
Povolebno s chladnou hlavou: Peklo jménem Koblihostán
HONZA PALUSKA
ANO – hrozný. Jedna věc je, že nechápu co na něm lidi vidí. OK to může být ve mě, jsem přece jen svobodomyslnej hejsek z bohatý rodiny co se narodil a většinu života prožil v srdci Královských Vinohrad. Jak přemýšlí lopata z Horních Kozomrd nemám upřímně ani tušení. Ale jenom v tomhle to není. Ten jeho výsledek v Praze? To je fakt peklo ty vole! Lidi jsou očividně s tou jeho minulou vládou spokojený. Jsem z toho fakt smutnej. Tak krásná země a my si v pravidelných intervalech volíme šmejdy, co nám tu idylu kurvjej. No nic, bylo i hůř, i když o moc ne.
ODS – dobrej výsledek. Jasně, 11% na stranu, která tuhle zemi utvářela není nic skvělýho, ale oproti minule nárůst a navíc mám i radost z toho jasného “NE” vyjednávání s ANO. Vypadá to, že ta dobrá cesta na kterou měli nakročeno bude pokračovat, to je dobrá zpráva. Navíc výsledek Klause ml. mě fakt těší a třeba Pavel Žáček, tak z toho mám upřímně radost jak sviňa. Jo a Marek Benda je král, to mu už nikdo neupře. Legenda, fakt, klobouk dolů. ODS jsem měl za mrtvou a vono ejhle. To mě hřeje u srdce
Piráti – já to nadšení z nich teda rozhodně nesdílím, ale alespoň jim věřím upřímnou snahu o nějakej progres směrem ke svobodě. Snad si Bartoš nechá vlajku Antifa doma a začnou pracovat na tom, aby to tady nebylo komplet Babišovo. Uvidíme.
SPD – Čekal jsem to. Je to průser, ale můžeme (pravice) si za to sami. Kromě Klause ml., jsme tu nasranost lidí z masový migrace spíš bagatelizovali. Tomio se na nabídku Babiše jen klepe, takže se připravte přátelé, protože příští zlatou slavicí společnosti Mattoni (nyní přešlou pod divizi Agrofertu) bude Olivia Žižková. Tohle bude ještě noční okamůra.
KSČM – spíš radost. Nejhorší výsledek od založení v roce 1921. Ani ne půlka toho, co jsem čekal. Že by přece jen vychcípávali? Ne, spíš je o hlasy okradl STBák a Japonec. Prostě internacionála strikes back soudruzi.
ČSSD – měli dostat za uši víc. Nic jinýho jim nepatří. Strašná minulá vláda a dělání opony pro Bureše. Přeju jim to jak málokomu. Jo a Marksová mimo sněmovnu. Perfecto.
KDU-ČSL – škoda, doufal jsem pod 5%. Ale nepochybuju, že si cestičku do vlády nějak najdou. Konec konců to Babiš s Okamurou sami dohromady nedaj, potřebujou třetího do party, tam vidím Lidoveckou šanci…
TOP 09 – no vidíš Mirku, tak jsi to o prsa (spíš o afro) dal. Ale jo, vadíš mi tam míň než mnozí další. Ale fenomen Feri nechápu, ten člověk je kokot. Nicméně já toho nechápu….
STAN – proč ty vole? Nejzbytečnější strana ever. To za ně nemohli bejt třeba Svobodní?
- Pár dalších postřehů:
Svobodní – slabý, strašně slabý. Navíc to nemá žádnej progres, děs a bída. Myslím, že pomalu nadešel čas si nalejt čistýho vína a popřemejšlet o tom, jak alespoň část myšlenek prosazovat někde v relevantní straně, třeba zrovna v ODSce, která dokázala, že pravicová politika není mrtvá. Je mi to líto kluci, ale tohle je fakt zbytečný mrhání penězma, energií a konec konců i hlasama.
Realisté – ani 1%, totál průser. Přitom fakt škoda, Robejšek a Tomský do PS patří. Jinak to samý co u Svobodných……čas na přemýšlení
Referendum o EU – 0,08%. To moc nešlo kluci, co? Už chápete, proč jste se mi nevešli do kolonek?
Zelení – Muhahahaha. To je snad jedinej balzám na duši, kterej z těhle voleb mám. Nádhera, poezie. Nejen, že nedostanou ani korunu za hlasy, ale hlavně je vidět, že ten neomarxismus a progresivistická agenda táhne tak maximálně pár vošoustů v Klinice, jinak po ní Češi netouží. To je skvělý! Přímo supr skvělý.
Co říci závěrem? Lid se tak rozhodl, je to třeba respektovat. Sere mě to strašně, ale nic s tím stejně neudělám. Teda jedno jo. Vytáhnu si vlastní halvu z prdele a začnu sakra makat na tom, aby ty komunální volby za rok dopadly alespoň trochu líp. Jak? No to už si nechám pro sebe….. Tak čau lidi a klid, víte co se říká: “Hlavně se z toho neposrat!”
Autor: Honza Paluska
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc únor 2019: *****
Milan Tahovský 1000,- Kč, Jakub Malinovský 55,- Kč, Petr Macura 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Radek Mrňa 500,- Kč, Helena Novotná 200,- Kč, Jitka Rytířová 800,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, Milan Černý 500,- Kč, Věra Heyduková 200,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč
Celkem za měsíc: 4 705,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Kdo jsou soudruzi z ČSBS? - 16.2.2019
- Sorosovo pozdní probuzení - 16.2.2019
- Není ten Vojtěch Filip k nakousnutí? - 16.2.2019
Takze spolehas na dalsi volby. Komunalni. Jedny jeste ani neskoncily a ty uz vkladas nadeje do dalsich.
Tak tomu rikam beznadejna prazdnota v nekonecnem zoufalstvi stupidniho snilka.
Jen doufej synku. Ale vira tva te tentokrat neuzdravi.
Skutečná demokracie to bude mít po volbách pořád DOST
těžké. K dosavadním loupežníkům k nemalé radostI Kaloska přibyla další Pirátská strana. Já bych to nyní ohodnotil tak 50 na 50.
Po převratu v r. 89 se začal vytvářet zlodějský systém,
kde se kradlo ve velkém a ti zase dovolili krást v malém v domění, že jim to vždy zajistí potřebné hlasy
ve volbách.
Když jsem se dnes ráno probudil , měl jsem dojem
že mám kocovinu. Proto jsem se rozhodl napsat
tento článek. Čeští občané to i nadále nebudou mít
JEDNODUCHÉ.
Tento marast má na svědomí právě ta vaše skutečná demokracie. Nebo máte dojem, že je něčím zvláštní?
À propos, občan znamená něco jako majetek státu. Člověk, který státu patří a slouží mu. Takové novodobé otroctví. Dát si takový nick taky o mnohém vypoví.
skutečná demokracie a “občan” idú pekne dohromady.
Skutočná demokracia je vláda VäČŠINY, a OBČAN má z definície vždy iba menšinu, je iba jeden. Takže je otrok väčšiny, otrok štátnej väčšinovej moci.
Štokholmský syndróm – väzeň miluje väzniteľa – je veľmi rozšírený.
To je právě to, že občané o skutečné demokracii nic
nebo málo vědí. Proto je ten marasmus. Vy zřejmě mezi demokraty nepatříte, proto ten váš příspěvek.
Není ani tak podstatné, koho lidi volili, ale jak se ti zvolení budou chovat po volbách…
To bude protaženejch rypáků!
Ja som presvedčený že voliči karty rozdali naprosto úžasne !!!
– Babiš nemá voľné ruky, bude obrovský úspech ak za cenu kompromisu zostaví vládu
– rozhadzovačná ľavica utrpela debakel
– probruselský vítači nemajú relevantnú silu
– účelový antibabišovský zlepenec nemá dosť kresiel
Takže nehrozí že niekto niekoho vyšachuje, bude to len o schopnosti sa dohovoriť. Začnú padať masky.
Pane Gašparoviči,
Babiš je dokonce v lepší pozici, než byl svého času Fico. Takhle nesourodá politická konkurence, co více si může přát. Dokonce může sestavit i jednobarevnou menšinovou vládu s podporou teoreticky kohokoli, a ti se mohou jako podporovatelé jeho záměrů a vlády střídat, a to dokonce i v podpoře prosazení ústavních změn. Samozřejmě za sliby čehokoli, on je v situaci, že má prakticky komukoli co nabídnout.
Babiš z ideového pohledu nemá žádné nepřátele.
Zatím s ním málokdo chce jít do vlády, aby nedopadl podobně, jako třeba všichni Ficovi oponenti. I KDU a ČSSD, kteří s Babišem vládly, to dost odnesly…
S článkam souhlas!
Ekoteroristi od zelených potěšili strašně moc, socani taky, i když by bylo žádoucí aby měli pod 5%!
@ Libor
Nejde prece o to KDO TAK UZASNE NEUSPEL
Jde prece o to
KDO TAK KATASTROFALNE USPEL.
Existuje více úhlů pohledu…
Najväčšou záhadou vašich volieb sú pre mňa dve strany – piráti a stan. Starostom už asi nestačí kradnúť na komunálnej úrovni, potrebujú sa pakovať aj na tej parlamentnej. Pirátov volil kto? Zopár potreštených independenťákov a celá cigánska obec?
Piráty volil normální slušný liberál, člověk který si váží svobody a svých práv, Piráti jsou stranou jejichž členové mají každý vysokoškolské vzdělaní, v technických a filozofických oborech, takže také různorodost tu boduje, často se jedná o IT experty , vysokoškolské profesory, malé a střední podnikatele, soukromníky atd. zkrátka o lidi kteří jsou prospěšní našemu státu, o lidi kteří vzdělávají naší nastupující inteligenci, o lidi kteří tomuto státu odvádějí velké daně. Piráti budou prosazovat liberálně-pravicovou politiku, Stop oligarchům , stop uřvaným národovcům, stop dotačním parazitům. jasná a zcela dobře se chápající zákony pro všechny, úplné omezení byrokracie, transparentnost a možnost podívat se např. i na to, jak probíhají výběrová řízení na miliardové kšefty, či zhlédnutí veřejných zakázek přímo na internetu pro každého.
Mě by spíše zajímalo jaké “elity” volili SPD, zajímal by mě např. součet IQ alespoň 10 voličů SPD…
Pán Polách, že ste za tých pirátov nevrieskali pred voľbami, žeby z obavy pred vypískaním? Aspoň ja som si teda nevšimla. Nespochybňujem vzdelanie, ani odbornosť pirátskej strany, každopádne, ak sa Vy búchate do pŕs, že cigáni sú veriaci ľudia, skutoční kresťania ako ste tu už neraz naznačili, malo by Vám byť jasné, že liberálny prúd sa so skutočným kresťanským poňatím veľmi nemusí, pričom sú oba pravicou a oba vyznávajú slobodu. Len liberalizmus tej slobody dáva trochu nad rámec – viď presadzovanie gender politiky, čo kresťanskej pravde vôbec nekonvenuje. Zrovnajte si to, alebo sa obráťte na nejakého vzdelaného piráta s vysokým IQ, možno taký Vám to vysvetlí…
Piráti jsou pro zachování sekulárního státu, s křesťany nemají žádný problém. Navíc Piráti jako jediní nenasadili do boje rasistickou a populistickou strunu, nikdy se nesnížili k žádným útokům na nějakou etnickou či jinou menšinou. Vzpomeňte si třeba na to, jak členové ČSSD uráželi těsně před volbami romskou minoritu, o SDP ani nemluvně ti sice ne před volbami ale předtím takřka neustále, a jak např. dopadla ČSSD daleko za Piráty…
Piráti nemusia mať problém s kresťanmi. Malo by platiť opačné garde. Kresťania by mali mať problém s pirátmi, rozumiete?
Už som sa niekde dočítala, že Babiš podporoval pirátov, dával im zadarmo mediálnu PR… takže piráti ako jeho partner vo vláde budú na špinavú robotu. Ako strana vítačov, oni budú mať zverenú migráciu a Babiš, fikaný eštébak ostane čistý – veď on nič, on muzikant, – migranti sú pirátskou záležitosťou. Takže budúcich migrantov v Čechách si cez pirátov zvolili českí cigáni. Asi vám bolo veľmi zle, potrebujete ďalších necivilizovaných, divých bratov z Ázie, však? Vy cigáni ste všetci vychcaní, až ste z toho osprostení…
To už tedy pláčáš holka slušné nesmysly, Piráti už jasně před volbami deklarovali, že s ANO nikdy…, Piráti budou naopak asi jedinou opozicí vůči ANO, uvidíme co ostatní strany, a že Piráty podporoval Babiš, no to je nesmysl na úrovni toho, že Romové mají zadarmo máslo…
Nevěřte hoaxům a demagogům, věřte mi, uleví se vám.
A dole píšu, že Romové volili převážně ANO.
Už som si všimla, ale aj tak neverím, že cigoši volili ANO. Hádam nie sú až tak sprostí, aby verili, že sa v krátkom čase budú mať porovnateľne ako Babiš. :))) Ak plácam nezmysly, tak vedz, že ich mám z českých webov. Žijem v SK, vašu volebnú kampaň som mala možnosť sledovať až k záveru a takých, čo sa dušovali ako nikdy v živote nepôjdu s tým, alebo oným už v európskej politike bolo. Nezabúdaj, že politika je panské huncútstvo, reči sa hovoria a chlieb sa je. Ale necháme sa prekvapiť, potom si povieme kto mal pravdu a čo bol hoax.
Dobře souhlasím.
Piráti na tu rasistickou strunu teprve zahrají a bílí budou tou opomíjenou rasou.Je to partička fanatických extrémistů, podporovaná mládeží, zblblou pohádkou o rovnoprávnosti a prostoduchými staršími bez rodin a smyslu života.Pěkně děkuji.
Vzdělání ještě není zárukou inteligence. Domnívat se, že zvěř se naučí pracovat a zajistí nám navýšení HDP a tím i třeba důchodů, to rozhodně nesvědčí o tom, že jsou při smyslech. Pokud někdo prosazuje devastaci kultury tím, že vítá imigranty, pak nemůže být normální. Předpokládám, že vysokoškolské vzdělání získali hlavně na FK UK a jiných nepotřebných sociálních pseudovědách.
Domnívám se, že Piráti ( pod odborným vedením a finanční podporou jednoho židovského Maďara) sledují naprosto jiné cíle, než jste vyjmenoval.
Devastaci kultury co tím máte na mysli ? Byli to právě Piráti kteří např. prosadili letní kempy, letní kina a více živé kultury např. v Praze, v Mariánských lázních je Pirát starostou a občané si ho nemohou vynachválit. Jsou to právě Piráti, kteří jsou v Praze jedinou opozicí totalitnímu ANO a jdou Krnáčové pěkně po krku A ty další věci ani nemá cenu komentovat…
Bych řekl, že Piráty volilo hodně lidí, kterým je protivný Stropnický a jeho Zelení.
A STAN…stálo za to by se podívat, ale ono tak asi i bude, že tihle uspěli hlavně, bez urážky, na venkově, tak kde jsou malá města a obce, protože tam mají celkem dost starostů a tam si jen tak někdo krást nedovolí.
To se mýlíte , Piráti nejvíce bodovali v Praze tam skončili druzí se ziskem 17,59% a mají tam 5 mandátů , ANO jen o jeden víc…, to že Piráty volili i jak vy říkáte vesničané venkované, je jen dalším důkazem toho, že Piráti mají komplexní program a nabízejí rozumná řešení ve všech otázkách společenského života.
Hlavní je transparentnost, Piráti byli vyhodnoceni jako strana s nejprůhlednějším hospodařením ze všech 31 politických subjektů, které jsme mohli volit, a na to hodně lidí slyší, Piráti stáli daňové poplatníky této země 0 Kč, kolik stáli daňové poplatníky této země Babiš s Okamurou, to tady raději nebudu psát, aby z toho někdo nedostal zástavu srdce.
Zelení jsou tradiční stranou, Strana zelených byla založena 9.prosince 1989, je to tedy vůbec jedna z nejtradičnějších a nejstarších polistopadových politických stran, už ve volbách do Sněmovny lidu Federálního shromáždění 1992 získala Strana zelených tři mandáty, tehdy Strana zelených kandidovala společně s Československou stranou socialistickou,Zemědělskou stranou a Hnutím zemědělců a nezávislých osobností pod názvem Liberálně sociální unie.
V parlamentních volbách v roce 2006 Stranu zelených volilo 336 487 oprávněných voličů, strana tak získala 6,29% a 6 mandátů v parlamentu ČR.
Dlouholetých členem Strany Zelených byl také kníže Schwarzenberg, který se stal málem prezidentem republiky… Strana zelených se určitě vrátí, je to strana která má fanoušky po celém světě, získá další investory, další významné osobnosti z českého kulturního a společenského života budou propagovat Stranu zelených, takže moc se neradujte, ale tak dopřeji vám to…
Ale Strana zelených se vrátí, na truc všem uřvaným “národovcům”
“Polách” je jen troll placený serešovskou neziskovkou, píše nesmysly,pokaždé jinak, samý blud, škoda na to reagovat.
jediné dobré jsou jeho vtipy o cikánech, ty docela ujdou…
Josef Polach je dusevni invalida ukajejici se u klavesnice.
Ja osobne jeho prispevky automaticky preskakuju.
Tak na tomto se s vámi shodnu.
Do sněmovny se nedostala Marta Semelová.
ANO + KSČM + SPD nemá ústavní většinu.
To mi stačí na to, abych odložil prodej nemovitostí, vybalil připravené kufry a zase šel na chvíli dělat něco užitečného.
Nashle příště.
V Česku je krásně…, víte co se říká, “co je český to je hezký”
kromě líných cikánů by to v česku fakt docela šlo…
Pane Aleši, zdravím.
To jste to dost zjednodušil, i když bych částečně mohl souhlasit. Situace není zrovna malý průšvih.
I tak Vám přeji vše dobré.
No vyjmenoval jsem strany, které podle mě spojuje neúcta ke svobodě a soukromému vlastnictví, různé tendence k buzeracím z pozice síly, milionářské daně a hrozby propadnutí majetku… K těmto účelům by mohly vytvářet i ad-hoc spojenectví, aniž by musely být v trvalé koalici.
Ale snad to bude ještě nějaký rok v této zemi k žití. Věřím, že politika nebude náš život ovlivňovat až tak moc, jak si tu mnozí myslí.
Taky se mějte hezky!
Jak je možné, že 4 % buzen v populaci nevolila své Zelené od Stropnického ale jen 1,5 % ? Kam zmizela ta 2,5 % ?
Pane Bouše….vy perlíte čím dál víc….vy už asi dál budete umět, jestli se to dá nazvat uměním, jen urážet…snažit se urážet kohokoli, za cokoli a jen proto, že prostě na rozdíl od vás se snaží hledat alespoň malá pozitiva v tomto marasmu.
Pane Signeure, jak to mají s buznami a lesbami židi podle talmudu ? Máte povolené manželství mezi osobami stejného pohlaví ? A děti si vozíte z Afriky nebo od cikánů ?
“Odborníkem” na talmud jste se tu pasoval VY!
Jedině vy víte co je tam napsáno. To jedině vy tady tak rád citujete nesmysly, které stvořila carská tajná policie, nebo nějaký jiný pomatenec, aby měl ve kterékoli době možnost házet vinu na někoho jiného, jen ji ne a ne hledat.
Takže, když se tak podíváme na volební výsledky, tak podle vás, s výjimkou lidí co volili SPD by měli všichni ostatní asi být zidobolsevici agenti CIA a fedu….
Pane Signeure, a kde by se dal originální židovský talmud v knižní podobě koupit ? Vedou ho u Vás v knihkupectví na Moravě ?
Jistě tam bude všechno báječné, láskyplné, milující rothschildovští hebrejci se budou jen rozplývat láskou nad přátelstvím s křesťany, žádné výzvy k vraždění, okrádání a loupení nás gójimů tam jistě nebudou, ani ty tříleté holčičky znásilňovat tam vyzývat nebudou.
Že ano ?
Takže, když se tak podíváme na volební výsledky, tak podle vás, s výjimkou lidí co volili SPD by měli všichni ostatní asi být zidobolsevici agenti CIA a fedu….
Pane Bouše, člověk tak vzdělaný jako vy, by si klidně přece sám mohl, pokud by jste o to stál, zjistit, kde se případně dá jaká kniha sehnat.
Jenže pro vás je to asi moc namáhavé.
Já už vám jednou psal, že talmud neznám, a nepovažuji za důležité se po této knize shánět.
Ale aspoň sem si dal tu práci, a taky jsem vám tehdy poslal odkaz na ty nesmysly co tu šiřite a odkud jsou.
Takže…pokud máte o něco zájem, seženete si to sám. Nijak vám radit nebudu. Ono, ani nechci, protože pak by jste byl schopen napsat, že jsem vám poradil nějaký podvrh.
Pozdrav do Kobliharny! Cesi,pekne jste to posrali!! Ne tim, ze vyhral Hrabis, s tim se dalo pocitat, blbci vzdy naleti. Ale ze nedostal i Okamura minimalne 30%, to je hruza.
Na jednu stranu se ale tesim, Merklova ma kam posilat slimaky. Mame jich tu o milion moc. Pokud nesplni ten vas stebak slovo a nevystoupite IHNED z EU, tak vam budu prat to obohaceni. Blbce pouci jen realita.
Blbost vitezi!!!
O tom, že se zde pro ně vytvoří prostor svědčí i toto:
“Za hnutí ANO byl v současných volbách zvolen poslanec s muslimskými kořeny – Farhan Kamal, a to v Plzni. Posílí tak senátora za ČSSD Hassana Meziana. Muslimové tak mohou být spokojení, že v českém parlamentu mají dalšího “svého” člověka. Naopak bojovníka za zachování naší společnosti a kultury Zdeňka Soukupa hnutí ANO poslalo na nevolitelnou 6 pozici a tedy nebyl ve volbách zvolen. ANO pro muslimy a migranty bude líp …”
….píše LH na eurabii….
Aspon, neskonci prachy z Lithia v pradelne na Panenskych ostrovech za mega dluhy co nadelala Cssd. Babis si Lithium z komunisty vytezi a zpracuje sam,pro republiku,lide co ho volili doufaji, ze budou mit dustojnejsi praci a muzou si koupit vice levneho zradla ve slevach a umori sve dluhy a dluhy republiky.
Nejvice je mi zahadou jak jeste na zaver voleb,urvali hlasy Lidovci,Topka a Starostove na ukor Ano a SPD.
O Piratech se nema cenu ani zminovat. Co to jako je,proagace narkotik v primem prenosu,kradeze objektu viz klinika a jineho majeteku obcanu,kdopak si muze dat nazev strany, Pirati- to jsou prece lapkove,vrazi nasilnici,zlodejove a mordiri,nechapu, kdo jim dal hlasy?Snad vitaci muslimu,cikani a slunickari,ti co jim smrdi prace,vstavaji na poledne chodi na socialku pro penize v noci delaji bordel a kradou.
Zase omyl, Piráti to je označení pro dnešní počítačové mágy, s Piráty co ve středověku a raném novověku dělali to co vy popisujete nemají vážně nic společného, další demagog na scéně…
PoOlachu, pirati je oznaceni pro vrahy,zlodeje a lapky na mori.To je jako kdyby si dali nazev RG-RUDE GARDY ti taky mordovali,vrazdili,znasilnovali a kradli.
No, aby jste nedopadli jako ti somalski musulmasky pirati,co je posadili rusaci do clunu a pusli na volne more.
jistěže… např. takový pojem Pirátská kopie, to jistě souvisí jen s mořem a loděmi, já si také pod tím nic jiného nepředstavím než otevřené moře a ozbrojené námořníky…
Piratska kopije,je taky zlodejina, krast se nema,kradez je kradez a za kradez nasleduje trest.
Filmy by měly být veřejně dostupné a nejen filmy samozřejmě…
Autorské právo je podle mě spíše zločinné, ale samozřejmě 100 lidí , 100 názorů.
Cituji – “Aspon, neskonci prachy z Lithia v pradelne na Panenskych ostrovech za mega dluhy co nadelala Cssd. Babis si Lithium z komunisty vytezi a zpracuje sam,pro republiku,lide co ….”
tak tomu snad nevěříte ani vy sám!!!
Ano, Babiš si s Komunisty to lithium vytěží, ale pro jejich dobro, nikoli pro dobro nějaké pitomé ČR vy naivkové!!!
Bude prace,slusne placena a urcite vedle Lithia,lezi take zlato a cin mozna i jinne drahe kovy az se to vyvrta a vytezi ubehne mnoho let,pak prijde Tok, postavi velky tunel i s dalnici pod Cinovcem, az do Drazdan.
Slušně placená práce od Babiše….
Lidi…kua….kdy vás ta naivita přejde….
Ano,demokracie pod dozorem tajnych sluzeb,co se v mladi za soudruhu v Moskve na vyvolene skole VUMLU naucis, ve stari na zapade jako kdyz najdes.
To píšete o Babišovi?
Naprosto souhlasím. Pokud nesplní Babiš svůj protiimigrační slib roztočí se zde invazivní spirála obludným způsobem. Bartoš totiž dnes prohlásil že nepůjde s Babišem, neřekl že nepůjde s ANO. Babiš může ustoupit do pozadí v roli šedé eminence. A ten slib tak ze sebe sundat. Proimigrační koalice může být i bez ANO.
Potom obohaceným pirátkám může něco “vtipného” na facebok napsat Feri, stejně jako svým fans.
Slyšel jsem dostatečně letos od Němců co se tam děje,strach… Tady to pro lidi nebylo tématem, pro mladé asi vůbec ne. Slyšel jsem jejich názory, jenom peníze, jejich pár drobných. Divné už to, pro mladé by neměli být prachy na prvním místě. A potom hlášky typu-nejsou tady, nechtějí tu jít. O tom však rozhoduje někdo jiný, přes politiku.
Hejsek z Královských Vinohrad sám sebe výborně onálepkoval : “Nicméně já toho nechápu….” ony ty
lopaty z Horních Kozomrd vás pražských hejsků mají už plné zuby , a o tom byly tyhle volby.
Mimochodem nejspíše zfalšované pro TOP09.
Jdu si o volbách pokecat i do hospody, dneska je jelení guláš mňam.
Ještě doplním to , jak volili Romové.
Podle odhadů co se mi dostalo, tak Romové v Česku a v zahraničí volili převážně ANO.
No není to sice něco, nad čím bych skákal 2 metry do stropu, ale je to takové řekněme menší zlo, rozhodně je to lepší, než kdyby Romové volili např. nějaké jiné nejmenované strany.
romové pokud vím, nevolili vůbec, protože nedokázali najít volební místnosti…
A koho volili cikani??
Nabetón pirátov. Pán Polách sa tu s tým už vyznal a spomenul aj dôvody. Vraj jedine piráti nie sú rasisti. Tipujem, že väčšina cigánov volila preto pirátov.
Proč jsem volil Piráty : 2 nejzákladnější věci.
, to je první argument proč Piráty.
Piráti měli a stále samozřejmě mají nejtransparentnější hospodaření ze všech 31 politických stran, které se ucházely o vaše hlasy, odčerpali nejméně peněz ze státního rozpočtu, podívejte se na to kolik peněz vysál ze státu např. soudruh Okamura, to by se asi čeští rádoby vlastenci divili…
Druhý argument Pirátská strana byla vyhodnocena jako strana která ve svých projevech a názorech nejméně lže, nejméně používá demagogii, 91% názorů a myšlenek Pirátů se zakládalo na pravdě. A víte kdo je na opačné straně barikády, ano máte pravdu zase Okamura… jeho partaj byla vyhodnocena serverem demagog.cz jako partaj které nejvíce používá lži a demagogii.
Piráti jsou řízeni a placeni muslimy ze zahraničí. Až to tady muslové převezmou, cikáni přijdou o dáfky a budou muset na muslimy pracovat po vykastrování v gulagách.Nebo je taky rovnou podřežou
Já se tady vážně bavím, jen pokračujte, konspirační teorie, to byl vždy můj koníček.
nebojte ono to přijde a pak se budete divit, víte co je nejhorší zážitek? když vám po probuzení ráno před barákem řekne slimák salam alejkum sousede a takových sem ti vaši anarchističtí piráti šmejdi typu klinika natahají statisíce
2010 – 42 323 – 0,80%
2013 – 132 417 – 2,66%
2017 – 546 393 – 10,79 %
Piráti vyrostli jak se patří…
Dneska Erik Best v Partii definoval úspech Pirátov celkom trefne, parafrázujem:
“Jsem volič, který nemá koho volit. No, jěštěže tam jsou alespoň ti Piráti. ”
No je vidět, že lži, hoaxy a demagogie je zakořeněná v mnoha lidech a člověk s racionálním uvažováním bude za chvílí stejně vzácný jako šafrán.
http://www.romea.cz/cz/zpravodajstvi/domaci/poslanec-foldyna-vulgarne-utoci-na-romea-cz-a-pokracuje-v-protiromske-retorice-romove-pry-zneuzivaji-socialni-system
No jo ubožáček z ČSSD co se nedostal ke korytu , už začíná prskat jak rozpálený olej v mekáči…
Z titulku článku bych vynechal slůvko “prý”!
Romové zneužívají sociální systém!!!
Nejlepsi Buresuv slib pred volbam: ” krast se bude mene”, tak to nas opravdu ceka vesely rok, vic mu nedavam.
no tak by musel cikorky vystěhovat na sibiř…
Z toho jak dopadli Zelení, bych se autore neradoval…já mám takový pocit, že spousta lidí co co o Zelených uvažovala, to nakonec možná i kvůli tomu Stropnickýmu nakonec dala Pirátům, kteří jsou taky takoví RUDO-ZELENÍ.
Pane Signeur, zdravím.
Já si také myslím, že bývalí voliči Zelených mohli dát hlasy Pirátům, z těch z topky asi taky Piráti dostali,
, nebo od ČSSD.
Od komoušů podle mě jednoznačně převzal hlasy Okamura, což jsou bývalí Sládkovi voliči. A také Babiš, asi něco i z ČSSD.
Ti lidé podle mě uvažují stále podobně, a volí někoho, kdo jim socialistickou modlu jejich gusta připomíná nejlépe.
Jinak by mě těšilo pomyšlení, že komunističtí voliči konečně odchcípávají a nejsou schopni vychovávat mladší voliče, ale na tento optimismus je ještě brzy.
Pane Langere, trváte opakovaně, že Babiš je ruským agentem, což je samozřejmě u budoucího premiéra vlády velice závažné obvinění.
Mohl byste vyjmenovat, jaké konkrétní ruské zájmy Babiš v ČR a EU vykonává a jaké se mu podařilo za předchozí 4 letou účast ve vládě konkrétně splnit ? Nemusíte všechny ruské zájmy, ale stačí prozatím jen 3, abychom mohli o nic blíže podiskutovat.
Ve vaší zaoceánské centrále už mají po snídani, tak byste mohl konečně dostat relevantní instrukce ke kvalifikované odpovědi.
A prosím, ČINY, které Rusku “VELMI POMOHLY”? Třeba ohledně NATO, EU atd.
On tam někde pan Langer píše ted něco o rusku???
ale na tento optimismus je ještě brzy.
xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Já nejsem nikterak moc optimistický, ohledně toho, že
by už nevyrostli žádní další křiváci, kteří za mrzký peníz zrazují národ. Ty není ani třeba vychovávat. To bylo, je a bude.
V tomto případě na nějaké odchcípání nelze spoléhat, ti se musí likvidovat, jako filcky.
Ve včerejší debatě na Barandovu Babiš prohlásil,že Kalousek rozkradl,ted si už nepamatuji X miliard!!
Já tedy nevím ale když toto řekne v televizi vítěz voleb,tak je to na žalobu,nebo na zavření Kalouska a spol,néé!! No a ovečky tomu nadšeně tleskali!!!
Autor pokládá ODS za pravicovou stranu ? Prosím kontakt na dealera, já to chci taky…… Zvedl jim to sice Klaus ml. , ale pořád to tam s daným personálním složením bude hlavně o vazbách na kmotry …… Není pomoci téhle mentálně komunistické zemi …… Hnus. Mareček Bendů zase u korýtka ? Proboha kdo toho idiota může dokola volit ? Jen kamarádi ….. Třeba u církevních restitucí zkurfil, na co sáhl ….Kalousek nevypadl úplně, taky na prd ……. Sluníčkáři Piráti ….. No a ušatého tatara a jeho Svědky Burešovy nemá smysl komentovat …… Bléééééé, tfuj ….
burešovo vítězství je důsledkem debilně vedené kampaně antibureš, která mu spíš pomohla než uškodila, snad i ten pepek vyskoč ví, že v nejlepším je třeba přestat, nelze mlčet o Burešových zlodějnách, ale styl, jakým to bylo podávané, tak debilně a hystericky vzbudil spíš ve většině lidí dojem, že to bureš dělá správně a totálně neschopné gerontoidní partaje plné vyčpělých ksichtů ho chtějí před volbami zdiskreditovat, ale vysvětlujte to lidem, v národě kde půlka lidí má IQ nižší dokonce snad než 80, ta parta co se na tomto serweru poslední dobou schází je toho důkazem
Jo, přesně, tak trochu se skoro všichni předháněli v tom, za co vše Babiš může, místo aby říkali co by udělali a udělají.
Dnes jsem hovořil o něčem telefonicky s kamarádem, pak jsme si řekli něco o volbách. Volil piráty. Když jsem mu něco málo řekl koho vlastně volil zůstal jak opařený. Nevěděl bohužel nic třeba o pozadí té strany, anarchistovi Bartošovi. Sám pak litoval, cestuje, vysvětloval jak viděl muslimské Rakousko, jak se mu to nelíbilo ani trochu.
Přesvědčil ho nějaký lempl, absolvent politologie. Pro spoustu voličů pirátů asi typické. Naletěli.
Kecy v kleci.
Dravec
Jo, naletěli jim hlavně puberťáci, kteří milují Jacka Sparrow. Už jen ten pitomej název a zjev jejího lídra, brr. Myslím, že Bartoš stejně bude mít hoňku sehnat 21plnoletých a nezfetovaných poslanců. Taky jsem myslela, že ta KalousTopka už odtáhne konečně na smetiště dějin, a ono ejhle, zase má na 4 roky zajištěnej plat. Neznám ovšem nikoho ani z mého širšího okolí, kdo by je snad volil. O zelených mozcích mám stejný názor s autorem článku, jiný výsledek jsem ani nečekala a je to jedině dobře. A Babiš – můj vztah k němu a ANO je neutrální, ani mi nějak výrazněji nevadí a ani nijak neoslovuje, takže hlas bych mu nehodila. A jak to vedli Odésáci, to si snad každý pamatuje. Asociál Drábek, fízl Langr a buran Topolánek, posera Nečas a vykutálený Sášenka Vondra. To mi stačilo už jednou provždy.
Jen teď Drábek patří k TOPce na ně ODS, pokud se nepletu.
Ne “teď” ale mělo být “ten”.