
Pět důvodů, proč volit Miloše Zemana
KAREL ŠINDELÁŘ
Když jsem viděl výsledky prvního kola prezidentských voleb, mojí první reakcí bylo, že stejně jako v prezidentských volbách předchozích, nepůjdu k druhému kolu vůbec. Nechtělo se mi vybírat si mezi dvěma zly. Mezi formou bez obsahu a obsahem bez formy. Ovšem máme osmičkový rok a přišlo mi, že by šlo až o přílišný alibismus. Proto jsem otázku otočil – místo toho, proč nevolit Zemana či Antizemana, jsem z pozice konzervativně-liberálního pravičáka začal hledat odpověď na otázku, proč některého ze dvou kandidátů volit.
Veřejná diskuze, kterou lze nyní pozorovat, je postavena spíše na negativní otázce proč nevolit – ať už toho, či onoho. Postup opačný, tedy pozitivní, by mohl být příjemnou změnou. Níže se s vámi tedy podělím o pět důvodů, proč volit Miloše Zemana:
1) Je prozápadní a proevropský – nikoli ovšem v moderním významu, tedy prounijní (byť to je bohužel též) či ve smyslu slepé servilnosti západoevropským vládám, ale ve významu věrnosti základům naší civilizace. Věřím, že právě zde se bere negativní postoj k nekontrolovatelné migraci, nikoli v nějaké nenávisti, ale v lásce ke své vlasti a civilizaci. Právě tato věrnost naší civilizaci je důvodem pozitivního přístupu k Izraeli, který je výspou západní civilizace na Blízkém východě, přičemž samotný judaismus lze považovat za jeden z jejích kořenů. V lásce k naší civilizaci se pak rodí i podpora Donalda Trumpa, kterému se daří „vracet na Západ Západ.“ Takto tyto otázky vnímám já a chci věřit, že i Miloš Zeman.
V této souvislosti mě mrzí postoj některých libertariánů či ekonomických liberálů, kteří jakoby si mysleli, že mohou ideu svobody od těchto civilizačních kořenů odstřihnout. Nemohou, bez těchto kořenů, mimo rámec západní civilizace, svoboda (ať už osobní či ekonomická) nedává vůbec žádný smysl.
2) Kontinuita – jde o pojem, který jako první v této souvislosti použil patrně Václav Klaus. Rozvedu, jak tuto myšlenku chápu já. Občas zaznívají obavy, že by mohlo dojít k jakémusi narušení polistopadového vývoje naší země (který souvisí s bodem prvním) a jeho otočení směrem nazpět. U zrodu moderního českého státu stál politický a ideový střet tří osobností: Václava Havla, Václava Klause a právě Miloše Zemana. Rodiče své děti (až na výjimky) nevraždí. Proto vnímám právě Miloše Zemana, coby posledního politicky aktivního z „otců“ moderního českého státu, jako jistou záruku (v mezích své funkce) právě kontinuity tohoto vývoje.
3) Politik a státník – tento bod má dvě roviny. První jsou zkušenosti. Když hledáte člověka do jakékoli pozice, předchozí zkušenost z podobné pozice bývá v životopise výhodou. Nikoli podmínkou, ale výhodou.
Druhá rovina je důležitější. Všímám si, že v poslední době se stává jakousi módou hledat alternativu k politice a zejména politikům. Jakoby politika byla cosi pokleslého, nízkého a politik bytostí takřka bezectnou. Úspěch pak mívají lidé a strany (či hnutí), které se od politiky nějak distancují. Ať už jde o „kavárenské“ Piráty, „hospodské“ ANO, či většinu ze zástupu poražených kandidátů z prvního kola. Problémem je, že politika a politici k demokracii neodmyslitelně patří. Hledáme-li alternativu k politice, nevědomky hledáme alternativu k samotné demokracii. Pár experimentů s jinými systémy jsme už vyzkoušeli. Neexperimentujme. Snad jsem trochu pověrčivý, ale v osmičkovém roce se mi sice jeví jako vysoce nepravděpodobné, že najdeme něco lepšího, ale jako poměrně pravděpodobné, že najdeme něco nového. Nové rozhodně nemusí znamenat lepší.
4) Buldozer na politickou korektnost – nemyslím, že by politická korektnost měla v českých zemích silnou podporu. Což je dobře a ukazuje to, že jsme si zachovali tolik potřebný selský rozum. Politická korektnost omezuje svobodu slova, v ideálním případě útočí i na samotné lidské myšlení. Jakákoli ideologie, která útočí na svobodu slova či dokonce svobodu myšlení, v sobě má geneticky zabudován potenciál stát se ideologií totalitní. Překročení této hranice není záležitostí dané ideologie, ale pouze zvolených prostředků. Proto je k této ideologii potřeba přistupovat s velkou nedůvěrou. A ideálně ji bořit. A to se Zemanovi daří.
5) Rebelie – tento důvod je spíše osobní. Jestli něco nemám rád, tak to je pocit, že mnou někdo manipuluje. Že se mi někdo snaží vnuknout představu o jedné správné pravdě a jediné správné cestě. Když otevřu internet či noviny, tak dostávám jasné zadání – Zeman nesmí projít. Stejně jako svého času Trump, stejně jako Brexit či AfD. Kde je vyváženost a serióznost žurnalistiky, která má být hlídacím psem demokracie?
Takový jednostranný postoj působí nedůvěryhodně. Přirozeně vzniká poptávka po názoru opačném, v rámci vyrovnání sil ve stylu „akce-reakce“ se svět alternativních médií začíná přiklánět na druhou stranu. Ruské tajné služby v tom hledat netřeba.
Je zajímavou možností užít si pocity revolucionáře – a přitom neriskovat boření, ale hájit právě to osvědčené. „Konzervatismus je novou kontrakulturou“ (Paul Joseph Watson).
Tolik mých pět (a asi by se dalo psát dále) důvodů, proč volit Miloše Zemana.
Stejnou otázku, tedy proč ho volit, jsem si položil i ve vztahu k postoupivšímu Antizemanovi. Moc důvodů jsem nenašel. Otázku na pozitivní důvod, proč volit Antizemana, jsem kladl řadě lidí na sociálních sítích i osobně. Jde o spolehlivý způsob, jak diskuzi ukončit. A tuto otázku kladu i vám, čtenářům. Pokud se do mě chystáte pustit v diskuzi, zkuste být originální. Nepište ani tolik o tom, proč nevolit Zemana. Vím to, a kdybych nevěděl, tak to dohledám poměrně rychle. Napište mi, proč volit Jiřího Drahoše.
Tím netvrdím, že musí být špatným prezidentem nebo člověkem. Nemám nejmenší tušení, jaký může být. Ovšem to bohužel neví ani většina jeho voličů.
Jedna má „sluníčkářská“ (sama se tímto slovem tituluje) kolegyně mi v jiné souvislosti řekla něco v tom smyslu, že volba postavená na nenávisti, na negaci, nemůže přinést nic dobrého. Nemyslím, že politická strana, o níž v té diskuzi mluvila, je postavená čistě na nenávisti. Ovšem samotná tato myšlenka je správná. Čím jiným je však volba Antizemana, pokud jediným důvodem, proč by měl být zvolen, je právě fakt, že není Zemanem?
Dilema vyřešeno. Budu volit Miloše Zemana.
PS.: Autor se narodil v Praze, žije v Praze a i do té kavárny občas zajde.
Redakce
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
***** Příspěvky čtenářů za měsíc prosinec 2019: *****
Jiří Kubát 100,- Kč, Miroslav Hloušek 111,11 Kč, Rudolf Roedling 1000,- Kč, Václav Červinka 200,- Kč, František Šmíd 600,- Kč, ing. Jan Dvořák 400,- Kč, Vladislav Vydra 100,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Eva Pilařová 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Yvona Škurková 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Ilja Baudyš 1000,- Kč, Jiří Sieja 200,- Kč, ing. Jiří Nevrkla 300,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Jan Bezděk 1000,- Kč
Celkem za měsíc: 7 511,11 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Po blokaci Pravého prostoru můžete sledovat novou stránku PP na facebooku.
Latest posts by Redakce (see all)
- Tragédie v Augsburgu - 8.12.2019
- Konopí a marný boj Dušana Dvořáka - 8.12.2019
- Šokující reportáž z muslimských čtvrtí Londýna (video) - 8.12.2019
Tím netvrdím, že musí být špatným prezidentem nebo člověkem. Nemám nejmenší tušení, jaký může být. Ovšem to bohužel neví ani většina jeho voličů.
xxxxxxxxxxxxxxx
Tak především, ten člověk je absolutní amatér, nepolíbený politikou, politický panic.
Prezident je nejvyšší státní funkce, a nacpat tam amatéra, smrdí těžkým průserem. A jako starý senil, bez schopností a talentu, navíc za pochodu, nemá nárok.
Bude plně ovládán “rádci”.
To je k tomu prezidentování.
A jako člověk?
Podepsal výzvu vjedců v r. 2015, první verzi, otevřeně se hlásil k vítání negrů a arabů.
Dnes lže o sto péro, že není vítač, a k tomu účelu soudruzi “upravili” původní verzi tak, aby to tak nebilo do očí, a soudruch vjedec Drahouš mohl lhát, až se hory zelenají, že on není vítač!
Je to vítač jak vyšitý.
V případě, že by se stal prezidentem, můžeme očekávat, že se spojí se starými zločinci na sestavení vlády, a tato vláda, která se bude bát vlastního národa, bude hledat oporu v bruseli.
Výsledkem bude podpis Dublinu, a pravidelný a nekonečný přísun černé zvěře z Afriky.
Pak už ovšem bude pozdě honit bycha.
U Zemana nic takového nehrozí.
Co se týče Babiše, zločinecká klika se snaží Babiše dostat ze hry. To se jim nejspíš podaří. Babiš vypadne, aby se za nějaký čas zjistilo, že nic neprovedl.
Dobře zvažujte, koho volit!
Máme zase osudovou osmičku!!!!
Souhlasím s Vámi, až na toho Babiše. – Je chyba klást rovnítko mezi Babiše a Zemana: jen se podívejte, kolikrát změnil názor Zeman, a jak tu změnu zargumentoval, a totéž pak posuďte u Babiše. – Babiš je haj/zl všech haj/zlů a když se mu to bude hodit, utopí Zemana na lžičce vody, pokud se ovšem Zeman nechá. Už se to začíná ukazovat: Babiš čuje, že by prezidentem mohl být někdo jiný, a jeho dosavadní loajalita k Zemanovi je ta tam. – Věřím, že Zeman prezidentský stolec obhájí a po té Babišovi vše spočítá i s úroky.
Zdravím
Nedávám rovnítko mezi Zemana a Babiše. Jen jsem uvedl, že zločinecká klika zlikviduje Babiše, aby se za pár let, co bude trvat, než dojde k soudu, “zjistilo”, že Babiš nic neprovedl.
Dnes jde především o zlikvidování Zemana i Babiše,
aby byla volná cesta k nástupu fašismu z brusele.
Podle činů poznáte je!
Snad všichni vidí, jak se soudruzi činí, myslí si snad někdo, že pokud tyhle fašistické svině vyhrají, že nám nastolí slušnost a demokracii?
OK, jen si nemyslím, že Babiš by byl nějakou hrází proti bruseli. On bude pro všechno, co mu zajistí dotace. On nekrade, on jenom čerpá. Babiš má mentálně velice blízko k muslimům: vše, co předvádí, je taková svého druhu takíja.
Kdyby skutečně Zeman čerpal poučení z toho, jak v Číně stabilizují společnost, musel by Babiše poslat před popravčí četu.
Tak především Drahoš má jakožto dlouholetý předseda AVČR s politiky velké zkušenosti, dokázal to co nikdo před ním. Rozhodně není žádný amatér. Takovým amatérem je Trump a žádný těžký průser se nekoná.
K ničemu takovému jako vítání arabů a negrů se nehlásí a nikdy nehlásil, to je naprostá účelová lež, výzva vědců je úplně o nečem jiném. Že to nepochopili primitivové Joeova typu, není žádným překvapením.
Jistě, Babiš jistě vůbec nic neprovedl. OLAF lže, všichni lžou, za vše může Kalousek. Prostě primitiv Joe
Joe, o té zločinecké klice máte pravdu. Je to u nás v politice prolezlí problém. Nesouhlasím ale, aby Babiš zkončil. To se nesmí stát, protože by se tím dalo najevo, že ti zloduši vyhráli a dal by se tím signál ostatním, kteří váhají mezi dobrem a zlem. Dnes již každý soudný a chytrý člověk, který není proti Babišovy zaujatý ví, že všechno je zincenovaný jako převrat r.89
To říkalY na Novje že proti BabišovY je všechno zinscenované? :-D Soudný a chytrý člověk :-DDDD
Jeden z mála Pražáků, který je schopen logického a rozumného uvažování. Zrovna dneska jsem byl pracovně za jedním šéfem celé údržby jedné velké pražské firmy v cizáckých prackách, která má jen u nás cca 4000 lidí a je ve světě velmi známá. Známe se už od r.1992 a jsme něco jako kamarádi a dovolím si jemu říkat věci, které si tam nikdo nedovolí. Přežil i poslední čistku tj. zeštíhlování podniku a páč je odborně dobrý, tak to nikoho ani nenapadlo ho zrušit, naopak, přidali mu práci, jen jaksi zapomněli i přidat peníze. Ale to je známá věc a vlastně všude.
Včera jsme se nakrátko dostali i na téma politka a volbu prezidenta. Vylezlo z něj, že nesnáší Zemana. Tak jsem mu to jaksi vysvětlil, o co tady jde, on nějak na politiku nemá čas a dokonce jsem ho informoval jako bonus, kdo je ve skutečnosti vlastníkem jeho firmy (kdo drží akcie a hlavní rozhodování v USA o jeho firmě), prostě jsem se dostal i jistým informacím, které se tak nějak veřejně neventilují. Čuměl jako puk. Pak povídal aha, tak proto sem dosadili toho pána z GB, co tady řádí, klucí si o něm zjistili, že všude kde předtím pobýval ve firmě s celosvětovou půvobností, tak to bylo, jako když tam vtrhne uragán a spoustu poboček firmy zničil! A pak jsem mu řekl, že přesně tenhle člověk slouží těm, co tady mají tyto zájmy instalovat lidi typu “želé” ze zednářských lóží do funkcí, premiérů, prezidentů atd. To už šlo asi mimo jeho chápání, páč opravdu je politikou neopolíben, jeho zájem je práce a pak v civilu jistý od jeho oráce odtažitý koníček. A on pak zaperlil, stejně toho Zemana nemám rád. Tak jsem řekl, ty vole, ty si typickej Pražák, vy byste měli být oploceni a izolování od ostatní společnosti, jako stádo kraviček, když dostane kulhavku či slintavku. Víš co? Ty máš přece manželku a dvě dcery, že? Tak jim začni shánět burky a ty se začni učit arabštinu, anglina ti nemusí stačit. Právě tohle tady lidé, kteří stojí proti Zemanovi podporují a jsou v médiích velmi lehce rozeznatelní. Za hranicemi to jsou všichni ti Junckeři, Schulzové, Merkelové, Macroni a další. je jich jako psů….. No nic, rozešli jsme se s humorem, bez emocí, už se dlouho známe a ať to dopadne jakkoliv, náš pracovní a lidský vztah to nemůže změnit.
Ale jak tak jsem v Praze od r.1979, tak zjišťuji, že ti Pražáci až na výjimky jsou volací divní…… Hlavně, aby nebyla válka, to by zase, pokud bychom přežili (o čemž pochybuji) mohli volit opět komunisty s Gottwaldem, jak to udělali po 2.WW. Nyní jsou Pražáci velcí kapitalisté….. béééééé. Sice jich má spousta holou řiť, bydlí ve starých barácích, či panelácích od komunistů, část si jich sice postavila domy, ale jsou zadlužení hypotékama, že jen funí, ale jsou podporovatelé kapitalistů a ti blbci ani netuší, že např. 80x zdraženou vodu od Veolie platí Rothschildům, což je ohromná skupina BlackRock, která to zastřešuje a penízky pěkně se štosují v Bance Barclay zase těch bankéřských vejlupků, co třeba instalovali ještě blbějším Francouzům svého mopslíka Macrona do funkce prezidenta. Lidé jsou chytří, blbí a z Prahy!
Hezký den.
Já vám rozumím. A kupodivu i souhlasím s vašimi argumenty. Ale neberu tu souvislost a volbou mezi Miloušem a Drahošem. Všechny tyto věci se přece děly i za vlády socanů v čele s Miloušem. A tenkrát měl kompetence, něco proti tomu dělat. Byl předseda vlády. Jenže nekonal. Splácal s Klausem oposmlouvu, zhasli a kradli. Teď s tím nic nenadělá. Prezident totiž ani nemůže. já nejsem pražák. Jsem starobní důchodce z většího města. A jsem antikomunista. Proto budu volit P. Drahoše.
Posun Prahy doleva začal za primátora Svobody delegovaného za ODS, toho co má jakési trestněprávní potíže s Opencard.
Když povolil (úředně samozřejmě výrazem nezakázal) teplý srpnový pochod neomarxistických buzen a leseb, tak jsem valil bulvy jak puk. Tak tohle jsem od pravicového ředitele metropole skutečně nečekal, takový kolosální podraz se jen tak nevidí. A pak to šlo a jde stále s Prahou jen s kopce. Je to skutečně nevysvětlitelný proces, jak může milionová masa lidí naprosto zmagořit a ztratit i poslední zbytky pudu sebezáchovy.
Možná časem až se s dnešními západními židoamerickými nepřáteli a jejich domácími krysaříky vypořádáme, přijde čas i na nějakou vědeckou studii, jak k tomu došlo.
Vážený pane autore, rád bych napsal alespoň jeden důvod proč volit Drahoše. Ale žádný mne nepadá…snad přece něco by tu bylo… pan Drahoš má pěkné brýle. Sluší mu. V nich vypadá tak nějak zajímavě intelektuálně solidně věrodnější, jestli chápete co tím myslím. Ps. Pane Drahoši noste raději ty s tou tmavou obroučkou. Ty Vám fakt seknou.
POZOR POZOR!
Důležitá zpráva:
v celé České republice je naprostý nedostatek falešných brýlí, nejsou k sehnání už ani u Vietnamců.
Podle ČOI je důvodem zřejmě obrovský zájem o tuto komoditu ze strany sluníčkářů, pražských kavárenských povalečů a vlastizrádců.
tito pomýlení lidé si zřejmě myslí, že falešní brýle jim dodají chybějící rozum a zvýší IQ.
to je ale omyl, vážení sluníčkoví vlezdobruselisté.
STOP VÍTAČI DRAHOUŠOVI!
ZEMAN NA HRAD!
STOP OVAROIDNÍM LHÁŘŮM A LEVIČÁCKÝM PRIMITIVŮM!
Slabozraky sudruh Drahouš, ktery vidi jak rys a přesto nosi bryle je podle tebe ovaroidni?
O něm jsem nepsal, demente.
Ano, pane. To je ono. Aby měl pěkné brýle, působil vzdělaně, uměl se chovat, znal řeči a dobře vypadal. K ničemu jinému totiž prezident není. A nemůže být. Nemá k tomu kompetence.
Kup si taky brýle, lojzo
Joe, to je ale debil ten infantilní Franta, co ?
Množství kreténů na PP roste geometrickou řadou. Na počátku tady byli jen 3 pitomci z W3V – Hulínek, Cibulka, Jaške, ale přidávají se k nim další.
Lubomíre
Je to tak, kdyby nebyla tak vážná chvíle, bylo by to k smíchu
Bohužel, je jde o všechno, a člověku je smutno z těch debilů, co se zde vyrojili.
Joe, buďme optimisty, ona existuje totiž ona známá mlčící většina.
Lidi, kteří se neprofilují na veřejných webových fórech, neřvou, neprojevují se, dělají jen svou každodenní pravidelnou mravenčí práci, ale rozum ještě nepozbyli. Tak je to za každého režimu.
Proto jsem přesvědčen, že vyhrajeme 65:35.
Neklesejme na mysli !!!
Maškary.
A šmejd s tváří světce.
Dav. Kravaty. Saka.
Pozlátkem lesklým je přikryta lež.
A ctnostná dáma. Je velice drahá.
K ránu pak řekne: Teď zaplať a běž!
Vysoký stařec.
Již k zemi se kloní.
Těžce se opře o zlacenou hůl.
Mladík. Snad dítě.
Se pro sklenku skloní.
Znalecky přičichne. Vypije půl.
Ten francouzský parfém!
A šampaňské stříká.
Pak kaviár, losos a chřest se tu mlsá.
A dámy a páni. Ta elita. Třída.
Umělé úsměvy. Umělá prsa.
Banket. A švédský stůl.
Číšník se prkenně, uctivě uklání.
Baví se vesele. A cpou se do syta.
Na stole kasička. To jako pokání.
Nebude ošizen Zlato. Váš Bůh.
Přispějte vážení! Nemáte málo.
Přispějte drobnými na státní dluh.
Velmi se mýlíte, pane Zemane. Uvažte: kdyby prezident byl dobrý opravdu jen na to, co vy píšete, proč by o jeho zvolení byla taková bitva?
Musí tam být něco, na co jste zapomněl.
Primitivní blbec o ničem nepochybuje, ten má svou naučenou pravdu, se kterou si vystačí na celý život a názor nikdy nezmění, i kdyby zůstal jako kůl v plotě.
Onen diskutér František Z. se ze neustále projevuje jako liberál, což je synonymum pro nepraktického infantila, jemuž nelze svěřit ani výměnu žárovky. Naštěstí jich je jen nepatrné minimum kolem 1%, takoví husitští sirotci.
Popsal ses hezky, ryzouši
Santa scimplitas!
Rozbil by se tím celý bolševický plán na návrat k moci. Bureš jako předseda vlády a Milouš prezidentem, to je sen všech bolšánů. Pokud ne nám povede, hodit jim do toho vidle, mají nadlouho po ptákách. A o tom to je.
Prosím vás! A jak by mohl úředník, který podle vašich vlastních slov může leda tak nosit pěkné brýle, působit vzdělaně, umět se chovat, znát řeči a dobře vypadat, tedy – jak by mohla osoba s tak nicotným významem spolupůsobit v zločineckém snu bolševiků o návratu k moci? Brýle a dobrá vizáž mají TAKOVÝ potenciál?
Neuvěřitedlné! – takže prezident podle vás nemůže skoro nic a přitom ovliňuje skoro všechno, snad jen s výjimkou těch vidlí, o nichž jste prve psal.
To jsou mi věci!
Pokud by jim to vyšlo s tou vládou a dali s komoušema většinu, tak by to měli v pazouře. Měli by posichrované vládnutá a mohli by si zákony přizpůsobit. Jenže Bureš selhal. Jde po něm policie. Milouš se rozklepal a chce 101. Bureš mu to vrací přes Mynáře. Jak neprojde Milouš, je i po Burešovi. Oni sse tváří, jak se milují, ale to je jen dočasu. Jak jednomu opravdu poteče do bot, okamžitě druhého položí. Soudruh soudruhovi soudruhem. Proto je třeba položit Milouše. To o pravomocích platí, když tam nesedí bolšán, V takovém případě totiž, jak je vidět, neplatí nic.
Když to shrnu – podle vás tedy Zeman provádí jednu prasárnu za druhou, zatímco v případě Drahoše máte jistotu, že prasárny dělat nebude – rozumím tomu dobře?
Jistotu?
Pane Zemane,
kéž byste měl pravdu.
Také se kloním k tomu, že by Bureš pádem Milouše ztratil na Hradě oporu.
Jsem názoru, že z vládnutí komunistů s Burešem má strach hodně lidí, navzájem mají ze sebe strach i Okamura, Babiš a komunisté, jeden druhému průběžně drží zábradlí, spojuje i rozděluje je touha po moci.
Zeman má s Babišem společnou minulost již v dobách opoziční smlouvy, pokud Zemana čeká pád, Bureš se s ním svést chtít nebude. Politici z ostatních stran mají obavu, že by to dopadlo jako na Slovensku, kdy Fico vládne takřka neomezeně.
Bureš si to nechce rozházet ani s Bruselem, ani s Moskvou, a bude se snažit svou moc utužit, o tom žádná.
No, když jsem psal to níže, toto vysvětlení tu ještě nebylo, resp. se mi ještě komentář nezobrazoval. Je to opravdu zajímavé. Nebezpečí bolševismu a snad návratu ke gulagům. Teď se temným silám totiž naskytla příležitost, a jen antiZeman to celé dokáže zvrátit.
Jakže to pravívá ve svém neklidu náš Max o té drtivosti…
Mě to taky jaksi nepasuje. Obraz na zdi, téměř všechny pravomoci pouze formální, nicotný vliv na fungování země. Ale jeho odstraněním se zbortí obrovský komunistický plán.
Zajímavé jsou taky ty brýle. Je to zdravotnická pomůcka, jediným důvodem nošení dioptrických skel je podpora zraku. Nošení nedioptrických je totožné s aplikací fyziologického roztoku pumpou, určenou pro inzulin. Tedy, za předpokladu, že to působí vědecky. Jeho vědeckost mu přece nikdo nebere, copak Messi chodí všude ve falešných kopačkách?
Ještě by mohl jezdit v pojizdnem křesle. Vypadal by ještě zajimavějši.
ale ma!……nas prezident je vniman predevsich ze zemi, kde nemaji zadny parlament…..
Nemůžu najít jediný důvod, proč volit Drahoše.
Ne? Já ten důvod znám, ale naštěstí je mimo hru. Představte si, že do druhého kola postoupil místo Zemana Horáček…
Mám to podobně. Nevidím jediný důvod, proč volit Milouše.
To je proto, že nemáš ty správné brýle, soudruhu
Brýle nosím od dětství. Musím. Ale také se mi líbí. Takový zajímavý doplněk. Takže chápu p. Drahoše, že je nosí i kdyby snad nemusel. Máme všichni své libůstky. Nechápu však kde berete tu drzost, (nebo je to jen zvyk mezi soudruhy bolševiky?) nazvat mne svým soudruhem. Tím jsem nikdy nebyl a také nebudu. Oslovujte tak sobě rovné. Děkuji.
Sóuh je bezpáteřní zmetek, že?!
Podívej se do zrcadla, Liborku, tam najdeš odpověď.
Maximusi, mate smulu s tim Vasim kamaradem. Nekteri blbci jsou nepoucitelni. Ze se nekdo vylize ve firme nekam nahoru, neni zarukou, ze mu to rozumne mysli. Existuji dve cesty k uspechu. O te analni se nemusime bavit.
Duvodu, proc volit Zemana, je nescislne moc. Jediny, ktery by ale mel Cechum stacit: Je proti cmoudum!
Peroutkův článek o Hitlerovi napsaný k jeho 50. narozeninám se již našel. Zeman pouze popletl titulek…
www.pritomnost.cz/archiv/cz/1939/1939_26_4.pdf
Zeman nepopletl titulek
četl jsem ten článek.jestli to je opravdu on, tak by se měli všichni zemanovi omluvit.
Je to v naprostém pořádku, je to přesně tak, jak to Zeman řekl, nic nepopletl. Zeman nelhal, a ta verbež, která se po něm vozila, dostala pořádnou petelici do čenichu. Vláčeli ho po soudech, plili na něj, a teď se na ně podívejte, na “charaktery”! Kdo z nich se omluví?
Ani jeden, protože jsou to sráči.
A přišlo to ve správnou chvíli! Jak na zavolanou!
Super, a palec nahoru!
Zeman lhal, ostatně ty fasifikáty, co se objevily, když článek nikdo nemohl najít, jsou toho důkazem.
Kdepak, Maxi
lžeš ty, článek je originál, já jsem jej kdysi také četl. Kde se píše, že jsou to falzifikáty?
Nic se nenašlo, článek měl podle Zemana vyjít vlevo dole, nikoliv přes dvě stránky.
Karle nadrazaku, dekuji za ten zajimavy clanek o Cesich a Zidech. Peroutka byl chytry clovek. Takovych je uz v Cesku malo. Proc jsme se tohle nedozvedeli za komousu? Clovek zjiska uplne jiny pohled na dejiny. Man lernt nie aus! Kdyby Zidaci, kteri ovldali rakouske umeni nechali studovat Adu a malovat, mozna by se jim pozdeji tak krasne nemstil. Jedem das Seine.
Důvody proč volit Drahoše:
1) Slušnost – pro zde diskutující je to sprosté slovo pro mně nicméně naprostý základ, kterého by politik měl dosahovat. Politik může říkat neoblíbené názory, může útočit, ale vždy to jde dělat slušně
2) Transparentnost: Financování Drahoše je transparentní, kdežto financování Zemanovi kampaně je opak transparentnosti
3) Konzistentnost a přímost: Nechci za prezidenta člověka, který jednou řekne, že kampaň dělat nebude, ale stejně ji dělá ikdyž trochu jinak nebo že nebude chodit do debat, ale do televize chodí i tak. Nebo že se vyjádří jakej Babiš je a po pěti letech svůj názor změní o 180 stupňů bez jakéhokoliv vysvětlení
4) Reprezentativnost: Zeman je k smíchu. Nepřijde mi v pořádku aby na českého prezidenta museli čekat státníci ostatních zemí, protože on je neschopen pohybu.
5) Morálnost: Zeman je narozdíl od Drahoše amorální a dovolí si cokoliv. Pro mně je morálka naprostý základ všeho a prezident by ji měl reprezentovat.
Pane Šindeláři,
píšu na téma Zeman poslední dobou poměrně často do diskusí a na FB. A dospěl jsem k velmi podobným závěrům, včetně zdůvodnění pro volbu Zemana a naopak proč nevolit Drahoše.