Včera byla demontstrace za odstoupení premiéra Babiše a ministrině spravedlnosti Benešové. To, že je Babiš, jak by řekl klasik, ultrazmrd a Benešová uplná kráva, není sebemenší pochyb.

Proč nechodím na demonstrace
PETRA
Demonstace jako takový mi nevadí. Ale pod slovem demonstrace si představím Sametovou revoluci, Válku ve Vietnamu a pár dalších. Já bych tam i šla, ale… Mám totiž trochu problém se současným stavem demonstrací. Uvědomuju si, že i 17. listopadu cinkali klíčema komunistický svině, který jenom ze strachu shodili plášť a plácili se po ramenou, co skvělýho teď dokázali. Ale věřím, že většina lidí na tom náměstí opravdu chtěla změnu a hlavně – klid. Klid od věčnýho komandování, od strachu, klid od věčný buzerace plebsu, kterej seděl na nejvyšších místech.
Ty současný demonstrace mi zanechávají lehce nahořklou pachuť. Možná, že mi spíš vadí atmosféra ve společnosti, než shluk lidí různýho vyznání, který chtěj taky v podstatě to samý – aby Babiš skončil.
Jo, bylo by to skvělý, kdyby premiér nebyl tenhle pokřivenej bezpáteřní kripl, kterej klidně zaprodá svoje děti, když se mu to hodí. Bylo by skvělý, kdyby prezident nebyl ožrala se stařeckou demencí. Já se ale ptám – co teda chcete. A když poslouchám názory méně či více vzdělaných lidí, jejich pohled na svět, tak mě to celkem děsí. Vím, že se dnes máme nejlíp, jak jsme se kdy v životě celý zeměkoule měli, že pomyslný nůžky chudoby jsou nejmíň rozevřený od vždycky (skvěle přednáší Dominik Stroukal a skvěle píše Johan Norberg). Jsem životní optimista, ale v týhle věci jsem momentálně velkej, velkej, kurevsky velkej skeptik.
Domnívám se totiž, že podstatná část lidí (bavme se teď o ČR, ale dá se lehce aplikovat na další zejména západní státy) neví co chce. A když to náhodou ví a já to poslouchám, tak se začínám bát. Začínám se bát o svobodu, která nám je po maličkých kousíčcích nenápadně ukrajována a my se necháme. Bojím se o selský rozum, který se vytrácí jak pára nad hrncem a díky tlaku médií a okolí se i já (člověk názorově celkem stabilní) nedokážu rozhodnout, co si mám myslet. Bojím se, že se vytrácejí lidi, který se nebojí říct nahlas, co si myslí a bojím se, že ti, co ještě nevymřeli, říkají nahlas akorát kraviny. Bojím se, že lidi si přivyknou a budou věřit všemu, co se řekne v rádiu nebo se napíše v novinách. Bojím se, že se autoritami stanou herci a moderátoři, jenom kvůli tomu, že „to říkali v televizi“ a že „to říkali v rádiu“ (na druhou stranu, co nám zbejvá, že jo). Bojím se, že lidi už neví, co svoboda znamená, že se nechají opít rohlíkem.
A bojím se, že až odstřelí Babiše, tak na jeho místo nastoupí úplně stejnej socialistickej zlodějskej zmrd. Děsí mě, kolik lidí (a vysoce inteligentních) je přesvědčenejch o tom, že lék na všechno je novej zákon. Že „je dobře, že v hospodách se NESMÍ kouřit, protože mi nesmrdí oblečení“. Děsí mě, že by lidi nechali svůj osud a život v rukách politiků. Těch politiků, na který nejvíc nadávaj, který nejvíc kradou a lžou a který jsou opilý mocí. Že si lidi myslí, že regulace a zákony je ochrání. Bojím se, že lidi zapomněli, jaký to je, když je na všechno zákon a zbytek je už moc mladej na to, aby to zažil. Děsí mě, že milujou politiky hlavně pro jejich barvu pleti a „odvahu“ ale to, že rozpoutali války a přivedli státní ekonomiku k totálnímu kolapsu je nezajímá. Strašně mě sere, že lidi adorujou ženský jenom proto, že jsou ženský. Udivuje mě, že na světě je miliarda problémů a příšerných osudů, ale nejvíc se řeší spadlej ledovec a uhynulý tučňáci. Fascinuje mě, že si někdo myslí, že vymýcení plastových brček NĚCO změníte. Nezměníte. Pokud půjdete uklidit ke starý sousedce, která už nikoho na světě nemá a uvaříte jí třeba polívku, tak něco změníte. Bojím se, že si lidi nevšimnou, že za pozitivníma názvama organizají jako „Greenpeace“ a „Hate Free Culture“ se nachází mnohem víc nenávisti, než proti který „bojují“.
Nemyslím si, že to, co JÁ považuju za důležitý, je opravdu to nejdůležitější. Já pošlu peníze na charitu, ale klidně si dám plastový brčko do pití. Občas dvě. A občas vyhodím vajgl na zem. Jsou mi velice milý a sympatický lidi, který dělají něco nesobeckýho, prospěšnýho, ať je to něco, co já bych třeba nedělala, nebo mi nepřijde důležitý. Hrozně mě ale sere, když někdo nadšeně jásá nad tím, že se ZÁKONEM zakážou dávat plastový tašky zadarmo. Dotace na všechno! Pivo zadarmo pro všechny!
Jakejkoli politickej stav s sebou nese skrytý hrozby, zlo, bezpráví, nebezpečí, všechna negativa, který si člověk dokáže představit. NIKDY vás ale před tím neochrání politici.
Všechno, čeho se bojím, demonstrovalo včera na Václaváku. Proto jsem tam nešla.
Autor: Petra

Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc leden 2021: *****
Blahomír Skoupý 500,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Dana Staňková 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, ing. Tomáš Šimčík 300,- Kč, Jiřina Gyárfásová 1000,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Miroslav Červenka 300,- Kč, Ladislav Adamec 200,- Kč, Václav Žižka 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Ivanka Trávníčková 400,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Helena Novotná 300,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Miloš Kořínek 100,- Kč, Jan a Gabriela Horáčkovi 500,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janicko 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Anonym 100,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Olga Petrová 300,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Anonym 100,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Jan Petr 500,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Arpád Krausz 250,- Kč, Bohuslav Maceška 100,- Kč, Anonym poštou 500,- Kč, Martin Svoboda 100,- Kč, Pavel Kosmata 200,- Kč, ing. Jiří Klumpar 100,- Kč
Celkem za měsíc: 13 000,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Chovejte se slušně a staňte se otroky! - 21.1.2021
- Respirátor na truc vládě! - 21.1.2021
- Chcete si vydělat? Nechte se testovat a buďte pozitivní! - 21.1.2021
Občas vyhodím vajgl na zem? Tak to bych chtěl vidět. Kuřáci hážou vajgly kolem sebe jak je napadne, málokdo z nich má plechovou krabičku na vajgly. Jinak souhlas.
Mýlíte se! Hodně kuřáků hodí vajgla do kanálu nebo do koše!
V přírodě ho hodí do trávy,je to přírodní materiál.
K té včerejší demonstraci na “Vences platzu”. Úplně mi stačilo k orientaci o koho tam jde, když jsem tam viděl vlát vlajky EU!
Mám pro tyto zmatence návrh, ať si založil legální politickou stranu a utkají se zejména s ANO férově ve volbách! A to nejsem příznivec Babiše a ANO, ani náhodou!
Výstižné.
Tak kdyz uz mam reknou konecne koho mame volit. Porad nevm kdo je ten nejlepsi clovek v republice aby mohl delat premiere. Treba alkoholik Kalousek, nebo starosta Prahy 9 Novotny, to je ten nas nejlepsi predstavitel slusne demogracie 👏
Demokracie je především občanská svoboda a odpovědnost. Nerespektování volebních výsledků je anarchie , z které může vzniknout fašizmus. To v podstatě znamená vynucování jiného názoru demonstracemi .
Pražáci chtějí nové volby a tak at je mají.
JSOU BOHATÍ TAK AT SI JE ZAPLATÍ
Když už používáte stejný Nick jako já – “občan” – tak k Vámi psanému utrousím také několik slov …
DEMONSTRACE je jedna z forem, jak v demokratické společnosti dát SVOBODNĚ najevo, že nechci v čele státu estébácko-komunstického podvodníka a lháře, kterého si většina spoluobčanů v předchozích volbách zvolila.
Tento svobodný způsob projevu, že NESOUHLASÍM s těmi, kterým tato zvrhlá skutečnost nevadí a výše popsanou lidskou kreaturu si v čele vlády přejí, může vyústit až v předčasné VOLBY, což je rovněž demokratický akt.
VOLBY JE TŘEBA TAKTO BRÁT, PROTO JE HRADÍ STÁT.
.
P.S.: Příště si dejte, prosím, za svůj Nick číslici, aby si čtenáři nemysleli, že ty hlouposti píši já. Děkuji.
No, je mi jasný co jste zač. Já jsem to jméno začal na těchto stránkách používat když vy jste jEŠtě o nich nic nevěděl troubo.
Na vaše přízemní invektivy reagovat nebudu, jen uvedu fakt, že na tomto webu píši komentáře od jeho vzniku.
Co jste zač Vy, posoudí čtenáři sami i bez mého názoru.
Článek od Jakla byl ZTAŽEN ?
Jak to že ČT stáhla informaci, že na demonstraci na Václavském náměstí byly
i hesla ODSTUP NEBO ZEMŘEŠ.
To je Jasný důkaz , že tu máme co dočinění s FAŠIZMEM.
A POLICIE MLČÍ ??!
Kdybys byl inteligentní občan, tak si ten článek najdeš (nebyl “ZTAŽEN”), a všem, které jsi nařkl, se omluvíš.
Váš komentář čeká na schválení. Takže znovu a trochu jinak.
Od jeho vzniku? Nejsi tedy čistě náhodou okoralý archiv protože nikdo jiný se tu tímhle nevytahuje? Tak co multinickový Bo.ři.vo.ji, kápneš někdy ještě božskou a zůstaneš u jedné identity? Nebo jsi jenom obyčejný srab a zbabělec.
no právě, multinicita, gumídek specialista, jednou tak, pak zas tak a má v tom hokej
…
hlavně pod svým jménem, jak jsi tady mnohokráte vyzval zdejší diskutéry, ty
gumáku
gumáku tak nereaguj a
však víš kuřihnoji
ty profláklej
občan (č.2. ?) :
“občan” a súčasne demokrat , ktorý obhajuje pouličnú politiku, to je fakt magor. Ostatní ovčania vo VOĽBÁCH zvolili toho, ktorého chceli, ale pouličný demokrat požaduje, že ONI ZVOLILI ZLE, a že iba pouliční demokrati majú právo nainštalovať toho správneho politika. Takže pouliční demokrati požadujú zrušiť VOĽBY , túto hanbu demokracie !!!!!
Takže demokratické volby jsou k čemu ??
k hovnu, voli mohou zvolit zas jen vola
Víte, pane občane, to co píšete je trochu ošidné. Německý nacismus získal moc a způsobil to, co způsobil, právě díky respektování výsledků demokratických voleb. Podobně v Itálii fašismus. Podobně u nás díky respektování výsledků demokratických voleb jsme měli čtyřicet let vlády jedné strany. Ve všech těch případech protestovala nějaká menšina, postupně umlčená (různými způsoby). Takže samotné demonstrace bych na rozdíl od vás neodsuzoval – jen tak mimochodem, jaký jste měl např. názor na hromadné demonstrace proti někdejší Nečasově vládě, na které do Prahy sváželi Zavadilovi a Středulovi odboráři demonstranty z celých Čech?
Jinak – aby nedošlo k falešným výkladům – co se konkrétně týče současných demonstrací v Praze, mám velmi podobný názor jako autorka článku.
Vzhledem k časovému souběhu odpovědí a evidentně dvěma debatérům se stejným nickem “občan” považuji za potřebné zdůraznit, že jsem reagoval na příspěvek z 5.6.2019 v 07:02:26. S příspěvkem, který vložil stejně se podepisující debatér 5.6.2019 v 08:05:26, v podstatě souhlasím.
Děkuji!
(5.6.2019 v 08:05:26)
PeT :
” Německý nacismus získal moc a způsobil to, co způsobil, právě díky respektování výsledků demokratických voleb. ”
– ja ako ideový libertarian s touto vetou súhlasím. Lenže je totálne absurdné, ak takúto myšlienku obhajuje DEMOKRAT. “Voľby ako choroba demokracie” – to je na demokrata hodne šialený názor.
Libertariani nepotrebujú voľby, pretože nechcú politikov. Demokrati bez politikov neprežijú – a vyberať si ich chcú na ulici !!!! !!!!! !!!!!
Američani válčí a vraždí v půlce světa a prezidenti jsou také ” demokraticky ” zvoleni ! Hitler byl v Rusku kousek od vítězství , potom by se mu všude v Evropě stavěly sochy !! Máte nějaký nápad , čím volby nahradit ??!!
Ty blbe, oni” vraždí” zločince a totalitní zvířata.
Já vím, tobě se totalita líbí.
proč “ty blbe”, nemá snad pravdu?
a čím dal najevo, že se mu totalita líbí?
a totalitní zvířata jsou civilní obyvatelé?
když tak se poraď se sultánem, ty trle
sakra – TYRLE
‘ komunista B. Kozelka presidentovi řekl: “Pane presidente, já jsem jenom prostý dělnik, ale tolik vím, že jestliže je něco přáním lidu, tak se musíte podrobit i vy jako president”. E. Beneš na to prudce odpověděl: “Tak daleko ještě nejsme, aby ulice rozhodovala o tom, zdali já, jako president, mám nebo nemám přijmout demisi.” ‘
Ota Hora, Svědectvi O Puči, Sixty-Eight Publishers, Toronto, 1978, str. 446
Mám pocit, že lid ČR je 10 milionů lidí a nikoliv 0,1% zmanipulovaných řvounů s vlajkami EU na Václaváku. A když to vztáhneme na oprávněné voliče, což je tuším něco kolem 8 milionů lidí, tak to stejně nedosáhne ani 1% ……
Holt Sorošovy neinformované loutky, které se nechají snadno manipulovat!
Ale Kříž tady včera prohlašoval, že Soroš s tím nemá vůbec nic společného a kdo něco takového tvrdí, tak podle Kříže je debil nebo tak něco.
demokrat Kříž, demokrat Soroš, demokrat Babiš, demokrat Kalousek, demokratka Merkelová, demokrat Trump, demokrat Fiala, demokrat Junkers, demokratka Jourová, demokrat Fico, demokrat Sulík, …….. jaksi sa tí demokrati nakotili ako potkani, a teraz sa bijú o korytá….
A všetkým fandia pseudoPravicoví demokrati na pseudoPravom prostore.
My anarchokapitalisti sa moc tešíme, keď sa demokrati bijú.
Lebo anarchistov je tak málo a s takým marginálnym významom, že sa možno pobili iba pri posune plotu medzi ich parcelami
Inak krajan, samotný líder ani v demokracii nemusí byť nutne demokratom. To SYSTÉM musí byť demokratický, aby líder, ktorý prekročil isté hranice, mohol byť hladko poslaný z ihriska preč, keď nemá toľko sebareflexie, aby odstúpil sám.
Je dobrá metoda sledovat cestu peněz. Kdo platí aktivisty, ozvučení, dopravu z jinych měst a tak dále ….. Čí jsou to peníze za které je pořádán kravál na václaváku ??? A co chce plátce za svoje peníze pořídit?
“A když to vztáhneme na oprávněné voliče, což je tuším něco kolem 8 milionů lidí, tak to stejně nedosáhne ani 1% ……”
– pre mňa ako anarchokapitalistu je na tomto dianí nádherné to, ako to 1% superDemokratov odmieta výsledok demokratických volieb. Čosi choré je v tej demokracii. Demokratická menšina kope do riti demokratickú väčšinu. A anarchokapitalisti tíško povzbudzujú demokratov, nech sa pozabíjajú
Hm, tu zjavne nejde o nerešpektovanie volieb. Babiš zrejme nedokáže vnímať to masielko dosť úctyhodných rozmerov na svojej hlave. V komentári vyššie som to trochu viac rozvinul.
Svodka mafie 2: Vyšetřovací spisy “Karel”, „Zenon“ a „Sky-soft“ odhalují napojení ČSSD a TOP09 na finanční toky podnikatelské a justiční mafie! Během vyšetřování mizí důkazní materiály, státní zastupitelství dává od všeho ruce pryč, do chapadel mafie jsou zapleteny nejvyšší špičky státní moci! Mafie ve spolupráci s politiky oškubala český stát o téměř 20 miliard korun! Proč TOP09 vadí Marie Benešová? Výbušné vyšetřovací spisy odhalují financování politických stran skrze nastrčené firmy, fiktivní faktury a bílé koně!
Redakce AE News obdržela od anonymního zdroje další super výbušný balík informací, a ten dokonce předstihuje materiály z poslední zásilky. Materiály a dokumenty zjevně pochází přímo z policejního vyšetřování tří nejbrutálnějších kauz současné doby, o kterých se ale na mainstreamových médiích vůbec nedozvíte. Je dokonce pravděpodobné, že policie ČR byla několik let pod neustálým drobnohledem nám neznámé organizace, anebo, že v ní samotné vypukl zuřivý mocenský boj mezi nám neznámými silami.
Kauza je natolik nebezpečná, že od ní dávají ruce pryč nejen všechny velké mainstreamové redakce a noviny, ale dokonce i státní zastupitelství a policie se snaží veškeré informace o těchto kauzách eliminovat, protože případ zasahuje do nejvyšších pater české polistopadové politiky. Vyšetřovací spisy, a hlavně výsledky tajného sledování policie neznámými osobami, jsou doslova obžalobou dvou parlamentních politických stran z účasti na zločineckém syndikátu. Zatímco mainstreamová média řeší Andreje Babiše a Marii Benešovou, ve skutečnosti jde o snahu odvést pozornost od proniknutí organizovaného zločinu a mafie do nejvyšších struktur politiky…
https://aeronet.cz/news/svodka-mafie-2-vysetrovaci-spisy-karel-zenon-a-sky-soft-odhaluji-napojeni-cssd-a-top09-na-financni-toky-podnikatelske-a-justicni-mafie/
Babiš má nespornou výhodu…když jsou volby, mohu zvolit téměř kohokoliv a ve výsledku je to jedno. Všichni jsou to stejní šmejdi a mají stejné zájmy. Až na Babiše, ten mi dá koblihu.
Kalousek by ti tu koblihu zdanil, to je ten nejlepsi clovek ve state, Kalousrk na hrad. To bude voziracka na vaclavaku, turamorka potece proudem 👏👏👏
Jedna opička mu sedí za krkem,druhá je přisátá o něco níže.Ta druhá pochází z Etiopie
Ted už nejde o Babiše. Vzpomente na K. Kryla.
Jde o to , aby tu zůstala DEMOKRATURA
Větší strach mají z Benešové. Vědí , že může zatočit
s politickými zločinci.
občan 5.6.2019 08:05:26 Odpovědět
https://pravyprostor.cz/proc-nechodim-na-demonstrace/#comment-882275
Proč nechodím na tyhle demonstrace?
Protože tomu nerozumím.
Zeptal jsem se tady, už pod jiným článkem, jestli tomu někdo rozumí – a asi jsem se zeptal nevhodně, protože se na mne sesypala místní úderka sprostoty a diskusi rozyebala, tak, jak má v popisu práce. Zeptám se tedy znovu tady a budu doufat, že hňupi ještě spí:
—–
Když já tomu pořád nerozumím.
Byly poslední parlamentní volby v téhle zemi “svobodné”? Byly.
Vynesly na špici se skoro 30% výsledkem Babiše a babišárnu? Vynesly, silou 1 508 991 hlasů.
Babišárna tedy má mandát 29,64 % voličů. Jaký oficiální mandát má Milionový Chlívek se svými nájemnými kašpary (herci)? Má víc, jak 30% populace, tedy 3 156 600 občanů?
Asi ne, že.
Tak kde je tedy ta slavná demokracie, založená na rozhodnutí prosté většiny, kterou mají Chlívkové plnou hubu?
Prostě opozice chce zpět ke korytům. Všimněte si, že při jakékoliv příležitosti se snesou všichni na Babiše jako supi na mršinu. A MCHPD je účelový spolek k rozmrdání společnosti – majdan alá Slovensko. Jen nevím, jak chtějí docílit převzetí moci. Výměna Babiše za někoho jiného, je ke korytům nedostane. Volby nic neřeší, protože dopadnou na chlup stejně jako minulé. A ještě do toho hodí vidle VKml.
Takže současnou vládu vystřílejí?
Kadel :
“Tak kde je tedy ta slavná demokracie, založená na rozhodnutí prosté většiny, kterou mají Chlívkové plnou hubu?”
Tak presne TOTO je DEMOKRACIA.
Demokracia v reálnej praxi. Toto je vláda väčšiny nad menšinou. A keď sa menšine vláda väčšiny nepáči, tak na pouličnej demokratickej politike žiada prevziať vládu nad väčšinou. Demokracia v reálnej praxi.
Práve pre takéto demokratické fajnovosti libertariani nechcú demokraciu a zvolenú vládu.
Když se kouknu na tribunu těch milionchvilkařů,tak se mi dělá šoufl.
Jaroš=markerér,který studoval hebrejštinu
No,zmarketýroval jim to slušně!
Jinak: žil dlouho v Orientu,to něco napovídá.Když marketýroval pro halaly,tak mu asi prachy rozhodně nesmrděj.
A pan hlavní-Minář- studoval Boží slovo
Tím divným ohněm v očích mi připomíná zvlášť zavilého husitu říznutého prokurátorem Vašem
Krásný článek. Děkuji
Cely svet se na nas diva jak bojujeme za dekradii v nasi milovanem Cesku. Vsichni nam zavidi nase herce a studenty teologie jak jsou spravedlivi a umi recnit o lasce a pravde. Konecne jsme zase ti nejlepsiiii na svete, my vam to vsem ukazeme jak se dela svetove prazske jaro 👏👏👏
Článek jako celek je slátanina.
Jako jednotlivé věty je pravdou lží a nejistotou ženy.
Je to takový nevolební guláš bez masa a koření.
A běda jestli se mýlím.
Vám, co máte plná ústa toho, že byl Babiš zvolen demokraticky. I národní socialisté v Německu byli zvoleni demokraticky. I bolševici u nás byli zvoleni demokraticky. I Babiš – bolševický pohůnek je volen demokraticky. (Poznámka k autorovi: Co tak psát česky? Dodalo by to myšlenkám větší noblesu.)
To je, bezesporu, pravda. Základní chyba tedy není v nich samotných, ale v systému, či občanech, kteří je na výsluní vynesou. Babiše, Gottwalda, Hitlera či jakoukoli jinou stvůru.
Princip fungování demokracie:
1) Chceme jet na výlet a seženeme autobus.
2) Vezmeme dva profesionální řidiče a osm šimpanzů a necháme je demokraticky (samozřejmě s rovnou váhou hlasu) zvolit, kdo bude řídit.
3) Šťastnou cestu!
Mezi ty svobodně zvolené zrůdy můžete započítat většinu amerických a západních politiků , ti mají na svědomí daleko nejvíc mrtvých !!
Kadel :
” Základní chyba tedy není v nich samotných, ale v systému, či občanech, ”
– moc pekné.
A keďže ovčanov vymeniť je problém, treba vymeniť systém. Čiže – zrušiť demokraciu a zaviesť SLOBODU, čiže – každý vládne, ale JEDINE SEBE. Čiže anarchokapitalizmus.
Lenže demokrati toto nechcú, a tak treba počkať, až sa pozabíjajú navzájom.
Ako to demokrati už storočia robia.
ty jsi taky myšlenkový trust co?
Pražské hovado
občan 5.6.2019 08:05:26 Odpovědět
https://pravyprostor.cz/proc-nechodim-na-demonstrace/#comment-882275
Takže to raději uděláme nedemokraticky a budeme skákat jak ten milionový eurobolševický svazácký spolek píská, jo?!
spíš ” euromodrobolševický ” !!
..když odstřelí Babiše, tak slavně odstřelí českou demokracii a na místo zmrda z ano nastoupí zmrd z KDU, nebo z TOP, nebo..nebo…nebo……a v podstatě potom můžeme zkopírovat eurounijní systém, kdy poslanci nemůžou nic a vládu nám sestaví z “vhodných ” osob příkazem Brusel…ono už to tak vlastně je, jenom ten Babiš z toho trochu trčí….jeho slavný výrok : všeci kradnů…není výstižný tak úplně, přesněji zní : všeci chců kradnúť…
Podle mne tam chystají osadit nějakého Piráta. Zblblí (zvláště mladí) Češi téhle muslimské straně uvěřili, ještě se nestihla odkopat a díky vedení své Pirátské internacionály ve Švýcarsku s musulmanem v čele garantuje tu správnou orientaci. Klasické zmrdistrany (KDU, TOP, ČSSD) nejsou perspektivní, lidé už na ně neslyší.
Pirátům naslouchají především nezkušení mladí a ti jsou tak krásně tvární…
Zrovna včera jsem v bedně u Soukupa slyšel názor příslušníka “naděje národa”, že (podle něj) hlavní problém, proč mladí nedocházejí k volbám, je to, že na volby nemají appku do smradfounu a tak k volbám fyzicky docházejí jen staří, kteří ji nepotřebujou.
Pic kozu do vazu.
Fakt, nekecám.
…však ono taky to demonstrování, kdy je slibohrožováno, že příště nás bude ještě více, nemá základ v reálném vzedmutí mas. Je to “majdanizace” mas pod tupou záminkou : za všechno může Babiš..a příště už to bude pod heslem :jedině islám nás zachrání…jiný cíl to nemá, protože ekonomicky jsme už dobití a dobytí
a teď už se jedná o neutralizaci prostoru, tak, aby se zde žádný odpor nemohl zrodit. A k tomu jim dopomáhá milion přetupých pražáků…
“Je to “majdanizace” mas pod tupou záminkou : za všechno může Babiš..”
– Majdanizace ja najvyššie štádiu demokracie.
Demokracia vždy končí majdanom alebo vojnou.
Teď už chybí jen hořící pneumatiky a odstřelovači v oknech, policajti budou aktivní asi stejně jak ti na Ukradině.
EU pošle PROTEKTORA
Nojo :
” ..když odstřelí Babiše, tak slavně odstřelí českou demokracii a na místo zmrda z ano nastoupí zmrd z KDU, nebo z TOP, nebo..nebo…nebo…”
–
Hlavne je dôležité, že to bude DEMOKRATICKÝ ZMRD.
Nejak tá demokracia demokratom praská vo švoch.
Výborně Nojo, jsem rád že nás je více
A ještě si neodpustím.
Máme se tak špatně?
Můžeme říkat, co chceme, můžeme psát co chceme, můžeme cestovat kde chceme, můžeme pracovat kde chceme, můžeme se stát čímkoliv čím chceme, můžeme jíst co chceme, můžeme bydlet kde chceme, můžeme vše. Každý kdo chce, může strávit svůj život naprosto svobodně. A kdo nechce o toho se postará stát. Tak co vám vadí? Vadí vám že Babiš čerpá dotace? A nevadí vám, že opozice, která se tlačí na místo Babiše nechala za 30 let demokracie rozkrást vaší zemi?
Tak co chcete?
Novou totalitu?
My demokradi to vidime jinak, hlavne v nasi milovane Praze, chceme vice penez mene prace, to je nase agitace. At pracuji vidlaci a ukrajinci, my si chceme uzivat demogracii a svobodu, hlavne dovoleny, za to bojujeme a chladtame na Vaclavaku, huraaa 👏👏👏
“My demokradi to vidime jinak, ”
super. Konečne úprimný hlas demokratického ľudu
.
Dřív tohle všechno mohli členové vyšších vrstev KSČ.
Dnes tohle všechno mohou jen lidé, dobře finančně vybavení.
Rudá knížka se tak nenápadně změnila v knížku šekovou.
Jinak je v podstatě všechno stejně.
Neřekl bych ,že stejně ! Dnes je stát rozkradený , školství a zemědělství v rozvalinách , místo českého průmyslu cizí montovny , obrovský státní dluh , bezdomovci , exekuce , obstavené důchody ,atd. !! Jsme německá kolonie
Valo,vy zase přeháníte…Já si mohu dovolit 2x tolik co si mohla dovolit moje matka a 10 x tolik,co si mohla dovolit moje babička.
Jiná věc ovšem je,že žijeme na sekeru.Na úkor svých vnuků.
Daleko větší p®ůse® ale jsou ti invazisté.
Ekonomika se dá spravit, demografie ne
To znamená , že životní úroveň rostla i za totáče , já také žil za Husáka daleko lépe než rodiče po válce !! A ta demografie a muslimové je daleko důležitější než kolik druhů prakticky stejných jogurtů mají v obchodě !!
Demokracie je diktatura většiny, nikoliv křiklounů.
V r.. 1948 demokracie skončila pučem z nátlakové akce.
Vámi proklamovaná svoboda je v ohrožení. Kdyby se na téhle nenávistné demonstraci prošel Jákl, tak už se ti fanatici nebudou držet spátky a ukopou ho. Svobodně vyjádřený odlišný názor je ve veřejném prostoru nálepkován a označen. Je to psychický teror. Nositel je tlačen k opatrnosti a odchodu z centra pozornosti, pokud to stihne. Je úplně jedno jaké argumenty používá, pokud nejsou v souladu s prefabrikovanou mantrou. Viz níže cituji:
“občan 5.6.2019 08:05:26
DEMONSTRACE je jedna z forem, jak v demokratické společnosti dát SVOBODNĚ najevo, že nechci v čele státu estébácko-komunstického podvodníka a lháře, kterého si většina spoluobčanů v předchozích volbách zvolila. Tento svobodný způsob projevu, že NESOUHLASÍM s těmi, kterým tato zvrhlá skutečnost nevadí a výše popsanou lidskou kreaturu si v čele vlády přejí, může vyústit až v předčasné VOLBY, což je rovněž demokratický akt.”
Nejprve jsem pobavene sledoval,jak jsi pan Minar,donedávna úplná neznámá nula,užívá své minuty slávy, a s ním všichni ti pomateni herci,kteří alespoň konečně opravdu hrají tu nejlepší pro ne roli,roli hlupáků, což historie jisté potvrdí, ale potom jenom budou hrát další a další role,podle potřeby, tak jak to vlastně mají dané svojí profesí.
Nebudu tady psát ani jak mi vadí Babis,protože mi nevadí zdaleka jen on,takových grazliku,jsme měli v politice za ta léta nepřeberné množství, a ani to moc nikomu nevadilo,a nyní primo Oscarové výstupy, všech tech chudacku,ani jeden na to nemá, aby byl dobrým politikem,lepším než ten nenáviděný Babis.Osobně si myslím, ze je to hlavně závist, a snaha o zviditelnění, co tyto rádoby demokraty,umělce v převlékání ženě na náměstí.
Tak hlavně jsou to všechno paraziti, kteří sosají dotace jako diví…Akorát by se rádi protlačili k ještě plnějším korýtkům.
Úplně to z nich kape!
Ani jeden z nich se neživí PRACÍ.
petro ty jsi taky kráva.souhlasíš?ač tě neznám tak dle mého soudu jsi nebetyčná kráva.
Nevolil jsem Babiše a není to můj oblíbenec, ale když vidím tu svoloč co organizuje demonstrace a za čí peníze, tak se začínám opravdu bát. Ve volbách Babiš dostane můj hlas.
Don Manuelo
Takhle asi bude uvažovat víc lidí
Pod vocasem už chyběl jen Pánek v plísni,Luciper Halík,Kocáb a Jyřka Šiklová co se tak ráda mýlí s Amerikou než aby měla pravdu s Rusy
FU©KFINGE® už to říkal včera v 13:58 ►založte hnutí, platformu, samopodpůrný spolek nebo co chcete, a postavte se do volební arény. That´s all, folks.
Odhlasujte si většinový jednokolový volební systém ►winner takes all. To přinutí každého, aby zvedl zadek a šel k volbám. Prohráli jste? To proto, že vás je míň anebo že jste byli líní jít volit.
Ale místo toho FU©KFINGE® slyší jen Babišovo hysterické nekonsekventní kvičení bez argumentů a jeho exposé, které by neodječel ani ten nejkretenštější drban před trestním soudem a na Václaváku pro změnu sleduje rezervovanou hysterii davu, dirigovaného nějakým klaunem z kejklířské boudy, který nemá odvahu ani chuť jít do toho na plné koule….
Tomuhle genofondu není pomoci ► zmítá se v trapnostech, diletantství a břídilství.
Na rozdíl od tvrzení B. že EU nemá právo vykládat český zákon č.156/2006 Sb. lze uvést, že tento zákon vznikl v režii EU a ta jako legitimní exeget má právo podotknout, že český výklad pojmu “střet zájmů” JE PŘÍLIŠ FORMALISTICKÝ, zatímco EU zastává výklad restriktivnější….
Jestli v této republice chcete něco změnit k lepšímu, tak nakupujte u odborníků, nechoďte pro radu k buranům a nenaslouchejte slovům komediantů….
Oprava: zákon č. 159/2006. SORRY.
FU©KFINGE® naslouchal pozorně blábolům o nutnosti přetáhnout voliče ANO …. Taková debilita!
Plně postačí, když 70 ti procentní mlčící většina elektorátu projeví svůj kvalifikovaný názor.
Když půjde 70 procentní většina k volbám dnes, tak bude
mít ANO 50 % trulíku.
Ne. Ani dnes, ani později. Game is over.
To co nám chybí, je padnout na držky, nic si nevážíme.
DĚKUJI, DĚKUJI………
Elvis, honey baby: FU©KFINGE®ovi nevadí čerpání dotací. FU©KFINGE®ovi vadí čerpání dotací contra legem.
Fakfinger je eurosocan, když mu nevadí dotace, že?
FU©KFINGE® se staví k dotacím pragmaticky: Dotace nikdo nikomu necpe, ani nepodsouvá proti jeho vůli. Když je chceš a potřebuješ je a připadají ti racionální, tak splň kritéria pro jejich získání. Když jsi proti nim, jako proti demotivujícím stimulům – TAK SE NA NĚ VYSE® !
Až se na ně budu moci vys®at včetně toho, že na ně nebudu Bruseli solit daně, budu s tímhle souhlasit. Za současných podmínek ani hofno, jebací ukazováčku.
To není pragmatičnost, to je tupost.
To není pragmatičnost, to je tupost
xxxxxxxxxxxxxxxx
Je wůbec možné, že je něgdo tak tupý?
Tak řekni rovnou, magore, že s dotacemi souhlasíš, protože je to způsob jak stáhnout zpět prachy z Bruselu, pitomče, ale pak nekvič, že jsou ty dotace špatné, resp. vysvětli ostatním, kteří kvičí nad dotacemi, že si kompenzuješ daně. Tupani jste oba.
“Strašně mě sere, že lidi adorujou ženský jenom proto, že jsou ženský.”
Správný názor. je třeba si uvědomit, že za současnou celoevropskou krizi nesou vinu hlavně ženy. Není třeba konkrétně jmenovat, které ženy z ciziny a ČR nás přivedly do problémů.
Proto bychom se měli z toho poučit a trvat na tom, že od příště už žádná žena nesmí být na významných politických a státních funkcích. Žena nemá od přírody dány vůdcovské instinkty jako muž a chová se u toho jako slon v porcelánu.
Pane “Lubomír Bouše”, takže kromě Židů také ženské? Máte jednoduchý svět. Myslím, že přeci jen záleží na jiném vybavení vládce než tady fabulujete, a i když možná se u ženských nevyskytuje často, tak pár příkladů z historie – Margaret Thatcher, Marie Terezie, Alžběta I., Alžběta II., Kateřina II., z té hodně dávné historie třeba Hatšepsut…
…nejvíce ho musela štvát Golda Meirová
No jo –
, zdravím vás
Soudruhu bolševiku, vy Ž/židi jste po Marxově komunismu vymysleli i feminismus, což hovoří za všechno. Máte máslo na hlavě, tak byste měli chodit kanály a neukazovat se na denním světle. Ale to nemůžete, protože svým vyvoleným páníčkům plníte světovládné úkoly.
Myslíte si, že každý žid bude mít 2800 otroků, jak vám slibuje váš rasistický a šovinistický talmud.
Ale abyste se nepřepočítali.
bacha, pozor, ….. pod posteľou Ž/žid , v skrini žena , a za dverami teplouš……
A na ulici horda demokratov….. a vo vláde Babiš…..
No vidíš to, ancapáku, jak to my ryzí pravičáci máme složité.
Ty jako anarchista bys sklonil hlavu před samozvanou kriminální mafií ovládající své zájmové teritorium, vzorně bys jí platil stanovené výpalné, aby ti neustřelili hlavu, a byl bys šťastný jako blecha, že konečně máš ten svůj vymodlený ancap.
Trefa do černého Bouše.
Pardon, Lubomíre, ale normální ženy ne. Alespoň ty, co se pohybují kolem mne, takovou nedostatečností netrpí. Generalizovat to tedy na všechny ženy je stejná ko/kotina, jako HolynkoLangeroSeptyční generalizace komunistů. A to přeci máte na víc, ne?
Jo takhle kdybyste označil nešukací zakomplexované úchylné feministky, tak to by byla onačejší káva. Ale dokonce i já osobně znám několik žen, které by v odpovídající funkci dokázali tomu místnímu bruselnímu žabinci tak zvednout pružinky, že by panáčkové na dálkové ovládání nestačili poulit.
… dokázaly, pochopitelně :-;
Kadel, mnozí čtenáři již dlouho pochopitelně ví, že jsi “HolynkoLangeroSeptyčně” zatížený hňup, takže opravovat se nemusíš.
Ono úplně stačí, když tak infantilně činíš pod texty tvých oponentů.
čtenář
Já se omlouvám, ale výstižnější přirovnání tohoto typu krystalické tuposti a idiotsky frustrované touhy po kolektivní pomstě mne opravdu nenapadlo.
Kadlova omluva jeho hňupstvi i jeho mindrák z “HolynkoLangeroSeptyčné” fóbie, nezakryje, nenene.
.
Je komunistická ideologie zákonem uznána za zločinnou?
Je.
Jsou členové zločinecké organizace zločinci?
Jsou.
Kdo toto zlehčuje, tak tu své hňupstvi dává veřejně najevo.
… pravil režimový fízl ve výslužbě.
Tušil jsem, že Kadel nebyl jen řadový komunista, ale režimový nomenklaturní fízl.
Že je ve výslužbě, není až tak důležité.
Byl to kapitalistický parlament , který takový nesmysl odhlasoval !! Společenské vlastnictví výrobních prostředků je něco zločineckého ??
ZLOČINECKÝM je, když představitelé totalitního komunistického režimu posílali do kriminálu, do uranových dolů i na šibenicí TY, kteří na zrůdnosti zločineckého komunistického režimu poukázali.
A již mě více vašimi přihlouplými, marxistickými otázkami neotravujte !! Reagovat ne ně odmítám.
… jednoho takového představitele zločineckého režimu máte možnost sledovat i na tomto webu.
Stačí se podívat na zde “permamentně menstruující” kreaturu Kadel.
” … A již mě více vašimi přihlouplými, marxistickými otázkami neotravujte !! “
Holyno, přisral jsi se sem dnes v 11:33:42 sám. Nikdo Tě nezval. No a protože jsi obecně oblíben, dostává se Ti odpovídajících reakcí.
Tak si zase sbal pingl, “vyraž do lesů”, jak si ondyno lhal – nebo kamkoli jinam do peachi a bude klid.
Budeš ho mít i Ty.
Fakt, věř mi.
Říká vám něco akce Flinter factor ?? A za Husáka tu snad někoho zavírali ??Co kapitalističtí představitelé , kteří vraždí v půlce světa ? Irák , Afganistan Libyie , Syrie ,Jemen , atd , výsledkem jsou miliony mrtvých a migrantů ! To nejsou kapitalistické zločiny ??
Kadle, normální zdravá žena přece politiku nepotřebuje. Její zájmy jsou úplně jiné.
Do politiky se hrnou pouze psychicky nemocné ženy, které si tím potřebují léčit nějakou deviaci a podle okolností se mstít světu a/nebo ukájet se mocí nad ostatními.
Žena v politice nesleduje bohulibé politické zájmy, ale léčí si svou vlastní psychiku narušenou hormony.
Při vší úctě, tohle si nemyslím. Znám fůru “mužů”, kteří jsou ještě větší baby, než většina žen. Stačí se podívat, například, na zde permamentně menstruující Holynku, kterou od pokusů o politiku vyhodil dokonce i Macek – a to už je co říci.
Naopak znám i několik velmi energických žen, které to mají v hlavě sakra dobře porovnané.
Zkrátka, zrovna rozkrok nepovažuji za místo, které by rozhodovalo o vhodnosti jedince ku politické funkci. Spíše bych se soustředil na jiné dva orgány, jeden o cca 40 cm výše mírně vlevo, druhý pak o necelého půl metru nad ním v rovině sagitální.
Krásně řečeno!
Na člověku je důležité to co má v hlavě,né to co má v rozkroku.
Na rozkrok kladou důraz jen praštěné feministky a Bouše.
Lubomír Bouše JE TO TAK!!
Doufejme, že současná situace feministkám ukázala, že takhle už to dále nejde a že se ženy musejí změnit, resp. vrátit k tradičním hodnotám. Na feminismus totiž doplácejí především ony. Tolik svobodných a bezdětných žen v plodném věku 30-45 let toužících po dětech ještě nikdy v historii nebylo. Ani v dobách největších hospodářských krizí, ani ve válkách, nikdy. Až za tzv. liberální demokracie.
Nikdo je nechce a drtivá většina jich tak bude umírat bezdětných.
Viděli jsme, Parkanová, Němcová a pod. Kde jsou teda ty správné ženy? Mogherini, May, Merkel atd.Všechno zlo je v ženských! Chlapi se podřídili a ženy vládnou, spěje to ke třetí světové!!
Přesně tak. Taková Miroslava Němcová svého času byla vcelku rozumnou politickou figurou, ale dneska pod vlivem hormonů a klimaktéria se z ní stala zatrpklá pomstychtivá babice na úrovni národního škůdce.
Ty jmenované cizinky jsou naprosto dostačujícím příkladem, že žena nemá v politice co dělat. Kruté, bezcitné, mstivé, amorální lidské zrůdy, horší než jakýkoliv muž v jejich pozici.
Muž má totiž instinktivně vyvinutý smysl pro čest a morálku, žena ho historicky postrádá.
Naši předkové měli svoje společenské poměry uspořádány velice správně a měli bychom se od nich stále učit.
” … Muž má totiž instinktivně vyvinutý smysl pro čest a morálku …”
No, zrovna ta současná politická manéž takovéhoto “smyslu” není důkazem ani z Pendolína pozadu.
Parkanová prý zpívala v NICHT klubu u Němcové ?
je to pravda ?
Proč nechodím? Řádná sebecenzúra = angažovaná předposranost mi to nedovolí! K sóuhům je třeba se chovat vstřícně (natož chodit na jakékoliv demonstrace proti nim), jinak se potom nesmíte ničemu divit.
Demonstrace, organizované tou největší politickou špínou nic neřeší. Jde o pouhé producírování politických mrtvol, které by chtěly být opět u lizu, jenže většina lidí jim nevěří. Politický boj má probíhat úplně jinak, třeba upozorňováním na politické chyby opozice nebo lži. Jenže to jaksi nelze. Proč? Protože ti, kdo za protesty stojí, se už stihli profláknout dostatečně, jen by tím upozorňovali na excesy vlastní.
99% voličů zajímá co politik říká, nezajímají se, jak kdo hlasuje, co protlačuje v Bruselu (dnes už jde většina legislativy z EU), co podepisuje za dokumenty. Člověk je založený na emocích a dá na první dojem. A o tom vše je, každá z těch dvou skupin, které teď proti sobě jdou, je ideologicky stejná, tedy bojují-li proti sobě dvě ideologicky shodné strany sporu (navíc se stejným loutkovodičem), nemohou na to jít přes rovinu politickou, uchylují se proto k výpadům osobním.
Pokud se tedy na vše podívám racionálně a srovnám skupinu demožumpní (do ní počítám i Piráty) a na druhé straně ANOfert, k čemu mohu dojít?
Zahraniční politika obou skupin je shodná, jako přes kopírák, zde na sebe nemohou útočit. Domácí politika? Ta je odlišná, ale zde jde více o rozdělení víc vpravo, vlevo nebo uprostřed. V této oblasti jsou patrné jisté rozdíly i uvnitř demožumpy samé. Rozdíly kosmetické, kvůli kterým nelze nikoho napadat. Kouknete-li se na to, jak se strany obou skupin samy definují, tak všichni se hlásí k liberálům. Vztah k EU? U obou skupin kladný, obě skupiny velmi zásadně odmítají referendum o EU, jak skupina demožumpy, tak skupina Anofertu patří k frakcím, které jsou probruselské. Většina europoslanců pak podle toho i hlasuje, je tedy úplně jedno, koho do EP vyšlete – na jedné straně třeba TOPhnus, na té opačné ANOfert – v EP však hlasují jako jedna strana, shoda až nápadná. Takže v politice mimo ČR je rozdíl nulový. Vztah k NATO – u obou skupin veskrze kladný, až servilní. Vztah k migraci, islámu? V tomto případě nekoukám na řeči, ale na činy. Kvóty se v rámci V4 odmítaly už za Sobotky, pokračoval v tom Babiš a nejspíš by se u nás (snad vyjma Pirátů a kalouskovců) nenašel politik, který by si troufl kvóty odkývat. Ale koukneme-li se na jiné aspekty, napovídající vztahu k migraci, tak za dobu trvání této vlády přišlo na přetřes hned 5 promigračních dokumentů, 4 z nich byly vládou potažmo lidmi na ni napojenými odklepnuty, 1 zamítnut. To jako protimigrační politiku nevidím, takže opět – rozdíl demožumpa – ANOfert – minimální. Islám? Zde stručně – obě skupiny se k této nenávistné ideologii vyslovily kladně, odmítají jej na našem území jakkoli omezit. Takže kde najít ideologický rozdíl? Nikde a to je hlavní důvod demonstrací. Nemohu-li oponenta odstranit jen proto, že nemám munici v rovině politické, najedu na rovinu osobní. Nicméně máme červen, za chvíli jsou prázdniny a demonstrace skončí, vše půjde po stejných kolejích. Mezitím, v tichosti a za totálního nezájmu lidí, bude odhlasována Istanbulská úmluva, jejíž ratifikace má proběhnout tento měsíc. A právě zamlžení hlasování k takto důležitému dokumentu, který přinese neomezené kompetence neziskovkám, je třeba nějak zastřít. Lidi koukají na Václavák (resp. Letnou) a nikdo nekouká do Sněmovny.
Závěr? Jen se mi potvrzuje jedno – ovčany lze opít rohlíkem. Všichni ví, že vláda neskočí (ví to i strany, které vše organizují), socani se budou držet u koryta zuby nehty a po prázdninách po demonstracích z června nikdo ani nevzdechne. Istanbulská úmluva bude bez zájmu tupých ovcí ratifikována a pojede se dál. Další demonstranti si zakřičí v listopadu a přes zimu si dají pauzu v teple u kamen. A pak, až bude potřeba opět něco zastřít, třeba zjara, se opět objeví v ulicích.
A končím otázkou: “Komu ku prospěchu to vše ve finále bude??”
Anina :
moc, …. strašne veľa slov. Ale pointa je inde :
99% politikov sú gauneri. Možno iba 90%, ale to je jedno, pretože demokratická väčšina vždy porazí menšinu tých slušných. Jediný slušný systém je, keď KAŽDÝ človek VLÁDNE, ale JEDINE SEBE.
Anarchokapitalizmus.
Pokiaľ ovčania sú posraní z predstavy – že budú žiť bez centrálnej vlády, dovtedy budú demokraticky okrádaní a šikanovaní. A nič lepšie si nezaslúžia.
Tie absurdné nádeje, že na Václaváku sa vytvorí slušná vláda – sú TRÁPNE a debilné.
99% politikov sú gauneri.
xxxxxxxxxxxxxx
Tak jak vidět, chyba je f systému
Co takhle přímá demoška a odvolatelnost politiků?
Zkrátka, volič musí politika držet pod krkem, jinak se nic nezmění.
Gdyš na chudý lid musí být přísnost, tak proč ne na politiky?
“Co takhle přímá demoška a odvolatelnost politiků?”
– akurát budú kradnúť rýchlejšie, aby to stihli do odvolania.
Priama demokracia je ako priama rakovina.
Však je pravda že komunisté kradli pomalu protože tu byli na věčné časy zatím co ti dnešní démonkradi musí kradnút rychle protože neví dne ani hodiny tak musí stihnout za jedno volební období to na co byl dříve celý život.
Jak ti komunisté kradli ?? To měl na sebe nějaký komunista napsanou továrnu a zisk mu šel do kapsy ??
Ano, je to tak. Gauneři jsou na všech stranách, 99% politiků jde o vlastní prospěch a moc. Bez politiků by bylo lépe, už dávno se ukazuje, že zastupitelská demokracie nefunguje, vlastně ani žádnou demokracií není. Po zvolení si politik dělá co chce, neopracuje pro ovčana, ale pro různé korporátní lobby – potažmo tedy pro svoji peněženku.
“A končím otázkou: “Komu ku prospěchu to vše ve finále bude??” ”
– ku prospechu to bude zvoleným politikom.
Alebo – politikom zvoleným na Václaváku.
A platiť to budú ovčania, demokrati.
V každém případě to bude ku prospěchu západním kapitalistům , budeme ještě méně svéprávná kolonie !!
Však vy ovčania CHCETE byť nesvojprávni. Predtým ste liezli do riti Brežnevovi, teraz Merkelovej a USAkom, a doma potrebujete nejakeho vládcu, čo vás bude jebať.
Pri predstave života bez vládcu dostávate panickú hrôzu.
Jaký ovčan jste vy ?? Žijete na pustém ostrově ??
Anino, chápu vás, ale taky nechápu co se dnes na
politické scéně děje. Kupovat demonstranty. JAK
ubohé a zoufalé. Oni už jsou tak v řiti , že nemají jinou šanci? Když jsem to v televizi sledoval, tak mi jich
některých bylo až líto. Minář na ně něco zakřičel a oni
to houfně opakovali jako dementi. Dokce tam byli cedule ODEJDI NEBO ZEMŘEŠ. To už s demokracií fakt nemá nic společného.
Je to šílené a jde o jediné – boj o udržení koryt. Pochopte – jde o ovládnutí ČR dvěma stejnými skupinami, se stejným zázemím. Koukněte na seznam členů Aspen institutu. Najdete tam mnoho vysoce postavených politiků ANO, ČSSD, ODS, Pirátů, TOP, KDU a STAN. Tedy tyto skupiny si jdou po krku navenek – oběma skupinám to přihrává voliče. A víte, čemu se zamezí především?? Tomu, aby se objevil někdo třetí, nenapojený na Bakalu či Sorose tak, jako obě skupiny, které spolu navenek bojují. To napojení na Sorose i Bakalu je velmi silné, důkazů je nespočet. Takže opět se ptejte: komu se demonstrace hodí?? Oběma daným skupinám, ale ve finále i Bruselu. Spousta toho, co vidíte zvenčí, může být v reálu úplně jinak. Důležité je se nedívat na to, CO KDO ŘÍKÁ, ale co koná mimo kamery, mimo zorný úhel pohledu tupých mas.
Perfektní rozbor!!!
) tak ještě poskytnout ovčanům nějaký duševní pokrm.
Komu to slouží?
Chléb a hry…Chleba by byl (i když na sekeru
Účel: Aby se občan zaobíral blbinama.A nemyslel na VÁŽNÉ věci.
Některé myšlénky,třeba o svobodě a o vlasti jsou nežádoucí
Helčo, důležité je jedno, nesmíte se moc dívat na divadlo, které se odehrává v médiích, resp. na ulicích. Koukejte na to, co se děje v zákulisí. Víte například, že obě strany sporu kopají za energetickou lobby? Proto tak zdražená elektřina. Paní Vitásková to začala řešit a jejich špinavosti rozkryla, šla si stěžovat do Parlamentu, ale jak strany demobloku a Piráti, tak vláda ji poslali někam. Nakonec to s ní v tichosti řeší Okamura, je podána dokonce žaloba na vládu. A to je přece mnohem důležitější – ceny elektřiny se dotýkají nás všech. Kdo si toho, co se za clonou demonstrací děje všiml?? Myslím, že skoro nikdo…. A to se hodí oběma stranám, jak vládě, tak demožumpě. Kopou totiž za stejné páníčky a na druhou stranu nechtějí přihrávat okatě body skutečné opozici. Divadýlko, které se tedy odehrává, zakrývá mnoho jiných, mnohem důležitějších záležitostí. A Istanbulská úmluva bude další.
Kolik z těch demonstrantů myslíte, že platí účet za elektriku v mama hotelu? Kolik z nich vůbec ví co to je elektřina a kolik asi tak stojí kilowathodina? Vlastně kolik by jich vědělo co je kilowathodina?
Přesně tak, Anino. Já včera tu tiskovku letmo shlédla, ale co následovalo na naší-vaší pak byl fakt hnus. Pochopitelně musel nějakej hňup z rádia okamžitě Okamuru pošpinit!
By mě zajímalo, kdo chodí k volbám proto, aby se potom vítěz voleb choval jako prase?!
Prý – Hitler i komunisti se dostali k moci f demokratických volbách, nám říkají ti, kteří obhajují nedemokratický kravál na náměstích /a že ty loutky a ofce na baterky ovládá a řídí něgdo ze zákulisí, nemůže být nejmenších pochyb /.
Ale uš nějak zapomínají na to, že lůza na Majdanu, řízená z USA, prachsprostým krvavým pučem odstranila demokraticky zvolenou vládu a prezidenta, a prosadila k moci ukronácky.
A ukronácci přivedli Ukrajinu k “prosperitě”, jakou Ukrajinci ještě nezažili
Chceme také takovou “prosperitu”?
– ano, my demokrati chceme !
Kadle Nulo Novotný, čeština…pozóóór!
občan 5.6.2019 08:48:58
gumynide? ty jediný spravedlivý
Odpovědět
Na vaše přízemní invektivy reagovat nebudu, jen uvedu fakt, že na tomto webu píši komentáře od jeho vzniku.
Co jste zač Vy, posoudí čtenáři sami i bez mého názoru. – ano čtenáři již posoudili, ovšem marně přemýšlí pod jakým nickem zde vlastně píšeš, kuwa
milan je lhář, jurko, soused, Vlastimil V., ZOO, mudrc, 零, blog LB, *******, okoraj, Dušan K, VÚ xyz, Vitorio, Slavek., soused, nepozvany, visatel, SPD se nedožije, Jana K., K3.J, yoker, chemtrails, čtenář, smrček, B.07, Amper77, PraPra, Desatnik Kurec., .kal, Saper Vodicka., Estebak je nedotknutelny., Johanes Faust, Sedlák, Komunisté hovoří, …, Pišola, Bukaj., video, ., Martin Havranek zak 4 tridy v Koline., Sudruh Major v. v., .Coboliku, Eda, Bukaj., kačení mýdlo – žluté, ???, pragmatik, Ajša Ebola, bolek, Anděl na horách, Klárča, Švejková, Benzin Petrolejovič Naftěnko, Judi, Ace Rimmer, pepa, Čech, Plazivec, Vlastimil V., Rajda, Steiner, admin, Vlastimil, kalašnikov, Oil, žumpaSPD, Bartošova ochranka, fikus, SPD naše zkáza, badatel, Plazivec, žumpaSPD, Maxihnus, 89, 68, 48, ph, občané, žumpaSPD, Josef Strasrybka, Komunisté hovoří, jitka, Hajizldedek, ben, koho volit, Cenek z Vydrholce., Satan, Ty to nevis?, cenda., BARTOŠ, Taky jeden z mnoha, fór, žumpaSPD, houpačka, Pekuc, eurorealista, vše vyřeší jen válka, Lůďa, j.c., Ohlodaná Nula, Omej Jakeš, Bures zahnal americany, Tebe ty chrchle Valo neberu vazne., Mlaticka Ondracek., Ne Slavku., Jindra, Foxy., USA #1, osvěžení paměti, falešný inzerát 100 Kč, Kapoune bolseviku Pavliku., sestra zmoklé slepice, bouší logika, emigrant z Nebrasky…
pomíjím tvoje nohsledy, však ty se najdeš
holt, ptákolog co poučuje svojeho syna o pravdě
chudák kluk, snad geneticky vzal něco po mámě…
ovšem po kom ty jsi takovej
aha nedostalo se korýtko… to zkur/przní mnoho lidí, tak holt honem malá domů v NKÚ
čau ty
https://1url.cz/YMpcb
a ještě máš pozdrav po jménem
Jardo, kdy už se tím moudrým doporučením, který linkuješ pod tvým jménem, začneš řídit Ty?
Ahoj
A brzo zase zahulíme, jo!?
Extra pro tvou družku Novotnou, která neumí otevírat linky, text odkazu přepíšu:
“Někdy je lepší mlčet a vypadat jako debil, než promluvit a potvrdit to…”
Ještě jednou čau
a vem si to zasvý, ať jako vyhulenej debil neumřeš…..
(l)
To je slovo do pranice Nino.
To je, píše o VÁS nepěkně. Tak si dejte po čuni. Jára má moncla pod vokem každou chvilku
vtipálku
obdivuji jak podle sebe soudíš druhé
vlastně čemu se divím, holt mulťák
ovšem obdivuji tvou fantazii při tvorbě multinicků to je makačka co, pak se člověk nediví, že v tom máš hokej
jaryine
zase nelži
žádnej hokej v tom nemám
ale jak koukám
taks zase zahulil beze mně
tebe už nikdo soudit nemusí
tys už mockrát vodsouzenej byl
tak zase někdy čus
Byl bych ochoten vzít demošky na vědomí tehdy, když by mi aspoň 10% účastníků dokázalo vlastními slovy v minimálně 10 rozvitých větách, v nichž bude správně shoda podmětu s přísudkem, vysvětlit jak konkrétně je třeba změnit systém a politickou scénu aby fungovaly správně.
K hulákání na povel co nechci postačuje IQ 60. Poskládat logicky a mluvnicky správně pár rozvinutých vět už neumí ani půlka vysokoškoláků. A jiný problém s českými větami by zas měli placení účastníci demošek ze zahraničí, protože neumí česky…
Tož asi tak.