
Proč jsem rusofob?
VLADISLAV SVOBODA
Toto slovo se v poslední době často objevuje u některých autorů v urážlivém smyslu slova. Proto mně nezbývá než se veřejně přiznat a říci: jsem rusofob a nestydím se za to. Proč jsem k tomuto poznání došel, rád vysvětlím.
Jednadvacátého srpna tisíc devět set šedesát osm na mě Rusové stříleli poprvé kolem osmé hodiny ranní u Letenského tunelu. Podruhé o dvě hodiny později v Mánesově ulici u rozhlasu. Naštěstí minuli, jinak bych patřil mezi další obětí jejich okupace.
Druhý den jsem měl opět jeden konflikt; a to na Václavském náměstí u Československé státní banky, kde se mi jeden voják se samopalem, na kterém měl nastrčený bodák, chtěl podívat jestli mám v pořádku střeva. To mi potvrdilo, že má, už od dětství skrytá averze, k čemukoliv ruskému, má své opodstatnění.
.
A abych si své nabité rusofobství ujasnil, začal jsem si Ruskem blíže zaobírat. Zvláště ve vztahu k mé rodné zemi. Vždyť mě celé dětství vtloukali do hlavy, co všechno ruští mužici vynalezli (všechno) a jak jen díky bolševické revoluci mohl vzniknout náš stát; a jaká je to ohromná země, kde včera znamená dnes a se Sovětským svazem na věčné časy a nikdy jinak.
A jaká je pravda? Němci poslali největšího ruského hrdinu V.I.Lenina vagónem do Ruska. Věděli proč. V.I.Lenin aby upevnil moc bolševiků podepsal s Německem separátní mír a nechal spojence na holičkách. Díky tomu mohli Němci a Rakušané přesunout svá vojska na západní frontu. A naši legionáři? Ty najednou nemohli bojovat za svou vlast a museli si probojovávat přes celou Sibiř, aby se dostali domů.
Naštěstí se hnusní imperialisté z Ameriky přeplavili několik tisíc kilometrů od své vlasti a pomohli spojencům vyhrát Velkou válku. Díky tomu mohl vzniknout jeden stát s prozaickým názvem Československo. Bohužel byl brzy ohrožen rozpínavým Německem, které nesmělo mít armádu a ani zbrojní průmysl. Ale naštěstí měl na východě kamaráda – bolševické Rusko, kde mohlo Německo cvičit své budoucí důstojníky, letce a jiné složky. Nejspíš to byla odměna za jeden ušmudlaný vagón pro Lenina.
Když se Adolf Hitler rval k moci, mohla ho zastavit pouze koalice komunistů a sociálních demokratů. Bohužel se tak nestalo, protože “velký vůdce Stalin” to komunistům zakázal. Asi proto, že měl doma hodně práce s uměle vyvolaným hladomorem na Ukrajině a Velkým terorem, který stál životy několika milionů lidí; a nemohl se věnovat takové podružné záležitosti jako je nástup nacistů k moci.
I Rusové (Sověti) měli své územní požadavky. Proto napadli Finsko; a pro jistotu podepsali pakt s Německem, který Rusku (Sovětům) dával volné ruce ohledně Litvy, Lotyšska, Estonska, Polska a Rumunska (Bukovina) . Řádně toho využili, a s radosti sledovali jak Hitler útočí na hnusnou imperialistickou západní Evropu. Taky z toho něco měli. Dodávali Hitlerovi co potřeboval. Poslední vlak projel do Německa dvě hodiny před tím než byli sami napadeni.
Najednou prozřeli. A hledali spojence, kde se dalo. Dokonce ze svých gulagů pustili Poláky, Čechy, Slováky a další národy (pokud to přežili), aby jim pomohli bojovat. Nakonec se obrátili i na imperialistického satana Ameriku. A Američané opět, po více jak dvaceti letech, přepluli tisíce kilometrů do Afriky, aby pomohli. Bojovali na dvou frontách, které byli od Ameriky vzdálené tisíce kilometrů. Vyzbrojovali spojence a nakonec i Rusko (Sověty).
Z Afriky přeskočili na Sicílii, pak Normandii a i na Riviéru. Bohužel se zastavili v Plzní a díky tomu jsme spadli do chomoutu Rusů, kteří si do Československa a jinam dosadili své loutkové vlády, které dělaly přesně to, co chtěla Moskva. Následovaly procesy a desítky tisíc mrtvých. A když náhodou někdo nechtěl skákat, jak si oni představovali, Moskva rázně zakročila. V roce 1953 v NDR. V roce 1956 v Maďarsku a Polsku. A v roce 1968 u nás. Následky čtyřiceti let ruského (sovětského) protektorátu pociťujeme do dnes. Zvláště v myšlení některých lidí.
Jak si vážit národa, který si na třetí místo svých historických osobností zvolí masového vraha J.V. Stalina, který přemisťoval, jak chtěl, celé národy a měnil tím národní složení celých oblastí (Krym, Pobaltí). Mám rád Dostojevského, Pasternaka a další, ale to nic nemění na moje nahlížení na Rusko.
Redakce
Vážení čtenáři, chtěli bychom Vám všem poděkovat za finanční pomoc, kterou vyjadřujete podporu Pravému prostoru. Díky Vám tak můžeme stále nezávisle publikovat a pracovat na dalších vylepšeních. Níže uvedený graf představuje, kolika procenty nám Vaše příspěvky (dobrovolné předplatné) pomáhají na nutné měsíční náklady na provoz a zachování existence PP.
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc leden 2021: *****
Blahomír Skoupý 500,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Dana Staňková 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, ing. Tomáš Šimčík 300,- Kč, Jiřina Gyárfásová 1000,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Miroslav Červenka 300,- Kč, Ladislav Adamec 200,- Kč, Václav Žižka 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Ivanka Trávníčková 400,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Helena Novotná 300,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Miloš Kořínek 100,- Kč, Jan a Gabriela Horáčkovi 500,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janicko 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Anonym 100,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Olga Petrová 300,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč
Celkem za měsíc: 10 650,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc leden 2021: *****
Blahomír Skoupý 500,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Dana Staňková 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, ing. Tomáš Šimčík 300,- Kč, Jiřina Gyárfásová 1000,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Miroslav Červenka 300,- Kč, Ladislav Adamec 200,- Kč, Václav Žižka 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Ivanka Trávníčková 400,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Helena Novotná 300,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Miloš Kořínek 100,- Kč, Jan a Gabriela Horáčkovi 500,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janicko 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Anonym 100,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Olga Petrová 300,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč
Celkem za měsíc: 10 650,00 Kč
Vybráno 30.42%
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to? Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Podle Googlu je šťastná jen ta bílá žena, která má za partnera černocha - 17.1.2021
- Svoboda slova zemřela v USA … - 17.1.2021
- Vakcinační šmelinu nějaká vyznamenání neomluví - 17.1.2021
(Visited 1 643 times, 1 visits today)
Mohlo by Vás ještě zajímat
206 komentářů
A o Mnichovské zradě našich dnešních spojenců, bude taky článeček?
Konec konců dnes máme taky “spojenecké výročí”, že jo?
Ja ja. Dnes mame vyroči, kdy do Československa přišla civilizace ze Zapadu a zapadni “spojenci” u toho statovali.
Akorat ten hnusny “Rus”, ten odporny diktator Stalin nabizel pomoc Československu při obraně před nacistickymi mirotvurci. A dokonce nabizel po porušeni Mnichova Aďou a Třetim Rajchem pakt kolektivni bezpečnosti, ktery zapadni spojenci sabotovali. A pak byli svym mnichovskym spojencem a partňorem obohaceni, když napadnul nejdřiv hrdinne frantiky a posleze Britske sudruhy. Prezident Beneš zdrhnul ke spojencum do Britanie, kteři nam vnutili Mnichovsky pakt a jako akt vděku za pomoc seč mohl pomahal jim branit Britanii před britskym mnichovskym spojencem Aďou ze třetiho Rajchu.
A to jsou ty paradoxy. CCCP nas lstivě zradil, když nabizel pomoc a civilizovany Zapad nam pomohl. Svoboda a civilizace přišla do Československa z Mnichova. Vyvrcholenim měla byt realizace programu konečneho řešeni česke (i slovanske) otazky. Bphužel CCCP zabranil ve šťastne trvale budoucnosti českeho naroda v Rajchu, zakeřně na Dukle napadnul naši zemi a okupoval ji.
Jenem amik nam v zavěru valky hrdinsky pomohl když omylem humanitarně několikrat zbombardoval prumyslovou zakladnu a největši města Československa. Pry se američti piloti ztratili za slunečneho dne v mlze.
V tom nešťastném roce 39 zradil především Beneš a většina tehdejší vlády.
No jisťa,. To viš že jo. beneš měl na vyběr. Mohl diktat zapadnich civilizovanych sudruhu odmitnout a vydat Československo napospas civilizovanemu 3.Rajchu s diplomatickou podporou francouzskych spojencu, Britu a Italu. ˇˇCeskoslovensky emisar po dobu, kdy nejvyšši představitele civilizovaneho Zapadu jednal i za zavřenymi dveřmi o osudu Československa měl privilegium sedět za zavřenymi dveřmi zvenči a čekat na rozhodnuti zapadnich “mirotvurcu”.
Hitler nabidnul “mirove” podminky – zabrani Sudet a pak již žadne naroky. Československy ataše byl pak přizvan aby podepsal akt kapitulace. Žadna jina možnost se civilizovanym Zapadem nepřipouštěla a nebyla ČSR nabidnuta.
Když se Hitler na Mnichov později vypr*dnul a obsadil i zbytek českych zemi a zřidil Protentokrat, zapadni partňoři a garanti mnichovske smlouvy neudělali VUBEC NIC. (A podobně později dopadlo Těšinske Polsko .
zradili nas kamaradi z VB a F v “demokratickem” Mnichove, jako dnes o nas bez nas v Bruselu, historie se opakuje porad dokola a cesky clovicek se nepouci a nepouci !
No jiste…pánové, napřed byl Mnichov, okupace přišla až půl roku po něm.
Mimochodem, naše tehdejší vláda žádný Mnichov nepodepsala.
Navíc, počátek tohoto byl porušením Versailleské dohody, kdy Porýní mělo zůstat demilitarizovanou zónou a to porušil Hitler daleko dříve. Dokonce tehdy byla jak ČSR, tak Polsko připraveni pomoci Francii s vojenským zásahem proti tomuto porušení, Francie se rozhodla to nechat tak.
Beneš nás nezradil, dělal jen maximum možného.
Pokud by jsme s Německem válčili, tak by jsme Velkou Británií byli označeny na základe mise lorda Runcimana za agresory. Bohužel se o tom moc nemluví, ale je to naprosto podstatné pro Benešovo správné rozhodnutí. Jinak by se Velká Británie a zřejmě i Francie postavili za nacistický režim proti nám .
https://cs.wikipedia.org/wiki/Runcimanova_mise
Zira bude 80te vyroci okupace Ceskoslovenska, tedy nasi vlast fasistickym-nacistickym Nemeckem, kdy 360 000 ceskych obcanu zahynulo v boji, v koncentracich a v mucirnach nasich soucasnych “pratel” nemcu, diky nasim soucasnych “pratel” anglicanu a francouzu, kterinas prodali nemcum v Mnichove o pul roku drive. Takove mame “kamarady” a “pratele” v dnesni dobe”. Co stalo obeti a zivotu nase osvobozeni od nemeckeho monstra ? 150 tisic sovetskych-ruskych vojaku, muselo zemrit tim nejbrutalnejsim zpusobem 6 milonu zidu, 5 milionu zajatych ruskych vojaku, 20 milionu sovetskych obcanu, atd., atd. A ted nam tady bude nejaky novodoby “vzdelanec” nejspise pekny haj.zlik kazat proc je rusofob, pane autore reknu vam to kratce, vy tem rusum nesahate ani po podrazky svych bot, jste jen dusevni ubozak, nic vic !
Německo bylo nacisitické, fašistické z něho udělal Stalin.
Okupace zbytku ČSR nebyla součástí Mnichovské dohody ale její porušení.
Žádní ruští vojáci neexistovali, byli to vojáci SSSR. ( Dle místních maximálních bouš@línu Rusko neexistovalo)
6 000 000 židů si, dle místních bouš@línů, židé zavraždili sami, instalací Hitlera aby mohl zničit, neexistující, Rusko.
P.S. dle maximálně bouší logiky, nás osvobodila Ukrajina.
Německo bylo v první řadě kapitalistické , výrobní prostředky patřily soukromníkům , kteří Hitlera podporovali ! Největší půjčky dostalo Německo od USA , počítalo se s tím , že Hitler vyrazí na východ ! Asi vám hrozí vyhazov z bruselského zadku , když píšete čím dál větší nesmysly , to nevidíte , že ani většina zdejších pravičáků s vámi nesouhlasí ?
a ty jsi úplně stejná, bolšánská pýča jako maximus s Boušem. Kecáš hovadiny z Rudého práva.
Je mi vás docela líto , zítra jistě půjdete na Václavák vítat německá vojska !!??
Bolku
To je septycké Pako, s ním nemá smysl ztrácet čas
Německo bylo kapitalisticke…za Hitlera…vy komiku…
USA někomu půjčily peníze? Komiku…jo vojenskou techniku skoro ona, smlouva o půjčce a pronájmu…ale tu uzavřeli napřed USA a Británie, pak s de Gaulleho Francii a nakonec i tím SSSR.
Melete nesmysly co nás učili soudruzi 40 let.
Samozřejmě , že Německo bylo kapitalistické , i za války patřily továrny kapitalistům a zisky také ! A kde myslíte , že vzal Hitler před válkou peníze na zbrojení ??? Většinou z USA !Pokud víte něco jiného , rád se poučím !!
Otazka tež je, kde Aďa vzal prašule na volebni kampaň, na volebni letadlo, kde vzal letecky benzin atd… To jsou takove detaily o kterych mluvil jakysik rusky profesor (zaryty Stalinista) Anthony Sutton.
Jaké zisky? Maximum bylo tuším 6%, pokud to nepřesáhlo nějakou částku v říšských markách, a o výrobě rozhodoval státem dosazeny vedoucí, nebo ředitel jak chcete.
A zbytek zisku sel říši…tam bral Hitler ty peníze.
Pane Svoboda,
Váš pohled je sice podložen věcnými argumenty, ale u bolševických ruosfilcek si nešplhnete, a tak to má být.
a Langer se probudil, hura do boje za novou “pravdu”, jakby rekl Svejk, to se nam to pisou hovadinky, kdyz nas za to dobre plati !
Vnímám to podobně, jako autor článku …
Vše, co jsem na vlastní oči viděl, a po srpnové okupaci prožil, mi stále velí – kde uvidíš azbuku, či uslyšíš ruštinu, buď ve střehu … příp. odjisti!
sis splet datum okupace Okoraji, nebo jak se vlastne jmenujes, uz neni srpen ale brezen hlupacku
… to vím, Ty RSDr. chytráčku
Svobodo, rusofobství se nabývá, je tedy nabyté.
Nabít by Ti měl někdo čuňu. Za neúctu k lidem, díky kterým tu dneska vůbec fyzicky můžeš smolit svoje slinty jako Slovan česky. Nebýt jich, Česko by už neexistovalo.
Tak si dávej pozor, čeho nabýváš, aby sis nenabil rypák.
Česko se po válce bez němců a s ruskými komunistickými komisaři propadlo na smětiště dějin !! 40 let komunismu a 30
let neokomunismu dokonale pohřbilo malou, přizdisráčskou zemičku.
Čím dříve zmizí z mapy, tím lépe pro všechny lidičky téhle české otrocké gubernie. !!
Docela bych řekl, že daleko líp bude, až naopak zmizí takovíhle přizdisráčští vlastizrádci, kteří, mimochodem, tuze ochotně v uplynulých 70 letech pomáhali tuhle zem ničit. Mně Němci zabili, příp. zkriplili tři rodinné příslušníky. Moje maminka tak vcelku oprávněně, na základě zkušeností z Totaleinsatzu, říkávala, že ti nejlepší Němci jsou tak půldruha metru pod trávníkem.
Nic ve zlém, běžte si vypláchnout.
Toto je světový názor z pohledu kalužové žáby.
Nic ve zlém, potřebujete prohlédnout !
Kecáš, nikdo nikoho ti nezabil. Který Němec? Nebo všichni Němci?
Protože:
Kadel 2.10.2018 18:05:11 Odpovědět
To není cynismus.
Chci-li hovořit o něčem tak vážném, jako je obvinění z vraždy, musím mít důkaz, identifikující pachatele a prokazující spáchání činu právě jím.
Takže když napíšu “loupežný vrah Mašín zabil účetního Rošického”, jsou tato kriteria naplněna a na vtaha lze ukázat prstem.
Pokud budou stejná kriteria naplněna u konkrétního příslušníka KSČ, jistě neujde potrestání, pokud majitel prstu spustí trestní stíhání.
Takže znovu – kterého konkrétního komunistu máš na mysli, Liborku? Podání TO je možné zdarma na libovolné služebně policie ihned.
Nemáš? Tak si to kolektivní obviňování strč do řiti, jak tu už před chvílí nabízel XY (to je ale labužník). Dokážeš si, třebas, představit, kolik vražd spáchali hnědovlasí? Kam se hrabou komouši!
….
Tak jak to bylo s tím Němcem? Který,kdy a jak? Ukaž prstem.
Zase jen ubohé bláboly !!
“Kecáš, nikdo nikoho ti nezabil. Který Němec? Nebo všichni Němci?”
Zrovna tak můžeme napsat:
Kecáš, nikdo nikoho ti nezabil. Který Rus? Nebo všichni Rusové?
—
Debilovi se občas přihodí, že podá brilantní důkaz toho, že je debil. A tobě se to dneska povedlo přímo ukázkově.
Můžu ti poblahopřát? Já to udělám: blahopřeji, debile.
takže Kadel je debil.
No já to vím, jináč by nemohl za komoušů učit ten ML, že?
Děkuji za analýzu, chtěl jsem napsat něco podobného.
Jášek jen nechápe psaný text, to je všechno.
nevím co nechápe Jášek, ale tady je to od Kadla opsáno bez úprav.
Dvojí metr, co lektore?
Tak. Aneb – komutátor, tomu tátor.
… jak, koneckonců, praví i věta Kozinova.
ale, ale, to vidime dnes kam jsme se po triceti letech dopracovali, a to jsem na komance nadaval kde se da, cela zeme je znicena, staci kdyz se podivTe na nas prumysl, zemedelstvi a stav prody, hruza a des co ceka nase decka a vnuky, opravdu tady bude spustosena krajina bez lesu, bez zvere, bez vody, opravdu raj na zemi
Doktore, kdo myslíš že tady 30 let vládnul?
Falešnou revoluci spáchali skartovaní estébáci s napomahačem Havlem. Od toho se také těch 30 let odvíjelo. Vše bylo provedeno pro vrácení komunistů k moci. Už jsou na prahu. Váš článek to dokazuje. Oni
jsou pořád v pozadí všech současných stran a hnutí.
Nepotřebují mít větší volební preference. Volební zákon byl k tomu taky předurčen.
30 let tady vládnou kapitalisti , za komunistů by k takovým obrovským krádežím a likvidaci státu nemohlo dojít !! Tohle umožnil kapitalistický režim !!
Otazka v nadpise tvojho clanku mala zniet: “Proč jsem debilem?”… Odpoved je jednoducha, pretoze si sa debilom narodil tak isto ako aj ludovy kontrarozviedcik Langer, advetny praskac Holinek a aj vsetci ostatni im podobni adventisti na tychto strankach…
Je to milí boys prostě tak.
Kdyby se poprvé i podruhé zachránci nepřeplavili, jak autor správně píše, tisíce kilometrů, což je geografický fakt, a kdyby tím pádem, což je autorem vzhledem k té geografii opět fakticky správně ihned poté podotčeno, pak nebojovali tisíce kilometrů od místa, odkud vypluli, potom by nezvratně nutně… Vlastně počkat. Je tu ještě jedna geograficky logická úvaha. Mohli to vzít celé dookola. Jako, to mohli. A chce-li někdo tvrdit, že to by nedali, tak to by teda dali! To by mohl tvrdit jen rusofil, že by to nedali! Takže by se sice přeplavili ty tisíce km, ale pak by aspoň nemuseli bojovat tak daleko. Ale nic. Jednoduše, potom by nezvratně nutně mnohem častěji docházelo k tomu, že někteří z nás by, ihned po zkoncentrování se do střehu, byli s tělovýchovně orlími povely “Obouručmo kšandy kmihem vniz!”, a následným “Zasednutím sed!”…, no, ty situace by prostě byly značně vyhrocené!
Spojení rusofob a rusofil jsem použil někdy kolem r.2010 na Aktuálně,cz v blozích a ono se to chytlo. Ne, že by asi toto spojení asi neexistovalo, ale prostě se to hodně ujalo.
Autor si tady plácá játra a mele páté přes deváté. Uniká mu spousta souvislostí a geneze všeho, jak co vznikalo a míjí kauzalitu historického a politického vývoje. Mele něco o ruských vojácích v r.1968, ale ti vojáci byli Sověti a klidně mohl na něj namířit tehdy zbraň Ukrajinec aj. Dále tam mele něco o Leninovi, kterého dopravili ze Švajcu tehdy Němci, to je pravda, ale celý ten zrůdný bolševický systém pomohli zinscenovat, zafinancovali a zorganizovali nejmocnější finační kruhy Západu a především v tom jeli Rothschildové a Warburgové! Ti první dávno v v 19. století slíbili pomstu Rpomanovcům, že je nepodpořili v té jejich snaze podrobit si svět v čele i se šlechtou. Parníkem bankéře Schiffa byly dopraveny z USA z NYC stovky židovských revolucionářů těsně před výstřelem Aurory v r.1917 a ti byli hlavním mozkem revoluce, režie velkokibucu!
Tohle autorovi zcela uniká a neví která bije. Dále nechápe úlohu a roli J.V.Stalina za jeho vládnutí, samozřejmě to byl tvrdý diktátor a jeho majstrštyk byl v tom, že uzmul nadvládu právě Rothschildům a Warburgům, kteří přes lidí kolem Trockého chtěli mít tehdejší nový sovětský pol. režim pod kontrolou. Je tady ovšem jasné, že v případě 2.WW, kdyby nebyl politik formátu Stalina u moci, tak by byl tehdejší Sovětský svaz zcela jistě poražen a na hlavu! Tehdy se Západu Stalin na chvilku hodil do krámu a tak byly použity sovětské zdroje, hospodářství a především lidé, k odstranění německého rozpínavého nacismu. Spojenci tehdy moc dobře věděli, že kdyby Hitler dobyl Rusko, pokračoval by dál a šel by i do Asie. USA s GB a Austrálií by pak na vše zbyly sami a vznikl by duální mocenský svět, ve kterém by už Spojenci nemuseli v budoucnosti mít navrch! V dlouhodobé válce vyhrává vždy ten, kdo má k dispozici větší zdroje lidské, energetické, materiální a peníze, ovšem ty si Hitler natiskl sám a tam kde nacisti vládli je museli obyvatelé používat. Tím vyřešil jeden z problému k velkému vzteku právě sv. bankéřů, která ovšem dávno měli pod ovládáním židovské bohaté rodiny! Po dobytí výše uvedeného by Německo velmi zesílilo a hlavně už tehdy dělali na vývoji atomové zbraně a raketové technice!
Tady se jim Stalin se sovětským hospodářstvím hodil a navíc vše byl ohromný kšeft a všechny poskytnuté válečné materiálové půjčky a zbraně museli Sověti později zaplatit!
Kdepak, autor vše hodnotí na bázi nenávisti a jeho dušička není schopna patřičného odstupu a nadhledu, aby mu se objevila celá struktura mozaiky poznání. A tak se může dál zajíkat nenávistí k tomu národu, jež si díky hrátkám mocných sáhl až na dno lidského zla a přesto tento slovanský národ zůstal nezlomen a svůj.
V současné době jde od Západu ve vztahu vůči Rusku hlavně o to, že má ohromné zdroje energií, surovin, prostoru (17 mil. km2), pitné vody atd. atd. a je navíc politicky nepoddajné Západu a především vždy za všech okolností pragmaticky zištně jednajícím Spojeným státům americkým! Tyto ovládají sionistické globalistické mocné skupiny a tím je řečeno vše! Náš nepřítel není v Rusku, ale je tam kde režírují zasílání milionů vetřelců do Evropy z Afriky a arabských zemí a jako prémii nám tady zasírají prostor islámem! Za tím opravdu Rusko není a autor by si měl sundat klapky z očí, pokud toho je vůbec ve své nenávisti schopen.
Jenomže, tenísku, ty seš jenom blbá, nacirusácká pýča.
Tvoje plácání je jako vždy o guvně.
Stroze se vyjadřují je lidé geniální nebo debilové. Teď jenom nevím kam tě mám zařadit. Už to mám, seš geniální debil! A smrdíš jako septik!
No, podle tvé logiky pomocného uklízeče, nás v r. 1945 osvobodili Ukrajinci!
konkrétně:
1. 2. a 3. Ukrajinský front.
takže sláva Ukrajincům za osvobození ČSR v r. 1945.
Přetáčíš to někal jinam, ale já ti za to nemohu, že si blbej jako tři dny starej pes.
Já jenom používám Vaše maximálně – bouší pýčoviny.
SSSR nebyl přece Rusko, vedl ho Gruzínec a nás osvobodil Ukrajinský front Rudé armády.
vize:
Váš problém by jste si vyřešil návštěvou psychiatra a logopeda.
U nás (Pardubice Hůrka) byli v r 1968 poláci. Brácha na ně šel házet kameny a štěstí, že netrefil. Myslím, že nemáte co napsat a jen trolíte.
Nevím proč logopeda, ale vy byste se mohl naučit česky.
Někdo tvrdil, že tady Poláci nebyli?
To Stalin neplatil , to platili jeho osvobozené kolonie.
Osvobozené ” kolonie ” neplatily nic , naopak měli jsme vyšší životní úroveň než SSSR !
Jenomže my jsme ji měli vyšší už ve 14 století než Rusko vzniklo. Pod jejich bičem šla rapidně dolů!
Nepište blbosti , lidi dnes nemají o nic víc než za Husáka , kromě elektroniky , která nebyla tenkrát ani na západě ! Bezdomovci , nezaměstnaní , lidé v exekuci jsou na tom daleko hůř a navíc je to všechno na dluh 3 biliony korun a rozkradený stát !
bolek, nežil jsi v dobách totaliy v blázinci
nebo jsi ještě byl hodně malý. ?
Možná taky, že jsi agent KSČM.
no dobre, autor nemá rád Rusov, prečo nie, že… lenže to je dosť málo na nejaké to fungovanie tu na webe. článok je dosť o hovne, očividne napísaný na objednávku majiteľa stránky. a možno schválne je to tak, nech sa filcky z post-štb nažerú a koza zostane celá. voľby sa blížia, politbyro uťahuje opasky.
Pane Svoboda, pisete nehorazne nesmysly!
*) Jak vite, ze ti co Vas strileli byli Rusove. Pravdepodobnost, ze to byli Rusove, je zhruba 50%.
*) Mate pravdu, ze Nemci poslali Lenina, aby upevnil moc bolseviku a podepsal separatni mir. A proc obvinujete Rusy z toho, co udelali Nemci? Vase logika mne neni moc jasna.
*) Lenin nemel ani kapku ruske krve.
*) Na vychode nebylo zadne “bolsevicke Rusko”. Byl tam Sovetsky Svaz, vedeny Gruzincem, kde Rusove byli zotrocenym narodem.
*) Hladomor na Ukrajine vyvolali Gruzinec Stalin a Zid Lazar Kaganovic. Nejvetsi obeti Velkeho Teroru byli Rusove.
*) Rusove nejsou Soveti. V SSSR byli tez Ukrajinci, Kazasi a spousta dalsich narodu. Az do Chruscova tam vladli NE-Rusove.
*) Kdyz ten pakt s Hitlerem byl tak hrozny, tak proc Ukrajina to uzemi Polsku nevrati?
*) Nedostali jsme se do chomoutu Rusu. Sovetsky Svaz nebyl Rusko, Rusu tam byla jenom polovina a vladl tomu Gruzinec. Za druhe sovetska vojska do konce roku 45 odtahla. Cesi si v roce 46 zvolili komunisty sami.
*) Nebyl tady zadny rusky protektorat. Nikde nebyly dvojjazycne napisy.
*) Jak si vazit naroda, ktery si komunisty sam zvolil, kde KSC mela 1,5 milionu clenu (10% obyvatelstva) a ktery najednou prozrel po te, co Rusove komunismus svrhli? Jak si vazit naroda, ktery by bez Rusu vubec neexistoval a ted na Rusy kyda spinu. Pane Svoboda, jste odporny!
proč bychom bez Rusů neexistovali?
1) Kdyby se Rusko nezastalo Srbska, kteremu Rakousko dalo ultimatum, tak by samostatne Ceskoslovensko vubec neexistovalo. Palacky sice prosazoval austro-slavismus, ale je otazka jestli by se to podarilo. Mozna bychom na konec byli zgermanizovani.
2) Hitler mel plan polovinu Cechu zgermanizovat a polovinu vyvest na Sibir. Pry ten plan byl jenom teoreticky a Hitler se dosud nerozhodl ho realizovat. Je prinejmensim divne, ze se nekdo takovym planem vubec zabyva. Kazdopadne germanizacni tlak byl jeste silnejsi nez za Rakouska. Vsechno bylo dvojjazycne, Nemcina byla uprednostnovana, vysoke skoly zavrene. Jak to asi mohlo dopadnout?
Takže Český národ vznikl v r. 1918? O tom bych pochyboval.
Kdyby za WWII bojoval jenom SSSR, tak by Hitler vyhrál, ale hlavně, SSSR s Hitlerem bojoval jako poslední! Do té doby byli spojenci a dělili si Evropu.
Dokonce takoví spojenci, že komunisté v Evropě měli zakázáno bojovat proti “německým dělníkům v uniformách”!
Ovšem děkuji Ukrajincům pod vedením Gruzína za osvobození.
Zase jen bláboly !
Gottwald takto instruoval z moskevského exilu komunisty v protektorátu (září 1939):
• Současná válka je imperialistická, nespravdlivá, na níž má stejnou vinu buržoasie válčících stran. V žádné zemi nesmí dělnická třída a tím méně komunisticka strana tuto válku podporovat. — Komunistické strany musí všude přejít k rozhodující ofenzívě proti zrádcovské politice sociální demokracie. — Benešova zahraniční politika je nyní ve službách imperialistů a nepřátel Sovětů. — Z cizácké nadvlády nás neosvobodí imperialisté …, nýbrž sám československý lid ve spojení s německou a rakouskou dělnickou třídou … .“
A co se vám na tom nelíbí ??
Nic, to jenom dokazuje, že komouši byli, jsou a budou vždycky vlastizrádci.
Ve všech státech světa u všech národů.
Vaše logika je prapodivná , spíš se ptejte proč většina diskutujících na tomto servru považuje za vlastizrádce vás !!
protože je tady většina maximálně bouševních socanů/komoušů!
vize:
Máte to pomotaný, poláci válčili s ČR o Ťěšínsko a byli vyhnáni. Jejich smlouva Pilsudsky. Riebentrop byla před smlouvou Molotov – Riebentrop. Poláci při obsazování pohraničí Německem zabrali Těšínsko a vyhnali odtud čechy. Rusům můžeme být vděčni za osvobození.
————————-
Při odjezdu ze Ženevy 28. září 1934 ministr zahraničí Polské republiky Beck prohlásil: „Polsko o své vůli prohlašuje, že od nynějška spojuje svůj osud s osudem Německa… Polská vláda se prohlašuje od nynějška za osvobozenou od jakýchkoliv závazků vůči Československu a připomíná svoje přání stanovit společnou hranici s Maďarskem.
No a, Se divíte?
mmch, s Polskem jsme válčili my a dokonce se to velmocem moc nelíbilo.
V r. 1934 bylo Německo ještě normální stát. A Polsko, na jihu mělo nepřátelské Čechy a na východě bolševiky. Nějakou smlouvu potřebovalo.
Na rozdíl od nás bylo Polsko obnoveno po více jak 100 letech. Všichni si na něho dělali nárok.
Jake nepřatelske Čechy? Mohl byste to specifikovat? Mimochodem Československo jako suverenni stat Čechu a Slovaku vzniklo tež až s rozpadem RU monarchie po 1. světove valce.
Třeba proto že nejsme čistá rasa a touto dobou by tu bylo plně blond a modrooké obyvatelstvo které by mluvilo pouze německy.
No hlavně že položid Hitler (Schickelgruber) měl 178 cm a byl blonďák! V knize Henryho Makowa “ilumináti, sekta jež řídí svět” od str. 242 je vysvětlován původ tohoto buzeranta a původem levobočka Nathana Meyer Rothschilda. Na jeho panství ve Vídni tam babička Hitlera, jistá Maria Schickelgruberová sloužila a Rothschild ji znásilnil při satanském rituálu. Údaje jsou od britsko-amerického badatele Grega Halleta.
Podobnost s židovským levobočkem Kropáčkem-Redlichem-Masarykem z hodonínského cukrovaru není čistě jen náhodná, že ano ?
Hitler nebyl žádný položid, to jsou jenom tvoje tenískovito-bouševní paranoie.
Rakusaci zase rikaji, ze byl Cech z Polne mel tam koreny jako vsem znamy,rodak, vykrvovac a ritualista leopold Hilsner co mu rakousky soudy dvakrat potvrdily trest smrti obesenim.
“Hladomor na Ukrajine vyvolali Gruzinec Stalin a Zid Lazar Kaganovic. Nejvetsi obeti Velkeho Teroru byli Rusove.”
Pane kolego, trošku bych si dovolil ten názor upravit, protože bezprostřední příčinou hladomoru kromě objektivního sucha v daném regionu vč. části Polska byly i ekonomické sankce Západu za to, že Stalin zrušil Leninův plán NEP, který měl za cíl vyrabovat ruské nerostné bohatství a podřídit SSSR žido-angloamerické nadvládě.
Hladomor byl v té době i vPolsku a Rumunsku , stačí si přečíst tehdejší noviny !!
Autor má plné právo být rusofobem a nikdo ho za to nešikanuje a na Rusáky se nadávat smí, svoboda slova zaručena.
Horší je, když jste islamofobem, tady už si nemůžete být jist, že pokud se takto otevřeně přiznáte a islám kritizujete, můžete být státem terorizováni, protože zde již svoboda slova pro některé tak nějak neplatí…
A co to má s tím článkem?
Hodně!
Co?
1: …
2: …
3: …
Vize vrat se do sudetackeho “hrobu” a dej pokoj !
sudeťák je Leopold
Autor si plete Rusko a SSSR, vůbec nic neví o Stalinovi….
…stříleli na mě opakovaně ruští vojáci….ten den si moc dobře pamatuji,všichni vojáci byli absolutně pasivní tak jako na Krymu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ty mrtvý zavraždili Marťani, rusáci nééé…
Provokaterske priblblo!!
Tak kdo to byl, když ne rusáci? Emeričtí agenti?
Za 20 let 127 mrtvých , to je hrůza ! Američani tohle zvládnou po světě za den !!
Nepodceňujte americkeho spojence.
Asi vlastenec, když mu je jedno, že tady Rusáci vraždili jeho sousedy.
Nemusíme přejímat bolševické normy, kdy lidskej život nemá žádnou hodnotu, že?
Liborku je brezen, 80 vyroci obsazeni CSR fasistickym Nemevkem, ne srpen, vzbud se ty sprostacku !
Nóó, zítra. Tedy jestli chápeš kalendář.
Jistě už se připravujete na vítání Němců ?!
nejsem komouš.
Jsi blbec
Ale ne komouš!
Třeba blbec, jen ne “komouš”.
Dobrá charakteristika vás (pseudo)demokratů “zvláštního ražení”.
Komouši jsou totiž debilové.
A debilky ovšem taky.
Pan autor je, pochopitelně, režimová pussy. Důležitá jsou následující fakta:
– v první vlně okupace (21.8.) sem vtrhla vojska celé skupiny varšavskosmluvních zemí. Sovětských vojáků v ní byla poměrně malá část. Tvrdit, že “po něm stříleli Rusové” je známý propagandistický trik současných režimových zpěváčků.
– sám si vzpomínám, že okupační vojáci byli neuvěřitelně klidní a nevyprovokovatelní, i když na ně místní obyvatelstvo skutečně vážně útočilo (např. zápalnými lahvemi).
– těch přímo zabitých agresí okupantů nebylo 127, ale 41. Dal jsem si tu práci a prošel dobové záznamy. Zbylé oběti do těch cca 130 jsou colateral damage – typicky nešťastníci, které v noci trefil na silnici projíždějící tank, či blbci, kteří vrhli do okupačního tanku zápalnou láhev a když to křaplo, udělalo to bebíčko i jim.
Propaganda, propaganda.
Kolik mrtvých už to stihl ten Macron? Vlastních lidí, žádná okupace, dnešní doba?
Kolik mrtvých stihli Američani v okupovaných a terroristicky napadených zemích za posledních 30 let?
A kolik mrtvých civilistů stála podobná okupace Vietnamu Amerikou, kdyby to všechno bylo málo?
U nás 41 lidí, porovnejme si s tím toto číslo.
Pěknej článek!
Ten místní komouši nerozchodí….
A co až Bouše dorazí, do fachy, na vrátnici. Sedne k netu a bude vymalováno.
Septyku, šly tady včera hlášky, že jsi se byl nad včerejším Křížovým elaborátem o židobolševickém SSSR vystříkat v kopřivách za pastouškou v Kojetíně na Hané.
Ulevil sis od vnitřního napětí ?
Nad elaborátem
stříkal septyk
ejakulátem
do kopřif
Lež č. 1 : Mezi okupačními armádami SSSR, NDR, PLR, MLR a BLR v r. 1968 žádní Rusové nebyli. Za SSSR tam byli převážně vojáci ukrajinské národnosti, i Brežněv pocházel z Ukrajiny.
Hlavně ale víme, že za WWII nás osvobodili Ukrajinci, dle bouší logiky.
Lež č. 2 : Lenin nebyl Rus, byť mluvil rusky, což je ale logické, když úředním jazykem v carském Rusku byla ruština. Pocházel z Povolží z Tatarstánu (Simbirsk) a jeho kořeny jsou židovsko-německo-tatarské.
Sami Rusové se ho dávno před židobolševickým převratem 1917 preventivně zbavili a vyhnali ho do ciziny, protože věděli, jaký je to hajzlík, ale Němci jim ho vrátili a na zpáteční cestu vlakem mu dali v pytlích cca 50 milionů říšských marek, aby zlikvidoval Rusko.
Leninova matka byla židovka a jmenovala se Blank, tedy pokud si vzpomínám, ale musel bych to dohledat. U židů je rozhodující, kdo je matka! Je zajímavé, pokud si dáte vedle sebe fotky Lenina a Gorbačova z anfasu a uděláte jejich průměr, tak vám vyjde Jiří Pehe! Ta podoba…..
tak vypadá většina mongolorusáků.
A když dáme za sebe profily xichtů krvavé Madly, alias balkánské řeznice, Soroše a Rockefellera, tak nám vyjde Babiš, po matce také čistokrevný žid.
Marie Alexandrovna Blank, dcera Moše Icikoviče Blanka.
Lenin možná ne, ale Vladimír Iljič Uljanov ano, jeho tatínek byl totiž carským úředníkem, školní inspektor, a maminka šlechtična. V tom 1. vyhnanství byl Uljanov ve vesnici která ji patřila.
Zase víš pýýču a ještě se tím chlubíš.
Septyku, bavíme se o národnosti, ne o sociální příslušnosti, o níž autor nic nepíše.
Jinak se stačí podívat na Leninovu fyziognomii, je to Tatar, jako když vyšije.
Každý Rusák je potomek Tatarů, jako ty, potomek třebíčských židů.
Kdybys něco věděl Boušulýne, tak by ti muselo dojít, že školním inspektorem v té době mohl být jenom Rus!
Ale ty víš guvno navíc odepsali Éronet, asi neplnil zadání, rusky neumíš, tak ti zbývají pouze nějací Stworovci nebo ten dement Vlado a Maximus, sem tam Profláákči.
všechno stejná banda blbů!
Septyku, chovej se slušně, ať neznevažuješ Křížův rusofobní web.
Když mohla být ruskou carevnou Němka a ruským carem Žid, tak v mnohonárodnostní říši to nesmíš brát doslova.
Ruským carem žid, jo?
Že jsi totální, blbá pýýča ví celý net, ale že se tím ještě pochlubíš…
Že Rusům vládla dynastie Vikingů, jsi snad zaznamenal ?
Fakt, a kdy débo?
Mě spíše zajímá ten žid.
Bylo to ještě ve středověku, už si nevzpomínám na jméno. Ale rychle se christianizoval.
Ty si nr nemůžeš vzpomnět, tys nic takového nikdy nevěděl.
1968 tady bylo 5 armád , ale stříleli Rusové? Ty rusofobe pritroubly!!
Byli tady prej všichni možní, jen rusáci ne. Ti lidi museli být bpbí, když v 68. říkali: rusáci nás okupovali! Asi byli pomýlení ! ! !
Lež č. 3 : Ani Stalin nebyl Rus, ale Gruzínec a autor tuto skutečnost účelově zamlčuje. Ve vedení židobolševického výboru při převratu v r. 1917 byl 11 členů pouze jediný Rus, jinak vesměs samí židé, neruští cizinci a Stalin.
Lež č. 4 : Autor zamlčuje, že rozdělení sfér vlivu po 2. světové válce mezi vítězné mocnosti SSSR, USA a GB bylo ujednáno na známé konferenci v Jaltě v únoru roku 1945, přičemž všichni signatáři s ním bezvýhradně souhlasili a pečlivě se ho drželi. Západ nás tedy bezostyšně prodal Stalinovi.
I vstup sovětských a dalších vojsk do ČSSR v srpnu r. 1968 byl se západními signatáři Jaltské konference projednán a ti s ním souhlasili. Vymínili si pouze podmínku, že do konce roku 1969 musejí být čsl. hranice na Západ otevřené, aby mohli Čechoslováci v případě zájmu republiku svobodně opustit. To bylo také dodrženo a hranice byly uzavřeny až od 1.1.1970.
Lež boušulínská, na té Jaltě byla podmínka o svobodných volbách.
Co se týče tvojí lásky k okupaci ČSSR ukrajinskými bolševiky, ČSSR byla spojenec, tedy aspoň papírově, ne okupační zóna!
Ale holt, tvoji kámoši, ukrajinští bolševici to nechápali. Ale ty to přece vítáš, ne?
Už se Porošenko omluvil?
Na Jaltě nebyla žádná dohoda o tom, že západní státy založí v r. 1949 útočný pakt NATO namířený na SSSR. V roce 1946 byly u nás volby svobodné přesně tak, jak byly na Západě. Takové hrubé porušení dohod nemohlo samozřejmě zůstat bez následků, sami na Západě si o to řekli.
Vstupem do Československa nic SSSR neporušil, protože na vojenskou přítomnost u nás měl právo z Jaltské dohody. Stejný efekt by nastal, kdyby sovětská armáda v roce 1945 v ČSR zůstala, jak zůstaly na Západě armády americká, britská, kanadská, belgická, nizozemská, francouzská, atd.
Ty jsi jenom blbá, vlastizrádná pyča, dědek sloužil Němcům, fotr sovětům a ty Rusákům.
Výborně Sepťo, 1:0 pro mě.
Apropos, co dělají Američané a Britové ještě 70 let po válce v Německu, Itálii, Řecku, Turecku, Japonsku, na Filipínách, atd. ?
Mají spojencké smlouvy, demente. Víš co to je?
Sověti snad ty smlouvy neměli ??
O srpnu 68?
Na to stačily dohody z Jalty a je dobře , že ta vojska přišla , na 20 let nás ochránila před zničením , rozkradením a zadlužením státu , !! Před zničením průmyslu a zemědělství , atd. Rochněte se v americkém zadku a nepište nesmysly !!
jsem rád, že se jako komouš k tomu hlásíš. Přece jsi měl i v přihlášce do KSČ souhlas se “vstupem”, ne?
Průmysl a zemědělství bylo zničeno už do jejich příchodu.
Myslíš ty cáry papíru podepsané místními loutkami nastrčenými US okupanty ?
Takže Německo, Itálie, Řecko, Turecko, Japonsko, a Filipín mají cáry papíru a SSSR mělo s ostatními smlouvy!
A co na to Gottová?
Bože, ty jsi blbec k pohledání
Nemůže jinak.
Kdyby (ve smyslu zdravého rozumu a pod argumenty) couvl, jeho řídicí důstojník by ho vystřídal a Jášek by přišel o teplou kancelář.
Tak se drží jak veš vězeňské deky.
Tak pomocní dělníci co kreslí, pod dozorem, čáry na antuku a uklízí zpocené osušky a vysypávají koše s tampony po milionářskách, ičo opravdu, ale opravdu nepotřebují.
Blbče, antuka se už dávno nelajnuje. Já ti za to nemohu, že si zkoušel podnikání a bylo z toho howno. Když nic neumíš, tak prostě nic neumíš a můžeš jen tady na PP vztekle pindat.
Já jsem jen jako OSVČ vydělal od r.1990 více než 120 mil. Kč a to nemluvím raději o právnické firmě, s.r.o., kterou jsem později založil a dodnes to slušně jede…. Ale ta tvoje firma IČ 62152637 to byl teda kšeft!
Tý vadó….. až jsem z toho vlhkej!
To já nevím, já tam nedělám.
Jistě. Milionář z pod mostu!
Chudáčku.
Já jsem zaměstnanec, debile.
Ty tady pořád na druhé útočíš jako první, sám seš debil non plus utra! Tak se do lidí tady nenavážej a piš argumenty a slušně nebo drž tlamu stupído hloupaté sprosté!
Nacirusácký antisemita není člověk! Je to maximálně bouší dobytek!
Antisemita jseš ty, protože bys chtěl na Araby, což jsou vedle Židů, Asyřanů a spol. také Semité, házet atomové bomby.
Já jsem obhájce a zastánce křesťanské kultury a křesťanských národů.
Chudáčku, boušulýýýnku, každý přece ví co je to antisemita. A taky každý ví, že ty miluješ machometány až do morku kostí!
Trockého známá Clara Sheridanová napsala 13. prosince 1923 v New York Times:
„Komunističtí vůdci jsou Židé a Rusko je jimi zcela ovládáno. Jsou v každém městě, v každém vládním úřadu, i v redakcích novin. Oni řídí Rusko a jsou zodpovědni za vzrůstající antisemitské nálady.“ John Gates (Israel Regentreif) ve své autobiografii The Story of an American Communist poznamenává, že Židé drží absolutně prvořadou roli v ruském a mezinárodním marxistickém hnutí.
bouševiku podla toho ako si sa tu utrhol z retaze predpokladám,že ti znova zapnuli aeronet(alebo sputnik??-už neviem názov tvojej univerzity
)
Lež č. 5 : Autor zamlčuje, že před uzavřením paktu Ribbentrop-Molotov uzavřeli s Hitlerem smlouvu Poláci – ad pakt Pilsudski-Hitler z r. 1934, který byl namířen proti SSSR. Proto Stalin nelenil a využil mocenského chaosu v oněch letech a uzavřel opoziční smlouvu s Německem. Záborem Polska a Pobaltí v r. 1939 Stalin vrátil hranice do původních carských hranic před potupnou kapitulací Leninových židobolševiků v roce 1918 s Němci (tzv. Brest-litevský mír).
Jak vidno, autorův retardovaný mozeček je schopen reagovat pouze na tmu a světlo, nanejvýš na černou a bílou barvu, v žádném případě nevidí barevně, čímž se svou deficitní inteligencí řadí mezi primitivní živočišné struktury typu prvoků.
kecáš Bouše, zase.
Proč se SSSR zajímal o hranice carské říše? Vždyť to byl přece úúúúúúplně jiný stát co neměl s Ruskem nic společného.
Retardovaný jsi ty. Navíc retardovaný nacirusák, totální imbecilní socan.
Ty jseš naprostý debil. Proč chtělo Československo vrátit po válce předválečné hranice před mnichovským diktátem a požadovalo jeho nulitu ?
Protože, pýčo naciruská, my jsme obnovovali ČSR kdežto SSSR byl úúúplně nový stát který s carským Ruskem neměl, a hlavně nechtěl mít, nic společného.
To je tvoje tvrzení.
Ten brestlitevský mír 1918 byl i pro SSSR potupný a evidentně Němci zaplacený prostřednictvím říšských marek dodaných předem Leninovi, takže obnova původního státu má svou logiku.
Totožná situace byla i v našem případě u mnichovského diktátu.
Žádný SSSR v r. 1918 neexistoval.
Já vím, že SSSR vznikl v roce 1924 s podporou židů z GB a USA. Však já taky nepíši, že tzv. brestlitevský mír byl pro SSSR potupný už v roce 1918.
Zase víš guvno a ještě ho rozmazáváš.
Lež č. 6 : Autor vědomě zamlčuje, že Rusové a další slovanské národy byly největšími oběťmi židobolševického státního převratu v r. 1917, protože byl zorganizován, zaplacen a proveden neruskými a neslovanskými národnostmi, převážně židy placenými z USA a Německa.
Účelově zamlčuje roli Leona Trockého-Bronsteina, který byl poslán do Ruska svými US financiéry přímo z exilu v Americe, kde ho US židé vybavili 20 miliony USD, aby zničil a zotročil Rusy a nechal vyvraždit carskou rodinu, aby se tak židovští bankéři a průmyslníci mohli zmocnit ruského území a carských depozit uložených v židovských bankách v USA a GB.
Jak ryzí pravičáci přesvědčivě dokazují, Kříž zase zveřejnil další lživou sračku, aby si naklonil sionistický režim a protektorátní státní moc.
Nebyl poslán z USA, to je lež. Jak jsi na to přišel?
Septyku, tak ty popíráš, že Trocký-Bronstein byl před odjezdem do Ruska v dubnu 1917 ve vyhnanství v USA ?
Ne, ale to ostatní ano.
To si vymýšlíš. Tedy ty ne, seš na to blbej, ale ty éronety a protiprdy, ty ano. A ty, hovádko boží, to hned přepisuješ.
A paměti bolševického žida Trockého-Bronsteina znáš, kde se o spolupráci s židovskými bankéři za účelem vyvraždění ruského národa barvitým sadistickým způsobem zmiňuje ? Mám citovat nějaké pasáže ?
Bouše, právě jsem je, na tvoje doporučení
, dočetl. Asi před týdnem. Nic z toho co píšeš tam nikdy nebylo. Jenom dokazuješ, že ty, i když se s nimi oháníš, jsi je nečetl. Někdo ti prostě na netu napsal, že to psal Trocký a ty, jako správně nevzdělaný debil, to opisuješ.
Jo a díky za doporučení. Bylo to moc poučné, hlavně se tam vyvrací 57% tvých lží o ruské revoluci a 100% o Trockém!
Septyku, ty se bojíš Rusů a proč ? Umíš svoje důvody vysvětlit nebo je to na tvou hospitalizaci v PL Kroměříž ?
A co to má společného s Trockým, pyčenko?
Maxime, to s těmi IČ místních pitomců z W3V byla od Vás trefa do černého.
Následkem toho byly dotčené osoby nuceny intervenovat v redakci, aby došlo k výmazu zkrachovalých podnikatelských aktivit potrefených subjektů BH a PS z diskuse, čímž se celé diskusní vlákno tradičně rozhodilo.
Nedá se nic dělat, Bořínek bude asi příbuzný pana KK. Jinak to nevidím, přece hájit tady takového troglodyta není normální.
Jinak tady v Česku je spousta hlupáků, kteří mají svět rozdělen na dvě půlky:
To správné je jen a jen z USA a vše co s tím souvisí (EU)
a to špatné je hlavně Rusko a spol.!
Takže diskuse s blbci je problém, už mají na vše pevný neměnný názor!
Je zajímavé, že uvést zde IČ nějaké firmy nebo soukromníka je tak špatné, že se to musí smazat. Tak to je fakt moc zajímavé. Stačí si uvést jmémo někoho např. do vyhledávače MF Ares a je to, máte tam černíé na bílém! A tady se někteř trolíci dokonce pochlubili i telefonním číslem na sebe a v podstatě na sebe vyzvraceli i bydliště atd. Redakce se chová jako komunistický cenzor, jo holt GDPR v praxi, co? Ale to už známe z jiných serverů např. aktuálně.cz, deník.cz atd.
všude se snaží lidem zavírat huby!
Poslal Vám Kříž nějaký mail s oznámením, že Vám maže Váš příspěvek a uvedl nějaké důvody ?
Maximus, Lubomír Bouše:
———–
vize troluje, uráží, překrucuje. Je to opora neznalých, ale věřících.
To jakože překrucuji maximálně bouševní výrony těchto nemocných mozků?
Ovšem, to co píšou totiž není normální.
Septyku, za tím smazáním Maximova příspěvku o tvém a BH podnikání stojíš ty nebo tvůj kámoš Hollýnek ?
Maximus tady o mém podnikání nic nenapsal, chudáčku.
Psal o Pavlu Jáškovi z Kojotína na Hané, že podnikal v pohostinských službách a krachlo mu to. Asi moc chlastal.
To je možné, ale toho jsem tam nenašel.
Bouše, ale jak se mám vyrovnat s tím, že mám pět nových adres? Dokonce i v Práglu?
A co na to Gottová?
Sepťo, už máš informace o podílu židoameričanů na spáchání převratu v Rusku 1917 ?
Jestli ne, tak ti je dodám.
Proti tomu v čem žijeme dnes a co nás čeká , bylo období za Husáka procházka růžovým sadem !! Jen dětí se narodilo o milion než dnes za stejnou dobu ! Kapitalisti tedy zavraždili milion lidí !!
Koho zajímá, jak si bolševici za komoušů rochnili…
Jací bolševici , naprostá většina lidí , nebo ty děti se rodily jenom komunistům ? A těch 400 tisíc pěkně napapaných a oblečených lidí , kteří v prosinci 89 poskakovalo na Letné a zvonilo klíči od bytů , aut , chat , chalup také byli boĺševici ??
Lež č. 7 : “Vyzbrojovali spojence a nakonec i Rusko (Sověty).”
Autor účelově zamlčuje, že Sovětský svaz všechny zbraně a další válečné dodávky objednal u USA jako běžné komerční dodávky na světovém trhu se zbraněmi, platil je zlatem, později došlo ke orekci plateb výměnou za spolupráci SSSR při kamufláži podvodných amerických hollywoodských misí Apollo na Měsíc, až nakonec všechno doplatilo obnovené kapitalistické Rusko.
Lubomír Bouše 14.3.2019 10:41:57 Odpovědět
Lež č. 7 :
Tak to už je totální neštěstí.
A co na to Gottová?
Proč je rusofob sudruh vize? No předevšim proto , že je to nemyslici bl..c.
…spolehlivý přítel je ten, o kterém bezpečně víte, že vašeho nepřítele nezradí…
Mate na mysli spolehliveho přitele meho nepřitele?
Vraťme se z košaté diskuse k meritu věci: autor se táže, proč je rusofob.
Na jednoduchou otázku jednoduchá odpověď: protože je vůl, nemá smysl to víc rozebírat. Proč autor tak zjevnou skutečnost navíc dokládá haldou zbytečně popsaných bajtů, je ovšem nejasné.
…dvakrát ho rusové chtěli zastřelit a dvakrát se ovládli…ten musel tedy vypadat, že jen tak od pohledu ho nejdříve chtėli střelit….
Přiznam se. Ja jsem USOFOB. Mam mnohem větši strach ze světoveho mirozvěsta, ktery nejvic zbroji, nejvic valči, nejvic organizuje v cizich zemich nasilne převraty, nejvic lže, nejvic se rzotahuje po celym globu, nejvic druhym vyhrožuje, předklada ultimata, krouti ruce, embarguje a nejcic se arogantně napařuje nad ostatni – než z Rusa, ktereho obviňuji i z toho, že se střida den s noci.
K dosavadnímu průběhu diskuse si dovolím napsat jednu krátkou poznámku …
Termín (slovo) RUSOFIL a RUSOFOB nevymyslel, a do internetových diskusí nezavedl, nějaký Maximus (ten je schopen vymyslet MAXIMálně tak způsob, jak má stékat semeno z/s listů kopřiv), ale již v devadesátých letech je poměrně často používal např. Ondřej Neff, nebo Jan Čulík.
Jinak průběh bolševických tanečků na festivalu písní a tanců PP, za více slov nestojí.
Snad jen pozdrav panu Vize, který svými vědomostmi jednoznačně předčí všechny ty, kteří kolem něj tančí казачок.
Lubomír Bouše , Maximus :
Hlupáka, který troluje nepřesvědčíte.
Přečtěte si nazpět jeho “příspěvky” a zjistíte, že mu jde pouze o troling bez faktů a pravdy a k tomu záměrně uráží.
Doporučuji nereagovat na hlupáky, tím je jenom zviditelníme a o to mu jde. Není to autor článku ? Ani bych se nedivil.
Lež č. 8 : Autor zamlčuje podíl USA a GB na židobolševickém státním převratu v listopadu 1917, v němž hráli hlavní roli židé. Sám spoluorganizátor protiruského židobolševického převratu v listopadu 1917 Trockij-Bronstein, jemuž US bankéři věnovali na rozbití Ruska 20 milionů USD, přiznal, že pracuje pro židovské zájmy :
„Musíme Rusko změnit na poušť obývanou bílými negry, kterým zabezpečíme takovou tyranii, o které se nikdy nesnilo ani těm největším despotům Východu. Rozdíl bude jen v tom, že tato tyranie nebude zprava, ale zleva a nebude bílá, ale rudá. V pravém slova smyslu bude rudá, protože se při tom prolijí takové potoky krve, před kterými zůstanou v šoku a zblednou všechny kapitalistické války. Největší bankéři zpoza oceánu budou pracovat v úzkém kontaktu s námi… Pokud my vyhrajeme revoluci, rozdrtíme Rusko na jeden velký hřbitov a na jeho hrobech upevníme moc sionismu, který se stane tak silným, že před ním poklekne na kolena celý svět. My jim ukážeme, co to je skutečná moc. Cestou teroru a krvavých lázní ruskou inteligenci dovedeme do úplného zničení, do idiotismu, do zvířecího postavení.“
P.S. Největší bankéři zpoza oceánu budou pracovat v úzkém kontaktu s námi…
Tak, tak, napráskal na sebe tenhle rudý židovský zabiják skutečně vše potřebné, abychom viděli, že židoameričané jsou našimi nepřáteli na život a na smrt.
Bouší lež č. MMMDDDCCCLI
Nemají, nedali, nepřiznává.
Shrnul bych to takto. V SSSR byla sotva polovina Rusu. Vladli tomu napred Cuvassky Nemec Lenin, potom Gruzinec Stalin. Ergo Rusove jsou do jednoho kolektivne zodpovedni za to, co SSSR napachal. Dava vam tato logika smysl?
Protoze jsi blb!
Mam rad Cajkovskeho a ten byl Rus. Pane autore, pletete sovety s Rusama. Taky jsem byl v Praze 21. srpna a pred ruskym vyslanectvi jsem se bavil s Ruskymi vojaky. Bydlel jsem Ve struhach, to je 500 metru od Ruskeho vyslanectvi. Byli spis unaveni a dezorientovani a v zadnem pripade agresivni. Muzici odnekud za Uralem. Nevedeli vlastne, kde a proc tu jsou. Rusu je dnes plny Ku-damm, vetsinou zidi. patri jim kazdy druhy kseft. I za raevoluce to byli zrovna zidi, kteri vedli tuhle blbou ruskou luzu. Tak mi reknete, kdo je vlastne nas nepritel. Rus to neni. Rusove jsou ortodoxni krestani, Slovani s modryma ocima kterym vladla obrezana asijska verbez s jejich Koranem eehh Kapitalem v ruce. Kdo to napsal? Ten blbec tady z Trieru. Joo, on se ten socialismus lepe posloucha, vsem stejne. Kdyz se pilnemu a podnikavmeu bude vest hur, bude se tobe vest lip. Na rozdil od toho, kdyz ti nekdo rekne, kdyz budes delat muze se ti vest lip, to neni pro kazdeho, hlavne pro lineho blbeho parasita.
Michale
To je na
Autor si plete Rusy s komunisty. A zapomíná na ty miliony mrtvých umučených Rusů v koncentrácích SSSR, miliony padlých na frontách 2. světové války či umučené v skopčáckých lágrech. Pokud si do článku dosadíte za Rusy komunisty, bude OK, takhle je to nesmysl.
O jakých koncentrácích SSSR mluvíte ? Jednalo se o pracovní tábory a miliony mrtvých jsou nesmysl , kdopak by asi pracoval a bojoval ve 2. sv.válce ! Ti z pracovních táborů vybudovali průmysl za Uralem , kam se na začátku války přemístil průmysl z evropské části SSSR !
Hm, rudo jako obvykle. Červánci mají sjezd.
Zajímavé, že u německých nacionálních socialistů se u všech represálií používá slovo nacisté, jakoby se Němci na nich vlastně vůbec nepodíleli a vykonávali je nějaké blíže neurčené osoby bez národní příslušnosti.
Ale jakmile jde o represálie ruských, ale ve skutečnosti přesně sovětských komunistů, tak už najednou jako mávnutím kouzelného proutku už to nejsou židobolševici ale výhradně Rusové, ačkoliv všechna vedoucí místa v SSSR zastávali většinově Židé, Ukrajinci, Poláci, Gruzínci, Lotyši, apod.
Když čtu, co vedlo lidi k rusofobii, tak to jsou opravdu dětská bebíčka ve srovnání s muslofobií