bernard
5.5.2021
Kategorie: Ekonomika

Reklama od Bernarda, není jen reklama….

Sdílejte článek:

PAVEL B. REICHL

REICHLKaždý z nás to zažívá dnes a denně. Jsme obklíčeni světem reklam. Dá-li se tedy mnoha z těch nepovedených kousků říkat, reklama.

Všichni je známe, všichni k nim přistupujeme různě. Někdo podle nich dokonce i nakupuje…

Rád se dívám na televizi a tak za den shlédnu nepřeberné množství různých reklam a musím zmínit i upoutávky na následující televizní program.

A především ty zmíněné upoutávky mě doslova ničí. Nevím odkud se vzalo to moderní pojetí, ale pokud mi nějaká televizní stanice nabízí pětkrát do roka stejný film a to film, který vznikl v dobách dávno minulých a který jsem už stokrát viděl a zvolí k tomu hlas herečky, která laciným způsobem mele hromadu nesmyslů, které mají zaujmout, můžu z vlastní zkušenosti napsat s čistým svědomím, že mne to spíše odrazuje, než aby vzbudilo zájem.. A tak pokud bych měl netradiční upoutávky pochválit, v mé hlavě si to zaslouží snad jen Cool, kde je veden styl upoutávek stále stejným a musím podotknout, že velmi vtipným způsobem.

Jiná kategorie jsou ovšem samotné reklamy. Někdy jen tiše zírám a hlavou se mi honí myšlenky na to, jak zoufalý ten prodejce musí být, že dovolí, aby se podobný hnus spojoval s jeho produktem. Jistě, je i spousta slušných reklam. Nejhorší jsou ty, kde na nás z obrazovky chrlí to, že všechno dělají pro nás, pro naše pohodlí, chtějí abychom lépe bydleli, jedli, spali a já nevím co ještě. A přitom i ten nejprostější človíček ví, že já nebo Vy, jsme jim ve finále úplně šumák, protože ta reklama vznikla především proto, že myslí na své dobro, na své bankovní účty a na své pohodlí. Samozřejmě, k tomu ty reklamy jsou, ale nikdo by neměl dopustit, aby už televizní divák nabyl pocitu, že nejde o nic jiného, než jak mu vydrancovat portmonku.

A pak se objeví něco jiného. Jsou těžké časy, lidi se rozdělili do několika táborů a každý myslí jen sám na sebe. Jako by neexistovali ti, kterým se za více jak poslední rok prostě nedaří dobře i když ne jejich vinou.

Když jsem viděl reklamu pivovaru Bernard poprvé, hned jak skončila, věděl jsem, že ji musím vidět znovu a především jsem ji vidět znovu chtěl, protože ihned na poprvé mě ovanul pocit „člověčenství“ a lidskosti vůbec. Je to reklama, která mi naprosto nic nevnucuje. Je v mých očích dokonalou. Dokonalým světem ve kterém chci žít. A její smysl nevidím v podbízení a zisku, ale především jako odkaz toho, že jsme všichni jen lidé a na světě záleží na hromadě jiných věcí než jsou jen peníze. Úcta k druhému, láska a souznění, snaha o to druhého pochopit, obejmout ho ve chvíli kdy to opravdu potřebuje.

Je to fantasticky odvedená práce, která by se měla stát odrazovým můstkem pro všechny profíky zabývající se reklamou, protože tak má správná reklama vypadat. Žádné hloupé blekotání a pošišlávání v omáčkách okolo. Žádné trapné postavičky žvatlající kupu nesmyslů..

Člověk člověku. To musí chytit za srdce každého ať chce nebo ne.

Už jsem reklamu viděl několikrát a vždy v ní objevím kus něčeho nového. Něčeho poctivého a napovídajícího, že člověk, který si nechal udělat takovou reklamu, musí něco umět a jeho produkt musí stát za to. A pivo Bernard za to stojí, což jen podtrhuje naprostou superkvalitu celé té reklamy.

Kéž by podobných kousků bylo mnohem více, kéž by si každý obchodník uvědomil, že to co nabízí, nabízí lidem, kteří utratí za jeho zboží rádi peníze nikoliv proto, že je obelže, ale proto, že jim nabídne kvalitu.

A to se panu Bernardovi skutečně podařilo a daří. Já mu mnohokrát děkuji protože jsem si po dlouhé době nepřipadal při sledování reklamy jako kořist, ale jako skutečný člověk…

Redakce
Sledujte PP

Redakce

Vážení čtenáři, chtěli bychom Vám všem poděkovat za finanční pomoc, kterou vyjadřujete podporu Pravému prostoru. Díky Vám tak můžeme stále nezávisle publikovat a pracovat na dalších vylepšeních. Níže uvedený graf představuje, kolika procenty nám Vaše příspěvky (dobrovolné předplatné) pomáhají na nutné měsíční náklady na provoz a zachování existence PP.

S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX), QR platby

Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.

***** Příspěvky čtenářů za měsíc květen 2021: *****

Josef Budějovský 500,- Kč, Jiřina Kozáková 200,- Kč, ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Pavel Janeček 300,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Rene David 500,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, ing. Jiří Babinský 500,- Kč, Věra Baarová 1000,- Kč, Matouš Gaudl 500,- Kč, Lubomír Vylíčil Phar. 5000,- Kč, Novákovi 500,- Kč, Marek Janičko 100,- Kč

Celkem za měsíc: 11 700,00 Kč
Vybráno 33.42%
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to?

Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.

Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.

Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Redakce
Sledujte PP
(Visited 2 764 times, 6 visits today)
Sdílejte článek:
Velmi špatnéŠpatnéPrůměrnéDobréVelmi dobré (27 votes, average: 4,52 out of 5)
Loading...
46 komentářů

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-)