
Příště to vyhraješ, Marine!
REC
“Příště to vyhraješ, Marine!” , Vzkázal Le Penové holandský pravicový politik Greet Wilders, kterého v předešlých nizozemských volbách porazil Mark Rutte. Předpovídá, že v příštích volbách oba – on i Le Penová zvítězí nad globalizmem.
Centrista Emmanuel Macron zvítězil v nedělním druhém kole francouzských prezidentských voleb. Podle konečných výsledků, které byly zveřejněny v noci z neděle na pondělí, získal 66,06 procenta hlasů. Stane se tak nejmladším francouzským prezidentem. Porazil předsedkyni Národní fronty Marine Le Penovou, která dostala 33,94 procenta hlasů, a uznala svou porážku.
Marcon na svoje vítězství teagoval slovy: “Děkuji všem, kteří mi dali svůj hlas. Nezapomenu na vás. Budu se ze všech sil snažit, abych byl hoden důvěry, kterou jste do mě vložili.” V proslovu, který již pojal v prezidentském stylu, Macron voličům slíbil, že od pondělí vnese do veřejného života morálku a “demokratickou vitalitu”. Pozdravil současnou hlavu státu Francoise Hollanda svou soupeřku ve druhém kole Marine Le Pěnovou. Přislíbil také postupné překonání rozdělení společnosti, které prezidentské volby přinesly. Prohlásil, že Francie bude předním aktérem v boji proti terorismu na svém území i v zahraničí. Vyjádřil se i za obranu Evropy, kterou chce přiblížit občanům.
Le Penová Macronovi pogratulovala k vítězství. Uvedla, že Francie volila kontinuitu. Popřál mu i dosluhující prezident François Hollande s tím, že Macronovo vítězství ukazuje, že se většina francouzského lidu sjednotila okolo hodnot republiky.
Nigel Farage: “Už teď se těším na rok 2022.” Bývalý lídr britské pravicové strany UKIP odkazuje Le Penové, aby se nevzdávala a ať si představí obraz následujícího vládnutí Macrona ve Francii. “Macron nenabízí nic jiného než 5 následujících let plných chyb a selhání, větších pravomocí vůči EU a otevřených hranic. Když se Marine bude držet svých hodnot, v roce 2022 má vítězství jisté.”
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2019: *****
Milan Tahovský 1000,- Kč, Jakub Malinovský 55,- Kč, Petr Macura 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Helena Novotná 200,- Kč, Jitka Rytířová 800,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, Milan Černý 500,- Kč, Věra Heyduková 200,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Vlatimil Běhan 50,- Kč, David Bezděk 150,- Kč, Tomáš Foldyna 751,44 Kč (30 eur)
Celkem za měsíc: 5 156,44 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
rozkladný vývoj EU do 2022 nevydrží a eskalace napětí vyvolá změny dříve.
Taky si myslím
Ijn …..Napiste to jeste jednou……tak krasne se to cte …..po masazi od CT1…..
Petře,ony ty volby dopadly jinak než aby Macronovi celou cestu na vítěznou tribunu hráli Odu na radost.
Takže: Francie má 64 mil. obyvatel
nevoliči(děti) – 17 mil
oprávněných voličů 47 mil.
nepřišlo 25 % 12 mil.
volilo 35 mil
prázné obálky 11,5 % 4 mil
odevzdané hlasy 31 mil
z toho Macron 66 % 20,5 mil.
Le Penová 10,5 mil.
Macrom nemá vůbec důvod k radosti.
Ze 47 mil.obyvatel ho volilo jen 20 milionů,a
27 mil Francouzů ho nechce za prezidenta.
Možná ti co nepřišli neví jak volit, ale myslím že Francie je rozvalená 50:50 co se týká EU a migrace.
Brzy se přijde na pravdu, že byl nastrčená figurka Holanda,který měl před volbami 5 % volitelnost.
A to teprv začne znít francouzká hymna …..
do r. 2022 už dávno budou bílí občané otrakáři muslimů. Pak se bude zpívat, bílý otrakář….. budeme platit muslimům vysoké daně, jinak s námi konec kdo se vzbouří. Toť naše budoucnost s holohlavcem Sobotkou a spol. Všichni tito grázlové jsou před občanskou válkou v EU pojištěni a mají všichni majetný příbytek mimo EU!!!
Chudáci mi řádní občané bez zbraní budeme naše děti ve válce s muslimy bránit holými rukami.
Brusel do 2 let padne a všichni ti zločinci budou s rodinami na ostrovech a státech, kde je nikdo nemůže soudit., Brusel, velkolepé budovy ovládnou muslimové.
Připravte se občané na tuto skutečnost a ta přijde brzy.
víte co, nechcete něco udělat s tím Vaším češtinem?
Co je otrakáři, to nevím, ale otrokáři budou muslimové a my budeme otroci. Nebo to myslíte naopak? Z vašeho textu se to nedá poznat.
Byl to jen překlep (te se nemusí vztahovat je na jedno písmeno, ale i na celé slovo). Z nejen z celého komentáře je jasné o co jde ale už i z první věty.
Janino, nic si z toho nedělejte, když on ten průvan mezi ušima musí mít všechno spisovně a bez chyb jinak mu nestačí inteligence k pochopení. Normální člověk totiž dokáže i z podstatně více chyb ve slovech pochopit daný text bezchybně. U nikoho inkluze zapracovala na 500%.
To víte, že ne, navíc to byl komentář Hany, který jsem pochopila na první přečtení.
A souhlasím s ním, jen ty 2 roky do pádu Bruselu se mi zdají poněkud málo a zase čím víc let uběhne, tím horší bude situace. Je to skoro neřešitelné.
Hana :
“Brusel do 2 let padne……”
– nuž, to je príliš optimistické. Je to možné, ale málo pravdepodobné. Ja typujem tak 8 rokov. To už bude v unii cca 10 milionov ďaľších muslimákov, 40 milionov sa narodí tým už prítomným, takže už bude cítiť následky. K tomu finančný krach Grécka, talianska, ….
ale depáááá, oni si Bruselstán budou hýčkat….
Doufám. . .
Tak snad příště. Na druhou stranu je ale Macron tak nekompetentní s tou svojí ,,centrickou” politikou, že je dost možné, že rozpad EU přijde rychleji. Každopádně se už těším na trestání Poláků a Maďarů
Teď Macron má školu od čerňochavy Obamy, jeho učitele školu . Takže Francie získala nového Obamu.. A více bez komentářre.
EU, jde do těžké záhuby. 2 roky a je konečná. Budeme utíkat do Ruska k panu Putinovi a na Sibiř, kde nebude prozatím ohroženi obamovskými muslimy .
Co to píšete, jaké trestní Poláků a Maďarů,
Asi máte v hlavě těžký guláš!!!
Asi se mne s lidmi jak vy psát na PP.
Já Poláky i Maďary zbožňuji. Stojí si na své nacionální stránce. Nedokážou se koupit. Právě můj syn je v Polsku a píše: mami, už ve Vídni v tom internacionálním městě plné muslimů nechci žít. V polsku je svobodno, jenom Poláci a klid.
To o ČR už se nedá psát.
bylo to myšleno ironicky a všichni kromě vás to tak zřejmě pochopili
Ja sa na trestání Poláků a Maďarů ozaj teším. Ak si EU chce vykopať hrob, treba jej fandiť.
Ale že už nechtějí trestat Čechy, co všechno asi slíbili Sralbotka se Zadolárkem v Bruseli a Berlíně že EUpapaláši nás vyřadili ze zlobivých zemí.
samozřejmě že se mu to trestání poláků a maďarů nepovede a uřízne si mega ostudu
http://echo24.cz/a/wgvQk/macron-do-tri-mesicu-po-zvoleni-zatocim-s-polskem-a-madarskem
Pokiaľ sa mu to trestání poláků a maďarů povede, dostane EU poriadny knockaut. Dúfam, že aj trestanie slovákov. Slováci potrebujú poriadnu sprchu od EU – na prebudenie.
mě mrzí,že k tomu “trestání”nepřibral i nás……to o něčem svědčí,ale pro nás ne moc pozitivně
Ne, nic už nikdy nevyhraješ Marine, ani tví nástupci. Muslimové se rozmnožují geometrickou řadou v sociálním státu Francie. Velký muftí největší franc. mešity vyzval všechny muslimy, aby v nerozborné jednotě volili Macrona (excsocialistu). Už je konec, sladká Francie. Muslimové už mají svou stranu, i když její představitel je bílý.
Nebojte se,nestahujte kalhoty před brodem ! Jak jsem četla tak je ve Francii,ve větších městech, neúnosný nepořádek,chaos, vojenský dril i na nevinný lidi, že francouzi nejsou spokojení a proto Holanda nechtěli za prezidenta. Jenže až zjistí že Macron a Holand jsou spojenci,že jim bylo lháno, bude zle!
jenže podporu Makarónovi vyslovil Hollande už před volbama…taky ožrala a babice z Němec….. nebo plešoun zpoza velký louže…a stejně to u frantíků nepomohlo….ani si nemyslím,že bylo důležité znát toho vlažnýho mamánka-stačilo sledovat,kdo mu vysloví podporu-podle mě to byli všechno závadní politici
a už to je mělo upozornit na to,že je něco špatně
I já si myslím, že Marine již nevyhraje právě z těchto důvodů. Nikdy už nebude země galského kohouta. Jenom čmoudi, čmoudi, čmoudi. Je to smutný. Ti, kdo začali čoudy vpouštět po tisícovkách do Evropy, by se měli smažit v ohni pekelném.
Zvítězily zzzzááápadní hodnoty – Íčko&spol. by měli začít slavit porážku odporné Putinovi agentky !
Vlade kecáte. Že zrovna Vy, ruku v ruce se socany všech odrůd, Západní hodnoty zesměšňujete! To si na toho katolíka asi jenom hrajete, ne?
Ano, Skeptiku , máte plnou pravdu – pojem ,,západní hodnoty ,, vskutku zesměšňuji .
A s radostí……
takže hrajete…mmch., já to napsal s velkým Zet!
“Z” dead baby
Diskutér má samozřejmě na mysli ty vaše neomarxistické “evropské hodnoty” zahrnující všechna levicově liberální a neokomunistická svinstva, která se zrodila na Západě. Počínaje francouzský a německým socialismem a komunismem, přes židovský marxismus, italský fašismus, německý nacismus a konče dnes zhruba deseti rozvratnými ideologiemi, které vy vlastizrádci a kolaboranti prosazujete.
já nevím co má diskutér na mysli, to hlavy nikomu nevidím, asi nejsem dostatečně ryzí, ale to co Vy tady píšete s tím já, a Západní hodnoty, nemáme nic společného!
Vy jste na to docela (mimořádně) i kápl…..
Největší smích způsobuje právě ona nevyjasněnost tohoto pojmu, s kterým se kdekdo ohání…..
Vám nedochází , jak je již pojem sám absurdní ?
absurdní to udělali neomarxisté. Do jejich vzniku to nikdo nezpochybňoval! Ale, že vy jim skočíte na špek…
Ještě němečtí nacionalisté, ti byli hned po francouzských revolucionářích!
Hodnoty Západu ( toho, který neodpadl k monofysitskému a ariánskému bludu) , případně schismatismu narušili již Luther ( částečně inspirován naším Husem) , Kalvín, Zwingli , Jindřich VIII & spol.
Osvícenci (většinou zednáři) , vydatně podporováni francouzským galikanistickým klerem v tomto pokračovali…..
V tomto světle nejsou hodnotami Západu (ale i Východu) ani – Volnost – Rovnost – Bratrství.
Hus zednář…a ti ostatní…no, máte to asi těžké!
Kde jsem napsal, že byl Hus zednář? Napsal jsem, že byl Lutherovi částečně vzorem . To je pravda, nebo snad ne?
Psal jsem, že zednáři byli osvícenci! Mate něco proti tomu? Sem s tím!
Vy jste skutečně ochcavač nohavic, jak vás místní lidé nazývají, jen co je pravda! Buď neumíte číst, nebo potřebujete vyplesknout, až byste udělal kotrmelec!
Pokud je řeč o tradičních západních křesťanských hodnotách, tak ty my pravičáci samozřejmě uznáváme jako základ naší euroatlantické civilizace vč. Ruska. Pokud pisatel napsal jejich parodii, tak to jsou ty vaše jandovsko-halíkovsko-havloidní “evropské hodnoty”, kterým se jako perverzním a levičáckým vysmíváme.
třeba tu muslmanskou rodinu s mlácením manželek, ne?
No proč nš, když může být , prý, Rusko součást Euroatlantické civilizace…
100x
Byť jsem skeptický, že máš nějaký vlastní pravicový názor, tak se tě přesto zeptám – jaké máš řešení k záchraně našich tradičních západních křesťanských hodnot ? Předpokládám, že těsnou spolupráci s našimi západními neomarxistickými a židofašistickými nepřáteli při zavádění rasistického NWO pomocí muslimské a černošské imigrace.
zavedu muslimskou rodinu a vstoupím do pravoslavné církve k moskevskému ímánovi p U´TInovi…
A samozřejmě, podle vašeho seznamu podřežu prvního zýonystu kterého potkám…nejvíc by se mně líbil nějaký takový Vlado, co má profucký nos 48!
Jášku, přesně, díky za písemné potvrzení, že jseš hanácké pako, které zasírá internet svými výblitky.
Mezi “výblitky” Boušeho a jeho Ofčáčka48, se již nic víc nevleze
Gottwalde, a o tom to je…
Co to je ty nikdo to tvoje nš? Nauč se česky cype!
(Reakce na tvoje blbé napomenutí Janiny kousek výše.)
Nebyv k tomu tématicky patřičný článek, tak jsem tento příspěvek připojil ke včerejšímu článku, ale patří sem :
Tak se naši vlastenci probudili z té francouzské volební kocoviny, kde paní Le Penová utrpěla zdrcující porážku od rozvratných protinárodních sil. Snad bychom mohli už konečně přijmout z dané reality poučení, že Západ je definitivně ztracen, není mu pomoci, natož abychom dokonce očekávali, že nás bude zachraňovat. Západ nás vždycky zradil a kdo jednou zradil, zradí i podruhé a vždycky. V podstatě i tyto volby lze považovat za zradu, protože voliči dali přednost neomarxistickým a levicově liberálním rozvratným ideologiím sloužícím zániku bílé evropské rasy a evropských národů.
Jistě si čtenáři uvědomí naše místo v opozici vůči zákeřnému Západu a ve spojenectví s naším nejbližším přítelem – pravicovým, kapitalistickým a křesťanským Ruskem.
Pryč z EU a NATO !!!
Bouše a čo je vlasteneckého na tom, že vytiahneme hlavu z jednej prdele a strčíme ju do druhej?
Gašpo, odpoutejte se i Vy konečně od minulého režimu ! My pravičáci nikomu a nikdy hlavu do análu nestrkáme.
Od “zazracne prozreleho” komunistickeho politruka a kremelskeho kolaboranta s papiry na palici zni takove prohlaseni jako oralni terorismus
na anál má manželku s číslem 48!
ovšem, mínusáku, ale délka to opravdu není…
To je tvoje největší délka ty průvane v hlavě. A že tě nějak fascinuje ten anální styk, jistě se na jiný nezmůžeš a ani tam ti pšenka nekvete. Vem si Holínky a zkus kozu nebo ovci.
Co to je ty 48 to tvoje “Holínky” s velkým “H”?
“Nauč se česky cype!”
(Reakce na tvoje blbé napomenutí nick “nikdo” kousek výše.)
To mě těší soudruhu že ses tak rychle přihlásil, můžeš s tím přidržením nikomu pomoct kopírko. Už dlouho sis nezakopíroval svůj obligátní text a já na rozdíl složky nemaje nevím kolikrát jsem už letos na tebe reagoval. TAK DO TOHO.
Na rozdíl od tebe – abys pochopil tak doplňuju.
Vem si Holínky a zkus kozu nebo ovci.
xxxxxxxxxxxx
100x
Pod stejnou tapetu, stejná reakce, psaná s pohodou, klídkem a tabáčkem (a ranní kávou):
Kdo jednou okupoval (1968), okupovat bude i podruhé… proto, ve spojenectví s NATO, buďme ve střehu proti levicovému, oligarchickému a totalitnímu Rusku !!!
Zajímavé, mluvil byste také stejně o okupaci Německa, jehož okupace měla za následek víc než 300 000 obětí, potažmo všechny ostatní okupace ze strany Němců v naší historii? PS: v 68 sem vpadli taky
Ano!
tak proč chcete spolupráci v NATO, kde je i Německo (které z nás má protektorát)???
to jsou jenom takové řeči. Žádní němečtí vojáci zde nejsou a v EU jsme dobrovolně. vyhrajte volby, vyhlaste referendum o vystoupení a potom, až tomu Bundeswehr bude bránit vstupem na naše území, tak to bude okupace!
Že si volíme idioty, kteří nejsou schopni napomoci diverzifikaci naší ekonomiky po celém světe a nejen do Eu, potažmo SRN za to snad Němci nemůžou, nebo tady volí Merkel?
Nýmande, ty troubo, bavíme se o okupaci ČSR nacistickým Wehrmachtem a SS v letech 1938-45.
Boušulínku, a co takhle číst i jiné názory než ty, co máte v oběžníku?
Hrušeň 8.5.2017 10:07:24
Odpovědět
tak proč chcete spolupráci v NATO, kde je i Německo (které z nás má protektorát)???
Nýmande, jde o srovnání 2 okupací, kde Holínko používá 2 metry, takže se stává komickým a nevěrohodným. Ostatně, jako vždycky.
Za podpory paktu Molotov – Ribbentrop kremelska zrudo!
Tušíte aspoň, že Německo mělo podepsané dohody i s jinými státy, nejen se SSSR?
Nebo plácáte už tisíckrát omleté, abyste získal pochvalu od svých ideových příznivců (lhářů kdykoli ve jim to hodí)?
ale se SSSR začalo válku, víte? Do 15. března 39 to byl jakž taž normální stát. Tedy navenek!
Jak SSSR začalo válku? Pokud vím, bylo napadené. A i kdybych přijala bez výhrady vaše tvrzení, že do té doby s Německem spolupracovalo, nic to nemění na faktu, že samo válku nezačalo, ale bylo svým – tedy podle vás spojencem NAPADENO.
Kdyby tu válku připravovalo, těžko by se mohlo ocitnout v situaci, že mu vojska jeho “spojence” rozmlátila půl země (když si tedy odmyslíme obrovskou plochu Sibiře, kam se nestačili dostat).
Janino, sorry, Vy jste vážně blbá!
Neomlouvejte se, to je v pořádku, vím, že to neodpovídá linii, kterou musíte držet za každou cenu, ale na druhou stranu vás nemůžu nechat v omylu, že vaše slova beru vážně.
Kolego, perfektní práce !!! Pomatený Holínko si zcela spontánně naběhl na vidle jako primitivní magor. Zasloužíte si 100 x
“Pomatený” Bouše neví o čem je řeč, takže i ty vidle jej minuly
To rika clovek s papiry na hlavu, ktere mu zaridily vlastni (?) deti…
Já jen čekám, co nevěrohodný Bouše ZDE sdělí, co mu řekl Macek k mé osobě (jak čtenářům slíbil), abych mohl zveřejnit, co o Boušem řekla “jeho” 👩
od kdy má Vlado mikádo, pane Holínku?
…tato nemá
s osmačtyři-cítkou nic společného, ta je pokrevní…
holínku ty jsi obyčejný lidský odpad
Díky za uznání mých lidských hodnot!
Z úst (klávesnice) anonymního obhájce komunistických praktik
vč. aktivit Bureše – Babišovic poskoka anningera – je soudným čtenářem označení za “lidský odpad” vnímáno za poctu.
Bořek kecá, nemluvil by stejně. Tu okupaci tu už tak jak tak máme, ekonomickou a hérec už dal naše vojsko stejně pod velení Wehrmachtu … tedy Bundeswehru. Ten už si svoji řiť na zalezení vybral a pilně se učí německy nebo americkou angličtinu. Nebo spíš obojí.
Bez souhlasu USA a Velké Británie jako signatářů Jaltské dohody z r. 1945 by okupace Československa v r. 1968 židobolševickým SSSR a jeho satelity NDR, Polskem, Maďarskem a Bulharskem nebyla možná.
Kdo dal, či nedal k čemu souhlas, nevím (a nejsem jistě sám, neb nespekuluji).
Jedno vím však zcela jistě. Rusky mluvící vojáky jsem (nejen) v Šumperku vídával v počtu větším než malém až do roku 1990 a rakety (s jadernými hlavicemi) odváželi z Libavé ještě v roce 1991…
ty jsi jen prostě hloupý
On je jen (jakýmkoli)státem prověřený kontrolor a sežral Šalamounovo hovno, proto je tak ,,chytrý”.
to je pravda svého času se tady vytahoval jak podepisoval peníze pro bejvalé komunisty a chudák tak se mu třásla ruka protože věděl že to jsou darebáci ale nemohl nic dělat.holínek je zbabělec a srab a anální přívěsek langera.to mluví za vše.aby mohl takové věci dělat tak musel bejt tutově komunista a snad i ten estébák.tohle jiný figury dělat nemohly.ale prej je věřící.tomumoc nevěřím.protože jestli věří langerovi co si langer vymyslí tak musí bejt komunista a ne věřící.
Mohu vůbec od podlého komunisty a obhájce estébáka Bureše, anonymního zbabělce “anningera”, požadovat, aby své lživé tvrzení – “…svého času se tady vytahoval jak podepisoval peníze pro bejvalé komunisty…”
– doložil odkazem?!?
Ne!
Lidé s bolševickým uvažováním vždy jen lhali a své oponenty v lepším případě hanili, pokud je nenahnali do uranových dolů nebo přímo na šibenici.
Soudruh anninger se chová jako estébák.
Lékař pracující v Rakousku by těžko měl zapotřebí psát sem komunistické žvásty, ledaže je to starý fanatický komunista a stálý fízl ruskočeské tajné služby.
Co to čtu?
Anninger
že je “lékař pracující v Rakousku”??
Vyhazovač v bordelu, to snad… a to ještě někde na periferii.
Vyhazovač? Tak možná nočních váz….
Pane “nikdo”
(a pp. Holínku, Lamgere, apod) –
jste snad lidé s bolševickým uvažováním?
Cituji p. Holínka:
Lidé s bolševickým uvažováním vždy jen lhali a své oponenty v lepším případě hanili, …. ”
A copak děláte vy?
Byl jsem jmenován
a navíc nařčen, proto reaguji POUZE ZA SEBE.
Dříve, než opět zmoknete, přepište mi, prosím, jediný komentář, v němž jsem lhal či některého z identifikova-telných účastníků diskuse hanil (u anonyma nelze hanu od reality rozpoznat).
Ne však opět žádné vaše “úvahy” či podsouvání. Chci znát konkrétní můj komentář.
Děkuji!
Bořivoj Holínek 8.5.2017 15:00:12
Složky a seznamy výroků si nevedu.
Takže jen namátkou: šlapka z E55 je podle vás pochvala?
Ovšem identifikovatelný – jak žádáte – je tu jen p.Bouše a vy, takže máte skvělou výmluvu. Což ovšem na věci nic nemění.
Tak si ty “složky” zaveďte, nebo laskavě zavřete zobáček.
Kdyby si čtenáři nyní přečetli, kdy a v jaké souvislosti padlo ono slovo “šlapka”, tak mnozí uznají, že to bylo ještě velmi korektní ohodnocení stavu.
To těžko.
Ale jistě neuniklo vaší pozornosti, že si z toho dělám legraci, protože brát vážně slova vaše i p. Langera, to už byste po mně chtěli moc.
Někdy je docela zábavné, jak místo argumentů se vyžíváte v osobních invektivách, jenže když jsou stále stejné, je to poněkud nudné.
Mohla bych prosit o trochu fantazie?
Anningere
100x
Pane Holínku, nemusíte spekulovat, ale už několikrát bylo řečeno/napsáno osobami znalými (politiky, diplomaty), že té “okupaci” v r. 68 daly USA “zelenou.
Mimo jiné tím, že prezident USA v té době odjel na dovolenou, čímž v “řeči diplomatické” dal najevo: Je to vaše věc, USA nebude protestovat.
Je podivné, že vy, politiky tak znalý jste toto nezaregistroval.
a co měl dělat, když jsem se dobrovolně přihlásili k Rusákům?
Ale kdeže, pod “zvací dopis” se přeci podepsal “prezident USA”, a to dříve, než odjel na dovolenou…
Logika á la Janina v přímém přenosu
P.S.
Kousek výše žádá o trochu fantazie, takže ji chvíli zbavíme slepičí vizáže a nyní postačí jen konstatovat, že je TRDLO.
A všiml jste si taky, že mi PODSOUVÁTE něco, co jsem nenapsala? (Vaše oblíbená frázička.)
I když na rozdíl od vás jsem pochopila jednak to, že jde o ironnii, ale hlavně to, že tou ironií zakrýváte vaši absenci informací.
Pane Holínku,
nevím, kdo zvací dopis napsal a kdy, (pokud se tedy někde neobjevil ex post, aby se celá akce trochu zlegalizovala – vyloučit se to nedá), ale o tom řeč nebyla.
Napsala jsem pouze, co kdysi řekl nějaký diplomat a to v tom smyslu, že odjezdem prezidenta USA na dovolenou daly Spojené státa najevo, že co se děje v regionu spodajícím do ruské sféry vlivu se nebudou nijak zabývat. A co si vzpomínám, nepřišla ani nějaká protestní nóta, nebo jakákoliv negativní oficiální reakce.
Vy jste ovšem zajisté diplomat s bohatými zkušenostmi, máte celou věc detailně prodiskutovanou s kolegy diplomaty a všemi ministry zahr.věcí, tak to budete vědět lépe, než nějaký jiný, vám neznámý a vámi neuznaný diplomat, že?
Znovu opakuji, buďto dejte odkaz na slova onoho politika či diplomata, nebo laskavě zavřete zobáček, trdlo.
Tady nejste na babských drbech, kde jedna paní povídala nebo někdy, někde, něco četla…
……………………
zde je odkaz můj –
https://cs.wikipedia.org/wiki/Zvac%C3%AD_dopis
Žádný odkaz vám nedám, protože – znovu opakuji, složky si nevedu a vést nebudu. Navíc jsem to četla v době, kdy ještě internet nebyl až tak rozšířený, takže máte smůlu.
Ale vy pořád píšete o něčem jiném!
Zvací dopis jsem nezpochybňovala, račte si komentář přečíst znovu, psala jsem pouze o tom, jak k faktu “bratrské pomoci” (proti které jsem byla stejně jako všichni v mém okolí a jistě i vy – na rozdíl od vás o tom NIKDY nebudu pochybovat) přistupoval prezident USA jistě v souladu s americkou administrativou.
Vy to snad nejste schopný pochopit?
Nebo mi aspoň zkuste dát odkaz, kde jsem odmítla existenci toho dopisu.
Jinak laskavě zavřete ten zobáček vy.
“…nevím, kdo zvací dopis napsal a kdy, (pokud se tedy někde neobjevil ex post, aby se celá akce trochu zlegalizovala – vyloučit se to nedá),…”
………………..
Vzteklé trdlo, jež zobáček nezavře, nic víc.
………………..
President demokratické země, ctící svobodu, pokud je mu známo, že představitelé socialistické země si zvou pomoc ze země zamořené komunistic-kou totalitou, jede na dovolenou… nečinil bych nic jiného.
A já vám znovu opakuji, že vaše znalosti diplomatických zvyklostí jsou na nulové úrovni a vašimi názory a pokyny se ŽÁDNÝ prezident řídit nebude. Kvokejte si co chcete, je to tak.
p. nikdo,
mně se neptejte, co má dělat prezident ať už mé nebo cizí země. Já píšu jen to, co se prokazatelně stalo a neradím prezidentům.
A o té dobrovolnosti (tehdy, ale hlavně dnes) by se dalo dlouze povídat. Na to tu není prostor (byť pravý :-).
Bouše, a jakým kouzlem se z vojáků židobolševického SSSR stali ti:
Lubomír Bouše 7.5.2017 11:52:39
Odpovědět
…Rusové jsou dokonce tak neskutečně zákeřní, že před 25 lety jejich armády opustily střední a východní Evropu, a to jenom proto, aby mohli zorganizovat tankový a raketový útok na toto území.
…Je celkem logické, že by Rusové nemohli zákeřně útočit na území, které už mají dávno vojensky obsazené.
Děkuji za odpověď
Nýmande, ty hanácké pako, ty nepoznáš mou nadsázku a parodii současné státem organizované protiruské kampaně ?
takže Boušu.línek z popelnice píše parodii.
Ale to všichni, kteří se zde pohybují více jak měsíc ví, že to co píšete je jenom parodie. Nebo si vážně myslíte, že Vás někdo bere vážně? Tak možná manželka 48 a pár jiných komoušů ale to je tak všechno
To neni parodie, on je SKUTECNY blazen!
NESKUTEČNÝ…
Cháááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
100x :yahoo:…ať se cítí jako mezi svými…
Nýmande, tvoje sociální inteligence je rovna nule a často se pohybuje v záporných hodnotách, takže odlišit podle použitých slov a stylu jednotlivé příspěvky jsi neschopen. Ani ty emotikony ti nepomáhají.
Kdyz o socialni inteligenci mluvi starec dozivajici zivot v garazi s partnerkou pravou rukou, zni to, jako kdyz Lavrov placa o humanite
Vlado je levá…tedy levý….
100x Chááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
Pane Holínku,
dovolte, platí věta “Kdo jednou okupoval (1968), okupovat bude i podruhé….” univerzálně nebo jen lokálně, závisle na vašem úsudku?
Kdo jednou okupoval (1939-1945), okupovat bude i podruhé… proto, ve spojenectví s NATO, buďme ve střehu proti levicovému, oligarchickému a totalitnímu Rusku !!!
xxxxxxxxxxx
Debile!
100x
Debil je ten, kdo původní text upravil k obrazu svému a následně se správně pojmenoval – “Debile!”
Bouše, Západ je duchovní hodnota stará od dob, kdy se Řím stal křesťanským. Na tom nic nezmění ani dočasné vítězství antizápadních socialistů. Ani tlaky od antizápadních euroasianistů a ani dočasný ekonomický úspěch totalitní Číny.
Tlak všech těchto sil v nás pouze obnoví touhu návratu ke kořenům civilizace a touha po jejím obnovení. Jediná otázka, která zatím brání v vzestupu zdravých civilizačních sil zní: Je demokracie pevná součást tohoto a jaká by měla být? Až toto vyřešíme, bude zase naše Západní civilizace bílého člověka schopna odrazit nápor všech pokusů o její likvidaci. Nápor různých ideologií ať se skrývají pod rouškou náboženství (machometi), domácího dobra ( probruselský socialismus), nebo prý lepší civilizace ( ruský nacionalismus).
Západ už přežil všechny nápory socialismu, Napoleon, Hitler, Mussoliny nebo Stalin. Tak přežije i socialismus z vlastních řad, neomarxismus a s pomocí Toho Kdo Je, porazí i ideologii falešného proroka z pouště.
Dobrý den, pane nikdo.
Tento Váš text se mi fakt líbí.
z čeho pramení ten velkolepý optimismus soudruhu?až v německu vyhraje ten analfabet zulc tak se pak asi budeš divit.francie a německo si ze zbytku evropy udělají své pracovní tábory.potom si vzpomeneš na svá hloupá slova.už nyní jsme jen a jen kolonií německa.ale to ti zjevně nevadí.
z toho Pi.čo ( to píšu proto, že toto je na úrovni někoho nazvat soudruhem i když si myslím, že moje oslovení Vás více odpovídá profilu), že se žádných socanů nebojím a nemám potřebu stádně prosit nějakého zachránce o pomoc. Já vím, je nás málo, ale apoštolů také bylo jenom 12!
Nýmande, ty jseš takový vylízaný mozek, že nevnímáš realitu 200 let existujícího levičáckého běsnění na Západě ? Pravicový a křesťanský Západ skončil tzv. velkou franc. revolucí, takže je absurdní se pokoušet jej resuscitovat. A největší podíl na jeho zániku mají tví soudruzi z okruhu US hebrejské komunity kolem talmudu a dnešního NWO. Nepatrní Češi nemají sílu Západ zachraňovat, když o to ani místní voliči nestojí, jak ukázaly včerejší volby ve Francii. Kdyby ses orientoval, tak bys věděl, že stejně dopadly včera německé zemské volby ve Schleswig-Holstein, kde zvítězily CDU a SPD. Nedávno prohráli vlastenci v Nizozemí a předtím v Rakousku. Tvoje euroamerická milenka ti několikrát nakopala do zadku, tak na co ještě čekáš ?
Boschulínku, no nějací “nepatrní” Češi, co pořád hledají ochranu u pravoslavněmuslimských Mongolů v Moskovii určitě ne, ale český národ věrný svým tradicím a civilizačnímu poslání a myslící na tradici Svatého Václava, na odkaz Karla IV, který Prahu vystavěl tak, aby spasila národ při Posledním soudu, určitě ano!
A když se podívám trošku z okna, protože dnes je nádherně, vidím Svatý Hostýn jehož hlavní patronkou je Panna Marie Vítězná, nebojím se.
Pannenku Marii už na západě jen tak nenajdete a po těhle volbách ve Francii už tuplem ne, západ naprosto rezignoval na svoje křesťanské hodnoty a snaží se je zničit ve prospěch islámu. To nemůže dobře dopadnout a proto radím- pryč od západu, dokud je čas….
a jak chcete zahodit své duchovní dědictví? Jste totiž nechápavý, Vy mluvíte o západu jako o straně na zemi, já o Západu jako o civilizaci! A ta může přežívat klidně jenom pod tím Svatým Hostýnem!
Ti co naši civilizaci ničí se tím chlubí takže je to jednoduché. Francie ztratila duši popravou svého krále. Potom rozbila Svatou říši římskou, umožnila sjednocení Německa a na její popud byla zlikvidována Habsburská monarchie!
Jestli si myslíte, že tuto Francii hodlám zachraňovat, tak jste stejně slabomyslný jako místní rusobouševici s Bouschelínem v čele.
Já myslím tuto Francii:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Bazilika_Saint-Denis
i když co si budeme povídat, Frantíci Střední Evropu nikdy moc nemilovali…Oni ti Habsburkové byli asi trošku úspěšnější, nebo chytřejší?
Nýmande, tvojí mánií je žít v hlubokém středověku, takže proto máš takovou přítulnou toleranci pro prosazování židovského plánu NWO prostřednictvím hord středověkých musulmanů a negrů. My ryzí pravičáci máme za spojence proti našim západním nepřátelům tradiční ortodoxní křesťany v Rusku a v dalších slovanských zemích.
No jistěěěěěěěěěěě, a proto jsem vymyslel pravoslavného machometa, pravoslavnou muslimskou rodinu s povinností mlátit ženské a Rusko jako součást Euroatlantické civilizace…
Boschelínku, voni jsou hlava… ale stejně zůstanou jenom tím bolševickým politrukem…
Nýmande, všichni jsme tady otevřeně fandili paní Le Pen, pouze ty a tví idioti z W3V ji nepodpořili. Tím pádem jsi se zařadil mezi naše nepřátele z řad Macronových židofašistů. Ale to není žádné překvapení, protože amorální křivák jsi byl vždycky.
No tedy, Bouše, zařadit mě mezi vaše přátele, tak se snad raději zastřelím…
Tak to zkus ale myslíš že se trefíš? Pozor na koleno.
No socani k socanům a národní socani k národním socanům.
Kdybyste uměl číst, tak byste věděl, že Frantíkům MLP přeju…to jsem napsal.
Ale Bouschelínek si samozřejmě musí vymyslet téma, někomu ho podsunout a potom tvrdě napadnout!
Nýmande, koho jsi podporoval ve franc. volbách ? Rozumíš položené otázce nebo zase začneš vyvrhovat tvoje páchnoucí exkrementy ?
Svaty Vaclav odvezl z Cech a Moravy do Nemec co sa dalo aj Karel IV dovezl do vatikanu tolik zlata,ze uz to nikdo nespocita,dobra cena za mir,myslim ze kdyz platili vypalne, tak se za jejich panovani nevalcilo.Hlavne ze jsou svati.
To bude asi jako s tou elektrikou co jim do nemec davame zadarmo a delniky do jejich montoven za dara a dane tu platit take nemusi,hlavne,ze je mir. Hostyn je nas pekny symbol odporu proti Rimanum a Tatarum, ale machometansko-tatarsky prismrdaci si ten Hostynek nejak privlastnili,ne?
A jéje , potomek nevěrných Valachů zde blinká……
Potomku zrádců , kolaborantů s švédskými vrahy, co máš lumpe se Svatým Hostýnem ?
On někdy patřil tvé heretické zběři? Dej si pár pohlavků, troubo
Blinkas akorat ty,takovych blbecku znam co sa spinaju po oltari az vyjdu z kostela pospinija celu dedinu. To mas pravdu ze Valasi nikdy nemilovali to vase svate cernoprdelni zrizeni. Tchan mi rikal, my jsme Valasi co prisli z Polska aj prijmeni mam takove,to az Masaryk nam to pocestil,ale pamatuj my Valasi jsme byli za tricetillete valky z Danama.
tchán kecal. Valaši přišli z Valašska…
Ale………
Tak ono se agnostikům stýská po Christianitas ?
Jenže , milý Skeptiku, pak by platilo též – zákaz lichvy, Židé v getech bez přístupu ke státním úřadům a studiu na Univesitách , zákaz rozšiřování Talmudu etc.
Jste pro úctu ke sv.Václavu, Panně Marii Hostýnské ( Svatohorské, Boleslavské) , úctu k Palladiu etc?
Pak tedy i chováte v úctě mučedníky Církve – oběti židovkých rituálních vražd – sv.Andrýskovi z Rinnu, sv.Šimonu z Tridentu…….
Rozmyslete si, co říkáte……..
Ať žijí duchové
už jenom označení “NIKDO” je silně zavádějící ” takto se snad může označit opravdu “člověk”, který je fakt nikdo. Normální člověk se určitým způsobem označí jménem, či přezdívkou. Já se označím i celým jménem.
Je mne Vás pane Nikdo líto, že jste opravdu nikdo.
lepší než Bouše:
http://www.adikia.cz/news/billboard/
A vy jste která Hana?
už jenom označení “NIKDO” je silně zavádějící ” takto se snad může označit opravdu “člověk”, který je fakt nikdo. Normální člověk se určitým způsobem označí jménem, či přezdívkou. Já se označím i celým jménem.
Je mne Vás pane Nikdo líto, že jste opravdu nikdo.
No, on už Jules Werne toho člověka litoval, asi na 150 stránkách…
A to so opravdu myslíte. že třeba Profaci, Vlado 48, Ebola nebo Janina není zavádějící.
Se můžu klidně pojmenovat František Páleníček a budete tam, kde já jsem s Hanou!
Soudruhu neobolševiku Pavel Jášek z Kojetína na Hané nedaleko PL Kroměříž, nemusíš nic vysvětlovat, protože všichni vědí, že jsi se tady na PP už dříve zesměšňoval jako Septik a XYZ.
Boušu-línku, Vaše přidělování identit a přesouvání lidí z družstevních bytů do domků mezi různými moravskými městečky napovídá, že máte problém maximálně sám ze sebou.
Nebo jste si opravdu jistý, že jste Lubomír Bouše?
Pozor, to, že jste paranoidní ještě neznamená, že po Vás ti židobolševicasionističtízaoceánštívrazyplacenísorošiarotšíldyaostatnímisionystickýmifašisty nejdou…
Ono úplně staší založit si stranu a první adresu dát ke kontejnerům na Praze 9…
si myslíte, že…
Přechodník zase špatně – oba podměty musí být v češtině stejné.
Nemusí, takové pravidlo v češtině neexistuje, protože máme flexibilní syntetický jazyk. Navíc je to přechodník v trpném rodě. Nejde o participium v tuhé angličtině (having been).
@Boušínek
Máte v tom maglajs. Trpný rod nebo činný rod je irelevantní. Důležitá je pouze současnost nebo následnost dějů a shodnost pomětů. Takže v Čj nejde říct “Koukaje z okna pršelo”, ale v AJ ano.
V AJ se přechodníky používají pro krácení časových, příčinných nebo přípustkových vět se stejnými nebo nestejnými podměty při dějích současných nebo nesoučasných.
Udělejte si státnici a pak teprve vykládejte rozumy.
No dovolte, takto se vyjadřovat o geniálním překladateli!
Madame, máte v tom guláš vy, protože jde o souvětí o dvou větách, z nichž pouze v jedné je přechodník. Čeština je flexibilní jazyk, na rozdíl od analytických germánských a anglosaských jazyků, takže moje souvětí je všem srozumitelné a podle pravidel. Vámi avizované pravidlo vůbec neexistuje, takže píšete typické amatérské bláboly.
Zdá se, nerozumíte psanému textu. Rozeznání hlavní a vedlejší věty a současnosti nebo následnosti dějů je tedy pro vás irelevantní.
Jistě. Myslím, že byste měla mít teď spíše starost, jestli už je večeře na stole, aby Vás nemusel manžel napomínat.
jinak Vás, samozřejmě pravicově, jako správný machometán zmlátí!
Zmlátí Boušínka.☻☻☻
Večeře je snědená,
ryzí lingvisto.
jenom psanému textu? No to jste tedy optimistka….
Jsouc optimistka, beru Boušínka jako zábavného kašpárka. (Děj současný)
Byvši optimistkou, očekávala jsem od Boušínka další srandu. (Děj následný)
Aj keby to LePenová teraz vyhrala, bolo by už pre Francúzsko neskoro. Je to síce škoda, pretože mohla urýchliť rozpad EU, ale zachrániť zem Galského kohúta by už nedokázala.
Macron bude tipujem ďaľší zo slabých francúzskych prezidentov a skutočný vládca zeme sa ukáže až po nemeckých voľbách. Ak ich vyhrá zase Makrela, bude to klasika na akú sme už zvyknutí. Makrela s mopslíkom Makarónom.
Doma mu bude vládnuť jeho alternatívna maminka, ktorú si vzal za manželku a vonku nemecká kanclérka.
Německé volby, tak “hitlerka a fašistka” i s našim holohlavým Sobotkou vyhraje volby. Sobotka se vysoce ukloní ke své vůdkyni čarodějnici Merklovic , a řekne děkujeme za Česko, že jste naše vůdkně!!!
Než se to stane, bude Evropo pod diktátem muslimů, a to silným diktátem. Merklovka a všichni z Bruselu už mají svá nová bydliště mimo EU.
Hano, to mate velkou pravdu, ze lidi co neco znamenaji v nemecku schaneji jine bydliste, ted tam frci Urugvajske obcanstvi ale hlavne se po nem schaneji ti, co maji plne zuby Merkleny a politiky eu.
Příště to vyhraješ, Marine! Je nadpis článku, jenže příště už žádné nebude! Nebude, protože Francii už zase více a více ovládnou zvětšující se hordy tmavých lidí a příště bude tak max. zabíjení v ulicích. Natalita muslimů a černochů je ve Francii 8,1 oproti natalitě původních Francouzů a to dává všemu jasný směr, navíc další a další opičky se do Francie derou z Afriky, příště bude Francie ještě tmavější a tak, příště už nebude. Tohle byla zřejmě poslední šance na zvrat. Jak říká jeden můj kolega, Francouzi byli a jsou totální idioti……Jo, ještě je zajímavé čílo v získaných preferencích. 66,06%, tři šestky je číslo satana a tady to málem Frantíci trotlíci dali.
tak tak
Maximusi, měl jste zase pravdu a i teď co píšete. Já věřila ve zdravý rozum a ve vítězství Le Pen. Je to v háji! Ale ani u nás to nebude lepší. Trotlíci si zvolí Bureše a pak stejně jako Francouzi budou čumět. Je mě ze všeho neskonale zle. Krásný den a ještě na nějaký čas pohodu.
P.S. Pište dál!!!
Jani dík. Mimochodem v životě jsem poznal několik Janiček a všechny byly fajn holčiny! Prostě hezká náhoda. S tím Burešem to bude trochu jiné. Přínos příštích voleb bude v tom, že skončí TOP09, našlápnuto na finito mají Lidovci se starosty, těch potřebných 10% nedají ani náhodou, jen v případě, že by se volby konaly v termínu kdy bude malá volební účast a to přichází v úvahu jen na začátku prázdnin, oni mají jejich voliči skoro “vojenskou” morálku skoro jako komunisté! No a do volebních nížin míří socani, kterým prorokuji “pěkných” 12% (přál bych jim však slušných 6%, rád bych chtěl vidět ty jejich protáhlé soudružské tlamy)! Zbývá kmotrostrana ODS a ta bude se motat někde kolem 9-10%. Do PS se určitě dostane SPD a dosáhne na pěkných 8-9%, i když bych si přál vícenásobek. A přínos ANOfertu vidím v tom, že sebral hlasy původním pravicovým “zavedeným” stranám vč. části i soc.demokratů a tím je pomohl rozložit. S Burešem ovšem bude problém, on osobně navenek je k imigraci a EU jakoby neutrální a na pokyn amerických poradců, které má k dispozici pouští ven jen mlhu. Bohužel je obklopen suitou multikutivítačů a eurohujerů, nemusím je snad ani jmenovat a s tím bude velký problém, navíc velká část má ty jeho chazarské hrabivé a nevyzpytatelné geny a tito lidé jsou Čechy a občany Česka jen jakoby na “vedlejšák”! A to bude problém. Jak chtějí koalovat netuším, ANO 30% s SPD 9% a ČSSD 12% nepřichází v úvahu, pak už zbydou jen KSČM 12% a ODS 8%. Prostě mi to nějak nevychází. SPD chce nabourat zastupitelskou demokracii a zavést u nás švýcarský úspěšný model. Jenže to Koblihovci nepřipustí, ODS se ANO nenávidí a pak už tady zbývají jen soudruzi a koalice ANO+KSČM cca 42% a nevím jestli po “skrutiniu “by dali většinovou vládu. Možná jo, ale bude tady spousta “srandy”. Škoda, že jsou naši voliči tak retardovaní a nemají o politicích potřebné údaje, vlastně některé to ani nezajjímá.
Díky, dobrý rozbor, uschovám si ho a uvidíme po volbách. Snad SPD posílí. J.
Také Vám jeden rozbor do sbírky přidám:
ANO – 26%
ČSSD – 16%
ODS – 15%
KSČM – 13%
KDU+Starostové – 12%
TOP – 7%
SPD – 5%
Ostatní – 6%
Obávám se, že máte pravdu. V případě ANO zcela určitě a je možný ještě lepší výsledek. Babiš se pomalu ale jistě stává mučedníkem a přitom nám zavedl tu krásnou a potřebnou věc – EET!
To se domnívám je způsobeno tím, že lidi jsou schopni si představit ušetřené jednotky miliard (i když problematické), ale už nevnímají desítky miliard Babišových dotací.
Pardon – oprava. Spíš pár milionů (teoreticky z odvedených daní) ne miliard.
miliardář mučedník…to je dobrýýýýýýýýýýýýýýýýýýý
Chááááááááááááááááááááá
Je vám to k smíchu, ale nebylo by, kdybyste registroval tak jako já, kolik lidí chudáka miliardáře litují jak mu všichni ubližují, jak mu nezaslouženě nadávají a on přece zařídil, aby ti hnusní zloději-živnostníci neokrádali stát o pár drobných! A teď ho, mesiáše, chtějí vyštvat z politiky.
Takže mu to ve volbách hodí.
Promiňte – ještě drobnost:
Babiš PŘIDAL(!!!) učitelům, policistům, lékařům, učitelům, hasičům. Na mou poznámku, že je před volbami, tak se slibuje jsem dostala odpověď, že už jim slíbené peníze přidal. A vypadalo to, že těm jmenovaným přidal ze SVÉHO.
Zafoukal vítr a v dutém ničem rozdrnčel špagátky držící uši a oči na místě.
Francouzi si nakáleli do talíře a naše „politické špičky“ s jen hrnou, aby si mohly také uzobávat.
Jarino, oprava s dovolením.
A naše politické špičky si okamžitě samým blahem stříkly do prádla.
Kdyby vyhrála nacionální socialistka Le Pen, škodila by ekonomicky Francouzům, ale rozkopala by bábovičky €U. Když vyhrál Macron, bude internacionálně socialisticky škodit nejen Francii, ale celé Evropě. Zn. Makrela & Makron.
Lepšia “nacionální socialistka” Le Pen, ako “muslimácka socialistka” Merkelová, Macaron, ……… a kopa iných.
Muslimáci vyžerú europu ako kobylky, a témy pravo-ľavé budú iba na srandu. Europania absolutne nechápu, čo to znamená – “exponencialne rozmnožovanie” . Fyzici na princípe “exponencialneho rozmnožovania” neutrónov skonštruovali atómovú bombu.
Muslimáci sa množia exponencialne.
přesně tak, jenže zkuste to většině vysvětlit, a navíc si bílí lidé ještě více budou rozmýšlet, jestli do tohoto srabu přivést děti na svět… je to podobné jako některé hry, kdy musíte obsadit více políček než soupeř – stačí jedna chyba a už nemáte šanci, protože každým tahem se nepřítel dvakrát namnoží… hry jsou k smíchu, ale situace v Evropě je k pláči, jak je možné, že ti Francouzi to nevidí? a Němci??? ti přece tak milují pořádek, klid a řád, opravdu ano – a teď tady mají bordel v každém městě, špínu, hordy černochů… to jim to opravdu nevadí? nechápu…
” to jim to opravdu nevadí? nechápu”
– ani ja.
Ale vysvetlujem si to tak, že v záp. europe sa pretláča slniečkárska ideologia oveľa dlhšie, ako v bývalých soc. štátoch. Náš “realny” socializmus nás naučil starať sa o seba a o svoje prežitie. Socializmus západoeuropsky ľudí zhýčkal, sfajnoveli, zdegenerovali. Nám ten socík vlastne v čomsi pomohol.
To bude zas Langer zúriť
Nezuřím, ktosiiný.
Avšak zase lžete. Naopak onen reálný socialismus naučil lidi, že je o ně postaráno.
Starat se sám o sebe mimo státní péči bylo, obzvláště v některých obdobích, vnímáno jako vyhýbání se budování kolektivního dobra a za podpory hněvu lidí, jako jste Vy, trestáno.
Lidé se o sebe starali NAVZDORY marxleninské totalitě, nikoli díky ní.
Vaše komunistické lži, šířené na PP záměrně s cílem snažit přesvědčit, že komunisté, dnes reprezentovaní KSČM, jsou alternativou pro pravicově smýšlející lidi.
Jak ubohé a alespon pro mě průhledné.
Co to tady blekotáš trubko. Za komanče všichni museli do práce a naprostá většina lidí tam makala. Činžáky, přehrady, atomky, průmyslové podniky se nepostavily samy, sklizeň se nesebrala sama. Dělali to všechno místní lidé a z toho se žilo. Takžé se starali o to aby stát ani lidé nebyli zalduženi u lichvářů a podloudníků, aby měli svůj majetek a svůj stát, aby obyvatelstvo bylo maximálně soběstačné v každém ohledu. To nyní za kapíku jsme zcela závislí na cizím kapitálu, cizích lichvářích, cizích firmách, cizích dovozech.
Chovej se slušně, komunistický spratku, nebo raději zalez!
Makali ponejvíc režimem neoblíbení lidé a ti, co byli pracovití. Komunistická chátra, to byl jeden lempl vedle druhého. O pracovní morálce si žvan v KSČM.
Soudruhu z Ljubljanky
Jandův kolego. Všechno za komunistů vybudovali ZDEJŠÍ LIDI a bylo to z naprosté většiny určeno buďto ke spotřebě a využití zdejších lidí anebo jako společný majetek. Stát lidé byli maximálně soběstační. To za kapíku se modlí ekonomové k cizím investicím a k cizímu kapitálu, všelijak jim podstrojují a ten pak vysává a zadlužuje lidi i ekonomiku. Stačí větší kýchnutí na burze anebo spekulace nějakých Sorošů někde v cizině a jsme nahraní. Koruna se poručí, dovozy ustanou. Takže komunisté paradoxně nabádali k soběstačnosti, kdežto kapouni rozbili Československo, zničili všechno co bylo konkurenceschopné a co zajišťovalo svébytnost, suverenitu, nezávislost a udělali z ČR svůj koloniální plně závislý nesvéprávný přívěšek.
Francie, jakožto jeden ze zakladatelů společenství EU, si vyjednala ty nejlepší možné výhody pro svoji zemi. Tyto výhody se samozřejmě netýkají jen medializovaných profitů pro odvětví zemědělství, ale jsou jimi obohacovány všechna francouzská odvětví. Obava, že by o tyto výhody přišli v případě vystoupení z EU, je evidentně větší, než obava z islamizace Francie. Mariene Le Penn prohrála především proto,že jejím programem bylo, mimo jiné, právě opuštění EU. Předpokládám tedy, že voliči Macrona mu bohužel věří, že je před radikálním islámem ochrání, tedy tím islámem , jež zavádí právo šaria, tudíž konec svobody a života, jaký vedou dosud. Rovněž bohužel však podceňují skutečnost, že muslimové se rozmnožují velkou rychlostí a také, že migrační vlna nepolevuje. Den, co den připlouvají od hranic Libye další a další migranti, k dnešnímu datu je ten počet vyšší než vloni v tuto dobu a v množství a jednotě je přeci síla …….Takže zvítězila jistota mamonu před bezpečným a klidným životem. Co myslíte, jak asi dopadnou volby u nás?
to je pravda, ovšem pokus od nás některých to místním nár. soc. připomenout, byl před volbami zbytečný!
Ano máte pravdu. Ve Francii je natalita (fertilita) muslimů podle dostupných údajů 8,1 a u původních Francouzů 1,4! Dvojice muslimů zplodí v průměru 8 fakanů a navíc se tito “noví” lidé nepřizpůsobí evr. způsobu života! Navíc je třeba vzít v potaz, že neustále probího na pozadí tiše imigrace afričanů do Francie.
Aby národ nevymíral je potřeba min. natality někde kolem čísla 2,1 a samozřejmě výše. Francie bohužel zčerná, podle Benjamina Kurase (mimochodem skvělého žid. intelektuála), který Francii velmi dobře zná, je současný stav populace muslimů na hranici 12%! A to je opravdu síla. Stejné číslo je i v Rusku, ale tam to mají hoši tak nějak zatím pod kontrolou.
Francie, je dnes už naprosto vyřízená, tohle nedá nikdo dohromady resp. vývojová demografická křivka má neúprostný a žalostný průběh. Nejde o to, že by někteří “noví” lidé byli jiné barvy pletě atd., ale je tu genetický modus těchto lidí a okolnost, že tito lidé mají jiné kulturní a životní návyky a dále je tu obrovský vliv nebezpečného a zlého náboženství, které se zove islám!
Vývoj spěje k občanským střetům a válkám. Politici jako Macroni či Merkelové na to nejsou připraveni ani náhodou.
Europania absolutne nechápu, čo to znamená – „exponencialne rozmnožovanie“ . Fyzici na princípe „exponencialneho rozmnožovania“ neutrónov skonštruovali atómovú bombu.
Muslimáci sa množia exponencialne. K = 8 !
A to při jaderném štěpení vzniknou z jednoho jádra maximálně 3 neutrony takže muslimové se množí efektivněji a více když už ne rychleji.
Soudružka Le Pen ve volbách prdla, z čehož mají komunističtí soudruzi kremloboti jistě smutek.
Avšak soudruzi z Kremlu nemají primární zájem rozbít socialistickou EU, nýbrž ji zcela ovládnout svými lidmi.
Jejich kolegové z vojenské špionáže se moci vzdát nechtějí.
Je to boj o moc ruských tajných služeb.
Není asi náhoda, že právě podobné zákony, které jsou uplatnovány v EU, bývají předtím přijímány v Rusku.
Když budete číst Sputniky a věřit nejméně po dvousté prolhaným Rusákům a jejich loutkám, tak budete po nejméně po dvousté obelháni.
Komu není rady…
langere jsi komunistický blbec a s tím už zemřeš ty estébácký slizoune.
Odlítnuvší, avšak prozatím věrný Burešův ejakuláte, letitý rudý vřede anningere,
Tvá inteligence a rudá tradice ani neumožnuje závěr, který vychází z pravdivých skutečností.
Nezoufej však, blbost sice neporazíš, ale zato si jí vezmeš do hrobu, což je pro Tebe, jako rudého přísavku, čest.
Langer, vy ste naozaj etalón múdrosti a inteligencie :-D
Anningere
Mimořádně trefné a pravdivé!
Dávám 100
Soudruh Makarón vyhrál, soudruh Langer vyvěsí fangle na tingltangle a zazpívá francouzsky Marseillaisu.
Nevážená feministko a Putinova komunistko, kdybyste měla trochu více inteligence, tak by Vám došlo, že Macrona nijak neslavím, ani jsem jeho vítězství nijak nezmínil.
Ale rozumím, Vy to vnímat nemůžete, Vy si pletete individualismus s kolektivistickým nacionálním socialismem.
Ani se nedivím, třeba ty Pussy Riot měly dostat alespon 3 krát doživotí, že jo, feministko a individualistko?…
Jedte do Moskvy a zpívejte sovětskou hymnu a internacionálu. Pochybuji, že to tam někomu bude vadit.
https://www.youtube.com/watch?v=lu3eSNi__4w
♥♫♪♫♪♫ ♂
Kdo drží hubu, souhlasí, Herr Longest.
100x
z uvedeného textu vyplývá, že nepodporujete vlastenecké strany a politiky (FN, Le Pen), vy nepodporujete rozpad EU, a pouze podporujete fanatickou nenávist k Rusku (ruku v ruce s Evropskými hodnotami a Jandou), to vás řadí do skupiny lidí jako H. Clinton, Barrack Obama, Holland, Merkel, Shultz, Sobotka a další
Nastává jediná otázka- co tady na tom serveru sakra děláte????
Z Vašeho uevdeného textu vyplývá,
že nejen nechápete můj text, ale navíc jste zjevně poznamenán propagandou z Kremlu.
Nic z toho, co mi podsouváte, není pravda.
Navíc máte typické rusokomunistické vidění:
Kdo není s námi, je proti nám a je na straně těch druhých.
Vaše obhajoba socialistického Ruska a jeho politiky je naprosto patrná.
Přičítám nyní Vaše texty tomu, že ted je doba květu hrušní a tak se nemáte možnost soustředit.¨
Pokud budete na svých názorech trvat i poté, co hrušně odkvetou, bude zcela jasné, že to budete Vy, kdo nemá na PP co dělat.
P.S.
Vlastně máte v jednom pravdu:
Nacionální socialisty s vazbou na Kreml převlečené za vlastence nepodporuji.
To ovšem neznamená, že podporuji jiné socialisty.
ale socani jsou všichni přece stejní, jenom furt zápasí o to, kdo je větší sFině! Bohužel to ods.írají normální lidé… když jim to ale pořád hážou?
Takže členy NSDAP nepodporujete. To jste měl ale psát v roce 1941, ne teď.
Ale Ebolo! Teď je to přece už bez nebezpečí! A jak hrdinné
já myslím, že jde o Pitomia
Pitomej jsi dost, ale o tobě to nebylo, septiku.
100x
Pitomio je soudně uznaný jistý Okamura.
http://zpravy.idnes.cz/tomio-okamura-soud-pitomio-ddx-/domaci.aspx?c=A170427_090301_domaci_jol
Vy se vysmíváte porážce NF, která chtěla vyvést Francii z EU, tudíž to, co jsem napsal, je pravda. O Martine Le Pen mluvíte jako kremlovské komunistce (ve stejném duchu jako špičky a EU), a podobně také věříte na neustále vyvracovanou teorii o všemocných ruských hackerech. Prosil bych tedy o vysvětlení: Koho ste vy podporoval při těchto volbách a co vám Rusko dělá, že ho považujete za svého nepřítel(pokud vím tak nám nic nevnucuje, nenutí nám regulace, nenutí nás bojovat na druhé straně světa a snaží se urovnat konflikty kolem Evropy, které EU svým tragikomickým způbem zažehla)
To se načekáte do soudného dne. P. Langer má jediný názor – chorobně paranoidní nenávist k Rusku. A s tím si vystačí pod každým článkem.
Jé, pane Bouše.
Představte si, že žádnou chorobnou nenávist necítím. Jen citlivě vnímám, odkud často vítr problémů importovaných do Evropy fouká a zajímají mě pravdivé informace. Což někteří nechápou a někteří to vydávají za nenávist, asi podle hesla – podle sebe soudím tebe.
Rád se vyjadřuji i k jiným tématům, než k tématu Rusko, přičemž obvykle se v tom případě nějaká pancéřová rusofilcka ozve, že jsem zapomněl na Rusko nebo na Putina.
To, abyste si byl schopen udělat představu, kdo je chorobný fanatik.
Pane Langere, koho jste podporoval ve franc. prezidentských volbách ?
Tak mu to řekněte, pane Langere, ať je pokoj. Na mě už má tento bouševista (to je něco jako thatcherista, víte) ve složce uvedeno, že jsem podporoval thatcheristu Fillona. A teď se to se mnou potáhne, ach jo.
Dneska je dělicím kritériem na pravici, zda kandidát je dosazený našimi judaistickými zaoceánskými vrahy k poslušnému provádění jejich NWO a multikulturalismu nebo není. To u nás správně splňuje pouze Tomio Okamura.
Já myslel že SOPO a on to Pitomio…s Čubou
Pozoruji, že někomu květ hrušně omamně voní…
1. Teorii o všemocných ruských hackerech nevěřím, to je opět Vaše podsouvání Vašich konstrukcí mě.
2. Nevím, o jakých volbách píšete, ale žádné socialisty podporovat nechci a nehodlám.
3. Netřeba té kremlobotské propagandy.
Podporujete je placením daní.☻☻☻
no, tomu se zatím ale nedá vyhnout…
1. teorie o vše mocných hackerech podle mě zahrnuje i teorie o snaze Ruska dosadit do západních zemích své loutky (většinou národní konzervativce jako Orbán, Le Pen, Frauke Petry a další- jaká náhodička)
2.mám na mysli francouzské prezidentské volby 2017
3. neodpověděl jste
Le Pen , stejně jak pan Hofer, Wilderd jsou dnes největšími osobnostmi v EU, neboť se dostane na to, že
bude odpálený Štefansdom, či francouzská katedrála, Eifelofka, berlínská brána atd. pak si můžete všichni povzdychnout co je prokletí EU. A stane se. v nejbližší době.
Le Pen , stejně jak pan Hofer, Wilderd jsou dnes největšími osobnostmi v EU, neboť se dostane na to, že
bude odpálený Štefansdom, či francouzská katedrála, Eifelofka, berlínská brána atd. pak si můžete všichni povzdychnout co je prokletí EU. A stane se. v nejbližší době.
Najväčšie osobnosti sa na Gausovej krivke rozdelenia nachádzajú na tom najnižšom bode krivky. Z toho vyplíva – že v DEMOKRATICKOM štáte majú minimálny vplyv na spoločnosť. NAJväčší vplyv na smerovanie demokratického štátu majú polo-gramotní exoti s IQ = 95 . Tých je NAJviac.
Takto to je :
http://casopis.mensa.cz/image.php?idx=64&mw=567&mh=312
alebo takto
http://www.trenerfutbalu.sk/Mladez/Analyzy/Analyza_turnaja_regionalnych_vyberov_III_soubory/Analyza_turnaja_regionalnych_vyberov_III-1.jpg
Pane Langere, nedávno jsem četla, co přesně odpovídá vašemu profilu.
“Vypěstoval jste si patologickou závislost na Rusku. Jedním z psychiatrických významů závislosti je nekontrolované nutkání opakovat své chování bez ohledu na jeho dlouhodobé důsledky. Závislost je stav člověka, který je existenčně závislý na nějaké látce, činnosti či osobě nebo národa. Nedokáže se bez předmětu své závislostí obejít a ztrácí přehled o tom, co je v životě skutečně důležité. Lidé se závislostí nemají kompletní kontrolu nad svým tělem, nad tím co dělají či užívají…… A měli by se s tím léčit”.
A vy se už léčíte?!?
Trvalá “nechápavost” a podsouvání vlastních myšlenek druhému, je rovněž nemoc…Schizofrenie je závažné duševní onemocnění, které výrazně narušuje schopnost nemocného srozumitelně se chovat, jednat a uplatnit se v životě. Je to vleklé psychotické onemocnění mající sklon ke chronicitě. Naruší vztah člověka ke skutečnosti, dochází při ní ke změnám osobnosti, postihuje pracovní schopnost. Vznikají nápadné psychopatologické změny – porucha myšlení (bludy, podsouvání myšlenky, rozvolnění souvislosti myšlenek), porucha vnímání (halucinace), porucha jednání (podivné a nepochopitelné)…
Pane Holínku, pozdravení.
považuji za důležitější připomenout si dnešní den jako svátek konce nacistické diktatury a osvobození od ní.
(A nikoli zítřek, jak to budou slavit někteří zdejší diskutující a lidé, včetně některých politiků v Česku.
Zmoklá nula, která někde něco přečte, cituje to a tradičně tomu nerozumí, nestojí za pozornost.)
To si vyprošuji!!! Přece zmoklá slepice!
To je vaše diagnóza. Já žádné potvrzení takové nemoci jako vy nemám.
Například to vaše soustavné “podsouvání” myšlenek, připisované kdekomu, to děláte sám, to je vaše trvalé postižení, z čehož vyplývá, že jste zde citoval z posudku vašeho lékaře popis vaší choroby, kterou “podsouváte” jinému.
To vás ale neuzdraví.
Tak nyní jste opravdu přestřelil/a.
Už rozumím, proč jste nedoložila žádný odkaz či citaci zde –
https://pravyprostor.cz/priste-to-vyhrajes-marine/#comment-488375
Já nejsem žádná anonymní, zmoklá slepice (či kohout) “Janina”, která si kvoká, co jí momentálně napadne.
Jmenuji se Bořivoj Holínek a k mé osobě ZDE bylo druhými sděleno takřka vše (datum narození, bydliště, číslo telefonu atd.).
Čtenáře by možná zajímalo (a když ne je, tak příslušnou instituci), kde jste se dostala k mému chorobopisu. Jinak byste nemohla napsat – “Já žádné potvrzení takové nemoci jako vy nemám”.
Jedná se o další vaše nicneříkající plácnutí do vody, neb v mém chorobopisu nic, z vámi uvedeného, zaznamenáno není.
Inu, anonym “nOObody”, podobně jako vy, také dotíral, až se z něj vyklubal Stanislav Holý. Brzy budu nucen spustit i vaše “klubání” jména i s em-adresou.
Teda vy jste legrační.
Vaše jméno jsem nikde nezpochybnila, vaše adresa a telefonní číslo mě nezajímá a že ta citace je z “vašeho” chorobopisu vyplynulo z faktu, že tak souvislý odborný text byste sám nestvořil. Tedy musí mít původ jinde. A protože vím, s jakou oblibou kopírujete ……..
Nejen kopíruje ale i s oblibou bonzuje. Je to jeho přirozenost a zároveň i úchylka.
“A protože vím, s jakou oblibou kopírujete…”, tak jsem to “překopí-roal” z ODBORNÉ LITERATURY, což je pojem vám zjevně zcela cizí.
A tomu poskoku48 vaší úrovně, jenž se k vám hned přidal, jeden odkaz zde-
https://pravyprostor.cz/manifest-extremisty/#comment-473032
Ale omlouvám se, nějak jsem nezaregistrovala v textu (ah, ta moje tupost!) váš výrok:
“Čtenáře by možná zajímalo (a když ne je, tak příslušnou instituci), kde jste se dostala k mému chorobopisu,”
čímž jednak potvrzujete, že nějaký takový váš chorobopis existuje a za druhé se veřejně přiznáváte ke kontaktu s nějakou institucí, které byste nahlásil, že jsem vám zcizila váš chorobopis.
Doufám, že to uděláte, protože by to byla skvělá zábava, být svědekm toho, jak se důstojný, své cti nadmíru dbalý p.Holínek blamuje takovou pitomostí.
Dáte mi včas vědět?
Zajisté!
Už jen proto,
že jste snad jediná, kdo uvádí, že nemá u svého obv. lékaře založen chorobopis
Jinak byste nemohla napsat “potvrzujete, že nějaký takový váš chorobopis existuje…”
I méně inteligentní člověk totiž ví, že v chorobopisu (tzv. karta) jsou chronologicky vedeny veškeré lékař. záznamy pacienta.
A nyní, když dovolíte, opět vás budu – i přes vaši chorobnou dotěrnost – opět chvíli ignorovat.
Není snad dne, abyste na moji adresu nevznesla dotaz, či připomínku, což mj. potvrzuje diagnozu, kterou jsem uvedl dříve.
On se soudruh prověřený kontrolor už dříve nejednou vytahoval svými známými doktory z Brna v souvislosti s psychiatrií tak proto má jako bývalý (jako černoch) pacient tyhle vědomosti. Ale to bylo v dobách kdy jste tu Janino ještě nebyla a kdy mu prdla žilka.
Janina :
A ja som si už myslel, že on nás sem chodí iba zabávať……
“Pane Langere, nedávno jsem četla, co přesně odpovídá vašemu profilu.”
– no super. Konečne nejaký psychiater, aj s diagnózou.
Takže je to choroba.
@ Janina 8.5.2017 15:22:58 Odpovědět
“Pane Langere, nedávno jsem četla, co přesně odpovídá vašemu profilu…”
…………………………………………………………………………
Výše citované je příkladem komentáře “k tématu článku”, hodný trolla.
No jo, jsem učenlivá, to jsem se naučila od vás (ale i p. Langera, abyste to nevzal až tak osobně, vím, že jste hodně vztahovačný a asi máte dojem, že všechny výroky se týkají výhradně vás).
Nejste rád, že vaše pedagogická práce slaví aspoň částečné úspěchy?
https://pravyprostor.cz/priste-to-vyhrajes-marine/#comment-488626
jééé, vy jste, Janino, ta Boschulínkova 48? Že ho tak dobře znáte,
Ne, ale ta choroba nebude až tak výjimečná, jistě jí trpí víc lidí.
Tak především, ty volby jež Macaron vyhrál jsou ukradené v tom smyslu, že se poztrácely statisíce a možná mnohem více hlasů pro Lepenovou. Macaron je americkým koněm na francouzské politické scéně, rozuměj koněm amerických neoconů lidí kolem Hilary a Soroše, kteří potřebují chaos v Evropě. Jsou to titíž loutkovodiči, kteří ovládají Merkelovou. Eurofašisté spolu s jůes neocons vytvořili projekt tzv. vyhraných voleb, poprvé odzkoušeno v Rakousku. Vždyť kdo toho Macarona před rokem či dvěma znal, najednou se objevil a měl stoprocentní podporu mocných a médií. Prostě ho odněkud vytáhli. Jediné co neoconům zatím nevyšlo jsou samotné USA kde vyhrál Trump jenže je téměř bezmocný, protože “oni” se nevzdávají. A ted pozor u našich voleb, Sobotka má tytéž americké poradce co Macaron a Babiš je Macaronovým skalním obdivovatelem, několikrát to řekl. A Macaron už vyhrožuje nejen Polsku a Maďarsku, ale i nám a Slovákům. Dobře pozorujme co udělá Macaron s Francii neboť totéž tady plánuje Andy Bureš-Babiš.
no, on se zase tak najednou neobjevil a Frantíci ho asi znali.
a ostatní jsou pindy.
každá strana, viz Hillary, bude pindat o tom, že byly volby zfalšované. Viděl jste někdy Frantíky demonstrovat?
Frantíky jsem demonstrovat viděl a hodně naposledy to bylo přes milion lidí v ulicích když chtěli svoje práva a nepovedlo se. Když zanedlouho vyšlo do ulic pár tisíc homosexuálů se svými “právy” tak jim vláda vyhověla. Nezapomínejme, že jsou národem revolucí s gilotinou vždy připravenou. Osobně moc nadějí mesijé Macaronovi nedávám, čas ukáže zda jsem zde psal pindy jak Vy říkáte, mám totiž k politice dosti blízko. Nevím jak Vy. A kromě toho Vy jste kupříkladu o Macaronovi slyšel poprvé kdy??????? O Le Penové víme celá léta.
1+++
Koloději
Pěkně jste toho sráče Septika setřel!
Dávám 100
Koloději, a myslíte si, že kdyby se ztratilo několik tisíc hlasovacích lístků, že by to jenom tak přešli?
No a protože mě politika v takové zemi jako je Francie zajímá, tak od té doby co se rozhodl kandidovat a oznámil to. Protože Francie je pořád, bohužel, velmoc a země, která v EU určuje politický směr. Ne ekonomický, to dělá Merkel.
A přitom nezáleží na mně ale na Francouzích.
Takže pozdravujte Profuckyho.
Koupený Macaron USA s posluhovačkou Merklevkou. Taky jsem si myslela , že TRUMP je osobnost, ale dnes zjišťuji, že se stává a bude jenom šaškem USA a i své rodiny.
to je jenom Váš problém…
Takhle to dopadá, když věříte různým pochybným médiím, konspiračním teoriím, a tak. To víte, ona realita nemůže jet pořád podle nich, dřív nebo později se to odchýlí. To by bylo i s Lepenkou. Věřte mi. Zkuste toho číst víc a nebudete tak často frustrovaná.
Jenže příště už asi bude pro Francii pozdě! A možná nejen pro Francii.
Aby bylo ještě nějaké příště.
Pro Francii už žádné příště nebude. Paříž a část území už odevzdali nepříteli.Teď jen chybí, aby slimáci odpálili Eiffelovku – to bude pro ně dobrá trofej. Stačí, když to tam policie a vojáci nestačí uhlídat, což nastane hodně brzy – už teď nestačí a i antifa je podpaluje na ulicích. Makarón konvertuje a sralbotka bude hlásit, že je třeba najít společná řešení.☻☻☻
vím o něčem horším…https://cs.wikipedia.org/wiki/Bazilika_Sacr%C3%A9-C%C5%93ur
jako mešita…
Stačí postavit po stranách minarety a dopadne jako Hagia Sofia.
no, právě…
tady je opravdu několik zakuklených machometánů….dostat mínusy za to, že mám obavu aby z jednoho nejvýznamnějších křesťanských symbolů Paříže nebyla mešita, tak to je bomba.
Asi někdo po machometánsku pravicově vychovaný v řádné rodině…
Vidíte, přitom by to bylo tak snadné zastavit. Stačí, aby lidi se zvedli z gauče a zvolili Okamuru. Nebo případně i nedělali nic, nešli k volbám a nechali nás zvolit Okamuru. Ale ne, oni musí jít volit proislámské strany a pak nadávat na to, že islamizují česko. Ale zvolil tam ty politiky jako kdo?
…no ono jde také o to jestli bude stačit,aby se lidi zvedli a šli volit!!
a proč se zvedat kvůli tomu postkomošovi?
Je to njesilnější euroskeptická protimuslimská strana. To že ji vede hloupý komunista budeme muset oželet.
nejsilnější euroskeptická a proti muslimská strana jsou, bohužel, komouši. Tedy, dokud nepřijde z Lubjanky jiný befel.
Filipovi komunisti se ukázněně zařadili do jednoho neomarxistického a neoliberálního šiku společně s levicovými havloidy, sluníčkáři a dalšími subjekty napojenými na finanční trubky vedoucí od jejich chazarských financiérů (nastrčený Soroš a spol.). Není to na tvou skopovou hlavinku moc složité ?
stejně složité jako pro Vašeho lékaře. Ale já za Vás nejsem odpovědný…
Jistě. PROČ? Pak si to s těmi voliči vyříkáme na internetu, že vy pseudopravičáci. Tam bude silní a mít plno argumentů. Z gauče!
věříte hovadinám, Pitomio není východisko. Už tu přímou demokracii ukradl Kohoutovi§
Okamura. Je. Levičák. S ním na Pravém prostoru nepochodíte – tedy aspoň u mě. U řady levicových čtenářů, kteří tu jsou bůhvíproč, asi ano. Volil bych ho asi leda tehdy, kdyby ostatní strany byly opravdu “proislámské”, jak píšete. Ale to je spíš takový marketingový žvást, že? Proislámskou stranu si představuju tak, že v jejím programu najdu podporu islámu, zavádění šarie do českého právního řádu, a tak. Nikoliv to, že mi budou okamurovci do zblbnutí opakovat, že ten a ten je proislámský.
Jste opravdu tak naivní a čekáte, že nějaká strana vám oznámí, že podporuje islám a šariju?
To snad není možné, co vy píšete za blbiny.
A oč je to naivnější než žít v představě, že tu máme strany, které nepíšou, že chtějí šariu, ale ve skutečnosti po ní tajně strašně moc touží? :)
A to je která, prosím?
A jak to vůbec víte, když po ní touží “tajně”? Já vím jen o konkrétních lidech, kteří to vyhlašují dokonce veřejně a často. Jejich hlavní představitel je jistý šlechtic.
To přece víte Vy, vždyť jste to výše napsala!
…ten
je pro Aleše (aby si jej náhodou “nevědomost” nepřivlastnila
Je zvláštní, že LePen blahopřála vítězi, a uznala porážku (ne jako Hillary, která dostala hysterický záchvat a zalezla). Navíc nikde neslyším o tom, že by její zhrzení příznivci vyrazili do ulic, zapalovali auta, mlátili své politické oponenty, rabovali obchody, zpochybňovali výsledek a pořádali demonstrace. Ono to nakonec bylo stejné při volbách v Rakousku a Nizozemí. Čím to je, že tzv. pravicoví extrémisté se chovají jako demokraté, zatímco levičáci se chovají jako nejhorší fašisti?
Nemyslím si, že by to byl problém pravice-levice. Spíš je to o IQ a zdravém rozumu.
přesně tak, NIKDO kdo má rozum a dostatečné IQ nemůže být levičák…
NIKDO kdo má rozum a dostatečné IQ
xxxxxxxxxxxxx
NIKDO je Septik, a ten rozum ani dostatečné IQ nemá!
100x
to bude tím , že MLP si ty prachy nepůjčovala do vlastního strožochu za různé “slibečky”, ale má je půjčené její strana opravdu na politiku a volební výsledky ji to pomůžou zaplatit. Ne, že by se mně líbilo, že je má z Ruska, ale asi je neměla na své “požitky”!
V USA i ve Francii vyhrál pravicovější z obou kandidátů. Bez ohledu na to, jak to nálepkují v ČT nebo na IDNESu.
http://www.stop-multikulti.cz/novy-francouzsky-prezident-macron-francouzska-kultura-neexistuje/
A? Macronův názor na kulturu je mi celkem lhostejný, zajímal by mě pouze tehdy, kdyby chtěl lidem zakazovat nějaké knihy, filmy, divadlo. Pro mě je levice-pravice hlavně o ekonomické svobodě, přerozdělování, státní buzeraci. V tomto ohledu není Macron žádná velká výhra, ale Le Penová je objektivně ještě levicovější.
Je opravdu velká škoda, že nevyhrál Fillon. Jeho reformy (po vzoru Thatcherové) by opravdu mohly za čtyři roky přinést nějaké plody. Macronovy reformy budou tak kosmetické, že za čtyři roky opravdu vyhraje ta nová strana, ve které se zřejmě spojí Le Penová s marxisty od Mélenchona.
Ve Francii – na rozdíl od USA – vyhrála totální nula. Neschopná loutka, kterou musíte vodit za ručičku, takže je to ideální stav..
Obdivuji vaši ráznost a životní sebevědomí, zřejmě nikoli bezdůvodné, nicméně já osobně bych si žádného člověka, který vystudoval vysokou školu a uspěl na vysokých manažerských pozicích v soukromém sektoru, netroufnul nazvat neschopnou loutkou, kterou je třeba vodit za ručičku. Moje kritika Macrona se omezuje na konstatování, že jeho chystané reformy jsou polovičaté, a to i na “centristu”.
Proboha, Aleši, nezlobte se, ale Vy jste naprosto naivní a bezelstný blbeček, že to až mlátí dveřmi. Vypadá to, že byste se mohl přesunout do party pitomců z W3V. Je mi líto, ale lepší reakci si nezasloužíte.
Proboha, Aleši, nezlobte se, ale Vy jste naprosto naivní a bezelstný blbeček, že to až mlátí dveřmi.
xxxxxxxxxxx
Proč by se měl zlobit? Za upřímná a pravdivá slova?
Naopak, měl by poděkovat, a zamyslet se, pokud je toho ovšem schopen!
100x
Ortel nad Alešem vyřkl ctitel mafiána Joe
https://cs.wikipedia.org/wiki/Joseph_Profaci
“V USA i ve Francii vyhrál pravicovější z obou kandidátů.”
– no hej. Pokiaľ pravicovosť bude meraná podľa pana Langera.
Ne, to je měřeno podle mě.
O svém politických a společenských názorech vím dost na to, abych neuvažoval o volbě ultralevičáka Kotleby a abych věděl, že to, co prosazuje Putin vně Ruska, není ancap.
” ultralevičáka Kotleby”
Aj na PP
– no vida…. A VŠETCI politici SR a asi aj EU mu nadávajú do “pravičáka” .
Niektorí “pravičiari” sú celkom na ľavo…..
Ještě chvíli počkejte než se z něho stane agent Kremlu a pak dejte Kotlebovi vědět, aby měl argumenty proti svým oponentům.
Nezapomeňte přitom zdůtaznit, že jsou přímo od nikdy se nemýlícího, na slovo vzatého politického analytika.
” zatímco levičáci se chovají jako nejhorší fašisti?”
Levičáci sa NECHOVAJÚ AKO fašisti. Oni SÚ fašisti.
Fašizmus = spojenectvo politikov a kapitálu.
So socialistickou rétorikou.
Francouzi si podepsali vlastní rozsudek.
Ono jim nestačí 250 mrtvých civilistů v jejich vlastní zemi.
Potřebují 250 000? Nebo 2 500 000?
No, mají co chtěli.
Asi jim to chybí:
Vzhůru, děti vlasti,
den slávy nadešel!
Proti nám tyranie
zvedá svůj krvavý prapor!
zvedá svůj krvavý prapor!
Slyšíte v našem kraji
řev divokých vojáků?
Přicházejí vraždit naše děti,
naše ženy v naší náruči!
Nýmande, co to nevidím ? Ty jsi šel do sebe a začals básničkou kritizovat rasistický židofašistický projekt NWO a likvidace Evropy ?
:
Boušu.línku, zase nevíte o co jde, že? Ale hádat se o tom budete až do roztrhání těla! Tahle Vaše odpověď zase dokazuje, že jste blb!
Příště, příště ….. přestává na to být prostor. Příště už klidně může kandidovat muslim …. Pohlavně nevyhraněný floutek se bude aktivně podílet na utahování šroubů, importu voličů, perzekuci všech jiných názorů ….. Kdyby jim svoloč odpálila Eiffelovku, bude tvrdit, že to nemá nic společného s terorismem …. Vovce to tak chtějí. Bude se dotovat po evropsku s doprovodnými jevy, z druhé strany bude většina sdíraná. Opravdu až ke kolapsu ?
no jediným řešením by byl virus, který by se vázal na ten pigment navíc
a hned by bylo čisto, klid, mír, IQ celé Země by stouplo, násilí by kleslo na minimum… krásný sen…
Zdenále
Já se směju, jak chce někdo bojovat proti globalismu.
Globalismus není výmysl politiků, to je každodenní realita. A jakékoliv pokřivování reality je z principu levičácké – ať to dělá šílený Matěj Stropnický, který mi chce zakazovat létat po světě letadlem, nebo šílení “vlastenci” od Mariny po Okamuru, kteří mi chtějí tahat z kapsy peníze a dotovat z nich tuzemské výrobce všeho možného, a tím mě vychovávat k lásce k vlasti.
doporučuji videa Alexe Jonese a Paula Josepha Watsona, to by vám to mohlo trochu objasnit
Je to zbytečné házení perel sviním.
Rád bych rusofilckám připomněl, že soudruh Zeman Macronovi pogratuloval k vítězství a pozval ho do Česka. Když to řekl dokonce Jirka Pravdomluvný- Ovčánek, tak to snad bude pravda.
Pochybuji, že to některé zemanorusofilcce bude vadit, protože soudruh Zeman je prostě geroj, který se postaví před kecafon s holí a vypustí jednu větu o imigraci a zastaví tím proud běženců do Česka. Oni imigranti si před tím dědkem, co se neudrží na haksnách, ani v botách, hodí do gatí a Česku se kvůli tomu vyhýbají obloukem.
Protože této triviální lživé verzi věří dost lidí, i zde na PP, tak to vůbec nevypadá s Českem dobře. Rusomongolští demagogové získávají body fakt lacino.
Reálně tohle všechno znamená, že Zeman hobluje za GRU i FSB, což budou rusofilcky prezentovat za nestrannost a statečnost v zahraniční politice.
pozvat ho je slušnost, zbytek jsou blbosti
navíc ho podpořil jako jeden z posledních a před volbami ho nepodpořil vůbec
1+++
Pane Langere, koho jste ve franc. volbách podporoval ? Proč považujete Rusko za svého nepřítele, když nemá vůči ČR žádné nároky a oproti socialistickému Západu naopak prosazuje křesťanské a pravicové hodnoty ?
Tak takové pravicové hodnoty jako je povinné nahlášení blogu státnímu úřadu a přijetí vědomí, že vám ho můžou kdykoliv bez varování smazat, to věru na socialistickém západě nemají. Ale zase tam nemají buzeranty (čili jednoznačné levicové antihodnoty), díky čemuž krásně zatočili s epidemií HIV.
a co Lenka Procházková a její blog?
Bohužel nevím, o co jde, poučte mě. Někdo jí zablokoval blog, bez jakéhokoliv obvinění a řízení obvyklého v právním státě? Celkem o tom pochybuji, jelikož takový cenzorní úřad jako je ruský Roskomnadzor v Česku nemáme (naposledy jsme ho měli v době ČSSR).
Alešku, zablokovat nebo smazat blog tady v republice jde a dělá se velice jednoduše. Na iděsu úplně, na Novinkách je taky cenzura jak sfiňa a na jiných zřejmě taky. Teď se to cenzuruje demokraticky.
to jsou soukromé subjekty a je jen na nich co tam zůstane. Každý kdo tam něco píše musí respektovat jejich pravidla. Proto tam třeba nediskutuji. Je to jako smlouva o dílo.
Svatá prostoto !!! U nás a na Západě je židorasistický fašismus, tudíž mazání nepohodlných článků, blogů a FB profilů dělají přímo soukromé firmy kolaborující se státem a plnící za něj jeho kontrolní funkci. Pokud tohle nevíte, tak nevím, jestli jste dospělý člověk nebo 6 leté dítě bez svolení rodičů píšící na internetu.
Pokud nikdo nemaže Boušeho fantasmagorie o “dobývání” Měsíci a trvalé tapety o “ruské pohodě, klídku a tabáčku”, pak to s tím “mazáním” není u nás tak zlé
Vás už někdo vymazal?
A když si uděláte web sám, za vlastní peníze (stojí to asi 300 Kč ročně, to byste mohl mít, Lubomíre, co říkáte?), tedy nikoliv vyškemraný u někoho, tak vám ho smaže kdo? V Rusku ho smaže Roskomnadzor. U nás kdo?
Vybral jste z trhové nabídky jednu službu, která je okrajová. Je třeba se podívat na poměry u diskusních portálů, kde se setkává velké množství diskutujících, tam je jádro problému s narůstající židorasistickou totalitou.
No za těch 300 Kč ročně můžete provozovat svůj web. Za další miliony na něj můžete dostat tolik čtenářů, jako mají blogy na IDNESu. Ale nemůžete mít obojí – publikovat za Babišovy peníze a zároveň se vztekat, když vám Babišovi cenzoři něco smáznou. To víte, kapitalismus, pane kolego.
Vidím, že jste skutečně naivní trouba. Cenzura je s demokratickým právním státem rozporná a je to naopak parodie na kapitalismus.
Soukromá cenzura (někdy též označovaná jako redigování či moderování diskuse) není s demokratickým právním státem nijak v rozporu. V rozporu je pouze svévolná cenzura ze strany státní moci. To mají v Rusku, u nás nikoliv.
Ale docela zábavná je představa, že pan Bouše provozuje konzervativní a křesťanský web a ze zákona na něm musí dávat prostor všem neomarxistům a homosexualistům a publikovat všechno, co mu pošta přinese. Jinak by to byla nepřípustná cenzura. :)
Nějak Vám stále uniká tvrdá realita, že ve fašistickém státě, jakým už ČR je, provádí cenzuru se státem kolaborující firmy v zastoupení státu. zajímavé, že jako liberál citlivý na vše státní jste si toho zatím nevšimnul. Asi budete to malé dítě, jak mám podezření.
Lubomíre, tak ještě jednou a pomalu – firmy kolaborující se státem můžu u nás na Západě ignorovat. Chápete? Prostě tu je ta možnost. V Rusku tu možnost nemám, jelikož mi web zablokuje samotný stát. Není kam utéct. Leda psací stroj a cyklostyl (pamatujete na ty namodralé papíry s protikomunistickými vtipy, kterými jsme si zpestřovali rodinné sešlosti na chalupách? :)).
Pamatuje! nechal za to zavírat lidi….
Aleši, Vám se ten fašistický režim nějak hodně zamlouvá, asi si plníte dávný sen. Proti gustu žádný dišputát. Ale na liberála je to docela podivné….
Pane Bouše,
1. Nikoho. Kdybych byl ve Francii volič, Putinistku a tuhou socialistku Le Pen bych nevolil.
Ony obecně ty volby v dnešní době často jsou nikoli za někoho, ale proti někomu. Čím dál považuji za důležitější otázku, zda volby opravdu za současné situace mohou něco změnit.
2. Na druhou otázku, na kterou se ptáte, si hned sám odpovídáte, a podle mého názoru v rozporu se skutečnostmi. Takže se domnívám, že o mou odpověd nestojíte.
Ve Francii, narozdíl od nás, mají ještě možnost prázdného lístku. Takže pravicově smýšlející člověk šel v prvním kole volit Fillona a ve druhém kole se buď řídil jeho doporučením – volit Macrona – nebo měl dokonce dvě další možnosti: prázdný lístek nebo zůstat doma. S klidným svědomím mohl spát každý.
Pane Langere, vidím, že osvětlit své názorové pozice jste promarnil. Asi tedy zůstanete nadále u té diagnózy putinobijství.
A víte vy že i Fillon je považován jistými kruhy za ruského švába? Najednou vám to ale nevadí….
A ano, Fillon má dobré myšlenky, je konzervativní, antiimigrační, ale bohužel to je eurohujer a tou podporou Macrona si to podle mě pohnojil…
Právě proto, že je Fillon pro silnou EU, tak nemusí vadit jeho vstřícnost k Rusku. To je něco jiného než sebevražedná kombinace vstřícnosti k Rusku a touhy rozbít EU a NATO, jak vidíme třeba u našich okamuroidních švábů.
Ostatně, pokud by ve všech členských zemích EU vyhráli thatcheristi jako Fillon, nevidím důvod, proč by “eurohujer” měla být nadále nadávka.
Podpora Macrona mi přijde logická – kdybyste si musel vybrat, jestli podpoříte komunistu nebo socialistu (resp. zeleného, apod.), tak kdo by to byl?
Tam by rozhodoval přístup k muslimským invazistům. A Macron je jednoznačně pro otevřené hranice bez kontroly.
Tak jasně, záleží na prioritách. Hranice otevřené pro imigranty a budování komunismu v uzavřených hranicích, to je taková trochu Sophiina volba. :) Já osobně považuju dnešní dobu za mírně hysterickou, tedy jednu hrozbu zveličující a druhou zlehčující až ignorující.
ve Francii je komunismus už velmi dlouho budován, stačí se kouknout na jejich sociální systém, počet státních zaměstnanců a dluh,
Le Pen považuje terorismus za hrozbu a chce mu vzdorovat, Macron ne (terorismus nepovažuje za hrozbu a Frantíci si na něj mají zvyknout), Macron chce společnou evropskou armádu (utopie) a společný evropský rozpočet (totální utopie), dále podporuje migraci (kvůli ní má Francie už dva roky výjimečný stav)
To není ani náznakem Sophiina volba. (Tu knihu znám.)
Vždyť nejde o neprodyšně uzavřené hranice. Z republiky může vycestovat kdokoliv (ovšem s platnými doklady – je v tom snad nějaký problém?), do republiky rovněž, ale cizinec identifikovatelný, zkontrolovatelný a také zkontrolovaný.
Momentálně se mi to jeví ne jako diskriminace, ale jako nejlevnější varianta té tak halasně ohlašované starosti o bezpečnost občanů.
Opět podsouvání vlastních konstrukcí a úvah, které jsou mi vkládány.
Ten hrušnový květ má asi silné psychotropní účinky.
Jako bych ho slyšel… “Dobrý den, tady Zeman. Víte, já jsem tak trochu takový český Macron. Nestavíte se někdy?”
postav se támhle….
Langer :
“Rád bych rusofilckám připomněl, že soudruh Zeman Macronovi pogratuloval k vítězství ”
– no super. Keďže Le Penka bola Putinov kôň, tak Macaron bol Langerov kôň. A ten “HNUSNÝ” Zeman pogratuloval Langerovmu favoritovi. To je teda zákerné…..
Podsouvání a hloupé, pane ktosiiný.
Žádný můj favorit tam nebyl a pochopil to i pan Bouše.
Co také chtít po někom, kdo chce volit Kotlebu, pravicovou považuje KSČM a tvrdí, že Putin šíří ancap.
To ani ten Bouše tohle nenapsal.
http://www.stop-multikulti.cz/novy-francouzsky-prezident-macron-francouzska-kultura-neexistuje/
Bóže to je všude křiku ať už pro nebo proti, je to snad volba ftantíků ne, berte si všichni poučení z toho co se bude u frantíků dít aby jste se vyvarovali stejných chyb, zbytečně se neříká “chybami se člověk učí” a je dobře se poučit i z chyb druhých.
Prostě mají co chtěli.
To je sice pravda, ale blbé na tom je, že Evropa je tak maličká v porovnání s ostatními světadíly (zkuste se podívat na mapu), že je možné jen s mírnou nadsázkou říci – co je ve Francii, to je prakticky i u nás.
Evropa je civilizační gigant. A kdo tomu nevěří, jeho problém!
Hlavně ty vaše havloidní socialistické zzzááápadní hodnoty, ty jsou opravdu gigantické. Jako tvoje gigantická blbost.
Myslela jsem tím geografickou rozlohu. Svět je čím dál menší a s rozvojem letectví se ještě zmenšil. V porovnání s cestováním velbloudy.
A o tom “civilizačním gigantu” si za chvíli budeme povídfat pohádky začínající “Bylo, nebylo …..” .
To zrovna o “gigantismu” dvakrát nevypovídá.
o rozlohu vůbec nejde. Evropa dělá cca 35% světového HDP a to je síla!
To máte těžké. Vy vidíte peníze (ekonomiku), já migranty-invazisty.
A jestliže dáte invazistům zelenou, o ty peníze nakonec tak či onak, dřív nebo později přijdete..
Vy jste Boušeho spolugarážnice? Někde jsem chválil imigraci?
Nejprve jsem psal o civilizaci a až potom o HDP! Pokud jste všichni malomyslní tak samozřejmě nikdo nevyhraje nic! Klidně se s Boušem sbalte a běžte k přechodům na Slovensko čekat na Rudou armádu. Ale to Vám pr.d pomůže.
Nýmande, ty jseš tak primitivní blbeček, protože stále věříš, že ti negři a musulmani přicházejí a připlouvají jen tak sami od sebe a že se naši páni v Bruselu jenom zmýlili, takže s takovým debilem nemá smysl vůbec diskutovat.
Boušu.línku, to není o imigrantech ale o naší, ne vaší nebojte se nechci Vám udělat kádrový škraloup, Západní civilizaci. A také o tom, že je tak silná, že pro ty co v ni věří je stále naděje.
A můžete někde doložit, kde jsem napsal že ti imigranti připlouvají sami od sebe nebo je to další Váš paranoidní blud při hledání nepřítele Vás a pracujícího lidu který bo boku SSSR…no, to už jsem asi daleko…
nikdo :
“Evropa je civilizační gigant. ”
– jasné. Aj ríša rímska bola civilizační gigant. Chudáci ……
ale neměla zkušenost s pády podobných civilizací, což my už máme.
Jášku, kdy už konečně vyrazíš do toho Bruselu zachránit před zbořením ten umělý sionistický poválečný konstrukt EU, který slouží k ovládání evropských obyvatel z jediného centra, aby to naši hebrejští vrazi neměli moc složité ?
Po demokratické už nemají šanci cokoliv změnit. Početné převažují imigranti a jejich podporovatele.
Ony ty volby dopadly jinak než aby Macronovi celou cestu na vítěznou tribunu hráli Odu na radost.
Takže: Francie má 64 mil. obyvatel
nevoliči(děti) – 17 mil
oprávněných voličů 47 mil.
nepřišlo 25 % 12 mil.
volilo 35 mil
prázné obálky 11,5 % 4 mil
odevzdané hlasy 31 mil
z toho Macron 66 % 20,5 mil.
Le Penová 10,5 mil.
Macrom nemá vůbec důvod k radosti.
Ze 47 mil.obyvatel ho volilo jen 20 milionů,a
27 mil Francouzů ho nechce za prezidenta.
Možná ti co nepřišli neví jak volit, ale myslím že Francie je rozvalená 50:50 co se týká EU a migrace.
Brzy se přijde na pravdu, že byl nastrčená figurka Holanda,který měl před volbami 5 % volitelnost.
A to teprv začne znít francouzká hymna …..
http://www.hlavnespravy.sk/macronove-vitazstvo-stoji-na-slabych-zakladoch/995294
https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/s-macronem-se-francie-riti-do-vazneho-problemu-prorokuje-znalec-prostredi-le-penova-by-byla-valka-31110?dop-ab-variant=&seq-no=3&source=hp
Vidím to přesně tak. Možná se Francouzi dočkají i předčasných voleb. A v nich budou na výběr dvě alternativy – republikáni a “vlastenecký” slepenec Le Penové s Mélenchonovými marxisty. To bude teprve srandy kopec.
Francouzi se radují :
https://www.facebook.com/403505586497759/videos/735120723336242/
Existují názory, že proti předem vycvičené loutce židovských loutkovodičů od Rothschildů neměla Le Pen absolutně šanci a že to dobře věděla.
Všechny volby v Evropě projíždíme a bude to tak pokračovat i na podzim u nás. Čeká nás pekelná sionistická totalita.
No, abychom to ukončili.
Bouše, inženýre Lubomíre U kapliček, předsedo SOPO, Vy jste blbec!
Copááá, Jášku z Kojetína na Hané, nervičky máš v kyblíčku, že tví židobolševičtí soudruzi podporují a financují dovoz tvých muslimských a černošských soudruhů ? Stejně platili u tvého soudruha Mordechaje Marxe-Léviho a jeho Komunistický manifest…..
Boušu.línku, nahoře jsem napsal, že se dívám na Svatý Hostýn….pokud máte problém si to najít na mapě:
https://mapy.cz/letecka-2015?x=17.6992657&y=49.3773267&z=16&source=base&id=2025153&q=Host%C3%BDn
pardon, za to blbec jsem zapomněl
100x
To jako, že se tím bavím….
…protože něco tak humorného jako Vaše názory na politiku a mezinárodní vztahy se od dob Jakeše na Červeném Hrádku hned tak nevidí!
Chááááááááááááááááááááááááááááá
“…proti předem vycvičené loutce židovských loutkovodičů od Rothschildů neměla Le Pen absolutně šanci a že to dobře věděla” – kdyby nic jiného, tak toto ji usvědčuje z toho, že na prezidentskou funkci NEMÁ.
Vědět, že nemá šanci a jít do nesmyslné steče, může buď sebevrah, hlupák nebo mocichtivý diktátor.
1/ Macronova slova uvedená v článku to je přehlídka frází a klišé.
2/ Le Penové bude hrát v budoucnosti do karet prohlubující se islamizace, růst zločinnosti muslimů a terorismu
3/ za základní nedostatky její kandidatury její otec považuje to, že akcentovala téma ukončení členství Francie v EU a participace na Euru.
4/ osobně bych ji vyčítal hlavně to, že neměla propracovanou alternativu k tomu co chce zbořit. Pouhý nacionalismus je dobrý k destrukci a ke kritice ale nenese konstruktivní náboj. Hodně lidí nepřesvědčila , že by to po vystoupení z EU a z měnového eurosystému zvládla (že má program jak vyjít z velkého třesku bez velkých otřesů) a tak dali přednost globalistické, multikulturalizační, válečnické, rusofobní kontinuitě. ( o tom svědčí i velká neúčast přes 25% voličů ve volbách a nějakých 11%, kteří se sice zúčastnili voleb ale nikoho si nevybrali a tak hodili neplatný lístek)
5/ NF hodně uškodilo, že se proti ní vymezily vlivné kapitálové síly a jejich média a politické loutky napříč politickou scénou.
Na každý pád má toto hnutí do budoucna velký politický potenciál a výsledek Le Pen proti “jednotné politické frontě” je velice pozoruhodný.
A nyní….
http://zpravy.idnes.cz/putin-kgb-hodinky-0zh-/zahranicni.aspx?c=A170508_104059_zahranicni_fka
…přeber si to sám
Tvou Evropskou unii zakládali nacisti a esesáci placení tvými americkými soudruhy, to jsi nikdy neprotestoval. Připadáš mi jako rozdvojená osoba, taková typická schíza.
Boušu.línku, já žádnou EU nevlastním a ta zpráva nemá s EU nic společného. Ta zpráva je o tom, jak si v kapitalistickém a pravicovém Rusku nejdemokratičtěji zvolený prezident váží generála KGB a jeho práce. Zřejmě práce na tom klídku a tabáčku….ale jak jde vidět z Vaší reakce, i Vám se to zřejmě moc líbí. Asi nebude daleko ten názor, že jste bývalý politruk ČSLA….
Prezident RF Putin se setkal se svým bývalým nadřízeným ze služby v KGB v Drážďanech u příležitosti jeho kulatého životního jubilea. Jde o nanejvýš lidské gesto, které symbolizuje tradiční vztah Rusů ke svým starším spoluobčanům mající mj. za cíl posílit mezigenerační křesťanskou solidaritu. Na ní je každá úspěšná lidská společnost založena a jde o nanejvýš pravicovou morální hodnotu, která patří k těm nejvyšším.
Ale proč tohle vlastizrádnému havloidnímu neobolševikovi vůbec vykládám ? Už se tím netrap, to nemůžeš pochopit.
Pane Bouše,
ani mně z medií neuniklo, že se sešli staří kágébáci.
Tak jak by to uniklo Vám…
Soudruh Putin měl stejnou averzi vůči NATO, jako má dnes. Není Vám to divné? Ledaže, ledaže…
Pro ně hoblujete dnes, jako tehdy.
P.S.
To jsem netušil, že srazy starých komoušů se dnes staly křestanskou tradicí…
By mohli na Džbánu vyprávět…
To mně připomíná, když v jedné vísce pod Hostýnem umřel zasloužilý soudruh, tak předseda MNV vyfasoval balík černého sukna na smuteční výzdobu. Okresní tajemník byl po příjezdu na obřad naprosto v šoku, jak to hezky ten chudý kostelík vyzdobilo….
Putin se chová zcela racionálně, protože bylo mezi Gorbačovem a Západem dohodnuto, že se NATO nebude rozšiřovat za Odru a Nisu. Asi jste měl v životě štěstí nebo byl každému neškodný a indiferentní, že Vás ještě nikdo nepodrazil, takže nevíte, o co se jedná.
ano, a kde tu dohodu máte?
Gorbačov jednal se Západem? Kdy?
údajně ji zcizil při samostudiu v Ljubljance tvůj bratr agent Ljubljanka.
Bouše, zapomněl jste si přelogovat…
Nýmande, už jsme o tom my ryzí pravičáci tady zveřejnili plno důkazů, tak nedělej ze sebe ještě většího vola, než jseš.
tak zveřejněte ještě nějaké důkazy aby to pochopil i někdo neryzí…
Chápejte, já neberu takové prášky jako Vy a proto mně to nedochází….
nejhorší na tom je, že to KGB sloužilo židobolševickému SSSR….
SSSR jako úspěšná lidská společnost…no, asi opravdu na tom politrukovi něco bude…
2 870 368x Cháááá
Ale proč to Vám, pacientovi, vlastně vykládám, stejně to nemůžete pochopit…
Jášku, SSSR byl výrobek tvých židobolševických soudruhů od Rothschilda a spol., kteří zafinancovali vaši VŘSR, takže je mi s podivem, že tento produkt nechválíš.
tak co sakra dnes na tom rudém náměstí slaví???
taky odpověď…
Žeby porážka tvých kolegů z Německa kteří plánovali Konečné řešení slovanské otázky? Jenom se ptám.
Jak mohlo židobolševické Rusko, řízené z amerických bank porazit Německo řízené z téhož?
Asi kanibalismus?
Nebo se zrovna Warburg a Morgan pohádali s Rotschildem?
A nebyly to tedy vyhozené peníze, Zdevastované Rusko, Německo, Francie, vyčerpaná Británie…
Asi se to těm iluminátům nějak nepovedlo, nebo ano? Špatný podnikatelský záměr, že?
tak můžou být vlastně rádi, že se jim ten židobolševismus povedl v Číně a dodnes jim tam vydělává….
Soudruhu Septiku,
Nebylo to Rusko ale SSSR. SSSR za Stalina žádní židobolševici nevedli – Stalin se jim vysmeknul z udice.
Lubomír Bouše 9.5.2017 ( 12:29:28 ) Odpovědět
…, SSSR byl výrobek tvých židobolševických soudruhů od Rothschilda a spol., kteří zafinancovali vaši VŘSR, takže je mi s podivem, že tento produkt nechválíš.
taks se už domluvte když jste spolu v jedné léčeb… pardon na jedné lodi
P.S. to co vládlo v Německu byly socani, tedy Vaši a Stalinovi kolegové…
A proto Putin oceňuje jednoho z řad prožidovských poskoků:
Lubomír Bouše 9.5.2017 ( 09:01:42 ) Odpovědět
Prezident RF Putin se setkal se svým bývalým nadřízeným ze služby v KGB v Drážďanech u příležitosti jeho kulatého životního jubilea. Jde o nanejvýš lidské gesto, které symbolizuje tradiční vztah Rusů ke svým starším spoluobčanům mající mj. za cíl posílit mezigenerační křesťanskou solidaritu. Na ní je každá úspěšná lidská společnost založena a jde o nanejvýš pravicovou morální hodnotu, která patří k těm nejvyšším.
Ale proč tohle vlastizrádnému havloidnímu neobolševikovi vůbec vykládám ? Už se tím netrap, to nemůžeš pochopit.
Slyšel jsem, že armáda má prý plán na obsazení no go zon a deportaci arabů. Třeba ho po parlamentních volbách uskuteční, pokud nevyhraje le penová – což asi ne…nic jinýho už asi francouze nezachrání
Název článku se vývojem událostí ukazuje jako nesprávný, protože příště už nikdy žádné nebude.
Při příští prezidentské volbě ve Francii za 5 let (dřív majitelé Francie z židovských bank předčasné volby nedopustí) už nebude Národní fronta a paní Le Pen bude úplně jinou političkou s jiným programem, než jakou je nyní. Ryzí pravičáci vědí, o co jde, snad se redakce někdy odhodlá k uveřejnění článku o tomto problému.
Jaké z této porážky plyne poučení pro nás ? Jednoznačně musíme usilovat o oddělení se od krachujícího a rozkládaného Západu vystoupením z fašistické EU a teroristické NATO.
Jako maličký státeček uprostřed poptávané střední Evropy nemůžeme zůstat bez opory. Proto se orientujme na pravicové a křesťanské Rusko, které jako součást euroamerické civilizace už pouze jako jediné sdílí tradiční západní křesťanské hodnoty, čímž je naším nejbližším spojencem proti západním nepřátelům a proti rasistickému sionistickému projektu NWO. S Ruskem jsme na jedné lodi a zachráníme se.
“S Ruskem jsme na jedné lodi…”, která jde očividně ke dnu!
Holínku, pouč mě, z čeho tak usuzuješ ?
Lempla, který tyká, jak se mu zalíbí, zásadně nepoučuji, neb by to bylo plýtvání časem i energií
Tomu předejdeš jednoduchým postupem – nebudeš reagovat na mé příspěvky.
Reagovat budu na co chci a (poučovat) diskutovat budu s kým chci.
Zatím v ČR putinopraktiky zavedeny nejsou.
On je ze Strany tak zvyklý…
Pane Holínku,
mohl byste mi sdělit odkdy je Rusko v EU a v NATO? Není Rusko nejčernější totalita jenom proto, že si nechce nechat diktovat od EU a NATO, jako evropské kolonie?
S voličem komunistů, který mě ZDE opakovaně pejorativně oslovil a také zařadil do – zdejšími trolly stupidně vytvořené – skupiny “U tří volů” (W3V), již ze zásady nediskutuji… je to pod (nejen) moji úroveň!
Francouzské volby vyhráli Bilderberg a Rothschild.
A taky ISIL.