
Proč má Zeman tak rád Rusko a Čínu?
VLADISLAV SVOBODA
Putin byl v letech 1985 až 1990 agentem KGB v tehdejší Německé demokratické republice. V letech 1998 až 1999 ředitelem Federální služby bezpečnosti (FSB). Díky tomu věděl všechno na všechny. V letech 1999 až 2000, po odchodu Borise Jelcina, a v letech 2008 až 2012 vykonával funkci předsedy vlády.V letech 2000 až 2008 vládl jak president. V době kdy byl předsedou vlády nechal zvolit presidentem svého “kašpárka” Dimitrije Medvěděva, a to pouze proto, aby oba mohli “demokraticky” změnit ústavu a Putin mohl vládnout tak dlouho jak si bude přát.
Si Ťin – pching president Číny, předseda Ústřední vojenské komise a především generální tajemník KSČ (to je ale shoda) to má ještě jednoduší. Žádné volby nepotřebuje, stačí ovládat politbyro KSČ a parlament, který v roce 2018, na jeho přání, také schválil změnu ústavy, z které vypustili “nesmyslné” omezení funkce presidenta a vicepresidenta na dvě funkční období. Čímž Si Ťin -pching získal stejnou možnost jako Putin; zůstat ve funkci doživotně, což s ohledem, že soudruh prezident je zároveň generálním tajemníkem KSČ, je v podstatě zbytečné, protože ten kdo vládne Číně, není prezident, ale generální tajemník KSČ. Ale když ono to ve světě líp vypadá, když je soudruh generální tajemník i prezidentem.
Si Ťin-pching v roce 2012 obvinil USA z vyvolání Korejské války. V integračních táborech je umístěno kolem jednoho milionu Ujgurů. Tibeťané můžou zapomenout na samostatnost a v Hong Kongu se nadále utahují šrouby. A Tchajwan, který u nás investuje několikanásobně víc než Čína? Ten má být k Číně připojen třeba i silou, jak nedávno prohlásil soudruh president.
Miloši Zemanovi se jako jedinému podařilo sestavit jednobarevnou vládu. Stačila k tomu Opoziční smlouva a asi nebyla jediná, protože jeho hlavní volební trumf Akce Čisté ruce, která měla zatočit s tuneláři a korupčníky skončila fiaskem. Jediný který byl touto akcí postižen, byl jeho ministr financí Ivo Svoboda. Jinak se dál horečně tunelovalo a korumpovalo.
Miloš Zeman o své vládě prohlásil, že je to vláda sebevrahů. Já bych řekl spíše vrahů. Stačí jmenovat některé jeho členy: Jan Kavan a jeho peníze v tresoru, či výmluva, že není opilý, ale jen si Alpou namazal krk. Křišťálově čistý Stanislav Gross. Luftjarda Jaroslav Tvrdík. Či všemi mastmi mazaný Karel Březina. Podle některých ekonomů se jednalo o nejhorší vládu, která českému podnikání házela klacky pod nohy. Jeho podpora zahraničních firem k nám natáhla montovny, sklady, subdodavatelské firmy. Všechno s velmi nízkou nadhodnotou. Díky tomu máme nízké platy. O aférách té doby snad každý ví (Olovo, kufřík, IPB, MUS, OKD atd.)
Když skončil jako předseda vlády, počítal Miloš Zeman jisto jistě, že se stane presidentem. Všechno tomu nasvědčovalo. Ale ejhle; vlastní poslanci ho nezvolili. Člověk se ptá proč? Nikdo se o tom nezmínil, ale myslím, že nebudu daleko od pravdy, když napíšu: Protože se obklopoval komunisty a kejvači, kteří orodovali jeho velikost, a dělali přesně to co jim poručil. To se některým poslancům ČSSD nezamlouvalo, tak mu dali stopku.
Jenomže Miloš Zeman se svého snu, nemínil jen tak zdát. Pro jeho zvolení, většina členů jeho vlády a další, povětšinou bývalý komunisté (Šlouf, Zemek atd.), založili politickou stranu, která ve svém jméně (poprvé v historii republiky) měla i jméno svého vůdce SPO-Zemanovci. K jeho žalu strana ve volbách vždy katastrofálně propadla.
Ale náhle se objevila nečekaná možnost. Parlament odhlasoval přímou volbu presidenta. Miloš Zeman vycítil příležitost. Přestal objímat stromy na Vysočině, zbavil se Šloufa, který ho udělal předsedou vlády a hezky po zemanovsku podpásovkami a lží (ne nadarmo je soudně uznaným lhářem), se stal presidentem, který zkouší co mu ústava a vláda dovolí. A dovoluje si hodně, ale ne tak, jak by si přál. Tak jak si to můžou dovolit Putin s Si Ťin-pchingem. Oproti nim nemá za sebou stranu, která by ovládala parlament a odsouhlasila mu všechno co by si přál. A čas? Ten je taky proti němu. Tak mu nezbývá než se vyhřívat na prsou těch, kterým se podařilo o čem vždy snil – vládnout tak jak chtějí oni. Proto je tam pečený vařený. Jezdí zjistit, jak by to bylo krásné, kdyby mohl po svém a podle nich stabilizovat zemi.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc leden 2021: *****
Blahomír Skoupý 500,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Dana Staňková 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, ing. Tomáš Šimčík 300,- Kč, Jiřina Gyárfásová 1000,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Miroslav Červenka 300,- Kč, Ladislav Adamec 200,- Kč, Václav Žižka 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Ivanka Trávníčková 400,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Helena Novotná 300,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Miloš Kořínek 100,- Kč, Jan a Gabriela Horáčkovi 500,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janicko 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Anonym 100,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Olga Petrová 300,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Anonym 100,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Jan Petr 500,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Arpád Krausz 250,- Kč, Bohuslav Maceška 100,- Kč, Anonym poštou 500,- Kč, Martin Svoboda 100,- Kč, Pavel Kosmata 200,- Kč, ing. Jiří Klumpar 100,- Kč, Milena Trulley 333,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Zdeňka Jindrová 50,- Kč, Aleš Votruba 250,- Kč, Mirko Hampl 200,- Kč
Celkem za měsíc: 14 333,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Nasaďte policajty na covidové jednotky! - 26.1.2021
- Nouzový stav … sen neschopných papalášů - 26.1.2021
- Konec boje proti nelegální migraci v USA a žaloba státu Texas - 26.1.2021
Snuzka lzi, pomluv a neopodstatnenych narceni. Zeman se snazi normalizovat vztah s Ruskem a opravnene poukazal na to, ze NUKIB neuvedl zadnou konkretni indicii ohledne udajneho Huawei spehovani. To neznamena, ze ma rad Rusko a Cinu.
V Rusku se konaji pravidelne volby, ve kterych kandiduji mnohe strany. Jinymi slovy: je tam demokracie. Co je na tom nejasneho?
To ostatne plati i o Zemanovi. Volby vyhral.
Stezujete si, ze Xi Jinping ovlada politbyro. Rusko se komunismu zbavilo a to se Vam taky nelibilo. Co tedy vlastne chcete?
http://www.keepandshare.com/doc9/view.php?id=20915&da=y
Pravda… Rusko bylo demokratické za Jelcina, to byl skutečný demokrat , dá se říci i západního liberálního typu. A celý svět ho měl rád.
Zajímalo by mě, kdo kromě pár českých trollů má rád Putina… ?
Putin znovu zavřel Rusko do hluboké totality a vrátil ho do doby před pádem železné opony.
Dodržování lidských práv a svobod je v Rusku na mizerné úrovni, vždy když se chce nějaký Rus domoci spravedlnosti, tak to musí řešit přes evropské soudy…, to mluví za vše… Kdo nesouhlasí s praktikami diktátora Putina má v Rusku opravdu velké problémy.
Rusko patří do Asie a to jak svou polohou, tak také morálkou a mentalitou svých obyvatel bohužel…
I K.H.Borovský když se vrátil z Ruska, tak usoudil , že sjednocení Slovanů pod ruskou říší není možné, páč v ruské říší žijí barbaři…
Toto napsal Masaryk:
“Celkem jsem si odnesl z Ruska totez co Havlicek: lasku k ruskemu lidu a nechut k oficialni politice a k panujici inteligenci.”
Karel Capek, Hovory s T.G. Masarykem, Ceskoslovensky Spisovatel, Praha, 1990, strana 112.
Pane Rudolfe Kavane, i doslovnou citací lze překroutit smysl a lhát, pokud budu citovat jen kousek, který se mi hodí. Z Čapkovy knihy jste tu větu opsal dobře, ale ono k ní patří i několik vět před ní. Dovolím si nejen pro vás tu citaci uvést celou (z téhož vydání, začíná to o stránku dřív):
“… jednak jsem chtěl poznat lid, jednak jsem neměl mnoho peněz. Stýkal jsem se se slovanskými filology: s Lamanským, Florinským a s jinými. Lamanskij mi řekl rovnou, že Rusové mají zájem jen o Slovany pravoslavné, nejvýše ještě o Slováky, protože jsou stejně naivní jako ruský boží lid; nás Čechy, jako liberály a západníky, by nechali jít k čertu. – Chodil jsem do ruských kostelů, navštěvoval lávry a poustevny. V sergejvském klášteře jsem byl hostem u otce igumena – pozoroval jsem tu nevzdělanost a pověrečnost pravoslaví; a tím chtěli slavjanofilové zachránit Slovanstvo! Celkme jsem si odnesl z Ruska totéž, co havlíček: lásku k ruskému lidu a nechuť k oficiální politice a k panující inteligenci.” Bezprostředně po tomto odstavci následuje dlouhá stať o Masarykově návštěvě u Lva Tolstého, sem vypisovat pro délku by nebylo rozumné, ale doporučuji každému k přečtení, názorně ukazuje naprosto odlišný systém uvažování u Rusa a Čecha (v našem případě, obecně to asi lze vztáhnout na Evropana obecně). To uvažování není navzájem slučitelné.
K té vámi citované větě: s Rusy jako jednotlivci asi problém mít nemusíme. Ale systém a státní doktrína Ruska je v principu pořád stejná, ať šlo o Rusko carské, Rusko pod hlavičkou SSSR nebo dnešní Rusko Putinovo. Nelze se tvářit, že ten stát neexistuje, ale jednat s ním je nutno ostražitě – nějaké apriorní přátelství Ruska vůči Česku z titulu nějakého “všeslovanství” je jen chimérou (ostatně půjdeme-li do detailu, tak slovanské geny jsou u nás namixované ze značné části něčím jiným, než třeba v Rusku – nebo chcete-li než na Balkáně atd.).
“Lamanskij mi řekl rovnou, že Rusové mají zájem jen o Slovany pravoslavné, nejvýše ještě o Slováky, protože jsou stejně naivní jako ruský boží lid; nás Čechy, jako liberály a západníky, by nechali jít k čertu.”
Ale jeste asi pred tydnem jste vy neokoni tvdili, ze panslavismus byl dilem sovetskych agentu.
Pane Rudolfe Kavane, nevím, co si představujete pod pojmem neokon a proč (usuzujíc z vašeho příspěvku) mne mezi tyto řadíte. Dále nevím, co kdo tvrdil o panslavismu a sovětských agentech. To, že na pěknou písničku panslavismu Rusko lákalo své oběti, asi platilo za všech ruských režimů a dnes to není jiné. Nakonec vy to svou cíleně ořezanou citací ukazujete taky.
Nahore jste uvedl citat “Rusové mají zájem jen o Slovany pravoslavné” a ted zase tvrdite “na pěknou písničku panslavismu Rusko lákalo své oběti”. To ze jste neokon soudim z te marxisticke dialektiky, co tady predvadite.
Vy jste sice jasnozrivy a vite jak Rusko laka sve obeti, ale zaroven postizen ztratou kratkodobe pameti, ze nevite, kdo co napsal o sovetskych agentech a panslavismu.
Pane Rudolfe kavane, nevím, co kdo napsal o sovětských agentech a panslavismu a ani to nesleduji. marxistická dialektika? – v čem ji vidíte? Nevím, z jakého důvodu hájíte Rusko a jeho zájmy, nicméně co se týče lákání na pěkné zpívání o všeslovanství, sedla mu na lep už v polovině 19. století řda českých osvícenců. jako jeden z mála K.H. Borovský poznal, co je Rusko zač, a už tehdy před ním a jeho násilnou podstatou (vůči vlastním lidem i navenek) varoval. Abych ale nezůstl u havlíčka, o kteém je to obecně známo, ocituji vám tady pro změnu z Palackého: “Ode hranic říše rakouské ale musím každou myšlenku o republice již napřed odhodlaně a důrazně zamítati. Pomyslete si říši akouskou rozdělenou na množství republik a republiček – jaký to milý základ k universální Ruské monarchii”. Trvalo to zhruba 100 let a musely k tomu proběhnout dvě světové války, kdy se byť v trochu modifikované podobě tato vize “otce národa” Československo do té “universální Ruské monarchie” skutečně dostalo.
Opakujete porad ty same lzi dokola. SSSR nebylo Rusko, Rusu tam bylo jenom 50%, zadne privilegovane postaveni tam nemeli. Do konce svetove valky tam vladli Lotysi, Polaci, Gruzinci, Zide. Za druke Cesi si zvolili komunisty v roce 46 sami.
Ano? ocitujte laskavě, kde se opakuji, pane Rudolfe Kavane. Zato vy už nějak skáčete od jednoho blábolu k druhému. Chcete snad popírat, ž SSSR vznikl tím, že v obdoní mezi světovými válkami Rusové postupně anektovali co se dalo podél celých svých hranic? – a dosadili si tam své satrapy ve své vládnoucí KSSS?
Jediné, v čem s vámi souhlasím, že obyčejní, prostí Rusové žádné privilegované postavení neměli. Byli jen jinak nazývanými nevolníky, jak to v Rusku bylo a je bez ohledu na režim. Mohl byste tady veřejně zdůvodnit, proč ten bezohledný, panovačný a násilnický systém (k vlastním lidem i navenek) tak obhajujete?
Sudruhu Polaku,
nechme osud Ruska na Rusy. Koho si zvolili toho maji. Kura proč už davno nevolili dalši Jelciny (Navalne, Kasparovy) ktere ma Zapad tak rad a kterym partňorsky pomaha svrhnout Zapadem nenaviděneho Putina ktery brani zapadni pomoci (zadluženi a ekonomickemu ovladnuti) Rusku?
Proč je ten Rus takovy natvrdlik a nechce Borise Jelcina č.2, ktereho by měl tak rad na ruskem trunu Zapad? Co maji Rusove proti Borisovi? Nebyl by takovy Navaľny mnohem hezči a reprezentatyvnějši než Voloďa Putin? Nema hezči usměv?
Tuž nechme to na Rusa a my si raději řešme ten bordel co je v Praglu a OjroUhniji a v NATO, kterych jsme současti. Současti Ruska nejsme a okopavani ruskych kotniku nam zjevně nic dobreho nepřinese.
Rus se do našich vnitřnich věci seje nesrovnatelně miň než naši zapadni mnichovšti partňoři a protektoři.
Pane Jonasi, ať už jste Čech nebo ruský troll píšící z petrohradské AII, vždyť vy sám (a s vámi několik dalších, kteří sem pravidelně a denodenně přispíváte, zejména pokud se zde objeví cokoliv týkající se Ruska a jeho vztahů k nám popř. opačně) jste důkazem toho, že Rusko se do našich vnitřních věcí, vašimi slovy řečeno , “seje” krásným českým slovem imrvére.
Kdepak sóhu PeTe,
to je pouze odrazem toho, že se někdo stale seje do Ruska. Kupř. mejnstrimovy Křiž každy den musi zveřejnit minimalně jeden članek okopavajici ruske kotniky. Nevim jestli dostal od někoho takovy ukol, ale ti autoršti trollove co ty cance piši je potřeba glosovat a uvest na pravou miru. A proto se k tomu vyjadřuji.
Správne.
Presne ako píšeš – Rusko bylo demokratické za Jelcina, to byl skutečný demokrat , dá se říci i západního liberálního typu.
citát:
Boje o Bílý dům. Před čtvrtstoletím poslal Jelcin tanky na parlament
21. září 2018 7:55
Téměř dvě stě mrtvých si před čtvrtstoletím vyžádalo krvavé střetnutí mezi stoupenci Borise Jelcina a jeho odpůrci. Krizi odstartovalo rozhodnutí ruského prezidenta rozpustit 21. září 1993 po vleklých sporech Nejvyšší sovět, tedy ruský parlament.
Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/rusko-moskva-boris-jelcin-parlament-1993-bily-dum-vyjimecny-stav.A180920_095421_zahranicni_aha
Konkrétní indicii? Vždyť řekli dvě konkrétní indicie:
1) Čínské firmy ze zákona musí plnit politické cíle vládnoucí komunistické strany.
2) Jejich software (firmware) v prvcích kritické infrastruktury není open source.
Takže za předpokladu, že se nechceme vydat na pospas čínské rozvědce (což jako jediné může být předmětem diskuse, jestli chceme nebo nechceme), tak tyto dva body úplně stačí.
Nebo vy třeba běžně své různé účty nezabezpečuje heslem nebo dům zámkem, s tím, že “zatím není důkaz, jestli to někdo zneužil”?
Kdyz Zeman ty dva body za konkretni indicie nepovazuje neznamena to, ze ma rad Cinu.
Za druhe, kdyby se zjistila nejaka spionaz nebo, ze ten firmware dela neco podezreleho, tak by to melo pro dosud prosperujici Huawei velmi negativni obchodni dusledky. Asi by to neriskovali. Proto ta udajne spionaz je nesmysl. Americanum odposlouchavani projde, Cinanum by to asi neproslo.
Jistěže kdo nepovažuje ty dva body za indicie, nemusí znamenat, že má rád Čínu. Taky může být blbej nebo podplacenej. :)
Je-li něco closed-source, tak to znamená, že se nikdy neprokáže zlý úmysl toho softwaru. Pokud by se detekoval nějaký neobvyklý tok dat, tak to vždycky můžete svést na neznámého hackera.
Jak se tedy podarilo detekovat, ze NSA odposlouchavala Merkelovou?
Alešku – otazku činskeho špijonovani velice dukladně prověřili partňoři z Bundesnachrichtendienst. A NEZJISTILI VUBEC NIC, co by nasvědčovalo špijonomaniji.
Češti ČUČKAŘI jako obvykle jsou papežštějši než papež a každe zadani sveho partňorskeho protektora z Lengly splni na 289%.
Jestli bude kvuli Čučkařum arbitraž a Česko ji projede, navrhuji aby ji zaplatili rukou společnou a nerozdilnou Čučkař Koudelka a Dip Stejtem (tim americkym i českym).
Pane Jonasi, vy dostáváte svodky z Bundesnachrichtendienst? – nepovídejte.
Sudruhu PeTe,
jestli jste to nezaregistroval, mluvil o tym pan prezident Miloš Zeman (dej mu panbu dlouhy život a hodně sily aby mohl uspěšně dokončit vykon funkce) a tež se psalo, že to probirali v dojč parlamentu, kde si vyslechli zpravu Bundesnachrichtendienst. Podobně jak v českem si bezpečnostni rada vyslechla zpravu Čučkařu a dějeBISařu.
Asi jste nečetl, co jsem psal. Jestli bylo nějaké špiclování prokázáno, nebo ne, je fuk.
Alešku,
jestliže nebylo prokazano, a Němci jsou na toto velice pečlivi, bo je odposlouchavaji partňoři z USA, tak je potřeba vychazet z toho že činsky sudruh nešpicluje. A ne z toho že špicluje.
Na amika, ktery špicluje teměř všechno i když je špiclovani prokazano se hledi jako na nejlepšiho přitele, sóha, partňora a na Rusa a Čiňana i když jde pouze o smyšlenky vycucane z pajce u nohy jako na špicla, agresora ktery nečeka na nic jineho než že se vrhne na bezbranne NATO a slupne jeho periferiji na to tata.
Kontrolni otazka – proč by to dělal a co by tim ziskal?
To je pěkná, taková komunistická demagogie.
Normalizovat, kde jsem jen tohle slovo slyšel?…
Opravdu, kdo by to řekl, že Zeman má rád Rusko a Čínu?
A že má rád spíše způsob tamního vládnutí?
Vláda jedné strany se vám nelíbí, vláda více stran také ne, prostě at’ to soudruzi udělají jakkoli, pořád je to špatně, heršift saprlot!
Rusko se komunistů zbavilo tak, asi jako Česko, že jsou na všech významných postech.
Čína má vládu jedné strany a oboje je super!
Co napíše, nebo udělá Kavan,
(kde jsem jen to jméno zaslechl, :scratch:)
je také dobře, tak co se vám zase nelíbí?
Jaka pitomost je tvrzeni, ze Zeman ma rad Cinu, je videt z nasledujiciho.
Společnost Huawei nasadila své produkty a služby ve více než 170 zemích a od roku 2011 poskytovala služby 45 z 50 největších telekomunikačních operátorů. Huawei předstihla Ericsson v roce 2012 jako největší výrobce telekomunikačních zařízení na světě a předstihla Apple v roce 2018 jako druhý největší výrobce smartphonů na světě za společností Samsung Electronics.
https://en.wikipedia.org/wiki/Huawei
Ti vsichni maji radi Cinu?
Kobyla chcípe, tak kopou jen co to jde a ještě nás mají za blby, že nevíme kolik je 1+1.
Je to proto, že USA a Rusko o Zemanovii vědí více , než
si myslíme.
No jo Miloš se tam chodí učit, jak nám zakroutit krkem…
Komu nam? Jako vam z jiste nejmenovane neZISKOFKY?
Už bys měl vyrazit. Tvuj nadřizeny čeka na denni svodku s premijema.
Včera jsem o Zemanovi a jeho vztahu k Rusku a Číně psal pod jiným článkem. Moje hodnocení “hlavy” státu v dané věci bylo shodné s dnešním konstatováním pana Svobody.
Proto bych nyní autorovi příspěvku pouze rád poděkoval za jeho výstižný text, stejně jako panu Hrabalovi za jeho článek “Ruská pravda a skutečnost”.
Zdravím, pane Okoraji – ano, oba jsou to dobré články (a ten o “Ruské pravdě” a skutečnosti, který je hned vedle tohoto článku, je i skvělou sestavou historických faktů).
Pane PeT, děkuji Vám za vaše nadstandardní postřehy a také za věrohodnou citaci faktů.
Přátelské pozdravení
Takové dlouhé… a nestačí prostě říct jenom dvě jména? Nejedlý a Kellner.
Pro jeho věrné posluchače vylhaných pohádek, jak je MZ antibubák č. 1, je to naopak málo. Zapomínaj a nedokážou si dát fohromady příčinu a následek. A slepě věří vylhaným pohádkám…
Kandidáti proti Zemanovi stáli za hov.. . Zeman byl jediná možná volba. Je to socan a spolupracovník, ale ohrazuje se proti přijímání migrantů, takže vše odpuštěno. Bude li čert proti přijímání migrantů, dám mu hlas. Přijímání migrantů do Evropy je řízená genocida bílé rasy. Evropská unie v současné podobě je pro Evropu likvidační. A bude hodně hodně hůř…
Co je to za pindy? Jejich zmr… kundoš byl nejhorším kandidátem!!!
To, že ti ostatní kandidáti nebyli hvězdní, není podstatné…
Undošu.
Jak bylo na vystoupeni světozname PORN-rockove kapely Pussy Rijot?
Světoznámou se stala až po “projevu” tvýho kundoše
ˇKecaš. Světoznamou se stala na Jutubu s kuřatkama ve vagině a grupačem v knihovně. Zeman akorat zminil tuto jejich světovost když odpovidal na dotaz co si o tvych Pussynkach mysli.
Pro tebe možná, pro nás ne!!!
Komouši nejsou ostatní
Libore strašně mě to mrzí, ale já si myslím, něco jiného než Ty. Jsi schopný se s tím smířit?
On za každou cenu vás musí vypeskovat, že ten váš(jiný) názor je na3,14ču.
Pane Dradra, osobně – aspoň co se týče prvního kola voleb – bych dal za pravdu spíš panu Liborovi. Myslím, že v tom se dalo vybrat lépe (nepopírám, že asi i hůře).
No jistě, svůj k svému.
Vrána vráně oči nevyklove.
Naopak, v dnešní době, kdy mi již známé postoje pana Schwarzenberga, kterého jsem tehdy volil jsem rád, že vyhrál Zeman. Schwarzenberghttps://www.euportal.cz/Articles/14558-ocite-svedectvi-schwarzenberg-chtel-prijmout-pul-milionu-ilegalnich-migrantu-do-ceskych-domacnosti.aspx
Pane DraDra, ve věci prezidentských voleb se noříte hodně hluboko do historie. V těch posledních už K. Schwarzenberg nekandidoval.
Komunistická Čína nedávno mimo jiné přistála na odvrácené straně měsíce a má nejrychleji rostoucí ekonomiku-tím se sice putinovo kleptokratické Rusko chlubit nemůže,zato vyrovnalo svůj astronomický státní dluh a KGBák Putin zemi vzkřísil z popela,do kterého ji uvrhla ruská obdoba václava havla-věčně vožralej boris jelcin…
A co jsme dokázali tady,když tak rádi kritizujeme druhý za skoro 30 let “svobody a demogrrracie”,naší humanity a přimknutí k západu????Postavit 5km dálnic a to ještě z prdele??Tak tomu říkám úspěch!!!👍
To je ale fakt hnusnáá pravda. Zpět by se mi nechtělo, byl to humus, ale teď je to taky humus. Už chápu proč se babička modlila, aby si jí bůh vzal pryč z tohoto světa. Byla unavená nekonečností a marností budování socialismu. Já jsem dnes unaven i konečností a zrůdností budování kapitalismu. Komunismus, socialismus, kapitalismus je ale stará píseň a moc lidí to ani neví. Problém je v tom, že světový kapitál ovládlo pár “nadlidí” ,kteří začali provádět své plány s lidstvem do praxe. Akcionáři FEDu jsou současně spolumajiteli všech bankovních řetězců i provozovateli burzy. Kdo je zastaví? Jen světová revoluce, a to bude mazec u kterého už nebudu, ale moje děti bohužel zřejmě ano.
Dneskaj se majnstrimovy Křiž uplně překonava. Hned za sebou dva politicko korektni članky podle zadani. Asi bude pochvalen Jakubem a jistym ambasadorem před nastoupenou jednotkou.
Křižu nedej se! Směle mužeš obsahově konkurovat ČT-čku a soutěžit o titul – řiťovlez roku.
Pan Kriz si neuvedomuje, ze bolsevismus se vrati – presneji receno, uz vratil – v jine forme.
The Young People’s Socialist Legaue. YPSL sloužila jako trénink pro několik generací konzervativců [tj. neokonů], od Irvinga Kristola ve třicátých letech minulého století až po Jeane Kirkpatrick ve čtyřicátých letech, po Joshua Muravchika v šedesátých letech. Tato třpytivá cena umožnila TROCKISTŮM, aby posílili své budoucí pozice a nalákali nejlepší a nejnadanější mezi židovskými intelektuály z New Yorku.
(Jacob Heilbrun, They Knew They Were Right, 2008, str. 31.)
http://www.keepandshare.com/doc9/view.php?id=20915&da=y
Stačilo napsat, že pan Svoboda nenavidi narodem většinově zvoleneho prezidenta. Že by raději měl na hradě Drahoše anebo Bilderberka, kteři by se vzorově chodili klanět do Brusele a na americkou ambasadu.
Jake by to bylo krasne. Noblesa, hezke českoněmeckorakousle žvatlani, roztomile chrapani při projevech když se “mluvi blbosti” anebo při ceremonyjich anebo uhlazeny nacvičeny usměv, rozvažny kukuč za falešnymi brylemi a odřene čelo od uklon protektorum.
že by se Cígler s Flaškou přjmenovali na Svoboda?
Já jsem ty Kydy dočetla jen k tomu, že autor uznává ozraleho jelcina, jehož úkolem bylo rozvrátit sssr a předať zbytky americkým bankám.
Jak to řekla ta Krvavá Madla, že je tam málo lidí na takové bohatství (přírodní)…???!!!
Neřekla. Nikdy nic takového.
Jojo vy to musíte bezpečně vědět.
….a na rozvratu Jugoslávie, také nezbohatla, že?!!!
To nevím, o drby se nestarám ale o tom Rusku nikdy nic takového neřekla.
Tečka.
No jestli přejdete na tečku to je vaše věc už tu dlouho nebyla, ale já se ptám jste si tak jistý, že to neřekla?!! Proč to píšu, protože jsem to už někde před časem četl. Daja není rozhodně první od koho to vidím, slyším.
Trefný článek, který mentálně stalinistické rusofilcky nerozchodí.
Íčko a byls s tím u odborného lékaře?
Hradní komouš by si přál návrat starých časů, kdy zde kralovali komouši. To stačilo sóuhovi zvednout telefon, a rozsudek byl na světě! Dnes se musí jejich zmr… kundoš scházet se soudci osobně a ještě je kolem toho mnoho povyku. To jsou ty změny proti původní totalitě…
Hele, nasazená buzno, je váš vzor putna?
Další, co se změnilo. Za komoušů rozhodovali o tom, co je pravda, a co ne, výhradně komouši. Dnes můžou komunardi akorát tak trapně poštěkávat, jak jsi nám to právě názorně předved…
Náá, tady máš zákusek, doufám, že tě praskne pytel. Mirdo.
https://www.novinky.cz/domaci/495272-kscm-ve-snemovne-protlacila-zdaneni-cirkevnich-restituci.html
Jenom Zemana ten způsob vlády inspiruje? Vždyť nám vládne EK, která ousty jednoho z eurokomisařů (Avramopulos) Evropanům říká: „Evropskou komisi následky nezajímají a politické dopady jsou jí jedno,“ řekl.
„Komise je tady na pět let a prosazuje svou vizi. Nejde nám o opětovné zvolení. Chtěl bych to vzkázat celé Evropě – přestaňte konečně uvažovat o dopadech migrace na politické scény jednotlivých zemí,“
Pak tady máme šéfa OSN Guterrese, který, zase Evropanům říká: „Imigrace není problém, ale řešení!“ A „… evropské národy nemají právo kontrolovat svoje hranice. Místo toho musí vpustit do země houfy těch nejchudobnějších lidí na světě…“, … Zkoprnělým politikům pak řekl natvrdo, že by se neměli ohlížet na volební cyklus a krátkodobé priority, ale měli by Evropu a svět směřovat k vyšším hodnotám. „Proto není třeba brát v úvahu odmítavé postoje obyvatel evropských zemí.“
Pak tady máme soudrtužku Merkel, která bez ohledu na vládu a německé občany vpustila do Německa, a vlastně do EU, hordy barbarů….
A to jsou jen tři příklady, macron mlátí vlastní občany, Španělsko brutálně mlátí katalánce, ale nechá se dobít pytlíkem ho.en, Británie i Švédsko zavírají lidi za odlišný názor…
Proboha, běžte už do háje s tím Ruskem a Čínou, máme dost svých starostí! Říká se tomu zamést si před vlastním prahem!
..dobýt, ale to je fuk, některé i dobili..
AHA! Protože krade i soused, je kradení úplně normální, a já můžu!
Zaběhlý to model omlouvání a bagatelizování komunistických svinstev.
Zase meleš Halíkovy kontexty
To víte je to takový poslušný(věrný) PEJSEK.
Párkrát tu zaštěká a odpoledne dostane buřtíka, to bude vrtět ocáskem.
P.S. Jen mě ještě napadlo, jestli je na baterky, nebo živý.
Na baterky.
Jako živý by aspoň občas štěkl i něco jiného.
Vidíte to je dobrý postřech.
Jo. A navíc mele nesmysly, protože vlastně říká, že sice krade, ale zlodějinu kritizuje u souseda…nebo nežije v Evropě a už vůbec ne v EU, páč se s ní neztotožňuje…nebo prostě rád zametá před cizím prahem, ač svůj má pokálený, ale ideologicky to nechce vidět.
Nevím, co ten idiot mele. Nicméně, i kdyby něco takového říkal, neznamená to, že ty máš s omluvou bolševických svinstev pravdu.
Někdy mám pocit, že ti zarytí antizemanovci se občas zapomínají podívat na to, kdo je vlastně tím, kdo Zemana dosadil na jeho post. Jsou to vlastně oni sami tím, jakého si zvolili protikandidáta. Mnozí z nás totiž Zemana volili jako menší zlo. Nasadit jako “hvězdu” prezidentských voleb a Zemanova protikandidáta vítače, který nadšeně podepisoval petice za přijímání migrantů, neustále projevoval neutuchající lásku k EU až za hrob, hlásal ódy o co nejrychlejší eu-integraci a přijetí eura, byl schopen dát dohromady tak maximálně holou větu a to ještě s nápovědou, jeho nejčastější odpovědí bylo “nevím, zeptal bych se” a debaty nedal bez “našeptávátka” a papírů s nápovědou. Když si pak kdokoli soudný představil, jak by se tento stahovač králíků prezentoval na nějaké konferenci nebo při důležitých jednáních, podporoval by migraci a islám a našim protektorům z Bruselu či Berlína by odkýval cokoli, pak nezbylo, než volit kohokoli proti němu. Se Zemanem v mnohém nesouhlasím – nelíbí se mi například jeho eurohujerskost, adorace okupací cizích zemí nebo přílišná příchylnost k Babišovi, nicméně jeho konstantní odmítání migrace a islámu či schopnost vyprodukovat vlastní myšlenku a hovořit spatra bylo to, co ho před stahovačem králíků zcela jasně upřednostnilo. A myslím, že z podobných důvodů ho volila spousta lidí.
No, je to tak. A ta tzv. opozice jede pořád ve starých kolejích, nadává občanům a stále není schopna vyprodukovat něco lepšího, než Derviše…strašný!
No, a jak má ta opozice jet? Ten spolek vítačů, kolaborantů, přisluhovačů globalizace a multikultury, antify? To tam má nasadit čestného člověka jenž toto odmítá a tento spolek bude denně usvědčovat jako vlastizrádné šmejdy? To by nemělo logiku.
Jsou to hov.da,Hrebejci,Dusilova urazi stare lidi kdyz utoci na presidenta. Zemanovi to jeste dobre pali akorat je churav na nohy.Co z toho kolik slavnych bylo v politice na to hure,na voziku byl americky president Roosewelt aj.
Dámy, kdoví co je to za gaunery, kteří tahají za politické nitky, které pak hýbou naší politickou scénou!!
Čert aby se v tom vyznal.
Vládíček Svoboda si zase namočil do trenýrek a tak musí pomlouvat prezidenta. Neboj, Vláďo, sestřička přijde brzy a než tě zas zavře do klece, dá ti novou plínku.
Pan redaktor PP dobre vie, že NAJväčšie sračky prilákajú NAJviac múch. (na jeho web)
Preto hľadá – a nachádza- zdroje takýchto sračiek.
A pri čítaní tunajších diskusií si môže človek urobiť doktorát zo psychiatrie.
nuž, ale omlúvam sa tým rozumnejším, ktorí neodolali sem ísť. Ich som určite nemyslel. Akurát sa čudujem, že majú energiu oponovať hlupákom.
pro Ktosi-iný a Korektor
Po přečtení diskuse jsem se ujistil, že moje poděkování pánům Svobodovi a Hrabalovi za jejich dnešní články bylo opodstatněné. Lidí s tak mimořádným rozhledem i nadhledem si vážím.
Ježíšmarjá, to byl zase slint.
Já nevím – je tohle Pravý prostor, nebo oddělení, kam píšou chovanci doktora Chocholouška?
Je to prostor, kam se povětšinou sbíhají chovanci doktora Chocholouška s rudě zatemnělou myslí, tj. voliči Zemana, Okamuri a dalších levounů!
Tím prostorem mám na mysli prostor diskusní; to jen aby nedošlo k nedorozumění a nedotkl se autorů článku, kteří povětšinou smýšlí pravicově.
No tak co tady děláš? Jméno Okamura se skloňuje podle vzoru žena a taky h-ch-k-r-d-t-n, zopakuj si to.
Možná by sis mohl změnit i přezdívku na “pič-us”. Zní to podobně a ve tvém případě je to daleko výstižnější, drahý vzdělanče.
Okamuru píšu s měkkým “i” od té doby, co z Úsvitu odklonil vše co se odklonit dalo. Má totiž naměklý mozek i to ostatní…
A ty, NULO, pokud se baví dospělí, tak šoupej nohama. Případně můžeš infantilně vyvádět s tou “vysmahlou budoucností SPD” pod tebou. Kapišto?!
Pane,
Soudruh Hadži Halef Nula alias Naseruievunovou alias Atitakyserunato alias Bleška- podle vzoru filcka, a kdoví kolik má ještě nicků, je (muslimsko) ruskoslovenskočínská veš, rudohnědě zbarvená.
Ale máte pravdu, v podstatě je to nula.
Zapomněls na židobolševického klerofašistu
—
Máš to těžký, kluku nešťastná: cokoli napíšeš, svědčí o tom, jaký jsi blb.
Máš to tak od narození, nebo pan primář kýchnul, zrovna když ti dělal lobotomii?
Pane, s takovou NULOU se nebudeme více zahazovat, je naměklý stejně jako ten Okamura s měkkým…
Mno. Podle této logiky by ses měl tedy podepisovat jako fykus. Tvrdé Y by mohlo ztělesňovat tvou natvrdlost, kterou ostatně dáváš na odiv více než okatě.
Ty náš jeden malý kapišto.
Ty bys ji potřeboval tak akorát pravicově vysmahnout.
Svým způsobem se jedná o oslavnou řeč na Zemana, protože jeho lid ho miluje za vřelý vztah k Rusku a k Číně.
Když čtu texty, jako je např. ten, pod nímž se vede tato diskuse (není to ve skutečnosti diskuse. Je to daleko spíše směs monologů a/nebo nadávek), vzpomenu občas na text Bulata Okudžavy (Pozor! Okudžava byl Rus! Pohov!), krásně přebásněný Jarkem Nohavicou:
Nevím jak bylo dřív ale dnes je to tak
že na každý verš je jedna fráze
a na každého moudrého jeden hlupák
a tak žije svět v rovnováze
Takže zaplať pánbu za existenci autorů, jako je třeba pan Kechlibar, jehož texty mají vždy hlavu i patu a navíc neoplývají pravopisnými hrubkami.
Kdyby takových autorů nebylo, mohl by se Pravý prostor rovnou přejmenovat na Protiruský Prostor. Ani zkratku by měnit nemusel.
Já bych to na místě pana majitele PP fakt zvážil.