
Přistěhovalectví je prý matkou mnoha řešení a Němci by měli přestat blbnout a omezovat ho
PATRIK JUDA
Bundestag bouřil. Migrantů je prý stále málo a poslanci chtějí víc. U soudu se Syřanem to žilo a musel si vyslechnout rozsudek v kukle, s pouty na nohou i rukou a za sklem, aby neplival. Pět soudců chtěl zabít a soudkyně zúčtovala.
Německý spolkový sněm Bundestag má kromě zákonodárných funkcí i jednu politicky velmi významnou veřejnoprávní funkci, podle které má Spolkový sněm za úkol vyjadřovat přání obyvatelstva a též obyvatelstvo informovat.
Pokud ta přání obyvatelstva jsou tím, co jsem slyšel od německých politiků, tak již za mě žádné Německo neexistuje a musíme rychle začít hlídat naše hranice. Protože, většině německých politiků jsou prostě přání Němců zcela lhostejná, informují je tak, že jim celá léta lžou, na Německu jim nezáleží a naopak ho chtějí zahubit svou “humánností”. Schvalovali další promigrační zákon. Ta slova z Bundestagu mi přišla šokující, stejně jako jedna soudní kauza, která v minulém týdnu dospěla k rozsudku. Z šíleného Německa se stalo jedno velké adrenalinové území s importovanou islamistickou nenávistí.
Eva Hoglova: “Říkám zcela jasně za stranu SPD (socialisté), že potřebujeme více přistěhovalců, drazí kolegové!” “To není žádný zákon o migrační překážce. Je to zákon, který zajistí, aby lidé mohli přijít do naší země!”
Dr. Mathias Middelberk (CDU, křesťanští demokraté): “Už teď můžete přijít, i když nejste kvalifikovaná pracovní síla!” “Můžete přijít, pokud právě hledáte odborné vzdělání a tady v Německu vás připravíme na kvalifikovanou pracovní sílu!” “I tuto migrační cestu otevřeme!”
Katrin Eckart (Zelení): “Pravdou je, že přistěhovalectví je matkou mnoha řešení!” “Zejména pokud jde o nedostatek kvalifikovaných pracovních sil!” “Myslím, že by jsme to měli přijmout a přestat blbnout!” “Přestaňte se to snažit omezovat!”
Těžko k těmto vlastizrádným a prolhaným větám něco napsat, protože napsat jen obří drzost a nebezpečné lži by bylo málo, a tak použiji za mě trefná slova poslance AfD, Dr. Gottfrieda, který to okomentoval tak, že oni to chtějí rozhodně v zájmu německých občanů ukončit, protože prý nejnebezpečnější nedostatek kvalifikovaných sil, který v Německu mají, najdeme v německé vládě. V Německu se dějí s muslimskými migranty hrůzy každý den, nepracují, často ani nechtějí a oni vzkazují Němcům toto? Přijde mi naprosto nepochopitelné, že ti zelení extremisté v Německu v preferencích stále stoupají? Tak to je konec, ale, když si to Němci sami zvolili a zvolí, tak je konec asi jejich osudem.
V minulém týdnu byl v německém Augsburgu vynesen rozsudek nad Syřanem v jednom velmi sledovaném procesu. Tento Syřan Haidar A., který sice tvrdil, že je Palestincem, před dvěma lety jinému z příchozích migrantů chtěl useknout hlavu a téměř se mu to i podařilo, ale napadený to díky rychlé pomoci přežil. Oběť prý urazila islám a on se považuje za hrdého muslima. Když tehdy dostal od soudkyně za pokus o vraždu téměř třináct let, v záchvatu nenávistné zloby po ni hodil botu a v soudní síni se vrhl po zbrani policisty a až po boji se jej ostatním strážcům podařilo spoutat.
To, že už spoután dávno nebyl, je mi záhadou, ale jeho slova a činy by měli být pro Němce varováním, i když s jejich vládou se to vše vždy nějak omluví, vysvětlí a jsou přeci ty duševní choroby, co se rozmohli v celé západní Evropě. Tento hrdý muslim se totiž cítil uražen a za urážku jeho náboženství je přeci smrt. Sám to potvrdil a doznal, že chtěl všech pět soudců i prokurátora zabít. Dále začal slibovat všem v síni smrt, a že prý bude pít jejich krev při té prasečí bohoslužbě a kříž poplive soudčinou krví. Paní soudkyně Sandra Mayer byla šokována a tentokrát již seděl tento muslimský fanatik za sklem, kompletně spoután a s kuklou na hlavě, aby po nich opět neplival.
Říkám si, jak hrozné to asi pro něj s jeho nenávistným náboženstvím v srdci je, když ho navíc odsoudila žena. “Je to udivující, jak může mladý muž tolik nenávidět, zuřit a zaslepeně se vztekat.” “Má přemýšlení jako ve středověku a soud má jen velmi malou naději, že se to kdy zlepší.” Paní soudkyně, kterou předtím nazýval dě.kou a kolegy jako její pasáky, které všechny pozabíjí, mu přidala za šestinásobný pokus o vraždu dalších deset let, takže od jednoho radikálního islamisty, který byl u Islámského státu a pochval si ho stejně, jako palestinský Hamas, by teď mohlo mít Německo pokoj, ale kolik dalších jich tam dorazilo třeba dnes neví nikdo.
Paní soudkyně sice může říci, že má přemýšlení jako ve středověku a je to pravda, ale také mohla říci, že jednal a chce jednat prostě podle toho, co je psáno v jejich posvátném Koránu, protože to tak je. “Zabíjejte je všude, kde je najdete a vyžeňte je z míst, odkud oni vás vyhnali, vždyť svádění od víry je horší než zabití”(2:191,4:89,cf9:5) a veďte válku a zotročte Křesťany a všechny ostatní pod nadvládu islámského práva(9:29). Mimochodem, Korán věnuje z celkového počtu slov 64% pouze nevěřícím, což jsou pro muslimy všichni nemuslimové.
Možná i proto ta neuvěřitelná drzost, arogance, agrese, nadřazenost, neochota a nevděk. Německá pomoc znamená pro mnoho z muslimů i německou slabost, alespoň za mě to tak vypadá. Ústava kterékoli země je podřazena Šaríe, která je víc jak tisíc let stará a je oficiálním a předepsaným výkladem celého islámu. A ač to tak je, tak přesto bude Evropský parlament aplaudovat pašeračce i těchto lidí a v německém Bundestagu volají po více migrantech?
Na závěr napíši slova prvního vystupujícího hosta na sněmu Trikolóry, pana Petra Bystroně: “Říkají o nás, že jsme neonacisté, ale AfD je jedinou parlamentní stranou, která nikdy neměla za poslance žádného bývalého člena NSDAP.” “Ti lidé založili totalitní režim.” “Postavili se proti němu a v roce 1989 ho svrhli.” “A teď říkají, já takový režim znovu nechci a proto volím AfD.” “Lidé mají strach říkat, co si myslí.” “Trikolóro…Děkuji vám, že bojujete za osobní odpovědnost každého z nás. Je to přesný opak toho “populismu”, ze kterého vás i nás obviňují.
Zdroj: Jihadwatch: Germany: Musli migrant tried to kill judges, vows to drink the blood of worshipers of the cross…..Juda blog: Právo Šaría pro nemuslimy…
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX), QR platby
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2021: *****
ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Jakub Malinovský 77,- Kč, Miloš Kraus 400,- Kč, Dagmar Bowyer 200,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Mirko Hampl 168,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Milena Práglová 500,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Anonym 222,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Miroslav Hlousek 111,- Kč, Bc. Romana Kopecká 500,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Martin Vavrinka 50,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janičko 250,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Jiří Sika 250,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Jan Petr 300,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč
Celkem za měsíc: 10 678,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Co ukázal uplynulý politický turbulentní týden? - 17.4.2021
- Klekat před černochy? Nasrat! - 17.4.2021
- Konec dvojí kvality potravin? Ani omylem! - 17.4.2021
Němcům něja ta humanit přerůstá přes hlavu.
Kdysi jsem četl povídku. Dva dobro konající mimozemšťané přelétávali nízko nad naší planetou a uviděli dva souložící milence a jak je jim dobře. A tak udělali, aby se už nikdy nemohli rozpojit a bylo jim dobře navždycky. Kdyby viděli, že je někdo oslavován za „humanitární bombardování“, museli by z toho logicky usoudit, že největší humanista byl Hitler. A protože byli dobro konající, a humanita je přece dobro, humanitárně by naši planetu vybombardovali.
(Ps.: jestli někdo víte, ve které knížce ta povídka byla, dejte mně to sem, už si nepamatuji. Děkuji.)
Jedná se o povidkovou knížku Železo přichází (nebo pochází) z hvězd
Velice Vám děkuji.
Vydala to MF v edici “13” jako soubor sci-fi povídek v roce 1983.Mám ji doma.
Paní soudkyně je šokovaná,když se ta výhružka týká přímo jí,ale když ty stejný hovada pouští mezi ostatní lidi a ještě je ve svých rozsudcích všemožně hájí,z toho už v šoku nebyla-doufám,že si její krk jeho nůž nakonec najde-a k té trikolóře-ti ukradli program SPD
Vim, že teď se hluboce dotknu outlocitu hluboce věřicich lidi – třeba sudruha Praskala co zde již dlouho neni.
Tuž pokud jde o migraci, v jejim čele jsou od počatku NEOKŘESŤANI. Vrchni německa NEOKŘESŤANKA z CDU Anděla Merkelova otevřela evropska vrata dokořan muslimske invazi a vrchni NEOKŘESŤAN Bergoglio liba nožky a zve jmenem všech NEOKŘESŤANU do Evropy musulmany. Neokřesťanske STRANY SDRUŽENE V LIDOVE FRONTĚ v Ojroparlamentu stoji v předni linii islamizace Ojropy.
Jak to že není, co je potom H ovno P osrané z roku 1949.
Abrahamiste jsou všichni stejní. Šmejd.
To mimoňství poslanců, není jen v Německu.
Před cca 5 lety vyšla v USA zajímavá studie. Výzkumníci zjišťovali témata, která zajímají elity a pak ta, která zajímají pracujícího američana. No a pak je hledali v mediích…
Výsledek byl podle očekávání – z témat zajímajících pracující lid tam bylo do 1%. Zato temata elity? Plných 99%.
O něčem podobném píše dnes pan Robejšek ze sousedního Reichu. Je to všude. 99% temat elit a nic z temat dolních xxx milionů. V politice, kultuře, mediích….
Ale není to hloupostí elit, ani jejich neinformovaností. Je to tím, že oni na zájmy ostatních prostě (už tak 20 let) liberálně demokraticky se rou!
Kapitalizmus dycinky sloužil přednim KAPITALISTUM a ne nějakym “lojzum” (odborně demokraticky se jim řika “luza”), kteři jsou duležiti akorat v den voleb. A wo tym to je.
No, ale horší je, že je lidé za to pokálení opětovně volí!
protože se intenzívně a dlouhodobě pracuje s ovlivňováním mysli mas, jsou vyvinuty účinné metody celočasového působení prostřednictvím medií, filmů, propracovanými formulacemi zpravodajství, mistrně se přitom pracuje s lidskými vlastnostmi-závist, ctižádost, chamtivost ,altruismus.atd.atd, působí se potravinovými doplňky, ….
Zajímavé, na většinu tady na diskusi to ale nezabírá….
Přesně, kdo chce, ovlivnit se nenechá. A kdo nechá, musí za to platit, třeba formou exekuce, jako voliči socanů
Svého času vyzval jistý elitář ke vzpouře elit vůči plebsu, který jí brzdí pokrok. No a ta vzpoura (j)elit probíhá.
Germanistán bude jedním z prvních chalífátů na území Evropy. Otázka není jestli se to stane, ale kdy se to stane. Myslím, že do 20 let to bude realita. A přejí si to i sami Němci (a nejen Němci)…
První chalífát bude ve Švédsku…to mi nikdo nevymluví a jak znám dnešní Švédy, šíleně by se urazili, kdyby se jim upíralo prvenství
Taky píšu jedním z prvních, ne první. To Švédsko si nejspíš prvenství zaslouží, Německo, Belgie, VB, Holandsko a další je budou následovat. A bylo by naivní si myslet, že nám se to vyhne. Nevyhne, když jen za posledních 7 let vzrostl počet muslimů u nás o 100%. A počty dál rostou, aniž by to ovčanům vadilo. To Švédsko na tom před nějakými 30 lety bylo podobně…
Naše členství v EU (chtěné politiky i plebsem) je nám zárukou, že dopadneme úplně stejně, jako vidíme dnes na západě. Neexistuje žádná jiná varianta, která by nám nabízela členství v EU a jiný vývoj situace, který by nekončil genocidou a islámem. A až to plebs pochopí, až mu to jednou docvakne…už bude pozdě, protože tak bleskově to našemu plebsu myslí
Houby chalifát, Švédsko se bude oficiálně jmenovat Mixland
Ty zavři fekál a ani se neozývej, kreténe.
No však je to taky správně. Název Mixland odpovídá realitě.
Poláchu, zkus si někdy vzít všechny barvičky plastelíny a splácat je (mix them) dohromady.
Vznikne … ano děti … hnědá. A copak nám taková hnědá platelína připomíná?
Nehlaste se všechny.
https://www.eurabia.cz/Articles/33458-po-francii-dalsi-policiste-zabiti-imigranty-v-terstu.aspx
https://www.euportal.cz/Articles/21800-do-evropy-proudi-psychicky-nemocni-analfabeti-a-kriminalnici.aspx
Pokud, bude mit Nemecko, takove lidi jako Andy Kalbitz nemam o nemce strach.Kdysi, je tomu davno,kdyz Kalbitze zatykali, tak se nekteri nemecky poldove, prrry posssrrrali.To vite byvaly vysadkar,to je tvrdy orisek,ten se tak hned neda.
Mno. Podle toho, co za Krušnými horami vidíme, v Alemanistánu moc Kalbitzů už nebude…
Prej v nemecku sedi v base tolik pravicaku, jako u nas cikanu a vietkongu dohromady.
Podle volebních výsledků si tento stav Němci přejí a chtějí to.
To se ptali a delali pruzkum,asi jenom u nemeckych turku,ze jo?
Koukni na poslední volební výsledky,Němci si to tak hold přejí.Ostatně NSDAP V 1933.roce 3x vyhrála volby…
Němci všem ukáží, jak se to má dělat.
Turci a indove jako ty, hnoju.
Obracím se na Vás, páč ve Vás vidím odborníka, člověka, který tomu rozumí….nemohl by jste poradit švédským politikům, kde dělají chybu? Proč se po letech otevřených hranic, míra nezaměstnanosti ve Švédsku se pohybuje na nejvyšších úrovních v EU? Není to mrhání lidskými zdroji? Samí inženýři, doktoři, jaderní fyzici, strojaři, stavbaři a zkušení řemeslníci…a nejvyšší nezaměstnanost v EU?
Cesi, by si meli zavcas zazadat o navraceni kulturnich pamatek, co tu vyrabovala a ukradla Svedska armada za tricetilete valky. Ve Svedsku to smrdi kulturni revoluci, muslimsky barbari brzy znici a spali vse,na co sahnou, jako v Syrii musea ISlamsky teroristi.
Svedsko i nektere zapadni zeme jsou ohrozeny novou barbarskou kulturni revoluci, diky vandrakum z afriky a orientu.
Málem bych zapomněl….http://svobodnenoviny.eu/po-letech-otevrenych-hranic-mira-nezamestnanosti-ve-svedsku-se-pohybuje-na-nejvyssich-urovnich-v-eu/
To už nám jednou ukázali a byly z toho miliony mrtvých
bez německýho národa bude možná evropě líp. takže, at to urychlí. já bych jim tam ještě poslal naše nepřizpusobiví , když mají málo nekvalifikovaný pracovní síly.
Neni nemec jako nemec,jako cikorky si radi rikaji, ze jsou cesi.Uff,jeste ze si jeste cikorky nerikaji, ze jsou pravi Moravaci.Ted,posledni dobou, je poularni, cesky a sovinisticky si rikat,ja jsem Cech zijici na Morave, jako teto narodnosti propagator- Vize Septik.
Jo, ale už bychom měli budovat velkou českou zeď, kulometná hnízda a ochranný deštník…jinak nás ta nasunutá pakáž sežere!
To se vam nepodari,mate tu prkne zivenou patou kolnu vitacu z neziskovek,cikorky,tamany,cecence,albanskou mafii a brnensky muslimy.
A hlavně jsme německá kolonie , takže žádná zeď nepřipadá v úvahu !
Evidentně už je stavba velké české zdi na spadnutí. Jen doladit pár detailů.
Než se naprojektuje,vykoupí pozemky,provede výběrové řízení na stavbu…tak už nebude potřeba.Jak to ti Maďaři dokázali do týdne s tím plotem na hranicích?
Zkrátka Němci dnes jdou ode zdi ke zdi. Po vstupu zemí bývalého Ostblocku do EU to byli především a hlavně Němci a Rakušáci, kdož vehementně žádali ochranu pracovního trhu před Poláky, Čechy, Slováky, Maďary atd. Z jejich řad – na rozdíl od dnešních “imigrantů” – o jejich pracovní trh měli zájem osoby kvalifikované, které si chtěly vydělat, zejména v době postkomunistické deindustrializace. Jenže ty zřejmě byly nositeli pravicové protikomunistické, i eventuálně kozervativní křesťanské orientace. A to přece němečtí nebo rakouští socani nemohli potřebovat! Ve skutečnosti establishmentu prosáklém Stasi nejsou zapotřebí kvalifikovaní přistěhovalci, nýbrž méně gramotní, protože potřebují z nich mít voliče. Protože jednou Němci musí prohlédnout. Když ne všichni, tak znatelná část úplně. Nelze vygumovat u všech přirozený pud sebezáchovy,
Popisovanou věc mohu potvrdit, zkoušel jsem to osobně. Moratorium na kvalifikované pracovníky bylo 7 let. V rámci mých pokusů o zaměstnání v kvalifikované sféře, odpovídající mému vzdělání, jsem se dověděl, že kdybych byl zedník, nebo holička, že by to jako možná šlo, ale Vás, pane …
Celý vstup ČR do EU byla jedna veliká bouda na čerstvě vyorané, čtyřiceti lety rudého světla zpitomělé východní polní myši. Osmdesát procent překvapených hrabošů to šméčko nerozpoznalo (nebo nechtělo rozpoznat) a mávli pacičkou, že jako pro.
Díky tomu a principu demokracie, v němž dva dementi přehlasují neurochirurga, jsme tam a nemůžeme ven. Šikana Velké Británie je názornou ukázkou.
s.:
Tebe přehlasovali snad jednou jedinkrát v životě, a máš z toho zážitek na celý zbytek života.
Jinak si dáváš pozor, abys byl v pozici pohodlně usazeného, zatuchlého švejčíčka.
Ani se nedivím, že s Tvýma volšovýma rukama, a podobně vybaveným mozečkem, a rudým životopisem, o tebe nestáli nejen v českém školství, odkud jsi vypadl jako cukrář, ale kupodivu ani v Německu, přestože sis tam dělal díky protekci cestičku již za bolševické totality.
To hovoříš, soudruhu, o panu Observerovi, jehož názor potvrzuji?
Nebo zase jen tak z nenávisti prasíš vzduch?
Tvůj bezdůvodný útok tak jen potvrzuje Tvé č/ů/r/á/c/t/v/í.
Více netřeba dodat.
Docela mne ten Langer překvapil … a dokonce je o tom i písníčka
Dejte si ji pod nickem. Hezké velikonoce!
“Více netřeba dodat.”
O minutu později:
“Docela mne ten Langer překvapil ”
Ty neudržíš své slovo ani dvě minuty,
O sprosté tlamě nemluvě, že? Dokonce si dáváš tu práci, abys vulgarismus za každou cenu i přes filtr propasíroval.
Hezká vizitka VŠ učitele.
Furt lepší, než ta Tvoje.
(Mimochodem, ten druhý příspěvek se Tě netýká, ten byl určen ostatním účastníkům diskuse, tedy, narozdíl od Tebe, slušným lidem. Také oslovuji je, ne Tebe, soudruhu. )
Nereaguj na to, co Ti nepřísluší. Ta doba už skončila a uliční výbor má zavříno.
s.:
O tom, na co mi reagovat přísluší nebo ne, naštěstí dnes nerozhodují stranící z KSČ, kádrováci a estébáci, ani ve funkcích protokantůrků
Asi mně něco uteklo – langepovy skřeky v to nepočítám – ale odkud máte informaci, že 80% hlasvalo pro? Ať počítám, jak počítám, pořád mně vychází, že to bylo jinak…
?
Oficiální výsledky referenda 2003:
Pro 3 446 758 77,3%
Proti 1 010 448 22,7%
Neplatné 100 754 –
Celkem odevzdaných 4 560 399
Celkem oprávněných voličů 8 259 525
Účast 55,21%
ČSÚ. Odtud.
Copak nepasuje?
Pokud byla účast 55%, není možné, aby “pro” hlasovalo 80%.
I když, pravda, jistotu nemám. Za Velké vlastenecké války, tak nám tvrdil jeden soudruh podplukovník na PŠM, sinus elevačního úhlu u sovětských dělostřelců dosahoval až 3 celé.
Tahle diskuse už tu byla. Záleží na tom, z jakého základu procenta počítáte.
Standardním postupem je počítání ze základu počtu zúčastněných voličů.
Podle mne jsou všichni, kteří se nepřišli postavit našemu nahnání do EU, stejní vlastizrádci, jako ti, kteří souhlasili. Šlo o obranu a pokud obránce zůstane doma na gauči, zaslouží dlouhý nůž.
Pokud tedy budeme počítat takto, vlastizrádců je skoro 90%.
… a z těch zúčastněných v TAJNÉM hlasování si “dlouhý nůž” nezaslouží jen TI, které určí Kadel.
Jak geniálně totalitní.
To by snad ani cirkl nevymyslel.
… a to ani kdyby mu vypomáhali vala s Frigem
Ne. S tímto postupem nesouhlasím, je velmi zkreslující. Pokud má být hodnocení voleb objektivní, je nutno pracovat pořád se stejným základem, a to je počet oprávněných voličů, s žádným jiným. V jiných oborech, kde opravdu záleží na objektivním hodnocení dosahovaných výsledků, se to dělá běžně.
Když jako obchodník s akciemi 45% svých nákupů doslova hodím do haj.zlu a z toho, co zbude, mi 80% přinese nějaký zisk, můžu poctivě tvrdit, že 80% akcií mi vynáší? – Sotva. Takového obchodníka s cennými papíry by každý hnal svinským krokem. Ale u výsledků voleb se takhle žonglovat s fakty smí.
Vstup do EU podpořilo přibližně 42% oprávněných voličů. To jinými slovy znamená, že skoro dvě třetiny oprávněných voličů na to měly jiný názor.
Sám jsem volil proti a vím, jaká těm volbám předcházela nechutná mediální masáž, jaká malomyslnost byla díky té mohutné propagandě mezi lidmi, spousta jich to vzdala předem.
Nezlobte se na mne pro upřímnost: říct, že Osmdesát procent překvapených hrabošů to šméčko nerozpoznalo (nebo nechtělo rozpoznat) a mávli pacičkou, že jako pro, to je z Vaší strany hrubá nespravdelnost. Mj. by z toho plynulo, že hrabošem je ten, kdo jde k volbám. – Tuhle úvahu raději ani nebudu dále rozvíjet.
Napadlo Vás, že záměnou základu, z něhož počítáte procenta, jdete na ruku nepříteli? Každý eurofil Vám tak může říct: to je demokracie: 4/5 hlasovaly pro. Přitom nemůžete nevidět, že to není pravda; ve skutečnosti do EU chtěly 2/5 oprávněných voličů, ne více.
—
Problém je samozřejmě jinde: totiž v tom, jak jsou nastaveny podmínky referenda. Kdyby bylo referendum opravdu demokratické (zůstaňme při intuitivním chápání toho matného pojmu), mělo by být platné jen tehdy, když se pro zkoumanou variantu vysloví nadpoloviční většina oprávněných voličů.
Ale to je za aktuální hvězdné konstelace naprostá chiméra.
Samozřejmě, s výsledky voleb se dají dělat všelijaká kouzla, jde o klasické dilemma, zda sklenice je přeci ještě z poloviny plná, nebo už z ní zbývá jen půlka.
No a pokud “jdu na ruku nepříteli” tím, že připustím prostou většinovou demokracii jako správný systém řízení, diskvalifikoval jsem se sám. Tím, že bych uznával onen systém, kde převáží prostá většina na objem. Což je sice líbivě populistické (blbí mají pocit rovnoprávnosti), ale nefunkční a vede to ke stavu, který právě zažíváme.
Ilustrace:
Chcete jet na výlet. U autobusu se sejde osm šimpanzů a dva profesionální řidiči a jmou se demokraticky hlasovat, kdo bude autobus řídit.
Ještě pořád se Vám chce na výlet?
Zkrátka, se zastánci prosté většinové demokracie si nějak nemám co říci.
A jak jsem řekl, trvám na tom, že ono “referendum 2003″ bylo jednou z mála šancí, jak nahnání do EU shodit se stolu. A v mých očích je stejným vlastizrádcem ten, kdo hlasoval pro, jako ten, kdo se nešel bránit vůbec.
Stejné je to v každém konfliktu. Nezúčastnění jsou bráni za zrádce. Jen ti, kteří bojují proti nepříteli, jimi nejsou.
Máte, samozřejmě, plnou svobodu se na výsledky volby dívat dle vlastních kritérií. Já mám, naopak, kritéria tato. To je zase moje svoboda
“A v mých očích je stejným vlastizrádcem ten, kdo hlasoval pro, jako ten, kdo se nešel bránit vůbec.
Stále Kadel čtenářům neřekl, kdo z těch zúčastněných TAJNÉHO hlasování, NENÍ vlastizrádce.
Koho zajímají oči nějakého Kadla?! On snad určí, kdo hlasoval PRO, tudíž je vladtizradce??
Jak jsem již výše uvedl, přímo “geniálně” totalitní kritérium.
Holynku, chováš se jak malý spratek, který vysklill míčem okno. Všichni vědí, žes to byl Ty, ale Ty kvičíš, že Tě při tom nikdo neviděl.
Hrdina každým coulem, skoro jak Mašíni.
Typická reakce Kadla…
Argumentů nemaje, ihned přechází v osobní útok ad hominem.
Mašiny na takového samolibého gaunera a narcise.
Ale hofno, měkký mozku.
S osobními útoky jsi začal samozřejmě Ty, a to v 23:13:57 tohoto vlákna. Stačí zarolovat.
Nelži, Holynku, Pán Bůh Tě vidí a nespraví to pak ani rychlý orálek s panem farářem v sakristii!
Je to vážné!
Kadelní sprostota začíná gradovat.
Jako, koneckonců, pravidelně.
Slušně položený dotaz na to, kdo si ze zúčastněných v TAJNÉM hlasování zaslouží “dlouhý nůž”, může za osobní útok považovat pouze primitiv a hulvát Kadel, což je prakticky totéž.
Už mě nebavíš, natvrdlý mozku.
Tu svobodu vám neberu, ale myslím, že souvislosti nejsou tak přímočaré, jak kreslíte.
Jistěže bylo referendum o EU jednou z posledních šancí, jak vyklouznout z nové totality. To si nepochybně jeho konstruktéři jasně uvědomovali, proto nastavili kritéria tak, aby to v kombinaci s mediální masáží téměř jistě vyšlo.
Výsledek hovoří za vše: “pro” byly 2/5 oprávněných voličů, 3/5 voličstva měly jiný názor. Držet se při hodnocení tohoto výsledku stále výchozího procentního základu je dobré hlavně proto, aby vynikla pravá podstata demokracie, vlády lidu: genitiv můžeme s jistotou vyloučit, je to jednoznačně vláda ve znamení dativu.
Kdo si pamatuje obsah a průběh tehdejší předolební kampaně, ví, že volič byl systematicky podváděn. Odmítám představu, že podvedený a proto vadně hlasující, resp. nehlasující volič je zrádce. Zrádce ví, co skutečně dělá – a to není případ toho, kdo je podveden.
Nemce, ridi polska zidovka Andela Kazmierzcakova a jeji banda zprisahancu.Byvali svazaci s vychodniho bloku jsou horsi jako komousi prospechari. Byvali svazaci maji vymyty mozky z uceni Marxe a Trockeho. Ti se prezentovali, uz na sjezdech s byvalym internarodnimi druzbami, vsichni svazaci v byvalym NDR a vychodnim bloku se znaji velice dobre.
Merkelová velmi dobře věděla, co činí …
Proč musí nejdříve odstavit od kormidla Helmuta Kohla, po jehož zádech se vyšplhala do vrcholné stranické pozice, a převzít vládní opratě. Její vazba na Putina z dob jejího působení ve Stasi dnes již není žádným tajemstvím. No a ostatní jste již napsal, pane C.O.
HP 1949 nemusis chodit daleko,prijed se podivat do Luhacovic jak dopadnul Svazacky hotel postaveny na nejkrasnejsim miste zatoky Luhacovsky prehrady,nez by se privatizoval dopadnul jako rujiny v Berline ke konci valky.Lihova mafie take mela mezi sebou byvaly svazaky zainteresovanych v kulturnim prostredi koncertu, tacovacek a discotek.U nas svazaci jsou jako potopa po nas, ti by sezrali i howno pod sebou.
Saud má tolik dolarů, že si koupí bílé svině kdykoliv.Rusko nás zachrání, když shodí dolar, už BRICS na tom pracuje.Dolar je uměle udržovaná moc těch kriplů!
Šikovně ŘÍZENÁ imigrace by opravdu mohla leccos vyřešit – třeba pomoci získat kvalifikované pracovníky, ale neřízená invaze určitě ne. To je jako když nebudu bránit požáru, protože řízený oheň v kamnech je užitečný.
V Německu to ale asi zkouší obráceně. Když jsem ještě směl na Facebook, tak tam na Naštvaných matkách působila tlumočnice, co v Německu s imigranty pracuje. Zrovna naříkala, jak má nepřizpůsobivá a ničím neužitečná chamraď vše zajištěno a ničeho se nemusí bát, zatímco s těmi, co jsou přínosem, je to naopak. Mezi imigranty tam byl prý kluk z Maroka. Vysoce inteligentní, kulturně naprosto slučitelný, který mluvil plynně anglicky a během chvíle začal mluvit obstojně německy. Okamžitě si sehnal práci jako webový návrhář a v práci se nad ním rozplývali, jak je šikovný.
Tak toho pak náhle vypověděli. Dostal příkaz k deportaci, vyhnali ho i z bytu a zablokovali mu konto, že ani nevěděl, jak přežije do deportace. Ti, co žijí z dávek a brání se přizpůsobení, těm to ale nehrozí. Nejlépe pak mezi nimi jsou na tom ti, na které je doma zatykač, protože jsou to buď gangsteři, nebo teroristé. Ty nemohou vypovědět, ani kdyby vyhověli té klimatické aktivistce a začali žrát děti, protože doma by je nehumánně perzekuovali za příslušnost k Boko Haram, al Kaiídě nebo čarodějnické mafii, co žere svým protivníkům srdce a z genitálií a očí dělá talismany.
Ale vždyť toto je šikovně řízená migrace, která má za úkol něco vyřešit. A nejsou to jen etničtí Němci, je tím zasažena celá Evropa. Cíl je jasný genocida bílých Evropanů.
Normálnímu člověku snad už nyní musí být jasné že šikovně řízená migrace musí být řízena tak aby byla z takových zdrojů nulová.
NJN jenže jaksi Němci ví jaksi houby o genetické paměti a stavbě mozku . Protože pokud by jim tyto věci byli známi tak do země nepustí jediného migranta :(
Když ty nejhorší muslimy pozavírají do lochu, tak ti tam nakazí další pitomce, to je taková množírna. Je potřeba zakázat islám, obřízky, halal potraviny, pozavírat mešity a vyhnat imámy.
A proto volit SPD.
Tak.
Shrnuto: V Německu se jedná o sabotáž společnosti a národa, cílem je oslabení a uspání Německa, a upevnit novou osu Moskva – Berlín s prodloužením na Paříž. Nejde vůbec o normální imigraci, můžeme klidně říci – tu řízenou. Normální imigrace bývala selektivní. Přijímáni byli předevím imigranti integrovatelní, s vůlí zapojit se do společnosti daného národa, a být mu přínosem, kvalifikačním atd…Nakonec i země Královské Koruny České přijímaly v minulosti imigranty, hlavně německé – ovšem bylo od nich ledacos žádáno. Většinou to bylo zavedení určitých řemesel, určité znalostní báze….Nakonec obrovské procento amerických vědců a specialistů je neamerického původu….Spoustu mozků mají z Evropy, ale i z Číny, atd….Zde na fóru líčený případ kvalifikovaného Maročana akorát potvrzuje, co jsem k tomuto článku výše napsal….Establishment Stasi nepotřebuje myslící kvalifikované lidi,. potřebuje poslušné voliče, potřebuje cosi jak kdysi hajlující dav, zejména na dobu, až řada Němců prohlédne (až je to bude stát životní úroveň, až pocítí ztráty….až tyto faktory konečně u nich vybudí reflex sebezáchovy, pokud ten ovšem nezůstal zcela vygumován).
“V Německu se jedná o sabotáž společnosti a národa, cílem je oslabení a uspání Německa, a upevnit novou osu Moskva – Berlín…”
To samé se děje i u nás…
Vazbu na Kreml, ve spřežení Zeman + Babiš + Okamura + Filip, nemůže vnímat jen ignorant, nebo kolaborant/vlastizrádce!
… snad bych měl ještě uvést, že já rovněž v onen reflex zebezáchovy věřím. Jinak jsme definitivně ztraceni!
Velmi dobře shrnuto.
Jediné, v čem se lišíme, je identifikace původce tohoto marasmu. Vy jej vidíte v “establishmentu StaSi” (potažmo tedy východních tajných služeb), já jej spatřuji naopak ve zcela apolitických, finančnických zákulisních strukturách, jimž vůbec nejde o nějakou politiku či ideologii, ale o prostý kšeft a násobení vlivu. Pod libovolnou vlajkou.
Jinak ale prakticky s celou Vaší úvahou souhlasím, je to tak.
V Německu se jedná o sabotáž společnosti a národa, cílem je oslabení a uspání Německa, a upevnit novou osu Moskva – Berlín s prodloužením na Paříž.
…..
Člověče, vy to mátre v palici opravdu vymleté! Moskva pomáhá určitě přes Soroše a německé neziskovky co dováží pašeráky z Afriky likvidovat Evropu, s kterou ráda spolupracujie a která mu platí za energie. Moskva určitě řídila Allena Dullese s Jeanem Monetem a spol. (agenty CIA a A.D. byl ředitel), aby vymysleli projekt EU! Soroš řízený Moskvou měl ještě loni podplaceno něco kolem 240 poslanců EU. A nakonec plán NWO byl a je prosazován zásadně Putinem! Jo zapomněl jste na papeže, toho taky řídí Moska! Vy polský poskoci to máte v palicích vyžehlené!
Mně jenom není jasné, jak Rusko, při své (stále poukazované) bídě a zaostalosti, dokáže takhle řídit vlastně celý svět.
To bude nejspíš nějaké kouzlo.
Pane 49,
Nula si dovolila neuvěřitelnou věc, mít jiný názor, než hauptkantůrek, a tohle se těžko bude odpouštět.
Když hauptkantůrek řekne, že je 80% voličů vlastizrádců, tak přes to nejede vlak, protože tentokrát nehlasovali jako za bolševika cca 99% pro všechno, co dostali předloženo, jak byl zvyklý…
Ale možná, že těch vlastizrádců není jen 80%, ale přinejmenším 99%, kteří když náhodou mají možnost svobodně volit, což je i volební neúčast, tak prostě hrozí, že nebudou šoupat nohama do taktu, jak zrovna poskakuje hauptkantůrek, a to stalinistický mozeček neodpouští.
Oni totiž nic, na rozdíl od geniálního, a vždy všechno chápajícího a neomylného hauptkantůrka, nechápou, A tudíž si zaslouží mu být vydáni na milost a nemilost jeho rudým laune
To je zase blábol …
Prima zábava k práci, lepší, než Televarieté.
Eště …
“… lidé, kteří když náhodou mají možnost svobodně volit, což je i volební neúčast, tak prostě hrozí, že nebudou šoupat nohama do taktu, jak zrovna poskakuje hauptkantůrek, a to stalinistický mozeček neodpouští.”, uváženě píše pan Langer.
A TI, co nebudou “šoupat nohama do taktu podle hauptkantůrka”, tak si zaslouží “dlouhý nůž”… v tom tkví ta Kadlova totalitní (stalinistická) logika, o níž o kousek výš píši já.
To to ale trvalo, než Kadel – mimo jemu příslovečnou sprostotu a prostotu – v plné nahotě předvedl také podstatu jeho zvráceného myšlení!
To už pro mě byly přijatelnější kadelní VÝPOČTY o jízdě na dálnici nadzvukovou rychlostí, či výše německých poválečných reparací. Při tom jsem se alespoň od ❤️ zasmál.
Poklidnou neděli přeji všem čtenářům PP.
Už si zase dostal vycházky a pustili tě doktoři na chvilku z léčebny gumovko pošahaná?
Kde se v tobě bere ta neskutečná zášť např. vůči Okamurovi, který jen tady nechce opičky z Afriky a arabských zemí a navíc chce, aby občané se mohli více vyjadřovat k zásadním věcem, když zastupitelská demokracie selhává? Věřící, bigotní a v podstatě také nenávistný ODSák, milec strany kmotrů a nositelů psích deček! Věřící žlučovitý človíček plný nenávisti, to se přece vylučuje! Navíc svými postaji na netu v podstatě podporuje ty co likvidují Západ a bílou Evropu a jsou de facto satanisti, modlící se k talmudu a kabale! To už je opravdu na psychiatrickou léčebnu!
Touché!
Přímo kadelní to výstřik žluči, plné sprostoty, zášti, nenávisti a lží, v přímém přenosu…
Ještě chybí to opakované MAXI.konstatování o tom, jak mě měl “v Hynčině fotr vystříknout do kopřiv…”, kterým je ze strany Marxima obdařen každý vážný oponent SPD, a bylo by to zcela RYZÍ 🙂
Protiizraeský marxista Marximus, podporovatel EET a komunistů, duševní santusák a chronický lhář, tak ten žel na tomto portále není svým chováním výjimkou…
Je opravdu zajímavé, jak dokážou někteří jedinci být indoktrinováni, jak podporují “vlastence”, kámoše komunistů, co u nich dokonce žádal jako prezidentský kandidát o podporu, a “obhájce bílé rasy” žlutáka, co ještě nedávno provozoval Miss Expat, tak poté, co si “vypůjčil” část programu Pravého Bloku, je najednou ten největší demokrat a spasitel českého národa.
Aha, on vlastně také napsal o komunismu jako nejdemokratičtějším systému.
Je docela zajímavé slyšet, co o něm řekl jiný tzv. vlastenec Černohorský, a co prohlásil o fanatických podporovatelích SPD…
Přeji Vám hezkou neděli.
Tak jsem zvědav, zda bude můj koment schválen.
Když ne, pěknou neděli Vám alespon tedy popřeji.
Na rozdíl od mé včerejší odpovědi, kterou jsem adresoval Vám pod článkem o Gottovi, a to ve věci amorálního Zemanava R.i.n.g.a, Váš komentář schválen byl…
Děkuji za přání i za výstižnou a pravdivou charakteristiku Marxima.
✌️
Maxime, každý člověk, který v životě nic nedokázal a nakonec musel z protekce skončit alespoň jako státní fízl, zahořkne. No a v důchodu skončí jako pytel nenávisti, kterému se všichni posmívají a čekají, až už konečně zatřepe bačkorou.
I v havanských mrazech.
Podívejme se, kdo tu opět zoufale poskakuje s rozeplým poklopcem. Kadel, a zase jen kadí, a kadí…
Jako, koneckonců, pravidelně.
… jen na vysvětlenou uvádím, že o tom rozepínání poklopce a močení do mého hrobu, tu primitivní hulvát Kadel psal nedávno.
… a těší se na to.
Moc.
Na co jiného se také může primitivní hulvát těšit, že.
Na ledacos, narozdíl od Tebe.
Širší duševní obzor se tomu říká.
O duševním obzoru tu mnohdy píše (vč. názorných ukázek) i cirkl, primitivní hulvát Tobě podobný.
A nesmí snad, soudruhu kontrolore? Že bys mu jako šel udělat státní prověrku myšlenek, víš?
Teplých bonzů není nikdy dost.
Ale jistěže může. Prezentuje sám SEBE, což si každý slušný soudný člověk přebere.
Nevím však, zda bude soudný člověk vědět, co znamená výraz “teplý bonz”.
I když, nač by mu to bylo. Mluva primitivních hulvátů je každému slušnému člověku cizí. Já to nevím, a vůbec mi to nechybí.
“Soudný člověk” nebude vědět, co je to “teplý bonz”.
Holynku, ty už argumentačně drhneš i o to místní mělké dno. Není Ti trapně?
Vůbec mi není trapně. Proč by mělo?
Nemusím znát vyznam všech slov, kterými “obohacuje” čtenáře Pravého (konzervativ-ního) prostoru nějaký primitivní hulvát Kadel.
Ještě větší debil, než jsme čekali. Ty opravdu nemáš limitu, langepe.
Napsat, že v referendu o EU se svobodně volilo, to je intelektuální výkon hodný Zweisteina. Referenda v rámci EU jsou tak svobodná, že se někdy musí několikrát opakovat, aby vyšlo to, co vyjít má.
Kam má paměť sahá, na to neměli ani komunisti, když byli ještě u vesla.
Obchod s lidmi který zacálují oběti výměny obyvatel kalegri.
https://www.youtube.com/watch?v=StIzboo1Hic
Ovšemže všeůlijací kadelní či maximističtí znalci musí urážet, když nemají argument. Dobrá: Mohu doložit ten, který je mi znám z prostředí, které je mi známo….Polsko. Nadace “Open Dialog” s její šéfovou Ljudmilou Kozłowskou (Ukrajinská ruska vdaná za Poláka Bartosze Kramka)-…. Zjištěné finanční toky jsou super důkazem: Ruský oligarcha Muchtar Abliazov, residuum komunismu, dnes ovšem občan Kazachstánu, a sourasně Sörös a ještě k tomu některé německé neziskovky. Abliazov v minulosti byl šéfem banky (v CCCP), kde zdefraudoval 6 mild USD. Zajímavou je reakce některých představitelů EU: Polsko nakonec bylo po předvedení důkazů nuceno zakročit. Kozlovskou Polsko zapsalo do Informačního Systému Schengen, v důsledku čehož byla okamžitě deportována na Ukrajinu. działania. To rozzuřilo unijní neomarxisty, kteří začali přijímat Kozlovskou v kruzích EU a využívat ji k protipolské propagandě, a ještě byla okázale pozvána – do Merkelistánu a do quasikomunistické Belgie. Ovšem i tahle neomarsistická propagandistická goebbelsiáda později sklapla, protože vyšly najevo daňové podvody ve Skotsku, k nimž jejich protagonisté používali také služeb této úžasné nadace….Ovšem drama pokračuje, protože ve spojitosti s vraždou jiného bankovního činitele je Abljazov odsouzen v Kazachstáně in contumaciam na doživotí …pobývá – v Britanii! Jak je tohle zamotané drama možné? Korumpiováním kdekoho mocného, mj, finance dodával i některým exponentům bývalého postkomunistickému režimu v Polsku…. Tedy rekapitulováno: Peníze tato nadace měla jak od Abljazova, tak od Söröse, kompromitovány jsou i německé neziskovky, které ji financovaly především v protipolské činnosti… byl jí 16-bodový manifest “vypneme stát”, v podstatě návod na parlamentní puč. Byla součástí plánu svržení vlády Práva a Spravedlnosti dle vzoru ukrajinského Majdanu.
Sice jsem poněkud odbočil od tématu, nicméně za vhodné lze považovat “vychytání” činnosti na likvidaci vlády, která se někomu v zahraničí neodpovídá nějakým mocensko-diktátorským představám….
Člověče, co to o mně povídáte?
Vždyť já jsem, naopak, s Vámi prakticky ve všem souhlasil (lze dohledat – píšete v podstatě pravdu) a vůči Vaší osobě jsem neřekl půl slova křivého!
Netrpíte moribundem holínkiensis? Nebo langerní oligofrenií?
Člověče, co to o mně povídáte?
Vždyť já jsem, naopak, s Vámi prakticky ve všem souhlasil (lze dohledat – píšete v podstatě pravdu) a vůči Vaší osobě jsem neřekl půl slova špatného!
Netrpíte moribundem holynkiensis? Nebo langerní oligophrenií?
Vybočil jste ze zažitého schématu, je potřeba to srovnat – toť vše.
“Ovšemže všelijací kadelní či maximističtí znalci musí urážet, když nemají argument… – píše mj. Catholic Observer.
Vážený pane, vždyť to je jejich hlavni poslání na tomto portálu; rozbíjet diskuzi, diskreditovat oponenty a šířit pomluvy a prokremelskou propagandu. Na víc se nikdy v životě nezmohli, a do jejich smrti ani nezmohou…
P.S.: Děkuji Vám za informace, které zde průběžně uvádíte; mnohé jsou i pro mě novum.
… tuhle nemoc jsem myslel. Děkuji za ukázku.
Prosím, rádo se stalo …
Kecáš bludy polský katolický obesrávači!