
Rusko jako světový agresor?
LUMÍR NĚMEC
Předseda vojenského výboru NATO Stuart Peach na závěr zasedání výboru, jehož členy jsou náčelníci generálních štábů armád členských států, prohlásil, že Rusko a mezinárodní teroristické organizace představují největší nebezpečí pro 29 členských států NATO. Na prvním místě uvedl Rusko, takže se dá logicky vyvozovat, že Rusko považuje za největší hrozbu pro alianci. Je Rusko opravdu tou největší hrozbou, jak se nás snaží přesvědčit?
Pokud se vrátím o nějakých třicet let a více zpátky, tak jsem z novin a televize neustále slýchával o tom, jak NATO připravuje agresi proti státům Varšavské smlouvy, jak musíme být připraveni čelit agresi a další bla bla bla. Byla to cílená propaganda vládnoucích soudruhů. Dnes mám dojem, že dostávám podobné informace, ale opačným směrem. Nejedná se o propagandu soudruhů, ale propagandu současných politiků, jejichž motivace je ovšem podobná. Moc, vliv, peníze.
Rozhodně si nemyslím, že by Rusko bylo nějakým beránkem. Snaží se o rozšíření svého vlivu do dalších částí světa, uplatňuje mocenskou politiku vůči svým sousedům, stojí za válkou na Ukrajině. Na druhou stranu chovají se Spojené státy výrazně odlišně? Jejich působení na Blízkém východě a v Africe sice způsobilo pád diktátorských režimů, ale tyto režimy byly nahrazeny chaosem, který v podstatě umožnil vznik Islámského státu a tyto kroky Spojených států stály životy deseti tisíců lidí. Takže v tomto ohledu si soudruzi z Ruska mohou v klidu podat ruce se soudruhy z USA.
Osobně tedy nevnímám Rusko jako největší hrozbu. Nemám sice informace od tajných služeb, ale pochybuji, že by Putin připravoval frontální útok na Evropu. Jako největší nebezpečí vnímám islámský terorizmus. Je to nebezpečí, které neútočí na žádné frontě, ale může se objevit kdekoliv a vždy přináší utrpení a smrt. Spíš než na Rusko, bych se soustředil na likvidaci teroristických základen, zdrojů a všeho co jim umožňuje jejich činnost.
Autor: Lumír Němec
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc leden 2021: *****
Blahomír Skoupý 500,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Dana Staňková 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, ing. Tomáš Šimčík 300,- Kč, Jiřina Gyárfásová 1000,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Miroslav Červenka 300,- Kč, Ladislav Adamec 200,- Kč, Václav Žižka 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Ivanka Trávníčková 400,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Helena Novotná 300,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Miloš Kořínek 100,- Kč, Jan a Gabriela Horáčkovi 500,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janicko 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Anonym 100,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Olga Petrová 300,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Anonym 100,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Jan Petr 500,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Arpád Krausz 250,- Kč
Celkem za měsíc: 12 000,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Prezident Trump - 19.1.2021
- Chybí řemeslníci, stát zaplavují nepotřební vysokoškoláci - 19.1.2021
- Kdo platí často luxusní hotelové ubytování afrických vetřelců? Občané EU! - 19.1.2021
Američtí soudruzi se ale o svoje bojovníky vzorně starají přesně podle hesla ,,Padouch nebo hrdina, vždyť jsme jedna rodina”. Bodejť by taky ne, tolik peněz a materiálu do nich vrazili a oni zaháleli v krimu, tak takhle tedy néééé.
https://cz.sputniknews.com/svet/201901279047914-byly-odhaleny-detaily-operace-americke-armady-tykajici-se-osvobozeni-vudcu-IS/
Vlado – muže a ženy všech schopností a morálních vlastností, kteří/é pracují ve prospěch své země potřebuje a zaměstnává každá země. BEZ ROZDÍLU všechny!!!!!!!
Konečně si sundejte ty své růžové brýle, protože mokré akce nedělá jen CIA a FSB, ale úplně všichni v případě, že je potřeba hrubá síla k vymáčknutí informací, nebo konečného vyřešení palčivého bezpečnostního problému.
I teroristy z jiných států označované jako ,,bojovníky za svobodu a demokracii” většinou charakterizované jako teroristy povětšinou muslimské? IS je přímo zářný příklad a nebo to tak není, Nikdo?
Amerika išla do Iraku pod diktátom Židov a Izraelčanov. Na to sa nesmie zabudnút. Amerika sama z tej vojny nič nemá, len rastúce dlhy a destabilizovany svet.
Ten článek není přesný.
Islámský stát je přímo zástupnou armádou západu.
Realizace šla hlavně přes Saudskou arábii a její peníze.
Turecko v počátcích dělalo výzvědnou službu pro NATO za pomoci prostředků elektronického boje letounů F4 bohužel se domnívám, že řada zbraní která šla z evropských států přes Bulharsko do Saudské arábie byla použita nejen v “opozici”, ale přímo i v IS.
Docela bych byl rád, aby v ČR vznikla skupina na vyšetření cesty našich zbraní k opozici a Islámskému státu.
Rusko v Sýrii brzdí jak Assada, Hizballáh, tak i íránské gardy v odvetě po bombardování Izraele Damašku.
Rusko dělá hráz proti islamizaci Evropy, která se dá dokázat vracením obyvatel do původních lokalit dříve okupovaných IS. To je další důvod nepodléhat neziskovkám v jejich tlaku je sem přivést.
Z Ruska strach nemám pokud je ta velmi zdrženlivý a přemýšlivý Putin. O USA a Saudské arábii to říci nemohu. Turecko po snaze převratu na prezidenta již ví, co může od USA čekat a kurdové taky.
Myslím, že dříve či později USA, Británie a Francie přestane Sýrii okupovat, ale kam se přestěhuje do Venezuely ?
Ajajajaj, to zase bude estráda rusofobů, jak v Большом театре! Takhle pomočit ikonu, no hrůza běs.
Autorovi samozřejmě +1
Ajajajajajajajajajaj?!
Takže po více než dvaceti hodinách od vydání článku, ba i této kadelní reakce a predikce, si mohu dovolit udělat toho analýzu.
Tzv. rusofobové (připustím na chvíli, že z mého pohledu je tak možno je nazvat, bot’ jsou to lidé, se kterými mám v některých zásadních otázkách názorové průniky), napsali do diskuse přibližně čtyři. A spíše se jedná o slušné a věcné připomínky ke článku, či ke komentářům.
Naproti tomu rusofilcek se do komentování pustilo násobně více, odhaduji, že nejméně dvacet.
Pravděpodobně je přilákal obrázek Putlera s raketou v pozadí, a to je první signální…
I letmým pohledem a “úhlopříčným čtením” komentářů vidím, že se jedná o šíření ruské propagandy, copypaste, a se všemi dokola omletými (pseudo)argumenty, které tyto rusofilcky vypouští takřka vždy.
Dokonce se to neobešlo bez napadání autora, ač i průměrný polovzdělaný komunistický kantůrek pozná, že se nejedná o rusofobní článek.
Na tomto příkladu lze vidět KDO se ve skutečnosti za každou cenu snaží šířit propagandu.
Protože fašistická říše rozkládající se na východ od Doněcku až po Vladivostok, nezbytně nutně musí ovládnout Evropu, aby mohla obhájit nárok na existenci.
A prostředky, které má, věnuje krom jiného, na tyto propagandistické účely, k čemuž jí v Česku pomáhají “bývalí” i současní komunisté a jejich kumpáni.
A také z toho vyplývá, že komunista – podle sebe soudí tebe.
A na závěr je třeba připomenout, že autor tohoto článku napsal výslovně, že ZA VÁLKOU NA UKRAJINĚ STOJÍ RUSKO.
A vzhledem k tomu, že článku s. Kadel dal jedničku s hvězdičkou, tak se s největší pravděpodobností bude zase vymlouvat, že to není jeho názor, bot’ to nenapsal.
Jako už se vymlouval, když dal odkaz na rusobolševický pamflet “200 let zločinů USA” (či tak podobně), a pak se hystericky vymlouval, že to není jeho názor…
Bot’ nakonec i průměrný polovzdělaný komunistický kantůrek pozná…
Pane Langer zdravím Vas,
Ano zcela souhlasim s Vasimi zavery.
Rusko/SSSR je stale ve vleku sve imperialni utkvele predstavy ze je jakymsi imaginarnim vladcem sveta a z teto posice ze ma pravo na ovladnuti planety.
Tuto svoji psychopatickou predstavu sveho casu maskovalo ,,dobrem,, pro veskere lidstvo ( tzv komunismem) a pro svoji velkoimperialni touhu je ochotno odhodit veskere civilizacni zakladady.
(Viz Vypestovani fanatika a zlocince Hitlera )
Nyni ze strany Ruska tajna podpora Islamu a rovnez skryta podpora Levicovych rozkladnych sil v EU.
Tato fakticka podpora je maskovana jakousi hranou ,,protiaktivitou,, vuci svym odchovancum soudruhum Barroso , Juncker a hlavne sve spionce Andelce Merkelovic.
Napadani (naoko) sveho agenta a vydavani ho za sveho nepritele patri do zakladniho vybaveni sovetske skoly KGB a to od nepameti.
Proto slovy Ronalda Reagana musime opet prohlasit :
Rusko je Rise Zla.
Pane Franku, rád Vás také zdravím.
Když mi vyjde chvíle, občas se na PP podívám, zda zachytím nějaký zajímavý článek, či komentář.
Patříte jistě mezi menší procento těch, kdo dost často pozná, který článek, či text nese stopu účelové ruské demagogie.
Tak Vás asi nepřekvapí, když dodám, že nejen že řídící centrum prostřednictvím svých mediálních kanálů naoko špiní svého agenta, ale funguje to často i naopak, onen agent špiní své řídící centrum (samozřejmě do jisté míry a s jeho vědomím). V Rusku se tak chová třeba Žirinovský, jehož strana byla, pokud vím, založena KSSS.
Podobně se chovají politici, i novináři, jistěže i mimo Rusko, kontrolovaná opozice, to je jejich silná stránka, která je používána v podstatě imrvere, a velkou roli sehrála např. koncem 80 let při reformách socialismu.
Ostatně jak moc je komunistickými zombie, jistěže s těžko skrývanými, a i neskrývanými sympatiemi k Rusku, sledován PP, svědčí např. současný článek pana Závladského o rudé Venezuele, kde se rudí pucfleci odkopou. Ovšem to považuji spíše za druhou, nebo třetí, čtvrtou ligu, ti extraligoví jsou jistěže na nejvlivnějších místech…
Jiří Hlavenka optimisticky:
—–
Rekordní pokles důvěry Rusů ve Vladimíra Putina
– má podporu jen 33% Rusů, nejméně za posledních třináct let
– po anexi Krymu měl 63%, takže opravdu strmý pád, ještě loni v době prezidentské kampaně 57%
– tato čísla jsou od státem vlastněné výzkumné agentury. Na státu nezávislá Levada Center uvádí, že poprvé v celých dějinách jeho vládnutí chce většina Rusů jeho odchod (53%)
Důvody jsou především ekonomické. Disponibilní příjem Rusů klesá čtyři roky po sobě. Prachy z nerostných surovin nedokáží pokrýt bídné fungování státu postaveného na korupci, masový únik mozků i peněz ze země, takže Putin musí utahovat opratě: zvýšení odchodu do důchodu, zvýšení DPH z 18% na 20%.
I v Rusku platí, že šidit lidi můžete jen nějakou dobu: předhodíte jim kořist v podobě anexovaného Krymu, uděláte ramena na Ukrajině, vydrží to ledva tři roky. It´s the economy, stupid. Krutý bonmot praví, že pro Rusy je politika prostor mezi televizí a ledničkou. I když to v televizi září a jásá, prázdnou ledničku neošidíš.
A je potřeba dodat podstatný kontext. Putin a jeho státostrana ovládá všechna masová média a valí z nich na lidi permanentní vládní propagandu. Politická opozice je zlikvidovaná, nezřídka i fyzicky – existuje jen “jakoby opozice”, podobně jako komunisti u nás povolili pár dalších poslušných stran. Putin nemá vyzývatele, oponenta a alternativu, protože nic z toho nepovolil: přesto si Rusové přejí jeho odchod.
Ale no tak Hlavenko Alešku,
vono to tak muže a nemuši byt, vime? Pruzkumy se dělaji, pruzkumnici se myli a chleb se ji.
Putin zajiste neni žadny ideal (natožpak z pohledu Ojropana anebo nějakeho multikulti genderisty či neZiskovkaře).
O tym kdo bude vladnout Rusku rozhodli Rusove v přime volbě. Změnit to mužou až Putinovi uplyne jeho mandat. Některe sily (řikejme jim patokolonysti, Serošaci, trenyrkaři, červenokaretnici) se ale budou stejně stale usilovat změnit vysledky dane volbami. (podobně jak kupř. ve Venzuele, v Syriji i jinde).
K Ukrajině, sudruhu. Ten marast tam vyvolali sudruzi kteři na Ukradině vyvolali NEUSTAVNI, NEDEMOKRATICKY NASILNY převrat. Tak to nedavej za vinu Rusku. Mimochodem jsou to ti sami sudruzi kterym vadi v Rusku Putin, nemužou se smiřit s tim že nedsahnou na ruske bohatstvi. Na UkraDině to bylo to same (ve Venezuele nemlich to same) . Vydržet než Janukovyčovi uplyne cely mandat bylo pro ně těžke, tak zorganizovali nevolebni nasilny převrat za 4 milijardy dolaču. (s podporou patych neZISKOVYCH kolon, mezinarodnich politruckych vazalu – z ČR Šwarcik, Štětina, Zadolarek, najemnych střelcu do demonstrantu – uspěšně ozkoušeno ve Venezuele při protičavezovskem puči)
A wo tym že Purtin a jeho statostrana ovlada všechna medyja v Rusku ty “putinologu” vykladej někomu, kdo ti uvěři podobne nesmysly.
Jistě, popularita Putina klesá v důsledku důchodové reformy, která byla přjpravena neoliberálním křídlem reprezentovaným Medveděvem, prohlášeními jednotlivých “gubernátorů” oblastí, kteří svými záměrně konfrontačními výroky ( kupříkladu : když budete šetřit, vyžijete i za 3500 rublů ) udržují napětí ve společnosti. Stejně jako Trump v USA, ani Putin v Rusku není neomezeným pánem. Nicméně situace v Rusku dozrává, ruská společnost už je přesycena arogancí Čubajsů a vytváří se tak atmosféra legitimizující tvrdý zásah proti liberálům a jejich neutralizaci ..za pomoci násilí..
Jo ahááá, soudruh car za to nemůže.
Pohádky B. Němcové o tom, jak hodný císař Josef chodil chránit sedláky…
Vy sledujete denně situaci v Rusku ? Já ano…
Na to won nema čas. Won hlavně pilně sleduje zdejši diskutery, aby mohl informovat.
Won má vždycky pravdu.
(Sice ji má tak málokhy, až se dá říci že nikdy, ale jeho slovo je boží zákon.)
Aleš :
Takže i u nás předčasné volby ?
Nebo svrhnout vládu ?
A co ve Francii ?
Uvalit evropský zatykač na Macrona za záměrná těžká zranění gumovými projektily ?
A kdo jsou ti ostatní násilníci- žluté vesty nebo provokatéři ?
Nějak té demokracii moc nerozumíte- je přece pro všechny nebo ne ?
…patrně budou různé druhy demokracie…
Vzhledem k tomu jaké sračky můj idol milovaný západ poměrně již dlouhodobě předvádí, stává se Vladimír Putin nečekaně, favoritem. Například pro vyčištění Evropy od migrantského hnoje. Do prdele, kdo by to byl řek.
To je v pořádku, Che Guevara a Putin budou na tričkách možná ještě dlouho po tom, co budou prdět do hlíny. Hlavně teda v zemích, kde s nimi neměli tu čest. :)
Aleši
Havel taky prdí do hlíny a v senátu USA, kam přivezl Sobotka jeho bustu se k němu američtí politici na rozdíl od nás modlí.
Vidíte tu podobu ? Rozdíl je v tom, že k Che Guevarovi a Putinovi se budou hlásit obyčejní lidé, ale v USA k Havlovi největší válečníci.
Největším nebezpečím je islámský terorismus? Není. Největším nebezpečím jsou gauneři, kteří v Evropě mají moc, přivlastnili si všechno kde by se o tom mohlo rozhodovat, podřídili si media, aby jim k tomu dělala propagandu. Islám, resp. organizovaná invaze jsou nástrojem těchto šmejdů, aby zničili Evropu a Evropanům vzali jejich domov. A těch nástrojů mají víc. A je i logické, že za pomoci svých noshledů vykreslí ty kteří jsou jim překážkou jako nebezpečí. Používají denně media, které ovládají aby lidi, kteří je odhalili nazývali jako nácky, bolševiky apod. Přitom oni sami jsou jimi v reálné skutečnosti.
Islamsky tenoruzmus je pouze PROSTŘEDEK (prostřednik – užitečny idijot) pro naplněni určite agendy kterou určil někdo kdo s podobnymi užitečnymi idijoty dokaže sofistikovaně manipulovat k naplněni tenoristum zcela neznamych cilu. Je komicke když kdosik považuje bosonohe ručnikaře, kteři migruji ze zemi zničenych kolonistami za hlavne nebezpeči.
Sledujte toky peněz a pochopite, kdo je skutečnym deux ex machina v tomto procesu. Začněte třeba u americko Dip Stejtovo talmudistickeho sudruha Seroše. Připoměňte si sluvečka jisteho Dejva Rokefellera o NWO (Všechno co nyni potřebujeme je velka krize, sudruzi…)
Máš pravdu předsedo, ale sám někdy nevím jestli mě zrovna víc sere příčina a viníci, nebo jejich prostředky používané k dosažení cílů, nebo jejich cíle namířené bez nás na nás. Takže chápu i ostatní, že chvíli trvá pochopit posloupnost děje. Chce to vysvětlovat probíhající zločin na nás na lidech, stále dokola. Čím více lidí stihne pochopit, tím větší naděje, že ještě něco zmůžeme.
Tak samozřejmě má to logiku, ale o tom se tu píše dost dlouho. Především jsou na vinně ti, kteří je sem tahají a jak můžeme být svědkem, ani nereagují na jejich zločiny,které tu páchají. Koneckonců už jsem tu napsal dost příspěvků, kde píšu, že si za to můžeme sami.
“Především jsou na vinně ti, kteří je sem tahají”
Především jsou na vině ti, kteří si demokraticky volia tých, ktorí je sem tahají.
To dravec –
Vidím, že jste podhalil oponu a vidíte kontury reality o dost jasnějií, než jiní.
Gratuluji a držím palce, ať Vás zájem o hledání pravdy neopouští!
Jsou to prostě internacionální bolševici.
Mluviš o USA a jejich pucflecich z NATO, Lejdiku?
dravec :
“dravec 28.1.2019 00:55:35 Odpovědět
Největším nebezpečím je islámský terorismus? Není. Největším nebezpečím jsou gauneři, kteří v Evropě mají moc”
Nie, takto :
Největším nebezpečím je islámský terorismus? Není. Největším nebezpečím jsou ti, ktorí si demokraticky volia gaunerov, kteří v Evropě dostali moc vo volbách.
Ktosi-iný píše: “Největším nebezpečím jsou ti, ktorí si demokraticky volia gaunerov, kteří v Evropě dostali moc vo volbách.”
Recept jak tento problém vyřešit dle páně Ktosi-iného je – všechny potencionálně nesprávně volící občany zbavit volebního práva. Pro jistotu je však raději hned zabít, aby svůj nesprávný názor nemohli předat dalším genracím!
Voni sou hlava pane vachmajstr!!
Nuž, ak máte lepšie riešenie, tak do toho.
Demokracia je najspravodlivejší systém – zničí demokratov. Pretože demokrati nechávajú rozhodovať HLUPÁKOV.
To Ktosi-iný
řešení mám – návrat časem na přelom 19. a 20. stol. Dle mne byla v tu dobu pro poddané Habsburské monarchie nejsvobodnější doba. Ač poddaní F.J.I., tak ani mladočeši, ani další české politické strany ve Výdeňském sněmu neměly za cíl zničení monarchie a českou samostatnost, ALE pouze korunovaci panovníka (F.J.I.) českým králem a uznání svrchovanosti českého království. Tedy česká politická representace měla jednoznačně státotvorný C&K RU program s cílem získat paritu s Rakouskem a Uhrami v podobě C&K Rakousko-Uhersko-Česko. Ambice samostatného Česka a Slovenska nikdo neměl, ani nenavrhoval, protože to byla naprostá kravina proti zájmům obyvatel. To až tatíček TGM ve službách globalistů, kteří vyvolali 1.SV, protože stáli o rozbytí dědičných monarchií v E a jejich nahrazení demokracií. Ty jsou přes úplatné politiky, zákulisní vliv zednářských a iluminíátských lóží a díky médiím v rukách vyvolených snadno ovladatelné a manipiulovatelné.
“Lepší”
Vím, že to je naprostý nesmysl, protože lidé stojí o to, aby byli manipulováni, oblbováni a zotročeni, jen když v médiích a od politiků jsou ujištěni, že tomu tak není a mají se v pravdě výborně. I když tomu tak také není!!
Stoltenberg v podstatě ani nemůže říkat nic jiného, protože společný nepřítel tmelí řady. Stejně mluvil Pavel, protože jiný důvod pro jeho působení v NATO funkci, než stmelit řady a posílit loajalitu není a nebyl.
Co ve mně ovšem budí naději jsou výroky presidenta Trumpa o tom, že za bezpečnost v E si budou ručit evropské státy sami a USA nehodlá do NATO cpát více peněz, než je vzájemnými dohodami stanoveno.
Velice zajímavý je krátký předvolební projev Trumpa, který samozřejmě v našich sdělovadlech nebyl uveden. Zde s českými titulky:
https://www.youtube.com/watch?v=IVH35KXe9lA
Jseš moc velky optimista, Nubediku. USA za Kušniře se evidentně drži hesla rozesjat, rozdělit, manipulovat a panovat. Samo s využitim zastupnych armad. Proč si palit sve vlastni prsty, že? Když mame v Afghanu armadu “česke” Bundesrepubliky , v každem ojropskem statě občanske politycke Seroš (dip stejtove) ne Ziskovky…
A tak je to spravně, tak to ma byt bo v postpravdive době pravda je lež, laska je nenavist, valka je mir, bila je černa a Trvala svoboda je Trvala okupace.
Kušniř se teď musi soustředit na duležity ukol ktery ma před sebou – Majdanek ve Venezuele. Při tym tento tupy arogantni stupido ani netuši, že ve Venezuele podprouje to, co v USA sam nesnaši. Předčasne nevolebni sesazeni pravoplatneho zvoleneho prezidenta jakymisik pučisty – druhymi a třetimi vitězi voleb. Tento scenař se opakuje již nějakou dobu – viz Ukrajina, ČR, USA, Venezuela.
Je to prostě omezeny Tydyt – ředitel zeměkoule – Íbrmenš z USA. (koneckoncu neni prvni ani posledni kroutič cizich rukou – viz tež Buš junior, keňsky americky prezident Hussejn Obama…)
Jonasi,
zdá se, že je to trošku jinak.
USA docházejí zdroje. Už nemá prostředky pro svou přítomnost na celém světě.
Zřejmě jen proto skončila v Sýrii, proto opouští Afghanistán a soustředí se na Venezuelu.
Je blíž a má víc ropy.
Janino – to, že dochází zdroje je samozřejmě pravda, ale jen částečná. Nedělám si čáku na to, vyjmenovat všechny varianty a motivy, ale upozorním na jeden velevýznamný, který uniká, nejen Vaší, pozornosti.
Tím je osoba presidenta Trumpa a podpora jeho reforem “obyčejnými” svobodnými Američany. Ti si uvědomují, co to byl a je Clintonovský, Buschovský a Okamurovský model ztráty ekonomického a politického vlivu USA podle not zálulisních loutkovodičů a Deep State, jejichž zájmy tyto klany v politice USA representují.
Američané jsou vlastenci, patrioté, nacionalisté a nestojí o to, aby jim do jejich způsobu života zasahoval stát, tak jak je tomu po 11.9.01. Nestojí o to, aby USA, díky výdajům na válečná dobrodružství ve prospěch globalistů, ztrácely své hegemonní postavení a mezinárodní prestiž. Proto volili Trumpa, který planě neslibuje, ale vcelku dokonale plní svůj předvolební program. Vědět, že celá demokratická strana, všichni odboráři, mafiáni, Hollywood, úplatní politici, vysokoškoláci a profesoři, masmédia, připrchlíci a latinoameričané jsou v jednom šiku proti němu je deprimující, ale on je jako buldog a jde si za svým.
Má můj velký obdiv a respekt!
Česká Bundesrepublika
“A když se Sovětský svaz hroutil koncem roku 1991, Dick (Cheney) chtěl vidět zničení nejen Sovětského svazu a Ruské říše, ale i samotného Ruska.”
https://www.theamericanconšervative.com/2014/01/21/bob-gatešš-farewell-warning/
“pokud by Krym zůstal jako součášt Ukrajiny, stal by se obrovskou vojenskou základnou NATO / USA.”
https://futuristrendcast.wordpress.com/2014/04/24/breaking-us-planned-to-turn-crimea-into-military-base-against-russia/#more-1306
Ti sami lide, co organizovali bolsevickou revoluci, dnes organizuji to protiruske tazeni.
Sovetskou revoluci arganizovali tito lide :
Kamenev, Lenin, Stalin, Zinovev, Trockij a to ve spolupraci s veliteli mistnich mafianskych gangu ktery konali spinavou praci – mokryje delo.
“Rusko … stojí za válkou na Ukrajině…” Tedy Němec nám chce namluvit, že Rusko spustilo na Ukrajině Majdan a následnou “Barevnou revoluci”.
Ten chlap to nemá v hlavě v pořádku!
Ja te jejich logice taky nerozumim. Media to opakuji tak dlouho ze vsech hlasnych trub, ze vsech stran, az to lidi zacnou opakovat po nich, aniz by se zamysleli jestli to vubec dava smysl.
Larin Croft :
“Ten chlap to nemá v hlavě v pořádku! ”
– ten chlap má hlavu v poriadku. TY ju nemáš !!!
Ten chlap proste stojí a bojuje na opačnej strane barikády. Lži sú jeho zbraňou.
Chceš mi říct, že když se postavím proti lži, tak nemám všech pět pohromadě? Chceš říct, že mám (máme) držet hubu a nechat si od takových idiotů nasrat na hlavu. To by si si přál?
Ty sa nestaviaš proti lži. Iba pubertácky nadávaš na protivníka. Proti protivníkovi treba nejako bojovať, ale nie nadávať.
“Ten chlap to nemá v hlavě v pořádku! ” – toto nie je boj, toto je smiešne. Považovať nepriateľa za idiota je trápne.
Západ je vyčerpán a ne a ne dostat Rusko na kolena.To se nikdy nestane.Jedinou šanci propásl za ozraleho Jelcina.Chce se zahojit na válce, ale jak?
…..a to je to, co jsem nikdy nepochopil.
Několik zakladnich kontrolnich otazek:
1/ kdopak nam naplanoval islamizaci Ojropy? (napada mě několik marxistu, socijalistu a komunistu – panojropsky hrábě Kallergi, Colonell P.M.Barnett, ředitel CIA Allen Dulles)
2/ kdo, resp. co a kdy zradikalizovalo muslimy? (napada mě buhulibe humanytarni pusobeni stareho marxisty, socijalisty a komunisty Jiřika Bushe mladšiho (programy – PNAC, 7 valek za 5 let)
3/ kdopa a kdy nam vytvořil mudžahediny? (napada mě sovětsko-afghanska valka, kdy jacisik komunyste a socijaliste Brzeziňsky a pakistanska s americkou tajnou službou využili muslimy proti CCCP)
4/ kdopak nam vycvičil zradikalizovane muslimy v bojovych dovednostech (boj se zbrani, s nožem, boj v městske zastavbě, metody vyslechu, konspirace proti odhaleni, konstrukce nastražnych vybušnych systemu?) Napadaji mě vycvikove tabory mudžaheddinu v Pakistanu, v Kosovu, vycvikove tabory ISIL ..)
5/ odkud maji mudžahediini a umirněni džihadiste zbraně? Napada mě CIA (sovětskoafghanska valka, barter za opijaty v Afghanistanu a dale jako prostřednik lickopravni S.Arabije, ktera je hlavnim odbytištěm americkych zbrani.)
6/ kdopak nam financuje v Ojropě vystavbu mešit a dodava do nich vyškolene imamy, kteři manipuluji muslimy? (napada mě lickopravni Saudska Arabije)
7/ odkud maji 17 až 50-tileti islamšti sirotci z Afriky nemale prostředky na cestu do Ojropy? Kdo a proč je financuje a co tim sleduje?
8/ kdopak organizuje transfer statisicu muslimskych sirotečku do Ojropy?
9/ proč se Ojropske staty nebrani cizi invazi? Kdo to zařidil a prosadil? Kdo otevřel dveře Ojropy dokořan? Nebyla to nahodou Kallergi Kanzlersaktova loutka NSA Makrela?
10/ Kdopak na mezinarodni urovni tvrdě prosazuje politiku multikulturalizace a islamizace Ojropy, kterou dnes již nemuže otevřeně prosazovat CIA aniž by byla obviněna ze vměšovani do politickych procesu v cizich zemich? Neni to “neZIŠTNY” mezinarodni spekulat americky čestny občan Ďerď Seroš, prava ruka jistych velice bohatych soustružniku, o kterych se nemluvi ani ve Forbesu, šef občanskych politickych neZISKOVYCH spolku – patych majdanskych kolon Dip Stejtu v Ojropě?
11/ kdo nese naklady valek v musulmaniji i “obohacovani” kriminalitou a přiživou na socijalnich systemech v Ojropě a kdo z toho ma zisk a užitek?
Erudovane putinology kteři maji na všechno připravenou jedinou odpověď Putin prosim, aby neodpovidali.
http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/usa-pry-zorganizovaly-utek-pohlavaru-is-z-veznice-talibanu/
“USA prý zorganizovaly útěk pohlavárů IS z věznice Tálibánu!
Americká armáda údajně pomohla 40 pohlavárům teroristické skupiny „Islámského státu“ uniknout z vězení Tálibánu v provincii Bádghís v severozápadním Afghánistánu.
Podle íránské zpravodajské agentury Tasnim tajnou operaci provedli Američané 13. ledna. Nejprve byla bombardována oblast horské vesnice Pandžboz, kde byla věznice, čímž bylo zabito několik Tálibánů. Pak tam byly poslány americké helikoptéry. Výsadkáři, kteří tam přistáli zlikvidovali stráže věznice, osvobodili pohlaváry Islámského státu a evakuovali je stejnými vrtulníky.
Je hlášeno, že všech 40 osvobozených vůdců IS jsou cizinci zajatí předtím Tálibánem v Panžbozu po tvrdých bojích mezi militanty obou teroristických skupin. Jejich propuštění předcházel útěk ze stejného vězení jednoho příslušníka IS – militanta z Uzbekistánu Aminulla. Podle Tasnimu byl jedním z vůdců IS v severním Afghánistánu a měl úzké vazby ma americkou armádu, která jej v minulosti používala jako svého tajného agenta mezi Tálibánci k získávání informací užitečných pro budoucí vojenské operace proti nim.
Po svém útěku z vězení Aminull okamžitě kontaktoval Američany, označil jim přesné umístění vězení a pomohl plánovat zvláštní operaci, aby osvobodili jeho „kolegy”.
Rusko požádalo USA o objasnění možné přepravy IS do Afghánistánu!
Podle odkazu ruských médií odkazující se na zdroj ruského ministerstva zahraničí, mohly být americké síly zapojeny do operace, aby zabránily úniku informací o sponzorech teroristů.
Podle zástupce vedoucího provinční rady Bádghísu, Abdullaha Afzali, zahraniční vojáci zabili 20-30 Tálibánců, hlídající vězení a osvobodili 38 militantů, kteří byli převezeni do neznámé destinace. Jeden bojovník byl zabit, tři se nepodařilo osvobodit. Osvobození militanti IS podle Afzaliho byli zajati Tálibánem před pěti měsíci v afghánské provincii Fárjáb.”
Kura – americky velky Brudře co nam to dělaš? Totok ma byt ten tvuj boj s tenoristy? Osvobozovani velitelu ISIL? Jak k tomu přijde statečna česka Bundesarmada bojujici u Hindukuše o Pragl a zisky narkobaronu a plynařu?
Jak muže Taliban svrženy od moci nasilim americkou intervenci věřit při vyjednavanich amikum, kteři teměř ve stejnou dobu osvobozuji vudce umirněnych řezaču hlav = muslimskych internacijonalistu v Afghanystanu? Copak se takovemu zakeřnemu lstivemu partňorovi da něco věřit? (Koneckoncu jeho poctivost je možne vysledovat i v Irace a v libyji, kde sve předešle partňory nechal bez milosti zlikvodovat aby obě země mohly byt “zdemokradyzovany”.
Holt asu jsme opět na te špatne straně. Na straně největšiho zkujvysynka dnešni doby.
Zeman : “V Afghánistánu se bojuje za Prahu.”
Jonáši, člověče, takhle udělat z prezidenta republiky debila !!!
Jak udělat? Se jim děla sam?
Autore a neutvrzuje tě teda že měli soudruzi pravdu? Mne určitě, že je NATO agresor o tom nás utvrzuje dnes a denně, je to prostě Yankees prodloužená vraždící ruka, nejsem žádný rusofil ale oproti Yankees jsou to učinění beránci.
“Jako největší nebezpečí vnímám islámský terorizmus.”
Autor je zjevně autentický idiot, protože každý trošku soudnější člověk ví, že terorismus zavedli v Evropě židosionističtí majitelé USA a EU. Kdyby někdo z těchto největších nepřátel bílé evropské rasy chtěl zlikvidovat islámský terorismus, tak do měsíce neexistuje.
Ano, největším nebezpečím pro Evropu je islám. Ale to už je jen důsledek, příčiny je nutno hledat jinde. Proč se začaly evropské země tak náhle velmi rychle islamizovat? V mnoha zemích jsou muslimové už dlouho coby důsledek jejich koloniální politiky, ale ta pravá invaze nastala až v posledních letech. A jedná se o organizovanou invazi, plánovanou se zcela jasným záměrem – zlikvidovat Evropu takovou jakou ji známe. K islamizaci dochází hned z několika důvodů, stejně jako k radikalizaci muslimů.
Kdo je hlavním viníkem radikalizace a většiny islamistických atentátů v Evropě? Jsou to okupační války NATO, které se v posledních dvou desetiletích soustřeďují takřka výhradně na muslimské země. Naštvaní muslimové pak proudí do Evropy a ti, kdo se už v Evropě narodili, se začínají taktéž radikalizovat – často právě v důsledku okupací jejich rodných zemí či zemí jejich soukmenovců.
Masová migrace posledních let má společný jmenovatel a tím je islám. Dokonce ve většině zemí dávají u žadatelů o azyl přednost muslimům, nechtějí přijímat křesťany jen proto, aby se muslimové nenaštvali. Nicméně bojůvky v zemích, kam se západ rozhodl “vyvézt demokracii” vysílají do Evropy další migranty a naši loutkoví politici ještě tvrdí, že se v Afghánistánu bojuje za Evropu. Takový nesmysl jim může skutečně věřit jen chovanec ústavu pro choromyslné. Naopak, nebojují za Evropu, ale v důsledku okupace odchází ze země stále víc migrantů do Evropy. Migrantů, kteří jsou předem naštvaní a v Evropě, po zjištění, že ne vše je takové, jak si to představovali, se jejich frustrace vystupňuje, až v nich jednoho dne “bouchnou saze” a pak se rozhodnou zaútočit.
Takže – hlavním ohrožením Evropy je skutečně islám, který je však pouhým prostředkem těch, kdo rozvracení muslimských zemí i samotnou migraci organizují. Největší ohrožení Evropy nehledejte v Rusku, ale mezi tzv. (j)elitami, které se rozhodly zlikvidovat Evropu takovou, jaká je a přeměnit ji v Orient či Afriku. A islám je tím hlavním nástrojem.
https://www.hlavnespravy.sk/americky-osobitny-vyslanec-pre-zmierenie-taliban-sa-nedohodli-na-ziadnom-pokroku/1652325
Americký osobitný vyslanec pre zmierenie Zalmay Khalilzad a zástupcovia hnutia Taliban počas nedávnych rozhovorov nedosiahli žiaden pokrok v súvislosti s dočasným prímerím. V pondelok o tom informovala kancelária afganského prezidenta Ašrafa Ghaního….
(Tak za Kušniře vyjednava s Talibanem Khalilzad) https://cs.wikipedia.org/wiki/Transafghánský_plynovod
7. října armáda Spojených států zahájila proti členům Tálibánu a Al-Kájdy Operaci Trvalá svoboda několikadenními leteckými útoky a posléze rozsáhlou pozemní operací. 13. listopadu dobyla Kábul, v prosinci byl v Afghánistánu zvolen předseda přechodné vlády pozdější prezident Afghánistánu Hamíd Karzáí (který dřív pro Unocal pracoval jako konzultant[11][12][13][14]). Jiný bývalý poradce této společnosti a člen PNAC, Zalmay Khalilzad, do Afghánistánu směřuje po novém roce jako americký velvyslanec této země.[15]
Kura, to jsou chtipy.
https://ac24.cz/-/bolton-pohrozil-vyznamnou-reakci-na-hrozby-a-nasili-proti-venezuelske-opozici?
Samozvany globalni dyktator opět v akci. Při tym doma umirněne hnuti Occupy Wall Strit okamžitě zpacifikoval. Kdyby někdo chtěl dělat Majdanek před Bilym wigwamem, natožpak k tomu vybizel někdo cizi byl by to duvod k vyhlašeni valky USA cizimi agresorovi. Když takoveto bohulibe sprosťarny dělaji SSa je to o demokraciji, humanytě, lickych pravech a Trvale svobodě. Až do te doby než se USA zmocni mistniho nerostneho bohactvi, ktere je současti narodni bezpečnosti teto mirumilovne a pokrokove civilizovane imperijalistycke země.
USA instruovaly venezuelskou opozici, aby bojkotovala volby, logicky, protože naprosto nehrozilo, že by opozice mohla ty volby vyhrát, a Maduru sundat.
Teď USA kvičí, že volby nebyly regulérní, protože opozice bojkotovala volby, a uplatily nějakého prodejného panáka, aby sám sebe, bez voleb, zvolil prezidentem.
Taková je, súdruhovja čuráčikovja, DEMOŠKA po usácky, frštehen sí?
Takhle si USA představují demokracii ve světě.
Demokraticke je to co urči USA. A bruselšti komisaři – jejich podřizena složka v Ojropě. Volby se muši opakovat do te doby než vyjde SPRAVNY VOLEBNI NEZKRESLENY PLANOVANY VYSLEDEK.
Já
Oni se vždycky nějak domluví.
“Takhle si USA představují demokracii ve světě.
”
USAci si predstavujú demokraciu PRESNE TAK, aká demokracia vskutku je. Demokracia je víťazstvo väčšiny. A USAci majú väčšiu armádu, ako Venezuela. Teda demokraticky zvíťazia.
Nechápem ľudí, ktorí si predstavujú DEMOKRACIU nejako inak.
Demokracia JE víťazstvo väčšiny, resp. víťazstvo silnejšieho. Teda víťazstvo USAkov.
Západ, tedy USA, NATO, se cpali na Východ, k ruským hranicím. Tento proces vyvolal v Rusech pocit ohrožení, došlo jim logicky, že jim jde, jak už mají své zkušenosti, o kejhák.
Tak se zkrátka MUSELI dát dohromady, pochopitelně.
Když budete mít souseda, který bude chodit s velkým nožem kolem vašeho plotu, nůž bude neustále brousit, a směrem k vám půjdou vyhrůžky, že se chystá vás podříznout i s celou rodinou, tak se asi také budete připravovat na nejhorší.
A dnes, kdy se Rusko náležitě zkonsolidovalo a vyzbrojilo, za což samozřejmě patří dík USA, tak Západ kvičí, jak pašík před zabíjačkou.
Pořád machrovali, tak teď mají, co chtěli, a o čem pořád
básnili.
Dnes si trampík nedovolí vyhrožovat světu kroucením rukou.
Svět se změnil, dnes by už bombardování Srbska neprošlo.
Toš tak, súdruhovja, čuráčikovja
Joe je to tak, řekl bych, že amík sere magi v kostkách a jen prská jak kobra indická.
Amík nesere nic. Amík má pořád několikanásobně vyšší HDP než Rusák s Čínou dohromady.
Jo, ale virtualně. Hlavni složka jejich HDP jsou finančni čachry a kšefty se zbraněmi. Možna tež obchod s drogami. (z velke časti jde o vyprodej zbrojařskeho šrotu před koncem životnosti ze skladu do valek.
mistr Koukol zrovna natáčí v HONIwŮDu
tak to tam asi vypadlo nějakému rejžovi z desek scenáře.
Amík je nejlepší potápěč, už je na dně.
Septyku, v USA se už nic nevyrábí, téměř všechna výroba vyjma zbraní je přesunutá do Asie.
Jen si vzájemně posílají sociální dávky, podávají na sebe žaloby, chodí k psychiatrům, kupují antidepresiva, vozí se taxíky, dělají vrátné a pošťáky, atd. A potom když ten obrat spočítají, tak mají největší HDP na světě.
Vole ze Zábřehu, v Rusech vyvolává pocit ohrožení každý krajíc chleba namazaný máslem. Už 200 let.
“v Rusech vyvolává pocit ohrožení každý krajíc chleba namazaný máslem. Už 200 let.”
Co chcete tim nesmyslem rici?
Joe Profaci :
Presne tak.
Demokracia je – keď demokraticky hlasujú dvaja vlci a baránok s guľometom.
Já
https://www.hlavnespravy.sk/orban-odmietol-natlak-rusko-ziadost-usa/1652694
Maďarský premiér Viktor Orbán americkým diplomatom oznámil, že plánuje vykonávať neutrálnu zahraničnú politiku a nie plniť požiadavky USA, píše The Wall Street Journal. V článku sa hovorí, že Orbán dostal nariadenie, aby čelil “čínskej kybernetickej špionáži“ a podporil Ukrajinu proti Rusku
https://www.hlavnespravy.sk/kedmi-usa-nemozu-priznat-ze-ich-rusi-vo-vojenskej-sfere-predbehli/1652347
Izraelský bezpečnostný expert Jakov Kedmi na portáli Politpuzzle tvrdí, že americkí lídri nemôžu pred vlastným obyvateľstvom priznať, že ich Rusi v posledných rokoch vo vojenskej sfére prebehliIzraelský bezpečnostný expert Jakov Kedmi na portáli Politpuzzle tvrdí, že americkí lídri nemôžu pred vlastným obyvateľstvom priznať, že ich Rusi v posledných rokoch vo vojenskej sfére prebehli
Mohli by sa totiž takmer okamžite objaviť nepríjemné otázky o tom, kam sa stratili miliardy USD vložené do zbrojárskeho priemyslu.
Rusi v posledných mesiacoch informovali o úplne nových zbraniach a zbraňových systémoch, ktoré majú k dispozícii a ku ktorým nemajú Američania žiaden ekvivalent. Pričom len v prípade ruského nadzvukového systému Avangard bude Američanom trvať minimálne 10 rokov, kým vytvoria zbraň na podobných princípoch a podstatne dlhšie im bude trvať vytvorenie adekvátnej protizbrane, ktorá by dokázala hrozbu Avangardu eliminovať.
Američania tvrdia, že majú pripravený nový systém protiraketovej kozmickej obrany a dokážu ničiť nepriateľské rakety priamo pri štarte. Rusi však majú Sarmaty a Avangardy už vo výzbroji, americký systém kozmickej obrany, veľmi podobný Reaganovej koncepcii hviezdnych vojen (nikdy nefungoval) je len vo výstavbe. Kedmi navyše upozornil na skutočnosť, že Američania s koncepciou odstraňovať ruské rakety už pri štarte prišli v čase pred Avangardom, rýchlosť dnešných ruských rakiet prevyšuje možnosti Američanov úspešne likvidovať ruské rakety pri štarte. Nehovoriac o tom, že len jedna salva 16 rakiet Bulava (každá Bulava môže niesť až 6 jadrových hlavíc) z ruskej atómovej ponorky typu Borej (táto ponorka dokáže 600 dní nehybne ležať na dne oceánu v blízkosti Severného pólu a je prakticky nezistiteľná) dokáže vymazať USA zo zemského povrchu.
Dnes má Rusko k dispozícii trojicu jadrových ponoriek triedy Borej. V Severnej flotile slúži ponorka K-535 Jurij Dolgorukij, v Tichooceánskej flotile slúžia K-550 Alexander Nevský a K-551 Vladimir Monomach. Ďalších 5 ponoriek triedy Borej je krátko pred dokončením. Priemerne trvá Rusom stavba jednej ponorky Borej 5 rokov, v 2014 Rusi začali so stavbou ponoriek Knieža Oleg a Generalisimus Suvorov, v roku 2015 začali so stavbou ponorky Alexander III. a v roku 2016 so stavbou ponorky Knieža Požarskij. Do roku 2027 chcú mať Rusi v službe 14 ponoriek typu Borej.
Vole ze Zábřehu, v Rusech vyvolává pocit ohrožení každý krajíc chleba namazaný máslem. Už 200 let.
xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Co ty na to, Koukale?
“Američania tvrdia, že majú pripravený nový systém protiraketovej kozmickej obrany a dokážu ničiť nepriateľské rakety priamo pri štarte.”
– heheéééé, tak, tak.
Lenže Putin prikáže svojim hackerom, aby dosadili USAkom za prezidenta Rusa Lavrova, a Lavrov pripojí USA pod vládu Ruska. A USAci budú v prdeli.
USAci “majú ” rakety, ale ich voľby sú plne pod kontrolou ruských hackerov – A TOTO potvrdila aj CIA !!!
Rus je lstivy. Lavrova on za prezidenta USA zvolit nenecha. Spiš antiruskeho diktatora Trumpa aby zahladil stopy. Ale klidně mohl nechat zvolit i cvičeneho šimpaňze z keni, vysledek by byl stejny. Bo v USA vladne Dip Stejt a kverulujici prezidenti tam mivaji omezenou politickou životnost.
S islámským terorismem se vede skuteční válka. S Ruskem se vede informační válka.
Evropan nejen že podcenila nebezpečí islámského terorismu, ale sama si teroristy se kterými teď musí válčit, nechá běhat po Evropě.
Pokud nepoučí a podcení nebezpečí hybridní války vedené z Ruska, budou jí tady za chvíli běhat zelení mužíci a vyvolávat stejný chaos jako islámští teroristé, na které se pak bude všechno svádět.
Islámský teror si vytvořil v Evropě podhoubí, ze kterého se mu dobře působí. To platí i pro Rusko. Zdejší adoranti Ruska budiž příkladem, jak se takové podhoubí vytváří.
Lubomír :
:
Eurofilovia – ste totálne v riti
Putin prikáže svojim hackerom, aby dosadili do EUroparlamentu ruských mužíčkov, a celá EU bude v riti. Samotná CIA zistila a vyhlásila, že Putin má pod svojou kontrolou akékoľvek volby na svete, aj USAcke.
Vy smiešni eurofilovia a amerikánofilovia sa modlíte k CIA , ale neveríte vyhláseniam CIA.
“Iba pubertácky nadávaš na protivníka. Proti protivníkovi treba nejako bojovať, ale nie nadávať. Považovať nepriateľa za idiota je trápne.”
A jak bojuješ ty – tlučhubo. A kdo tě platí ty revolucionáři?
“S islámským terorismem se vede skuteční válka.”
Stejskale, kde, kdo a proti komu vede válku s terorismem ? Prozraď, ať se poučíme.
Zatím proti terorismu bojuje pouze Rusko se svými spojenci.
Samozřejmě, že pro NATO je největším nebezečím Rusko: když budete vytrvale chodit kolem medvěda a šťourat do něho klackem, vsadím se s vámi o co chcete, že největším nebezpečím v té chvíli pro vás bude onen medvěd.
A naopak: jak by mohl být pro členy NATO islamismus nebezpečím? Vždyť mnohé členské státy NATO islamismus tu skrytě, tu dokonce otevřeně, přímo podporují! – Je takové pořekadlo, které praví: Jen vzteklý pes kouše ruku, která ho krmí. Ale samozřejmě není psáno, že kousne hned; klidně se napřed nažere a kousne až pak.
NATO si mohlo v klidu a pohodě vybrat mezi férovou dohodou s medvědem na straně jedné, a krmením vzteklého psa na straně druhé. Vybralo si, jak vidíme, toho vzteklého psa, snad v naději, že bude kousat směrem, kterým ukazuje onen klacek.
Jestli se nemýlím, historie už jednu takovou situaci zaznamenala. A jak to dopadlo?
NATO a NATOfilovia majú jeden handycap :
A potom sa chovajú podľa tých hupostí. A to je moc dobre. Hlupák zničí sám seba.
veria vlastným lžiam.
Jo, to je moc fajn, že hlupák zničí sám sebe. Jen by u toho nemusel ničit i ty ostatní okolo…
V demokracii hlupácká väčšina zničí všetkých. To je PRINCIP demokracie.
Řekněme si to na rovinku. Američti sudruzi zvolili v Caracasu sveho prezidenta, navzdory vuli Venezuelanu.
Tak se to děla neagresivně, demokradycky. Nejdřiv sankce, zadrženi venezuelskych aktiv v zapadnich civilizovanych bnakach, ktere bedlivě dohliži na svobodny pohyb kapitalu , pak demokraticky pokus o Majdanek. Anebo jak v Srbsku, kteremu byla nasilně odejmuta čast jeho uzemi. Bez referenda anebo voleb.
Kdežto agresivni lstivy, zakeřny Rus nechal proběhnout antirusky protiustavni nacisticky Majdanek pod řidici ručkou DipStejtu a Bileho wigwamu, pak zaktivizoval zelene mužiky na zakladně v oděse aby dohledli na připadne Majdanisty a jejich ukauzněme chovani v pruběhu referenda na Krymu. A pote co Krymčane dobrovolně rozhodli o přifařeni k velikoj Rosśiji a ne k Banderovcum (kdo by take šel dobrovolně do černe diry k nackum, že?) Rus Krym zakeřně proti všem pravidlum anektoval.
A wo tym to je. Amik i se svymi Majdanky, kroucenim rukou, Íbrmenšstvim je demokraD a Rus je zakeřny agresor.
Díky Rusku, máme ještě mír.Kdyby Rusko nemělo ty zbraně, které má, tak už tady nejsme.Atomovek se pasák krav nebojí, pokud nedolétnou k němu.Jenže už dolétnou a krávopas se posral!!Děkujeme bratři Slované.
Tvrdá dělnická pěst dopadla na kapitalistickou buržoazní hubu. Díky našim slovanským bratrům si můžeme užívat lepších zítřků pod její ochranou a pod naším vlasteneckým panem presidentem Milošem Zemanem. A k tomu nám pomáhej Pán Bůh. ČEST.
Na Dušanovi můžeme den co den pozorovat,
co s psychikou člověka dokáže udělat obcování s 15-ti letou cikánkou.
Pořád lepší, než si leštit tyčku, jako ty.
Já vím, že už máš pazouru jak medvědí tlapu, né tak velkou, ale chlupatou.
Archive tys odblokoval i svou mysl a tak si nám popsal svoji chlupatou pazouru
Akurat zastupca najvacsej teroristickej organizacie na nasej planete, ma co hovorit o najvacsich hrozbach pre mier na svete… NATO vzniklo v roku 1949, udajne ako obranny pakt proti Varsavskej zmluve, ktora vznikla az o 6 rokov neskor, v roku 1955, existuje aj takmer 30 rokov po zaniku Varsavskej zmluvy a od jej zaniku sustavne vedie utocne vojny… Ono to bombardovanie napriklad Srbska, v zaujme albanskych moslimov, by si curaci z NATO, pocas existencie Varsavkej zmluvy, neboli nikdy dovolili… Sudruh Broskyna (Peach), najvacsou hrozbou pre svetovy mier dnes jednoznacne je terorizmus NATO a terorizmus clenskymi krajinami NATO vytvorenych, vycvicenych, vyzbrojenych, materialne zabezpecenych a riadenych moslimskych teroristickych skupin, za co by vsetci predstavitelia NATO, ako aj vlad vsetkych clenskych krajin NATO, podla v ich krajinach platnych zakonov, mali dozivotne hnit v base… Pre PR oddelenie NATO, bezplatne poskytujem tento plagatik… Zelam vam vela uspechov vo vasom dalsom vrazdeni a odhalovani novych hrozieb svetoveho mieru…
Orloji,
možná i my, resp. “pražská kavárna” přispějeme svou troškou do mlýna.
“Nový pražský radní Jan Chabr (TOP 09 a STAN) jde do boje proti ruským matrjoškám. Web prazskyden.cz píše o jeho iniciativě, kdy chce jednat o odstoupení od smluv s majiteli obchodů se suvenýry v centru města, kde se prodávají ruské matrjošky a další ruské kýče”.
A jsem přesvědčená, že na tomto poli bychom měli velkou naději na úspěch a objevilo by se i mnoho hrdinů – adeptů na medaili.
My to agresivní Rusko zničíme!!!
A to je velmi spravne rozhodnutie sudruha Chabra… Matriosky su sucastou kremelskej hybridnej vojny a preto predstavuju vazne ohrozenie svetoveho mieru… Tie cervene bolsevicke svine, sa jedna v druhej neschovavaju len tak pre nic za nic, nie…? Nepochybujem, ze napriklad sudruh kontrarozviedcik Langer, by pri pohlade na tento ich obrazok dokazal okamzite identifikovat, ktora z nich je agentkou NKVD, ktora agentkou GRU, KGB, ktora byvalou StB-ackou, komunistkou atd… Toto mu neprezradte, ale ta najmensia ma v sebe aj nuklearnu naloz… :)