
Připravme se na konec EU
DALIBOR UHLÍŘ

Původní myšlenka na spolupracující Evropu nebyla špatná. Pak se ale něco zvrtlo. Namísto toho, aby Evropská unie chránila naši kulturu a zájmy, vyrukovala s útoky na své členské státy. Unii se navíc podařily nastavit takové podmínky, aby nás dnes mohla využívat jako svou kolonii, z které odsává peníze. Nevěřím, že současnou EU lze transformovat k lepšímu. Je proto třeba se začít připravovat na její opuštění, rozpad či úplný konec.
Původní myšlenka stála za hřích
Spoluprací států jsme si měli vybudovat mnohem silnější základnu proti žralokům, jakými je například Čína či Amerika. Všichni tehdy chápali, že cílem EU je především ochrana naší stovky let staré kultury, židovsko-křesťanských a demokratických hodnot či zachování našeho výkladu práva. Ale ejhle! Stal se přesný opak.
Vše se obrátilo v agresi proti vlastním lidem
Namísto toho, aby Unie hájila naše hodnoty, začala útočit na své členské státy. Příkladů, jak k tomu dochází, je nespočet. Však si vezměme jen tu věc s nelegálními imigranty.
Teď máme za povinnost vítat každého, kdo si k nám připluje na nafukovacím člunu. Unii pak vůbec nevadí, že tihle odvážní ekonomičtí mořeplavci nerespektují naši kulturu a nárokují si zacházení v rukavičkách. A co víc! Ono se jim ho dokonce dostává. Protože vykřikovat něco o diskriminaci se v evropských vodách vyplácí.
O ochraně hranic vůbec nemůže být řeč
Tu Unie totálně zazdila. Ba dokonce – přikázala svým členským státům, aby vítaly každého, kdo na evropskou půdu nelegálně a bez úcty k zdejší kultuře vstupuje. A pokud členské státy neuposlechnou, přichází vyhrožování, postihování a omezování svobod na hranicích.
Zatímco se “Sauronovo” oko médií nyní upíná na koronavirovou masáž, vůbec nám nevadí, že vnější hranice EU stále zůstávají bez ochrany. Pokud má Unie fungovat dál, musí na vnějších hranicích zaujmout jasnou ochranu a kontrolu evropského prostoru.
A to zdaleka není všechno. Kromě hranic Unie již dávno přestala chránit také svůj trh a s klidem diriguje členské státy, které pokyvují a plní.
Unie nás využívá jako kolonii, z které těží
V devadesátkách po nás EU příliš netoužila. I když jsem já osobně hlasoval proti vstupu do EU, dokážu pochopit, že tehdy jsme moc na výběr neměli. Tenkrát ale byla EU jinou. Nebyla ještě tolik zpolitizovanou a fungovala především na ekonomickém a hospodářském principu. Přesto už tehdy evropští „lídři“ snili o federalizaci, potlačení národních států do pozadí a svůj model ovládnutí měli dávno připravený.
Svůj přístup k nám změnila, až když pochopila, že s námi získá nové trhy a místo, odkud může odsávat zisky a národní kapitál. Netrvalo dlouho a EU se pod taktovkou Německa – a do jisté míry i Francie – zpolitizovala natolik, že začala omezovat členské státy nejrůznějšími nařízeními a regulacemi, které nebyly a nejsou v zájmu
občanů těchto států. Jednoznačně se jedná o bezprecedentní zásah do suverenity národních států.
Už jen to, že se původní konsensuální rozhodování v Lisabonské smlouvě změnilo v řadě důležitých agend na většinové. Souhlas takové většiny teď stačí k rozhodnutí o tak závažných tématech, jakými jsou například pravidla pro přistěhovalectví, pravidla v boji proti změně klimatu, předpisy pro cestovní ruch či předpisy pro policejní a soudní spolupráci v trestních věcech. O těchto a dalších tématech se může rozhodnout, i kdyby některé země zásadně nesouhlasily.
Suverenitu jsme ztratili podpisem Lisabonské smlouvy
Došlo k tomu ke konci roku 2009. Tehdejší prezident Václav Klaus ji byl tehdy doslova nucen podepsat. A to i přesto, že s tímto krokem bytostně nesouhlasil a již tehdy jasně zdůrazňoval, že tímto aktem ztrácí Česká republika svou
suverenitu. Událo se tak pod obrovským nátlakem médií, části politického spektra a dokonce i Ústavního soudu.
Jeho varovná slova se jedno po druhém začala naplňovat. Přesvědčujeme se o tom téměř každý den. EU používá totalitní praktiky a snaží se jednotlivé státy ovládat nejen ekonomickými, ale i politickými nástroji.
Dějiny se opakují
Nebyl to jen Klaus, kdo varoval před orgánem nadřazeným členským státům. V minulosti, i když v jiném kontextu, tu byly osobnosti jako Masaryk, Rašín či Beneš. I oni byli nacionalisté, a proto je rakousko-uherský režim perzekuoval, věznil a běžně u nich probíhaly domovní prohlídky. Dnes je považujeme za hrdiny, tvůrce národního státu a české demokratické politiky. Stejnou snahu a motivaci bychom měli mít i my dnes.
Dotace EU slouží k uplácení vlád
Bohatství vzniká z práce!
Dotace, subvence a další přerozdělování byly vždycky zlem a ničily tržní prostředí! Dotace, které EU přerozděluje, používá de facto k uplácení vlád členských států. Dokonce se ve skutečnosti ani nejedná o peníze EU, ta žádné svoje peníze nemá! Jsou to vybrané daně od jednotlivých členských států, které je ve formě povinných příspěvků odesílají do bruselského rozpočtu. Tuto společnou kopici prostředků pak evropští byrokrati v Bruselu přerozdělí tak, jak se jim to hodí do mlýna. Zrušme všechny dotační projekty EU, pro podnikatelský sektor. Dokud jsme v EU, ať si vláda bere peníze třeba na stavbu silnic nebo na opravu základních škol, ale vyvarujme se jakýchkoliv dotací, které pokřivují soutěž na trhu.
EU se nedá reformovat. Stejně skončí
Nevěřím tomu, že by mohlo dojít ke změně EU. Jakákoliv její transformace je jen zbytečnou utopií a naivitou.
Miluju Evropu. A to pro její rozmanitost, bohatost národních států a její evropské židovsko-křesťanské kořeny. Evropu vnímám jako prostor pro moderní soužití národních států, společný ekonomický, pracovní a kulturní prostor.
Oproti tomu EU nenávidím. A to pro její diktaturu, byrokracii, snahu o rozbití národních suverénních států a vnucování předpisů, dogmat a především viditelné omezování svobod.
Berme to s přípravami na konec EU vážně!
Začněme se proto chystat na opuštění, rozpad nebo jiné přeskupení této organizace!! Protože musí zákonitě přijít a já věřím, že to nebude dlouho trvat.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc březen 2021: *****
Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Anonym 555,- Kč, Miroslav Zatřepálek 100,- Kč
Celkem za měsíc: 2 655,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Babiš s Hamáčkem nám vyhrožují zastřelením - 1.3.2021
- Stoupají a stoupají - 1.3.2021
- Vznik britské mutace covidu … cizí zaviněníje téměř jisté - 1.3.2021
Kéž byste měl pravdu, ale co peklo schvátí to už nenavrátí
Nekoukej tolik na pohádky docente, ale že nás budou strašit, i čertem Putinem , to si piš. Záleží ovšem jestli jsme větší poserove než oni.
jako že původní myšlenka nacistů zakladatelů IV. říše nebyla špatná ? tak to je síla , odkud se autor vynořil ?
U tebe by to zase tak velká škoda pro lidstvo nebyla.
Věřít v rozpad EUrosojuzu to je málo to chce víc…Pokaždé jak je příležitost tak přisypat písek do soukolí EUrosojuzního stroje aby se už konečně co nejdříve zadřel…Viva la resistance…
EU byla od začátku založena s cílem zničit národní státy Evropy a vytvořit jeden superstát – Spojené státy evropské (pardon, evropský chalífát…). Od prvopočátku pracuje EU výhradně v zájmu globalistů, nadnárodních elit, korporací, které na globalizaci profitují.
Nyní už vzešel návrh na centrální ministerstvo financí (mělo by k tomu dojít už brzy po Novém roce) a postupně se má ukrajovat další suverenita jednotlivých národních států.
To vše ZA SOUHLASU OBYVATEL, kteří většinově – napříč EU – volí politiky, kteří v té globalizaci svorně jedou.
Tedy zde není žádná šance na rozpad, protože de facto vše jde přesně podle původního plánu, zatím jim vyšlo vše tak, jak bylo zapotřebí. A především tak, jak už to dávno naplánovali.
Minulý týden navrhla EK sloučení EU s USA v jeden superstát, samozřejmě tou “Bidenovskou USA”, neboť oni prostě počítají s vítězstvím Bidena.
Nakonec, Deep state je tím, kdo ovládá i samotnou politiku EU (přes neziskovky – hned 14 neziskovek, které spolupracují s EK, má spojení přímo na Sorosovu OSF).
Rozpad EU je tedy jen utopickou myšlenkou.
Současná invaze z Afriky do Evropy eskaluje (na Kanárských ostrovech už to jde do rekordních počtů – víc pod mým nickem), takže zde je skutečně zcela patrný záměr výměny obyvatel.
A vystoupení z EU? Autore, jakpak to chcete udělat se současným parlamentem? V senátu není ani jeden jediný senátor – euroskeptik a ve sněmovně jich je jen malá hrstka. Navíc se zdá, že po dalších volbách jich bude ještě méně…
S textem souhlas, ale šance na rozpad přece jen je! Ono to může přijít zejména přes hospodářskou oblast! Drtivá většina států EU je zadlužená a některé fatálně. Proto ty snahy, aby východní méně zadlužené země dotovaly ty jižní. Ekonomika to všechno položí, získali trochu čas pandemií covid, ale jen na čas!
Maxime, nezapomeňte, že ti, kdo celý ten zrůdný projekt EU zosnovali a tahají za provázky, mají neomezené finance…
Ale neomezené finance měli, i když zosnovali VŘSR.
Finance by byly, ale nakonec se jim to stejnak pose®e.
Vidím v tom jistou naději.
Ale peníze nejsou všechno.Masy hladových nasraných lidí se jim na ty virtuální prachy vykašlou. Rozhodující resp. velmi důležité jsou pro stabilitu společnosti ty materiální věci, tedy pokud nebude dostatek zboží, jídla, atd. a nebudou fungovat služby, systém se položí! Ten systém je za jistých okolností velmi vratký.
Oni nás už nepustí, max. se preskupi, přejmenuje, ale svou moc nepustí, e. u je nástroj na zotrocení národů, jejich cíl je nás vysilit, vyvrazdit pomocí zdegenerovanych a fanatismem zachvacenych cizích debilu a zbytek zotrocit. Nakonec a jako vždy to bude jinak než kormidelnici plánuji, bude to mnohem horší a rozsmelcuje to i je
Já už jsem připravená dávno! Teď jenom rozhýbat vlezdoprdelisty a lháře, aby začali něco dělat a připojili se pro začátek k Orbánovi a Polsku. Kde je problém? Proč všichni tady mlčí? Byla bych pro defenestraci. Tady to tenkrát taky začalo tak to můžem zopakovat.
Proč bychom se měli přidávat k Polsku a Maďarsku , my jsme západní Evropa.
V4 nemá žádné ideové zakotvení, můžeme s nimi souhlasit ,ale také nemusíme…
Braune v Mnichově 1938 nás prodal Hitlerovi kdo? Napovím zkurvený zááápad to jsou fakta
Je třeba jit cestou Polska a Maďarska. Poláci jsou naši sousedé,partneři v NATO, za vše špatné, co nam v minulosti způsobili se omluvili. Maji přistavy, maji vojenskou základnu USA. Je to stát, který může pomoci Evropským statům od závislosti na ruskem plynu, který v současnosti preferuje německá šlapka Vladimira Vladimiroviče, Angela( Nord stream 2).
Jiříku,běž se zeptat na ostravsko,těšínsko a opavsko co tam pšonci vyváděli,kolik mrtvých ,znásilněných díky pšonům tam bylo?
Na jejich omluvu sere Bílý tesák.
No hlavně ty si Indie!
A ty budeš zřejmě žid, co ma strach z židů.
Ahoj blbče!
Jaký ty máš ideový zakotvení ty osle? Připadáš mi jako třeťák co dolejzá za deváťáky, když kouří, aby mu dali šluka a oni ho kopou do prdele a berou mu svačiny. To jsi ty v EU.
On mi připadá jako klasický neomarxista( rudý), ty jako ideově zakotveta promužicko-komoušska rohožka( rudý).
A proč bychom se měli přidávat k Německu.???Můžeme s nimi souhlasit ,nebo taky nemusíme.Němci popravili v roce 42 mého dědečka.Já říkám ne,děkuji.Říká se”Jednou komunista,vždycky komunista” Stejně platí o nacistech.Nikdy se toho Němci nezbaví.
Problém je v tom, že stále tupě volíme Bureše, piráty, ČSSD a ostatní sebranku kolaborantů, která si říká demoblok. Chybí nám výrazní vlastenečtí politici typu Orbána. A SPD to s 10% nevytrhne. Je to naše blbost, co si volíme to tam máme.
Problém je ten, ze volíme politiky ž. původu…, nejde o strany a jejich program…, jsou ve všech….
Tenhle je možná jeden z nich.
To je ňáké zajímavé, že s ” židovsko křesťanskou kulturou” začla až havlérka.
Čím to asi bude !?!?!?
Že by pobožné moravské babičky inklinovaly k judaismu ?
Uff
Autor je mimo.Správně je řeckokřesťanské.Židé tady neudělali nikdy nic dobrého.
Trochu bych to poopravil. Nejde jen politiky ž., ale o politiky sloužící partě “kabaly”. Takový Ivan David SPD je ž. a přesto je orientován vlastenecky a slouží naší věci!
Bohužel většina těch politiků ž. je zaprodaná. Mrkněte na soupis lidí v Aspen Institutu, to je “vejřad”! Jsou tam Babiš, Hamáček, Plaga a celá řada politiků z různých stran a korunuje to baba Abrightová! Je to obdoba VUMLu, ale americká…..
Zase vězíme pevně v cizím rektu!
Zdravím národných utopistov
Malé štáty vždy aj budú. Otázka je len forma. Vědej Velikáne ?
Tak co? Kdo z vás je máma a kdo táta s Cemperem?
Hm, dosť trápna reakcia. Vlastenec je ten, kto nechápe realitu ?
Těch 10% je VELIKÝ úspěch, na naše poměry.
Jiná volitelná strana tu není, tak není dobré hledat na SPD nějaké mouchy.
Asi to dělají dobře, když jsou v parlamentu.
Jejich čas teprve přijde.
Ale už teď jsou užiteční, ti šmejdi,, chca nechca, vykrádají opatrně jejich program.
Ano, je to tak!
Nezapomeň, prastaré : Jakmile ukážeš, že se bojíš, už nikdy tě nepřestanou strašit! Nemyslím, že ten buzerantský slepenec by nešlo opustit, samozřejmě nejlépe s pomocí V4. Ovšem, že nás budou strašit, to si piš, nejvíc místní krysí pátá kolona!
V kostce by se dalo říct,že brusel je nepřátelský výsadek,který má za cíl zničit Evropu,tak jak ji po staletí známe.
Konec 17.století.Evropa zdecimována morem a 30.letou válkou.Turek (za pomoci žabožroutů,na to se dnes zapomíná) bušil ve Vídní na bránu.Jak by se tehdy sázelo,kdo bude o sto let později ovládat svět?Turecká či čínská veleříše,obě mocensky konsolidované,centrálně řízené a vojensky nejmocnější v tehdejším světě nebo morem a válkou zdecimovaná Evropa,rozdrobená na malá království?Dnes již odpověď známe a proto fuck off brusel !
Tak to s těmi žabožrouty jsem to nevěděl, to čumím, jdu si to vyhledat….
To je asi blbost.
Zamýšleli spolupracovat s Germány, tam se to mlelo, bojovali katolíci s protestantama, ale nevyšlo jim to.
Žabožrouti i přes urgentní žádosti neposlali Svaté Allianci k Vídni nikoho na pomoc,ale naopak z druhé strany zaútočili a zabrali Alsasko-Lotrinsko,což později vedlo k permanentnímu zdroji napětí mezi Francií a Německem.
Aha.
Já myslela, že se jako spojili se Sulejmánem.
Franco-Ottoman Alliance
https://en.wikipedia.org/wiki/Franco-Ottoman_alliance
Neumím anglicky.
Čerpám z Mika Waltariho, ten věnuje této bitvě obsáhlou kapitolu, ale o spojenectví Osmanů a Frantíků se nezmiňuje.
Ani česká Wiki nic .
Carlosi, velký podíl na vítězství u Vídně dne 12. září 1683 má jistý Carlo Domenico Cristofori, který do dějin vstoupil jako Marek z Aviana, patron a štít Evropy. Byl obratným vyjednavačem, kterému se podařilo přesvědčit habsburského vojevůdce Karla V. Lotrinského, aby vedení sjednocených německých, polských, moravských a českých bojovníků předal polskému králi Janu III. Sobieskému. Marek z Aviana nám zanechal svědectví ve svých dopisech Karlovi V. Lotrinskému. Netajil, že se modlili za vítězství, ani že měli strach. Ale byl to podle mého názoru ten “zdravý strach”, jak ho v jednom ze svých článků nazval Vlastimil Vondruška. Je to strach, kdy jsem si vědom/a, že mohu prohrát, že mohu ztratit vše, i život. A přesto do té bitvy jdu, protože prostě musím. Pan Vondruška už byl za ten článek řádně popliván, nicméně si myslím, že tento zdravý strach měli všichni, kdo věděli, že je třeba někdy vzít do ruky meč a jít do bitvy. Měli bychom tento strach mít i my a nebát se říkat pravdu nahlas. Mimochodem, svědectví o Markovi z Aviana vydal Lukáš Lhoťan.
Všichni tehdy chápali, že cílem EU je především ochrana naší stovky let staré kultury, židovsko-křesťanských a demokratických hodnot …..
xxxxxxxxxxxxxxx
Mohl by pan autor vyjmenovat ty židofské “hodnoty”?
Děkuji
Třeba pevná víra.
Rabíni se v Izraeli svěřili, že je lepší zemřít, než přestat studovat tóru.
( Hromadně v ješivách, během karantény.)
Spis bych rekl,ze u nas po valce byli zide skryti a jsou pod Komunistickou stranou a vetsinou prisli ze Slovenska,z madaru a Podkarpatske.I v procesu se Slanskym bylo ze 14obvinenych 11 zidu a to jim jeste nekteri plachli za kopecky jako Toman alis nazdar Arpade.
Spravne je anticko-krestanske hodnoty.
Už sem to zde psal. Dokud nebudeme ochotní umazat si ruce od krve. Vzít vlastní kůži na trh, není šance na změnu. Máme se moc dobře. Žrádla že ho vyhazujeme. Hadrů jakbysmet. Auta,domy ,teplý fleky. Kdo by chtěl riskovat že o to příjde? Spousta lidí má půjčky, úvěry,leasingy. Drží nás za koule vážení a vědí to. A my to víme taky. Proto se chodíme vybrečet sem. Až jim to začne vadit,tak nám zakážou i to. A zase jim to projde. Dokud budeme mít plná břicha,nic jim nehrozí. Takže vlastně ,,čím hůř tím líp” by mělo být heslo dne. Čím dřív to přivedou na buben tím dřív se něco změní. Bohužel Starý zmrdy vystřídají nový zmrdi. Chvíli se nám uleví, hlavně psychicky a pak si dáme opáčko. Říká se pak tomu dějiny. Hezký den všem slušným lidem přeje Červený Jiří
To stále nevysvětluje proč pořád volíme na dotacích závislého Bureše. On si tam poté nasadí jeho osvědčenou kolaborantku soudružku Jourovou. Ale se zbytkem souhlas, prostě se máme příliš dobře a u voleb nepřemýšlíme.
Znám “budelípovců” hned několik, ale nedá se s nimi rozumně mluvit! Argumenty na ně neplatí! Je to marný, marný, marný…..
No, je třeba počkat si pár dnů na vyhlášení vítěze voleb v USA, má to být 14.12. Pak to začne. Druhá věc je coronavirus. Budeme svědky tak nesmyslných počtů, protože vlády budou muset utlumit své občany, aby seděli doma, s nikým se nestýkali, nevnímali co se skutečně děje a vstřebávali jen to, co jim vlády dovolí, aby byl klid. Zároveň s tím přijde v celé EU skokové zdražení úplně všeho, protože EU potřebuje bilióny eur na svoje cíle “zeleného šílenství”, vždyť jen naši malou zemičku to má stát ročně 760 miliard korun a kde asi na to naše vláda vezme, když krachují a ještě pořádně budou krachovat firmy a společnosti, protože nebudou mít na “zelenou” výrobu a když budou mít a vyrobí na úvěr, kde je jistota, že takto drahé výrobky se budou kupovat tak moc, aby se investice vrátila a byl i zisk? Bude spousta nezaměstnaných, stát přijde o odvody a navíc bude muset vyplácet víc dávek a navíc je stát obrovsky zadlužený, musí splácet. A to všechno se nakupí na jednu obrovskou hromadu, takže protesty, odpor lidí proti vládám až rozpad EU není zas až tak nereálný.
760 mld. Kč ročně, když ekonomika má roční obrat kolem 6000 mld. Kč? Taky jsem to zahlédl, ale považoval jsem to za překlep.
Náš státní rozpočet, tedy příjmy státu jsou okolo 1500 miliard korun. Jak vidíte, oněch 760 miliard, které mají jít každý rok na “zelené šílenství” po několik let, je zhruba polovina státního rozpočtu. Těch 760 miliard vypočítali ekonomičtí experti a bylo to oficiálně vyhlášeno, ovšem dál se o tom nepíše. Navíc náš stát už od příštího roku musí platit dvojnásobný příspěvek do EU, protože země jako Itálie, Španělsko, Řecko atd., absolutně nemají peníze na “zelené šílenství” EU. A od příštího roku veškeré dotace z EU půjsou jen těm, co vyrábějí, pěstují atd. pouze zeleně, ekologicky. Dokonce banky dostaly příkaz z ECB, že úvěry budou dostávat jen ty společnosti, které vyrábějí ekologicky. To bude krachů…..Nikdo se nezadluží, když nebude mít jistotu, že zase prodá a že ekologické produkty jsou drahé, o tom žádná. Dnes si třeba ještě někdo koupí bio banány kilo za 80 kč, ale většina si koupí 1kg za 30 kč. Jenže příští rok po zdražení úplně všeho, včetně energií (v Europarlamentu se projednávalo 3 – 4x. Kdo na co bude mít? A to je dominový efekt, kdy všechno popadá pěkně následovně za sebou, protože všechno je pěkně následovně na sobě závislé.
Jo, souhlas, nevím kde jsem to číslo sebral, ale pak je to mnohem horší to zelené šílenství, co na nás připravují ti idioti!
Naivní článek. EU se nerozpadne, EU jede přesně podle zadání korporací a z našich politiků nikdo nebude chtít odejít. SPD má jen 10 %….
Pán je z Trika.
Již v mládí, jako sotva ochmýřený jinoch , Mladým konzervativcem, tah na branku by byl, né že né.
Ti smradi s mlíkem na bradě a tesilových kvádrech vypadali ještě srandovněji, než Mladí komunisté.
Ti mladí levičáci byli jen pitomí, což se u mlaďochů vsákne.
Ale těm smradům v Mladých konzervativcích koukala touha po teplé sesli z očí.
Rozpad EU se zdá být nemožný, ale stejně nemožná se zdála okupace v osmašedesátém i sametový kotrmelec v devětaosmdesátém. A přece se stalo. Je jisté, že na konec EU dojde. Jak to bude probíhat, je věc druhá.
O té okupaci mám z netu pěkný článek.A všechno bylo jinak.
A jéje…
Zase ty židovsko křesťanské hodnoty.
To je ňáké zajímavé, že k těm antickým se nikdo nehlásí.
Já jsem starý pohan, křesťanské hovnoty jsou mi u řiti a židovské tuplem.
Já pořád nechápu,co má Evropa společnýho s nějakýma židákama,jak nám to pořád neustále někdo předhazuje???Ti tady vždycky byli na okraji společnosti a s evropany nemají společnýho vůbec nic!!!Evropa stála odjakživa na helénských nebo antických základech-židáci t si táhnou na blízký východ,když si tam ukradli zem!!!!!
Nežerou vepřový, kupírují si pindíky, všude stavěj mešity a synagogy, raději by chcípli, než by se včlenili mezi křesťany.
Píšou z prava doleva, jediný rozdíl je v tom, že u česneků musí konvertovat baba, u muslů chlap.
Proti musela Ivanka Trump konvertovat k judaismu, aby se narodily žíďata.
To je fatální neznalost historie, i Ježíš Kristus byl Žid.
Židé přinesli do Evropy, vzdělaní, kultivovanost, filozofii, obchod a další potřebné věci. A že byli Židé pronásledování a vražděni primitivními rasisty hlavně z východu, no to je logické, úspěšné a bohaté lidi nemá proletářská lůza ráda…
Porovnejte např. Židy a Rusy v 19.století, zatímco Židé chodili na univerzity, psali filozofii, obchodovali atd. zkrátka pařili mezi naprostou elitu, tak Rusáci akorát tak okopávali řepu a chlastali samohonku… oproti Židům byli mentálně o 1000 let pozadu…
Se židovskou inteligenci se z jiných evropských národů mohli srovnávat tak možná Němci. Ale jinak Židé čněli nade všemi.
Ježíš byl heretik, odpadlík, sektář.
Občani si neoblibují lichváře a šizuňky, víc bych za tím nehledala.
Jeden česnek dokázal pohodlně zlikvidovat slovenskou vesnici, pomocí chlastu, lichvy a prodeje na sekeru…
Sedláci vozili půlku úrody rovnou česnekovi, bylo snadné je utáhnout na cizokrajné zboží a kořalku.
Když zbohatli někde ve východní Evropě nebo v Rusku, tak potom šup do Německa a válcovat německou střední třídu.
Mazaní jsou, to se jim musí nechat.
Sedláci někde na Vidlákově neměli šanci se ubránit.
Prosím vás, netrepte.
1. Alkohol a alkoholizmus je stará záležitosť celého ľudstva, zďaleka nie iba slovenskej vesnice
2. Za alkoholizmus nie je zodpovedný krčmár, ale konzument. A teda ani “česnekový”. Jedete starý Štúrovský alibistický antisemitský mém
Povedzte (aj) vášmu CZ “vesničanovi”, že treba zaviesť prohibíciu, a uvidíte, čo sa stane
Takže len pomaly s tým národne podmieneným sklonom k alkoholizmu. Hehe, a to už ani v CZ šenkoch nenalievajú česnekoví šenkári
Nebyl tvůj příbuzný Reinhard Heydrich ?
Ježíš Kristus byl Žid a byl to křesťan. Zaváděl křesťanství, tedy křesťanské učení všude, kam jeho noha vstoupila. A protože křesťanství je hodnotou Evropy, máme hodně společného s kořeny židovství.
Jezis Kristus byl syn germanskeho legionare a rimanky,vsude je vyobrazen jako urostly modrooky sE svetlehnedymi vlasy v te dobe kdy zil Jezis, byli zide spise arabskonegroidniho puvodu jako dnesni Habesane-Eritrejci-Palestinci atd.Svetli zide Chazari se do Izraele pristehovali, az po druhe svetove z Polska, Ukrajiny,Ruska aj statu Evropy.
A sakra…já měla za to, že Ježíš se narodil panně Marii neposkvrněné. Zase jakási dezinformace….
Čemukoliv lidi uvěří jen ne pravdě.
“Panna” Maria měla dle bible údajně cca 8 dětí, Ježíš měl mít čtyři mladší bratry, a nejméně 3 sestry.
církef katolická vždycky lhala, lže, a bude lhát.
Těžko tak mohla být osminásobná panna
Tertulianus to vyjádřil jasně, credo quia absurdum, věřím, protože je to absurdní, jinými slovy, tam, kde se selský rozum staví na zadní, přichází víra.
Evidentní pyčowynu selský rozum nebere, je třeba ho vypnout, a zapnout víru.
Fšechny tyhle bajki navíc každý evangelista popisuje jinak, protože je to bezpochyby vymyšlené a vycucané z palce:negative:
Ti kreténi nebyli schopní se ani na těch lžích domluvit
Blázen, kdo tomu uvěří
Ještě že alespoň s tím upalováním čarodějnic přestali, lépe řečeno, bylo to těm černoprdelníkům zaraženo
Není se čemu divit, slušný člověk nechce mít s katolickou církví absolutně nic společného.
Navíc, dnes je ta smrdutá relikvie z Vatykánu největší nepřítel evropské civilizace
Já mám doma obrazy asi dvou nejvýznamnějších Židů a těmi byli Ježíš Kristus a Karl Marx, mám je i v kanceláři pěkně vedle sebe pověšené, oba toho měli hodně společného, např,. bojovali za práva chudých a utlačovaných.
Marx byl líny nemytý parazit, vůbec jsi mne nepřekvapil, že je tvůj oblibenec.
Je to Váš názor a já ho plně respektuji, koneckonců su liberální demokrat.
Mými dalšími idoly jsou ještě John Lennon a Václav Havel, co byste napsal o nich…?
To ale neni můj nazor, on byl opravdu liný nemytý parazit.
u
Totéž.
To jo, jenže jeden je Bůh a obětoval se za lidstvo a druhý jen demagog a jeho dílo zabilo a zabíjí lidi
Marx zemřel v roce 1883 a přesto jeho filozofie a myšlenky stále oslovují nové a nové lidi i v dnešní době je Marx hlavně mezi mladými lidmi , jedním z nejčtenějších filozofů , čím to asi bude, on prostě psát uměl…
Drahý liberále, ano vymyté mozky ho milují včetně uctívačů mírové bombardovací zombie.
To je tak, když nespravedlivý člověk píše o spravedlnosti a ještě ji chce násilím prosazovat
A na tom je špatně co? Jen to, když se toho chytí šmejd, třeba Uljanov nebo Jourová s Lejnem.
Kdo je chudý a utlačovaný? Chudý je ten, kdo je neprůbojný nebo se mu nechce pracovat. Jak je možné že dva sousedi, kteří spolu vyrůstali, kamarádili se, jeden úspěšně podniká a druhý se válí na podpoře. A utlačovaný? Tak proč se nechá utlačovat? Je to slaboch, který se neumí bránit a nechá se sebou zametat? Za práva těchhle lidí bojoval Marx. A co udělal ještě mimo to, že napsal pár knih?
A jak se může menšina bránit proti tyranií většiny, jak se měli Židé a Romové bránit proti pogromům a nebo proti transportům do koncentračních táborů ?
Jak se měli Romové bránit proti zvůli majoritních institucí atd. ?
Pokrok musí vždy přijít z té strany, která utlačuje.
Vietnamci jsou menšina a nikdo se k nim špatně nechová, proč? Protože nekradou a pracuji. Židé jsou pronásledování naprosto z jiného důvodu než rimani teda Romové.
Možná by pan Marx, kdyby žil v době válečné uměl bojovat s nacisty za práva Romů a Židů……jen jednou.
Kdyby se chovali normálně, začlenili se do majority, tak by na ně nikdo pogromy nedělal.
On každý jev má totiž nějakou příčinu, mislyteli.
Nepopírám, že ty pogromy často, tedy především , odnesli ti, kteří nic nezavinili.
Těch je mi upřímně líto.
Zkrátka žádný Rotschild ani Petschek v koncentračním táboře nezahynul, jenom trouba Karel Poláček, který se choval jako blbej Čech.
já jsem všude psal před volbama nevolte ušatou kolchoznickou bestii, adolfa merkel ho drží za koule zkrze dotace. českej člověk je ale pitomec, co si nedá říct. ušatá kolchoznická bestie adolfě všechno odkývala, budeme čistí plátci, budeme itálii a španělsku přispívat na jejich platy a důchody, budeme ručit za pujčky. budeme platit miliardy na zelené šílenství.
Za 1) já ho nevolila, pro mně to byl lhář od chvíle, kdy jsem ho viděla poprvé v televizi, když tam vykládal, že půjde do politiky, aby to všechno spravil, že už se na to nemůže dívat. Tenkrát jsem řekla, je bohatý, ale nemá moc, tak chce být bohatý a mít i tu moc. Stalo se. Za 2) my nic platit nebudeme, protože prostě nikdo z celé EU na to “zelené šílenství” nebude mít peníze. Ani ještě trochu bohaté Německo. Museli by z lidí udělat opravdové žebráky a vzít jim úplně všechno, znárodnit všechny firmy a společnosti, aby veškerý zisk šel státu, navalit 50% daně jak to mají ve Švédsku, prostě zubožit lidi, jenže by to bylo kontraproduktivní, za co pak by si lidi kupovali všechno to drahé “zelené” a ekologické? Takže já mám za to, že se ta jejich krásná “zelená” idea zhroutí jak domeček z karet, zhroutí se i EU a bude to.
Já se musím přiznat, že jsem ANO v roce 2013 volil do sněmovny, hlavně kvůli liberálnímu křídlu kde byli Telička,Pelikán,Stropnický atd , tito byli asi jediní, kteří měli v ANO nějaký svůj vlastní názor, bez ohledu na to co říkal Babiš.., ale jakmile byli tito odejití…
Tak jsem zjistil, že je něco v nepořádku a tohle je výsledek…
Dnes už volím úplně jinou stranu, prozřel jsem a jsem na to hrdý, jen mě mrzí, že je tu pořád tolik ovcí, co nic neslyší a nevidí.
maly pero velký břicho, ty si volil ušatou??? ty si teda blbec
No, každý je nějaký a je třeba brát lidi takové, jací jsou, protože jsme lidé a ne naprogramovaní roboti. Lidi ale mění své názory, většinou po nějaké osobní zkušenosti, tak je nechme ať si zažívají nevyhnutelné, co je důsledkem jejich strachu.
Leni, vaše příspěvky jsou super. Zvedly mně náladu, mockrát děkuju.
Jo, tak díky a jsem ráda, že něčím přispěly.
Dostala se ke mně taková zajímavá informace. Za covidovou mlhou a štvavou eu kampaní o zelených debilitách se naše ministerstvo zemědělství zabývá mapováním nevyužitých i využitých kravínů, prasečáků, krůťáren a všeho dalšího, co tu zbylo a ještě stojí. A něco o zavírání hranic v budoucnosti nikoliv kvůli kovidu, ale kvůli nedostatku potravin. Něco o návratu k aspoň nějaké soběstačnosti a výrobě. Zní to neuvěřitelně, ale kdo ví?
Babiš……Telička, Pelikán, Stropnický všechno jewel plevel.
Tak ty to máš v palici už hotové!
Mne na tom celém děsí, že neproduktivní paraziti z nevládek, co nikdy poctivě nevydělali ani vorla, mají volební právo.
To je základní chyba.
soláry taky platíme….na dluh
No a čo, že na dlh ??? Úver je hnacím motorom ekenomiky, a obvzlášť pri veľkých investíciach. Orbánovo “vlastenecké” Maďarsko stavia nový stupeň svojej atómky (Paks2) tiež na dlh. A vy svoje Dukovany budete zrejme tiež. Ale keďže úver mu na to poskytuje svatá matička Rus, tak božechráň spomínať nejaké dlhové otroctvo, že ?
Úpadky ve všech směrech jsou již tak zažité že je to standart.
Tak někdy bývá dekadence velmi prospěšná, uvidíme, zda to bude tento případ.
Např. v 19.století dekadentní umělci přispěli k pádu konzervativního monarchismu… a nelidského kapitalismu.
To se s těma dnešníma nedá srovnat.
Tamti byli prožraní tuberou a syflem, ti dnešní aidsem a fluidním genderem.
Pokrok nezastavíš.
Centrální banky používají změnu klimatu k tajnému rozšiřování své moci. Čtyři nejmocnější centrální banky na světě využívají takzvaný „boj proti změně klimatu“ k výraznému rozšíření své moci. Švýcarská centrální banka považuje peníze digitální centrální banky za proveditelné. O zavedení ještě musí být rozhodnuto. Program finanční politiky zelených: narůst dluhu, zavést digitální peníze centrální banky, posílit byrokracii EU. Množství peněz v oběhu v eurozóně vykazuje významné tempo růstu, který by mohl naznačovat prudký nárůst inflace v blízké budoucnosti.
Několik think tanků konkrétně pracuje na přípravách nové evropské dluhové a bankovní krize. Tentokrát by nařízení o účasti zákazníků a věřitelů na selhání bank, které bylo vydáno v roce 2013 – a od té doby se od něj často nedbá – mohlo by být tentokrát provedeno na široké frontě.
:negative:think tanky očekávají v příštím roce novou krizi eura
Evropský veřejný ochránce práv pokáral dohodu o zakázkách mezi Evropskou komisí a americkým finančním gigantem BlackRock kvůli možným střetům zájmů. Ale nebude to mít žádné důsledky. BlackRock si ponechá poradní mandát ohledně zelené dohody v souvislosti s bankovní regulací.
ECB uvažuje o prodloužení krizového nákupu dluhopisů PEPP.
Evropská centrální banka v současné době zkoumá rozšíření svého programu pandemického nouzového nákupu PEPP (Pandemic Emergency Purchase Program). Trhy to očekávají.
Pokrok už tady byl za KARLA IV a fungoval zabití cigána nebo saracéna se nebere jako vražda moudrý to muž Otec Vlasti
Nemáme šanci. Přiznejme si to. Mladí voliči pirátů mají přesně tak nasráno v hlavě jako malyvelky. Diskuze s nimi je naprosto zbytečná. Hlupák vždy zůstane hlupákem. Bohužel zástupy hlupáků se nám rok co rok zvětšují. Vznikla generace která odmíta svoji minulost a přitom nemá žádnou budoucnost a ještě k tomu má nasráno v hlavě. Strašlivá kombinace. Komunismus bude pro ně vysvobození. Všichni opět budou mít stejně, nikdo nebude vyčnívat a hlavně!!! bude už jenom jedna pravda
………to už jsme tady několikrát měli. ¨Bohužel lidstvi je nepoučítelné.
A kdo nebude s námi……
to Boure : Je to tak , jak pisete , s hruzou jsem zjistil, ze blbce , kteri voli Piraty zaciname mit i ve vlastni rodine .
I já, proto vím, že diskuze s něma je nemožná. Plnou hubu Rusů, Číňanů, komunistů, bolševiků, Babiše, Zemana, Trumpa, SPD a když se ho zeptáš na cokoliv co by chtěl změnit (podotýkám, že dotyčný se má jako prase v žitě), tak na tebe čumí jak tele na nové vrata a maximálně z něho vypadne že Babiš krade a Piráti chtějí digitalizovat
Prostě vygumované mozky
Smutná pravda, lidé si budou muset sáhnout na dno, aby zase pochopili vo co gou! Idioti!
Panu Jiřímu ….6.12.2020 19:24:46 dávám plně za pravdu, viz článek na stránkách
http://www.polskodnes.cz/dnes-jsou-cilem-k-trestani-madarsko-a-polsko-zitra-muze-dojit-na-nas/
i s komentářem čtenáře Freeeurope
Prý:
Ten Němec, co jim po léta dělal příkoří! Hlupáci. No a Merkel není Putinova šlapka ani náhodou, všechny kroky, které dělala, ta baba vybraná na Bilderbergu 2005 D.Rockefellerem a Donovanem a spol. na funkci poslušné kancléřky SRN je ovládána od globalistů a sionistů. S Trumpem se jí nepodařilo navázat styky, Trum totiž není kůň globalistů, jen jim zatí uhýbal.
“Je třeba jit cestou Polska a Maďarska. Poláci jsou naši sousedé,partneři v NATO, za vše špatné, co nam v minulosti způsobili se omluvili. Maji přistavy, maji vojenskou základnu USA. Je to stát, který může pomoci Evropským statům od závislosti na ruskem plynu, který v současnosti preferuje německá šlapka Vladimira Vladimiroviče, Angela( Nord stream 2).”
….
Typický pšonský nenávistný názor. Milují Amíky, ty co si po dlouhou dobu vždy vytírali s ostatními národy pozadí a jejich jednání byla a jsou vždy pragmatické z pozice co z toho budou mít oni! Navíc USA dnes mají zcela jasně pod kontrolou sionisté, tedy ti, které v Polsku vždy velmi nenáviděli a spousta z nich musela z Polska uprchnout. Takže u Poláka je Rus nepřítel a Amík a přídavkem Němec přítel.
Buď jste v těchto věcech neznalý, nebo jen zabedněnec toho typu,že nenávist k Rusům vám brání přemýšlet bez emocí. Máte to blbý, s tím se blbě žuje!
Poláci jsou idioti
Po první světové válce zabrali Němcům území, k Němcům, kteří neutekli, se chovali jako dobytek.
Rusko napadli kvůli území, které bylo ruské, a které mělo připadnout Rusku, dle poválečné komise, kterou vedl lord Curzon.
Drželi v zajetí, dle různých pramenů, 100-200 tisíc ruských zajatců, ke kterým se chovali jako dobytek, desítky tisíc těchto zajatců zemřely hladem, nemocemi, zimou, atd.
No, a po dvaceti letech se karta obrátila, a Poláci dostali kartáč od Němců, a Rusové si vzali ukradené území zpět.
Dnes je situace jednoznačná, Poláci dostali darem od sovětů velký kus Německa, a dnes jsou celí předposraní, že budou muset německá území vracet.
Tak hledají pomoc u amíků.
Jenže, amíci mají Poláky na háku, víc jim samozřejmě záleží na Němcích. Mají strach ze spojení Německa, potažmo EU, s Ruskem.
Takže za dané situace by se Poláci měli maximálně snažit o nadstandartní vztahy s Ruskem, přes fšechny peripetie, které kdy v minulosti s Ruskem měli.
Rusko dnes není ani carský, ani bolševický stát.
Je to samozřejmě velmoc, a hájí si svoje.
Nepotřebuje polské, ani žádné jiné území.
Jestli tohle Poláci nepochopí, není jim pomoci.
A jediný,
Čistě technicky vzato by stačilo místo opuštění EU jen přestat přijímat dotace a přestat platit poplatky plus ignorovat případné pokuty či jiné věci oni nás pak buď vyhodí sami nebo nechají na pokoji :)
Jakmile uslysim neco o zidovsko….., tak mi jde kafe nahoru. Autor je asi obrezanec. Nase dejiny jsou spojene s rimskym a reckym pravem a pozdeji s katolicismem. Ty zidy si strc tam, kam slunicko nesviti. Ktery z kralu v cele Evrope byl zid? Takovymihle kecy jen poburujete (aspon mne) k nenavisti. Nechci tu zadnou luzu z Asie!
“….Takže u Poláka je Rus nepřítel a Amík a přídavkem Němec přítel…..” Ještě křiklavější blbost jsem nenašel, zejména “pokud Němec přítel”….A zrovna dnes, kdy polsko-německé vztahy jsou na bodu mrazu. Německo se chová vůči Polsku dnes podobně jako Brežněv vůči Československu za “pražského jara 1968″. Snaží se změnit výsledky voleb, v nichž “liberálové” – ve skutečnosti postkomunisti prohráli.
Pokud USA: Tam žije 10 milionů Poláků, jsou tedy i voliči US prezidenta. Pokud jde o zradu za II. světové války v podobě rozdělení mocenských sfér na základě konferencí v Teheránu a Jaltě…Málokde už se píše, že poradcem prezidenta Roosvelta byl agent NKVD Albert Hiss, ostatně to byla velká špionážní aféra. A k uznání “lublinské bandy” (komunistické vlády sestavené Stalinem v r. 1944) přemlouval premiéra Mikolajczyka další agent NKVD – E. Beneš.Nakonec v jeho pamětech se něco z toho dočteme …Polemika s reprodukcí komunistické propagandy panem Profacim nemá cenu.
Ano, dnes se hodí proti Polsku každá lež, každý konstrukt, neboť Polsko překáží vytvoření socialistického superstátu….a pokud geopolitické hledisko, viz link v mém předchozím příspěvku…
Sörös + Bilderberg na straně jedné a Rusko + Čína na straně druhé jsou spojenci proti všemu křesťanskému a demokratickému, jinak jsou konkurenty. Stačí dnes finanční příspěvky, podporující polské ultralevicové bojůvky, setkávají se tam příspěvky z obou těchto zdrojů, i z Německa.
Rusko a Čína dnes se snaží šířit v ČR rovněž kampaň “pryč z EU”, “czexit”.Ne! V4, Trojmoří, a prosazování společných zájmů v EU, PROTI socialistickému superstátu, vrátit se k původní ideji,. kterou EU vznikla,. Rozpad samozřejmě EU není vyloučen, je naopak pravděpodobný, pokud by se centralizační snahy zaměrené dále doleva (ke komunismu, VŘSR II.) byly ještě více utvrzeny,. to samozřejmě by vedlo k reakci dalších zemí.Čili: Není rozumné zanechat po EU vakuum …proto rozvoj dalších spojenectví je relevantní, proto Trojmoří.