
Proč být vděčný Rusku za činy Sovětského svazu?
VILÉM BARÁK
Sovětský svaz prohrál studenou válku, ale sovětskou propagandu nikdo neporazil a tvoří základ pro ruské vlivové operace všeho druhu ….napsala BIS ve své veřejné zprávě za rok 2017.
Součástí této propagandy jsou oslavy konce 2. světové války, jejichž schéma „Sovětský svaz za obrovských obětí porazil fašistické Německo“ se za 74 let změnilo pouze kosmeticky. Posunulo datum státního svátku z 9. na 8. května, nebojovalo se již proti fašismu (jde o propagandistický výraz, aby nebylo zřejmé, že se střetl socialistický Sovětský svaz a národně-socialistické Německo), ale nacismu a místo zaniklému Sovětskému svazu máme být vděčni Rusku. Přitom jde o naprostý nesmysl. V dnes již neexistující Rudé armádě sloužili příslušníci patnácti dnes samostatných států, a to Ukrajiny, Běloruska, Moldavska, Arménie, Gruzie, Azerbájdžánu, Uzbekistánu, Kazachstánu, Turkmenistánu, Tádžikistánu, Kyrgystánu, Litvy, Lotyšska, Estonska. Rusko bylo pouze jedním z nich. Na území Československa bojovali také vojáci Rumunska a Spojených států. Rusko tedy určitě nemá monopol na nějaký vděk a oslavy konce války a jestli něco takového požaduje, chlubí se něčím, co mu nepřísluší. Miloš Zeman mohl letos navštívit třeba do Kyjev nebo Bukurešť.
Rudá armáda utrpěla obrovské lidské ztráty a stejně obrovský má být náš dluh (opět zdůrazňuji, k někomu, kdo neexistuje). Jednotliví sovětští vojáci jsou hodni úcty za své hrdinství, zmrzačení nebo smrt. Příčinou hekatomb mrtvých však byla neschopnost a brutalita komunistických vládců Sovětského svazu i jeho vojenského velení spolu s barbarským způsobem vedení války. A to si obdiv a vděk nezasluhuje.
Kdyby Rusko nemohlo pro své hybridní akce zužitkovávat „osvobozovací“ veteš sovětské propagandy, bylo by mu nejspíš stydno vracet se k této kapitole dějin. Od podpisu paktu Ribbentrop-Molotov 23. srpna 1939 až do 21. června 1941 Sovětský svaz vzorně plnil úlohu spojence nacistického Německa ve válce se Západem a společně porcovali Evropu. 17. září 1939 vpadl do zad Polsku, které se od 1. září zoufale bránilo právě Německu. 30. listopadu 1939 bez vyhlášení války, kterou zahájil bombardováním civilních měst, zaútočil na Finsko, za což byl vyloučen ze Společenství národů. V červnu 1940 obsadil Litvu, Lotyško a Estonsko a ve stejném roce odtrhl od Rumunska Besarábii spolu se Severní Bukovinou. Na dobytých územích se ihned rozběhly deportace a represe. Stačí si připomenout katyňský masakr, povraždění 25 000 zajatých polských důstojníků a intelektuálů. Během jednoho roku „vlády“ Sovětského svazu bylo z Pobaltí odvlečeno do gulagů nebo popraveno statisíce jejich obyvatel. Sovětský svaz se měl stát čtvrtým členem Osy a dobývat britské impérium(Technet)
V červnu 1941, obě diktatury vedené naprosto srovnatelnými zločinci, zahájily boj na život a na smrt. Za masivní podpory Západu, který proti čertu uzavřel spojenectví s ďáblem, se Sovětský svaz stal jedním z vítězů 2. světové války. Bez zbraní a surovin dodaných hlavně do konce roku 1942, by ji zřejmě prohrál (Americká válečná pomoc Sovětskému svazu). Ale kdo se ptá vítěze? Zločiny proti vlastním lidem, znásilňování a rabování na obsazovaných územích, a to včetně Československa, musely být zapomenuty. Dodnes se říká “chová se, jako kdyby to tady osvobodil”. Ve snaze relativizovat násilí Rudé armády se na dezinformačních webech objevují propagandistické články obviňující armády západních spojenců z týchž zločinů a v témže rozsahu. Naprosto příznačná je neretušovaná fotografie vojáka vyvěšujícího vlajku na dobytém Reichstagu, který má na rukou dvoje hodinky. Jestliže se dnešní Rusko hlásí k odkazu Sovětského svazu, tak je to děsivé.
Sovětský vůdce Josif „Stalin“ Džugašvili žádné ideály neměl. To co nazýváme osvobozením Československa, bylo vedlejším produktem zápasu mezi nacismem a komunismem. Porážka Třetí říše představovala naprosto dokonalou záminku k obsazení Evropy. Signifikantní bylo v roce 1944 vyhlášení války Bulharsku a jeho obsazení Sovětským svazem, a to i kdy proti němu nebojovalo.
Nastala 8. května skutečně svoboda, aby šlo mluvit o osvobození? Jak pro koho a jak k čemu. Totalita se nedostavila až 25. únorem 1948. Ihned po skončení války byly obratem ukradeny (tzv. znárodněny) doly, hutě, banky a jiné velké podniky, došlo k likvidaci nepohodlných politických stran, začalo vyhánění 3 mil. německy mluvících Čechů doprovázené vraždami, znásilňováním a konfiskací soukromého majetku, vypuklo zatýkání ruských předválečných emigrantů. Německý nacismus byl 8. května poražen, nahradilo jej české nacionálně socialistické bezpráví, které plynule přešlo v roce 1948 do komunistické diktatury.
Autor: Vilém Barák
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2021: *****
Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Pavel Klika 222,- Kč, Marek Janičko 250,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Silvia Ambrogini 500,- Kč, MUDr. Ilja Baudyš 500,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Anonym 500,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Vladimír Votřel 1000,- Kč, Anonym 0,01 BTC, Pavel Burget 200,- Kč, Václav Žižka 500,- Kč, Ludmila Kárská 250,- Kč, Zdenka Brancuská 500,- Kč, Karel Zangl 500,- Kč, Jan a Gabriela Horáčkovi 500,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Helena Novotná 300,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Karel Teplý 500,- Kč, Pavel Janeček 300,- Kč, MUDr. Iva Neimcová 100,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Jan Petr 500,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Anonym 150,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Arpád Krausz 250,- Kč, Bohuslav Maceška 100,- Kč, Dagmar Bowyer 500,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Martin Svoboda 100,- Kč, Milena Trulley 333,- Kč, Hana Hoffmannová 666,- Kč, Ladislav Adamec 200,- Kč, Lukáš Vašíček 200,- Kč, Petr Kosmata 200,- Kč, ing. Jiří Klumpar 100,- Kč, Aleš Votruba 250,- Kč, Zdeňka Jindrová 50,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Marie Tachezyová 200,- Kč
Celkem za měsíc: 16 471,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Kde nic není… - 26.2.2021
- Vyčerpaná je kapacita personálu, nikoliv lůžek… - 26.2.2021
- Zavřené Česko aneb co se má od pondělí změnit - 26.2.2021
“Sovětský svaz prohrál studenou válku, ale sovětskou propagandu nikdo neporazil a tvoří základ pro ruské vlivové operace všeho druhu ….napsala BIS ve své veřejné zprávě za rok 2017.”
A má pravdu!
Proto všichni kremloboti, i ti, kteří se s bolševikem jakkoli zapletli, tolik prskají, a členy BIS různě nálepkují. Nejčastěji papouškují toho ožralu z Hradu s nadávkou “čučkaři”.
Jak ubohé, a pro komouše typické …
Ještě připojuji poděkování autorovi článku za doplnění dalších faktů do mozaiky zločinů, řízených z Kremlu…
Děkuji Vám, pane Viléme Baráku.
Za pozornost stojí ještě jedna věta z článku:
“Porážka Třetí říše představovala naprosto dokonalou ZÁMINKU k obsazení Evropy.”
V současnosti má být tou ZÁMINKOU k obsazení Evropy její “osvobození” od islamizace, řízené z Kremlu (od té, kterou si v Rusku “pěstují” – viz video v odkazu dole).
https://www.youtube.com/watch?v=jQdcp-cBO3s
Tak samozřejmě , že migrační vlnu spustilo Rusko, respektive ruské tajné služby, s cílem oslabit a destabilizovat Evropu, aby pak Rusko mohlo Evropu snadno schlamstnout do svého chřtánu.
Bohužel nějací blázni si myslí, že nás prý Rusko ochrání…, tak určitě…
Jako nás ochránilo v 45… desítky tisíc znásilněných žen východními barbary, rozbombardovaná města ruskými nálety, rabování ruských vojáků a za pár let i úplná okupace.
Ať si Rusové zůstanou pěkně doma u voloďi Putina, ať si znásilňují ruské ženy , ať rabují ruské obchody, na asijské barbary z východu, tady nejsme zvědaví.
Tentokrát s Vámi, pane maly.velky, souhlasím.
Jen chci věřit, že to od Vás tentokrát není vtip!
Tak to skutečně je!
p.s.
A ruským ženám nezávidím vůbec nic.
Ten vtip, jak žena zoufale usilovně pádluje, a muž na přídi pokuřuje, a odpovídá tazateli kam jede,, že veze ženu do porodnice…
Tak to jsou přesně ruští marxisté, kteří nikam nezmizeli.
Taky když bylo v Rusku MS ve fotbale, tak to byla pro ruské ženy ta největší šance…, najít si frajera odkudkoliv, a vypadnout odtamtud. Však taky to ruské ženy dělají, když mají možnost sbalit nějakého zahraničního chlapa, tak to pochopitelně udělají, nalákají ho na sex a pak ho prosí ,aby jí odvezl z Ruska, to je realita ruských žen, drsné ale pravdivé.
Chlapci , zase jste se hezky rozpovídali , v soutěži o největší blbost byste zvítězili !! Kolikrát jste v to hrozném Rusku byli ??
Byl jsem v Rusku. Projel jsem SSSR od Čierme při Čope po Vladivostok. Pět měsíců. Podruhé měsíc. Viděl jsem startovat Vostok, viděl jsem, jak ženský makají a chlapi se flákají, viděl jsem, jak se dělá vepřáková cihla, viděl jsem stav železnic, kdy je kolej k pražci přitlučená skobou. letěl jsem tam letadlem, s dírou v podlaze…….
A tebe Valo pozvali kam? Do Moskvy? Na Sjezd? Krmili tě kaviárem? Plnili ti hlavu?
Valo, haló, můžeš diskutovat.
Kde jsi?
Bodejť by se mnou OKAMUROVCI souhlasili.
Vždyť ti povětšinou hlasují shodně spolu s komunisty (tedy s Kremlem) a s ANO, což je de facto to samé – fakt snadno dohledatelný na stránkách PS ČR – “Hlasování”.
A proto stále platí ZÁSADA:
Kdo volí SPD, volí KOMUNISTY (v novém kabátu?).
Valo, haló, můžeš diskutovat. Kde jsi?
Tento historický manipulátor by asi dál prednost plynovým komoram před osvobozením z východu. Němci před rusy utíkali na západ ke svým pomocníkům při obsazování ČSR. Historie je o pravdě a ne lžích. Západ nás prodal fašistům a dnes nás prodává islamistum. Je to zrůdný režim, určitě horší než dnešní ruský.
Já si indiáne stejně říkám, že bys moh zase povyprávět, jak ruský vojsko šlo do tý tvý roštěnky. Jako, doufám, že se ti splašily kladiva, okamžitě jsi letěl na faru pro útěchu, a taky jsi od tý doby s pobytem vojsk nesmiřitelně mlčenlivě nesouhlasil!
Zdravím, pánové – no, vždyť víte, koho.
Je až dojemné či přesněji řečeno přímo k pláči, vidí-li člověk ty, kteří se nikdy nezbavili následků soustavné sugesce tvůrců virtuální historie ve vazalských službách Sovětského svazu. Nadále opěvují a opěvovat budou ty, kteří bez jediné slzy obětovali milióny vlastních vojáků jen k dosažení blahého pocitu vlastní neomezené moci. Je lhostejné, učinil-li tak kdosi z německých nacistických pohlavárů nebo někdo z pohlavárů bolševického Sovětského svazu. Mohu-li parafrázovat autora, pak rozdíly mezi čertem a ďáblem může hledat opravdu jen politický zaslepenec nebo očividný fanatik. Připadá mi trochu dětinské či možná spíše masochistické, vyhledává-li někdo facku z jedné strany ve snaze zabránit facce ze strany opačné. Jsou takové postoje důsledkem nezištné naivity? Řekl bych, že ona naivita je asi stejně málo pravděpodobná jako ta nezištnost. Jen představa, že zmíněná facka trefí pouze toho druhého, mi přijde opavdu naivní. Nebylo by nakonec lepší preventivně uštědřit pořádnou facku tomu, kdo po ní tak volá, vlastními silami?
Jen naprostý debil může přivítat ocenění CIA zpravodajské službě vlastního státu. Je to jasná obžaloba BIS a její závislosti na řízení ze zahraničí. BIS dříve informovala o hrozbách ze Saudské arábie. Jednalo se o finanční podporu mešitám v evropských zemích a propojení s politickými špičkami v Evropě. To zmizelo a bylo to nahrazeno tzv. “ruskou hrozbou” a “dezinformacemi Moskvy”.
Okoraj a malý velký jsou ti kteří před touto islamizací odvádějí pozornost. Je to velmi nechutné zrazovat vlastní občany, rodinu, příbuzenstvo. Doufám, že dojde i na zodpovědnost pana Koudelky za krytí islamizace a odvádění pozornosti k “ruské hrozbě”.
Rusko totiž není hrozbou, ale tlak na islamizaci podporovanou z USA a Evropských politických špiček ano.
To je zase slatanina! Tak konec valky se nema oslavovat, protoze SSSR uz neexistuje? Nikdo netvrdi, ze Rusko ma monopol na osvobozeni. Rumunsko bych do toho nepletl; to se obratilo, az kdyz ho Ruda Armada porazila.
Rusko tedy nema monopol na osvobozeni. Proc ma tedy monopol na Molotov-Ribbentrop Pakt? Nemely by se za to stydet taky Ukrajina, Bělorusko, Moldavsko, Arménie, Gruzie, Azerbájdžán, Uzbekistán, Kazachstán, Turkmenistán, Tádžikistán, Kyrgystán, Litva, Lotyšsko, Estonsko?
Proc ma Rusko monopol na sovetskou propagandu? Nebo ta se taky siri z Ukrajiny, Běloruska, Moldavska, Arménie, Gruzie, Azerbájdžánu, Uzbekistánu, Kazachstánu, Turkmenistánu, Tádžikistánu, Kyrgystánu, Litvy, Lotyšska, Estonska? Mne vzdycky vrtalo v hlave v cem ta sovetska propaganda spociva. Tedy v tom, ze Rusko oslavuje vitezstvi v 2. svet. valce. Aha!
Mimochodem, zprava BIS je sprosta zhovadilost. Tvrdi se tam, ze Narodni Obrozeni se nema ucit ve skolach, protoze je to “sovetskym pojetim dejin”.
Tvrzeni, ze “Sovětský svaz prohrál studenou válku” je absolutni nesmysl.
Mimochodem, zprava BIS je sprosta zhovadilost. Tvrdi se tam, ze Narodni Obrozeni se nema ucit ve skolach, protoze je to “sovetskym pojetim dejin”.
A není snad ? Mnoho tehdejších “obroditelů” inklinovalo k carského Rusku, a všichni víme co se tehdy v carském Rusku dělo, masové pogromy na Židy, likvidace carskému režimu nepohodlných lidí, mučení lidí atd.
Naše Národní Obrození začalo až s pádem totalitního režimu v listopadu 89 , našimi národními obroditeli tedy byli úplně jiné lidé , byli to především lidé , co se angažovali ve třetím odboji, členové Charty 77, a Jazzové sekce, lidé jako Václav Benda anti-levicový aktivista, zastánce Pinocheta, Václav Havel první prezident svobodného Československa, Petr Úhl disident několikrát vězněn totalitním režimem, bojovník za lidská práva, Jiří Němec křesťanský aktivista,Ludvík Vaculík autor manifestu Dva tisíce slov atd.
A co se dělo v západní Evropě ? Třeba 1. sv.válka začala tam !! A národní obrození po 89. , vždyť je to západem řízená likvidace našeho státu i národa !!
1. světová válka začala v Srbsku…
A Srbsko napadli Rumuni !!
Na přímý rozkaz “vize”.
Nikoliv, ale středoevropská monarchie.
Když už chceš to dělení pouze geograficky.
Z toho se rusoboušul|ni maximálně po💩🚽
Ty jsi opravdu absolutní pýýča.
To je lepší než bolšánská sfině, milan.
Na rozdíl od komouše je ona užitečná.
Navyše aj príjemná
Gratuluji vám vaše vysokoblahorodí, jak inteligentní reakce.
a že jsi se ty multinycku neozýval s gratulací při tomhle
Vize 3.5.2019 19:13:52 Odpovědět Ty jsi vážně blbá pýýýýýýýýýýýýýýýýča.
Vize 13.5.2019 22:45:10 Odpovědět Ty zasraná, sudeťácká sfině, táhni do (_!_)!
Vize 22.4.2019 21:37:32 a ty seš pýýča. Ne pýýča, ale JENOM pýýča.
oni můžou, ostatní ne!!! Jejich demokracie.
Septyku, kdy pošleš se svými soudruhy z vděčnosti Křížovi finanční příspěvky ?
Nikde mezi dárci vaše jména Pavel Jášek, Petr Cibulka, Bořihnoj HoIínek, apod. nevidím.
Jak je to možné ?
No a, To si vyřiď s nimi. Boscheho a Novotného taky nevidět.
Komunisté ? Co slovo to lež, co čin to zločin.
To si vyreste s komunistou Petrem Pavlem, který vedl NATO na základě Marxleninismu. Asi to NATO je proti nám, když i islamisty podporuje. Debilizmus se i u nás rozšiřuje jako mor o tom svědčí i ten článek.
Souhlas se článkem.
Za masové znásilňování českých žen, Rusům nikdy vděčný nebudu, dokáži si představit, co asi tak musely ty nevinné ženy prožívat, když se ně vrhl nějaký rudý barbar a přiložil ji samopal ke spánku.
No, mate pravdu v tom, ze znasilnovali pouze Rusove, příslušníci Ukrajiny, Běloruska, Moldavska, Arménie, Gruzie, Azerbájdžánu, Uzbekistánu, Kazachstánu, Turkmenistánu, Tádžikistánu, Kyrgystánu, Litvy, Lotyšska, Estonska nikoliv. Jenomze Ruda Armada uz neexistuje, takze ta znasilneni uz neplati.
Wehrmacht a SS také ne.
Taky o nich to neplatí?
Znásilňovali jenom Američani , USA zatím existuje !!
Článek jsou zase nenávistné jewrejské kecy! Samozřejmě, že Rusové a ruská část území bývalého SSSR nesla největší tíhu tehdejší války a válkou bylo toto území zdaleka nejvíce postiženo. I Stalin sám původem Gruzínec toto přiznal ve svém známém projevu na počest vítězství v 2.WW v r.1945 p4ed celou tehdejší generalitou a složil ruskému národu hold a vyjádřil velkou úctu. Rusové měli ve 2.WW zdaleka největší oběti v milionónech lidí a nejvíce zničené hospodářství. Jen blbec nebo zlý člověk toto bagatelizuje. Tyhle rozesírací kecy mají sloužit resp. vytvořit jakousi mlhu nad tehdejšími skutečnými událostmi. Jo kdyby tady se někdo otřel o holocaust, to by bylo nenávistných keců, že?
A ještě jedna poznámka pro lidi typu autora, kdyby nebylo ruského národa a jeho ohromné tehdejší válečné obětí, on by se nenarodil, jeho předkové by totiž vyletěli komínem v některém z nacistických lágrů a Češi by byli přesunutí někam na Sibiř, popř.zbytek by byla radikálně poněmčena!
Autore seš dobytek!
A nebýt Rusů, tak bychom se ani nevy.srali…
No vy Romaci určitě ne!
Koncentráky ve kterých umírali Romové osvobodili Američané, nikoliv Rusové…
Sudruhu pravicovy křesťansky sosijalně citici neZISKOVĚ romsky. Ty nebudeš maly Wuhl.
Aha ty mysliteli, na celém ohromném území, které měli pod kontrolou Sověti, a kde byla většina likvidačních lágrů podle tebe nechali Sověti přijet Američany, aby osvobodili vězněné lidi v lágrech? Ty seš ještě větší blb než se zdálo!
Pokud v normální diskuzi sklouznete při nedostatku rozumných argumentů k otázkám defekace, určitě jste přes tuto oblast jako silně promiskuitní homosexuál tím pravým odborníkem…pardon, pro ” malý mozek, velký koprofit “
To byla Ukrajina a Ukrajinci, ale ty Stalin nepovažoval za lidi.
Kacáš kraviny, nakonec jako obvykle píčusi!
No a ty ani neumíš číst mapu.
Pane Okoraj, zdravím. Pěknou neděli přeji.
Tak tentokrát s Vámi nesouhlasím. Proč?
Inu, protože SSSR, (a to navzdory rozpadu), studenou válku NEPROHRÁL.
Dokonce bych řekl, že to, že jí prohrál, je záměrně šířená mediální kachna.
Protože kdyby jí skutečně prohrál, tak by komunisté dopadli velmi bídně, Rusko by nemělo odkud brát sílu a prostředky, a to k několikerému ovládání Evropy, třeba přes záměrně budovanou energetickou závislost, ani by nemělo sílu vést hybridní válku.
Komunisté by byli pravděpodobně potrestáni a nevládli by ani oni, ani jejich pohrobci a odnože. A to nejen v Rusku, ale ani jinde na Západě!
To, že spolu vedou soudruzi boj o moc, a je jim v podstatě jedno, kdo ty oběti za ně udělá, hlavně, aby se to netklo jich samotných, jen potvrzuje, že je vedená válka. Která má – prozatím – vypadat jako mír. Když už to nezabere, tak má být za klíčového šiřitele války opět označen někdo jiný. Tentokrát muslimové. Tím nechci říci, že islamisté nejsou nebezpečí, nebot’ nacisté byli rovněž nebezpeční…
Článek je bezpochyby do značné míry trefný, a výbušný jako šrapnel, a tak tady bude hodně rusno, a RUDO…
Pane Langere,
Vaše přání opětuji, a k Vámi psanému heslovitě uvádím jen několik slov:
> s tím, co jste napsal, zcela souhlasím (koneckonců je to i můj názor, který tu prezentuji), i když si myslím (a to zmiňuje i zpráva BIS), že pro SSSR velkou prohrou ROZPAD impéria byl;
> větou holou – “A má pravdu!” – jsem vyjádřil souhlas především s konstatováním, že “sovětskou propagandu nikdo neporazil a tvoří základ pro ruské vlivové operace všeho druhu…”;
> muslimové/islamisté – rovnítko mezi tyto dva pojmy nedávám, avšak na podstatě mnou psaného v příspěvku (01:55:31) to nic nemění.
V této souvislosti ještě jednou vzpomenu slova našeho národního hrdiny, generála Františka Fajtla:
“Komunisté?
Co slovo, to lež.
Co čin, to zločin!”
Článek perfektně”nastavuje zrcadlo” maximálně boušul|ním kecům, jak jednou Rusko ano jindy ne, jak jednou byl SSSR židobolševický a jindy přece ruský.
🤣
Ty jsi opravdu absolutní pýýča.
A ty myslíš které Rusko?
Promiň, v tvém případě který Sovětský svaz?
Fakt dobrej článek. Co si z něj, děti, odneseme?
1) Rusku nemáme být vděčni za osvobození ve WW II, protože SSSR už neexistuje.
2) Rusko máme nenávidět proto, jak se chovali příslušníci armády SSSR, který už neexistuje.
Dneska mají zjevně v psychiatrické léčebně literární tvůrčí den.
Nadále se k tomuto pytli hoven nebudu vyjadřovat, ale koukám, že blbí už se nad ním stihli udělat i mnohočetně. Hezké orgasmy!
Za prvé Rusko nás neosvobodilo , rudá armáda nikoho neosvobozovala, rudá armáda akorát znásilňovala a rabovala a to všude kam se dostala…, podobnost s muslimskými gangy znásilňující hlavně mladé ženy čistě náhodná…, hold asijské geny jsou společné no.
Osvobodili nás spojenecká vojska, Spojených států amerických,Kanady, Velké Británie,Francie,Holandska a Belgie.
Rusové nebyli potřeba, kdyby je Hitler nenapadl , do konce války by SSSR notoval s nacistickým Německem, takže asi tolik k tomu.
A co se týká těch údajných ztrát na životech Rudé armády. Tak většinu z nich zavraždil stalinistický režim, např. když se Rusům na první pokus nepodařilo dobýt Finsko, tak bolševická strana v SSSR nařídila popravit všechny ruské důstojníky a také dalších více jak 10 000 vojáků různých hodností, tož tak…
chybí mi ta nula 100 000…
Vám chybí hlavně čest , vědomosti a rozum !!
Je to blb a své blbství už dává na odiv veřejně.
Proto k němu také blbí obratem přisedli a notují si jak na stranické schůzi. Už jsou na tom zjevně špatně, když musí volit takovéto zmetky za příátele.
S neziskovkovým parazitem, který takhle močí do obličeje 140 tisícům mrtvých a více, jak 300 tisícům zraněných vojáků za naši svobodu, nemá cenu jakkoli diskutovat. Hovado.
To je skoro jako diskutovat s ním o pracujích morgoších.
Kadle
Pane M.V, i když v tom, co uvádíte, máte PRAVDU, přesto si myslím, že Ji adresujte osobě nepovolané.
Přečtěte si znovu pozorně komentář, na který reagujete, a nemůžete nezjistit, že jej psal primitiv – fanatický kremlobot. S takovými lidmi se nediskutuje, a to nejen proto, že naši VLAST jsou schopni zaprodat úplně stejně a stejné mocnosti, jak to před padesáti lety učinil jejich soudruh, vlastizrádce Bil’ak …!
No jo no bolševické školství…, naštěstí ti kdo ho zažili už ztrácí síly…
Aneb klasická debata ve škole před rokem 1989- studente Petřino jaká je tvá nejoblíbenější země a proč je to právě Sovětský svaz…
Dostal som pred časom mailom zaujímavý dokument.
Sprvu som nevedel, čo s ním. Pripadal mi príliš zaujímavý, aby som ho len tak preposlal. Tak som ho odložil; veci sa niekedy vyskladajú samy. V priebehu týždňa mi prišlo čosi, čo k dokumentu prilieha ako leginy na stehno.
Co se tajilo a o čem se nehovoří….? Konec války 1945 v Plzni… 30. 4. 1945 americké jednotky dosáhly Chebu, Aše, potom směřovaly do Stříbra, Klatov, Domažlic… Pražské povstání proti německým okupantům 5 5. 1945 působilo velmi rychle i mimo Prahu. Ve stejný den v Plzni české síly získaly silné pozice. Němečtí
starostové Wild a Sturm byli zajištěni našimi vlastenci. 6. 5. 1945 v 9 hodin ráno vstoupil do Plzně americký vojenský oddíl »B« 16. pancéřové divize pod velením plukovníka Nobleho. Ten měl nařízeno zastavit se na předměstí Plzně, ale vida příležitost, rozkázal svému oddílu, aby obsadil Plzeň. (Archiv JNV Plzeň, -7-1. plk. Noble). Revoluční národní výbor v Plzni zveřejnil 6. 5. 1945 výzvu »Na pomoc bojující Praze«. Občané Plzně na výzvu reagovali bleskově. Velení USA bylo z české strany požádáno o zapůjčení automobilů pro přepravu dobrovolníků do Prahy a také o některé zbraně. Velení americké armády nejenže takovou žádost odmítlo, ale odjezd dobrovolníků na pomoc Praze zakázalo. Ukazovalo se, že zájmy USA jsou jiné než českých občanů – bojovníků proti německým okupantům. Počínání Američanů v Plzni bylo podivné a vedlo k narůstání pochybností, o co jim vlastně jde. Po příchodu vojenských jednotek USA do Plzně zrušilo jejich velení Revoluční národní výbor v Plzni. Občané Plzně velmi tvrdě tento čin kritizovali a neuznali jej. Američané museli nakonec ustoupit, ale jejich počínání se nezměnilo. Všimněme si některých kroků, které americké vojenské velení v Plzni nařídilo a realizovalo: – Jen americký velitel má právo určovat strukturu města Plzně. – Ulice musí být vyklizeny, obyvatelé mohou do ulic jen v rozsahu dvou hodin za den. – Bylo zakázáno vydávat a rozšiřovat české noviny a české informační letáky. – Američané plzeňským bojovníkům proti německému fašismu zabavili vysílačky, zbraně, fotoaparáty, a dokonce zabavili i zbraně československým důstojníkům a policistům. – Veškerá písemná povolení, žádosti, stížnosti… prostě veškeré písemnosti musely být napsány v českém i anglickém jazyce. – Americké velení neustále opakovalo a kontrolovalo své nařízení, že německým důstojníkům se nesmí nic stát, protože jsou pod americkou kontrolou. – Občané Plzně se mohli vzdalovat z města jen do vzdálenosti šesti kilometrů… Americké velení zakazovalo činnost Národních výborů jako orgánů nové lidové moci. To omezovalo naši suverenitu a poškozovalo plnění Košického vládního programu, který byl schválen 5. 4. 1945. Americké pojetí svobody prozrazoval také politický obsah vyhlášky amerického velitelství ve Strakonicích ze dne 9. 5. 1945 (č.j. 6684). Okresní hejtmani »budou provádět všechna nařízení amerického vojska a to do té doby, dokud nová česká vláda nebude uznána vládou USA…«. Přitom vláda ČSR byla v Košicích 5. 4. 1945 uznána všemi antifašistickými velmocemi a dalšími zeměmi. Americké bombardování Plzně Tento nepřátelský akt nesmí být nikdy zapomenut. Tak to diktují fakta a historická pravda. Americkému velkokapitálu šlo hlavně o zničení významného centra naší ekonomiky – Škodových závodů v Plzni a v dané oblasti. Fašistické Německo v březnu 1939 tyto závody zabralo a využívalo je pro svůj válečný zbrojní program, a to až do konce války v roce 1945. 17. – 18. 4. 1945, čtrnáct dnů po přijetí Košického vládního programu,
americký velkokapitál, vojáci a zbrojaři vedení vztekem a nervozitou z toho, že uvedené centrum naší ekonomiky nebudou ovládat, přistoupili ke zničení závodů v Plzni. 25. 4. 1945 se uskutečnilo poslední masové bombardování Škodovky. Bylo to současně poslední bombardování v Evropě. 500 bombardérů USA svrhlo na uvedený závod 5000 tříštivých, fosforových a zápalných bomb. 29 objektů Škodovky bylo totálně zničeno, 21 těžce poškozeno… nebyl elektrický proud, komunikační a celková infrastruktura byla zničena. Americký zločin – bombardování Plzně – neměl žádný strategický význam z hlediska dokončování válečné porážky fašistického Německa. Byl to cílený nepřátelský záměr proti nové osvobozené Československé republice, proti její vládě a proti strategické orientaci na SSSR v poválečném období. Američanům šlo o rozbití průmyslové a ekonomické základny ČSR. USA bombardovaly ještě Nové Zámky, Nitru, Pardubice, Zlín, ČKD-Praha 25. 3. 1945 a další místa. 17. 4. 1945 bombardovaly dělnické čtvrti Škvrňany a Karlov. Bylo zabito 624 Čechů, 453 jich bylo zraněno. Američané zničili 505 budov, seřaďovací nádraží a další objekty. Americký generál Patton, když si prohlížel ruiny Škodovky, prohlásil: »Dobrá práce, jsem spokojený!« Tajemství čtvrté brány V této části zničené Škodovky »pracovaly« dva týmy Američanů ze strategické rozvědky. Zajímaly je výrobní a technologické plány. Prototypy nových německých zbraní, které nebyly použity na frontách. Hledaly archiv závodu, ale ten byl zničen při americkém bombardování. Části archivu a plánů v některých výrobnách nám však přesto Američané ukradli. Náhradní válečný německý archiv nových zbraní a komponentů se ale Američanům nepodařilo odcizit. 22. července 1945 se skupina Američanů převlečených do uniforem důstojníků československé armády zmocnila československých odborníků na odstředivé lití dělových hlavní a unesla je do Mnichova. Americký lup ve Škodovce mohl být ještě větší. Naši vlastenci a nové bezpečnostní orgány ČSR tomu zabraňovali. Pohled do jednoho policejního hlášení Pod č.j. 400 pres./1945 bylo uváděno mj. toto: »Po obsazení Plzně americkou armádou vznikla řada nesnází, které se postupem času vyvinuly v problémy. Vojáci obsazují samovolně opuštěné byty bez ohledu na jejich zajištění, vnikají do nich i násilím… na otevřených táborech německého vojska v okolí Ejpovic naskýtá se týž obraz. Zde byly národnímu hospodářství způsobeny milionové škody, hlavně na motorových vozidlech, na kterých se přijela vzdát německá armáda, ustupující od Prahy. Američané velkou část vozidel zničili.« A pokračuje se dále: – U Ejpovic Američané zničili velké zásoby prádla a potravin. – Za starou hrnčírnou v Plzni do obrovské jámy svážela americká nákladní auta velké zásoby potravin, konzerv, nábytku… to polévali benzínem a zapalovali… – V Chebu zničili Američané velké sklady látek, psacích strojů, radiopřijímačů, konzerv a automobilů… – V Kraslicích zničili vojáci USA sklady hudebních nástrojů. – Na zámku Pozorka u Kladrub bylo velké skladiště hlídáno československými
hlídkami. Američané hrozící zbraněmi naše hlídky vytlačili, skladiště polili benzínem a zapálili. – Z Aše bylo do Mnichova uneseno pět odborníků na výrobu technického porcelánu. – Z tachovského muzea zmizely cenné památky – olejomalby, staré zbraně vykládané stříbrem. S tím vším zmizel také major armády USA Hoower. – Ve Stodě se americké vojenské velitelství zmocnilo násilím 40 vagonů látek, zabavených Němcům, tyto zásoby Američané spálili. – Národní výbor v Chebu 14. 5. 1945 oznámil, že americké vojenské velitelství nařídilo odvézt 45 vagonů obilí do Německa… Fakta a některé údaje jsou použity z textů K. Bartošky a K. Pichlíka »Pokus o hospodářskou kolonizaci ČSR«, Praha 1969, str 11 a další. Připravil J. GROUŠL Takto je to už zrelé na distribúciu. V.
blbé kecy, čobolský cigoši.
Je zajímavé, že pod tímto článkem jsou tvé kecy ve shodě s jiným zdejším mongolocigošem, jistým Poláchem, co ho má malýho a asi velký černý vocas! Parta vlasů jako Langer, Hurvínek z Hynčiny a ty, zřejmě neziskovky placené kurwy, co lezou do řítě EU a “košer mafii” ovládající USA a Západ a co likvidují v přímém přenosu bílou rasu! Fakt lidské kreatury a odpad!
Oprava…parta blbů jako Langer…..
No a ty jsi bolševik. Já to věděl vždycky ale bylo mně to jedno:
Fakta a některé údaje jsou použity z textů K. Bartošky a K. Pichlíka »Pokus o hospodářskou kolonizaci ČSR«, Praha 1969, str 11 a další. Připravil J. GROUŠL
Jak vidim, ze se keca o “velkokapitálu”, tak hned vim, ze jde o debilitu.
OPět se projevila předsudečna nenavist rusofobnich sudruhu, kteři makaji přesčas.
Ale proč ten zavadějici nadpis? Podle obsahu mělo byt spiš “Proč nenavidět Rusko za činy Sovětskeho svazu?” Proč sudruzi takova finta?
Ani jsem to nedocetla, co to je za Kydy.
Tak si to docti a Hloupe se neptej.
Měníš nicky co tydýte?
Nejsem maximus ty prevíte!
Polach se nam tady nejak rozepsal, ale zapomel na jednu vec ;
nebyt Rude armady, neni v Evrope jediny cikan, on si Adolf dokazal s tou linou verbezi poradit
Přesně tak a nacistické “konečné řešení” by postihlo i předky Baráka, co nasvinil tento hloupý článek, prostě by vylétli komíny spalovacích pecí v likvidačních lágrech! Oni si neumí dát do souvislosti všechny ty události, co se tehdy staly. Hitler se s nimi nemazal a je s podivem, že nyní např. jewrejové jako Herman, Bělobrádek, Schwarzenberg a další se paktují se Sudeťáky, kteří byli za Hitlera spojenci a tehdy pátou kolonou, přes kterou se zmocnil ČSR a další už známe!
Židi dneska zjišťují, že bylo chybou podporovat Hitlera na cestě k moci a v jeho agresi proti SSSR.
Izraelští rabíni už otáčejí a označují Hitlera za správného chlapíka, který jen stál na špatné straně barikády.
Takže z toho logicky vyplývá, že židi na nás gójimy nachystali stejnou ne-li horší rasistickou genocidu, než prováděli nacisté.
Sudruzi ja vam řeknu jak to bylo podle nejmodernějši histeriografie. V Mnichovu se nas snažili zachranit zapadni partňoři Hitler, Musilini, Daladijer a Čembrlejn před Ruskou okupaci. Proto uzavřeli partňorskou smlouvu o tym, že na česke uzemi pusti německe Genossen. Genossen spolu s Polakem a Honvedem přišli, přinesli Čechum, Moravanum a Slovakum svobodu a demokracii, zřidili Protentokrat a zapadni Mnichovšti partňoři si lebedili jak zabranili Rusovi Džugašvilimu okupovat ten slovansky bananistan. na vychod od Rajchu.
Mnichovšti partňoři samo nepřijali lstivy navrh Rusa Džugašviliho o paktu vzajemne pomoci v připadě humanitarneho napadeni mnichovskym partňorom Aďou. Přece se nebudou spojovat s okupantem proti zapadnimu mirozvěstovi?
Když se to dověděl Rus Dzugašvili, nadskočil mu gruzinsky knir do vyšky oboči a řekl, “takhle ne sudruzi! To nejni partňorske! S Aďou se mnichovsky miliskujete a ja mam zustat bokem? A huš se jal na namluvy s Aďou skrze svatebniho nadhaněče Molotova. Molotov připravil Mnichovskym sudruhum tzv. Molotovuv koktejl. Podepsal s Ribbentropem, ktery byl svatebnim nadhaněčem Adi předmanželskou smlouvu (k manželstvi nikdy nedošlo) a tym že Rusove budou sklizet Těšinska jablička až po Curzonovi liniji a Aďuv tajny piklenec Pilsudsky ostrouha. Byla to takzvana ruska lest sudruha Džugašviliho.
Zpitoměly Aďa pak ztratil orijentaci a namisto na Džugašviliho CCCP zautočil směrem na civilizovany židokřwesťansky Zapad na sve Mnichovske partňory.
Nejdřiv si natřel na chleba Daldijera, ktery do Francie přivezl mir a posleze lstivě zautočil na partňora Čembrlejna.
Když se mu nezadařilo dorazit partňora Čembrlejna, změnil strategiji a humanitarně zautočil na partňora Rusa Džugašviliho. Putka to byla kruta bo v Rusku byvaji krute mrazy a Aďa měl ve stepi pouze letni slipy, ktere brzy zhnědnuly.
Mnichovšti partňoři čuměli na brtrovražedny boj Adi s Rusem Džugašvilim jak puci a nakonec, pote když Aďa dostal na holou pod Moskvou, U Džugašviligradu, u Uljanovskogradu se rozhodli sbližit s ruskym Gruzinem proti svemu Mnichovskemu partňorovi Aďovi.
To už Ruda armija pod hesly – “za Džugašviliho, za ródinu”ve složeni všech protinacistickych republik v čele s pobaltskymi a banderovskou (vyjma Rusu, kteři zustali doma) hnala berlinske mirozvěsty domu na civilizovany Zapad.
O Československo svedla lity boj hrdinska armada maršala Pattona s armijou německeho generala Vlasova proti Rusum.
Vyslekem bylo, že pdole Jaltskeho dohovoru Československo okupoval Rus Džugašvili s ostatnimi Rusy. Pobalťani, Ukrajinci, muslimšti Kavkazane byli z okupace vyloučeni. Pote co Rus Džugašvili natahnul batinky, převzali šťafetu Rusove Chruščov a Brežněv.
Rus Brežněv provedl okupaci Československa v sovětske sfeře vlivu. Okupace se učastnili pouze lstivi Rusove. Žadni Banderovci,, pobalťšti, zakavkazšti muslimšti demokrati ani Těšinšti, Horthyovci a dalši partňoři.
A tak to bylo moje mila ditka v te naši složite histeriji.
Proč ? Protože Rusko je mezinárodně-právním nástupcem SSSR, to jsi autore nevěděl ? Podobně je SRN nástupcem Velkoněmecké říše. Pokud ne, tak jseš docela obyčejný trouba.
Vedle toho Rusko uhradilo všechny dluhy SSSR, zbylé svazové republiky se na tom nepodílely. Např. dluh vůči USA za dodávky zbraní, potravin a vojenského materiálu podle US zákona o půjčce a pronájmu (Lend and Leas).
SSSR ani Rusko nic neuhradili.
tedy co se týče 2. světové…
A kterého to SSSR? Toho židobolševického nebo Stalinistického který se paktoval s Hitlerem a uznal Protektorát BuM, nebo Brežněvovského který vraždil při napadení československé občany?
Tobě je to vlastně jedno, jako duchovní bolševik prostě to sovětské Rusko žereš a žereš!
To tady dokazuješ dnes a denně, blbý žide!
Myslím Žide z Třebíče kde se tvoje rodina projevila.
Tvoje nenávist k Svatému Václavovi a prezidentu Masarykovi to dokazují.
Když podle tebe Rusko dluhy Americe za válečnou pomoc neuhradilo, jak je možné, že na četných setkáních ruských a amerických politiků otázka úhrady sovětského/ruského dluhu nikdy nezazněla ? Třeba naposledy před pár dny byl State Secretary Pompeo v Soči na pokecu s Putinem a nic. Proč jsou Amíci takoví stydliví ?
Myslíš, že by v rámci hybridní války USA proti Rusku tento dluh Američané propagandisticky nezužitkovali ?
“Podívejte na Rusy, dluží nám 70 let za dodávky zbraní, bez nichž by Hitlera neporazili. Hanba jim !”
Nebo si myslíš, že jsou Američané úplní idioti jako ty ?
ale oni si nevzali reparace ani od Německa.
V době pádu bošualismu, byla taková doba, že se začínal v Rusku uchycovat tržní systém.
Vnímáš rozdíl mezi válečnými reparacemi a platbami za dodávku zboží nebo tady budeš stále dělat ze sebe hlupáka ?
Sověti platili přímo zlatem !!
Vencu zbabělce kritizuji za jeho podlézavost franckému císaři Jindřichu Ptáčníkovi. Těch Vencových 120 volů a 500 hřiven stříbra ročního výpalného svému protektorovi odpovídá dneska těm často zmiňovaným 300 miliardám Kč nezdaněných zisků vyvedených ročně z ČR do Germánie.
Masařík byl židovským bastardem a americkým pohůnkem, který podporoval židobolševický státní převrat v Rusku 1917 a nastolení marxistického trockismu, k čemuž zneužil čs. legionáře, za což si pochvalu pravičáků jistě nezaslouží.
Prostě nejsi křesťan!
A jako Žid, jsi na úrovni tvého, chazarského pobratima, Trockého!
Ani nejsi republikán a vůbec ne, to co se dá nazvat, Čechoslovákem.
No, myslím si, že v r 89 jsi byl úúúplně blbý gymnázista.
Jášku, historické reálie nezměníš, ani kdyby ses stavěl na hlavu.
Už poslals Křížovi finanční pomoc ?
Bosche, jsem rád, že sis to uvědomil.
A ty obřezanec prostě zůstaneš a basta.
Rusku bychom měli být vděčni nejen za osvobození od německého nacionálního socialismu v roce 1945, který byl větší totalitou než carskému Rusku násilím z
Ameriky a Pruska vnucený sovětský marxismus-leninismus (neplést si jej s trockismem), ale také za to, že se Sovětská armáda v roce 1968 vrátila do Československa a chránila nás před liberálně-socialistickým západem. Aspoň jsme si ty rozvratné židosionistické neomarxistické ideologie mohli začít zkoušet na vlastní kůži až o 20 let později, což nám jako národnímu společenství vytvořilo obranné instinkty pro jejich současné zavrhování. Bez návratu sovětské armády do ČSR bychom zde měli nastěhovaný milion barevných primitivních přistěhovalců z Arábie a Afriky a byli bychom v genocidním průseru jako jsou idioti v Německu a Rakousku či Francii.
Na západě začali s židovským světovládným rasistickým projektem hned po válce, takže nám to umožnilo zbystřit pozornost a otevřít oči, jaké jsou faktické cíle sionistických majitelů západu.
Nějak tu svou genocidu křesťanské bílé rasy nezvládli židi zkoordinovat.
Nezbývá než zvolat : Ať žije křesťanské kapitalistické Rusko, záruka naší svobody !!!
Vy jste opravdu existující bytost z masa a kostí.
Nebo jste nějaký robot automat ?
On je “jenom” tak blbej. (viď blogIdnes LubomirBouše)
…a nebere prášky.
Cigáne, už jsi položil kytičku na hrob sovětských vojáků z vděčnosti, že porazili Hitlera, který vás chtěl všechny v koncentračních táborech prohnat komíny ?
myslíš ty Ukrajince z 1. 2. 3. a 4. Ukrajinského frontu?
“V dnes již neexistující Rudé armádě sloužili příslušníci patnácti dnes samostatných států. Rusko bylo pouze jedním z nich.”
Umíš číst ? Nebo máš zadání plácat tady za šekelíky a doláčky nacvičené bláboly ?
Takže nás Rusáci neosvobodili?
Osvobodila nás Sovětská armáda , kde byly většinou Rusové ! Fronty se nazývaly ukrajinské podle dislokace a ne pole národnosti vojáků !! Udivuje mě , že to při své inteligenci a vzdělání nevíte !!
INTELIGENCI ??????
To myslel ironicky
To vím. Já taky.
Aha. A byli to zrovna židobolševici placeni z Vólstrýtu nebo zrovna nebyli?
A že u nás potom vládli, dle Boušeho, židobolševici.
Ale v tom 68, jak píšou různí Maximální úchylové to zase byli Ukrajinci…
Nepoložil.
Nedostal pokyn.
Pro něj to skončilo vytunelováním Letů.
Úkol splněn, svazácká letka morgošů se přesouvá k výrobě další národohospodářské škody.
Nikoliv, já jsem člověk s určitým morálním povědomím, takže znásilňovací okupační armádě na hroby věnce nepokládám.
Takže příště už se na vás cikány můžou osvoboditelé zvysoka vykašlat a těmi komíny vás nechat prohnat.
Všechny dostupné dokumenty a informace to potvrzují – atlanticke národy jsou koloniální ve svém myšlení a podstatě. Zcela nenávidí myšlenku Žij a nech žít. Všude jen přetvářka a lež. Bolševik aspoň nelhal, říkal věci narovinu. Západ převrací význam slov.
Bolševik nelhal?
Kapitalista lže pořád !
Ahoj buzno, narodil si se 5.2.1986 co? Už jsme tě zaměřili!
Proč byl článek napsán?
Proč vytahuje na světlo tragické události které se odehrály v půli 20.století???
Článek byl napsán,aby byli rozeštváni RF a Východní Evropa.
Dneska ovšem máme SPOLEČNÉ zájmy,ubránit se agresi a manipulaci ze strany USA a Západní Evropy.
Proto soudím,že autor si nevidí na špičku čuchometru a navíc je debil.
Protože nějaká režimová kumda dostala pokyn napsat.
Napsala.
Třicet stříbrných.
nojo ale dvě polínka pod kotlem k tomu.
Naštěstí, nejsme ta Východní Evropa. A Ukrajince nebo Moldavany s Rusáky rozeštvávat netřeba.
Je to třeba. Kdyby nebylo, nedělo by se to.
To by Rusáci museli přestat před cca, 350 lety.
Jsou to jiní, kteří národy rozeštvávají a mají pro to své důvody.
A přičinliví pinčlíci vašeho typu jim nadšeně a rádi za ohryzanou kostičku pomáhají.
Ten nadšeně ňafe i bez kostičky
Tyhle typy článku doslova miluji a vždycky se na ně těším.
V diskusi u nich se totiž naprosto vždycky projeví informační a mravní převaha nás ryzích pravičáků nad autory a nad roztleskávačkami euroamerického totalitního režimu.
Všichni naši odpůrci dostávají v diskusích pravidelné údery do svých levicově liberálních a vlastizrádných držek.
Redakce, jen houšť a více !!!
článek je psán přesně podle návodu, jak přepisovat historii navršením množství reálných dat a událostí na jednu hromadu, popřehazovat vztahy a souvislosti čímž se dosáhne naprostého zmatení běžného čtenáře, který bez hlubší znalosti a zájmu o historii je naprosto dezorientován a svůj postoj potom zaujímá zpravidla podle většinového postoje okolí.
Článek je jako přepolované pindy Maximálních Boušul!ních Socanů.
Mám pocit, že je zná a proto si z nich dělá srandu.
Nojo,
úvahy v článku jsou zoufalou snahou autora (nejen) se osvobodit od vděčnosti, kterou zřejmě pořád podvědomě cítí, ale nepřeje si ji, protože umírat za západní zájmy je krásnější, a důstojnější než za ty naše, které aspoň tehdy byly totožné s těmi “východními”.
Viz: ” Příčinou hekatomb mrtvých však byla neschopnost a brutalita komunistických vládců Sovětského svazu i jeho vojenského velení spolu s barbarským způsobem vedení války”
(Má z toho snad vyplývat, že že vedení válek jinými vládci bylo naopak přátelské a ohledoplné k nepříteli?)
Sověti museli bojovat teď a tady , nemohli sedět někde za kanálem , v pohodě zbrojit a čekat až to někdo jiný vybojuje !!
Mám informaci (Nojo ji jistě může potvrdit), že USA se nijak nehrnula do otevření druhé fronty. Teprve když Stalin na nějakém jednání řekl, že pokud druhá fronta nebude otevřena, zastaví ho jen Atlantik.
Máte pravdu, tehdy ještě šlo čekat v relativním bezpečí za “velkou louží” na to, jak se konflikt vyvine a promýšlet strategii. Dnes už je svět jinde a oceán nikoho chránit nebude.
Podívejte se na datumy a pozice vojska.
Samozřejmě začínáme severní Afrikou a pokračujeme Itálii.
V červnu 44 byla RA v Bělorusku.
Takže jestli tady někdo plácá, jste to vy. A může vám to potvrzovat třeba Nene 👋
“V červnu 44 byla RA v Bělorusku.”
Ale podle vás a jiných nás (a velkou část Evropy) osvobodili pouze a jenom západní spojenci.
Není to divné? Je chyba v mapě, nebo u vás?
Podsouváte, jako vždycky, něco co nikdo nikdy nenapsal.
Já jsem pouze komentoval vaše špatné informace.
A já vaše bezpochyby pravdivé.
Jako by jste byl přímým účastníkem
Netvrdím, že jste uvedenou blbost na psal přímo vy, ale byl to někdo z vašich věrných pinčlíkovitých.
Navíc – když v červnu 1944 byla RA už v Bělorusku, pak bylo nanejvýš na čase, aby západní spojenci urychleně přistoupili k akci, pokud nechtěli ztratit CELOU Evropu.
A to nechtěli.
Jenže to se holt v mapě nedočtete.
Datum a geografii nemůžete odr.bat ani vy, komouši.
I když se o to už sto let snažíte.
Geografie a vojenská strategie a plánované cíle jsou dvě různé záležitosti.
Ale já nechci abyste plánovala.
Pouze se podívejte na postavení vojsk v určitém čase.
To by stačilo, ale vy nechcete, jedete podle manuálu.
V každém případě o výsledku války bylo rozhodnuto , na východě už Wehrmacht jen ustupoval, jeho hlavní síly byly zničeny tam !!
Kecy.
Pak vám lže mapa. Zkuste použít mozek a logiku.
PS:
Vzpomenete si na bitvu v Ardenách?
Tam to pro spojence bylo hódně vachrlaté a žádali Stalina, aby urychlil ofenzivu na východní frontě, která byla plánovaná na pozdější dobu.
A Stalin vyhověl.
Podivné, není-liž pravda? Myslím tím – padouch Stalin se zachoval jako skutečný spojenec proti společnému nepříteli, zatímco ti druzí “spojenci” se k akci rozhoupali jen pod hrozbou.
Ti spojenci ty Rusáky asi zásobovali také pod hroznou?
Slyšela jste někdy o konvojích?
A kolik to stálo životů.
Všimla jste si, že USA bojovali v Tichomoří?
Blábolíte tady hovadiny jako nějaká Semelová.
HROZBOU
Ovšem, že slyšela i četla.
To ale nemění nic na západní STRATEGII. Nebudete přece takový naivka, abyste opravdu věřil, že Západu šlo jen a jen o prospěch SSSR, tak jako Západu nejde dnes o prospěch Ruska.
PS:
Ještě doplním k té strategii. Starat se o prospěch jiné země než své vlastní, to dobrovolně neudělá žádná země, pokud není kolonií a tak to je v pořádku.
Hlavní je ale to, úmyslně neškodit. A (nejen) v tomto
případě bohužel…..
Toto překopávání historie je řízený proces, do kterého se zapojují buďto úplní hlupáci, nebo hlupáci z přesvědčení, někdy vyfutrovaní nějakým tím grošem. Vše se pak děje v perspektivě vychování nastupující generace k jejímu snadnějšímu zotročení, když její ovládání se už , zdá se, daří.
Bohužel. A asi bude v tomto ohledu i hůř.
Janino přesně!
Nevděk je jedna z nejhnusnějších vlastnosti.
Myslet si můžu o Stalinovi co chci,ale Rusové zaplatili za porážku Hitlera nejvíc.
Proto mají potomci těch padlých právo na hrdost,právo být hrdí na svoje předky,že nepoložili své životy jen tak.
Stalin za 10 let udělal ze zaostalého carského Ruska světovou průmyslovou velmoc , za Uralem vyrostly stovky továren ,elektráren , jedině díky tomu mohli porazit Hitlera ! Stalin musel překonávat obrovské potíže , jistě to byl tvrdý člověk, ale doba byla taková a on uspěl ! Stálo to obrovské oběti , ale to je při vzniku každé říše !! Na kolika milionech mrtvých asi vzniklo USA !!??
Stalin byl vrah všech národů co se dostali pod jeho vládu.
Kdyby vám někdo z těch “správných” informátorů namluvil, že voda teče do kopce, uvěříte tomu bez výhrady taky.
Vaše “protiargumenty” nemají ani cenu zlámané grešle.
Chcete-li být aspoň trochu důvěryhodný, musí ve vašem tvrzení být aspoň 10% pravdy. Bohužel se v nich nenachází té pravdy ani mikroskopické smítko.
Ty miliony mrtvých za Stalina přiznali i komouši.
Vy jste bolševický trol.
Blábolíte jenom nějaké mantry a faktům uhýbáte.
Zajeďte si do toho Ruska, konečně a zeptejte se.
Já ty mrtvé nepopírám, ale nemám jak spočítat, resp. ta tvrzení nějak ověřit a to ani vy ne.
Jsou ovšem historcky doložené zprávy, že jak šel čas, ty počty mrtvých rostly a byly do nich započítány i oběti válek.
Na rozdíl od vás ale jednu informaci neberu jako nezpochybnitelnou a to jen proto, že se mi to hodí.
PS:
“Zajeďte si do toho Ruska, konečně a zeptejte se.”
Otázka je, KOHO se ptát. Od dvou různých lidí dostanete dvě diametrálně odlišné odpovědi.
A jak konkrétně vy poznáte, která odpověď bude ta správná? Zas jenom podle svého přání.
A jsme zas tam, kde jsme.
Všichni vám represe přiznají. Oni ví, že byly, jenom je každý bude jinak hodnotit.
Právě.
Vždyť i já je přiznávám, ale vy žádáte, abych je nejen hodnotila, ale hodnotila podle vašeho příkazu.
Jinak jsem “bolševická sfině”.
A o to právě jde. O to hodnocení, které nejen já, ale ani vy nemůžeme správně posoudit.
Za deset a poté dvacet let udělal z Ruska hřbitov a národy SSSR zotročil víc než se posledním carům zdálo.
Nevidět to může jenom bolševik.
Tak to máte sice Bolku pravdu,ale ZA JAKOU CENU!?!?!?
To by asi bylo lepší strádat pod carem,než ty statisíce,nebo asi spíš miliony dílem zavražděných, dílem mučených v gulazích.
Vražda carské rodiny vč.DĚTÍ,to asi těžko považujete za normální i vy.
Proti tomu jak se chovali bolšáni ke svým odpůrcům byl car VELKÝ humanista
No Heleno, těžko soudit podle “vize” a jiných, ale i dělníci, nevolníci a jejich rodiny byli LIDÉ a život v carském Rusku asi nebyla zrovna procházka růžovým sadem.
A car taky nebyl takové neviňátko, jak se dnes propaguje. Jeho největším “hrdinstvím” bylo to, že byl zavražděn.
Tím samozřejmě vraždu jeho a jeho rodiny a hlavně dětí neschvaluji, ale jak dlouho v naší pokročilé době máme zrušen trest smrti?
Chcete po Rusku v takové době jako byla tehdy a v takové situaci, kdy se na něho všichni vrhli jako psi na kořist, aby bylo o sto let dříve humánější než dnešní Evropa?
Navíc – carovi nepomohli ani jeho vlastní příbuzní. A mohli. Kdo je za to někdy nějak odsoudil?
Carovi nikdo nemohl pomoct, protože Lenin Romanovce nenáviděn. V okamžiku jak ho na jeho přílaz
…poslán do Jekatěrinburgu byl jeho osud zpečetěn
Vize,
já se s vámi pokoušela diskutovat, ne hádat.
Nemyslíte si přece, že všichni byli slepí, hluší a totálně neschopní, aby nevěděli, k čemu se schyluje. Samozřejmě, že když byla rodina internována bylo definitivně pozdě.
A četla jse, že dostat carskou rodinu do bezpečí odmítli jak Britovém, tak Němci. S oběma trůny byla v příbuzenském vztahu carevna. Co v tom skutečně bylo, těžko vědět, fakt je ten, že jim nepomohli.
Vy jste autistka. Plácáte to jako svatá Gréta to ovzduší.
Nebo Bouše, ten je vám asi bližší.
Už jsem vám kdysi psala, že autismus NENÍ nadávka a nepoužívá se ani tak, jako slova debil/imbecil/idiot, ale vy jste prostě nepoučitelný a to ve všech směrech, jak se zdá.
)
(Mimochodem – autisté prý disponují vysokým IQ, tak díky za poklonu
Za druhé – vy nemít v záloze komouše a p.Boušeho, tak nemáte čím ukončit diskuzi.
Tak dobou noc a zítra lepší den.
Janino,car svoje oponenty posílal do vyhnanství i s jejich rodinami.Žili tam normální život,akorát nesměli opustit přikázané město.
Třeba KHB byl potrestán podobně,žil normálně,akorát nesměl opustit Brixen.
Myslím,že muklové v gulazích nebo na uranu by takový trest brali Z FLEKU
Heleno, byli to NEVOLNÍCI.
Víte, co to slovo obnáší?
Chtěla byste v takovém postavení žít a ještě si ho pochvalovat?
Od r. 1861 nebyli. Už jsem vám to psal.
Pozor, Novotná, ať neskočíte na nějakou, ohlodanou kost.
To by se s. Janině nelíbilo.
Vyvraťte to, co jsem napsala.
Vy jste nic nenapsala, pouze jste nálepkovala.
Pro vaše info, i když to není nic platné, nevolnictví bylo v Rusku zrušeno r. 1861.
To sice bylo,ale bez půdy byla svoboda rolníkům celkem nanic
Kdyby se jim vedlo dobře,tak by neskočili bolšánům na špek
Rolníci na nic neskočili.
Vlastnictví půdy podléhalo centrálním Rusku zvláštním, majetkovým ustanovením.
Ale to je moc dlouhé.
Jak píše Helena – podpisem dekretu se zázrakem situace den ze dne nezmění.
Ale právně nebyli nevolníci.
Ať je po vašem.
Mimochodem – v tom předlistopadovém zadrátovaném komunistickém koncentráku jsme všichni byli právně svobodní, ne?
Copak se nám na tom nelíbilo?
Sověti přece nejen Rusové, že?
A zaplatili proto, že jim vládl imbecil, Stálin.
Pátá kolona si tady zase dělá orál, jen aby rozbili diskusi! Nebavte se s těmi zrádci a budou v řiti! Otravují ti pitomci a vy jim děláte radost, usoplencům z neziskovek a US ambasády s notama!Jsou dva a dělají že jich je deset:-))))))))
Článek je fajn. Otázkou je, od čeho, k čemu jsme vlastně byli “osvobozeni”?
Vadu v článku vidím ve faktu, že bývalé SSSR jako bašta komunismu fakticky studenou válku neprohrálo. Pouze zjistilo, že propaganda je účinnější než násilí.
Studenou válku prohrála Evropa. Evropa, neschopná odfiltrovat “myšlenky komunismu a jeho odnoží”.
SSSR zvítězil, komunismus je už i za kanálem, Brusel je naší novou Moskvou.
A Rusko? Jak se vlastně ono soustátí dnes jmenuje?
A soupeření je jaksi naoko. My vám do Ruska nedodáme pastičky na myši a poškodíme vlastní lidi, vy Rusové nám dodáte plyn, ropu…. abychom podpořili naše lidi.
Ta nenávist je jenom pro blbce. Symbióza komunistických a neokomunistických odnoží na ovládnutí světa je zřejmá. A lid obecný se bude hádat. Inu, rozděl a panuj.
Rozdělení a panuj,a furt to funguje,jako vždycky.
Dneska je rozdělená Evropa i Amerika.
Kde nejsou rozdělení!?!?!?
Kupodivu v Rusku,Číně,Turecku,Íránu…zajímavé,že?
Skoro to vypadá,že v těchto zemích vůdcové naslouchají NORMÁLNÍM lidem.
(Né že by tam opozice taky nebyla.Ale malá!)
(Kdyby tam nebyla opozice žádná,tak by se jednalo o tyranie.)
Šmankote holka, vy tedy máte rozhled. Voni nejsou rozděleni v našem Rusku, v naší Číně, Turecku, Iránu….
Opozice pod hrozbou likvidace, to, holka u nás taky byla opozice, ale volby dopadaly na 99,9% ve prospěch jedné strany. Jasně, ale to bylo vždy ve prospěch rodiny, dětí, pracovního místa…
Opozičníci seděli nebo viseli. A opravdu vládnul lid. Lid ve své jednotě.