
Prokleté diskuse
KAREL KŘÍŽ
Pravý prostor je často napadán, že diskuse pod články je čiročirá hrůza, která často popírá názorové zaměření webu, a že by redakce měla s tímto stavem něco udělat. Ne. Nebudeme dělat proti svobodě slova nic. Pravý prostor vznikl i proto. Pravý prostor je a zůstane svobodným webem pravicového zaměření, ale je třeba vidět rozdíl mezi redakčním obsahem a příspěvky v diskusích. Ano, ty mohou, a často jsou být z úplně jiného názorového spektra, mohou být hloupé, mohou být někdy i osobní, mohou být někomu nepříjemné. Ale je to syrová podoba svobody, přátelé. Máme zrušit diskuse úplně, jak už to praktikují některé zpravodajské weby? Zkuste to pochopit.
Redakce PP se snaží o co největší možnou volnost vyjádření názoru. Ano jsou zde blokovány ty nejhorší vulgarity, spam, a z důvodu několika útoků vyšinutých jedinců, kteří zde chtěli tapetovat slogany jako “Smrt židům!” jsme museli přistoupit i k opatření, že každý nový přispěvatel do diskuse musí mít svůj první příspěvek schválený. Nicméně je to minimum, které jistě svobodě slova zde nebrání. Je pravda, že algoritmy hlídače spamu někdy pošlou ke schválení i jinak normální příspěvek, ale to neovlivníme, v žádném případě to není nijaká cenzura. Věřím, že přemýšlející čtenáři našeho webu toto chápou.
Jsou a byli zde však takoví, kteří nechápou ten rozdíl. Rozdíl mezi tím, co je obsah redakční, tedy publikované články a diskuse, tedy svobodná názorová platforma, obsahově na redakci nezávislá. Bohužel je smutnou pravdou, že redakce jako taková nese dle zákona odpovědnost za každé písmenko zde uvedené a tresty za každé slůvko v diskusi mohou býti drastické. Pokrytečtí farizejové, kteří PP nebo jeho redakci nenávidí se toho snaží zneužít.
A tak jen základě některých komentářů v diskusi cejchují PP například jako antisemitický, byť zde nenajdou jediný článek proti Židům nebo proti Izraeli. Jako prorusko-putinovský, byť opět zde nenajdou redakční texty, které by jim mohly být v tomto tvrzení oporou. Jsou to zakomplexovaní jedinci, kterým bylo v diskusích šlápnuto na kuří oko a oni místo chlapského postoje k problému zaujali postoj žalobníčků z obecné školy a svůj vztek si vylévají na PP a mně. Kříž za všechno může, udejme jej státním orgánům, fízlujme Pravý prostor, nálepkujme jej, manipulujme s fakty … hlavně že Kříže kriminalizujeme a PP zlikvidujeme.
Co s takovými? Já PP buduji mnoho let. Je to můj dům, který jsem otevřel všem návštěvníkům bez rozdílu. Pak najednou přijde do mého obývacího pokoje zmetek, který mi začne sprostě nadávat, vyhrožovat a udávat policii. Mám si jej v tom domě nechat? Proč? Ať si postaví svůj dům a tam si prská své senilní jedovaté sliny do sytosti. Já jej tady prostě nechci.
Myslím, že pravidelní čtenáři poznali na koho narážím, nechci ony osoby ani jmenovat, aby zase nedostaly náboje pro svoje udavačské složky a další maily, kterými mne dnes a denně stalkují. Nicméně mám pocit, že bez nich se diskuse uklidnily a není v nich již tolik osobní sporů, nadávek a invektiv. Nejsmutnější na tom je, že se tady tvářili jako ryzí pravičáci, ale zachovali se jako bolševická prolhaná, manipulativní a udavačská hovada.
Tolik můj dnešní text. Pobídkou k jeho napsání byl článek blogera Vidláka, který se s obdobnými problémy potýká na svém webu. Z jeho textu si dovoluji zacitovat:
Začnu jedním biblickým příměrem: Zorejte si pole. Udělejte to zcela poctivě – podmítněte strniště, aby zašel plevel, udělejte střední orbu, aby zase zašel plevel, uděleje hlubokou orbu, abyste se udělali proti pleveli úplně všechno co lze. Pak to uvláčejte, zasejte obilí a nechte růst. A i když jste udělali všechno dobře, dali jste si záležet, na nic jste se nevykašlali, udělali jste úplné možné maximum, co vám dovolil čas, technika i peníze, stejně budete mít před žněmi mezi pšenicí kupu koukolu a lebedy.
Časem se naučíte, že se plevelu nedokážete nikdy zcela zbavit a že dokonce existuje i úroveň, kdy je boj proti plevelu kontraproduktivní, protože s každou zničenou rostlinou lebedy zničíte i dva klásky pšenice. Nakonec se naučíte s plevelem žít.
Nejspíš dokonce zjistíte, že můžete dělat i méně. Plevelu sice trochu přibude, ale výnos pšenice zůstane stejný. Zjistíte že na normální pole se kromě vaší úrody vejde ještě i ledacos dalšího.
Jako zemědělec ale rychle půjdete do háje, pokud se s plevelem nevyrovnáte a povedete proti němu nesmiřitelný boj. V rámci takového boje si pak otrávíte půdu, otrávíte si vodu, otrávíte si úrodu, zničíte spoustu užitečných rostlin i živočichů a nakonec stejně zjistíte, že plevel si vytvořil odolnost a máte ho tam přes veškerou snahu pořád.
Proč to píšu….
V posledních dnech v naší diskusi dost zesiluje volání po pesticidech. Máme tu prý moc plevele, je třeba s ním vést boj, jinak to s Kydy špatně dopadne. Množství plevelů prý překročilo únosnou míru.
Kašlu vám na to!
Komu se zachtělo čistého pole bez plevele, jděte si na jiný velkostatek. Tam kde diskusi moderují, kde ji blokují, kde ji korigují a kde už dávno mají otrávené celé životní prostředí. Na mém dvorku budete prostě žít s tím, že tu nějaký ten plevel vyroste Buď se naučíte vidět růže mezi trním, nebo si jděte na tulipánovou plantáž. Jestli vám vadí ostny, vůbec sem nelezte. Jestli vám vadí kopřivy, běžte si na golfové hřiště.
Vidlákův dvorek je malý a zpoza plotu je běžně slyšet různé ratlíky kterak štěkají. Jestli to nedokážete velkoryse přejít, běžte si někam, kde vás schovají mezi pořádně vysoké zdi s ostnatým drátem nahoře. Jestli jste si na můj dvorek přišli pro pocit bezpečí, běžte si číst Respekt nebo Novinky. Tam se o vás postarají. Tam budou stěny patřičně obloženy polštáři, přes mříže v oknech vám nikdo nevynadá, nikdo na vás nikdy neurazí a nejspíš si ani nevšimnete, že už za vámi zaklapl zámek.
Dokud budou Kydy můj dvorek, tak na něm budou existovat odpůrci i zastánci EET vedle sebe. Stejně tak tu budou koexistovat ti, kteří mají rádi Zemana i ti co ho nemusí. Budou tu ti, co Babišovi nevěří ani nos mezi očima pěkně pohromadě s těmi, kteří mu fandí. Budou tu ti, kteří si myslí, že budoucnost je větrná elektrána i ti co volí jádro. Budou tu mluvit ti, kteří si pamatují jak se Němci chovali za války, ale budou tu mluvit i ti, kteří v Dojčlandu mají půlku příbuzenstva. Každý “zasraný sudeťák” se tu může ohradit proti podobnému výroku a může napsat článek, proč ho to uráží a proč je to celé jinak. Každý Scallop může napsat článek, proč jsem idiot a kdokoliv může napsat článek, proč se Scallop mýlí.
Budou tady ti, kteří si sebemrskačsky myslí, že si za všechny naše problémy můžeme sami. A budou tady i ti, kteří za vším vidí Sorose, CIA, ilumináty, spiknutí, Putina i Jakuba Jandu. Budou tu zaznívat jakékoliv názory, bude se tu diskutovat na jakékoliv téma, budou si tu rovni ti co mají obrovský rozhled i ti, co ho nemají. U mě mohou zaznívat i názory nízké, přízemní a blbé. Nikoho nenutím aby jim věřil, nikoho nenutím aby věřil mně. Jestli neumíte sami svým rozumem rozpoznat pravdu nebo očekáváte, že za vás budu obhajovat vaše názory, to si běžte číst k Šafrovi.
Ale na mém dvorku budete žít vedle sebe. Ilumináti vedle spiklenců, vysokoškoláci vedle helfrů, chytráci vedle hlupáků, moudří vedle sprostých. Budete si zvykat na plevel, budete si zvykat na to, co říkají druzí. Budete s tím denně konfrontováni. Budete překvapováni, čím žijí lidé okolo vás a z toho si budete dělat obrázek o tom, jaký svět dopravdy je a jakou máme společnost. Nemusím Sofokla, který psal o tom, jací by lidé měli být. Ale miluju Euripída, který psal o tom, jací lidé doopravdy jsou.
To je Vidlákův cíl, to je Vidlákova politika, to je Vidlákova filozofie.
Jestli se vám to nelíbí, internet je plný lepších blogerů.
Nemohu zabránit tomu, aby vedle pšenice nerostl koukol a přiznám se, že mnohdy už ani nerozeznám zrno od plev. Ale vyrazím dveře s každým, kdo mi tu bude zavádět jednu jedinou pravdu a je mi úplně jedno jak to bude okecávat. Stejně tak se mi nebude stýskat po nikom, kdo se bude čertit kvůli tomu, že o něj otřel nějaký internetový rozesírač a který svoje diskusní bláboly považuje za takové slovo boží, že tu musejí být trvale přítomny a Vidlák má povinnost je znovu obnovit.
Na mém dvorku je vítán každý a každý si může říkat co chce. Každý na to může odpovědět jak chce. Ale nikdo mi tu nebude dělat arbitra pravdomluvnosti a nikdo si tu nebude klást podmínky pro svojí přítomnost nebo podmiňovat svoje setrvání odchodem někoho jiného. Fakt mě dokáže vytočit, když někdo v diskusi provokuje a pak si ublíženě stěžuje, že ho za to nemají rádi. Ne, nebudu se nikoho takového zastávat.
Svůj blog jsem nezakládal pro prvních padesát návštěvníků. Pořád rosteme a růst znamená že se chodí stále noví lidi. A mezi novou pšenicí je i nová lebeda a obojímu bude chvíli trvat než zapadnou, vystojí si svůj vlastní důlek a seznámí se s ostatními. Kydy nikdy nebudou stejné a s novými čtenáři přijdou i nová témata i jiné názory.
Kydy vám umožňují se vyslovit. V diskusi nebo napsáním článku. Nikdo vám ho nesebere, nikdo vám na něm nezmění ani řádku. Ale jestli neunesete kritiku a nezvládnete přejít nadávku blbečka zpoza plotu, tak raději nepište, nemluvte a založte si fejsbůk, pusťte si tam jen nadšené podporovatele a realizujte se tam. Můžete si tam namlouvat, jak je u vás svět v pořádku a můžete si myslet, že všichni sdílejí vaše vidění světa plné nezvratných faktů, založené na pravdě a hodnotách. Můžete zavírat oči před ostatními kteří tu také žijí a můžete se postarat aby byli pod vaši rozlišovací schopnost. Můžete s nimi nemluvit, protože přece nebudete házet perly sviním, případně jim můžete nadávat, jak jsou hloupí, nevzdělaní, fašističtí, milovníci Putina, můžete pohrdat těmi, co za vším nevidí Sorose a nemyslí si že za všechno může CIA… a pak se divit, že vás nikdo neposlouchá, nikdo vám nerozumí a nikdo o vaše moudra nestojí.
Omlouvám se za má příkrá slova všem, kteří to se mnou táhnou už dlouho a nikdy si nepostěžovali ani slovem, ba naopak mě vždycky podporovali a mají mě rádi. Omlouvám se všem, které jsem bezdůvodně urazil, protože se jich tento křik vůbec netýkal. Pokud jsem se někoho dotknul, vydám mu jakýkoliv článek.
Asi tak … platí i pro PP.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2021: *****
Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Pavel Klika 222,- Kč, Marek Janičko 250,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Silvia Ambrogini 500,- Kč, MUDr. Ilja Baudyš 500,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Anonym 500,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Vladimír Votřel 1000,- Kč, Anonym 0,01 BTC, Pavel Burget 200,- Kč, Václav Žižka 500,- Kč, Ludmila Kárská 250,- Kč, Zdenka Brancuská 500,- Kč, Karel Zangl 500,- Kč, Jan a Gabriela Horáčkovi 500,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Helena Novotná 300,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Karel Teplý 500,- Kč, Pavel Janeček 300,- Kč, MUDr. Iva Neimcová 100,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Jan Petr 500,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Anonym 150,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Arpád Krausz 250,- Kč, Bohuslav Maceška 100,- Kč, Dagmar Bowyer 500,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Martin Svoboda 100,- Kč, Milena Trulley 333,- Kč, Hana Hoffmannová 666,- Kč, Ladislav Adamec 200,- Kč, Lukáš Vašíček 200,- Kč, Petr Kosmata 200,- Kč, ing. Jiří Klumpar 100,- Kč, Aleš Votruba 250,- Kč, Zdeňka Jindrová 50,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč
Celkem za měsíc: 16 271,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Jak pandemie ovlivnila svobodu internetu? - 25.2.2021
- Senioři umírají i po očkování - 25.2.2021
- Ven z právního pekla - 25.2.2021
Každý dobrý zemědělec se musí řídit selským rozumem..
Dobrý je proto, že bojuje neustále s plevelem.
To platí i pro politiky, jinak zaplevelená politika nemůže být dobrá pro občany a prosperitu země.
Ten plevel se pozná především ve špatných zákonech.
no a potom jsou zemědělci, kteří se řídí “řepkou”…protože se vše nastaví tak, aby zdravý rozum zeď neprorazil..
Jestli to nevadí, přihodím ještě dva:
Panu Křížovi i Vidlákovi.
Pane Kříži, chtěl bych Vám za sebe a pevně věřím, že i za ostatní čtenáře PP poděkovat. Změny, které jste v přístupu k těm nejmenovaným šmejdům zavedl skutečně přispěly ke klidu a pohodě na Vašem informačním serveru. Moc mě mrzí, že se Vám zatím nepodařilo se zbavit jejich odporné pozornosti a že Vás trvale obtěžují. I podle toho lze krásně rozpoznat co jsou tito “lidé” vlastně zač. A my dnes už víme kdo je kdo, jmenovitě a včetně adres. Chovám naději, že se nám již brzo podaří podobné změny, jaké jste zavedl na svém serveru zavést i v naší společnosti a vlastizrádcům kalibru zdejších práskačů a služebníčků každému režimu rázně zatneme tipec. Přeji Vám pevné nervy, hodně štěstí a odvahu do další bitvy se zločinným systémem, který byl u nás globalisty nainstalován.
Perfektní a myslím, že jsme se tam do jednoho našli. Každý jsme nějaký a máme jiný přístup a vyjadřování. A ti placení nasírači stejně nic nezmění. Pane Kříž, palec hore.
Nekteri diskuteri nazyvaji sve prispevky dokonce clanky, ze maximku.
“Něco ti prozradím, ale nikomu to raději neříkej: Bolševismus, komunismus, fašismus, internacionalismus, judaismus a sionismus, jsou všechno to a samé, ale pod jinými jmény!”
Opet maximek.
https://tadesco.org/pokusy-o-zahajeni-muslimskeho-a-krestanskeho-boje-dosla-trpelivost-bylo-navrzeno-zbankrotovani-washingtonu/
“Nedávný masakr srílanských křesťanů a útoky na kostely a mešity se pro sionisty staly osudnou chybou, jak potvrdilo více zdrojů. Americké ministerstvo obrany reaguje kontrolami, aby vykázalo Izraelce s dvojím občanstvím, agenty, majetek a sayanim (hebrejsky „pomocníci“).”
„Anti-sionismus je nyní hlavním proudem, jak Ilhan Omarová, demokraté a The New York Times normalizují výroky,“ říkají zdroje. Jako součást útoku na sionisty, “ministerstvo spravedlnosti může stíhat chicagského židovského miliardáře a guvernéra státu Illinois J.B. Pritzkera pro daňové podvody,” dodávají zdroje.
Po zprávě vyšetřovatele Muellera bude také následovat anti-sionistický blitzkrieg, včetně zprávy generálního inspektora ministerstva spravedlnosti a odtajnění FISA,“ říkají zdroje. „Trump zřejmě zachraňuje Izrael naposledy,“ dodávají.
Když už mluvíme o Izraeli, americký vojenský důstojník zapojený do vyjednávání o Golanských výšinách říká, že izraelská armáda „má už plné zuby Bibiho (Benjamin Netanjahu) a není schopna jakkoliv udržet Golany.“ Americká armáda vyjednává s právníkem Ligy arabských států o podrobnostech návratu Golan Sýrii.
A tomuhle maximek veri.
O tobě tady psal pan Kříž Gumovko! Proč mě zase vyvoláváš hňupe? Nejsi trochu na palici?
Jinak skvěle napsáno, smekám!
Taky mi tento diskutér připadá jako další reinkarnace soudruha přecedy |-|0|ínka se složkami.
Ale s téměř se 100% pravděpodobností není.
Čtenáře a diskutéry bude nepochybně zajímat, jak se celá kauza s těmi dvěma nejmenovanými plevely bude po právní stránce vyvíjet.
Jistě nám o tom bude redakce přinášet průběžné informace.
Já su tady novej. Kdo je ten Holínek? Furt tu čtu samý Holínek, julínek, šulínek
Vynález internetu mi nedopatřením umožnil
tuto existenci uvidět v jakémsi přímmém
přenosu.Menší obtloustlý tak sedmdesátník
příjemného vzhledu i zabarvení hlasu,
Na otázky odpovídal věcně a z přehledem.
a zřetelným moravským přízvukem.
Je možné že šlo o pouhou shodu jména
Asi nemá smysl pátrat po tělesné schránce, nejpodstatnější je, jak se TO projevovalo zde.
Pavel Skeptik krát deset.
Za článek samé plus !!!
Názory mi nevadí, ať jsou jakékoliv. PP to dělá dobře. Jen ať sem píší všichni, komunisti, liberálové i jiná nemehla. To prostě k diskuzi patří. Bez opačných názorů nelze diskuzi nijak vylepšit. Kdyby byli všichni stejného – toho správného názoru – pak je lepší takovou diskuzi ani nezavádět. Bylo by to o ničem. Oponenti by vzájemně nenacházeli argumenty. Byla by to jen nudná srajda.
Bez odlišných, zlých i sprostých nálad by si slušný diskutér brzo neuměl uvědomit, jak vypadá zlo i dobro. Svoboda a názorová pluralita vadí výhradně liberálům a komoušům, jako jsou Cemper, Halík, Kartouz, Kalenský, Vrábel, Moravec a dalším homoušům. S nimi ostatně nikdo ani diskutovat nechce – jednoduše proto, že jsou odporní propagátoři jen jediné, tedy své pravdy.
PP first !!!!!!!!!!!!!!
Pijáku
👍
Přes všechny výhrady musím uznat, že PP je nejsvobodnější diskusní platformou, jakou znám.
Ti dva nejmenovaní, kteří to tady celá léta zasírali osobními výpady a pak plakali a běhali po policejních služebnách s trestními oznámeními, když jim diskutér odpověděl podle hesla na hrubý pytel hrubá záplata, nikdy do diskusí nic věcného nepřidali.
Naprostý souhlas pane kolego.
Kladu si otázku, jak redakce PP s tímto plevelem naloží. Z článku vyplývá, že je třeba se s plevelem smířit a boj proti němu považuje za marný a mnohdy kontraproduktivní.
Uvidíme, jestli se obě plevelné osoby na PP někdy vrátí.
Přes všechny výhrady musím uznat, že PP je nejsvobodnější diskusní platformou, jakou znám.
xxxxxxxxxxxxxxxx
Podepisuju
A ještě dodám, oprawdu, tak, jak jsem se zde nasmál, obzvláště při šermování s exkomunikovanými soudruhy, tak jsem se v životě nenařechtal
Já se docela dobrowolně a bez mučení přiznám,
grilowání Holiny, Septyka a Langra mi zkrátka chybí, to bylo to koření, které dodáwalo “diskuzi” grády
Ti blbci, jako opozice, nám umožňovali zesměšňovat oficiální majnstrímovou propagandu, a to nám bude chybjet
“Ti blbci, jako opozice, nám umožňovali zesměšňovat oficiální majnstrímovou propagandu, a to nám bude chybjet”
Joe, to samé jsem chtěl dneska ráno tady v diskusi zmínit, ale namonec jsem si to rozmyslel, protože už jsem těch kontroverzních názorů předstřel dost jiných.
Já jsem měl rád Septyka, protože jsem si po střetu s jeho blbostí vždycky zvýšil sebevědomí a udělal dobrou náladu.
Třeba se kluci po nějaké době zase vrátí, aby web u tří volů W3V byl zase kompletní.
Vážně, pane Bouše?
Opravdu vám zvyšovaly sebevědomí ty jeho věčné pýýýýči, židííííí a socani? A dokonce vás to bavilo? Taková jednotvárná nuda?
No jasně, panbíčkáři, takovej panbíčkář Bouše by Vám jednu fláknul, pokud byste nesouhlasila s jeho “sionostickým NWO”, až by Vám dvě hodiny drnčel ciferník. Není lepší si o tom pokecat?
Tak to určitě, o tom není pochyb.
Vážně, paní Janino.
Protože taková zoufalá reakce byla důkazem o mém (případně našem) argumentačním vítězství.
Jeden moudrý mi kdysi řekl, že život by se měl skládat především z drobných každodenních radostí.
Třeba se kluci po nějaké době zase vrátí, aby web u tří volů W3V byl zase kompletní.
xxxxxxxxxxxxxxxx
Přesně
Osobně bych to uvítal, mě nějaká rusofilcka, nebo rudý syfylytycký wřed, či snad nějaká mokrá slepice,
nebo dokonce Gutenberk pýýýýýýčo, absolutně newadí
Autor článku podle mého názoru v listopadu 89 zuřivě cinkal klíči a vyvolával hesla za pluralitu názorů se jistě nenadál, že za 30 let se ocitne na prakticky tom samém totalitním výchozím bodě jako tenkrát.
Ale za to nejspíš může Putin, Rusko a Číňané. Čím více článků proti Putinovi a Rusku, tím lepší pravice. Podle hesla : Čím více pruhů, tím lepší adidas.
A kdo necinkal? To je nějaká tělesná vada?
Tělesná nikoli, ale jen odraz politického diletantismu, nevalného rozhledu, mizerné představivosti a neporozumění aktuální situaci. Velmi obdobně jako vhozené ANO při referendu o vstupu do EU.
Vada v podstatě ano. Krátkodobě povolená svoboda po r. 89 byla jen lacinou vějičkou, jak nalákat pitomce z Východu, aby se přidali k sionistickému projektu genocidy bílé rasy.
Ti, co tu dočasnou svobodu nabízeli, je to nic nestálo, žádná rizika nenesli, protože věděli, že toto líbivé konání mají schválené oběma tehdejšími mocenskými bloky SSSR a USA.
Jenom blbci se nechali nachytat, jak dějiny a současnost prokázaly, když v mrazech na konci roku 1989 tleskali svému vyvraždění.
Bohužel !
Taky vy a Noobody jste se, jak je vidět, nachytat nenechali a jste “v tom” stejně jako my ostatní.
Kde je vaše osvěta o tom, kdo řídí svět a jakýkoliv Čech či Slovák je jim pro srandu králíkům, i kdyby o jejich existenci nakrásně
i věděli?
Bohužel máte pravdu. Dějiny nemění kecy, ale činy. Jen ty kecy jsou ještě stále legální a za jistých okolností mají potenciál měnit veřejné povědomí o událostech, jejich významu, příčinách a důsledcích. Stěhovat se na sklonku života nemíním, vlast a občany mám rád, její budoucnost mi není fuk ale současně nejsem vrah, ani osamocený mstitel. Tak mi řekněte co s tím a jak bych se měl podle pí. Janiny zachovat!
To kdybych věděla!!!
Já necinkal a moje zemřelá matka která zažila 1. republiku, Protektorat Böhmen und Mähren i celou dobu až do sametové ,,revoluce” odhadla další vývoj i s výsledkem keců Vency Láhve. Škoda nebo spíš dobře že se nedožila potvrzení svých slov.
Mám podobnou zkušenost. Lidé starší generace mne tenkrát také varovali, ale jejich slova jsem bral na lehkou váhu. Dodnes mi znějí v uších jako memento. Dneska, kdyby ještě žili, bych se jim hluboce omluvil, jak jsem se mýlil a prosil je o odpuštění.
Proto také z těchto důvodů běží dnes ty známé zfanatizované zuřivé útoky na seniory, pokusy je odstřihávat od internetu, dělat na nich eutanázie, navážet je do koncentračních táborů, neumožnit jim volit, sebrat jim majetek, atd., protože naši západní nepřátelé dobře vědí, že nejstarší generace disponuje sebezáchovnými instinkty, které jsou našim vrahům při jejich záměrech na překážku.
Pane Kříži – dokonalé !
Perfektní! Není co dodat..
Pane Krizi skvele napsane, preji Vam stesti a pevne nervy
PP fandím a jsou pro mně nejdůležitější četba na netu, co se politiky týče. Děkuji za ně a přeji vše nej.
Jen se bojím, že to tady brzy zatrhnou ti co si myslí, že můžou vše.
soudruh bouše nenávidí židy. nicmeně izrael má evropské antisemity na háku, už není rok 1930…
Ty tvoje milované kluky od česneku ale nemá rád vůbec nikdo. Nenávidí je všude po světě, kde je měli tu smůlu poznat. A mohou si za to jen a pouze oni sami. Ty sám moc dobře víš proč. Třeba taky proto, že vysvětlovat komukoli cokoli o těchto zločincích je v naší chazarem instalované démonkracii dnes už trestný čin. Nedotknutelní nadlidé, chránění za všech stran, dobrosrdeční, utlačovaní chudáci, kteří automaticky zasluhují úctu a podporu a nikdy nikoho neokradli, nepodvedli, ani nezabili, neumučili (✟), že ne? Tak leda velké |-|o\/no. Založením iraprdele přímo uprostřed jedovatých slimáků se obřezanci stali zdrojem napětí nebezpečí pro celý svět a je úplně jedno, že mají za sebou svého vlastního hegemona jménem eméuika. Už prostě lidé mají chazarů i s těmi jejich hvězdopruhovanými ušáky plné zuby a brzo už je zase poženou sviňským krokem ze všech těch řídících pozic, na které svědomitě za posledních 80 let v naší společnosti nalezli, aby z nich mohli vše řídit, ovlivňovat, kontrolovat a hlavně – mít z nás ze všech profit.
No a tím svým zuřivým vyskakováním na lidi s odlišným názorem v diskuzi jako příslovečný papírový čertík přímo ze sírou pekelnou páchnoucí izraprdele jim ani zde na PP žádné nové příznivce nezískáš. Na to klidně vem jed snaživý soudruhu provokatére.
já mám židy rád, a ty jim můžeš políbit prdel, a mě taky.
Nedělej si naděje, mě prdele nelákají. Nakopat ti ji ale klidně můžu. Tak kdy a kde?
Borsigu
Koho člověk návidí nebo nenávidí, je jeho soukromou věcí.
Oslovení soudruh je důkazem naprostého zmatení pojmů, protože židi za posledních 200 let přinesli národům celého světa jen rudý komunismus, liberofašistické totality, vraždění odpůrců, bezpráví, bídu a utrpení.
Ostatně, vidíme to my současníci na vlastní oči dneska sami.
to není nic nového, že to není politrukům po vůli, je jen dobře. každá zbraň má vždy dvě ostří. a to není pro policejní stát nikdy dobré. čím víc se budou zaštitovat demokracií, tím to bude více smrdět. ale vždy tu jde v první řadě o moc a peníze, protože žijeme stále v konzumní kultuře. takže lež tu stále je na denním pořádku.
Kdyby byla aspoň pulka medii takto otevrena jako PP tak by dneska byla situace v state uplne jina nez je.
Za me velice dobra práce p. Krizi a drzim vam palce!
To přeci nemůžete myslet vážně drtivá většina tzv méééédií vůbec nepotřebuje a neuznává žádné diskuse, jim stačí když se vyzvracejí a čekají že jim to bude veřejnost bez ” vlastího ” názoru papat.
Proto díky za PP a jim podobné.
Jsem vděčný, že na PP je ponechána svoboda vyjadřování. Několikrát jsem za možnost svobodně vyjadřovat názory KK děkoval a dnes svůj dík znovu opakuji.
Je pravdou, že část čtenářů se nejraději vyskytuje v jednotném názorovém houfu a mají fobii, když jsou na jednom webu konfrontováni s názory pro ně nekonformními. Takovým se říká bolševici a je zvláštní, že někteří zásadově verbální pravičáci jsou pravověrnými nositeli tohoto oportunistického přístupu. Charakteristickým rysem všech bolševiků je totiž právě ten reálný oportunismus.
Fobíi a neustálým nadáváním se tu prezentují hlavně modří bolševici a poskoci kapitalistů !
Obsese je duševní porucha, souruhu Pepo.
Zdravím, Noobody. To jsem rád, že jste, jako jeden z mála, či dokonce jediný, trochu vymezil ten pojem “bolševik” Docela pasuje, že je to vlastně ten oportunista. Musíme se ale taky shodnout, čo také si u toť tohoto oportunisty predstavujeme
. Zůstaneme-li u tý nejzákladnější definice, je to jouda, co si z různých věcí pěkně vyzobne, nebo postupně vyzobává, co se mu zrovna hodí, a postaví si na tom “názorovou existenci”.
To by na toho bolšána možná i sedělo. Jako, kdybychom se chtěli pokusit nějak trochu ukotvit, proč si tak lidi mezi sebou nadávaj. Jen to má asi háček, teda, dva. Jednak by se mu rovnou teda mělo říkat ten oportunista, a jednak má bolševik taky svoji srozumitelnou definici, a to v souvislosti s ruským politickým bubřením +/- v době vlády Vládi. No, a nejen tady, ale všeobecně se pro bolševika ujalo takový spíš nekonkrétní pojmenování toho, kdo je dle slavnýho názoru aktuálního myslitele “patrně” ujetým levičákem. Lhostejno, jestli jím vůbec je, a jestli je opravdu ujetej. Čímž jsme u další věci – co to taky vůbec má bejt ten levičák. Protože ten má taky poměrně pochopitelnou definici.
A to jsme ještě neřešili bolševickou svini, mužika, ani tajnýho rozvědčíka. Ale důležitý je, že když už někoho nějak nazveme, musí to být úderný, srozumitelný, a jasný jak facka!
Marku,
já bych do téhle hromádky hnoje raději moc nešťoural, kdo ví co bychom tam všechno našli. Raději bych Vás vyzval k posezení na hraně rovu soudruha Klémy, jak nás k tomu onehdá nabádal kontrarozvědčík. Tam bychom to mohli pěkně v soukromí probrat, sjednotit názory a pak unisono, po vzoru kontrarozvědčíkova klubu WXV, je zde presentovat.
Jé, sori. Noobody. Já si kvůli tý divoký fackovačce
pořádně nevšim, že mám odpovídat.
, konspirativnější prostředí snad kromě nenápadnýho báru v centru anonymní metropole ani nemůže bejt. Tak proto on to navrh. Z praxe.
Takže takto, já nejprve chvíli řešil, co je to Klémův nov. A to ani nenosím brejle. A on je to hrobeček. Rozvědčíci tohle dělaj. Pěkně ohrnutej límec na baloňáku, tmavý skla. A nepovšimnutě k nějakýmu tomu rovu, jelikož, i když na to vejraj svíčkový báby
Já teda raději ty bary. Vrátíme se k tomu, ale z jstých důvodů později. Doufám, že máte baloňák!
Mnohé názory pana Kříže mě vytočily,z mnohými souhlasím.Pravého prostoru si nevážím proto,že je
pravý ale hlavně proto že je prostorem.Prostorem,
kde každý,ano každý ma zatím možnost vyádřit
s v ů j názor.Za něj jsem PP neskonale vděčný.
Podle mě není nikomu na škodu porovnat názor
druhého ze svým a zkusit se na chvíli porozhlédnout
a zamyslet.
Vlastní hlavou
Aniž bych se chtěl nějak chválit, tak já se snažím při diskuzích držet věcné stránky. Na druhou stranu každá šelma musí občas vycenit zuby, aby si ubránila svůj prostor.
Jako jeden z naší party ryzích pravičáků poukazuji svými příspěvky na základní podstatu současných procesů směřujících k likvidaci evropských národů a obecně bílé rasy křesťanského původu, což mé odpůrce z řad vyvolených světovládných Semitů přivádí k zuřivosti. Jak se říká, potrefená husa nejvíc kejhá.
Ještě by mi mohli tito zoufalci vysvětlit, co je to semitismus.
Pane Bouše.Jako dospělý člověk víte že svině běhá v každém dvoře.Je úplně jedno mává-li koránem,biblí,torou
ši sebranými spisy vybraných šmejdů.Semitismus je
stejně jako včechno končící na -mus jen vhodný prostředek
k nasírání a likvidaci těch,kteří mi vadí.Současnost
k nim rafinovaně přiřadila sousloví liberální demoGracie.
Ale jen se pochval, jak si dobrej a věcnej:
“Jéžiš, ta autorka je hloupá ženská.”
“Proboha, proč je ta ženská tak omezená ?”
A to se jednalo jen o velmi nekonflitktní článek Karolíny Stonjekové.
Ty jsi věcný skoro každých 6 hodin.
Vytrháváš věty z kontextu, což značí o tvém psychotickém charakteru.
Moje věcnost spočívá v tom, že každou kritiku odůvodním, aby kritizovaná osoba měla příležitost se bránit.
Odůvodníš to neexistujícím “tajným talmudem” a bandou katolických zdegenerovaných dementů, kteří na stříbrném podnose přinesli “globální židospiknutí”, a ty to žereš, dávíš se tím a pak to tady bliješ.
Páč na víc prostě nemáš. Jo, mlátit ženský, to je jako bonus.
Nejlepší je Boušeho názor na mlácení žen. Asi ho nějaké pořádně zmlátily a on trpí posttraumatickým stresovým syndromem.Tím, že to tady může ventilovat, se jeho zdraví časem zlepší.🤓🌞🧕🤓🌞🧕
Žena a hřích jsou blízcí přátelé a to odnepaměti. Moderní, vysoce emancipované ženy jsou proto velmi účinným nástrojem globalistů k zavádění veškerého toho satanistického marasmu, o jakém si tu často povídáme. Chazar zjistil, že přes jejich emoce, pomocí nichž se ženy řídí s nimi lze velmi snadno manipulovat a bezostyšně toho taky využívá. Kdyby se ženy necpaly na vysoká místa byznysu a politiky, kdyby se nepokoušely rozhodovat o životech celých národů a o budoucnosti celých kontinentů, žilo by se nám všem mnohem, mnohem lépe. Moc rád si přečtu nějaký relevantní protiargument. Děkuji Vám.
https://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/clanek/povinna-vasektomie-pro-muze-nad-50-navrhuje-americka-politicka-40313829?seq_no=4&source=hp&dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null&fbclid=IwAR0F81x7IZJMZXeNdGfQf8vFS0e5V7HTBoh7-yQQXeQChkKjRVmly4Hh-Xo
Tahle leftardka má docela progresivní nápady.Jsem zvědavá, jak se muži nechají zmanipulovat.
Relevantních protiargumentů jsou celé kontinenty. Kupříkladu přemnožující se afroaziati, co balej ženský do pytlů. Odstěhujte se za nějakou takovou obřezaneckou “kulturou”, bude vám tam dobře. Občas si můžete střihnout i nějakou tu pouť a toho satana kamenovat.
To nejsou relevantní protiargumenty, ale pseudoargumentace s křivými úmysly. Aby vám totiž vyšlo, co falešně předjímáte, tak přenášíte problém do jiného kulturního prostředí, které je nám zcela nekompatibilní. Bavíme se o ženské otázce uprostřed Evropy a ne u Totenhotů nebo Rákosníků.
V mém kulturním prostředí ten, kdo mlátí ženu, dostane po tlamě až leze po čtyřech.
Tos už teda zmlátil všechny chlapy na dědině a v sousedních vesnicích ?
Moc sleduješ videohry a filmy o Rambovi. Tam se o reálném životě v rodinách za zavřenými dveřmi nic nedozvíš.
Ty čumíš po nocích sousedům do oken? A odtud si tedy jako pochytil, že je to normál? Ty se snad zdáš…
Vlastně ani nemusí čumět sousedům do oken, stačí že je to náboženstvím vymyté hovado. Proto s ním jeho žena vyrazila dveře. Je to ubohý přizdisráč.
Nevím, jestli bude můj protiargument shledán dostatečně relevantním – bude to vlastně jen dotaz.
Proč se domníváte (společně s p. Boušem a muslimy), že ženy mají jen půl mozku?
Je totálně neschoný muž na rozhodující pozici lepší volba než průměrně schopná žena?
Tím ale nežádám a nepodporuji zastoupení 50:50, jen se mi zdá kontraproduktivní nenechat ženy řídit podniky a organizace (přép. vlády), mají-li k tomu předpokjlady, jen proto, že jsou “pouhé” ženy.
Bouše je křesťanský dement a ještě dement i mimo křesťanství, loví i v islámu. Tenhle abrahamismus degeneruje lidskou mysl. Určitě ne u kažého, ale obecným souhrnem je to degenerativní vliv na celou osobnost.
Bible je šílená kniha, zplodila žida, zplodila Hitlera, zplodila Boušeho. Kristovyrány, co ještě zplodí? Jako, máme se fakt ještě čeho obávat? To každopádně …
Za Boušeho aktivitu Vám posílám jako ženě
Děkuji.
“Chazar zjistil, že přes jejich emoce, pomocí nichž se ženy řídí s nimi lze velmi snadno manipulovat a bezostyšně toho taky využívá.”
Tahle Borsigova věta je zcela zásadní a měla by se do kamene tesat. Až si ženy uvědomí, že umělý trockistický feminismus neničí jenom muže ale především je samotné, tak jsme zvítězili.
Ano, můžou si pořídit dítě od nějakého pouličního dárce spermatu, ale to dítě jako polosirotek ji v dospělosti okrade, zmrzačí, zbídačí, zavraždí, protože mu chyběla otcovská výchova a nezískalo morální vlohy. Tak to prostě v praxi chodí.
Máte moc bujnou fantazii a málo rozumu, asi jste nedonošené dítě trpící nedostatečnou funkcí šedé kůry mozkové.
Já pouze reflektuji tvrdou realitu, protože tisíce let muži svoje ženy bijí. Na celém světě, napříč národy, rasami, náboženstvími, za všech politických režimů, zkrátka absolutně všichni a odjakživa.
A najednou odněkud přijdou rudé feny feministky, neřeknou přitom, kdo je platí, a začnou prohlašovat, že je to špatně. Ale pozor, špatné je to jenom u bílých mužů z křesťanského výchovného prostředí. Ostatních ras, etnik a náboženství se to kupodivu netýká, ty jim vůbec nevadí. Když ji seřeže černoch a/nebo muslim, tak mlčí a nanejvýš utrousí, že to bylo kulturní obohacení. Ale pokud by jim sáhl na kolínko běloch, tak jsou schopny ho zničit.
Jistě vnímáte to pokrytectví, takže by vás mělo automaticky napadnout, že za tím bude něco jiného než zájmy žen, ty jsou jen nastrčenými užitečnými idioty v zájmu někoho jiného, když je to hon pouze na bílého muže.
Asiaté, černoši, muslimové, indiáni a další na celém světě vč. cikánů můžou svoje ženy nadále bít.
Kdo má plán na zničení a genocidu zrovna a jen bílých mužů ?
Kdo se snaží dělat z mužů buzeranty, impotenty, kleštěnce a empatické sněhové vločky, kteří se při prvních potížích sesypou a běží k psychiatrovi ?
Co tím sleduje a jaké cíle chce dosáhnout ?
Můžete hádat třikrát, ale Putin to není.
V křesťanskym prostředí je tradiční mlácení žen také, i topení, upalování, balení do pytlů a tak. Ostatně je to všechno ze stejnýho obřezaneckýho hnízda. Teprve ilumináti, satanisti, luciferiáni a pohani všeho druhu se spikli proti církvi, a přišli s tim, že ženy mlátí pouze primitivní a náboženskýma hovadinama vymytá hovada.
Vidím, že už toho máte dost. Dejte si pauzu, ať se nezesměšňujete.
Tebe mám dost pod každym článkem, to je fakt.
” ženy mlátí pouze primitivní a náboženskýma hovadinama vymytá hovada.”
Není důvod, aby někdo dělal pořád to, co je pro něj nevýhodné.A zotročení žen v patriarchátu je výhodné pro muže, co z toho mají ženy? Pokud bílí muži dovolí svoje zničení, budou zničeni.Mlácení žen tomu nezabrání.
Mlácení žen tomu nezabrání.
xxxxxxxxxxxx
Kdyby Merklová dostávala 3x denně, místo jídla výprask, to by nepomohlo?
Co z toho mají ženy ?
Chtěla byste za manžela srágoru, která se před každým problémem sesype a řešení zbude na vás samotnou nebo silnou osobnost, která většinu problémů vyřeší za vás a vy se můžete věnovat svým mateřským a rodinným radostem ?
Bez návratu k bití svých žen se bílý muž zbavuje svého mužství a vyhyne.
Naštěstí se objevila řada žen, která to chápe.
P.S. Traduje se, že k hodnému muži se žena jde vyplakat a ke zlému muži jde zplodit dítě. Ti první jsou nepochybně určeni k zániku, protože ženské instinkty neklamou.
Biti zen nedela chlapa, ale ztrapnuje ho. Chlap ma ziskat autoritu jednanim a ne bitim. Tim ovsem nechci rici ze nektere zenske si nezaslouzi nakopat do prdele. Za dnesni rozvracenosti stoji muzske pokoleni.
Jeste bych chtel dodat ze feministky, ktere se chteji rovnat chlapovi a jednaji jak chlap maji byt brane jak chlap.
Totéž ovšem může platit i pro muže.
Já nejsem právě dvakrát kovaný zoolog, ale nemůžu se zbavit dojmu, že u většiny tvorů, kteří se vyznačují pohlavním dimorfismem, samci své samice nenapadají a naopak je chrání. To je nanejvýš logické: samice jsou kolébkou nového pokolení.
Izraelský bezpečák Schueftan (píšu to správně, pane Bouše?) řekl, že kultura, kde je žena s mužem rovnoprávná, je nadřazena kultuře, která se k ženě chová jako k dobytku. Já s ním souhlasím.
Je snad pan Bouše horší než Žid? Podle všeho ano.
Muži také chrání své ženy, od toho je přece příroda stvořila a k tomu mají vyvinuté instinkty. Ale toto se koná ve vztahu obou lidí k vnějšímu ohrožení, protože tím muž-samec chrání svůj rod. Vzájemný vnitřní vztah mezi mužem a ženou se řídí nadřazeností muže. To platí i v přírodě, kde pouze samec je vůdcem smečky, to jistě rozporovat nebudete.
Tech muzu uz moc neni. Diky vychove a zvysene spotrebe soji nam vyrustaji bezpohlavni osoby.
Ah, ty vaše ulítlé tradice a ta vámi vymyšlená zdůvodnění!!!
Např. vaše nehorázné tvrzení, že žena necítí bolest, protoše její tělo je na to připravené (na porod) – tak nějak to píšete, že?
Tak – už je to hodně dávno, kdy jsem četla slova jakéhosi lékaře, že porod je PRÁCE a to jedna z nejtěžších (takže ne bolest, ale únava). Kdybyste vy 10 nebo 12 hodin bez přestávky dobýval v lese pařezy (hlavně nejsa dřevorubec), taky byste byl unaven a bolel by vás “celý člověk”.
Jinak vás mohu ujistit, že např. postihle-li ženu žlučníkový záchvat nebo ledvinová kolika, pociťuje stejnou bolest jako muž. Totéž zlomí-li si nohu, nebo bolí-li ji zub. apod.
Takže pane Bouše, smím-li prosit – chtělo by to trochu normálního, jednadvacátého století hodného myšlení.
A malá poznámka – myslím, že už jednou jsem to tady psala: Neumí-li si muž získat autoritu svými vlastnostmi, žádný ZÁKON mu ji nemůže zajistit. I kdyby ty ženy (příp. děti) umlátil.
Já bych s tímto zjevně kontroverzním názorem nepřišel, kdyby neběžela genocida bílého muže. O její existenci, doufám, nepochybujete a vnímáte protimužsky a protibělošsky zaměřené reklamní, propagan-distické, politické a jiné účelové kampaně.
Jak platí fyzikální zákony, každá akce vyvolá reakci. Z právního oboru zase platí, že obrana musí být razantnější než útok, jinak pozbývá smyslu.
I obyčejné zvíře zahnané do kouta se brání. Muži tohle právo podle vás nemají ?
Ještě jsem vám položil několik otázek, na něž jste zatím neodpověděla. Tak až se vrátíte z krmení dobytka, tak se nad nimi zamyslete.
Holynek a Bouše jsou rubem a lícem téže mince. Pochybuji, že se Lady Nacersay hodlá zabývat takovou ubohou náboženskou troskou, jako je hovado Bouše.
Získávat autoritu” násilím… co mi to jen připomíná? Že by třeba Noc dlouhých nožů? Nebo kulturní revoluci? Nebo kolektivizacI? Vše jistě bohulibé věci, že, soudruhu Bouše? :-D
Tebe prostě sere, že jsi ubožák a žádnou autoritu nemáš, tak sníš o tom, že si ji vymlátíš, ubožáku.
Feminismus, homosexualismus a genderismus jako prostředky ke genocidě bílého muže tady zavádí přece muslimské bratrstvo, že mysliteli ?
Já psal něco o nějakém muslimském brartstvu? Nepsal, idiote. Hlavně si pořádně zahýkej.
Jednu střelit si občas zaslouží kdekdo. A nemusí to nutně být jen ženská. Jak připomíná Joe, Merklici by to ale klidně sedělo. A našly by se spousty dalších. To samý Junckerovi, ať se nechodí daleko. Za “relevantní” se ale jen těžko může považovat, že v křesťanství a jiných kultůrách to bezva funguje. Kulový funguje. Já měl souseda, kterej kultůra nekultůra svý ženě jednu občas přišil. Přitom bezva ženská, i hezká. Všechno u ní měl, moh si taky sedět na pivu, dělat si svý věci. A že ženský každou chvíli fakt pruděj? A co? Chlapi snad ne? Když jsem ji jednou viděl, jak má rudou jen jednu tvář, a sedí plačky na schodech, dostal na rypák. Pěkně po křesťansku. Měl smůlu, že byl slabší. Tak to přece relevantně je, ne? Jako, v těch fackovacích kultůrách. Nebo není? Nedostal na ten rypák relevantně křesťansko kultůrně? Navíc jsem ke všemu chytřejší a rozumnější, než ten pytel. Každýmu, kde jsem si jistej, že jsem rozumnější, jednu fláknu, a bude to tradiční.
Pane Kříži, jestli to čtete, pojďme se domluvit pronajmout nějakej gym, a já vyzvu Boušeho. Schválně, kdo bude tradičnější a relevantně křesťansky kuktůrnější. Jako, proč ne, když tu tezi propaguje? A ne, že se bude vymlouvat, že to platí jen na ty baby. O nějaký tzv. přiměřený míře, která kultivuje prostředí, taky nebude řeč.
Ještě poznámka, Bouše, jestli analyticky vyhodnotíte, že se jen zastávám toho slavnýho Krále, tak ne. To je mý osobní uchopení tématu.
Je možný, že Boušeho mlátila jeho žena, protože je to chcípák, a tady si líže rány a vztekle prská na ženy.
Proč mne neustále napadáš osobně ? Pokud jsou moje názory špatné, tak by přece mělo být pro tebe naprostou hračkou je vyvrátit věcnými argumenty. Ale když tě dělání ze sebe idiota baví, tak proti gustu žádný dišputát.
Protože tady vpodstatě propaguješ nábožensky podmíněné mlácení žen. A to si zasluhuje maximální opovržení. To jsou moje věcné argumenty. A zároveň ti dávám sežrat tvoji vlastní meducínu, s kterou jsi tu operoval s gumovou obuví. Dělám to velmi nerad, ale zasloužíš si to stejně jako ta smrdutá gumáka. Chraň tě Bůh žalovat na PP.
“Protože tady v podstatě propaguješ nábožensky podmíněné mlácení žen.”
Nejde o žádný vztah k náboženství, protože ženy trestají bitím i národy a rasy, které jsou či byly ateistické či pohanské. Je to odvěká celosvětová lidská tradice, kterou naši předkové považovali za důležitou podmínku trvalé existence svých společenství. Dnes je zcela evidentní, že jejím vnuceným opuštěním k zániku bílé euroamerické civilizace kvapem dochází.
To ses dočetl na éronetu? :-DDD
To se pokoušeli mnozí, soudruhu Bouše. Tvá reakce byla vždy úprk do dalších diskuzí, kde jsi opět zvracel ty své pochybné pokroucené bláboly.
Všechno hezký, ale můj příspěvek o bití žen v reakci na Lady mířil úplně někam jinam.
Jeho podstata vyplývá z řečnických otázek, které jsem v něm položil.
Jak si to doma každý se svou paní zařídí, je jeho věcí.
Tady jde o globální politiku, kde jisté mocné síly prosazují zničení a vyvraždění bílého muže a používají k tomu uměle vytvořený feminismus v podobě právě nastrčených žen. Takže tomu neunikne žádný muž, pokud tedy není buzna, impotent či kleštěnec, event. poustevník.
Nejprve si promyslete odpovědi na ty otázky a pak se příp. vraťte.
Velectění ochránci a mlátičky něžného pohlaví.Netýkal se náhodou článek
pana Kříže něčeho jiného.
Zřejmně se jedná o absťák po
Boříkovo lapálijícj,Langerkomandu a duchaplném pruzení malého-velkého?
Jistě, týkal se něčeho jiného, ale nějak se to v zápalu boji o něžné pohlaví zvrhlo. Druhá věc je, že propagátor islámských hodnot Bouše tu slaví vítězství nad gumovou obuví aspol. Tenhle náboženskej retard určitě není vítězem, ikdyž se bije v prsa. Takže proč mu nenaložit, když se naskytla příležitost. Je pravda, že to kvalitě diskuze moc nepřidá, ale beru to jako vyjímečnou událost.
Jistě, Frigo. Ale stavět jakoukoliv kulturu (protože “dřív to tak bylo”) kromě jiného na tom, že když ženská moc kušní, tak flák jí jednu, tak to si k tomu tématu rozhodně odskočím od článku.
Marku,
ještě malé “odklonění”, snad ostatní prominou.
Přečetla jsem si o té Fátimě – to je tedy nálož!!!
Ještě že jste mi doporučil, abych to dočetla celé, jinak bych to vzdala před tím nejlepším.
Až bude někdy v diskuzi vhodná konstelace, mohli bychom to probrat detailněji.
A to já jsem v tomhle pro každou špatnost. Víte, pasáčkové, to je jen zrnko v písku podobnejch taškařic. Působím tu asi za náboženskobijce. Na to se těžko odpovídá, protože víra je emotivní věc. Věřící ji většinou myslí dobře. Vlastně nejlíp, jak to jen umí, protože se vcítí do prostředí, kde vládne dobro. To je ten interní duševní stav. Jenže pak přijde na venkovní projevy, kdy celá trochu známá historie je protkaná ukrutnostma, který se právě ve jménu víry dějí. A to už si věřící nepřipustí, viz pepa1, kterej to svede na špatný křesťany, nebo že to ani křesťani nebyli. Na jejich osobní víře v dobro, a na mravním imperativu v nich není nic špatného. Právě naopak. Ale pak stačí, když je jich chvíli víc pohromadě. Zní to pro ně asi jako zlá pomluva, ale s vyjímkou posledních pár desetiletí je to jak s muslimem. Jakmile překročí určitý procento (kdy ten stav tak potom byl vlastně pořád), dříve či později začne nějaký maso. Mezi sebou, proti nevěřícím, proti kacířům, proti teplejm, proti eutanasii, vždycky se něco najde.
Já si myslím, že to kolikrát snad ani nechtěj hrotit, jenže se jim do toho pak připlete to interní. A hlavně věroučný dogmata. A jsou v pasti.
Jinak, jestli zabrousíte na vox populi, pár článečků v kolonce “společnost” tam mám. Ale nejsem tam nějak vyloženě zlej. Ne témata, spíš tématka
Podívám se, dík.
Fátima v plné parádě odhaluje ten židokřesťanský mor.
Nejde o příspěvek k Lady, ale o téma, kterým se tu oháníte každou chvíli. Nedělejte, že jste to přehlíd.
A dobrá, nechme násilí jako takový, ale jen k tomu “odůvodněnému” násilí, a to konkrétně na ženách. Jistě, dřív se z toho tyátr nedělal. To je ale jako argument, že to bylo “prospěšné”? Nejsem “antinásilník”, protože lidi se velmi pravidelně chovají jako idioti, kdy v některejch situacích by to levej hák vyřešil. Pokud by ovšem jej udělil ten, kdo je v právu. Což podle pohlaví zaručit nejde ani náhodou. Chlapi jsou ti idioti jen víc tím chlapským způsobem, ženský zase ženským, a některý věci je jedno, jestli ten, nebo ta.
A chlap je většinou silnější. Ne pokaždý, ale většinou. Tak to dřív používal, aby si prosadil svý. Kdy ani náhodou to vždycky bylo lepší. A ženská si proti tomu zase vymyslela svý věci. I na obranu, i na útok. Tak jako co? Že chlap bude všechno stavět na síle, a ženská na úskocích? To by přece ten svět byl v ještě větší prdeli, než je i tak. Nebo chlap “jen tehdy, když bude moudřejší? Jako, opravdu? A teď je jako zrovna na to vhodná chvíle, protože ženský kvůli feministkám zmrvily svět?
Co to je za blbej alibismus? Svět je zmrvenej rukou nerozdílnou, chlapama, i ženskejma. Hlavně teda těma židovskejma chlapama, abych jako nebyl to třídenní koťátko, že? To by podle křesťanskejch tradic se zase mělo místo ženskejch naběhnout na pogromy, ne? Prostě měl by se profackovat ten, kdo za všechno, na rozdíl od toho křesťansky kulturního bóriše, může? Aha. To půjde takovej pravicovej křesťan takhle po ulici, a uvidí ženskou nebo žida. Tak hned mu jednu forehandem, však mu od moudrýho neuškodí!
Takže ne. I když lidi vždycky budou, i přes jejich společenskou či zákonnou nepřijatelnost, dělat prasárny, pořád to bude v kategorii “prasárna”. Nebude to v kategorii přijatá společenská, nebo dokonce zákonná norma. A do tý kategorie prasárna pořád bude patřit jak bití, tak úskoky. A kdo si začal, to nemá smysl hledat.
Ty vaše plky beru jako zábavné čtení mezi diskusními příspěvky, protože mnoha slovy neřeknete vůbec nic, jen šavlujete emocemi. Jenže svět je setsakramentsky tvrdě racionální a výlevem citů jako chlap nikoho nedojmete, naopak ze sebe uděláte eunucha.
Na moje otázky odpovědi neznáte a ani to nepřiznáte, abychom vás my ryzí pravičáci poučili, takže ztráta času.
V interakci s “něžným pohlavím” jsi fatálně selhal a máš odvahu někoho poučovat, židokřesťanský infekte?
V tom to právě vězí. Je v tom obyčejnej mindrák, proto ti židi a feministky, nějak si to muslí omluvit.
Hm, a já si přitom v některejch věcech vždycky sázel na Fátimu…
Bouše jako nácek křížený s muslimem je opravdu RYZÍ “pravičák”.
Děkuji.
Genialni clanek! Autor se postavil po bok velikanu, kteri stali u zrodu americke ustavy, po bok T.G. Masaryka, ktery rekl “demokracie tot diskuse”, po bok juristu, kteri stanovili pravidlo “audiatur et altera pars”, na rozdil od smrdutych, stekajicich, vzteklych psu, co prskaji jedovate sliny a kterymi se dnesni Cesko jen hemzi. Pravy Prostor je nejen dum, ale majak svobody slova, ktera v dnesnim Cesku bohuzel zkomira.
§ 355, § 356, § 404, § 405 trestniho zakona by mely byt s okamzitou platnosti zruseny.
Čl. 17, odstvec (4) ustavy by mel byt modifikovan v tom smyslu, ze svoboda NAZORU (na rozdil od vyhrozovani nebo podnecovani) je absolutni a nicim neomezitelna.
V USA udajne plati precedent, ze podncovani k trestnemu cinu je trestne pouze a) jedna-li se podnecovani bezprostredni a b) je pravdepodobne, ze by dany ucinek melo.
P.S.
Zda se, ze Pravy Prostor nekdo udal. Vidite, co jsou ti rusofobove zac. Mam pocit, ze to byl jeden nebo nekteri z nich. Vubec jim nejde o demokracii. Sami jsou plni jedu a nenavisti.
Trpajzlík se tady udáváním ani netajil.😛🐂
No, trochu tajil, plný rozsah zveřejnil až majitel webu. Bylo to k poblinkání.
Ač s Vámi občas nesouhlasím
A když čtu to nechutné hovado Bouše tak:
Svoboda slova na PP sla prudce dolu uz drive. To je pricina toho, ze uz sem temer nechodim. Je to ma svobodna volba a myslim, ze nejsem jediny.
Z PP se stala liberalni zvanirna.
Pokud se z toho stala liberální žvanírna, pak to znamená, že svoboda slova je tu stále prudce nahoře. Co máte v tý makovici?
Právě Vaše konzervativní názory tady velice chybí.
Tím, že opustíte bojiště, válku nevyhrajete, ale uvolníte prostor nepříteli.
Vážený pane Kříži.
Na vašem webu mně zajímají nejen články, ale i diskuze pod nimi.
Co mi vadí jsou sračkometné střety ostřílených fekálních borců, kteří se na svoje příležitosti, jak to tomu druhému nandat, orgasticky těší.
Vyfiltrovat je bohužel nejde. To mně jediné mrzí. Jinak sto bodou a všechny palečky nahoru.
Dekuju za PP a drzim palce. Vidlakovy kydy jsem neznam, pridavam do zalozek.
S diskusemi na PP ja osobne nejaky vetsi problem nevidim a nemam. Jsem rad, ze je redakcni politika ohledne diskusi takova, jaka je.
Co mi na PP vadi, je publikovani clanku, ktere obsahuji objektivni lzi jako byl treba clanek Stana Ivasyuka, kde tvrdil, ze SPD, KSCM a Trikolora maji za cil vystoupeni CR z EU a NATO. Nevadi mi, ze ma nekdo jiny nazor nez ja, ale prezentovat lzi jako pravdiva fakta je proste prilis a clanky, ktere toto delaji, by nemely mit na PP misto.
(To ani nezminuji clanky Matthiase Lukla, ktery pravidelne vydava nazory za fakta, coz je samozrejme manipulace.)
Souhlas pane Kříži.
Vy, kdo tvrdite, ze je tady svoboda, zkuste napsat neco treba i neutralniho o jiste bande, ktera okupuje palestinu.
Bude to okamzite zablokovano. V mem pripade naposledy pod clankem o zenske obrizce. 3x jsem se pokusil neco napsat o muzske obrizce v souvislosti s jistym etnikem a bylo po svobode.
heheéééé….. tu je taký precitlivelý cenzor, ktorý zablokuje každý text, v ktorom je slovko ž-i-d bez tých pomlčiek.
“Redakce PP se snaží o co největší možnou volnost vyjádření názoru.”
– no hej. Žiaľ, výsledkom snaženia je iba to, že sa dokonale ukázala šialená ľudská povaha . Väčšina “diskutérov” sem neprichádza preto, aby PRESVEDČILI ostatných o svojej pravde. Oni tu svoju “pravdu” furt dokolečka opakujú bez akéhokoľvek dôkazu, bez logických indícií. Presne podľa goeblsovského principu: 100x opakovaná lož sa stáva pravdou.
Väčšina “diskutérov” svoju “pravdu” ešte podporí posmeškami a nadávkami na oponentov, čím si zabezpečia, že ich oponenti tú ich pravdu nepríjmu, aj keby chceli.
” Nejsmutnější na tom je, že se tady tvářili jako ryzí pravičáci, ale zachovali se ….”
– fíha, …. že by pan Kříž myslel na “toho” ryzího pravičáka ???
Pozdravujem pana Bouše….
Bouše není žádný “ryzí pravičák”, ale náboženský pyčus, který klidně hledá inspiraci v islámu.
Ale nepodává trestní oznámení na PP jak zasloužilý člen WXV, trpaslík zamrzlý v Havaně multinickový přeceda vodněkaď vod Zábřeha slavný to kontrolor NKÚ se známostmi na policii a bonzáckým koníčkem.
Souhlas, tam se zatím nedopracoval, ale vyžraný mozek abrahámským blábolem má úplně stejně.
Fuj!!! A já pořád co je to tu za odporný smrad. Konečně už vím. To on nám tu pan feminista piangendo před očima septikovatí.
Sám smrdíš, nácku.
Víš kulový. Takže když nějakýmu křesťanskýmu židomilovi hrabe, pak rádoby židobijec to je to pravý? Moc dobře si pamatuju, když ještě pět let dozadu si zase tihle slimofilové povídali o tom, jak jsou slimoši bezvadní a inspirativní, jak všechno dělaj nejlíp, a jak jim za to žid ubližuje. Teď sice trpící arábci nejsou moc v kurzu, to ale neznamená, že si s bolševikama s antify vzájemně neděláte dobře.
Feminista? To je dobrej výraz. Tak pověz, jak mlátíš ženský, svěř se, nestyď se!
Já myslím, že ta Křížova věta neměla ke mně žádný vztah.
Vždyť přece na termín “ryzí pravičák” nemá nikdo patent.
Dneska navíc už ani nejde o dominantní historický konflikt mezi pravicí a levicí, protože prakticky v celé EU se tyto strany slily do jedné nevyhraněné šlichty. Všude přece na vládní úrovni spolupracují bývalé občanské a křesťanské strany s komunisty a socialisty, vč. ČR.
Dnešní relevantní civilizační konflikt, a to i uvnitř politických stran, se koná na ose globalisté vs. vlastenci, resp. liberálové vs. konzervativci.
Pane Kříž, co s tím naděláte. Před pár dny nějaký “slovutný analitik” jménem Vrábel šmahem nařkne Pravý prostor jako proputinovský, ba co přímo Putinem sponzorovaný. Dal jsem si trochu práce a hledal něco, co by dobře placeného “analitika” opravňovalo k tomuto tvrzení. První článek na téma Putin jsem našel 16. ledna a byť jsem ho přečetl dvakrát pomalu, zhola nic proputinovského jsem nenašel. Typický obrázek našich vždy pravdomluvných “analitiků” !!
Já za PP děkuji. Za den stejně ani většinou nestihnu denní přírůstek přečíst, takže ani nečtu nic jiného. Semtam kouknu na idnes, ale vždycky jsem zhnusen už názvy TOP článků. Naschvál se tam koukněte teď, na hlavní stránku.
https://www.idnes.cz
Co z toho si máte chuť přečíst? Titulek obsahuje skoro vždycky 90% informace, unvitř není nic.