachanove.
KTOSILNÝ, Na světě musí existovat někdo nebo něco, co dokáže udržet svět aby se sám nezničil. USA podle mě na to má plné právo, i když se chyb dopustilo. Pokud bude demokracie v této zemi zničena.. bude zničen i tento svět.
USA určite nedovolia, aby sa svet zničil sám.
Oni, USA to urobia . Usilovne na tom pracuju už par rokov. Problém majú v tom, že nedokážu zničiť Rusko tak, aby neboli zničení spolu s ním aj oni.
@ Jirka
přesně ve stylu….
strana nedovolí, strana nepřipustí a v tom je síla nás všech…..
Rusové vraždí, zatímco Amíci “humanitárně bombardují….
Ale oni bombardují vždycky “omylem” (aspoň v Sýrii to tak bylo). Že se mýlí tak často, to je vina Ruska. Kdyby jim nestálo v cestě a nezaclánělo, strefili by se přesně.
Pane Old Jane alias kouzelný moderátore.
Vidíte ten svůj přístup.
Rusové.
Amíci.
Jiný by třeba napsal
Rusáci Amíci
Rusové Američané
Rusáci Američané
Inu, proti gustu…
Takže zakládání fízlovských band placených vládou HF, či Romancovský spolek pod MV se zaobírat nebudem. To je OK. Ale srát nás to bude v rusku a na marsu. No počkáme až vypnou PP a zanádáváme si na posranýho puťku. TO se nám uleví, démokrati.
” No počkáme až vypnou PP a zanádáváme si na posranýho puťku.”
– nuž, myslím, že pokiaľ tu za Brusel, za demokraciu a za USA bojuje pan Langer, dovtedy PP nevypnú.
Pan Langer a jeho protiPutinovská skupinka dôstojne obhajujú záujmy Bruselu aj USA. A v konečnom dôsledku prispejú k porážke Putinovho Ruska.
Soudruzi pitomci kolem Langera a spol. to mají propagandisticky vymakané dokonale. Oni samozřejmě nejsou tak blbí, aby neviděli, jaká zvěrstva nám USA a jejich západní rarlíci a pinčlové posílají, avšak mají na to geniální oslí můstek – Západ je ovládán Putinovými ruskými agenty, kteří jsou úplně všude, dokonce i za skříněmi a v záchodových mísách, takže závěr je naprosto jasný : Za všechno může putinovské Rusko a basta fidli !!!
Bouše, Bouše…
vy zapomínáte na Putina v lednici páně Langera…
za to vám musím dát alespoň
Jé, dobrý den, pane Old- Jane.
Vás tento článek a diskuse pod ním přitáhla také?
Určitě proto, že Vám je Putin úplně jedno.
Škoda jen, že jste zapomněl pochválit program SOPO.
V lednici u Langera má dvojníka. Sám nakládá v Libyi černoušky a muslimáčky do lodiček, vybavuje je ruskými rubly, tričky, riflemi, smartfony a záchrannými vestami a posílá je na vlastní náklady do Itálie.
Pánové Vlčák, Ktosiiny a Bouše.
Dík, těšilo mne, odcházím spát, někdo na toho protiruského bojovníka Langera – US/EU politruka musí z daní přispívat.
Dobrou noc
Ne. Nepřispívá.
Nejsem placený troll.
To je rusofilckám divné, že…
pane Langere levice má mnoho podob a není komunista jako komunista, skutečnými levičáky byli nař. Che Guevara, Troicki, Lenin. Nemůžete dávat rovnítko např. mezi Cheguevaru a Stalina to je naprostý nesmysl.
Pane Poláchu,
já se opravdu divím, že Vás místní levičáci tak napadají.
Asi jim Vašimi texty připomínáte, co mají nalito z dob mládí z VUMLu či Rudého Práva. Ovšem nyní se k tomu kdovíproč hlásit nechtějí.
@Polách
S tím Troickym se pletete.
“Pravověrný pravičák” Langer se hádá s “pravověrným levičákem” Poláchem.
A do něj! A do něj, do rudýho!
Konečně Langer narazil na nějakého toho “přesvědčeného komunistu”. Konečně někomu budu moci vysvětlit ty “pravověrné pravicové hodnoty”.
Jdu pro popcorn.
Střet “pravověrný pravičák” vs “pravověrný levičák”, to vypadá na slibný diskuzní ultimate fight.
Oprava: bude moci
tak hlavně že vy, socani souzníte!
Mluvíte sám o sobě?
No vida ho, Ciglera. Tak zakazovat by se mu chtělo? Krityzuje Rusko za zakazy anebo pry připravovane zakazy ministerstva spoju, ktere ovšem jak dale dodava neprošly a sam by chtěl pry recipročně zakazovat jemu a papalašum nevhodne nazorove platformy.
Jinak nevidim nic špatneho na tym, že v Rusku byla dana POKUTA za to že pry CCCP byl spolu s nacisty – odpovědny za vznik 2.SV. Protože je to sprosta lež a plivnuti na hroby milijonu sovětskych vojaku. Lež proto, že CCCP nemohl za to že Zapad dluhodobě kormidloval Hitlera směrem do CCCP k Drang nach Osten, umožňoval mu porušovani Pařižskych dohod, dokonce zapadni nadstatni SUKROME korporace podporovaly Hitlera a kooperovaly s nim i tehdy kdy již zapadni země valčily s 3.řiši, nadstatni banky kolaborovaly ve Švycarsku s 3.řiši po celu valku, CCCP nepodepsal Mnichovsku dohodu a hlavně CCCP NESABOTOVAL PAKT O VZAJEMNE POMOCI V PŘIPADĚ NAPADENI 3.ŘIŠI. Sam byl jeho navrhovatelem a přijeti tohoto paktu by možnost 2.světove valky uplně znemožnilo. Krom toho CCCP nepřiviral oči nad tim, když si 3.řiše anektovala Rakusko a když porušila i Zapadnimi mocnostmi podepsanu Mnichovsku dohodu. Navrženy MIROVY pakt vzajemne bezpečnosti sabotovaly naopak zapadni evropske velmoci a Polsko, ktere kolaborovalo a tajně piklilo se 3.řiši proti CCCP. Tim zapadni evropske velmoci a Polsko umožnily vznik 2. Světove valky. Ten autolakyrnik je buďto hlupak, kteremu chybi logika a vi kulove anebo spiš nějaky Navalnysta – něco jako zdejši Cigler, ktery by klidně v zajmu Sudeťaku udělal viniky za 2. světovu valku namisto acistu a Německa z Československa. Dufam, že i za šiřeni nazoru že Československo bylo vinikem druhe světove by dostal takovy nacek v Česke republice po sudnim přezkumu takove sproste lži a pomluvy pokutu. Ovšem možne je i to, že by byl spiš oceněn nějaku funkci v nadřizene Bruseli a zakazani a pokutovani jednu budu ti, kteři tvrdi že je to sprosta lež.
A otazka, že se měl Leningrad vzdat a tim vydat v plen CCCP a umožnit jeho ovladnuti Hitlerem a vybiti veškere slovanske (stomilijonove populace CCCP nacisty? Toto měli nechat podle Ciglera jen tak? Cigler by asi byl nejraději kdyby v Rusku bujel nacizmus jak na vykraDině , ničili tam svobodně pomniky protifašistickych bojovniku, dělali hrdinu z bandery a namisto trestniho postihu šiřeni nacizmu a genocidy rusky mluvicich vladla v moskvě nacistycka junta a Rusko ovladli a po kyjevskym vzoru vyrabovali, zadlužili a ovladli prozapadni anebo zapadni oligarchove. A aby v Rsuku bylo trestne šiřeni ruskeho vlastenectvi. Cighlerum vadi i česke vlastenectvi. Buh vi kam Cigler pro ty napady chodi a co z toho ma?
To co produkuje Honzík Zieglerovic je už spíše legrace, tak zaujatý a nenávistný snad ani nemůže a v jeho případě mladý člověk být. Jedině, že by mu komanči pověsili babičku či dědečka, či jim zabrali rodinný grund, pak snad by to bylo trochu pochopitelné. Ovšem pokud jsem poznal tyto lidi zblízka, tak se dnes starají o jiné věci a toto už ponechávají historii a nešťourají se v tom.
Fakt, docela se nad jeho elaboráty bavím, nakonec srandy je vždy málo.
To my starší než je benjamínek Honzík bychom měli být na vše z východu mnohem více nasraní a leckdy tomu v minulosti tak bylo. Např. si pamatuji, jak jsem stál někdy v r.1985 před prodejnou knih v přízemí OD Kotva (vzadu z druhé strany) a byl tam samý sovětský brak! Tehdy jsem byl fakt nasranej. Jenže tehdy jsem jako spousta lidí nic o bázi kapitalistického Západu nevěděl, a viděl jsem jako spouta z nás, jen to pozlátko. Nakonec jsem se tehdy vrátil z první návštěvy Rakouska a Německa a to byla síla! Ten rozdíl v životní úrovni. Ale nebojte, nejsem milec socialismu, který ovšem měl i své přednosti, ale to je na jinou diskusi. On svět není černobílý! Mě přinesl nový režim díky možnosti podnikání bohatství a svobodu, tedy jako jen menší skupině občanů v Česku, ale to neznamená, že člověk musí zůstat slepý a hluchý.
Jenže jak plynuly od r.1989 dějiny a člověk se seznámil se skutečnou historií jak se vyvíjely historické zlomy, tak najednou zjistil, že za téměř vším přelomovým byl židovský živel. Zejména u sovětské revoluce v r.1917, to nebyla revoluce Rusů, těch byli povražděny statisíce a např. synagógy byli bolševiky ušetřeny, ale velká část pravoslavných kostelů byla spálena. Divné co? Ale můžeme jít i do mnohem hlubší historie, např. při fr. revoluci v r.1789 byly domy bohatých židů ušetřeny násilí od zdivočelých lidí. Jak to? Ale je tady spousta jiných podivností, např. kdopak nám to tady nyní zasírá Evropu, ale i USA a Kanadu islámským živlem? Kdopak to organizuje a kdo na tom vydělává a co tím sleduje?
Ale tohle Honzíkovi Zieglerů tak trochu uniká. On si vystačí s detaily a dílčími epizodami zdoby komunistické nadvlády a skutečný základ všeho mu uniká a celý ten hodně podivný proces probíhající v několika generacích lidí se mu neskládá ve zcela jasnou mozaiku poznání. No a pak je tu ještě jiné vysvětlení, Honzík plní za peníz (šekely) jisté zadání a tak tady má mozkové výrony a na vše ruské reaguje jako býk na červený hadr.
Tak Honzíku piš, ať se můžeme pobavit. Jen si myslím, že žák z gymplu by to napsal poněkud líp. Takhlke to vypadá jen jako nenávistný starčkomet bez ladu a skladu a působí to spíše kontraproduuktivně. Pokud chci totiž na svoji stranu dostat co do názorů jiné lidi, musím je přesvědčit argumenty a ty musí být na poněkud vyšším levelu, aby syntéza poznání dávala smysl! Výblitky typu Junge Fronte Heute to nemohou dosáhnout, to je spíše do tiskoviny Dikobraz.
Maximus :
“To co produkuje Honzík Zieglerovic je už spíše legrace,”
– heheéééééé. To je dobré.
Len prečo to slovko “spíše” . To je ČISTÁ legrace. ČISTÁ legrace nepoškvrnená PRAVDOU ani faktami.
Pre mňa je skôr legračné, keď sa niektorí pokúšajú Zieglerovičovi oponovať a argumentovať.
Predsa – so sračkami sa nediskutuje, od sračiek smrdia ruky.
a jak víte jak je Ziegler starý? Můžete nám to napsat?
nemůže. Proč, no protože to neví….
Jo, to se to Zieglerovi píše, když žije na Marsu. To kdyby věděl, že u nás v EU stačí vyslovit pravdu a člověk je označen za extremistu, tak by se dozajista zastyděl.
No, v Německu je to taky “skvělé”, k šéfovi bavorské AfD Bystroňovi vlítla policie, protože srovnal řádění Antify na G20 s náckama. Šup, už byli u něj! A bude hůř!
Tak z Cíglera už máme i bojovníka za lidská práva! Která že to neziskovka toho blábolu platí?
Ale nie. Cígler iba silne miluje Rusov, a chce ich zachrániť. Takto to je.
Svým článkem jste, pane Zieglere, potvrdil takřka vše, co jsem předevčírem uvedl ve svém komentáři pod článkem ANARCHOKAPITALISMUS A AUTORITY (autor MATTHIAS LUKL), kde jsem mj. napsal:
Ty stále se opakující cancy z kremelské agitační kuchyně, již všichni pravidelní čtenáři PP znají. Komentovat je, je ztráta času.
Ale tři body z té splašky slov vypíchnout musím:
1. Svoboda slova v Rusku neexistuje – pokud napíšete a zveřejníte text, jenž by usvědčoval Putina z podvodných a agresivních aktivit, udělal jste to porve a naposledy.
2. Trest smrti v Rusku potřebný není – kriminální živly a zloději vesele běhají volně na svobodě a političtí odpůrci se střílí přímo na ulici, nebo přede dveřmi jejich bytu.
3. Pravoslavná církev je prodloužená ruka Kremlu – její představitel, patriarcha Kirill, byl zařazen do skupiny lidí kolem Putina, jejichž majetek je ze zákona nepřezkoumatelný (nepodléhá kontrole státu a nemusí jej zveřejňovat, a ani nikdo jiný jej zveřejnit NESMÍ).
Dnešní Rusko je v rukou stejných despotů, jako za Stalina, pouze mocenské špičky vyměnily rudé rukavice za bílé, a vojenskou uniformu za luxusní oblek.
________________________________________________________________
Za Váš článek Vám děkuji, pane Zieglere.
Ty jdi vesele do brusele, hnido.
Rád bych, ale je tam Joe na Joe, nebo hlava na hlavě, přeber si to jak chceš…
Tak Rusko je na cestě k totalitě ? Ale že my v totalitě už dávno jsme, Ziegler ještě nezaznamenal. Inu, paranoidní nenávist je sfiňa….
L. Bouše – téměř jako vždy – neví, o čem píše.
Kdybychom “byli již dávno v totalitě”, jako je tomu v Rusku, tak on – autor kritického komentáře pana Zieglera, za vše, co napsal za ty tři roky zde a bůhví kde jinde, by dýchal vzduch přes zamřížované okénko vězeňské cely, a to ještě minimálně deset let…
Curacik vypatlany a preco by mali diktatori zatvarat kolaborantov z ich totalitou, ich veci sluziacich uzitocnych idiotov…? Ziegler odvadza pre totalitu velkeho kapitalu zo zamoria dobru robotu…Nepretrzite, ako zmyslov zbaveny utoci na Rusko, jemu v tejto totalite mozno raz daju aj diplom…?
“Curacik vypatlany” orloj, za mřížemi by –
za svoje lživé a sprosté ataky na kdekoho – musel sedět L. Bouše, o tom jsem psal, ne o panu Zieglerovi, kterého si za jeho postoje vážím.
Autorem “kritického komentáře pana Zieglera” byl Lubomír Bouše, což vypatlaná hlavička “curacika orloje” nepobere. Po tom všem, co nejen sem “pražský orloj” naslintal, vcelku pochopitelné.
Ty vulgární kanále, vrat’ se do rudé žumpy, odkud jsi vylezl, rusobolševický zombie !!!
Kontrarozviedcik Langer pribehol na pomoc StB-ackemu udavacskemu hovadu, to je sila ta ceska pravica… Aj NKVD by sa mohlo od vas ucit…
P.S.
Doufám, že tvoje tvrzení “ty StB-cka udavacska kanalia”, doložíš konkrétními důkazy.
Nebo se jedná o další tvoje lživé, sprosté a zapšklé plácnutí do vody?
Ty hovado bezcharakterne, ved si tu dokaz pred chvilockou podal sam…! Objavil sa tu komentar, tebe sa nepacil, naznacil si pod nim, ze budes bonzovat a o par minut ten komentar zmizol aj s tvojim a dvoma dalsimi pod tvojim… Aky dokaz este chces…? Vy StB-aci v tom zjavne viete chodit… Zlikvidujete triednho napriatela aj so vsetkymi dokazmi proti vam…
Jdi někam, bolševický bačo z Horní země!
holínku ty musíš tak smrdět jak tak pořád koukáš z místa tam kde jseš schovanej.
Psi štěkají,
ale karavana jde směle dál za svobodou…
Já jsem vždycky říkal, že jsme ty Maďaróny měli Uhrům nechat dál makat na poli!
Psi štěkají,
ale karavana jde směle dál za svobodou…
xxxxxxxxxxxxxx
To by ti šlo, štěkat na karavanu, šmejde!
100x
Pane Holínku,
s osobním napadáním vedeným stylem “pražského orloje” nesouhlasím, můj souhlas s jeho komentáři se týkal výhradně jeho hodnocení současných událostí a pohledu na současný svět.
Takže vás žádám, abyste mě do svých hádek nijak nezatahoval.
Pokud se navzájem špičkujeme vy a já, je to naprosto jiná věc.
Není Janino nesnadné si povšimnout “chlapáckého” vystupování indiána vůči ženám v podstatě kterýmkoli. Z toho lze usuzovat na ledacos. Možná potlačenost čehosi, něčeho nesplněného. Těžko říct. Ať už v jisté specifické oblasti, či jakási frustrace z obecně životní pozice na místě beta nebo ještě méně. Chápu, že připitomělé poznámky takového charakteru na Vaše konto jsou nepříjemné. Možná to ale v sobě prostě nepotlačí a musí nějakým způsobem dát najevo svoji odepřenou přímo olbřímí vybavenost ve všech ohledech alespoň virtuálně. V řeči obecné to bývá nazýváno šidítkem.
Ahoj “šidítko” BMM
To víš, každý láká ženy na něco jiného… Jeden se nechá potetovat a zavěsí si náušnici do ucha,
druhý jim zase postaví zrcadlo k vidění jejich licoměrné vlastní “krásy”
Marku
Holínko,je vidět,že jsi s Křížem jedna ruka. Když už ti tu i dává společnou fotku s Íčkem do zvonce… Hmm máš tady ale vliv….
… jo, mám.
Už jsem o tom psal zde –
https://pravyprostor.cz/konec-pay-to-slay/#comment-534260
Připitomělé poznámky mi zas tak moc nevadí, pokud mám na výběr buď odpovědět, třeba taky připitoměle, nebo mlčet.
Tady na výběr nemám a zúčastnit se nechci.
Ale díky za provedenou charakteristiku, zdá se být správná.
Curacik vypatlany
za mimořádně výstižný komentář!
xxxxxxxxxxxxxxx
Dávám 100
No bodejť by se “curacikovi”,
jakým je Pepek-Joe, nelíbil komentář stejného “curacika” orloje.
Jo, fakt velké hrdinství jest psát v souladu s protiruským vládnoucím establishmentem.
Zeman a Babiš nevládnou?
Zeman je jen šábesgój, nekontroluje téměř nic, Babišova strana podporuje nasouvání vojsk NATO k ruskému území a setrvání v EU a NATO.
Je podstatné hodnotit činy a ne slova.
Není to opačně?
Nenasouvá se agresivně Rusko k základnám NATO (“střežícím mír a klidný spánek našich dět”í)?
Pravda, já zapomněl.
Z dnešního Německa: K českému předsedovi bavorské AfD vtrhla domovní prohlídka. Kvůli tomu, co napsal o levicových bojůvkách Antifa
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Z-dnesniho-Nemecka-K-ceskemu-predsedovi-bavorske-AfD-vtrhla-domovni-prohlidka-Kvuli-tomu-co-napsal-o-levicovych-bojuvkach-Antifa-499310
Halt, ryzí vzorná západní demokracie. Proto místní pitomci z W3V sborově volají : Se Západem na věčné časy a nikdy jinak….
H@vno jsme v roce 1989 vyhodili na východ do Moskvy a ono se k nám vrátilo ze západu z Brusele.
Inu, je vidět, že Země je opravdu kulatá
To bude tím, že Západ dnes ovládají podobní socani jako Moskvu. Socan jako socan, vždy bude proti Západu! Tím myslím civilizaci. A sorry, Německo k ní nikdy nepatřilo! Proto to tam mohl ovládnout socan Hitler který celý život bojoval proti západní židovské plutokracii. Dnes, po smrti Kohla, to ovládá Prušačka vychovaná moskevskými komouši!
Koho mě to dnes připomíná?
Ne, nejsou ani náhodou podobní. Brusel ovládají (neo)trockisté-sionisté – jejich cílem je likvidace národních států, národů, křesťanství, tradiční rodiny atd. Tedy “světová revoluce” (NWO).
V Rusku vládnou pronárodní patrioti – vlast, národ, křesťanství a tradiční rodina zde je na prvním místě a drží se zde významné ochrany a úcty. To je seksakramentský rozdíl.
Vaše nesmyslná rovnítka jsou stejně nesmyslná, jako třeba dávat rovnítko mezi Stalina a Trockého.
V Rusku…tam je možný fšechno….Mám pocit, že jste Boušeho klon…Tedy berete ze stejného zdroje. Což berete, protože tyto blbiny jsou stále stejný zdroj!
P.S. ovšem, nelze Trocký byl vzdělaná bolševická zrůda a Stalin byl pouze bolševická zrůda, agent carské ochranky….
Sepťo, ta židovka Merkelová se poslední léta chodí zpovídat svým US neoconům a židovským loutkovodičům v Pentagonu, FEDu, CIA, trilaterální komisi, Bilderbergu, atd., aby jim referovala, jak probíhá plnění světovládného plánu NWO na likvidaci Evropy dovozem barevných přistěhovalců z jihu. Ale ty si žij v bludu, že se jenom zmýlila…..
Ale nééé, to nemůže být pravda. Komouši jsou přece úplně jiní, jak se nás snaží rudá letka nabulíkovat. A navíc Rusko nemá s CCCP nic společnýho !
Kteří “komouši” prosím?
Ano, Rusko má některé věci skutečně s CCCP společné – třeba úctu k hrdinství Rudé armády a Velké vlastenecké válce.
A jestli chcete uvádět za příklad “cenzuru”, tak to např. i naši středověcí předci zjevně žili v komunismu a vlastně o tom nevěděli.
ale ve Velké vlastenecké válce přece bojoval židobolševický SSSR! Nebo ne?
Nemel a studuj:
Kagan a jeho bek
https://pospolitost.files.wordpress.com/2009/01/uskujnik_kagan-a-jeho-bek.pdf
Rolí zednářů a sionistů se zabývá od roku 1953. Zde je výsledek: Jak se penězoměnci zmocnili vlády nad světem (díl I.)
http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/2153-roli-zednaru-a-sionistu-se-zabyva-od-roku-1953-zde-je-vysledek-jak-se-penezomenci-zmocnili-vlady-nad-svetem-dil-i-.aspx
Je mu devadesát a celý život se pídí po pravdě. Teď píše, k čemu došel: Jak se penězoměnci zmocnili vlády nad světem (díl II.)
http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/2156-je-mu-devadesat-a-cely-zivot-se-pidi-po-pravde-ted-pise-k-cemu-dosel-jak-se-penezomenci-zmocnili-vlady-nad-svetem-dil-ii-.aspx
Bývalý politický vězeň (90) shrnuje své celoživotní poznání: Jak se penězoměnci zmocnili vlády nad světem (díl III.) O divadlu jménem studená válka
http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/2166-byvaly-politicky-vezen-90-shrnuje-sve-celozivotni-poznani-jak-se-penezomenci-zmocnili-vlady-nad-svetem-dil-iii-o-divadlu-jmenem-studena-valka.aspx
Jak se penězoměnci zmocnili vlády nad světem (díl IV.) Byl Stalin odstraněn, aby nedošlo k likvidaci sionistů v SSSR?
http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/2186-jak-se-penezomenci-zmocnili-vlady-nad-svetem-dil-iv-byl-stalin-odstranen-aby-nedoslo-k-likvidaci-sionistu-v-sssr-.aspx
Prej kteří komouši! No přece ti hodní. Jiní ani komouši být neumějí, že?!
Ziegler si myslí, že Rusové jsou snad úplní pitomci, ačkoliv jde o jeden z nejinteligentnějších a nejvzdělanějších národů světa.
Pokud min. od roku 2014 vedou USA a jejich západní pinčlové proti Rusku válku (vojenskou pasivní, propagandistickou, obchodní-sankce), tak je na Slunce jasné, že úroveň svobod nemůže být jako byla v mírových dobách předtím.
Rusko pouze reaguje na totalitu valící se ze západu na východ, takže nelze s opatřeními směřujícími na obranu svobody ruských občanů proti hrozbě židoamerického otroctví a územní celistvosti ruského státu ničeho namítat.
Oproti Rusku naši vládní lízači amerických a bruselských prdelí, jsou onačejší kabrňáci. Ti se se zaváděním totality nijak nepářou a už se ani nesnaží nic předstírat.
“Ziegler si myslí.”
– to je čo za oxymoron ?
Pravda, Ziegler nemůže myslet, protože má k dispozici jen nacvičená protiruská hesla, která umí pouze bezmyšlenkovitě vykřikovat. Díky našemu postavení židoamerické kolonie si s nimi vystačí až do smrti a bude z nich slušně žít. Je to takový novodobý ideolog Kojzar z Rudého Práva blahé paměti, pouze se přepóloval….
Naprostý souhlas!
Dávám 100
Sděl zde své pravé jméno, a já z tvé manželky (pokud by ovšem o anonymní kreaturu tvého formátu vůbec nějaká žena stála), a já z ní veřejně učiním Krávu… to bys teprve vyřvával, ty “curacik vypatlany”…
P.S.
Doufám, že tvoje tvrzení “znamy StB-acky udavac”, doložíš konkrétními důkazy a nezůstaneš jen u svých lživých, zapšklých a nenávistných plácání do vody.
Poznámka:
Můj komentář výše byl určen pod sprostý výpad vůči mé paní ze strany nick “pražský orloj” a nick “Anna Krávová”, jejichž “komentáře” redakce PP odstranila.
Ahoj tatí. Proč ti říkají Trolínek?
Aničko, spletla sis tatínka i toho “Trolínka”.
To se musíš zeptat svého opravdového tatínka, jenž se zove Louše. To, že jsi značně pomatená, dokazuje i tvoje příjmení…
Jo, ještě jednu informaci ti poskytnu,
ty plachá Andulko. Tady se diskutuje k tématu článku. Otázky musíš taťkovi Louše dávat doma, a ne v prostoru,
v němž se neorientuješ (tzn. nevyznáš).
Cha cha cha cha chááááááááááááááááááááááááááááá
Čau Trolínek – ja som Anča Orlojka, manželka orloja. Vidím, že sa na penzii zjavne nudíš, môžeš si so mnou teda trochu pokrátiť chvíľku, nechceš?
Anča, reaguješ na můj komentář,
avšak – stejně jako Kravička nad tebou – bučíš špatným směrem (tvým potenciálním ctitelem je Louše).
Když už mám slovo, tak pouze podotknu, že to (ta), čeho se kdy dotkl pražský orloj, je pro soudného smrtelníka s IQ nad 70, odpudivé až štítivě odporné. Ale u podobně smýšlejícího Loušeho můžeš spřízněnou duši nalézt… ovšem jen mimo tvé dny – to by tě mlátil jako žito.
Boříku můj, co to plácaš? Jaký Louše?Kruci, ja jsu tvá, Orlojová. Anča Orlojová. Neříkej, že mne neznáš.
Ale jo, viděl jsem tě v noci na náměstí ležet zblitou pod pražským orlojem… nějací černí pobudové tě tam ohmatávali. A Louše je ani neokřikl.
No a nyní mi dej konečně pokoj a nebuď dotěrná jako
místní 🐔 .
Bořku, ty jsi taková bonzbába? Hleď co jsi provedl. Nasral si východní protipol, druhého orloje a já tvá žena, co teď nadelám pro tu tvoji orlojovskou paranoji? Neuhlídam ho, jestli ti nezdrátuje prdel tak hezky po slovensky, zrzavým drátem. Radeji buď hodnej a víc to už nedelej.
Bořku, to byla jenom tvoje psychóza. Mám v Praze byt, ale hodne dávno já už tam nebyla. :)
Ančo Orlojko,
to ty bys už musela
mít řiť zadrátovanou jako rezavý cedník na
nudle
Jo, s panem Holínkem půjdu rád posedět třeba na pivko…
Ty to máš dneska indiáne nějako víc? Mlátit, ohmatávat… Fakt to nepotlačíš? Předtím jsi jim předpovídal kruté konce, trefoval jsi se jim do menstruací, říkal jsi jim (všelijak opisně, ale dost zřetelně), že jsou děvky, do zmodrání připomínal, jak jsou hloupý. Dnes teda už bys to řezal a osahával. Myslíš, že už tě to bude pronásledovat až do konce? Každej někdy teda dostane košem, no ale to sis opravdu tak úplně moc neškrt?
A este tu budes ty StB-acka kanalia aj drzo klamat… Ja som sa o tvojej zene vobec nezmienil a velmi pochybujem, ze si niekedy nejaku mal a ak nahodou ano, tak je absolutne vylucene, aby bola normalna, tvoju tupost a bezcharekternost totiz nedokazes pred normalnym clovekom ani na sekundu ukryt…
Komentar, ktory sa ti nepacil, bol presne v tom istom duchu ako teraz ten hned pod tvojim klamstvom, na ktore reagujem… Jeho autor vtedy pouzil nick “Anna Kravova za slobodna Holinkova”… Tvoja zena sa za slobodna volala Holinkova…? Ozenil si sa so svojou dcerou, alebo sestrou…? Koho chces presvedcit, ze ti Kriz na taku volovinu skocil…? Pokusas sa tu z neho urobit debila…? Cim ho drzis za gule, mas na neho nejaku StB-acku zlozku…? Ako si ho donutil zmazat ten komentar…? Ako si ho donutil k tomu, ze teraz uz viac ako dve hodiny “schvaluje” moj komentar…? Ziadny normalny admin nebude nikdy skakat tak, ako mu piska nejaky bezcharakterny primitiv bez toho, aby k tomu nebol tym bezcharakternym primitivom nejako donuteny…
Ziegler tu vcera, ci kedy bluznil o StB-akoch, ze im treba vziat dochodky, ci neviem co chcel s nimi robit…? Nie, takych StB-ackych hajzlov ako ty, je nutne okamzite vystrielat, nech uz konecne prestanu skodit tejto spolocnosti…!
BOLŠEVICKÁ STOKA SE VYLILA.
Sudruh kontrarozviedcik Langer, vcera tu nejaky pako tvrdil, ze kapitalizmus stvotili laviciari, aby mali proti comu bojovat, ty si to vzapati rozsiril o dalsiu hlboku pravicovu myslienku, ze kto neveri v boha, je komunistom a teraz si tomu nasadil korunu, ze proti StB-akom tiez bojuju bolsevici… Je na tejto planete, okrem vas virtualnych praviciarov z PP, vobec este niekto, kto nie je komunistom, bolsevikom, alebo inym “zlym laviciarom”…? Vy tu asi fakt sutazite o to, kto napise vacsiu volovinu a na toho, kto tu sutaz vyhra, potom budete hlasovat vo volbach, aby ste konecne mali poriadneho pravicoveho premiera… Drzim vam vo volbach palce, aby vam to konecne vyslo… :-DDD
Dementní komunistický noku,
když už mé komentáře čteš a nechápeš je (což je samozřejmé), nepamatuješ si je, tak je alespon přesně cituj, když už se máš potřebu ke všemu vyjadřovat jako Brouk Pytlík.
“…Nie, takych StB-ackych hajzlov ako ty, je nutne okamzite vystrielat, nech uz konecne prestanu skodit tejto spolocnosti…!”
To jistě píšeš o sobě, “slovenský” trolle.
Mnohému by to v cestě za SVOBODOU jednotlivce jistě pomohlo, ale přesto po “střílení” nevolám.
Jen ať si ten úděl – Boží trest – všichni ti, co s bolševikem kolaborovali a připravili slušnému člověku peklo na zemi, nesou až do své všivé smrti.
Stačí je odstavit od všech požitků a z rozhodovacích pozic státu !
Este aj boha do toho miesas, no boha jeho… A ktore ze to z bozich prikazani hovori, cim vacsim hajzlom budes, tym viac ta boh bude milovat…? Byt pravicovym katolikom je to iste ako vykrikovat boh je chuj… Prestahuj sa do Alabama, tam su takych “boh je chuj” veriacich cele stada, hovoria im republikani…
Jasne, ze nemas zaujem o vystrielanie stale aktivnych StB-ackych hajzlov, ved by ta cakala gulka, pisanie tohto si si mohol kludne aj odpustit…
Jak chceš, tak tedy budu usilovat o to, aby hulváti a StB-áci tvého ražení, byli stříleni na potkání.
A nyní na tvoji obhajobu přiskočí blbý muflon Marek se svým kulatým razítkem…
On vždy reaguje až na to “B”, neb “A” je pro něj nepříjemné.
Staré přísloví – “Jak se z lesa volá, tak se do lesa ozývá”, jeho mysl nepobere.
Blbe starej. Ani to přísloví si nepamatuješ. Ty neudržíš chcaní natož myšlenku a chceš tu mistrovat, demente.
Nepřekvapuje mě,
cílené obrácení přísloví…
že prašivý pes nepochopil
Mi stačí, že to pochopil BMM
Nie, takych StB-ackych hajzlov ako ty, je nutne okamzite vystrielat, nech uz konecne prestanu skodit tejto spolocnosti…!
xxxxxxxxxxxxxxxx
Konečně to někdo velmi správně nazval!
I když v případě Holínka bych to viděl spíš na izolaci, střílet za blbost se mi zdá necivilizované.
Pane ktosiiný,
dle intenzity Vašich komentářů v této diskusi soudím, že Vám leží soudruh Putin na srdci opravdu více, než cokoli jiného. Opravdu si o sobě myslíte, že jste libertarián? To slovo má kořen významem svoboda.¨
Podívejte se na komentáře Vašeho krajana “pražského orloje”. Věřím, že se tentokrát neunáhlíte, abyste nemusel svá slova zase brát zpět, a neoznačíte ho jako hanbu Slováků. Vždyt’ když si přečtete jeho texty, jako kdybyste četl své myšlenky!
Jen ta jeho dialektika a sloh, já vím. To na někoho může působit špatně a dělat pánům Kotlebovi a Pirošíkovi nevhodnou reklamu.
100xDESPEKT!
“….jste libertarián? To slovo má kořen významem svoboda.”
– aha …….. Tak už aspoň viem, prečo ste na to libertarianstvo tak pľuval.
ktosiiný:
pražský orloj se ve Vás nezapře.
Také nechápe význam mých textů a nepamatuje si, co jsem psal. To, že s ideami libertariánství v něčem nesouhlasím, má své důvody, o kterých nepovedu polemiky s duševními marxisty. Nemá to význam.
Najděte na PP alespon 3 libertariány, kterým z textů nekouká Marx a Putin.
Já jsem také pravičák. Konzervativní pravičák. Bohužel, ideová policie jménem Langer provádí zde kamenování a upalování “kacířů”. Podle bolševického principu – “Kdo není s námi, je proti nám!”
“Já jsem také pravičák. Konzervativní pravičák.”
Na to se nedá reagovat jinak, než profláknutým stylem: Cháááááááááááá
P.S.
Není náhodou Anča Orlojka také vaše žena – “ja som Anča Orlojka, manželka orloja” – to by tak odpovídalo vašim komentářům… jeden vedle druhého je ducha Holý.
Jo, Forever Slave zde již bájil o tom, že raději 100 Le Penek, i kdyby to byla komunistka…
Objevila se zde další rusofilcka s anglickým nickem. Jak případné. To si neumí vymyslet ruský, a třeba napsaný azbukou? Tak by možná nebyly tolik nápadné.
Že diskuse pod tímto článkem přitáhne velkou pozornost komunistických rusofilcek, to se dalo čekat. Vždy se splaší, když přijde pro Kreml nepříjemný námět…
Vlast na prvním místě! Názory a svědomí druhých je v pořádku, ale v časech ohrožení Vlasti hádky o politické uspořádání nesmí býti, národ má být v tu dobu v jednotě. Ať už každý jednotlivec vyznává to či ono.
Půjdu bránit svou českou Vlast klidně s upřímným a odvážným českým vlastencem levicového smyšlení než se zbabělým pravičákem.
I slavný antikomunistický generál Děnikin podporoval a fandil Rudé armádě ve Velké vlastenecké válce, když existence jeho ruské Vlasti byla ohrožena nacistickým Německem. Jsem děnikinista. Vlast na prvním místě!
Že jste rusofilcka a oháníte se vlastí Vám blízkou, nemusíte připomínat.
Tamní vládnoucí soudruzi na vlast kálí, co je ale horší, chtějí Rusko posunout na západ, aby mohla ta rusokomunistická říše nadále existovat.
A nejen Vy jim děláte užitečného idiota.
Historie zcela jasně vyvrací vaše tvrzení. Tažení vždy bylo na Rusko. Neexistuje žádný případ tažení Ruska na Evropu. Západ po celá staletí naopak táhl na Rusko.
Polsko, Švédsko, Osmanská říše, napoleonská Francie, nacistické Německo a řada dalších. Západ už dlouhodobě slintá po ruském území. A dodnes probíhá rozšiřování západní sféry vlivu dál na Východ k Rusku. NATO se rozšiřuje stále více k Rusku, ne naopak.
Kromě toho mezitím proběhl na Ukrajině před pár lety Majdan, organizovaný žido-zednářskými silami a následně byla dosazena loutková prozápadním sionistická vláda, co devastuje a vysává Ukrajinu a páchá genocidu na rusko-jazyčném obyvatelstvu.
V brzké době se chystá Ukrajině podat přihlášku do NATO a EU.
A tažení na Rusko pokračuje. A užiteční idioti k tomuto tažení na Rusko se našli vždycky. I dnes. Že, pane Langer?
Slave, sorry. Původně jsem to tipoval na nemoc nebo nižší vzdělání. Pardon, Vy jste normální socanský jo.kot!
Jako Bouše a celá ta parta debilnich ruso blbů
Pravda (kterou jsem uvedl ve svém komentáři výše) bolí, že?
Přeji hezký zbytek večera.
Je to socan.
Spíše je na místě se ptát, kdo ze zdejších diskutujících není.
Tento má tu rusobolševickou propagandu našturmovanou, až mu přetéká.
Přečtěte si informaci, kterou jsem uvedla na (zatím) konci diskuze.
Možná, že vás trochu zchladí.
NEPŘEČTU.
Tak si přečtěte alespoň tu moji, hned pod ní…
Skoro se bojím napsat, pane “Langere”, abyste se na mě nezlobil, neboť jen BAGRISTA Vaše jméno pod tímto článkem vyskloňoval nejméně desetkrát.
Tu Vaši jsem si přečetl.
Těch rusofilcek je snad nekonečná armáda.
Boříku můj – a najviac duchaholý nejaký Holínek je pravicový, konzervatívny, udavač.
Hezky. Jen chvíli tě nehlídam a koukej dedo spustíš vojnu.
Tady je to zase zamořeno rusofilcními prudiči a psychopaty, kteří jako “náhodou” vědí, kdo je v diskusi svými názory nepohodlný.
langere tvoje texty by měli pravidelně mazat.protože takové hlouposti jako ty tvoje se hned tak nevidí.langere znáš knihu jasmínek v zemi lhářů?asi ne co?vřele doporučuji.ta je o tobě jak vyšitá.
Zde se níže uvedený komentář obzvláště hodí:
Janina 5.8.2017 13:56:54
To má být komentář K VĚCI ? ? ?
Vždyť místo VĚCI komentujete osoby!!!
Á, ozval se další komouš, co má bolševické manýry zažrané do duše. Ten samý soudruh anninger, který zde nejednou sprostě napadl pana šéfredaktora s oraženými komunistickými výzvami, aby PP zavřel.
anninger :
) je možno ešte väčšie. A spoločenský dopad tisíckrát väčší.
Odborníci na inklúziu tvrdia, že začlenenie postihnutých medzi bežnú populáciu je podmienkou ich postupného vyliečenia, alebo aspon zastavenia postupu choroby.
Z tohto uhla pohľadu je tunajšia prítomnosť Langera spoločensky žiadúca.
Popravde – postihnutie niektorých vládnych politikov, aj členov parlamentu (myslím v SR aj v ČR
choďte se do klidu Chzíííplere a co se děje u nás? máte dojem že u nás si budete moci pořád říkat a psát co chcete? Myslíte, že na západ od nás si můžete pustit kušnu špacírem? třeba na téma dovozy migrošů pod taktovou neziskovek? baví mě, když autor sám doma stojí po kolena ve sračkách a řve, že to od sousedů smrdí
K těm cenzurovaným věcem ohledně druhé světové války:
V Rusku totiž existuje takový zákon o zákazu zpochybňování zásluh Rudé armády ve Velké vlastenecké válce.
Tak jako např. v Izraeli a na Západě je trestné popírání holocaustu. A nejen to, naši židovští “kamarádi” zašli ještě dál – veškerá kritika Židů a židovské historie se stala trestnou a postihovanou. Řada lidí ve světě i u nás by mohla vyprávět – třeba u nás v ČR např. Adam B. Bartoš. Příkladů je mnoho.
Takže ano, i my už v žijeme v totalitě – té židovské.
A to chce žido-Západ (už téměř judaizovaný) poučovat Rusko o “lidských právech”.
Od A.B.B. jsem přečet téměř všechny knihy, které napsal, např. Obřezaná republika (dva díly – TGM a židé a První republika) je výživné čtení opatřené precisními argumenty a docela se mi líbilo, že používal údaje i od lidí jako je M.C.Putna apod. Všechno má ošetřené a prakticky je to nenapadnutelné jak historicky, tak právně, a proto je tak sejří! A.B.B. je velmi inteligentní mladý muž a má distingované jemné chování. Osobně jsem ho poznal v Teplicích a udělal na mě dojem. Snad jeho čas ještě přijde, bohužel proti němu jdou jako slepice po flusu!
no, AAB precisní argumenty….
ten je tak profláklý, že si na něj dává pozor i hájek, a to už je etalon hóódně velkého magora!
100x
ABB je ulhaná úchylná mr.dka!
I když s jeho stíháním nesouhlasím. Ovšem co to má společného s Ruskem, nevím?
Nejste náhodou Žid nebo židofil? Potrefená Husa totiž nejvíce kejhá.
Přečtěte si můj komentář ještě jednou. Pochopíte.
Oprava: husa
co bych na těchto, přes sto let opakovaně vyvracených žvástech, měl chápat?
Prostě antisionismus je socialismus pro blbce a pár dobrých straníků to tady denně dokazuje!
Nic nebylo vyvráceno, jen cenzurováno. Sami Židé v Talmudu přímo říkají, jak nahlíží na nežidy-Gojímy. Soudruh Ovadia Josef, co otevřeně a beztrestně hlásal, že “Gójové” mají Židům sloužit jako otroci, by mohl vyprávět. Na jeho pohřeb přišlo až 800 000 Židů, jeden z největších státních izraelských pohřbů. Inu, vrána k vráně sedá.
Vy jste také četl Talmud?
Je to divné, ale zdá se, že četl. Smůla. Už nebudete jediný informovaný.
to bude hodně chytrý. Umí hebrejsky a navíc, ta kniha se psala 1 000 let a v latince by měla 15 000 stran.
…ale to 🐔nevysvětlíte.
Ona jako opička musí přiskočit i kdyby puťka na koze jezdil
Jášku-septiku, tady nikdo proti sionismu nebrojí, protože stát Izrael je realitou, kterou nikdo nezpochybňuje. Tady se kvalifikovaně kritizuje judaistická světovláda za účelem zotročení gójimů, což je i tebe. Jen ty jsi zůstal sto let za opicema a asi se těším, jak budeš dělat židům pucfleka.
Obojí.
A navíc mu i vadí, když na židy nikdo nenadává, naopak. Má vlastní zkušenost.
100x
Septiku, s Ruskem to má společného to, že židobolševický převrat VŘSR v listopadu 1917 zaplatili a zorganizovali židi, za což Rusové a další národy trpěly 3/4 století.
Máš proti této souvislosti něco ?
Kříži, já se velice přimlouvám, abyste Zieglerovy komediální agitky dával do rubriky zábava, protože svou humornou úrovní jsou schopné pouze legrace. Myslím, že teprve potom si váš web získá miliony spokojených zákazníků…..
Pane Bouše (i ostatní) k té zábavě:
A zvláštní pozornost doporučuji věnovat textu pod obrázkem, speciálně bodu 1.
https://www.ustrcr.cz/uvod/antologie-ideologickych-textu/ondrej-sekora-a-ferda-mravenec/ondrej-sekora-a-ferda-mravenec-ukazka-textu-2/
Ani náhodou. Jeník je skvělý toreador, který jak vytáhne rudou fangli, je to tady okamžitě plný bejků s krvavýma očima, co ho honěj po aréně. V té je to teprve komediální agitka.
Kam se hrabou španělové se svým ” tora tora “, kde honí toreadora jen jeden bejk. Jeník udělá “puťa, puťa” a má jich v aréně desítky.
Bejků????? ts, ts, ts….já myslel, že jednoho jejich příbuzného!
Pane Lubomíre,
jste to Vy, s jehož komentáři velmi často souhlasím,
a se kterým jsem se tu před časem podělil o radost z vnoučat…?
Nebo někdo zneužil Váš nick k tak přízemnímu komentáři??
Děkuji Vám za Vaše vyjádření, dost mi na něm záleží.
Zdraví Vás BH
P.S.
I když musím přiznat, že v ryzí podstatě je Váš komentář velmi výstižný i vtipný…
Zdraví Vás BH
xxxxxxxxxxxxx
Bosna a Hercegovina?
…a k tomu mu pomáhaj dej Pán Bůh a užiteční idioti,kteří svými ideologickými židokapitalistickými bludy,rozvrací slovanský národ!! Přijde ale doba kdy tito rozvraceči vstanou před všelidovým slovanským soudem,v čeleV.V.Putinem a budou za to tvrdě pikat!!
Cíglere
Co Putin dělá, dělá dobře, to je bez debat.
A je za to ruským národem milován.
A ušáky a usofilckami nenáviděn.
Co chcete víc za důkazy?
Putinovi 100xRESPEKT!
Zase jen napadání a urážky. Pan Kříž žádal o zmírnění těchto projevů, bohužel marně. Diskutující by mohli svou nadřazenost uplatňovat jinde.
to je tu zcela normál!!
Informace hlavně pro naše “rusofoby”:
http://skrytapravda.cz/zahranicni/938-rusko-nasadilo-vrazedne-tempo-odpoutani-od-dolaru-ethereum-obchvat-ukrajiny-most-na-krym
Čím více sankcí vydávají USA na Rusko, tím větší tempo Rusko nasazuje. To, co stihnou USA za deset let přes hádky a korupci po politické linii, Rusko zvládá šíleným tempem během jednoho, dvou let.
Dokonce to vypadá, že americké sankce dostávají ruské obyvatelstvo do extáze a místo poškození ekonomiky ji ještě nakopávají. Prezident Putin po zátěžových testech platebních karet MIR rozhodl, že odřízne Rusko od dolaru a platebního systému USA, aby nebylo vydíratelné. Protože výhrůžky Ukrajiny a USA neberou konce, železnice za dva roky postavila trať mimo toto území a stejně rychle pokračují práce na přemostění ke Krymu. O Ethereu a zemědělství ani nemluvě…
Moskva v reakci na nové protiruské sankce USA bude intenzivně pracovat na snížení závislosti na amerických platebních systémech a dolaru. Oznámil to náměstek ruského ministra zahraničí Sergej Rjabkov, informovala v pondělí agentura Reuters.
Rétorika ruských médií, varující ruskou veřejnost před “hrozící válkou”, pomohla ruské vládě omezit nespokojenost občanů s hospodářským kolapsem, ale není to bezpečná strategie pro budoucnost, míní Marija Petkova z televize Al Džazíra.
Dále uvádí, že “Když byly v roce 2014 zavedeny západní sankce proti Rusku a Moskva reagovala obchodním bojkotem, mnoha lidem v Rusku začalo vadit, že z obchodů zmizely nejlepší francouzské sýry. Téhož roku drasticky poklesly ceny ropy, rubl zkolaboval a Rusko plně zasáhla hospodářská krize.
Média na to reagovala ostrou militarizací rozhlasového a televizního vysílání. Začala připravovat ruské obyvatelstvo na válku přesně v době, kdy Rusko postihla tvrdá hospodářská krize.
Eliot Borenstein, rusistka z Newyorské univerzity vysvětluje, že americké a evropské sankce byly pro Putina darem z nebes: ruská vláda totiž mohla začít argumentovat, že za hospodářský úpadek země může spiknutí zahraničních nepřátel. Zároveň média apelovala na občanstvo, že utažení opasků je něco, na co by měl být každý ruský patriot hrdý.
Koncem roku 2014 poklesl ruský rubl vůči dolaru asi o 60 procent. Ruský HDP se snížil z 15 000 dolarů na osobu na 9000 dolarů a ekonomika se zmenšila o 4 procenta ročně.
Vláda zavedla tvrdé škrty a v Rusku stoupla míra chudoby. V roce 2015 stoupl počet ruských rodin, které mají dostatečné množství finančních prostředků jen na koupi potravin a na nic jiného, z 22 na 39 procent. Střední vrstva se zmenšila o 16 procent.
19. prosince 2016 zemřelo více než 70 lidí v sibiřském městě Irkutsk na to, že pili pěnu do koupele, vyráběnou z 90 procent z etanolu. Oběti, většinou chudina a bezdomovci, pili tuto tekutinu, protože stále pouhých 30 rublů (12,50 Kč), šestkrát méně než lahev vodky…”
více zde – https://blisty.cz/art/85114.html
A to není vše, další data z Ruska začínají fascinovat:
Například Sberbank za leden – červenec 2017 zvýšila čistý zisk za RAS o 35,6% na 372.835 miliard rublů. ve srovnání s 274.976 miliard rublů. za stejné období v roce 2016, uvedla banka ve zprávě. V červenci 2017 vytvořila čistý zisk ve výši 55,9 miliardy rublů., Což je o 22,6% více než v červenci 2016 (45,6 mld.).Zisk před zdaněním za prvních sedm měsíců roku 2017 dosáhl 465.8 miliard rublů, což představuje nárůst o 33,2%.
Ukrajina svojí nenávistí bude přicházet o další peníze, které Rusko platilo za tranzity – po plynu mizí železnice…
V roce 2014 vláda rozhodla o projektu železnice, který obejde Ukrajinu. Dnes ji spouští.
Zahájení výstavby
07.08.2015
Plánované datum dokončení
06.08.2017
Armáda musela položit celkem 122,5 kilometrů kolejnic a pražců na území Jiho-východní a Severo-východní Kavkazské železnice. Vlaky zde budou jezdit až 160 km rychlostí a výrazně zkrátí spojení poloostrova s Centrálním Ruskem. Minulé dny prošla zátěžovými testy i část 23,4 kilometrů nové trati, která obchází Ukrajinu a je předávána do plného provozu. Tato větev spojí železniční stanice ´Žuravka´ ve Voroněžské a ´Millerovo´ v Rostovské oblasti vně Ukrajiny.
Kerčský most byl Ukrajincům pro smích – prý veledílo cara Putina nikdo nikdy neuvidí
Kvůli ukrajinské blokádě Krymu je stavba mimořádně důležitá pro rozvoj ekonomiky poloostrova Krym. Podle plánů by měl být most koncem roku 2018 zpřístupněn pro automobily, v roce 2019 by měla být dokončena železniční část mostu a celá stavba by měla být předána k běžnému užívání. Dnes výstavba šlape podle plánu, dokonce s předstihem a Ukrajincům zamrzl smích na rtech.
Ukrajinci mají Evropskou unii, staré zbraně z USA a bídu, Rusové práci a vzestup ekonomiky. Skvělý tah Jaceňuka a Porošenka…
A to není vše. Bude Rusko do Evropy vyvážet obilí?
Myšlenku, že by si Rusko odpovídající potraviny samo vypěstovalo, pak můžeme rovnou opustit. Takový zázrak nedokázali ani kouzelníci z Politbyra ÚV KSSS a zcela určitě to nedokáže ani jejich učeň Vladimír Putin, napsal v roce 2014 skvělý NEMANIPULÁTOR Votápek.
Dnes je Rusko největší vývozce pšenice na světě a Evropa šílí, že díky suchu nebudou mít lidé co jíst. (Samozřejmě zemědělci přehánějí, ale výnosy jsou skutečně menší) A zatímco Rusko je stále méně závislé na nerostném bohatství, mohutně sílí průmysl, výrobci letadel začínají vytvářet konkurenci Boeingu a Airbusu – zpráva čtk snad nelže:
Nové ruské dopravní letadlo MS-21 zahájí certifikační testování
A víte co, rusofobové? Přečtěte si to sami. Je toho víc. Odkaz máte a číst umíte. Snad.
A proč to pochybovačné a povýšenecké – “Snad”?
Když to čtení zvládne místní 🐔 , tak proč by se s tím nepopasoval nějaký “rusofob”.
To není povýšenecké.
Před to “snad” jsem chtěla původně připsat ještě jedno slovo, ale zas až tak jsem vás nechtěla urážet.
Při vaší samolibosti vám nedochází ani to, že byste tím urazila zase jenom sama sebe, jako již mnohokrát.
Kolikrát jsem vám již sdělil, že jen hlupák může vždy jako první reagovat na někoho, koho označí za člověka, jenž nemá žádný názor ani myšlenku.
Vy to o mě tvrdíte takřka denně, ale jen se objeví nějaký můj komentář, už pod ním visíte, jako opička na palmě
To jsem si všimla u vás taky. Viz právě v tomto vlákně.
Fajn, opičáku, potkáme se zas zítra na nějaké palmě.
Nevíte, jestli tu bude mít službu p.Ziegler nebo p.Flaška?
1. V tomto vlákně jste se první zavěsila vy (00:02:12)
pod můj komentář (23:33:34).
2. Nevím.
P.S.
A nějaký vlastní nápad, či myšlenka by nebyla?
Tak hloupě obšlehnout tu opičku může jen hloupá 🐔
Přečetl jsem si zběžně první větu.
Kerčský most?
Ten, jehož megalomanská výstavba se neustále proti plánům prodlužuje, jsou problémy s financováním a už to spolykalo stamiliardy rublů…
Hlavně, že Rusáci třou bídu s nouzí, ale na olympiádu v Soči za 50 mld. dolarů z daní Rusů musí být (jak to připomíná Hitlerovu olympiádu v Mnichově), na megalomanské zbytečné stavby typu Kerčský most rovněž (jak to připomíná výstavbu “stalinského baroka” v Moskvě) a musí být rovněž na obří zbrojení, přičemž ony zbraně i armáda jsou v plánu použít je proti Evropě.
(jak moc to připomíná armády Stalina i Hitlera ve 30 letech.)
Čest práci.
Vážně je toto zem, která je zralá na zhroucení a totálně zaostalá, nebo jenom embargo na informace vytváří dojem, že na východ od nás jsou jenom primitivní kmeny, od kterých raději dál? Při pomyšlení, jak se stavěla dálnice D8, kolik let se stavěla a stále není plně zprovozněna ani po třiceti létech je otázkou, kdo od koho se má dnes učit. Není to podobné, jako když jsme Rusko (SSSR) naučili hrát hokej a to nás potom většinou drtilo?
http://skrytapravda.cz/zahranicni/938-rusko-nasadilo-vrazedne-tempo-odpoutani-od-dolaru-ethereum-obchvat-ukrajiny-most-na-krym
Jo jo, před “ruskou agresí” Evropu už zachraňovali mnozí – císař Napoleon, Áda Hitler.
A západní tažení na Rusko pokračuje i dnes. Rusové mají jedna slavná legendární slova: “Kdo k nám přijde s mečem, mečem zahyne!”
Tak skončí i americko/EU-sionistická agresivní dobyvačná expanze směrem na Rusko. Skončí stejně, jako Napoleon a Hitler a každý, kdo se pokusil Rusko dobýt.
“Ruská ekonomika se řítí do obrovské krize, vyhlídky jsou velmi špatné!
Ruská ekonomika se potápí a hrozí krize, která zcela vyčerpá veškeré rezervy v ekonomice. Výsledkem tak může být bankrot, který je srovnatelný s rokem 1999.
Dmitri Barinov je velmi úspěšný asset manažer ve frankfurtské investiční společnosti Union Investment Privatfonds, který sleduje vývoj ve své vlasti z bezpečné vzdálenosti kanceláří ve Frankfurtu. Připsal si velký zásah, kdy přesvědčil své šéfy, aby nakoupili ruské státní dluhopisy. Byla to velmi nebezpečná sázka, která ale pro něj a jeho investiční společnost skončila vítězně. Ruská centrální banka totiž musela na krizi zareagovat prudkým zvyšováním úrokových sazeb, načež rubl přestat oslabovat. Barinov si připsal návratnost ve výši 25 % v dolarovém vyjádření, jednalo se o nejvyšší dluhopisový zisk vygenerovány kdekoliv na světě.
Letos může Barinov sledovat, jak ruská ekonomika uniká z trosek a potápí se ve své nejdelší recesi v posledních téměř dvou desetiletích. Sankce uvalené Spojenými státy a Evropskou unií, které mají potrestat prezidenta Vladimira Putina za vměšování do politických záležitostí Ukrajiny, jsou značnou brzdou růstu. Největší brzdou je však pokles cen ropy na 13leté minimum, což je katastrofou pro Rusko, neboť více než 50 % příjmů ekonomiky pochází z ropy a zemního plynu. „Pokud se spoléháme na ropu, pak se spoléháme na velmi volatilní surovinu,“ tvrdí Barinov, který dohlíží na aktiva ve výši 2,6 miliard dolarů.
Přetrvávající nadbytek na trhu může podle bývalého ruského ministra financí Alexeje Kudrina posunout ceny ropy i na 16 dolarů za barel. Podle něj jsou vyhlídky ruské ekonomiky velmi špatné: „V příštím roce či v rozmezí 18 měsíců bude Rusko trpět velkými ekonomickými potížemi,“ uvedl Kudrin. Negativní výhled kvůli cenám ropy má také Barinov: „Kvůli propadům cen ropy jsou veškeré sázky na investování do ruské ekonomiky pryč,“ uvedl Barinov.
Putin se s takovou nepříjemností přitom nemusel během svého úřadu potýkat. Když nastoupil k moci v roce 2000, tak se barel ropy prodával za cenu 28,44 dolarů. Během 8 let tak Putin mohl těžit z rostoucích cen této suroviny (a tedy i rozpočtových příjmů), což se projevilo na dynamicky rostoucím hrubém domácím produktu, průměrně o 7 % ročně.
Fatální chybou Putina je to, že nedokázal ruskou ekonomiku vhodně diverzifikovat, aby nebyla tolik závislá na ropě: „Ruská vláda promarnila příležitost k realizaci závažné reformy v hospodářství na příjmové strany rozpočtu,“ myslí si Marco Ruijer, který spravuje přibližně 7 miliard ve společnosti Money Manager v NN Investment Partners v Haagu. Zatímco některé korporativní dluhopisy jsou podle něj nadále atraktivní, tak mnoho investorů prodává vše, co je spojené s ropou a Rusko je toho pochopitelně součástí.
Putin je pod značným tlakem
Putin musel na tiskové konferenci 17. prosince odpovídat také na nepříjemné otázky novinářů ohledně ruské ekonomiky. Novinářka Tamara Shornikova ze státního kanálu se zeptala Putina jak důchodci a jiné skupiny mohou vyžít, když „účty neustále rostou.“ Na prezidentovi Putinovi bylo vidět, že je mu tato otázka nepříjemná, pohrdavě také řekl, že kanál této televize není příliš známý. Na otázku důchodců odpověděl tak, že vláda se snaží držet index zvýšení důchodu na úrovni inflace (12,9 % loni). „Uvidíme, jak se situace v ruské ekonomice vyvine,“ řekl Putin. „Byl bych opravdu rád, pokud by indexace v roce 2016 byla alespoň na úrovni roční míry inflace. Nemohu ale říct, zdali jsme to schopni udělat nebo ne,“ dodal…”
více zde – http://www.kurzy.cz/zpravy/395454-ruska-ekonomika-se-riti-do-obrovske-krize-vyhlidky-jsou-velmi-spatne
Vím, že se vám to nečte dobře. Ale skutečnost nezměníte. Ani vy, ani Jan Čulík.
Já nic neměním, pouze cituji.
Tak mi opět nepodsouvejte, že chci něco měnit.
Kde nic není, ani čert nebere!
P.S.
A s tím vaším já “VÍM”… být vámi, tak s tím příliš nešermuji, jen se tím víc a víc ztrapňujete.
Buďte rád, že se ztrapňuji. Aspoň vaše trapnost není tak vidět.
(Ale co bych pro vás neudělala /ode dneška/. Už mi je jasné, proč se toho zničeného, hladového, neschopného Ruska tolik obáváte.)
To je dobře, že je vám KONEČNĚ něco jasné.
Takže jste pochopila, čeho se bát. Že vyhladovělá šelma útočí VŽDY zákeřně a většinou zezadu…
Tak s tím čtením to nebude tak valné. Vidím, že slovo “snad” bylo více než na místě.
Psala jsem obáváTE, nikoliv obáváM.
Takže pro 🐔 ještě jednou.
🐔 napsala:
“Už mi je jasné, proč se toho zničeného, hladového, neschopného Ruska tolik obáváte.”
Já jí odpověděl, čeho se obávám slovy:
“Že vyhladovělá šelma útočí VŽDY zákeřně a většinou zezadu…”
Že jste to nepochopila, svědčí o 🐔 mozku.
To nevadí, pane Holínku.
Až přeberou složky FSB Evropu od složek GRU a centrála v Bruselu bude vyměněna za centrálu v Moskvě, to budou mít Rusáci najednou zdrojů!
Ekonomický výkon Evropy je mnohonásobně vyšší, než ten ruský, takže kdyby jen 50% evropských daní šlo přes Moskvu, tak jsou soudruzi v Rusku vysmátí.
Pokud bude soudruh Putin vnímán v Evropě jako osvoboditel od exotických imigrantů, tak budou mít rusokomunistické struktury zelenou.
Možná bude i pokus vychovávat Putinovu Mládež i v Evropě, aby VOR vešel s pompou do dějin i do Mauzolea.
Jenomže, jak už to tak bývá, mongoloidní osvoboditel se bude chovat jako arogantní chán.Navíc ještě chán, který je poznamenán ideologickou výchovou v SSSR.
Takže to spíše vypadá na exotické migranty v kombinaci s rusotatary a Čínany.
Nebo také na cílenou populistickou genocidu některých národností, pravděpodobně údajných viníků všeho zla, a to fyzickou.
Navíc socialismus jde vždy směrem do úpadku, a nic na tom nezmění ani propaganda a neochvějná víra VUMLů v neomylnost soudruhů v Kremlu.
EVROPANÉ BY SI MĚLI UVĚDOMIT, ZDA TOHLE CHTĚJÍ.
Tuponi. Centrala v Bruseli i cele NATO je podřizeno sudruhum ve Washingtonu DC, Deep State a Pentagramu a ti su podřizeni Wall Streetu a Bilderbergu.
A sudruhum sukromym bankeřum ve FEDu, kteři třimaji v rukou americke i zapodoevrospke statni dluhopisy.
Znáte úsloví “zloděj křičí: chyťte zloděje” ?
,
Tak o tom je ten článek
… konstatuje “otrokář”, jenž díky své samolibosti a omezenosti nevidí, že ve skutečnosti je maxi-otrok
Nemecko prepadlo Polsko po incidentu v Gliwici, ktery samo jako dnes Americane zinscenovalo svymi vojaky prevlecenych do polskych munduru. A tak ta pokuta byla na miste. Ziegler, jste odporny lhar a nepiste tady, kdyz neznate dejiny! Rusko se snazi rozlozit zevnitr a musi se branit, Proto vykoplo ruske spiony NGOs, financovane CIA. Redakci neplatte ani korunu, pokud zde ma takove prolhane komentare proti Rusku!!!!! Rusko nikde v mediich neukazujete, jak vypadaji mesta, jak lide ziji. Jenom negativni zpravy a nenavist a lzi ke vsemu co Rusove delaji.
To je ale zoufalý rusofilcní blábol!
To, že v mediích neukazují, jak vypadá Rusko, to má své důvody. Kdo by se chtěl chlubit smetištěm.
Zieglere, nebude dlouho trvat a budes se muset preorientovat, jestli te za ty tvoje lzi predtim nezavrou!!!
To by se tak zbabělci v anonymitě (Dan) líbilo, zavřít, když ne zrovna pověsit…
Jak vypadá současné Rusko, píši výše ve svých dvou komentářích.
První končí slovy:
“…Vláda zavedla tvrdé škrty a v Rusku stoupla míra chudoby. V roce 2015 stoupl počet ruských rodin, které mají dostatečné množství finančních prostředků jen na koupi potravin a na nic jiného, z 22 na 39 procent. Střední vrstva se zmenšila o 16 procent.
19. prosince 2016 zemřelo více než 70 lidí v sibiřském městě Irkutsk na to, že pili pěnu do koupele, vyráběnou z 90 procent z etanolu. Oběti, většinou chudina a bezdomovci, pili tuto tekutinu, protože stále pouhých 30 rublů (12,50 Kč), šestkrát méně než lahev vodky…”
a druhý začíná slovy:
“Ruská ekonomika se řítí do obrovské krize, vyhlídky jsou velmi špatné!…”
Rusko je na cestě ke svobodě, jakou v Rusku nikdá neměli.
Zatímco my se propadáme čím dál víc do totality, přicházející z USA a brusele /podle vzoru prdel/.
Komu a kým je nařizováno přijmout černé lidožrouty na výkrm, a vyhrožováno, pokud bychom projevili svůj nesouhlas?
To má být nějaká svoboda a demokracie?
To je totalita jak vyšitá.
A všechno jde tak, že nakonec budeme Rusku jeho svobodu závidět.
To musí být každému přemýšlejícímu člověku jasné, bez ohledu na politické přesvědčení.
Nemluvím o blbcích, ti se jistě dovtípí.
Volte SPD!
Cígler nám celou dobu vykládá, že Rusko je totalita, a teď najednou, že je teprve na cestě k totalitě.
moc se mi líbí jako langer jeho anální vřed holínek a několik dalších, statečně bojují proti rusku.a to rusko ne a ne se podřídit jejich přáním.co langere.zíglerovy hloupé a naivní textíky jak se rusko řítí do záhuby a další nesmyslné texty cíglera se pořád ne a ne naplnit.to je stejné jak generálové nato, polské vedení státu a další hlupáci píšou že prostě rusko nemůže existovat poněvadž takový stát nemůže vůbec bejt jako je rusko.a ruko prostě je a langer a další oslíci pořád hýkají jak je ten svět zlej a všichni jsou komunisté.a nepřipustí že jsou ve svém idiotském snažení psát nesmysly o rusku/o kterém takovej langer ani netuší jek rozlehlé/v podstatě osamoceni.jen to ukazuje na to jak je lidská tupost a hloupost bezbřehá.že langere.srdečně tě zdraví babišova onuce, zkurvenej komouš a agent stb anninger
“.srdečně tě zdraví babišova onuce, zkurvenej komouš a agent stb anninger ”
Ano, to je SKUTEČNÝ anninger.
Alespon, že to o sobě víš.