
Pavel Novotný píše Putinovi
COM
Starosta Řeporyjí Pavel Novotný (ODS) chce postavit v obci pomník ROA (Vlasovcům), kteří osvobozovali Prahu. To se samozřejmě nelíbí Rusku a tak dalo Novotnému výstrahu. Starosta odpověděl dopisem presidentu Ruska Putinovi, který předkládáme našim čtenářům bez dalšího komentáře:
Redakce
Vážení čtenáři, chtěli bychom Vám všem poděkovat za finanční pomoc, kterou vyjadřujete podporu Pravému prostoru. Díky Vám tak můžeme stále nezávisle publikovat a pracovat na dalších vylepšeních. Níže uvedený graf představuje, kolika procenty nám Vaše příspěvky (dobrovolné předplatné) pomáhají na nutné měsíční náklady na provoz a zachování existence PP.
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc březen 2021: *****
Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Anonym 555,- Kč, Miroslav Zatřepálek 100,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Petr Andres 500,- Kč
Celkem za měsíc: 3 255,00 Kč
Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoin na adresu: 3HPkQ31E6U9Y9HhVSc1f2DXMkbmWq1ttJ5 nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)
Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.
***** Příspěvky čtenářů za měsíc březen 2021: *****
Roman Dubravský 500,- Kč, ing. Jan Dvořák 500,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Anonym 555,- Kč, Miroslav Zatřepálek 100,- Kč, Peter Keklak 100,- Kč, Petr Andres 500,- Kč
Celkem za měsíc: 3 255,00 Kč
Vybráno 9.30%
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to? Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.
Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.
Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Latest posts by Redakce (see all)
- Očkovací látky nejsou, tak budeme mít očkovací pasy … jak logické - 2.3.2021
- Nikdy by mě nenapadlo - 2.3.2021
- Respirátor? Reinfikujeme se vlastním odpadem - 2.3.2021
(Visited 3 636 times, 1 visits today)
Mohlo by Vás ještě zajímat
280 komentářů
Týýýý fole to je mazec ten Novotný
Nomen omen, jak říkají latiníci. On je aj svému XY podobný. Žádná obec by ho ani tolik neztotožnila jako Řeporyje. Ryje rypákem do řepy. Nebo má rypák jako řepa? Nebo sprosťák s rypákem v řepě…. toho by se dalo víc. Nevím kdy a za jakých okolností ten název obce vznikl, ale dnes dostala zvolením starostou Novotného konkrétní tvář.
výstižné
ten ubožák musí být opravdu duševně chorý, no na druhou stranu se přesně hodí k těm sluníčkářským hovadům typu “novinářky” muslimské děvky Procházkové a ostatních vítačů…
ale jinak – kdo tedy v těch Řeporyjích bydlí? kdo tohle hovádko mohl zvolit? jsou tam všichni pod vlivem???
Lidi celosvětově hloupnou.Je to vidět i v našem školství. Tato tlustá zrůda pouze jak říkali klasici bolševici “nastavuje zrcadlo” naší společnosti.
Prosím, neurážejte tímto srovnáním duševně nemocné lidi! To myslím naprosto vážně.
On to není ubožák…. on to má za úkol.
Povšimněte si nové taktiky – házení vidlí z komunálu.
Tak, jako to Hřibovo extempore s Čínou, či Kolářovy (TOP09) tance s Koněvem. Ti co prohráli a nedaří se jim dostat zpět do sedla si našli nový způsob sabotáže – nemůžeme určovat politiku přímo? Tak do toho hodíme vidle z komunálu.
Že tím rozhádáme ČR s velmocemi? Pcháá! My máme přece Zááápad a to na věčné časy. Na prosperitě ČR nezáleží.
Přesně když nemůže škodt z hlavní cesty škodí z vedlejší.
300 nácků Vlasovců padlo a budou mít pomník a 9 000 000 rusů padlo a pomník se ruší :D komedianti co k tomu říct.
Já se těším až budou zdejší náckové rejt čenichem v zemi před islamákama :D Naštěstí tu už nebudu.
Být Putinem, dal bych si tu práci zajet na skok do Prahy a zajít mu to vysvětlit mezi čtyřmi očima. Bylo by to v celku humorné.
Že se alespoň ODS za něj nestydí/no stejně už patří na smetiště dějin/, to je výtvor a projev “inkludovaného ” chudáka.
Tak, jak Novotného nemusím, tak tento jeho postoj velmi ocenuji.
Jak nám zde komouši budou prskat, proti současnému demokratickému vztahu
Já to beru jako recesistickou odpověď na recesistickou snahu ruských komunistů udělat z okupantů z roku 68 válečné veterány.
Co jsem slyšel, vezl dopis na velvyslanectví obecní multikárou a Žižkov přislíbil vozovou obranu.
Nevím proč bychom si z Rusů nemohli dělat srandu, když si ji dělají i oni z nás.
Pane Lubomíre, zdravím.
Já bych to určitě takhle neviděl, když už, tak jako snahu podnítit mezi lidmi rozbroje a vůli k občanské válce.
Přičemž at’ už dopadne jakkoli, jde o to, aby v ní tak jako tak vyhráli ruští loutkovodiči.
Tomu by snad napovídaly nejen Novotného postoje k imigrantům, vulgární vyjadřování, ale i v tomto textu zmíněná predikce, “až nás zase budete okupovat a zotročovat”.
Rusáci totiž dělají všechno možné, jen ne legraci, pro tu nemají ve své politice pochopení.
Proto také není náhoda, že je v Rusku větším prohřeškem Stalina zesměšnovat, než ho kritizovat.
K pochopení toho, co se děje v Evropě, je třeba se podívat nejen, co se děje v Rusku, ale i jejich pohledem, na jejich historii a přítomnost, o co jim jde.
Ovšem ne optikou jejich novinářských poskoků, kteří jistěže blamují, vypouštějí dezinformace a kouřovou clonu…
To je, pane Langere, zajímavá úvaha, že řeporijec je Ruská loutka, která určitě to vepřové nadchne. Já do teď spíš uvažoval o jeho duševní nemoci, ale dal jste mi podnět k zamyšlení.
Pane Langere.
Jako Váš častý oponent a neskrývaný rusofil Vám
musím vyslovit uznání a souhlas nad Vaš.ím pohledem na věc.Je vidět že znáte ruskou mentalitu a uvažování.
Na řeporyjcovo ” hrdinství ” máme kupodivu stejný názor.
Je to zbytečné a nebezpečné dráždění jedovatého hada bosou nohou.
Carevna Keteřina druhá prý prohlásila.
Ruský člověk nade vše miluje svou zem a její korunu.
Málokdy však toho kdo jeho zemi vládne a její korunu
nosí na hlavě.Moudrá dáma,že?
Vždyť i z našich okupantů v Afghánistánu se delaji zaslouzili veteráni. V čem se to liší ?
Jaký postoj prosím vás? To měli všichni stavitelé soch a památníků napřed psát nějakým papalášům, aby napřed zdůvodnili svou ambici a pak až potom směli sochy stavět? žíííš to je trapas. Kdyby měl Novotný koule a ne prázdnou kebuli, tak postaví pomník sám za sebe (obec) a nebude z toho dělat mediální sračky. Takhle se opět zesměšnil, jako už mnohokrát v minulosti v mnoha jiných “kauzách”. Ten člověk je sebestředný hulvát a je jedno komu chce stavět pomníky… To je asi nějaká nová móda pražských starostů… Hřib, Kolář a teď Novotný. Nechtěli by nakonec vyhlásit nepřátelům naší vlasti válku? Ambice na to mají
Zdravím, pane Langere, to není postoj, to je kromě recese hlavně provokace, i když se dá s mnohým souhalsit, ovšem za podmínky, že je to míněno férově. Pokud by to myslel vážně, podobné věci by psal i do brusele a jinam. ROA byla Stalinovi vydána napospas jeho spojenci. Co nám to tedy říká? Že Novotný je buď na jedno oko slepý, nebo je navedený.
Především ale Rusové chápou některé věci tak, jak my je pochopit často nedokážeme.
Co se Vlasovců týká – nejdřív bojovali proti Němcům, pak se nechali Němci naverbovat a bojovali proti Sovětům, načež, když viděli, k jakému konci všechno neodvratně spěje, zase bojovali proti Němcům.
To prostě Rusům neimponuje, nemám-li použít ostřejší slova a pochopitelnější příměry (např. o kabátech či pláštích).
No, bez ohledu na to, že nic není zcela tak, ani tak, z Rudé armády uteklo, nebo se nechalo postupně zajmout, obrovské množství vojáků na začátku války. Mnoho z nich si dělalo iluze, že Říše jim pomůže od bolševiků. Tedy ano, bojovali nejdřív tam, a pak tam, a pak zase tam, tak už to hlod bývá, když musíte bojovat za lidi, který byste nejraději viděla pohřebený místo sebe. Ale v zásadě to byli “Rusové proti Sovětům”. Ttito Rusové pak byli západními spojenci Stalina vydáni Stalinovi aby je popravil. Věděli jistě, že budou popraveni. Ale oni už před tim je popravovali i Němci. Takže nic moc situace.
To souhlasím, ale před delším časem jsem četla, až do nedávna nechápala a dnes jen s obtížemi toto (ale bez záruky pravdivosti, dnes člověk neví,co bylo opravdu a co je “politicky korektně” upravené), že Rusové, kterým se podařilo uprchnout z koncentračních či zajateckých táborů – a představme si tu cestu přes prakticky celou válčící Evropu – bez šance na pomoc a podporu – pokud tu anabázi přežili a dostali se do své vlasti, ke svým, připraveni dál bojovat proti Němcům, byli v SSSR buď zavřeni nebo popraveni.
Protože místo zajetí měli raději volit smrt. Tedy je brali jako zrádce.
Chápete to? Já do dnes moc ne, ale přesto – je-li v nich takový pocit dlouhodobě zakořeněn, kdo jsme my, abychom jim mohli kázat co by měli a jak by měli cítit. To potom jejich přístup k vlasovcům lecos vysvětluje.
Ale dává to i dobrý příklad charakteru a morálky západních spojenců.
No, vemte si naše legionáře, případy, že se na frontě potkali Češi na opačných stranách, jsou známy. Bojovat za císaře pána nedávalo smysl, bojovat za cara taky ne, za koho teda, pak už se nabízí jen za sebe, potažmo svůj národ. Za to však nikdy nikde u nikoho moc vděku sklízet nebudete. I Stalin byl na pokraji pádu a musel otočit a zahrát na národní strunu, samozřejmě falešně, a ti, co za tohle musí paltit nejvíc, ti to pochopitelně neradi slyší. Vlasovci nakonec raději šli proti Němcům, než proti vlastním, i když dávno věděli, že doma to maji spočítaný. Fakt těžká situace, ke který ti lidi vlastně přišli jak slepí k houslim.
..no, Stalinův syn k tomu přišel stejně tak. Byl zajat, přemlouván, Stalinovi byla nabízena možnost výměny svého syna za zajatého generála. Syn nezradil a Stalin poslal vzkaz, že poručíky za generály nemění. Syn v zajateckém táboře zvolil smrt naběhnutím na elektrické oplocení a rozstřílením ze strážní věže. I tato skutečnost vytváří prisma, přes které Rusko porovnává hrdiny a zrádce….
Do vlasti? To je ten problém, vlast byla CCCP, což národům nesvědčilo. Ztotožnit se se Sovětským Svazem je blbost, se svou domovinou jo, což ale rozhodně nemusí být totéž co Sovětský Svaz. Rusové musejí být dodnes těžce dezorientovaní.
..jsou dezorientovani asi jako my, ale oni mají dva hlavní směry, kterými chtějí jít. První lidový směr je zbavit se západního oligarchického jha a následně jít směrem ke spravedlivé společnosti…mají to v krvi, ale neznamená to jít ke komunismu. Zatím se oba dva směry spojují v osobě Putina..ale ještě čas nepřišel. Ale už zraje.
To Janina – máte naprosto správné informace. Sověti přesně věděli, jakých unfair metod při prováděníá špionáže a záškodnické činnosti v cizině používali a obávali se téhož ze strany něpřátel. Proto, než by sáhodlouze někoho prověřovali, všechny navrátilce šmahem hodili do pytle zrádce a německý špion a podle toho s nimi zacházeli. I to byl důvod, proč Sichrhaits dienst a Abwehr měly tak málo kvalitních zpravodajských info ze sovětského zápolí, průmyslu, frontového, strategického a politického vedení SSSR.
začátek napadení SSSR byl poznamenán zradou některých velitelů, kdy nebyly záměrně plněny rozkazy velení. proto po počátečním náporu němců bylo tolik obětí a tolik zajatců a také tolik přeběhlíků. A co se týče toho pitulina co chce postavit sochu Vlasova, je třeba rozumět tomu ruskému pohledu, PRAHA odstraňuje sochu hrdiny a staví sochu zrádce, což většina rusů považuje za urážku a samozřejmě vedení Ruska to náležitě dá pocítit. Jak sleduju reakce na ruských webech jsme pro řadové rusy pouzí poskokové Německa bez vlastní hrdosti.
Nojo, vy máte ptákoviny jasně nalajnovány, proč vás tedy vůbec zajímá, kam chodit na jiné?
mé ptákoviny vycházejí z vědeckých, historických materiálů , které můžete i vy studovat..pokud umíte rusky…
Takže propagandistické bláboly vydávané za vědecké a historické studie.. tomu nevěří ani tam, na to potřebujou spíš nějaké to naivní nojo.
no..a rusky umíte ?
Plocho
Tady zas někdo směšuje Sovětský Svaz, mnohonárodnostní Rusko s ruskou etnicitou.
ach jo nojo …
tož mi to rozveďte co směšuju…
Janino, ale Rusové přece ze “židobolševickým” SSSR nemají nic společného.
Oni se od něj přece taky museli osvobodit.
Jo, tohle říkají vaši soudruzi, Maximální Bouševici.
Novotný patří Bohnic. Komentovat tohoto šílence nemá cenu.
nechápu,kde ten vypasenec a vypatlanec sebral čas na to psát nějaké dopisy?Má přeci fůru práce se starostováním a teď si vzal “vedlejšák”a vozí lidi po Praze s KvíKvéTaxi?On už fakt neví,jak se zviditelnit nebo jak donést ODS body nebo jak se zavděčit Fialovému????Nemá to spíš opačný efekt???
Doufám,že to prase napsalo na toaleťáku, aby si s tím mohl Vladimír utřít….
Tady se najednou vyrojí “vlastenců”, který čouhá rudá sláma z láptí, že?
A první se už ozval, že Íčko. A hned dvakrát
PS.
A přískokan byl nedaleko.
48x?
1848/1948:
1. Měl jsi odeslat koment o sekundu později.
2. Vrat’ si do nicku bolševické číslíčko, a nepřikrývej ho smrčkem, stejně je nenápadné, jako ty tvé komunistické výkaly
Konečně se debžot vzpamatoval. Tak co dementní debile, už víš ty chuju co znamenalo původní číslo 48 hňupe?
Že miluješ komouše.
Zdravím, pane Langere.
Krásně jste se trefil. Ono totiž mnoho lidí vyrostlo v době, kdy bylo stranou a vládou povoleno nikoliv vlastenectví, ale socialistického vlastenectví, což jsou pojmy diametrálně odlišné. Nicméně zvyk je železná košile a mnozí potom oba pojmy bezděčně zaměňují. Není divu, pokud určití lidé mají za to, že Jakešovi bylo odjakživa 97 let a nehodlají se smířit s tím, že by jejich milovaný soudruh generální tajemník by najednou mohl být oficiálně prohlášen za gaunera.
O Novotném nemohu napsat, co si o něm myslím, bylo by to žalovatelné coby vážné nactiutrhání. Pokud však jde o Vlasovce (nikoliv o gen. Vlasova), pak jsem toho názoru, že by si nějaký pomník zasloužili. Určitě ne nějaký megalomanský; stále si myslím, že megalomanské pomníky by se zkrátka stavět neměly vůbec. Nejsem Pražák a už vůbec ne pamětník povstání, ale od mnoha pamětníků z Prahy vím, že bez Vlasovců by se bývala v Praze dost možná odehrála jatka varšavského formátu. A s tím nemá jakýsi Novotný nebo Nenovotný co dělat.
To Werwolf
Ono je to asi ještě trošku jinak. A to tak, že Beneš stejně jako exilová vláda potřeboval pro to, aby měl čemu šéfovat zachovat ČSR v jejích původních hranicích. Proto se domluvilo SNP, aby se mohli Slováci po válce “hrdě” vrátit do lůna ČSR nikoli jako poražený stát, ale jako aktivní bojovník se III.říší. Analogicky musela být uskutečněna teroristická akce vůči Heidrichovi a následně Pražské povstání, abychom se mohli hrdě postavit vedle vítězů a nebýt jimi bráni jako stát pod ochranou III.říše. Pražské povstání bylo od počátku pouze politickým projektem, nikoli vojensky odpovědnou operací. V otevřeném a Lazaretním městě, jak bylo deklarováno K.H.Frankem, Němci nikdy neplánovali vojenskou obranu. Praha byla a je významnou komunikační křižovatkou mezi S – J a V – Z a povstání zafungovalo jako špunt v hrdle lahve. Místo toho, aby se vojska Wehrmachtu a SS pokojně stáhla do USA okupační zony, tak byla nucena si cestu prostřílet skrze ozbrojené občany Prahy. Zvlášť rozkaz z velitelství “Bartoš” pro stavbu barikád byl z hlediska státnosti a Benešovi legitimizace presidentem důležitý pro příkrý nárůst padlých civilistů – následně hrdinů, rozjitření národního sebevědomí a pocitu vzteku a nenávisti vůči všemu německému. Vojenský výsledek byl ten, že se sověti museli ku Praze tvrdě probíjet německými zádržnými jednotkami a přední voje Schörnerovy armády zase bojovaly proti “spojenecké” ROA a ozbrojenmým civlistům v Praze. Tedy další, vojensky nezdůvodnitelné, tisíce mrtvých vojáků a civilistů na všech třech stranách. Díky těm cca 3.000 padlých Čechů jsme mohli hrdě vyhnat přes 3 miliony Němců z vlasti a více jak 50.000 jich při tom pozabíjet. O dalších násilnostech a krutostech našeho vítězného národa spáchaných na národu poraženém je zbytečné psát.
Generál Vlasov byl bezesporu stratég, který po zajetí na Volchovskké frontě začal spolupracovat s Němci. Jeho cílem nabylo bojovat proti Rusům, ale proti Stalinovi a komunistům. Za tím účelem vytvořil za podpory Himllera Ruskou osvobozeneckou armádu, do které verboval dezertéry a zajaté vojáky RA. 4. května byla 1. divize ROA pod vedením plk. Buňačenka spolu se štábem ROA dislokována v prostoru Benešova. Velitelský sbor proti Vlasovovi podpořil návrh plk. Buňačenka na bojové nasazení proti wehrmachtu po boku Pražanů a tak se divize přesunulka do Prahy, kde svedla boje s ustupující německou armádou a donutila ji Prahu obcházet, nikoli projet. Buňačenko si bojovým vystoupením proti Wehrmachtu chtěl zajistit beztrestnost, ale neuvědomil si, že bolševíci zradu nikdy neodpouští. Vlasov výše uvedené skutečnosti i charakter bolševiků velmi dobře znal a proto se k podpoře povstání stavěl negativně. Díky zapojení ROA se válka v Čechách protáhla až do 11.5. Jen v Praze padlo přes 3000 občanů a další stovky na mnoha místech, kde občané naivně uposlechly výzev rozhlasu ke stavbě barikád. Tito svou zbytečnou smrtí vyhrotili česko-německé vztahy k nesneitelnosti a umožnily krutou národní odplatu na Německé menšině.
No, když si přeberu, že Heydrich se opravdu jmenoval jinak než píšete, tak takovou snůšku proněmecké propagandy jsem dlouho neslyšel.
Jestli to nebude tím, že socani jsou jenom socani. Černí nebo rudí.
ALE VŠICHNI SOCANI JSOU VLASTIZRÁDCI!
Chtěl jsem napsat: VLASTIZRÁDNÉ PROPAGANDY!
No, pane Noobody, nečte se to zrovna dobře, ale musím přiznat, že v mnohém máte pravdu. Ad p. Skeptik: chápu Vaše odmítavé stanovisko; jak vidno, ani Vám se to moc dobře nečte, ale leckteré z těch informací již také mám řadu desetiletí a nemyslím si, že by se zrovna jednalo o proněmeckou propagandu. Občas v té historii člověk musí spolknout hořkou pililku; jako člověk vědomý si svých českých i německých kořenů jsem ten pocit zažil mnohokrát. Vyrostl jsem v českoněmeckém prostředí a mnohé tak zase vím od přímých pamětníků, kteří si dobře vzpomínali na krutou realitu, aniž by přitom byli zatíženi tím či oním ideologickým pohledem historiků.
Ještě bych v souvislosti s Pražským povstáním dodal, že mnoho lidí, kteří věděli více, než bylo zdrávo, bylo jaksi zmizeno nebo padnuto, případně umřeno v kriminále.
Pane Werwolfe, zdravím.
Nejsem přesvědčen o tom, že má pan Noobody v mnohém pravdu.
Jeho hodnocení atentátu na Heydricha jako teroristického činu je úplně postačující k tomu, jakou měl nacistický režim u něj legitimitu, což je zásadní pohled.
O českém či německém národu, a jejich selháních, bych se nebavil s někým, kdo nejspíše záměrně píše demagogie a dezinformace. Součástí takového textu bývají často i informace pravdivé, inu aby se lež lépe uplatnila.
( v posouvání faktů do zavádějící roviny jsou sovětští/ruští ideologové mistři. A mají své žáky i jinde)
Zdravím, pane Langere.
Obecně každý atentát je teroristickým činem. Je prováděn k tomu vyškolenými lidmi a asi žádný právní řád na světě nepřipouští jeho legitimitu, a to jak na vlastním, tak ani na cizím území.
Sami Britové přiznávají, že atentát na Heydricha byl východiskem čs. exilové vlády k tomu, aby Československo nebylo zařazeno na seznam států hitlerovské koalice. Tentýž význam mělo Slovenské národní povstání a tuto interpretaci jsem slyšel i z úst některých jeho účastníků. Nezapomeňme, že z hlediska mezinárodního práva je existence každé exilové vlády více než sporná. Že s Československem nakonec stejně bylo jako s poraženým státem zacházeno, to už je krutý paradox dějin.
Legitimita nacistického režimu? Úplně stejná jako později legitimita režimu bolševického, snad jen s tím rozdílem, že protektorát nedisponoval vlatním ministerstvem zahraničí. Ani k tomu však nebylo a nebývá vždy plně přihlíženo.
Je to krutá realita, avšak ani ta nás nepřiměje k tomu, abychom byli odhodláni vytvořit silný celek malých středoevropských zemí, který by dokázal být do značné míry nezívislý. V jistém smyslu zase krutý paradox dějin živený hlavně fangličkářstvím neboli kýmsi stále podporovaným extrémním nacionalismem. Nelíbí-li se nám představa soužití v těsném svazku s blízkými arijskými národy velmi podobné kultury, pak si přímo koledujeme o ovládnutí naší země nejrůznějšími exoty. Velké země nás tak nadále budou chápat spíše jako jakousi provincii a podle toho s námi budou jednat.
To Werwolf – Myslím že víte přesně, proč jsem reagoval na Vás, nikoli na ideologicky z prava či leva zformované diskutéry. Děkuji za podnětné rozvinutí diskuse a zveřejnění odideologizovaných informací oproštěných od étosu hrdinství – čili šedivě nepěkné pravdy.
Ono překonat bariery propagandy a zbavit se ideologicky selektivního hodnocení dá zatraceně moc práce a je to sakra dlouhý proces poznávání, prověřování zdrojů a vnitřního boje o to, zda události hodnotit s nadhledem, či politicky korektně.
Pane Noobody,
ale stará Blažková.
Prostě víte, že se mnou nehnete, tak to zkoušíte jinde.
Ona by Vás ta relativizace přešla, kdybyste zjistil, že nemáte naději někoho získat pro asiatské komouše.
Pane Langere – o Vás a Vaši přeorientaci mi jde vždy až na posledním místě. Moc si fandíte, tak důležitý opravdu nejste.
Já se naivně domníval, že jste chytřejší a za dobu co sem přispívám jste poznal, že jsem solitér. Presentuji pouze vlastní názory i když ty jsou výsledkem vícezdrojové kompilace. Mně u historie nejde o přiklonění na tu či onu stranu, ale výhradně o co nejvšeobecnější a zákulisní pravdu. Zajímají mne odpovědi na otázky Proč, kdo, co a pro koho sledoval za cíl. Nikoli kdy, kde, kdo a jak, protože o tom jsou stohy knih v nichž se rochní davy “znalců” jako Vy.
A Vlasov lapte nemel?
Pane Kavane, zdravím.
Já se od Vás odpovědí na věcné otázky nejspíše nikdy nedočkám, a dovedu si dovodit, proč.
Ale já Vám na věcnou otázku odpovím.
Nejspíše díky americkým dodávkám nejen zbraní, ale i dalšího potřebného válečného materiálu od USA pro SSSR zřejmě měl boty.
Ach jo jak muze někdo psat do dopisu takovy sracky. Novotny je uplne mimo misu. Vůbec nejde o to co pise on. Je videt ze je to buran který si nevidi dal nez na spicku nosu kterou ma zaritou do prdele EU.
Je to hlavne blb.
no hlavně že mu to sype, těmhle ubožákům je jedno, odkud jsou prachy, hlavně že nemusí dělat nic užitečného, protože na to by opravdu neměl. tipuju IQ tak kolem 90…
Prasete že Řeporyj si nevsimejte, chce šokovat 🐖🐷🇪🇺, dobré by bylo, kdyby Putin poslal nějakého bijce, který ho zbije až se to tlustý hovado posere
Takže si v podstatě ani na tu špičku nosu nevidí, vidí pouze prdel EU. Ale co můžete chtít od lidí kteří mají místo mozku jen sádlo.
Tak ale za to mohou mistni volici, ze si tam navolili takoveho dementa.
To se tu zase vyrojí pomatenců, co budou souhlasně kývat hlavičkou, jako oslík v Klatovech nad Novotnýho výronem. Jeden, ten “vrchní”
už dorazil.
Proč tolik opomíjíš rudý svině?
Proč na sebe tak úporně upozorňuješ. Nejsi ty jeden z těch statečných partyzánů vyrojivších se v létě 1945 a později?
Vlado
Liborek je jedna z těch rudých swiní, a tak se to snaží “napravit”
Obyčejné prase.(prasátka prominou).
No, občané Řeporyjí můžou být na starostu náležitě hrdí.
Být na jejich místě, tak se nechám na náměstí rituálně zbičovat za tak skvělou volbu
Hlavne môžu byť na starostu hrdí jeho šéfovia v ODS.
Výrazný podíl Vlasovců na záchraně Prahy před likvidací ze strany ustupujících Němců je neoddiskutovatelným faktem, pročež si Vlasovci pomník zaslouží. Ovšem úplně jinou věcí je způsob vyjadřování toho kokůtka, co je aktuálně starostou městské části…
Vlasovci zradili nejdřív svou vlast, potom Němce a nakonec i Pražany , když utekli ! Bez porážky Němců na východní frontě bychom tu nejspíš vůbec nebyli .
Vlasovci se provinili pouze tím, že v boji proti krvavému komunistickému diktátorovi se poněkud naivně přidali na stranu krvavého nacionálně socialistického diktárora. Jejich podíl na osvobození Prahy to nijak nesnižuje. Ale chápu, že absolventi prestižních vzdělávacích zařízení typu vokovické Sorbonny mohou mít jiný názor…
Ale skutečnost žádný názor změnit nemůže.
Kde se podle vás najednou vzala Vlasovova armáda?
Tvořili ji vojáci, které totálně nekompetentní velení Rudé armády svého času vystavilo těžkým porážkám ze strany Wehrmachtu a následnému zajetí. Po té je Velký Vožď světového proletariátu, soudruh Stalin, označil za zrádce zasluhující smrt. Což mnohé později osvobozené zajatce také potkalo. No, nepřidejte se v takové situaci k někomu, kdo vám dá najíst, dá vám čistou uniformu, zbraň a slíbí podpořit v boji proti tomu, kdo vám před tím spílal zrádců a vyhrožoval smrtí. Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá…
To totálně nekompetentní velení Němce nakonec porazilo ! 22. června 1941 měl Wehrmacht zkušenosti z bojů ve Francii a Polsku a navíc výhodu v tom , že válku začal ! Taky zradíte vlast za čisté hadry a kus žvance?, Co těch 20 milionů padlých sovětských vojáků , aky se měli vzdát a bojovat za Hitlera ?l
Sovětské velení mělo 22.6.1941 zkušenosti z bojů v Polsku (17.9.1939), ve Finsku (30.11.1939), v Mongolsku (květen 1939), z obsazení pobaltských republik 1940, z obsazení Besarábie a Bukoviny 1940. Proč je nevyužilo a nechalo Němce zahnat Rudou armádu až před Moskvu?
Křižáku,
o tom jsem také četla a odpověď k uvedenému je výše u diskuze s Honzou Králem.
To všechno ale neznamená, že si taková nicka jako P. N. může dovolit tónem který zvolil hovořit s cizí zemí.
Naštěstí je to asi jen nějaká účelová provokace určená nám, domácím.
Zdá se mi velmi pravděpodobné, jak níže píše Inka, že ten dopis nikam nepošle, nepředá.
TAK blbej snad přece jen nebude.
Janino, no ona se vzala hned poté, co vaši soudruzi neměli pod palcem výuku historie.
Stalin vytvořil ze zaostalého carského Ruska za 15 let světovou velmoc , na hromadách mrtvol vzniklo i USA a další západní země ! Proč se to pořád vyčítá jenom Stalinovi ! Dle Černé knihy kapitalizmu mají západní kapitalisti na svědomí 950 milionů mrtvých a vraždí i dnes v půlce světa !
Nejlepší vtip dnešního dne.
Stalin byl záchrana bolševismu, to je pravda. Bolševici po převzetí moci nebyli schopní rozject ani výrobu trakaře, hladomory se tam střídaly prakticky všude jeden za druhym. Co však měl Stalin, byla západní podpora jeho osobně. Na udržení Stalina u moci na Západě vsadili (ovšem za zády veřejnosti), a dostal vše, aby se země sebrala. Snad 80% až 90% všech technologií z éry budování Sovětského svazu byly replikace technologií dodaných ze Západu, a to včetně architektury. Třeba GAZ byl první velký strategický projekt a jednalo se o kopie Fordových závodů, které pak Sověti dále replikovali. Takže pohádky o kapitalistech a socialistech je konec? Ale kdepak, lidi maji pohádky rádi.
kde na ty ptákoviny chodíte ?
Obvykle to sdělim to i blbci, když se zeptá slušně.
Vy nepamatujete žiguli/Fiat 124? A tak to bylo v SSSR se vším. Je to velmi kvalitně zdokumentované, co všechno do SSSR valilo ze Západu, zatímco si funkcionáři na obou stranách hráli na studenou válku.
Už tu normalizační učebnici dějepisu odložte, nebo co to máte.
a víte proč tomu tak bylo, jaké bylo mocenské pozadí těchto dějů, kteří soudruzi a o co rvali?
Tady máte velký sovětský úspěch, Ford A, vyrobený ve fabrice dle Forda v Nižném Novgorodu.
https://www.skyseo.ru/files/blog/gaz.jpg
Stalin, jako muž z lidu, si ale třídně oblíbil Packard Super 12
http://historicautoattractions.com/m/exhibitimages/stalin2_l.jpg
Sladké sny
Stalin vytvořil naprosté guvno a zabil přitom 20 000 000 Rusů a příbuzných Slovanů!
Třeba v obilí SSSR dotáhl Rusko v . r. 1916 už v r. 1986!
26q z hektaru.
Podle vás tedy musí platiti, že SS se také provinili pouze tím, že se ve svém boji proti krvavému komunistickému diktátorovi se poněkud naivně přidali na stranu krvavého nacionálně socialistického diktárora
Nicméně tedy i SS si musí podle vašeho obrazu světa zasloužit pomník za svůj boj na ochranu Čechů a celé Evropy před bolševickými hrůzami
—————-
Je opravdu zarážející, že existují hlupáci, kteří jsou ochotni oslavovat masové vrahy a zrádce (vojáci Vlasovovy armády ještě v řadách RONA zmasakrovali desetitisíce Poláků během Varšavského povstání).
A to ti zamindrákování, podlézaví, upocení ubožáci dělají ve své snaze zavděčit se západu, který nás chápe jako méněcenné (otevřeně to hlásali Marx, Chamberlain, Hitler)
Upocení, zamindrákovaní, sami sebe si nevážící lůzři bez špetky hrdosti – od Novotného, přes Pospíšila, Jourovou, Štětinu, Moravce, Fialu, Kalouska atd až po upocené ubožáky v diskusích na netu jako je krizak nebo Langer
Za nacistické okupace by radostně hýkali o géniu německého vůdce, nadřazené germánské rase a svojí schopnosti poněmčení…
Pepo,
než jsem v diskuzi došla až sem, na téma Vlasovců jsem napsala prakticky totéž.
Křižáku, souhlasím s vámi. I nesouhlasný názor se dá vyjádřit slušně a kultivovaně, nikoli sprostými urážkami. Schopnost být kultivovaně sprostý je totiž dána sotva jednomu člověku z milionu. Vyžaduje totiž velkou lásku k mateřskému jazyku, schopnost dát drsné slovo přesně tam, kam náleží, ohleduplnost a vrchovatou míru inteligence – ve smyslu empatie, úcty k bližnímu i k odlišným názorům. Znamená to například pochopit, že lidé, kteří volili jinak, než si dotyčný představuje, nejsou debilové s IQ 80, kterým by mělo být odebráno volební právo, ale pouze lidé s jiným názorem, jimž však i přesto náleží ohleduplnost a úcta. Znamená to alespoň základní slušnost ve vyjadřování i tehdy, když hovořím s nepřítelem, ať již domnělým, nebo skutečným. Dávám tím totiž i vysvědčení sobě samotné/samotnému. Z tohoto výčtu je zřejmé, že schopnost být kultivovaně sprostý panu řeporyjskému starostovi dána opravdu, ale opravdu nebyla. On je pouze sprostý, a ještě si na tom svém buranství zakládá.
Je to primitivní, upocené prase
Už se veřejně píše o tom, že populace s každou generací víc degeneruje, tady je toho důkaz. Takže ostuda na mezinárodní úrovni už nehraje žádnou roli, hlavní přece je, když nám západ zatleská a za ouškem podrbe…a to má to prasátko moc rádo, dokonce víc, jak pomeje
Bože, ten blbec neumí ani pořádně vypsat hlavičku – Vkladimirovič
Autor tohoto škváru si dovolil šlápnout na “kuří oko” G,P.. Uvidíme, jaké to bude mít nekonceptuálně řízené účiny ve vztahu k jemu samotnému. Jinak, musel jsem se tomu výplodu chorého mozku trockisty vysmát. Nemá vůbec ani tušení, do čeho se pouští tímto počinem.
Jeden inteligentní člověk řekl něco ve smyslu ,,Když jsi blbec tak radši nemluv abys to ostatním lidem nepotvrdil”. Netušil že by měl říct i dodatek ,,Nejen nemluv ale radši ani nepiš”
Neměly by Řeporyje radši rovnou vyhlásit Rusku válku? Zaplať pánbůh za řeporyjského starostu, tolik srandy bychom si s jiným neužili.
Lék je jen jediný. Najdou si ho Rusové v Praze a tu prasečí zásuvku mu srovnají. Celý národ by měl hezčí Vánoce, to by byl dárek.
“Celý národ by měl hezčí Vánoce”
Celý národ ne, jenom rudí švábi. Nezobecňujte podle Pravého prostoru na celý národ.
Celý národ ne, až na pár usofilcek
A že těch “rudých švábů” ale je! A všude kam se podíváš. Potvory jedny.
kdyby hlupák mlčel, mohl by se jevit jako chytrý
Ale kdyby věděl, že má mlčet, nebyl by hlupákem.
To jsou ty paradoxy, jak pravil/napsal kdysi náš veliký humanista.
To je jeho typická recese, nic nikam neposílá. A především Putin má jiné starosti než číst bláboly nějakého vesnického sratosty kdoví jak zvoleného. Max. ho pošle doprdele.
A proč to není v ruštině? To se jako Putin bude zdržovat s překladem, když zjistí od koho to je, ihned to hodí do odpadu.
Neměl by bumbat ani ředěnou vodu.
Novotný je blbé a sprosté hovado.
To už může napsat Trumpovi, že jsou blbci, protože pozabíjeli Indiány.
Nebo Švédům, že drancovali Prahu.
Nebo Němcům, že začali válku.
Je to idiot.
Yuri, jak můžeš být tak zpátečnický? Přece všichni už ví od Angličanů že válku začal zlý Stalin a hodný Hitler pouze bránil demokracii a Evropu před bolševismem.
Nevím, jaké vzdělání má radní Novotný, jestli zná aspoň trochu historii, o své “inteligenci” nás přesvědčuje neustále, ale nebýt Rusů a je jedno, jak se nazývali, tak jsme žili v lepším případě až někde za Uralem.
Mělo by to jednu výhodu. Takové hovado, jako je on, by se nenarodilo.
:) Hezké já to vidím asi takto Vlasovci opravdu Praze pomohli jen jaksi pan Novotný zapomněl na to proč to dělali a kdo to byl . 1/ Byli to kolaboranti s nacisty 2/ důvod pomoci byl volný průjezd Prahou , aby mohli utéct k vojskům USA – Anglickým západní fronty kde jim hrozilo maximálně zařazení k západní armádě , která se už tehdy formovala proti CCCP vojákům . Dějiny nejsou černobílé Koněvova armáda sice Praze spěchala na pomoc , ale né proto , aby nás zachránili to by klidně počkali jako v Polsku až povstání nacisté potlačí šlo jim o obsazení dohodnutých držav jež si rozporcovali politici už v Jaltě ! Ono nemusíme chodit daleko stejně dohodnutá byla i něžná revoluce kdy se po dohodě měnili sféry vlivu . Jestli si tu někdo hraje na dobré či zlé chlapce tak je to pan Novotný takový obecní šašek to je . Dále bych podotkl jen pro upřesnění paní Merkel jezdí do Moskvy prosit každou chvilku Donald také drží ústa Číňané jsou k Rusku také zdvořilí i naše vláda je jen šáša Novotný stejně jako Hřib si hraje z tepla radnice na hrdinu a sankce pro Prahu to si odskáče cestovní ruch a mi daňoví poplatníci tak jen dál volme jelita a Gretény ať se máme lépe .
Poláci povstání ve Varšavě zahájili aniž by vůbec Rusy informovali a první ruské styčné důstojníky dokonce zastřelili , potom , když dostali od Němců na zadek , tak začali škemrat o pomoc !
Tohle už je naprostá debilita, čouráku!
Tomasi
To nad nestojí ani za komentář. Zásluhám Vlasovců za “osvobození” při útěku před Rudou armádou plně odpovídá řeporijcův blábol. Hurá na Ukrajinu, se zpožděním. Kdyby tady byly ruské armády, hrdina by se ani neuprdnul. To samé v Německu, dokud tam byly silné okupační armády, byl pokoj, jakmile snížily stavy, už kralují EU a celé Evropě.
Ať tam ten slizoun nechá postavit sochu tomu chovateli slepic himmlerovi. Ten vlasova jmenoval do funkce. Zdravím všechny liberální nácky😂
No, přijde doba, kdy i tomu Haidrichovi postavíme pomníček za to, že se tak hezky staral o pražáky v době boje proti komunizmu… Nějaký snaživý svazák z radnice to jen tak nenechá
Hřib satan s tímhle kašpárkem už něco uhnětou
revizor, blbě kecáte. on píše o bojovnících proti nacismu.
Náhodou, já mám Novotnýho moc rád.
Vždycky mne něčím přesvědčí, že tím největším k0k0tem na světě nejsem já.
Což je prima pocit.
Jo, já jsem taky rád, že existuje. Zejména, když se podívám do zrcadla a nevidím ten jeho xicht. A také, že potvrzuje mé letité přesvědčení, že blbost, zejména lidská, přesahuje velikost ducha, mají své limity.
A kde je pan doktor Hnízdil?
Na Klause volal psychiatry, na Zemana rovněž.
Na Hřiba, Koláře a na puncované hovado Novotného je nevolá – čím to? Asi o nich ještě neslyšel.
Nebo třeba tím, že jejich úchylka je takové povahy, že na ni jeho odbornost nestačí.
Mimochodem, tady na PP se najde taky pár exemplářů, na kterých by si mohl své schopnosti ověřit a vyzkoušet. Možná i na odbornou knihu by nasbíral dostatek materiálu. (Že nemusím jmenovat?)
Kdo tohle prase zvolil? Nebylo to stejné, jako tehdy když před pár lety ze srandy lidé v pěvecké soutěži v TV schválně dávali hlasy hloupé a nepěkné prodavačce, která dostala přezdívku “Anička Dajdou”…… Jako vtip to bylo tehdy O.K., ale tohle?
Jeho fotra jsem celkem jako komika bral, ale tohle musel zplodit v době kdy musel být na drogách a ještě totálně ožralej!
Taky si myslím.
Asi to bylo po úderu do koulí při bungee jumpingu, jak řepou vrazil do rodné země.
A komik není ten, co se sám směje svým rádoby “vtipům”.
To máš těžký Maximus. Víte jak vypadá náš volební systém. To se natisknou letáčky a plakáty, přidělá fotka s podepřenou bradou (aby kandidát vypadal jako inteligent) napíše se že bojuje proti byrokracii a za lepší život v obci a postaví chodník… a lidi si řeknou “hm, Novotný, to jméno jsem už někde slyšel, to bude asi dobrý člověk”… A pak z toho vyjde tohle lejno. Bááááác
proč tohoto ubohého psychopata,plného patologické nenávisti nevezme žádný psychiatr na léčení???proč jste tak krutí a necháte ho trpět?proč odpovědní politici nevidí,jak nás žene do 3.světové války proti rusku?
O tohle hovado si nechceš zasvinit boty
Ale on by se třeba někdo obětoval a ty boty by si o něj klidně zasvinil.
Nakonec, PP by mohl vyhlásit sbírku a dotyčnému koupit boty nové, ne?
tohle prase reprezentuje pražskou kavárnu a její voliče…proboha,nedopustil jsem se předsudečné nenávisti?
Nedopustil. To je jen konstatování stavu věci
Nikolivěk m.petře.
jen jste srovnáním urazil užitečný a všemi(na talíři) oblíbený brav.
Omluva vepříkům boubelatým by byla vhodná.
Kdyby měl dosud Putin pochybnosti, jestli jsou Češi idioti, tak šmejd Novotný mu to dal i s potvrzením MČ Řeporyje.
Apropos, ostatní si ověřili, že tento kretén není Čechem, ale patří k vyvolené menšině.
Držme si prosím jasných faktů ano
Byl generál Koněv masový vrah ? Byl
Sloužil generál Koněv největšímu vrahovi v moderních dějinách lidstva Stalinovi ? Sloužil
Stál za násilným potlačením maďarské občanské společnosti v roce 1956 ? Stál
Takže asi tak…
Pan Novotný má samozřejmě pravdu.
A líbí se mi, jak skvěle dokáže trollit všechy ty proruské “vlastence”
Ty buď rád, že si Slováci vytvořili Slovenský štát, kde cikáni byli v podstatě občané říše.
Pokud by vás Hitler dostal do rukou, tak tady nejste ani jeden.
Ty demente.
Držme se jasných faktů:
Byl Winston Churchill masovým vrahem? Byl.
Sloužil Winston Churchill největšímu vrahovi v moderních dějinách lidstva, euroatlantickému bloku? Sloužil.
Způsobil čtyřmilionový hladomor v Bengálsku 1944? Způsobil.
Tak kdy půjdeme do Práglu bourat sochu, hnědej?
a je Kadel bolševický čourák, je!
A Churchill byl asi rok jediný co proti Kadlovým, hnědým soudruhů bojoval.
Tak to byl teda argument
Také, co byste čekal od yntelyžána tohoto kalibru?
Ptá se yntelyžán Kadel bez kalibru
tak co,trpčo,už zase zpět???Tos dlouho v klatbě nevydržel
Ty už “si tu” zase? Já myslel, že tě vyhodili za chlast, jak si tady blábolil, že paní Pekarová dělal.
“Sloužil generál Koněv největšímu vrahovi v moderních dějinách lidstva Stalinovi? Sloužil.”
Tak Churchill a Benes nemeli byt spojenci Stalina a radeji jsme meli zustat v protektoratu?
Co to tady vykládáte za nesmysly ? Sir Winston byl přesvědčeným antikomunistou a velkým kritikem Stalinovy politiky, Stalinovy se vysmál i v momentě kdy navštívil SSSR…
Ale bylo potřeba porazit německé nacisty, tak holt vyjednával i se Stalinem, ale žádné spojenectví mezi nimi nebylo.
” … Britský Národní archív nově odtajnil téměř 600 dokumentů z druhé světové války a z období počínající studené války. Je mezi nimi i popis třídenní návštěvy premiéra Winstona Churchilla u sovětského vůdce Josifa Stalina v průběhu válečného konfliktu s hitlerovským Německem a jeho spojenci. Z nyní zveřejněného popisu návštěvy od tajemníka Alexandera Cadogana plyne, že jednání byla obtížná, ale nakonec skončila družnou pitkou ve Stalinově kanceláři.”
Nepřátelé na první pohled.
Hnědej, už zase lžeš?
Zdroj pod mým nickem.
Hnědej, už zase lžeš?
xxxxxxxxxxxxxxxx
Ten lže imrvére
Tak tam je to snad i v DNA.
Provokuje. Omílá hesla z babišovic idnes a tváří se protibabišovsky.
Nevím, proč ten debil píše o bombardování Mladé Boleslavi.
Američani bombardovali Plzeň těsně před koncem války, kdy už bylo rozhodnuto. A píše to snad Trumpovi?
Další věc – pochybuji že ví, co se učí v ruských školách. Vsadím se, že by z něj nevypadla rusky ani jedna věta, která by měla víc než tři slova. Ať se tam učí cokoliv, jemu je do toho ho vno a zcela jistě tam neprobírají takové zvrácenosti, že se dva páni vezmou a mají spolu dítě a že buz eranti jsou více než heterosexuálové. A že si pohlaví můžou zvolit.
No to víte že jo… v Rusku se ve škole dětičky učí, že Stalin a Koněv byli humanisté a mírutvůrci
A že Putin je nynějším ruským hrdinnou co vlastními rukami skolí medvěda.
Tys tam byl někdy v poslední době, že to tak vehementně tvrdíš?
Kdy a kde?
Fendrych zase pěje ódy na Petra Šavla, že dokáže zabít holou rukou, proto prej je dobrej prezidentskej kandidát. Tak si srovnejte lefí texty a hlavně nepáchejte myšlení, to vám nejde.
Copak náš emeritní generál Petr Nato Pavel. Ten dokáže zabít nejen rukou, ale i slovem!
Když někdy omylem čtu, co z něho zase vylezlo, mám strach, že bude po mně…
Zřejmně tam došlo ke zranění někoho z rodiny,YURI
Už otec Petr i před onemocněním vykazoval známky
duševní poruchy,které se u syna zkoncetrovala Do
současného stavu.Je ovšem od soudnější části
rodiny krajně nezodpovědné, pouštět takto postiženého na veřejnost,
ba nechat jej veřejnost zastupovat
Ja si myslim ze obcany Reporyji by urcite vic ocenili kdyby se třeba opravile silnice a ne ze se bude stavet jakykoliv pomnik. Ale s opravu silnice se ubozaci jako Novotny nemůžou dostatecne zviditelnit. Je to ubozak a blb který to co dela nemel nikdy delat. Ale co si zvolili to mají ….
Většího čůráka neznám, ten je zralej na Chocholouška, debílek protekční
V roce 46 Prazaci zvolili komunisty. Na Koneva to nesvadejte. Roku 46 – 48 tady nebyl ani Konev ani zadna sovetska vojska!
“Do te – na rozdil od Koneva, ktery ji prijel ‘dobyt’ den po podpisu kapitulace nemeckych vojsk – prijela ROA nezpochybnitelne … bojovat s jejimi okupanty a zachranit ji pred znicenim. … Tri dny pred stovky kilometru vzdalenou Rudou armadou.”
Je treba tento nesmysl vubec komentovat? Nevim jak Novotny prisel na “stovky kilometru”, ale budiz. Je snad jasne, ze to byl fakt, ze Ruda armada stala pred branami, ze Praha byla vybec osvobozena. Osvobozena by byla byvala i bez Vlasovcu ale ne be Rude armady.
(To jsou histiricka fakta. Nehodnotim Vlasova, nehodnotim Stalina.)
Proc chce Novotny stavet pomnik Rusakovi?
Proc proboha Novotny pise Putinovi, ze Stalin byl masovy vrah? Na to uz prisel Chruscov v 50. letech a prave on nechal Stalinovu sochu v Praze odstrelit. To se Novotny dozvedel az ted?
Soudruh dostal příkaz.
Soudruh plní příkaz.
Další otázka?
Nepíše Putinovi, píše Čechům, aby provokoval. Hraje na strunu jedněch, aby je popudil proti druhým ve hře, která by nás vlastně už ani tolik nemusela zajímat, kdyby…
On moc dobře ví i to, co píšete, a právě proto to píše. Ví i to, že vzbudí spíše opačné a proputinské nálady, což se samozřejmě děje (viz reakce i zde). Takže účel tohoto dráždění? Myslíte, že ani ta pomyslná “protistrana” nehraje podobnou hru? A když ne, tak proč jedna ano a druhá ne?
Neni to tak dlouho, co v Americe kvůli pomníku vypukly nepokoje, při kterých se umíralo. Náhoda? Tak na ty já zase tolik nevěřim.
No ano, màte pravdu, Ale tohle a takhle nevymysli zadny prof. dezinformace
Honzo,
tohle mi nedělejte, prosím!
Výše jsem napsala prakticky totéž co vy v prvním odstavci a teď to vypadá, že jsem opisovala!
Ale fakt za to nemůžu.
Tak třeba jsme se trefili, a něco na tom nakonec bude.
Když to tu pročítám, tak se nestačím divit, co tu je asi přímých účastníků bojů o prágl. Já tam nebyl, tak nemohu do toho kecat, ale vím stopro, že nám arabáči a negři pomalu a jistě obsazují republiku!!! My se tu přeme o 75 leté záležitosti!!! Co napsal Honza, tak samozřejmě na tom něco být může, nikdo z nás to vědět nemůže!! To co se ale v Evropě děje víme všichni ,a že se ty prodejný sswyně nebudou štítit ničeho, tak to nám snad i dochází!!! Okamura a SPDé se za nás hádají a (doufám že se nepletu), no a my je ani nedokážeme nějakým protestem podpořit a je nám jedno, jak to tu dopadne!! Kalousek a spol vyřvávají co jsme to za hyeny, že nepomůžem sirotkům, dětem!! ČR má těch sirotků okolo dvou tisíc a na ty Kalous a spol SSerre. ONI nám veřejně už i nadávají(za naše peníze) a spoluobčanům je to fuk. Nějaký P.N. je jen pokračování nás zatáhnout do průseru.
Tak. A já bych je fakt nepodceňoval, to by byla chyba. Sice i tenhle může působit jako debil, ale pokud to psal on, tak debil není, je to sepsáno chytře, aby to trefilo, tak jak má a má to i věcný základ, který si ještě lidi pamatují, proto, když se to použije vyčuraně, funguje to dvojnásob.
Pavliku,oni lidi jsou trochu naivni,oni si totiz mysli, ze Kalouskovi restitucni prelati, dostali majetky ve vnitrozemi CR ale nevi, ze ty majetky cirkevni jsou hlavne v Sudetech, zabaveny katoliky, protestantum po Bile Hore.Pavliku, kolik si myslis,ze z 27 popravenych ceskych stavovskych panu, umelo mluvit cesky?
Dva, ano byli to jenom dva, Cesky pani.
A četní hrdinové Šlikova moravského regimentu
požadovali u Valdštejna nevyplacený žold ještě deset let po Bílé hoře.Zázrak zmrtvýchvstání pane
Leopolde.Ti vojáci nebyli snad ani Moravané,
jen žoldáci,jako AČR.
Ostatky 42 padlych Moravaku Stavovskyho vojska, tusim,ze lezi pochovani v Brevnovskym klastere. Konecne maji po dlouhych staletich dustojny pamatnik,ac moderni,levny ale aspon nejaky. To se zas Cesi krapli pres kapsu.
Poldíku netrap se, my žádný mít nebudeme.
Co nebudem,ja uz mam suchu hrobku postavenou.To vis,neco stala ale budu v suchu.
U nas na hrbitove spodni vody zaplavuji hroby skoro az pod viko,nechci byt plavackem,neni to pekny pohled, kdyz davaji na stary plovouci ostatky dalsi truhly a ze starych hrobu odcerpavaji vodu pred pohrebem.
Suchu?!! To ted machruješ,když jsou suchý roky!!
U vás není dříví?!!
Já vím moje známá hrobařka mě to jednou vyprávěla, vypadá to prý jako mýdlová voda.
Ale coo, to už tě hlava nebolí.
Čest jejich památce,.
Byla to doba,dost podobná naší,začátek 17.STOLETÍ
Proto tu Vam vlastencum masiruji mozkovny,mezi sebou samy hastereni a toho vyuziva pata kolona. Novi Osmansky Turci s s neokomousi ze zapadu,se pomalu zakradaji do Ceskych zemi.
Frigo, to je pravda! taky jsem to četl u jednoho historika
..a bylo to ve Vsetíně.
Ale Leopold ná recht v příspěvku nad námi.Jen zapoměl že v Brně je mešita a dost ručníčkářů,původmě
moravanů. Magistrát a sluncata
tady v Práglu jsou fajnovky.
Chtějí originál PRO KAŽDÉHO.
nejmíň 5 kusu na obyvatele.
Potřebují soudruhy kolegy a voliče.
Ale příjdou na ti,že machometáni
nepotřebují je.Těším se až Pavel Novotný bude předávat na ruském velvyslanectví pokornou supliku o bratrskou internacionální pomoc,První pokus o bližší kontakt
už provedl,Svým dopisem zvedl
a oprášil málem zapomenutou tradici SČSP.
To je radne zvoleny predstavitel obytatel duleziteho mista- Reporyje- vse je dobrè k tomu, aby se ten primitif zviditelnil- delà ostudu ( ne sobe-nevi co to je). Kdo v tom miste voli? Zrejme stejni humanoïdi jako on, co delà policie? Aby nebyl dalsi obeti ruskych imperialistu – potom by mohl mit sochu on , hrdina.
Typická sereblita: pro trochu publicity udělá cokoliv. Novotný je krásnou ilustrací toho, že politika je showbusiness pro ošklivé lidi.
I ten největší rusofob na zdejších stránkách mo dá za pravdu,nazvu -li řeporyjského strarostu lidem
nebezpečmou stvůrou.Je opravdu nevyšší čas
začít s tímto druhem zacházet jako z vysoce
nebezpečným odpadem.
O co vlastně jde,těmto trubcům.Vyprovokovat lidi
do exesů a zavést v rámci nastolení pořádku
tvrdou vládu jedné strany,koncentráků.strachu,
a vzájemného udávání.Zdemokratizovat vše
osobní,OD BARÁKŮ PO VNUČKU,zakázat jakoukoliv
osobní komunikaci,Na tom všem ti šmejdi pracují
už dnes.Orneři z neziskoFek,též socialističtí demograti,
spár ve spáru z liberálními demoGraty,
Idioiti typu Novotného,Pocheho,Petříčka,Šediny,Mitrofanova a spol.
provokují Rusko.Jsou za to jistě štědře odměňováni.
Mají štěstí že se ruský oficír většinou bál svého cara.
Nevědí pitomci,že ne vždycky.Kolik ruských maršálů
touží po širších lampasech a další řadě metálů?
Možná tahle parta platí tu smečku protiruských
provokatérů,jako pátou kolonu.
Lidem nebezpečnou stvůrou jsi ty a ostatní komouši!
Debile
Mrzí mě Libore,že nečtete pořádně mé příspěvky,
V komunistické ani žádné jiné straně jsem nebyl.
Ale Vaše vystupovánízde na PP má často s Vašimi oblíbenými
komouši mnohé společné.
Je proti nám ten,kdo není s námi.To není náZor,to je nejen bolševická demagogié.
Já mám na jednání toho tvora svůj názor,který jsem
napsal.O Vás jsen se tam nezmiňoval,tak proč ta nadávka.?Pokud je Vám sympatický z vyadřováním se
či bez prádla- Váš problém
Libor “souhy” fetuje, takže si sem chodí pro každodenní dávku.
Stavet pomnik Vlasovcum 74 let po valce je podle meho nazoru blbost. Kazdopadne rusakum a Putinovi do toho nic neni Za ty penize co by takovy pomnik stal by se dalo postavit pekne detske hriste. Neznam pana starostu z Reporyj ,muze to byt slusny clovek ale je I moznost ze tim pomnikem si chce stavet svoji politickou karieru.P.S. Co takhle to hriste pojmenovat Hriste osvoboditelu.
40let zde vládla rudá svoloč – to je taky blbost?
Nic takoveho jsem nenapsal Libore. Zlociny komunismu jsem mel moznost vychutnat v cele zrudne podobe. At si to Reporyjsti vyresi sami s tim pomnikem sami. SVET je plny pomniku ale ty urcite deti nepotesi.Pekne hriste pro deti to je ale uplne jine kaficko.Mimochodem, ja ten pomnik platit nebudu a nasrat Putina se da I jinak.
Za pouhou myšlenku, postavit pomník skutečnýmu osvoboditeli Prahy, se 40let šupem cestovalo do krimu. Co toto lhaní a přepisování dějin napravit? Nejsem proti. Ale souhlasím, ať si tam postaví, co chtějí, třeba hřiště.
Obávám se krajane že Vlasovci byli státními
přískušníky SSSR.Jelikož přestoupili na stranu
nepřítele a účinně proti vlastní zemi bojovali, stali se právem vlastizrádci.Rusko má plné právo proti oslavě
Vlasovců protestovat.Dopis onoho Novotného je
v současnosti krajně nebezpečná provokace,která
může mít pro nás v š e ch n y značně nepříjemné
následky.
Většina velkých průserů v dějinách Čech i světa začla
ubohou provokací.To je fakt co si ten řeporyjský kretén
nedokáže uvědomit,
Nedozirne nasldky? To jsem slychval po roce 68 velice casto. Nic se ale na tom nemeni ze me ta Ruska kremelska sebranka muze polibit prdel.
Na svém území (za svý ! ! !) postavíme osvoboditelům/okupantům pomník. Budiž. Majitel je jasný. Co si ale myslet o rusácích, kteří nerespektují rozhodnutí majitele a diktují mu, co se souchou dělat?! Takový rasisticko “vyvážený” vztah, že?! A jak se komouši za rusáky zde bijí!
Asi od nich dostávají děnky…
No taky co jiného jim zbývá že, normální práci těžko dostanou, který zaměstnavatel by chtěl do svého pracovního týmu putinovce
Podle sebe soudím sebe,
Trefil jste se snědý příteLI,A PŘEDSTAVTE SI
všechno keš a bez daní a odvodů do neziskoF ky.
Chcete kontakt?
Pavel Novotný
starosta¨samostatné městké části Praha Řeporyje
a mobil….602 316 148 Spratek
Debile
Teď už je diskuse kvalitní?
pořád kvalitnější než s tebou komunistický dobytku
Další Hujer, co kopíruje kundoše – jak má správná projev vypadat…
KONEČNĚ !
Už jsem si říkala, čím to je, že se vám “kundoš” najednou znelíbil.
To říká mě, chvilku jsem tu nebyl, tak mu to vypadává z notiček.
Co takhle postavit krasny pomnik generalu Sejnovi. Byl komunistou,zradcem a seminkovym generalem.Zesmesnil ceskoslovenskou armadu a strasne rozzuril kremelske naboby.
Ukázal lidem, jaký jsou komouši kur.vy. Vždyť do té doby, než vzal kramle, byl jedním z nich!
I po tom Libore,i potom. Neexistuje nic takoveho nez polepsena komunisticka zruda.
No jo
A opravdu si jste Libore, jistý, že Pražák právě nepopsal vás?
Být vámi, pro jistotu bych s tím nadšením chvíli počkala. Co kdyby? Víte, že zrovna nejbystřejší nejste.
Víte, že zrovna nejbystřejší nejste.
DEBIL to je
Znám taky jednoho z lampasy.Je to fešák,byl v KSČ v
v SSSR vyštudoval zahnízdil se na GŠ ČSLA,
pa překočil na dru hou stranu a ti správní jej chtěj
za prezidenta.On je dnes vzor statečného rusobijce.
Bude to ozdoba lánské obory.Libore,ten je Tvůj.
Tady bude liborek wolaaký zmetený
Už ho nechte, on za to nemůže,táta to tenkrát vytáhnul o chvilku dřív a už nezbyl materiál na rozum, no!!
BLBOR-Havel byl taky jeden znich. Napiš nějaké moudro.
Co takhle postavit pomník generálu Pinochetovi hrdinnému bojovníkovi proti bolševikům a ruským agentům.
Gen. Pinochet byl naším spojencem v boji proti stalinismu a komunismu.
Jeho vládu podporovala i největší demokracie na světě Spojené státy americké.
Došlo by tak k naplnění třeba toho co si přál jeden ze singnatářů Charty 77 Václav Benda, obdivovatel Pinocheta.
tebe ty blbe měli do toho pomníku zazdít.
Jak nám zde rudý svině krásně prskaj!
A zároveň se slzou v oku vzpomínaj na ty krásný doby, kdy se za jakoukoliv negativní zmínku o komouších, vraždilo…
Já neprskám,zřejmě nejsem rudá svině,já jen uvažuji jak moc máte ty své komouše a kundoše v mozkovně.
Buďte jim vděčný,kolego!Chyběl by vám pro vaše
oponenty titul a možnost projevit se veřejně.
Tak. Sám by na takové nálepky těžko přišel.
Je to debil
novotný je jen tlusté prase které má v hlavě jen to sádlo.je to vÿmatlanec jak ten malej.oba dva patří na samotku, sedativa kazajku.oba dva si myslí že jsou zajímaví .jsou ten dva neskuteční blbové.bejt nějakým vojákem na ruský ambasádě tak mu střílím pod nohy že bude tancovat kozáčka a zhubne.prase jedno vyžraný.
U malého je to profese,,Musí se snažit,neziskoFka nečeká.
Soused si na zahradě postaví trpaslíka. Kdo z vás je takovej debil, že mu nařizuje, co má s trpaslíkem dělat? Pochopitelně pro sóuhy a odboráře to neplatí, ti vrtání do souseda považují za normálku. (A ještě jsou ochotni souseda kritizovat a pomlouvat za opožděnou splátku za trpaslíka. Co je tvoje, to je moje…)
debil jseš sám.jseš stejný lidský hovado jako ten pablb tlustý se sádlem místo mozku novotný.pako blbý
Potrefená husa = komouš, že?
Debile
ty a ten pablb novotný jste levicoví šmejdi až na půdu.ani komouši nebyli tak blbí jako vy dva červení zmetci.
Je to fašoun jak celá ta parta tady.
Curaku detektore” idi v trus”
Co je fašisti, třesete se jak ratlíci. Svíčka vám dohořívá, bojujte! Hlavně proti těm, co už jsou pod drnem skoro všichni. Debilové. Jste tady jen pro srandu.
Takhle hloupě a brzo odkrýt karty?
No vot charašo,spakojnoj nočju tavárišc!
Ty chceš diktovat sousedovi co má s jeho trpaslíkem dělat. Podle jakého práva?
A tak jo.Já věděl,že je Vám te řepotyjskej tam co
krajanovi Pražákovi Kreml.Vám jde o trpajzlíla!
Když se Vám líbí,proč ne.Teť mají v SAPĚ pěkný,z rudou čepičkou z hvězdičkou.A jedné ručce srp a v druhé kladívečko.
Co blbneš!! Trpaslík je na tvojí straně!!
??????
Tak my jsme si spíš všimli a nedávno bylo téměř “úředně” potvrzeno, že naopak trpajzlík soustavně vrtá do sousedů a vznáší nesplnitelné POŽADAVKY.
Vybral jste si dost blbej příklad, ale to vy často.
Janino,tomuto póvlu se nevyká.
ODS by se mohla s TOP konečně spojit.Není mezi nima už žádný politologický rozdíl.A v politice neplatí,že 5% preferencí plus 3% rovná se osm.Ale konečně i zbylí klausovci zavřou nad ODS vodu a tento potencionální dvojblok se odebere konečně tam,kam slunce nesvítí.Jako bývalý ódeesák si mohu hlavu ukroutit,co se to s tou partají stalo.To nejde rozumově pobrat.
Pokud budou mít za reprezanty typy řeporjského,bradavičnatého ,nemohou se divit.
Pan předseda už se vidí na Hradě.
Nejsem sice příznivcem ODS,ale přesto
so myslím ža na Mírov ještě nedozrál,
ODS končí,neoslovuje již nikoho mimo zarytých oslovených.Před volbami 06 prděl předseda Uhelných skladů Němec do zapalovače jako vojíni na ubikaci v Tankovém praporu.A následně odešla US do zapomění.Stejně si může prdnout i předseda Fiala.Odejde alespoň stylově.
Čekám že se teď objeví v řeporyjích novičok. U novotnýho na klice od latríny
Jemu bych přál, aby mu tu prasečí držku opravdu někdo strčil do latríny.
To je tam DETEKTORE kam pravidelne chodis mlsat?
I ty kujone, tys ho tam načapal vid?!!
Pavko,detector mel hubu jak vod cekulady.
Inteligentní vtip, to máte hentaké vtipy v neziskovkách? Ale opravdu, lepší jsem nečetl, to bys mohl vyprávět na Letné, to by se válelo 250 tisíc pitomců i s pražákem.
Pavle, to je elita co? Jen jim chybí dva vitamíny: I a Q.
Tak to rád slyším a jsem rád, že sis pošmákl, já už se bál, že to bylo od houwna. Ještě mě prozrad, byla mléčná, nebo hořká.
To je pro kundího pyska.
Copak Slavku, vybral ti nejlepší kousky a na tebe zbyl už jen nejhorší sajrajt. Budeš si muset buď vybrat lepší latrinu nebo chodit dřív.
Polách tady smrděl měsíc v kuse, nemůžou ho vzbudit, to je bojovník za ideu fašistů. Za odměnu by měl jet pomáhat uklízet Hornád, co tam natropili jeho incestní sourozenci!
Vazeny pane Detektore.Po kom jsi takove lejno?Po tatinkovi?Po mamince a nebo po ciganu Cervenakovi?
Fašouni, nekvičte. A povaleči z prahéé, tebe vypotratila jedna z Perlovky, tak se uklidni přiblblo!
Kecal jsem, tolik pitomců tam nebylo.
Autor je geodet.
Obtáhl jsem obrysovou (růžovou) čarou dav lidí na screenu videa z vrtulníku, přenesl to do mapy. V mapě jsem červeně pro srovnání červeně vyznačil obdélník o velikosti 550x250m. Porovnání jsem zjistil, že Letná byla zaplněna jen z velmi malé části a předkládané fotografie jsou účelové a zkreslující. Zřejmě jsou udělána z výhodných úhlů a ve správném měřítku. Dav tak na nich vypadá větší, než ve skutečnosti je…
Myslím, že je vypovídající, jak “organizátoři akce” k těm počtům účastníků na Letenské pláni 16.11.2019 “přišli”… L.
“Červený obdélník (plocha na Letné pro názornost a porovnání): 550m x 250m= 137250 m2 x 2 os/m2= 274500 osob – údaj organizátorů cca 300 000 osob
Růžový obrazec (shromáždění na Letné dle let.snímku z polic.vrtulníku) cca 1/3 červ.obdélníku= 45750m2 – při 2 os./m2= 91 500 osob – při 3 os./m2=137 250 osob
Závěr:
Na Letné v sobotu 16.11.2019 zřejmě bylo o 1/3 až 1/2 méně osob než udávají organizátoři akce !
Jedná se tak o dezinformaci, veřejně šířenou médii !
Jediný objektivní pohled na hustotu davu je z výšky přeletem nad davem. Pohled i jen z pódia to naprosto zkresluje, zejména fotografie, protože to celé značně zdvourozměrní. I pohled vlastníma očima s postupující vzdáleností tu prostorovost ztrácí. Např na hudebních festivalech to kolikrát vypadá jako hustý les skandujících rukou až kdovíkam dozadu, ale realita je, že čím dál od kotle, tím řidší, vzadu kolikrát 1 osoba na 1m2 je už moc. Každý, kdo třeba jen jednou na nějakém byl, to moc dobře ví.
Z toho, co jsem viděl, nebyli chvilkaři až na nehluboký úsek pod pódiem v situaci, že by nemohli udělat drobný úkrok na všechny strany. Jinak natvarováno, 0,5m x 2m = taky 1m2. Do takto tvarovaného čtverečního metru teda 3 osoby. Na šířku 4 už by se víceméně dotýkaly rameny, kdy 3 by měly vedle sebe prostor ca 20cm, stejně tak ať si každý co do hloubky představí, co to je stát někomu opět ca 20cm za zády. Se vzdáleností od pódia klesají na 2 a méně. Lze tedy mluvit o počtu +/- 100.000, kdo i to je možná moc. Nejlepší způsob, jak si to představit, je vytyčit si jeden čtvereční metr, a ve čtyřech si do toho prostoru stoupnout.
Číslo, udávané organizátory, se tedy od skutečnosti neliší dvojnásobně, spíš trojnásobně.
Pokud by tedy všichni uposlechli výzvu, ať každý příště přivede ještě dva, dosáhli by až tehdy sebou udávaného počtu 300.000. To je ovšem patrně jen nedostudovaně zbožné přání…
Ještě mě napadlo jedno srovnání, a to přímo u nosu. Kapacita fotbalové Letné je něco pod 20.000. Jestli tam někdo byl na zápas, kdy byl plnej dům, ať si to znásobí patnácti, a dojde k představě těch udávaných 300.000. Ano, patnáct našlapaných letenských stadionů…
Když jsem si přečetl ten dopis, jsem s tím magorem Novotným zajedno!
Tohle se nemůže líbit jenom bolšánům!
…no a Putin si toho ani nevšimne. Pokud ano, tak jenom ukáže, že ti jeho oFčáčti zemanovotí jsou ubožáci!
Myslím nelíbit..
Váš názorový kolega,pan Langer má poněkud jinačí názor,
Podle mě,jeho oponenta, docela správný.On totiž zřejmě
Rusy a Ruslo opravdu zná.
Jestli jsi zajedno s takovým trotlem a každý je pro tebe bolševik, tak je ti 20 a máš to v palici vy-m-r-d-an-ééééé.
Jemu už dávno není dvacet, ale f palici to má wymr.dáááááno, to teda ááááno
Bože, četl jste ten pamflet? Jestli Vlasovci osvobodili Prahu nebo ne, to je druhořadá věc. Ale obsahová stránka tohoto dopisu odpovídá IQ opici. Copak se takhle reprezentuje Česká republika? Rovníkový Křovák umí sesmolit civilizovanější dopis. Tohle je strašná vizitka. Vždyť z nám musí mít celý svět ohromnou prču a vy to ještě obhajujete. Hanba, opravdu hanba, že je vůbec volený politik schopen takto zostudit svou vlast. Toto se nedá obhájit ničím. I kdyby měl 100 krát pravdu, tak pro zbytek civilizovaného světa zůstane navždy jako vesnický idiot se slámou v botech. Jsem hodně zvědavý jak se k tomu postavi ODS.
Libore nevim jestli to tam u Vas vygooglues ale zaslouzis si to prave cool country music
……Herb Kraus ,Walking shoes…..
To ja znal jednoho Tondu Novotneho a ten nechal odbouchnout Pepovu sochu na Letenske plani.
STALIN UDELAL DO VLTAVY..ZBLUNK.
vůbec bych se nedivila,kdyby se tu objevil”nový”nick-což by byl Pavka osobně a ukájel se tady nad tím-jak se mu tu vulgárně nadává….od to doslova “myluje”a dělá to běžně na PL,tak proč ne tu……
to už bude nějaká duševní porucha…..
Především je nad slunce jasnější, že tady o žádné Vlasovce vůbec nejde. Jde o to, jak co nejvíc urazit Rusko.
Alephe, a myslíte, že na to Řepa má?
Řepa řepou zůstane.
Nebo Vás snad dokáže urazit štěnice?
Je dvojí: úmysl něco udělat, a potom schopnost vykonat zamýšlené.
—
Ale samozřejmě i štěnice Novotný může škodit. Jak víme, štěnice, kromě toho, že koušou, taky roznášejí nepříjemné choroby, které v důsledku nadělají více škody než samo kousnutí.
Proto je pořeba štěnice hubit.
Proto je potřeba otočit to Novotnému kousavým dozadu. Kdyby mu při tom otáčení dotyčný navíc rozkopal držku, tak, jak on sliboval redaktoru Sputnika, učinil by věru záslužnou věc.
Ale na Procházkovou už bylo podáno TO, na Novotného za schvalování trestného činu a navádění k němu třeba taky bude.
Jak víme, přihodit se může vůbec ledacos.
tohoto starostovského nevychovaného debila si ľudia zvolili sami, alebo bol niekým pridelený…tam by malo nastúpiť povinné očkovanie proti drbóze…
tohle zdegenerované odesácké prase by bylo k smíchu, ale pokud tady chce někdo stavět pomník někomu, kdo bojoval na straně nacistického německa, tak sranda končí. havlismus se začal transformovat v neonacismus.
Je to zidovske zdegenerovane prase.
není, nemá matku židovku, po fotrovi se židovství nedědí
Na závěr diskuze dodám ještě jednu informaci, která snad poněkud zchladí nadšení nad gen. Vlasovem.
“Ironií osudu, jak ukazují dokumenty, je však skutečnost, že aktérem operace ROA v Praze, při které padlo 300 jejich příslušníků, nebyl Vlasov, jak se často mylně uvádělo, ale velitel 1.divize ROA generál Buňačenko.
Vlasov se naopak od samého začátku stavěl proti tomu, aby se jeho vojáci postavili proti Němcům a podporovali český odboj. Důvody udával přitom dva – první, že by bylo předčasné zasáhnout do boje na české straně, protože se ještě neví, jak je vůbec orientován. Zdůvodňoval to zkušeností, že v čele partyzánských oddílů stojí sovětští důstojníci a druhý, že dal osobní slib veliteli německých armád v Protektorátě polnímu maršálovi Schörnerovi, že ROA nebude podporovat povstalce.“
https://legacy.blisty.cz/art/28339.html
No jo, no. Novotný načůral do mraveniště červeným mravencům.
Z toho si nic nedělej. To jde osprchovat. Pak vyčurat (ne ve sprše) a spát.
Venku čeká táta s vidlema.
s.:
Měl se těma vidlema rozpřáhnout, nebo měl ten slovenský lidoop na vojně poslechnout svůj přírodní instinkt.
V tom případě by nejspíše v Moskvě vyškolený kantůrek neprudil…
… a dál … ?
…
Aha.
Nojo, no.
… a dál … ?
Dál kantůrek prudí, ale jen dočasně. I ti rusáci museli z naší vlasti odtáhnout.
tak co?Zase potřebuješ veřejně ponížit?
Kdyby sovětští bolševici neporazili Němce, Vlasovci by nejspíš byli využiti k likvidaci Čechů a Moravanů.
A prase Novotný, pokud by vůbec jeho fotr dostal povolení k rozmnožování, by lezl po čtyřech, aby ho nechali přežít.
Nevzdělanej buran z Řeporyj. Tvrdí, že Rusko lže, ale důkaz nemá. Argument : lžete protože si to myslim a pokud ne tak stejně lžete. Rusofobní mrzák, kterej si sype kokain po hrstech do hlavy…. Co takhle říct USa pravdu do očí? CO Manning? Assange a další? CIA je hodná , ale ruský tajný služby jsou zlý:) Co se zeptat na to proč jediná USA zabíjela lidi atomem, napalmem, agent orangem apod? To ne co? To jsme pokrytec a srabík s malym pindikem, za kterej taky může Rusko. Mimochodem milé tlusté prase Novotný: Brežněv byl Ukrajinec, Stalin byl Gruzínec atd. Jo a napiš Makrele a Makronce, že moc děkujem za Mnichovskou dohodu