
Pokud padne Izrael, tak to muslimy povzbudí k dalšímu dobývání Evropy
MARTIN JANEČEK
Dovoluji si Vám poslat tento dopis z Ashkelonu v Izraeli. Nemyslím si, že by čtenáři tohoto serveru mĕli povinnost pociťovat nĕjaké zvláštní sympatie vůči židovskému státu. Ale žádný Čech, žádný Evropan, nesmí ignorovat, že pro velkou vĕtšinu muslimů, znovuzřízení židovského státu v zemi, kterou muslimové ovládli krátce po vzniku Islámu a která se nachází na rozmezí Asie a Afriky, v zemĕpisném centru Dar-el-Islam, je samo o sobĕ obrovskou výzvou. Kdyby se, nedej Bože, muslimům jednou podařilo Izrael zničit, představovalo by to pro nĕ nesmírné uspokojení, důkaz, že Alláh je skutečnĕ na jejich stranĕ a zásadní povzbuzení k dalším dobývačným akcím.
Nezapomínejme tedy na známou zásadu: ,,Nepřítel mého nepřítele je mým přítelem.” Byla to tato zásada, která v dobĕ, kdy Alžírská Fronta Národního Osvobození byla velmi silnĕ podporovaná Násirovým Egyptem, vedla vedoucí státníky Čtvrté Francouzské Republiky (1944-1958) k tomu, aby pomohli Izraeli získat nukleární zbraň. V dobĕ, kterou nazývám požehnanou, kdy otec Marine Le Penové se zůčnil, jako velitel sekce 1.pluku parašutistů Cizinecké legie vylodĕní v Port Fuadu, v ústí Suezkého kanálu, zatímco Ariel Sharon vedl své tanky Sinajskou pouští proti silám Gamala ab del Násira, společného nepřítele Izraelců i Francouzů.
Snad odpustíte historikovi, který píše tyto řádky, že se často vrací do minulosti. Bĕhem svých zdejších pobytů, vzhledem k tomu, že nerozumím dost dobře hebrejsky, si pravidelnĕ čtu zdejší deník v anglickém jazyce The Jerusalem Post. Ten odráží jak názory Izraelců, tak názory amerických Židů.
Dne 6.srpna uveřejnil článek jistého Micah Halperna ,,Proč se Spojené Státy starají o Střední Východ?”Autor v nĕm píše, že Američané se začali starat o tuto oblast od začátku své existence. První americké vojenské intervence v zámoří se odehrály v letech 1801 a 1815. Američtí historikové je nazývají The Barbary Wars. To lze přeložit jako Války proti barbarům, ale též jako Války proti Berberům. Tyto intervence mĕly za cíl ukončit státem vedené pirátství, vedené muslimy z Maroka, Alžírska, Tuniska a Lybie. Američtí prezidenti Thomas Jefferson a James Madison říkali tehdy: ,,Miliony pro bezbečí, ani cent za výkupné!” A angažovali se v tĕchto akcích, aby zajistili bezpečí amerických obchodních výmĕn.
Nevím, zda současný francouzský prezident Emmanuel Macron zná dobře historii. Ale vzhledem k tomu, že vyjádřil lítost své zemĕ za dobytí Alžíru v roce 1830, připomeňme, že tato akce mĕla za cíl právĕ ukončení státem organizovaného pirátství, praktikovaného ze severoafrických přístavů po staletí. My Češi můžeme být hrdí nato, že tohoto dobytí Alžíru se účastnil i jeden předek do nedávna působícího českého ministra zahraničí, Karla Schwarzenberga, ve službách posledního legitimního krále Francie, Karla Desátého.
Čtenáři Robinsona Crusoe si připomenou, že předtím, než ztroskotal na neobývaném ostrovĕ v Karibském moři, Robinson byl dlouho vĕznĕn v Maroku. Podobný osud mĕli i svatý Vincent de Paul, Miguel Cervantez a tolik jiných.
Ale nejenom cestující a posádky křesťanských lodí byli ohroženi. Neménĕ ohroženi byli i obyvatelé pobřežních mĕst a vesnic jižní Evropy: Itálie, Španĕlska, Malty, Korsiky. Muslimští piráti se tam pravidelnĕ vyloďovali a odnášeli všechno, co mĕlo cenu. A samozřejmĕ odvádĕli do otroctví i lidi, především mladé ženy.
Sexuální násilí muslimů nezačalo s nedávnou nekontrolovanou imigrací. Má dlouhou tradici. I my Češi, kteří jsme mĕli, díky Bohu, jenom málo styků s muslimským svĕtem, máme v našem folkloru písničku : ,,Už je moje milá od Turka zajatá.”
Ve svém článku, Micah Halpern pokračuje v přehledu amerických angažování se na Středním východĕ. Připomíná, že americko-izraelské spojenectví mĕlo za základ boj proti sovĕtské hrozbĕ. Říká, že Izrael byl pro Spojené Státy jedinou baštou proti SSSR v oblasti. Připomeňme, že jestliže v roce 1948 vznik Izraele byl podpořen jak Spojenými státy, tak Sovĕtským svazem, v roce 1950, při vypuknutí korejské války, Izrael se postavil zcela na stranu Západu.
To je též nĕco, co zůstalo v pamĕti národů, které trpĕly pod sovĕtským jhem do let 1989-1991.
Připomeňme si, že současný prezident Palestinské autonomie Mahmud Abbas studoval v Moskvĕ v dobĕ, kdy SSSR rozdrtil ,,Pražské jaro.“Abbas napsal tehdy v Moskvĕ tézi z politických vĕd, ve které tvrdil, že sionisté si vymysleli šest milionů židovských obĕtí nacismu, aby ospravedlnili zmocnĕní se Palestiny.
The Jerusalem Post uveřejnil 4. srpna 2019 článek o posledních rozbrojích, odehrávajících se každý pátek podél hranic mezi Pásmem Gaza a Izraelem, nazývaných ,,Pochody návratu.”To je od místa, kde nyní bydlím, 10 až 12 km. Článek uvádí, že tentokrát asi 6000 Palestinců se seskupilo podél hraničního plotu a házelo kameny a výbušné granáty na izraelské vojáky. Článek také říká, že mezi palestinskými prapory vlál též prapor s hákovým křížem.
To může překvapit jenom nevzdĕlané a naivní levičáky. Připomeňme příbĕh Velkého Jeruzalemského muftiho Hadž Amína Husseiniho. Tento muž, mimochodem příbuzný Jásira Arafata, organizoval masakry Židů v Jeruzalémĕ v roce 1920 a v Hebronu v roce 1929. V letech 1936-1939 vedl arabské povstání proti britské mandátní správĕ. Pak uprchl do Iráku a účastnil se, po boku iráckého ministerského předsedy Rashida Aliho el Gailaniho, válečného úsilí Iráku na stranĕ nacistického Nĕmecka. Po dobytí Iráku britskými a indickými silami, oba arabští předáci uprchli do Nĕmecka. Amín Husseini byl přijat Hitlerem a pak odjel do okupované Jugoslávie organizovat muslimské divize Waffen SS, které se zúčastnily vyvražďování Židů a masakrů Srbů.
Připomeňme, že bĕhem svého procesu v Jeruzalémĕ v roce 1961, Adolf Eichmann svĕdčil, že Amín Husseini povzbuzoval nacistické hodnostáře ke zcela úplnému vyvraždĕní Židů.
Na konci války Amín Husseini vĕdĕl jak přežít porážku. Nechal se zajmout od Francouzů. Jugoslávie žádala jeho vydání a je zcela jisté, že kdyby ho Francouzi vydali, byl by odsouzen k smrti a popraven. Jenomže Francouzi mĕli ve své koloniální říši tolik muslimů, které bylo třeba nerozjitřovat. Tak nechali Amína Husseiniho uprchnout. Žil pak ještĕ dlouho a umřel klidnĕ ve své posteli v Bejrútu.
Dodejme, že jestliže Francouzi museli tehdy brát ohledy na muslimské obyvatele své koloniální říše, o co víc musí nyní brát ohledy na jejich potomky, jichž miliony zalidňují metropolitní Francii.
The Jerusalem Post uveřejnil 4. srpna 2019 též zajímavý článek ,,Palestinská autorita se snaží vyhnout krizi se Saudskou Arábií.”Autor píše, že nĕkolik demonstrací se nyní konalo v Předjordánsku a v Gaze. Byly v nich páleny fotografie saudského krále Salmana bin Abdel Azize a koruního prince Mohameda bin Salmana, zároveň s fotografiemi Benjamina Netanyahua a Donalda Trumpa. Palestinci odsuzují, že Saudové se zúčastnili ekonomického semináře v Bahrejnu, přes výzvy Palestinské autonomie k bojkotu tohoto semináře, organizovaného Američany.
Článek se též zmiňuje o návštĕvĕ Jeruzaléma skupinou saoudských novinářů, pozvaných izraelským ministerstvem zahraničí a též o nepřátelství, které jim tam projevovali Jeruzalemští Arabové.
The Jerusalem Post 11. srpna 2019 píše též o tom, že v sobotu 10. srpna před úsvitem izraelské ozbrojené síly zmařily pokus skupiny čtyř ozbrojených Palestinců proniknout z Pásma Gaza na izraelské území. Všichni čtyři byli zastřeleni. Předchozí týden, jeden izraelský důstojník a dva vojáci byli zranĕni při přestřelce na hranici s Gazou.
Abychom skončili s Palestinci, tak milovanými západními pokrokovými činiteli, zmínĕný deník také sdĕluje, že po Nizozemí a Švýcarsku, nyní i Belgie přerušila platbu svých příspĕvků organizaci UNRWA (The United Nations Relief and Works Agency), která pomáhá palestinským uprchlíkům a jejich potomkům. Spojené státy přerušily svou finanční pomoc této organizaci již v roce 2018. Zmínĕné evropské státy přerušily své platby až do objasnĕní vážných podezření z malverzací, připisovaných vedoucím představitelům Palestinské autonomie.
Českou republiku článek nezmiňuje. Že by se naši vedoucí domnívali, že čeští poplatníci mají povinnost pokračovat obohacovat nečestné palestinské feudály?
Autor: Martin Janeček
Redakce
Vážení čtenáři, chtěli bychom Vám všem poděkovat za finanční pomoc, kterou vyjadřujete podporu Pravému prostoru. Díky Vám tak můžeme stále nezávisle publikovat a pracovat na dalších vylepšeních. Níže uvedený graf představuje, kolika procenty nám Vaše příspěvky (dobrovolné předplatné) pomáhají na nutné měsíční náklady na provoz a zachování existence PP.
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX), QR platby
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2021: *****
ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Jakub Malinovský 77,- Kč, Miloš Kraus 400,- Kč, Dagmar Bowyer 200,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Mirko Hampl 168,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Milena Práglová 500,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Anonym 222,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Miroslav Hlousek 111,- Kč, Bc. Romana Kopecká 500,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Martin Vavrinka 50,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janičko 250,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Jiří Sika 250,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Jan Petr 300,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Robert Schlesinger 200,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Renata Doležalová 100,- Kč, Martin Černý 500,- Kč, Matouš Gaudl 500,- Kč
Celkem za měsíc: 12 078,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX), QR platby
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc duben 2021: *****
ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Jakub Malinovský 77,- Kč, Miloš Kraus 400,- Kč, Dagmar Bowyer 200,- Kč, Rudolf Roedling 500,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Mirko Hampl 168,- Kč, Karel Klouček 500,- Kč, Milena Práglová 500,- Kč, Mgr. Luděk Tesarčík 200,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Anonym 222,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Ilja Baudyš 500,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Miroslav Hlousek 111,- Kč, Bc. Romana Kopecká 500,- Kč, Miloslav Konopiský 100,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Martin Vavrinka 50,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Marek Janičko 250,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Jiří Dobruský 200,- Kč, Jiří Sika 250,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Jan Petr 300,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Robert Schlesinger 200,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Renata Doležalová 100,- Kč, Martin Černý 500,- Kč, Matouš Gaudl 500,- Kč
Celkem za měsíc: 12 078,00 Kč
Vybráno 34.50%
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to? Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
(Visited 1 765 times, 1 visits today)
Mohlo by Vás ještě zajímat
110 komentářů
Izrael použije jaderné zbraně dříve, než je stačí Írán vyrobit. Zájmy Izraele a Ruska budou v souvislosti s islámským radikalismem, čím dál více společné. Celé ruské hospodářství řídí židé a ruských židů je v Izraeli velké množství..a vývoj půjde určitě tímto směrem.
Izrael jádro nikdy nepoužije,dobře ví,že z toho kdo by rozpoutal jaderný armagedon by zůstal jen mastnej flek.
Atomovky sloužej jen na strašení,kdo je má,na toho si okolí nemůže tolik vyskakovat…
Proto taky o jádro usiluje regionální velmoc- Írán.
Je to divné!?!?!?
Vždyť už to mají prakticky všichni okolo nich,vč.rozvráceného Pákistánu,kde se neví,kdo bude na červeném tlačítku držet prst zítra
Izraelci jsou sice bigoti a náboženští potrhlíci,ale né sebevrazi.
I žid má rád svoje děti…teda…doufám…
vojenští analytici jsou, co se týče použití TJZ na blízké východě, jiného názoru. Izrael nemůže donekonečna odrážet nekonečné, drobné útoky, protože pro drobné, nekonečné útoky, má nepřítel větší zásoby živé síly.
To sice nemůže,chrnět s pistolí pod polštářem není dlouhodobě možné…
Proto věřím v nějakou domluvu,násilí plodí jen další násilí a docela určitě to chápe i hodně Izraelců.
Tady bych vsadila na dorůstající generaci,které se-doufám- už nebude chtít umírat za svatou/nesvatou zemi.
no…Izraelci to chápou všichni, problém je v druhé straně…
Taky vím že v druhé straně je problém…
Popravdě- spravedlivé řešení si neumím představit.
Ten vřed bude hnisat ještě dlouho.
no, spravedlivé řešení je takové, aby všichni mohli žít, pracovat a těšit se ze života..ovšem to by to musel být cíl i pro druhou stranu, ale to by ta druhá strana musela získávat prostředky na žití prací, ne placeným házením kamení. A když už tři generace pobírají naftové dolary za to pohodlné házení a střílení, tak se z toho stal “zvyk”, který zastaví až když vyschnou ropné prameny v arabském světě. V této souvislosti by se dala chápat i “zelená” snaha
o snížení potřeby ropy- snížená poptávka sníží ceny a zkrátí zdroje pro výplaty kamenovrhačů…
Oběživo pobírají,páč by blbě vypadalo,kdyby někde občané v 21. století vychcípalo hlady.
Sami se živit nemohou,jejich půdu,na které hospodařili jejich předkové zabrali Izraelci.
Možnost obživy tak mají jen jako nádeníci u Izraelitů.
Což se jim patrně zajídá, když staletí pásli vlastní kozy,ovce a ošípané.A pěstovali vlastní zeleninu,olivy a cereálie a ták…
Když se těm plánovačům evropské budoucnosti daří ředit národní populace, budou se pokoušet naleptat arabsko-muslimskou jednotu. Jenže islám z judaismu obšlehl všechno špatné a ještě to zveřejnil a vnucuje všem. Je to o institucionalizaci okrádání. Na to slyší každý.
Pokud budou zájmy Ruska a Izraele čím dál více společné, tak za těchto okolností dopadne Izrael ještě hůře.
Pokud by hospodářství v Rusku neřídili Židé, pak by pravděpodobně Rusko už dávno zbankrotovalo, protože ruští mongoloidi nevědí, co je to odpovědnost. Ještě před pár lety tam měli nedostatek benzínu, a bez Američanů by za války proti Wehrmachtu běhali v láptích a s klacky.
Lze jistěže předpokládat, že Izrael je prolezlý ruskými židy, fízlujícími pro ruské tajné služby, protože Rusáci se lépe odvděčit neumí.
Zda je nad státem Izrael prokletí za Ježíše Krista, nedovedu posoudit, nicméně Izrael nemá klid, a kdo je toho příčinou, je jasné.
Stačí vidět, kdo je spojencem Íránu proti Západu, a kdo po desítky let podporuje Araby, vydávající se za Filištíny…
Tak nejvíc hospodařej židi na Ukrajině…
Tam už za chvíli nebude co ukrást.Obrázek o tom židovském hospodářství si asi udělá každý soudný člověk sám.
Židé Porošenko i Kolomojský si nahospodařili slušnou částku.
Nejen to… palestinský soudruh Abbás byl dokonce agentem ruských tajných služeb.
Co na to místní rusofilcky, kteří nesnáší muslimy, ale v mužících vidí spásu světa…
No a co?
Koho zajímá čí je agent kolaborant Abbás?
Fatah=grupa vyžírků kteří koukají kde co vysosat a pěkně si to “přerozdělit”
Co na to? No že musíš mít asi obrovské problémy s tím tvým malým mozkem a velkou debilitou, nic víc nic míň.
Pěkné shrnutí.
Ať už si o Izraeli myslíte cokoli, jedno je jisté. Islám je naším nepřítelem. Naší civilizace (ostatně každé jiné taky, jen my jsme nejblíž).
Islám je naším úhlavním nepřítelem už více než 1000 let.
A jediný, kdo s ním umí zacházet, kdo ví jak se k němu chovat a zná, na co jediné islám slyší je právě Izrael.
Může vám někdy připadat agresivní… ale chová se jako voják na předsunuté pozici. V dotyku s nepřítelem.
Přímo na komoru
. Proto si je židáci vydržují, ale ostatně jak odjakživa, myšlení řeznického psa. Židi si budou tak dlouho zahrávat až dopadnou hůř než za Ády a to podstatně.
Pane Vylíčile,položil jste si někdy otázku, PROČ nás muslimové (většinově) tak nenávidí???
Víte něco třeba o tom,jak TĚŽCE po rozpadu Osmanské říše Britové a Frantíci poškodili BV a severní Afriku!?!?!?
Říká vám něco Sykes-Picotova linie???
Pánové si vzali pravítko a “založili” nové státy.
Dám příklad:
Dnešní Irák je šílený konstrukt,který naprosto neorganicky spojil 3 entity,které spolu měly vżdycky problém.
Jde o Kurdy,sunity a šiíty.
Turci to věděli a proto tento prostor rozčlenili na 3 administrativní části.
Mosulskou (pro Kurdy),Baghdádskou (suniti) a Baserskou (šiíti).
Stejně si počínal i Alexandr Veliký,Peršané,nebo Umajlovci, když v této oblasti vládli…
(Ve starověku se v tomto regionu nacházel Sumer,Babylonie a Asýrie)
Britové a Frantíci-naprosto neznalí místních poměrů- společně uvařili eintopf… Samozřejmě to nemohlo fundovat,nefunguje a HLAVNĚ nikdy fungovat nebude…
Tady NEJDE VŮBEC o historii,tady jde o SOUČASNOST.
Zoufalí lidé kteří nemají mezi sebou žádné kladné vazby jsou nuceni žít pod jednou střechou.
A zoufalí lidé, kteří žili staletí pospolu jsou násilím rozděleni.
Stačí vzít do ruky atlas a mrknout se na ty “hranice”.
Ty v Evropě vypadají ÚPLNĚ jinak,než ty na BV nebo v Africe…
Kontrolní otázka:
Mají halalové důvod mít nás rádi!?!?!?
(Samozřejmě nás všechny házej do jednoho pytle, stejně jako my je.)
To,že křesťané dobromyslně darovali kus Palestiny židům je už je shnilá třešnička na dortu.
Zoufalí lidé kteří nemají mezi sebou žádné kladné vazby ….
My jsme taky žili (300 let) nuceně namačkáni v útvaru bez těch kladných vazeb. Nemluvě o pokusech vyhladit nás a zabrat naše území, od Avarů z východu, až po Germány ze západu. Taky jsme (chvíli) patřili pod Poláky, no a chvíli nám zas říkal pane kus Rakouska….
Ne, v tom to není.
Je to v islámu.
Ten se povyšuje nade všechno a musí být po jeho. A muslim, když zrovna neútočí a nedobývá, tak trpí. Jak to, že se ty nevěřící sv ině mají líp než on, pravověrný???
Je to v jejich víře.
A ta, mimochodem způsobuje i jejich zaostalost. Když přebírali východořímskou říši, byli tam vzdělanci, filosofové, konstruktéři a stavitelé… Po dvou generacích byl utrum. A ty znalosti postupně zastaraly a vyvanuly. Protože islám.
A tak nás nenávidí z principu, ze závisti a tou koloniální érou, na které jsme se nijak nepodíleli, si to jen racionalizují. Tak, jako si alkoholik racionalizuje, že chlastá protože…..
V něčem máte pravdu,která ovšem nevylučuje to co jsem napsala já…
Mimochodem, dědictví antiky se nám uchovalo (i) zásluhou muslimských učenců…
Agresivní byli v minulosti i křesťané,jistě víte jakým způsobem “evangelizovali” obě Ameriky,Afriku,Austrálii a část Asie…
Té krve prolili nepochybně daleko více.
Ale nemá smysl řešit tak dalekou historii.Na tom se možná shodnem.
Predstav si, že pred pár stovkami rokov bol islam schopný nažívať pomerne v pokoji s kresťanstvom, produkovať vedcov, umelcov, historikov, chemikov….Tí, ktorí sú najviac zodpovední za dnešný politický islam, za jeho agresivitu a násilie, sú práve tí anglosasi v spolupráci so židmi, ktorí si ho vypiplali, ktorí financovali a protežovali tých najbigotnejších imámov a umožňovali im dostať sa k moci. Použili presne takú taktiku ako pri “uvedení ” Hitlera k moci, tiež si ho vypiplali aj s jeho ideológiou. Takže štekáš na nesprávny strom.
Bez masívní podpory a ochrany Amíků by si Saúdi ani neškrtli…Arabská ulice by je vynesla z jejich paláců v zubech.
K této podpoře se zavázal F.Roosevelt na konci WAR2 tzv.QUINCY PAKTEM.
V.Bush ho později ještě jednou připodepsal.
Obsah (zkráceně):
1)Obchod s ropou musí probíhat v dolarech.
2)Saúdi budou tiše podporovat Izrael a škodit jeho
nepřátelům.
3) Na oplátku se Bílý dům zavázal Saudům,že je podrží u moci všemi způsoby.Což také činí.
Islamský korán obsahuje verše z Mekky a Mediny. Kým v Mekke bol Mohamed otvorený, rozprával o Bohu o láske, židoch, kresťanoch ako o priateľoch a jeho posolstvá sú zmierlivé, naopak v Medine otočil a z duchovného vodcu sa stáva vojak, politik a hlava štátu. Tri štvrtiny dnešného koránu sú verše z Mediny, ktoré navádzajú na vojnu a násilie voči kresťanom. Rozpor filozofií vo výklade z Mekky a Mediny si v dávnej histórii moslimovia uvedomili a vyriešili to tak, že verše z Mediny rušia platnosť veršov z Mekky. Takže islam v dnešnej podobe nevypiplali anglosasi, ani židia, islam v dnešnej podobe si vypiplali sami moslimovia niekedy v 10. storočí. Už tam skončilo umiernenie a začala agresivita s násilím. Takáto je pravá tvár islamu. Zabudnime, že vtedy boli imámi lepší a menej bigotní ako títo dnes. A umiernený islam je z ideologického hľadiska heréza, dobrá akurát na ohlupovanie slniečkárov a vítačov – jeho zástanci nemajú žiaden vplyv.
Já bych rád fandil Izraeli, ale není to možné.
Židé se musejí veřejně zřeknout jejich rasistického a protikřesťanského talmudu a okamžitě ukončit protibělošský rasový a sexistický projekt NWO genocidy Evropanů, v němž si s islamisty ruku v ruce domluvili jejich podporu transferu do Evropy za účelem oplodňování bělošek a destrukce sociálních systémů, aby tak dělali židům užitečné idioty.
Kompromis není v této věci možný, protože židé a mohamedáni pracují společně na naší likvidaci.
A Bouše si musí dát okamžitě mokrej hadr na hlavu…
On tímhle tempem určitě časem na seznam svých nepřátel doplní i Čechy a přestane vycházet z bytu a tím bude problém vyřešen. :)
Taky pozoruji rozklad jeho šedé árijské hmoty
To je váš soudruh, Helčo Plastelinko.
To těžko.
Já jsem antisionistka a tenhleten exot je antisemita
To je to samé.
To se jenom moderní levice bojí nahlas přiznat protože to jejich soudruh Hitler pro.. al i s válkou za Novou Evropu
Tak máte pravdu v tom,že někteří jedinci ten malinký rozdíl mezi antisemitismem a antisionismus nepostřehnou.
Kontrolní otázka:
Kde je nejvíc nepřátel sionismu?
Budete žasnout,ale v samotném Izraeli.
Právě tam slušní lidé schytávají to “dobrodiní” sionistické myšlénky na vlastní kůži a v první linii.
Nic takového neexistuje!
ne, kdepak mokrej hadr, pan Bouše má naprostou pravdu – jenom se mi zdá, že je třeba odlišit “normální” židy, tedy obyvatele Izraele, kteří snad jako jediní dokážou odolat muslimské sběři okolo – a mezi pár rodinami zazobaných židů z USA, kteří bohužel řídí svět a chtějí Evropu pomocí černochů a arabů zlikvidovat. Soros a podobné kreatury podle mně nejsou totéž, co běžný obyvatel Izraele, kterému fandím a kterého beru jako spojence proti muslimskému svinstvu
Blbě kecáte, to jsou staré, antisemitské klišé! Vedlo to k holoucastu.
Židé i Arabové si tu víru sají s mateřským mlékem až se stala jejich nedělitelnou součástí. Té se zřeknout nedá. Koneckonců zapřít geny v případě židů, nebo se vzdát islámu, vystaven hrozbě likvidace je prakticky nemožné.
Palestinci,čili Pelištejci byli odjakživa arabskými cikány a verbeží zlodějskou a línou. Izrael leží na území Judeje a po arabské sběři v době Říma nebylo ani potuchy!
Ti původní, dle kterých pak staří Římané tuto oblast jako trest a výsměch židům, nazvali nikoliv. Byl to mořský národ, možná z Kréty. Jejich příchod se datuje někdy do období 1200př.n.l.
Ti dnešní jsou co píšete.
Dájo,proč nejdete ještě dál do historie?
Dejte k lepšímu ještě tu historku jak Bůh sdělil židům že jsou Vyvoleni a určil je k vládnutí nade fšemi
To jsou ovšem historická fakta, ty ujetá židobijko. Si to naštuduj!
Tedy, nemyslím Bibli, ale vývoj osídlení.
A to, co předvádí ti současní, tak výše popsaná charakteristika sedí jak hrnec na brusel!
Chtip je v tom,že židi nepovažují Bibli za krásné písemnictví,ale že v tu svoji domnělou “vyvolenost” fakt věřej!
Proč jako myslíte že v 21. století zakládaj v ČESKU Lauderovy školy!?!?!?
Aby malí jewrejové nečapli nějakou fujku od malých gójimků???
Ale no ták
Mně je jedno, co za co považují, já se držím historických faktů – doložených mimo jiné arch.výzkumem. Vy si čtete v Protokolech a domníváte se, že existuje mnoho islámů!
Protokoly jsem nikdy nečetla, literatura tohoto typu je mimo oblast mého zájmu.
A tzv.biblická archeologie (že které vycházejí někteří jewrejové) je podfuk a čirá blbost
Blbá seš akorát tak ty!
A proč mají školy katolíci a třeba Poláci?
Katolíci mají školy protože po hadráku sosají prachy a tak je strkají do propagandy
Kdyby ne,tak by si ovčani mohli fšimnout,že v ateistickém Česku je církev na nic.(Slušně řečeno)
Poláci mají školy protože jsou Poláci.
Tím je řečeno všechno.
(Češi v cizině používají jazyk majority, protože jsou Češi.)
Češi také mají v zahraničí školy.
Polské školy v zahraničí jsou většinou katolické.
Tak hlavně že v Římské říši měli potuchy o Češích v české kotlince
Plácáš páté přes deváté!
Reaguji na vaši zmínku o starých Římanech…
Hýříte tady odkazy na dávnou historii.
První zmínka o našem území je z 9.stol.,začla tady fungovat jakási Sámova říše.
Ten Sámo byl patrně franský kupec…
Hernajs,máme podle Dáji vůbec nárok na naši zemi???
A co do toho ser.š Čechy?
Svatá prostoto!
To bylo 6-7 stol.
V 9. tady byla taková středoevropská velmoc, Velká Morava.
Vizík může bouchnout šampáňo,spletla jsem se v letopočtu
🍸
Guvno, jste normálně blbá.
Schválně, kde si myslíte že je nejpevnější hranice s palestinskou Gazou?
Na jihu, od Egypta. Ze strany jejich bratrů ve víře. Z té severní pak, naopak, teče do Gazy benzín a elektřina. Z Izraele.
No a proč je ta hranice s Egyptem tak neprostupná a hlídaná? Aby se jim to tam nerozlezlo. Domů, k nim, do Egypta. Protože Egypťan považuje palestince za něco, jako my cikána z Chánova. Který je dobrý, jen jako klacek na Izrael. Ale pro jistotu, bezpečně za plotem.
To si děláte legraci???
) a o takové v turistické destinaci zrovinka nemají zájem.
Proč nazýváte Gazu palestinskou!?!?!?Izrael drží Palestince za koule a vládne Gaze právě pomocí ostnatého drátu a těch kohoutků.Z těch kohoutků teče majetek domorodců=Palestinců.
No a Egypt nemá zájem o příliv dalších hladových krků,těch vlastních má až až …
Ti Palestinci kteří se tam pokoušejí dostat jsou silně zradikalizovaní(divný,co?
Divný,co?
Egypt je rád že dejchá
Ať žije Izrael!
Výborně, pane Vylíčile! A já se ptám – jak to, že teroristické útoky z Gazy na Izrael a výzvy ke zničení Izraele začaly poté, když Ariel Šaron Gazu předal celou palestinským Arabům, vystěhoval odtud Izraelce a dal Arabům volnou ruku, aby dělali, co umějí? No, tak to předvádějí. A ještě něco – moc dobře si pamatuji ten celosvětový šok, když v roce 1967 Izrael zvítězil – proti tak obrovské přesile. Kdyby mne, jako věřící křesťanku někdo vyzval – předlož mi jeden jediný, hmatatelný a nezpochybnitelný důkaz existence Boha odpovím – Stát Izrael. Vivat Izrael! Postoj k Izraeli připisuji našemu panu prezidentovi ke cti obrovskými písmeny – a že k němu mám spoustu výhrad! A prostým obyvatelům Pásma Gazy, kteří konfliktem trpí opravdu nejvíce, z celého srdce přeji, aby pochopili, že jejich nepřítelem není Izrael, ale Hamas a islám.
Jak mohl Izrael “předat” někomu jeho vlastní majetek?
To mi hlava nebere
V tomto případě se Izrael stáhnul z části okupovaného území.
Jestli za to čekal nějaký vděk,tak se (nepřekvapivě) spletl.
Milá zlatá paní Novotná…opravdu se podívejte do dějin. Pak by jste zjistila, že sice původně měla být Gaza součastí tvořeného státu Palestina, ale jelikož je tamní arabové odmítli a následně spolu se svými souvěrci napadli Izrael, tak stát Palestina zahrnující Gazu nevznikl, naopak, po té první válce toto území okupoval Egypt a tak tomu bylo až do šesti denní války, kdy toto území obsadil Izrael a i přes dohody v roce 1973 a 1979 s Egyptem, toto území nadále zůstalo v rukou Izraele a to až do roku 1994, kdy přešlo pod Palestinskou samosprávu s výjimkou osad. A když po roce 2005 byly zrušeny i osady…tak víme co začalo – systematické útoky z tohoto území smerem na stát Izrael.
Davide, problém je v tom,že o uspořádání Orientu po rozpadu Osmanské říše měli rozhodovat DOMORODCI.
Je na tom něco složitého!?!?!?
Nám se taky nelíbilo když Frantíci s Britama jednali s Hitlerem o nás bez nás…
Nebo jo?
Milá paní, Osmanská říše se ne tak úplně rozpadla, ona se totiž svezla spolu s Německem a Rakousko Uherském jako poražený stát.
No dyť jo!
To nerozporuji!
Byla shnilá a rozpadla se.
Elino,to je jako kdybyste Čechům v protektorátu sdělila,že jejich nepřítelem není Hitler,ale domácí český odboj.
Pravda je,že k Čechům kteří nezlobili a makali pro Říši se Němci nechovali špatně.
Samozřejmě že muslimové považují krádež kusu Orientu za VELKOU křivdu!!!Náplava z Ruska a východní Evropy se násilím zmocnila CIZÍ půdy.
A samozřejmě by muslimové zánik tohoto cizorodého útvaru považovali za vítězství,možná za dílo Alláha,nebo tak něco…
Pan autor jako historik řeší historii,což má logiku.
Já jako obyčejná Češka řeším to co je dneska,což má (doufám) taky logiku…
Nelíbí se mi,že Izraelci podporují zánik Evropy a tedy i Česka.
Podle zásady NEPŘÍTEL MÉHO NEPŘÍTELE JE MÝM PŘÍTELEM podporují ze všech sil nejhorší verbež na BV.
Militant Netanjahu fanaticky nenávidí šiítský živel,t.j.Írán,Hizballáh,syrskou vládu,zkrátka všechny ty, kteří se nedali zlomit a odmítají políbit Netanjahuovi prsten.
Protože obě entity-šiítská i sunitská- spolu soupeřej ó nadvládu v muslimském světě,tak Izrael usilovně kope za sunity.
Jejich nejlepší kámoši v regionu jsou ti, kteří škodí šiítům.
Dalo by se i říci,že Izraelci podporují nejhorší hrdlořezy,alkajdysty,pomatené wahábity salafisty,v tomhletom ohledu si velice notujou se svými kámoši,Saúdy…
Že Saúdové podporují dovoz fanatických imámů do Evropy a budování mešit na Balkáně i jinde!?!?!?
Pane historiku,mě šavlovačky mezi náboženskými potrhlíky,ať už jsou to muslimové nebo jewrejové FAKT nezajímaj!!!!!!
Mě nezajímá který pámbíček je lepší!!!
To si vyřizujte tam někde u sebe v poušti a MOC PROSÍM,netahejte to do Evropy!!!
My tady dneska píšeme rok 2019 a je nám celkem u perdele,co se odehrálo kdysi,před 2000 lety.
***Docela by mne zajímalo,proč si spojujete zánik Izraele s vražděním lidí…
Nejde o Izraelce jako o lidi,dokonce ani ne jako o židy.
Jde o Izraelce jako o okupanty, kteří UCHVÁTILI MOC v CIZÍ zemi…
NORMÁLNÍ entity se v rámci regionu domlouvají a jednají…
Ne tak Izraelci,ti dávají přednost mávání klackem ,ať už svým vlastním,nebo tím který patří strejčkovi za Atlantikem.
Nejde o zánik židů kteří žijí v Izraeli, hodně se jich tam už narodilo a NEMOHOU za to,že žijí na okupovaném území.
Mnoho z nich si to i DOBŘE uvědomuje a násilí jejich tatíků se jim hnusí…
Ale lidé z nichž jeden mává atomovkou a druhý klackem se fakt těžko domluví…
Máte naprostou pravdu, oni kdyby se tzv křesťané zamysleli nad dnešním děním na tomto světě tak by dávno zjistili, že ten jejich pánbů už dávno konvertoval na muslima.
https://www.facebook.com/TheMinutemanMilitia/photos/a.479578985480706/2080655102039745/?type=3&eid=ARA7_ehQ8nTKjyuGpYF6t-WCEPYm-RfoPYk6boVNmiTW7GmmEkFml4YyQQE5CHTgYMFgcB6UJTWRpiKn&__xts__%5B0%5D=68.ARBqDTu6yS2-ofZuWcy4gYtYpcEEw6uGEzUoDckCc8DRUO6c9wu2PSAr2ZsCrGUYohoB0Q2p2y5cqb73VaYMgJRHqNluHPaEkY5jW83Dhz2j7NuS22zelEOSEx1Swu408r7oBdIT4hN6JQlHyACVagEBgPmfk92lr-FgNi26PX7mB2PcBRago6aV4UD4vjg7mJMDKz6zvUL5r0Sn8xH1o3H51K9J7Yf2BemX6bMUyjiFgMBqCW8yyd7TWVqzFNuxJm3eYPabP1nZToLbLOQ4yDmClp6zA6-caOPGBcanAiEY2nVA2fOF6GgzVnnFHseRrutN1IPpA-jKZ77QzSz8&__tn__=EEHH-R
Heluš tvrdí to samé, co ty 2 muslimské čůzy na fotce. Dole je mapka – to zelené jsou muslimské země a ta bílá tečka mezi nimi je Izrael.😛😛😛🤮🤮🤮
Sice neumím číst odkazy, ale tuším o čem je řeč…
O nemožnosti založit Sijón v Palestině věděl i otec sionismu,Teodor Herzl…
Tu Palestinu si vybrečeli (DOSLOVA,sedli si na zem a začali brečet) potrhlí bigoti z Ruska.
Sám Herzl zamýšlel vybudovat Sijón v Ugandě,měl dokonce už podrobnosti předjednané s Brity.
(Uganďané by se nepochybně této myšlénce taky vzpouzeli,ale asi né tolik jako temperamentní Arabové.)
Kecáte, jste prostě promuslimská 🐮
Nejsem promuslimská ani protimuslimská.
Je mi celkem jasné že tyto 2 kultury jsou nekompatibilní.
Bohužel,ten kdo leze soustavně k tomu druhému jsme my,křesťané.
(Afghánistán,Irák,Sýrie, Lybie…na po zuby ozbrojeného křižáka narazej halalové až moc často.
Možná je úplně netěší, když se do nich někdo se®e.)
Ty země od Bagdádu po Gibraltar byly křesťanské 400 let před tím, než machometána postihla ta schizofrenie.
Jenže ti halalové do zemí, o kterých píšete, přišli až později. A jak se tam dostali?? Ty země ISLAMIZOVALI. A je třeba se dívat i na současnost – jediné náboženství, jehož ovečky všude na světě mohutně přibývají, je islám. Z kolika původně hinduistických, buddhistických či křesťanských zemí se staly v posledních staletích země ovládnuté islámem?? Neuznávám žádné náboženství, považuji je za bludy k oblbnutí ovcí, jenže islám není náboženství, to je ideologie, tedy šíří-li se po světě islám, tak to je totéž, jako by se šířila jakákoli jiná nenávistná ideologie. A okupační mise možná jen radikalizují místní (jsem zásadně proti nim), nicméně islamizovány jsou v současné době ve velkém i země, které neměly kolonie a nikdy žádné muslimské země neokupovaly. Islám je od svého začátku velmi expanzivní a dosud s tím nepřestal. V současnosti je to o to horší, že má podporu i všech světovládných samozvaných (j)elit. A tristní je i to, že jeho hrozby spousta lidí – podobně jako vy – bagatelizuje.
No ano
Islamizovali je…
Stejně jako křesťané dobyté území evangelizovali.
Obě náboženství jsou (na rozdíl od mnohých jiných)misijního typu.
T.j.nesnesou jinověrce, zachraňují je,aby nepřišli do pekla.
(Že se při tom šíření osvěty souhrou náhod i obohatěj je jenom čirá náhoda.)
Ale já to NEBAGATELIZUJU!!!!
Já dobře vím že islám nemá v Evropě co dělat!
Jenom upozorňuji,že věc má i druhou stránku.
Islám momentálně zřejmě prožívá něco jako” islámské národní obrození” a dává to hlasitě najevo.
Holky které v osmdesátých chodily po Káhiře v minisukních,dneska nahodily hidžáb.
A dobrovolně, hlavně ty vzdělanější.
Nemá smysl si lhát do kapsy a namlouvat si,že vina je JENOM u nich.
Paní Novotná, a prosím, a opravdu konkrétně, čím a jak Izraelci podporují zánik Evropy (a Česka)?
Kdyby se v té historii, kterou sem nechcete tahat, v roce 1948 okolní arabské státy nevrhly na Izrael tak by dnes jeho hranice vypadaly úplně jinak.
To je jako by jste napsala, že Polsko zabralo po druhé světové kus Německa a mu ho teď vrátit (a zase pak Bělorusko vrátit Polsku to co mu taky zabralo….atd atd atd…). Platí fakt, že ten, kdo vyhraje danou válku, tak ten určuje hranice.
Nebuďte naivní!
To nebyla válka,to byla invaze a vyprovokovaná poprava.
Zaostalý Orient neměl proti sofistikované výzbroji nejmenší šanci.
Blbé je,že ta kolonizace Palestiny se odehrála v časech,kdy už kolonialismu na zbytku zeměkoule zvonil umíráček.
V tomhletom ohledu to byl ahistorický bizár.
Paní Novotná, tak ještě jednou a prosím, a opravdu konkrétně, čím a jak Izraelci podporují zánik Evropy (a Česka)?
Melete pitomosti.
Všechny arabské státy se tehdy rozhodly ignorovat rozdělení území mandátu.
Všechny přesvědčili araby v mandátu aby samostatný stát odmítli a pak se v podstatě všechny arabské země vrhly na Izrael. Jediný kdo tam celou dobu provokoval jsou zase Arabové a to už on dob mandátu.
Vy, Bouše a Maximus si můžete podat ruce.
Cktel bych vedet, kolik penez posila tomu palestinskemu odpadu Ceska Republika!
A čo na tom záleží ? Celý Balkán je jeden cigánsky moslimský raj domiesanych bastardov. Slovensko tiež . A celá Európa sa tomu začína približovať. Takže aké dobývanie Európy.? Veď Európa už je dávno zničená jak krvou tak aj územím. To že padne Izrael čo si vlastne všetci želáme nič nezmení . Akurát konečne budú skapinat aj židia lebo si to zaslúžia . Oko za oko Bastardi nosati. Za celú Európu. Nech vás zničia . Tak ako ste zničili vy nás buzeranti .
Čoboláku, zřejmě trpíš leftardskou masovou hypnózou.💩💩💩💩
Ja trpím tzv európskym syndrómom kde nás to už naozaj nebaví. Nech si to zachraňujú sami . Už nás nebaví ako nás len využívajú a osieraju nás . Nech zhorí celý svet nech Európa skape je mi to jedno . Nech zdochne celý svet. Európa už nepomôže . Pomôžte si sami. Hádam teraz nemáme Izraelu pomáhať s obranou vo vojne ktorú sami začali . Jebat taký svet . A jebat aj moje hnusné neeuropske telo. Hnus. Tak to už zostane
Jde o to, abychom se zachránili sami.
O to sa pokúšal Hitler a odpovedali mu vojnou
Obklíčený národ s tak skvělými výsledky.
Jediné, co mně napadá, je vyjednat si to někde, kde budou hodnější sousedé, vzít baťůžky na záda a co nejdříve ze Země Zaslíbené odejít.
Za pár let by při jejich schopnostech ten svůj ráj zase vybudovali jinde. Musulmani ten kousíček světa za pár měsíců zase promění v poušť.
Tomu hovoríš raj ? Veď všetko tam majú naše nie svoje tak aký ich raj
To je docela možné,že za prachy svých bohatých souvěrců by prosperující stát vybudovali i jinde…
Ale na hodné sousedy by narazili jen těžko,ono je dneska už všude plno…
Jestli si myslíte že před invazí byla v Palestině jen poušť,tak s tím nic nenadělám…
Možná byste mohl popřemýšlet,proč o tu “poušť” všichni tak stáli.Naposledy o ni intenzivně stáli Britové.
Katechismus pro Židy v Rusku
(Vydáno v Tel Avivu roku 1986 pro Židy v Rusku. Přetištěno z Týdeníku Politika, II. roč., č. 50.)
Zkrácený citát:
…Slušná vlezlost – to je naše heslo! Všechny, kteří se budou pokoušet vás usvědčit, obviňte z antisemitismu!
Nadávejte jim do antisemitů a uvidíte, s jakým gustem vás ostatní Nežidé podpoří! Všichni Rusové jsou antisemity, ale jakmile některému z nich dáte tuto nálepku, je bezmocný a vydán napospas – zapudí ho sami Rusové, svýma vlastníma rukama. A my si pak můžeme vyhlédnout další oběť.
Kalkulujte s měkkým srdcem Rusů! Dělejte ze sebe nešťastné chudáky, vzbuzujte k sobě sympatie a soucit, šiřte pověsti o národu, který věčně trpí, mluvte bez ustání o pronásledování v minulosti a o diskriminaci v přítomnosti.
Taktika „ubohého Žida” je prověřena tisíciletími! Ať mají Rusové méně než my, stejně nám dopomohou k tomu, abychom měli více. Jsou rádi mecenáši a ochránci – každý chudák se snaží dělat dobré skutky. Rusové jsou tím velkodušnější, čím menší možnost mají tuto vlastnost realizovat.
Vezměme jim to, co nám mohou dát – hrst vlny je přece možno získat i z prašivé ovce!
Všechny jevy posuzujte z hlediska prospěchu, který by mohl znamenat pro Židy. Informujte se navzájem o všem, co by vám mohlo přinést prospěch či neprospěch. Informace, to je svátost všech svátostí. Peníze, kádry, informace: to jsou tři základní kameny, na nichž je založen náš úspěch! Je posvátnou povinností každého Žida informovat své souvěrce o úmyslech gójů. Dnes pomůžeš ty mě, zítra já tobě – v tom je naše síla.
Bůh nám slíbil vládu nad světem – a my ji máme! Naším úkolem je tuto vládu upevnit. Udržte si všude ve svých rukou prostředky propagandy a informací, tisk, rozhlas, televizi a kino. Musíme i nadále pronikat do stranického aparátu a do řízení státu. Kolem každého problému vytvářejte obecný názor s ohledem na naše národní zájmy! Problém je možno vytvořit z každé hlouposti a naopak! Ani jeden obecný problém není možné nechat bez pozoru. Jestliže nám nepřináší prospěch, brzděte ho nebo nasměrujte proti našim nepřátelům. Musíme být u počátku všeho, abychom věcem dávali vhodný směr. Buďte za všech okolností vůdci, snažte se být vždy prvními. Vůdčí kvality v sobě pěstujte neustále a využívejte k tomu všech možných drobností, které přináší všední den.
Atd….
Ten vyvolený národ na to jednou dojede.
Jediný kto im sľúbil vládu na svetom boli oni sami nie Boh. Je to podrasa.
Něco tak debilního by nevydal ani Der Sturmer.
Ten ne, ale talmud to už obsahuje.
Schulchan Aruch, Choszen Hamiszpat 156:” Když má žid nežida ve svých rukou, další žid může přijít k tomu samému nežidovi, půjčit mu peníze a tak ho podvést, že nežid bude zničen. Majetek nežidů, v souladu s naším zákonem, nepatří nikomu a první žid, který ho spatří, má plné právo se ho zmocnit.”
Jo, a Jamala lichá a žbrluch
Gengrich Yagoda, největší židovský vrah 20. století, zástupce velitele GPU a zakladatel a velitel NKVD, pod jehož pod přímou kontrolou byly nechvalně známé sovětské Gulagy určené k vyvražďování slovanského obyvatelstva.
Septyku, Žid Jagoda je taky tvůj chráněnec ?
23.února 1744 se v německém Frankfurtu narodil Mayer Amschel Bauer, syn Mosese Amschel Bauera, aškenázského Žida, půjčovatele peněz a vlastníka účtárny. Moses Amschel Bauer pověsil nad vstupní dveře své účtárny červené znamení – hexagram (geometricky a numericky odkazující k číslu 666), který podle instrukcí Rothschildů skončí o dvě století na Izraelské vlajce! Po smrti otce mladý Bauer mění své jméno na Rotschild.
Spoustu zajímavostí a informací a o židovském etniku je k nalezení v knize “Synagoga Satanova” – tajná historie světové židovské dominance. Vše v knize je řazeno chronologicky v čase až do r.2011 a pokud někdo chce jen trochu pochopit to, co se děje na středním východě a vůbec kolem tohoto etnika, vřele tuto čtivou knihu doporučuji. Vyšlo to i česky. Vše je tak propletené a složité, že bez informací z knih jako je tato zmíněná, není nikdo to schopen objektivně pochopit.
Knihu napsal Andrew Carrington Hitchcock.
Ten taky sbíral míčky?
Být židem a jmenovat se Sedlák, tak to je být v jejich komunitě středem posměchu, protože židi se zemědělství vyloženě štítí a pohrdají jím. To už je lepší se přejmenovat na Rudý štít, takové bolševické a komunistické.
POKUD PADNE IZRAEL, TAK TO MUSLIMY POVZBUDÍ K DALŠÍMU DOBÝVÁNÍ EVROPY vůbec neplatí, je tomu přesně naopak.
Muslimové totiž při neexistenci židovského státu pozbydou materiální základnu, finanční krytí a logistické informace k transportu do Evropy. Zničení Izraele je vítězstvím bílé rasy nad židobolševickou totalitou.
Článek napsal neinformovaný trouba nebo to byla hlásná trouba sionismu.
Já vím, dneska je zase vedro…
A nebo jste se už dočista zbláznil….
Čemu zase nerozumíš ? Ty snad nevíš, že mohamedáni jsou jen židovským nástrojem na rozvrácení tradiční křesťanské Evropy ?
Hmmm …už zase tykáme pane Bouše?
To jsou mi ale způsoby.
A čemu bych jako na těch vašich vyplodech měl rozumět…vždyť to je taková slátanina!
Člověče, ty musíš být natvrdlý.
O židovském projektu NWO na zničení bílé rasy a na nastolení světovládné diktatury podle talmudu tady my ryzí pravičáci píšeme snad každý den.
Janeček je žid, to jen pro info. Tu mnou zmíněnou knihu si opatřete, to je počteníčko!
Žid nebo filosemita,já tohoto nerozlišuju.
Znáte to, poturčenec horší Turka.
Považuji za docela možné,že mezi gójimy je víc zapálených sionistů než mezi samotnými židy.
Díky tuhé masírce už od TGM je to docela možné…
Problém je v tom,že normální, slušní židé si žijou své obyčejné životy a tudíž nejsou ve veřejném prostoru vidět.
Ty, Marxiblbe, a nechtěl bys radši vydat seznam vás deseti co žýdííí nejste?
Pane autore,jestli něco fakt povzbuzuje invazisty k dobývání Evropy,tak jsou to hlavně evropské dafki.