prahamuslim
7.7.2018
Kategorie: Historie

Opravdu neznáme muslimy?

Sdílejte článek:

PERGILL 

EUrosoudruzi, multikulturalisté a aktivisté různého pochybného druhu blekotají o tom, že obyvatelé Česka protestují proti islamizaci země a přitom vůbec muslimy neznají.

 

Kořeny historie

Čeští vojáci se účastnili, spolu s dalšími obyvateli středoevropského prostoru, několika křížových výprav.
Autor Zlaté buly Sicilské (1212) byl císařem soustátí, které vedlo s muslimy války. Přitom právě tento dokument nás do onoho soustátí zařadil. Uvedené války, byť se neodehrávaly na území našeho království, odebíraly vojáky, alespoň dobrovolníky, po celé generace. K přerušení tohoto procesu došlo částečně za Karla IV., nicméně jeho syn Zikmund opět po celou dobu svého panování v Uhrách válčil s islámskými vojsky.

.
Karel IV. ovšem ve svém návrhu zemského zákoníku Maiestas Carolina, z let 1350-51 řešil problematiku muslimů, a to takovým způsobem, že tolerováni byli jen obchodníci a diplomaté, pohybující se po definovaných trasách. Pro muslimy platil jak zákaz usazování se na území státu, tak i získávat konvertity. Pro domácí obyvatele platila kriminalizace při napomáhání muslimům v těchto aktivitách, a to pod ztrátou hrdla. Takže pokud by platil tento zákoník ještě dnes, bylo by možné nevládkáře, napomáhající islamizaci a ilegálním muslimským imigrantům, trestat smrtí.
.
Po přerušení, daném husitskými válkami a vládou Jiřího z Poděbrad (jehož panství sahalo jen na hranice Moravy) jsme se s nástupem Jagelonců opět stali členy s islámem bojujícího soustátí, což vyvrcholilo pro nás katastrofální smrtí Ludvíka Jagelonského při útěku z prohrané bitvy u Moháče (vymření této pozitivně působící dynastie a přechod vlády do rukou Habsburků). Habsburkové bojovali s muslimy dále, se střídavými úspěchy i neúspěchy, včetně dvojího obléhání Vídně (1529 a 1683), přičemž obě ofenzívy muslimů do středoevropského prostoru vedly na našem území ke drancování Moravy, na jejímž jihovýchodě byla řada sídel zničena a jejich obyvatelé dílem vyvražděni, dílem odvlečeni do otroctví.
Rakouské (a později Rakousko-Uherské) soustátí pak bojovalo, mimo jiné i za použití českých vojáků, s muslimy až do dobytí Bosny a Hercegoviny 1878 (jehož se opět významně účastnili čeští vojáci), kdy jsme se ovšem následkem toho stali obyvateli soustátí, na jehož území žili i muslimové.
.
Negativní zkušenosti s muslimy jsme získali i v souvislosti se druhou světovou válkou, kdy muslimové z Jugoslávie byli význačnými spojenci nacistů.
.
Po roce 1948 jsme byli opět obyvateli vojenského bloku, na jehož území žilo i muslimské obyvatelstvo. Navíc v létech 1948 – 1989 byla provozována “rozvojová pomoc”, která se týkala mimo jiné i islámských států.
.
Řada našich občanů byla v těchto státech v rámci “rozvojové pomoci” na akcích, kdy tam byly stavěny průmyslové a jiné komplexy a školen jejich personál, včetně toho, že na delších pobytech měli českoslovenští odborníci s sebou rodiny (z jedné takové byla jedna z mých spolužaček na ZŠ).
V rámci téže pomoci u nás studovala (nebo se vyučila / zapracovala) řada obyvatel islámských zemí (několik jsme jich měli v ročníku na vysoké škole), pochopitelně, bohatší (a jednoznačně negativní) zkušenosti s nimi měli ti kolegové, co s nimi bydleli na kolejích.
.
Už před rokem 1989 a po něm daleko více, dojížděli někteří naši odborníci do zahraničí (včetně islámského), na ryze komerční bázi, a opět zde žili dlouhé měsíce či léta a dobře poznali tyto státy i jejich obyvatele a jejich zkušenosti, presentované na různých přednáškách a besedách, byly prakticky jednoznačně negativní.
.
Navíc jsme se postupně přičleňovali po roce 1989 k EU, což bylo mj. spojeno se zkušenostmi s muslimy, žijícími na jejím území.
.
Jinými slovy, soudruzi nechutně a odporně lžou, protože historické zkušenosti s muslimy máme dlouhodobé, sahající až k základům našeho státu.

Další problém

Lidé se od zvířat liší tím, že mají velice rozvinutou druhou signální soustavu. Nemusejí tedy některé věci zažívat na vlastní kůži, ale stačí jim se o nich dozvědět.

.
Už z roku 1593 pochází spis, který rozebírá Korán a islámské učení vůbec z pera Václava Budovce z Budova “Antialkoran”.
.
v 19. století i na počátku 20. století byly velice populární práce různých cestovatelů do islámských zemí. Pokud bychom sáhli jen po cestopisech do “svaté země”, okupované muslimy od přelomu prvního a druhého tisíciletí, tak bylo těchto zpráv daleko více, v tom 19. století se objevují zprávy i o jiných státech s muslimským obyvatelstvem.
.
První významný překlad Koránu vyšel v roce 1938 (Nykl) a asi nejvýznamnější je překlad Hrbkův z roku 1972, který vyšel v edici “Živá díla minulosti” a byl opakovaně znovu vydáván i po roce 2000 (bylo možné ho vídat v Levných knihách). Další překlady Koránu do češtiny mají již vysloveně propagandistický charakter a často vynechávají nebo mlží některé pro civilizovaného člověka nepřijatelné pasáže. Navíc je Hrbkův překlad doplněn bohatým poznámkovým aparátem, popisujícím život Mohameda a jeho následovníků, který je rovněž velice cenným zdrojem informací o islámu. Tento překlad rovněž časově předchází současné konflikty naší civilizace s islámem, a tudíž nemůže být dáván do souvislosti s nějakou zaujatostí, vyvolanou tímto konfliktem.
.
Pro vysokoškolskou výuku a politická školení byly u nás k dispozici před rokem 1989 učebnice sovětského vědeckého ateismu, v nichž byly rovněž kapitoly o islámu (byť u nás zpravidla při výuce vynechávané).
.
Po roce 1989, a zejména spolu s rozvojem internetu, se objevily překlady dalších islámských dokumentů, hadithů, soudních spisů, islámem kanonizovaných životopisů Mohameda apod., které obraz islámu mohou jednoznačně doplnit a rozšířit.
.
Veškeré tyto materiály v podstatě lze využít k vytváření reálného obrazu islámu, který, zcela pochopitelně a zákonitě, nemá naprosto nic společného s bludy a bláboly, hlásanými jak multikulturními fašistoidy, tak i islámistickými propagandisty.
.
Použití druhé signální soustavy zcela jednoznačně postačuje k tomu, aby si náš člověk, vzhledem k bohatství materiálů na toto téma, existujících v češtině, vytvořil reálný obraz této agresívní ideologie, schovávající se pod pláštíkem náboženství.
.
Zcela jistě vše akcentuje i kontakt s obyvateli bývalé Jugoslávie, s nimiž máme tradičně dobré kontakty
.
Takže ideologové EUropeismu a multikulturalismu, včetně nepokrytých zastánců islamizace EU, nehorázně blábolí. Kdo chtěl, ten se s islámem mohl seznámit dostatečně podrobně. Seznámili se s ním i mnozí, co o takovéto “obohacení” naprosto nestáli. Tito lidé pak tvoří dobrý základ protiislamizačních stran, dosahujících při racionálním soustředění sil na zastoupení v parlamentu.
Redakce
Sledujte PP

Redakce

Vážení čtenáři, chtěli bychom Vám všem poděkovat za finanční pomoc, kterou vyjadřujete podporu Pravému prostoru. Díky Vám tak můžeme stále nezávisle publikovat a pracovat na dalších vylepšeních. Níže uvedený graf představuje, kolika procenty nám Vaše příspěvky (dobrovolné předplatné) pomáhají na nutné měsíční náklady na provoz a zachování existence PP.

S úctou a pokorou děkujeme za jakýkoliv příspěvek, který nám společně pomůže PP dále rozvíjet. Můžete tak učinit platbou přes PayPal, poslat Bitcoiny na adresu: 35EWdJdRLGMzpydEDjuV7YRhNeCohkXhqH nebo příkazem na účet: 4221012329/0800
(Pro platby ze zahraničí: IBAN: CZ07 0800 0000 0042 2101 2329, BIC: GIBA CZ PX)

Pokud chcete podpořit PP a nechcete, abychom mezi dárci zveřejnili vaše jméno, stačí do zprávy pro příjemce uvést: Anonym.

***** Příspěvky čtenářů za měsíc říjen 2020: *****

ing. Jan Dvořák 400,- Kč, František Šmíd 600,- Kč, Roman Dubravský 500,- Kč, Pavel Kl*ka 222,- Kč, Petr Andres 500,- Kč, Jaroslav Rout 200,- Kč, Jan Petr 300,- Kč, Jiří Sieja 200,- Kč, Dagmar Karlíková 200,- Kč, Martin Vojtíšek 200,- Kč, Iva Majerčíková 200,- Kč, Jan Procházka 500,- Kč, Roman Foff 500,- Kč, Miroslav Paták 200,- Kč, Marek Janičko 250,- Kč, Anonym 1000,- Kč, Miloš Kořínek 100,- Kč, Jan Nedvěd 500,- Kč, Pavel Janeček 500,- Kč, Pavel Jurášek 100,- Kč, Jan a Gabriela Horáčkovi 500,- Kč, Miloš Kraus 200,- Kč, Ludmila Kárská 300,- Kč, Jiří Obermaier 200,- Kč, Martin Vavrinka 100,- Kč, Květa Sekyrová 200,- Kč, Helena Novotná 300,- Kč, Miloš Kraus 200,- Kč, David Bezděk 250,- Kč, MUDr. Markéta Hansli 500,- Kč, MUDr. Iva Niemcová 100,- Kč, Miloslav Konopiský 200,- Kč, Libor Heidler 200,- Kč, Karel Kubela 50,- Kč, Jiří Ovčáček 100,- Kč, Martin Vacek 250,- Kč, Václav Tykvart 100,- Kč, Jiří Meissner 500,- Kč, Vlastimil Běhan 100,- Kč, Ladislav Oudes 200,- Kč, Arpád Krausz 250,- Kč, Bohuslav Maceška 50,- Kč, Jiří Sika 100,- Kč, Ondřej Svatoň 50,- Kč, Martin Svoboda 100,- Kč, Martin Reiser 200,- Kč, ing. Jiří Klumpar 100,- Kč, Zuzana Karlová 300,- Kč, Milena Trulley 333,- Kč, Aleš Votruba 250,- Kč, Ladislav Adamec 200,- Kč, Zdeňka Jindrová 50,- Kč, Oldřich Smejkal 1000,- Kč

Celkem za měsíc: 14 705,00 Kč
Vybráno 42.01%
Chci vlastní ikonu u diskuzních příspěvku. Jak na to?

Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.

Podle českých zákonů jsme povinni na žádost orgánů činných v trestním řízení poskytnout veškeré informace o vás shromážděné systémem (IP adresa, pošta, vaše příspěvky atd.). ) Žádáme vás, abyste do diskuze na naší stránce nedávali komentáře, které by mohly naplnit skutkovou podstatu některých trestných činů zmíněných v trestním právu. Zejména nezveřejňujte příspěvky rasistické, podněcující násilí nebo nenávist na základě pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického nebo jiného smýšlení, národnostního nebo společenského původu, národnosti nebo etnické skupiny atd. Zjistěte více o povinnostech diskutéra v pravidlech našeho portálu, které je povinen prostudovat každý diskutér. Zveřejněním diskusního příspěvku potvrzujete, že jste studovali, pochopili pravidla a berete za svůj příspěvek plnou zodpovědnost.

Jak přidat ikonu Pravého Prostoru na plochu mobilu či tabletu? Návod ZDE.
Redakce
Sledujte PP
(Visited 188 times, 1 visits today)
Sdílejte článek:
Velmi špatnéŠpatnéPrůměrnéDobréVelmi dobré (25 votes, average: 4,92 out of 5)
Loading...
politicon.cz

Proč potřebuje Pravý prostor Vaši podporu? Více informací ZDE
Hello. Add your message here.