
Propuštěný učitel uvedl, jak neziskovky převzaly výuku ve škole. Multikulturalismus a džungle
EUP
Bývalý znojemský učitel a major v záloze Stanislav Balík varuje před nástupem totality a „majdanu“ v Česku. Balík, který o své místo přišel kvůli tomu, že se postavil liberálnímu přístupu k výuce, v rozhovoru pro ParlamentníListy.cz promluvil o katastrofickém stavu českého školství.
V rozhovoru Stanislav Balík promluvil o praktikách na znojemské základní škole, kde se podle jeho slov šířil „fanatický feminismus a multikulturalismus“.
Podle něj ve škole panovala nekázeň, kterou ředitelka nechtěla řešit. Za své stížnosti byl údajně šikanován, a nakonec po necelém roce o své místo v červnu přišel. Jedním z důvodů byla ukázka z kázání mistra Jana Husa, kterou pustil žákům.
„Taková ukázka byla prý pro děti nevhodná a já jsem prokázal svoji totální pedagogickou neschopnost. Proto mi (paní zástupkyně, pozn. red.) sdělila, že bude stále chodit na hospitace ke mně a trhat moji zpětnou vazbu, dokud to nebude podle její představy, tu mi však nesdělila,“ uvedl pro PL Stanislav Balík.
Podle něj výuku ve škole převzaly neziskové organizace a děti ztratily kázeň. Stížnosti, které psal na příslušné orgány, zůstaly bez odezvy. Dotyčný kvůli tomu v polovině června vyhlásil i hladovku.
„Velké množství hodin bylo odebráno pro aktivistky, které propagují multikulturalismus a liberální školu, kde si každý může dělat, co chce,“ tvrdí.
Vedení školy pak obvinil z toho, že nenávidí křesťanství, autoritu, českou státnost, naše národní dějiny a identitu, „ale hlavně to, když se říká pravda“.
Balík, který v minulosti dle svých slov připravoval vojáky na zahraniční mise, uvedl, že se mu podařilo na svých hodinách zavést kázeň. Nicméně pochvaly se mu od vedení školy nedostalo.
„Nechtěli na škole kvalitního pedagoga, ale loutku, která papouškuje multikulturalismus a je politicky korektní. Není jistě náhodné, že bylo zlikvidováno celkem deset zaměstnanců školy,“ řekl. „Chtěl jsem na škole učit do důchodu a otevřeně jsem o tom hovořil.
Vedení školy se mě rozhodlo zlikvidovat, a tak jsem byl rituálně ukřižován všem pro výstrahu,“ míní. Problémy, se kterými se ve znojemské škole setkal, jsou typické pro české školství.
„Děti na druhém stupni neumí pořádně číst, nejsou schopny dát dohromady kloudnou větu, inkluze je poslední hřebíček do rakve našeho školství. Tempo a znalosti se musí přizpůsobit tomu nejslabšímu ve třídě. Děti si v hodinách dělaly, co chtěly,“ uvedl.
Podle něj se do země vrací totalita a zmanipulovaná mládež je připravena provést převrat jako před pěti lety na Ukrajině. „Musíte být pro multikulturalismus, feminismus, migranty, rovná práva homosexuálů a upřednostnit vše cizí před domácím, a v tom případě můžete učit na základní škole,“ domnívá se Balík.
Demonstrace, které poslední rok probíhají v republice, mají podle něj vyvolat v zemi majdan v zájmu Německa, EU a globalistů. Premiér Andrej Babiš připomíná Janukovyče, který lavíruje mezi Bruselem a Visegrádem.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc březen 2021: *****
Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Anonym 555,- Kč, Miroslav Zatřepálek 100,- Kč
Celkem za měsíc: 2 655,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
IDENTITY V KONFRONTACI
Multikulturní výchova pro učitele/učitelky SŠ a ZŠ
Milan Fujda – Eva Klocová – Radek Kundt (eds.)
Masarykova univerzita
Brno 2011
© 2011 Masarykova univerzita
spolufinancovaného ze státního rozpočtu ČR a Evropského sociálního fondu.
…Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech…tak se tomu dnes říká v kleptoneomarxistické eu
všechno tohle svinstvo leze z nemocného a zdegenerovaneho západu!!!
a někteří ještě budou řvát,že prý tam ‘patrime’
já určitě nechci patřit někam, kde mě neberou a nikdy brát nebudou jako sobě rovného. pro západ budeme vždy vychodaci,ať se snažíme do prdele vlézt sebehloubeji.
CZEXIT
Zcela správně ze zdegenerovaného Západu, který oslavuje zrůdu Karla Marxe, studuje socialismus a propaguje vše, co je spojeno s vražedným komunismem. Za bolševiků platilo- mládí vpřed, jen všichni museli držet hubu a krok, to si bolševici pohlídali. A na Západě je dosud svoboda.
Co to blábolíte nebo je to ironie ?
Má pravdu, předcedkyně.
To je ukázka zbytečných lidí studovaných ve zbytečném paoboru, kteří by se v normální společnosti neuživili, ale smrdí na univerzitách a píší bláboly, které normální lidé platí ze svých daní! Takový novodobý VUML na plný úvazek!!!!!
A furt někdo říká, že u nás nejsou lidi na práci. Politické neziskovky a politruci na VŠ by díru zalepili, netřeba dovážet cizince!
Nezalepili Dajo, nedělejte si iluze. To jsou totiž osoby práce se štítící. Jedině v případě, že jste měla na mysli něco na způsob pracovního tábora. Tak to pak jo.
Smutný dokument, Západ už je vyřízený:
http://www.stratenaeuropa.sk/
No, tak máš radost, ne? Pátá kolono.
Taky ses podílel.
..nepřítel se má střílet…zvlášť, když se schová ve škole…
úžasné, formátování gojského HDD
další Pátá kolona.
Hňup co od opravdového nebezpečí odvádí pozornost.
Dřív se indoktrinovalo ideologií socialismu a teď multikulturialismem. Pokaždé zblbnou jen malé procento lidí. To, co pokazí škola, by měla napravit rodina!
nejhorší na tom socialismu bylo, že furt to bylo jen o práci, žádná zábava…
Času na zábavu bylo za komoušů víc , všichni přece celý den v práci chlastali a dělali jen cikáni a Marťani !
Sice to moc těsně s článkem nesouvisí, ale nedávno jsem viděl zajímavé téma bakalářské práce na UK.
https://is.cuni.cz/webapps/zzp/detail/173699
… by mě zajímalo, čím se takový absolvent humanitní fakulty bude živit v době krize…
Zkuste se podívat na výročky Člověka v tísni !
Kolik škol se “zapojilo” do akce Jeden svět. Tedy multikulti, vítačství, úchylárny a plivání na vlastní kulturu a identitu.
Kolik učitelů bylo “proškoleno”.
A proto soudím, že politické neziskovky musí být zničeny.
Jak probíhá výuka na SŠ. Někde shora přilítne befel, že tu a tu hodinu bude probíráno… a výuku povede externista (neziskovka). Kantor je na začátku ve výuce pár minut, ale když je vše zajištěno, vezme kramle a jde si dělat svoje věci. Nač ty téměř dospělé (někdy už dospělé) studenty hlídat, že? Jsme taky lidi. Toto neziskovkáři ví, a proto “výuku” rozbalí, až kantor odejde. Na škole pak nikdo nemá pojetí (z kantorů), co se v těch “volných” hodinách učí, probírá. I to je důvodem, proč maj neziskovky k výuce tak báječný přístup…
Co to zde čtu za nevkusne přispěvky? Namisto vlastniho sebekritickeho vděku a radostneho trilkovani , takove poraženectvi?
Byli jste to vy, sudružky a sudruzi, kdo jste kdysik radostně majdanovali na Wencelsplatzu i na Staromaku jak kdysik milicijoneři a chtěli jste mermomoci patřit k civilizovanemu Zapadu. Byli jste to vy, kdo chtěl svoboděnku, bourani barier a regulaci, svobodne cestovani a podnikani v jinych zemich, možnost určovat si svuj vlastni osud, svobodne dolby. A nyni když už to všechno mate, po době kdy jste radostně tleskali když Vena privatizoval stat a vytrhaval vam i chlupy na zadnici a transformoval socialistickou ekonomiku na kapitalistickou = privatni, po zlatych časech kdy jste oběma Venum radostně tleskali když střihali hranični draty, kdy likvidovali zbrojni prumysl a připravovali zemi k přijeti do internacionalniho svazku vyspělych imperialistickych zapadnich zemi zde plivete na pokrok ktery přichazi ze Zapadu? Co je totok za nevděk?
Dnes kdy už konečně mate svobodu si stěžujete na jeji přemiru a dokonce se zastavate, stareho lapmpasaka a poklitruka, ktery chce učit děcka na školach vlastenectvi a chce ve škole zavadět disciplinu? Vždyť vy jste dycinky chtěli pravy opak. Chtěli jste svobodně cestovat? Dnes již mužete. Mužete podnikat ve kterekoliv zemi světa, mužete se tam usadit a žit. Mužete se přestěhovat třeba do Londonu anebo do Malmo, na hranici vas nikdo nezadržuje ani nebuzeruje. Mužete si svobodně zvolit jakou politickou stranu chcete. Mužete do sytosti nadavat u piva a sterilniho bučku u klabosnice. Mužete si svobodně (i vaše děcka) zvolit jakekoliv pohlavi, mužete se přihlasit k jakekoliv naboženske konfesi. Mužete se svobodně producirovat po naměstich ve slipech a již brzy se budete moct hrdě hlasit třeba k pedofilum.Tak co byste ještě vic chtěli? Vaše děcka už se nemusi ve škole učit, mužou si tam dělat co chtěji, třeba lozit po stropě.
A vam se to nelibi? Takhle ne holomci! Všechno ma sve naklady. Jak pravil sudruh Amšel, nic neni zadarmo. Tuž namisto poraženeckych lamentaci, kupte mavatka, vyražte do pruvodu a slavte! Konečně mate co jste chtěli! Za totok jste, sudružky a sudruzi bojovali. Kapitalizmus, to je liberalizmus. Všechno co je stare a zkostnatěle, co překaži byznysu, musi pryč. Koho by dnes zajimala nějaka vlast, rodina, vlastni stat – ten je dnes největšim nepřitelem všech pokrokovych a civilizovanych lidi. Hlavně že už konečně mate za co jste bojovali.
Tak, tak, neomarxistický západní režim už odhodil masky demokracie a vyhřezla na povrch ta nejbrachiálnější diktatura všech dob – sionistický NWO.
Obavám se, že změny jsou už nevratné a že jediným řešením je občanská válka.
Poslední roky ta propaganda výrazně přitvrzuje. S jedním v článku nesouhlasím a to s tím, že by to bylo nějak namířeno proti současné vládě. Vždyť ta multikulti, gender a globalizaci podporuje. Nejde jen o to, že vše uvedené mají v programu socani. Ale jde o program celé vlády, vždyť ty neziskovky, které na školách působí, zaštiťuje právě ministerstvo školství. A Jourová, kterou včera jednohlasně nominovala vláda už podruhé do EK prohlásila, že se dál bude věnovat “boji proti dezinformacím” (tzn. cenzuře) a bude usilovat o hlubší EU integraci. Jo, Slováci mají Čaputovou, my Jourovou. Je to totéž, jenže ta Jourová má mnohem větší vliv, než nějaká téměř bezvýznamná Čaputová v parlamentním systému. Jourová působí v rámci celé EU a její “nápady” jako GDPR a cenzuru internetu pociťují denně miliony lidí v celé EU. A právě i to školství je do značné míry pod vlivem Bruselu (např. inkluze je počin, který přišel z Bruselu).
A socanská svazačka Valachová tu inkluzi zavedla s tím, že už jsme měli mít dávno splněno….asi myslela to nevzdělávání a prznění duší našich dětí. Z blbého děcka bude blbý dospělý, lehce manipulovatelný, se kterým si vyvolení budou dělat co chtějí. Na mobilní smart novičok jim skočí, tak jako na viditelné molekuly CO2 apod.
Přesně tak. Valachová zavedla inkluzi a zatím se ji nikdo nesnaží rušit. Důsledky inkluze budou znát za nějakých 8-10 let, kdy budou VŠ končit ti, co tou inkluzí alespoň do jisté míry prošli. Nedovedu si představit, jak takový výsledný produkt inkluzivního školství bude vypadat, když už v posledních letech se zjistilo, že mnozí absolventi VŠ nejsou schopni napsat velká psací písmena, neuměli z hlavy malou násobilku a nebyli často schopni ani pochopit delší psaný text. To pak absolventi, kteří si kompletně projdou inkluzivním školstvím, nebudou snad ani schopni bez kalkulačky sčítat a odečítat…
To je první fáze. V další už nebudou umět ani ta čísla….negramotný otrok, dobrý otrok…
Inkluze přivhazi z civilizovaneho Zapadu spolu s multikulturalizmem Gay Prajdami, bojem za prava narkomanu, pedofilu, zaviranim jaderek etc.. Kdyby tam nebyla Valachova byl by tam jiny INKLUZIJONISTA. Čurat proti větru v době majdanu, kdy stat je bezmocny, bez majetku , vlastni armady, zdroju a nad hlavu odborně zadluženy a podřizeny cizimu diktatu, je takřikajic kontraproduktyvni. Bo majdaniste nikdy nespi a furt se připravuji. Uhneš z řady a hned tě demokradicky přinuti zařadit se zpatky do stada.
Pokrok nezastaviš. Chtěli jste patřit k civilizovanemu Zapadu? Dnes již k němu patřite(me). Se všim všudy! I s jeho (“našimi”) imperiajalistickymi demokraDyzačnimi valkami, multikulturalizmem, gej Prajdami, obchodem s drogami, globalizaci…
Za co jste bojovali, to mame! Poděkujte sami sobě! Všechno ma 2 strany a jak pravi stare československe přislovi, když ptačka lapaji, hezky mu zpivaji. Astalavista holoubci.
JSME? Ale prdlačky, někteří NE a byli taky proti vstupu do EU! ALE byli přehlasováni těmi, kteří si představovali EU jako v roce 1970 a zblblou mládeží
(MAO věděl , jak na to).
Arťo,
vy mě sudruzi připominate, toho sudruha co byl z principu proti sečnym zbranim ale sam chtěl mit pravo vlastnit kompletni arzenal sečnych zbrani. Vysvětlim vam wo co gou:
Vy jste sudruzi radostně hykali když se boural a privatizoval do cizich rukou stat a nejraději byste ho komplet cely zprivatizovali. Radostně jste hykali když se bouraly hranice, neprotestovali jste, když naši “mirotvurci” pomahali zapadnim civilizovanym imeprijalistum rozbihat valky za hranicemi Ojropy (plan 7-mi valek za 5 let jak prozradil sudruh brigadni jeneral Weslik Klark). Radostně jste vitali neviditelnou ruku trhu a kvuli šetřeni nakladu i cizi gastartbajtry.
A nyni najednou jste velci vlastenci? Když je vše rozprodano, stat je bez majetku, bez hranic a zadlužen vystaven diktatzu cizich vyspělych imperijalistickych zemi a nadnarodnich ekonomickych kolosu? Jakou vlast vlastně hajite? Anebo snad stat, ktery chcete zredukovat pouze na udernou mocenskou pěst policie a armady sloužici cizim globalistum?
Těm západním poskokům tu těžko něco vysvětlíte , ti pořád bojují proti komoušům !
házite perly svinim
Platy nejsou to hlavní co učitele štve. To hlavní je politicky korektní vymývání mozků dětem, zvané vznešeně “inkluze”. Myslíte, že škola je ze zákona politicky neutrální? A že hlasatel politické nesnášenlivosti nemůže vést projekt na stovkách škol v naší zemi? Tak to se pletete. Vysoce postavený zaměstnanec organizace Člověk v tísni, pan Karel Strachota, 56 let, který založil a řídí projekt zaměřený na školní děti Jeden svět na školách. S ním ovlivňuje názory na více než 3600 školách v celé republice. Pokud se podíváte na jeho stránku, zjistíte, že se opakovaně tímto stylem naváží do lidí, kteří „se provinili“ odlišným politickým názorem. Škola má být ze zákona místo politicky neutrální. Šíření ideologické nenávisti školním dětem používali jak nacisté, tak komunisté. Jak může „Jeden svět na školách“ vychovávat k toleranci a racionalitě, když projekt založil a řídí člověk, který je plný nenávisti a je ochoten ji projevovat stylem nacistických protižidovských karikatur? Pustili byste do škol projekt “proti nenávisti” člověka, který se ani neskrývá s fanatickou nenávistí vůči těm, kteří mají odlišný politický názor? Mluvčí Člověka v tísni neshledal na aktivitách pana Strachoty nic neetického, v této organizaci jsou „velmi pyšní, že u nich pracuje“…..Svou činnost směřuje na indoktrinaci dětí ve školách (jednostranné! besedy s muslimskými konvertity, kontrolu obsahu vašeho myšlení (Projekt „Faktus“ v roce 2015 a zastrašující dopisy, vyhrožující poslancům a senátorům za projevení kritiky vůči migrační politice v době vrcholící migrační krize) a další kádrováckou činnost třeba v podobě demagogicky kontroverzní “Zprávy o nenávisti na sociálních sítích”, která vzbudila kritiku i mezi odborníky. V nové publikaci pro školy, zaměřené údajně na “rozvoj kritického myšlení” za 5,5 miliónu dětem vysvětluje, že ty nejlepší informace najdou na Britských listech a ultralevicovém Alarmu)…..Fakto dopustíme tohle vymývání hlaviček těm našim nejnevinnějším tvorům? Věřím, že HLAVNĚ NÁS RODIČE ZAČNE VELMI ZAJÍMAT, komu a čemu ve skutečnosti školy dávají prostor za aktivitou “Jeden svět na školách”…..No a co vlastně ve škole mají co dělat nějaké neziskovky či kdokoliv kdo na to nemá glejt od Ministerstva školství? To od toho dává ruce pryč s tím, že je na místních úřadech, koho si pustí do škol. Klasický alibismus a připosr*nost…Vážně toto dopustíme?
https://eurozpravy.cz/domaci/skolstvi/254188-zpackana-inkluze-administrativa-nedostatek-pomucek-ucitele-neprotestuji-jen-kvuli-nizkym-platum-uvedl-pro-ez-prezident-pedagogicke-komory/forum/?_fid=y6lb#post-1932972
https://www.euportal.cz/Articles/20924-asi-vas-to-prekvapi-ale-autorem-tohoto-nenavistneho-vylevu-je-vysoce-postaveny-zamestnanec-organizace-clovek-v-tisni-probiha-indoktrinace-deti-ve-skolach.aspx
Jen něco z mého txt archivu, který si již drahně let skládám coby puzzle, abych ho jednou mohl předat svým potomkům, snad jim to bude jednou k užitku. Vyplácí se ukládat si co kdo kdy řekl či udělal a při nejbližší příležitosti jim to vomlátit vo hlavu. Vůbec si školství, média, politici, sluničkáři, a všichni těmto podobní neuvědomuí, že ty děti, až vyrostou, a poznají ten propastný rozdíl mezi výukou a realitou, tak si řeknou “Co nám to v tý škole vykládali za kraviny?” A popadnou vše co bude po ruce a poženou nejdřív vás učitele, pak neziskovky, a nakonec všechny takovéto politiky včetně imigrantů. Ale to už nebude revoluce sametová….No ale – kdo chce kam…že….
Podle něj se do země vrací totalita…”
Pre normalneho cloveka je nemozne orientovat sa v tej liberalnej terminologii… 30 rokov ma pravicovi sudruhovia presviedcali, ze totalitou bol socializmus a kapitalizmus je slobodou… Ti isti sudruhovia mi ale dodnes tvrdia, ze ziadny kapitalizmus neexistuje a to, co je nazyvane kapitalizmom, je socializmus a dnes tu nejaky lampasak tvrdi, ze sa vracia totalita, teda socializmus, ktory tu udajne cely cas je…?
Kedze som osobne presiel vsetkymi stupnami socialistickeho skolstva, viem, ze za socializmu bola v skolach vyzadovana disciplina a respekt voci ucitelom, nikto si vtedy na hodinach nemohol robit co sam chcel, osvojenie si preberanej latky bolo sustavne overovane skusanim a pisomkami a kto ucenie sa nezvladal, dalej nepostupil… Pocinajuc strednymi skolami, vsetci museli prejst prijimackami a aj na tie sa museli najprv kvalifikovat svojim dovtedajsim prospechom… Studovali sa vyhradne hospodarstvu realne potrebne odbory/profesie atd… Uz vtedy ale bolo zapadne skolstvo v podobnom rozklade, v akom sa dnes nachadza to nase… Aka totalita sa k nam teda dnes vracia, odkial konkretne sa vracia a aka je vasa konkretna predstava totality, toto by ma naozaj zaujimalo, mili pravicovi sudruhovia…?
Musim vam to pochvalit, jako tem Svedum a Nemcum. Mate, co jste chteli. Kazdy, kdo tyhle svine volil, ma vinu. Hlavne nadavejte na Okamuru, tim zachranite Cesko. Okamura na hrad!! SPD vladnout!
A u nas: Heil AfD!!!
Koho ty volíš v tom úžasném Germanistánu kde žiješ?
A proč tam vlastně žiješ? Jsi machomet?
Autor by byl dobrý, kdyby do toho nezapletl majdan.
Školou povinné děti mají rodiče a ti mají udeřit na školu co to jejich děcka učí za hovadiny, že je pak na důchod multikulti kecama neuživí. Ředitelé i učitelský sbor má chodit kanálama. Pak je možná změna k lepšímu.
Vše ostatní jsou jen jalové kecy tupých ovcí.
Takovému stavu školství není proč se divit. Podívejte se, kdo to ministerstvo posledních asi 25 let vedl. Byli to většinou Socani a tito ministři pocházeli z neziskových organizací zabývajících se prací s dětmi bez ohledu na jejich vlastní pedagogické vzdělání a praxi. Navíc Socan potřebuje vždy svého voliče a na takové úrovni, aby nebyl schopný si vydedukovat a tím i odhalit jejich úmyslné lži a naivní nepravdy. Proto se i na středních školách odkládá povinná maturita z matematiky – kdo jí dá, umí přemýšlet logicky a kriticky a hledat základní požadavky – a takovou mládež nepotřebují. Mládež musí VĚŘIT a ne se snažit přemýšlet, to by je pak mahla odhali, nevolit, a kdo by jim pak zaplatil jejich prebendy?