re1
31.5.2016
Kategorie: Multikulturní soužití

Rasistické reklamy: Která je “dobrá” a která je “špatná”

Velmi špatnéŠpatnéPrůměrnéDobréVelmi dobré (26 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...
Sdílejte článek:

BEO 31|05|2016

Nedávno čínská reklamní agentura dala odvysílat reklamu (parodii), za kterou je obviněna z rasismu. Můžete si ji prohlédnout na videu níže. Černoch, resp. mulat v pozici natěrače slintá nad mladou Číňankou – ta ho začne k sobě vyzývavě volat, aby mu následně strčila do úst kapsli s pracím prostředkem, nacpala ho do pračky a vyprala.

Výsledkem je Číňan, čili v interpretaci někdo, kdo se zbavil špíny a stal se z něho světlý člověk, s čímž také mladá Číňanka je následně spokojená.

Svět – respektive jeho nepatrná menšina se silným mediálním prostorem – láteří a odsuzuje.

Asiaté jsou poměrně silní a nekompromisní “rasisté”. Naivním lidem snících multi-kulti sny to není známá věc, ale asijské národy dost výrazně pohrdají černochy – v zemích je mají poměrně málo. Také Japonci pohrdají např. Číňany atd. Zkrátka, na tyto otázky se dívá Asie úplně jinak, než politickou korektností zdegenerovaný západ. Takže i když se najde pár Číňanů, co reklamu odsoudí, většina národa se baví.

Daná reklama je však velmi silnou kopií starší italské reklamy. Přestože na kopírování jsme u Číňanů zvyklí, zde jde ale zřejmě o snahu poukázat na dvojtvárnost.

V té původní italské reklamě se totiž italský muž bez svalů nabízel italské dívce – ta ho však nacpala do pračky, použila prášek na barevné prádlo. Z pračky následně vyšel svalnatý černoch a dívka byla nadšená. Doplněno slogany: Barevná Itálie a barevné je lepší!

O té jste určitě neslyšeli, protože rasismus proti bílým nepoutá tak velké mediální pozornost.

Ačkoli logika v takovém námětu zaostává, šlo o rasistický útok proti vlastnímu národu a proti vlastní rase, což je rozhodně odsuzující.

Čína reklamě dala větší logiku, protože když se pere špinavé prádlo, tak má následně působit zářivěji. Ale co je podstatné, čínská reklama ukázala přirozené rasové preference, které směřují k zachování rasové podstaty vlastního národa.

Multikulturní socialismus  se tak díky čínské reklamě může zamyslet nad tím, kterou formu rasismu akceptuje a kterou odsuzuje. Bohužel, z reakcí médií je zjevné, že sebevražedné sklony vyhrávají.

ZDROJ: beo.sk

Redakce
Sledujte PP

Redakce

Vážení čtenáři, chtěli bychom Vám všem poděkovat za finanční pomoc, kterou vyjadřujete podporu Pravému prostoru. Díky Vám tak můžeme stále nezávisle publikovat a pracovat na dalších vylepšeních. Níže uvedený graf představuje, kolika procenty nám Vaše příspěvky pomáhají na nutné měsíční náklady na provoz a zachování existence PP.

S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)

***** Příspěvky čtenářů za měsíc srpen 2018: *****

Jan Procházka 500,- Kč, Věra Vladyková 290,- Kč, Martin Ondráček 200,- Kč, Martin Pavlíček 1000,- Kč, Helena Novotná 200,- Kč, Eco Bau 500,- Kč, MUDr. Štefan Ridzoň 200,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, MUDr. Ilja Baudyš 1000,- Kč, Vlastimil Kornas 333,- Kč, David Bezděk 150,- Kč, Nikola Bornová 250,- Kč, Tomáš Foldyna 1003,08 Kč (40 eur)

Celkem za měsíc: 5 676,08 Kč
Vybráno 16.21%
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to?
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Redakce
Sledujte PP

Latest posts by Redakce (see all)

Sdílejte článek:
politicon-banner
17 komentářů
Proč potřebuje Pravý prostor Vaši podporu? Více informací ZDE
Hello. Add your message here.